Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 11:38
RocketKoen schreef op 26 August 2003 @ 21:45:
[...]

You have died
Your deeds of valor will be remembered

Press Esc to continue
Dat ja inderdaad, maar bij mij werd het Uninstall to continue. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toewan schreef op 26 August 2003 @ 22:04:
[...]
Dat ja inderdaad, maar bij mij werd het Uninstall to continue. ;)
mietje :'(

hoeveel high lvl hc chars al dood hier? zeker zo'n 10? who cares, just a game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Termy

valt er nog wat te fragge?

Toewan schreef op 26 augustus 2003 @ 17:33:
[...]

Nou, het was mede door mijn eigen stomme fout eigenlijk, ik ging mijn 4e cow game in, direct achter een sorceress in de rode teleport. Cow games op hardcore zijn gewoon scary, en nu was de rode tp niet safe.. Iemand had er zelfs een lightning enchanted cow naar "gelokt", en toen was het binnen 1 seconde afgelopen. Toen ik daadwerkelijk in het cowlvl was was ik al dood.

En daarvoor was dezelfde HC char wederom hostile geworden, lvl 89 sorc ofzo (waarschijnlijk zo lam om thunderstorm te gebruiken), en ik heb hem een beetje uitgescholden en hoopte dat hij zelf gepk'ed werd.
Paar minuten later was mijn char dus dood. Mja, zat al wel langer eraan te denken om met D2 te stoppen, maar dit was de druppel. Heb het gespeeld sinds LoD uit kwam, zo lang heeft geen enkel spel me geboeid. Heb het complete spel al te vaak uitgespeeld en ging daarna maar beetje rushen. En het mf'en gaat ook maar snel vervelen. Daarbij nog het hele lamme dupe, bot en bugged verhaal waardoor het spel nog eens extra verneukt was.. Botten kan ik me nog voorstellen, al heb ik genoeg zooi gevonden door gewoon zelf te mf'en, maar dupen en die bugged crap is gewoon te lam voor woorden.
Heel misschien ga ik nog een 1.10 assassin maken omdat ik de Natalya's set compleet heb, schijnt je char wel mooi van uit te gaan zien.

Maar voorlopig mag een vriend van mij met mijn chars spelen, om de zooi niet te laten expiren, want da's dan wel weer zonde, het zijn namelijk allemaal legit items.

[...]
Dit was een combo van 2 en 3, want het duurt dus even voordat je de tp "door" bent, maar binnen 1 seconde was ik ruim 700 leven kwijt, ging echt nergens over. Het eerste beeld dat ik zag in het cow lvl was: You have died, your deeds will be remembered.

[...]
Nog een bug, stop 1 puntje in fire arrow en je hele damage die je doet is fire damage. Goed tegen physical immune.
tja, dat is het gevaar van HC, of je vindt dat leuk of niet. zo niet, speel sc :)

enne, dat van Fire arrow is geen bug. het klopt dat 50% van je weapon dmg in fire dmg wordt overgezet hoeveel punten er ook in fire arrow zit. dit wordt in 1.10 aangepast naar 3% per lvl.

niet alleen handig tegen pi, maar wat dacht je als bowazon anders tegen pi's te doen... buri heeft ook niet iedereen

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Termy schreef op 27 August 2003 @ 09:43:
[...]

tja, dat is het gevaar van HC, of je vindt dat leuk of niet. zo niet, speel sc :)

enne, dat van Fire arrow is geen bug. het klopt dat 50% van je weapon dmg in fire dmg wordt overgezet hoeveel punten er ook in fire arrow zit. dit wordt in 1.10 aangepast naar 3% per lvl.

niet alleen handig tegen pi, maar wat dacht je als bowazon anders tegen pi's te doen... buri heeft ook niet iedereen
Nee inderdaad, 99% heeft een wf ipv een buriza... Teveel dupes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:O

Ik heb nog geen wf (duped or legit) gehad, ik hoor dus bij de 1%....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
en in 1.10 zijn alle dupes weg :)
houden we alleen nog de wf over die door botters zijn gevonden. en @ ladder is er helemaal niets meer

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi he, daarom wil ik nog 1x om het af te leren. Het zal niet lang duren of er wordt weer gekloot op battlenet na 1.10, dus ik wil het hoofdstuk Diablo II met een leuk gevoel afsluiten, wanneer alles nog wel legit is.

En wie weet komt Diablo III nog, kan ik daar weer jaren mee vooruit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik denk niet dat ze makkelijk een Diablo III kunnen maken, zoveel broers heeft Diablo nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, de worldstone is vernietigd, dus het spel heeft een enorm open eind :)
Demonen kunnen nu op aarde rondhollen, dus misschien is er een nieuwe demon die wat van plan is. Ze verzinnen wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Verwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 01:42:
[...]

mietje :'(

hoeveel high lvl hc chars al dood hier? zeker zo'n 10? who cares, just a game
Was m'n eerste hoge hc char, heb er een gehad van lvl 36 geloof ik en deze van 71. Maar op softcore ben ik toch wel een beetje uitgekeken en hardcore ben ik blijkbaar niet voorzichtig genoeg..

Maar ben eigenlijk gewoon een beetje op het hele spel uitgekeken en ik heb gewoon geen zin meer om er zoveel tijd in te steken. Hehe, maar hopen dat alle dupes weer weg zijn op 1.10, kan ik misschien nog wat knaken vangen voor m'n Tal Rasha's armor. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Toewan op 27-08-2003 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Skyclad schreef op 27 augustus 2003 @ 15:48:
Ik denk niet dat ze makkelijk een Diablo III kunnen maken, zoveel broers heeft Diablo nou ook weer niet.
Misschien verschijnt ze zusje ineens op het toneel in Diablo 3 ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stel ik zou me acc verkopen, hoeveel kan ik er dan voor vragen?
de beetje goeie items die ik heb zijn:
tal armor
tal amu
gf 200% with eth
vex rune
arreat
storm
eagle
arcains
wt 2x
shako
gaze 8/8/20 (40ed/replenish life 1 jewel)
naja enn nog wel paar goeie dingen skullders enzo ongeveer ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

als het allemaal leggit is zou ik het niet verkopen, want 1. je krijgt er zo goed als nix voor omdat alles mass duped is en 2. misschien wil je het later nog wel een keer doen en dan krijg je spijt dat je die spullen hebt verkocht, moraal: verkopen is niet de moeite waard!

Weet jij al?

• Skyclad
Of wacht tot 1.10 uit is, en hoop dat daar alle gedupete items inderdaad verdwijnen, dan kan het wel iets waard worden (groot deel van de mensen raakt dan hun eq kwijt).

Verwijderd

Ik lees hier nu een hoop over 'dupes' en 'legit' wapens, en versie 1.10 die een boel oplost, maar kan iemand me uitleggen wat dat nu precies allemaal is? Ik begrijp er namelijk maar weinig van. Het spel zelf ken ik wel zo'n beetje, maar het lijkt toch alsof er een heleboel aan mij voorbij is gegaan.

Zijn non-legit wapens gehackte wapens of zo?

Verwijderd

Dupen= duplicaten = kopieren, dus dupes zijn gekopieerde items (hackers kunnen dit op een of andere manier).
Legit = echt in het spel (op battle.net) gevonden
met 1.10 verdwijnen alle dupes (eigenlijk stom, heb je op battle.net nooit veilig kunnen traden, ook al kan dit nooit, maar nu wordt je voor traden nog gestraft ook)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 11:22 ]

• Row
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 17:52:
tal armor
tal amu
gf 200% with eth
vex rune
arreat
storm
eagle
arcains
wt 2x
shako
Die gf is voor 95% dupe of je moet hem al zelf gevonden hebben
tja vex rune zijn ook masaal geduped of je hebt hem ook zelf gevonden
en tja het verkopen ik zou zeggen vind maar iemand die zo gek is :/

Verwijderd

Als ze alle dupes kunnen laten verdwijnen met 1.10 waarom kunnen ze dat nu niet?

Ze hebben toch realtime controle over alle items?

Kan me niet voorstellen dat alle dupes verdwijnen.

Verwijderd

Toch vind ik et lullig voor alle mensen die zelf hard hebben gezocht naar items, dan zijn gaan traden en er bv een dupe item voor terug hebben gehad zonder dat ze het door konden hebben. En zeker nu battle.net alle dupes gaat laten verdwijnen :(

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

ik heb meook een keer laten oplichten, ik wouw echt heel graag een skulders eye hebben maar ik had zelf ook bijna alleen maar crap, het gingzo:
ik offer tal rashas belt+staffje voor skulders
ik zeg ik wil er nog wat bij
hij gooit er een 28%mf ring bij (die hebbik nog kunenn houden :)
wij zitten dus zo in het trade scherm
hij zit zo te zeggen dat hij lagg heeft enzo (ik denk van ja kan gebeuren)
hij begint zo met die skulders te klikken zo van klik, en dan weer weg en dan is ie er weer (hij zegt dat het door lag komt 8)7 , mja wist ik veel)
dan na een tijdje heeft ie z'n ding staan en drukt op het vinkje ik ook snel voor dat dat laggen weer begint mja bleek het achteraf dus een gewonen splint mail te zijn die ik aanhadgezien voor een skulders.

maar toch vond ik dat ik een goede trade had gedaan want ik had er nog een 28%mf ring aan overgehouden waar ik ook echt heel blij mee was en die spullen van tal rasha had ik toch al 10x

later heb ik dat nog een keer gehad toen ik een buriza wou (8> toen zette hij snel zo'n andere bow erneer die er precies hetzelfde uitziet, maar bij hem had ik het dus door >:) , mja toch wel goed om dat een keer mee te maken want nu ben/was ik altijd veel meer op m'n hoede als ik trade :+

Weet jij al?

• Skyclad
Uhm... 28% mf nagelrings zijn vrij waardeloos (die kan je vanaf level 15 al vinden, en betere ook), dus je hebt je daar gewoon laten naaien. Items verdwijnen/verschijnen niet door lag, dus wanneer dat lijkt te gebeuren probeert iemand je gewoon te naaien.

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

dat weet ik nu ja, maar teon niet en btw gebruik ik die mf ring nog altijd heb er 1 van 28 (die dus) en 1 van 21 , daar ben ik blij mee!

Weet jij al?

Verwijderd

Ach, ik zie het liefst dat met versie 1.10... wanneer die ook moge uitkomen, gewoon het hele spel en alle accounts gereset worden en dat het hele gebeuren opnieuw begint. Dan hebben kansloze Diablobeten als ik tenminste ook nog een kleine kans. ;)

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

die "switcharoo scam" zoals het vaak genoemd word gebeurt heel erg vaak.
ik wilde een windforce voor mijn mercenary, diegene zette zijn (unid) windforce in het scherm, een echte, ik zetten de dingen erin die ik er voor zou geven.
ik controleer altijd voor ik [V] klik nog even of de naam van het item ook klopt, ja hoor, een unid unique long battle bow...
ik zei dat ik de echte wf wilde, en hij bleef beweren dat dat hem was...

als ik op een dag veel trade gebeurt dat wel zo'n 3 keer op die dag

conclusie:
lees altijd eerst nog even de namen van de items door voordat je op [V] klikt!
(evt ook de %ed enzo, ze kunnen er een slechtere neerzetten, hoewel dat niet zo heel veel extra winst voor ze is, dus dat zal wel niet gebeuren)
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 15:27:
Ach, ik zie het liefst dat met versie 1.10... wanneer die ook moge uitkomen, gewoon het hele spel en alle accounts gereset worden en dat het hele gebeuren opnieuw begint. Dan hebben kansloze Diablobeten als ik tenminste ook nog een kleine kans. ;)
iets dergelijks komt er ook:
de ladder

alle nu bestaande accounts worden er een paar gedelete, en een zooi items weggehaald, maar verder blijven ze gewoon bestaan.
maar als 1.10 er is kan je ladder chars maken, die kunnen niet samen met normale chars in een game, en normale chars kan je ook niet converteren tot ladder char, dus daar moet iedereen opnieuw beginnen wat betreft chars, en ook wat betreft items.

dus geen geboost en ook geen getwink :D

[ Voor 36% gewijzigd door jjwa op 28-08-2003 15:34 ]

Verwijderd

Row schreef op 28 August 2003 @ 12:50:
[...]

Die gf is voor 95% dupe of je moet hem al zelf gevonden hebben
tja vex rune zijn ook masaal geduped of je hebt hem ook zelf gevonden
en tja het verkopen ik zou zeggen vind maar iemand die zo gek is :/
de vex heb ik idd niet zelf gevonden de gf wel :) _/-\o_ _/-\o_

• Termy
  • Nu online

Termy

met traden gewoon altijd checken voor je op accept drukt ivm switchers. let ook op met het begin van een trade. als iemand per direct een item in z'n window heeft als het open gaat (dan bedoel ik dus echt _heel_ snel na het open van trade window) dan is het een tradehacker. dat is een hack die jou doet geloven dat het item dat je ziet er ook daadwerkelijk is terwijl het eigenlijk een nepplaatje is dat over een ander crap item heen zit. bijvoorbeeld een plaatje van een (unid) windforce en als je dan trade blijk je een magic hydra bow (of de andere versies van die boog) gekregen te hebben. als je niet zeker bent vraag om "move" van z'n items. weigert hij dat om wat voor reden dan ook, meteen window sluiten en save/exit. die trade gaat dan toch niet meer door.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Jay, ik heb D2C net gekocht, voor 15 piekies :) Ik heb het vroeger eens gespeeld, maar niet erg veel dus ik moet weer ff inkomen... Zodra ik doorheb hoe 't allemaal met Battle.net werkt zeg ik hier wel wat m'n nick is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
ok, ik ben echt net begonnen, van Battle.net snap ik nog niet zoveel, maar mijn account is

Da_Rippah[GoT]

en character Da_Rippah :Y)

of moet ik dat hele tabel weer posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
die tabel is voor als 1.10 uitkomt
en zie je dat knopje linksboven je post, dat is de edit knop :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tabel is alleen voor de LoD ladder party volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 17:52:
tal armor
tal amu
gf 200% with eth
vex rune
arreat
storm
eagle
arcains
wt 2x
shako
Geef het gewoon weg, heb ik ook gedaan.

Totale waarde was toen weet ik het hoeveel soj's maar dat kon me serieus geen ruk meer schelen. Heb er mensen blij mee gemaakt, en dat was genoeg voor mij :)

[edit]
Als ik dit topic zo eens door kijk zitten er haast geen mensen meer van toen ik speelde

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ik weet ook wel dat er een editknop is, hoef je mij niet meer te vertellen hoor, maar ik dacht kom, ik geef het topique een schopje :)

Maar wie speelt er nog wel?? Ik bedoel, ik heb een paar mensen toegevoegd maar die zijn nooit online ;( Ik kan wel wat levelen gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Nu online

Termy

tja, als je wilt lvlen moet je je laten boosten door hell zodat je kunt cowe op hell..

maar ja, anders is het een kwestie van gewoon het spel spelen en geduldig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ik ga denk ik eerst maar eens ff Single Player spelen, en als ik dan een respectabel character heb waag ik me op Battle.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Nu online

Termy

je kan met single player niet closed battle.net op hor... wel open maar ja, daar zitten alleen nog maar een paar gasten die toch alleen maar lopen te kutte met allerlei editors en zo.

gewoon beginne op closed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, en als je dan toch in je eentje wil spelen, kan je altijd nog een privite game met password maken en daar je char gewoon wat trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Kan ik niet een keer lekker spelen met een van jullie hier? Ff de kneepjes van het vak leren enzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voeg me maar een keer toe op msn, kom ik vanavond wel een keer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 14:41:
voeg me maar een keer toe op msn, kom ik vanavond wel een keer online :)
Oke :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
Je moet niet meteen characters gaan bouwen zoals de meeste doen. Ga eerst gewoon ff genieten van het verhaal uitspelen, en alle quests doen enzo! En ontwikkel je character hoe jij dat wilt. En als je daar mee klaar bent ga je gewoon characters plannen + bouwen.

Als je dat meteen gaat doen mis je eigenlijk het hele verhaal, en dat is ook een leuk aspect van Diablo II. Kun je trouwens ook goed in single player doen :)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah: Als je wilt kan ik je ook wel het een en ander uitleggen, laten zien e.d. op B.net

MSN: liquidlzrd@teambvd.com

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2003 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:11
Ik ben sinds een week of 2 weer begonnen met d2. Na anderhalf jaar niet gespeeld te hebben begon het toch weer te jeuken. Helaas ben ik natuurlijk wel alles kwijtgeraakt maar ik heb al weer leuke spullen gevonden.

Heeft iemand een idee wat ik het beste in een Buriza (195% Ed) kan stoppen? Een Shael is niet nodig want ik heb The Cats eye (20% IAS) en Lava Gout (20% IAS) (het is nog best lastig om een Laying of Hands te vinden). Ohm rune heb ik helaas niet :P maar ik heb wel een Mal (Prevent Monster Heal) gevonden. Is dat verstandig? Ik ben nu lvl78 en ben aan het cowen op hell. Of heb ik meer aan een Nef rune erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Bedankt LiquidLizard, ik heb je toegevoegd :)

Maar ik had nog een vraagje he, je kan Diablo 2 over een LAN spelen, maar hoe gaat dit in zijn werk? Kan ik dan gewoon de playdisc kopieren, en allebei met dezelfde key spelen of moet je nog een kopie hebben van Diablo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

da_rippah schreef op 31 August 2003 @ 10:27:
Bedankt LiquidLizard, ik heb je toegevoegd :)

Maar ik had nog een vraagje he, je kan Diablo 2 over een LAN spelen, maar hoe gaat dit in zijn werk? Kan ik dan gewoon de playdisc kopieren, en allebei met dezelfde key spelen of moet je nog een kopie hebben van Diablo?
Als je de musicfiles van de cd naar je Diablo 2 map kopieert, kan je zonder cd het spel spelen. Je moet er alleen ff mee opstarten. Dus met je originele cd Diablo 2 op starten, eenmaal opgestart haal je de cd eruit en start je op de andere pc Diablo 2 ermee op :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Nu online

Termy

en over lan kan je idd volstaan met dezelfde key. probeer niet battle.net op te gaan want dan zegt ie gewoon dat je key in gebruik is door de andere comp. niet schokkend verder maar het werkt gewoon niet.

silvermaster, als je nergens anders knockback hebt is nef in je buri een goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McFlipp schreef op 31 August 2003 @ 11:34:
[...]

Als je de musicfiles van de cd naar je Diablo 2 map kopieert, kan je zonder cd het spel spelen. Je moet er alleen ff mee opstarten. Dus met je originele cd Diablo 2 op starten, eenmaal opgestart haal je de cd eruit en start je op de andere pc Diablo 2 ermee op :)
Of een image van de LoD CD-rom maken met CloneCD en mounten met Daemon tools :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Een nef rune in een Buriza is een goede keuze, maar ik weet niet of je er speciaal nog veel aan zal hebben. Ik heb bij mijn single player Amazone ook een nef erin zitten, dat was erg handig vanaf 't begin van nightmare [zeker als je alleen maar punten in dex. stopt, want je kan maar weinig tikken overleven].

Ik ben niet zoveel meer bezig met single, maar ik wil mijn chars toch wel eens helemaal af hebben. Iemand die weet wat een goede aanvulling is ?: [elite unique items kan ik nooit vinden, dus die hoef je er niet bij te zetten ;) ]

Amazon:
196% nef Buriza // 185% Lycanders Aim [ik ben wat meer fan van bogen]
Lionhart Sharktooth armour
Cat's Eye Amulet
Raven Frost & Manald Heal ring
Tal Rasha's Horadric Crest [heb de leech wel nodig]
Tal Rasha's Fine-Spun Cloth [leuke +dex belt]
Waterwalk Boots [+dex en wat andere leuke mods]
Laying of Hands [erg handig voor single player, alles non-cow is zo dood]

Amazon heeft guided arrow, multishot, critical strike en valkery maxed. Voor de rest zitten er wat puntjes in andere passive skills.

Assassin:
Tal Rasha's Horadric Crest [wil liever een gaze, maar nog niet gevonden, deze heeft ook goede res + nog een um rune]
196% Bartuc's Cut-Throat met Amn rune
Shaftstop + um
8% ll String of Ears
The Ward shield [50% res + een um]
Waterwalk boots
Venom Grip gloves [nog meer ll]
speciaal gecraft assassin amulet met +1 skills, 5% ll, 15% res en nog meer goede mods
Ravenfrost + goede ll ring [wil liever Bul-Kathos, maar nog niet gevonden.]

De assassin heeft Claw Mastery, Phoenix Strike en Tiger strike op max level voor de rest zitten er in Shadow Master en Lightning Sentry allebij zo'n 10 skillpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna al mijn account zijn expired... wie kan mij even boosten om een nieuwe sorc te maken?
/w *liquid_lizard

De booster krijgt een leuke beloning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil da wel ff stukkie doen :) (op expansion dan iig)
/w *cyrielvandongen

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Putjesschepper ;)

Ik ben op zoek naar dat progje waarmee je bepaalde effecten mee uit kon zetten voor een hogere framerate/minder vertraging, ben de naam kwijt, weet iemand wat ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ken ik niet, maar zou idd wel handig zijn, voor als mephi doodgaat :)
srry dat ik niet verder kon, had ff niet op de tijd gelet :/

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja er zaten ook boss fixes in, voor als ze doodgaan... is ook wel eens langsgekomen in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook weer sinds tijden gespeeld. Heb zomaar wat gemaakt, maar is vrij goed geworden. Een Paladin met Sacrifice en Blessed Hammer .... daarnaast Concentration Aura .... ik zit nog te twijfelen over de 4e skill, ik denk dan dat Vengeance gaat worden .... maar misschien zou fanaticism ook goed zijn, vooral voor mijn Sacrifice attack speed. Ben nog ff aan het twijfelen. Vengeance is vooral voor PIs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Grr, ben net dood gegaan in het Monastery :( Ik had 20000 op zak, alles kwijt :(

Ben nu lvl 11 paladin btw... op welke skills moet ik me focussen? En welke char abilities?

Hehe, liquid_lizard, was wel ff leuk he :P

[ Voor 12% gewijzigd door da_rippah op 31-08-2003 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:11
Wow, zojuist een Stone of Jordan gevonden :) (m'n eerste die ik zelf vind, en daarbij ook de eerste die ik heb). Bij Mephisto op nightmare :P What are the odds of that?

Ik denk dat ik een Nef in mijn 195% buriza stop. Knockback is wel handig bij hell cows.

Weet er iemand trouwens meer over de Oculus SoJ's? Hoe kan dat nou? Voor de mensen die het niet weten: Het is een unique ring, die de naam Stone of Jordan draagt, maar heel andere bonussen geeft dan de normale Stone of Jordan. Alle bonussen van de Oculus zitten erop, en die zijn (voor Sorc dan) beter. Waar komen deze vandaan? Zijn het allemaal dupes? Of kan je ze ook gewoon vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok dat die duped en hacked als de ty***s zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst gehacked, toen massaal geduped

Iemand interesse in USEast items?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Nu online

Termy

Of ze hacked zijn is maar de vraag, "bugged" items zijn gewoon mogelijk door fouten aan de server kant. het schijnt wel zo te zijn dat een aantal items "geforceerd" is in een ander type item met behulp van een bug die door d2hackit exploited is.

een buri armor is trouwens een voorbeeld van een "legale" fout aan de server kant. het feit dat er zo veel zijn is natuurlijk te wijten aan de dupers. het leuke van dit ding is trouwens dat er maar 1 origineel is dus dupekillen is erg makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SilverMaster schreef op 31 August 2003 @ 17:48:
Wow, zojuist een Stone of Jordan gevonden :) (m'n eerste die ik zelf vind, en daarbij ook de eerste die ik heb). Bij Mephisto op nightmare :P What are the odds of that?

Ik denk dat ik een Nef in mijn 195% buriza stop. Knockback is wel handig bij hell cows.

Weet er iemand trouwens meer over de Oculus SoJ's? Hoe kan dat nou? Voor de mensen die het niet weten: Het is een unique ring, die de naam Stone of Jordan draagt, maar heel andere bonussen geeft dan de normale Stone of Jordan. Alle bonussen van de Oculus zitten erop, en die zijn (voor Sorc dan) beter. Waar komen deze vandaan? Zijn het allemaal dupes? Of kan je ze ook gewoon vinden?
De ocu soj komt van een open char die een keer in een closed game is gehacked (of andersom) Vroeger leken de net codes van open en closed op elkaar, zo zijn er een heleboel open items in closed gedaan. Zo krijg je nu 160/60 stormshields, 160/60 wf, 160/60 08 valors etc. Of ze te vinden zijn? Ik geloof er zelf niets van. Hier een linkje naar diabloii.net waar ze het erover hebben:
http://www.diabloii.net/items/buggy-items.shtml

Sommige mensen denken dat het een bug is, maar als je goed naar de status van de oculus en de ocu soj kijkt, zie je 1 verschil, namelijk dat er 30% Faster Cast Rate op de oculus zit en 30% Faster Block Rate ofzoiets (ik weet het niet, want ik wil geen ocusoj, maar het is in iig anders) Het is duidelijk door iemand gehacked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 01 September 2003 @ 12:47:
Of ze hacked zijn is maar de vraag, "bugged" items zijn gewoon mogelijk door fouten aan de server kant. het schijnt wel zo te zijn dat een aantal items "geforceerd" is in een ander type item met behulp van een bug die door d2hackit exploited is.

een buri armor is trouwens een voorbeeld van een "legale" fout aan de server kant. het feit dat er zo veel zijn is natuurlijk te wijten aan de dupers. het leuke van dit ding is trouwens dat er maar 1 origineel is dus dupekillen is erg makkelijk ;)
De eerste Occy sojs zijn inderdaad exploited met een of andere hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 12:51:
[...]

De ocu soj komt van een open char die een keer in een closed game is gehacked (of andersom) Vroeger leken de net codes van open en closed op elkaar, zo zijn er een heleboel open items in closed gedaan. Zo krijg je nu 160/60 stormshields, 160/60 wf, 160/60 08 valors etc. Of ze te vinden zijn? Ik geloof er zelf niets van. Hier een linkje naar diabloii.net waar ze het erover hebben:
http://www.diabloii.net/items/buggy-items.shtml

Sommige mensen denken dat het een bug is, maar als je goed naar de status van de oculus en de ocu soj kijkt, zie je 1 verschil, namelijk dat er 30% Faster Cast Rate op de oculus zit en 30% Faster Block Rate ofzoiets (ik weet het niet, want ik wil geen ocusoj, maar het is in iig anders) Het is duidelijk door iemand gehacked.
Yup, 30% faster block rate
Hoe zit dat eik met die Ith's hoe zijn die eik op b.net gekomen? ook met dat open/closed gedoe?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 01 september 2003 @ 12:47:

En het feit dat het merendeel een dupe is, wat is volgens jou de kans dat iets legaal is? :) Gewoon een kleine schatting .... trouwens, cheaten is ook misbruik maken van bugs :).

Beste voorbeeld wat ik kan bedenken .... ken je UT2k3? Ken je CTF-Citadel? Mocht je het kennen, begrijp je het zo wel .... maaruh, je kan geloof ik ergens in de map met de vlag schuilen door een bug in de map, da's een zijde, en ik dacht dat het het rode team was .... onder een trap, kun je ongezien gaan zitten, zelfs lui neerschieten zonder dat ze iets terug doen .... dat zit dan ook 'legaal' in het spel aka bug .... misbruik hiervan = cheaten, simpel.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Wat is een "dupe" item dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duplikaat = een kopie van het origineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Maar hoe gaat dat dan in zijn werk? Ik heb begrepen dat er ook "unique" items zijn, waar er dus maar eentje van is in elke world... wordt daar dan een copy van gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er worden van unique, set items dupes gemaakt. Het fijne weet ik er niet van en dat wil ik houden zo overigens. Maar je weet nooit zeker met traden of iets een rip off is.

Van een unique zijn er niet op een world/realm eentje hoor, de kans dat je bepaalde dingen vindt is wel erg weinig.

Ik gok dat ze daar speciale programmaatjes voor hebben of zo, maar als het goed is zijn de dupes na 1.10 allemaal vertrokken van wat ik begrepen heb. Ik gok dat ik 80% van de troep zelf heb gevonden, 19% gehad heb van vrienden en ergens 1 of 2 keer iets getrade heb, maar meer dan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ik heb best veel getrade dus ik kijk wel wat ik nog heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grappige vind ik zelf de mensen die er ECHT geld voor hebben neergelegd .... en die zijn er :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

vroeger toen er nog geen dupes waren zou ik ook wel 10 gulden voor een stormshield willen betalen 8)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Nu online

Termy

10 gulden betalen voor een plaatje in een spel? beetje debiel vind je niet?

farting bob, tja, ik snap het maar wat betreft dat buri armor. als je gewoon meph afmaakt en er dropt een unqiue field plate en die blijkt na een id de eigenschappen van een buri te hebben, is er weinig sprake van cheaten. shit happens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

het was voor mij toen meer dan een spel, Het was m'n leven (8>

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
FrostXL schreef op 01 September 2003 @ 17:28:
het was voor mij toen meer dan een spel, Het was m'n leven (8>
sick.... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is GoT, van de gemiddelde tweaker is zijn PC toch een van de belangrijkste dingen in zijn leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Termy schreef op 01 September 2003 @ 17:23:
10 gulden betalen voor een plaatje in een spel? beetje debiel vind je niet?
Hehe, vriend van mij had een tal rasha's armor gevonden net nadat LoD uit was, en die is voor wel (heel) wat meer weggegaan dan een tientje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een collega van me speelde pas net .... 2 stormshields .... weet je wat íe ervvoor gehad heeft?

2 keer 30.000 gold LOL :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bwahaha, wat een gek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadver eerst is HC leuk, totdat je telkens door lag dood gaat :'(

* Shuvit geef het op hc te spelen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

wie speelt er 1.10(s)??
volgens mij zijn dat er namelijk heel weinig, ik lees er hier zo goed als niks over!

ik speel het zelf nu dagelijks via TCP-IP met een barb als party-mate en ben zelf een Avenger (paladin)
ben level 49 en doe iets als 880x1920 damage per klap, waarvan ca 90% elemental damage is (cold, lightning en fire), en die 90% doet extra damage door Conviction, mijn aura, want die zorgt ervoor dat alle monsters -75% resistances hebben.

Als wapen heb ik btw een hexfire, en als schild een pala-schild met 38% enchanced damage en voor de rest allemaal klote-items :D

als er meer mensen zijn die 1.10s spelen kunnen we wel samen gamen of traden ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FrostXL schreef op 01 September 2003 @ 17:17:
vroeger toen er nog geen dupes waren zou ik ook wel 10 gulden voor een stormshield willen betalen 8)
Nu kan je voor 15.99 euro een 160/60 08 valor kopen. Voor degene die niet weten wat het is, denk hier maar aan:

160% ED
60% IAS
+2 all skills
+2.5 Vitality per Clvl
Faster Hit Recovery (30%)
+2 Life per Clvl
en volgens mij hebben ze er ook nog life leech bij gedaan

Tja, ik speel graag legit duels, maar als er iemand met zoiets binnen komt, is de pret al snel afgelopen.

~~~

Een dupe is inderdaad een kopie van iets. Het kan gebeuren met een rollback, dat is als je character terug gaat naar een oude save game op de server. Dupers gebruiken dat om zo snel rijk te worden. Het kan ook perongelijk gaan:
Je hebt een stormshield op je barb
Je geeft je stormshield aan je maat te leen
Je maat gaat uit de game
Er gebeurt iets en krijgt een rollback
Je hebt je stormshield op je barb en je maat heeft hem ook :)

Ik heb zelf 2 keer een rollback gekregen, maar niets belangrijks verloren of gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dupes zuigen, evenals de bugged zooi.

Kep laast wel iets vagers gehad, ik maak een nieuw HC pala en krijg ineens een oude SC lvl 78 assa trug, wat 1 van mijn eerste chars was 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Tja, daar heb ik dus geen last van...? Ik ben nu lvl 13 sorceress als ik me niet vergis, ik heb 6 skillpoints in Frost Nova :9 Superrelaxede skill is dat zeg!

Ohja, Shuvit.... het is dommer dan ik :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
nog wel, wacht maar totdat je sorc groot is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, ik kan het niet laten, SC is te lam gewoon, nix meer aan :P

Tis alleen dat als je 1 char groot krijgt, je het met HC verder wel kan redden. Maarja, voordat ie groot is :/

* Shuvit Gaat toch door met HC spelen :)
da_rippah schreef op 02 September 2003 @ 08:49:
Ohja, Shuvit.... het is dommer dan ik :P ;)
Wat ik? O-)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlitzZ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 13:32
Als je door een Rollback items verliest, gewoon ff mailen naar BN.
Ik ben op die manier ooit een WF + Eagle verloren op men Ama.
Duurd paar weekies, en dan heb je alles weer terug.

Ook ik speel met 2 vrienden 1.10s via TCP/IP, en moet zeggen dat ik het 100x leuker vind als 1.09.
Tis allemaal stukje 'moeilijker' gemaakt, Boosten KAN niet meer (verplicht onderdelen/items voor cube zoeken).
En gevoelsmatig ben je verplicht om taktisch gezien een goed 'team' samen te stellen.

Net als FrostXL WAS D2 in het verleden ook mijn leven :(
Had op 3 pc's 24/7 meph en pindle bots draaien, wat als gevolgen had, alle unique items (op stormspire na) + set items in bezit te hebben.
Dit verveelde al snel, dus toen maar HC gaan spelen, wat ook voor korte duur was.

Eigenlijk sinds 1.10s dat ik weer aan D2 begonnen ben, en met heel veel plezier that is =)

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Nu online

Termy

op 3 pc's 24/7 bots draaien? hmmm, das idd wel ernstig geflipt haha. ik ben volledig blij met in de nacht een multi-mf-bot te draaien of meph/pindle alleen. met dat alleen vind ik genoeg om plezierig te kunnen doen wat ik wil. vannacht bijvoorbeeld mzzltje gehad en 2 ists gevonden (is me ook nog nooit overkomen). eergister vond ik 1 ist en samen met een andere vex die ik ge(bot)vonden had een 100% non-dupe silence superior phase blade gemaakt.

als het zo doorgaat ben ik klaar voor 1.10 en verdwijnt er bij mij zowat niks, en daar gaat het me tenslotte om.

1.10s speel ik alleen af en toe om iets te proberen met m'n huidige realm chars. tot nu toe huppel ik bijna net zo makkelijk door 1.10 heen met m'n barb en ama als door 1.09. alleen worldstone lvl 3 is irri vanwege de kilo's PI monsters. ik kan daar niks leechen en alleen met zerk aanvallen waar je toch wel enigszins kwetsbaar wordt. ik gebruikte echter geen schild dus ik weet niet hoe het zou zijn geweest met. schild is beetje nutteloos pvm imho ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlitzZ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 13:32
Act 4 ROF is ook flink oppassen met barb moet ik zeggen, voornamelijk als ze Iron Maiden op je casten :)
Maar jij speelt met je 1.09 BN chars in 1,10 ?
Of met je single player 1.09 chars ?

Wij spelen nu in een party van 3 1.10
2 sorcs en 1(ik) Ama.
Niet de beste party die je kan samenstellen maargoed :)
Moet zeggen dat het in 1.10 stukken moeizamer gaat om door normal heen te komen als in 1.09 hoor

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ff snel vraagje, wat is beter op een sorc
Tal rasha's amu of een mara's met 27 res2all?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Nu online

Termy

als je verder niks van Tal rasha hebt beter de mara's.

flitzz, ja, ik zet m'n closed B.net chars om naar open en probeer daar in hell dingen uit. zo heb ik breath of the dying in een ethereal colossus blade geprobeerd (leuk ding :x) met legit runes etc.

misschien eens een 6 socket hydra of zo halen en die eens proberen met botd, 60ias is best leuk op een boog ;)

btw, IM schijnt helemaal zo super erg niet meer te zijn in 1.10. ik heb het zelfs eigenlijk nog niet getest maar doe dat binnen kort wel eens ;) m'n barb is sowieso al weer sterker dan hij was de laatste keer dus tijd om hem voor de 5 keer of zo om te zetten hehe

[ Voor 28% gewijzigd door Termy op 02-09-2003 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ff een paar vraagies:

Waar zit Andariel? (ergens in de jail van de monastery? welk level?)

En wat is PK? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Nu online

Termy

mjah, dat soort vragen zijn beetje stom (over andariel) want dat is gewoon een kwestie van de game spelen en dan merk je dat vanzelf.

pk is trouwens player kill. als de 1 de ander slacht zonder dat het een echt duel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andy zit in catacombs lvl 4
voor al je andere vragen: The Arreat Summit of Diabloii.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Termy schreef op 02 september 2003 @ 17:24:
mjah, dat soort vragen zijn beetje stom (over andariel) want dat is gewoon een kwestie van de game spelen en dan merk je dat vanzelf.

pk is trouwens player kill. als de 1 de ander slacht zonder dat het een echt duel is.
Hehe, dat is het juist, ik ben door de Jail levels doorgelopen, maar dat is dus kennelijk iets anders als de catacombs... ;)

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 02 September 2003 @ 16:56:
als je verder niks van Tal rasha hebt beter de mara's.

flitzz, ja, ik zet m'n closed B.net chars om naar open en probeer daar in hell dingen uit. zo heb ik breath of the dying in een ethereal colossus blade geprobeerd (leuk ding :x) met legit runes etc.

misschien eens een 6 socket hydra of zo halen en die eens proberen met botd, 60ias is best leuk op een boog ;)

btw, IM schijnt helemaal zo super erg niet meer te zijn in 1.10. ik heb het zelfs eigenlijk nog niet getest maar doe dat binnen kort wel eens ;) m'n barb is sowieso al weer sterker dan hij was de laatste keer dus tijd om hem voor de 5 keer of zo om te zetten hehe
IM is ?

damage reduce schijnt ook niet zo onwijs veel meer uit te maken :)

ennu krijgt de pull rune in 1.10 andere stats of is dat bull ?? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Iron Maiden, De thorns spell van de oblivion knights in de chaos sanctuary. DMG die jij doet, krijg je net zo hard, zo niet harder, weer terug, erg dodelijk in zeal / whirlwind met z'n potion lock (je kunt dan niks drinken)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

mijn Avenger krijgt geen damage terug van zijn (vengeance) attacks als er Iron Maiden actief is, dat is wel erg mooi :D
denk dat ze het in het algemeen erg generfed hebben.

ik heb trouwens het idee dat ze poision damage die monsters doen wel wat opgefokt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FlitzZ schreef op 02 september 2003 @ 10:53:

Net als FrostXL WAS D2 in het verleden ook mijn leven :(
Had op 3 pc's 24/7 meph en pindle bots draaien, wat als gevolgen had, alle unique items (op stormspire na) + set items in bezit te hebben.
Dit verveelde al snel, dus toen maar HC gaan spelen, wat ook voor korte duur was.
Wat heb je met je spullen gedaan? Door mensen zoals jij is de economie kapot gegaan, dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 19:53:
[...]

Wat heb je met je spullen gedaan? Door mensen zoals jij is de economie kapot gegaan, dank je.
nee door de mensen die dupen is de economy kapot gegaan

Botters ruilen namelijk nauwlijks of nooit hun spullen, omdat ze anders te veel kans hebben om gedupte stuff terug te krijgen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Nu online

Termy

wat een gelul fragz.... hoeveel bots je ook draait, je kan nooit zo snel sojs vinden als de dupers ze en masse geduped hebben, geldt ook voor de rest van de items natuurlijk.

echt, zo stupide zijn ze al even niet langsgekomen...

edit

dat klopt, ik, als botter, trade tegenwoordig veel minder aangezien ik de spullen zelf vind. het enige dat ik zo af en toe trade zijn de dupes zelf. ik zit/zat nu nl even met het idee m'n merc zo sterk mogelijk te maken en dus heeft ie nu een 160/15ias/45max armor met 90 life en 40/15max in z'n arreat's en eth fury bb. en nog een aantal jewels voor in andere dingen. alle dingen die ik vind zoals high runes trade ik niet, wf's (mocht ik er weer eens 1 vinden) trade ik ook niet, gf's ook amper etc. ik zit vooral op te potten voor als ik een idee krijg voor iets of in het geval dat er weer een ban ronde is of voor als 1.10 komt etc. amper trade iig

[ Voor 91% gewijzigd door Termy op 02-09-2003 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Botters verneuken de economie niet echt, alleen hebben ze veel voordeel op andere spelers door al hun gebotte items...

De meeste botters zijn ook verzamelaars die alle items willen hebben, en dat een item gebot is vind ik niet zo'n ramp, het is dan tenminste een echt item, ik zou nog wel voor een gebot item willen traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dupes verdwijnen bij 1.10 toch allemaal, dan herstelt Blizzard heel de economy toch weer :)
Daarentegen blijven gebotte items bestaan :(
Hoe zit et eik met al die legit items waar een 40/15 jewel in zit, verdwijnen ze dan of niet?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.