1.10(s) TCP-IP games spelen met Tweakers
sorry voor het niet helemaal doorlezen van 17 volle topics en 1 topic met 20 pagina's, maar zijn er tweakers die een nieuw 1.10 char starten / hebben gestart en via TCP-IP willen gaan samenspelen? of daar al mee bezig zijn?
Dat lijkt mij namelijk leuk, allemaal een nieuw char maken en samen gamen op een sociale manier...
Voor mij is het geen probleem om de game te hosten, hoe ik het IP-adres bekend maak weet ik nog niet zeker, posten op het forum hier is niet bepaald 100% veilig, dus misschien via mail of msn of PM ofzo
Ik ben van plan een Avenger (paladin) te maken, die heeft dus geen last van immumities op monsters, en zorgt ook nog eens voor een -monster resistance en -monster defense aura, zodat sorc extra veel damage doen en de rest allemaal veel betere chance to hit heeft...
Nydro (weet niet of hij op GoT ook zo heet) zal een barbarian starten, die de party zal kunnen helpen met warcries.
Alle anderen zijn welkom, maar het meest handig zullen nog zijn:
-paladin met fanatism (zealot lijkt me de beste build hiervoor natuurlijk)
-sorceress (omdat er nog geen andere van afstand aanvallende mensen zijn, en een sorc heeft een groot voordeel zodra ik mijn conviction aura kan gaan gebruiken.
-druid (vanwege zijn skill die de hele party extra life geeft natuurlijk)
Op Campzone 3 hebben we dagenlang ook via tcp-ip gegamed (1.09), was erg leuk, het zou leuk zijn als we nu ook mensen hebben die regelmatig meegamen!
Als het je leuk lijkt zeg het dan even in dit topic, en het is handig als je erbij zegt wat voor char je gaat starten, en wanneer/hoeveel je online bent.
Ik denk dat de meeste d2 spelers scholieren zijn die een beetje verslaafd zijn aan de game, dus ik gok dat de meesten 15.00 tot 18.00 en 19.00 tot 24.00 regelmatig zullen gamen.
Voeg mij btw ook maar toe aan de lijst in de 1e post van dit topic:
nick: jjwa
account: jjwa (of *jjwa natuurlijk)
chars:
Nova Sorceress en WW barb op de realms
Avenger pallly (1.10), tcp-ip/singleplayer
Samenvatting:
Zin om een nieuw 1.10s char te starten en daarmee te gaan spelen in TCP-IP games met andere tweakers? Reply dan hier met wat info over je online-tijden en char-keuze
[
Voor 27% gewijzigd door
jjwa op 25-08-2003 13:01
]