[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.100 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha dank u dank u ik zal hem ophalen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/forzasjoerd/WOLFENSTEIN%20BEST%20XP%20SCORE3.jpg Ff gespeelt op servertje uiteindelijke rank general majoor :) ( * * op je helm) kmoest alleen de high weopons nog vol maken iemand iedee wat ik dan voor rank had?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:33

Silence_nl

Slnc

Generaal majoor heeft 1 ster op zijn helm en Generalleutnant heeft er 2 en daarna komt general met 3 sterren wat dus het hoogst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silence_nl schreef op 16 August 2003 @ 16:02:
Generaal majoor heeft 1 ster op zijn helm en Generalleutnant heeft er 2 en daarna komt general met 3 sterren wat dus het hoogst is.
Dus 3 sterren = general :?
En is er nog wat bekend over GoT commenity (weet niet hoe je het schrijft) op irc e.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/shameblaster/naamloos.JPG
Hier de ranks :)

[ Voor 84% gewijzigd door shameblaster op 16-08-2003 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tijnw/etet.jpg

Tot nu toe mijn meeste aantal kills op 1 map.

Verder speelde er ook een Atom_nogwat [GoT] mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:55
als ik zoals die cadj daar 14/58 had gehad was ik allang uit schaamte weggegaan :P

btw quakecon is voorbij heb je ook gekeken? infensus 1e, gamepoint 2e en een zeurderige USA clan op 3e plek. Go euro :D /spam

[ Voor 45% gewijzigd door stime op 17-08-2003 05:57 . Reden: lucht is blauw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 03:38:
[afbeelding]

De kill/death ratio's worden beter en beter :). Ik ben er wel achter gekomen dat je de beste kill/death ratio's kunt maken met een soldier en een field ops.

Tis trouwens Atom^master[GoT] die je bedoelt waarschijnlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:27
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 03:38:
[afbeelding]

Sorry, maar om een oude discussie maar eens aan te halen...wat maakt je Kill/Death ratio uit in dit spel?? Quake, Unreal etc. is het uiteraard superbelangrijk, maar ET is gewoon een teamspel!

Ik speel ET alleen nog maar met TeamSpeak (http://www.tweakers.net/meuktracker/4574) en daardoor is de teamplay echt zoveel beter! Met 10 man rush je ergens naar binnen...sommige mensen offeren zich op door expres op de mijnen te lopen zodat het team uiteindelijk wint, dat vindt ik pas ultiem ET-play.

En het leidt tot enorm maffe situaties...bij Fueldump rushen de Allied met z'n allen naar de footbridge i.p.v. de gewone bridge en nemen ze de heuvel van de Axis gewoon in zodat de tank en brug gemakkelijk gebouwd kunnen worden.
Of Battery...een team van 10 man gaat of via de achterdeur, of rusht tegelijkertijd de Assault Ramp op, 5 blijven over maar die gaan dan meteen door naar de Gun Controls...zodat er uiteindelijk meerdere dynamites liggen bij de Gun Controls(record is 7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zegt me dat ik niet aan teamplay doe. En met 134 kills, lijkt het me vrij duidelijk dat ik het team echt wel heb geholpen ...

Dat van express op mijnen staan doe ik ook :)

Iemand die ff zijn lijstje met servers wil geven? Ik kom namelijk alleen maar noobs tegen.

Jep, het was Atom_master [GoT]

Nee heb niet gekeken Stime. Neem aan dat het nog ouderwets RTCW was? RTCW boeit me niet meer. Been there done that. Heb al zo vaak met Gamepoint gasten en Infensus gastern geknald. Met Infensus op een duel map (erg leuk)). Verder is de RTCW community een kutcommunity geworden. Geef mij maar ET. Veel leuker.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja maybe kunnen we wat starten met teamspeak met de GoT's want het is idd heel fijn om zo te spelen... speelde MOHAA namelijk ook altijd zo :)

Iemand nog ruimte op zijn verbinding over om een Teamspeak server te draaien ?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl

Silence_nl

Slnc

wwillem schreef op 17 augustus 2003 @ 11:01:
[...]

De kill/death ratio's worden beter en beter :). Ik ben er wel achter gekomen dat je de beste kill/death ratio's kunt maken met een soldier en een field ops.

Tis trouwens Atom^master[GoT] die je bedoelt waarschijnlijk :).
Met medic kan je ook goede kill/death ratio halen tenminste je zal minder snel doodgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silence_nl schreef op 17 August 2003 @ 13:20:
[...]

Met medic kan je ook goede kill/death ratio halen tenminste je zal minder snel doodgaan.
Zonder ammo kun je niet killen .. knife? B)

Ik ben meestel Field Ops, omdat ik dan altijd van ammo ben voorzien. Altijd zo fucking irritant als je op ammo moet wachten. Zeggen ze: loop dan niet steeds weg, ik wil je ammo geven.. DUH! Leg het gewoon op de grond ofzo, je hoeft het niet persee aan mij te geven zeg ik dan. Ik vind het wel. Soms kom ik wel hele goede medics tegen, die niet kapot zijn te krijgen doordat ze meer health hebben en snellere regenerate. OF ik ga dood, OF ik doe net voordat ik dood ga /kill BWUAHAH. Wat gebeurd er dan? Medic krijgt geen XP EN heeft al zn ammo erdoorheen geschoten > sitting duck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
wordt jij dan nie gekilled door die gasten met riflegrenades? Altijd als ik dood ga is dat door zon riflegrenade of een teammate :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt eraan in wat voor team ik zit.... dan ben ik of Medic ,Engineer ,Covert ops of Field ops.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/forzasjoerd/WOLFENSTEIN%20BES.jpg
Vandaag weer ff op server gespeeld
Ik heb nu wel alles vol, khad 3 sterren op mijn helm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey Shameblaster welke server is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stime schreef op 17 augustus 2003 @ 14:26:
wordt jij dan nie gekilled door die gasten met riflegrenades? Altijd als ik dood ga is dat door zon riflegrenade of een teammate :/
Ja waar ik een pesthekel aan heb is dat het wel ... no skill. Ik zei het laatst nog. Die gasten gebruiken alleen maar die granaat op hun geweer.. schieten kunnen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Shartar schreef op 17 August 2003 @ 11:47:
[...]

Ik speel ET alleen nog maar met TeamSpeak (http://www.tweakers.net/meuktracker/4574) en daardoor is de teamplay echt zoveel beter! Met 10 man rush je ergens naar binnen...sommige mensen offeren zich op door expres op de mijnen te lopen zodat het team uiteindelijk wint, dat vindt ik pas ultiem ET-play.

En het leidt tot enorm maffe situaties...bij Fueldump rushen de Allied met z'n allen naar de footbridge i.p.v. de gewone bridge en nemen ze de heuvel van de Axis gewoon in zodat de tank en brug gemakkelijk gebouwd kunnen worden.
Of Battery...een team van 10 man gaat of via de achterdeur, of rusht tegelijkertijd de Assault Ramp op, 5 blijven over maar die gaan dan meteen door naar de Gun Controls...zodat er uiteindelijk meerdere dynamites liggen bij de Gun Controls(record is 7).
Hee lijkt me een strak plan om is met teamspeak te spelen, Heb het geinstalleerd. Op ipd clanserver kan je ook met teamspeak spelen was wel gaaf. Ik heb alleen nog steeds geen goede microfoon.
Moet zo'n headset hebben. Kon ze alleen nog niet vinden in de winkels.

Hee sharter als jij op xs4all speelt welke server gebruik je dan voor teamspeak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 17 augustus 2003 @ 16:10:
Ey Shameblaster welke server is dat.
Dit is een server die je xp onthoud hij heet DevNull,het is een 3 campain waar ff uit staat, waar kan ik het ip adres vinden noteer ik dat ook ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ik heb ff bij server info geken daar staat dit bij adress: 63.125.47.153:27960 Is dat het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zullen zien :)

Pff klereping.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ping 150 is idd niet ideaal nee :(

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl

Silence_nl

Slnc

Verwijderd schreef op 17 augustus 2003 @ 16:11:
[...]

Ja waar ik een pesthekel aan heb is dat het wel ... no skill. Ik zei het laatst nog. Die gasten gebruiken alleen maar die granaat op hun geweer.. schieten kunnen ze niet.
Imo moet je er wel skill voor hebben om dat wapen te gebruiken ligt denk ik eerder aan je zelf dat je die dingen niet kan ontwijken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Silence_nl schreef op 17 August 2003 @ 19:13:
[...]

Imo moet je er wel skill voor hebben om dat wapen te gebruiken ligt denk ik eerder aan je zelf dat je die dingen niet kan ontwijken ofzo.
Het ligt denk meer aan het feit dat fonz niet dood wil gaan en grenaten moeilijk te ontwijken zijn, net als panzers :P. Maarja, dan kun je overal wel om gaan zeuren. Een medic heeft extra health, een field ops kan irritante artillery gooien en een covert ops kan je soms over het hoofd zien. Mijnen die je niet kunt zien...

Ik vind alles wel best, zo lang je maar een goed team hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Silence_nl
Ermm ontwijken? 136 kills 14 keer dood en jij zegt me dat ik beter moet ontwijken? Lachertje. En daarbij komt: een granaat of panzerinslag heeft een area effect. Je hoeft niet eens zonodig op een mannetje te knallen. Als de granaat in de buurt komt, ben je ook al dood. Dat bedoel ik met no-skill. Elke nerd kan nog wel een granaat richting de vijand schieten. Maar niet iedereen kan headies maken en er 5,6 weet ik het achter elkaar neerknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

shameblaster schreef op 17 August 2003 @ 16:17:
Ik heb ff bij server info geken daar staat dit bij adress: 63.125.47.153:27960 Is dat het
Klopte het ip nog?
Of zijn julie nog aan ut spelen om over de 2000 te gaan, meestal zie op die server (die) alien of (die) rage van de (die) clan die gaan soms wel over de 9000 vooral die alien vraag mar is aan um

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neuh ik ga niet met ping 140 knallen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
Tito schreef op 17 August 2003 @ 16:14:
[...]
Hee sharter als jij op xs4all speelt welke server gebruik je dan voor teamspeak?
Ik speel met TeamSpeak op IPD waar je ook al gespeeld had, 't zou idd geweldig zijn als er een TeamSpeak servertje voor GoT-ers zou zijn, is lachen op Xs4All ofzo...die gasten weten dan echt niet meer wat ze overkomt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel nu een paar maanden aangekeken.

Wat mij opvalt is dat de axis bijna bij elke map in het voordeel zijn. Net bijvoorbeeld radar gespeeld. Zij respawnen constant met 6 man en lopen direct naar radar oost toe. Wij (allies) spawnen een ent verderop, moeten een stuk lopen/mijnen ontwijken/gastjes neerschieten/radar pakken en dan nog eens een stuk terug. Zelfs als je dan zover ben is het heel makkelijk voor de axis om naar de truck te lopen en de boel terug te pakken.

Ik speel niet in een clanverband, maar ik vraag me echt af of dat dan wel leuk is. Als je namenlijk een beetje redelijk speelt dan heb je het als axis veel beter. Het lijkt me zwaar onmogelijk om tegen een goed georganiseerd axis team te winnen.
Zo is er bijv voor het lvl battery ook wel een taktiek voor de axis te verzinnen waardoor de allies geen kans zullen maken.

Mijn vraag is dus of het voor clans wel een leuk spel is. Ik speel dit vooral om in een aanvallend team zelf de doorbraak te forseren (wat me heel leuk afgaat in de open games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke servers zitten de meeste [GoT'ters]? Als ik speel dan zie ik er geen 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
met 2 snipers kom je al een heel eind op battery. Zo onmogelijk is et echt niet. Vaak is et op pubs zo dat iedereen maar naar voren stormt en OMGSPAWNRAPE gaat roepen. cov ops kan nog rookgranaat op de constructionsite gooien. Nee ik denk dat et meer ligt aan slechte organisatie bij de allies.
Op welke servers zitten de meeste [GoT'ters]? Als ik speel dan zie ik er geen 1!
meestal op xs4all, maar daar weet ik et ip zo 123 niet van.

edit: 194.109.69.41:27960

[ Voor 4% gewijzigd door stime op 18-08-2003 02:06 . Reden: gras is groen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 00:45:
Net bijvoorbeeld radar gespeeld. Zij respawnen constant met 6 man en lopen direct naar radar oost toe. Wij (allies) spawnen een ent verderop, moeten een stuk lopen/mijnen ontwijken/gastjes neerschieten/radar pakken en dan nog eens een stuk terug. Zelfs als je dan zover ben is het heel makkelijk voor de axis om naar de truck te lopen en de boel terug te pakken.
Een voorbeeld: als ik samen met anderen met TeamSpeak speel gebruiken we de volgende taktiek meestal als Allied:

- Met ongeveer 10 man meteen naar Side Entrance rennen, deze opblazen en veiligstellen.
- Command post bouwen, iedereen Side Entrance als spawnpoint laten selecteren, en wachten tot er 10 man in de SE gespawnd zijn.
- Dan met 10 man rushen voor de radar parts...en deze allebei bij de Side Entrance brengen.
- Daar weer iedereen laten spawnen...en omlopen/Forward Bunker pakken met 10 man...parts op de truck en klaar.

De taktiek zit in de aantallen en het feit dat je niet de Forward Bunker pakt, je laat de Axis dus elke keer dat stuk rennen dat jij noemt in plaats van de Allied...waardoor de Allied in het voordeel zijn.

Dit speel ik zo op een publieke clanserver...zonder echt bij een clan te horen, en ik denk dat dit wel een goed beeld geeft van de voordelen van een goeie server, er wordt veel meer taktiek uit het spel gehaald! :9
En ja, ook voor clans is het dus een goed spel naar mijn mening...je moet gewoon erg taktisch spelen om het bijv. de Axis moeilijk te maken!

[ Voor 7% gewijzigd door Shartar op 18-08-2003 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Haha ik daarstraks in een ronde er 8 geknived :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:23

woutur

Klauwtjes uit!

Voor degenen die het leuk vinden is er een dedicated ET TeamSpeak server die vrijwel nooit gebruikt wordt.
Je kan inloggen op : voice.teamspeak.org:10160,
Het kanaal heet GoT ET kanaal waarvan het paswoord 1337 is.
Lees AUB de regels in de Description van het kanaal.

Wanneer nodig kunnen er meer subchannels aangemaakt worden daar.
Babbel er maar op los.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shartar schreef op 18 August 2003 @ 01:56:
[...]

De taktiek zit in de aantallen en het feit dat je niet de Forward Bunker pakt, je laat de Axis dus elke keer dat stuk rennen dat jij noemt in plaats van de Allied...waardoor de Allied in het voordeel zijn.
Als dit kan zou ik het heel flauw vinden dat de axis niet van respawn kan wissellen. Als ze dit nu inderdaad niet zouden kunnen dan zou het een goede taktiek zijn al vind ik het niet echt "in the spirit of the game".

Ik wil ook nog ff toevoegen dat ik lvls als battary ook (haast) nooit verliest maar dat komt niet omdat we dan de axis naar achteren hebben gedwongen maar door 1 doorbraak na een aantal pogingen. Mij lijkt het in ieder geval goed te verdedigen met een clan axis mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-01 22:02
Dan moet er wel iemand zijn :P

"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 11:32:
[...]

Als dit kan zou ik het heel flauw vinden dat de axis niet van respawn kan wissellen. Als ze dit nu inderdaad niet zouden kunnen dan zou het een goede taktiek zijn al vind ik het niet echt "in the spirit of the game".

Ik wil ook nog ff toevoegen dat ik lvls als battary ook (haast) nooit verliest maar dat komt niet omdat we dan de axis naar achteren hebben gedwongen maar door 1 doorbraak na een aantal pogingen. Mij lijkt het in ieder geval goed te verdedigen met een clan axis mensen.
Uiteraard kunnen ze wel van spawn wisselen alleen betekent dat weer dat ze de forward bunker min of meer opgeven
Wat meestal gebeurd is dat mensen alleen vanuit de main bunker aanvallen en dan wordt het een bloedbad bij de Main Entrance. Als je vanuit beide kanten blijft aanvallen dan maak je het de Axis veel moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
woutur schreef op 18 augustus 2003 @ 11:28:
Voor degenen die het leuk vinden is er een dedicated ET TeamSpeak server die vrijwel nooit gebruikt wordt.

Babbel er maar op los.
Perfect, heb net ff gekeken, GoT has just advanced to tha second level! :P

Voor de mensen die nog nooit met TeamSpeak hebben gewerkt: je kunt keybinds maken voor de kanalen Allied en Axis, zodat je in het spel kunt wisselen van kanaal.
Verder kun je de microfoon aan/uit zetten met een keybind, handig als de telefoon gaat ;)
Mocht je problemen hebben met TeamSpeak dan kun je proberen onder Setting/Options/Other de optie Disable Direct Input aan te zetten.

[ Voor 9% gewijzigd door Shartar op 18-08-2003 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 21:09:
@ Silence_nl
Ermm ontwijken? 136 kills 14 keer dood en jij zegt me dat ik beter moet ontwijken? Lachertje. En daarbij komt: een granaat of panzerinslag heeft een area effect. Je hoeft niet eens zonodig op een mannetje te knallen. Als de granaat in de buurt komt, ben je ook al dood. Dat bedoel ik met no-skill. Elke nerd kan nog wel een granaat richting de vijand schieten. Maar niet iedereen kan headies maken en er 5,6 weet ik het achter elkaar neerknallen.
Tjonge jonge, je bent weer bezig he?

Ik speel altijd axis engineer en er is niets triests aan de grenade rifle. Als engineer bouw je constructies en blaas ze op, leg mijnenvelden en ruimt ze op (als de cov op zn werk goed doet). En dus niet voor de kills. Eén tegen één leg je het bijna altijd af met een grenade rilfe (ik kan het weten). Het is ook meer een wapen voor support, ik schiet zo'n granaat over grote afstand door het kleinste raampje. Ook prefect om mee om een hoek te schieten.

En om die veer weer uit je reet te trekken (die je er zelf ingestoken had): 136 kills is niets bijzonders. Mijn max met een engineer ligt ook boven de honderd. Nog even oefenen dan maar. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Gedist :D

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 13:26:
Soms kom ik wel hele goede medics tegen, die niet kapot zijn te krijgen doordat ze meer health hebben en snellere regenerate. OF ik ga dood, OF ik doe net voordat ik dood ga /kill BWUAHAH. Wat gebeurd er dan? Medic krijgt geen XP EN heeft al zn ammo erdoorheen geschoten > sitting duck!
Dus iemand knalt jou in feite eerlijk af doordat ie gewoon beter is, en je suicide om hem z'n XP te ontnemen?
Erg jammer.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het er mee eens. Je moet het meer van een beetje geluk hebben met een grenade rifle. Hooguit dat je 1 keer zo`n grenade kan schieten in een vuurgevecht want vaak heb je niet genoeg meer om nog een keer een af te schieten je bent juist vaker de lul met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
woutur schreef op 18 August 2003 @ 11:28:

Babbel er maar op los.
Ah nice

Zullen we vanavond ff met Ts gaan gamen?
Kom naar #blackbugs of #Got-et(op quakenet) als je mee wilt doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen speel weer ET gister eerste in server :D

Toch wordt het nu saai steeds die 6 mappen als afwisseling ( campagins ) Gaan er nog nieuwe mappen komen? Anders ga ik er toch mee nokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
De mapeditor is uit en er zijn ook al nieuwe maps gemaakt , probeer eens te [google=enemy territory maps] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 13:26:
[...]

Zonder ammo kun je niet killen .. knife? B)

Ik ben meestel Field Ops, omdat ik dan altijd van ammo ben voorzien. Altijd zo fucking irritant als je op ammo moet wachten. Zeggen ze: loop dan niet steeds weg, ik wil je ammo geven.. DUH! Leg het gewoon op de grond ofzo, je hoeft het niet persee aan mij te geven zeg ik dan. Ik vind het wel. Soms kom ik wel hele goede medics tegen, die niet kapot zijn te krijgen doordat ze meer health hebben en snellere regenerate. OF ik ga dood, OF ik doe net voordat ik dood ga /kill BWUAHAH. Wat gebeurd er dan? Medic krijgt geen XP EN heeft al zn ammo erdoorheen geschoten > sitting duck!
lol

ik ben dus zon medic en jouw /kill is alleen maar puur lame want het mooie van et is dat ik gewoon jouw gun kan pakken en die gebruiken en vervolgens ammo pakken van iedereen die ik kill, dus ik heb geen fo meer nodig -> 0wned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 17:14:
[...]

lol

ik ben dus zon medic en jouw /kill is alleen maar puur lame want het mooie van et is dat ik gewoon jouw gun kan pakken en die gebruiken en vervolgens ammo pakken van iedereen die ik kill, dus ik heb geen fo meer nodig -> 0wned!
yep dat werkt perfect, gewoon het wapen van je tegenstander pakken :)
Daarnaast ammo = ammo dus kan je ook ammo krijgen van een fo.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 17:14:
/me agrees. /kill gebruiken in combat is erg lame en buitengewoon irritant. Als je niet dood geschoten wil worden moet je niet spelen.

Ik gebruik zelf wel /kill, maar dan als ik aan het panzeren / snipen ben en m'n ammo is op. Maar nooit tijdens combat. Ik heb /kill ook gebonden aan delete. Een knopje wat vrij ver weg zit, zodat ik het nooit lame kan gebruiken :) (voordat ik erop gedrukt heb in combat ben ik al doodgeschoten :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

In al die maanden ET heb ik nog nooit ook maar iemand gevonden met Pathfinder die onder Fonz (en alle varianten daarop) speelt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Wekkel schreef op 18 August 2003 @ 17:47:
In al die maanden ET heb ik nog nooit ook maar iemand gevonden met Pathfinder die onder Fonz (en alle varianten daarop) speelt :7
De watte :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
lol over selfkill gesproken, kwas net nog op xs4all en daar zat ene fdnl gehaktbal ook hele tijd te selfkillen. Trots dat ie op zichzelf was joh! Echt te triest gewoon, idd ga dan lekker schaken of yahtzee ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stime schreef op 18 augustus 2003 @ 18:40:
lol over selfkill gesproken, kwas net nog op xs4all en daar zat ene fdnl gehaktbal ook hele tijd te selfkillen. Trots dat ie op zichzelf was joh! Echt te triest gewoon, idd ga dan lekker schaken of yahtzee ofzo.
HmmZ, mis ik wat of heb jij andere yahtzee dan dat ik heb? :) volgens mij zit daar geen /kill functie op hoor :p

t mooiste aan het hele spel vind ik zelf toch nog de grenade aanval, dus niet de grenade launcher maar gewoon de grenades die je gooit ;) vooral als je bijna dood bent om dan toch de ander mee de dood in te nemen door je gren op te laden en als een gek op hem af strafe jumpen :) meestal gaat ie wel dood... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Net op xs4all zat ene cybertijn[got] me voor kanker en n00b enzo uit te schelden omdat ik em telkens panzerde :D

Zou zeggen war mn team es, kijken hoe n00b je me dan vind :+

//edit

_fonz bestaat wel degelijk hoor :+ Welles mee gespeelt ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Rev! op 18-08-2003 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Revision schreef op 18 August 2003 @ 19:32:
Net op xs4all zat ene cybertijn[got] me voor kanker en n00b enzo uit te schelden omdat ik em telkens panzerde :D

Zou zeggen war mn team es, kijken hoe n00b je me dan vind :+

//edit

_fonz bestaat wel degelijk hoor :+ Welles mee gespeelt ;)
Ik lig altijd in een deuk als ze je gaan uit maken voor n00b of cheater enzo. "Ja je hebt 2 wapens, een panzer en een mp40, dat kan helemaal niet" 8)7

Owh btw, ik speel, ik speelde, ik heb ge.... ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Wekkel: Moet je beter zoeken =D

Tuurlijk doet ik het ook om de lameness wat denken jullie dan... bwuahaha. Tzijn maar noobservers. In clanwars denk ik er niet aan om zoiets te doen. dan kijk ik wel uit.

Wat ik wil zeggen, Dunne_Hein, is dat zo een wapen haast nooit gebruikt wordt, door iemand die onwijs goed is. Vaak zie je ook dat als mensen ontdekken dat ze zuigen, ze naar dat wapen gaan grijpen of naar de panzer, met alle shit als gevolg (heel veel teamkills ook). Ik heb er niets op tegen als ik word neergeschoten door iemand die erg goed in het spel is met de riflegrenate. Heel vaak zeg ik dan ook Great Shot.
Mijn max met een engineer ligt ook boven de honderd
Netjes, maar de vraag is, hoe vaak ga je dood :p

@ Funkymonk: meestal ben ik ook wel sneller als zo een riflegrenatenoob en heb ik em al geschoten voordat ie me ook maar kon zien. En meestal kan ik die shit ook wel ontwijken, maar een stukkie terug had ik wat geschreven over het zogenaamde schrikeffect. Je loopt ergens rustig en je tegenstander komt net de hoek om en jij ook. Wat doet ie? Hij schiet me niet gewoon ... nee meneer gebruikt gelijk zn granaat (met zoals ik al zei alle nare gevolgen van dien .. suicide enz). Dat bedoel ik nou met noobs. Ze nemen alleen dat wapen voor de granaten en schieten kunnen ze niet. Daar heb ik dus een pesthekel aan.

@ ZiXon .. medic .. thompson? Als Axis luit gebruik ik MP40. Vroeger gebruikte ik altijd de thompson maar met ET de MP40.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 03:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Net even lekker gespeeld op InNuendo :)
'k Zie dat er ook een nieuwe map aankomt elders:
Desert Fortress --> http://www.splashdamage.co.uk/forums/viewtopic.php?t=3447

tihslluB[GoT]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Verwijderd schreef op 18 augustus 2003 @ 21:38:
Tuurlijk doet ik het ook om de lameness wat denken jullie dan... bwuahaha. Tzijn maar noobservers. In clanwars denk ik er niet aan om zoiets te doen. dan kijk ik wel uit.
Mjah, leuk voor jou, maar wij zitten wel op die n00bservers te spelen. Als je dat zo leuk vind moet je dat maar voor je lol op je clanwar servertje gaan doen, ipv de n00bservers nog verder te vervuilen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?? En dat vertel jij mij? Ik maak zelf wel uit wat ik doe en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dattie bedoelt dat je hem nu indirect voor n00b zit uit te maken en gelijk heeft ie,, ik zit ook op die zogenaamde n00bservers dus ben volgens de great fonz een n00b. }:O Lamer dat wel maar n00b?? nehhh ;) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet iedereen op die noobservers zijn noob :p Maar ja als hij zich aangesproken voelt, zal het vast wel een noob zijn.

Als je je beledigd voelt ... who cares. Tis maar een game.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat betreft /kill, tsja daar zijn inmiddels al een miljoen discussies over gevoerd. Ik gebruik het gewoon als het me voordelig uitkomt, ook in een gevecht,, als ik verrot geschoten word en ik zie nog 1 of 2 sec tot spawn dan is het echt wel /kill. Jammer voor degene die me overhoop aan het schieten was maar ik kan weer verse ammo neerstrooien en een arty neerdonderen. 15 sec oid. tot spawn vecht ik meestal gewoon uit, dan maakt het toch geen fluit uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohw nog wat over die ammo ... ik schiet altijd mn magazijn leeg, als ik dan zie dat ik het niet red >> kill. Hoezo ammo. Owned.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 00:00:
?? En dat vertel jij mij? Ik maak zelf wel uit wat ik doe en wat niet.
Dan ben je lame.

Sorry hoor, maar het trieste gedrag op de n00bservers stroomt al over... ben je een ervaren speler, ga je het alleen nog erger maken. Kies dan een beetje de eervolle high ground en speel dan zoals je graag ziet dan mensen op je clanserver spelen, als je zo goed bent win je toch wel uitbundig, maar lekker lomp /kill gebruiken? Triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No clans for me anymore. Community zuigt. Ik speel alleen nog in mn eentje en dat bevalt me prima. PS: die /kill komt niet eens vaker voor dan 6 keer per potje ofzo. Kheb /kill vaak niet eens nodig, dus waar zeiken we over. Zo af en toe gebruik ik /kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Het boeit me niet of je in een clan zit of niet, maar het gaat erom dat jij eerst zit te zeiken over n00bs die panzeren en rifle grenades gebruiken en vervolgens doodleuk er trots op bent dat je /kill gebruikt op n00bservers om mensen van hun verdiende XP te beroven.

Hoe denk je dat die beginners ooit 'correct' leren spelen als de mensen die wel ervaren zijn de lame technieken ook gebruiken? Of je dat nou 6 keer per potje doet of 600, dat je het uberhaupt doet is nog steeds fout. Dat je er trots op bent nog erger. Je hebt het niet eens nodig zeg je zelf, maar waarom doe je het dan? Om te winnen? Als dat zo belangrijk voor je is, dan ben ik blij dat ik blijkbaar nog steeds n00b ben.

Van mij mag je doen waar je zin in hebt, maar ga dan niet zo verheven boven de n00bs zitten doen. Die zijn nog steeds aan het leren, en als ze jou als voorbeeld nemen met je 'winnen is alles' mentaliteit wordt ET er blijkbaar ook niet leuker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat boeit mij dat nou dat mensen wel of niet correct gaan spelen. Als ik er maar fun in heb. Ey ... ik wil altijd winnen koste wat kost. Ik ga geen games spelen waar ik totaal in word afgemaakt. Wat is de fun daarvan dan .... /kill gebruik ik (zoals 12bit ook doet) ook om weer te spawnen en zo een betere positionering te krijgen omdat bijv de tegenstander al een objective heeft gehaald of omdat er nodig een airstrikie tegenaan gegooit dient te worden.

Ik weet niet waar jij dat 'verheven boven de noobs' vandaan haalt. De discussie ging over riflegrenates/panzers. Verder wil ik er geen woord meer aan vuil maken. Wat gezegd is is gezegd. On topic maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Wat wordt er nu verstaan onder 'winnen'?
Het winnen van een spel door het team, of het behalen van de hoogste rang/ meeste XP? Of zijn de kills nu zo belangrijk?
Het is leuker als een team goed samenspeelt en zo een map wint. Mijn XP of kills boeien dan helemaal niet.
Als medic kan ik wel vol voor de kills gaan, maar daar help je het team niet mee. Dan duik ik liever tussen de kogels om iemand te reviven of te beschermen tegen een inslag. Gevolg is wel een waardeloze killratio. Maar ben ik dan een slechte speler? Neuh toch?
Ik kan tenminste ook zeggen dat ik steeds op de juiste plek ben op het juiste moment. Dat iemand dan wegdrukt als ik wil reviven is weer een ander verhaal.
Om de riffle van de engineers af te schilderen als noob wapen is ronduit belachelijk. Je hebt er meer skill voor nodig om iemand af te maken. En is mijn favoriete wapen als engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ET trekt veel te veel lamers aan bijv. losertjes die geen eigen naam kunnen bedenken...
Zit ik vet goed te spelen veranderd iemand zn naam opeens in Masta_Killah een aantal rondes later is het MastahKillah in het groen |:( .
Er zijn al genoeg mensen met deze nick :X
Het is nu niet meer de origineelste maar ik heb em wel bedacht toen ik nog een klein jochie was >:) dan wordt het maar een nieuwe nick.... *H3X1D3C1M4L*
yep Hexidecimal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Juist. En onleesbare namen. Met cijfers in plaats van letters. Daar zit iedereen op te wachten.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
Winnen is voor mij het partij winnen met mijn team en als ik dan in de top 3/4 staat dan vind het voor mijn zelf ook goed, anders speel ik klote :P Maar mijn rang intreseert me geen snars, helemaal niks dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben met Stephan eens..winnen doe je als je partij wint. Verder is het natuurlijk wel erg leuk als je 4x vernoemd wordt in de roll of honor maar dat is eerder jus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 21:38:
@ Funkymonk: meestal ben ik ook wel sneller als zo een riflegrenatenoob en heb ik em al geschoten voordat ie me ook maar kon zien. En meestal kan ik die shit ook wel ontwijken, maar een stukkie terug had ik wat geschreven over het zogenaamde schrikeffect. Je loopt ergens rustig en je tegenstander komt net de hoek om en jij ook. Wat doet ie? Hij schiet me niet gewoon ... nee meneer gebruikt gelijk zn granaat (met zoals ik al zei alle nare gevolgen van dien .. suicide enz). Dat bedoel ik nou met noobs. Ze nemen alleen dat wapen voor de granaten en schieten kunnen ze niet. Daar heb ik dus een pesthekel aan.
Ben ik ook met je eens, dat is irritant ja. Maar zoals je al zelf zei een kwestie van ontwijken idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Woei, eindelijk general (in 4 maps, dat wel). Iedereen is dat natuurlijk al lang geweest, maar ik nu ook :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2003 @ 19:11:
[...]

....door je gren op te laden.....
Hoe doe je dat?

Mijn granaten liggen altijd een paar sec. te tukken voor ze exploden 8)7

Ben ook nog geen General geweest. :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Gewoon je granaten een tijdje vasthouden. Als je ze 5 secs vasthoudt en naar je vijand rent haal je een "Palestinian" uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon selecteren en verder nix? geen knop ingedrukthouden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 17:08:
Als je de granaat selecteert (4) en dan op je linkermuisknopklikt en ingedrukt houdt, heb je de pin eruit gehaald. Na 5 sec ontploft de granaat, dus kan je hem natuurlijk zo'n 4 sec vasthouden. Of naar iemand toe lopen en de granaat nooit loslaten zoals woutur graag doet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 17:08:
granaat selecteren en schiet knop ff ingedrukt houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, dat verklaart waarom mensen altijd vrolijk langs mijn granaatjes wandelen en

ik die van hen altijd terugkop, met de bekende uitkomst als gevolg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 15-09 11:34
Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 16:58:
[...]

Hoe doe je dat?

Mijn granaten liggen altijd een paar sec. te tukken voor ze exploden 8)7

Ben ook nog geen General geweest. :'(
Knop ff ingedrukt houden, dan hoor je hem klikken, bij de 5e klik is het *BOEM*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
frustrende games zonet zeg..
edit; doh sluit ik et af zie ik dat er een download open stond die al mn bandbreedte aant wegnemen was lol :P

[ Voor 67% gewijzigd door stime op 19-08-2003 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe .. ja wat wil je .. 3 goede in het team en de rest zoog. Tja dan begin je echt niks als het hele team in al die artillery en airstrike spam blijft lopen. Daarnaast waren er ook best wel goede bij hun bij. Zoals BEN.

Ohw ik kwam Dunne_Hein net tegen. Van wat ik heb gezien haalt hij no way meer dan 100 kills per map. Ik zou die woorden terugnemen als ik jou was Dunne_Hein, want het berust allemaal op bullshit. Ik gedist? MWUEHAHAHA.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tijnw/Dunnehein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
stime schreef op 19 August 2003 @ 21:52:
Haha, ik vond het wel leuk eigenlijk (though, zelfde team). Je moet je niet zo druk maken om die zooi. Ons teamwork was gewoon bagger, iedereen wilde rambo-style de goldrush doen. Mjah.. niet dus :D.

Verder was het wel een grappig potje.

Edit: hey _Fonz, na wat ik daarnet heb gezien lijkt het mij gepaster om te stoppen met opscheppen. Ze geweldig ben je nu ook weer niet. Waarom laat je niet dat andere screenie zien waar je meer dood ging dan je kills had :? Je kan niet altijd field ops zijn. Het gaat om teamwork, das veel leuker dan alleen maar slopen. Begrijp me niet verkeerd, je bent geen prutser, maar zeker ook niet super goed ofzow.

Edit2: je had 25 kills en 26 deaths in het goldrush level. Niet dat dat belangrijk is, maar je zet jezelf een beetje voor lul door zo op te scheppen.

Verder was dunne hein zeker niet slecht! Gewoon zo door gaan hoor dunne hein :).

[ Voor 53% gewijzigd door dr snuggles op 19-08-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ermm ik ben nog nooit meer keer dood gegaan dan kills. Ook niet die beachlevel. Verder zoals ik net al zei begin ook ik niks tegen zo een overmacht. In feite was het jij ik en Stime tegen 10 man ofzo. Edit ... ik was niet altijd Field Ops ... volgens mij was ik ook vaak engineer. Bij Oasis en Beach. Tis maar net hoe het uitkomt. Op beach werd ik net gekilled op 35 seconden voor einde toen ik aan het planten was, dat was zonde. Verder zorgde ik er wel persoonlijk voor .. (niet denken dat ik daar trots op ben) dat we Oasis wonnen, want wat hadden we toch een baggerteam. Stime kan het beamen.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
ach vanmiddag hadden fonz en ik wel goede games. Denk wel dat ie een van de beste wolfers op got is. Potje van zonet was niet echt een goede weerspiegeling van onze skills aangezien ons team gewoon kompleet ruk was.
Grappig nog, bij et begin van die goldrush zei hij nog iets van he stime nu ownen we ze he? gevolgd door een aarsrape waar die goatse.cx gast nog van zou moeten blozen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
stime schreef op 19 August 2003 @ 21:52:
edit; doh sluit ik et af zie ik dat er een download open stond die al mn bandbreedte aant wegnemen was lol :P
Alweer? [-_-]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat was echt klere.... ik moest steeds die tank dus maken ... wij hebben 30 minuten gedaan om de tank 10cm verder te krijgen OMFG! Ik zei al: wtf waarom respawnen ze nog steeds daaro.. want ik had em toen al es gemaakt (3x ofzo) Artillery spam, Airstrikes en landmines + zeer goede shooters in tegenteam ... en die tank als ik em gemaakt had, ging ie ook net zo snel weer down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
alweer jah, had em wel uitgezet maar de bot had em weer opnieuw gestuurt terwijl ik in wolf zat. (8> 8)7
idd gewoon fixen die tank heb je die spawnplek nog niet mee, pas als die anouncer zegt "we've stolen the tank" mag je daar pas spawnen. Tank rijdt et eerst over die mijnen en is dus gelijk weer kapot en mag je weer helemaal opnieuw beginnen B)

[ Voor 55% gewijzigd door stime op 19-08-2003 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25 kills 26 deaths? LOL voor het eerst meer keer dood dan kills :D

Ach who cares ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Ik speelde vanmiddag ook op de XS4ALL server (goR), en ik moet zeggen dat _Fonz een van de betere fraggers is. Maar zoals al eerder gezegd, ET is meer dan fraggen, team wins zijn naar mijn mening veel belangrijker. Als je kill/death ratio zo vreselijk belangrijk is dat je zelfs jezelf afmaakt om m zo hoog mogelijk te maken, dan speel je denk ik het verkeerde spel. Selfkill gebruiken ten gunste van het team, ok, maar anders is het gewoon lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh dat er zo een ophef word gemaakt over selfkill. 25/26 zoals wwillem zegt .. (mag ik es screenie zien?) ... en nog zeiken dat ik /kill doe? Als dat zo was stond het wel 25/8 ofzo. Gebeurd echt niet zo vaak die /kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stime schreef op 19 August 2003 @ 22:08:
alweer jah, had em wel uitgezet maar de bot had em weer opnieuw gestuurt terwijl ik in wolf zat. (8> 8)7
idd gewoon fixen die tank heb je die spawnplek nog niet mee, pas als die anouncer zegt "we've stolen the tank" mag je daar pas spawnen. Tank rijdt et eerst over die mijnen en is dus gelijk weer kapot en mag je weer helemaal opnieuw beginnen B)
Opzich best goede tactiek. Steeds mijnen voor de tank leggen (is iets om te onthouden). Maar ik kon dus ook mijnen zien en ze lagen echt allemaal om de tank :p

Jammer dat ik geen screenie maakte, maar net had ik 104 kills en 14 keer dood ofzo ... en dat zonder /kill

goR was ook in de server :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 21:56:

Ohw ik kwam Dunne_Hein net tegen. Van wat ik heb gezien haalt hij no way meer dan 100 kills per map. Ik zou die woorden terugnemen als ik jou was Dunne_Hein, want het berust allemaal op bullshit. Ik gedist? MWUEHAHAHA.
He Fonz, volgens mij vergeet je er wat info bij te zetten. Ik kwam midden in het potje in het spel, the railgun waar onze Fonz (en de rest) vrolijk aan het spawnkillen was met airstikes. (de 'no friends award' voor Fonz is toch ook erg typerend).

Had maar screenshots van latere potjes gemaakt... :Z

Edit: Pfff, ik zie net dat je 65 artillary en airstrikes hebt gebruikt. Dat zijn er dan meer dan drie per minuut in een game van 20 minuten. En dan durf jij het te hebben over het no-skill gehalte van de panzerfaust en grenaderifle? :X

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luv you too.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Gisteren me dood gelachen. Op Seawall als axis meteen de achterdeur uitgerend om de doorgang daar te landmijnen en een command post te bouwen.
*plop* Kick
Ik dacht eerst nog dat er gewoon wat mis was
Reconnect en wederom aan de slag daar.
*plop* Wederom kick
Toen maar even gevraagd wat er aan de hand was, de admin had liever niet dat ik daar uit de achterdeur liep. Iets wat ik vervolgens als Newbie gedrag afdeed. Je kan namelijk de mensen daar goed tegenhouden met de machine guns en zo de achterdeur pas echt goed dekken. Onverstoorbaar als ik was ging ik verder om nogmaals gekicked te worden.
Toen maar even een verzoek gedaan of de admin iets onzedelijks met hemzelf wilde gaan doen wat resulteerde in een ban. Tot mijn groot plezier :)

Zelden zo gelachen om dit typisch kiddo gedrag, menend dat zij alle wijsheid in pacht hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atom-master
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-05 08:09

Atom-master

Chick specialist

Verwijderd schreef op 17 augustus 2003 @ 03:38:
[afbeelding]

Atom_nogwat [GoT] Hmmmmmz klinkt goed :7

[ Voor 3% gewijzigd door Atom-master op 20-08-2003 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
ik ben evert.999 en speel altijd op 1 van de [LGND] (legend ofzo) servers :)

gister 2x achter elkaar engineer of the match geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
woutur schreef op 20 August 2003 @ 14:32:
Gisteren me dood gelachen. Op Seawall als axis meteen de achterdeur uitgerend om de doorgang daar te landmijnen en een command post te bouwen.
*plop* Kick
Ik dacht eerst nog dat er gewoon wat mis was
Reconnect en wederom aan de slag daar.
*plop* Wederom kick
Toen maar even gevraagd wat er aan de hand was, de admin had liever niet dat ik daar uit de achterdeur liep. Iets wat ik vervolgens als Newbie gedrag afdeed. Je kan namelijk de mensen daar goed tegenhouden met de machine guns en zo de achterdeur pas echt goed dekken. Onverstoorbaar als ik was ging ik verder om nogmaals gekicked te worden.
Toen maar even een verzoek gedaan of de admin iets onzedelijks met hemzelf wilde gaan doen wat resulteerde in een ban. Tot mijn groot plezier :)

Zelden zo gelachen om dit typisch kiddo gedrag, menend dat zij alle wijsheid in pacht hadden :)
Moet zeggen dat er veel newbs zijn die meteen door de achterdeur rennen en vervolgens neergeschoten worden. Dan komt er een Allies Cov. ops + Eng. en is het level binnen 2 mins verloren.
Als er niemand het strand op rent kan de achterdeur ook geen gevaar zijn.

Ik zou eigenlijk als Axis zijnde de tekst 'Don't go down the beach, don't go out the backdoor' moeten binden.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op zich niet zo erg als iemand dood gaat beneden op de beach, zolang iemand anders maar meteen z'n lijk panzert :+

Maar idd, voorkomen is beter dan genezen.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.