Voten is een vrij irritant medium binnen de game. Ik vind de optie van een klacht indienen leuk en aardig, maar op die manier kun je, door maar genoeg vriendjes mee te nemen, iemand 'officieel' als lamer bestempelen.
De gedachte er achter is goed, maar hangt of staat weer bij de hoeveelheid spelers die er in meegaan. Als je daarin een hele clan tegen je vindt, ben je bij voorbaat verdoemd, ook al zou die clan een stelletje lamers zijn waar jij tegenin gaat.
Het gebruik van panzers hoort er gewoon bij. Bedenk daarbij wel dat, als je een soldat met panzer bent, je veel firepower hebt maar minder schoten. Als je je eerste 2 of 3 raketten gelanceert hebt, ben je in close-combat vrij weerloos. Al met al is dat met redelijk gebalanceerd.
Waar ik me wel rot aan erger zijn mensen die niet snappen dat het een team-game is en dat de rol die je kiest ook echt de rol is die je uit zal moeten gaan voeren. Als je een medic bent, hoort je achter het front rond te hollen en je teammates te healen / reviven. Dus absoluut niet ergens aan het front lumineuze acties uitvoeren. Als ik ergens dood lig te zijn en wacht op de enige medic in het team, verwacht ik niet dat die ergens in een dogfight aan de frontline is bij de spawn van de tegenstander. Kies dan gewoon voor soldat of field ops.
Ik heb briljante games gespeed waarbij beide teams spelers hadden die een goed besef hadden van hoe het spelletje gespeeld moet worden. Dan krijg je mooie veldslagen met vele tactische acties... en _dan_ is het leuk!
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.