[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.101 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ron!n schreef op 30 juli 2003 @ 15:59:
[...]

Thumbnailen? Fotobewerkingsprog?

Je hebt trouwens een lekker lage picmip of niet? Zien er goed getweaked uit die graphics (kan het ook mis hebben natuurlijk :))
picmip 3, en nog wat andere tweaks ;)
_DPC_Scorpion schreef op 30 July 2003 @ 16:06:
[...]
Ben je overgestapt naar BB Rev?
was het niet meer leuk bij RM?
uh, RM doet geen ET, en ik ben zelf gestopt met RtCW(speelde ook nog rtcw voor nexus hoor;) ) .
Vind RM nogsteeds liev hoor :* (RFI ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Revision schreef op 30 July 2003 @ 15:49:
(weet iemand hoe je moet tumbnailen?)
Ja, maar dat staat ook in de FAQ :X

Verder zijn de mensen die beweren dat je een aimbot gebruikt zelf eigelijk vrij triest. Net als de mensen die gaan zeuren over panzers. Het hoort erbij (panzer dan, aimbot niet ;) ), niet zeuren. Een medic is ook extra sterk omdat ie een berg extra leven heeft, bovendien schiet zo'n mp40/thomson ook van ver af nog goed (itt tot de fg42 van de covert ops).

[ Voor 4% gewijzigd door dr snuggles op 30-07-2003 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:11
wwillem schreef op 30 July 2003 @ 16:23:
[...]

Verder zijn de mensen die beweren dat je een aimbot gebruikt zelf eigelijk vrij triest. Net als de mensen die gaan zeuren over panzers. Het hoort erbij
i totally agree, is nou eenmaal zo. En de mensen die anderen beschuldigen van het gebruik van een aimbot zijn meestal zelf zulke noobs, dat ze zodra ze door 3 headshots gekilled worden al gaan voten en roepen dat je een aimbot hebt. eitjes...

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:41

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Voten is een vrij irritant medium binnen de game. Ik vind de optie van een klacht indienen leuk en aardig, maar op die manier kun je, door maar genoeg vriendjes mee te nemen, iemand 'officieel' als lamer bestempelen.

De gedachte er achter is goed, maar hangt of staat weer bij de hoeveelheid spelers die er in meegaan. Als je daarin een hele clan tegen je vindt, ben je bij voorbaat verdoemd, ook al zou die clan een stelletje lamers zijn waar jij tegenin gaat.

Het gebruik van panzers hoort er gewoon bij. Bedenk daarbij wel dat, als je een soldat met panzer bent, je veel firepower hebt maar minder schoten. Als je je eerste 2 of 3 raketten gelanceert hebt, ben je in close-combat vrij weerloos. Al met al is dat met redelijk gebalanceerd.

Waar ik me wel rot aan erger zijn mensen die niet snappen dat het een team-game is en dat de rol die je kiest ook echt de rol is die je uit zal moeten gaan voeren. Als je een medic bent, hoort je achter het front rond te hollen en je teammates te healen / reviven. Dus absoluut niet ergens aan het front lumineuze acties uitvoeren. Als ik ergens dood lig te zijn en wacht op de enige medic in het team, verwacht ik niet dat die ergens in een dogfight aan de frontline is bij de spawn van de tegenstander. Kies dan gewoon voor soldat of field ops.

Ik heb briljante games gespeed waarbij beide teams spelers hadden die een goed besef hadden van hoe het spelletje gespeeld moet worden. Dan krijg je mooie veldslagen met vele tactische acties... en _dan_ is het leuk! :D

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kaastosti schreef op 30 July 2003 @ 16:35:

Waar ik me wel rot aan erger zijn mensen die niet snappen dat het een team-game is en dat de rol die je kiest ook echt de rol is die je uit zal moeten gaan voeren. Als je een medic bent, hoort je achter het front rond te hollen en je teammates te healen / reviven. Dus absoluut niet ergens aan het front lumineuze acties uitvoeren. Als ik ergens dood lig te zijn en wacht op de enige medic in het team, verwacht ik niet dat die ergens in een dogfight aan de frontline is bij de spawn van de tegenstander. Kies dan gewoon voor soldat of field ops.
Dat is opzich wel zo. maar als je aan het front staat als medic zijnde kan je veel meer maaien dan als soldat/fieldop. Vind ik dan.
Als ik het wapen van de vijand pak zodat ik steeds ammo krijg en mezelf steeds heal kan je het zo erg lang volhouden en veel kills maken.
En als je rond loopt kom je ook mensen tegen die je kan healen.

Het hangt natuurlijk wel van het level af. Bij bv battery slaat het nergens op.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 22:37
UneXisT schreef op 30 July 2003 @ 17:16:
[...]

Dat is opzich wel zo. maar als je aan het front staat als medic zijnde kan je veel meer maaien dan als soldat/fieldop. Vind ik dan.
Als ik het wapen van de vijand pak zodat ik steeds ammo krijg en mezelf steeds heal kan je het zo erg lang volhouden en veel kills maken.
En als je rond loopt kom je ook mensen tegen die je kan healen.

Het hangt natuurlijk wel van het level af. Bij bv battery slaat het nergens op.
En aan het front vallen vaak de meeste slachtoffers, dus vaak kun je veel healen!
Ik zorg wel zoveel mogelijk dat ik bij 2 of 3 anderen ben, zodat ik idd ook kan healen...en ik doe ook behoorlijk veel damage aan het front als medic.

Soms wel eens erg irritant, ben jij met een Allied clubje bestaande uit bijv. een covert en engineer op pad om de fueldump op te blazen, gaan mensen die nog bij
de brug staan zeiken dat je een slechte medic bent omdat je hun niet healt...duh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

ik ben echt mega pissed nu

Ben lekker bezig te spelen, goeie XP, speel als Engineer.

Is er een gast die steeds over mijn mines heen gaat lopen, en steeds complaint erna (teamkill)

Wordt ik ff later dus van de server gekicked, teveel complains

8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
greatgonzo schreef op 30 July 2003 @ 19:49:

Is er een gast die steeds over mijn mines heen gaat lopen, en steeds complaint erna (teamkill)

Daarvoor is de kick dus wel uitgevonden. Ik kick elke lamer die ongegrond complaint. Geeft als leuk neveneffect dat je teammates zich bij de volgende teamkill op jou zich ook meteen verontschuldigen omdat sommige bang zijn ook gekicked te worden. Tsjah, even sorry zeggen is natuurlijk ook zo gebeurd, dus doe het dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

greatgonzo schreef op 30 July 2003 @ 19:49:

Ben lekker bezig te spelen, goeie XP, speel als Engineer.

8)7 8)7 8)7
Daarom zit ik nu het meeste op de IPD server. Daar hebben ze de complaint venster uitgeschakeld :).
ik heb trouwens de complaint venster standaard ook uitgeschakeld. Dat zouden meer mensen moeten doen ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Daar ben je als medic.
Je loopt mee met de frontlinie. Je schiet samen op naar het front, het doel.
Een teammate wordt neergeschoten. Je maait iedereen neer die ook maar even kwaad kan doen met je gewonde. Of rent, lak hebbend aan je eigen health, naar het slachtoffer. Je pakt je spuit. Holt er op af!
Klik, weg.
Een tweede teammate roept Medic! Daar ligt ie. En met dat beetje health weet je bij hem te komen. Je pakt je spuit. Holt er op af!
Klik, weg.
De laatste teammate vraagt om health. Je pakt je doossies, en rent naar hem toe. Hij rent weg. Jij rent achter hem aan. Hij schreeuwt weer Medic! Je roept terug I am a Medic!
Hij wordt neergeschoten. Je pakt je spuit. Holt er op af!
Klik, weg.
Je ziet de vijand staan pakt je wapen. Wordt neergeschoten en mist net de respawn.
En dat leverde dan bijna geen XP op.

En zo gaat dat wel vaker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Pjotrik schreef op 30 July 2003 @ 21:29:
Daar ben je als medic.
Een teammate wordt neergeschoten. Je maait iedereen neer die ook maar even kwaad kan doen met je gewonde. Of rent, lak hebbend aan je eigen health, naar het slachtoffer. Je pakt je spuit. Holt er op af!
Klik, weg.
Een tweede teammate roept Medic! Daar ligt ie. En met dat beetje health weet je bij hem te komen. Je pakt je spuit. Holt er op af!
Klik, weg.
De laatste teammate vraagt om health. Je pakt je doossies, en rent naar hem toe. Hij rent weg. Jij rent achter hem aan. Hij schreeuwt weer Medic! Je roept terug I am a Medic!
Klik, weg.
Je ziet de vijand staan pakt je wapen. Wordt neergeschoten en mist net de respawn.

Levert vrij veel xp op hoor :D

Leuke panzerscore:
Afbeeldingslocatie: http://elektron.its.tudelft.nl/~vdberg49/redelijk_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

PFfffft, gister ergens gekickt omdat ik liep te panzeren (meestal ben ik med of eng maar ik had ff zin om gewoon stom te knallen). Vote aangevraagd door iemand die met artillery een spawnpoint zat te blokkeren. Wie is er dan lame?

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Proest :o check madgirl dr kills / deaths verhouding, dan zou ik ook wel mad worden :D

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Daar ben je als medic.
Klik, weg.
Klik, weg.
Klik, weg.

Ja, dat heb je wel is idd. Maar voordat ik naar een ventje ren kijk ik eerst even op de reinforce klok om te kijken of de klok bijna op 0 staat. Want als ik dood ga en de reinforce klok staat bijna op 0 ga ik er ook snel uit om weer te spawnen ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Mr_UnAnimouS schreef op 31 July 2003 @ 13:07:
[...]
Ja, dat heb je wel is idd. Maar voordat ik naar een ventje ren kijk ik eerst even op de reinforce klok om te kijken of de klok bijna op 0 staat. Want als ik dood ga en de reinforce klok staat bijna op 0 ga ik er ook snel uit om weer te spawnen ;).
Zeker als je geen/weinig ammo hebt en er geen field ops in de buurt is

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Daar ben je als medic.
Klik, weg.
Klik, weg.
Klik, weg.

Als ik zie dat er dan opeens 3 seconden nog heb voor een nieuwe spawn druk ik gewoon, maar dan zeg ik wel netjes sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Ik haat noob medics die niet crawlen, en daarom zo lang bezig zijn met pogingen om te reviven dat ze ondertussen doodgeschoten worden.

En wanneer ik met een groep vijanden met een vuurgevecht bezig ben, en er rent de hele tijd een medic heen en weer met zijn naald klaar, wachtend tot ik dood ga, dan tap ik ook gewoon eruit. FU, vecht gewoon mee als je punten wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Skyclad schreef op 31 juli 2003 @ 14:34:
Ik haat noob medics die niet crawlen
Crouchen denk ik dat je bedoelt, anders schiet het niet echt op :)

edit:
ff goed quoten

[ Voor 8% gewijzigd door Ron!n op 31-07-2003 18:45 ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Skyclad schreef op 31 July 2003 @ 14:34:
Ik haat noob medics die niet crawlen, en daarom zo lang bezig zijn met pogingen om te reviven dat ze ondertussen doodgeschoten worden.

En wanneer ik met een groep vijanden met een vuurgevecht bezig ben, en er rent de hele tijd een medic heen en weer met zijn naald klaar, wachtend tot ik dood ga, dan tap ik ook gewoon eruit. FU, vecht gewoon mee als je punten wilt!
Een echte kan het gewoon rennend hoor?
Zo ren ik vaak over iemand heen, prik ff naar beneden en klaar. Ok, soms gaat het mis.

Dat mensen wegdrukken omdat de spawntijd bijna om is kan ik best begrijpen. Soms is het tactisch wel beter om te wachten, omdat je daar beter kan zijn, ipv 20 sec later nog een keer. Dat is inzicht. En dat ontbreekt vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Pjotrik schreef op 31 July 2003 @ 20:36:
[...]

Een echte kan het gewoon rennend hoor?
Zo ren ik vaak over iemand heen, prik ff naar beneden en klaar. Ok, soms gaat het mis.

Dat mensen wegdrukken omdat de spawntijd bijna om is kan ik best begrijpen. Soms is het tactisch wel beter om te wachten, omdat je daar beter kan zijn, ipv 20 sec later nog een keer. Dat is inzicht. En dat ontbreekt vaak.
hmm, ik crouch altijd wel een millisec., just 2 be sure :) maar ik heb ook te vaak dat mensen 20 sec voor de respawn outtappen, das echt heel irritant! En dan gaat het me niet om de punten, maar omdat ik daar als medic juist voor ben!

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ron!n schreef op 31 July 2003 @ 18:11:
[...]

Crouchen denk ik dat je bedoelt, anders schiet het niet echt op :)

edit:
ff goed quoten
Jaja... Waarom moesten ze dan ook crawling in ET erbij stoppen :P

Gewoon 'c' gebruiken bedoel ik dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 14:40
Ik ben gister en vandaag een beetje met cvars aan het spelen geweest. Maar nu zijn er nog al wat instellingen veranderd die ik graag terug wil hebben.
Is er een manier om alle cvars weer naar hun default te krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb hier de SE liggen van Wolfenstein, maar volgens mij wordt ET nu veel meer gespeeld of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Aangezien ET gratis is te downloaden spelen inderdaad een stuk meer mensen dat dan het orgineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
mjah RTCW is al 2 jaar oud ofzo, en de community is nu zon beetje aan het doodgaan.
Logisch dus dat ET veel populairder is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Tito schreef op 01 August 2003 @ 14:17:
Ik ben gister en vandaag een beetje met cvars aan het spelen geweest. Maar nu zijn er nog al wat instellingen veranderd die ik graag terug wil hebben.
Is er een manier om alle cvars weer naar hun default te krijgen??
Verwijder je CFG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
dan heb ik nog steeds instellingen die ik ook in me cfg had staan. Krijg me oude instellingen er niet mee terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:25
verwijderen en opnieuw installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
over noob gesproken, wat is dat fireteam nou en wat kan ik ermee, oja ik speel engeneer en ben redelijk goed erin. maar dat fireteam heb ik nooit begrepen noch de moeite genomen om te zoeken op een faq, anyway ik join het wel altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Laatst online: 18-09 22:37
Mister_X schreef op 01 augustus 2003 @ 19:13:
over noob gesproken, wat is dat fireteam nou en wat kan ik ermee, oja ik speel engeneer en ben redelijk goed erin. maar dat fireteam heb ik nooit begrepen noch de moeite genomen om te zoeken op een faq, anyway ik join het wel altijd :)
Zo dacht ik er ook altijd over, maar vindt het nu wel handig! Voordelen: met een klein groepje mensen communiceren, zit vaak in GoT-fireteams, kun je goed samenwerken!
En je kunt je fireteamleden selecteren met de numerieke toetsen(nummertoetsen aan rechterkant toetsenbord), waardoor ze een uniek symbool boven hun hoofd krijgen. Zo weet je van je eigen covert opses uit de fireteam nog sneller dat ze bij jouw team horen, en zie je het ook als een vijandelijke covert een suit gejat heeft, het tekentje mist dan!
Wist dit soort dingen ook nooit, kreeg deze tips laatst van Ron!n. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Shartar schreef op 01 August 2003 @ 20:12:
[...]

Zo dacht ik er ook altijd over, maar vindt het nu wel handig! Voordelen: met een klein groepje mensen communiceren, zit vaak in GoT-fireteams, kun je goed samenwerken!
En je kunt je fireteamleden selecteren met de numerieke toetsen(nummertoetsen aan rechterkant toetsenbord), waardoor ze een uniek symbool boven hun hoofd krijgen. Zo weet je van je eigen covert opses uit de fireteam nog sneller dat ze bij jouw team horen, en zie je het ook als een vijandelijke covert een suit gejat heeft, het tekentje mist dan!
Kijk aan dat zijn past goede tips. Mogen er meer van komen op die forum.

Weet iemand al hoe ik me standaard cvars instellingen terug krijg. zonder een herinstallatie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Nu online
dit is wel een handige site voor alle dingen telt als een soort FAQ :)

http://www.rtcwonline.com/dummies/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Tito schreef op 01 augustus 2003 @ 21:35:
[...]

Kijk aan dat zijn past goede tips. Mogen er meer van komen op die forum.

Weet iemand al hoe ik me standaard cvars instellingen terug krijg. zonder een herinstallatie??
VERWIJDER JE CONFIG, BEIDE JAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Revision schreef op 01 augustus 2003 @ 22:08:
[...]

VERWIJDER JE CONFIG, BEIDE JAH
Je zegt het wel lekker makkelijk, ik heb me config files en me etconfig weggehaald, maar er veranderd gewoon niks.
Hij blijft me cvars die ik is heb ingesteld gewoon gebruiken.
Is er een opstartcommando ofzo waar mee ik alles default kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Tito schreef op 01 August 2003 @ 23:22:
[...]

Je zegt het wel lekker makkelijk, ik heb me config files en me etconfig weggehaald, maar er veranderd gewoon niks.
Hij blijft me cvars die ik is heb ingesteld gewoon gebruiken.
Is er een opstartcommando ofzo waar mee ik alles default kan krijgen?
\Wolfenstein - Enemy Territory\etmain\etconfig.cfg
\Wolfenstein - Enemy Territory\etmain\autoexec.cfg
\Wolfenstein - Enemy Territory\etmain\profiles\nick\etconfig.cfg
\Wolfenstein - Enemy Territory\etmain\profiles\nick\autoexec.cfg

Dat bedoel ik met beide, gewoon die allemaal wegpleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Shartar schreef op 01 August 2003 @ 20:12:
[...]

Jep, das zeker handig. Zowiezo is het goed om dit hele topic (plus deel 1) door te lezen, want er zijn best goede dingen gezegd. Zoals goede snipe-plaatsen...

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Is er een mappack ofzo verkrijgbaar zodat ik niet alle maps moet appart downloaden?
Of kan iemand zijn \map die ff zippen plz :)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net gespeeld. Ik had 21 kills... ben niet een keer dood gegaan.. Heh :) Was wel flauw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 11:47:
net gespeeld. Ik had 21 kills... ben niet een keer dood gegaan.. Heh :) Was wel flauw :D
Dan is je kill/death ratio dus oneindig. Altijd tof :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 17-09 18:55
Grrr zit ik net lekker te fragge, trek ik per ongeluk met me voet et snoer uit mn modem.
errrrgerrnisssennn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol stime :p

Ik heb deze morgen Gold rush uitgespeeld 1 vs 1 :p
gelukkig vulde de server redelijk snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej ... kweet dat dit niet echt de manier is om te gaan lopen recruiten.... maar op dit moment is onze clan opzoek naar een goede Covert ops ( sniper ) om de clan te versterken. Btw leden met hoge commitment zijn zeeer gewenst :)

mail ff naar mark_dds@dds.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Als ik een poosje speel krijg ik een blue screen met de melding: 'IRQL_NOT_USS_OR_EQUAL'.

Ik heb al van Directx 9.0b teruggeswitch'd naar 9.0a en tevens ook andere Detonators uitgeprobeert, maar helaas zonder resultaat. Iemand ervaring met dit en zo ja... hoe los je het op?

Specs:
• AMD Athlon XP 1700+
• MSI K7T Turbo MS6330, VIA KT133/A (laatse biosupdate)
• 384MB Jetram PC133 SDRAM
• Leadtek Geforce 4 Ti 4200, A280 LE TDH 128MB
• nVidia Detonator versie 43.45
• DirectX 9.0b
• Windows XP Pro

Overige melding van de bluescreen:
  • ***Stop: 0x0000000a(0x6989004c,0x00000002,0x000000000x8053177b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Silent Thunder schreef op 04 August 2003 @ 22:25:
Als ik een poosje speel krijg ik een blue screen met de melding: 'IRQL_NOT_USS_OR_EQUAL'.

Ik heb al van Directx 9.0b teruggeswitch'd naar 9.0a en tevens ook andere Detonators uitgeprobeert, maar helaas zonder resultaat. Iemand ervaring met dit en zo ja... hoe los je het op?
Die foutmelding heb ik ook gehad. Heel lang problemen mee gehad, tot ik het gewoon zat was en van alles heb geprobeerd in de bios. Uiteindelijk was het de setting agp4x naar agp 2x veranderen de oplossing icm fast write UIT zetten.

Probeer het ook eens zou ik zeggen.

Edit: jetram is geen normaal geheugen merk. Zet je snelheid van je geheugen ook even terug naar 100MHz als bovenstaande niet werkt.

[ Voor 11% gewijzigd door dr snuggles op 05-08-2003 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Iemand net trouwens een sceenie gemaakt van ons fireteam?
Lijkt me is leuk om is met teamspeak te spelen. Ook al heb ik geen mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Net zat ik nog even op de XS4all server als axis. De allies waren flink aan het verliezen, komt er weer zo'n xp shuffle... Waarom vern**ken sommige lui toch altijd alles :? Ik ga toch ook niet een xp shuffle doen als ik aan het verliezen ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Silent Thunder schreef op 04 August 2003 @ 22:25:

Overige melding van de bluescreen:
bij mij was dat een driver issue, in mijn geval mijn geluidskaart. Dus voor de zekerheid laatste VIA4in1 en geluiddrivers ook maar doen!

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

PoweRoy

funky!

pff
net lekker bezig geweest op ^1IPD ^3KillingZone No-Noobs|44ms|217.18.64.167:27960 met 8 map campaign

uiteindelijke score:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/avdkorput/yeah.JPG
generaal majooooooooohoor :P

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
PoweRoy schreef op 06 August 2003 @ 21:21:
pff
net lekker bezig geweest op ^1IPD ^3KillingZone No-Noobs|44ms|217.18.64.167:27960 met 8 map campaign

uiteindelijke score:
[afbeelding]
* Novah is jaloers :P
Ik heb nog nooit 8 maps gedaan, 3 maps was mijn max. Moet ik toch maar eens voor gaan zitten en zon lange campaign doen. :D
Misschien in het weekend met #GoT-ET @ irc.quakenet.org afspreken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

pff

uiteindelijke score:
[afbeelding]
Erg erg netjes. Ik ben nooit hoger geweest dan een Oberst (colonel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
wat me wel opvalt is dat de maps verdomde snel gaan op die ipd killingzone. vaak heb je na 4 maps pas iets van 200xp en sta je toch in de bovenste regionen.
die scrub mod die ze draaien vind ik wel goed trouwens, zitten een paar goeie dingen in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik die nieuwe dingetjes nog eens uitproberen. Voorlopig te warm op mijn computerkamer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het hoogste wat ik in 3 maps kan halen is Colonel(Oberst) is me nu 2x gelukt.
En had ik nog 2 sterren in Soldier, maar verder in 3 maps kom ik echt niet.
Ik heb nog nooit echt een 6 map campaign gedaan. Ik denk dat het me dan wel moet lukken om General te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wel lelijk hoog jah.... nog niet gezien in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff

uiteindelijke score:
[afbeelding]
luger: hits 16, shots 0 :? , kills 2.

Hoe doe je dat? Gooi je je luger? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 16:55:
luger: hits 16, shots 0 :? , kills 2.

Hoe doe je dat? Gooi je je luger? :)
Wahaha, pas maar op voor rondvliegende lugers dan 8)7.

Bizarre bugjes in ET :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik zit nu op een strakke server joh, dat is een 3 map campain maar die onthoud je xp. dus heb je oasis battery goldrush gedaan, ga je naar radar railgun fueldump. enzovoort gevolg over de 2000xp kan je dan halen.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw, ik heb een probleempje met [GoT]

Als ik ^a[ ^1G ^0o ^4T ^a] achter m'n naampje zet, wordt de o zwart. Neem aan dat het nul-o is. Als ik o-o doe, wordt de o geel. What the hell am i doing wrong?

edit Variable [GoT] @ET

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

ik typ het zo (zo doe ik het ook in sof2) Shift+6+0=rood, Shift+6+4 = wit, Shift+6+8 is blauw. je kan van shift +6 en dan 1 tom 0 doen voor kleurtjes

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^a[^1G^7o^4T^a] zou de oplossing moeten zijn als je tenminste oranje [] wilt hehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx, dat ism

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
shameblaster schreef op 07 August 2003 @ 17:10:
Ik zit nu op een strakke server joh, dat is een 3 map campain maar die onthoud je xp. dus heb je oasis battery goldrush gedaan, ga je naar radar railgun fueldump. enzovoort gevolg over de 2000xp kan je dan halen.
Als je het server adres dan hier even post, hebben wij er ook nog wat aan.

Ipd onthoud ook je xp, als je ff een paar mappen weg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit vind ik ook een leuke server het is er 1 van de TU Twente Server naam : InNuedo's 130.89.169.158:27960
Heb er ook al een paar GoT's gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^a[^1G^7o^4T^a]
Zo is de [GoT] tag met oranje haakjes :)
Ik speel vaak op Nederlandse servers, maakt me niet echt veel uit welke, zolang het maar niet vol met newbies zit :)

edit :
Ik zie net dat er boven ook gepost is hoe de tag is :p
Beter later dan nooit zeg ik maar :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Ik vond Field ops nooit echt leuk, maar begin er aan te wennen. Beetje busjes gooien is eigenlijk best geinig :)

ging ook lekker net:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.kloppenburg/enemy.jpg

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff mn Ingame Interface aangepast van RTCW:ET ben nu nog bezig met het menu zelf...

Screenhot!

Is wel een beetje pruts werk om dit voor elkaar te krijgen, maar je kunt sommige interfaces ook gewoon downloaden maar dat is veel zoek werk en de clan wou er ook graag 1 dus toch maar ff een leuke interface gemaakt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 18:43:
ff mn Ingame Interface aangepast van RTCW:ET ben nu nog bezig met het menu zelf...

Screenhot!

Is wel een beetje pruts werk om dit voor elkaar te krijgen, maar je kunt sommige interfaces ook gewoon downloaden maar dat is veel zoek werk en de clan wou er ook graag 1 dus toch maar ff een leuke interface gemaakt... :)
Ik wil niet vervelend doen, maar vind je dat mooi :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 22:39:
Dit vind ik ook een leuke server het is er 1 van de TU Twente Server naam : InNuedo's 130.89.169.158:27960
Heb er ook al een paar GoT's gezien :)
Zie je zeker ook regelmatig wel bB'ers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha jah dat klopt cya there dude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Gisteren was het maar een kort potje. NOg steeds heel warm op mijn computerkamer en toch maar vroeg mijn mandje in :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 18-09 18:55

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik vroeg me al af waar je plots gebleven was. Ik ben gister toch bijna de hele avond bezig geweest. In het begin wou het niet helemaal lukken met de Allies, later ging het als de gesmeerde bliksem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Revision schreef op 09 August 2003 @ 03:04:
[...]

Zie je zeker ook regelmatig wel bB'ers ;)
Wie wil er nou zwarte bugjes zien? :X nee hoor jullie zijn liev _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Laatst online: 17-08 17:14
Hey gasten,

geen idee of het al gepost is, kan het niet vinden in ieder geval:

Hoe zit het met spelen met twee pc achter de zelfde router, dus met dezelfde ip? Als ik dat met een vriend hier probeer kunnen we namelijk niet samen spelen op dezelfde server.
Ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn met dat probleem. Lekker lannen met ze allen op de zefde server zit er niet in bij deze game? Of is er een truukje voor..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Oakley schreef op 09 augustus 2003 @ 17:51:
Hey gasten,

Hoe zit het met spelen met twee pc achter de zelfde router, dus met dezelfde ip? Als ik dat met een vriend hier probeer kunnen we namelijk niet samen spelen op dezelfde server.
Ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn met dat probleem. Lekker lannen met ze allen op de zefde server zit er niet in bij deze game? Of is er een truukje voor..?
Geen problemen mee. 2 pc's via router verbonden met het grote internet :). Beide opzelfde server; gaat prima.

Edit, net even samen met m'n broer gespeeld (en nog wat allies) tegen de axis waar een 4-tal clan-leden inzaten (de gi>gi clan). Eerst beweerde ze dat ze al heel veel gewonnen hadden en grote clans hadden verslagen. Vervolgens werden ze genadeloos in de pan gehakt. Niet 1 keer, maar gewoon 4 levels achter elkaar. Daarna disconnecten ze allemaal, maar wat heb ik gelachen zeg :P.

[ Voor 28% gewijzigd door dr snuggles op 09-08-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik was daar ook Rev .. Mandar was er idd toen en Aap en Assa ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Laatst online: 10-09 14:22
Gister nacht en daarnet ff gespeelt, waren 4 maps in totaal die ik gespeelt had.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/izuqxs/rebel_1uur.jpg

En

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/izuqxs/nuraf_vandaag.jpg

Ik zou eerst de R.A.F clan joinen maar ga zelf een clan starten. :) Heb nog een paar andere quakers die al 5 jaar quake 3 spelen >:) als je een {EK} tegen komt ben ik dat of een van me vrienden ;)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 18-09 18:55

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Gisteravond nog even lekker op XS4ALL gespeeld, helaas om half elf crashte ET terug naar de desktop. Daarna kreeg ik weer de key problemen, vanavond maar weer eens kijken of ik het weer met een profiel kan oplossen. Wel balen, net lekker aan het spelen en poef weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
wie speelt er weleens op een server voor max 50 mensen? (er zijn er maar eenpaar van!) is een server hier in NL denk, want heb altijd een ping van rond de 40, server heeft een tag in ze servernaam weet niet meer welke. er is ook een FC UTRECHT server voor 50 mensen, ook daar speel ik weleens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Heb ook een keer op een server voor 50 mensen gespeeld (utrecht via all seeing eye), maar vond het niet echt leuk. Het is veel te druk en levels als goldrush zijn dan echt niet te doen 10 man in de bank en 10 man ervoor. Omdat de axis na hun dood sneller bij de bank staan dan de allies is er geen doorkomen aan. Daarbij komt dat het aantal airstrikes en attilery supports niet te tellen zijn, en het dus constant een onoverzichtelijke chaos is.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe meer mensen hoe lastiger het is voor de aanvallende partij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:29

Silence_nl

Slnc

Misschien is de tag [LGND] die staat in Engeland heb er weleens op gespeeld en voor een keertje is het wel leuk met panzer veel kills halen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
nah ik vind het juist leuk met veel mensen! hoe meer hoe beter, hoe chaoser het wordt en dat is tof, de kick die je krijgt als je door de 'linies' heen breekt in je 1tje of met een groepje.. overal explosies, etc etc, overal kogels om je heen, echt stoer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Oakley schreef op 09 August 2003 @ 17:51:
Hey gasten,

Werkt hier prima, op dezelfde en verschillende servers (ik en mijn broertje). Gewoon een E-Tech V2 router, niks speciaal ingesteld voor ET.

Mister_X: ik deel je mening helaas niet :) meestal zitten dat soort grote servers vol met de meest erge n00bs die ET spelen, en zijn ze weinig meer dan kannonnenvoer.
Op wat kleinere servers (6 tegen 6 t/m 12 tegen 12 is imho ideaal) heb ik wat meer het idee dat er wordt samengewerkt. Alhoewel het idee van 20 tegen 20 met alleen maar goede spelers wel erg tof gaat worden denk ik :)

[ Voor 23% gewijzigd door Rafe op 11-08-2003 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg continue na een aantal minuten de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~f.houtsma/7sqd/Error2.jpg

Iemand hier meer problemen mee gehad? Weet namelijk niet hoe ik ervan af kom...
Reinstall werkt btw niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ai ai ai zit ik net met Braindeath in een pot waar we zwaar roeleerden en waar we zobeetje alle stats hadden die we konden hebben.... zegt deze gek ik maak wel screenie, ok zegt Braindeath dus ik neem er 1 en toch maar nog 1 en wat blijkt allemaal mislukt :+

Moraal van dit verhaal laat Mandar geen screenies maken :X

Maaruh Brain lekker potje btw. :)

Daarna werd het een lelijk panzernerd feest... 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 augustus 2003 @ 19:24:
Ai ai ai zit ik net met Braindeath in een pot waar we zwaar roeleerden en waar we zobeetje alle stats hadden die we konden hebben.... zegt deze gek ik maak wel screenie, ok zegt Braindeath dus ik neem er 1 en toch maar nog 1 en wat blijkt allemaal mislukt :+

Moraal van dit verhaal laat Mandar geen screenies maken :X

Maaruh Brain lekker potje btw. :)

Daarna werd het een lelijk panzernerd feest... 8)7
Heh heh, wij ruleren :P. Jij medic en ik covert. Zo bleef ik tenminste lekker lang leven met al je medic pakketjes :). We zaten trouwens op de [NL]Euronerd *test* server: 194.134.32.77:27960. 6 map server!

Jammer alleen van die krkfgx[GoT] (oid), die totaal onterecht de GoT tag gebruikte. Die gast kon geen eens sorry zeggen wanneer die een teammate overhoop schoot.

Waar ik ook een hekel aan had was die [da]homer. Rete arrogant en disarmde mijnen van engineers in ons team om ze vervolgens 5 cm verder te leggen ("mja das beter"... zal best, maar zeg dat dan gewoon). Gelukkig zat ie in de laatste map bij de tegenstander en konden we hem zwaar 0wnen :Y) .

[ Voor 6% gewijzigd door dr snuggles op 11-08-2003 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja die gast viel mij ook al op ben hem al vaker tegen gekomen....
En hij verplaatst altijd mijntjes :)
Maar ook die gasten roepen om de medic met nog dik 20 sec op de spawn klok die hem dan net wegdrukken als jij die revive spuit in hun donder wilt steken dat vind ik dus echt bah bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 18:14:
Ik krijg continue na een aantal minuten de volgende melding:

[afbeelding]

Iemand hier meer problemen mee gehad? Weet namelijk niet hoe ik ervan af kom...
Reinstall werkt btw niet :(
Bij een uninstall blijft de configuratie behouden, dus handmatig die map weghalen, nadat je de boel heb ge-uninstallt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk draait onze clanserver weer, dus als iemand van jullie een keer zin heeft in een potje spelen, join maar raak :)

204.157.6.162:27960
+7sqd. Clan Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke public servers spelen jullie meestal?
Zelf zit ik op dit moment vooral op Gameservers.net maar het niveau is daar een beetje laag (soms gewoon helemaal geen Field Ops of Medics te bekennen). Ben dus op zoek naar vlotte publics waar iets meer teamplay in te bekennen is.

Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 15:56
Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 11:11:
Op welke public servers spelen jullie meestal?
Zelf zit ik op dit moment vooral op Gameservers.net maar het niveau is daar een beetje laag (soms gewoon helemaal geen Field Ops of Medics te bekennen). Ben dus op zoek naar vlotte publics waar iets meer teamplay in te bekennen is.

Suggesties?
Ik zit meestal op de server van XS4ALL, NL-GC (GameCity), of inderdaad GameServers.net. Zijn genoeg goeie servers, filter er maar eens een paar uit met All Seeying Eye, en maak een apart mapje met favo's voor al je WET servers. Nooit meer zoeken naar een leuke server, en meteen spelen :P

Verwijderd

gaan er hier nog mensen mee doen aan de Enemy Territory Clanbase Cup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel bijna alleen op XS4ALL , gewoon kwesie van zelfde mensen wat tegen te komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genedefect
  • Laatst online: 06-02-2023
:( Iemand een idee waarom ik geen game kan hosten,
als ik een start zegt ie connecting to LOCAL host wat ik niet moet hebben natuurlijk.

krijg t niet voor mekaar om m op internet te laten connecten,
heb die dedicatet op no staan.

Bij andere games is t geen prob, en hij vind wel andere servers in de lijst 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Genedefect op 15-08-2003 01:56 ]

stek schreef op 04 januari 2003 @ 04:35..url
Sticking feathers up your butt does not make you a chicken...
Not finding it in search does not make you a nOOb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daftpunk
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 02:25
Oh BrainDead. Die [da]Homer ben ik normaal gesproken, alleen speelt een vriend van mij ([da]InvaderZim) nogal vaak op mijn PC. Hij's nogal lui, dus past 'ie de naam nooit aan. Trek je niet teveel van hem aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
daftpunk schreef op 15 August 2003 @ 12:45:
Oh BrainDead. Die [da]Homer ben ik normaal gesproken, alleen speelt een vriend van mij ([da]InvaderZim) nogal vaak op mijn PC. Hij's nogal lui, dus past 'ie de naam nooit aan. Trek je niet teveel van hem aan :)
Haha, hij is in ieder geval vrij irritant, maar hij zal het vanzelf wel afleren (hoop ik :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afleren? Tja, ligt eraan precies wat he? Zoals je zelf zei: "mja das beter"... zal best, maar zeg dat dan gewoon... dat had ik dus al verschillende keren gedaan (en ook voor z'n neus gedaan en neergelegd zodat ie 't kon zien). Als ze dan nog zo elke keer liggen dat eenieder er simpel omheen kan lopen |:(, dan verleg ik ze wel ja. Zeg 't trouwens altijd, ga nooit zomaar verleggen want heeft meer zin als ze 't doorhebben anders ligt 't er 5minuten later toch weer. Als jij er dan expres overheen gaat lopen, dat moet jij weten. XP zegt me niet zoveel, wat ik je toen ook al verteld had geloof ik. :? Teamwin en Roll of Honor dat zijn de echte objectives :D Ach en arrogant... als ik nou ook nog erg goed zou zijn als bv medic of met name covert dan zou dat mogen denk ik maar zo, maar dat ben ik niet ... dus _/-\o_ voor degenen die dat wel zijn. Ik hou 't wel lekker bij m'n granaatjes meestal. Enne Daft die .cfg is aangemaakt hoor ;)

Signing off ..... Zim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh en [da]homer rulez... hij medict altijd heel lief (en nog snel ook). Thanx buddy :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 00:40:
ik speel bijna alleen op XS4ALL , gewoon kwesie van zelfde mensen wat tegen te komen :p
gewoon een kwestie van naamjatterij... tuup :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens voor screenies is screenprint32 wel aardig. Goed te configureren en werkt lekker. Freeware voor persoonlijk en educatief gebruik, te downen op screenprint32.com. Suc6 ermee Mandar. Kom maar op met die coole plaatjes :)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.