hebben jullie wat ip's van servers met zo'n 6 maps rotatie? kheb er nl maar 1x op gespeelt en dat was via de ingame browser dus weet ik het allang niet meer
blup
blup
Verwijderd
Veel clanservers draaien 6-7 map campaign, speel zelf vaak op:eendje schreef op 21 July 2003 @ 23:54:
hebben jullie wat ip's van servers met zo'n 6 maps rotatie? kheb er nl maar 1x op gespeelt en dat was via de ingame browser dus weet ik het allang niet meer
Ik ben gisteren als Duitser eindelijk General geworden, had alles vol!wwillem schreef op 21 July 2003 @ 11:54:
De 4 kolommen of meer vol kun je dus alleen bereiken als je 2 of meer classes hebt gespeeld. Dus Medic & field ops en dus ;
*First aid vol
*Signals vol
*Battle sense vol
*Light weapons vol
4 Kolommen zijn dan vol -> Als Duitser word je dan Oberst, als allied een Colonell.
Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 18:55:
'Lo allemaal ik wil wel Got achter mn nick
Maar ik wil wel dat iedereen het zon beetje goed vind en er van op de hoogte is(jajaja ik heb de hele frikkin' thread gelezen)
Persoonlijk vind ik dat het wel zon beetje tijd is dat Got oficeel een clan wordt....
Greetz Mas.......
Novah schreef op 08 juli 2003 @ 21:48:
Wat ook erg handig is, is een [GoT]-tag achter je naam te zetten met ET. Zo kunnen mede gotters elkaar herkennen.
De letters got horen in de kleuren rood-wit-blauw, dit doe je met de volgende kleurencodes:
^a[ ^1G ^0o ^4T ^a]
De haakjes mogen in grijs (^9) maar veel hebben ook oranje (^a).
[afbeelding]
• Ah, jullie spelen dus met een [GoT]-tag, zijn jullie dan een clan met wars enzo?
Nee, niet echt. Het is gewoon handig om elkaar te kunnen herkennen in servers en samen te werken. Overigens, als iemand de (zware) taak van clanleader op zich wil nemen bestaat er een kans dat [GoT]-uitgroeit tot een clan als er vraag naar is. Elke Gotter die ET speelt mag dus het [GoT] tag dragen. Een beetje skill is wel nodig, anders maak je het tag ten schande
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 13:07 . Reden: tik foutje ;) ]
[ Voor 6% gewijzigd door niq op 22-07-2003 13:14 ]
Heb ik in MOHAA ook wel als het spel lagged, misschien gebeurd dit ook bij ET (tis en blijft een q3 based game)Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 13:03:
Had vandaag iets heel vaags leek net of iemand af en toe de besturing overname.
Was volgens mij echt iemand die aan het hacken was soms liep ik gewoon en dan begon ik "vanzelf" te schieten.
Dit is heel irritant vooral omdat het meestal gebeurd als er net iemand van je eigen team in de buurt is. Heeft iemand dit wel eens gehad en zo ja is er iets aan te doen want is irritant als je teamkilled en je kan er niks aan doen
[This space is for rent]
Verwijderd
Mja, dit wordt ook wel een Oberst (Axis) of een Colonel (Allies) genoemd, de ranks staan gewoon in je Manual
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
[ Voor 9% gewijzigd door 2Dutch op 23-07-2003 17:14 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Dat was wel erg leukTito schreef op 24 July 2003 @ 00:19:
Net een leuk spelletje gespeeld op xs4all. Samen met Nuull werden we uitgemaakt voor Noobs omdat we bij de achterdeur van the beach aan het wachten waren..
Ze probeerde zelfs nuuull the kicken;) Maar het was wel geinig
Toch nog 1e
[afbeelding]
Ey, in die server zat ik ook netTito schreef op 24 juli 2003 @ 00:19:
Net een leuk spelletje gespeeld op xs4all. Samen met Nuull werden we uitgemaakt voor Noobs omdat we bij de achterdeur van the beach aan het wachten waren..
Toch nog 1e
[afbeelding]
Ben ik er een keer niet. Maken ze wat mee. (En staat ik weer niet op een screenshotTito schreef op 24 July 2003 @ 00:19:
Toch nog 1e
[afbeelding]
Inderdaad! Gisteren ook weer, s'middags alleen maar spawnkillers en noobs die jou en nog wat teammates per ongeluk opblazen met hun panzer, teammates die in het gangpad staan en iedereen daardoor blokkeren...etc.Pjotrik schreef op 24 July 2003 @ 09:23:
[...]
Het is wel jammer dat op de xs4all server het nivo nogal heen en weer schiet.
Van hoog naar heel erg laag.
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door greatgonzo op 24-07-2003 18:12 ]
What's in the case?
[ Voor 8% gewijzigd door Shartar op 25-07-2003 00:23 . Reden: toevoeging ]
Klopt rhine brug is leuk vernieuwd. Alleen nog redelijk makkelijk voor axis om te verdedigen..Shartar schreef op 25 July 2003 @ 00:22:
Rhine Bridge is vernieuwd, er is een 2e versie uitgebracht met veel prettige verbeteringen:
- een extra spawnpoint halverwege het level.
- Axis spawnen niet meer zo dicht bij de bunker deur.
- foutjes als op elkaar spawnen zijn eruit gehaald.
- hakenkruizen zijn eruit gehaald i.v.m. Duitse servers (geld een verbod in Duitsland).
Ik heb Rhine Bridge 2 gespeeld op: 217.18.64.167:27960, daar draait deze map in stopwatch mode, zonder alle andere mappen
Deze server is experimenteel, weet niet hoe lang deze map nog (los) draait!
Verwijderd
Zou ergens begin Juli uit moeten komen. Maar kwam toen een server side patch uit, dus de echte patch weet ik niet wanneer, maar komen doet hij wel.Tito schreef op 26 July 2003 @ 21:13:
[...]
Klopt rhine brug is leuk vernieuwd. Alleen nog redelijk makkelijk voor axis om te verdedigen..
Weet iemand of er nog een patch komt voor de game zelf?
Verwijderd
Dat viel mij ook op. Overdag niets anders dan teamkillers en prutsers.Shartar schreef op 24 juli 2003 @ 11:02:
[...]
Inderdaad! Gisteren ook weer, s'middags alleen maar spawnkillers en noobs die jou en nog wat teammates per ongeluk opblazen met hun panzer, teammates die in het gangpad staan en iedereen daardoor blokkeren...etc.
[This space is for rent]
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Dat is minder erg dan sommige axis die niet begrijpen dat je dat ding dicht moet houdenAcolyte57 schreef op 27 July 2003 @ 12:41:
Nu we het over N00bs hebben...
Ik speel dit spel nu echt al een maand of 2 denk ik...
En ik kwam er begin deze week pas achter dat je bij Battery via de achteringang ook die andere deur kunt slopen zodat iedereen naar binnen kan
Verwijderd
Vanaf de axis zijde is dat ook niet leuk spelen hoor. Van de week zaten er ook drie of vier field ops continu artillary strikes op de tank te gooien en op de construction site van de brug. Ik heb nog nooit zon saaaaaaai potje gespeeld. Ik had ze nog gevraagd of het wat minder kon maar blijkbaar was dit voor hun topamusement.PoweRoy schreef op 27 July 2003 @ 10:48:
over n00bs gesproken. zat laast in een n00b team en we speelden fueldump, wij waren allied. _NIEMAND_ in mijn team was een engineer. na zelf te switchen(alleen is no go) en na tig x te zeggen pakken ze toch niet de engi class![]()
ik snapte het totaal niet de tank kon niet verder, tunnel deur waren we nog lang niet en dat 'hekje van riool' was ook nog niet kapot... 1 grote puinzooi
Verwijderd
HmmZ ik snap het niet, allemaal klagen over andere spelerswwillem schreef op 27 juli 2003 @ 13:09:
Lol, de GoT'ers worden steeds beter en beginnen zich nu massaal te ergeren aan n00bs.
Verwijderd
Tja maar zo n00b ben ik niet eens geweest, in het begin ook weleens in een mijn gestapt maar ik complainde daar niet over want dat was mijn eigen schuld ,net was ik engineer en legde wat mijnen neer ook weer wat van die eikels die er gewoon lekker in lopen dood gaan en maar lekker complainen.wwillem schreef op 27 July 2003 @ 13:09:
Lol, de GoT'ers worden steeds beter en beginnen zich nu massaal te ergeren aan n00bs.
Verwijderd
Dit soort dingen zijn voor mij de reden om op clanservers te spelen, hoewel vele vaak vol zitten. Sommige clanservers hebben zelf een no-claim policy, alleen als er opzettelijk getk-ed wordt mag je complainen, anders loop je kans zelf gekicked te worden van de server!Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 15:20:
ja ik erger me minder aan het feit dat er newbies meespelen , die leren het wel , maar dat er spelers zijn die op mijnen gaan lopen , voor panzers springen , in zowat elke mogelijke airstrike gaan lopen. En keer op keer complainen.
Laatste keer was er zelfs eentje die met een mobile op de spawn plek blijf en telkens we spawnden zijn teammates afknalde. Dan heb ik hem maar doodgeschoten , gevolgd door een complaint natuurlijk .... gelukkig heeft iemand daarna onmiddelijk een vote gecalled en de kick is perfect verlopen
Verwijderd
Je wil niet weten hoeveel cheats het programma tegenhoud, het maakt het naar mijn idee veel eerlijker. Kijk maar naar CS, daar is het echt een gare boel qua cheats. Foutmeldingen met pb? ff kijken op http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-et.php , dan moet je er echt wel uitkomen denk.Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 18:54:
Dat punkbuster is echt zo'n half-af klote programma. Bah. Hadden ze er nooit bij moeten doen.
What's in the case?
Verwijderd
Dit werkte bij mij:Coenen schreef op 28 July 2003 @ 20:16:
Ron!n, bedankt voor de link, ik heb pbweb.exe gedraait, helaas nog geen succes.
SPelen met punkbuster disabled werkt wel. Eerder in kwam er in dit topic voorbij dat je punkbuster uit en aan zou moeten zetten, bij mij werkt dit dus niet.
Eens kijken wat er gebeurd als ik pb eraf gooi en opnieuw installeer......
Disable and enable Punkbuster, either in the menu or take down the console and type: cl_punkbuster 0, restart ET, take down console again and type: cl_punkbuster 1. Punkbuster should have generated a new key for you now!
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
graag gedaan, anders als final solution ET eraf en dr-op... maarja, das een minder fijne optie natuurlijk. Laat ff weten of die oplossing van de post boven mij werkte, heb al eerder gelezen dat dat zou moeten werken.Coenen schreef op 28 juli 2003 @ 20:16:
Ron!n, bedankt voor de link, ik heb pbweb.exe gedraait, helaas nog geen succes.
SPelen met punkbuster disabled werkt wel. Eerder in kwam er in dit topic voorbij dat je punkbuster uit en aan zou moeten zetten, bij mij werkt dit dus niet.
Eens kijken wat er gebeurd als ik pb eraf gooi en opnieuw installeer......
What's in the case?
Als ik via de ingame browser een server wil joinen heb ik ook op heel veel servers dat ik die melding krijg maar als ik ASE (all seeying eye een programma waarmee je servers kan scannen en uitfilteren enz) gebruik kan ik wel op bijna alle servers spelen.Coenen schreef op 28 July 2003 @ 18:37:
Ik probeerde net nog even een rondje te spelen, maar op welke server ik het ook probeerde ik kreeg steeds de volgende foutmelding: Valid CDkey is not reaching GuidAuth server.
1 Keer kan ik me voorstellen, maar het blijft gebeuren, opnieuw opstarten helpt niet.
Wat is er aan de hand??? Ik wil spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Coenen op 28-07-2003 22:26 ]
als je een readonly foutmelding krijgt, kan het dan niet zo zijn dat je je etkey bestand readonly hebt gemaakt? (dat bestand heb ik onder linux iig in mn etmain folder staan en wordt steeds door punkbuster beschreven volgens mij, of ie onder windows bestaat weet ik niet)Coenen schreef op 28 July 2003 @ 22:25:
Het is me gelukt, maar niet door punkbuster uit en aan te schakelen.
Dat werkte niet, en met CL_Punkbuster 0 en 1 kreeg ik een read only foutmelding, ook lekker vaag.
Dus om punkbuster uit te zetten moest ik dit bij het selecteren van de servers doen.
Ik heb ET er nog een keer overheen geinstalleerd, dat deed dus niks.
Bij mij hielp een nieuwe profile aanmaken, dus ik kon gelukkig spelen.
Iedereen bedankt voor de hulp, mogelijk dat jullie hier wat aan hebben.
PS, ik speel als IJsbier[Got]
What's in the case?
Hehe, wist niet eens dat je ook op GoT postte, maar was je al wel vaker op Xs4All tegengekomen, bijna altijd in de hoogste regionen!Ron!n schreef op 29 July 2003 @ 01:21:
het was weer gezellig op xs4all, vooral met Shartar, nice skillz!
stats(was trouwens ingame wel fair)
[afbeelding]
nee je kan mijn naam niet echt lezen
[ Voor 5% gewijzigd door Shartar op 29-07-2003 01:27 ]
Ik heb die tip hier gelezen, ergens verrrr terugShartar schreef op 29 juli 2003 @ 01:26:
[...]
Hehe, wist niet eens dat je ook op GoT postte, maar was je al wel vaker op Xs4All tegengekomen, bijna altijd in de hoogste regionen!![]()
Wel lekker potje idd, het verdedigen als Axis scoorde uiteindelijk beter dan het aanvallen als Allied
Ow, thx voor de fire-teamtip trouwens!
What's in the case?
Voor zover ik weet heb ik niks veranderd aan mijn etkey bestand.kroeske schreef op 28 juli 2003 @ 23:30:
[...]
als je een readonly foutmelding krijgt, kan het dan niet zo zijn dat je je etkey bestand readonly hebt gemaakt? (dat bestand heb ik onder linux iig in mn etmain folder staan en wordt steeds door punkbuster beschreven volgens mij, of ie onder windows bestaat weet ik niet)
Verwijderd
Blub
Als je 4* FieldOps bent krijg je toch MineDetection (athans, dat je dus tegenstand hun mijnen ziet).. Deze skill heb je dan altijd, ook als je switch naar medic ofzo. Of ben ik nu ff abuus en krijg je dat van mijnen zien door battlesense of light weapons?Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 20:58:
ALs je bijvoorbeeld medic 4 sterren vol hebt en je wilt verder als field-ops heb je dan nog iets aan je medic skills op het moment dat je field ops bent, of alleen weer als je je laat spawnen als medic?
[ Voor 9% gewijzigd door bstard op 29-07-2003 12:39 ]
Blub
Te verwachten...zeker als je nog even erbij roept....Let the spawnkilling begin.bstard schreef op 29 July 2003 @ 12:29:
Nah, sommige admins, zucht. Neem nu IPD Killinzone, op zich leuke server, zat er afgelopen week tijdens vakantie vaak op. Die lui daar hebben een rule dat spawnkillen verboden is.. eigelijk al vage rule, maarja. Totdat ik een ronde lang door de tegenstander gespawnkilled wordt op Goldrush. Juist.. de tegenstander MET de admins/clanners erin. Dus ff hun terugpakken natuurlijk, roep vlak voor me fire4effect inslaat ´Let the spawnkilling begin´en met beetje mazzel stapelte allies te pakken.
Neu.. gebeurd er: ´Server disconnected by unknown reason´.. reconnect.. You are banner. LOL!
Fijne gasten die IPD clan
Verwijderd
Damn, wat een lame clanbstard schreef op 29 juli 2003 @ 12:29:
Nah, sommige admins, zucht. Neem nu IPD Killinzone, op zich leuke server, zat er afgelopen week tijdens vakantie vaak op. Die lui daar hebben een rule dat spawnkillen verboden is.. eigelijk al vage rule, maarja. Totdat ik een ronde lang door de tegenstander gespawnkilled wordt op Goldrush. Juist.. de tegenstander MET de admins/clanners erin. Dus ff hun terugpakken natuurlijk, roep vlak voor me fire4effect inslaat ´Let the spawnkilling begin´en met beetje mazzel stapelte allies te pakken.
Neu.. gebeurd er: ´Server disconnected by unknown reason´.. reconnect.. You are banner. LOL!
Fijne gasten die IPD clan
Lol! Ken ik wel, doe het wel eens als ik samen met vrienden speel. Meerdere field ops, en dicht zetten de boel. Ook heel handig op Beach, op dat pad naar de achterdeur. Bij begin als axis snel naar achterdeur lopen, naar buiten, die bunker daar buiten inpikken (engineer nodig, dat wel) en fire4effects blijven gooien op dat smalle pad waar de allies vandaan komen. Als je geen nare panser- of sniper engertjes tegenover je krijgt komen ze er niet door.Wekkel schreef op 29 July 2003 @ 13:30:
Gisteren speelde ik op een soort speed settings met hele snelle airstrikes, waarbij er zat gasten waren met Akimbo (?) en dubbele airstrikes. Dat was op een gegeven moment niet leuk meer, ze konden welhaast gewoon een permanente airstrike op de been houden, waardoor het voor de allies in fuel dump onmogelijk werd om ook nog maar iets voor elkaar te krijgen.
Blub
IDP heeft best een goede server dacht ik, 6 map campaign of niet? Spawnkillen bannen is trouwens een beetje onzin, vooral in maps als Battery is het bijna onmogelijk om niet te spawnkillen... Ik denk dat je als team er zelf voor kan zorgen dat je niet gespawnkilled wordt, door bijv bij Battery op het andere punt te spawnen en Artillery, Airstrikes en snipers te gebruiken.
Klinkt meer alsof je aan het eind van een 3 of 6 map campaign bent aangekomen, level 3 fieldops kunnen snel airstrikes / artillery plaatsen, vooral als je de command post hebt (wat je op het begin van de fueldump altijd wel hebt).Wekkel schreef op 29 July 2003 @ 13:30:
Gisteren speelde ik op een soort speed settings met hele snelle airstrikes, waarbij er zat gasten waren met Akimbo (?) en dubbele airstrikes. Dat was op een gegeven moment niet leuk meer, ze konden welhaast gewoon een permanente airstrike op de been houden, waardoor het voor de allies in fuel dump onmogelijk werd om ook nog maar iets voor elkaar te krijgen.
What's in the case?
Blub
Snelle modus zou kunnen, waren met RTCW ook de vaagste settings soms. Maar als je beetje XP hebt gooi je als field ops (in je eentje dus) constant fire4effects of airstrikes, heb je geen snelle modus voor nodig.Wekkel schreef op 29 July 2003 @ 13:52:
Er kwam een vote langs voor public server settings, die helaas niet gehaald werd. Daaruit leid ik, in combinatie met de erg snel vallende airstrikes, af dat de server op een snelle modus draaide.
Blub
I Totally agree...bstard schreef op 29 juli 2003 @ 14:08:
[...]
Jep, lijkt me ook. Als je wordt gespawnkilled heb je pech. Wordt je de hele tijd gespawnkilled dan is je team te slecht. En dan doe ik het wel wat rustiger.. of zoek een andere server. Complainers, die mag je bannen, spawnkillers horen gewoon bij het spelletje.
Hmm, das lekker zoveel players, stuur ze anders een mailtje met uitleg, dan wordt je vast meteen ge-unbanned.Wel jammer dat ik daar nu gebanned ben, IDP heeft inderdaad een hele goeie server: 6 maps, 30 (32?) players en had er altijd goeie ping.
What's in the case?
Verwijderd
*Enemy Territory Directory*/etmain/Coenen schreef op 28 juli 2003 @ 18:37:
Ik probeerde net nog even een rondje te spelen, maar op welke server ik het ook probeerde ik kreeg steeds de volgende foutmelding: Valid CDkey is not reaching GuidAuth server.
1 Keer kan ik me voorstellen, maar het blijft gebeuren, opnieuw opstarten helpt niet.
Wat is er aan de hand??? Ik wil spelen.
IPD vindt ik wel een goede clanserver, maar als de admins er niet zijn heb je soms een probleem, bijna alle votes zijn eruit gesloopt(o.a. kick).bstard schreef op 29 July 2003 @ 14:08:
Jep, lijkt me ook. Als je wordt gespawnkilled heb je pech. Wordt je de hele tijd gespawnkilled dan is je team te slecht. En dan doe ik het wel wat rustiger.. of zoek een andere server. Complainers, die mag je bannen, spawnkillers horen gewoon bij het spelletje.
Wel jammer dat ik daar nu gebanned ben, IDP heeft inderdaad een hele goeie server: 6 maps, 30 (32?) players en had er altijd goeie ping.
[ Voor 20% gewijzigd door Shartar op 29-07-2003 15:45 . Reden: wijziging ]
[ Voor 55% gewijzigd door dr snuggles op 29-07-2003 16:26 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Niek op 29-07-2003 16:26 ]
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
wow, 8 map! Kom je wel over de 2000xp".Shartar schreef op 29 July 2003 @ 15:41:
[...]
't is momenteel een 8 maps campaign, ben je soms 3 uur bezig...![]()
Ze hebben trouwens wel ondersteuning voor de InGame Voice Chat(met microfoon dus), iemand dat al eens geprobeerd?
Das echt het lompste wat je kan doen, een shuffle voten als een spel al lang bezig is... Al je XP kwijt van die ronde (meestal, ligt aan server settings denk ik) en weer de hele ronde opnieuw doen. Jammer dat ik op XS4All nooit een admin zie...The_Surfer schreef op 29 July 2003 @ 16:12:
Net een potje op XS4ALL gespeeld: ging erg goed, alle GoTers zaten in Axis. De Allies hadden geen schijn van kans, en de Afrika campaign was bijna over. Minder dan een minuut voor het einde doet iemand een callvote voor XP shuffle -> vote komt er (vreemd genoeg) door -> hele spel verpest
Uit protest maar de server verlaten
Voor de duidelijheid: ik ben Niek[Linux][GoT]. wwillem: done
What's in the case?
Door een nieuwe profile aan te maken is mijn probleem eigenlijk al opgelost.Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 14:49:
[...]
*Enemy Territory Directory*/etmain/
Delete in deze map het bestand genaamd ETKEY die zorgt ervoor dat ET naar de Authority Server connect voor een match, delete dit bestandje en je hebt er geen last meer vanHad zelf het probleem ook...
Heb laatst de 8 maps gedaan (trouwens met de maps Carnage Canyon en Rhine Bridge 2), kwam tot +/- 1500 XP!Ron!n schreef op 29 July 2003 @ 16:30:
[...]
wow, 8 map! Kom je wel over de 2000xp".nog geen voicechat gebruikt, lijkt me wel leuk, heeft idp daar info over staan op hun site ofzo?
[ Voor 13% gewijzigd door Shartar op 29-07-2003 17:19 . Reden: toevoeging ]
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Ik vind deze op zich wel leuk, maar het is wel weer een beetje een doolhof, net zoals Trainyard(die van dezelfde maker is). Ik heb deze map ook nog maar 2x gespeeld, alleen als Allied...meest opvallende vond ik de zelfgemaakte sounds, die klinken dus echt bagger!Acolyte57 schreef op 29 July 2003 @ 17:22:
Carnage Canyon kende ik nog niet... is die beetje leuk?
sorry maar kan die site niet vinden met google, heb je een linkje voor me?Shartar schreef op 29 July 2003 @ 17:17:
[...]Alles over teamspeak staat op de voorkant van de site, linkje voor software en linkje voor het connecten, heb zelf helaas geen mic.
What's in the case?
Ik weet het niet, maar wat ik wel weet is dat ipd clanserver sinds vanmiddag de shrubmod voor ET heeft draaien. Daar zitten leuke dingen in. oa een teamkill ratio.Acolyte57 schreef op 29 July 2003 @ 17:22:
Carnage Canyon kende ik nog niet... is die beetje leuk?
Oops, vergeten, dat is http://www.ipdclan.com.Ron!n schreef op 29 July 2003 @ 18:11:
[...]
sorry maar kan die site niet vinden met google, heb je een linkje voor me?
Verwijderd
Eendje heeft op GoT ook de inlognaam Eendje, zie o.a. pag. 12 van dit topic halverwegeVerwijderd schreef op 29 July 2003 @ 23:43:
He, wie speeld er onder de naam Eendje [GoT]?
[ Voor 45% gewijzigd door Shartar op 30-07-2003 00:14 ]
thanxvoor de link. net ff fun gehad met shartar, was heeeel rustig op xs4all dan krijg je dit soort dingen:
What's in the case?
Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.
Daar heb ik de laatste 2 a 3 dagen ook al last van. Of komt het door dat de rest beter wordt...Pjotrik schreef op 30 juli 2003 @ 12:30:
Er zijn nog 12 wachtenden voor u. Een moment geduld alstublieft.
Ik weet niet wat ik de laatste tijd heb, maar ik speel niet zo lekker meer..
Iedereen kan me zo neerschieten, en ik raak geen drol meer. Ipv in de bovenste top3 zit ik nu ergens in het midden.![]()
Moet maar wachten op betere tijden.
Lol! die ken ik ook inderdaad...errug vervelend!Skyclad schreef op 30 juli 2003 @ 13:31:
Wat dacht je van per ongeluk in plaats van iemand ammo te geven een airstrike tussen je eigen mensen te flikkeren... Wordt ook erg gewaardeerd (switchte te snel, keek niet eerst wat ik geselecteerd had voor ik vuurde)
Ff wat anders doen ...Force schreef op 30 juli 2003 @ 11:15:Hoe komen jullie nou toch op die xs4all server. Als ik kijk is hij altijd vol
Zo doe ik het meestal ook, soms duurt het 1 minuut, soms 10, langer wacht ik niet.Wekkel schreef op 30 juli 2003 @ 11:39:
terwijl je rustig in de wachtrij van XS4all gaat staan. Zodra iemand weggaat wordt je meteen doorgeschakeld
What's in the case?
Verwijderd
Ben ook niet denderend bezig laatste tijd , maar komt misschien door te weinig spelen.Tito schreef op 30 July 2003 @ 13:08:
[...]
Daar heb ik de laatste 2 a 3 dagen ook al last van. Of komt het door dat de rest beter wordt...
Die nieuwe mod heeft wel leuke mogelijkheden.
Thumbnailen? Fotobewerkingsprog?Revision schreef op 30 juli 2003 @ 15:49:
Jeez, net werden ik en een clanmaat de heletijd beschuldigt van aimbot..
tis ze na een kwartier voten ofzo ook nog gelukt ons te kicken, kut noobs ;x
Picje >> http://members.lycos.nl/revision/pics/aimbot.jpg
(weet iemand hoe je moet tumbnailen?)
What's in the case?
Verwijderd
Ben je overgestapt naar BB Rev?Revision schreef op 30 juli 2003 @ 15:49:
Jeez, net werden ik en een clanmaat de heletijd beschuldigt van aimbot..
tis ze na een kwartier voten ofzo ook nog gelukt ons te kicken, kut noobs ;x
Picje >> http://members.lycos.nl/revision/pics/aimbot.jpg
(weet iemand hoe je moet tumbnailen?)
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq