Krijg geen servers meer in mn lijstje
deed het perfect uurtje terug,iemand hetzelfde?
Fueldump forever
Ligt er trouwens aan, als axis vind ik em niet te behappen.
Goldrush en Railgun zijn ook zkkr goed.
Goldrush en Railgun zijn ook zkkr goed.
If you can't beat them, buy them !
Heh, kheb vandaag op een erg originele plek zitten snipen. Bovenop die tank. Axis kreeg die kant van et hek never nooit niet opgebouwdFueldump blijft het leukste, komt waarschijnlijk omdat iedereen die helemaal uit z'n hoofd kent door de demo. Alles weet je daar, de sneaky plekjes om te snipen, om te campen met je mg42, om artillery te gooien, om met een morter te gaan zieken, super level
Ik vind Fueldump en Goldrush echt goed. Tevens ben ik ook een grote Oasis fan. Maps als railgun vind ik ook allemaal ok maar fueldump en railgun ownen echt. Radar vind ik wat minder, misschien vanwege de lagere fps vanwege het hoge gras + regen.
Waar ik me wel dood aan kan ergeren zijn die axislamers at Fueldump die met mortieren de hele tijd de tank zitten te bestoken. Het is natuurlijk wel de bedoeling voor axis maar ik blijf het beetje lame vinden. Zo van super afstand beetje mensen opblazen. Heeft niet echt combat situation. Voor de rest vind ik Goldrush echt uber, vooral als je medic bent en je hebt de 'self adrenaline'. Dan kan je die crates zo cappen
Waar ik me wel steeds vaker aan ergeren is dat die engineers het niet boeien dat ze die commandposts opblazen de hele tijd. Commandposts zorgen ervoor dat de respawntijd lager word maar dat hebben velen nog niet echt door.
Waar ik me wel dood aan kan ergeren zijn die axislamers at Fueldump die met mortieren de hele tijd de tank zitten te bestoken. Het is natuurlijk wel de bedoeling voor axis maar ik blijf het beetje lame vinden. Zo van super afstand beetje mensen opblazen. Heeft niet echt combat situation. Voor de rest vind ik Goldrush echt uber, vooral als je medic bent en je hebt de 'self adrenaline'. Dan kan je die crates zo cappen
Waar ik me wel steeds vaker aan ergeren is dat die engineers het niet boeien dat ze die commandposts opblazen de hele tijd. Commandposts zorgen ervoor dat de respawntijd lager word maar dat hebben velen nog niet echt door.
dus je respawn tijden worden niet minder maar je kan sneller air strikes gooien enz. maar is evengoed wel belangerijkCommand Posts help the entire team by speeding up the recharge rate of the players' Power Bars. This allows, for instance, Field Ops to call in more Air Strikes and distribute more Ammo Packs, Engineers to defuse Dynamite more often and Soldiers to fire their mortars more often
Silence_nl schreef op 15 juli 2003 @ 17:33:
[...]
dus je respawn tijden worden niet minder maar je kan sneller air strikes gooien enz. maar is evengoed wel belangerijk
Nee joh, dan zou ik opeens veel minder punten halenNovah schreef op 15 July 2003 @ 18:12:
[...]
dat dacht ik, nah dit is nog veel belangrijker. Dat coverops commandposts kunnen opblazen met hun satchel vind ik eigenlijk beetje vaag, het zou beter zijn als alleen engineers met commandsposts kunnen werken, opblazen, opbouwen.
Verder wil ik even een nieuw idee lanceren:
Post je favoriete camp plek
Ik trap af:

Aangezien iedereen het wel eens leuk vindt om te campen, is het natuurlijk leuk als je wat nieuwe plekjes weet te vinden.
Hmm, op die plek request ik altijd een attilery support :-)
Btw, die Trainyard vind ik dus helemaal geen hol aan... echt een RTWC map ja
/me gaat toch maar eens proberen om met zijn mapje voor ET verder te gaan
Btw, die Trainyard vind ik dus helemaal geen hol aan... echt een RTWC map ja
/me gaat toch maar eens proberen om met zijn mapje voor ET verder te gaan
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Hee daar lig ik ook altijd te snippen, en dan maar hopen dat er iemand op het strand komt om een uniform te jatten.wwillem schreef op 15 juli 2003 @ 18:53:
[...]
Verder wil ik even een nieuw idee lanceren:
Post je favoriete camp plek
Ik trap af:
[afbeelding]
Aangezien iedereen het wel eens leuk vindt om te campen, is het natuurlijk leuk als je wat nieuwe plekjes weet te vinden.
Wees gerust, ik ben vaak genoeg op het strand te vindenTito schreef op 15 July 2003 @ 19:16:
[...]
Hee daar lig ik ook altijd te snippen, en dan maar hopen dat er iemand op het strand komt om een uniform te jatten.
Last.fm |
Ik haat die grenade launchers echt. loop je ergens rond en dan ineens BOEM DOOD. echt irritant
www.hetbsg.nl
Ik heb et tot een kunst verheven om die nade launchers te ontwijken
(gaat meestal wel goed) en als ik et overleef dan maak ik et mn levens prioriteit om diegene te killen.
Zelfde met panzers.
Zelfde met panzers.
Is RTCW al ergens wat goedkoper te krijgen dan 50 Euro?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ja, ik lees net in de startpost dat hij helemaal gratis is en nog stand-alone draait ookBlade_V schreef op 15 July 2003 @ 21:48:
Jij gaat RTCW kopen terwijl we ET hebben?
ie ben nie goe wijs
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik was net even wat aan het surfen en kwam een goede link tegen over het maken van een map voor ET. Ik wou hem jullie niet onthouden: Voor de basic mapping: http://www.splashdamage.com/forums/viewtopic.php?t=2425
en het complete forum met veel reply's van de map desingers: http://www.splashdamage.com/forums/viewforum.php?f=9
en het complete forum met veel reply's van de map desingers: http://www.splashdamage.com/forums/viewforum.php?f=9
ik zie die nade launchers nooit. misschien ben ik daar nog te noob voor. ik kijk niet naar de wapensstime schreef op 15 July 2003 @ 21:40:
Ik heb et tot een kunst verheven om die nade launchers te ontwijken(gaat meestal wel goed) en als ik et overleef dan maak ik et mn levens prioriteit om diegene te killen.
Zelfde met panzers.
838 mb? hoe kom je daar bij? hij is iets van 300-400 mbGolbeZeromus schreef op 15 juli 2003 @ 21:56:
[...]
Ja, ik lees net in de startpost dat hij helemaal gratis is en nog stand-alone draait ookDat wordt lachen. Alleen eerst 838 MB downen
[ Voor 29% gewijzigd door Beelzebub op 15-07-2003 22:44 ]
www.hetbsg.nl
263 actuallyBeelzebub schreef op 15 juli 2003 @ 22:44:
838 mb? hoe kom je daar bij? hij is iets van 300-400 mb
Waar blijven trouwens de sniper spots
Even een onzinnig feitje: wist je dat er precies 75 unieke GoT'ers wolfenstein spelen, met GoT in hun naam.
Willem, ik heb tegen jou gespeelt..
Is al wel een paar dagen geleden weer..
Is al wel een paar dagen geleden weer..

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Verwijderd
25 euri bij FRS of Dynabyte een van die 2 was het.GolbeZeromus schreef op 15 July 2003 @ 21:44:
Is RTCW al ergens wat goedkoper te krijgen dan 50 Euro?
Vroeger speelde ik RtCW toch nog best veel online. Maar de laatste tijd vind ik er niets meer aan, ik mis gewoon de Enemy Territory stuff...
Als je in RtCW rondloopt als medic boeit het echt geen reet of je nu iemand revived of niet, je krijgt er toch nix voor terug. Het is een beetje nutteloos. Ik hoop dat ze in de nieuwe patch het ET-systeem toevoegen. Clans kunnen dan nog gewoon de oude RtCW spelen maar het grote publiek kan ook genieten van ET in mappen als mp_beach enzo.
Als je in RtCW rondloopt als medic boeit het echt geen reet of je nu iemand revived of niet, je krijgt er toch nix voor terug. Het is een beetje nutteloos. Ik hoop dat ze in de nieuwe patch het ET-systeem toevoegen. Clans kunnen dan nog gewoon de oude RtCW spelen maar het grote publiek kan ook genieten van ET in mappen als mp_beach enzo.
Verwijderd
Mijn favo campplek is bij Goldrush als Axis als de Allies de tank al gemaakt hebben en dus spawnen waar eerst de Axis spawnden bij de openstaande deur rechts van de spawn. Iedereen die daar doorheen komt gaat eraan. En mocht ik wat worden neergeschoten... ga ik ff terug en heal me gelijk van dat rekkie. Airstrikes doen het ook erg goed bij de Allied spawn =D
Verwijderd
Dat is idd een heerlijk plekkie, sta ik ook regelmatigVerwijderd schreef op 16 July 2003 @ 01:18:
Mijn favo campplek is bij Goldrush als Axis als de Allies de tank al gemaakt hebben en dus spawnen waar eerst de Axis spawnden bij de openstaande deur rechts van de spawn. Iedereen die daar doorheen komt gaat eraan. En mocht ik wat worden neergeschoten... ga ik ff terug en heal me gelijk van dat rekkie. Airstrikes doen het ook erg goed bij de Allied spawn =D
dan heb je zo een 80/10 te pakken, zoniet hoger
Gaan ze campen..
Als ik iets lame vind is het wel een ventje dat je zomaar dood shiet met een grand gun. Wil je de tank kapot maken ga je ineens dood.
Medic ben ik nog maar 1x geweest, je krijgt er geen XP neits voor, als je een FieldOps bent krijg je voor elk paketje wat je aan iemand geeft 1 XP, en ook kun je etelerie support gebruiken, zeker bij spawn plekker kun je daar in een keer ruim 20+ XP mee krijgen.
In 3 rondes heb ik dan ook gemideld 900 XP als FieldOps.

Medic ben ik nog maar 1x geweest, je krijgt er geen XP neits voor, als je een FieldOps bent krijg je voor elk paketje wat je aan iemand geeft 1 XP, en ook kun je etelerie support gebruiken, zeker bij spawn plekker kun je daar in een keer ruim 20+ XP mee krijgen.
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
75 al? 
900 XP als FieldOps? damn, hoogste wat ik ooit gehaald heb is bijna 600, en ik speel zowat altijd als Fieldops...
900 XP als FieldOps? damn, hoogste wat ik ooit gehaald heb is bijna 600, en ik speel zowat altijd als Fieldops...
Last.fm |
Medic is imo juist een grote XP verdiener, elke keer als je ie iemand revived of health zakje gooit krijg je XP dr bij... als medic al wel eens 850 XP gehaald...Deorgere schreef op 16 juli 2003 @ 11:54:
Gaan ze campen..Als ik iets lame vind is het wel een ventje dat je zomaar dood shiet met een grand gun. Wil je de tank kapot maken ga je ineens dood.
![]()
medic krijg je juist veel xp ja 
meestal heb ik allebalken vol als medic dus alles level 4, daarna ga ik dan verder spelen als covert ops (erg koel met kleding stelen(xp galore
))
meestal heb ik allebalken vol als medic dus alles level 4, daarna ga ik dan verder spelen als covert ops (erg koel met kleding stelen(xp galore
[This space is for rent]
Wat ik bij Fueldump doe wanneer ik Axis speel en zie dat mijn team ze nog wel ff op afstand kan houden als ze het 2e spawnpunt hebben:Novah schreef op 15 July 2003 @ 17:13:
1. Speel Engineer
2. Wacht tot er net een zooi uit die deur naast de basis komen, en dat die net zijn afgemaakt (meeste die eruit komen gaan direct bij elkaar tegen de muur aan staan, een rifle grenade doet hier wonderen)
3. Race door die gang, en sla beneden rechtsaf richting het begin, liefst voordat ze weer gespawnd zijn, zodat ze je niet zien.
4. Ga de Axis Commandpost weer opbouwen
Bijna niemand valt het op dat het een keer niet 'Allied Commandpost' is maar Axis, en ik heb dan ook nog nooit meegemaakt dat iemand dat ding ging slopen. Gratis boost voor je team.
Ik hou die command posts altijd goed in de gaten bij Fuel Dump om precies die reden.
Zijn er nou veel lamers op GoT hier of ligt dat aan mij? Ik lees van alles over camp-plekjes en spawn killen. Dat is leuk om veel XP mee te halen maar je hebt eigenlijk geen skill nodig om dat te doen. Als je nou gewoon meehelpt om de objectives te halen en/of medkits/ammo uit delen dan heeft je team er ook nog wat aan. ik leg altijd zo veel mogelijk ammo neer als ik respawn en op de plekken waar we aan het vechten zijn leg ik veel medkits neer. altijd handig
www.hetbsg.nl
Het is me nu een paar keer gelukt om als Field ops en als medic (in drie mappen) tot level 4 te komen, en dan engineer tot het tweede level, dan krijg je de rank Oberst
wel vetjes.
Als ik een class tot level 4 heb verheven dan switch ik naar een andere class.
Jullie dan?
Als ik een class tot level 4 heb verheven dan switch ik naar een andere class.
Jullie dan?
Verwijderd
Bwuahahah WHhehaaheh|HAhaahBeelzebub schreef op 16 July 2003 @ 13:12:
Zijn er nou veel lamers op GoT hier of ligt dat aan mij? Ik lees van alles over camp-plekjes en spawn killen. Dat is leuk om veel XP mee te halen maar je hebt eigenlijk geen skill nodig om dat te doen. Als je nou gewoon meehelpt om de objectives te halen en/of medkits/ammo uit delen dan heeft je team er ook nog wat aan. ik leg altijd zo veel mogelijk ammo neer als ik respawn en op de plekken waar we aan het vechten zijn leg ik veel medkits neer. altijd handig
Geen skill? OMG. Niet van waarde voor het team? OMFG! Als je er 6 achter elkaar neerknald ben je dan niet van waarde voor je team? Het is juist kunst om niet te worden neergeknald van waar je zit. Zeker als luit, waar je jezelf niet kan healen tenzij er zo een medrekje ergens in de buurt is.
Waar ik absoluut niet tegen kan zijn die riflegrenate gasten. ..

Welcome to the real world, _FonzVerwijderd schreef op 16 juli 2003 @ 13:19:
Waar ik absoluut niet tegen kan zijn die riflegrenate gasten. ..

En wanneer jij een sneller, preciezer en zwaarder geweertje hebt switch jij natuurlijk meteen naar je pistool om hem een betere kans te geven? Wanneer jij als field ops ziet dat er 10 vijanden bij elkaar staan gooi jij geen airstrike maar ren je er in om ze een eerlijk gevecht te gunnen? Rifle grenades zijn een deel van de tactiek van een Engineer, en er zijn ook genoeg gasten met panzers of air strikes die zichzelf (of meteen hun hele team) om zeep helpen. Ik gebruik elk onderdeel van een class, ik ga ook niet zeiken wanneer een covert ops zich heeft vermomd omdat dat 'oneerlijk' is.
Tactisch opereren en team helpen gaan vaak hand in hand. Elke kill is bovendien weer een tegenstander minder die op je team kan schieten e.d.Beelzebub schreef op 16 July 2003 @ 13:12:
Zijn er nou veel lamers op GoT hier of ligt dat aan mij?
Wat vinden jullie van dat trap awareness? Ik ren te hard om daarop te kunnen reagereren waardoor ik alsnog op die mijnen stap (althans wel vaak)
Spawn-killers: afsluiten van Internet en opknopen aan een gestript stukje CAT 5-kabel!
This is my sick nature.
Als hij niks doet is ie zeker dood dus kan ie beter jou meenemen en een panzer die de hele tijd op dezelfde plek staat is toch niet erg is juist simpel om te ontwijken en dan kan jij hem killen als je weet waar ie staat.Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 13:19:
Waar ik absoluut niet tegen kan zijn die riflegrenate gasten. ..Kom je net de hoek om schrik je je de apelazerus en wat doet die gast? Hij schiet niet gewoon neeeee hoor! Hij schiet doodleuk van de schrik ff een granaatje (maakt em niet eens uit als ie er zelf dood door gaat). Daar heb je pas helemaal geen skill voor nodig. Wat ook leuk is, is iemand die met een panzer het hele level op 1 plek blijft staan en op iedereen knalt die langskomt ...
[ Voor 7% gewijzigd door Silence_nl op 16-07-2003 15:35 ]
imo mogen ze die rifle grenade aanpassen hoor, dat die 1 of 0.5 sec later knalt heb je nog kans om weg te rennen.
Jij vind iemand die met de sniper kilt lame terwijl je er wel skill voor nodig heb maar zelf gooi je wel ff artillery bij spawnpointen waar je helemaal geen skill voor nodig heb.Deorgere schreef op 16 July 2003 @ 11:54:
Gaan ze campen..Als ik iets lame vind is het wel een ventje dat je zomaar dood shiet met een grand gun. Wil je de tank kapot maken ga je ineens dood.
![]()
Medics krijgen voor elk pakketje dat ze gooien en gepakt word 1 xp alleen als een andere medic je pakketjes pakt krijg je geen xp.
Verwijderd
Hey ben hier nieuw en zoek een clan , aanvaardt GoT er nog ?
men nick ingame is momenteel [STKR]Smoke
Je kan lid worden, maar dan moet je eerst:Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 15:12:
Hey ben hier nieuw en zoek een clan , aanvaardt GoT er nog ?
[-] De GoT vlag drie dagen bij je thuis hebben hangen
[-] een 23' Scherm hebben
[-] met een resolutie van 640 by 480 spelen
[-] de eerste post eens lezen
[ Voor 3% gewijzigd door niq op 16-07-2003 15:21 ]
Ik heb de belangrijskte maar even vet gemaaktniQ2001 schreef op 16 July 2003 @ 15:20:
[...]
Je kan lid worden, maar dan moet je eerst:
[-] Alle 14 coupletten van het GoT-volkslied uit je hoofd kennenniQ2001 schreef op 16 July 2003 @ 15:20:
[...]
Je kan lid worden, maar dan moet je eerst:
[-] De startpost + faq in 3 minuten kunnen opzeggen
[-] 3 dagen lang buiten in een slaapzak overnachten, ZONDER LAPTOP
[-] Alle GoT-ET members minimaal 1 week lang voorzien van drankjes en voedsel
[-] De GoT-ET tatoo op je rug laten tatooeren, deze moet minimaal 20x50cm zijn.
[-] Je handen moeten worden gebrandmerkt met het GoT-ET logo
[-] Door de sars en luis controle! *kuch kuch*
[-] De eerste 3 maanden van je lidmaatschap het bier betalen
Als je dat hebt doorstaan... zullen we je evalueren en heb je een kansje dat we je toelaten
Ontopic:
Aan de ene kant ben ik het met Beelzebub eens over het lamen. Spawnkillen is en blijft gewoon lame. Een beetje airstriken @ spawnplaats is gewoon te simpel en ongelooflijk irritant. Campen daarintegen is gewoon een strategie. Een sniper moet wel campen omdat deze moet liggen vanwege de preciezie enzo. Vooral bij Battery is een goede sniper wel superhandig. Ik ben eens met een vriend samen vol gaan snipen daar, we knalde elke Duitser af die aan de rand te voorschijn kwam en al snel hebben we toen de bunker kunnen cappen.
[ Voor 33% gewijzigd door Novah op 16-07-2003 15:51 ]
Jah, als je 1 sterretje hebt kun je heel wat paketjes rond gooien, elke keer als iemand die pakt krijg je er XP bij.Blade_V schreef op 16 juli 2003 @ 11:58:
75 al?
Als je dan ook nog lekker in gevechten gaat mengen en vooral op de kop richten schiet je dr zo 4 neer. Tis gewoon de beste die je kan kiezen, en natuurlijk even een rook bommetje op de tank gooien, en bam weg tank..
Die rifle gastjes zijn bijna altijd n00b's en ik vind het heerlijk, shieten ze een granaat naar je draaien ze zich om en denken dat je dood bent
En dan gaan ze ook nog schelden "stupid" ofzo zeggen ze dan..

[ Voor 22% gewijzigd door Kimberly op 16-07-2003 17:40 ]
Verwijderd
Oh my, ik moet gewoon een x op dezelfde server spelen als jou, je kunt ook vast mijn Grenades wel ontwijken, en hoezo is een M1 Garand & Nade Launcher voor n00bs...Deorgere schreef op 16 July 2003 @ 17:35:
[...]
Die rifle gastjes zijn bijna altijd n00b's en ik vind het heerlijk, shieten ze een granaat naar je draaien ze zich om en denken dat je dood bent
(Leg me dat eens uit!)
Ik heb nou al zoveel lui zien spelen die ownen met een Thompson maar zwaar ownage met een M1 Garand & Nade Launcher zijn... die schieten niet zomaar recht op iemand af etc, maar echt letterlijk elk plekje van een muur kennen om te weten via welk muurtje ze waarheen kunnen Launchen...
Probeer dat maar eens met je MP40 of Thompson
Verwijderd
Er zit al een timer op van 3,5 seconde, maar hij kan ook detonaten op Impact, zodra je hem echt letterlijk recht tegen een muur voor je aanschiet en zodra hij naar beneden valt zal die exploderen, maar als je hem recht in de lucht schiet duurt het 3 a 4 seconde....inTIMidate schreef op 16 July 2003 @ 15:05:
imo mogen ze die rifle grenade aanpassen hoor, dat die 1 of 0.5 sec later knalt heb je nog kans om weg te rennen.
Dus ik weet niet of het nou aan mij ligt, maar een beetje reflexen voor een Rifle Nade is wel toegestaan vind ik...
Het nadeel van zo'n rifle grenate vind ik dat wanneer je mist met zo'n granaat, of je slachtoffer niet in 1 keer dood is, je vrij snel zelf de weg naar de eeuwige jachtvelden mag betreden. Tis meer een soort panzeren, maar dan met minder effectiviteit, met als voordeel dat je wel wapen 5 en 6 (je engineer troep) erbij hebtVerwijderd schreef op 16 July 2003 @ 18:02:
[...]
Er zit al een timer op van 3,5 seconde, maar hij kan ook detonaten op Impact, zodra je hem echt letterlijk recht tegen een muur voor je aanschiet en zodra hij naar beneden valt zal die exploderen, maar als je hem recht in de lucht schiet duurt het 3 a 4 seconde....
Dus ik weet niet of het nou aan mij ligt, maar een beetje reflexen voor een Rifle Nade is wel toegestaan vind ik...
Het kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik er nog niet goed mee kan omgaan. De rifle gun icm engineer is de enige combo die ik zeer weinig heb uitgeprobeerd. Verder is het trouwens best handig om elke class eens te proberen. Ten eerste is het afwisselend en dus leuker. Ten tweede weet je precies de nadelen van elke class
Verder nog twee vraagjes:
1) Waarom gaat soms de optelling van kills & deaths fout
2) In de "map test" met alleen de fuel dump als level, had je een gaaf geluidje extra: v1 0 -> I'm on my way. Nu is het Enemy in disguise. Ook handig, maar ik wil "I'm on my way" ook weer terug. FTIamonmyway oid werkt niet. Weet iemand het commando om deze op te roepen toevallig
[ Voor 7% gewijzigd door dr snuggles op 16-07-2003 19:54 ]
Het tijdsysteem klopt ook voor geen meter. Als je een server joint wanneer de match is afgelopen krijg je bij je naam te staan dat je 1555 minuten in de server zit. Allemaal nog bugs die wel verholpen worden want ik las in een interview met iemand van Splash Damage dat ze niet ET zomaar loslaten maar wel af en toe updaten.wwillem schreef op 16 juli 2003 @ 19:53:Dan zie je van die lui die 219 kills hebben en 156 deaths in 3 minuten (level ging snel).
Haha, net een lekker potje gespeeld met een aantal GoTters, Tito, Pjotr, Smoke en dan vergeet ik er nog een paar. Erg grappig om die GoT logo's te zien. 
PS, ik speel als IJsbier[GoT].
PS, ik speel als IJsbier[GoT].
ff over die tatouage, waarom moet ie minimaal 20x50cm zijn?
Mijnes is 800x600 man, dat deed pijn
/melig
Mijnes is 800x600 man, dat deed pijn
/melig
Last.fm |
woei we werden aardig tegengehouden door meerdere mg's en panzers tot er eentje begon te airstriken :

meeste mijnen die op die traditionele (oh hoe origineel) plek liggen, n.l; vlak voor die 2 guns die je moet opblazen ken je mooi overslaan door via et hele smalle riggeltje dat aan die muur zit te lopen, dan naar ladder toe naar de overloop = reap benefits
Riggeltje wat ik bedoel (+3 nuttig):

meeste mijnen die op die traditionele (oh hoe origineel) plek liggen, n.l; vlak voor die 2 guns die je moet opblazen ken je mooi overslaan door via et hele smalle riggeltje dat aan die muur zit te lopen, dan naar ladder toe naar de overloop = reap benefits
Riggeltje wat ik bedoel (+3 nuttig):

Ziet er goed uit. Je XP is wel verdraaid laag op die screenshot.
Tuurlijk is het goed voor je team als je er 6 achterelkaar neerknalt.maar denk je dat het andere team dat leuk vindt? nee! Als je dat nou in CB-matches doet heb ik er geen moeite mee maar in publics is dat ZO lame.Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 13:19:
[...]
Bwuahahah WHhehaaheh|HAhaah
Geen skill? OMG. Niet van waarde voor het team? OMFG! Als je er 6 achter elkaar neerknald ben je dan niet van waarde voor je team? Het is juist kunst om niet te worden neergeknald van waar je zit. Zeker als luit, waar je jezelf niet kan healen tenzij er zo een medrekje ergens in de buurt is.
Gister zat ik op een server waar ze alleen maar aan het spawn killen waren. dat is dus echt NIET leuk.
Als luitenant zoek je toch gewoon een medic op als je hp heel laag is?
www.hetbsg.nl
Heb vandaag weer een nieuwe map gespeeld, Rhine Bridge, en in tegenstelling tot de Trainyard map ben ik erg enthousiast over deze map!!!
't Is een echte RCTW:ET map, en de maker heeft al veel maps gemaakt voor onder andere RCTW. Zie ook http://www.drakir.tk (laad langzaam maar werkt wel).
Het doel van de Allied is het innememen van de bunker voorbij de Rhine Bridge, hiervoor moet de brug gemaakt worden, en de bunkerdeur opgeblazen worden. Er is ook een backdoor in de hoek van het water. Axis moeten dit uiteraard voorkomen...
Dit plaatje laat de Axis bunker zien vanuit de backdoor hoek, de Rhine Bridge staat er ook op.

Ik heb deze map gespeeld op: 217.18.64.166:27960 en 217.18.64.167:27960 (IPD clanservers) en op 62.93.241.111:27960 (Death Incarnates clanserver) maar op de site van de maker zijn ook adressen te vinden.
Voor iedereen die zelf maps maakt, de maker heeft veel info online staan, een tutorial en een heleboel textures!
't Is een echte RCTW:ET map, en de maker heeft al veel maps gemaakt voor onder andere RCTW. Zie ook http://www.drakir.tk (laad langzaam maar werkt wel).
Het doel van de Allied is het innememen van de bunker voorbij de Rhine Bridge, hiervoor moet de brug gemaakt worden, en de bunkerdeur opgeblazen worden. Er is ook een backdoor in de hoek van het water. Axis moeten dit uiteraard voorkomen...
Dit plaatje laat de Axis bunker zien vanuit de backdoor hoek, de Rhine Bridge staat er ook op.

Ik heb deze map gespeeld op: 217.18.64.166:27960 en 217.18.64.167:27960 (IPD clanservers) en op 62.93.241.111:27960 (Death Incarnates clanserver) maar op de site van de maker zijn ook adressen te vinden.
Voor iedereen die zelf maps maakt, de maker heeft veel info online staan, een tutorial en een heleboel textures!
[ Voor 7% gewijzigd door Shartar op 17-07-2003 12:38 ]
Verwijderd
Als je wordt gespawnkilled ben je ronduit slecht. Sorry dat ik dat zeg hoor, maar ik zorg er altijd voor dat ik niet gespawnkilled kan worden, of ik ben niet zo een ubernoob die als een kip zonder kop gelijk zijn spawn uitrent en een kogelregen opvangt van hier tot Tokio. Ennuh hoezo lame? Het gaat om een objective. Denk je nou echt, dat als bijv de Axis de Allies spawnkillen, de Axis rustig afwachten totdat de Allies op hun gemak aan komen huppelen? ROFLBeelzebub schreef op 17 July 2003 @ 11:11:
[...]
Tuurlijk is het goed voor je team als je er 6 achterelkaar neerknalt.maar denk je dat het andere team dat leuk vindt? nee! Als je dat nou in CB-matches doet heb ik er geen moeite mee maar in publics is dat ZO lame.
Gister zat ik op een server waar ze alleen maar aan het spawn killen waren. dat is dus echt NIET leuk.
Als luitenant zoek je toch gewoon een medic op als je hp heel laag is?

Spawnkillen word gecreerd door de situatie op de server.
- Team is beter
- Team is groter
- _Fonz zit in je team
Neuh ik doe /kill , want ik ga echt niet wachten totdat een of ander ubernoob mij eindelijk gaat healen met pakkies, waar ik zo lang op moet wachten omdat ie zit te scrollen door zn hele inventory .. Of eindelijk doorheeft dat ik gehealed moet worden. /kill dus net voor een spawn.Als luitenant zoek je toch gewoon een medic op als je hp heel laag is
Of ik heal me ff snel aan een rekkie.
Bij Fuel Depot hebben de Allies zo een leuk rekkie in die garage. Waar ik me dan aan erger is, is als de Axis dat gaan opblazen .. ok het is beter voor ons, maar niet voor mij
ps: Je bent aantal seconden onkwetsbaar als je spawnt ... dus ik schiet ook niet meteen als iedereen uit zn spawn komt lopen. Meestal ga ik sneaky achter ze aan en kill ze van achteren. (Hadden ze maar beter op moeten letten. Element of surprise. Speel met je hoofd !! Verplaats je in je tegenstander en denk vooruit. Wat zou de ander doen in dit geval, wat zou ik doen als ik hem was, waar zou ie heengaan als ie door mij bijna is neergeknald en probeert te vluchten enz enz) Zo doe ik het iig. Niet voorspelbaar zijn, maar juist dingen doen die je niet verwacht.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2003 13:27 ]
Heb hem net ook even op ipd gespeeld, hij is wel geinig.Shartar schreef op 17 July 2003 @ 12:14:
Heb vandaag weer een nieuwe map gespeeld, Rhine Bridge, en in tegenstelling tot de Trainyard map ben ik erg enthousiast over deze map!!!
Alleen het axis spawnpunt is raar.Doel van de map is om 2 deuren aan axis kant op te blazen. Dat heeft zeker teamplay nodig. Omdat axis spawnen naast de deuren.
Het makkelijkst is van de zijkant aanvallen. Voorkant kan men makkelijk beveiligen met een mobile gun. Er zijn ook een paar leuke plekken veel mijnen aan te brengen. Ik zou hem allemaal even spelen als ik jullie was.
Op de site van de maker staan een aantal suggesties voor verbetering, onder andere dat er een extra spawnpunt halverwege het level moet komen, dan zijn er ook wat meer gevechten rond de brug en moeten de Axis ook wat meer uit de bunker komen.Tito schreef op 17 July 2003 @ 14:37:
[...]
Heb hem net ook even op ipd gespeeld, hij is wel geinig.
Alleen het axis spawnpunt is raar.Doel van de map is om 2 deuren aan axis kant op te blazen. Dat heeft zeker teamplay nodig. Omdat axis spawnen naast de deuren.
Het makkelijkst is van de zijkant aanvallen. Voorkant kan men makkelijk beveiligen met een mobile gun. Er zijn ook een paar leuke plekken veel mijnen aan te brengen. Ik zou hem allemaal even spelen als ik jullie was.
Verder kun je op sommige plekken met 2 mensen over deuren e.d. jumpen, dus daar moet ook nog wat aan veranderd worden.
Tot slotte zijn er nog wat kleine foutjes, zoals boven elkaar spawnen, soms zit je daardoor vast.
Denk dat als o.a. deze suggesties verwerkt zijn het een erg kewle map wordt, vind de map nu al erg goed speelbaar!
[ Voor 5% gewijzigd door Shartar op 17-07-2003 14:58 . Reden: toevoeging ]
nog een plaatje van de nieuwe map Rhine:

Verwijderd
@ Silence_NL
Zoiets als .. hij spawnt op beach en als de Allies die bunker hebben en daar spawnen, blijft die gast nog op beach staan...
Ik bedoel daarmee, dat ie gewoon 15 minuten op een plek staat (erg in het zicht), maar waar niemand komt. En dat als ik op het end nog ff langskom mij knalt.panzer die de hele tijd op dezelfde plek staat
Zoiets als .. hij spawnt op beach en als de Allies die bunker hebben en daar spawnen, blijft die gast nog op beach staan...
is er ook een centrale site waar home made maps als bovenstaande zijn te downloaden?
Volgens mij is dit wel een goede:greatgonzo schreef op 17 July 2003 @ 17:15:
is er ook een centrale site waar home made maps als bovenstaande zijn te downloaden?
http://www.rtcwfiles.com/
Ik ben wel impressed door die Rhine map maar volgensmij kan dat beter 
Overigens zat ik afgelopen nacht met Marf0rz en Stime op GameServers.net server.
Echt ideaal zon irc channel, je ziet van elkaar waar je gaat gamen, meestal als Marf en ik gaan komen de rest uit #GoT-ET @ irc.QuakeNet.org er gelijk achteraan.
Overigens vind ik dat mensen de volledige kaart veel te weinig gebruiken. Medics horen 'NEED MEDIC!' maar ze rennen een beetje in de ronte en weten niet waar het vandaan komen. Op je compas zie je zoiezo in welke richting je moet lopen maar als je even op enter drukt heb je een kaart voor je en weet je precies waar diegene ligt. Je kaart vinden op een makkelijke knop is ook erg handig.
Overigens zat ik afgelopen nacht met Marf0rz en Stime op GameServers.net server.
Echt ideaal zon irc channel, je ziet van elkaar waar je gaat gamen, meestal als Marf en ik gaan komen de rest uit #GoT-ET @ irc.QuakeNet.org er gelijk achteraan.
Overigens vind ik dat mensen de volledige kaart veel te weinig gebruiken. Medics horen 'NEED MEDIC!' maar ze rennen een beetje in de ronte en weten niet waar het vandaan komen. Op je compas zie je zoiezo in welke richting je moet lopen maar als je even op enter drukt heb je een kaart voor je en weet je precies waar diegene ligt. Je kaart vinden op een makkelijke knop is ook erg handig.
Volgens mij is G, ook de kaartNovah schreef op 17 July 2003 @ 18:12:
Rhine is best een grappige map. Je kan er makkelijk veel schade aan richten als je een allies soldier met mortar bent. Je mist alleen wel duidelijk de de extra allies spawnpoint bij de brug. Allies kunnen zo bijna niet winnen. Tenminste, ik had als allies wel gewonnen (deed er zo'n 50 sec over
), maar er waren iets teveel n00bs denk ik (wel veel man, 18 vs 18 oid).
Lekker snipen als axis covert ops bij de allies spawn:
Lekker snipen als axis covert ops bij de allies spawn:

Waarom is iedereen altijd bij jou op een server 'ubernoob'.Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 12:59:
[...]
Als je wordt gespawnkilled ben je ronduit slecht. Sorry dat ik dat zeg hoor, maar ik zorg er altijd voor dat ik niet gespawnkilled kan worden, of ik ben niet zo een ubernoob die als een kip zonder kop gelijk zijn spawn uitrent en een kogelregen opvangt van hier tot Tokio. Ennuh hoezo lame? Het gaat om een objective. Denk je nou echt, dat als bijv de Axis de Allies spawnkillen, de Axis rustig afwachten totdat de Allies op hun gemak aan komen huppelen? ROFL![]()
![]()
Spawnkillen word gecreerd door de situatie op de server.
- Team is beter
- Team is groter
- _Fonz zit in je team![]()
[...]
Neuh ik doe /kill , want ik ga echt niet wachten totdat een of ander ubernoob mij eindelijk gaat healen met pakkies, waar ik zo lang op moet wachten omdat ie zit te scrollen door zn hele inventory .. Of eindelijk doorheeft dat ik gehealed moet worden. /kill dus net voor een spawn.
Of ik heal me ff snel aan een rekkie.
Bij Fuel Depot hebben de Allies zo een leuk rekkie in die garage. Waar ik me dan aan erger is, is als de Axis dat gaan opblazen .. ok het is beter voor ons, maar niet voor mijIk heal me daar altijd en ga weer richting die heuvel om iedereen af te knallen die uit die 2 uitgangen komen lopen (ik ben dus Axis). ... Artillery strike bij uitgang van de 1 doet ook wonderen
ps: Je bent aantal seconden onkwetsbaar als je spawnt ... dus ik schiet ook niet meteen als iedereen uit zn spawn komt lopen. Meestal ga ik sneaky achter ze aan en kill ze van achteren. (Hadden ze maar beter op moeten letten. Element of surprise. Speel met je hoofd !! Verplaats je in je tegenstander en denk vooruit. Wat zou de ander doen in dit geval, wat zou ik doen als ik hem was, waar zou ie heengaan als ie door mij bijna is neergeknald en probeert te vluchten enz enz) Zo doe ik het iig. Niet voorspelbaar zijn, maar juist dingen doen die je niet verwacht.
Ik erger me echt altijd aan die mensen die andere mensen gaan uitschelden voor 'noob'. Wat boeit het nou!? Het is maar een spel, wat je speelt voor je plezier.
En iedereen moet t leren, zelfs JIJ was ooit noob. Niet iedereen is zo leet als jij..
En ja, spawnkillen is lame, dus kloppen de teams niet (zoals jezelf al aangaf). Wat je dan moet doen is gewoon van team wisselen. Aangezien je toch de 'beste' bent, zal 't er dan wat eerlijker aan toe gaan of nie?
Dus prijs jezelf ajb niet zo de lucht in en sta met je beide benen op de grond graag.
Verwijderd
mjah spawnkillen de een vindt het lame de ander vindt het koel
ik zelf hang daar beetje tussen in .. het is niet leuk voor de tegenpartij en bederft ook beetje het plezier denk ik maar daarintegen is het wel een goede tactiek om een map zoals bijvoorbeeld oasis te winnen als axis 
en _fonz.. het mag wel iets minder hoor
begint beetje te irriteren
en _fonz.. het mag wel iets minder hoor
/me agreesVerwijderd schreef op 18 July 2003 @ 22:33:
mjah spawnkillen de een vindt het lame de ander vindt het koelik zelf hang daar beetje tussen in .. het is niet leuk voor de tegenpartij en bederft ook beetje het plezier denk ik maar daarintegen is het wel een goede tactiek om een map zoals bijvoorbeeld oasis te winnen als axis
Btw, panzeren kan best leuk zijn (voor mij dan, wat minder voor de tegenstander heb ik begrepen

Arielext verzorgde de airsupport voor de axis, p4man was engineer en sloopte de brug, bhalos was de lopende schietschijf bij de allies en Unexist was altijd erg blij wanneer hij als allied medic door de tunnel was en een panzer in zijn oog kreeg
Ik vind het trouwens een stuk leuker met NL'ers / Belgen dan met andere spelers.
[ Voor 17% gewijzigd door dr snuggles op 18-07-2003 22:59 ]
Verwachtte al wel dat je deze screen ging posten, je was al zo blij met je resultaatwwillem schreef op 18 July 2003 @ 22:56:
[...]
/me agrees.
Btw, panzeren kan best leuk zijn (voor mij dan, wat minder voor de tegenstander heb ik begrepen);
[afbeelding]
Arielext verzorgde de airsupport voor de axis, p4man was engineer en sloopte de brug, bhalos was de lopende schietschijf bij de allies en Unexist was altijd erg blij wanneer hij als allied medic door de tunnel was en een panzer in zijn oog kreeg.
Ik vind het trouwens een stuk leuker met NL'ers / Belgen dan met andere spelers.
Maar we kwamen echt niet ver, 25 mins gedaan om de tank in die grot te krijgen. Ik zat ook wel in een redelijk n00b team maar zeker goed gedaan!
niet echt bijzonder imo (score)wwillem schreef op 18 July 2003 @ 22:56:
[...]
/me agrees.
Btw, panzeren kan best leuk zijn (voor mij dan, wat minder voor de tegenstander heb ik begrepen);
[afbeelding]
Arielext verzorgde de airsupport voor de axis, p4man was engineer en sloopte de brug, bhalos was de lopende schietschijf bij de allies en Unexist was altijd erg blij wanneer hij als allied medic door de tunnel was en een panzer in zijn oog kreeg.
Hier is weer een leuk plaatje van onze 1337 GoT koppen, we waren lekker bezig(het kon beter dat wel, er vlogen weer aardig wat vloekwoorden door de kamer)

*click*
Verder ben ik tot nu toe alleen nog maar Colonel(meerdere keren wel) geweest, dat is de rank NA major. Krijg je mooie valk op je helm.
Die haal je door 2x je special skills op vol heb(Dus bijv Field op + Medic met 4 awards), en natuurlijk je Light Weapons en Battle Skill op vol.
Het is me laatst bijna gelukt om Brigadier General te worden. Ik had namelijk Medic op vol, Covert Ops op vol, en Heavy Weapons(Soldier) op 3, maar dat was nog echt iets van 93/140. Daarna krijg je nog Lieutenant General en General. Je begrijpt wel dat dat nooit te doen is op een 3 Campaign map server.

*click*
Maar ik blijf proberen, ik blijf proberen
Plaatje m'n hoogste XP(tot nu toe), maar dat vind ik verder niet zo boeiend, ranks zijn leuker

*click*
MrU heeft me al is met ongeveer 30XP verslagen geloof ik, volgens mij kwam dit in Deel 1 ook al te boven.
Kom ook is een kijkje nemen op #GoT-ET @ Quakenet, daar zitten vaak aardig wat gotters, je kan dan namelijk zien waar we gaan spelen.
*click*
Verder ben ik tot nu toe alleen nog maar Colonel(meerdere keren wel) geweest, dat is de rank NA major. Krijg je mooie valk op je helm.
Die haal je door 2x je special skills op vol heb(Dus bijv Field op + Medic met 4 awards), en natuurlijk je Light Weapons en Battle Skill op vol.
Het is me laatst bijna gelukt om Brigadier General te worden. Ik had namelijk Medic op vol, Covert Ops op vol, en Heavy Weapons(Soldier) op 3, maar dat was nog echt iets van 93/140. Daarna krijg je nog Lieutenant General en General. Je begrijpt wel dat dat nooit te doen is op een 3 Campaign map server.

*click*
Maar ik blijf proberen, ik blijf proberen
Plaatje m'n hoogste XP(tot nu toe), maar dat vind ik verder niet zo boeiend, ranks zijn leuker
*click*
MrU heeft me al is met ongeveer 30XP verslagen geloof ik, volgens mij kwam dit in Deel 1 ook al te boven.
Kom ook is een kijkje nemen op #GoT-ET @ Quakenet, daar zitten vaak aardig wat gotters, je kan dan namelijk zien waar we gaan spelen.
If you can't beat them, buy them !
Ranks zijn zeker cooler jah.... alleen lukt het me gewoon niet om Colonel te worden. Ik heb gewoon geen tweede class die ik kan nemen om daar goed in te worden. Ik ben gewoon altijd medic, waar en wanneer dan ook. Maar verder dan Major, met zon blad op je kop, kom ik dan niet. Engineer wil niet zo, Fieldop ook niet en Soldier = blaat. Maar coverop lukt soms wel beetje maar daar haal ik niet 4 skillpoints mee vol.
Wanneer je een goede medic bent is field ops meestal ook erg goed te doen. Gewoon veel ammo pakketjes rond strooien, een tank slopen met je air support en zo gauw je op level 1 zit kan alles in een stroom versnelling gaan.Novah schreef op 19 juli 2003 @ 05:25:
Ranks zijn zeker cooler jah.... alleen lukt het me gewoon niet om Colonel te worden. Ik heb gewoon geen tweede class die ik kan nemen om daar goed in te worden. Ik ben gewoon altijd medic, waar en wanneer dan ook. Maar verder dan Major, met zon blad op je kop, kom ik dan niet. Engineer wil niet zo, Fieldop ook niet en Soldier = blaat. Maar coverop lukt soms wel beetje maar daar haal ik niet 4 skillpoints mee vol.
Verder kijk ik het field ops zijn altijd af bij betere spelers. Stime heeft de smaak te pakken met z'n air support, dus kijk daar eens bij mee
Ik speel meestal engineer en heb nog wel eens dat als ik iets fix daarna zelf direkt dood ben. Weet iemand hoe dit komt en hoe te voorkomen. Krijg dus ook de melding Force[GoT] killed huimself.
Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.
Niet in de constructie die doorzichtig is gaan staan. Dan valt er opeens een command post oid op jeForce schreef op 19 July 2003 @ 17:48:
Ik speel meestal engineer en heb nog wel eens dat als ik iets fix daarna zelf direkt dood ben. Weet iemand hoe dit komt en hoe te voorkomen. Krijg dus ook de melding Force[GoT] killed huimself.
Verwijderd
Als het goed is heb je dan een melding onderin je scherm staan van: Warning, Leave the Construction Area, en mjah, als je dan niet weg gaat wordt je opgeblazen jah...Force schreef op 19 July 2003 @ 17:48:
Verwijderd
ALs je bijvoorbeeld medic 4 sterren vol hebt en je wilt verder als field-ops heb je dan nog iets aan je medic skills op het moment dat je field ops bent, of alleen weer als je je laat spawnen als medic?
Voor zover ik weet alleen als je weer als medic spawned. Ik denk ook niet dat je je speciale medic ammo houdt.Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 20:58:
ALs je bijvoorbeeld medic 4 sterren vol hebt en je wilt verder als field-ops heb je dan nog iets aan je medic skills op het moment dat je field ops bent, of alleen weer als je je laat spawnen als medic?
Verwijderd
Ik speel het spel nog steeds en ik vind het erg leuk! Een vriend van mij is er erg goed in, (speelde vorig jaar ook op de HCC RTCW) en daar speel ik wel eens mee, dat is erg lollig:). Alleen ik hoop dat er nog meer wapens bijkomen.
offtopic:
Zeer mooie openingspost, mijn complimenten.
Zeer mooie openingspost, mijn complimenten.
Verwijderd
Nope je krijgt dan gewoon weer je andere caracter en moet daarmee alle medals & awards gewoon weer opnieuw behalen, maar zoals je zelf als zei kun je daarna wel gewoon weer als medic spelen en doorgaan...wwillem schreef op 19 juli 2003 @ 22:05:
[...]
Voor zover ik weet alleen als je weer als medic spawned. Ik denk ook niet dat je je speciale medic ammo houdt.
Zeer handig als je op 3 Caracters 4lvls hebt gehaald...
Nou je medic skills behoud je zoiezo de hele campaign, je kan switchen wat je wil maar je medic skills blijf je bij je houden. Maar die heb je alleen maar tot je beschikking als je dan ook echt weer medic gaat. Als je fieldop ben heb je geen medic skills meer natuurlijk. Dan moet je fieldop skills opbouwen.Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 20:58:
Verwijderd
Oke, maar je kan ook gewoon 1 character hele tijd blijven spelen en steeds maar XP halen en zo toch de hoogste rangen bereiken, kreeg namelijk beetje het idee, dat als je eenmaal als medic alles volhebt, je dan pas na de volgende rang kan door ander character te nemen.
ik ben het echt zat nu, ik wil nu die patch!!!
Diverse detonator versies geprobeerd, maar hij blijft regelmatig vastlopen!
Dus ligt het wel ergens anders aangreatgonzo schreef op 20 juli 2003 @ 19:59:
ik ben het echt zat nu, ik wil nu die patch!!!

Tis welzo dat als je bijvoorbeeld de akibo guns hebt dat je die ook als fieldops kan gebruiken tewijl je ze behaalde als medic
Dat klopt, je kan alleen Kolonel halen als je meerdere verschillende classes hebt genomen en daar skillpoints heb gehaalt. Je kan geen Kolonel worden door alleen maar coverop te zijn, je moet als je alle coverop skills hebt weer in een andere class skills behalen. Zo kan je ranks hoger komen.Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 19:05:
Oke, maar je kan ook gewoon 1 character hele tijd blijven spelen en steeds maar XP halen en zo toch de hoogste rangen bereiken, kreeg namelijk beetje het idee, dat als je eenmaal als medic alles volhebt, je dan pas na de volgende rang kan door ander character te nemen.
Kwas laatst oberst, medic full, field ops full en 2 ranks in heavy weapons. 1489 exp totaal, volgens mij is dat dan colonel. Mn hoogste tot nu toe.
Wel wazig.. dat lukte mij dus niet...
Ik was Major met m'n medic (alles vol). Toen Engineer die 4 sterretjes gehaald... nix geen rang hoger of whatever
Field ops geprobeerd.. ik bleef vrolijk Major. Is overigens best lastig... om dat allemaal binnen 6 maps te halen, want daarna reset ie alles weer
alles voor nix geweest...
Ik was Major met m'n medic (alles vol). Toen Engineer die 4 sterretjes gehaald... nix geen rang hoger of whatever
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
6 maps en daarna reset?
Ik dacht al na 1 campaign, 3 maps.
Wat is de snelste manier om de dual guns te halen? Als Covert Ops met een FG42 tellen de kills allemaal niet mee lijkt het?
Wat is de snelste manier om de dual guns te halen? Als Covert Ops met een FG42 tellen de kills allemaal niet mee lijkt het?
Verwijderd
Je Battlesence & Lightweapons punten moeten ook wel blijven stijgen he, dat je niet alleen maar gaat Engineren door dingetjes te bouwen, je moet natuurlijk ook laggen & fraggen...Kaastosti schreef op 21 July 2003 @ 09:10:
Wel wazig.. dat lukte mij dus niet...
Ik was Major met m'n medic (alles vol). Toen Engineer die 4 sterretjes gehaald... nix geen rang hoger of whateverField ops geprobeerd.. ik bleef vrolijk Major. Is overigens best lastig... om dat allemaal binnen 6 maps te halen, want daarna reset ie alles weer
alles voor nix geweest...
Verwijderd
Op sommige servers draaien scripts die laten alle 6 official maps na elkaar draaien, dus 6 mappen in 1 campaign, dat script moet je dus wel van te voren van de server downloaden, maar dit gebeurt ook wel als je in de Awaiting Challange, fase zit bij het connecten naar een server...Pjotrik schreef op 21 juli 2003 @ 11:22:
6 maps en daarna reset?
Als je de Lightweapons Skills op lvl 3 of lvl 4 hebt dan krijg je de Akimbo's...
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 11:27 ]
Hoe de rangen werken is best makkelijk:
Je hebt bij elkaar 8 kolommen met speciale skills. Stel je bent medic, dan staan er linksonder 3 kolommen:
* First aid
* Battle sense
* Light weapon
De first aid kolom is de specifieke kolom voor de medic en heeft dus alleen de medic. Switch je nu naar field ops, dan wordt deze kolom vervangen door een signals kolom. De andere twee blijven staan. Alle mogelijke kolommen zie je hieronder:

1 kolom vol (bijvoorbeeld light weapon) -> axis: Leutnant (allies: Lieutenant)
2 kolommen vol -> hauptman (captain)
3 kolommen vol -> major (major)
4 kolommen vol -> Oberst (Colonell)
5 kolommen vol -> Generalmajor (Brigadier General)
6 kolommen vol -> Generalleutnant (Lieutenant General)
7 kolommen vol -> General (General)
De 4 kolommen of meer vol kun je dus alleen bereiken als je 2 of meer classes hebt gespeeld. Dus Medic & field ops en dus ;
*First aid vol
*Signals vol
*Battle sense vol
*Light weapons vol
-------------------------
4 Kolommen zijn dan vol -> Als Duitser word je dan Oberst, als allied een Colonell. Zie voor meer info: Wolfenstein - Enemy Territory/Docs/Help/Manual/html/manual.html#M1_Ranks
Je hebt bij elkaar 8 kolommen met speciale skills. Stel je bent medic, dan staan er linksonder 3 kolommen:
* First aid
* Battle sense
* Light weapon
De first aid kolom is de specifieke kolom voor de medic en heeft dus alleen de medic. Switch je nu naar field ops, dan wordt deze kolom vervangen door een signals kolom. De andere twee blijven staan. Alle mogelijke kolommen zie je hieronder:

1 kolom vol (bijvoorbeeld light weapon) -> axis: Leutnant (allies: Lieutenant)
2 kolommen vol -> hauptman (captain)
3 kolommen vol -> major (major)
4 kolommen vol -> Oberst (Colonell)
5 kolommen vol -> Generalmajor (Brigadier General)
6 kolommen vol -> Generalleutnant (Lieutenant General)
7 kolommen vol -> General (General)
De 4 kolommen of meer vol kun je dus alleen bereiken als je 2 of meer classes hebt gespeeld. Dus Medic & field ops en dus ;
*First aid vol
*Signals vol
*Battle sense vol
*Light weapons vol
-------------------------
4 Kolommen zijn dan vol -> Als Duitser word je dan Oberst, als allied een Colonell. Zie voor meer info: Wolfenstein - Enemy Territory/Docs/Help/Manual/html/manual.html#M1_Ranks
[ Voor 18% gewijzigd door dr snuggles op 21-07-2003 12:00 ]
Nog een goede tip, als je bijna geen ammo of healt hebt kun je het beste 2 seconden voor de respawn /kill in de consle typen. Het kost jou geen punten.
kwil nog ff reageren op de heren hier een heel stuk boven... die vinden dat engineers geen skills hebben als ze met granate's gaan schieten.... mag ik deze heren eventjes eraan herrineren dat die dingen niet gelijk ontploffen maar altijd nog 1x stuiteren? en het dus zwaar lastig is om goed raak te schieten, tenzij degene stil staat.... je hebt zeker weten skills nodig om goed met die gun te kunnen schieten... niet zoals een thompson wat gewoon point n click is....
blup
Maar... maar... Zij gingen dood, dus de ander had geen skills!
Begrijp dat dan, als zij iemand die nog maar 1 health over had aan de andere kant van het level per ongeluk met een kogel raken zijn het hun ultieme aiming skills, als die persoon dat bij hun doet is het een aimbot/wallhack/camper cheater.
Als iemand met een ander wapen ze sloopt is dat wapen extreem oneerlijk en overpowered, al werden ze met een mes doodgegooid (nooit geprobeerd, kan dat trouwens?
).
Defensief is het zichzelf tegelijk met een aanvaller opblazen soms tactisch een zeer goede oplossing, als je bij een map 1 van de 2 noodzakelijke classes kan stoppen vertraag je ze meestal genoeg om de verdediging te kunnen versterken.
Bij Fueldump kan 1 goedgerichte riflegrenade (of een paar tactisch geplaatste mijnen) zorgen dat de Allies weer moeten wachten tot er een nieuwe Covert Ops komt, en dan kan het dus het waard zijn om jezelf en deze gast op te blazen in plaats van te proberen in je eentje met gewoon geweervuur 2 engineers, 1 covert ops en 1 medic om zeep te helpen.
Begrijp dat dan, als zij iemand die nog maar 1 health over had aan de andere kant van het level per ongeluk met een kogel raken zijn het hun ultieme aiming skills, als die persoon dat bij hun doet is het een aimbot/wallhack/camper cheater.
Als iemand met een ander wapen ze sloopt is dat wapen extreem oneerlijk en overpowered, al werden ze met een mes doodgegooid (nooit geprobeerd, kan dat trouwens?
Defensief is het zichzelf tegelijk met een aanvaller opblazen soms tactisch een zeer goede oplossing, als je bij een map 1 van de 2 noodzakelijke classes kan stoppen vertraag je ze meestal genoeg om de verdediging te kunnen versterken.
Bij Fueldump kan 1 goedgerichte riflegrenade (of een paar tactisch geplaatste mijnen) zorgen dat de Allies weer moeten wachten tot er een nieuwe Covert Ops komt, en dan kan het dus het waard zijn om jezelf en deze gast op te blazen in plaats van te proberen in je eentje met gewoon geweervuur 2 engineers, 1 covert ops en 1 medic om zeep te helpen.
Verwijderd
Dat doe ik ook als engineerSkyclad schreef op 21 July 2003 @ 14:50:
*lap tekst*
Ook als Covert ops als er een vijandelijk lijk ligt elke keer het pak overnemen, ook al heb je dr al een, dan krijg je xp dr bij.
Hier nog wat binds op verzoek
Cover me! - FTCoverMe
Disarm the dynamite! - FTDisarmDynamite
Fall back! - FTFallBack
Soldier, covering fire! - FTCoveringFire
Deploy mortar! - FTMortar
Heal the squad! - FTHealSquad
Heal me! - FTHealMe (will show a medic icon over head)
Revive team mate! - FTReviveTeamMate
Revive me! - FTReviveMe (will show a medic icon over head)
Destroy objective! - FTDestroyObjective
Repair objective! - FTRepairObjective
Construct the objective! - FTConstructObjective
Deploy landmines! - FTDeployLandmines
Disarm landmines! - FTDisarmLandmines
Call airstrike! - FTCallAirStrike
Call artillery! - FTCallArtillery
Call mortar barrage! - FTMortarBarrage
Resupply squad! - FTResupplySquad
Resupply me! - FTResupplyMe (will show a ammo icon over head)
Explore area! - FTExploreArea
Explore at co-ordinates! - FTExploreAtCoordinates
Destroy satchel objective! - FTSatchelObjective
Infiltrate! - FTInfiltrate
Go undercover! - FTGoUndercover
Provide sniper cover! - FTProvideSniperCover
Thx voor de binds, ik zat er al op te wachten.
Verwijderd
'Lo allemaal ik wil wel Got achter mn nick
Maar ik wil wel dat iedereen het zon beetje goed vind en er van op de hoogte is
(jajaja ik heb de hele frikkin' thread gelezen)
Persoonlijk vind ik dat het wel zon beetje tijd is dat Got oficeel een clan wordt....
Greetz Mas.......
Maar ik wil wel dat iedereen het zon beetje goed vind en er van op de hoogte is

Persoonlijk vind ik dat het wel zon beetje tijd is dat Got oficeel een clan wordt....
Greetz Mas.......
Dit topic is gesloten.