[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.094 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

-LA- schreef op 10 September 2003 @ 20:03:
het complaint systeem mag gewoon weg van mij, zit je te slachten komt er ellendige tekst in je beeld of je ff op F1 of F2 wil drukke! en je krijgt er alleenmaar gezeik mee oo.....
kun je gewoon uitzetten in je settings. Heb ik ook. Alleen vervelend als je eens wel een keer wil complainen omdat een noob voor 3e keer je afschiet omdattie niet weet hoe je CO-teammate herkent.

wbt het cheaten. Sommige mensen richten zo goed, dat je toch aan een aimbot gaat denken. Meestal ga ik dan in spectatormode meekijken met de verdachte. Alssie dan overal op richt behalve het target en toch iemand met 3 kogels neerlegt probeer ik hem met een vote te kicken.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 16:32 ]

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 16:24:
[...]

samen met gold rush is dat een van mijn favorieten,

hint: de allies moeten zich niet zozeer op het strand concentreren :P
Good point.. je hoort toch nog vaak na een potje: welke noob heeft de achterdeur opengezet :p Mijn favorieten zijn toch wel Goldrush en Fueldump.. vooral die laatste is lekker uitgebreid.. Bedankt voor de tip hierboven! Ga het gelijk uitzetten.

Is het eigenlijk ook mogelijk om zelf aan te geven waar je wilt spawnen (bijvoorbeeld bij seawall)?

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Verwijderd schreef op 11 september 2003 @ 16:27:
[...]

kun je gewoon uitzetten in je settings. Heb ik ook. Alleen vervelend als je eens wel een keer wil complainen omdat een noob voor 3e keer je afschiet omdattie niet weet hoe je CO-teammate herkent.

wbt het cheaten. Sommige mensen richten zo goed, dat je toch aan een aimbot gaat denken. Meestal ga ik dan in spectatormode meekijken met de verdachte. Alssie dan overal op richt behalve het target en toch iemand met 3 kogels neerlegt probeer ik hem met een vote te kicken.
Ja, is minimaal 1 aimbot voor ET. Kreeg laast een URL van site daarvan. Verder maar niet uitgezocht wat het was, volgens de verhalen werkte het ook nog op sommige punkburster servers. Wordt beetje moe van dat gekloot.. heb iedereen toen maar uitgescholden voordat ze die aimbot gingen proberen. Just in case;)

Blub

Verwijderd

Hmmm, net die patch gebruikt. Toen kwam ik meteen niet meer op de Nederlandse servers. Ik heb dus de oude versie weer geinstalleerd.

• bstard

bstard

---------------

Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 16:52:
Hmmm, net die patch gebruikt. Toen kwam ik meteen niet meer op de Nederlandse servers. Ik heb dus de oude versie weer geinstalleerd.
Werkte niet omdat die servers nog niet geupdate waren?

Blub

• bstard

bstard

---------------

Mobie schreef op 11 September 2003 @ 16:38:
[...]

Good point.. je hoort toch nog vaak na een potje: welke noob heeft de achterdeur opengezet :p Mijn favorieten zijn toch wel Goldrush en Fueldump.. vooral die laatste is lekker uitgebreid.. Bedankt voor de tip hierboven! Ga het gelijk uitzetten.

Is het eigenlijk ook mogelijk om zelf aan te geven waar je wilt spawnen (bijvoorbeeld bij seawall)?
Jep. Mapje tevoorschijn halen en ander vlaggetje kiezen. En over die noobs die achterdeur opendoen: als je 't goed speelt juist WEL opendoen, en doorlopen naar die commandpost daar achter. Doe je dat met paar man, kan je makkelijk de route blokkeren, en heb je groot voordeel van die commandpost. Dus tja.. dat geroep over noobs is maar betrekkelijk.

Blub

Verwijderd

Mobie schreef op 11 September 2003 @ 16:38:
[...]

Good point.. je hoort toch nog vaak na een potje: welke noob heeft de achterdeur opengezet :p
AAaah ja das zo erg. Sta je daar met gevaar voor eigen leven steeds die ramp op te blazen als CO (altijd ff wachten tot er een allie naar boven loopt "look mammie, i can flyyyyyyyyyy" 8) ), hoor je opeens: dynamite placed..

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
je kunt dus ook op battery bij de command post spawnen, ik zie nooit iemand dit doen als de generator opgeblazen is. Vaak sta ik daar dan als covert ops te wachten tot er een engineer aan komt maar voordat dat gebeurt wordt ik al weer gekilled en de generator gefixed :(
De verschillende spawnpoints worden ook nooit echt gebruikt merk ik. Mensen spawnen altijd op de default spawnpoints die de map hun aanwijst. Weet et merendeel niet hoe ze dat moeten veranderen ofzo ?

[ Voor 28% gewijzigd door stime op 11-09-2003 17:14 ]

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
stime schreef op 11 September 2003 @ 17:12:
je kunt dus ook op battery bij de command post spawnen, ik zie nooit iemand dit doen als de generator opgeblazen is. Vaak sta ik daar dan als covert ops te wachten tot er een engineer aan komt maar voordat dat gebeurt wordt ik al weer gekilled en de generator gefixed :(
De verschillende spawnpoints worden ook nooit echt gebruikt merk ik. Mensen spawnen altijd op de default spawnpoints die de map hun aanwijst. Weet et merendeel niet hoe ze dat moeten veranderen ofzo ?
Dat merk ik ook idd, ik probeer wel zo veel mogelijke de verschillende punten te gebruiken.

Verwijderd

bstard schreef op 11 September 2003 @ 16:54:
[...]

Werkte niet omdat die servers nog niet geupdate waren?
Klopt, je krijgt dan de melding dat de versies niet kloppen.

Net op een server gespeeld voor 32 man. Tjonge jonge, hoe lame is het spel dan wel niet. Er kwam een hoeveelheid airstrikes uit de lucht vallen waar Fonz jaloers op zou worden. Nee, servers voor 32 man laat ik voortaan links liggen. :Z

Verwijderd

ik heb dernet op een server met 48 gespeeld...Seawall...heel het strand vol ;)

Verwijderd

bstard schreef op 11 september 2003 @ 16:56:
[...]

Jep. Mapje tevoorschijn halen en ander vlaggetje kiezen. En over die noobs die achterdeur opendoen: als je 't goed speelt juist WEL opendoen, en doorlopen naar die commandpost daar achter. Doe je dat met paar man, kan je makkelijk de route blokkeren, en heb je groot voordeel van die commandpost. Dus tja.. dat geroep over noobs is maar betrekkelijk.
Waar slaat dat nu weer op? De beste manier om een route te verdedigen is een gesloten deur lijkt mij. Waarom zou je het risico nemen (op voorwaarde dat de axis van het strand blijven)? En die 'paar man' kan je dan mooi gebruiken om het strand verder te verdedigen.

Ik heb wel altijd respect voor de eenzame soldaat die in zn eentje met zn mobile mg in de gang achter de deur gaat liggen.

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 11:22
De beste manier om een route te verdedigen is een gesloten deur lijkt mij. Waarom zou je het risico nemen (op voorwaarde dat de axis van het strand blijven)? En die 'paar man' kan je dan mooi gebruiken om het strand verder te verdedigen.
probeer ik ook altijd te doen, doch niet iedereen luistert |:(

[ Voor 3% gewijzigd door mandroid op 11-09-2003 20:09 ]

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
iemand zin om wat leuke en goede servers te posten?? waar regelmatig gotters komen? en stel meteen ff een server voor waar iedereen nu kan gaan gamen :P

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
[ N e X u S ] ET - 1 - 6 map cycle 32 / 32 137.224.240.8:27960
[ N e X u S ] ET - 2 - 6 map cycle 20 / 20 137.224.240.8:27961
[ N e X u S ] ET - 3 - 6 map cycle 64 / 64 137.224.240.14:27960
[ N e X u S ] ET - 4 - 6 map cycle 18 / 18 137.224.240.16:27960
Innuendo 130.89.169.158
Telenet 195.130.132.153:27962

Dit zijn wel redelijk servers :)

• StephanL
Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 18:20:
[...]

Klopt, je krijgt dan de melding dat de versies niet kloppen.

Net op een server gespeeld voor 32 man. Tjonge jonge, hoe lame is het spel dan wel niet. Er kwam een hoeveelheid airstrikes uit de lucht vallen waar Fonz jaloers op zou worden. Nee, servers voor 32 man laat ik voortaan links liggen. :Z
LOL :P vooral de zin "Er kwam een hoeveelheid airstrikes uit de lucht vallen waar Fonz jaloers op zou worden" :+

Verwijderd

Mobie schreef op 11 September 2003 @ 14:58:
Echt cheaten heb ik eerlijk gezegd nog niet meegemaakt... ik zag laatst wel iemand die binnen 1 minuut 200xp erbij kreeg (lijkt me vrij onmogelijk :?)
Makkie :)

• Sybr_E-N
  • Laatst online: 15-09 20:46
Verwijderd schreef op 11 september 2003 @ 16:24:
[...]

samen met gold rush is dat een van mijn favorieten,

hint: de allies moeten zich niet zozeer op het strand concentreren :P
Ja lekker met z'n allen bij de backdoor staan te wachten tot er een axis dom genoeg is om die deur open te doen.

Ik vind zelf Gold Rush de leukste map om te spelen. (ook omdat ik daar de mn hoogste frame rate haal :) )

• bstard

bstard

---------------

Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 18:24:
[...]

Waar slaat dat nu weer op? De beste manier om een route te verdedigen is een gesloten deur lijkt mij. Waarom zou je het risico nemen (op voorwaarde dat de axis van het strand blijven)? En die 'paar man' kan je dan mooi gebruiken om het strand verder te verdedigen.

Ik heb wel altijd respect voor de eenzame soldaat die in zn eentje met zn mobile mg in de gang achter de deur gaat liggen.
Om die command post. Redelijk belangrijk dat ding te hebben, omdat het alles wat versnelt (dat kastje in die bunker halverwege). Athans, versnelt vollopen van medic\ammo balkjes en rennen. En die smalle gang is makkelijk dicht te zetten met mijnen en airtikes. Zo speel ik altijd als mensen mee gaan.. in je eentje inderdaad niet zo handige move;)

Blub

• GrittyKitty
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

op zicht vindt ik dat de mappen niet goed is verdeeld : bij het orig. map zijn 5 van de 6 is allies aanvallen. Moet juist gelijk verdeeld zijn of juis, om nog spannender te maken, cross objectives. Dwz. dat zowel axis en allies iets te verdedigen en aan te vallen valt.
Voorbeeld hiervan is de flughafen/ ds bunker2, en nog 1 @ 2 mappen.

Voor iemand die gek is op stranden: er zijn nieuwe mappen waar stranden te zien zijn. kan je bij www.rtcwfiles.com downloaden.

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:44
Verwijderd schreef op 11 september 2003 @ 18:24:
[...]

Onzin, als je command post hebt kunnen de axis ook beter strand zelf verdedigen, gewoon 1 soldier met panzer en een engineer naar command post en ze komen er echt nauwelijks langs, na 5 keer op een mijn gestaan te hebben of uit elkaar gespat zijn door een panzer zijn ze het meestal wel zat :p
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Het valt mij ook op dat zelfs als bijvoorbeeld de Forward Bunker bij de battery ingenomen is, er nog steeds figuren zijn die op het strand spawnen en naar boven rennen. En ik maar waarschuwen dat ze een andere plek moeten kiezen. |:(

Ook wel eens gehad op die map: er staat een verklede covert te roepen dat er een engineer naar de achteringang moet komen. Dus ik spawn daar en zie m daar aan komen lopen. Gaat ie eerst de bunker binnen om ammo te halen, maar we hadden nog maar een minuut ofzo. Goed, wij naar binnen, komen redelijk onbeschadigd bij de controls, leg ik mijn dynamiet neer en begin te klussen. 1 of 2 seconden voor de laatste halve minuut aanbreekt en het dynamiet op scherp staat wordt ik neergemaaid door Dunne_Hein met z'n mobile MG. :P

Ik speelde vandaag even op een of andere Scandinavische server (de XS4ALL server was nog niet geupdate), daar waren toch een paar vage toestanden. Gasten van een clan, [broken] geloof ik, met een accuracy van soms boven de 40%, haast niet neer te schieten. Iemand hier die ze kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
jah ik ken broken, een van de beste europese clans :)
Heb je trouwens dat ip van die server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik wil ook wel ff wat [broken] gasten afknallen .. ip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:44
RRR schreef op 12 september 2003 @ 00:40:Ik speelde vandaag even op een of andere Scandinavische server (de XS4ALL server was nog niet geupdate), daar waren toch een paar vage toestanden. Gasten van een clan, [broken] geloof ik, met een accuracy van soms boven de 40%, haast niet neer te schieten. Iemand hier die ze kent?
Uhm? 40% accuracy vind ik nu echt niet dat ik zeg wauw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Hmmmm, 40% haal ik niet hoor :) ik leg meestal genoeg covering fire neer om niet boven de 10% uit te komen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RRR schreef op 12 September 2003 @ 00:40:
Ook wel eens gehad op die map: er staat een verklede covert te roepen dat er een engineer naar de achteringang moet komen. Dus ik spawn daar en zie m daar aan komen lopen. Gaat ie eerst de bunker binnen om ammo te halen, maar we hadden nog maar een minuut ofzo. Goed, wij naar binnen, komen redelijk onbeschadigd bij de controls, leg ik mijn dynamiet neer en begin te klussen. 1 of 2 seconden voor de laatste halve minuut aanbreekt en het dynamiet op scherp staat wordt ik neergemaaid door Dunne_Hein met z'n mobile MG. :P
Haha, dat was van de week. Het was idd een close call. Ik heb nog sorry gezegt :P

Maar ik ben het nog steeds niet eens met het belang van de command centre op het beach level. Als de axis geen gekke dingen doen hebben ze een waterdichte verdediging. Dan is een command centre een leuke bijkomstigheid, geen noodzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Als je als axis snel even langs de achterdeur kunt om een command centre te bouwen en wat mijnen neer te leggen is dat imho leuk, zolang je ook weer heelhuids binnen komt. Het is niet iets waar je voor een uniform aan een CO voor hoeft kwijt te raken. Dat is veel erger dan niet je cc hebben.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je het risico nemen? Voor die ene minuut dat je een command post hebt voordat een eng. of cov. op. hem naar een andere wereld blaast? Eén uniform is genoeg. En als je bij the beach twee medics rond hebt lopen is een command post ook minder van belang (overbodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Het is ook niet zozeer iets wat van belang is maar meer een amusementswaarde. Ik vind het persoonlijk doodleuk om even wat mijnen neer te leggen, een cc te bouwen en dan een paar mensen af te knallen met de mg42 daar...

en dan vervolgens zsm m'n ass weer naar binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:58

Dreamer

Foutje

Ik ben van mening dat je bij beach gewoon iedereen vooraan moet laten. en dan 2 medics 2 field ops 2covert ops (de rest maakt niet uit) covert op heb je nodig om de assault ramp te destroyen!

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 22:29
Als ik Seawall Battery speel als Allies ga ik niet eens voor de bunker zoals zoveel mensen doen, ik probeer door te breken en de naar de Gun Controls te komen. Als je dit lukt voordat teamgenoten de West bunker pakken heb je binnen meestal geen tegenstand en kun je vaak de Gun Controls in je eentje opblazen.
Een leuke taktiek als Axis bij de achterdeur is trouwens het blokkeren ervan, achter de deur gaan staan en zo snel mogelijk dicht doen als deze open gaat, kunnen de Allies moeilijk naar binnen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Ik kan me ook mateloos ergeren aan teamgenoten die je aandacht willen trekken door op je te schieten, en dan vooral als je medic bent. Je moet meerdere mensen helpen en vooral in het begin kan het dan wel even duren voordat je iemand weer een pakketje kan geven (meestal wordt dat wel gesnapt en wachten ze, ik probeer ze dan ook zo snel mogelijk te helpen uiteraard) maar er zijn ook gasten die denken je verrot te mogen knallen (ik sta voor hun neus!) als ze niet zo snel mogelijk healtpakketje krijgen... |:(

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

De Enemy territory 1.02 patch is uit!!!

je kunt op deze site (geeft directe links naar de files die je zoekt) zoeken naar de patch (et_patch_1.02.exe), er zijn wel al problemen met de patch :(, je kunt ff op het splashdamage forum kijken wat de problemen zijn (www.splashdamage.com).

lees hier de readme!

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
nee echt? =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel Enemy Territory heel vaak, alleen hoe kan ik nou Engineer/ Medic worden en hoe gooi je Airstrikes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 20:27:
Ik speel Enemy Territory heel vaak, alleen hoe kan ik nou Engineer/ Medic worden en hoe gooi je Airstrikes?
In het limbo menu (L op je toetsenbord als je aan het spelen bent). Daar kun je ook fieldops selecteren en die kan airstrikes gooien kun je selecteren met nummertje 5 op je toetsenbord. Je kan het zelf ook wel uitvogelen volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel :X

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 20:42 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 20:27:
ik zou beginnen met medic...engineer is veel moeilijker imho

btw: wist je dat je andere wapens kon selecteren? :P

en dit is een meer algemenere tip:
ik kom vaak medics tegen die ik duidelijk zie scrollen door hun inventory,
persoonlijk vind ik het veel makkelijker om shortcuts te maken voor medikit,spuitje en mijn primaire wapen

mijn keys zijn zo(op het numerieke pad, lekker dicht tegen de pijltjes :)):
7 Spuit (2keer drukken voor de Adrenaline)
4 Medikit
1 Primaire Wapen

dit bespaart niet alleen veel tijd, het gaat je hoogst waarschijnlijk ook vele "levens" besparen :)

• daftpunk
  • Laatst online: 02-09 19:09
Ik heb dan ook nog wel een paar tips:

Gebruik de WASD voor richting ipv de pijltjes.
Dan heb je veel meer toetsen die je ook nog kunt gebruiken..

bv:
Q en E voor lean (om hoeken kijken)
R voor reload, G voor minimap, T / Y / U voor chatten.
Shift is rennen, Ctrl crouchen. F is actie knop. Spatie is springen.
B is binoculars.

Vervolgens heb je je wapens onder 1-7 boven de WASD. Scrollen duurt gewoon te lang. Keypad is alleen handig voor fireteam dingen.

Altijd in een fireteam gaan (dan zie je de namen op de map) en dan met de 0 iedereen selecteren. (dan kan je covert ops herkennen als ze in je fireteam zitten maar geen symbooltje boven hun hoofd hebben).

Oh ja, en je crosshair (richtpunt van wapen) op een heel klein puntje zetten! Dat is echt een uitkomst!

succes,
[da]Homer(nl)

p.s. nee, we zijn geen clan! daar zijn we te slecht voor ;)
bovendien... we hebben niet eens een eigen website..

• StephanL
Gister dacht ik even op een buitenlandse server spelen. Laaste level stond ik lang bovenaan tot er één net iets sneller ging. Ik had dat nooit gedacht aangezien ik op xs4all altijd 5 ofzo sta in het rijtje van mijn eigen team. Dus xs4all server is een goede leerschool blijkt maar weer :P Het niveau daar lag echt een stuukje lager dan ik gewend was.

Verwijderd

Hoe reageren jullie op Airstrikes van eigen team als je ze op je kop krijgt, gebeurt mij nog wel eens. Ben ik aan het vechten, Poef dood. Ik zelf doe altijd geen Complaint indienen omdat je dan meteen verrot gescholden wordt :P.

Verwijderd

dat complainen vindt ik toch al zoiets wat er half tussenin hangt.. het kan handig zijn maar ook verrotte irritant als je zo'n lamer hebt die bijvoorbeeld over je mines heenloopt of gewoon in je artillery gaat lopen en dan steeds maar complainen :r

• mixelz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 18:10
Ja ok maar soms is het wel vet irritant als je steeds door dezelfde persoon geteamkilled wordt omdat hij airstrikes zit te spammen :S

Verwijderd

Wat een geweldige thread.
Fonz.ownz.all

Verwijderd

daftpunk schreef op 13 September 2003 @ 09:52:
Ik heb dan ook nog wel een paar tips:

Gebruik de WASD voor richting ipv de pijltjes.
Dan heb je veel meer toetsen die je ook nog kunt gebruiken..

bv:
Q en E voor lean (om hoeken kijken)
R voor reload, G voor minimap, T / Y / U voor chatten.
Shift is rennen, Ctrl crouchen. F is actie knop. Spatie is springen.
B is binoculars.

Vervolgens heb je je wapens onder 1-7 boven de WASD. Scrollen duurt gewoon te lang. Keypad is alleen handig voor fireteam dingen.

Altijd in een fireteam gaan (dan zie je de namen op de map) en dan met de 0 iedereen selecteren. (dan kan je covert ops herkennen als ze in je fireteam zitten maar geen symbooltje boven hun hoofd hebben).

Oh ja, en je crosshair (richtpunt van wapen) op een heel klein puntje zetten! Dat is echt een uitkomst!

succes,
[da]Homer(nl)

p.s. nee, we zijn geen clan! daar zijn we te slecht voor ;)
bovendien... we hebben niet eens een eigen website..
ik heb een logitech desktop deluxe(een split keyb dus..) en Delete en Page Down
staan net boven mijn pijltjes, en zijn ideaal voor lean left/right..eveneens gebruik ik de rechter shift om te rennen...moet wel zeggen..ik lean praktisch nooit

Verwijderd

verder heb ik ctrl om te springen, 0 om te crouchen, \ om te gaan liggen, enter als actietoets...en vrij conservatief al zeg ik het zelf R als reload ;)

edit:

argh ik dacht eigenlijk mijn bericht te editten maar per ongeluk mezelf gequote ;(

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 15:06 ]

Verwijderd

Sinds ik weet hoe ik Medic enz. kan zijn is het spel NOG leuker :). Thnx voor die tip;)

Verwijderd

Vandaag voor het eerst de rank van Generalleutenant gehaald :) (wel in zes potjes)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 15:06:
verder heb ik ctrl om te springen, 0 om te crouchen, \ om te gaan liggen, enter als actietoets...en vrij conservatief al zeg ik het zelf R als reload ;)
Ik loop en strafe met mijn pijltjestoetsen en ik spring mijn mijn rechter muisknop.
Met de duimknop switch ik naar alternate en dat werkt erg prettig.

Voor de rest heb ik alles in de buurt, reload=0 en /=liggen.

Ik heb alles in de buurt van de pijltjestoetsen en ik kan erg snel rennen, springen en schieten terwijl ik ondertussen reload enzo. :)

Vanaf Counter Strike heb ik al een dergelijke indeling en deze werkt voor mij goed. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• daftpunk
  • Laatst online: 02-09 19:09
Te slecht?

Wahaha....misschien zijn we te gemiddeld :)

(da)Dude[nl]

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Dit is mijn keylayout, vooral het wapens wisselen vind ik heel handig ingesteld(dat doe ik dus met mn pink) (heb geen scrolwiel -> 3 knops :P, middelste knop voor dubbelklik, vooral handig met mappen openen :) :

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.vdveen/GoT/keylayoutRTCW.gif

[ Voor 18% gewijzigd door RAZORDUDE op 13-09-2003 20:43 ]

Verwijderd

Ik gebruik gewoon de standaar instellingen, werkt perfect :)

• Glorix Jim
  • Laatst online: 14-09 11:08
Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 16:41:
same here ;)

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:27
RAZORDUDE schreef op 13 September 2003 @ 16:29:
Dit is mijn keylayout, vooral het wapens wisselen vind ik heel handig ingesteld(dat doe ik dus met mn pink) (heb geen scrolwiel -> 3 knops :P, middelste knop voor dubbelklik, vooral handig met mappen openen :) :

[afbeelding]
Brrrrr ik ga al bibbere als ik die controls zie, maarja tis wat je gewend ben he....

MTB Trail Traffic

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

-LA- schreef op 13 September 2003 @ 20:02:
[...]

Brrrrr ik ga al bibbere als ik die controls zie, maarja tis wat je gewend ben he....
Ik weet niet beter ;) foutje :P

[ Voor 35% gewijzigd door RAZORDUDE op 13-09-2003 20:47 ]

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Razordude, keertje 1 on 1 ?

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• GrittyKitty

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 16:41:
ander tip als je standaardinstellingen gebruikt:
x voor mij platliggen. Dit is handy als je als soldier met mob. MG heb.
c voor crouch (knielen/ bukken)

Gebruik regelmatig binocular (b), vooral als je panzer heb en vanaf afstand gaan richten schieten. Dan weet je wie is waar.

Zorg dat je team gebalanceerd is. Kom vaak dat ik de enige medic ben en de rest 15 personen de rest. En gef teamgenoten genoeg ammo, want ooit speel ik in een team waar de enige manier om ammo te krijgen is om dood te gaan & respawn, omdat field op wil maar airstrike gooien.

En dan heb ik nog vragen: wat betekent tekns boven iemand's hoofd?:
een bliksem....?
een peertje (ligtbulb)....?
een explanation mark (!)....?
en volgens mij nog eente...ben ik vergeten.

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Bliksem is dat ie onkwetsbaar is zoals bij revive. Peertje is dat ie an et typen is en uitroepteken (denk dat je dat groene bedoelt ?) is objective carrier.

• GrittyKitty

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

stime schreef op 13 September 2003 @ 22:18:
..... en uitroepteken (denk dat je dat groene bedoelt ?) is objective carrier.
nee..de blauwe

Verwijderd

ander tip als je standaardinstellingen gebruikt:
x voor mij platliggen. Dit is handy als je als soldier met mob. MG heb.
c voor crouch (knielen/ bukken)

Doet ik ook :)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.