[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.096 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 13:35
Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 16:19:
Weet je het zeker? Ik krijg wel vaak ammo en health... misschien gewoon oplettende "teammembers" dan?
Miscgien dat je in een gul vijandelijk team zat maar volgens mij niet...

Over gul gesproke, loop je met een MG onder t bruggetje die radarparts te beschermen komt er gewoon geen 1 fieldop je ammo geven! terwijl je toch 1 van de btere verdedigings-members bent op die manier wan je slacht ze af. En ja kan ik t helpen dat je maar met 150kogels begint....

Die jumptrick op dat huisje ownt btw ook wel, al1 als axis zijnde haal ik toch meer sniperkills in dat veld >:)

[ Voor 11% gewijzigd door -LA- op 01-09-2003 20:14 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

-LA- schreef op 01 September 2003 @ 16:26:
[...]

Over gul gesproke, loop je met een MG onder t bruggetje die radarparts te beschermen komt er gewoon geen 1 fieldop je ammo geven! terwijl je toch 1 van de btere verdedigings-members bent op die manier wan je slacht ze af. En ja kan ik t helpen dat je maar met 150kogels begint....
Ik pak altijd aan ut begin als de allies de forward bunker al hebben ff wat ammo in de rekken bij het spawnpoint. is dat op moet je naar een fieldops lopen en het ff zeggen of met hand gun op hem schieten >:) dan begrijpen ze het ook wel(ff moet wel uit staan anders schieten ze jou overhoop :o )

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 16:19:
Weet je het zeker? Ik krijg wel vaak ammo en health... misschien gewoon oplettende "teammembers" dan?
Teamsay commando's hoor je volgens mij niet. Eigelijk nog nooit getest. Misschien zie je ook wel de health/ammo status boven iemand z'n hoofd. Moeten we een keertje testen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 20:46
shameblaster schreef op 01 September 2003 @ 20:42:
[...]
. is dat op moet je naar een fieldops lopen en het ff zeggen of met hand gun op hem schieten >:) dan begrijpen ze het ook wel(ff moet wel uit staan anders schieten ze jou overhoop :o )
Dat overkomt mij ook wel eens, ik ben bijna altijd field ops, maar het is zo lastig ammo uitdelen als je bar helemaal leeg is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

shameblaster schreef op 01 September 2003 @ 20:42:
of met hand gun op hem schieten >:) dan begrijpen ze het ook wel(ff moet wel uit staan anders schieten ze jou overhoop :o )
Laatst kwam er één of andere wijsneus op mij af die ook ammo moest hebben. Hij gaat dus voor me staan en typt:"Ej fucker, give me ammo!".

Ik: *deed niets*
Hij: Please
Ik: *Gooit één pakketje op de grond*

En toen schoot die halve zool mij neer, en dat deed hij bij iedere fieldops. :P
Wat dit met jouw opmerking te maken heeft. :? Geen zak maar ik moest het even kwijt. :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Ik heb t gevoel dat die field ops liever hun ergie overhouden aan de welbekende airstrikes en artillery dus ik ben maar weer gaan snipen de laatste dagen.... |:(

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliniclown
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-03 19:20
ik wil ff reageren op alle comentaar op FDNL

We hebben het er over gehad en ik wil jullie ff uitleggen waarom wij veel met elkaar spelen.

Op het moment zijn we nog niet in het bezit van een eigen server.Omdat we toch willen oefenen voor de wars die voor de ladder op clanbase gelden zoeken we een server met goede tegenstanders. Dat is de XS4All server. Aangezien we met elkaar moeten spelen en ET een teamspel is willen we dus in het zelfde team zitten.Vandaar dat de teams idd niet altijd eerlijk verdeeld zijn.

Ik heb nu gelezen dat jullie er niet goed van worden dat we een te hoge XP hebben (niet dat jullie slechter zijn, integendeel) en dat er te weinig geshuffeld word. Dit vind ik niet zo prettig omdat we FDNL graag bekent willen laten staan als een vriendelijke clan.]

Daarom gaan we proberen zoveel mogenlijk met jullie wensen wat betreft de XP-shuffle rekening te houden.

FD|Spoon

PS. Fonz: noob op rtcw? we staan 3e op clanbase...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met RTCW? Hmm vroeger was dat wel anders Spoon ;) Maar ja ik speel al een jaar geen intensief RTCW meer :)

Ps: Tag veranderd? Kzag Hein al met een andere tag en ook boven je avatar zie ik die tag. Menace dus ook al bij de clan \o/. Kan me de tijd nog wel herinneren dat [FD-NL] 1 van besten van Nederland was, maar toen zat Dolt er nog bij :p En nog een paar.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 11:08
nfshotrods schreef op 01 september 2003 @ 22:39:

We hebben het er over gehad en ik wil jullie ff uitleggen waarom wij veel met elkaar spelen.

Op het moment zijn we nog niet in het bezit van een eigen server.Omdat we toch willen oefenen voor de wars die voor de ladder op clanbase gelden zoeken we een server met goede tegenstanders. Dat is de XS4All server. Aangezien we met elkaar moeten spelen en ET een teamspel is willen we dus in het zelfde team zitten.Vandaar dat de teams idd niet altijd eerlijk verdeeld zijn.

Ik heb nu gelezen dat jullie er niet goed van worden dat we een te hoge XP hebben (niet dat jullie slechter zijn, integendeel) en dat er te weinig geshuffeld word. Dit vind ik niet zo prettig omdat we FDNL graag bekent willen laten staan als een vriendelijke clan.]

Daarom gaan we proberen zoveel mogenlijk met jullie wensen wat betreft de XP-shuffle rekening te houden.

FD|Spoon

Ik vind het prima wat je doet maar je moet er wel rekening meehouden dat op een public server ook wel eens mensen spelen die niet zo goed zijn als de gemiddelde xs4all speler. Dus als je ziet dat er geen eerlijke teams zijn wees dan zo sportief om het andere team te joinen. Dan zie je ook nog hoe goed je teamm8's zijn..
Althans mijn ervaring met mn q3 clan met 2on2's of 4on4's tegen elkaar is altijd heel erg positief geweest. Je weet meteen ieders zwakke en sterke punten.

Maar goed.. jullie moeten het zelf weten :)

Enne.. btw ladders boeien niet. T gaat om cups en leagues, ladders zijn er alleen maar om te oefenen ;P

[ Voor 4% gewijzigd door Glorix Jim op 01-09-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
nfshotrods schreef op 01 September 2003 @ 22:39:
nadat de meeste goede clans gestopt waren jah O-)

btw mag et ook wel wat minder met de selfkill? telkes als ik dr eentje van fdnl bijna had deed ie snel selfkill, en als je dr wat van zegt krijg je een grote bek terug }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:01
We willen absoluut niet overkomen als een lame clan dus, we zullen ons wel gaan aanpassen zodat het voor andere ook leuker is om te spelen. ;)

Over die grote bek, ik denk dat ik weet wie is, maar die mag niet meer met onze tag spelen :z

BTW diegene die met FD| spelen zitten bij andere games van FD-NL, maar diegene die met [FD-NL] spelen zitten in de ET clan.

[ Voor 16% gewijzigd door inTIMidate op 01-09-2003 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
weet iemand btw hoe dat fenomeen "strafe jumpen" werkt? ik kan nou een paar truckjes uit die film maar ben nog nie vergekomen.... 8)7 :?

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Misschien dat je de basis van strafejumpen wellicht beter kan leren in q3.. daar rtcw een aangepaste physics engine heeft en dus het strafejumpen wat moeilijker wordt gemaakt

strafejumpen doe je eigenlijk door heel simpel eerst naar links of rechts te kijken dan te springen en op hetzelfde moment dat je springt kijk je de andere kant op. Meteen spring je weer en kijk je weer de andere kant op. Het lijkt heel erg op droogschaatsen vind ik eigenlijk :)
Quake 3 Trickjump Tutorials
Strafejump

Description:

Strafejumping in Quake 3 is identical in execution to Quake 2, but less effective due to both decreased distance and the style of maps which don't seem to cater as much for trickjumps in general.

Effectively, as it's name suggests, strafejumping involves merely holding down either strafe key while jumping. To try it, just run forward, then press jump and left- or right-strafe at the same time - just like a normal jump, but holding down a strafe key aswell. You'll notice an immediate difference.

You'll find it easier, and will achieve for distance, if you are facing slightly away from your destination before you jump, then move the mouse to face where you're going as you're jumping. This leads into the advanced method of strafejumping known as circle-strafejumping.

Circle-strafejumping follows on from the principle of turning slightly during a strafejump. CS-jumps are performed the same as in Quake 2; you begin by facing perpendicular to your destination (so 90 degrees from it), run forward a bit, then begin turning the mouse towards your destination, strafing towards it and holding forward at the same time; then jump, and keep turning and strafing. The turn is the hard part to get right; it should start off fast then quickly slow right down so you're barely turning at all. Take a look at the demo, as it's a lot easier to see the turning motion necessary than to read it. Just remember that your forward and strafe keys should be down from just before the jump to landing.

It can help if you turn the mouse to the opposite direction you're travelling briefly first, then beginning the jump sequence, as it gives the mouse more turn which - provided it's not done too much - gives an added boost to the jump.
Khoop dat je er wat aan hebt :) Het lukt mij eerlijk gezegd alleen maar op GoldRush als je dat straatje naar beneden gaat met de 1st tank barrier om lekker te kunnen strafejumpen

[ Voor 4% gewijzigd door Glorix Jim op 02-09-2003 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
ach kwou t ff wete maar wel grappig om te kennen ja >:)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:31
Ik word de laatste tijd echt ziek van rifle nades, die dingen zijn velen malen erger dan panzerfaust :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het "praten" als covert ops al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Glorix Jim schreef op 02 September 2003 @ 15:20:
Misschien dat je de basis van strafejumpen wellicht beter kan leren in q3.. daar rtcw een aangepaste physics engine heeft en dus het strafejumpen wat moeilijker wordt gemaakt

strafejumpen doe je eigenlijk door heel simpel eerst naar links of rechts te kijken dan te springen en op hetzelfde moment dat je springt kijk je de andere kant op. Meteen spring je weer en kijk je weer de andere kant op. Het lijkt heel erg op droogschaatsen vind ik eigenlijk :)
Aha, das handig. Zo sprongen die gasten op dat filmpje dus zo ver. Dus ik dacht, misschien lukt de oasis walljump me nu wel... maar helaas.
/me is een prutser
Verwijderd schreef op 02 september 2003 @ 20:11:
Heeft iemand het "praten" als covert ops al geprobeerd?
Ik heb het net getest (met dank aan Toto uit belgie, welke op de ardy1.net server speelde _/-\o_) en helaas, zowel teamsay als de icoontjes boven je hoofd zijn niet te zien bij de tegenstander wanneer je een pak aan hebt van de tegenstander. Ook niet als de tegenstander een field ops is.

[ Voor 24% gewijzigd door dr snuggles op 02-09-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
wat ook wel makkelijk is trouwens, is bij fueldump dat je ook als alies ook over die brug kan komen zonder brug... een stukje rechts van de brug is de verhoging net iets te laag zodat je daar over het prikkeldraad kan springen en zo de tank kan fixen of een paar airstrikes kan neergooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
wwillem schreef op 02 September 2003 @ 20:11:
[...]

Aha, das handig. Zo sprongen die gasten op dat filmpje dus zo ver. Dus ik dacht, misschien lukt de oasis walljump me nu wel... maar helaas.
/me is een prutser
Hier nog zo'n prutser, kom ook die verdomde muur niet over! :)
Moet wel zeggen dat ik het 1 middag heb geprobeerd, na 1000x had ik het zo gehad dat ik bijna helemaal ben gestopt met springen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG! Niet alleen moet je zo springen, maar je moet je maxfps ook op 76 of 125 zetten! Anders lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 00:22:
OMG! Niet alleen moet je zo springen, maar je moet je maxfps ook op 76 of 125 zetten! Anders lukt het niet.
Hoezo dat? Dat zou toch niets uit moeten maken?

Ik ben vandaag begonnen met het spelen van een medic ipv een engineer. Ik moet zeggen dat het wel bevalt, tenminste wat meer actie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
maxfps 43 (geloof ik) is ook een goede waarde, als je 76 of 125 niet constant haalt. Als je die setting gebruikt kun je hoger en verder jumpen, mijn systeem is helaas erg bagger dus dat zit er voor mij nie in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 00:22:
Voor sommige jumps hoeft dat zeker niet, zoals over de Old City Wall lukt ook zonder die maxfps truukjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
jup maar die jump uit dat filmpje waar hij van de outside wall naar de fueldump jumpt lukt bijvoorbeeld weer niet zonder maxfps 43, 76 of 125. Ook op radar waar hij zomaar bij de side entrance omhoog rent en die bovenste deur pakt lukt me niet. Ik kom daar maar halverwege en dan glij ik alweer naar beneden :P
Die andere jump die hij deed van de heuvel naar de west radar parts lukt me af en toe wel, maar is moeilijk.
Truuk is om een klein voorsprongetje te maken en van daaruit met sprint en strafe zover mogelijk te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jyskal
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09-2021
Hallo allemaal,

Kwou ff hallo zegge! Ik ben namelijk nieuw op dit forum maar de sommige mensen zullen me wel kennen van ingame (Enemy Territory dan)! Hope to have alot of fun with you guys en hier en daar nog wat bij te lere :) Wie weet...

GreetZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:01
meer info over strafe jumpen in Q3/RtCW/ET: http://ucguides.savagehelp.com/Quake3/FAQFPSJumps.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Verwijderd schreef op 03 september 2003 @ 00:22:
Dat moet helemaal niet, het enige voordeel als je je fps daarop vaststelt dat je het maximale uit een sprong kan halen. Maar je kan ook gewoon strafejumpen zonder je fps op die waardes te locken. Alleen die trickjumps werken meestal alleen als je je fps op die waardes lockt (omdat je dan juist het maximale uit die 'bug' wilt halen)

En begin niet altijd te 'omg'ten en de 'noob/naab'ten ajb
Je kan ook weleens keertje niet gelijk hebben en daarnaast heeft niet iedereen zo veel ervaring als jij.

[ Voor 15% gewijzigd door Glorix Jim op 03-09-2003 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Alleen het rare bij ET is dat als ik maxfps op 0 zet (geen maxfps dus) krijg ik een FPS van boven de 100 (Althans in meeste maps, niet op radar) als ik max fps op 90 zet dan zie ik steeds een fps tussen de 40-60 en als ik hem op 43 zet zie ik steeds een fps vn rond de 30 :?

Bij quake 3 blijft hij igg echt op die maxfps hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Glorix Jim schreef op 03 september 2003 @ 11:56:
[...]

Dat moet helemaal niet, het enige voordeel als je je fps daarop vaststelt dat je het maximale uit een sprong kan halen.
Waarom kan je op die fps makkelijker springen?

Ik heb hem nu ook maar gelocked :)

Ik speelde trouwens altijd op 1024x768 en alles max ingame. Nu probeerde ik 1024 met veel medium, picmip 3 enz. maar ik merk maar weinig/geen fps verhoging. Ik zit iig zeker niet constant op de 76.

beetje zelfde verhaal als mijn voorganger zie ik

[ Voor 6% gewijzigd door Unex op 03-09-2003 14:11 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
UneXisT schreef op 03 September 2003 @ 14:10:
[...]

Waarom kan je op die fps makkelijker springen?

Ik heb hem nu ook maar gelocked :)

Ik speelde trouwens altijd op 1024x768 en alles max ingame. Nu probeerde ik 1024 met veel medium, picmip 3 enz. maar ik merk maar weinig/geen fps verhoging. Ik zit iig zeker niet constant op de 76.

beetje zelfde verhaal als mijn voorganger zie ik
T staat uitgelegd in de url een paar posts hierboven maar ik pleur t hier wel neer :)
Warning: Long / mathematical post, with pictures.

Well, I dived into the source code to see why your frame rate would affect how high / far you can jump. I will define "wu" as quake3 world units. From the source code, I got the following constants:

Gravity = 800 wu / s2
Run velocity = 320 wu / s
Jump velocity = 270 wu / s

Quake3 has to model your velocity as a piecewise linear approximation to the actual curve, due to limited knowledge. Specifically, it doesn't know if you are going to hit a wall / missile / other player, or if you are going to use air acceleration to change directions. This means it cannot precalculate your entire path and just move you along it; it has to see what direction you are currently going and move you along that direction for a single time step. The time step (in seconds) is approximately 1 / frame rate. Time step is always less than 0.066 seconds.

I also found that, if g_syncronousClients is 0, the server uses the client's frame rate to get the time step for predicting the client's movement! This is probably to ensure consistency between client and server. It is crucial for frame-rate dependent jumps to work.

Recall from physics that gravity is an acceleration. It works on your z velocity vector. Quake3 uses the average vertical velocity over a time step, accounting for the change in velocity between the start and the end of the time step due to gravity. There is no cap on vertical velocity that I could see; air is frictionless, so you have no terminal velocity.

Anyway, I simulated this using floating point arithmetic. The result is depicted in the following picture:

Afbeeldingslocatie: http://ucguides.savagehelp.com/Quake3/images/q3jump1_s.jpg

Black = ideal trajectory
Red = 120 fps
Green = 100 fps
Yellow = 85 fps
Blue = 80 fps
Purple = 60 fps
Cyan = 40 fps
White = 15 fps

As you can see, each trajector follows the ideal curve almost exactly. This is not quite what I expected. Then I realized that space in the quake3 world is discrete rather than continuous, so I repeated the experiment, this time clamping to integer values. Using the same settings, I got these results:

Afbeeldingslocatie: http://ucguides.savagehelp.com/Quake3/images/q3jump2_s.jpg

So, the framerate dependency comes from two factors:
1) Approximating the actual continuous function with a piecewise linear function.
2) Round-off error.

There is no way around either of these factors. The only thing you can do is make the time step a constant, but that would complicate the client-side rendering.

Okay, I stop typing now.

Edit: Made the second picture actually the second picture.

WARNING: EXTREMELY long post with only 1 smiley -- but it's worth it, as I answer pretty much every physics / FPS question in quake 3.

Earlier this evening, Ctrl told me that he was dissatisfied with my previous explanation of why your fps affects jumping. So, I did some more research. Specifically, I wrote a mod to measure your jumping.

Here are the key points that I discovered:
(1) The final velocity vectors are clamped to integers every time the player movement code is called. This gets called once per frame for fast clients, but never less than 20 times per second.
(2) This conversion is done by the equation (int)x, where "x" is a floating point value.
(3) The integer conversion done by the Q3 vm *IS NOT ANSI COMPLIENT*. ANSI C specifies that integer conversion is done by ignoring the fraction. The Q3 vm does it by rounding to the nearest integer.

This third point explains exactly why DLL's have slower speeds and jump heights than QVM's. In a QVM, the rounding is to nearest integer, so errors will tend to cancel out. In a DLL, rounding is always towards 0, so errors always reduce your speed and will always accumulate. The rounding error in a DLL always acts as extra friction. I expect you can get around this problem in DLL's by rewriting the "SnapVector" macro to emulate the QVM's rounding method.

Now, back to the jumps. In theory, the rounding errors should cancel out over the number of frames in a typical jump. This assumes that the fraction can be any value with equal probability. However, in practice, this is not the case. Each frame tends to be the same time as the previous one. The change in velocity is the acceleration times the frame time. Acceleration is due to gravity, and is therefore constant. Frame time is also nearly constant, so the change in velocity is also nearly constant in each frame. Since velocity always starts as an integer, and the change is always nearly the same, under a constant fps rounding has nearly the same error each frame. With a constant frame rate, Q3's rounding errors will tend to accumulate. For some frame rates, this will always round down; for others, it will always round up.

Based on this, the ideal frame rate for jumping distance is the highest one your computer can maintain that gets a fraction remainder near 0.5, but always greater than 0.5. Q3's gravity is 800, so you want the fractional part of 800/fps to be greater than 0.5. To protect against frame rate fluctuations, you'd also want nearby frame rates to have fractions greater than 0.5. Lastly, you want there to be as many frames as possible, so that the most possible positive error gets accumulated.

Matching our conditions with the table, we predict that the best frame rates would be about 29, 41, 83, 92, 120, 140, and 170. Notice that these numbers are very near the values that people have found experimentally. This match between theory and experience lends credence to the model used. ..........

Q3 measures frame time in an integer number of milliseconds. This means that there are only certain frame rates that it can hit... specifically, frame rates of 1000 / N, where N is an integer number of milliseconds. Given this, you can find viable frame rates by varying N. So, the possible frame rates are:

200
166-167
142-143
125
111-112
100
90-91
83-84
76-77
71-72
66-67
62-63
58-59
55-56
52-53
50
47-48
45-46
43-44
41-42
40
38-39
37-38
35-36
34-35
33-34
32-33
31-32
30-31
29-30
28-29
27-28
26-27
25-26
25
24-25
23-24
22-23
21-22
20-21
20

The lines with multiple numbers are ones that do not evenly divide 1000, so for example you cannot exactly hit 142 or 143 fps but must toggle between them.

So, when testing values for com_maxfps, these are the only numbers it really makes sense to try:

200
166
142
125
111
100
90
83
76
71
66
62
58
55
52
50
47
45
43
40-41
37-38
20-35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Glorix Jim schreef op 03 September 2003 @ 16:07:
[...]

T staat uitgelegd in de url een paar posts hierboven maar ik pleur t hier wel neer :)

[...]
Ohja, thnx zat ff niet op te letten :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
nfshotrods schreef op 01 September 2003 @ 22:39:

FD|Spoon

Effe reageren want ik heb toen die discussie gestart en ik ergerde mijn kapot aan jullie.

Even mijn verhaal. FD-NL leden zaten bij de Axis, maar ik had het idee dat jullie hele team bestaat uit Field ops want elke keer met een airstrike was het bijna altijd een FD-NL gast naast _Fonz. Op zich geen probleen want 1 a 2 rondens oke. Maar echter bij de 3e en 4e was het nog steeds aan de gaan, dus wat gaan allies doen? Juist XP shuffle aanvragen. En wat gebeurde er, er werdt meteen door bijna heel Axis team op nee gedrukt. Toen begonnen de allies met axis een beetje te chatten dus ze nu wel een keer mogen kappen mat airstrikes of of yes moeten drukken met xp Shuffle. Toen begon de ellende, gingen de Axis, Allies uitschelden van kleuters enzo dat wij niet tegen onze verlies konden. Dat kunnen we wel, maar vergeet niet, het is een public server en de mensen komen voor de fun en niet om 4 rondes lang constant ge-airstriked te worden. Begrijp je? Dus wat krijg je dan, er onstaat geen gevecht meer en Allies gingen de Axis panzeren.

Dit was een verhaal op het eerste deel, nu tweede deel.

Op zich gelijk vriendelijke clan, werdt laast aan mij gevraagd hoe het ging nadat ik tegen die persoon onder andere op die bewuste avond zoals hier boven beschreven een conflict had en ik hem wel kon schieten.(niet in het spel, in het echt ;) ) Harstikke aardig :> . Ik heb ook nooit gezegd dat jullie geen hoog XP mogen hebben want dat verdient iedereen. Maar zodra je constant wordt ge-airstriked wordt je er niet goed van. Ik heb wel trouwens respect voor hoe jullie knallen, dat is gewoon goed, daar heb ik niks op tegen, dat is gewoon eerlijk verliezen.

En over dat Xp shuffle ben ik van mening dat jullie die avond er niks aan gedaan hebben. Daar bedoel ik mee dat jullie op nee gevote hebben.

Maar laten we op vriendelijke manier maar met elkaar omgaan, we zien elkaar alleen online. Maar dit moest ik even kwijt, naar mij mening was het zo gegaan. Poeh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Glorix Jim schreef op 03 September 2003 @ 16:07:
So, when testing values for com_maxfps, these are the only numbers it really makes sense to try:
200
166
142
125
111
100
90
83
76
71
66
62
58
55
52
50
47
45
43
40-41
37-38
20-35
Ik had dit al eens eerder gezien, best interessant stukje, maar ik snap eigelijk niet waarom deze nu zo goed zijn. Gebaseerd op de eerste lijst die in het door jou gegeven topic voorkomt, ben je in het voordeel als de error, kolom 4 dus: maximum positive accumulated error in 0.675 seconds, zo klein mogelijk is. Maar de poster van deze tabel komt met hele andere waardes. Van deze waardes kan ik niet afleiden waarom ze nu zo goed zijn. Dus hoe komt de Wise Guy in zijn eerste post aan de goede waardes?

Verder noem je 37, 76 en 125 als een goede framerate om te jumpen. Deze komen ook voor in de laatste lijst (welke ik gequote heb). Maar waarom zijn de waardes anders dan 37, 76 en 125 niet goed :? Of is dit simpel weg nog niet getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
wwillem schreef op 03 september 2003 @ 21:13:
[...]

Ik had dit al eens eerder gezien, best interessant stukje, maar ik snap eigelijk niet waarom deze nu zo goed zijn. Gebaseerd op de eerste lijst die in het door jou gegeven topic voorkomt, ben je in het voordeel als de error, kolom 4 dus: maximum positive accumulated error in 0.675 seconds, zo klein mogelijk is. Maar de poster van deze tabel komt met hele andere waardes. Van deze waardes kan ik niet afleiden waarom ze nu zo goed zijn. Dus hoe komt de Wise Guy in zijn eerste post aan de goede waardes?

Verder noem je 37, 76 en 125 als een goede framerate om te jumpen. Deze komen ook voor in de laatste lijst (welke ik gequote heb). Maar waarom zijn de waardes anders dan 37, 76 en 125 niet goed :? Of is dit simpel weg nog niet getest?
er? Die staan toch wel in de lange lijst?
Of bedoel je de waardes die worden gebruikt in de 2 plaatjes?
Of bedoel je deze reeks : 29, 41, 83, 92, 120, 140, and 170
Als je die bedoelt, dan heeft dat te maken met het verschil tussen online en offline spelen. Het klinkt raar maar het is echt zo :) Bijvoorbeeld in q3 op dm13 bij de MH dan werkt de jump daarop online alleen maar met 76 en 125 en offline alleen met 83, 93 en 120.

[ Voor 15% gewijzigd door Glorix Jim op 03-09-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Glorix Jim jij weet er nog alwat van, (toen ik quake 3 veel gebruikte gebruikte ik alleen maar 125, maar dat terzijde) weet jij dan ook misschien waarom mijn FPS niet rond die maxfps gaat zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Albinoraptor schreef op 03 September 2003 @ 22:34:
Glorix Jim jij weet er nog alwat van, (toen ik quake 3 veel gebruikte gebruikte ik alleen maar 125, maar dat terzijde) weet jij dan ook misschien waarom mijn FPS niet rond die maxfps gaat zitten ?
kan je wel die 125 fps halen dan, kwa hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
stime schreef op 03 september 2003 @ 22:40:
[...]

kan je wel die 125 fps halen dan, kwa hardware?
Bij Q3A zeker ja, maar ook bij ET had hem al vanaf begin op MAXFPS 90 gezet, maar was het alweer vergeten, maar door dit topic, eens effe op maxfps 0 gezet, en dan krijg ik bij Fuel Dump gewoon een FPS van gemiddeld 100, maar zet ik dus bijv maxfps 90 weer aan, dan zie ik steeds een FPS van tussen de 40-60 :?, lijkt mij toch logische als ik zonder maxfps boven de 100 kom dat met MAXFPS de fps steeds op 90 moet blijven zitten. Maar dus ook als ik een lagere maxfps gebruik zie ik steeds een FPS die er flink onder zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Albinoraptor schreef op 03 September 2003 @ 22:34:
Mja RTCW is wel een gemodificeerde engine he dus ook een flink stuk zwaarder dan Q3 en daarnaast kan je veel minder grafische dingen tweaken. Maar wat com_maxfps wil zeggen dat ie probeert rond die waarde te blijven hangen. RTCW heeft grote open velden en daardoor gaat automatisch je fps naar beneden (framedrop). Terwijl als je weer naar binnen gaat (bunker) je fps weer omhoog schiet.

Zet je r_picmip eens op 3 en je r_subdivisions op 999 en alles op 16bit.. misschien dat je dan meer fps krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Helpt allemaal niet :?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/albinoraptor/GoT/ET.jpg
Klik om te vergroten :)

En dat is juist wat ik zo vreemd vind, laat ik hem zijn gang gaan krijg ik 285 en met maxfps 90, 75 :? :?

Tja met r_picmip en r_subdivisions getweaked staat er nu wel 85 maar heb effe zitten kijken en ik zie echt alleen fps van 70-80 :)

[ Voor 20% gewijzigd door Albinoraptor op 03-09-2003 23:28 ]

Verwijderd

Het is vast al een keer voorbij gekomen maar: wat betekenen die gekleurde letters die achter je naam verschijnen tijdends het spel?

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:39

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 13:09:
Het is vast al een keer voorbij gekomen maar: wat betekenen die gekleurde letters die achter je naam verschijnen tijdends het spel?
Zie pagina 1, bericht 1 van dit Topic.

Ik help wel even. Hoef je niet terug te bladeren:
Wat ook erg handig is, is een [GoT]-tag achter je naam te zetten met ET. Zo kunnen mede gotters elkaar herkennen.
De letters got horen in de kleuren rood-wit-blauw, dit doe je met de volgende kleurencodes:
^a[ ^1G ^0o ^4T ^a]

De haakjes mogen in grijs (^9) maar veel hebben ook oranje (^a).
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/naam.jpg

Ah, jullie spelen dus met een [GoT]-tag, zijn jullie dan een clan met wars enzo?
Nee, niet echt. Het is gewoon handig om elkaar te kunnen herkennen in servers en samen te werken. Overigens, als iemand de (zware) taak van clanleader op zich wil nemen bestaat er een kans dat [GoT]-uitgroeit tot een clan als er vraag naar is. Elke Gotter die ET speelt mag dus het [GoT] tag dragen. Een beetje skill is wel nodig, anders maak je het tag ten schande ;)

[ Voor 62% gewijzigd door niq op 04-09-2003 15:37 . Reden: Quote uit 1st post ]

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

niQ2001 schreef op 04 September 2003 @ 15:33:
[...]

Zie pagina 1, bericht 1 van dit Topic.

Ik help wel even. Hoef je niet terug te bladeren:

[...]
Hij bedoelt denk ik die letters als "H", welke bijv. staat voor heavy weapons. Even kijken in je manual, daar staat alles uitgelegd :)

Verwijderd

Dionysos schreef op 04 September 2003 @ 15:53:
[...]

Hij bedoelt denk ik die letters als "H", welke bijv. staat voor heavy weapons. Even kijken in je manual, daar staat alles uitgelegd :)
Ja dat klopt, ik heb het ook nergens in een manual of FAQ terug kunnen vinden. H voor bv heavy weapons, zoiets dacht ik ook al. Maar wat is de functie en wanneer krijg je het?

*gaat nog maar een keer de manual doorlezen*

• niq

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 16:04:
[...]

Ja dat klopt, ik heb het ook nergens in een manual of FAQ terug kunnen vinden. H voor bv heavy weapons, zoiets dacht ik ook al. Maar wat is de functie en wanneer krijg je het?

*gaat nog maar een keer de manual doorlezen*
Ik dacht trouwens wel dat ik jou al eens met [GoT] rond zag rennen. Na mijn antwoord, twijfelde ik al of je dat wel bedoelde.....

Verwijderd

niQ2001 schreef op 04 September 2003 @ 16:15:
[...]

Ik dacht trouwens wel dat ik jou al eens met [GoT] rond zag rennen. Na mijn antwoord, twijfelde ik al of je dat wel bedoelde.....
Klopt :)

Ik heb de manual nog een keer gelezen en heb nog steeds niets kunnen vinden.

• Glorix Jim
Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 16:48:
[...]

Dat betekent dat als je die ronde (einde van de map) de beste in iets bent zoals medic (krijg je een M achter je naam) of engineer (krijg je een E achter je naam) etc

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Verwijderd schreef op 04 september 2003 @ 16:48:
[...]

Ik heb waarsch. dezelfde manual waar het wel in staat ;)

Kijk maar eens onder " L. Skills and Rewards"

Verwijderd

Glorix Jim schreef op 04 september 2003 @ 17:50:
[...]

Dat betekent dat als je die ronde (einde van de map) de beste in iets bent zoals medic (krijg je een M achter je naam) of engineer (krijg je een E achter je naam) etc
Aha, thanks.

En Dionysos, ik heb nóg een keer gekeken en het staat er echt niet in hoor :/

• dr snuggles
  • Niet online
Glorix Jim schreef op 03 September 2003 @ 22:00:
[...]

er? Die staan toch wel in de lange lijst?
Of bedoel je de waardes die worden gebruikt in de 2 plaatjes?
Of bedoel je deze reeks : 29, 41, 83, 92, 120, 140, and 170
Als je die bedoelt, dan heeft dat te maken met het verschil tussen online en offline spelen. Het klinkt raar maar het is echt zo :) Bijvoorbeeld in q3 op dm13 bij de MH dan werkt de jump daarop online alleen maar met 76 en 125 en offline alleen met 83, 93 en 120.
Aah ok, dat beantwoord mijn vraag :). Gaan we die 3 framerates die zo goed zijn maar eens binden aan wat ongebruikte knopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Jongens ik word nu egt gek.
Ik zat laast op een server en toen zag ik een tag die je in je console kon invoeren(kweet niet meer welke)
Maar nu loopt wolfenstein steeds vast.
Mijn probleem ik heb nu een fps metertje op mijn scherm staan en ik word er egt gek van.
Weet iemand hoe ik dat weg kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je zeker dat het een fps metertje is? Geen lag metertje?

in console invoeren

/set cg_drawfps 0

anders ff een screenie maken van je prob.

[ Voor 152% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Best irri dat iedereen steeds beter wordt en iedereen maar wat gaat vechten ipv van dat ze voor de objectives gaan, echt klote is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq

niq

Eet nooit gele sneeuw!

StephanL schreef op 05 September 2003 @ 22:41:
Best irri dat iedereen steeds beter wordt en iedereen maar wat gaat vechten ipv van dat ze voor de objectives gaan, echt klote is dat.
Als iedereen beter wordt, gaat toch juist iedereen voor de objectives. Anders vind ik ze niet echt beter.

Misschien heb jij er moeite mee dat iedereen beter wordt in het verdedigen van de objectives....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is inderdaad een probleem. Voor mensen die maar soms spelen is het moeilijk om het nog leuk te vinden. Het niveauverschil wordt nogal groot. Dit wordt bovendien versterkt door de uitgekiende mapstrategieën waardoor het soms een beetje demotiverend wordt om mee te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
zijn nog genoeg newbie servers hoor.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~poste165/9.jpg
Deze lui hadden totaal geen benul van wat ze moesten doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik kan niet zeggen dat ik niet goed ben in ET maar soms kom ik nog wel eens op een server waar ik de kans niet krijg om iets te doen want dan speel ik tegen gasten die echt goed zijn.

Laatst weer met Railgun, ik was een keertje Axis toen we compleet geowned werden en uiteindelijk draaide het uit op spawnkillen en wij niet eens meer uit het huisje konden komen. Op dat moment was dat wel naadje maar achteraf gezien waren de allies geoon goed georganiseerd. Ze stonden in kleine groepjes om het gebouw heen en er waren er iedere keer 2 die granaten in het huisje gooide.

Ook werden er landmijnen om het huisje geplant zodat je evengoed het onderspit moest delven als je uit het huisje kwam. Kijk, het is op dat moment naadje als je de hele tijd kapot geschoten wordt maar het was pure taktiek. :)

Wat ik ook nog weleens zie is dat een covered ops ongestoord met zijn mesje een heel team kan uitroeien omdat er heel veel mensen zijn die een covered ops niet kunnen herkennen. Tja, dan leg je ook al snel het loodje als team zijnde want dan kun je gewoon geen weestand bieden. :)

Juist vanwege de verschillen is dit spel ook interessant en je moet natuurlijk ook je maatjes helpen als ze het niet weten, dan moet je het gewoon even uitleggen en dan weten ze het voor in het vervolg. :)

Ik heb een vast patroon als ik ga spelen. Ik begin als field ops en als ik als ik zover ben dat mijn conditie is verbeterd dan schakel ik over op medic om zo de mensen te helpen. In het begin wilde ik niet echt als medic rondlopen maar als je het goed doet dan heb je een goede kans om te winnen en daar doe je het uiteindelijk voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
zelfs als je niet een van de beste fraggers bent kun je ergens boven aan staan kwa experience. Mijnen spotten en kleding jatten is al snel gedaan als cov ops. Objectives bouwen of lui killen met rifle grenade (krijg je engineer exp voor per kill met nade :P ) of als medic een beetje achter hangen en lui reviven / healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
stime schreef op 08 september 2003 @ 17:54:
zelfs als je niet een van de beste fraggers bent kun je ergens boven aan staan kwa experience. Mijnen spotten en kleding jatten is al snel gedaan als cov ops. Objectives bouwen of lui killen met rifle grenade (krijg je engineer exp voor per kill met nade :P ) of als medic een beetje achter hangen en lui reviven / healen.
idd het is nie echt moeilijk om snel XP op te bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

stime schreef op 08 September 2003 @ 17:54:
(krijg je engineer exp voor per kill met nade :P ) of als medic een beetje achter hangen en lui reviven / healen.
Dat is waar ook, zet een engineer naast een field ops en je wilt niet weten hoe goed je een tunnel of gang kan verdedigen. Die granades zijn erg irritant omdat ze altijd wel iets raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Glorix Jim schreef op 08 September 2003 @ 18:13:idd het is nie echt moeilijk om snel XP op te bouwen :)
offtopic:
Glorix, mag ik jou hierbij vriendelijk verzoeken om je enorm grote icoontje flink in kb te laten slinken. Dit gaat richting aso groot (over de 1MB, ik ben maar gestopt met downen). Tis geen eens 60x60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
niQ2001 schreef op 08 September 2003 @ 14:12:
[...]

Als iedereen beter wordt, gaat toch juist iedereen voor de objectives. Anders vind ik ze niet echt beter.

Misschien heb jij er moeite mee dat iedereen beter wordt in het verdedigen van de objectives....
Dat zal het zijn, maar als ze een andere weg nemen is de "normale" weg weer open om het zo maar even te zeggen en heb je weer kans, maar dat zien ze niet in en gaan ze constant de alternative route nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StephanL schreef op 08 September 2003 @ 20:54:
[...]

Dat zal het zijn, maar als ze een andere weg nemen is de "normale" weg weer open om het zo maar even te zeggen en heb je weer kans, maar dat zien ze niet in en gaan ze constant de alternative route nemen.
als je een goed team hebt, kan je alle kanten min of meer verdedigbaar maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
wwillem schreef op 08 September 2003 @ 20:39:
[...]

offtopic:
Glorix, mag ik jou hierbij vriendelijk verzoeken om je enorm grote icoontje flink in kb te laten slinken. Dit gaat richting aso groot (over de 1MB, ik ben maar gestopt met downen). Tis geen eens 60x60.
sry :) Ik had t niet eens in de gaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:25
Wow, ik heb zojuist een demo gespeeld van Call of Duty, een nieuw 2e oorlogspel van de makers van ET en het was echt een indrukwekkende demo!!!!
Kan niet wachten tot ie uitkomt! :9

Download de demo hier: http://www.callofduty.com/
Hieronder staan 2 screenshots van de demo:

Afbeeldingslocatie: http://www.shartar.nl/cod/burn-flak8_shadow.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.shartar.nl/cod/shot0798.jpg

Voor meer screenshots:http://www.3dgamers.com/screenshots/games/callofduty/

[ Voor 38% gewijzigd door Shartar op 09-09-2003 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Shartar schreef op 09 September 2003 @ 11:54:
Wow, ik heb zojuist een demo gespeeld van Call of Duty, een nieuw 2e oorlogspel van de makers van ET en het was echt een indrukwekkende demo!!!!
Kan niet wachten tot ie uitkomt! :9

Download de demo hier: http://www.callofduty.com/
Daar hebben we ook een apart topic voor ;)
Call of Duty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
Glorix Jim schreef op 09 September 2003 @ 11:57:
[...]

Daar hebben we ook een apart topic voor ;)
Call of Duty
Ah, dat wist ik niet! Nou ja, nu weet iedereen die het net als mij nog niet wist het ook! :P Thnx voor de link!

[ Voor 4% gewijzigd door Shartar op 09-09-2003 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:47
het is toch vd makers van mohaa ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
lord-evil schreef op 09 September 2003 @ 12:32:
het is toch vd makers van mohaa ?
Ehmm ik dacht van niet, maar wel de engine van Q3, dus vergelijkbaar met de MOHAA en de RTCW engine......

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
  • Laatst online: 21:47
in de openingspost van call of duty topic staat :

Een voordeel dat men niet achter stoelen of banken steekt is het team ontwikkelaars dat aan Call Of Duty meewerkt. Infinity Ward mag immers rekenen op de hulp van meer dan 20 mensen die voorheen verantwoordelijk waren voor Medal Of Honor: Allied Assault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel dit spel al een tijdje, na lang RtCW te hebben gespeeld.
Leuk spel, waar teamwerk werd bevorderd in RtCW is het nu noodzaak in ET.
Dus is het zaak om goede teammates te hebben, al was het maar om de frustratie te beperken. Spelers met een [GoT]- tag vallen doorgaans op door juist deze kwaliteiten.

En toch wilde ik even klagen.
Gezien de commotie rond FD-NL moet mij toch wat van het hart.
Vandaag op XS4all speelde ik (als engineer) met ene Morre[GoT].
Hij liep op een mijn van mij bij tank barrier #2. Nu is dat op zich geen probleem, ware het niet dat hij een complaint-filed.

Alsof dat niet genoeg was (na verbale vermaning mijnerzijds) herhaalde Morre deze actie... en complainde weer. Het hek was van de dam, Morrend-kind ging panzer en teamkilde mij herhaaldelijk in axis spawn.

Hij verliet weliswaar snel de server (bewust van schuld?), maar ik vind dit gedrag getuigen van kinderlijkheid. Onwaardig aan de [GoT]-tag.

Graag zou ik de lezing van Morre zelf aanhoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Hmm vaag.. ik heb nog nooit Morre[Got] gezien op de xs4all server. En ik speel er toch best wel regelmatig :) Maar idd als iemand op je mijn trapt en diegene gaat complainen dan is deze persoon de GoT tag niet echt waard :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe Ik speelde ook op XS4ALL en idd Morre zoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
xs4all sux gewoon :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man, als ik op andersmans mijn stap zeg IK sorry. Want dan kan die gast weer een nieuwe leggen (tenzij het op een idiote plek is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
TribeClown - Gay Bar rulez :p

• Kimberly
  • Laatst online: 10-09 14:22
Albinoraptor schreef op 09 september 2003 @ 22:28:
[...]

TribeClown - Gay Bar rulez :p
Das idd wel een leuke server.. :)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• Unex
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 22:00:
Man, als ik op andersmans mijn stap zeg IK sorry. Want dan kan die gast weer een nieuwe leggen (tenzij het op een idiote plek is).
idd, doe ik ook, en zo hoort het ook.

Gisteren ook leuk, ben ik medic met full revive, vraagt er iemand om een medic met heel weinig health. Dus ik knal hem neer en revive hem, gaat ie complainen... grr

specs

Verwijderd

het complaint systeem zou bij mijnen moeten aangepast worden imho, als engineer wordt het vrijwel onmogelijk om je xp hoog te houden als je een paar gekken in je team hebt.
bv in level(kan niet op de naam komen) waar een poort op een kiertje staat is het gewoon een prioriteit imho om daar een mijn te leggen als axis, maar dan zie je toch nog steeds teamleden die er vrolijk willen doorheen huppelen ;(

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 14:17:
het complaint systeem zou bij mijnen moeten aangepast worden imho, als engineer wordt het vrijwel onmogelijk om je xp hoog te houden als je een paar gekken in je team hebt.
bv in level(kan niet op de naam komen) waar een poort op een kiertje staat is het gewoon een prioriteit imho om daar een mijn te leggen als axis, maar dan zie je toch nog steeds teamleden die er vrolijk willen doorheen huppelen ;(
Goldrush, van mij zou dat ook mogen dat alleen met mijnen niet kan complainen.
Panzers en flamers wel dat is realistischer maarja dat is eigenlijk ook zo met mijnen

• StephanL
Morre[GoT] Nog nooit gezien, kan ook één of andere gast die GoT niet leuk vindt. Ik zeg ook altijd sorrie als ik op een mijn van mijn team sta, moet ik maar beter uitkijken.

• -LA-
het complaint systeem mag gewoon weg van mij, zit je te slachten komt er ellendige tekst in je beeld of je ff op F1 of F2 wil drukke! en je krijgt er alleenmaar gezeik mee oo.....

MTB Trail Traffic

Verwijderd

-LA- schreef op 10 September 2003 @ 20:03:
het complaint systeem mag gewoon weg van mij, zit je te slachten komt er ellendige tekst in je beeld of je ff op F1 of F2 wil drukke! en je krijgt er alleenmaar gezeik mee oo.....
kan je beter TK afzetten
anders heeft het ook geen zin he?

• Albinoraptor
UneXisT schreef op 10 september 2003 @ 12:24:
[...]
Gisteren ook leuk, ben ik medic met full revive, vraagt er iemand om een medic met heel weinig health. Dus ik knal hem neer en revive hem, gaat ie complainen... grr
Idd daarom doe ik dat ook alleen bij mensen die het wel snappen de rest laat ik gewoon lekker doodgaan en revive ze dan wel :P

• stime
weheh soms als een gast complaint als ik em tk/revive knal ik em lekker weer af, maar dan helemaal et limbo menu in. Als ie zo graag mag complainen bewijs ik em graag een dienst, complain limit staat toch vaak erg hoog dus ken allemaal wel :9

• GrittyKitty
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 20:25:
kan je beter TK afzetten
anders heeft het ook geen zin he?
TK (ofwel friendly fire) uitzetten is voor watjes. Voorbeeld is bij fuel dump kan alle Field ops om de beurt airstrike gooien en co ops + engies gewoon doorlopen om daarna explosives planten. Weinig realisme dus....

Btw kom ik vaak naar ]eve[ server of paulaner 100mbit server komen want daar staan aleen maar nieuwe (en ook beta's) mappen.

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• stime
ik kom af en toe van die spelers tegen die over hete hele veld warpen / teleporteren. zgn door een kutconnectie maar ondertussen kunnen ze mij wel raken en ik hun nie omdat ik niet weet waar ze staan. Is dat een soort cheat ofzo, lijkt me toch echt niet dat een slechte connectie je aim niet verandert. Ik weet verder wel dat er cheats zijn als wallhack voor dit spel, maar dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt dat iemand gekicked werd of erg opvallend speelde.

Verwijderd

Neh is geen cheat, gewoon kutconnectie. En idd zeer irritant als je een lagger niet dood krijgt. In totaal heb ik een stuk of 5 wallhackers meegemaakt. Ook een paar waarvan ik dacht dat ze cheaten, maar niet gekickt werden door PB. Zo was er een gast die je altijd raakte met zn grenate. Kwam ie de hoek om zetten, gooide een granaatje en boem dood. Of dan zit ik bij die gate bij Goldrush, spawnt er een gast die net de server inkomt, rent doodleuk door die gate (alies hadden al tank en spawnden waar eerst axis spawnden), draait een kwartslag en begint gelijk op mij in te schieten. Daarvoor had ik ook niemand doodgeschoten, ik was er net. No way dat ie me kon zien ofzo, hij was net gejoined!

PATCH! http://www.gamershell.com...bbEnemyTerritoryBv1.shtml

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 10:35 ]

• Shartar
Er is nu eindelijk een 1.02 patch voor ET, en deze is hier te downloaden:
http://www.swertcw.com/default.php?c=download&id=471
http://www.fileplanet.com/files/130000/130185.shtml[/

Meer info over de patch staat hier:
http://games.activision.c...territory/102_readme.html

IK heb begrepen dat het installeren van deze patch problemen geeft met Shrubmod-servers of Etpro-servers!

*edit* _Fonz je was me net te snel af :P

[ Voor 7% gewijzigd door Shartar op 11-09-2003 10:38 ]

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 10:30:
Neh is geen cheat, gewoon kutconnectie. En idd zeer irritant als je een lagger niet dood krijgt. In totaal heb ik een stuk of 5 wallhackers meegemaakt. Ook een paar waarvan ik dacht dat ze cheaten, maar niet gekickt werden door PB. Zo was er een gast die je altijd raakte met zn grenate. Kwam ie de hoek om zetten, gooide een granaatje en boem dood. Of dan zit ik bij die gate bij Goldrush, spawnt er een gast die net de server inkomt, rent doodleuk door die gate (alies hadden al tank en spawnden waar eerst axis spawnden), draait een kwartslag en begint gelijk op mij in te schieten. Daarvoor had ik ook niemand doodgeschoten, ik was er net. No way dat ie me kon zien ofzo, hij was net gejoined!

PATCH! http://www.gamershell.com...bbEnemyTerritoryBv1.shtml
Er zijn al wallhacks? :(

Altijd raken met handgranaat kon ik vroeger ook redelijk goed in RtCW, vooral onder water. Gewoon veel oefenen. En vaste verstopplaatsen draai ik altijd ook even naar toe wanneer ik er langs ren, gewoon voor het geval dat. Maar als er wallhacks zijn kan dat het bij die gasten ook verklaren.

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Quote uit de 1.0.2 patch:
added cvar (g_disableComplaints) to disable complaint system for certain type of kills, 1 = mines, 2 = airstrike/ffe, 4 = mortar (add together for multiple types).

Handige optie.

Blub

Verwijderd

bstard schreef op 11 September 2003 @ 12:56:
Quote uit de 1.0.2 patch:
added cvar (g_disableComplaints) to disable complaint system for certain type of kills, 1 = mines, 2 = airstrike/ffe, 4 = mortar (add together for multiple types).

Handige optie.
mja kan weer misbruikt worden imho...een 100% eerlijk systeem bestaat niet denk ik..

nu heb je van die l*mers die airstrikes gebruiken ook al loopt de helft van hun team tussen de vijand

Verwijderd

En daarbij dat mijnen ook 'slecht'gelegd kunnen worden.
Bijvoorbeeld 4 voor de spawn van het eigen team :/

Nieuwe patch bant serveradmins die shrub/bani draaien. v583
Dus de code voor nieuwe patch moet eerst naar meneer bani.
Kleinere kill-messages is zeker goed, aparte weaponbank voor mijnen/ adrenaline-self ook.

Had eerlijk gezegd geen patch verwacht, toch goed die support voor een gratis game. Nu hoop ik op 2 nieuwe officiële campaigns van Splash Damage (was ooit eens aangekondigd).

ps.[GoT]- Smoke, Dunne_hein, unexist allemaal goede spelers
-ManMetWapen aka RiZla.

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Echt cheaten heb ik eerlijk gezegd nog niet meegemaakt... ik zag laatst wel iemand die binnen 1 minuut 200xp erbij kreeg (lijkt me vrij onmogelijk :?)

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Verwijderd

Mobie schreef op 11 September 2003 @ 14:58:
Echt cheaten heb ik eerlijk gezegd nog niet meegemaakt... ik zag laatst wel iemand die binnen 1 minuut 200xp erbij kreeg (lijkt me vrij onmogelijk :?)
een heel goede medic of fieldops kan dat in extreme gevallen wel hoor(hele team reviven, of andere team volledig afmaken dmv een airstrike)

• Kimberly
  • Laatst online: 10-09 14:22
Mobie schreef op 11 september 2003 @ 14:58:
Aim bot's rulen ;)

Maar het kan goed hoor, ik ben wel es een team gejoind met aleen maar n00b's echt elke keer schoot ik dr een neer. Elke 3 seconden ging dr weer een heen ;)

Leuk als een n00b blijft staan, dan hoe je niet eens moeite te doen.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
is er ook een soort Beach map in ET?? vond die altijd errug cool

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02
Reignman schreef op 11 September 2003 @ 16:02:
Er is een soort beach map in ET ja, als Allies kom je net op het strand aan en begint de map. Kan alleen niet op de naam komen :)

The devil is in the details.

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Reignman schreef op 11 September 2003 @ 16:02:
Ja die is aanwezig... seawall battery... persoonlijk vind ik dit wel een van de mindere maps (als je allied bent)

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

• Unex
  • Niet online
Ah RiZla kom ik best vaak tegen. Je zit toch bij de clan FD (of zoiets)?

specs

Verwijderd

Mobie schreef op 11 September 2003 @ 16:05:
[...]

Ja die is aanwezig... seawall battery... persoonlijk vind ik dit wel een van de mindere maps (als je allied bent)
samen met gold rush is dat een van mijn favorieten,

hint: de allies moeten zich niet zozeer op het strand concentreren :P
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.