Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 2

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.301 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 12-07 17:08
http://home.wanadoo.nl/novagamer/logo-test.jpg
Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory
Enemy Territory was origineel een uitbreiding voor de populaire shooter Return to Castle Wolfenstein uit 2001. Dit spel zelf (afgekort met RTCW) is ontwikkeld door vier verschillende bedrijven. Uitgever Activision, ID Software, Nerv Software en Gray Matter Studios. Hoofdzakelijk heeft Nerv Software zich bezig gehouden met het multiplayer gedeelte en Gray Matter Studios met de singleplayer campaign. ID Software, de eigenaar van de Quake 3 engine heeft beide ontwikkel teams erg hard geholpen met hun reusachtige ervaring. Return to Castle Wolfenstein was een succes en uiteraard, dan moet er een uitbreiding of vervolg worden ontwikkeld. De twee ontwikkelteams Splash Damage en Mad Doc kregen de opdracht de uitbreiding 'Enemy Territory' te ontwikkelen. Splash Damage kreeg de taak voor het multiplayer gedeelte en Contact kreeg de zware last van de singleplayer campaign op hun schouders. Na afloop van de ontwikkel periode waren uitgever Activision en ID Software niet erg tevreden met de singleplayer campaign. Uiteindelijk heeft Contact nog iets langer de tijd gekregen maar uiteindelijk hebben ze besloten de singleplayer campaign niet te releasen en de uitbreiding te cancelen.... en toen bleven ze zitten met een goede multiplayer gedeelte. Alleen het multiplayer gedeelte te releasen als de add-on 'Enemy Territory' vonden beide ID Software en ontwikkelaar Activision geen goed plan.
Gelukkig hebben deze twee met Splash Damage besloten de multiplayer van 'ET' gratis te releasen als stand-alone game. Om deze game te spelen heb je dus niets nodig qua Return to Castle Wolfenstein origineel of dergelijke. Hier zijn wij hun natuurlijk erg dankbaar voor. :)
http://home.wanadoo.nl/mrherman/blank.gif

Minimum systeemeisen
Om Enemy Territory te laten draaien heb je minimaal deze systeemeisen nodig, maar je kent de uitgevers wel, die systeemeisen zijn altijd erg laag gegrepen. Elke PC vanaf 1.0Ghz met een GeForce 2 MX of beter kan de game redelijk draaien aangezien de engine erg goed te tweaken is.

• Windows® 98/ME/2000/XP
• 100% Windows® 98/ME/2000/XP compatible system (including all 32bit drivers)
• Intel® Pentium® III 600Mhz processor or AMD equivalent
• 128 MB RAM
• 32 MB 100% fully OpenGL® compliant 3-D video card
• Microsoft® Direct X® 8.1 or higher
• 271 MB total disk space for game files
• 500 MB free disk space for swap file
• Windows compatible toetsenbord
• Windows compatible muis
• Windows compatible geluidskaart
• 56.6k modem of sneller (sneller modem word aangeraden bij servers met meer dan 8 spelers)

Enemy Territory is grondig getest met de volgende videokaarten series:
GeForce 4 Ti, GeForce 4 MX, GeForce 3, GeForce 2 Ultra, GeForce 2 MX, GeForce256, Radeon 8500/64, Radeon 7200/64, Radeon 9700 Pro/128, Xabre 400

Vragen en antwoorden aka FAQ
Op de ET servers is het één groot kleuren feest, iedereen heeft kleuren in zijn naam, hoe doe je dat?
De kleurencode's zijn ongeveer hetzelfde als die van Quake 3 en RTCW.
Een kleurecode maak je door een ^ te plaatsen met een cijfer of letter.
^1
voor je naam, dan geeft hij je naam in het rood weer. Hiermee kan je dus ook combineren, bijv ^1W^dh^2o^ae^i.

Ik draai Linux op mijn systeem, zijn er ook binaries voor Linux beschikbaar?
Yep, deze zijn op de officiële website beschikbaar bij -> Enemy Territory -> Downloads. Tevens onderaan bij de mirrorlist kan je mirrors voor Linux Binaries vinden.

Hoe zie ik mijn fps?
Typ: '/cg_drawfps 1'

Ik vind de ingame serverbrowser niet zo handig, is er geen handige manier om mijn favorieten servers makkelijk te kunnen joinen?
Externe serverbrowsers gebruiken veel mensen, er zijn veel goede programma's op dat gebied. In de meeste programma's zitten velen extra features die erg handig zijn. Een aantal programma's die Enemy Territory zoiezo ondersteunen:

HLSW (freeware)
The All Seeing Eye (21 dagen gratis trial)
GameSpy Arcade (Adware)
PatchFinder (alleen quake 3 engine games)
Server Watch (freeware)

Help! Mijn Enemy Territory geeft een error, wat is dit en hoe kan ik dit verhelpen?
Dit draadje loopt in Games & Discussies voor vragen en problemen moet je bij Spielerij - Problemen & Vragen zijn. Voordat je daar een topic aanmaakt, gebruik eerst even de search om te kijken of iemand al een topic hierover heeft aangemaakt en voor de eventuele oplossing.

"Wie wil er komen ET-en!?"
Afspraken maken om te gaan gamen doe je maar via een chat of dergelijke, niet via GoT. GoT is er om te discussiëren en elkaar te helpen, niet om afspraakjes te maken op welke server je gaat gamen.
Sinds een tijdje is er op QuakeNet een irc channel #GoT-ET, hier heb je uitgebreid de gelegenheid met gotters te gaan ET-en of gewoon ouderwets te chatten. Als je geen irc client hebt kan je eens een kijkje nemen op mIRC.com of op NoNameScript.de.

Wat ook erg handig is, is een [GoT]-tag achter je naam te zetten met ET. Zo kunnen mede gotters elkaar herkennen.
De letters got horen in de kleuren rood-wit-blauw, dit doe je met de volgende kleurencodes:
^a[ ^1G ^0o ^4T ^a]

De haakjes mogen in grijs (^9) maar veel hebben ook oranje (^a).
http://home.planet.nl/~pierr023/naam.jpg

Ah, jullie spelen dus met een [GoT]-tag, zijn jullie dan een clan met wars enzo?
Nee, niet echt. Het is gewoon handig om elkaar te kunnen herkennen in servers en samen te werken. Overigens, als iemand de (zware) taak van clanleader op zich wil nemen bestaat er een kans dat [GoT]-uitgroeit tot een clan als er vraag naar is. Elke Gotter die ET speelt mag dus het [GoT] tag dragen. Een beetje skill is wel nodig, anders maak je het tag ten schande ;)

Waarom staat er een RTCW logo en geen Enemy Territory logo?
Goed opgemerkt, omdat Enemy Territory niet in retail is gegaan is er geen promomateriaal (PSD files of dergelijke) beschikbaar. Ik heb dan ook geen (goede) Enemy Territory logo's kunnen vinden om te gebruiken voor het hoofdlogootje.
Mocht jij er wel een hebben kan je me altijd contacten.

Hey je bent iets belangrijks vergeten of ik zie een spelvaut
Mailen kan altijd, ook ben ik altijd te vinden in #DawnSeekers.nl en op de Tweakers.net irc server. Maar vergeet niet dat de Enemy Territory Manual vrijwel alles uitlegt over ranks, XP, skills, rewards, campaigns enz...

Links
Hieronder vind je een aantal handige links:
Planet Wolfenstein (gamespy network)
RTCW World.com
Wolfenstein.nl
Enemy Territory for Dummies
Enemy Territory Configbuilder
RTCW Files
GameServers.net
Official RTCW website
Activision
Splash Damage
ID Software

Vorige delen:
[RTCW] Enemy Territory *

Mirrorlist:
• XS4ALL (FTP): Alle bestanden
• FilePlanet: Windows | Linux
• FileShack: Windows | Linux
• 3D Gamers: Alle bestanden
• Worthplaying: Alle bestanden
• RTCWFiles.com: Alle bestanden
• GamingHorizon: Alle bestanden
• BarrysWorld: Windows | Linux
• Jolt.co.uk: Windows | Linux
• Fragland.net: Alle bestanden
• RTCW City: Windows | Linux
• GameZone Online: Alle bestanden
• GameHelper: Alle bestanden
• RTCWWorld: Alle bestanden
• Ausgamers: Windows | Linux
• Gamers Hell: Alle bestanden
• SeeMePlayMe: Alle bestanden

De officiele manual die met Enemy Territory word mee geïnstalleerd is een grote schat aan informatie. Je kan deze vinden met de link in je startmenu:
Start / Programma's / Wolfenstein - Enemy Territory / Wolfenstein - Enemy Territory Help / manual.html

RTCW: Enemy Territory FAQ/Startpost 1.0.6 door Novah
Spelvauten en opmerkingen? Mailen kan altijd!

Novah wijzigde deze reactie 16-07-2003 15:35 (30%)
Reden: update

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlueForce
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22-04 21:12

BlueForce

Kijk je niet naast...

Modbreak:
:? Deze startpost ziet er echt vet uit!

Ja, tegenwoordig kunnen mensen prachtige startposts maken.
En natuurlijk mag je deze mensen een compliment geven voor hun moeite.
Alleen is het niet de bedoeling, zoals hoe het er tegenwoordig aan toe gaat.
Replies met enkel "Mooie startpost :9" of in die trant worden niet meer toegestaan, omdat het simpelweg te veel worden.
Sommige topics krijgen eerst meer dan 25 complimentjes en daarna begint de discussie pas.
Je kunt een complimentje geven in een "gewone" reply met de offtopic tag of deze user aanspreken via ICQ/MSN of email.

Aanvullende FAQ en policies Spielerij

M@NIC wijzigde deze reactie 08-07-2003 22:15 (92%)

Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17-07 15:32

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik denk dat het misschien wel handig is als je een link van the all seeing eye in je openingspost zet

Voor de rest: top post!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17-07 08:35

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ziet er zeer profi uit.
Net weer even lekker lopen knallen op de xs4all server.
Als IJsbier [GoT] Medic ging het lekker.
nu nog wat meer kills.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 22:25

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

ET en een Logitech muis.

Ik weet niet of er al eens een oplossing gepost is voor het probleem dan de muisbuttons van een Logitech muis niet te binden zijn?
Maar zie hier de oplossing.

Voer in het register het volgende in:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Logitech\MouseWare\CurrentVersion\GamingCompatibility
Maak daar een tekenreekswaarde aan die Wolfet heet en de waarde et.exe

Dowload dan een programma hiervandaan, een tweakutil van Logitech: ftp://ftp.logitech.com/pu.../mouse/mwadvanced_nld.exe

Vink in dit programma de optie 'knoptoewijzingen voor toetsaanslagen behouden' uit.
Wees zeker dat spelherkenning aangevinkt is. Daarom is de registersleutel aangemaakt, mouseware herkent dan ET als spel.

Mijn MX-500 kan iig weer met 2 knoppen extra gebruikt worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novah
quote:
Pjotrik schreef op 08 July 2003 @ 22:21:
Mijn MX-500 kan iig weer met 2 knoppen extra gebruikt worden.
Ik heb ook deze muis (zie dit topic) maar bedoel jij dan de 2 duimknoppen of bedoel je de 2 cruisecontrollknopjes?

Novah wijzigde deze reactie 09-07-2003 01:17 (85%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marf0rz
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 02-12-2014
Zeker mooie startpost Novah, en bedankt voor de screen0r :). Ik zal hier zo af en toe weer ff wat screenies posten, leuke natuurlijk.
Tis goed dat deze topic gewoon lekker door gaat :)

Edit(zodat er geen modbreak op m'n post komt :D):

Natuurlijk Sebje, Je hebt(op volgorde):

Private
Private 1st Class
Corporal
Sergeant
Lieutenant
Captain
Major
Colonel
Brigadier General
Lieutenant General
General
(... en de Axis tegenhangers)

Verdere info @ manual van ET, manual.html. Staat in startpost van dit topic.

Marf0rz wijzigde deze reactie 08-07-2003 22:53 (54%)

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13-07 07:44

Sebje

Makelaartje

Is er trouwens bekend wat het hoogst haalbare rang is in ET?

offtopic: Deel 2 van mijn draadje, jeuj :P

Trots lid van de GOT-papaclub: Maud 8-11-07 Niels 31-7-09 | Tom ca. 27-2-2013

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Sebje schreef op 08 juli 2003 @ 22:40:
Is er trouwens bekend wat het hoogst haalbare rang is in ET?

offtopic: Deel 2 van mijn draadje, jeuj :P
Ja, RTFM ;)

Neej, maar in de manual staat dat drie sterren het hoogst is: Iets met generaal bla :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brons
  • Laatst online: 17-07 13:27

Brons

Fail!

Ik zat gisteren te spelen en opeens kreeg ik dit:

Het wapen heeft wel leuke kleurtjes maar ik denk niet dat het de bedoeling is? :)
Heeft iemand dit eerder gehad?
Ik heb het zelf maar 1 keer gehad.

offtopic:
mooie start post :)

Brons wijzigde deze reactie 08-07-2003 22:58 (31%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 23:26
ik ben sinds gisteren begonnen met dit spel. het trekt me iig ZEER. het speelt erg lekker en tis gewoon echt team play.

verder bedankt voor die tip met extra mousebuttons kan nu dus eindelijk een beetje reloaden zoals ik gewend ben :P

en offcourse ook ff GOT achter me naam gezet, speel zelf tot nu toe op eweka server omdat ik xs4all niet in kom qua drukte. komt nog wel es en er zijn zat andere servers ook :)

btw nice start post :P

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

quote:
Novah schreef op 08 July 2003 @ 22:28:
[...]
Ik heb ook deze muis (zie dit topic) maar bedoel jij dan de 2 duimknoppen of bedoel je de 2 cruisecontrollknopjes?

Die twee duimknoppen
quote:
Jaguar645 schreef op 08 July 2003 @ 22:49:
...

verder bedankt voor die tip met extra mousebuttons kan nu dus eindelijk een beetje reloaden zoals ik gewend ben :P

...
btw nice start post :P
Het gaat dus inderdaad om de duimbuttons, en de midelste knop (reloaden). Waarschijnlijk werkt dit ook met andere moeilijke spellen.
Alweer 2 mensen blij. :)

Nu niet meer vergeten dat ze werken...

• Novah
quote:
Pjotrik schreef op 09 July 2003 @ 00:18:
[...]

[...]

Het gaat dus inderdaad om de duimbuttons, en de midelste knop (reloaden). Waarschijnlijk werkt dit ook met andere moeilijke spellen.
Alweer 2 mensen blij. :)

Nu niet meer vergeten dat ze werken...
Hmjah... Logitech hebben we het nu over. Die drivers van logitech zijn al tijden slecht (naar mijn mening en in vergelijking tot wat Microsoft qua driver support bied). Ik gebruik die drivers dan ook niet.

Met de windowsmuis drivers doen alle knoppen het ook. Ok... met die logitech drivers kan je alle knoppen andere functies geven maar dat heb ik toch niet nodig.
In windows gebruik ik toch alleen links, rechts en wieletje. Voor het doorscrollen van internet gebruik ik de twee duimknoppen, voor back en forward. De cruisecontroll knopjes doen het ook gewoon. Er is 1 knopje die niet werkt en dat is knopje x. Hij heeft niet echt een naam geloof ik. Is het onderste knopje in het midden. Zonder drivers kan je die niet gebruiken maar ingame en in windows ben ik beter af zonder de drivers van Logitech.

Voor mensen die nu al jaren werken met die duimknop die ze geconfigureerd hebben als bijv doubleclick dan kan je daar vaak niet meer zonder mee. Maar ik heb altijd zonder drivers gewerkt. Ik hoop dat er een dag komt dat Logitech WEL goede driversupport geeft. Ik hoop dat ik dan nog leef :P

-offtopic:
thx voor de complimenten, ik ben er ook erg lang mee bezig geweest en heb zo veel mogelijk informatie proberen te geven. Ik heb het gevoel dat er wel nog wat mis. Als iemand nog wat goeds heeft om toe te voegen zoals een link naar goede rtcw (et) website, een goed enemy territory logo of een idee voor wat dan ook wat de faq/startpost ten goede komt... gooi het eruit!

Novah wijzigde deze reactie 09-07-2003 01:29 (20%)

• niq
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 16-07 13:29

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Nog een browser om servers en gamers te vinden:
PathFinder ET

En ik vond dit ook erg handig. Gaat over de FireTeams, welke iets beter is belicht:
quote:
Ever wondered what the Fireteam-Vote at the beginning of every map is for and pressed annoyed F2?

The Fireteam feature in ET is very useful. It allows you to create a team inside the Allied or Axis side.
It helps you then to unmask enemy covert ops.

Press F1 when the vote asks you to join. You'll see a list of all players in this fireteam at the top of the left hand side.
You can chat secretly only to these persons with the fireteam chat, which usually opens on the U key.
But there's also another advantage. When you open the Limbo menu (L) you see all fireteam-members on the map.

And here's how you quickly find out if it's a teammate or an enemy covert op infront of you:

Create a new file e.g. check.cfg in your etmain-folder with the following content:

Quote:

set showteam "selectbuddy -2; set nextteamtoggle vstr hideteam; echo ^7Fireteam-Icon: ^1Activated!"
set hideteam "selectbuddy -1; set nextteamtoggle vstr showteam; echo ^7Fireteam-Icon: ^1Deactivated!"
set nextteamtoggle "vstr showteam"

bind x "vstr nextteamtoggle"

Execute the script in your console (exec check.cfg). If you press x to activate it, you'll see an icon over every fireteam-member (screenshot). If it's an enemy covert op no icon will appear (screenshot). Pressing x again you deactivate it.

Next time better join the fireteam with F1!!
Bron: Enemy-Territory Forum

Ik speel trouwens onder de naam: niQ (in oranje). Gisteravond nog in Radar: op een seconde na het laatste radar part terug naar de truck gebracht :p, was een lekker gevoel, vooral omdat de Axis veel beter waren en bij ons (Allied) geen sprake was van echt teamwerk.

niq wijzigde deze reactie 09-07-2003 10:04 (10%)

Boardwalk Empire | Big Bang Theory | Game of Thrones | Modern Family

• Shartar
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 18-02-2018
Ik denk dat de newbie guide zoals Mr_UnAnimouS die gepost heeft in Deel 1 misschien wel leuk is om aan te vullen en bij de startpost te zetten:

- Bekijk de manual goed: vooral wat je met de verschillende classes kan
- Kies 1 class en speel daar een tijdje mee totdat je er alles vanaf weet.
- Loop achter groepjes van mensen aan om de levels een beetje te leren en geef
backup waar nodig is .
- Bind je knoppen aan makkelijk bereikbare knoppen (nu je weet wat alles doet ).
- Ga niet gelijk schelden als je af wordt gemaakt door een teammate nergens voor
nodig. Hij doet het niet expres.
- Probeer wat taktieken uit van verschillende maps en werk samen.

En verder is het misschien een idee om een top 5 samen te stellen van servers waar GoT-ers spelen, zoals Xs4All etc.

• Shartar
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 18-02-2018
Even een vraag:

Ik speelde gisteren Oasis tegen een aantal clanmembers, en ik
zag dat ze de guns op wilden blazen vanaf de buitenmuur, dus
helemaal aan de achterkant van de map.
Ze stonden op elkaar, onder de gun, en plaatsen het dynamiet
tegen de muur. Helaas voor hun werden ze door mijn MP40 neergeschoten })

Ik vraag mij af of dit echt werkt, heeft iemand dit al eens gedaan
of ook gezien? Ik kon het ze na het potje niet meer vragen omdat ze ermee
kapten...

• Tito129
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:33
Ik heb nog wel een goede link naar rtcw ET voor dummies:
http://www.rtcwonline.com/dummies/enemyterritory.htm

Misschien kunnen we die er boven bijzetten.

• Nyrox
  • Laatst online: 16-03-2014

Nyrox

überhaupt

ff klein vraagje, maar als ik schiet met mn sniper, dan schiet het viziertje omhoog.... dus mn rifle ook.... doe ik iets fout misschien?

iPod Video 30 GB // SonyEricsson K700i // Internationaal Recht

• Wekkel
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 30-05 19:04

Wekkel

De downloadkoning

Ik ga de tweaks maar eens inzetten, want mijn fps is zo af en toe om te huilen. Wel eerst de originele even opslaan ;) Die van de fireteam is wel oké, dat ga ik ook proberen.

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

quote:
Nyrox schreef op 09 July 2003 @ 11:22:
ff klein vraagje, maar als ik schiet met mn sniper, dan schiet het viziertje omhoog.... dus mn rifle ook.... doe ik iets fout misschien?
Dat heet realisme. Dat is de terugslag van je geweer.

Hoe beter je wordt, hoe minder terugslag je krijgt. :)

• DeadKnight
  • Laatst online: 22:11
ook es ff vraagie hoe hete die server ook al weer die alle 6 maps gewoon door draait?

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik weet dat Pruts de 6 maps draait. Er zijn er wel meer , maar die weet ik ff niet

• PoweRoy
  • Laatst online: 12-07 12:21

PoweRoy

funky!

quote:
DeadKnight schreef op 09 July 2003 @ 11:45:
ook es ff vraagie hoe hete die server ook al weer die alle 6 maps gewoon door draait?
[ggd]metselstuben
^1[GDD]^4Metzelstuebchen ^3-Complete-|37ms|131.220.103.162:27960

ggd is in rood en de rest in blauw. echt goeie server, no lag, no lamers :)

PoweRoy wijzigde deze reactie 09-07-2003 12:06 (11%)

[This space is for rent]

• Tito129
quote:
Wekkel schreef op 09 July 2003 @ 11:23:
Ik ga de tweaks maar eens inzetten, want mijn fps is zo af en toe om te huilen. Wel eerst de originele even opslaan ;) Die van de fireteam is wel oké, dat ga ik ook proberen.
Wat doet dat stukje eigenlijk precies, kon der niet helemaal uitkomen..?

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
niQ2001 schreef op 09 juli 2003 @ 10:01:
En ik vond dit ook erg handig. Gaat over de FireTeams, welke iets beter is belicht:
[...]
Ik heb die covert ops herkenningsmethode maar even getest, maar eigelijk vind ik zoiets niet echt eerlijk. De n00b weet niet dat dit bestaat en zal dus minder snel covert ops herkennen. Verder werkt het dus alleen als iedereen in je fireteam zit.

Covert ops kan je ook gewoon herkennen, zonder scripts: Wanneer iemand zijn naam te laat of helemaal niet op komt is het een covert ops. Bovendien vertoont de covert ops vreemd gedrag: loopt naar jou toe ipv van jou af naar de vijand.

• Bezulba
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16-07 22:38

Bezulba

Formerly known as Eendje

quote:
wwillem schreef op 09 July 2003 @ 12:25:
[...]

Ik heb die covert ops herkenningsmethode maar even getest, maar eigelijk vind ik zoiets niet echt eerlijk. De n00b weet niet dat dit bestaat en zal dus minder snel covert ops herkennen. Verder werkt het dus alleen als iedereen in je fireteam zit.

Covert ops kan je ook gewoon herkennen, zonder scripts: Wanneer iemand zijn naam te laat of helemaal niet op komt is het een covert ops. Bovendien vertoont de covert ops vreemd gedrag: loopt naar jou toe ipv van jou af naar de vijand.
je ziet het echt snel ja... hij heeft gewoon geen nick bovenzich... en vaak beginnen ze gelijk te schieten als je naar ze kijkt want dan hebben ze het idee dat je ze ontdekt heb :)

blup

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Vaak ben je alleen net even te laat met je reactie als ie begint met schieten. Dankzij mijn lage fps maar meer mijn beroerde schiettechnieken delf ik altijd het onderspit waardoor ik pas bij de respawn een rondlopende covert revenge kan geven >:)

• Tito129
heb het net ook even getest. Het werkt alleen als iedereen in je fireteam zit. Wat me trouwens ook opviel was in het kleine kompas rechtboven in de meeste mensen een wit cirkeltje hebben wat betekend die. Je zelf hebt een gele. Maar sommige hebben helemaal niks.
Wat betekend dat witte ding.

• Scizo
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 31-08-2012

Scizo

Ondersteund Alles...

quote:
eendje schreef op 09 July 2003 @ 12:31:
[...]

je ziet het echt snel ja... hij heeft gewoon geen nick bovenzich... en vaak beginnen ze gelijk te schieten als je naar ze kijkt want dan hebben ze het idee dat je ze ontdekt heb :)
Mjah maar een level 4 Covert Ops heeft dus ook wel de naam erboven staan van de player waarvan hij de suite heeft gesnatched ;) Dus zo red je het ook niet... :p

[GoT]Scizofrain - Insurgency!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Oei, dat is dan tricky. Daar zal ik dus rekening mee moeten houden als er echt goede ops meedoen.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

quote:
Scizo schreef op 09 juli 2003 @ 13:23:
[...]

Mjah maar een level 4 Covert Ops heeft dus ook wel de naam erboven staan van de player waarvan hij de suite heeft gesnatched ;) Dus zo red je het ook niet... :p
kwam ik vandaag ook achter ja... :)

alleen letten die gast niet echt op mines ;)

ging wel weer lekker daarnet... lekker bezig in goldrush... ze kregen de tank niet voorbij de eerste barrier ;) en we hadden ze pinned down bij hun spawn.. ik bleef maar als engineer die commandpost opblazen en daarna zelf 1tje bouwen ;)

stond uiteindelijk ook bovenaan, met awards voor best engineer, best acc, most frags, en highest exp :)

toch leuk datje zelfs als supportive unite (wat een engineer eigenlijk is) veel frags kan halen (khad btw een garand, granaten schieten roelt ;)

Bezulba wijzigde deze reactie 09-07-2003 14:47 (42%)

blup

• Novah
Het ontdekken van Coverops in verkleding heb ik absoluut geen moeite mee.

Ik heb jaren lang heel actief Counter-Strike gespeelt. Daar is de radar die je hebt (in ET een compas) van groot belang. Je hoort bijvoorbeeld voetstappen achter een bepaalde muur/kist, vervolgens check je je radar of het een teammate is. Zoniet... is het een vijand, knalle maar :)

Bij ET verschijnen Coverops van de vijand die in een ander pak lopen niet op de radar (/compas). Als je dus iemand ziet lopen die in tegenovergestelde richting loopt bijv, kortom je verdenkt iemand. Check je radar, staat hij er niet op moet je hem zo snel mogelijk af zien te maken. Bij goldrush, als je in de bank campt met je team als axis, check constant je radar bij alles en iedereen, zo weet je in no-time of er omgekleede coverops rondlopen.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

quote:
Novah schreef op 09 July 2003 @ 15:20:

Ik heb jaren lang heel actief Counter-Strike gespeelt. Daar is de radar die je hebt (in ET een compas) van groot belang. Je hoort bijvoorbeeld voetstappen achter een bepaalde muur/kist, vervolgens check je je radar of het een teammate is. Zoniet... is het een vijand, knalle maar :)

Bij ET verschijnen Coverops van de vijand die in een ander pak lopen niet op de radar (/compas). Als je dus iemand ziet lopen die in tegenovergestelde richting loopt bijv, kortom je verdenkt iemand. Check je radar, staat hij er niet op moet je hem zo snel mogelijk af zien te maken. Bij goldrush, als je in de bank campt met je team als axis, check constant je radar bij alles en iedereen, zo weet je in no-time of er omgekleede coverops rondlopen.
ik heb ook zo vaak cs gespeelt en doe het ook gewoon automatisch zonder er bij na te denken voetstappen->radar->geen teammate?-> knallend de hoek om ;)

blup

• Graham
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-02 19:07
Idd, dat werkt echt prima. Ik weet niet meer of ik het goed zag of niet maar volgens mij als je met je crosshair op een verdacht persoon (verdacht van Coverops te zijn) richt dan verschijnt er volgens mij geen naam...weet het niet zeker zoals ik al zei ;)
quote:
Ik heb jaren lang heel actief Counter-Strike gespeelt.
Novah, speel je het dan nog wel eens of helemaal niet meer?

grahamofthewheels.com

• Illegal_Alien
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Heb ff vraagje: Heb in ET de volgende naam:

Illegal_Alien[NL] (In oranje) maar als ik daar het GOT ding achter wilt zetten word me naam wit :? Hoe moet ik het invullen dan? Oranje is dacht ik ^7...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Die truuk met de radar werkt dus slecht op spawn punten waar een covert zich op blijft houden. Daar komt het toch op intuïtie aan.

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

quote:
Wekkel schreef op 09 juli 2003 @ 17:10:
Die truuk met de radar werkt dus slecht op spawn punten waar een covert zich op blijft houden. Daar komt het toch op intuïtie aan.
Je ziet bij vijanden toch niet zo`n Health balkje boven hun kop?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

quote:
Illegal_Alien schreef op 09 juli 2003 @ 17:13:
[...]

Je ziet bij vijanden toch niet zo`n Health balkje boven hun kop?
behalve als het een covert ops is met level 4 :X

[This space is for rent]

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

En dan nog ben je vaak te laat met schieten. De covert begint vaak eerder als je 'm even goed gaat bekijken. Met al die lame complainers kijk je wel uit om zomaar in het wilde weg op je teamies te gaan knallen :X

• dr snuggles
  • Niet online
quote:

Das een mooie theorie, maar die werkt dus niet optimaal;
1) Zou gauw jij of je andere teammates een covert ops zien lopen (maar niet weten dat het er 1'tje is), staat hij gewoon op je map aan gegeven.
2) Zou gauw je voetstappen hoort ben je meestal al te laat, je hebt een mes tussen je ribben of je bent opgeblazen met een satchel charge.

Uit de manual:
quote:
Players can still identify disguised enemy Covert Ops. Disguised enemy Covert Ops at longer ranges will display the name and rank information of the player whose uniform they've stolen but at close range, disguised enemy Covert Ops will not display ANY name or rank information and may be safely shot.
Verder is het volgens mij ook zo, wat oa PoweRoy zegt: Bij level 4 (volgens mij zelfs al eerder) zie je de naam toch wel. Het mooie is nu juist, dat je zo'n naam net een halve seconde later ziet dan normaal. DAT is nu juist de truc om zo'n jodokus te ontdekken.

Edit, zelfs bij covert ops met een xp van rond de 70~90 zie je al de naam staan. Ik vermoed dus dat al vanaf level 1, misschien level 2 de naam er al boven staat.

dr snuggles wijzigde deze reactie 09-07-2003 20:00 (7%)

• niq
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 16-07 13:29

niq

Eet nooit gele sneeuw!

quote:
Wekkel schreef op 09 July 2003 @ 11:23:Die van de fireteam is wel oké, dat ga ik ook proberen.
Ik had het vandaag geprobeert... Alleen binde het de x-toets tot de activatie van dit script...
En die gebruikte ik dus om te gaan liggen...
Dus moest ik de hele op mijn knieen.

(als je op xs4all, een Axis sniper zag op zijn knieen, was ik het dus...)

niq wijzigde deze reactie 09-07-2003 22:59 (13%)

Boardwalk Empire | Big Bang Theory | Game of Thrones | Modern Family

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Dat ging kut op de xs4all server.

Bij de axis zat iemand die met 2 keer herladen 5 mensen afschoot, en zelf een kwart van z'n health kwijt was. Hij werd niet of nauwelijks geraakt.
Dan in vergelijking met mij. Ik schiet op een niet actieve persoon mijn hele clip leeg, herlaad schiet nog 6 maal en de persoon is dood. Let wel, de persoon bewoog niet. En als ik dan geraakt wordt ben ik in 1 schot een halve balk kwijt. Rara waarom is dit? En het ligt niet aan headshots of bodyshots. Ligt het aan de verbinding met de server, dat de server steeds in het voordeel van de ander berekend?

Ik werd zelfs op onmogelijke plaatsen nog geraakt, achter bergen en stenen.

En dan nog al het vriendelijke vuur.. no complaint. f2, f2, f2, f2....
Nee, het ging niet lekker.

• Graham
Ging idd niet helemaal top ;)

Ik wou effe wat in de groep gooien:

Zullen we de [GoT]-tag eens standaardiseren?

grahamofthewheels.com

• Tito129
quote:
Graham schreef op 09 July 2003 @ 23:52:
Ging idd niet helemaal top ;)

Ik wou effe wat in de groep gooien:

Zullen we de [GoT]-tag eens standaardiseren?
Ben ik voor,
Ik vind dit de mooiste Tito ^a[^1G^7o^4T^a]
das brons, rood, wit, blauw, brons

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 02:40
quote:
Tito schreef op 09 July 2003 @ 23:58:
[...]

Ben ik voor,
Ik vind dit de mooiste Tito ^a[^1G^7o^4T^a]
das brons, rood, wit, blauw, brons
Kan je ook letters gebruiken voor kleuren?
Is er dan ook misschien roze? :p

• Jack Frost
  • Laatst online: 20-04-2007
Hmmm, covert ops. Dat is toch redelijk simpel? Een engineer met een FG42 of een medic met een satchel charge zijn echt dead give-aways en iemand die rondloopt met een mes is sowieso verdacht :P

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Albinoraptor schreef op 10 July 2003 @ 01:54:
[...]

Kan je ook letters gebruiken voor kleuren?
Is er dan ook misschien roze? :p
Ja er is roze. Ik weet alleen niet welke :D.

Ik ben trouwens ook voor: ^a[^1G^7o^4T^a]
brons/oranje is gewoon mooier, bovendien past het bij de oranje wimpel van de NL vlag :).

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Waar voeren jullie je naam in + tag zodat ie ook daadwerkelijk blijft staan.

Want in mn limbo menu komt alleen mn nick tevoorschijn; de tag typ ik er dan zelf achter. Maar ik moet het toch ergens in kunnen stellen opdat het programma het niet vergeet.

(en profile helpt niet :) )

• Bleet
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mijnes is gewoon Bleet[GoT]{NL} En dan GoT in roodwitblauw :)
Is dat niet goed genoeg?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"

• Mistix
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 29-07-2007

Mistix

Pie is good

waar zijn die andere maps te downloaden. van oasis enzo... ik heb er geloof ik 3 :?

Mistix wijzigde deze reactie 10-07-2003 11:19 (18%)

Specs = klik

• McRed
  • Laatst online: 27-08-2018

McRed

Tromgeroffel....

quote:
Dionysos schreef op 10 July 2003 @ 11:10:

Want in mn limbo menu komt alleen mn nick tevoorschijn; de tag typ ik er dan zelf achter. Maar ik moet het toch ergens in kunnen stellen opdat het programma het niet vergeet.

Je moet tussen je nick en de GOT tag GEEN spatie zetten, misschien ligt het bij jou hieraan?

Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet

• Graham
quote:

Zou zeggen in ASE of HLSW...wat je ook gebruikt.
quote:
Blade_V schreef op 10 July 2003 @ 11:17:
Mijnes is gewoon Bleet[GoT]{NL} En dan GoT in roodwitblauw :)
Is dat niet goed genoeg?
Nee :P ;)

Het is toch veel mooier als het allemaal hetzelfde is...of ben ik de enige die dat vind.. * Graham kijk naar boven en ziet het antwoord :D

grahamofthewheels.com

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:37
quote:
McRed schreef op 10 July 2003 @ 11:33:
[...]

Je moet tussen je nick en de GOT tag GEEN spatie zetten, misschien ligt het bij jou hieraan?
Ik denk eerder dat het ligt aan het feit dat als je met ASE connect niet dezelfde naam neemt als dat je de vorige keer in had gevoerd.
Ik verander mijn naam via de console in MaRc0[GoT] (met kleurtjes), als ik later connect via ET zelf blijft het gewoon staan, maar connect ik via ASE dan staat er weer gewoon MaRc0. Alleen kan ik nu even niet vinden waar ik dat zo moeten veranderen.

The devil is in the details.

• Tito129
quote:

Ik heb het gewoon via options -> game> name gedaan..
En dat werkt goed

• Jerry
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09-04 19:44

Jerry

Who?

quote:
Dionysos schreef op 10 juli 2003 @ 11:10:

[spuit 11]
Options -> game -> Player Alias
[/spuit 11]

(traag op de vroege ochtend :P)

Jerry wijzigde deze reactie 10-07-2003 11:43 (8%)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

quote:
Pjotrik schreef op 09 July 2003 @ 23:36:
Dat ging kut op de xs4all server.
Die Neo's waren inderdaad zwaar verdacht. Overal kwam een sniperbullet vandaan, bos of heuvel deerde ze niet. Bij zijn verhaal over 4 jaar Quake ervaring dacht ik eerder aan 4 jaar aimbots verzamelen :X Die gasten schoten stuk voor stuk onwaarschijnlijk goed, terwijl bij ons ook echt geen doetjes rondliepen. Al met al een behoorlijke kluif.

• _Fonz
  • Laatst online: 21-05-2005

_Fonz

Dream on

Nick invoeren?

open console en typ:

/set name (de hele ratteplan inclusief ^) < Rofl wist ik veel dat ^ ) dat is ...

Mijn naam is dus bijv /set name ^3_F^7onz

Edit: Marco op welke server speel jij? Ik wil je namelijk errug graag afknallen })

_Fonz wijzigde deze reactie 10-07-2003 11:52 (36%)

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

• Glorix Jim
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 16-07 20:24
JE naam staat volgens mij in je etconfig.cfg
gewoon openen met wordpad en dan aanpassen
onder /name

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Zo kan het ook idd :)

Ohw gisteren ff mijn record verscherpt .. op een 3 map campaign als Field Ops 1075 XP.

Edit: Goh het is een spelletje Marco .... Zie het meer als een uitdaging om mij af te knallen :)

_Fonz wijzigde deze reactie 10-07-2003 11:58 (177%)

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:37
Met Tools » Set name kan het trouwens ook kwam ik net achter :)
quote:
_Fonz schreef op 10 July 2003 @ 11:49:
Marco op welke server speel jij? Ik wil je namelijk errug graag afknallen })
Mja, als je zo gaat beginnen heb ik er al geen zin in. En trouwens wat heb ik gedaan dat jij je zo tegenover mij gedraagt :?

The devil is in the details.

• _Fonz

_Fonz

Dream on

quote:
Wekkel schreef op 10 July 2003 @ 11:46:
[...]

Die Neo's waren inderdaad zwaar verdacht. Overal kwam een sniperbullet vandaan, bos of heuvel deerde ze niet. Bij zijn verhaal over 4 jaar Quake ervaring dacht ik eerder aan 4 jaar aimbots verzamelen :X Die gasten schoten stuk voor stuk onwaarschijnlijk goed, terwijl bij ons ook echt geen doetjes rondliepen. Al met al een behoorlijke kluif.
Zie het meer als config tweaken ;)

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

En dan door bomen en bos heen kunnen kijken. No sweat... 8)7

• _Fonz

_Fonz

Dream on

quote:
Wekkel schreef op 10 July 2003 @ 12:04:
Weet niet hoever picmip kan, maar in RTCW had ik em op 5 en dan zag je geen bladeren meer aan de bomen. Verder bij dat sublevel zag ik geen balken meer die over de sub heen gaan. Zeg maar als je direct uit de spawn (axis) rechtdoor gaat, kun je over een balk naar andere kant lopen. Ik loop altijd op gevoel hehe omdat ik em dus niet zie.

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Wekkel schreef op 10 juli 2003 @ 12:04:
Zo gauw ik flink kapot geschoten wordt en het helemaal zat ben ga ik meestal lekker panzeren. Tis bijna onmogelijk om je daar tegen te verdedigen. De pro's vinden het meestal erg vervelend als ze net zoveel dood gaan als de normale spelers en zou gauw de frustratie bij zulke lui stijgt gaan ze slechter spelen :P.

Jammer alleen dat deze theorie niet altijd op gaat (8>

Edit: Op de ardy.net servers is het ook wel gezellig. Zitten veel NL'ers en wat GoT'ers. Net 7 potjes achter elkaar gewonnen: super teamwork. Lowtunes[GoT] was er ook nog.

dr snuggles wijzigde deze reactie 10-07-2003 16:39 (15%)

• DeadKnight
  • Laatst online: 22:11
Me speeld ook erg vaak met een vriend op ardy.net 1 of 2..
Scientist heet hij... ;)

(btw) vandaag die gasten van gamekings op de megafestatie tegengekomen best aardige gasten!

• Fazer-Freak
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 30-10-2003

Fazer-Freak

-= lame? =-

ik speel ook al tijdje ET .. kom ook al hele tijd hier op GoT alleen net maar ffies geregistreerd :) wel lachen game dit en nog mooi dat het gratis ook :) ben al af en toe wat gotters tegen gekomen op wat servers.
dat springen over die muur in Oasis lukt me nog nie echt .. 1x gelukt :S kom steeds NET een stukkie tekort :S

ow en ik speel onder de naam FazerFreak :) ik denk dat ik nu ook maar de GOT tag erop doe.. staat wel koel :)

Fazer-Freak wijzigde deze reactie 10-07-2003 20:41 (15%)

• scrooch_
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 29-08-2003
Bij minimale systeemeisen staat dat je oa Windows nodig hebt. Wil je hier even ook Linux bijzetten :)

to much is never enough

• greatgonzo
  • Laatst online: 18:50

greatgonzo

schit-te-rend!

hij staat wel in de manual, maar wat doet de Issued Flak Jacket nu eigenlijk? Die krijg je bij engineer level 4

Onder welke knop zit ie?

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Dan heb je volgens mij minder schade door explosies

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
greatgonzo schreef op 10 July 2003 @ 21:07:
hij staat wel in de manual, maar wat doet de Issued Flak Jacket nu eigenlijk? Die krijg je bij engineer level 4

Onder welke knop zit ie?
Het staat echt in de manual. Harstikke handig: start -> programs -> ET -> ET help -> Manual

• T1cal
  • Niet online

T1cal

BURN!!11

quote:
Fazer-Freak schreef op 10 July 2003 @ 20:40:
ik speel ook al tijdje ET .. kom ook al hele tijd hier op GoT alleen net maar ffies geregistreerd :) wel lachen game dit en nog mooi dat het gratis ook :) ben al af en toe wat gotters tegen gekomen op wat servers.
dat springen over die muur in Oasis lukt me nog nie echt .. 1x gelukt :S kom steeds NET een stukkie tekort :S

ow en ik speel onder de naam FazerFreak :) ik denk dat ik nu ook maar de GOT tag erop doe.. staat wel koel :)
En je hebt me net geTKed!! :) Had ik eindelijk een pakje van de enemy aan |:( All good though, ik ga geen covert ops meer spelen.

Warcraft III TFT Profile

• Marf0rz
Ik word niet goed van mensen die me de hele tijd, voortdurend, constant, op 1 lijn, op de domste manier mogelijk neer maaien als ik de uniform van de vijand aan heb. Teamkillnoobs dus. Ik ben een keer zo ongelofelijk door de rooie gegaan, dat was echt niet goed, gewoon niet leuk meer :|

Daar weet Novah alles van :9

Ook gewoon dat het niveau zo laag is op veel servers. Ik heb zo vaak gezien dat mensen gewoon maar wat doen, beetje rondlopen, beetje teamkillen, beetje campen. Word ik echt NIET goed van. Met andere spellen heb ik daar bijna geen last van, maar met dit spel, ik weet niet. :X

• Jerry

Jerry

Who?

quote:
Marf0rz schreef op 10 July 2003 @ 22:59:
Ik word niet goed van mensen die me de hele tijd, voortdurend, constant, op 1 lijn, op de domste manier mogelijk neer maaien als ik de uniform van de vijand aan heb. Teamkillnoobs dus. Ik ben een keer zo ongelofelijk door de rooie gegaan, dat was echt niet goed, gewoon niet leuk meer :|

Daar weet Novah alles van :9

Ook gewoon dat het niveau zo laag is op veel servers. Ik heb zo vaak gezien dat mensen gewoon maar wat doen, beetje rondlopen, beetje teamkillen, beetje campen. Word ik echt NIET goed van. Met andere spellen heb ik daar bijna geen last van, maar met dit spel, ik weet niet. :X
Altijd je "coolness" bewaren ;). Ik heb ook wel is van die momenten (ARGH! Weer zo'n f*cking noob die....). Maar dan denk ik bij mezelf: rustig, als je je nog meer gaat opwinden ga je nog slechter spelen :P.
Je hebt altijd wel een potje waar je niet zo lekker speelt (of waar het team niet lekker meehelpt 8)7).

Vandaag had ik een leuk potje als Covert Ops op de map Goldrush. Ik sloopte de hele tijd de commandpost van de allies :D. Wel humor toen er een persoon van de Allies iedereen neerschoot die er naartoe liep (incl. zijn eigen team), omdat ie niet meer wist wie nu Covert Ops was :D 8). Hij werd helemaal geflipt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• stime
  • Laatst online: 06-07 10:51
veel mensen leven in de veronderstelling dat andere mensen et zware werk wel ff doen terwijl zij lekker aanklungelen hier en daar. Of ze snappen gewoon niet wat ze moeten doen, blijven nog geen 10 seconden nadat ze respawnen in leven en spelen daarna nooit meer.

• Marf0rz
quote:
Mr_UnAnimouS schreef op 10 juli 2003 @ 23:52:
[...]

Altijd je "coolness" bewaren ;). Ik heb ook wel is van die momenten (ARGH! Weer zo'n f*cking noob die....). Maar dan denk ik bij mezelf: rustig, als je je nog meer gaat opwinden ga je nog slechter spelen :P.
Je hebt altijd wel een potje waar je niet zo lekker speelt (of waar het team niet lekker meehelpt 8)7).

Vandaag had ik een leuk potje als Covert Ops op de map Goldrush. Ik sloopte de hele tijd de commandpost van de allies :D. Wel humor toen er een persoon van de Allies iedereen neerschoot die er naartoe liep (incl. zijn eigen team), omdat ie niet meer wist wie nu Covert Ops was :D 8). Hij werd helemaal geflipt.
Ik ben er altijd voor, m'n "Coolness" bewaren. Ik doe het dan ook zoveel mogelijk. Ik heb vaak(en vooral meer) gehad dat mensen tegen me liepen te schelden, omdat ik te goed was en ze de hele tijd neermaaide :P. Echt de meest vulgaire dingen komen naar je hoofd, maar ik hou altijd m'n "Coolness" ;).

Tjek trouwens m'n nieuwe sig, in m'n sig, lol.

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Soms krijg je ook wel complimenten. Zoals eergisteren toen het hele team uit zn dak ging omdat ze gewonnen hadden en iemand van de tegenpartij zei dat ze dat alleen te danken hadden aan mij ... :)

• Marf0rz
Niet bijzonder, maar wel grappig, het zijn er 5, maar misschien waren het er zelfs wel 6, alleen past dat niet op het scherm. De 1ste zie je wat meer weggevallen al, maar wel goed te zien. Het was echt klote omdat axis hun beach goed hadden verdedigd, dus ik maak een suicide rush, gooi zo'n ding, ga dood, en WHAM. Had al 3 Signal awards dus je krijgt 2 air raids als 1 signal gooit, was wel geinig :)

Klik!

• Novah
Enemy Territory Map Editor On The Way
Enemy Territory | 18:10 | Jube
Great news down the pipe today for all you mappers out there whom have been waiting anxiously for the Wolfenstein: Enemy Territory Map Editor. Hellchick from Activision let us know that they are expecting to be ready to release it tomorrow. That's all the information we have for the moment, but we'll keep you all in the know!
Lijkt mij goed nieuws, laat de goede mappers maar wat vette campaigns maken... :)

Novah wijzigde deze reactie 11-07-2003 04:48 (3%)

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Marf0rz schreef op 11 July 2003 @ 04:44:
Niet bijzonder, maar wel grappig, het zijn er 5, maar misschien waren het er zelfs wel 6, alleen past dat niet op het scherm. De 1ste zie je wat meer weggevallen al, maar wel goed te zien. Het was echt klote omdat axis hun beach goed hadden verdedigd, dus ik maak een suicide rush, gooi zo'n ding, ga dood, en WHAM. Had al 3 Signal awards dus je krijgt 2 air raids als 1 signal gooit, was wel geinig :)

[afbeelding]Klik!
Netjes, maarreh, je tag is niet comform de standaard. Oftewel, of jij de [ en de ] oranje (^a) zou willen maken :).

• DeX
  • Laatst online: 15-07 19:11
Uit de startpost begrijp ik dat iedereen gewoon [GoT] mag gebruiken. Ik ben het gisteren begonnen te spelen en ben zeer onder de indruk van de lekkere gameplay.

• speedfragger
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16-08-2003
Egt nice dit spel :> :P

speedfragger wijzigde deze reactie 11-07-2003 09:50 (100%)

Specs: AMD XP 2400+ @ 2139 Mhz | ECS K7S5A | 256 DDR @ 145 Mhz | Ati radeon 9500 non pro 128 DDR |

• Skyclad
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09-07 12:07
quote:
_Fonz schreef op 11 juli 2003 @ 01:27:
Soms krijg je ook wel complimenten. Zoals eergisteren toen het hele team uit zn dak ging omdat ze gewonnen hadden en iemand van de tegenpartij zei dat ze dat alleen te danken hadden aan mij ... :)
Nette tegenstander dan, ik heb ook wel eens bij Fuel Depot wanneer ik Axis speelde naar mijn hoofd gekregen dat ik een lamer was omdat ik in de basis 'campte', waar ik als engineer lol had met het afmaken van al die covert ops en engineers die mijn team door liet.

Kennelijk mocht ik van hun niet verdedigen, wilde ze spelen om te winnen in plaats van moeite te moeten doen.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Gisteren weer een lamer die keihard gaan complainen (echt binnen 0,5 sec. na de TK) omdat ik de tank furieus in mijn eentje probeer te pinnen met mijn mortar. Dat heeft de engineers toch heel wat reparaties gekost, dat potje ;)

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik hoop echt dat ze meer maps gaan uitbrengen, want de Afrikaanse maps beginnen me een beetje te vervelen.. :(

Last.fm |
"Never forget 10/23/07"

• StephanL
  • Laatst online: 17-07 01:08
quote:
Blade_V schreef op 11 July 2003 @ 11:42:
Ik hoop echt dat ze meer maps gaan uitbrengen, want de Afrikaanse maps beginnen me een beetje te vervelen.. :(
Ga je naar de europeese mappen :z

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Duh ;)

http://gamershell.com/news_MapEditorforBRTCWEnemyTe.shtml
W00000t, nu gaan dur heel wat nieuwe maps komen *D

Naja, helaas ben ik al bezig voor Alternova, dus van mij moet je niet veel resultaten verwachten ;)

Last.fm |
"Never forget 10/23/07"

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

quote:
Wekkel schreef op 11 July 2003 @ 11:38:
Gisteren weer een lamer die keihard gaan complainen (echt binnen 0,5 sec. na de TK) omdat ik de tank furieus in mijn eentje probeer te pinnen met mijn mortar. Dat heeft de engineers toch heel wat reparaties gekost, dat potje ;)
Klopt, heel vervelend die lui. Ik zat in het zelfde potje.

Ik was degene die jou de hele tijd van ammo voorzag :)

Eindelijk iemand die met een mortar om kan gaan, gaan ze lopen complainen.

je ziet toch dat de mortieren er op blijven donderen dan ga je daar toch niet bij staan 8)7 Sommige spelers..... ow

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

eindelijk weet ik hoeveel puntne je kan krijgen bij fuel dump >:)
als axis:
ben fieldops wacht totdat iemand toren fixed met MG. jij eerst verrekijker gebruiken en op wegrichten en wie dan er door komt neermaaien met MG. dit dan het helepotje 7(8)7

[This space is for rent]

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

quote:
Dionysos schreef op 11 July 2003 @ 12:22:
Klopt, heel vervelend die lui. Ik zat in het zelfde potje.

Ik was degene die jou de hele tijd van ammo voorzag :)
I know, secret to succes _/-\o_

We hielden 't gelukkig nog redelijk uit als Axis, al hadden we veel te veel Coverts telkens in onze basis.

• Jerry

Jerry

Who?

quote:
Novah schreef op 11 July 2003 @ 04:47:
[...]
Lijkt mij goed nieuws, laat de goede mappers maar wat vette campaigns maken... :)
Cool :). Dat wordt weer een nieuwe editor leren :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Marf0rz
quote:
wwillem schreef op 11 July 2003 @ 09:35:
[...]

Netjes, maarreh, je tag is niet comform de standaard. Oftewel, of jij de [ en de ] oranje (^a) zou willen maken :).
Ik weet er van af en heb lekker besloten niet die tags te nemen.
2 redenen:

1. Ze zijn spuug, maar dan ook spuug lelijk, dat oranje met rood en blauw.

2. Dan klopt m'n sig niet meer :P

En ja, het was al stout van mij, want m'n sig klopte ook niet met die tags die ik toen had, dus die ga ik gelijk weer veranderen. Ik had m'n [ en ] altijd wat grijzer dan de rest.

Marf0rz wijzigde deze reactie 11-07-2003 14:09 (19%)

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Oranje?
Gewoon Rood-Wit-Blauw man, verder niets :)

Btw, nu kun je eigenlijk ook al maps maken, gewoon met GtkRadiant :Y) (duh)

Bleet wijzigde deze reactie 11-07-2003 14:11 (44%)

Last.fm |
"Never forget 10/23/07"

• Glorix Jim
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 16-07 20:24
Ik speel gewoon met mn naam in t wit met daarachter in t oranje GOT
dat staat een stuk netter en minder newbie :P

• Fazer-Freak
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 30-10-2003

Fazer-Freak

-= lame? =-

hmm ik heb hier een beetje een probleem..

gooi dit maar ffies in je browser .. linken wil niet vanaf daar..

www10.brinkster.com/fazerfreak/cdkey.jpg

ik krijg vaak deze melding die op die screen staat.. is als ik een server wil joinen.. ik heb de 2 ET topics doorgelezen maar kon er niet wat over vinden.. maybe heb ik er wel overheen gelezen maargoed .. kan iemand helpen met dit zwaar irritante probleem :*)

• Nuuul
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 27-07-2007

Nuuul

Met een bureau en zo...

quote:
Fazer-Freak schreef op 11 July 2003 @ 16:03:
hmm ik heb hier een beetje een probleem..

gooi dit maar ffies in je browser .. linken wil niet vanaf daar..

www10.brinkster.com/fazerfreak/cdkey.jpg

ik krijg vaak deze melding die op die screen staat.. is als ik een server wil joinen.. ik heb de 2 ET topics doorgelezen maar kon er niet wat over vinden.. maybe heb ik er wel overheen gelezen maargoed .. kan iemand helpen met dit zwaar irritante probleem :*)
Ook een keer gehad, ook al met die "Only for low pings" maar dan druk ik op reconnect en dan doet ie het weer wel :+

Gisteren trouwens ook erg vaak afgeknald door teammaatjes die maar niet door hebben dat ik covert ben |:(

Spekjes

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

quote:
Nuuul schreef op 11 juli 2003 @ 16:23:
[...]

Ook een keer gehad, ook al met die "Only for low pings" maar dan druk ik op reconnect en dan doet ie het weer wel :+

Gisteren trouwens ook erg vaak afgeknald door teammaatjes die maar niet door hebben dat ik covert ben |:(
Moet je gewoon de hele tijd irri je status doorgeven, dan leren ze het wel
Meestal als ze me de hele tijd doodknallen ga ik op ze schelden, dan passen ze ook wel een keer op :P

Last.fm |
"Never forget 10/23/07"

• greatgonzo
  • Laatst online: 18:50

greatgonzo

schit-te-rend!

ok, dat over die flak jacket stond in de faq (zoals ik ook al vermelde), maar wat doet tie/kan die en waarom zit tie niet bij je weapons dan

voor de duidelijkheid, de flak jacket krijg je pas bij engineer level 4

• stime
  • Laatst online: 06-07 10:51
flack jacket neemt een groot deel van explosive damage weg. Je kunt dus door een rifle grenade geraakt worden en niet gelijk dood gaan. Geld niet voor mijnen denk ik, ik liep met flak over een mijn en ging gewoon dood.

• bullshit!
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 18-05-2011
Als je medic hoogste rank hebt heb je 2 van die naalden, waar dient die andere naalt voor dan?

Die covert ops van de vijand in een ander pakkie kan je altijd heel makelijk zien, als je namelijk op hem richt en er verschijnt geen naam dan is het de vijand

bullshit! wijzigde deze reactie 11-07-2003 20:01 (47%)

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
bullshit! schreef op 11 juli 2003 @ 19:58:
1) Als je medic hoogste rank hebt heb je 2 van die naalden, waar dient die andere naalt voor dan?

2) Die covert ops van de vijand in een ander pakkie kan je altijd heel makelijk zien, als je namelijk op hem richt en er verschijnt geen naam dan is het de vijand
1) Zie manual: Start -> programs -> Wolfenstein ET -> Wolf ET Help -> Manual...
2) Niet geheel juist. Soms zie je namelijk wel een naam (a: kan aan server liggen, b: misschien is dat al vanaf covert ops level 1 of 2).

dr snuggles wijzigde deze reactie 11-07-2003 20:15 (8%)

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True