[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 2

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.109 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:20

greatgonzo

schit-te-rend!

stime schreef op 11 July 2003 @ 17:52:
flack jacket neemt een groot deel van explosive damage weg. Je kunt dus door een rifle grenade geraakt worden en niet gelijk dood gaan. Geld niet voor mijnen denk ik, ik liep met flak over een mijn en ging gewoon dood.
dus als ik het goed begrijp is het gewoon een soort van "kogelvrij vest"

weer wat geleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

wwillem schreef op 11 juli 2003 @ 20:14:
[...]

1) Zie manual: Start -> programs -> Wolfenstein ET -> Wolf ET Help -> Manual...
2) Niet geheel juist. Soms zie je namelijk wel een naam (a: kan aan server liggen, b: misschien is dat al vanaf covert ops level 1 of 2).
2) Wanneer de Cover Ops dichtbij is verdwijnt de naam, als hij veraf staat dan zie je gewoon een naam :).
Uit de manual:
Players can still identify disguised enemy Covert Ops. Disguised enemy Covert Ops at longer ranges will display the name and rank information of the player whose uniform they've stolen but at close range, disguised enemy Covert Ops will not display ANY name or rank information and may be safely shot.

[ Voor 30% gewijzigd door Jerry op 11-07-2003 20:23 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
/me Novah brings you the news!
Level editor voor Wolfenstein: Enemy Territory
Gepost door Joran Polak - vrijdag 11 juli 2003 - Bron: Fileshack
Zoals beloofd heeft Activision de level editor voor Wolfenstein: Enemy Territory online gezet. Met deze map editor kan iedereen die een beetje handig is zijn eigen maps en content voor Enemy Territory maken. De tools worden niet ondersteund door Activision, id Software of Splash Damage. Heb je problemen of vragen, dan is het verstandig om een kijkje nemen op het Splashdamage forum. De editor weegt 15MB en kan voorlopig alleen bij FileShack gedownload worden (registratie verplicht).
Goed nieuws dus, niet bepaald onverwachts ofzo. Hopelijk gaan de goede mappers aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 17-09 18:55
Heeft dr iemand een mirror voor de maptool? fileshack verneukt de boel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
stime schreef op 11 July 2003 @ 21:55:
Heeft dr iemand een mirror voor de maptool? fileshack verneukt de boel een beetje.
Istie niet per ongeluk op Kazaa te vinden :? :P.

Anyway, ik vraag me af waarom sommige mensen in een clan zitten. Neem nu bijvoorbeeld de "atom" clan. Komt vaak op ardy.net maar de clan-leden zijn niet beter dan de gemiddelde speler. Probleem is alleen wel dat ze zich een beetje uit de hoogte gedragen. Niet tegenover mij maar wel tegen over de andere spelers.

Normaal is toch juist het principe van een clan dat daar een verzameling pro's zitten die zelfs de meest extreme tweaks uitvoeren om beter te zijn dan alle andere spelers :?
/me vraagt zich het nut af van sommige clans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Nut van een clan is om samen te spelen met mensen die je graag mag. Niet per se om de bink uit te hangen. Dr zijn maar een handjevol clans die uit pro's bestaan.

net ff die maptool bekeken maar kheb geen flauw idee waar te beginnen, khad al wel een pad getrokken maar verder kwam ik nie :| ..

blijven oefenen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Ik ben dus wat aan het vogelen met die editor en krijg de hele tijd map leaked te zien.
Ik maak de grond, alles is nog ok. Set een spawnpoint, alles nog ok. Dan wil ik of een stoel of een light plaatsen en dan krijg ik dit: http://home.planet.nl/~poste165/leaked.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even terugkomen op de truc op coverts te herkennen aan het begin van deze draad:

Kijk naar hun wapen! Engineers lopen niet rond met stenguns ofzo. Tis niet veel misschien, maar je kan er vaak wel een covert op te grazen nemen.

Als ze het uniform van 'jouw' coverts aantrekken herken je ze niet, maar das dan ook het enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Verwijderd schreef op 11 juli 2003 @ 19:58:
Als je medic hoogste rank hebt heb je 2 van die naalden, waar dient die andere naalt voor dan?
Inderdaad, de gewone naald is dus gewoon full revive dan, maar die rode, die je zo vaag vast houd kan je wanneer je 'skill'-balkje (of hoe je dat noemt) vol is gebruiken. Deze steek je dan in je eigen hart. Op dat moment kan je voor een tijd lang rennen en sprinten zonder dat er ever stamnia afgaat. Tevens doen andere maar 50% damage. Die self adrenaline spuit is dus ideaal voor de map goldrush, waar je snel in de bank en het goud moet jatten. Er campen altijd heel veel axis-gasten daar, als je daar wat grenades (het lieft van een coverop een smoke) naar binnen gooit en je rent als een gek schietend en rennend daar naar binnen heb je kans dat je het nog haalt ook. Mij heeft het erg geholpen. :)

Alhoewel mensen vaak niet blij zijn als objectives te snel worden gehaalt. Als je echt voor de XP en rank speelt, je wilt Colonel halen is het natuurlijk shit als iemand met nog 15 min op de klok snel het goud capped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Na een aantal uurtjes rondvogelen met de editor heb ik et volgende weten te bereiken (niet lachen :P ) :
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~poste165/shot0002.jpg

Ik kan et level ook opstarten, maar als ik het limbo menu in wil om mn side en class te kiezen lukt dat niet. Sterker nog de game crasht:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~poste165/shot0001.jpg

Hoe ik dit kan fixen weet ik nog niet maar daar kom ik wel achter.

En dit is screen van hoe et gevaarte dr in de editor uitziet:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~poste165/crap.jpg

Gaat wel de goede kant op :)

[ Voor 5% gewijzigd door stime op 12-07-2003 06:10 . Reden: bassie verder met vrouw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
Ik heb wel soms weleens gehad dat ik mezelf zag rondlopen, maar dat kwam omdat een nmi covertops mijn uniform had gestolen toen ik doodging :) Toen dat ik dat voor het eerst zag dacht ik dus dat iemand zat te nicklame ;) Dus ik telkens op TAB rammen om te kijken wie er nog meer Glorix.GOT heet.. 5secs later toen hij zich omdraaide en begon te schieten viel het kwartje pas :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Net weer een berg GoTers tegen gekomen. Ik zat alleen in zo'n goed team, had ik nog nooit meegemaakt. Volgens mij zat er geen enkele n00b in mijn team :). Owh, btw, je kan aan de kill deat ratio zien of iemand axis of allies was. Hoog ratio = allies :P.

Afbeeldingslocatie: http://elektron.its.tudelft.nl/~vdberg49/lache.jpg
Woei, in 1 level van 70 XP naar 669 8). Ligt echt puur aan het team waar ik in zat.

[ Voor 11% gewijzigd door dr snuggles op 12-07-2003 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 03-10 13:25

PoweRoy

funky!

wat is syringe :? staat bij weapon stats

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
De spuit als medic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
Net ook weer van de server waar wwilem opzat :) We werden helemaal ingemaakt op railgun (zoals je kan zien in t verhaal van wwilem :P) Maar op Fueldump ging t helemaal toppie! :) Samen met Nuul een beetje het gebied rondom de tankkazerne schoon gemaakt
Had ik NuuL liev geholpen met als medic :)

Was echt leuk potje.. alleen ik vond t jammer dat ze op xs4all meteen beginnen ipv 30secs warming up. Aangezien soms de helft van de mensen nog aan t connecten is, is t niet echt fijn om meteen neergeknald te worden door mensen die een snellere pc hebben dan jou. Niet echt eerlijk :\

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~glorix/etroels.jpg
En ja t ging lekker op fueldump :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Weet iemand of er nog plannen zijn voor nieuwe levels, ik vind deze 6 zelfs een beetje saai worden na een paar maanden...:|

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 21:21

Silence_nl

Slnc

wwillem schreef op 11 July 2003 @ 22:06:
[...]

Istie niet per ongeluk op Kazaa te vinden :? :P.

Anyway, ik vraag me af waarom sommige mensen in een clan zitten. Neem nu bijvoorbeeld de "atom" clan. Komt vaak op ardy.net maar de clan-leden zijn niet beter dan de gemiddelde speler. Probleem is alleen wel dat ze zich een beetje uit de hoogte gedragen. Niet tegenover mij maar wel tegen over de andere spelers.

Normaal is toch juist het principe van een clan dat daar een verzameling pro's zitten die zelfs de meest extreme tweaks uitvoeren om beter te zijn dan alle andere spelers :?
/me vraagt zich het nut af van sommige clans...
In een clan hoeven niet allemaal pro's te zitten iedereen kan gewoon een clan oprichten en imo is het leuker om met een clan tegen een andere clan te spelen dan op public omdat je met een clan niet met allemaal n00bs in je team zit en meestal zal er ook geen gelame zijn en op www.clanbase.com kan je dan wars tegen elkaar houden en kijken welke clan de beste is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorix Jim schreef op 12 juli 2003 @ 11:42:
Ik heb wel soms weleens gehad dat ik mezelf zag rondlopen, maar dat kwam omdat een nmi covertops mijn uniform had gestolen toen ik doodging :) Toen dat ik dat voor het eerst zag dacht ik dus dat iemand zat te nicklame ;) Dus ik telkens op TAB rammen om te kijken wie er nog meer Glorix.GOT heet.. 5secs later toen hij zich omdraaide en begon te schieten viel het kwartje pas :D
ROFL dat had ik ook een keer!~! Alleen werd ik wel neergemaaid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:29
wat is het commando om fps te zien ?
(zonder tools dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 02-10 19:05

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

/seta cg_drawfps "1" in de cfg

of

in console tik in: /cg_drawfps 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst nog weer een leuk plekje gevonden voor de axis in de oasis map. Ik had er nog nooit iemand zien zitten en vroeg me af of het kon en ja hoor, evil spot erbij })
Na er een keer hardhandig weg te zijn geschoten door een panzerwhore er gewoon nog een keer naar toe gegaan, gevolgd door een fieldops, was best gezellig >:)

Anywayz zo kom je er:
Eerst de trap op bij de put en dan naar rechts kijken
http://www.xs4all.nl/~jfrost/RTCW-ET/eagle-2.jpg
Het schuine muurtje rechtsboven de crosshair moet je op zien te komen, gewoon ervoor gaan staan en sprinten of springen, alleen uitkijken dat je niet te ver loopt, het is een aardig eind naar beneden :X
http://www.xs4all.nl/~jfrost/RTCW-ET/eagle-3.jpg
Als je dat gehad hebt kijk je naar links en dan dead ahead naar het platform toe.
http://www.xs4all.nl/~jfrost/RTCW-ET/eagle-5.jpg
Het heel vermakelijke uitzicht naar beneden:
http://www.xs4all.nl/~jfrost/RTCW-ET/eagle-6.jpg
Het uitzicht op de old city is ook niet slecht alleen snag-it heeft het plaatje een beetje verneukt en ben te lui om een nieuwe te maken :P
http://www.xs4all.nl/~jfrost/RTCW-ET/eagle-7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
FireFoz schreef op 12 July 2003 @ 14:02:
Weet iemand of er nog plannen zijn voor nieuwe levels, ik vind deze 6 zelfs een beetje saai worden na een paar maanden...:|
Jah ik begrijp het wel, maar vergeet niet dat de game compleet gratis is, de developers moeten eigenlijk wel betaalt worden als ze nu allemaal nog maar extra uren gaan besteden aan het ontwikkelen van nieuwe campaigns. Tenzij een paar supermappers de taak op zich nemen en deze later officieel worden toegevoegd aan Enemy Territory ofzo. Ik ben wel bang dat bepaalde servers nu allemaal vage custom maps enzo gaan draaien, daar heb ik eigenlijk niet zo veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

wwillem schreef op 12 July 2003 @ 12:52:
Net weer een berg GoTers tegen gekomen. Ik zat alleen in zo'n goed team, had ik nog nooit meegemaakt. Volgens mij zat er geen enkele n00b in mijn team :). Owh, btw, je kan aan de kill deat ratio zien of iemand axis of allies was. Hoog ratio = allies :P.

[afbeelding]
Woei, in 1 level van 70 XP naar 669 8). Ligt echt puur aan het team waar ik in zat.
Heb jij die screenshot gemaakt met de ingame screenshot bind of met een extern proggie??

Ik kan namelijk geen screenshot maken met een bind knop wanneer de match is afgelopen :?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moest dat nou? Ik deed het daar niet zo erg goed O-)
Daar ging het zeker goed ja :P

Heb trouwens nog wat leuke commando's gekregen voor extra taunts:
Revive me, Heal me en Attack.
Ben ik vaak de server mee aan het bestoken met die dingen :P
Als je deze als Axis uitvoert klinken ze wel heel erg dom, Attack klinkt dan meer op iemand die half aan het verzuipen is en dan iets zegt :+
Hier de commando's voor in je cfg (of voer ze in console in met een / ervoor):
bind x "vsay_team ftreviveme"
bind x "vsay_team fthealme"
bind x "vsay_team ftattack"

X is natuurlijk de knop die je wilt binden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Mr_UnAnimouS schreef op 12 July 2003 @ 18:02:
Heb jij die screenshot gemaakt met de ingame screenshot bind of met een extern proggie??

Ik kan namelijk geen screenshot maken met een bind knop wanneer de match is afgelopen :?
Gewoon met printscreen en dan photoshoppen om er een mooie jpg van te maken :).

Verder nog een hele handige bind als aanvulling op Nuuul:
Typ in de console:
/bind k vsay_buddy 2 0 FTDeployLandmines

Ipv vsay_buddy 2 0 kan je ook vsay_team gebruiken. Het verschil:
Bij vsay_buddy 2 0 horen alleen alle engineers het (engineer = klasse 2, de 0 is voor alle engineers) en bij vsay_team hoort heel je team het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 21:21

Silence_nl

Slnc

Mr_UnAnimouS schreef op 12 July 2003 @ 18:02:
[...]

je kan instellen dat als een map is afgelopen dat ie automatisch een screenshot maakt staat bij options --> game dan bij auto action klikken daar kan je kiezen wat ie automatisch moet doen staat ook SS tussen is screenshot en bij controls kan je kiezen met welke key je een screenshot kan maken is standaard f11 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

wwillem schreef op 12 July 2003 @ 18:37:
[...]

Gewoon met printscreen en dan photoshoppen om er een mooie jpg van te maken :).
Duidelijk ;). Stom dat ik daar zelf niet opkwam :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Laatst online: 03-10 19:37
Zijn er al plannen voor een GoT clan? Ik kan ook in een andere clan als ik wilmaar ik ben bang dat dat gen00b wordt dus ik zoek een andere clan.

Net had ik lekker gespeeld op XS4ALL server. ik had nog 1 sterretje leeg :( toen was de tijd voorbij. Ik snap alleen de objectives nog niet echt maar ik help wel goed mee als medic :P

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Beelzebub schreef op 12 juli 2003 @ 22:17:
Zijn er al plannen voor een GoT clan? Ik kan ook in een andere clan als ik wilmaar ik ben bang dat dat gen00b wordt dus ik zoek een andere clan.

Net had ik lekker gespeeld op XS4ALL server. ik had nog 1 sterretje leeg :( toen was de tijd voorbij. Ik snap alleen de objectives nog niet echt maar ik help wel goed mee als medic :P
Het grote nadeel van een clan is dus dat je verplichtingen hebt. Sommige mensen vinden de voordelen zwaarder wegen: Altijd een groep mensen om je heen die geen n00b zijn en je zullen ondersteunen.

Verder zullen wij als GoT'ers de "GoT" tag gebruiken (achter onze naam, we zijn immers geen clan). Dus wanneer er toch een clan ontstaat, dan zal deze een eigen naam krijgen en niet echt een GoT clan zijn.

Conclusie van het verhaal: Er zal geen clan komen met de naam GoT. Er zijn hier wel mensen die al in een clan zitten (_Fonz en Scizo bijvoorbeeld). Probeer lid te worden van zo'n clan of richt er zelf ééntje op. Succes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:39
wwillem schreef op 12 July 2003 @ 22:57:
[...]

Het grote nadeel van een clan is dus dat je verplichtingen hebt. Sommige mensen vinden de voordelen zwaarder wegen: Altijd een groep mensen om je heen die geen n00b zijn en je zullen ondersteunen.
Kuch, ik zit ook in een clan en wij zijn de grootste prutsers ooit :p

Als we maar met zijn alle lol hebben :)
Kennen elkaar van Strike Force waar we in verschillende clans zaten, toen zijn we met wat gasten ET gaan spelen en dus zijn we maar clan geworden, en wij raken heus wel wat maar goed zullen we nooit worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stime schreef op 12 July 2003 @ 06:06:
Na een aantal uurtjes rondvogelen met de editor heb ik et volgende weten te bereiken (niet lachen :P ) :
[afbeelding]

Ik kan et level ook opstarten, maar als ik het limbo menu in wil om mn side en class te kiezen lukt dat niet. Sterker nog de game crasht:

[afbeelding]

Hoe ik dit kan fixen weet ik nog niet maar daar kom ik wel achter.

En dit is screen van hoe et gevaarte dr in de editor uitziet:

[afbeelding]

Gaat wel de goede kant op :)
radiant zo te zien :) , cool programma
op [url] www.3dbuzz [/url] staan hier een aantal hele handige vtm's (video training modules) over (je moet je wel ff registreren).
Bij het download gedeelte ;)
ze gaan over hoe je een map voor quake 3 maakt maar het is ongeveer hetzelfde volgens mij voor RTCW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Laatst online: 26-09 16:52
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/izuqxs/3rondes_score.jpg

Dat is mijn hoogste score, sinds de eerste keer.. :P

Nee, heb 5 jaar q3a gespeelt dit spel is eigelijk precies hetzelfde. Die score had ik in 1 campaign dus 3 levels.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Hmmja, ik ben al mapper voor Alternova (/reclame) en daar werken we met .bsp files, dus met GtkRadiant :)
Voor Q3, Wolfenstein, ET, whatever, is het gewoon ff gauw wat muurtjes maken, box omheen maken, startplaats maken, compilen, en spelen :)

offtopic:
Tenminste, voor mij dan :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, ja ik map voor openFRAG (ook reclame :P), ook .bsp files
Kheb radiant ff geprobeert en werkte wel redelijk, maar kvind QuArK (Quake Army Kife) toch wel wat fijner werken :D daarmee kan je ook maps voor RTCW voor maken alst goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Blade_V schreef op 13 July 2003 @ 12:00:
Hmmja, ik ben al mapper voor Alternova (/reclame) en daar werken we met .bsp files, dus met GtkRadiant :)
Voor Q3, Wolfenstein, ET, whatever, is het gewoon ff gauw wat muurtjes maken, box omheen maken, startplaats maken, compilen, en spelen :)

offtopic:
Tenminste, voor mij dan :P
Meh tis nog wel wat gecompliceerder. Kheb dus die map gemaakt (ahem) maar ik kan dr alleen maar als spectator in rondvliegen. Als ik class kies dan bevriest ie. Heeft iets te maken met commandmap ofzo (meen ik ergens gelezen te hebben)
Ook moet je coordinaten ingeven (is ook al beetje fuzzy voor mij) magoed aldoende leert men denkt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mjah, ik maak geen maps voor ET..., ik weet ook niet of er wat veranderd is...
Ik heb wel maps gemaakt voor Q3, maar daar gaat het heel anders dan bij ET, dus ik weet het echt niet...

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stime schreef op 13 July 2003 @ 13:41:
[...]

Meh tis nog wel wat gecompliceerder. Kheb dus die map gemaakt (ahem) maar ik kan dr alleen maar als spectator in rondvliegen. Als ik class kies dan bevriest ie. Heeft iets te maken met commandmap ofzo (meen ik ergens gelezen te hebben)
Ook moet je coordinaten ingeven (is ook al beetje fuzzy voor mij) magoed aldoende leert men denkt ik.
Ik heb ook geen id, zal wel iets speciaal van ET zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

stime schreef op 13 July 2003 @ 13:41:
[...]

Hmmm ik krijg de map niet eens opgestart :D. Bij mij zegt ie: no spawn point found. Welke entities heb je er precies inzitten?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:04
Vraagje;

Is RTCW: ET goed speelbaar met 8 personen?
Ik ga over een weekje of twee naar een LAN party en we zijn
met zijn achten. En alleen maar CS gaat ook vervelen... :)
Er zijn genoeg gave shooters, maar vele (zoals Battlefield 1942) worden pas leuk bij meer dan 16 players. Hoe zit dat met dit spel?

Heeft er iemand ervaring met 8 players over LAN?

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
GoldieLox schreef op 13 July 2003 @ 14:23:
Vraagje;

Is RTCW: ET goed speelbaar met 8 personen?
Ik ga over een weekje of twee naar een LAN party en we zijn
met zijn achten. En alleen maar CS gaat ook vervelen... :)
Er zijn genoeg gave shooters, maar vele (zoals Battlefield 1942) worden pas leuk bij meer dan 16 players. Hoe zit dat met dit spel?

Heeft er iemand ervaring met 8 players over LAN?
Thja, licht eraan welke map je gaat spelen. FuelDump met 4/4 gaat een beetje saai worden. Het is wel weer leuk als de 8 spelers erg goed zijn.. >:)

Hier mijn nieuwe score we speelden met ze'n 3'en tegen 3. Was wel leuk. Ook FuelDump.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/izuqxs/eknight_2.jpg

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_UnAnimouS schreef op 13 juli 2003 @ 14:18:
[...]

Hmmm ik krijg de map niet eens opgestart :D. Bij mij zegt ie: no spawn point found. Welke entities heb je er precies inzitten?
hehe, ja die moeten wel goed zitten ja, anders weet ie natuurlijk niet waar je moet beginnen hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

[noob quistion]

Wat is de fps command ook al weer??

[/noob quistion]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
greatgonzo schreef op 13 juli 2003 @ 15:09:
[noob quistion]

Wat is de fps command ook al weer??

[/noob quistion]
/cg_drawfps 1

/edit

Staat ook in de openings post.. :/

[ Voor 12% gewijzigd door Kimberly op 13-07-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Mr_UnAnimouS schreef op 13 juli 2003 @ 14:18:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~poste165/entities.jpg

Volgens mij was et die command map marker wat de truuk deed. Verder zit ik een beetje vast.

Nog een tip die ik van iemand anders had gekregen :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~poste165/clipping.jpg

Schijnt dat zo'n opzet visual artifacts en render time vermindert.
Maar wanneer ik met de clipping tool zon diagonale lijn in 1 randje van mn muur wil trekken, trekt ie gelijk een hele lijn dwars door mn map en verneukt de boel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt wel wat ie zegt, het vermindert de rendertijd omdat ie maar 1 polygoon (vlak) minder hoeft te renderen aan de buitenkant.
Je kan dit toch op 1 of andere manier met regions oplossen, dat je zeg maar alleen de muur ziet en dat de rest gehide is.
Probeer ook eens alleen de muren te selecteren en daarna clipper te gebruiken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Ook leuk (not!): een team-medic die je neerknalt om je vervolgens weer (snel) op te lappen, zodat z'n XP omhoog gaat. :r
'n Matenaaier is het nog net niet te noemen, maar wat dan wel?!

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hbokh schreef op 14 July 2003 @ 10:18:
Ook leuk (not!): een team-medic die je neerknalt om je vervolgens weer (snel) op te lappen, zodat z'n XP omhoog gaat. :r
als je te vaak tk gaat je xp toch omlaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Dat doe ik ook nog wel eens. Is een oud RTCW trucje, maar dan uiteraard wel als je leven nog minimaal is, dus iets van 5HP. Dan schiet ik je neer en revive ik je, zodat je meteen een vol health balkje hebt, zonder dat het mij medic pakjes kost.

Het probleem is alleen dat sommige direct complainen omdat ze dus niet door hebben waar jij het voor doet. Werkt ook alleen met een goed team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, als dit nou in de goldrush map gebeurt zou zijn, zou die misschien aan het proberen zijn z'n "adrenaline self" te krijgen om een kansje te creëren de gold crates te jatten :P Maar waarschijnlijk gewoon XP-/medaillegeil.

Kon afgelopen nacht niet echt slapen dus nog maar ff ET gespeeld, in de 3e van de 6 maps komt er nog een Gotter binnen, FazerFreak.
Bij de Wurzburg Radar map ging het echt lekker, op volle snelheid naar voren gerend en de eerste twee man die uit de forward bunker kwamen meteen neergeschoten en toen door naar de side-entrance. Tegen de tijd dat we die hadden opgeblazen en de commandpost gebouwd hadden was de rest van het team nog bezig de forward bunker in te nemen, dus lekker rustig bij de radartorens :)

Freak ging overduidelijk naar de easttoren dus ben ik maar via de houten brug naar de west gegaan, en na een hele tijd lopen (weer via de side-entrance) de west parts secured. De east parts helaas niet kunnen krijgen en de main entrance was ook al opgeblazen dus het werd errug druk bij de east radar parts. Of we nou via de straat of achter via de schuur gingen, neergemaaid werden we :/

Toen maar hier een torentje gebouwd en er stiekem met de east radar parts er vandoor geglipt O-)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jfrost/RTCW-ET/ET-east.JPG

En de eindscore
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jfrost/RTCW-ET/et-score.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk maar 1 vraag, misschien dat iemand hier mee kan helpen.
Toen ET net uit was heb ik deze meteen gedownload & geinstalleerd. Alles viel in principe tegen. Geluid & graphics waren niet hetzelfde als bij het originele RTCW. Is er inmiddels al wat gedaan aan het geluid? En als laatste weet iemand hier de console settings zodat alles op RTCW lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

wwillem schreef op 14 July 2003 @ 10:34:
[...]

Dat doe ik ook nog wel eens. Is een oud RTCW trucje, maar dan uiteraard wel als je leven nog minimaal is, dus iets van 5HP. Dan schiet ik je neer en revive ik je, zodat je meteen een vol health balkje hebt, zonder dat het mij medic pakjes kost.

Het probleem is alleen dat sommige direct complainen omdat ze dus niet door hebben waar jij het voor doet. Werkt ook alleen met een goed team.
Oh... ja dan vind ik het minder problematisch.
Voor mezelf ben ik net het "n00b-stadium" ontstegen en dit soort info heb ik nodig om uit te groeien tot jullie generaal! :*)

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 10:57:
Ik heb eigenlijk maar 1 vraag, misschien dat iemand hier mee kan helpen.
Toen ET net uit was heb ik deze meteen gedownload & geinstalleerd. Alles viel in principe tegen.
Vraagje: heb je ET ook daadwerkelijk online gespeeld? Ik ben verstokt RTCW fan, en heb me echt 0,0 zorgen gemaakt of ook maar opgemerkt dat ET minder zou zijn dan RTCW. Als ET zoveel minder is, dan blijft je toch gewoon bij RTCW :? Ik snap die hele discussie werkelijk niet.

Kortom, speel en geniet van de mogelijkheden van ET zonder je zo druk te maken over de vergelijking met RTCW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:30
wwillem schreef op 14 juli 2003 @ 10:34:
[...]

Het is een goede methode, maar ik kom er nooit zo snel achter wie mij heeft neergeschoten en dan is het altijd wel even schrikken. Maar zolang je opgelapt wordt vind ik het niet zo erg, maar ik kan begrijpen dat anderen er een hekel aan hebben.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 03:46
MaRc0 schreef op 14 July 2003 @ 11:10:
[...]

Het is een goede methode, maar ik kom er nooit zo snel achter wie mij heeft neergeschoten en dan is het altijd wel even schrikken. Maar zolang je opgelapt wordt vind ik het niet zo erg, maar ik kan begrijpen dat anderen er een hekel aan hebben.
Ik vind het persoonlijk heel irri. Heb je net gevochten roep je om een medic, vermoord die je. Ja leuk als er een gast van de tegenpartij komt die de medic vermoord. Dan hebbie opeens 2 doden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
StephanL schreef op 14 July 2003 @ 11:45:
[...]
Ik vind het persoonlijk heel irri. Heb je net gevochten roep je om een medic, vermoord die je. Ja leuk als er een gast van de tegenpartij komt die de medic vermoord. Dan hebbie opeens 2 doden :(
De "als-dan-theorie"... Er kan ook een panzer komen die je zo weg vaagt, en dan?

Ik doe dit ook alleen bij mensen waarvan ik weet dat ze geen n00b zijn. Bovendien word ik er niet beter van qua XP. Het voordeel is alleen dat je zo snel je teammates kunt helpen + medic pakketjes uitspaart. Dus de kans dat je overhoop geschoten wordt omdat je je geweer niet in de aanslag had is kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik doe dat ook; en helemaal als ik een full revive heb als medic. Dan gaat het echt seconden sneller dan pakketjes geven.
En het gaat om seconden :)

Ja en ik typ het ff in dat ze niet moeten gaan complainen omdat dit zo sneller werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysos schreef op 14 juli 2003 @ 12:36:
Ik doe dat ook; en helemaal als ik een full revive heb als medic. Dan gaat het echt seconden sneller dan pakketjes geven.
En het gaat om seconden :)

Ja en ik typ het ff in dat ze niet moeten gaan complainen omdat dit zo sneller werkt.
Idd het is alleen jammer dat de meesten dat niet begrijpen en gewoon complainen of op je gaan schieten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 17:28
Ik heb het nog niet gedaan maar ik had er wel al over gehoord. Ga het zeker vanaf nu doen bij bekende aka GoT'ers and other friends ;)

Wat ik nog steeds niet snap is dat sommige Axis op het strand of via de achterdeur naar buiten gaan...en dan vinden ze het raar dat ik ze idioten of n00bs noem :9

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Lol, jij snapt ook nergens een reet van he..

Als iemand 5 Hp heeft, en een medic hem dood schiet en vervolgens weer beter maakt heb je 60 HP, dus waarom zou die je aleen maar medic boxjes geven?

En jij jezelf geen n00b noemen.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Graham schreef op 14 July 2003 @ 13:55:
Ik heb het nog niet gedaan maar ik had er wel al over gehoord. Ga het zeker vanaf nu doen bij bekende aka GoT'ers and other friends ;)

Wat ik nog steeds niet snap is dat sommige Axis op het strand of via de achterdeur naar buiten gaan...en dan vinden ze het raar dat ik ze idioten of n00bs noem :9
Via de achterdeur vind ik niet "noobish". Ik ga aan het begin van een map wel is als engineer via de achterdeur om de commandpost te pakken die in de bunker zit. Hierdoor spawnen je teammates een stuk sneller en dat helpt het team weer. Ook is het wel leuk om dat weggetje vol te leggen met mines >:).
Zo houdt je ook covert ops van de tegenstander tegen die proberen achterom te komen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Als een medic tk/revived krijgt ie daar geen exp voor. En degene die getk'd / revived wordt krijgt op die manier geen level up in battle sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Wat is nou eigenlijk de command om je framerate te kunnen laten zien? Of ik vergeet het iedere keer of het is gewoon nooit gezegd. Ingame vraag ik het ook wel eens, maar dan krijg ik al helemaal geen antwoord.

Valt me trouwens wel op dat 1024x768 @ 32 bit er echt véél beter uitziet dan 800x600 @ 16 bit. Ik maak niet veel mee dat 16 en 32 bit zoveel uitmaakt.
Qua framerate valt het volgens mij wel mee, in 800x600 met 16 bit haalde ik (maar..) 15-20 fps en in 1024x768 met 32 bit ligt het ongeveer op hetzelfde denk ik, het is nog wel te spelen.

Het wordt de laatste tijd ook een stuk leuker voor me, ik haal steeds betere scores, ik krijg de tegenstander vaak dood zonder zelf bijna helemaal dood te gaan en ik kan ook gewoon meerdere mensen achter elkaar aan. Zo heb ik vandaag al scores gehaald als 34-8, 13-4 en 16-9. Alleen nu moet ik m'n XP nog omhoog krijgen, die blijft meestal zo rond de 200 hangen, maar dat komt omdat ik bijna altijd maar hooguit 2 maps speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

/cg_drawfps 1

[ Voor 8% gewijzigd door Wekkel op 14-07-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dan was ik het dus wel vergeten :+ Bedankt, Ik zal het gelijk uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Volgens mij staat er op elke pagina zo'n beetje de vraag hoe je je framerate kan laten zien, terwijl het ook gewoon in de startpost staat. Kunnen deze reacties niet getrashed worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 14 juli 2003 @ 16:48:
Volgens mij staat er op elke pagina zo'n beetje de vraag hoe je je framerate kan laten zien, terwijl het ook gewoon in de startpost staat. Kunnen deze reacties niet getrashed worden :?
Volledig mee eens, ik vraag me nu alleen nog steeds af waar alle GOT'ters continue ET spelen, want ik speel altijd op lekkere servers kom alleen nooit iemand tegen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
wwillem schreef op 14 July 2003 @ 16:48:
Ooh shit, staat zelfs daar :X Ik had wel wat pagina's doorgekeken of ik die vraag al eerder had gesteld, maar niet tegengekomen.

Maar die vraag in mijn post was maar 1/3e van de hele post, ik vertelde ook nog wat anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Laatst online: 17:03

woutur

Klauwtjes uit!

Net als in linux kan je altijd met iets beginnen in de console en op TAB drukken. Je krijgt dan een lijst te zien met mogelijkheden. Misschien een aardig tipje voor mensen die sommige commando's net niet meer weten.

Ik zelf moet nog even uitvogelen hoe ik die spawn scripts aan de gang krijg... heb de instructies wel uitgevoerd maar wordt ngog altijd niet geaccepteerd door het spel.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
woutur schreef op 14 July 2003 @ 17:21:
Net als in linux kan je altijd met iets beginnen in de console en op TAB drukken. Je krijgt dan een lijst te zien met mogelijkheden. Misschien een aardig tipje voor mensen die sommige commando's net niet meer weten.

Ik zelf moet nog even uitvogelen hoe ik die spawn scripts aan de gang krijg... heb de instructies wel uitgevoerd maar wordt ngog altijd niet geaccepteerd door het spel.
Spawn scripts :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Laatst online: 17:03

woutur

Klauwtjes uit!

Ow solly ;) Je kan spawnpoints en classes via keybinds kiezen. Hiervoor zijn scripts (et for dummies pagina). Ziet er handig uit ipv telkens het limbo menu in te gaan e.d.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen mijn probleem met die cd-key is nog steeds niet opgelost .. weet iemand hier een oplossing voor ? heb het meestal wel maar heeeel af en toe ook niet .. erg vreemd..

plak in je browser voor screenie van de melding....
www10.brinkster.com/fazerfreak/cdkey.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Na de nodige graphics tweaks kan ik niet anders dan enthousiast zijn. Veel meer een hardcore feeling tijdens het spelen en de fps drops zijn drastisch verminderd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 20:47:
mensen mijn probleem met die cd-key is nog steeds niet opgelost .. weet iemand hier een oplossing voor ? heb het meestal wel maar heeeel af en toe ook niet .. erg vreemd..

Ik heb in dit topic twee oorzaken voorbij zien komen:
1) DNS niet goed ingesteld (dus op een Lan krijg je problemen).
2) Reinstall van windows of een kopie gemaakt van je oude ET naar een andere computer waardoor het niet goed meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
met hoeveel man spelen jullie het liefst op een server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
MuSeLive schreef op 14 juli 2003 @ 21:27:
met hoeveel man spelen jullie het liefst op een server ?
20 (net als op xs4all :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Net een slecht potje meegemaakt. Iedereen rende maar naar de allies, die echter al vrolijk onze guns aan het vernielen waren. 2x GoT was niet voldoende (ik en IJsbier) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 20:47:

Je zal het vast wel al geprobeerd hebben, maar ik had ook problemen daarmee (ook met punkbuster). Dat kwam omdat ik punkbuster al ge-enabled had bij het creëeren van mijn profile. Daarna uit en aan gezet en alle problemen waren over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Paar daagjes geleden begonnen met ET, en gaat me redelijk goed af. Wel irritant dat screenshots maken met de f11 gewoon 9/10 keer niet werkt..vaag :P
Maar goed, deze game is erg leuk, en je MOET er wel goed voor teamplayen, ieder voor zich levert nl niet echt veel op. Mijn laptop met gf2 go trekt em NET niet (loopt wel, maar niet zo soepel als op me gewone pc..met gf2ti overigens..dus ook niet state of the art)
Zit meestal op Gameservers.net 3, FearMonger of Jolt.uk 1 , maar speel zonder de GOT tag. Heb het niet zo op al die kleurtjes :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Ik krijg het niet voor mekaar een teamsay iets te binden... kan iemand me helpen misschien?
Om iets normaal te binden, das niet zo moeilijk, /bind a "say blaaaaaaaat".
Maar om iets in teamsay te binden dat lukt me gewoon niet :(
/bind a "teamsay blaaat"
/bind a "team_say blaaat"
/bind a "sayteam blaaat"
/bind a "say_team blaaat"
En wat verschillende combinaties mochten niet baten?

Weet iemand dit misschien? Ik heb het niet via google kunnen vinden. Ik wil het gaan gebruiken als bind voor medic, dat je iemand waarschuwt dat je hem neerschiet zodat je hem full kan reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de mortar gebruikt zie je wel eens een oranje rondje met een kruis op je map.
Het is niet de plek waar je explosief geland is, maar ergens anders.
Enig idee wat dit moet voorstellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 02-10 19:05

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Het viel gister een beetje tegen, bij de fueldump ging niet echt lekker.
Wel goed om eens een bekende tegen te komen :) , waarom nog geen kleutjes Wekkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Laatst online: 02-10 17:54

rimpeldinky

nani?

Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 08:20:
Als je de mortar gebruikt zie je wel eens een oranje rondje met een kruis op je map.
dit is als ik me niet vergis een artillery request

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 08:20:
Een spot die aangevinkt is door een fieldops met z'n binoculars.
kwootje van de manual:
Field Ops may designate targets for your Mortar as they call in Artillery Strikes. A targeting reticule will appear on your Command Map and in your Mortar sights. You can then aim for the reticle, in the knowledge that your Mortar rounds will be falling on the correct bearing, although you may still have to adjust elevation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, nou kan ik mijn teammates eens fatsoenlijk ondersteunen met som real firepower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Coenen schreef op 15 July 2003 @ 08:38:
Het viel gister een beetje tegen, bij de fueldump ging niet echt lekker.
Wel goed om eens een bekende tegen te komen :) , waarom nog geen kleurtjes Wekkel?
Ik weet niet hoe ik dat precies moet doen en ben te lui om het op te zoeken :) Ging lekker, gisteren, met een hek bouwen als Axis als er dynamiet achter ligt :X

He he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Novah schreef op 15 juli 2003 @ 05:41:
Ik krijg het niet voor mekaar een teamsay iets te binden... kan iemand me helpen misschien?
/bind a "teamsay blaaat"
/bind a "sayteam blaaat"

Weet iemand dit misschien? Ik heb het niet via google kunnen vinden. Ik wil het gaan gebruiken als bind voor medic, dat je iemand waarschuwt dat je hem neerschiet zodat je hem full kan reviven.
Je moet het doen met vsay en vsay_team. Hieronder volgt een klein lijstje wat je kan gebruiken.

/bind X "vsay Y" or /bind X "vsay_team Y"
X is a keyboard key and Y is a term from the list below. This allows you to bind specific voice commands/comments to one key instead of using the menu to navigate to the one you want. Use one of the commands below to get the desired effect:
/bind X "vsay GoodGame"
/bind X "vsay Hi"
/bind X "vsay Cheer"
/bind X "vsay Bye"
/bind X "vsay Thanks"
/bind X "vsay GreatShot"
/bind X "vsay Oops"
/bind X "vsay_team FireInTheHole"
/bind X "vsay_team HoldYourFire"
/bind X "vsay_team TakingFire"
/bind X "vsay_team AllClear"
/bind X "vsay_team DynamitePlanted"
/bind X "vsay_team DisarmDynamite"
/bind X "vsay_team DynamiteDefused"
/bind X "vsay_team EnemyWeak"
/bind X "vsay_team Incoming"
/bind X "vsay_team DefendObjective"
/bind X "vsay_team ClearPath"
/bind X "vsay_team PathCleared"
/bind X "vsay_team LetsGo"
/bind X "vsay_team Medic"
/bind X "vsay_team NeedAmmo"
/bind X "vsay_team NeedEngineer"
/bind X "vsay_team OnDefense"
/bind X "vsay_team OnOffense"
/bind X "vsay_team NeedBackup"
/bind X "vsay_team FollowMe"
/bind X "vsay_team Sorry"
/bind X "vsay_team Welcome"
/bind X "vsay_team Affirmative"
/bind X "vsay_team Negative"
/bind X "vsay_team IamEngineer"
/bind X "vsay_team IamMedic"
/bind X "vsay_team IamLieutenant"
/bind X "vsay_team IamSoldier"
wwillem schreef op 14 juli 2003 @ 22:46:
[...]

20 (net als op xs4all :) )
24 of meer, 10-10 vind ik net iets te weinig.

[ Voor 16% gewijzigd door StephanL op 15-07-2003 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Novah schreef op 15 July 2003 @ 05:41:
/bind a "teamsay blaaat"
/bind a "sayteam blaaat"

Ik denk dat je dit bedoelt:
code:
1
2
/bind j say_team "Hey boedha, ik ga je overhoop schieten om je te reviven, 
als je complaint ga ik je kicken"

Nu krijg je dus gewoon tekst te zien. Wanneer je nu een stemmetje erbij wil (vocal) wordt het vsay_team. Dit werkt dus alleen wanneer de geluidjes ervan te voren in zijn geprogrammeerd. Dus "Need a medic" bijvoorbeeld, daarvoor kan je het lijstje van StephanL gebruiken. Verder staat er op ET for dummies ook nog extra commands (bijvoorbeeld om alleen de engineer te laten horen dat ie landmines moet neer gooien en dat de medic het niet hoort.

Verder nog een klein vraagje;
Bij m'n broertje crashed ET op zijn Radeon 9700 pro met de catalyst 3.5 drivers. Voordat ik allerlei andere exotische drivers ga proberen: heeft iemand anders hier ook last van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-10 10:12

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Ik vind het wel weer tijd voor een nieuw polletje:

Poll: Wat is je Favo map?
FuelDump
Seawall Battery
GoldRush
Wurzburg Radar
Siwa Oasis
RailGun
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=2999&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

GoldRush ben ik een beetje op uitgekeken....
Railgun blijft leuk, om die trein er voorbij te krijgen :D

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Siwa oasis vind ik een erg fijne map. Railgun en Radar krijg ik hoofdpijn van, ik kies dus altijd de server die fueldump draait want dan heb je de beste 4 maps achter elkaar. tegen de tijd dat ze dan weer bij radar zijn hek dr al wel weer genoeg van gehad.

Oasis ken je zo lekker goed panzeren als axis zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 23:22:
[...]

Je zal het vast wel al geprobeerd hebben, maar ik had ook problemen daarmee (ook met punkbuster). Dat kwam omdat ik punkbuster al ge-enabled had bij het creëeren van mijn profile. Daarna uit en aan gezet en alle problemen waren over.
het schijnt nu vaag genoeg wel te werken na een nieuwe installatie + profile :)
iig bedankt :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
stime schreef op 15 July 2003 @ 13:15:
Siwa oasis vind ik een erg fijne map. Railgun en Radar krijg ik hoofdpijn van, ik kies dus altijd de server die fueldump draait want dan heb je de beste 4 maps achter elkaar. tegen de tijd dat ze dan weer bij radar zijn hek dr al wel weer genoeg van gehad.

Oasis ken je zo lekker goed panzeren als axis zijnde.
Net in het radar level ging het anders erg goed met jou in het team :) (kill death ratio van Stime: 31/2 (8> ). Jij lapte mij elke keer weer op als medic zijnde en ik regelde de mijnen. Bovendien konden de allies gewoon niet langer dan 2 minuten stand houden bij hun command post :P. Allebij veel xp (ikke net 30 meer op het einde, maar het was close), maar goed, xp boeit nooit zo heel veel.

Het enige nadeel van de radar is dat het zicht daar zo slecht is. Beetje treurig zeg maar, daar wordt je zelf ook niet vrolijker van. Verder krijg ik flinke frame drops in dat level (ik zal en ik moet op 1600x1200 blijven spelen :P). Frame rate ligt zo rond de 30~40 met dalen rond 15.

Fueldump blijft het leukste, komt waarschijnlijk omdat iedereen die helemaal uit z'n hoofd kent door de demo. Alles weet je daar, de sneaky plekjes om te snipen, om te campen met je mg42, om artillery te gooien, om met een morter te gaan zieken, super level :).

[ Voor 5% gewijzigd door dr snuggles op 15-07-2003 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

waar ik me vreselijk aan erger zijn de engineers die, vooral bij oasis de mines op totaal onzinnige plaatsen leggen, waardoor er dus nix meer te plaatsen valt bij de aa guns. Gevolg: een snelle engineer loopt vrolijk zonder kleerscheuren de basis binnen en blaast het spul op
wwillem schreef op 15 July 2003 @ 14:17:
[...]
Fueldump blijft het leukste, komt waarschijnlijk omdat iedereen die helemaal uit z'n hoofd kent door de demo. Alles weet je daar, de sneaky plekjes om te snipen, om te campen met je mg42, om artillery te gooien, om met een morter te gaan zieken, super level :).
Demo? het is toch een heel spel met 6 maps??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Duh, maar hiervoor is ook een maptest geweest, waar je alleen Fueldump kon spelen

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 23:25
Heb zojuist een nieuwe map gespeeld, Trainyard!
Heb deze map gespeeld op de IPD Clanserver (IPD Killingzone, IP: 217.18.64.166:27960), waar ze nu een 7 map campaign draaien ;)
Vond de map wel tegenvallen, maar uiteraard is het ook nog even uitzoeken wat de bedoeling is, dus misschien is het wel een leuke map. :P
Je moet de map btw wel eerst downloaden, is 2,6 Mb en duurde met mijn kabelverbinding zo'n 4 minuten.

Het is een populaire server, ondanks dat er 32 mensen kunnen spelen zit ie vaak vol :|

[ Voor 20% gewijzigd door Shartar op 15-07-2003 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

Trainyard ? Nieuwe map?!
URL? Screamshots? Komop niet zo flauw... :9

Edit1: Even zoeken... Hij staat al vermeld op Jolt:

http://www.rtcw.jolt.co.uk/

Edit2: Verder onderzoek na download, maar nog niet kunnen spelen levert deze screamshots (van de maker) op:

http://mapdesign.free.fr/demos/trainyard_et.htm

[ Voor 71% gewijzigd door hbokh op 15-07-2003 16:11 . Reden: Toevoegingen ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 23:25
hbokh schreef op 15 July 2003 @ 16:00:
Trainyard ? Nieuwe map?!
URL? Screamshots? Komop niet zo flauw... :9

Edit1: Even zoeken... Hij staat al vermeld op Jolt:

http://www.rtcw.jolt.co.uk/

Edit2: Verder onderzoek na download, maar nog niet kunnen spelen levert deze screamshots (van de maker) op:

http://mapdesign.free.fr/demos/trainyard_et.htm
Ah thanx voor de info. Ik wist niet waar ik info kon vinden, was net aan het zoeken! :)

't Is wel lachen trouwens, iedereen loopt maar wat te doen, zelfs de ervaren spelers waren weer even n00b :P

[ Voor 11% gewijzigd door Shartar op 15-07-2003 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Als ik het verhaal van de maker zo lees is er helemaal geen bedoeling, in ieder geval niet in de trant van ET, maar gewoon van RTCW. Zijn volgende map zal een echte ET map worden. Ik ga 'm niet downloaden anders dan dat deze map breed toegepast gaat worden. ET maps only please..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik geloof dat ET nu net zoiets als CS gaat worden, veel onbekende maps....

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Wat is de engelse tegenhanger van Oberst?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.