[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.099 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 17:11:
op zich niet zo erg als iemand dood gaat beneden op de beach, zolang iemand anders maar meteen z'n lijk panzert :+

Maar idd, voorkomen is beter dan genezen.
Dus preventief panzeren? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat ik mij eigelijk af vroeg, is de eigenaar van die XS4ALL server waar wij zo vaak opzitten toevallig een GoT'er :? Er zit bijna constant een GoT member op die server.

Btw, ik heb _Fonz nog niet horen opscheppen vandaag, hoe zou dat toch komen }) ;). /me vond het hakken op de xs4all server best grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh? Ik schep nooit op. Iig paar leuke games gespeeld tegen jou (meestal won jou team, omdat ze gewoon betere teamplay hadden en mijn team ruk was). Maar ermm er valt niets op te scheppen over een 84/16 killratio en dat ik jou meer keer ownde dan jij mij }) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Net ff op een server met 50 man! gespeeld. Airstrikes met 8 kills, best geinig af en toe :)
Je gaat alleen wel snel dood aangezien er altijd wel een tegenstander om je heen is.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 20:16:
Huh? Ik schep nooit op. Iig paar leuke games gespeeld tegen jou (meestal won jou team, omdat ze gewoon betere teamplay hadden en mijn team ruk was). Maar ermm er valt niets op te scheppen over een 84/16 killratio en dat ik jou meer keer ownde dan jij mij }) ;)
Pfew, ik miste het al bijna :D.

Jouw taktiek:
1) Kies axis team en wordt field ops.
2) Loop richting spawnpoint.
3) Flikker een artillery neer vlak bij de spawn.
4) Ga wachten op -eventueel een sneaky- plekje.
5) Laat je teammates tegenstanders neerschieten wanneer er teammates in de buurt zijn. Wanneer er een grote kans bestaat dat de vijand zal overlijden, schiet dan ook mee.
6) Ga naar 3).

Zou gauw punt 1) mislukt heb jij al een probleem. Dat blijkt ook wel, want als je team bijvoorbeeld een engineer of covert ops nodig hebt, zal jij niet denken, hey wtf, misschien moet ik dat wel worden. Maar je blijft field ops (je moet immers een uiterst belangrijk kill/death ratio zien te halen!). Vervolgens kom je na 3 levels verliezen tot de conclusie dat dit misschien geen goed plan is. Je wordt engineer, bakt er geen fuck van (wat je wel zo eerlijk even meldt in de chat) en changed weer terug naar field ops.

Ik heb me echt de tiefus zitten lachen om jullie team, sorry dat ik het zeg. 2 gasten die voor kills gaan (1 field ops en 1 panzer), wat medics & engineers die er nog wat van proberen te bakken, maar niet geholpen worden en de rest hakt er maar wat op los (beetje van alles wat).

Maar idd, in het allerlaatste level (goldrush) wat jullie net aan gewonnen hadden (mjah, moest ff paar min koffie drinken), had je idd een hoog kill death ratio. Goed zeg _/-\o_ _/-\o_ }:O

Edit: UneXisT, heb je nog een ip adresje?

[ Voor 4% gewijzigd door dr snuggles op 20-08-2003 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

wwillem schreef op 20 August 2003 @ 21:01:
[...]

Pfew, ik miste het al bijna :D.

Jouw taktiek:
1) Kies axis team en wordt field ops.
2) Loop richting spawnpoint.
3) Flikker een artillery neer vlak bij de spawn.
4) Ga wachten op -eventueel een sneaky- plekje.
5) Laat je teammates tegenstanders neerschieten wanneer er teammates in de buurt zijn. Wanneer er een grote kans bestaat dat de vijand zal overlijden, schiet dan ook mee.
6) Ga naar 3).

Zou gauw punt 1) mislukt heb jij al een probleem. Dat blijkt ook wel, want als je team bijvoorbeeld een engineer of covert ops nodig hebt, zal jij niet denken, hey wtf, misschien moet ik dat wel worden. Maar je blijft field ops (je moet immers een uiterst belangrijk kill/death ratio zien te halen!). Vervolgens kom je na 3 levels verliezen tot de conclusie dat dit misschien geen goed plan is. Je wordt engineer, bakt er geen fuck van (wat je wel zo eerlijk even meldt in de chat) en changed weer terug naar field ops.

Ik heb me echt de tiefus zitten lachen om jullie team, sorry dat ik het zeg. 2 gasten die voor kills gaan (1 field ops en 1 panzer), wat medics & engineers die er nog wat van proberen te bakken, maar niet geholpen worden en de rest hakt er maar wat op los (beetje van alles wat).

Maar idd, in het allerlaatste level (goldrush) wat jullie net aan gewonnen hadden (mjah, moest ff paar min koffie drinken), had je idd een hoog kill death ratio. Goed zeg _/-\o_ _/-\o_ }:O

Ik dacht: ik quote het bericht maar even. Dan kan Fonz (sorry, über Fonz) het nog even nog een keer lezen; in de hoop dat het bovenstaande verhaal, wat uitermate goed geschreven is, een beetje tot hem door dringt.

Wolfenstein: ET draait om teamplay

Weet iemand trouwens een server waar ze alleen de Rhine 2 map draaien. Ik wil een beetje oefenen op dat level ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:25
Dionysos schreef op 20 augustus 2003 @ 22:35:
[...]
Wolfenstein: ET draait om teamplay
Amen!

Ik heb vandaag voor het eerst de D-Day map beta 1 gespeeld, een remake van
een RCTW map, deze draait nu op IPD clanserver en ik vindt het 1 van de betere nieuwe maps!
Ik heb de map eerst lokaal gespeeld, dit kan als je de map in je etmain directory plaatst(dday_nw.pk3) en dan de volgende commando's in ET in de console typt:

g_gametype 2
map dday_nw

De map heb kun je hier snel downloaden: http://www.shartar.nl/et/dday_nw.pk3 (als er .zip achter komt te staan ff verwijderen).

Over Rhine Bridge 2: leuke map en ziet er goed uit, maar er is een grote fout/nadeel. De Axis kunnen onder water dynamite plaatsen, en als er constant 2-3 Axis engineers daar zwemmen is het winnen van de map bijna onmogelijk voor de Allied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:40
Die Panzergast was ik dus (Rammelot). Maar ik vond niet dat ik voor de kills ging.
Het was op die map met dat treintje dat ik vreselijk heb lopen panzeren. Willem jij en nog een andere maten zaten steeds bij die hefboom mijnen te plaatsen das ook niet zo lief, dus krijg je een panzer om je oren daar is niks mis mee :>

Ik doe niet aan respawn killing, dat doet Fonz helaas wel :( Laatse map was goldrush en daar heb je achter het respwan point verstopt en daar mensen lopen afmaken die net gespwaned waren, dat noem ik wel erg vies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
wwillem schreef op 20 August 2003 @ 21:01:
[...]

Hmm, die weet ik niet meer (8>
Maar je kan hem zo vinden, gewoon kijken welke server xx/50 heeft staan.
Ik gebruik overigens geen extra programma om servers te zoeken.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had gehoord dat over een tijdje een officiele mappack uitkomt met wat maps uit RTCW. kan iemand dit bevestigen?

• stime
  • Laatst online: 01-08 20:13
Shartar schreef op 20 August 2003 @ 23:37:
[...]

Amen!

Ik heb vandaag voor het eerst de D-Day map beta 1 gespeeld, een remake van
een RCTW map, deze draait nu op IPD clanserver en ik vindt het 1 van de betere nieuwe maps!
Ik heb de map eerst lokaal gespeeld, dit kan als je de map in je etmain directory plaatst(dday_nw.pk3) en dan de volgende commando's in ET in de console typt:

g_gametype 2
map dday_nw

De map heb kun je hier snel downloaden: http://www.shartar.nl/et/dday_nw.pk3 (als er .zip achter komt te staan ff verwijderen).

Over Rhine Bridge 2: leuke map en ziet er goed uit, maar er is een grote fout/nadeel. De Axis kunnen onder water dynamite plaatsen, en als er constant 2-3 Axis engineers daar zwemmen is het winnen van de map bijna onmogelijk voor de Allied.
Woei dat hebben ze netjes nagemaakt, alleen de nieuwe basement vind ik maar nix. Verder is performance kwa fps ook niet echt om over naar huis te schrijven. Leuke addition die ramp die je aan de zijkant kan bouwen, denk alleen niet meer dat er nog iemand die muur gaat proberen op te blazen. Vrij moeilijk te verdedigen als axis denk ik.

Ik hoop dat ze mp_assault na gaan maken, en dan nix aan veranderen. Is nu al een perfekte map voor ET.

[ Voor 5% gewijzigd door stime op 21-08-2003 00:06 ]

Verwijderd

Ik vond beach altijd erg gebalanceerd maar heb nu het idee dat de allies veel meer kans hebben. In de veranderingen zie ik alleen maar meer toegangspoorten tot de objectives. Het de spawnplaatsen van de axis nog niet gezien maar als die gelijk zijn gebleven dan zal dit in het nadeel zijn van de axis.

ps.. Die ramp rechts vond ik idd wel aardig... wist niet wat ik moest verwachten toen ik aan het sleutellen was :)

• stime
Ze moeten die deur daar achter dan wel axis only maken. Tis vrij onlogisch dat ze met alle macht die bunker proberen te houden en dan de achterdeur lekker open laten. Dat die deur in de muur niet opgeblazen kan worden vind ik ook wel minder.

Verwijderd

Vermakelijk dat verhaal. Gedeeltelijk klopt het. Als de tegenstander sterk genoeg is, kan ik niet eens in de buurt van de spawn komen! Het ligt aan de tegenstander dat ze zo slecht zijn. Kan ik het helpen? Ik sta weldegelijk mijn mannetje 1 on 1. Haha teamplay? God .. ik strooi als een gek ammo rond en weet ik het. Ohw en als allie sta ik ook weldegelijk mijn mannetje hoor ... waar baseer jij je verhaal op man. Op gisternacht? In dat rukteam? Punt 5 is helemaal belachelijk. Meestal ga ik voorop in de strijd (en vaak word ik ook door mijn teamgenoten in de rug geknald). Het gebeurd wel es dat ik net de hoek om kom en mijn teamgenoten zie schieten ... waarom zou ik niet mogen meehelpen dan? Trouwens ik ben vaak genoeg andere classes. Maar ja als je niet wilt hebben dat ik field op ga spelen, speel ik wel medic. Kan ik mijn mensen tenminste nog in leven houden + ik heb meer health voor 1 on 1 duels

Ohw ja? Hoezo vies Rammelot? Kan ik het helpen dat er steeds mensen uit die deur komen bij goldrush! Van die mensen die helemaal gek worden en toch terug blijven komen omdat ze me eindelijk een keertje van kant willen maken :D. Ik kijk wel uit zeg! Ik ga echt niet die allie respawn campen ... pff ben ik sitting duck man. Verder zat ik ook vaak te knallen bij dat tussenstukkie. Ik liep als het ware heen en weer. Ik zit meestal mijzelf te healen aan dat rekkie daaro. En als de allie spawnen weten ze dat ik daar zit... wat doen ze? ze gaan naar mij toe en willen me afmaken ... lukt dus niet. Ik noem dit geen spawncamping.

Edit: Ey Dionysos wat is je ET naam.

Edit2: Ohw en over dat teamplay. Daar moeten jullie toch echt eens mee over ophouden te zeiken. Lees mn sig of zijn jullie blind. Daar kom je niet zomaar in. Mja op het laatst wel de iets mindere shooters. Komt omdat er ruzie in team Nederland was, omdat we maar steeds geen praccies speelden (overigens sta ik daarbuiten).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 01:46 ]

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
wwillem schreef op 20 augustus 2003 @ 20:02:
Wat ik mij eigelijk af vroeg, is de eigenaar van die XS4ALL server waar wij zo vaak opzitten toevallig een GoT'er :? Er zit bijna constant een GoT member op die server.

Btw, ik heb _Fonz nog niet horen opscheppen vandaag, hoe zou dat toch komen }) ;). /me vond het hakken op de xs4all server best grappig :P
Thaylor van [RFI] is dacht ik admin daar?

Btw fonz dat van Team NL is niet echt een argument, er zitten alleen maar rambo's in :+

Maar je zal wel teamplay hebben, kep nognooit met je samengespeelt :)

Verwijderd

Nou Team-NL bestond bijna helemaal uit Amnesia toen. Dolt was wel rambo ja :p Later kwam Ramzi erbij (ook rambo). Maar Amnesia had zeker wel teamplay.

Edit: heeft Thaylor ook bij Immortal gespeeld? =I= Zo ja, dan ken ik em. Erg fijne gast.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 04:07 ]

Verwijderd

Ik snap al die heisa niet om 1 spelletje ;)
Gisteren maar wat heengekloot en stond nog bovenaan ook, maar daar zie je Fonz niet over praten :P

En wat boeit me al die kills en zo nou allemaal, als het maar goed potje is die niet te kort is en zonder waardeloze teammaatjes vind ik het allang goed :)

Verwijderd

Ja ik dacht toen nog: nuuul is goed bezig :p
En Pjotrik deed het ook niet slecht. O+

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 13:22 ]

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Verwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 11:49:
Ja ik dacht toen nog: nuuul is goed bezig :p
En Pjotrik deed het ook niet slecht. O+
Tnx! :>

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:31
Panzer is toch niet als je voor kills gaat?
Panzer is gewoon om mensen mee te irriteren of als je geen zin hebt in teamplay en lekker wat wil aanklooien, ook een keer op CloWn server, met clown clan m8's gewoon allemaal panzer pakken en lekker lopen klooien heerlijk :p

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
I agree, je gaat me echt niet vertellen dat je wanneer je serieus speelt je Panzer gaat nemen. Dat ding werkt niet, misschien als je de tank tegen moet houden maar daarna houdt het op.

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Och... een Panzerfaust (waarom heet dat ding bij de Allies niet gewoon "bazooka"?) werkt bijv. ook tegen een MG42-schutter rechts van de bank in "Goldrush". Dan is de tank meestal al ter plekke.

This is my sick nature.

• Silence_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 20:52

Silence_nl

Slnc

Panzer kan best werken in clanwars worden die dingen ook gebruikt alleen daar mag 1 team 1 panzer hebben.

• Rev!
  • Niet online
Novah schreef op 21 August 2003 @ 14:40:
I agree, je gaat me echt niet vertellen dat je wanneer je serieus speelt je Panzer gaat nemen. Dat ding werkt niet, misschien als je de tank tegen moet houden maar daarna houdt het op.
Goeie panzer kan anders het verschil maken in een war

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ja of lekker bij goldrush met een bazooka op het spawnpoint richten als je bij truck barrier 1 staat en zie je dat er 1 mannetje loopt schieten heb je meestal 5 mensen ofzo gedood en dan word er ff lekker gescholden op de server

Cons:::BB4E

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
wwillem schreef op 20 August 2003 @ 20:02:

Wat denk je dat de eigenaar xs4all is :? Dat er veel Gotters op zitten komt omdat het een Nederlandse server is, lekker snel, goede aantal spelers.

Verwijderd

Revision schreef op 21 August 2003 @ 15:58:
[...]

Goeie panzer kan anders het verschil maken in een war
Ja, bijv spawn rapen op beach })

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 17:52 ]

Verwijderd

In welke map in ET directory kun je nieuwe map plaatsen?

Verwijderd

etmain

Verwijderd

Tijden mee geklooit en nu kom ik er net achter. :D Toch bedankt. ;)

Verwijderd

The Fireteam feature in ET is very useful. It allows you to create a team inside the Allied or Axis side.
It helps you then to unmask enemy covert ops.

Press F1 when the vote asks you to join. You'll see a list of all players in this fireteam at the top of the left hand side.
You can chat secretly only to these persons with the fireteam chat, which usually opens on the U key.
But there's also another advantage. When you open the Limbo menu (L) you see all fireteam-members on the map.

And here's how you quickly find out if it's a teammate or an enemy covert op infront of you:

Create a new file e.g. check.cfg in your etmain-folder with the following content:

Quote:

set showteam "selectbuddy -2; set nextteamtoggle vstr hideteam; echo ^7Fireteam-Icon: ^1Activated!"
set hideteam "selectbuddy -1; set nextteamtoggle vstr showteam; echo ^7Fireteam-Icon: ^1Deactivated!"
set nextteamtoggle "vstr showteam"

bind x "vstr nextteamtoggle"

Execute the script in your console (exec check.cfg). If you press x to activate it, you'll see an icon over every fireteam-member (screenshot). If it's an enemy covert op no icon will appear (screenshot). Pressing x again you deactivate it.

Dit heb ik van de eerste pagina ... ik dacht dat je ET niet zo extreem kon tweaken ... Lukt dit wel op XS4ALL? Zie url voor screenies. Btw die binds zijn ook megahandig :p (had erover heen gelezen).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 21:03:
Dit heb ik van de eerste pagina ... ik dacht dat je ET niet zo extreem kon tweaken ... Lukt dit wel op XS4ALL? Zie url voor screenies. Btw die binds zijn ook megahandig :p (had erover heen gelezen).
Euhm waarom drukken mensen niet gewoon op 0 op hun numpad, zelfde resultaat namelijk. :P

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 21:14 ]

Verwijderd

Hehe weten we dat ook weer. Wisten jullie dat ik alleen Cov Op was om te snipen? Heb namelijk nog nooit een pakkie van de tegenstander aangehad (niet eens zin gehad om uit te vinden hoe dat moet .. neem aan met de standaard F key .. hoorde ook al iets van de enter toets) :X 8)7 . Verder kan ik ook niet de mortier gebruiken en weet ik niet hoe ik vijandelijke mijnen moet detecteren (als ik hoog genoeg in XP ben heb ik trap awareness).

/me is noob

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 23:26:
Hehe weten we dat ook weer. Wisten jullie dat ik alleen Cov Op was om te snipen? Heb namelijk nog nooit een pakkie van de tegenstander aangehad (niet eens zin gehad om uit te vinden hoe dat moet .. neem aan met de standaard F key .. hoorde ook al iets van de enter toets) :X 8)7 . Verder kan ik ook niet de mortier gebruiken en weet ik niet hoe ik vijandelijke mijnen moet detecteren (als ik hoog genoeg in XP ben heb ik trap awareness).

/me is noob
sheesh dit is wel heel erg, en nee ik ga et lekker nie vertellen (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja die andere classes boeien me niet echt. In RTCW was ik ook altijd lieutenant. Bijna iedereen wilde medic zijn in RTCW. Waarom? Omdat je dan niet zo vaak werd neergeknald. Best wel lachwekkend, aangezien bijna het halve team uit medics bestond. Wat kreeg je op den duur? Juist, revive wars .. echt lache! Elkaar proberen neer te knallen met een luger of .40. En maar healen als een gek. Ik vond het toen juist erg cool dat je als lieutenant medics kon ownen.

Dat dingen die ik niet weet is alleen maar een kwestie van 5 min die readme doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wat problemen met punkbuster denk ik :| hoe kan ik dit oplossen? (kan me herinneren dat dit eerder in het topic voorkwam (of in deel 1) maar dan moet ik alles weer doorzoeken waar het nou weer stond, ja ik ben lui ;))

Afbeeldingslocatie: http://ca.gamepoint.net/et_error.jpg

klikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Nu online

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Bij mij hielp het aanmaken van een nieuwe profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF Zit ik net te spelen, gaat een gast continu expres op mn mijnen staan en daarna complainen. En uiteindelijk werd ik nog gekicked ook omdat ik te veel 'tk's' had. Wat een kutventjes lopen er ook rond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2003 @ 16:16:
WTF Zit ik net te spelen, gaat een gast continu expres op mn mijnen staan en daarna complainen. En uiteindelijk werd ik nog gekicked ook omdat ik te veel 'tk's' had. Wat een kutventjes lopen er ook rond :(
Jep, die heb je er ook bij. Of mensen die dezelfde naam als jou gaan gebruiken, dan gaan teamkillen, disconnecten en iedereen gaat tegen jou voten ... Of gasten die net zo lang blijven (kick)voten totdat ze hun zin krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
shameblaster schreef op 21 augustus 2003 @ 16:27:
Ja of lekker bij goldrush met een bazooka op het spawnpoint richten als je bij truck barrier 1 staat en zie je dat er 1 mannetje loopt schieten heb je meestal 5 mensen ofzo gedood en dan word er ff lekker gescholden op de server
Ja, tis een teken van zwakte. Je kunt het niet met een MP40. :)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohw trouwens die FG42 heeft echt een snelle firerate .. T_T Ik werd bijna tot helemaal lek geschoten door Nuuul. Zeer nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar hij schiet wel alle kanten op. en zonder vizier op grote afstand vind ik ook niet echt prettig. Leg het meestal af tegen Thompson of mp40. Pas als je wat LW sterretjes hebt gaat het beter

Trouwens, het lijkt of je met een Thompson op grote afstand wat accurater bent dan met de mp40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou wat een geklets over _Fonz....

Is die public XS4ALL altijd online? Ik kom hem vaak namelijk niet tegen. Ik zal straks ook even [GoT] achter me naam zetten, ik kom vaak Gotters tegen en wil natuurlijk wel herkend worden :-). Niet dat ik erg goed ben ofzo, maar sta toch meestal wel in de top 4 ofzo, als engineer uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 15-09 11:34
Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 13:14:
Nou nou wat een geklets over _Fonz....

Is die public XS4ALL altijd online? Ik kom hem vaak namelijk niet tegen. Ik zal straks ook even [GoT] achter me naam zetten, ik kom vaak Gotters tegen en wil natuurlijk wel herkend worden :-). Niet dat ik erg goed ben ofzo, maar sta toch meestal wel in de top 4 ofzo, als engineer uiteraard.
Jahoor XS4ALL is altijd online. Neem maar ff de moeite om The All Seeying Eye te installeren, en maak een lijstje met favo's (inclusief XS4ALL server).
Stukken makkelijker als die in-game server browser, bovendien worden dan je favo's niet de hele tijd opnieuw opgehaald, maar alleen gerefresht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 13:35
ach fonz kan t nie echt hebbe als ie in een prut team zit :o

Was welweer te zien, en thomson is net een proppeschieter man. Al1 dat geluid al!

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan jij dat wel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Neej das waar, toen was t wel extreem erg maar ondanks dat ging t individueel wel goed. O-)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 16-09 19:56
Iemand een keer zin om met teamspeak op xs4all te spelen. Speel nu regelatig met sharter op Ipd en dat is echt leuk.
Nu wil ik wel is een keer op xs4all met teamspeak knallen..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het best Tito, toevallig zaten we net nog in de zelfde geem...
Dus volgende keer ff zeggen en dan log ik ff in op teamspeak. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 21:47
als je level 4 field ops hebt, dan krijg je enemy recognition, maw als je een vijandelijke verklede cov ops tegenkomt staat er 'diguised enemy', als je nu een andere class neemt bv engineer, kun je dan nog steeds verklede cov ops herkennen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
lord-evil schreef op 25 augustus 2003 @ 17:51:
als je level 4 field ops hebt, dan krijg je enemy recognition, maw als je een vijandelijke verklede cov ops tegenkomt staat er 'diguised enemy', als je nu een andere class neemt bv engineer, kun je dan nog steeds verklede cov ops herkennen ?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

egwel, ik krijg dan soms mijn eigen naam te zien bij die enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
shameblaster schreef op 25 August 2003 @ 18:31:
egwel, ik krijg dan soms mijn eigen naam te zien bij die enemy
7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
lord-evil schreef op 25 August 2003 @ 17:51:
als je al lvl4 field ops bent, en je wordt in ene medic ofzo, dan blijf je die enemy recognition houden imo. net als dat je als je lvl 4 medic bent en je switched je die rode spuit ook houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even op XS4ALL gespeeld. Iemand had het over N7 en toen over wallhack. 2 mensen zijn toen gekickt waaronder die gast die het erover had. Echt zo vaag, ik was nog niet eens het hoekje om of hij schoot al. En toen ik me terugtrok en daarna weer de hoek om wilde gaan schoot ie alweer van te voren. Dat is geen toeval. En dat liet PB ook wel zien. Even daarna werd ie gekickt. ET nu ook al hacks :/ In mijn 2 jarig RTCW spelen heb ik nog nooooooit last gehad van hacks ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 21:53:
Net even op XS4ALL gespeeld. Iemand had het over N7 en toen over wallhack.
Dit dus :(
hxxp://xx.xxxxxxx.com/unknowncheats/rtcw.htm
URL verminkt, maar zoek maar eens op Google --> "ET N7 wallhack".
't Is een hele sub-cultuur om cheats te schrijven: voor Q3A was er bijv. OGC

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:/ It sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

[DISCLAIMER] Nu hoop ik dat niemand op mij gaat ziften, omdat ik cheats zou weggeven: iedereen kan immers zoeken op Internet.
Hopelijk, maar onwaarschijnlijk gezien het feit dat ET gratis is, komt er een patch uit. Wellicht omdat het spel toch enorm populair blijkt te zijn.
WE NEED A MEDIC!

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
hbokh schreef op 25 August 2003 @ 22:45:
[DISCLAIMER] Nu hoop ik dat niemand op mij gaat ziften, omdat ik cheats zou weggeven: iedereen kan immers zoeken op Internet.
Hopelijk, maar onwaarschijnlijk gezien het feit dat ET gratis is, komt er een patch uit. Wellicht omdat het spel toch enorm populair blijkt te zijn.
WE NEED A MEDIC!
I'm a field ops!

enne denk dat je bter: We need a engineer! ...kan doen

Die hacks zijn wel makkelijk te vinde zeg, maar dan nog, ksnap niet dat mensen daar lol mee hebben :Z

[ Voor 12% gewijzigd door -LA- op 25-08-2003 22:54 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Laatst online: 05-06 09:27
ach, zolang punk buster zn werk goed doet heb je dr weinig last van mijns inziens. (of zie ik het verkeerd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ALS pb zijn werk doet! :/ Als we maar (god verhoede het) geen CS taferelen gaan krijgen. :'(

En idd. _Fonz, met RtCW nooit last gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ja ik zie dan ineenkeer ''Constructor got'' boven zo enemy staan. En dan schiet ik en blijkt dat het een verkleed ventje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 16:46

Niek

f.k.a. The_Surfer

http://earth.prohosting.com/indet/etmoves2.zip (48M, DivX 5.05)

Hebben jullie dit filmpje al gezien? Echt ongelooflijk rare jumps. Bijvoorbeeld bij Battery de Axis base binnenjumpen en de generator destroyen zonder de Assault ramp te bouwen.

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, Ik heb ook vette van RTCW. Echt O n g e l o v e l i j k !! Zijn jumps van mn maatje _Kai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:31
The_Surfer schreef op 26 August 2003 @ 10:14:

Hebben jullie dit filmpje al gezien? Echt ongelooflijk rare jumps. Bijvoorbeeld bij Battery de Axis base binnenjumpen en de generator destroyen zonder de Assault ramp te bouwen.
Leuk voor op publics, maar in wars denk ik niet geheel legaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

Is er al iemand die kan "Panzerfaust-jumpen"? :)

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, wat voel ik mij weer uber-n00b :D

Maar wat lopen sommige gasten onwaarschijnlijk snel of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
shameblaster schreef op 26 August 2003 @ 10:11:
[...]

Ja ik zie dan ineenkeer ''Constructor got'' boven zo enemy staan. En dan schiet ik en blijkt dat het een verkleed ventje is.
Dat klopt idd. Maar als field ops level 4 staat er dan "Disguised enemy". Wat jij ziet staan (je normale naam), heb je altijd al, ongeacht of je field ops level 4 bent, dat bedoelde lord-evil dus niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je met een fg42 scoped iemand die 110HP's heeft in 1 schot killen? Gebeurde me laatst nl 3 keer achter elkaar in battery. FF XP van de shooter gechecked. 59, dus geen abnormale CO-skills lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Net dat filmpie gezien maarre, HOE? kan je ingodsnaam zover jumpe dude! 8)7 |:(

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat trouwens ook sneu is, is als ze gaan kickvoten, omdat ze het niet kunnen hebben dat je ze ownt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Laatst online: 03:12

aKra

Intentionally left blank.

Wowww... Die jumps zijn vet... Direct zelf gaan proberen, kom wel ver, maar niet ver genoeg :'(

7(8)7

Ziek gewoon :+

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 16:04:
Wat trouwens ook sneu is, is als ze gaan kickvoten, omdat ze het niet kunnen hebben dat je ze ownt :p
LOL zoals gister >:) Weet niet of je er gister bij was al toen met die FD-NL koencool, schoot iedereen over hoop. Nuul en ik hadden zoiets van kunnen we die gast niet kicken :? Was op xs4all met de level radar. Allies zaten vast in het huis want om het huis waren constant airtrikes, en ze wilden ook niet shuffle dus er was geen drol aan. Uiteindelijk niet gedoen want dat is lullig ;)

Maar Fonz wat is jouw geheim :? constant als ik je tegen kom, tak, tak tak dood. En het ergste is ik zie op een gegeven moment niet meer kan zien waar ik schiet, komt vast omdat je op mijn hoofd schiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup ... wel spijtig net trouwens dat ik gekickt werd ... Mijn Xp liep akelig snel richting de 1000. Altijd voor headies gaan. Doet meer damage.

[FD-NL] zijn ook erg goed, iig in ET. Met RTCW was het totaal noob. Verbaasde me dat ze zo goed zijn. Werd ook al door [FD-NL] gevraagd. En ja gisteren was ik er ook ff bij. Ennuh die Artillery om het huis kwam ook mede door mij }) Nuuul pakte de panzer :p

Iets anders: Ik word tegenwoordig zomaar gekickt en dit gebeurd altijd na de zoveelste teamkill. Mag je maar een beperkt aantal teamkills? Ik krijg altijd een bericht met :

Server disconnected for unknown reason.

Nu krijg ik er ook Punkbuster gebral bij ...

En nee ik word niet gekickt, omdat ze complainen dat ik ze kill. Kan ik het helpen dat ze door mijn artillery lopen.

Bij XS4ALL is het nog niet zo extreem, maar no way dat ik op de Euronerd << SUPERSERVER alle 6 maps vol kan maken. Jaja tis een 6 map campaign. Vroeger met RTCW hadden we ook Euronerd. Echt hele fijne server, maar ze updaten em toen niet. Waarom is me een raadsel.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:25
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 16:23:

Iets anders: Ik word tegenwoordig zomaar gekickt en dit gebeurd altijd na de zoveelste teamkill. Mag je maar een beperkt aantal teamkills? Ik krijg altijd een bericht met :

Server disconnected for unknown reason.

Nu krijg ik er ook Punkbuster gebral bij ...
Sommige servers hebben een teamdamage limiet idd, na een x aantal doden/damage aan teamleden wordt je gekicked zonder message...
De IPD clanserver waar ik je vanmiddag zag spelen heeft dat ook vrij hoog ingesteld, er worden regelmatig mensen automatisch gekicked, maar daar wordt je XP onthouden dus is het geen probleem...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En terecht!!! Wordt zo moe van die lui die je maar neer blijven knallen als je als CO rondloopt.

roep om de minuut dat ik een CO ben. Heb ik eindelijk weer een uniform te pakken, wordt je weer geTK-ed. kan'k weer overnieuw beginnen. En meer dan de helft neemt niet eens de moeite om sorry te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet dat ik zo vaak een CO kill, maar op die servers waar ik zat (Euronerd en nou ja IPD (dacht dat dat Euronerd was, maar goed)), is het wel heel extreem hoor. 3 Teamkills en je word gekickt ofzo .. pff. Met artillery gaat het nog sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

gewoon als je word gekilled F1 >:)

Soms is het pas irritant dat je tk's hebt met een flamer dan start je en ben je dood. Hij word gekickd en evenlater opnieuw dood doordat die reconnect :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word je wel gedwongen een beetje na te denken. Maar idd, 3x is wel heel erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 17:10:
Word je wel gedwongen een beetje na te denken. Maar idd, 3x is wel heel erg
Vind ik eigenlijk wel een prima aantal. Dan zijn airstrikes tenminste niet zo dominant. Ik tk ook wel eens per ongeluk maar zelden meer dan drie keer per potje. Tenzij je weer in zo'n lomp team zit die als een kudde blinde koeien over mn mijnen heen loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
leuk voor medics ffs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

-LA- schreef op 26 August 2003 @ 15:44:
Net dat filmpie gezien maarre, HOE? kan je ingodsnaam zover jumpe dude! 8)7 |:(
Het lijkt op Quake2's bunnyhoppen en Q3A's strafe-jumpen, icm. grenade-jumps hier-en-daar.
Ik ben ZWAAR onder de indruk van die moves _/-\o_ maar verbaas me er niet over.

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online

Echt super dat filmpje :P. Die gasten zijn echt goed met jumpen. Ik heb er ook een paar geprobeerd, maar bijna niets lukt. Waarschijnlijk hebben ze aantal frames per seconde vast gezet op 43, waardoor ze verder komen.

Ik zag laatst ook al een site met scriptjes (cfg'tjes) om je recoil(terug slag) te verminderen. Dan kan je natuurlijk ook nog van alles handmatig op low details zetten (wat op zich best handig is, bij een flinke actie zakt bij mij het aantal fps flink in). Scripts om covert ops te herkennen, enz enz. Maar wat is nu cheaten en wat niet :? Ik gebruik op dit moment nog geen scriptjes, maarja, als sommige ze toch gaan gebruiken...

Owh btw, Fonz, je kan er wel voor zorgen dat je niet gekicked kan worden. Simpelweg door een ^ in je naam te stoppen. Je kan dan in ieder geval niet meer handmatig gekickt worden, tenzij er een admin met het clientkick commando in de buurt is. Hoe het zit met gekickt worden door de server weet ik niet, maar volgens mij kan ook dat niet (door die ^ snapt ET je naam niet meer en probeert ie ipv jou een niet bestaande spelers te kicken). Overigens, die kick shit door de server is meestal met een redelijk goede reden :D, dus trek ook zo af en toe zelf je conclusies als je teamkilled (of is het teamkillt... op Engelse woorden de Nederlandse spelling los laten is toch best vreemd :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

link doet het hier niet :(

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Blade_V schreef op 26 August 2003 @ 18:23:
[...]

link doet het hier niet :(
Hij verwijst naar een html pagina, met de directe link. Dus niet "save target as" oid kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Damm ik ben echt pist op die FD-NL gasten verzieken het hele spel. Constant lang zaten ze airstrikes te gooien, niet 1, niet 2, maar elke keer 3 achter elkaar, net weer op XS4ALL. Ze zaten met ze allen in axis team, tering wat een stelletje mongolen zeg. Zeg je er wat van, zeggen ze "Je moet niet zo zeuren, doe je het toch ook". Ja hoe dan? als er 3 achter elkaar komen :? Als ik ga spelen op xs4all en ik zie ze, ga ik meteen weg.

Advies voor andere goede Nederlandse servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

wat is de ip voor die xs4all server???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
shameblaster schreef op 26 augustus 2003 @ 21:15:
wat is de ip voor die xs4all server???
194.109.69.41:27960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
130.89.169.158 hier zit ik bijna altijd op, vind et een toffe server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

Mja, ik heb _Fonz zojuist aangeraden op een PRO-server te gaan spelen.
Zo leert niemand het meer... tihslluB[GoT]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

XS4ALL Public ET = 194.109.69.41:27960

Je kan trouwens ook een kijkje nemen op games.xs4all.nl

[ Voor 48% gewijzigd door RomeoJ op 26-08-2003 22:20 ]

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

hbokh schreef op 26 August 2003 @ 22:08:
Mja, ik heb _Fonz zojuist aangeraden op een PRO-server te gaan spelen.
Zo leert niemand het meer... tihslluB[GoT]
Fonz op een pro server? Lol

De enige taktiek is airstrikes gooien. Voor de rest ach ik kan het wel uitleggen, maar snappen doet ie het niet. Fonz speelt geen haar beter dan een panzer-n00b.

Fonz: Wanneer je het waagt nog een keer op mij te schieten omdat ik volgens jouw verkeerd loop, dan maak ik je spelletjes echt zuur. Wie heeft jouw meester gemaakt?

Er is geen fuck aan met al die airstrikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

StephanL schreef op 26 August 2003 @ 20:28:
Damm ik ben echt pist op die FD-NL gasten verzieken het hele spel. Constant lang zaten ze airstrikes te gooien, niet 1, niet 2, maar elke keer 3 achter elkaar, net weer op XS4ALL. Ze zaten met ze allen in axis team, tering wat een stelletje mongolen zeg. Zeg je er wat van, zeggen ze "Je moet niet zo zeuren, doe je het toch ook". Ja hoe dan? als er 3 achter elkaar komen :? Als ik ga spelen op xs4all en ik zie ze, ga ik meteen weg.

Advies voor andere goede Nederlandse servers?
Jah die gasten hebben wel een eigen server alleen daar moeten ze voor betalen om erop te kunnen, dus ze gaan doodleuk met zun allen naar xs4all.

Andere goede servers zijn:
[NL] GC RTCW:ET-1 194.151.30.67:27960
[NL] GC RTCW:ET-2 194.151.30.68:27960
[NL] GC RTCW:ET-3 194.151.30.69:27960

Ardy.net - Public 1 194.171.243.100:27961
Ardy.net - Public 2 194.171.243.100:27962
Ardy.net - Public 3 194.171.243.100:27963

Waarvan Ardy.net (weet nie of ze nederlands zijn maar er zitten wel veel nederlanders op) de beste ping heeft... :)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjotrik schreef op 26 August 2003 @ 22:37:
[...]

Fonz op een pro server? Lol

Fonz: Wie heeft jouw meester gemaakt?

Er is geen fuck aan met al die airstrikes.
Ok, ff details bijwerke m8 ;)

Punt 1. Nee, Fonz is geen pro-gamer!
(zijn die er dan, gamers die grof geld verdienen door spelletjes te spelen?)

Punt 2. Nee, Fonz is geen meester, dat ben ik al!
(d8 dat jullie dat zo langzamerhand wel wisten?)

Punt 3. Wat is er mis met airstrikes? Het zit in het spel, dus speel het spel niet als je het lame vind, zowel, get ur ass back 2 counter-strike :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat jij aan het doen was Pjotrik, maar ik liep die hele tering end achter je aan, om te ontdekken of je een Covert Op was...wat was jij in vredesnaam aan het doen dan. Iedereen zit lekker te knallen en jij loopt maar een beetje rond? Ik vroeg het je nog 2 keer zelfs .. wtf was je aan het doen.. geen gehoor. Nou dan probeer ik 1 keer te schieten.. kijken of ie terugschiet. Als je daar al zo nijdig van wordt .. :/

2e: Nee ik ben geen PRO in die zin dat ik er geld aan verdien. En dat van airstrikes gooien .. belachelijk! Ik niet beter dan een panzernoob? Regelmatig knal ik er een hele zooi achter elkaar neer. Hoor hem .. "er is geen fuck aan met al die airstrikes" ROFL, nou van mijn part zodemieter je toch lekker op?

Edit: als ik noob was he .... waarom zit ik dan elk potje tegen de 1000 xp aan. Kan ik het helpen dat ik 3 airstrikes in een minuut kan gooien door de snelle rechargetijd, die ik heb opgebouwd door al die xp. Imo ben je pas een noob als je als een blinde koe door mijn airstrikes gaat lopen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, teamwork is ons Fonz een beetje vreemd. Net de railgun gespeeld, treintje was al heen en weer en alleen de guncontrols moesten nog gemaakt worden. Ik word daar als engineer keer op keer aan gort geschoten voordat ik ook maar uberhaubt bij de controls kan komen. En waar zit Fonz? aan de andere kant van het veld (spawnkillen waarschijnlijk). Zelfs als ik om hulp vraag zijn komt er geen response en zijn we maar met enkelen bij de railgun :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... :/ nou breekt me klomp. Ik zit als een gek artillery achter dat kanon te plaatsen!! Daarvandaan kwamen ze ook. Verder probeerde ik ze af te houden daar bij die wissel. En ik zat ook bovenop dat huisje iedereen neer te maaien ... Iemand van GoT die had nog zo een lol toen ie mij daar te grazen had met zijn artillery. =) Ohw ennuh we hadden het toch gehaald? Dus waar zeik je eigenlijk over :p

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik 15 keer achter elkaar werd neergeschoten in mn pogingen bij die trein te komen en ik in mn eentje niet de hardware had om die gasten die daar zaten weg te krijgen :|

Ja, we hebben het gehaald maar het duurde veeeeel te lang. Als iedereen zo verspreid was gebleven was het nooit gelukt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 23:53:
Ik weet niet wat jij aan het doen was Pjotrik, maar ik liep die hele tering end achter je aan, om te ontdekken of je een Covert Op was...wat was jij in vredesnaam aan het doen dan. Iedereen zit lekker te knallen en jij loopt maar een beetje rond? Ik vroeg het je nog 2 keer zelfs .. wtf was je aan het doen.. geen gehoor. Nou dan probeer ik 1 keer te schieten.. kijken of ie terugschiet. Als je daar al zo nijdig van wordt .. :/
Dat heet nou taktiek. Voor hetzelfde geld was ik wel een CO. Heb je zo het spel verloren. Ik ben van side gewisseld omdat er geen fuck aan was. En weet je? Er stond al een engineer klaar bij de muur later.
En zien of iemand een co is doe je op een andere manier en anders niet.
2e: Nee ik ben geen PRO in die zin dat ik er geld aan verdien. En dat van airstrikes gooien .. belachelijk! Ik niet beter dan een panzernoob? Regelmatig knal ik er een hele zooi achter elkaar neer. Hoor hem .. "er is geen fuck aan met al die airstrikes" ROFL, nou van mijn part zodemieter je toch lekker op?
Tief lekker zelf op. Ga op een andere server zitten en vergal het spel niet. Gaat Quaken of Unrealen voor de frags.
Edit: als ik noob was he .... waarom zit ik dan elk potje tegen de 1000 xp aan. Kan ik het helpen dat ik 3 airstrikes in een minuut kan gooien door de snelle rechargetijd, die ik heb opgebouwd door al die xp. Imo ben je pas een noob als je als een blinde koe door mijn airstrikes gaat lopen.
Tuurlijk joh.. }:O
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 23:57:
Tja, teamwork is ons Fonz een beetje vreemd. Net de railgun gespeeld, treintje was al heen en weer en alleen de guncontrols moesten nog gemaakt worden. Ik word daar als engineer keer op keer aan gort geschoten voordat ik ook maar uberhaubt bij de controls kan komen. En waar zit Fonz? aan de andere kant van het veld (spawnkillen waarschijnlijk). Zelfs als ik om hulp vraag zijn komt er geen response en zijn we maar met enkelen bij de railgun :(
Ik probeerde het, maar kwam niet verder dan de uitkijktoren. En 1 keer had ik de controls 3/4 gerepareerd. Maar daar winnen we niet mee.
Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 00:00:
... :/ nou breekt me klomp. Ik zit als een gek artillery achter dat kanon te plaatsen!! Daarvandaan kwamen ze ook. Verder probeerde ik ze af te houden daar bij die wissel. En ik zat ook bovenop dat huisje iedereen neer te maaien ... Iemand van GoT die had nog zo een lol toen ie mij daar te grazen had met zijn artillery. =)
Jammer dat je niet weet wat een ander doet en welke taktiek hij in z'n hoofd heeft hè? Als groep bij elkaar blijven had beter gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohw ennuh Hein? Nog ff iets dat in me opkomt.. Ik heb dus wel mooi dat treintje teruggebracht naar onze spawn!!! Hup hefboom omhoog airstrikie gooien om eventuele volgers af te houden en lekker met treintje meerijden.

Jup, tactiek je zegt het zelf. Nou goed toch dat ik ff wilde uitvinden of je nou wel of niet een CO was? Op een andere manier en anders niet ... LOL. Ik gaat zeker ff samen met de CO een sigaretje opsteken en vragen of hij wel/niet een CO is. Iedereen die zich verdacht gedraagd, dus OOK richting de Fuel Dump loopt, beschouw ik als een CO. Ik ben vanaf de respawn tot aan de uitgang van die zij-uitgang achter je aan gelopen. Heel voorzichtig. Ik denk dat je het niet eens gemerkt hebt. Onderwijl schoot ik nog een paar allies neer. Dus beschouwde ik jou als CO.

Tuurlijk joh? Is dat het enigste dat je kan uitbrengen? Ohw en we wonnen. En nou kappe jah met dat gezever.

ps: Unreal zuigt en Quake is te oud om daar nog aan mee te doen. Heb het wel geprobeerd, maar dan moet ik helemaal weer van voor af aan beginnen. CFG enz.

Ik wacht wel op Half-Life 2 (Counterstrike 2), HALO, Far Cry, Call of Duty, Medal of Honor 2

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 00:29 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.