Jee, Maandag bestelt (om 21:30) en vandaag is hij bezorgt vóór 12 uur... Erg netjes allemaal.. Ik keek wel even op van de maat van de doos, die is gigantisch, maar als je em opent zie je luchtzakjes om hem te beschermen..
En daar onderop ligtie... Het doosje, niet groter dan 20x 10 centimeter. Ik deed em open en aanschouwde het stukje techniek
Onder dat stukje techniek lagen zakjes met de handleiding (onwijs veel talen), het mini-cd'tje, een USB verlengkabeltje en de koptelefoon.. Wel even getest maar ik houd het op m'n 'normale' versie, zonder poespas.. Radio komt wel een keer
Ik zet hem aan en hoor de 4 demo muziekjes en ik ben geschokt. Wát een geluid uit zo'n klein dingetje
Ik sjeez naar boven en plug em in m'n pc en begin lustig Mp3tjes over te storten naar mijn virtuele schijf, de J:\ schijf, die XP er van heeft gemaakt.. héél snel gaat het ook weer niet maar de snelheid is acceptabel..
Ik haal em er weer uit en plug m'n koptelefoon in en w000w

TopGeluid!

Qua menu is hij redelijk, beetje omslachtig maar zeker niet slecht. Random is heel prettig
Alleen moet ik nog effe kijken naar de ID3-tags, die kloppen niet helemaal.. Er staat Bijvooorbeeld:
Neo Cortex _________________________________- Elements
^^^^ Dit is een spatie
Maar dat is een kleinigheid

Gelijk ff al die andere troep van (original | blablabla) eraf gehaald.
Hij leest níet uit mappen dus alles moet in de 'root' gezet worden om gespeelt te worden..
Kortom, een top-product voor een leuke prijs, en ik ga er zeker van genieten
Owja, ik heb de 128 mb versie...
En Over de radio:
Ja, de radio is wel redelijk maar niet dé beste ooit.. Als je loopt valt het zo nu en dan weg.. En omdat alles in het koordje zit, nah ik ga van de week ff Sony oordoppies kopen
[
Voor 19% gewijzigd door
Sypher op 29-10-2003 15:32
]