30/40 euro....
voor een ding dat nie eens 50gram weegt
f*ck invoerrechten ik duik wel onder ofzo
voor een ding dat nie eens 50gram weegt
f*ck invoerrechten ik duik wel onder ofzo
Verwijderd
Verwijderd
Waarom heb je die gekozenDaSchop schreef op 18 september 2003 @ 16:08:
Nou, ik heb de Mambox besteld bij mp3cdspeler.nl
Goede reviews in de Shop Survey en met CC betaling moet ik hem morgen binnen krijgen.
And now the only thing we can do is wait and pray. ^^
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door DaSchop op 18-09-2003 16:26 ]
Verwijderd
Verwijderd
leuk en lief allemaal
Verwijderd
Lijkt mij een goedplan, want elke topic gaat over 1 mp3 speler.Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 22:16:
[...]
leuk en lief allemaal
maar wel ff ontopic blijven liever dat we hier toch proberen iets nuttigs te zeggen![]()
naja ontopic
teminste over mp3 spelers
misschien moeten we apart topic starten over mp3+mem stick in het algemeen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 16:10 ]
Verwijderd
de mambox héVerwijderd schreef op 19 September 2003 @ 15:56:
de SIMS is erg leuk!
maar helaas, nergens verkrijgbaar.
Aiptek ziet goed eruit de 256 MB!
maar nergens te koop!
Zijn er nog meer andere MP3 + usb flash??? in duitsland of zo? een online shop?
Ik raad je aan deze topic even door te lezen. Waarschijnlijk staan alle beschikbare en niet beschikbare mp3 spelers in deze klasse hier wel vermeld.Verwijderd schreef op 19 september 2003 @ 15:56:
de SIMS is erg leuk!
maar helaas, nergens verkrijgbaar.
Aiptek ziet goed eruit de 256 MB!
maar nergens te koop!
Zijn er nog meer andere MP3 + usb flash??? in duitsland of zo? een online shop?
[ Voor 73% gewijzigd door DaSchop op 20-09-2003 00:08 ]
Verwijderd
Gelijk heb je, ik heb 't wel effe door gelezen.! en vind de MamboX niet een echte vervanger voor de Aiptek of de SIMSLineDaSchop schreef op 19 September 2003 @ 17:11:
[...]
Ik raad je aan deze topic even door te lezen. Waarschijnlijk staan alle beschikbare en niet beschikbare mp3 spelers in deze klasse hier wel vermeld.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 20:45 ]
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Verwijderd
euhm,, waar kan ik al die MP3/Pendrive vinden die jij benoemt?(in NL. of Europa?)the_Omniscient schreef op 19 September 2003 @ 21:04:
............
............
De Safa hierboven is een mooi ding (lekker font) maar niet echt een pendrive. Ik zou dan voor de MPal 20F of de Woodi A110/220 gaan, maar het zijn alledrie erg mooie spelertjes.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 21:33 ]
Diverse LCD-loze modelletjes, music-star pennetjes, Ego-man e.d.*Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 21:28:
[...]
euhm,, waar kan ik al die MP3/Pendrive vinden die jij benoemt?
Ik ken eik geen andere methode van filetransfering dan via een kabeltje, memcard, verloopstukje of pendrive... dus dan zou bijna elke mp3 speler een pendrive zijn. Mja, maakt niet uit, het is maar hoe je het opvat natuurlijkEn, die Safa is wel een pendrive, maar je sluit hem aan op je USB via zo'n kabeltje, en dat vind ik niet erg!
Verwijderd
the_Omniscient schreef op 19 September 2003 @ 21:50:
[...]
[...]
Ik ken eik geen andere methode van filetransfering dan via een kabeltje, memcard, verloopstukje of pendrive... dus dan zou bijna elke mp3 speler een pendrive zijn. Mja, maakt niet uit, het is maar hoe je het opvat natuurlijk
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 23:24 ]
Verwijderd
DaSchop, had jij bij je betaling een ordernummer vermeld? Ik heb dit namelijk niet gedaan, want ik kreeg pas een kwartier nadat ik had betaald een bevestigingsmail met mn ordernummer. Ik heb wel mn naam, woonplaats en bestelling ingevoerd. (Was verre van nuchter op dat momentDaSchop schreef op 18 September 2003 @ 16:08:
Nou, ik heb de Mambox besteld bij mp3cdspeler.nl
Goede reviews in de Shop Survey en met CC betaling moet ik hem morgen binnen krijgen.
And now the only thing we can do is wait and pray. ^^
Verwijderd
Verwijderd
Cons:::BB4E
Verwijderd
ff een vraag, waar zit je te twijfelen dan. Welke mp3 spelers?shameblaster schreef op 22 september 2003 @ 15:53:
offtopic:
the_Omniscient, weet jij of het nog is toegestaan om een topic te maken van Welke mp3 speler moet ik kopen.
Mij lijkt het een heel goed idee om dat te gaan doen omdat er al heel topics over zijn van"moet ik um kopen of niet''.
Ik heb gewoon het formulier dat je krijgt als je op "bestelling afronden" drukt ingevuld en binnen een paar minuten een mailtje met de order bevestiging gekregen. Daar stond wel een "order-id" in maar dat heb ik verder nergens meer voor gebruikt.Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 00:03:
[...]
DaSchop, had jij bij je betaling een ordernummer vermeld? Ik heb dit namelijk niet gedaan, want ik kreeg pas een kwartier nadat ik had betaald een bevestigingsmail met mn ordernummer. Ik heb wel mn naam, woonplaats en bestelling ingevoerd. (Was verre van nuchter op dat moment)
Ik had hem zeg maar vrijdagochtend om 02.00 besteld en betaald en verwachte hem dus zaterdag binnen. Waarschijnlijk krijg ik hem gewoon maandag hoor, maar ik kan niet wachten
Verwijderd
euhm, Welke heb jij besteld? en waar?Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 15:15:
Morgen is de grote dag
Hoop ik
Hij zou aankomen in 4 tot 6 dagen en morgen is 5 dus
maar ik twijfel nu alweer
toch maar hopen dat ik de goeie heb.......
Verwijderd
ik heb de mpio fl100 gehaald en ben erg tevreden. Alleen wat kut is dat je de voorkant steeds moet schoonmaken omdat het glasachtig is. Maar aan de andere kant maakt die hem wel mooiershameblaster schreef op 22 September 2003 @ 17:25:
@ Ringtone_
Ik zoek een mp3 speler met een fm radio en 128 mb.
en ik weet maar niet welke, er zijn er zoveel.
De muvo nx lijkt mij ook heel mooi alleen geen fm radio.
Verwijderd
Thnx, ik heb inmiddels al van mp2cdspeler.nl een track and trace nummer gehad en hij ligt al sinds vrijdag in dordrecht in een sorteercentrum...DaSchop schreef op 22 September 2003 @ 17:11:
[...]
Ik heb gewoon het formulier dat je krijgt als je op "bestelling afronden" drukt ingevuld en binnen een paar minuten een mailtje met de order bevestiging gekregen. Daar stond wel een "order-id" in maar dat heb ik verder nergens meer voor gebruikt.
Binnen een dag had ik mijn bestelling binnen en hij doet het nog perfect. Prima afhandeling dus.
Verwijderd
Volgende keer ff thread door lezen
Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 00:21:
[...]
Speed it is
hoop dat et geen miskoop wordt
( kan em altijd trug sturen)
Teruste en tot morguh
owjah als iemand nog wat over deze mp3 speler vind wat echt helemaal vern**kt is... post et dan ff
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 13:54 ]
Late reactie:shameblaster schreef op 22 September 2003 @ 15:53:
offtopic:
the_Omniscient, weet jij of het nog is toegestaan om een topic te maken van Welke mp3 speler moet ik kopen.
Mij lijkt het een heel goed idee om dat te gaan doen omdat er al heel topics over zijn van"moet ik um kopen of niet''.
[ Voor 18% gewijzigd door shameblaster op 29-09-2003 17:18 ]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door shameblaster op 02-10-2003 16:42 . Reden: ....................... ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 23:02 ]
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 00:11 ]
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door shameblaster op 17-10-2003 14:03 ]
[ Voor 45% gewijzigd door Blamm op 17-10-2003 15:04 ]
Verwijderd
Bedoel je de msi?Razorfist schreef op 17 oktober 2003 @ 14:53:
lijkt me niet dezelfde, maar hij is wel ERG mooi
En te betalen nog steeds!
Heb er even wat over gelezen, en hij heeft alles wat ik wil! Heb hem dus gelijjk besteld zojuist bij Eynstein voor 107 euro
[ Voor 4% gewijzigd door shameblaster op 17-10-2003 18:13 ]
Ja ik heb de msi besteld.
[ Voor 4% gewijzigd door shameblaster op 17-10-2003 18:53 ]
ja dat had ik ook.. beetje jammer iddshameblaster schreef op 17 October 2003 @ 18:50:
De flash presentaties heb ik niet kunnen vinden.![]()
heb um al
De handleiding had ik ook opgehaald aleen krijg ik in acrobad reader de foutmelding dat hij chinees of zo nodig heeft(ik heb de engelse opgehaald). Ik kan wel de meeste dingen lezen maar niet alles
[ Voor 20% gewijzigd door shameblaster op 17-10-2003 20:38 ]
OH beter, Ik twijfel tussen de decktron en deze:)Razorfist schreef op 22 October 2003 @ 16:39:
ok hij is vannochtend bezorgd, tenminste.. er lag een briefje in de bus
morgen ophalen dus
Verwijderd
En? hoe bevalt ieRazorfist schreef op 22 October 2003 @ 16:39:
ok hij is vannochtend bezorgd, tenminste.. er lag een briefje in de bus
morgen ophalen dus
[ Voor 46% gewijzigd door shameblaster op 23-10-2003 17:05 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Blamm op 23-10-2003 20:21 ]
MMM klinkt positief nog ff vraagjes:Razorfist schreef op 23 October 2003 @ 20:19:
Ja hij is er
Korte impressie:
• hij is iets groter als ik verwacht had, maar niet storend groot
• bediening is echt HEERLIJK! je doet eigenlijk alles met 1 scrollwieltje dat je ook in kan drukken.. de menu's zijn duidelijk zat
• MP3's speelt hij gewoon goed afje kunt doorspoelen in een nummer gewoon en ook terugspoelen gaat vloeiend
• andere files ertussen gaat prima, hij doet er niets mee gewoon
• display is duidelijk, mooi displaytje. Alleen was hij erg slecht leesbaar, maar toen ik eenmaal het contrast voluit gezet had was het prima. De achtergrondverlichting is netjes, alles wordt egaal verlicht, dus niet via 2 lampjes aan de zijkanten ofzo
• Hij kan ERG hard.. zo hard dat de oordopjes gaan vervormen. Deze zijn zowieso niet echt super, maar acceptabelZe zitten verwerkt in een nekkoord wat het geheel wel weer erg handig maakt
• FM werkt ook prima. Met 1 druk op de knop neemt hij er van op. Opnemen gebeurt wel in .wav (niet gelijk naar mp3 dus) en de opnamekwaliteit is in te stellen bij settings (van 8000Hz tot 48000Hz) Deze files zijn gelijk beschikbaar wanneer je hem op de pc aansluit.
• Mappen trekt hij zich niets van aan, hij speelt gewoon alles achter elkaar af. Ik moet nog even proberen of hij de volgorde er wel op aanpast.
Hij voelt goed stevig aan, alleen de usbconnector heeft iets speling in de behuizing. Maar daar zie ik geen probleem in
Hij is trouwens niet echt wit, maar een beetje tussen wit en parelmoer in. Het gedeelte rond de display is spiegelend/chroom.
Klinkt goed,Razorfist schreef op 23 October 2003 @ 21:18:
[afbeelding]
Hier zie je ook gelijk de oordopjes die erbij zitten
FM is goed te ontvangen, ook 538. Ik heb een klein stukje opgenomen met het apparaatje zelf (+/- 500kb, 10sec op 44100Hz) stukje van 538 opgenomen
Je kunt 10 stations opslaan, maar ik vind dat omslachtig werken eigenlijk. Met de play/pauze knop scroll je namelijk door deze presets heen, en als je dus van p02 naar p01 wilt moet je dus 9 keer klikkenZenderzoeken kan handmatig met korte tikjes tegen de scrollknop, of door hem even opzij te duwen, dan stopt hij bij het eerste station waar hij goed signaal heeft.
Verwijderd
[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 19:33 ]
Neej, ik denk het niet als je um vergelijkt met de andere
[ Voor 9% gewijzigd door shameblaster op 25-10-2003 20:03 ]
Verwijderd
Tsjah ik gaat tog voor msi megstick door fm radio die de aiptek niet heeftSjo schreef op 26 October 2003 @ 15:23:
De 256 mb Aiptek is alweer op voorraad hoor bij www.alternate.nl en www.gistron.nl voor 129 euro.![]()
En bij www.mmport.nl hebben ze hem voor 149 euro.![]()
Ik heb de Aiptek nu ruim 3 maanden, en ben er nog steeds erg tevreden over. Ik heb zelfs nog geen 1 vastloper gehad en gebruik hem echt vaak.
Verwijderd
Precies ik vind radio wel rulext als je, je mp3 muziek zat bent en ff niet beschikking hebt over een pc.Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 18:34:
alleen heeft de MSI (maar) 128Mb.
Waar denk je in de praktijk het meest aan te hebben? Radio of 128Mb extra?
Zal trouwens voor iedereen wel weer verschillend zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door shameblaster op 26-10-2003 18:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik krijg em vrijdag binnen, en ik heb em eerder besteld dan jij!Sjo schreef op 26 October 2003 @ 15:23:
Ik heb de Aiptek nu ruim 3 maanden, en ben er nog steeds erg tevreden over.
Das wel mooi om te horenIk heb zelfs nog geen 1 vastloper gehad en gebruik hem echt vaak.
Ja ben er nog steeds ERG tevreden overshameblaster schreef op 28 October 2003 @ 13:01:
Razorfist
Ben je nog steeds tevreden over je msi stick? nog geen vastlopers ofso gehad?
Wat is trouwens de backlight colour?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
kan iemand iets zeggen over oordopjes met ingebouwd radiootje? Heb veel zin in de Aiptek 313 maar wil óók graag een redelijke radio.Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 22:45:
iets heel anders: zag vanmiddag hier in de winkel een set oordopjes van Philips met ook een ingebouwd radiotje. Kostte plm 10 euro. Als je dat nou combineert met die Aiptek 256Mb?
Oftewel: is dát wèl een goed ding? Of ander merk?
Of werkt dat überhaupt niet zo'n radiootje in combinatie met die oordopjes?
[ Voor 19% gewijzigd door Sypher op 29-10-2003 15:32 ]
Verwijderd
Sorry, maar over welke mp3-speler heb jij het nou?
ik edit me eigen maar ff ?shameblaster schreef op 24 oktober 2003 @ 18:53:
Maybe kunnen we beter een nieuw topic over msi speler openen, want we kletsen nu de hele tijd off topic?
Kan jij mischien een revieuw en pics schrijven als openings post ofso
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 09:56 ]
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq