PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Er is een storm op komst *duh*. Iemand een idee waar atc gebleven is online? Ben em al 4 dagen kwijt. Kan niet connecten
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Weet iemand al hoe ik hier die liv kan bijvoegen want het zijn installers maar hij doet het niet , dus iemand tips
Nadat hij alles in de dir heb gegooid geeft hij deze fout melding
[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 16-07-2003 23:09 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Hoe krijgen jullie nu van die mooie screens, die van mij zijn echt bagger......
Zelfs met allerlei addons krijg ik het niet zo mooi.
Het wil ook niet erg lekker draaien op mijn XP1700+ met Radeon 8500,
zelfs op 800 x 600 moet ik alles vrij laag zetten.
Iemand iets van een handleiding hoe ik de settings het beste kan zetten?
Verwijderd
sas 736 LN-RPG naar oslo 6540 kg FLIGHT 544
turkisch airlines 738 TC-JGD instanbul 12200 kg flight 1954
finnair a319 OH-LVE helsinki 7000 kg flight846
r.a.m 744 CN-RGA tangier (via brussel-cassablanca) 31000kg flight 855
de beloofde el-al komt nog
alleen er brak voor het vertrek in eens nood weer uit .

morgen komen de rest van de vlucht foto's
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

rofl, die lamp is zo sterk dat hij door gebouwen heen schijnt ?
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Alles ging goed, tot ik voorbij LUGAS was, en na KOR moest ik Radiaal 34 hebben (snapte ik sowieso niet, dan zou ik niet echt aan rwy 4L komen) voor de LUGAS2A STAR.
Anyhow, ik vlieg m'n kist dus maar even handmatig de ILS in, intercept de LOC op 2900ft, maar de G/S niet? Ik passeerde vervolgens de treshold op 1000 ft. Wat doe ik eraan?
[ Voor 6% gewijzigd door kenneth op 17-07-2003 00:31 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

AntiAliasing in de drivers van je Grafische Kaart aanzetten (Direct3D) en ook jij moet mooie plaatjes kunnen maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Sleepie op 17-07-2003 00:59 ]
Verwijderd
Toch niet de aanwezigheid van AI toch?
En hoeveel impact heeft dat op je FPS?
Hier dus de vervolg foto van de vliegreis naar LEGT.
Alleen de landing was best pitteg omdat er veel zijwind stond

dynamic scenery zijn vaak de gates en karretjes die je ziet bij addon sceneries. Sceneries met static planes zit dat vaak ook bij dynamic scenery maar het heeft idd niets temaken met de echte AI planes.Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 01:55:
ff hierop inhakend....die dynamic scenery slider....wat beïnvloed die?
Toch niet de aanwezigheid van AI toch?
En hoeveel impact heeft dat op je FPS?
FPS verschil kan ik niet zeggen want ik heb het altijd aangehad
Ik zal is kijken als ik dit ongeveer aan zet hoe het dan draait
Oeps, ik zie nu pas dat de instellingen van TheFrank_O zijn
Dat lijkt meer op die van mij
[ Voor 20% gewijzigd door themaxter op 17-07-2003 11:28 ]
Helemaal niet, zijn MIJN instellingenthemaxter schreef op 17 juli 2003 @ 11:26:
Thnx voor die instellingen Sleepie, maar jij hebt een xp 2500 en een Radeon 9700, dat is toch iets zwaarder dan mijn XP1700+ met Radeon 8500....
Ik zal is kijken als ik dit ongeveer aan zet hoe het dan draait
Oeps, ik zie nu pas dat de instellingen van TheFrank_O zijn
Dat lijkt meer op die van mij
Maar who cares, btw ik draaide deze instellingen ook op een Xp1600+ met 512Mb en Ti4200.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
"PMDG 737:TNG PATCH/UPDATE PLANNING"
Captains-
I have some good news and some bad news regarding the update that we are currently preparing for you....
First the good news:
We are receiving some very helpful input from Microsoft that is helping us to identify some concrete areas where we can gain frame rates and reduce memory usage in the 737. We are both very appreciative of this help and quite honored that a few individuals there are taking time from their schedules to help us ensure that this product works as effectively as possible for you.
This has led us to the bad news: I originally expected to issue our update for the airplane on 19JUL. I am moving my EFC time for this update to the time frame covered by 23-26JUL, as we do not fee we have had adequate time to test this update to ensure it does not introduce second tier problems.
I am unable to provide you with a comprehensive list of "fixes included" at this stage because, while we have issued a number of fixes we have not validate all of them- and we are working from three different approaches to solving most of the problems.
You'll probably see a list of fixed items go up here in 4-5 days or so when we have had a chance to validate the fixes are actually holding up under testing....
I can assure you that we are working as fast and as carefully as possible- and as much as all of us would like to have the patch out to you THIS weekend, I think we would run too high a risk of missing important details if we rush.
Hence- I'm pushing it back a bit.... (I warned this was a possibility a few times...so I hope this does not upset too many of you!)
EDIT ADDITION: As a result of the fact that we are updating also the model itself- we have halted the issue of liveries until we know for sure what is to be affected during the update.
We'll get back to you with more information later in the weekend...
Robert S. Randazzo
Precision Manuals Development Group
www.precisionmanuals.com
Whats new

"We are sorry, but the file you are trying to download is larger than the maximum length permitted under current network conditions. Please try again later when network conditions change. The file you were trying to download was 15728640 bytes. "
Vincere Per Belli
Als je even geduld hebt. Ik wil deze week de update uitbrengen (denk zaterdag). Dan komen er 2 files op mijn webspace en mischien 2 op die van mcflipp? en 2 nog ergens anderspeeth schreef op 17 July 2003 @ 14:58:
Heeft iemand het AIpakket van FrankO staan. En dan op een plek waar het te downloaden valt. Ik kan een aantal file's niet downloaden van de site. Krijg de volgende foutmelding.
"We are sorry, but the file you are trying to download is larger than the maximum length permitted under current network conditions. Please try again later when network conditions change. The file you were trying to download was 15728640 bytes. "
Geen probleem. Ik heb alleen eindelijk de beschikking over een snellere PC dus ik was heel erg benieuwt en ben dan nog wel eens ongeduldig. Ik hoor alleen goede dingen erover tenslotte.The_FrankO schreef op 17 July 2003 @ 15:13:
[...]
Als je even geduld hebt. Ik wil deze week de update uitbrengen (denk zaterdag). Dan komen er 2 files op mijn webspace en mischien 2 op die van mcflipp? en 2 nog ergens andersDat zijn weer 6 files die je snel kunt downloade dus nog even geduld
Nu ik je toch spreek, zit in de update inderdaad de concorde
Vincere Per Belli

Oftewel: will be back na een PMDG refund en een format c:
Wordt dit een full update ? Ennnuh issie fs2004 compatible ???The_FrankO schreef op 17 July 2003 @ 15:13:
[...]
Als je even geduld hebt. Ik wil deze week de update uitbrengen (denk zaterdag). Dan komen er 2 files op mijn webspace en mischien 2 op die van mcflipp? en 2 nog ergens andersDat zijn weer 6 files die je snel kunt downloade dus nog even geduld
Hoop dat je 2x ja gaat zeggen hihi
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
hij was al Fs2004 compatible... alleen is de FSUIPC dat nog niet. Die komt een paar dagen voordat FS2004 in de winkels ligt uit. Dus tijd genoeg om hem dan te downloaden en vast klaar te zetten. Dan kun je wanneer je FS2004 heb GEKOCHT bij de winkel hem zo installeren.
Jochem schreef op 17 July 2003 @ 17:22:
wat is een full update?
hij was al Fs2004 compatible... alleen is de FSUIPC dat nog niet. Die komt een paar dagen voordat FS2004 in de winkels ligt uit. Dus tijd genoeg om hem dan te downloaden en vast klaar te zetten. Dan kun je wanneer je FS2004 heb GEKOCHT bij de winkel hem zo installeren.

Leer eens lezen.... Hij heeft het over het Ai-pakket van The_FrankO niet over de PMDG...
Ja maar is een beetje opgekropte woede die er nu uit komtkenneth schreef op 17 juli 2003 @ 17:47:
Ja, en iets vriendelijker met je mede-forummers omgaan mag ook wel
En ook op andere fora waar ik kom gebeurt dat, terwijl je toch in groep 3 leert lezen als ik het me goed herinner.
Sorry voor de reactie, maar het leven kan zo makkelijk zijn...

Second that!kenneth schreef op 17 July 2003 @ 17:47:
Ja, en iets vriendelijker met je mede-forummers omgaan mag ook wel
Ik ben nou eenmaal niet zo'n aardig persoon
http://www.carenado.com/html/incomings.php3
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Verwijderd
Anders nog wat gemist...?
M8 van me die elke dag paar uur achter FS2002 zit vond t ook strange en zei tegen me, dan mot je maar naar 2002! Vind dat niet echt de beste oplossing, wil 2004 spelen. Zijn dit soort probs bekend van FS2004?
Verwijderd
de mijne niet echt denk, of ik heb zn spraak-gebeuren al verknald...
ATC zegt namelijk voor (bijv) 27L --> 27 Air Lib , en voor 27R ook iets anders...
Approach zegt ATC standaard "Golden" , waarop ik als antwoord altijd "Spiteful" geef...
Nou is het op zich niet zo'n punt, want als FS2004 uitkomt ga ik hem toch halen, maar het maakt het aanvliegen wel een tikkie moeilijker...moet toch banen gokken...

[boontje komt om zijnMcFlipp schreef op 17 juli 2003 @ 18:25:
[...]
Ja maar is een beetje opgekropte woede die er nu uit komtOver heel GoT zie je dit soort dingen of andere gevallen van gewoon niet lezen...
En ook op andere fora waar ik kom gebeurt dat, terwijl je toch in groep 3 leert lezen als ik het me goed herinner.
Sorry voor de reactie, maar het leven kan zo makkelijk zijn...
ik ben techneut in jouw stadje -dus- zoiezo dislect. En jij bent een puber van 16 die zichzelf maar al te machtig vind in dit forum.
Ja sorry, is een beetje opgekropte

En ook op andere fora waar ik kom gebeurt dat. Sorry voor de reactie, maar als je gewoon respect voor de medefora gebruikers kunt betrachten kan het leven zo makkelijk zijn...

[/boontje komt om zijn
De PMDG is nog niet geschikt voor FS2004. En die niet te downloaden AI files die helemaal top zijn dat iemand al die FPLs en traffic dingen loopt te compileren voor ons simpele zielen zou wel eens een full update kunnen zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Jochem op 18-07-2003 00:39 ]
[ Voor 255% gewijzigd door Jochem op 18-07-2003 00:43 . Reden: mezelf een keer 'gequote' tijdens een 'edit' actie. daarom 255% ge-edit.. vond ik erg cool! ]
Woei!Jochem schreef op 18 juli 2003 @ 00:30:
[...]
[boontje komt om zijnloontje modus]
ik ben techneut in jouw stadje -dus- zoiezo dislect. En jij bent een puber van 16 die zichzelf maar al te machtig vind in dit forum.
Ja sorry, is een beetje opgekroptedie er nu uit komt
Over heel GoT zie je dit soort dingen of andere gevallen van gewoon pube-
-raal gedrag...
En ook op andere fora waar ik kom gebeurt dat. Sorry voor de reactie, maar als je gewoon respect voor de medefora gebruikers kunt betrachten kan het leven zo makkelijk zijn.... Trouwens ik heb nooit in groep 3 gezeten, ik ken alleen klassen uit mijn lagere schooltijd.
[/boontje komt om zijnloontje modus]
De PMDG is nog niet geschikt voor FS2004. En die niet te downloaden AI files die helemaal top zijn dat iemand al die FPLs en traffic dingen loopt te compileren voor ons simpele zielen zou wel eens een full update kunnen zijn.

Ik wil het wel even uitpraten bij een bbq'tje ofzo hoor
Maar goed, de echte reden dat ik dit bericht post komt nu
Om 6:15 vertrekt mijn vliegtuig (DBR 905) naar Cancun (Mexico) en daar zal ik 3 weken blijven! Dus jullie zullen me 3 weken moeten missen ("Geen probleem hoor McFlipp!"
Ik wens iedereen veel vliegplezier toe en tot over 3 weken!
Verwijderd
TNCM-MKJP
Je komt die hollanders ook overal tegen....zelfs als je voor ze naar de andere kant van de aarde vlucht:

Zow, met een flinke bocht om die zooi heen...

fel zonnetje...

gelukkig ister ook wat bewolking in de buurt...

lijkt net echt zo!

toch maar een bochtje derin, anders komen we nooit op Jamaica!

Even kijken of de schutkleur klopt.....niet dus!

Tis net of ze naar me lacht...

Daar ligt het dan: Jamaica!!!

Met een boogje om Norman Manley Intl. heen gevlogen...dan kunnen ze in Kingston nog even van de rust genieten...

dit is tricky....fotootjes maken en landen tegelijk...de volgende doen we wel vanaf pause...

Dat lachje doet me toch een beetje denken aan ZOEMPIE!! (wie kent hem nog??)

nou, dit keer wat dichterbij de centerline geland...kwam erachter dat de blauwe rookwolkjes ook hun weg hadden gevonden...helaas niet gescreend, want rapidshot kapte ermee

En aan de Gate...Iedereen uitstappen...

En dan even FSPainter bedanken voor de vloot van Juliett Mike...
Het zijn inderdaad de instellingen van McFlipp en dat staat er ook netjes boven.McFlipp schreef op 17 July 2003 @ 11:50:
Helemaal niet, zijn MIJN instellingen
Maar who cares, btw ik draaide deze instellingen ook op een Xp1600+ met 512Mb en Ti4200.
Ik heb 1gb aan mem. en nu ben ik op zoek naar wat registrytweaks voor WinXP (ConservativeSwapfileUsage enzovoorts) om die 1gb zo optimaal mogelijkl te gebruiken. Iemand wat links met info? Aangezien mijn oude links met de format c: verloren zijn gegaan
Misschien wel handig om die meteen in de opening op te nemen.
Ja ik weet het de RAM-FAQ maar misschien er zijn nog speciale Flightsim tweaks
[ Voor 10% gewijzigd door rdluca op 18-07-2003 10:19 ]
Ik heb nog steeds problemen op sommige vliegvelden, waar ik andere dan default scenery gebruik. Ook al zitten er afcad-files bij die scenery, dan nog taxi-en mijn AI-vliegtuigen naast de taxiway door het gras
En bijvoorbeeld bij "Real CdG" gaat er vanalles mis. Dezelfde runway is in gebruik voor take-off en landing. Daardoor ontstaat er een enorme file van vertrekkende vliegtuigen voor de baan, omdat ze constant moeten blijven wachten voor landende kisten.
Is dat aan te passen
Ander probleem is dat er static vliegtuigen in sommigen van die sceneries zitten, hoe haal ik die eruit
Ik heb de AFCADs van TheFrank_O geinstalleerd toen ik het AI-pakket installeerde.
Nu vraag ik me af...als je dan later een AFCAD voor een bepaalde scenery installeert...komen die twee dan in de knoop, of wordt de oude gewoon "overschreven"

Of...iets anders aan de hand ?
[ Voor 24% gewijzigd door Sleepie op 18-07-2003 11:26 ]
Iedere afcad wordt in een *.bgl weggeschreven ( ; HomeFile( "eurnwafd.bgl" ) )alleen de makers van afcads geven dan een ander *.bgl op dan de originele locatie.Sleepie schreef op 18 July 2003 @ 11:12:
Even een vraagje over AI-traffic en AFCAD's
Ik heb nog steeds problemen op sommige vliegvelden, waar ik andere dan default scenery gebruik. Ook al zitten er afcad-files bij die scenery, dan nog taxi-en mijn AI-vliegtuigen naast de taxiway door het gras
En bijvoorbeeld bij "Real CdG" gaat er vanalles mis. Dezelfde runway is in gebruik voor take-off en landing. Daardoor ontstaat er een enorme file van vertrekkende vliegtuigen voor de baan, omdat ze constant moeten blijven wachten voor landende kisten.
Is dat aan te passen
Ander probleem is dat er static vliegtuigen in sommigen van die sceneries zitten, hoe haal ik die eruit
Ik heb de AFCADs van TheFrank_O geinstalleerd toen ik het AI-pakket installeerde.
Nu vraag ik me af...als je dan later een AFCAD voor een bepaalde scenery installeert...komen die twee dan in de knoop, of wordt de oude gewoon "overschreven"
Bijvoorbeeld naar eurnwafd1.bgl.
Je hebt dan de oude afcad in eurnwafd.bgl staan en de nieuwe in eurnwafd1.bgl en die worden dan door elkaar gebruikt.
Dit kan je controleren door in afcad --> file--> open airport en dan op de ICAO te vinden. Vindt je 1 airport dan is alles ok, worden er echter 2 of drie gevonden zal je die dus moeten verwijderen via file--> Cataloge/Delete/Restore Airports.
Om te voorkomen dat dit vaker gebeurt kan je een nieuwe afcad installen door eerst de oude in AFCAD te openen (file--> open Airport) dan heb je de huidige FS2002 afcad voor je. Via import kan je dan de nieuwe afcad openen en daarna saven. Dan wordt die over de eerder geopende afcad geschreven.
Ik zat op ils maar die deed een beetje vaag . kwam inderdaad niet helemaal recht op de baan aan .Sleepie schreef op 18 July 2003 @ 11:24:
Had je veel crosswind (kijkend naar je approach)
Of...iets anders aan de hand ?
Moest op het laatst zelf nog helemaal bijsturen , zo doende kon ik geen foto's maken van de landing
Maar sta wel veilig aan de grond.
en over wind gesproken nee ik had geen crosswind, ik vloog met de wind mee
dus dat was wel gunstig ..
Thanx a lot !rdluca schreef op 18 juli 2003 @ 11:30:
[...]
Iedere afcad wordt in een *.bgl weggeschreven ( ; HomeFile( "eurnwafd.bgl" ) )alleen de makers van afcads geven dan een ander *.bgl op dan de originele locatie.
Bijvoorbeeld naar eurnwafd1.bgl.
Je hebt dan de oude afcad in eurnwafd.bgl staan en de nieuwe in eurnwafd1.bgl en die worden dan door elkaar gebruikt.
Dit kan je controleren door in afcad --> file--> open airport en dan op de ICAO te vinden. Vindt je 1 airport dan is alles ok, worden er echter 2 of drie gevonden zal je die dus moeten verwijderen via file--> Cataloge/Delete/Restore Airports.
Om te voorkomen dat dit vaker gebeurt kan je een nieuwe afcad installen door eerst de oude in AFCAD te openen (file--> open Airport) dan heb je de huidige FS2002 afcad voor je. Via import kan je dan de nieuwe afcad openen en daarna saven. Dan wordt die over de eerder geopende afcad geschreven.
Hier kan ik wel wat mee denk ik.
De landing zelf is toch wel goed gelukt.Blackhole schreef op 18 juli 2003 @ 11:36:
[...]
Ik zat op ils maar die deed een beetje vaag . kwam inderdaad niet helemaal recht op de baan aan .
Moest op het laatst zelf nog helemaal bijsturen , zo doende kon ik geen foto's maken van de landing![]()
Maar sta wel veilig aan de grond.
en over wind gesproken nee ik had geen crosswind, ik vloog met de wind mee
dus dat was wel gunstig ..
En wat de foto's betreft....daar is een mooie Instant Replay functie voor he
Verwijderd

zo, is lekker druk voor 25R. Weer wat berooide mensen terug naar huis...

"positive rate, gear up"

zo, zitten nu al in app fase voor 25L. Vet mooi die dual approaches in FS9!!!!

spotter views

"300"

"100"

"10"

"touchdown, reversers selected, spoilers up"
Die is gaafVerwijderd schreef op 18 July 2003 @ 12:00:
Zo, eindelijk ook eens een beetje vakantie voor mij. Lekker de tijd nu om eens goed met fs2004 te spelen en de PMDG 737NG eens goed te gaan gebruiken. Hier een serie screenies van een snel testcircuitje KLAS in de Ariane 735 met FS2004. Heb een beetje met de .cfg zitten rommelen want anders vliegt dat ding echt voor geen meter.
veel moois
]
nog meer mooir
Hoe krjg jij die andere liv er in want als ik die Setup bestanden gebruik dan gebeurd er nietsVerwijderd schreef op 18 July 2003 @ 12:00:
Zo, eindelijk ook eens een beetje vakantie voor mij. Lekker de tijd nu om eens goed met fs2004 te spelen en de PMDG 737NG eens goed te gaan gebruiken. Hier een serie screenies van een snel testcircuitje KLAS in de Ariane 735 met FS2004. Heb een beetje met de .cfg zitten rommelen want anders vliegt dat ding echt voor geen meter.
[afbeelding]
zo, is lekker druk voor 25R. Weer wat berooide mensen terug naar huis...
[afbeelding]
"positive rate, gear up"
[afbeelding]
zo, zitten nu al in app fase voor 25L. Vet mooi die dual approaches in FS9!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
spotter views
[afbeelding]
"300"
[afbeelding]
"100"
[afbeelding]
"10"
[afbeelding]
Volgens mij bedoel je de PMDG livery installer die niet installedBlackhole schreef op 18 juli 2003 @ 12:17:
[...]
Hoe krjg jij die andere liv er in want als ik die Setup bestanden gebruik dan gebeurd er niets
Het enige wat die doet is de texture-directory naar je PMDG aircraft dir kopieren maar je moet daarna de livery nog zelf aan de aircraft.cfg toevoegen.
In de PMDG737 dir plaatst die ook een *_ADD_TO_AIRCRAFT_CONFIG_FILE.txt. Hierin staat alles wat je aan je aircraft.cfg moet toevoegen, wel ff op de [Flightsim.XX] nummering letten.
Kewl TNX MAN! Ziet erVerwijderd schreef op 18 July 2003 @ 14:24:
Meljet 777 v.2 is uit!
[afbeelding]
wieldeurtjes open...
[afbeelding]
wieltjes eruit...
[afbeelding]
reversers en remmen maar!
Meteen even stukkie vliegen!
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

En toen: pats! voeding naar z'n grootjes....
[ Voor 24% gewijzigd door achappey op 18-07-2003 16:39 ]
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Dat is niet gek ook met al die warmte van de laaste tijd , er zijn er hier ook al 2 naar de eeuwige jachtvelden .achappey schreef op 18 July 2003 @ 16:39:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En toen: pats! voeding naar z'n grootjes....
Door dat ene uurtje rotzooien met de FMS van Squawkbox, was ik gelijk verslingerd. Ik heb voorlopig genoeg VFR vluchten met props gemaakt. Ik ga me inwerken op het echte IFR werk
Heb 'm bij de LHS gehaald. Ik zag 'm eerst niet staan, ik zocht naar 'n doos met "DREAMFLEET" erop
Zo direct ga ik de bijgeleverde video bekijken. Vluchtje EGSS - LPPT met een 733 van Go.
* kenneth is blij
Alleen kan je het nu maar bij FS2k2 houden ipv FS2k4 .kenneth schreef op 18 July 2003 @ 18:13:
Hoei! Ik heb eiiiiiiiiiindelijk de DF734
Door dat ene uurtje rotzooien met de FMS van Squawkbox, was ik gelijk verslingerd. Ik heb voorlopig genoeg VFR vluchten met props gemaakt. Ik ga me inwerken op het echte IFR werk
Heb 'm bij de LHS gehaald. Ik zag 'm eerst niet staan, ik zocht naar 'n doos met "DREAMFLEET" eropmaar er staat dus op: "737-400 Greatest Airliners - SPECIAL EDITION".
Zo direct ga ik de bijgeleverde video bekijken. Vluchtje EGSS - LPPT met een 733 van Go.
* kenneth is blij
want daar werkt hij helaas nog niet mee
Maar DF is zeker het kopen waard geweest .
ik zelf heb hem ook liggen (DVD doos) versie
[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 18-07-2003 18:23 ]
DF734 is altijd een goede keus, blijft een topperkenneth schreef op 18 July 2003 @ 18:13:
Hoei! Ik heb eiiiiiiiiiindelijk de DF734
Heb 'm bij de LHS gehaald. Ik zag 'm eerst niet staan, ik zocht naar 'n doos met "DREAMFLEET" eropmaar er staat dus op: "737-400 Greatest Airliners - SPECIAL EDITION".
* kenneth is blij
Alles gaat goed, tot ik bij T/D ben, dan zet ik de eerst volgende altitude restriction (bv ik ben op FL330 en moet een stuk of 4 waypoints verderop @FL100 zijn) in de MCP.
Echter, de 737NG stort zich op VNAV dan als een baksteen naar beneden (22000ft/min
Zijn er nog meer mensen die dit hebben meegemaakt, en wat is de eventuele oplossing
Ik niet zelf maar wel over gelezen.Sleepie schreef op 18 July 2003 @ 19:41:
Ik heb een probleem met de PMDG 737NG, of ik snap die FMC niet.
Alles gaat goed, tot ik bij T/D ben, dan zet ik de eerst volgende altitude restriction (bv ik ben op FL330 en moet een stuk of 4 waypoints verderop @FL100 zijn) in de MCP.
Echter, de 737NG stort zich op VNAV dan als een baksteen naar beneden (22000ft/min) om bij het eerstvolgende waypoint (ipv 4 waypoints verder, waar die altitude restriction geldt) @FL100 te zijn.
Zijn er nog meer mensen die dit hebben meegemaakt, en wat is de eventuele oplossing
Op de "DES" page moet je niet rommellen aan de speed restriction 240/10000 by default, dat dus laten staan.
Ik heb er iig nooit last van en ik verander altijd wel de descent speed aldaar.
Als je al nooit aan die 240/10000 hebt gezeten moet je ff bij PMDG op het forum kijken, is behandeld namelijk.
Je moet ervoor zorgen dat je GEEN altitude restricties in de FMC hebt staan bóven de "standaard" 240/FL100 restrictie, dan zal de VNAV daling gewoon goed gaat en stort je niet als een idioot omlaag.
Probleem wordt hier ook behandeld:
http://forums.avsim.com/d...6&topic_id=5661&mode=full
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Met die madeira scenery heeft ie nog wel wat moeite

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 20:21 ]
JA dat had ik ook al gelezen dat die kwam ...Tourniquet schreef op 18 July 2003 @ 20:33:
Hmm, weer een "must have" voor mij, ben ik bang
http://www.worldairroutes.com/Transavia.html
Maar hier even weer wat anders ben net even van HONG KONG (VHHH) naar SINGAPORE (WSSS) gevlogen .
met een B777er
hier de foto's

Lees een paar threads op http://www.simsoftworkshop.com/forum en je weet genoegVerwijderd schreef op 18 July 2003 @ 21:04:
Heeft iemand die nieuwe Airbus A310 al?
En zoja is het wat?

Verwijderd
Lekker geregeld daar.Tourniquet schreef op 18 July 2003 @ 21:21:
[...]
Lees een paar threads op http://www.simsoftworkshop.com/forum en je weet genoegStelletje incompetente prutsers zijn het.

Die staat inderdaad al op de aanschaflijst genoteerdTourniquet schreef op 18 July 2003 @ 20:33:
Hmm, weer een "must have" voor mij, ben ik bang
http://www.worldairroutes.com/Transavia.html
http://www.aviation-trading-hamburg.de/
Hier een paar modellen met prijzen
B 737 van Ryanair (266,- €)
http://www.aviation-tradi...eing/737/b737-ryanair.php
B 747 van KLM (322,- €)
http://www.aviation-tradi...r/boeing/747/b747-klm.php
Maar ook airbussen ,ATR , CONCORDE en ook niet vergeten de DC10 zijn er teverkrijgen .
maar er staan meer leuke dingen op die site
DUS als we het toch hebben over verlanglijsten
Ik ben over 2 maanden al jarig
Oja even wat anders weet iemand of deze ,
http://edison.seattlecentral.org/~gyapic01/a7/a7.html
(A380)
al teverkrijgen is in een GMax model of dat hij er aan komt
En weet iemand ook wanneer hij in producktie gaat ?
[ Voor 26% gewijzigd door ravw op 18-07-2003 21:54 ]
The A380, which will seat 555 passengers in a typical three-class interior layout, will enter airline service in 2006.Blackhole schreef op 18 July 2003 @ 21:49:
(A380)
al teverkrijgen is in een GMax model of dat hij er aan komt
En weet iemand ook wanneer hij in producktie gaat ?
bron: Airbus.com
Jammer moeten we nog 3 jaar wachtenGilly schreef op 18 July 2003 @ 21:59:
[...]
The A380, which will seat 555 passengers in a typical three-class interior layout, will enter airline service in 2006.
bron: Airbus.com

En hier een paar PC render foto's

sorry kon het niet laten
hopelijk komt de B7e7 dan ook snel uit.
[ Voor 37% gewijzigd door ravw op 18-07-2003 22:21 ]
Verwijderd
http://movies.flabber.nl/model.vliegtuig/
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 22:17 ]

Toeval of niet, maar deze dutchbird hoorde ik net dus boven florida tegen de ATC schallen. McFlipp zal de mic wel gegrepen hebben...Om 6:15 vertrekt mijn vliegtuig (DBR 905) naar Cancun (Mexico) en daar zal ik 3 weken blijven!
[ Voor 14% gewijzigd door achappey op 18-07-2003 22:23 ]
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
LOLVerwijderd schreef op 18 juli 2003 @ 22:16:
Modelvliegtuigen?? Bedoel je zoiets..?
AUWWWWVerwijderd schreef op 18 juli 2003 @ 22:16:
dat doet pijn ......
Maar wel gaaf alleen hopelijk is hij geen echte piloot want als je zo land
Daarom mag ik dus niet zo'n ding van de vrouwVerwijderd schreef op 18 juli 2003 @ 22:16:
Verwijderd
Ik heb al moeite met zo'n prop-kistje, die gaan vaak al hard zat!
(heb een Hercules, en een watervliegtuigje van die ellende...
Iig, zijn er geen airbussen met Longer, faster, futher etc erop?
Bolk schreef op 19 juli 2003 @ 02:50:
Mijn opera, IE en media player crashen op dat filmpje
Iig, zijn er geen airbussen met Longer, faster, futher etc erop?

Ja lieverd, maar ik bedoel in FS2k2/4

En voor de mensen die het willen weten , het is een PAYWARE bak
hier voor meer info
http://www.carenado.com/html/incomings.php3
[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 19-07-2003 16:16 ]
De heenreis (Schiphol-Gardemoen) werd gevlogen met een 737-600
De terugreis (Gardemoen-Kastrup) met een 737-800 en Kastrup-Schiphol met een MD-82.
Hieronder ff snel 2 plaatjes die ik geschoten heb...

Verde rheb ik nog een filmpje van de landing op Kastrup (een approach over zee) maar ik zoek nog ff 12 mb webspace daarvoor
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Verwijderd
Op picca 1 had je de ergste plek die je kan hebbenweststar schreef op 19 July 2003 @ 17:43:
Ben zelf net terug van een vakantie in Noorwegen. Gevlogen met SAS, een hele goede maatschappij.
De heenreis (Schiphol-Gardemoen) werd gevlogen met een 737-600
De terugreis (Gardemoen-Kastrup) met een 737-800 en Kastrup-Schiphol met een MD-82.
Hieronder ff snel 2 plaatjes die ik geschoten heb...
[afbeelding]
[afbeelding]
Verde rheb ik nog een filmpje van de landing op Kastrup (een approach over zee) maar ik zoek nog ff 12 mb webspace daarvoor
Kheb eens in de business-sectie naar Roma gezeten met een AZ MD-8X. Ik vroeg me in de lucht af, of de motoren wel draaiden
en werkt het ?
Verwijderd

En ik heb 't nou wel gehad met landmarks en rond vliegende cessna's rondom m'n 747's enzo.
Nee dat komt omdat hij die AI file weg schrijf in een andere dir , en andere naam .Verwijderd schreef op 19 juli 2003 @ 20:04:
Weet iemand of er al add-on scenery / AI traffic van IRL airlines bestaan voor FS2004? Ik heb hier de hele serie van aitraffic.net liggen maar die ziet FS2004 niet. Die is voor FS2002 only.
En ik heb 't nou wel gehad met landmarks en rond vliegende cessna's rondom m'n 747's enzo.
wordt een stuk eerder in dit topc uit gelegt
maar hier even een korte samen vatting
Even mijn AI Traffic pakket getest in FS2004
Dit doe je door de alle modellen van je aircraft dir van fs2002 naar die van fs2004 te kopieeren.
Daarna kopieer je de traffic.bgl (\FS2002\SCENEDB\ATC\Scenery\traffic.bgl) naar de FS2004 folder: \Flight Simulator 9\Scenery\World\scenery.
Hernoem hem even naar de traffic.bgl die er al staat Maak wel een backup!
Dan moet het werken Het is echter niet zo druk als in FS2002 omdat er nog geen afcad tool is Wachten dus op lee swordy totdat hij ttools en afcad voor FS2004 maakt
[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 19-07-2003 20:08 ]
Site is inmiddels geupdate maar ik krijg met geen mogelijk heid die files online
web1000 kom ik dus niet op de FTP. Heeft iemand een oplossing?
Ik zit er aan tedenken om het om de newsgroups te uploaden.
www.ai-traffic.2ya.com
Verwijderd
Maar goed, zal eens kijken of ik met VMware wat aan kan klooien (blijft mijn systeem tenminste schoon).
Thanks.
Helaas oik kan je niet helpen maar zit wel met smart te wachten op die nieuwe FRANCO'S AI update voor FS2004The_FrankO schreef op 19 July 2003 @ 20:21:
Even over ai traffic gesproken.
Site is inmiddels geupdate maar ik krijg met geen mogelijk heid die files onlineBen nu de eerste 4 op mijn webspace aan het zetten meer kan ik er niet hosten.
web1000 kom ik dus niet op de FTP. Heeft iemand een oplossing?
Ik zit er aan tedenken om het om de newsgroups te uploaden.
www.ai-traffic.2ya.com
Dit topic is gesloten.