Newsflash
Zowel DEMON, Fast-xs, speedxs, Tweakdsl en noem nog maar een aantal providers maken ALLEN gebruik van BBNED.
MAW: ZIJN ER PROBLEMEN BIJ BBNED DAN ZIJN DEZE ER OOK BIJ DEZE PROVIDERS !
Dat ze bij speedxs een publiekelijk toegankelijk forum hebben is van de ene kant handig, maar van de andere kant een domme zet (marketing technisch dan).
De problemen die er ALTIJD wel al eens zijn, komen nu in dit forum terecht en blijven daar staan en zijn dus door iedereen te lezen en aan te vullen.
Evt nieuwe klanten kunnen op deze manier afgeschikt worden.
(en bij mensen is het nu eenmaal zo dat wanneer 1 iemand iets negatiefs heeft, men zelf zodanig lang gaat zoeken dat je ook wel iets vindt wat niet goed is en waar je dus commentaar op kunt leveren)
Dat Demon geen forum heeft en je dus geen zicht (als buitenstaander) hebt op de problemen die deze provider heeft wil niet zeggen dat deze er niet zijn.
Als ik soms de horrorverhalen moet geloven van Demon (JA DEMON JA), speedxs en/of fastxs dan zou ik noooooit overstappen van mijn huidige @home abbo.
Bedenk wel dat het bij 100 mensen goed gaat waar je niks van hoord en welke zich ook nooit op een forum zoals hier op tweakers zouden laten zien. Gaat het echter bij maar 1 fout dan is er meteen paniek, en wordt dit vaak op zoveel mogelijk forums etc tegelijk gespammed.
ALS IK NU zou moeten overstappen, zou ik zondermeer naar speedxs overstappen... (support is gewoon perfect, via de chat wordt vaak alles opgelost daar)
Sterker nog ik heb al een hele tijd geleden (oktober ofzo) een aanvraag uitgeprint maar nooit opgestuurd.
De reden waarom ik nog niet ben overgestapt is omdat ik me bedacht dat ik het hele telefoondraad gebeuren thuis moet ombouwen en daarvoor zware kasten naar voren moet schuiven etc.
Ook is het toch weer een paar euro meer elke maand die ik toch weer op de een of andere manier ergens vandaan moet zien te halen. (tov van @home welke nu ook al f*cking 48€ pm kost bedenk ik me net en waarvoor.. voor die kl*te afgecapte snelheid... 200KB/s down..... morgen toch nog es eff overleggen met medebewoners of ik niet toch nog eff de aanvraag doorstuur.

)