Anyone wat hulp voor me voor de oude speedtouch zie reply hierboven?!
Verwijderd
check ff http://www.wintervorst.com daar staat het eea op. Je moet wel je netwerk kaart mac adres doorgeven aan speedxs. En je verliest je router functionaliteit.Modem (speedtouch home?) --> Switch --> pc 1, 2, 3
Gaat dit werken nadat ik modem herconfigureer?
En ik lees dat de max upload v/d modem 832 Kbps is?
Pls advise?
Er zijn een aantal oplossingen voor:
1) sygate home network (1nic mode)
2) routertje kopen
3) modem met ingebouwde router kopen(je hebt dan wel max upload. Ik heb max 81 kb/s)
dus als ik de router achter de modem plaats werken de andere pc's niet? 
welke router moet ik dan kopen?
van speedxs of zijn er betere alternatieven?
welke router moet ik dan kopen?
van speedxs of zijn er betere alternatieven?
Verwijderd
Je kan niet je oude adsl modem gebruiken als router. Je kunt hem wel blijven gebruiken als modem al moet je dan genoegen nemen met 80 kb/s upload.
Welke router je moet nemen is afhankelijk van wat je zelf wilt. Draadloos, met switch, alleen router,.....
Aan de hand van je wensen moet je een router gaan uitzoeken. Ik heb zelf een linksys 1 poorts router gekocht voor 60 euro. Voor ik mijn router had, had ik sygate op mijn pc staan. Zo had toch iedereen internet in mijn huis.
Welke router je moet nemen is afhankelijk van wat je zelf wilt. Draadloos, met switch, alleen router,.....
Aan de hand van je wensen moet je een router gaan uitzoeken. Ik heb zelf een linksys 1 poorts router gekocht voor 60 euro. Voor ik mijn router had, had ik sygate op mijn pc staan. Zo had toch iedereen internet in mijn huis.
Kloten, want dan is mijn switch dus bij deze zinloos geworden. Maar goed dan ga ik voor Micronet 3352. Goed idee?
Hoi,..
Ik wil ook de Speedxs extreem abo nemen alleen ik weet niet of ik die ethernet router erbij moet nemen of niet.
Zelf heb ik chello nu en ik heb daarbij jaar geleden een ZyXel Prestige 314 router gekocht.
Mijn vraag is nu kan ik die ook gewoon gebruiken met die DSL abo?
Of moet ik toch echt een nieuwe kopen?
Ik wil ook de Speedxs extreem abo nemen alleen ik weet niet of ik die ethernet router erbij moet nemen of niet.
Zelf heb ik chello nu en ik heb daarbij jaar geleden een ZyXel Prestige 314 router gekocht.
Mijn vraag is nu kan ik die ook gewoon gebruiken met die DSL abo?
Of moet ik toch echt een nieuwe kopen?
Verwijderd
Even een vraagje aan de SpeedXS users, wat is de gemiddelde upload die gehaald word met 1Mbit upload bij SpeedXS?
Ik zit ruim 2.5 km van de centrale. Mijn upload is gemiddeld 85kb/s a 90kb/s.Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 10:50:
Even een vraagje aan de SpeedXS users, wat is de gemiddelde upload die gehaald word met 1Mbit upload bij SpeedXS?
Op speedtest.nl kan je de resultaten van de providers zien, misschien kan je daar nog wat extra info vandaan halen.
Iemand wat wijs advies over een te kopen router?wvkreg schreef op 10 november 2003 @ 16:43:
Kloten, want dan is mijn switch dus bij deze zinloos geworden. Maar goed dan ga ik voor Micronet 3352. Goed idee?
Oke heb net die gasten gebeld en ze zeggen dat het met mijn router kan.
Dass lekker vordelig hoef ik dus geen router te kopen hehe
Dass lekker vordelig hoef ik dus geen router te kopen hehe
Nou, het opzegformulier van Zonnet is de deur uit, nog even een maandje w88 en dan speedxs aanvragen!
Wish me luck!
Ik ben eerlijk gezegd echt extreem benieuwd wat voor snelheden ik ga halen met een redelijk nieuwe (15 jaar?) telefoonlijn op 1250m afstand van de centrale 
Heeft er hier iemand btw ervaringen met een SMC router/modem icm SpeedXS Extreme of enig ander 8mbit abbo?
Heeft er hier iemand btw ervaringen met een SMC router/modem icm SpeedXS Extreme of enig ander 8mbit abbo?
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Hmm, ik zie dat er veel speedxs aanmelders zijn,
maar in de speedtest.nl zie je dat speedxs steeds langzamer wordt en dus omlaag gaat in de ranglijst (zelfs een dipje van 3 á 5 dagen
Ik zie dat telebyte juist stijgt
Is er een reden om speedxs eerder te nemen dan telebyte?
Of is het gewoon een kudde schapen die nog nooit van telebyte heeft gehoord?

Ik wil namelijk ook overstappen en twijfel tussen Demon, Speedxs en Telebyte
maar in de speedtest.nl zie je dat speedxs steeds langzamer wordt en dus omlaag gaat in de ranglijst (zelfs een dipje van 3 á 5 dagen
Ik zie dat telebyte juist stijgt
Is er een reden om speedxs eerder te nemen dan telebyte?
Of is het gewoon een kudde schapen die nog nooit van telebyte heeft gehoord?
Ik wil namelijk ook overstappen en twijfel tussen Demon, Speedxs en Telebyte
Mjah, ik vraag me dus ook af waarom er zoveel verschil is in snelheid.. niet alleen SpeedXS is gedaald, maar precies hetzelfde met Fast-XS
Verwijderd
Lees dit dan maar eens: http://www.speedxs.nl/pages/storingen.html
12-11-2003 11.12 - Update snelheids- / routerproblemen
Ter voorbereiding op de grote aanpassing donderdag nacht kan het zijn dat de verbinding vanavond na 23:00 uur weg valt. Uiteraard zullen we proberen om dit tot een minimum te beperken.
11-11-2003 11.12 - Update snelheids- / routerproblemen
Vandaag wordt er per koerier weer nieuwe apparatuur bezorgd. Deze zal uitgebreid getest worden. Voorlopig staat voor a.s. donderdag een grootscheepse aanpassing van het netwerk op het programma, waarbij de interconnecties met BBNed op een volledig andere manier opgezet wordt en eveneens de capaciteit voor internetverkeer vertienvoudigd wordt. Een en ander onder voorbehoud dat zowel deze capaciteitsuitbreiding, alsmede de BBNed engineers op het juiste tijdstip beschikbaar zijn.
10-11-2003 13.45 - Update snelheids- / routerproblemen
Na een weekend waarbij we met een redelijke snelheid op slechts 1 backbone verbinding hebben gefunctioneerd wordt er vandaag door de engineers gekeken hoe en op welke termijn we de verbindingen weer op hun normale nivo kunnen krijgen. Er zullen geduurende de dag en waarschijnlijk ook vanacht een groot aantal tests en traces worden uitgevoert. Het is mogelijk dat uw verbinding hierdoor tijdelijk wegvalt. Normaal gesproken zal de verbinding na een modem reset (de spanning er voor 10 sekonden af halen) weer terug komen, soms kan dit echter enige tijd duren.
07-11-2003 23.00 - Update snelheids- / routerproblemen
De problemen zijn grotendeels verholpen.
07-11-2003 09:00 - Update snelheids- / routerproblemen
De problemen zijn er nog steeds. Op het moment zijn een groot aantal aansluitingen helemaal off-line. Inmiddels is er assistentie aanwezig van de hardware leverancier en wordt er alles aan gedaan de verbindingen vandaag alsnog werkend te krijgen.
06-11-2003 18:00 - Update snelheidsproblemen.
De problemen zijn vandaag niet opgelost. De komende nacht wordt er wederom doorgewerkt om de problemen met de verbindingen te onderzoeken en indien mogelijk op te lossen.
06-11-2003 09:45 - Verbindingen hersteld, nog geen goede snelheid.
Afgelopen nacht is er een router vervangen en is er een extra backup verbinding naar de backbone van bbned gelegd. Het snelheidsverlies van de afgelopen weken is hiermee helaas niet opgelost en op dit moment wordt er gewerkt aan de configuratie voor een definitieve oplossing.
05-11-2003 17:43 - Mogelijkheid tot wegvallen verbinding.
Wegens de routerproblemen die eerder vandaag gemeld werden op deze pagina, is het mogelijk dat vanavond en in de loop van de nacht uw internetverbinding tijdelijk wegvalt.
Dit in verband met de werkzaamheden aan het netwerk en de router.
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 11:56 ]
Euh, dat gaat niet want de SpeedXS site ligt platVerwijderd schreef op 13 november 2003 @ 09:04:
Weet iemand btw tot wanneer die acties gelden die ze nu hebben, want ik kan me officieel pas vanaf 11 december aanmelden!
Tesla Model Y RWD (2024)
Ja, maar ik kan pas op 11 december (of waarschijnlijk zelfs pas de week erna) SpeedXS Extreme aanvragenVerwijderd schreef op 13 november 2003 @ 11:45:
De acties lopen volgens mij tot 1 of 31 december... Iig tot ver na 11 november...
Zijn er overigens mensen hier die zeker zijn dat je die € 69,-- niet hoeft te betalen als je alles al in huis hebt? (Kstuur zo ook nog een meeltje...) Want anders is FastXS goedkoper en dan ga ik twijfelen
Tesla Model Y RWD (2024)
Het is idd 49,95 en niet meer! Vaste prijs en duur genoeg--MeAngry-- schreef op 13 november 2003 @ 12:23:
[...]
Ja, maar ik kan pas op 11 december (of waarschijnlijk zelfs pas de week erna) SpeedXS Extreme aanvragen
Zijn er overigens mensen hier die zeker zijn dat je die € 69,-- niet hoeft te betalen als je alles al in huis hebt? (Kstuur zo ook nog een meeltje...) Want anders is FastXS goedkoper en dan ga ik twijfelen
Vergeet de 99 euro admin kosten echter niet
mijn verbinding is er binnenkort
Postcode check: positief
Abonnement: ADSL Extreme
Aangevraagd: 03-11-2003
Getekend contract ontvangen: 06-11-2003
Geplande oplevering: 24-11-2003
ja, dat is me allemaal al wel bekend, maar je gaat me nu toch niet vertellen dat die problemen nog steeds voortduren?Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 09:04:
[...]
http://www.speedtest.nl/D...TI=on&chkCTD=on&chkCTW=on
nou, ik merk in ieder geval geen verandering, het wordt eerder slechter dan beter als ik de speedtest-resultaten bekijk, hetzelfde trouwens met fast-xs, waarom hebben telebyte en demon bijvoorbeeld hier geen last van??12-11-2003 11.12 - Update snelheids- / routerproblemen
Ter voorbereiding op de grote aanpassing donderdag nacht kan het zijn dat de verbinding vanavond na 23:00 uur weg valt. Uiteraard zullen we proberen om dit tot een minimum te beperken.
11-11-2003 11.12 - Update snelheids- / routerproblemen
Vandaag wordt er per koerier weer nieuwe apparatuur bezorgd. Deze zal uitgebreid getest worden. Voorlopig staat voor a.s. donderdag een grootscheepse aanpassing van het netwerk op het programma, waarbij de interconnecties met BBNed op een volledig andere manier opgezet wordt en eveneens de capaciteit voor internetverkeer vertienvoudigd wordt. Een en ander onder voorbehoud dat zowel deze capaciteitsuitbreiding, alsmede de BBNed engineers op het juiste tijdstip beschikbaar zijn.
[ Voor 56% gewijzigd door FBtje op 15-11-2003 04:30 ]
Verwijderd
Ergens op het forum van SpeedXS kwam ik dit tegen:
1 ding weet ik wel, zodra mijn contract is afgelppen (sept. 2004) ben ik weg bij SpeedXS.
Zelfs UPC (waar ik eerst bij zat) communiceerde nog beter!
Blijkbaar dus nog niet opgelost.De topic in het #speedxs kanaal op quakenet (IRC) is:
Alle problemen zijn nog steeds van kracht, het is voor 50% verminderd, we blijven werken aan een oplossing. We Houden Jullie Op De Hoogte
1 ding weet ik wel, zodra mijn contract is afgelppen (sept. 2004) ben ik weg bij SpeedXS.
Doe je best!Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 11:32:
Ergens op het forum van SpeedXS kwam ik dit tegen:
[...]
Blijkbaar dus nog niet opgelost.
Ik heb nog nooit zo direct en snel kunnen communiceren met goed opgeleide mensen met kennis van zaken.
Helaas is er nu wel iets fout gegaan. Ik zou de 27e nov worden aangesloten. Door een fout in routering zoals de helpdesk zegt wordt dit pas vandaag, BBned heeft verkeerde opdrachten doorgegeven qua routering 
Minpuntje....weekend zonder connectie ...
Minpuntje....weekend zonder connectie ...
Nou.....speedxs.....nog geen verbinding....wat een ellende
Vraagje: ik heb de micronet modem + 1 ethernet poort..als ik daar nu mijn sweex 8p switch op aansluit moet ik dan een cross of een straight cable gebruiken?
Ik begin een beetje van speedxs te balen eerlijk gezegd.
Vraagje: ik heb de micronet modem + 1 ethernet poort..als ik daar nu mijn sweex 8p switch op aansluit moet ik dan een cross of een straight cable gebruiken?
Ik begin een beetje van speedxs te balen eerlijk gezegd.
Verwijderd
Als het goed is zijn die dingen auto sensing dus maakt het niet uit wat voor kabel je gebruikt.wvkreg schreef op 02 december 2003 @ 14:41:
Nou.....speedxs.....nog geen verbinding....wat een ellende
Maar anders hangt het van je switch af, of die een upload poort heeft ja/nee.
Indien ja dan kan je een straight gebruiken, indien niet dan een cross.
Join the club.Ik begin een beetje van speedxs te balen eerlijk gezegd.
Ik las ergensop de forum van speedxs dat je zelf handmatig eff de dhcp adres in moet vullen in je routen en dan moet het goed gaan.
Kijk maar even op de forum op speedxs site.
Groetjes
Ik krijg mijn verbinding 5 december ben benieuwd,heb een e-tech modem 4 poorts.
Moet wel werken anders kunnen ze oprotten.
We hebben een bedrijfje dus moet wel continu een internet verbinding zijn,anders hebben ze een probleem.
Kijk maar even op de forum op speedxs site.
Groetjes
Ik krijg mijn verbinding 5 december ben benieuwd,heb een e-tech modem 4 poorts.
Moet wel werken anders kunnen ze oprotten.
We hebben een bedrijfje dus moet wel continu een internet verbinding zijn,anders hebben ze een probleem.

Je bedoel toch wel dat jullie dan een probleem hebben he ?Sathumax schreef op 03 december 2003 @ 12:36:
Wanneer snappen mensen nou dat je voor uptime garanties meer moet betalen en dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rij kan zitten. Persoonlijk vind ik de uptime die adsl verbindingen nu hebben (meer dan 95%) al meer dan genoeg.
Wil je garanties, dan betaal je ervoor.
Zoals andere personnen hiero,.
Comunicatie
is bij het bedrijf inderdaad slecht
,maar wel een plus punt is dat als je het nodig hebt dan wordt het wel geregeld,ook al is het misgegaan tijdens comunicatie,tussen klant en bedrijf. 
Meer betalen???
Kom nou wij moeten nu all van de kabinet veels te veel bezuinigen.
Waarom zou ik meer betalen voor een dienst?
Je levert wat af je beloofd wat en het moet werken.
Je geeft toch ook geen auto met versleten banden aan een klant?
Betalen,die is gek
Ik vindt zowiezoo die administratie kosten van 99 al veel te hoog,wat anderen niet rekenen kom nou.
Het doet mij denken aan chello tijd,niet te geloven zeg
Comunicatie

Meer betalen???
Betalen,die is gek

Ik vindt zowiezoo die administratie kosten van 99 al veel te hoog,wat anderen niet rekenen kom nou.
[ Voor 48% gewijzigd door Sathumax op 05-12-2003 10:32 ]
Mijn verbinding werkt nog steeds niet hoor. Ik bel dagelijks. Zij zeggen dat BBned de schuldige is
Router en link probleem. *Doh*
Eind volgende week kunnen ze de hele zooi terugverwachten, ik ben het wachten wel zat.
Nou, we zijn nog geen steek verder, zij blijven BBned de schuld geven, BBned geeft geen commentaar aan eindgebruikers, nog 2 dagen en de hele boel gaat lekker retour afzender. Zijn er nog meer mensen met hetzelfde probleem of ben ik de enige?
Eind volgende week kunnen ze de hele zooi terugverwachten, ik ben het wachten wel zat.
Nou, we zijn nog geen steek verder, zij blijven BBned de schuld geven, BBned geeft geen commentaar aan eindgebruikers, nog 2 dagen en de hele boel gaat lekker retour afzender. Zijn er nog meer mensen met hetzelfde probleem of ben ik de enige?
[ Voor 38% gewijzigd door wvkreg op 08-12-2003 18:48 ]
5-12-2003 zou mijn internet verbinding opgeleverd worden.
Wij hebben nu 8-12-2003 en nog steeds geen internet en niets opgeleverd.
Het lijkt echt wel een chello systeem daaro.
Of het ligt aan die klote BBnet.
Wij hebben nu 8-12-2003 en nog steeds geen internet en niets opgeleverd.
Het lijkt echt wel een chello systeem daaro.
Of het ligt aan die klote BBnet.
hmm nou al een week speedxs extreme
werkt perfect alleen 1 probleem
soms knullige administratie. 1 dag oplevering ff gebeld naar mail en ftp accoutns. vergeten aan te maken
grootste probleem dat mijn router om willekeurige tijd reboot
soms irritant als je midden in een war zit 
moet hem dus flashen volgens vele, moet dat via console of via de utp weg
kheb een micronet sp3350
soms knullige administratie. 1 dag oplevering ff gebeld naar mail en ftp accoutns. vergeten aan te maken

grootste probleem dat mijn router om willekeurige tijd reboot

moet hem dus flashen volgens vele, moet dat via console of via de utp weg
kheb een micronet sp3350
[This space is for rent]
En natuurlijk zijn we nog nergens, iemand ook problemen met line sync BBNed en een verkeerde routeraansluiting of wordt ik gewoon in het ootje genomen?
Nou hiero zelfde probleem,ik zit te wachten dat BBnet mij een IP aankoppelt aan me router.
Speedxsn had mij vorige week vrijdag beloofd dat ik in het weekend aangesloten zou zijn,het is nu dus dinsdag en nog steeds een dooie adsl lijn.
Ik wacht nog tot morgen 12:00 als dan geen verbinding is kunnen ze oprotten en ik ga overstappen op Dmond adsl,die beloftes van speedxs ben ik zat.
Trouwens nog wat mij hebben ze all de rekening gestuurd die ik moet betalen,ik heb ze gemaild dat als ik nog geen internet heb,dat ik dat niets betaal.
Daar waren ze niet mee eens,bij speedxs.
Moet je gaan 2 maanden wachten tot je lijn aktief is,onzin,staat erbij lijn wordt opgeleverd 5-12-2003 dan moet het ook dadwerkelijk die dag werken.
Speedxsn had mij vorige week vrijdag beloofd dat ik in het weekend aangesloten zou zijn,het is nu dus dinsdag en nog steeds een dooie adsl lijn.
Ik wacht nog tot morgen 12:00 als dan geen verbinding is kunnen ze oprotten en ik ga overstappen op Dmond adsl,die beloftes van speedxs ben ik zat.
Trouwens nog wat mij hebben ze all de rekening gestuurd die ik moet betalen,ik heb ze gemaild dat als ik nog geen internet heb,dat ik dat niets betaal.
Daar waren ze niet mee eens,bij speedxs.
Moet je gaan 2 maanden wachten tot je lijn aktief is,onzin,staat erbij lijn wordt opgeleverd 5-12-2003 dan moet het ook dadwerkelijk die dag werken.
Als jij een bedrijf heb en voor het goed lopen hiervan is internet vereist, dan neem je geen adsl verbinding en al helemaal niet van een relatief nieuwe provider als speedxs.Sathumax schreef op 05 december 2003 @ 10:27:
Meer betalen???
Betalen,die is gek
Waarom snap je niet dat als je zekerheid wil dat je moet betalen ?
Een adsl verbinding werkt gewoon perfect, maar je mag en kan er niet van verwachten dat een provider jou een uptime garantie geeft voor het bedrag wat je ervoor betaald.
Waarom denk je dat winkels altijd een product 9,99 laten kosten en geen 10 euro ?Ik vindt zowiezoo die administratie kosten van 99 al veel te hoog,wat anderen niet rekenen kom nou.
Juist, omdat dit er beter uit ziet voor de consumenten. Het lijkt namelijk goedkoper. Dat is in dit geval ook het zelfde, je betaald geen 49,95 per maand maar 49,95 + (99/12)= 58,20. Dus dan kom je bijna net zo duur uit als een Demon abonnement wat een provider is die veel langer bestaat, veel betere support bied, meer en betere services heeft.
Precies Leutes, ik stuur ook eind van de week de hele shit terug.
SpeedXS heeft mooie verhalen, maar ik geloof er geen snars meer van. BBned geeft helaas geen info aan eindgebruikers. Maar het is ver voorbij de 27e, dus van mij mogen ze ......
SpeedXS heeft mooie verhalen, maar ik geloof er geen snars meer van. BBned geeft helaas geen info aan eindgebruikers. Maar het is ver voorbij de 27e, dus van mij mogen ze ......
Als ik op BBned.nl een postcode check doe zegt hij dat dsl beschikbaar is, maar als ik bij een provider van bbned een check uitvoer krijg ik overal 'helaas, blablabla....'
Het zal allemaal best zijn.
Als je als bedrijf op de markt komt,dan moet je met iets goed komen op de markt.
Voorall nu in deze tijd.
Tegenwoordig leveren heel veel bedrijven internet verbinding.
En als een bedrijf nieuw op de markt komt zoals speedxs dan moet je wel met,een goeie kwaliteit en service komen wil je in deze tijd overleven,en dat is aan speedxs niet te merken,het zal wel heel fijn zijn en mooi wat ze beloven bij speedxs en zoals ze zeggen ze doen er heel veel aan dat je dus wel een verbinding krijgt dat zal dan wel mooi zijn,maar als internet provider (sluit dan een contract af met bbnet of wie dan ook),dat je de klant een kwaliteids garantie kan bieden dat het werkt of zal werken voor of in de termijn wat je afspreekt enz:...
Als je dat all niet kan leveren,waarom begin je dan als een aanbieder van internet diensten die je niet kan waar maken aan je klanten?
Ik heb all 2 mailtjes gestuurd naar speedxs en die doen ze ook niet beantwoorden.
Doe je toch ook niet geen vragen beantwoorden van klanten,je moet als bedrijf nu in deze tijd vechten om je klanten wil je overleven.
Ik heb ze nu de tijd gegeven tot 12:00uur morgen als ze niet nakomen,dan zijn ze klant kwijt en ik stap over naar Demon abonnement,laat ik die 10euro meer betalen maar dan heb ik tenminste wel iets wat nagekomen en beloofd wordt.
Als je als bedrijf op de markt komt,dan moet je met iets goed komen op de markt.
Voorall nu in deze tijd.
Tegenwoordig leveren heel veel bedrijven internet verbinding.
En als een bedrijf nieuw op de markt komt zoals speedxs dan moet je wel met,een goeie kwaliteit en service komen wil je in deze tijd overleven,en dat is aan speedxs niet te merken,het zal wel heel fijn zijn en mooi wat ze beloven bij speedxs en zoals ze zeggen ze doen er heel veel aan dat je dus wel een verbinding krijgt dat zal dan wel mooi zijn,maar als internet provider (sluit dan een contract af met bbnet of wie dan ook),dat je de klant een kwaliteids garantie kan bieden dat het werkt of zal werken voor of in de termijn wat je afspreekt enz:...
Als je dat all niet kan leveren,waarom begin je dan als een aanbieder van internet diensten die je niet kan waar maken aan je klanten?
Ik heb all 2 mailtjes gestuurd naar speedxs en die doen ze ook niet beantwoorden.
Doe je toch ook niet geen vragen beantwoorden van klanten,je moet als bedrijf nu in deze tijd vechten om je klanten wil je overleven.
Ik heb ze nu de tijd gegeven tot 12:00uur morgen als ze niet nakomen,dan zijn ze klant kwijt en ik stap over naar Demon abonnement,laat ik die 10euro meer betalen maar dan heb ik tenminste wel iets wat nagekomen en beloofd wordt.
[ Voor 15% gewijzigd door Sathumax op 09-12-2003 14:04 ]
Maar hoe kan je overstappen?
Ze zeggen dat het probleem ligt bij bbned
Demon is ook via bbned
dus lijkt me vrij zinloos, tenzij speedxs niet de waarheid vertelt natuurlijk
het duurt iig wel erg lang en daar wordt een klant niet blij van, da's zeker.
Ik heb trouwens al 6 onbeantwoorde mailtjes...
Ze zeggen dat het probleem ligt bij bbned
Demon is ook via bbned
dus lijkt me vrij zinloos, tenzij speedxs niet de waarheid vertelt natuurlijk
het duurt iig wel erg lang en daar wordt een klant niet blij van, da's zeker.
Ik heb trouwens al 6 onbeantwoorde mailtjes...
[ Voor 11% gewijzigd door wvkreg op 09-12-2003 15:09 ]
Dan stap ik toch gewoon over naar een andere provider waar geen bbnet wordt geleverd,ga ik lekker naar een provider van babyxl.
Waarom hebben andere providers die diensten aanbieden via BBnet geen problemen?
Simpel die hebben gewoon veel beter geregeld dan speedxs,en blijkbaar kunnen die gasten van speedxs niets regelen,.
Ik lees ook andere forums over ADSL en daar hebben de mensen die ook internet hebben via BBnet maar dan via een andere Internet provider geen last van,
leg dat eens uit?
Demon die heeft gewoon contracten afgesloten met BBnet dat het internet gewoon goed moet lopen,anders hebben zij een probleem,
Simpel die hebben gewoon veel beter geregeld dan speedxs,en blijkbaar kunnen die gasten van speedxs niets regelen,.
Ik lees ook andere forums over ADSL en daar hebben de mensen die ook internet hebben via BBnet maar dan via een andere Internet provider geen last van,
leg dat eens uit?
Demon die heeft gewoon contracten afgesloten met BBnet dat het internet gewoon goed moet lopen,anders hebben zij een probleem,
[ Voor 37% gewijzigd door Sathumax op 09-12-2003 15:45 ]
Allemaal leuk en aardig...Sathumax schreef op 09 december 2003 @ 15:41:
Dan stap ik toch gewoon over naar een andere provider waar geen bbnet wordt geleverd,ga ik lekker naar een provider van babyxl.
leg dat eens uit?
Maar ook dan zit je weer met aansluittijd.
En dus wacht je waarschijnlijk nog langer...
Bleh
Verwijderd
Het is dat ik "helaas" al wel aangesloten ben, anders had ik dit zeker weten ook gedaan! Ik heb echt spijt nu dat ik chello heb opgezegd en bij SpeedXS zit.Sathumax schreef op 09 december 2003 @ 13:53:
Als het zou kunnen zou ik zeker weten naar Demon gaan. Dan maar wat meer dokken idd.
Vergoeding voor de storingen van de afgelopen tijd is er ook niet geweest. En de scheve prijzen tussen verschillende klanten kan ook niet.
Ik dok dus nu 64,95 in de maand voor een 8Mbit terwijl een nieuwe klant gewoon 49,95 betaald. Dat kan toch gewoon niet?

Ik heb vorige week bij iemand thuis een doe het zelf pakket aangesloten van ADSL hetnet,die had hem aangevraagt en binnen 2weken modem geleverd,mail en alles werken.
Dus waarom zou speedsxs dit niet kunnen binnen 4 weken?
Vergelijk maar even hiero een paar providers
www.speedtest.nl of www.internetten.nl
Dus waarom zou speedsxs dit niet kunnen binnen 4 weken?
Vergelijk maar even hiero een paar providers
www.speedtest.nl of www.internetten.nl
[ Voor 17% gewijzigd door Sathumax op 09-12-2003 17:11 ]
Tussen alle negatieve reacties door, hier een positieve
Geen problemen!
Hell Demon!
gratis ethernet modem
8192/1024 €65 per maand
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag speedxs
morgen gaat alles terug
gratis ethernet modem
8192/1024 €65 per maand
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag speedxs
morgen gaat alles terug
[ Voor 4% gewijzigd door wvkreg op 09-12-2003 17:53 ]
Wat moet ik nog zeggen

Gewoon een andere provider nemen die je ziet het zelf mischien betaal je iets meer maar dan heb je die gezeik niet,..
Verwijderd
Hier nog even een positief bericht over SpeedXS.
Vandaag aangesloten (dag eerder dan gepland) en perfecte verbinding 860 KB down/87 KB up. De periode voor het aansluiten ging niet helemaal vlekkeloos maar dit was grotendeels te wijten aan m'n vorige provider, Zonnet, die de lijn weigerde te slopen.
Als het zo blijft ben ik tevreden
Vandaag aangesloten (dag eerder dan gepland) en perfecte verbinding 860 KB down/87 KB up. De periode voor het aansluiten ging niet helemaal vlekkeloos maar dit was grotendeels te wijten aan m'n vorige provider, Zonnet, die de lijn weigerde te slopen.
Als het zo blijft ben ik tevreden
Mag ik jou vragen waneer jij heb aangevraagd,.
Terwijl ze bij bij speedxs niets zeggen,waneer ze nou wel of niet aansluiten.
Hoe zit dat dan dat je wel aangesloten bent en bij jou wel alles goed gegaan is,of je lult uit je nek?
Waarom ben jij wel op tijd aangesloten en wij niet?
Wat is dit voor bullshit verhaal
Hoe zit dat dan dat je wel aangesloten bent en bij jou wel alles goed gegaan is,of je lult uit je nek?
Ik heb het idee dat mensen van speedxs op deze forum mee lullen om het goed te maken,
Want dit is slecht voor hun reputatie,als je zo wordt afgezeikt.
En dat is goed ook want ze moeten maar hun zaken beter regelen met hun zakenpartners BBnet.!!!!!
Want dit is slecht voor hun reputatie,als je zo wordt afgezeikt.
En dat is goed ook want ze moeten maar hun zaken beter regelen met hun zakenpartners BBnet.!!!!!
kweenie hoor, maar hij geeft gewoon zijn ervaringen over speedxs en dan begin jij over dat hij misschien wel uit zijn nek lult en dat het een bullshit verhaal is?Sathumax schreef op 10 december 2003 @ 09:55:
In dit topic wordt gevraagt naar mensen hun ervaringen met speedxs, als iemand die ervaringen dan weergeeft hoef je dat niet af te zeiken. Het is niet zijn schuld dat het bij hem wel goed is gegaan.
Een vriend van me heeft ook speedxs (alweer een aardig tijdje) en vind het allemaal prima, goeie service (24/7 mensen aanwezig in hun irc kanaal bijvoorbeeld) en lekker snel voor weinig geld. Alleen beetje jammer dat ze geen nieuwsserver hebben, of ondertussen wel?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ben ik het mee eens, ik wil het vandaag ook aanvragen en een maat van me uit de klas, hier beter bekend als PoweRoy heeft het nu ook al een tijdje prima werkend thuisliggen, dus hoop dat het bij mij ook allemaal goed komtJustMe_ schreef op 10 december 2003 @ 13:48:
[...]
kweenie hoor, maar hij geeft gewoon zijn ervaringen over speedxs en dan begin jij over dat hij misschien wel uit zijn nek lult en dat het een bullshit verhaal is?
In dit topic wordt gevraagt naar mensen hun ervaringen met speedxs, als iemand die ervaringen dan weergeeft hoef je dat niet af te zeiken. Het is niet zijn schuld dat het bij hem wel goed is gegaan.
Een vriend van me heeft ook speedxs (alweer een aardig tijdje) en vind het allemaal prima, goeie service (24/7 mensen aanwezig in hun irc kanaal bijvoorbeeld) en lekker snel voor weinig geld. Alleen beetje jammer dat ze geen nieuwsserver hebben, of ondertussen wel?
Tesla Model Y RWD (2024)
Ik loop niemand af te zeken hiero:
En ik heb nu zelf ervaren hoe het moeilijk met die gasten is,
voor degenen die dus wel via hun een internet verbinding hebben wees blij,dat jou die gezeik is niet overkomen.
Geloof me ik raad het jullie allemaal af,doe nou maar niet neem beter via demon internet die hebben beter geregeld en alles is daaro prima.
Maar als je kiest voor problemen(geen internet of trage internet verbinding) en gezeik moet je maar zelf weten wat je doet,ga je toch lekker voor speedxs.
Maar als je straks 3 dagen zonder internet zit en je hebt all gebeld en gemaild dat het niet werkt,dan moet je ook niet gaan zeuren en zeiken dat ze pas week later (als niet erger)jou probleem oplossen en jij ondertussen zonder internet zit.
En ik heb nu zelf ervaren hoe het moeilijk met die gasten is,
voor degenen die dus wel via hun een internet verbinding hebben wees blij,dat jou die gezeik is niet overkomen.

Geloof me ik raad het jullie allemaal af,doe nou maar niet neem beter via demon internet die hebben beter geregeld en alles is daaro prima.
Maar als je kiest voor problemen(geen internet of trage internet verbinding) en gezeik moet je maar zelf weten wat je doet,ga je toch lekker voor speedxs.
Maar als je straks 3 dagen zonder internet zit en je hebt all gebeld en gemaild dat het niet werkt,dan moet je ook niet gaan zeuren en zeiken dat ze pas week later (als niet erger)jou probleem oplossen en jij ondertussen zonder internet zit.

[ Voor 15% gewijzigd door Sathumax op 13-12-2003 20:35 ]
Verwijderd
ik ben al vanaf jullie bij speedxs en ben zeer tevreden ik heb ook die extreme addy en ga per mei 49 euro betalen per maand een aanrader zeg ik maar zo :PP
slet PoweRoy met 1 r--MeAngry-- schreef op 10 december 2003 @ 13:50:
[...]
Ben ik het mee eens, ik wil het vandaag ook aanvragen en een maat van me uit de klas, hier beter bekend als PowerRoy heeft het nu ook al een tijdje prima werkend thuisliggen, dus hoop dat het bij mij ook allemaal goed komt
iid hier werkt alles goed
zou 1 dec opgeleverd worden, smiddags nog niet gebeurt --> pa beld zou binnen 36 geregeld zijn(voor 2dec 12u dus). 6u savonds werkte het
2dec waren de mail/ftp accoutn nog niet geactiveerd. foutje van admin. kreeg gelijk alles wat ik moest hebben en het werkte
alleen kheb last van een rebootende router
[This space is for rent]
Verwijderd
Ik zit zelf bij xs4all en ze zijn geweldig
nog noiot gezeur gehad, snelheid is altijd goed, kan me niet herinneren wanneer mijn verbinding down is geweest, altijd goed gewerkt.
Als ik kijk naar de service van xs4all is die ook goed, geen rare dingen i.v.m. downloaden ofzo, geen opmerkingen over het gebruik. kortom de idiale isp.
Een paar vrienden van mij zitten bij planet,tiscali e.a maar die hebben wel gezeur, downloaden ze een keer 60gb in de maand krijgen ze een brief thuis dat er teveel gebruik is geweest (van xs4all nog nooit iets over gehoord) alleen de prijs he.... EUR 79,95 voor fastdsl ach ja daar krijg je een goede service voor terug en geen gezeur
XS4ALL for life
(en nee ik werk niet voor xs4all, en krijg geen geld van ze)
Als ik kijk naar de service van xs4all is die ook goed, geen rare dingen i.v.m. downloaden ofzo, geen opmerkingen over het gebruik. kortom de idiale isp.
Een paar vrienden van mij zitten bij planet,tiscali e.a maar die hebben wel gezeur, downloaden ze een keer 60gb in de maand krijgen ze een brief thuis dat er teveel gebruik is geweest (van xs4all nog nooit iets over gehoord) alleen de prijs he.... EUR 79,95 voor fastdsl ach ja daar krijg je een goede service voor terug en geen gezeur
XS4ALL for life
Verwijderd
Ehhhhh ging deze topic over xs4all ????Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 14:35:
Ik zit zelf bij xs4all en ze zijn geweldignog noiot gezeur gehad, snelheid is altijd goed, kan me niet herinneren wanneer mijn verbinding down is geweest, altijd goed gewerkt.
XS4ALL for life
Wat een nonsense post. Maar goed, die zul je altijd wel houden.Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 14:35:
Ik zit zelf bij xs4all en ze zijn geweldignog noiot gezeur gehad, snelheid is altijd goed, kan me niet herinneren wanneer mijn verbinding down is geweest, altijd goed gewerkt.
XS4ALL for life
Mijn situatie
Niet veranderd natuurlijk
Ik beveel speedxs ook niet meer aan
waiting.....to b online ......ppffft
Dus volgens jou heb ik gekozen voor problemen en gezeik? Grappig. Ik nodig je uit, onder het genot van een lekker biertje, bij mij te komen surfen / downloaden / weetikveelwat. Ondertussen vertel ik wel hoe mijn aansluiting verlopen is.Sathumax schreef op 10 december 2003 @ 14:25:
Ik loop niemand af te zeken hiero:
Maar als je kiest voor problemen en gezeik moet je maar zelf weten wat je doet,ga je toch lekker voor speedxs.
Kortom: dat het bij jou nou vreselijk mis gaat, betekend niet dat dit bij iedereen zo is.
Ik ben hiero niet de einge die problemen heeft lees maar eens even boven,...
We zullen zien hoe lang jij blij zult zijn met die gasten.
Laat maar eens wat horen als je all een half jaar van gebruik maak dan praten we wel verder.
We zullen zien hoe lang jij blij zult zijn met die gasten.
Laat maar eens wat horen als je all een half jaar van gebruik maak dan praten we wel verder.
Verwijderd
Dus ik lul uit m'n nek omdat ik toevallig iets zeg wat niet in jouw straatje past? Nee, goed beargumenteerd jôh!Sathumax schreef op 10 december 2003 @ 09:55:
Waarschijnlijk zit ik net in een regio waar wat minder problemen bij BBNed zijn
Anyway, het heeft even geduurd, maar nu dat ik het (net) heb ben ik zeer tevreden over de snelheid. Ik hoop gewoon dat BBNed snel de problemen met z'n NRP's oplost.
edit:
O ja, aangevraagd op 15-10 alleen Zonnet weigerde de lijn te slopen tot 10-11, toen is de aanvraag opnieuw ingediend en afgelopen dinsdag 9-12 was ik on-line
O ja, aangevraagd op 15-10 alleen Zonnet weigerde de lijn te slopen tot 10-11, toen is de aanvraag opnieuw ingediend en afgelopen dinsdag 9-12 was ik on-line
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 23:46 ]
Op speedxs forum stond vandaag:
Iemand die had 17-11-2003 aangevraagd
en vandaag 12-12-2003 is hij aangesloten bij bbnet.
Ik heb 11-11-2003 aangevraagd en tot op heden niets.
Sorry hoor maar dan snap ik iets niet.
Ik heb eerder aangevraagd en hij later en ik heb het niet en hij wel.
Dat betekent dus gewoon,dat speedxs liegt.
Ze hebben een zooitje daaro.
Maar dat maakt niet uit:
Maandag ben ik lekker van ze af.
Dan ga ik lekker naar demon.
hehe
Maar dat maakt niet uit:
hehe
[ Voor 6% gewijzigd door Sathumax op 12-12-2003 14:19 ]
En als het bij Demon strax ook niet loopt dan heeft Demon ook een zooitje. Tis gewoon wat druk op 't moment. Mijn aanvraag liep gelukkig wel pijlsnel...Sathumax schreef op 12 december 2003 @ 14:17:
Op speedxs forum stond vandaag:
Maar dat maakt niet uit:
hehe
daar hoef ik mij geen zorgen over maken.
demon heeft betere afspraken gemaakt dan speedxs,..
Verwijderd
Ja veel betere,Sathumax schreef op 12 december 2003 @ 19:14:
daar hoef ik mij geen zorgen over maken.
https://services.nl.demon...ess/faq_ant3.html#Hoelang
Hoe lang duurt het van het moment van bestellen tot het moment van aansluiten?
De gemiddelde levertijd is ongeveer 6 weken. Er worden geen garanties op de levertijd gegeven.
Ik heb hier niet over de levertijd,maar over de service algemeen,als je eenmaal all internet hebt.
Beter lezen volgende keer wat ik schrijf.!!!
(Wat las ik net op de forum van speedxs,....dat er weer problemen waren met de snelheid?)
Goed he die speedxs van je,.goeie kerstdagen.
Beter lezen volgende keer wat ik schrijf.!!!
(Wat las ik net op de forum van speedxs,....dat er weer problemen waren met de snelheid?)
Goed he die speedxs van je,.goeie kerstdagen.
[ Voor 33% gewijzigd door Sathumax op 13-12-2003 17:20 ]
Copy uit:
http://www.adslgebruikers.nl/forum/viewtopic.php?t=768
Dat het ADSL zou worden was al snel duidelijk, daar wij met 4 pc's hier zowat dag en nacht online zijn wilden we ook wel iets snellers dan chello. De keuze was gevallen op een 8Mbit/1Mbit abonnement bij BBned, de provider lag in twijfel tussen SpeedXS & Demon.
Uiteindelijk hebben we voor SpeedXS gekozen (een hele grote fout achteraf!).
Bij SpeedXS kostte een DSL verbinding destijds 64,95 per maand + 99 euro jaarlijks administratie kosten. De connectie was toen nog 8Mbit/512kbit maar zou voor het einde van de maand September verhoogd worden naar 1Mbit.
Er waren ook geen aansluitkosten en het modem (e-tech 4 poorts) was gratis, zoals bij heel veel providers.
Allemaal prima tot nu toe.
Maar toen kwam het eerste addertje onder het gras vandaan gekropen, namelijk de prijzen werden verlaagd voor jawel NIEUWE abonnee's. De prijs voor een abonnement werd blijvend verlaagd naar 49,95 per maand.
Ook kregen nieuwe abonee's nu gelijk al de 1Mbit upstream zonder dat ze hoefden te wachten op de verhoging. Nieuwe abonnee's moeten wel zelf een ADSL modem aanschaffen.
Kortom, als ik 3 weken had gewacht zou ik 49,95 per maand betalen + 1Mbit upstream hebben en waarschijnlijk zelf een veel beter modem gekocht hebben dan ik van SpeedXS heb gehad, met dit modem heb ik niks anders dan problemen (connectie verlies, en IRC DCC-resume's doen het niet).
De maand September ging voorbij, echter was de upstream nog niet verhoogd. Ook werd er op de volgende rekening netjes 64,95 in rekening gebracht. 2 items waar ik het dus absoluut niet mee eens ben. Ik heb toen diverse malen contact met SpeedXS gezocht, en deze schoven de hele handel af op BBned. Zij zouden de tarieven niet doorberekenen aan bestaande klanten en ook de upstream verhogen was een technisch probleem. Dit zou nu worden gerealiseerd voor 31 december.
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb geen contract met BBned afgesloten maar met SpeedXS.
SpeedXS gebruikt ook het argument dat ik niet moet zeuren omdat ik het modem gratis heb gehad.
De maand oktober had nog een leuke verrassing, technische problemen bij SpeedXS/BBned zorgden ervoor dat de internet verbinding geen 8Mbit meer was maar nog geen eens 1Mbit.
Op die manier betaal je dus wel erg veel voor een internet connectie.
Helaas is hier nooit een vergoeding voor gekomen.
Nu is het inmiddels december en vandaag kwam er een bericht bij mij binnen via tweakers.net (let wel, dus niet van SpeedXS zelf, want die weten niet wat communicatie is), dat BBned de snelheid niet gaat verhogen en dat de datum is opgeschoven naar eind maart 2004!
Belachelijk! Een tragere connectie dan nieuwe abonnee's die nog minder betalen ook! HOE KAN IK VAN SPEEDXS afkomen? Ik had nooit bij hen een abonnement moeten afsluiten en direct naar Demon moeten gaan.
Mijn advies daarom ook aan iedereen, neem geen internet abonnement bij SpeedXS!
uit tros radar forum :
In September 2003 was ik UPC zo zat met zijn chello dat het tijd werd om naar een andere ISP uit te gaan kijken.
Dat het ADSL zou worden was al snel duidelijk, daar wij met 4 pc's hier zowat dag en nacht online zijn wilden we ook wel iets snellers dan chello. De keuze was gevallen op een 8Mbit/1Mbit abonnement bij BBned, de provider lag in twijfel tussen SpeedXS & Demon.
Uiteindelijk hebben we voor SpeedXS gekozen (een hele grote fout achteraf!).
Bij SpeedXS kostte een DSL verbinding destijds 64,95 per maand + 99 euro jaarlijks administratie kosten. De connectie was toen nog 8Mbit/512kbit maar zou voor het einde van de maand September verhoogd worden naar 1Mbit.
Er waren ook geen aansluitkosten en het modem (e-tech 4 poorts) was gratis, zoals bij heel veel providers.
Allemaal prima tot nu toe.
Maar toen kwam het eerste addertje onder het gras vandaan gekropen, namelijk de prijzen werden verlaagd voor jawel NIEUWE abonnee's. De prijs voor een abonnement werd blijvend verlaagd naar 49,95 per maand.
Ook kregen nieuwe abonee's nu gelijk al de 1Mbit upstream zonder dat ze hoefden te wachten op de verhoging. Nieuwe abonnee's moeten wel zelf een ADSL modem aanschaffen.
Kortom, als ik 3 weken had gewacht zou ik 49,95 per maand betalen + 1Mbit upstream hebben en waarschijnlijk zelf een veel beter modem gekocht hebben dan ik van SpeedXS heb gehad, met dit modem heb ik niks anders dan problemen (connectie verlies, en IRC DCC-resume's doen het niet).
De maand September ging voorbij, echter was de upstream nog niet verhoogd. Ook werd er op de volgende rekening netjes 64,95 in rekening gebracht. 2 items waar ik het dus absoluut niet mee eens ben. Ik heb toen diverse malen contact met SpeedXS gezocht, en deze schoven de hele handel af op BBned. Zij zouden de tarieven niet doorberekenen aan bestaande klanten en ook de upstream verhogen was een technisch probleem. Dit zou nu worden gerealiseerd voor 31 december.
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb geen contract met BBned afgesloten maar met SpeedXS.
SpeedXS gebruikt ook het argument dat ik niet moet zeuren omdat ik het modem gratis heb gehad.
De maand oktober had nog een leuke verrassing, technische problemen bij SpeedXS/BBned zorgden ervoor dat de internet verbinding geen 8Mbit meer was maar nog geen eens 1Mbit.
Op die manier betaal je dus wel erg veel voor een internet connectie.
Helaas is hier nooit een vergoeding voor gekomen.
Nu is het inmiddels december en vandaag kwam er een bericht bij mij binnen via tweakers.net (let wel, dus niet van SpeedXS zelf, want die weten niet wat communicatie is), dat BBned de snelheid niet gaat verhogen en dat de datum is opgeschoven naar eind maart 2004!
Belachelijk! Een tragere connectie dan nieuwe abonnee's die nog minder betalen ook! HOE KAN IK VAN SPEEDXS afkomen? Ik had nooit bij hen een abonnement moeten afsluiten en direct naar Demon moeten gaan.
Uhm als je ouwe abbonee was bij Demon was het precies hetzelfde gewees net als alle andere BBned providers (behalve tweak DSL die als enigste was geupdate maar dat was een ramp) Dus is bullshit dat als je meteen bij Demon was gegaan het anders was geweest. Overigens je zit vast in je 1e jaar voor dat jaar daarna mag je per maand opzeggen. Vind beetje zielig doen allemaal. Je hebt contract aangegaan voor dat bedrag voor die snelheid dus. het is een xtratje wat er nu allemaal gebeurd. Zit zelf bij Cistron die compenseren ouwe abonnees die hoeven vanaf 1 januari ook maar de ouwe prijs te betalenSathumax schreef op 13 december 2003 @ 19:21:
Bij Demon betaal je per maand idd iets meer, en tuurlijk, dat heb je misschien een ietwat professionelere gratis helpdesk, daarom neem je ook SpeedXS, omdat je de gok durft te wagen omdat je denkt de helpdesk amper nodig te hebben (welke bij SpeedXS ook maar gewoon nationaal tarief is!) en ervanuit gaat dat alles goed verloopt.
Als dan achteraf blijkt dat om je zuinigheid niet alles meteen, accuut goed werkt moet je natuurlijk ook niet gaan zeiken, daarnaast is het stukje uit het Tros Radar forum ook niet van toepassing omdat elke provider zulke problemen heeft gehad. Maakt niet uit of je Demon of wat dan ook neemt.
Ik heb nu mijn ADSL-verbinding bij Zonnet opgezegd (welke eigenlijk al sinds gisteren afgesloten had moeten zijn, maar nu nog steeds werkt
) en heb me aangemeld bij SpeedXS welke aangeeft mijn aanmelding reeds (binnen 1 dag!!!) doorgestuurd te hebben naar BBned!
Bij Zonnet ging dat wel anders, het heeft in totaal anderhalve maand geduurd voordat KPN doorhad dat ik ADSL over mijn telefoonlijn moest krijgen! Toch zijn er ook genoeg mensen die absoluut geen problemen hebben met Zonnet. Nouja, die dingen komen nou eenmaal voor.
Tuurlijk mag je hier dus laten blijken dat je problemen had met het aansluiten van de verbinding en naderhand de evt. werking van, maar ga dan niet als een woeste stier andere mensen afdoen als bedrieger e.d. want dat slaat totaal nerges op!
Lullig voor je dat net jij problemen hebt, maar dat had ook iemand anders kunnen zijn en had diegene jou nu voor bedrieger uitgemaakt. Had jij dat dan wel leuk gevonden?!
(Zow, dat moest er ff uit
)
Bij Demon betaal je per maand idd iets meer, en tuurlijk, dat heb je misschien een ietwat professionelere gratis helpdesk, daarom neem je ook SpeedXS, omdat je de gok durft te wagen omdat je denkt de helpdesk amper nodig te hebben (welke bij SpeedXS ook maar gewoon nationaal tarief is!) en ervanuit gaat dat alles goed verloopt.
Als dan achteraf blijkt dat om je zuinigheid niet alles meteen, accuut goed werkt moet je natuurlijk ook niet gaan zeiken, daarnaast is het stukje uit het Tros Radar forum ook niet van toepassing omdat elke provider zulke problemen heeft gehad. Maakt niet uit of je Demon of wat dan ook neemt.
Ik heb nu mijn ADSL-verbinding bij Zonnet opgezegd (welke eigenlijk al sinds gisteren afgesloten had moeten zijn, maar nu nog steeds werkt
Bij Zonnet ging dat wel anders, het heeft in totaal anderhalve maand geduurd voordat KPN doorhad dat ik ADSL over mijn telefoonlijn moest krijgen! Toch zijn er ook genoeg mensen die absoluut geen problemen hebben met Zonnet. Nouja, die dingen komen nou eenmaal voor.
Tuurlijk mag je hier dus laten blijken dat je problemen had met het aansluiten van de verbinding en naderhand de evt. werking van, maar ga dan niet als een woeste stier andere mensen afdoen als bedrieger e.d. want dat slaat totaal nerges op!
Lullig voor je dat net jij problemen hebt, maar dat had ook iemand anders kunnen zijn en had diegene jou nu voor bedrieger uitgemaakt. Had jij dat dan wel leuk gevonden?!
(Zow, dat moest er ff uit
[ Voor 3% gewijzigd door --MeAngry-- op 13-12-2003 20:01 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Sorry hoor maarre ik vindt het wel erg triest als jullie gewoon niet durven toe te geven dat speedxs gewoon slecht is:
Als je op internet gewoon veel mensen tegen komt die gewoon ook veel problemen hebben met speedxs en erover klagen.
En jullie hiero doen net of er helemaal niets aan de hand is met speedxs.
Geef gewoon toe en zeg het gewoon eerlijk,dat het inderdaad niet echt soepel loopt, en loop nou niet te zeggen dat er absoluut niets aan de hands is met speedxs en daardoor andere mensen de foute conclusie geeft over een provider die dus gewoon slecht is.
Waar ze gewoon beter bij tiscali of en andere ISP gewoon beter terecht zijn dan speedxs.
Het zal wel bij sommige wel goed lopen en goed afgesloten zijn en weet ik nog meer wat (de minderheid),maar wees eens eerlijk en geef gewoon toe,de meeste uitspraken op internet over speedxs die zijn gewoon negatief en dat weten jullie ook best hiero.
Als je op internet gewoon veel mensen tegen komt die gewoon ook veel problemen hebben met speedxs en erover klagen.
Geef gewoon toe en zeg het gewoon eerlijk,dat het inderdaad niet echt soepel loopt, en loop nou niet te zeggen dat er absoluut niets aan de hands is met speedxs en daardoor andere mensen de foute conclusie geeft over een provider die dus gewoon slecht is.
Waar ze gewoon beter bij tiscali of en andere ISP gewoon beter terecht zijn dan speedxs.
Het zal wel bij sommige wel goed lopen en goed afgesloten zijn en weet ik nog meer wat (de minderheid),maar wees eens eerlijk en geef gewoon toe,de meeste uitspraken op internet over speedxs die zijn gewoon negatief en dat weten jullie ook best hiero.
Waarom per mei pas betalen 49?Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 14:33:
ik ben al vanaf jullie bij speedxs en ben zeer tevreden ik heb ook die extreme addy en ga per mei 49 euro betalen per maand een aanrader zeg ik maar zo :PP
Je betaald nu toch 49 euro.
Tuurlijk zijn de meeste uitspraken op internet over SpeedXS negatief, waarom zou je namelijk melden dat je verbinding het goed doet, dat is vanzelfsprekendSathumax schreef op 13 december 2003 @ 20:31:
Sorry hoor maarre ik vindt het wel erg triest als jullie gewoon niet durven toe te geven dat speedxs gewoon slecht is:
Ik weet dus eigenlijk 100% zeker dat de meerderheid van SpeedXS gebruikers heel tevreden is.
Maargoed, je hebt volgens mijn nog steeds niet door dat ze bij BBned op het moment kampen met capaciteitsproblemen die ze heus waar aan het oplossen zijn, maar vind je dat ook niet gek? Nu BBned ISP's ineens in staat stelt om voor zeer scherpe prijzen razendsnelle internetverbindingen aan te bieden, beter als KPN?
Tuurlijk krijg je dan stormlopen bij bepaalde ISP's, ja, en als beginnende ISP moet je er dan hard aan trekken om je zaakjes bij te kunnen houden, maar daar zijn de prijzen, zoals ik al eerder zei, dus ook naar.
Als je een volwassen ISP wil met meer ervaring, kun je waarschijnlijk idd beter naar Demon rennen, maarja, dan ben je dus iets duurder uit, en die keus ligt bij de consument. Als iemand dus voor SpeedXS kiest weet diegene dus waar hij aan toe is en wat hij kan verwachten voor de prijs die hij betaalt. Onder meer door de ervaring die je met ons hebt gedeeld, maar dan moet je niet gaan kwaken dat et een kloteISP omdat net bij jou niet alles lekker liep.
Tesla Model Y RWD (2024)
Die capaciteit problemen die hadden ze all lang moeten oplossen nog voordat speedxs bestond.--MeAngry-- schreef op 13 december 2003 @ 20:40:
[...]
Tuurlijk zijn de meeste uitspraken op internet over SpeedXS negatief, waarom zou je namelijk melden dat je verbinding het goed doet, dat is vanzelfsprekend
Ik weet dus eigenlijk 100% zeker dat de meerderheid van SpeedXS gebruikers heel tevreden is.
Maargoed, je hebt volgens mijn nog steeds niet door dat ze bij BBned op het moment kampen met capaciteitsproblemen die ze heus waar aan het oplossen zijn, maar vind je dat ook niet gek? Nu BBned ISP's ineens in staat stelt om voor zeer scherpe prijzen razendsnelle internetverbindingen aan te bieden, beter als KPN?
Tuurlijk krijg je dan stormlopen bij bepaalde ISP's, ja, en als beginnende ISP moet je er dan hard aan trekken om je zaakjes bij te kunnen houden, maar daar zijn de prijzen, zoals ik al eerder zei, dus ook naar.
Als je een volwassen ISP wil met meer ervaring, kun je waarschijnlijk idd beter naar Demon rennen, maarja, dan ben je dus iets duurder uit, en die keus ligt bij de consument. Als iemand dus voor SpeedXS kiest weet diegene dus waar hij aan toe is en wat hij kan verwachten voor de prijs die hij betaalt. Onder meer door de ervaring die je met ons hebt gedeeld, maar dan moet je niet gaan kwaken dat et een kloteISP omdat net bij jou niet alles lekker liep.
Die hadden ze eigenlijk niet mogen hebben als een profesionele bedrijf.
En dit forum is voor mensen om ervaring te geven over speedxs en zo te zien zijn er niet echt veel mensen die goeie ervaringen hebben met speedxs,en weet je waarom ze niet laten blijken of ze nou een goed internet hebben of slecht?
Omdat ze ook all veel last of geen last hebben toch als consument niets aan kunnen doen.Omdat ze een contract afgesloten hebben met ISP.
Je zit 1 jaar aan de ISP vast.
Zoals UPC die vroeger als enige internet leverancier geen concurentie had.
Dus de klant kon geen keuze maken uit andere internetprovider en moest kiezen voor UPC.
Maar ik weet zeker de meeste mensen die bij speedxs een contract hebben getekent van 1 jaar,na die jaar zeker overstappen naar een andere ISP.
En ik denk zelfs als zij nu nog de keus hadden om over te stappen dan hadden ze dat all lang gedaan.
Werk je voor ze of krijg je betaald voor het toejuigen en het goede woordje voor deze ISP?
Maar ik kan wel bleven lullen tegen je,maar je weet het beter,dus ik wens je veel suc6 met speedxs.
Suc6 met je verbinding waar om de zoveel tijd of de verbinding ineens langzamer wordt of dat het niet werk of andere dingen die onstaan met deze ISP.
[ Voor 9% gewijzigd door Sathumax op 13-12-2003 22:42 ]
Verwijderd
Allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang.
Wordt wel erg vol, maar ja.......
Ik heb sinds eind oktober telebyte en zat te twijfelen tussen telebyte en speedxs.
Gelukkig heb ik Telebyte genomen.
Ik zit op 1480meter van de centrale en haal dik 800Kb/s - 90Kb/s.
Ok, er is wel eens een storing, maar dat komt meer door die
cheapo routers die (etech etc) je erbij krijgt dan door de kwaliteit van het net.
En ach, ik betaalde bij Planeet 88 Euro dus ben al aardig vooruit gegaan ,toch?
Wordt wel erg vol, maar ja.......
Ik heb sinds eind oktober telebyte en zat te twijfelen tussen telebyte en speedxs.
Gelukkig heb ik Telebyte genomen.
Ik zit op 1480meter van de centrale en haal dik 800Kb/s - 90Kb/s.
Ok, er is wel eens een storing, maar dat komt meer door die
cheapo routers die (etech etc) je erbij krijgt dan door de kwaliteit van het net.
En ach, ik betaalde bij Planeet 88 Euro dus ben al aardig vooruit gegaan ,toch?
Newsflash
Zowel DEMON, Fast-xs, speedxs, Tweakdsl en noem nog maar een aantal providers maken ALLEN gebruik van BBNED.
MAW: ZIJN ER PROBLEMEN BIJ BBNED DAN ZIJN DEZE ER OOK BIJ DEZE PROVIDERS !
Dat ze bij speedxs een publiekelijk toegankelijk forum hebben is van de ene kant handig, maar van de andere kant een domme zet (marketing technisch dan).
De problemen die er ALTIJD wel al eens zijn, komen nu in dit forum terecht en blijven daar staan en zijn dus door iedereen te lezen en aan te vullen.
Evt nieuwe klanten kunnen op deze manier afgeschikt worden.
(en bij mensen is het nu eenmaal zo dat wanneer 1 iemand iets negatiefs heeft, men zelf zodanig lang gaat zoeken dat je ook wel iets vindt wat niet goed is en waar je dus commentaar op kunt leveren)
Dat Demon geen forum heeft en je dus geen zicht (als buitenstaander) hebt op de problemen die deze provider heeft wil niet zeggen dat deze er niet zijn.
Als ik soms de horrorverhalen moet geloven van Demon (JA DEMON JA), speedxs en/of fastxs dan zou ik noooooit overstappen van mijn huidige @home abbo.
Bedenk wel dat het bij 100 mensen goed gaat waar je niks van hoord en welke zich ook nooit op een forum zoals hier op tweakers zouden laten zien. Gaat het echter bij maar 1 fout dan is er meteen paniek, en wordt dit vaak op zoveel mogelijk forums etc tegelijk gespammed.
ALS IK NU zou moeten overstappen, zou ik zondermeer naar speedxs overstappen... (support is gewoon perfect, via de chat wordt vaak alles opgelost daar)
Sterker nog ik heb al een hele tijd geleden (oktober ofzo) een aanvraag uitgeprint maar nooit opgestuurd.
De reden waarom ik nog niet ben overgestapt is omdat ik me bedacht dat ik het hele telefoondraad gebeuren thuis moet ombouwen en daarvoor zware kasten naar voren moet schuiven etc.
Ook is het toch weer een paar euro meer elke maand die ik toch weer op de een of andere manier ergens vandaan moet zien te halen. (tov van @home welke nu ook al f*cking 48€ pm kost bedenk ik me net en waarvoor.. voor die kl*te afgecapte snelheid... 200KB/s down..... morgen toch nog es eff overleggen met medebewoners of ik niet toch nog eff de aanvraag doorstuur.
)
Zowel DEMON, Fast-xs, speedxs, Tweakdsl en noem nog maar een aantal providers maken ALLEN gebruik van BBNED.
Dat ze bij speedxs een publiekelijk toegankelijk forum hebben is van de ene kant handig, maar van de andere kant een domme zet (marketing technisch dan).
De problemen die er ALTIJD wel al eens zijn, komen nu in dit forum terecht en blijven daar staan en zijn dus door iedereen te lezen en aan te vullen.
(en bij mensen is het nu eenmaal zo dat wanneer 1 iemand iets negatiefs heeft, men zelf zodanig lang gaat zoeken dat je ook wel iets vindt wat niet goed is en waar je dus commentaar op kunt leveren)
Dat Demon geen forum heeft en je dus geen zicht (als buitenstaander) hebt op de problemen die deze provider heeft wil niet zeggen dat deze er niet zijn.
Als ik soms de horrorverhalen moet geloven van Demon (JA DEMON JA), speedxs en/of fastxs dan zou ik noooooit overstappen van mijn huidige @home abbo.
Bedenk wel dat het bij 100 mensen goed gaat waar je niks van hoord en welke zich ook nooit op een forum zoals hier op tweakers zouden laten zien. Gaat het echter bij maar 1 fout dan is er meteen paniek, en wordt dit vaak op zoveel mogelijk forums etc tegelijk gespammed.
ALS IK NU zou moeten overstappen, zou ik zondermeer naar speedxs overstappen... (support is gewoon perfect, via de chat wordt vaak alles opgelost daar)
Sterker nog ik heb al een hele tijd geleden (oktober ofzo) een aanvraag uitgeprint maar nooit opgestuurd.
De reden waarom ik nog niet ben overgestapt is omdat ik me bedacht dat ik het hele telefoondraad gebeuren thuis moet ombouwen en daarvoor zware kasten naar voren moet schuiven etc.
Ook is het toch weer een paar euro meer elke maand die ik toch weer op de een of andere manier ergens vandaan moet zien te halen. (tov van @home welke nu ook al f*cking 48€ pm kost bedenk ik me net en waarvoor.. voor die kl*te afgecapte snelheid... 200KB/s down..... morgen toch nog es eff overleggen met medebewoners of ik niet toch nog eff de aanvraag doorstuur.
Mag ik je wat vragen?KBDE schreef op 14 december 2003 @ 01:19:
Newsflash
Ook is het toch weer een paar euro meer elke maand die ik toch weer op de een of andere manier ergens vandaan moet zien te halen. (tov van @home welke nu ook al f*cking 48€ pm kost bedenk ik me net en waarvoor.. voor die kl*te afgecapte snelheid... 200KB/s down..... morgen toch nog es eff overleggen met medebewoners of ik niet toch nog eff de aanvraag doorstuur.)
Hoeveel krijg je betaald van speedxs voor deze reclame?
Niets dan doe je toch iets verkeerd,denk je niet?
Zou maar snel overstappen naar andere provider die wel geld geeft.
vind het wel erg worden als jij gaat zeiken dat speedxs zo slecht is.Sathumax schreef op 14 december 2003 @ 12:43:
[...]
Mag ik je wat vragen?
Hoeveel krijg je betaald van speedxs voor deze reclame?
Niets dan doe je toch iets verkeerd,denk je niet?
Zou maar snel overstappen naar andere provider die wel geld geeft.
als jij dan dat vind ga dan naar een ander topic en niet deze. hier zitten vele die wel blij zijn met speedxs, waaronder ik zelf. het is per locatie/datum verschillend hoe het wordt afgehandeld.
jij zegt wel dat demon zo goed is maar speedxs niet! heb je demon en speedxs zelf al gehad
zit nu niet te zieken dat speedxs rot is. begin een eigen isp en ga de rest van nl maar verbinding geven, gaat zeker ook lekker easy door op je gat te zitten.
ik heb geen problemen met mijn speedxs extreme en ik hou deze lijn ook lang voor deze prijs
[This space is for rent]
Helaas, hier ook een negatieve ervaring:
Aangevraagd: 21-10-2003
Getekend contract ontvangen: 23-10-2003
Geplande oplevering: 29-11-2003
Opgeleverd:
Het is nu 14 december en de lijn werkt nog steeds niet, omdat er een verkeerd IP aan mijn profiel/account is gekoppeld door BBNED. Heb verder line-sync en een IP, maar geen dataverkeer... Hoe lang gaat dit nog duren?
Werd vrijdag 12 dec. in de middag nog gebeld door SpeedXs: meneer, als het goed is moet uw lijn nu geactiveerd zijn en werken. Wegens werk kon ik het niet gelijk testen, dus 's avonds maar ff de boel gaan testen... Ik kwam er al gauw achter dat het huidige probleem er nog steeds is, dus ik weet niet hoe ze bij de gedachte zijn gekomen dat mijn lijn moet werken...
De planning bij mij is dat ik nog wacht tot eind volgende week, mocht het nog steeds niet werken dan ga ik me aanmelden bij Demon en de boel terugsturen naar SpeedXS.....ik heb helaas geen andere keus
Opgeleverd:
Het is nu 14 december en de lijn werkt nog steeds niet, omdat er een verkeerd IP aan mijn profiel/account is gekoppeld door BBNED. Heb verder line-sync en een IP, maar geen dataverkeer... Hoe lang gaat dit nog duren?
Werd vrijdag 12 dec. in de middag nog gebeld door SpeedXs: meneer, als het goed is moet uw lijn nu geactiveerd zijn en werken. Wegens werk kon ik het niet gelijk testen, dus 's avonds maar ff de boel gaan testen... Ik kwam er al gauw achter dat het huidige probleem er nog steeds is, dus ik weet niet hoe ze bij de gedachte zijn gekomen dat mijn lijn moet werken...
De planning bij mij is dat ik nog wacht tot eind volgende week, mocht het nog steeds niet werken dan ga ik me aanmelden bij Demon en de boel terugsturen naar SpeedXS.....ik heb helaas geen andere keus

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Heel verstandig,....aplaus voor deze goeie keuze, mocht ie doorgaan.ck2000nl schreef op 14 december 2003 @ 17:52:
Helaas, hier ook een negatieve ervaring:
Opgeleverd:
Ik heb all bij speedxs opgezegd,en ik blijf nog even voorlopig bij chello zitten.
Ik wacht nog tot volgend jaar maart denk ik misschien is dan alweer iets veranders in abonnementen van ADSL maar ik zit te overwegen om een tiscali abo af te sluiten.
Ze hebben eigen netwerk dus nergens last van BBnet.
En nieuwe week, nieuwe kansen, oplevering 27-11, het is nu 15-12, ik hoor het wel van speedxs, geen lince sync, wel een ip, jammer dus.
Ik heb dit probleem overigens ook met Zonnet gehad, het probleem was toen dat ze bij KPN gewoon waren vergeten mijn lijn voor ADSL te activeren! Zonnet 3x gebeld, zij hadden weer contact opgenomen met KPN welke bleef volhouden dat mijn lijn geactiveerd moest zijn.wvkreg schreef op 15 december 2003 @ 09:23:
En nieuwe week, nieuwe kansen, oplevering 27-11, het is nu 15-12, ik hoor het wel van speedxs, geen lince sync, wel een ip, jammer dus.
Toen uiteindelijk op aanraden van Zonnet, KPN zelf maar eens gebeld, de "Doe-het-zelf" hulplijn, hebben daar rechtstreek mijn lijnstatus gecontroleerd en kwamen tot dat conclusie dat mijn lijn dus inderdaad nog niet geactiveerd was

Naja, 1 dag later werkte et gelukkig eindelijk, daar heb ik ook 3 weken voor moeten wachten dus!
En nu heb ik dus weer problemen met Zonnet, mijn ADSL-verbinding zou per vrijdag 12 December opgezegd worden en dat is nu, op maandag, nog steeds niet gebeurd.
Nou, KPN is ook wel lekker bezig ja... Hoop dat dat iig straks met BBned beter gaat. Misschien moet jij dus ook eens met BBned bellen ipv met SpeedXS?
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Kleine aanvulling over hoe het ook anders kan lopen bij de aanvraag van ADSL Extreme van SpeedXS:
Aangevraagd: 13-10-2003
Getekend contract ontvangen: 14-10-2003
Opgeleverd: 30-10-2003
Zoals je kunt zien, een hele snelle oplevering en zeer tevreden over de snelheid die geleverd wordt.
Kleine probleempjes zijn er wel degelijk geweest, deze waren echter te wijten aan BBNed. Ook deze zijn reeds verholpen.
Echter, waar ik totaal niet tevreden over ben, is de geleverde router.
Miskoop van de eeuw en ik deze router dan ook niet aan: Micronet SP3354.
In vergelijking tot de webconfirator van de Draytek Vigor 2200E, is deze van Micronet een aanfluiting.
Totaal niet overzichtelijk, waarschijnlijk in elkaar geflanst in een kleine 10 minuten.
Aangevraagd: 13-10-2003
Getekend contract ontvangen: 14-10-2003
Opgeleverd: 30-10-2003
Zoals je kunt zien, een hele snelle oplevering en zeer tevreden over de snelheid die geleverd wordt.
Kleine probleempjes zijn er wel degelijk geweest, deze waren echter te wijten aan BBNed. Ook deze zijn reeds verholpen.
Echter, waar ik totaal niet tevreden over ben, is de geleverde router.
Miskoop van de eeuw en ik deze router dan ook niet aan: Micronet SP3354.
In vergelijking tot de webconfirator van de Draytek Vigor 2200E, is deze van Micronet een aanfluiting.
Totaal niet overzichtelijk, waarschijnlijk in elkaar geflanst in een kleine 10 minuten.
Verwijderd
Heren,
Om de opgelopen spanningen wat te breken, een vraagje.
Zit zelf bij chello (redelijk tevreden,behalve de nieuwsgroepen),
is is het gesteld met de nieuwsgroepen bij speedxs?.
Om de opgelopen spanningen wat te breken, een vraagje.
Zit zelf bij chello (redelijk tevreden,behalve de nieuwsgroepen),
is is het gesteld met de nieuwsgroepen bij speedxs?.
Sorry dat ik het zo bot stel, maar jouw opmerking is echt niet slim en echt onjuist.KBDE schreef op 14 december 2003 @ 01:19:
I don't like facts. They have a liberal bias.
Een nieuws server is net wat anders dan een forum waar iedereen eenvoudig toegang tot heeft. (en dus niet eerst hoeft te zoeken als een halve dolle)Burne schreef op 15 december 2003 @ 20:58:
[...]
Sorry dat ik het zo bot stel, maar jouw opmerking is echt niet slim en echt onjuist.
Ik wist niet eens van die nieuws server af, en met mij zijn er velen denk ik.
Dus die vergelijking gaat niet op.
Edit: Is wel grappig die nieuws server... heb eens hier en daar wat doorgelezen...
Trage downstream... packet loss... kortom leg de forums naast elkaar (op tijdstip) en je hebt dezelfde probs.
Weer een reden voor een billig adsl aanbieder te gaan.
[ Voor 27% gewijzigd door KBDE op 15-12-2003 22:08 ]
Wat bedoel(t) je (u) nu precies? Het lijkt wel of overal iedereen problemen heeft met de bbned aanbieders, heb nergens last van met mijn Cistron MAXX lijntje.KBDE schreef op 15 december 2003 @ 22:03:
[...]
Weer een reden voor een billig adsl aanbieder te gaan.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Die hele BBnet is op het moment geen ene droll waard.
Laat ik dat zo stellen.

Laat ik dat zo stellen.
Nogmaals dan
Lijkt dat een groot aantal bbned providers ergens problemen mee hebben ofzo. Maar waarom hoor ik bij mijn isp Cistron dan helemaal niets? Geen klanten met problemen? Nieuwsgroepen uitgestorven zelfs. Geen woord op GOT ergens over. En als er wat is is het in het verleden drukste van jawelste altijd.
Lijkt er toch op dat het dubbeltje zitten niet meer de eerste rang is tegenwoordig.
[ Voor 3% gewijzigd door bjck op 16-12-2003 14:08 ]
Verwijderd
Dat lijkt mij niet zo vreemd. Alles wat ik lees zijn de meeste problemen met nieuwe of recent opgeleverde lijnen. Naar wat ik begrepen heb her en der doet Cistron op dit moment heel weinig. Waarschijnlijk heeft de laatste prijsverlaging van Cistron daar alles mee te maken. Maar zelfs met de nieuwe prijzen blijven ze aan de dure kant.Nogmaals dan
Lijkt dat een groot aantal bbned providers ergens problemen mee hebben ofzo. Maar waarom hoor ik bij mijn isp Cistron dan helemaal niets? Geen klanten met problemen? Nieuwsgroepen uitgestorven zelfs. Geen woord op GOT ergens over. En als er wat is is het in het verleden drukste van jawelste altijd.
Lijkt er toch op dat het dubbeltje zitten niet meer de eerste rang is tegenwoordig.
Nou voor wat ik lees lijkt de prijs/product verhouding een stukje beter ;-) Ik betaal graag iets meer voor een product zonder problemen ;-)Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 15:05:
[...]
Dat lijkt mij niet zo vreemd. Alles wat ik lees zijn de meeste problemen met nieuwe of recent opgeleverde lijnen. Naar wat ik begrepen heb her en der doet Cistron op dit moment heel weinig. Waarschijnlijk heeft de laatste prijsverlaging van Cistron daar alles mee te maken. Maar zelfs met de nieuwe prijzen blijven ze aan de dure kant.
Ik kan je zeggen dat er nog behoorlijk veel aansluitingen zijn gerealiseerd sinds dat de adsl prijzenoorlog van start is gegaan. Ook met die lijnen hebben we geen problemen.Dat lijkt mij niet zo vreemd. Alles wat ik lees zijn de meeste problemen met nieuwe of recent opgeleverde lijnen. Naar wat ik begrepen heb her en der doet Cistron op dit moment heel weinig. Waarschijnlijk heeft de laatste prijsverlaging van Cistron daar alles mee te maken. Maar zelfs met de nieuwe prijzen blijven ze aan de dure kant.
[ Voor 104% gewijzigd door MagicTempest op 16-12-2003 16:54 ]
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Verwijderd
Ik betaal ook graag IETSJE meer voor een beter product, maar 49 of 79 euro per maand x 12 maanden = 360 Euro oftewel bijn 800 ouderwetse pieken. Het is maar wat je ietsje noemt. Oh ja hier moet natuurlijk nog wel de 99 admin kosten af.Nou voor wat ik lees lijkt de prijs/product verhouding een stukje beter ;-) Ik betaal graag iets meer voor een product zonder problemen ;-)
Frustratie over niet of minderlekker werkende verbinding, dat is iets wat mij meer kan ergeren dan een euro of 20 a 30 (ook geen zin om die 99 euro te verrekenen) meer betalen.Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 18:05:
[...]
Ik betaal ook graag IETSJE meer voor een beter product, maar 49 of 79 euro per maand x 12 maanden = 360 Euro oftewel bijn 800 ouderwetse pieken. Het is maar wat je ietsje noemt. Oh ja hier moet natuurlijk nog wel de 99 admin kosten af.
Verwijderd
Daar ben ik het op zich wel met je eens. Misschien kan ik ook niet echt objectief wat zeggen daar mijn speedxs lijn op 1 zaterdag na altijd goed heeft gewerkt.Frustratie over niet of minderlekker werkende verbinding, dat is iets wat mij meer kan ergeren dan een euro of 20 a 30 (ook geen zin om die 99 euro te verrekenen) meer betalen.
Ooit wel eens op het Zonnet forum geweestKBDE schreef op 14 december 2003 @ 01:19:
Is maar goed dat ze bij @home geen forum hebben dan...FBtje schreef op 16 december 2003 @ 18:56:
[...]
Ooit wel eens op het Zonnet forum geweestNou, je wil niet weten hoeveel daar geklaagd wordt.. dat ze nog zoveel abonnees hebben begrijp ik ook niet echt, maar het zegt dus niks.. liever een forum, dan helemaal niets.
Zou door de hoge load vastlopen... net zoals hun mail en nieuws servers... haha
Maar ik heb besloten om met de aanvraag nog eff af te wachten tot nieuwjaar.... dan mot ik toch weer full time werken (nouja, stage dan
Het is 17 december. Niemand de deur uit! Ik wel echter!
Nog steeds geen aansluiting.
We wachten sinds 27-11-2003
Humpfff
Humpfff
Mag ik jou vragen,welke modem heb je?wvkreg schreef op 17 december 2003 @ 12:38:
Het is 17 december. Niemand de deur uit! Ik wel echter!
Humpfff
Heb je zelf een modem gekocht of van hun gekrijgen?
Ik heb een Micronet sp3351
gekocht voor €69
Line Sync knippert
ook als ik hem rechtstreeks aansluit
voorheen HCCnet gehad en nooit problemen
ik baal er stevig van en stuur hem dan binnenkort terug
gekocht voor €69
Line Sync knippert
ook als ik hem rechtstreeks aansluit
voorheen HCCnet gehad en nooit problemen
ik baal er stevig van en stuur hem dan binnenkort terug