Precies, ben ook zeer te spreken over Speedxs, de kosten voor het verhuizen zit ik ook mee, maar dat is bbned die zoveel rekent. Je kunt beter een nieuw abbo nemen, is in mijn geval goedkoper.
Hieronder de voorwaarden van DEMON (net zo 'slecht' dus):
Kan ik mijn DSL aansluiting verhuizen?
Voor verhuizing van een DSL aansluiting gelden bepaalde voorwaarden. Als u van plan bent binnen een jaar te verhuizen kunt u beter nog geen DSL Express aanvragen.
Verhuizen van uw aansluiting is technisch niet mogelijk. In feite is er dan ook geen sprake van verhuizing, maar van een nieuwe aansluiting.
Binnen de eerste 12 maanden van het contract bent u verplicht de abonnementskosten van de bestaande aansluiting door te betalen.
Op uw nieuwe adres gaat u een nieuw contract aan met een looptijd van ten minste 12 maanden.
In alle gevallen dient u opnieuw verhuis/opstartkosten te betalen voor de aansluiting op de nieuwe locatie.
In beginsel zal uw nieuwe aansluiting door dezelfde DSL partner gerealiseerd worden. Indien op uw nieuwe locatie alleen door een van Demon's andere partners geleverd kan worden is het mogelijk dat u een ander type modem ontvangt voor de nieuwe aansluiting.
De telefoonlijn op uw nieuwe adres moet reeds aangesloten zijn voordat u een order kunt plaatsen.