>ZrAeNiAn_
Je tekeningen zyn allemaal nog wat schetserig, van al degene die ik heb bekeken zyn er geen enkele echt afgewerkt, moet je mss eens doen, eens veel tyd in steken en late zien wa je kan.
>ChiMero
Heel erg bedankt voor je comment, altyd wel leuk om positieve dinge te horen

Maareuh, ik vind zelf dat er toch nog wat te perfecten is hoor, vb haar oor en de kleur rond haar linkeroor, en haar tanden. Maar dat over men schaduwtechniek die ik niet zo vind, is met potlood, op pc doe ik het anders, ik neem dan een brush zet hem op wit of zwart en maar op 5% en blyf zo over gedeeltes gaan die ik lichtjes donkerder/lichter wil, als dit ook maar ietswat duidelyk is voor je

Mar anywayz, thx!
>ezchaoz
Vind je cartoon echt heel erg chiq, die oversize-de kin geeft het toch wel wat speciaals, en dat lyntje dat het helemaal omtrekt is ook leuk, wil nog wel wat andere cartoons zien van je!
>H2o-freak
Staarten zyn altyd wel moeilyk te doen natuurlyk, maar ik vind het wel goed uitzien! Ziet er ook veel levendiger uit nu het wat donkerder is, maar nog 1 slecht dingetje, by de rechtse haar neus en daar onder is het iets wat te donker denk ik. En haar wysvinger is nu mss wat te lang...maar weetniet. Maareuh, ik zie zo ff je "kribbeltje" aan de linkerkant staan, damn ik wou dat men handtekening ook zo kunstig uitzag

Nu ff over je WIPje, vind het wel chiq, om uit je hoofd zo te tekenen, maar die borsten he...ik weet niet hoor maar de myne zien er niet zo uit

Vooral die linkse (rechtse voor haar) is te

Ze beginnen ook iets te hoog, mss kan je es naar een foto kyken van 'n vrouw in ongeveer die positie ofzo.
>Estupendo
Jah, je hebt wel gelyk, maar in de foto is het zelfs nog donkerder, dus was ff van "zouwek foto nadoen, of zouwek het er goed uit late zien, ik heb dan voor foto gekoze en zien of het er ietswat goed uitziet, maar zal het nog wel verbeteren

in ieder geval thx voor de comment!
>Magica
Ahzo, ok, dan vind ik da logootje wel passen

alleen mss die letters erbove wa aanpasse, ik vind ze allemaal wel leesbaar, behalve die i of t's, ik heb geen flauw idee wat ze nu zyn

Maar voor de rest vind ik het wel leuk uitziend!
Oh en myn tekening, jah, ik weet dat het er eerst heeeeel errug vaag uitzag, hetgeen ik nu heb heeft me nu 11 uur geduurt om te maken, maar ik heb hiervoor nog nooit zoiets gedaan in photoshop of wat dan ook, dus was echt wel een challenge!
>WillyF
Ik doe wel nix met ingescande tekeningen...ik teken direct in photoshop. Maareuh, jou "male model" zieter ook niet mis uit! Alleen zyn linkerhand mss, maar voor de rest, wauw! Doe zo door, heb ook je andere tekeningen bekeken, ben jy mss illustrator voor boeken ofzo? Indien niet, denk er mss es over, want vind echt dat je die styl wel hebt
>Xinn
Een manier om dingen over te tekenen op pc maar zonder bibberige lynen is door het in te scannen, in photoshop te openen, een layer overzetten, en dan zo over te tekenen, ik doe dit met fotos en werkt heel goed...
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 02-09-2003 03:26
]