Met ALT erbij neemt ie alleen een screenshot van het actieve venster
Verwijderd
Ja dat heb ik al geprobeer met de printscreenstoets, alleen die werkt niet bij photoshopVerwijderd schreef op 22 September 2003 @ 22:26:
screenshot met photoshop?! waarom niet gewoon alt+printscreen.. paste je daarna het resultaat lekker in flotosop! tenminste, zo doe ik dat altijd... werkt al een gek!
Bij PaintShopPro werkt het wel.
Vandaag ga ik kijken of ik die ultrapad A4+ ga kopen.
Aan de ene kant vind ik hem wel wat erg groot, maar je kan nog elktijd het werk opvervlak kliener maken bij de drivers.
Wat fanart voor de cartoonsequence.
Ik denk dat ik binnenkort maar weer wat Matrix-stijl dingen ga maken, ontbreekt me een beetje aan inspiratie
*klikbaar*
Ik denk dat ik binnenkort maar weer wat Matrix-stijl dingen ga maken, ontbreekt me een beetje aan inspiratie
*klikbaar*

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Verwijderd
Ik heb die Ultrapad A4+ voor 125 gekocht en hij bevalt me erg goed
Op zo groot tablet kan je zelfs gewoon schetsen.
(TIP) als je een doekje onder je hand legt dan kan je beter over het tablet glijden waardoor je veel makelijker en mooier kan tekening ^_^.
Me Artpad II gaat nu maar voor de verkoop voor 33 euro.
Samen met een vriedin ga ik een tekening maken voor een fanart wedstrijd, ik laat wel zien waneer we wat op papier hebbe
.
Op zo groot tablet kan je zelfs gewoon schetsen.
(TIP) als je een doekje onder je hand legt dan kan je beter over het tablet glijden waardoor je veel makelijker en mooier kan tekening ^_^.
Me Artpad II gaat nu maar voor de verkoop voor 33 euro.
Samen met een vriedin ga ik een tekening maken voor een fanart wedstrijd, ik laat wel zien waneer we wat op papier hebbe
edit:
grmbl...beter lezen
grmbl...beter lezen
[ Voor 86% gewijzigd door chemmie op 25-09-2003 18:35 ]
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Verwijderd
Dat mag ik volgens niet zeggen aagezien de wedstrijd op een forum is.
(Tja, zelf vind ik het maar triest van al die kinderachtige regeltjes.)
Verwijderd
erg cool estupendo..
alhoewel ik het een beetje zonde vind dat het detail niet echt goed naar voren komt
alhoewel ik het een beetje zonde vind dat het detail niet echt goed naar voren komt
Welcome to GoT..what else is newVerwijderd schreef op 25 September 2003 @ 19:00:
Dat mag ik volgens niet zeggen aagezien de wedstrijd op een forum is.
Maar even ontopic, persoonlijk merk ik dat het makkelijker is om stabieler te tekenen door een normaal vel papier over mijn wacom te leggen.
Zo heb je dezelfde structuur van papier als je tekent. En dat geeft (bij mij dan) betere resultaten omdat je niet zo snel "uitglijdt", en heel precies stukjes kunt aanbrengen.
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Verwijderd
Zelf grebruik in de truuk om een zacht doekje onder je hand te leggen, dan kan je gewoon ja hand op het tablet steunen zonder dat zo stug gaat over het tablet.
Maar de ene tablet is niet de ander, ik voel een groot vershil waneer ik me pen op me artpad II gebruik en waneer op de ultrapad. Me ultrapad is wat stroever.
Hier me Chibi
.
http://members.lycos.nl/rewinddigimon/Karieschets3.jpg
Tja ik wou haar shirt kliener maken zonder veel te verandere, doordaar is ze van boven wat te breed
.
Groothoofd ?
Dat hoort bij de chibi style
.
Maar dit wordt de tekening.
Ik werk bij deze tekening samen met een vriedin. Zij heeft de hele mooi schets gemaakt. Alleen nu moet ik hem gaan inkleuren in photoshop.
http://members.lycos.nl/rewinddigimon/onzeTekening.jpg
Ik denk dat ik de potlood lijnen ga gebruiken, bahlve van de carakters.
Maar de ene tablet is niet de ander, ik voel een groot vershil waneer ik me pen op me artpad II gebruik en waneer op de ultrapad. Me ultrapad is wat stroever.
Hier me Chibi
http://members.lycos.nl/rewinddigimon/Karieschets3.jpg
Tja ik wou haar shirt kliener maken zonder veel te verandere, doordaar is ze van boven wat te breed
Groothoofd ?
Dat hoort bij de chibi style
Maar dit wordt de tekening.
Ik werk bij deze tekening samen met een vriedin. Zij heeft de hele mooi schets gemaakt. Alleen nu moet ik hem gaan inkleuren in photoshop.
http://members.lycos.nl/rewinddigimon/onzeTekening.jpg
Ik denk dat ik de potlood lijnen ga gebruiken, bahlve van de carakters.
ik zit nu met zo'n medion tablet a4++ (tja weet ik veel hoe het heet, iig stuk groter dan a4)
maar mijn vraag is; zijn er mensen die mij kunnen vertellen of een wacom echt heel veel beter is?
soms blijft die wacom wel eens hangen op een bepaald punt
of er verschijnen dingen op t scherm terwijl de pen niet op de plank komt
maar mijn vraag is; zijn er mensen die mij kunnen vertellen of een wacom echt heel veel beter is?
soms blijft die wacom wel eens hangen op een bepaald punt
of er verschijnen dingen op t scherm terwijl de pen niet op de plank komt
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
nog nooit zulke problemen gehad en ik heb die van mij ruim twee jaar en gebruik hem vrijwel elke dag.
en die van mij, is een ? wacom? medion?Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 10:09:
nog nooit zulke problemen gehad en ik heb die van mij ruim twee jaar en gebruik hem vrijwel elke dag.
Verwijderd
Alleen bij me artpad II had ik wel eens last van dat die 1sec hing bij het gumme. Maar volgens mij lag dat aan me pc. Want nu heb ik er geen last meer van gehad.
(Het kwam vlogens mij dat photoschop mem te weinig had.)
Ik heb nu een ultrapad A4+ (30cm*30cm) van wacom erg mooi ding. Ik vind hem vele malen beter werken dan een A4 medion van een vriend.
Vooral is het druk niveu werkt heel fijn, hij is erg gevoelig
.
Ik raad je aan om ook zo tablet te neme, de A3 versie is helemaal cool. Die kan met elektrische sticheteit tekeningen inscanne
.
Tweede hands zijn die wacom tablet gelukig niet zo duur ^_^.
(Het kwam vlogens mij dat photoschop mem te weinig had.)
Ik heb nu een ultrapad A4+ (30cm*30cm) van wacom erg mooi ding. Ik vind hem vele malen beter werken dan een A4 medion van een vriend.
Vooral is het druk niveu werkt heel fijn, hij is erg gevoelig
Ik raad je aan om ook zo tablet te neme, de A3 versie is helemaal cool. Die kan met elektrische sticheteit tekeningen inscanne
Tweede hands zijn die wacom tablet gelukig niet zo duur ^_^.
Wacom tableau's en andere duurdere soorten hebben vaak meer drukpunten boven de goedkopere. Ik heb een jaar of 2 geleden een wacom a5 formaat tableau gehaald, en nog geen moment spijt van gehad ondanks de (vooral toen) hoge prijs.
Ding geeft ook geen vreemde input of delays.
Ding geeft ook geen vreemde input of delays.
hmm ja de prijzen zijn nog steeds erg hoog vind ik, en volgens mij wordt die ook kunstmatig hoog gehouden...
dat het af en toe hangen aan mijn mem ligt lijkt me sterk: 768mb
dat het af en toe hangen aan mijn mem ligt lijkt me sterk: 768mb
Verwijderd
IK bedoelde het van mij pc dat het toen mischien aan de mem lag
.
Het beste wat je kan doen is zo tablet twede hands kopen, okee heb dan geen intous² maar weg zegt dat je tool id en dual track echt gaat gebruiken.
Om je een idee te geven vertel ik je dat mijn Ultrapad A4+ 125 euro heeft gekost, ze zijn ook elktijd in erg goede staat ondakse ze mischien tweedehands zijn. Want de vorige eigenaar gaat echt niet met een pen krassen op een tablet dat zo veel heeft gekost.
Eerst had ik trouwens het zelfde tablet bijna gekocht voor 90 euro, ik zla zeggen speur de tweedehandse site's af. En geduld wordt elktijd beloond
.
Vraagie, weet iemand of de ultrapad A5 ook in seriele uitvoering is ?
In me boekjes staat namelijk dit; "Ultrapad A5 ADB"
Het beste wat je kan doen is zo tablet twede hands kopen, okee heb dan geen intous² maar weg zegt dat je tool id en dual track echt gaat gebruiken.
Om je een idee te geven vertel ik je dat mijn Ultrapad A4+ 125 euro heeft gekost, ze zijn ook elktijd in erg goede staat ondakse ze mischien tweedehands zijn. Want de vorige eigenaar gaat echt niet met een pen krassen op een tablet dat zo veel heeft gekost.
Eerst had ik trouwens het zelfde tablet bijna gekocht voor 90 euro, ik zla zeggen speur de tweedehandse site's af. En geduld wordt elktijd beloond
Vraagie, weet iemand of de ultrapad A5 ook in seriele uitvoering is ?
In me boekjes staat namelijk dit; "Ultrapad A5 ADB"
Verwijderd
Het is een vectortekening, dus ik kan het zo groot maken als ik zelf wil, maar het leek me een beetje a-sociaal om dat hier te postenVerwijderd schreef op 26 september 2003 @ 00:00:
erg cool estupendo..
Is ook alweer een oudje trouwens, wordt tijd dat ik weer 'ns met go' ol' Illustrator aan de slag ga.
Verwijderd
Mijn broertje heeft vandaag ook zijn wacom ontvangen. Alleen als we er in photoshop mee willen tekenen zien die lijnen er helemaal niet mooi / strak uit. Het is allemaal niet echt vloeiend.
Weet iemand hoe dat komt?
Weet iemand hoe dat komt?
Verwijderd
Thnx het werktVerwijderd schreef op 26 September 2003 @ 16:15:
ff smoothing aanvinken in je brushes docker
Waar zit dat ergens ?Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 16:15:
ff smoothing aanvinken in je brushes docker
Kan het namelijk niet vinden.
Verwijderd
Recht boven klikken op Brushes, daar staat het ergsn in dat uitklap menu. (Tja in het begin wis ik dat ook nog niet
.)
Hier voorproefje van het project van mij en een vriendin.
Hier voorproefje van het project van mij en een vriendin.

Hmz.. zal wel in PS7 zitten dan.Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 19:44:
Recht boven klikken op Brushes, daar staat het ergsn in dat uitklap menu. (Tja in het begin wis ik dat ook nog niet.)
(gebruik nog steeds 6, 7 staat op de plank, maar heb niet genoeg argumenten om hem te installeren
Ik herken sonic of knuckels hierinHier voorproefje van het project van mij en een vriendin.
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Nibble op 27-09-2003 19:56 ]
Verwijderd
Yep, met wie ik smamen werkt wou haar er ook in hebbe.
Zij heeft de schets gemaakt en ik vind het erg knap dat ze het voor elkaar heeft gekregen om die twee karakters zo mooi naast elkaar te kregen.
Mij lukte het niet doordat ze zo verschilnde uitstraling hebbe. ZO zou die ene(Kari) er erg sloom uit komen in vergelijk tot met Tikal.
Ik denk om PS6 maar ook eens te proberen, ps7 loopt hier af en toe wat buggy
.
Zij heeft de schets gemaakt en ik vind het erg knap dat ze het voor elkaar heeft gekregen om die twee karakters zo mooi naast elkaar te kregen.
Mij lukte het niet doordat ze zo verschilnde uitstraling hebbe. ZO zou die ene(Kari) er erg sloom uit komen in vergelijk tot met Tikal.
Ik denk om PS6 maar ook eens te proberen, ps7 loopt hier af en toe wat buggy
Kijk eens naar Alias Sketchbook Pro, dat programma gebruik ik om te schetsen (inkleuren is minder, ook verven e.d gaat beter in painter), maar het tekent nagenoeg natuurgetrouw als papier, en VLOEIEND! Alleen een wacom+photoshop+apple tekent net zo vloeiend.Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 22:25:
Yep, met wie ik smamen werkt wou haar er ook in hebbe.
Ik denk om PS6 maar ook eens te proberen, ps7 loopt hier af en toe wat buggy.
(apple / pc photoshop, zit echt verschil in, directe ervaring, alleen zijn die laatste dingen zo duur!).
ook directe ervaring en dikke bullshit, WAT voor pc en WAT voor een apple, een p100 en een g4 is nogal iets anders he. Niet zulke rare uitspraken doen, voor je het weet moet je een topic sluiten omdat het verzand in een gaer apple/pc discussie(apple / pc photoshop, zit echt verschil in, directe ervaring, alleen zijn die laatste dingen zo duur!).
is er ergens een demo te krijgen van dat alias sketchbook?
edit: yup http://www.alias.com/eng/...ketchbook_pro/index.shtml
[ Voor 17% gewijzigd door XangadiX op 28-09-2003 02:37 ]
Stoer; Marduq
Niet muiken, ik heb het zelf getest, een apple iMac G3, en mijn Pentium 4 1.7ghz, en die apple tekend absoluut vloeiender! (en dan heb ik er ook nog een meuk geheugen in zitten en een degelijkere videokaart, maar dat laatste is niet van invloed).XangadiX schreef op 28 September 2003 @ 02:35:
[...]
ook directe ervaring en dikke bullshit, WAT voor pc en WAT voor een apple, een p100 en een g4 is nogal iets anders he. Niet zulke rare uitspraken doen, voor je het weet moet je een topic sluiten omdat het verzand in een gaer apple/pc discussie
is er ergens een demo te krijgen van dat alias sketchbook?
edit: yup http://www.alias.com/eng/...ketchbook_pro/index.shtml
Ik ben geen apple aanhanger evenmin als ik windows/intel-fan ben, maar ik ben wel eerlijk.
En qua topics sluiten, het vertrouwen in het beleid en mods ben ik op t.net inmiddels al kwijt, dus what else is new
[ Voor 7% gewijzigd door Nibble op 28-09-2003 03:39 ]
Verwijderd
IK geloofje wel, ik heb hier de mac handleiding van me tablet. En bij die mac drivers kan je veel meer instellen dan bij de windows versie.
Het zal me dus niet verbaazen dat de Mac wat relaxer is.
Couldn't agree more. Ik heb de ervaring van een amd 1,2ghz en een iBook 700mhz (geloof ik)... en die apple werkte echt lekker vloeiend, heerlijk tekenen zoals je dat op papier doet, veel natuurlijker dan een pc. Apple -> Photoshop, PC -> Painter Classic. Apple <> PC met Photoshop zijn niet te vergelijken. Photoshop op de PC is dan veel ruwer in schetsen. En als je dan de brush zachter, dunner instelt krijg je weer geen lijn op papier.Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 08:15:
IK geloofje wel, ik heb hier de mac handleiding van me tablet. En bij die mac drivers kan je veel meer instellen dan bij de windows versie.
Enfin, laten we hier geen hk 'deel je ervaringen' topic van maken...
Ik denk dat ik die sketchbook ook eens ga proberen
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Ik heb mijn wacom ook maar weer eens afgestoft... Dit is gewoon even een schets uit het losse handje. Commentaar is zeer welkom!
het zou zo gebruikt kunnen worden in een Postbus 51 boodschap "Pesten is geen spelletje" oidVerwijderd schreef op 28 September 2003 @ 21:05:
Ik heb mijn wacom ook maar weer eens afgestoft... Dit is gewoon even een schets uit het losse handje. Commentaar is zeer welkom!
[afbeelding]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ja, helemaal niet gek! Maar het linker voetje staat wel wat eng scheef...
dan vind ik 'pesten' toch een griezelige bijsmaak krijgen als in 'hey kleintje geef me je geld of ik draai je voet uit de kom
'
dan vind ik 'pesten' toch een griezelige bijsmaak krijgen als in 'hey kleintje geef me je geld of ik draai je voet uit de kom

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Ik ben nogal nieuw op dit forum,…
Ik zie dat hier wel aardig wat mensen zijn die zeer goed kunnen tekenen.
Ik teken zelf soms ook wel wat, probeer eigelijk een opleiding te zoeken die meer die richting van tekenen/CG art op gaat.
Maar ik had even een vraagje.
--------------------------------------
Ik ben op zoek naar een goede ‘tekenwinkel’ of een boekenzaak, waar ze het volgende verkopen:
Sanford Prismacolor Gray Markers
En dat is een set van de volgende ‘sterkte’ 10%, 30%, 50%, 70%, 90%, en zwart.
Nou kan ik deze overal op Internet wel bestellen, alleen het probleem is, ik heb geen credit card.
En op mijn 17e een credit card ...dat gaat niet lukken.
Nou vroeg ik mij dus af of er ergens in de omgeving Assen/Groningen misschien een tekenwinkel was waar ik eens even zou kunnen gaan kijken, of waar er voor mij besteld kan worden.
Is er iemand die misschien een adresje weet?
Bij voorbaat dank._/-\o_
Hier zijn wat van mijn tekeningen:
(let niet op de cilinder foutjes, en andere major bugs etc....ik probeer me best te doen:P)

Ik teken zelf soms ook wel wat, probeer eigelijk een opleiding te zoeken die meer die richting van tekenen/CG art op gaat.
Ik ben op zoek naar een goede ‘tekenwinkel’ of een boekenzaak, waar ze het volgende verkopen:
Nou kan ik deze overal op Internet wel bestellen, alleen het probleem is, ik heb geen credit card.
Nou vroeg ik mij dus af of er ergens in de omgeving Assen/Groningen misschien een tekenwinkel was waar ik eens even zou kunnen gaan kijken, of waar er voor mij besteld kan worden.
Bij voorbaat dank._/-\o_
(let niet op de cilinder foutjes, en andere major bugs etc....ik probeer me best te doen:P)

[ Voor 3% gewijzigd door ArieR op 29-09-2003 13:54 ]
Verwijderd
Nog even een probeersel van mij. Ik weet dat er bepaalde lijnen niet kloppen, maar ik zie zo snel niet welke...
Verwijderd
KennyV : Die tekeningen zien er goed uit, vooral de laatste spreekt me erg aan, mooi kleurgebruik! Voor iemand van 17 jaar die al zo goed kan tekenen, kun je er later vast wel 'professioneel' mee aan de slag als je maar lekker blijft doortekenen.
Wat betreft die markers, ik weet wel een adres in Utrecht waar je die kunt krijgen, maar dat ligt niet echt in de richting
. Ik zou gewoon in de Gouden Gids gaan zoeken op teken/schilderspeciaalzaken, daar verkopen ze vast ook wel markers.
En wat betreft een tekenopleiding; je kunt natuurlijk naar een kunstacademie gaan en dan de richting illustratie/visualizing oid kiezen. In Amsterdam heb je ook de Cartoonschool, die richten zich specifiek op tekenen en animatie. Maar het allerbelangrijkste is dat je lekker zelf blijft tekenen, het is echt niet per definitie zo dat je een tekenopleiding moet volgen om een 'groot tekenaar' te worden (maar het kan zeker wel helpen).
Wat betreft die markers, ik weet wel een adres in Utrecht waar je die kunt krijgen, maar dat ligt niet echt in de richting
En wat betreft een tekenopleiding; je kunt natuurlijk naar een kunstacademie gaan en dan de richting illustratie/visualizing oid kiezen. In Amsterdam heb je ook de Cartoonschool, die richten zich specifiek op tekenen en animatie. Maar het allerbelangrijkste is dat je lekker zelf blijft tekenen, het is echt niet per definitie zo dat je een tekenopleiding moet volgen om een 'groot tekenaar' te worden (maar het kan zeker wel helpen).
CyrustheVirus:
Ziet er goed uit! vooral die eerste (joch/meid?) met hondje... die straalt... ikweetnietwat.. uit
kennyv:
!! mooi! heel mooi zelfs.
Wat betreft die markers.. heb je al bij Flokstra in Groningen gekeken?
Daar heb ik nl. m'n Derwent zwarte kleurpotloden vandaan...
Ziet er goed uit! vooral die eerste (joch/meid?) met hondje... die straalt... ikweetnietwat.. uit
kennyv:
!! mooi! heel mooi zelfs.
Wat betreft die markers.. heb je al bij Flokstra in Groningen gekeken?
Daar heb ik nl. m'n Derwent zwarte kleurpotloden vandaan...
[ Voor 12% gewijzigd door WillyF op 29-09-2003 23:40 ]
The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back
Even nieuwe potloden gehaald vandaag en een schetsje gemaakt.

Moet nog wel even helemaal afgemaakt worden btw.

Moet nog wel even helemaal afgemaakt worden btw.
[ Voor 20% gewijzigd door Paradoxia op 30-09-2003 01:26 ]
Nederlander in het enge Florida
Verwijderd
Hoi,
Ik ben ook een liefhebber van cartoontekenen. Hieronder een voorbeeldje en een linkje naar meer werk. Leuke topic
Gr. J-P

Meer cartoons zie link..
http://www.leconte.nl/v2/cartoonsCW
Ik ben ook een liefhebber van cartoontekenen. Hieronder een voorbeeldje en een linkje naar meer werk. Leuke topic
Gr. J-P

Meer cartoons zie link..
http://www.leconte.nl/v2/cartoonsCW
Leuk! leuke grappige cartoons en mooie stijl, bevalt me wel.. Ook goed gedetailleerde (in de cartoonzin dan
) gezichten..
keep it up! (Y)
keep it up! (Y)
Ik heb de meid in bikini maar even laten rusten en heb het potlood (jawel het echte potlood) maar weer eens opgezocht. Is ook alweer een jaar of 7 geleden dat ik dat aangeraakt heb.
Helaas kon ik mijn spullen niet meer vinden vinden dus meteen een nieuwe zooi hardheden gekocht, evenals a3 schetsblok, pentel en kneedgum
.
Dit is er tot nu toe uitgekomen.
[improvisatie-scannen]

[/improvisatie-scannen]
Helaas kon ik mijn spullen niet meer vinden vinden dus meteen een nieuwe zooi hardheden gekocht, evenals a3 schetsblok, pentel en kneedgum
Dit is er tot nu toe uitgekomen.
[improvisatie-scannen]
[/improvisatie-scannen]
Verwijderd
ik heb eerder al pics(dmv een linkje) laten zien van mij, maar ik zit nog steeds met een probleem achtergrond en inkleuren ik kan wel photoshoppen maar altijd als ik dat probeer vernachel ik de tekening vind ik. en bij sommige hier zie ik vet rlxte achtergronden en ingekleurde tekeningen, nu mijn vraag welke appz genruiken jullie daarvoor?
-Z-
-Z-
Ik teken zelf met Macromedia Flash MX (6.0), dat vind ik gewoon het lekkerste werken voor cartoon-achtige dingen.Verwijderd schreef op 30 september 2003 @ 21:32:
ik heb eerder al pics(dmv een linkje) laten zien van mij, maar ik zit nog steeds met een probleem achtergrond en inkleuren ik kan wel photoshoppen maar altijd als ik dat probeer vernachel ik de tekening vind ik. en bij sommige hier zie ik vet rlxte achtergronden en ingekleurde tekeningen, nu mijn vraag welke appz genruiken jullie daarvoor?
-Z-
Er werken ook veel mensen hier met Adobe Illustrator of Photoshop.
Heb zelf geen ervaring met Illustrator, ik wil eigenlijk wel eens weten hoe dat tekent, misschien maar eens proberen.
Photoshop gebruik ik meer voor het muis-werk, alhoewel ik af en toe wel eens probeer om een wacom-creatie te maken hierin. Ik vind t resultaat alleen altijd tegenvallen.
Zei ik dat t aan photoshop lag ?willem169 schreef op 30 September 2003 @ 22:04:
Als het resultaat tegenvalt ligt dat in ieder geval niet aan Photoshop, dat kan ik je wel vertellen..
Ik kan gewoon niet zo best overweg met dat prog. Ik kan altijd beter uit de voeten met vector programma's. Ik heb eigenlijk altijd CorelDRAW gebruik (4 t/m 9 ) en toen ben ik eigenlijk om mij verder eigenlijk onduidelijke reden overgestapt op PS
Oefening baart kinderen kunst zullen we maar zeggen.
[ Voor 24% gewijzigd door chemmie op 30-09-2003 22:12 ]
Als het resultaat tegenvalt ligt dat in ieder geval niet aan Photoshop, dat kan ik je wel vertellen.. zoek maar es met de search hier naar een topic "EXPOSE", daarin staan de meest waanzinnige tekeningen, vaak gemaakt met Photoshop.
Voor overtrekken is Illustrator zeker geschikt en voor realistisch tekenen Photoshop of zoals sommige mensen zweren bij Corel Painter.
Voor overtrekken is Illustrator zeker geschikt en voor realistisch tekenen Photoshop of zoals sommige mensen zweren bij Corel Painter.
Dat iemand er wat leuks uit krijgt zegt natuurlijk niets over de geschiktheid van het betreffende pakket. Je kan ook met Paint alle pixels stuk voor stuk inkleuren, en er zijn afgezien van de pixelartists vast wel wat lijpo's die dat doen.
Photoshop is oorspronkelijk bedoeld voor het bewerken van foto's, maar heeft toch ook wel het één en ander aan tekentools (erbij gekregen). Painter daarentegen richt zich echt op het teken- en 'schilder'werk. Ik meen dat de oppergoeroe Craig Mullins er ook op over wil(de?) stappen.
Maargoed, voor het zover is dat je last hebt van de mogelijke tekortkomingen van Phtoshop zit je al ver boven het 'GoT-niveau'
Dat je beter uit de voeten kan met vectorprogramma's kan ik goed begrijpen. Ik heb zelf altijd het gevoel dat je daar meer controle hebt.
Photoshop is oorspronkelijk bedoeld voor het bewerken van foto's, maar heeft toch ook wel het één en ander aan tekentools (erbij gekregen). Painter daarentegen richt zich echt op het teken- en 'schilder'werk. Ik meen dat de oppergoeroe Craig Mullins er ook op over wil(de?) stappen.
Maargoed, voor het zover is dat je last hebt van de mogelijke tekortkomingen van Phtoshop zit je al ver boven het 'GoT-niveau'
Dat je beter uit de voeten kan met vectorprogramma's kan ik goed begrijpen. Ik heb zelf altijd het gevoel dat je daar meer controle hebt.
[ Voor 13% gewijzigd door Oefening op 30-09-2003 22:21 ]
Verwijderd
dc u sick man 
post some more, de rest zag er ook goed uit man..
denk dat de mede tweakers wel geinteresseerd zijn in je "freakshow" project.
post some more, de rest zag er ook goed uit man..
denk dat de mede tweakers wel geinteresseerd zijn in je "freakshow" project.
Verwijderd
als ie af is
eerst even fatsoenlijk filmpje van maken.
edit: ah what the heck.
Wat concept schetsjes (komen niet per se in het filmpje):

En een teasertje van m'n storyboard:

Ik moet nog kijken hoe ver ik het ga uitwerken, hangt een beetje van de bui van m'n leraar af of we het af moeten maken of niet.
edit: ah what the heck.
Wat concept schetsjes (komen niet per se in het filmpje):

En een teasertje van m'n storyboard:

Ik moet nog kijken hoe ver ik het ga uitwerken, hangt een beetje van de bui van m'n leraar af of we het af moeten maken of niet.
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 00:12 ]
Wowie, ik hou niet zo van harige plukkerige stinkventjes, maar je tekenstijl is leuk! En waar heb je de onderste mee ingekleurd?
Ik denk al, die tekeningen heb ik eerder gezien! Het is KennyV van het gamer.nl forumVerwijderd schreef op 29 september 2003 @ 13:37:
Bij voorbaat dank._/-\o_
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Een vriend van me gaat samenwonen met zijn vriendin binnenkort, en in plaats vanb de traditionele krat bier wilde ik hem eens een tekening geven. Ik ben er nog mee bezig, maar hier alvast een WIPje:

Dit is nu de vijfde tekening die ik maak met met wacom (en photoshop) en ik heb een beetje het gevoel dat ik met bepaalde dingen vast kom te zitten. Misschien dat iemand van jullie me even een beetje op weg kan helpen.
1) Een schets inkleuren lukt me vrij redelijk, maar de verschilllen tussen licht en donker blijven bij mij, ook na veelvuldig smudgen zo duidelijk zichtbaar. Ik zie hier vaak tekeningen voorbij komen waar de kleurverlopen onwijs strak zijn, hoe doen jullie dat? Wat voor type brush? Welke techniek?
2) Ik blijf die zwarte lijnen nodig hebben... Als ik ze weghaal ziet het er niet meer uit. Hoe doen jullie dat? Puur met donkere/lichtere vlakken? Of zijn er andere manieren?
3) Dan nog even een praktisch vraagje, ik wil deze dus bij een copyshop laten uitprinten op a3 formaat. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe kan ik mijn bestand daar het beste aanleveren? Of is het net zo makkelijk om het gewoon zelf uit te printen en daar op a3 te laten kopiëren?
Ow, en commentaar/tips op de tekening mogen ook altijd natuurlijk
Dit is nu de vijfde tekening die ik maak met met wacom (en photoshop) en ik heb een beetje het gevoel dat ik met bepaalde dingen vast kom te zitten. Misschien dat iemand van jullie me even een beetje op weg kan helpen.
1) Een schets inkleuren lukt me vrij redelijk, maar de verschilllen tussen licht en donker blijven bij mij, ook na veelvuldig smudgen zo duidelijk zichtbaar. Ik zie hier vaak tekeningen voorbij komen waar de kleurverlopen onwijs strak zijn, hoe doen jullie dat? Wat voor type brush? Welke techniek?
2) Ik blijf die zwarte lijnen nodig hebben... Als ik ze weghaal ziet het er niet meer uit. Hoe doen jullie dat? Puur met donkere/lichtere vlakken? Of zijn er andere manieren?
3) Dan nog even een praktisch vraagje, ik wil deze dus bij een copyshop laten uitprinten op a3 formaat. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe kan ik mijn bestand daar het beste aanleveren? Of is het net zo makkelijk om het gewoon zelf uit te printen en daar op a3 te laten kopiëren?
Qua copyshop... lever een zo hoog mogelijke resolutie aan (300 dpi en hoger het liefst) .. oh ja.. copyshop is DUUR! (hier een keer een boekje laten printen en inbinden (20 a4tjes) prijs 34 euro.Verwijderd schreef op 02 oktober 2003 @ 08:51:
Een vriend van me gaat samenwonen met zijn vriendin binnenkort, en in plaats vanb de traditionele krat bier wilde ik hem eens een tekening geven. Ik ben er nog mee bezig, maar hier alvast een WIPje:
[afbeelding]
Verwijderd
Hey darkblue, thanks 4 compliment 
De onderste is inge"kleurd" met een penseeltje, gewoon wat oost-indische inkt verdunnen met water. De lijnen zijn ouderwets met een tekenpen en oost-indische inkt gedaan, die daarboven met een dikke fineliner (edding 1200 en 1300 - erg fijne stiftjes). De nude study is met conté.
Keep drawing peeps! Het ziet er allemaal goed uit hier
cheers
De onderste is inge"kleurd" met een penseeltje, gewoon wat oost-indische inkt verdunnen met water. De lijnen zijn ouderwets met een tekenpen en oost-indische inkt gedaan, die daarboven met een dikke fineliner (edding 1200 en 1300 - erg fijne stiftjes). De nude study is met conté.
Keep drawing peeps! Het ziet er allemaal goed uit hier
cheers
ik heb de afgelopen tijd homeworld gespeeld. mooi spelletje en daaruit heb ik mijn inspiratie gehaald voor 't volgende plaatje:

enjoy

enjoy
[RashMatash]
God man !!!
Heb je die in het groot (1024x768) voor mij ? Dan brouw ik er wat moois van en gaat ie op m'n desktop !!!
Het is een tikje brak maar wilde deze toch neerzetten.
[1] Vrij simpel gezicht met aardig wat fouten, maar gelukkig wel met character
[1] Vrij simpel gezicht met aardig wat fouten, maar gelukkig wel met character

[ Voor 3% gewijzigd door Banshax op 03-10-2003 12:14 ]

ff een wacom van mijn werk geleend en sinds jaren maar weer eens een (dit keer "virtual") piece gemaakt.
comments welcome.
[ Voor 4% gewijzigd door Shook op 04-10-2003 12:03 . Reden: updated version ]
Strakke plaat! Mooi perspectief en de lichtinval is goed. Meer!!rashmatash schreef op 02 October 2003 @ 22:13:
ik heb de afgelopen tijd homeworld gespeeld. mooi spelletje en daaruit heb ik mijn inspiratie gehaald voor 't volgende plaatje:
[afbeelding]
enjoy
Verwijderd
Een bad girl:

Schetsje was op ruitjespapier, vandaar de blokjes. Ingekleurd met m'n nieuwe medion van de aldi. Doet het redelijk, maar m'n wacom blijft paraat

Schetsje was op ruitjespapier, vandaar de blokjes. Ingekleurd met m'n nieuwe medion van de aldi. Doet het redelijk, maar m'n wacom blijft paraat
Verwijderd
hmm ziet er cool uit dc
paar dingtjes:
- het raster is beetje irritant
- haar rechter been ( voor de kijkfers rechts) klopt niet. Haar knie lijkt haast wel naar binnen gebogen
- er een rare bocht in het scheenbeen.
- verder zijn sexy benen wel uhm sexy..
alleen ik denk dat je het een beetje overdreven hebt, hierdoor ziet de heup partij er raar uit.
kleuren zijn verder wel cool, no crits on that. En haar haar ziet er ook goed uit.
paar dingtjes:
- het raster is beetje irritant
- haar rechter been ( voor de kijkfers rechts) klopt niet. Haar knie lijkt haast wel naar binnen gebogen
- er een rare bocht in het scheenbeen.
- verder zijn sexy benen wel uhm sexy..
kleuren zijn verder wel cool, no crits on that. En haar haar ziet er ook goed uit.
Best ruige stijl, maar het is net of haar benen achterstevoren zitten. Je knieen buigen altijd iets naar voren, niet naar achteren, zeker niet bij zo'n nonchelante houding. Ook moet je rechtervoet een stuk naar voren staan, ander krijg je die heup daat neit zo laag. * DarkX gaat even schetsen.
Okay, ik begrijp je verhoudingen niet zo goed (ze kloppen natuurlijk niet met een echt mensfiguur, dus volges mij is m'n been te lang), maar dit is een beetje een slechte schets van een idee van de houding waar je heen moet denk ik.

Misschien dat je die benen bij elkaar sexier vind, maar dan moet je je heupen recht zetten, anders ga je gegarandeerd op je muil
Okay, ik begrijp je verhoudingen niet zo goed (ze kloppen natuurlijk niet met een echt mensfiguur, dus volges mij is m'n been te lang), maar dit is een beetje een slechte schets van een idee van de houding waar je heen moet denk ik.

Misschien dat je die benen bij elkaar sexier vind, maar dan moet je je heupen recht zetten, anders ga je gegarandeerd op je muil
[ Voor 75% gewijzigd door DarkX op 04-10-2003 15:03 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Ik moest voor school een tekening maken in een stijl. Ik heb gekozen voor het futurisme (stijl van begin twintigste eeuw, met name bekend van de schilder/beeldhouwer Boccioni).
Ik wilde eigenlijk iets doen in de stijl van Boccioni, maar het werd verbazend genoeg Tron-style:

Waarna ik een foto heb genomen van een onderzeeër die uit het water omhoog komt en alsnog heb geprobeerd iets te doen met de stijl van Boccioni:
Ik wilde eigenlijk iets doen in de stijl van Boccioni, maar het werd verbazend genoeg Tron-style:

Waarna ik een foto heb genomen van een onderzeeër die uit het water omhoog komt en alsnog heb geprobeerd iets te doen met de stijl van Boccioni:

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
Hoi, ik ben vrij nieuw hier. Om maar meteen met de deur in het spreekwoordelijke huis te vallen, hier een zelfgetekende/ontworpen 'handgun'. Gemaakt op een saaie stagedag. C&C, bitte?

De wielen kloppen niet geheel. Je kan dit soort dingen beter maar construeren. De wielen gaan bij jou van links naar rechts. Ook is de ellipsvorm niet geheel goed.Oogst schreef op 04 oktober 2003 @ 16:05:
Ik moest voor school een tekening maken in een stijl. Ik heb gekozen voor het futurisme (stijl van begin twintigste eeuw, met name bekend van de schilder/beeldhouwer Boccioni).
De rode lijnen geven aan in welk vlak de ellips moet zitten. De blauwe punten geven aan welke punten de ellips absoluut moet raken. Met geel is licht aangegeven hoe ieongeveer moet lopen.

Succes!!
[ Voor 4% gewijzigd door wcduck op 04-10-2003 21:14 ]
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Uh? Waar heb je dat in gemaakt? Paint?
Ziet er zo nogal niet-geantialiast uit
Ziet er zo nogal niet-geantialiast uit
Final. Ga haar niet inkleuren.

ff wat verder geshaduwd.

ff wat verder geshaduwd.
Nederlander in het enge Florida
Strak geshade, doe ik je nauwelijks na (met moeite misschien wel)
Gezicht vind ik wat... uidrukkingloos, en ik vind het eigenlijk nogal jammer dat je d'r mus zo explicitiet erin gezet hebt, dat heeft zo'n plaat niet nodig, maar je potlood skill zijn zeker goed 
Voor je volgend engel zou ik trouwens wel es gaan kijken hoe een vleugel eruit ziet, want hierbij zou een vogel botten breken, en persoonlijk vind ik het altijd wel koeler als het anatomisch ruwweg klopt met de natuur, ook al bestaat het hele beest niet
Voor je volgend engel zou ik trouwens wel es gaan kijken hoe een vleugel eruit ziet, want hierbij zou een vogel botten breken, en persoonlijk vind ik het altijd wel koeler als het anatomisch ruwweg klopt met de natuur, ook al bestaat het hele beest niet
Verwijderd
@DarkX: Paint ja ... die lamme lui daar bij mijn stage hadden geen zin om professionele tekenpakketen aan te schaffen
Ik ga hem binnenkort bewerken met Photoshop, shaden etc.
@Paradoxia: Heel mooi, goeie shading ook. Die vleugels zouden wat meer oefening nodig hebben, maar dat boeit niet zoveel, jij tekent ten minste en ik niet 
ff wat "negatiefs":
- ze heeft geen rechter bovenarm
-en door een panty hoor je volgens mij geen tenen te zien
Maar zeker wel netjes
-
ff wat "negatiefs":
- ze heeft geen rechter bovenarm
-en door een panty hoor je volgens mij geen tenen te zien
Maar zeker wel netjes
-

Mijn 2e serieuze creatie met mn Medion tekentablet
Ik heb deze getekent in Dogwaffle, en het idee van bergen had ik eens op hun site gezien.
De compositie is natuurlijk niet goed. Het lijkt net een fragment ofzo. Maar het gaat meer om de techniek: Het was grotendeels de smear tool. Echt ideaal! Je hoeft van elke kleur maar een paar vlekken, en je kan ze zo doortreken, en de verbinding weer dichtmaken.
Okay, als het echt paint is heb ik niet zoveel te zeggen. Dan is het zelfs best knapVerwijderd schreef op 04 oktober 2003 @ 23:21:
@DarkX: Paint ja ... die lamme lui daar bij mijn stage hadden geen zin om professionele tekenpakketen aan te schaffen![]()
koeienkopper: mooi ja
, alleen moet dat stuk net onder de trekker zo smal zijn? die lijnen zittn bijna tegen elkaar aan, als je me begrijpt.
Mooi, mag ik vragen hoe snel? secondenwerk of minuten
Verwijderd
Iets wat ik een heeeele lange tijd geleden had gemaakt, geïnspireerd door Medieval Spawn toendertijd. Ik zie nu dat mijn helmpie behoorlijk mislukt is 

Verwijderd
1 tot 10 min. volgens mij is het duidelijk welke langer aan gewerkt zijn en welke niet
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 20:13 ]
Verwijderd
> Stefanvverk
De originele grootte is 879x1200
Hij is nog wel bijlange niet af, maar euhm, kzou zeggen je kan me contacteren door me site als je ze echt wil
iig thx voor de comment
De originele grootte is 879x1200
Hij is nog wel bijlange niet af, maar euhm, kzou zeggen je kan me contacteren door me site als je ze echt wil
iig thx voor de comment
Shook:
!! Ziet er goed uit !!
DCJones
Afgezien van anatomische kritieken die al zijn geleverd, ziet het er goed uit.
Als je aan grafisch papier kan komen, daarop kun je heerlijk overtrekken. (met bijv. een tekenpen). Zo kom je gelijk van die ruitjes af.
Oogst
!! Tronstyle! Stijl van Boccioni kende ik zo niet, maar je hebt met iig iets om te denken gegeven (en te zoeken met google
)
koeiekopper
die handgun, silhouet ziet er zo al goed uit. Ga je die verder uitwerken? 'k Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Paradoxia
Nice.
Alleen de vleugels kan ik zo niet plaatsen...
bredend
inkleuring ziet er goed uit. Vooral bergen/ ijskappen zijn imo goed gelukt.
Xen
Als dat je snelle stuff is, dan ben ik heeeel benieuwd naar je langzame stuff 
Behota
Die tekening ziet er wel strak uit. Is de helm soms geïnspireerd op die oude kruisvaardershelmen? Die waren (iirc) gewoon rechte metalen emmertjes, met gaten erin
Zo'n beetje een anachronistische tekening vind ik wel leuk. 'k Kreeg daardoor een idee, om een engeltje te tekenen, met bovenkleding zoals ze die meestal
omstreeks de renaissance schilderden (dure stoffen met edelstenen en borduursel erop) ... en dan met spijkerbroek en Nikes
(nu alleen nog tijd zien te vinden
)
CyrusTheVurusNL
Nu nog blondine ervan maken ipv brunette
Kan zo in een strip meespelen imho.
!! Ziet er goed uit !!
DCJones
Afgezien van anatomische kritieken die al zijn geleverd, ziet het er goed uit.
Als je aan grafisch papier kan komen, daarop kun je heerlijk overtrekken. (met bijv. een tekenpen). Zo kom je gelijk van die ruitjes af.
Oogst
!! Tronstyle! Stijl van Boccioni kende ik zo niet, maar je hebt met iig iets om te denken gegeven (en te zoeken met google
koeiekopper
die handgun, silhouet ziet er zo al goed uit. Ga je die verder uitwerken? 'k Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Paradoxia
Nice.
Alleen de vleugels kan ik zo niet plaatsen...
bredend
inkleuring ziet er goed uit. Vooral bergen/ ijskappen zijn imo goed gelukt.
Xen
Behota
Die tekening ziet er wel strak uit. Is de helm soms geïnspireerd op die oude kruisvaardershelmen? Die waren (iirc) gewoon rechte metalen emmertjes, met gaten erin
omstreeks de renaissance schilderden (dure stoffen met edelstenen en borduursel erop) ... en dan met spijkerbroek en Nikes
CyrusTheVurusNL
Nu nog blondine ervan maken ipv brunette
The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back
Verwijderd
Hier nog een ouwetje van me. Deze is nog gewoon met de muis getekend in Coreldraw 10. Dat vectorenwerk gaat me eerlijk gezegd nog wel wat makkelijker af dan photoshop/wacom.
Verwijderd
Hehehe, het is gemaakt op een TFT-scherm... daar komen die kleuren toch net altijd weer even anders uit...
Verwijderd
Die lippen vind ik een beetje gek ogen. Het is net of zijn onderste lip in zijn mond loopt omdat de tanden eroverheen vallen.Verwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 12:30:
Hier nog een ouwetje van me. Deze is nog gewoon met de muis getekend in Coreldraw 10. Dat vectorenwerk gaat me eerlijk gezegd nog wel wat makkelijker af dan photoshop/wacom.
[afbeelding]
Ik weet niet hoe het precies hoort maar lijkt ene beteje vreemd zo.
CyrusTheVirusNL: Misschien moet je eens proberen om met gradients te vullen. En lichtgrijze streepjes tussen de tanden
Verwijderd
@ Magica >> Je hebt helemaal gelijk. Ik vond ze destijds toen ik die tekening gemaakt heb ook al een beetje maf, maar omdat de tekening sterk verkleind moest worden heb ik er verder niet teveel aandacht aan besteed. Ik heb zo een hele serie karikaturen gemaakt, en misschien is het wel leuk om ff snel te vertellen hoe dat in z'n werk gaat. Als het niet in dit forum thuishoort moet een modje het maar even deleten 
Stap 1: Men neme een foto.
Stap 2: Trek de belangrijkste lijnen over. Ik vind het zelf het mooiste als er zo min mogelijk lijnen komen te staan.
Stap 3: Vervorm het gezicht. Let hierbij een beetje op de eigenschappen van het gezicht van de persoon die je natekent. Heeft ie een lange kin, dan maak je die kin extra (overdreven dus) lang, heeft ie grote oren, dan zorg je dat ie ermee zou kunnen parasailen. Vervolgens geen je je ontwerp een kleurtje, en voila, in minder dan een half uurtje heb je een redelijke karikatuur. Eventueel zou je het nog met photoshop kunnen nabewerken.
Nog even een voorbeeldje:

Ik gebruik hiervoor altijd coreldraw, maar met illustrator kan het natuurlijk net zo makkelijk, het is maar net wat je gewend bent.
Stap 1: Men neme een foto.
Stap 2: Trek de belangrijkste lijnen over. Ik vind het zelf het mooiste als er zo min mogelijk lijnen komen te staan.
Stap 3: Vervorm het gezicht. Let hierbij een beetje op de eigenschappen van het gezicht van de persoon die je natekent. Heeft ie een lange kin, dan maak je die kin extra (overdreven dus) lang, heeft ie grote oren, dan zorg je dat ie ermee zou kunnen parasailen. Vervolgens geen je je ontwerp een kleurtje, en voila, in minder dan een half uurtje heb je een redelijke karikatuur. Eventueel zou je het nog met photoshop kunnen nabewerken.
Nog even een voorbeeldje:
Ik gebruik hiervoor altijd coreldraw, maar met illustrator kan het natuurlijk net zo makkelijk, het is maar net wat je gewend bent.
Verwijderd
SOW!!!Verwijderd schreef op 29 september 2003 @ 13:37:
Bij voorbaat dank._/-\o_
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Hey,
Ik ben nu bezig met een tekening die ik nog moet inkleuren. Ik heb hem ingescanned en de schetslijnen al bewerkt met m'n wacom. Straks gaan kleuren

Wordt vervolgt...
Gr. J-P
Ik ben nu bezig met een tekening die ik nog moet inkleuren. Ik heb hem ingescanned en de schetslijnen al bewerkt met m'n wacom. Straks gaan kleuren

Wordt vervolgt...
Gr. J-P
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 21:51 ]
Het vervolg op mn eerste tekening. Weer in Dogwaffle en nu wist ik niet wat ik zou tekenen. Ik begon met iets dat later de stam zou worden, want er kwam een groen rond iets bovenop. De achtergrond was eerst grond+lucht, maar gradients lukken me nog niet vloeiend, daarom is ie nu neutraal.

Er zit behoorlijk wat detail in al zeg ik het zelf... (origineel is 1280x1026. Een .tga van 5MB!)

Wordt ook vervolgt...

Er zit behoorlijk wat detail in al zeg ik het zelf... (origineel is 1280x1026. Een .tga van 5MB!)

Wordt ook vervolgt...
Verwijderd
@DarkX & Chimero:
Thnx for the crits. Het been is idd wat overdreven naar achteren, maar het was wel de bedoeling dat die knik er in zat
Probeer je knie maar 's, het kan zeker. Maar ja, met deze houding zou ze inderdaad keihard op dr muil vallen 
@JPLC:
Supervette tekening
Ik ben voor het vak animatie ook bezig met een opdracht genaamd "freakshow", heb je het ook als opdracht? Of is dit gewoon vrij werk?
Goed, hier nog maar een tekening voor uwer kijkplezier.

Aardig wat gore, maar ja je moet wat he
Techniek is oost-indische inkt en een penseeltje.
Thnx for the crits. Het been is idd wat overdreven naar achteren, maar het was wel de bedoeling dat die knik er in zat
@JPLC:
Supervette tekening
Goed, hier nog maar een tekening voor uwer kijkplezier.

Aardig wat gore, maar ja je moet wat he
Techniek is oost-indische inkt en een penseeltje.
Mja, misschien dat je je knie een stukje kan overstretchen (ik niet, mgoe), maar als je zo lekker chill/arro wilt staan dan doe je dat iig niet 
Hier ff een heel snel schetsje. Ben met vanalles bezig, en krijg niet echt tijd meer om gewoon chill iets te tekenen, dus heb even in 1 snelle schets al mijn noncreativiteit in deze geflipte plaat gezet
Niet erg mooi, maar ergens wel geinig
IIG weer een heel andere stijl als ik hier meestal neerflemp 
Hier ff een heel snel schetsje. Ben met vanalles bezig, en krijg niet echt tijd meer om gewoon chill iets te tekenen, dus heb even in 1 snelle schets al mijn noncreativiteit in deze geflipte plaat gezet

Algemeen tekentopic (handgetekend / wacom only), part 5 <- daar verder
Dit topic is gesloten.