At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

EDIT: BINNEN!!!
[ Voor 35% gewijzigd door BioHazard op 08-08-2003 19:47 ]
Weer 1 die in september de expansion pack gaat kopenVerwijderd schreef op 08 augustus 2003 @ 19:45:
Omg het is echt zo vet
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Secret Weapons geeft toch een vernieuwende kijk op het slagveld anno 1942...
| Specs Aurora24 | My music |
Wist ik nog niet omdat het downloaden met 500 bytes / sec niet echt op wil schietenBi0Hazard schreef op 08 augustus 2003 @ 20:29:
Ummmm ja duh tis een standalone!
Het gaat niet snel genoeg...
Right for all the wrong reasons.
EDIT: Als de duitsers het stadje hebben, moe je tegenover de kerk dat gebouw in gaan! Op de bovenste verdieping bij de medicatie kast liggen 2 jetpacks
[ Voor 48% gewijzigd door BioHazard op 08-08-2003 21:02 ]
Verwijderd
waar zit ie dan?Bi0Hazard schreef op 08 August 2003 @ 21:01:
Muhahaha! De jetpack is vet! Werkt alleen wa dom, telkens op spatie blijven rammen!
vroeg ik mij ook al af (ik zag iem ermee vliegen...
koppie pasta van ergens anders:
Take the middle flag and then go up the stairs in one of the close by buildings and the rocket packs will be on the top floor. Just tried it out for the first time and they absolutely completely and totally SUCK, it boosts you maybe 10 feet in the air at best. Useless.
ik ga hem nu testen
[edit]
hij werkt best ok..... ik denk dat hij wel goed is zo; niet te sterk en toch erg handig
[ Voor 9% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 08-08-2003 21:08 ]
get gaat sloom
[ Voor 20% gewijzigd door steveman op 08-08-2003 21:51 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Heb al wat uurtjes achter de rug ermee.
Online ga ik zo doen. (Net LAN gedaan met broer, neefje en wat bots)
Tot nu toe erg vet.
Jetpack is goed gedaan, eindelijk kunnen mensen als infanterie wat doen tegen tanks.
Gewoon weg vliegen.
Lighteye>>>
Ben blij dat ze zo onbruikbaar zijn, wat als ze juist goed bruikbaar waren?
Dan waren het geen prototypes, dan was het niet zoals in WO2.
En dan zou iedereen iedereen makkelijk kunnen killen.
Ik vind het goed zo.
Ik ga Xpack zeker kopen!!
Weer een smacktard feature erbij, blijf me verbazen dat EA/DICE het toch weer iedere keer lukt

Verwijderd
Zwaar kut.
Bij BF is het niet, maar bij deze demo wel.
Zijn hele snelle, kleine piepstemmetjes.
En geluidseffecten zijn ook kut.
Iemand enig idee wat er mis is?
Ik heb onboard sound, Mobo : K7S6A
Nieuwe drivers heb ik al gedaan maar het wil niet werken.
Raar is ook dat ik bij Sounds geen Hardware Acceleration kan doen, en wel bij BF...

ik vind het zwaar tegenvallen, bijna nog slechter als RTR, en die valt al tegen vind ik persoonlijk.

als die demo mij moet overtuigen het te kopen?. laat maar dan

Verwijderd
http://my.ign.com/my/sb?a...nId=572822&network=99&q=f
Als ie niet meteen begint, gewoon nog een keer aanklikken.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 23:44 ]
maarja, ik ben zeker weer apart

Hele expansion ga ik dus zeker kopen.
Maar weet iemand de oplossing voor mijn geluidsproblemen, die snelle en piepende stemmetjes die ik krijg?
Soundblaster Audigy Player heb ik
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door M@NIC op 09-08-2003 15:21 ]
hoe stom kan je wezenHomedisc schreef op 09 August 2003 @ 00:38:
waar zit die jetpack nou in die map?
het staat al TWEE MAAL uitgelegd boven jou.....

* Maestro.mosjuh duikt maar snel zn bed in voordat hij zijn 1e ow krijgt voor flamen.....
Stom!? Eerder lui denk ikMaestro.mosjuh schreef op 09 August 2003 @ 00:58:
[...]
hoe stom kan je wezen
* Maestro.mosjuh duikt maar snel zn bed in voordat hij zijn 1e ow krijgt voor flamen.....
[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 09-08-2003 01:08 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ga Secret Weapons zo ook ff checken, lijkt me wel cool
[ Voor 33% gewijzigd door M@NIC op 09-08-2003 01:16 ]
Verwijderd
Is totaal niks leuker dan de normale bf of dc bijv
Jetpack is wel leuk... tja. Voor de rest is het erg "meh".
Ik wacht liever op de gratis Interstate 1982 mod.
[ Voor 15% gewijzigd door RMYuma op 11-08-2003 08:56 . Reden: Fout in tekst hersteld... ]
ik denk dat je harware accelaration uit moet vinken bij de audio opties.Hidde schreef op 09 augustus 2003 @ 00:30:
Nee, ik heb net even weer gespeeld en ik vin em ook erg leuk.
Hele expansion ga ik dus zeker kopen.
Maar weet iemand de oplossing voor mijn geluidsproblemen, die snelle en piepende stemmetjes die ik krijg?
een maat van me had het probleem ook bij de gewone BF
good luck, ik ga nu secret weapons checken
Ik kan em niet uitvinken of aanvinken...
Hij staat dus al uit.
Maar bij BF staat ie gewoon aan!
Verwijderd schreef op 09 augustus 2003 @ 00:39:
lees ff terug slet
Maestro.mosjuh schreef op 09 August 2003 @ 00:58:
[...]
hoe stom kan je wezen
stelletje 100% perfecte mensen...
Maargoed, echt heel erg bijzonder vind ik deze add-on niet, vliegtuigen vliegen eigenlijk net iets te snel. voor af en toe te spelen is het wel erg leuk, vooral met die wagens die in het water kunnen kun je een hoop mee stunten.
39
Verwijderd
En als ik accelerate met die allied rocket dan gaat hij ook naar beneden..dus pitch down en accelerate is 1 key..en er niks dat ik daar aan kan doen.
Kan alleen maar rollen met de planes..geen rudder.
http://thijs.saalmink.nl/set.gif
Ik heb rudder lelft/right normaal op arrow/left/right staan. Maar als ik dat probeer dan rolt ie dus inplaats van rudder. En ik kan het niet veranderen in de key config want in het spel blijft ie rollen..
Als ik de Air config save dan zet ie de arrows automatisch terug op pitch up/down,roll left/right. Als ik als secondary pitch/roll keys andere keys dan arrows geef dan werkt het nog niet. Argh!
Hmm.. met default key setup werkt het wel.. shit spel.. kan de key config die ik in BF1942 heb dus niet gebruiken in deze demo.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 12:23 ]
Deze raketten zijn niet te gebruiken, wel de kleinere guided. Die zitten alleen niet in deze mapHidde schreef op 08 August 2003 @ 21:52:
Lighteye>>>
Ben blij dat ze zo onbruikbaar zijn, wat als ze juist goed bruikbaar waren?
Dan waren het geen prototypes, dan was het niet zoals in WO2.
En dan zou iedereen iedereen makkelijk kunnen killen.
Ik vind het goed zo.
Ik ga Xpack zeker kopen!!
Ligt echt aan jou, werkt hier gewoon goed!Verwijderd schreef op 09 augustus 2003 @ 12:08:
Is het normaal dat die twee rocketplanes geen rudder hebben?
En als ik accelerate met die allied rocket dan gaat hij ook naar beneden..dus pitch down en accelerate is 1 key..en er niks dat ik daar aan kan doen.
Ik heb rudder lelft/right normaal op arrow/left/right staan. Maar als ik dat probeer dan rolt ie dus inplaats van rudder. En ik kan het niet veranderen in de key config want in het spel blijft ie rollen..
Als ik de Air config save dan zet ie de arrows automatisch terug op pitch up/down,roll left/right. Als ik als secondary pitch/roll keys andere keys dan arrows geef dan werkt het nog niet. Argh!
Hmm.. met default key setup werkt het wel.. shit spel.. kan de key config die ik in BF1942 heb dus niet gebruiken in deze demo.
Leuk geprobeerd van EA, maar mijn geld krijgen ze niet hiermee. Vind het echt geen 30 Euro waard. RtR speel ik ook nauwelijks meer.
Stomme EA met hun magere add-ons. Die gasten zijn echt zo supercommercieel dat ik er soms echt kotsmisselijk van word.
Road to Rome vond ik prima, en heb ik ook gekocht, maar SW.... sja.
Die jeeps en motors met MGs erop zijn wel leuk, maar IMO had dit al gewoon in BF1942 zelf moeten zitten.
Verder zitten er niet echt intressante voertuigen in, en de nieuwe wapens zeggen me ook erg weinig.
Misschien sla ik deze addon ook maar over.
Verwijderd
Ik zit de hele tijd op die motor het level rond te crossen als medic en iedereen te healen.
ik ga hem zeker kopen

EDIT: Die natter BTW is echt mega irri vind ik, dingetje heeft naar mijn idee iets te veel vuurkracht
Maar sowieso komt deze ook in mijn verzameling
[ Voor 8% gewijzigd door whyz op 09-08-2003 15:22 ]
Maar voor de rest is het een grappige map en leuke nieuwe wapens, waaronder de shotgun als allied engineer!
Amphibious voertuigen zijn ook leuk, maar soms is het moeilijk kiezen tussen al die voertuigen...

Ik ga SW dan ook zekers halen.
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Verwijderd
vaag ja idd, ik kan dit ook niet instellen met mijn logitech joystick, geen rudder erg vreemd.Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 12:08:
Is het normaal dat die twee rocketplanes geen rudder hebben?
[ Voor 3% gewijzigd door CorteX op 09-08-2003 20:49 ]

Btw de natter heeft veel vuurkracht maar de tradeoff is datie maar beperkt kan vliegen en vreselijk snel kapot is en niet geschikt is voor air-air
de goblin komt hier absoluut niet tot zijn recht aangezien dat ding een anti bomber er is en niet voor gronddoelen .de jetpack is zeker wel bruikbaar ze hadden alleen het zo moeten doen dat dat ding voor 3 sec constant kan trust geven en niet korte stoten zo komt het "rocketeer" gevoel niet tot zijn recht.De moterfiets is erg humor. de map is erg mooi en gedetalieerd.Hou er rekening mee dat het een demo is het laat zien wat de complete game te bieden heeft en meer pas als de echte game uitkomt ga ik em beoordelen of het nu een flop of een top is.Ik denk nu dat de demo teleursteld omdat er te weinig inzit maarja ze zouden gek zijn als ze alles zouden vrijgeven.
er zijn ook servers die teamkilling uit hebben staan maar het is wel erg iddCorteX schreef op 09 August 2003 @ 20:48:
Ik heb net de SW-demo gedownload en vond hem erg leuk. Ga ik misschien wel halen ja. Road to Rome lijkt me toch al niet zo heel leuk. Wel weer een hoop teamkills zeg op die public-servers.
ik raak me me natter af en toe per ongelijk iemand en meteen wordt ik afgeschreven als tk dit geeft aan dat er te veel ge tk word en als ook maar iemand per ongeluk een tk maakt word afgeschreven als tk'r
Lees de readme, het is een nieuwe 1.45 functie..Epitome schreef op 09 August 2003 @ 21:51:
Vind het wel raar dat het wapen oppakken zo slecht gaat, in Battlefield 1942 kan het zelfs al van een grote afstand en gaat het redelijk snel. Ik hoop dat dit niet weer iets nieuws is voor in patch 1.45!
Ik ben zwaar onder de indruk van die mod, als je net begint vind je er nix aan want je gaat alleen maar dood, maar als je begint te wennen aan de gameplaySnow_King schreef op 07 augustus 2003 @ 22:26:
Ik weet niet of eigenlijk iemand van de mod Experience World War 2 afweet hier?
Maar het is een mod zeker de moeite waard!
Waar gaat die mod over?
Het is gewoon de 2de wereld oorlog, alleen dan is het Battlefield getweaked tot Realisme.
Schot in je borstkas is install kill.
Hoofd? instant kill!
Ook de tanks en planes zijn aangepast.
Alles is gebaseerd op realisme.
Download de mod hier: http://www.gaming4all.net...78ff053162f79bb0e3d9.html
Website mod: http://www.experienceww2.com/
echt heel gaaf gedaan, realisme druipt er bijna vanaf, ik vind het ook zwaar balen dat deze mod weggedrukt word omdat het 'te moeilijk' zou zijn.
echt een aanrader, nadeel is dat ik in ase maar 3 servers vind en druk is het eigenlijk nooit. s'avonds up de us servers is het leuk spelen ondanks een ping van 189
BronHi All,
As some of you have already noted, the 1.45 patch is *not* out yet.
There was a slight miscommunication which resulted in Gamespy Arcade reporting that the patch was available.
The demo *does* include an almost final version of the 1.45 code. The actual 1.45 patch is linked to Secret Weapons, and as soon as that goes to manufacturing, we'll get the patch out.
Sorry it's taken so long. We thought it would be better to wait a few more weeks rather than inundate the community with multiple patches. Not every BF-fan is as technically literate as the CEBF crew.
cheers,
jamil aka [EA] Saracen
En om bug reports te melden oid vond ik deze nog (alweer enige tijd geleden,) dus spreek of zwijg voor altijd

En om het helemaal compleet te maken BFHQ@ea.com bestaat ook nog steeds is ooit bedoeld geweest om met name sound troubles te melden voor 1.3 patch, maar ik stuur er altijd cheats heen
We kunnen jullie wel gaan overspoelen met screens, maar dat gaat niet op bij deze mod...Roytjuh schreef op 10 augustus 2003 @ 00:54:
[...]
Ik ben zwaar onder de indruk van die mod, als je net begint vind je er nix aan want je gaat alleen maar dood, maar als je begint te wennen aan de gameplay![]()
![]()
![]()
![]()
echt heel gaaf gedaan, realisme druipt er bijna vanaf, ik vind het ook zwaar balen dat deze mod weggedrukt word omdat het 'te moeilijk' zou zijn.
echt een aanrader, nadeel is dat ik in ase maar 3 servers vind en druk is het eigenlijk nooit. s'avonds up de us servers is het leuk spelen ondanks een ping van 189, maar je merkt er weinig tot nix van gelukkig, geen lag ofzo
Je moet hem echt hebben van de gameplay, net echt gaaf.
Het was Battle of the Bulge, je hebt de Windmill en dan langs het water verderop staat een ruïne van een huis met een schuurtje.
Ik had een Thompson (inaccuraat op lange afstand) en een ander een M1Garand.
Der lag een german met een StG44 te schieten op ons.
XWWII is 1 shot 1 kill, real realism..
Maar ok verder, ik gaf covering fire met mijn Thompson en die ander schoot de vluchtende duitser recht in zijn rug!
Kijk, dát is Teamwork!
Covering fire werkt ook echt in deze mod.
Wat maakt deze mod nou zo goed?
• Per map hebben ze bepaald wat er wel en niet aan classes in zit, zo zitten er in Omaha Beach bijv geen snipers.
• Planes hebben geen crosshair en dragen maar 1 bom, zeer realistisch dus..
• Een schot met een AT en de tanks is weg (except Tiger)
• MG's hebben geen crosshair, dus echt kijken over de loop
• De geluiden rulen hard
• Door de realisme wordt je gedwongen defensief te spelen, dus wel 2x nadenken voordat je de hoek omloopt!
• De wapens en voertuigen zijn helemaal realistisch.
• De spanning druipt er vanaf!
Echt een aanrader!
als je gewoon eens wil weten hoe het ook realistisch kan met bf, speel XWWII
Lijkt me wel cool, zo te zien zijn er wat mensen enthousiast over.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Er moet wel uitdaging inzitten.
Denk je dat het in WW2 zo makkelijk was om iemand neer te knallen van een afstand?
ik vind eod betere gameplay, voornamelijk omdat de wapens meer accuraat zijn.
zie niet dat dat de "uitdaging" omlaag brent..tenzij je niet kan mikken natuurlijk
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik had een mod en de patch om online te spelen.
hmmm... ga het nog maar es proberen dan.
Als ie een map aan het laden was, kickte hij me eruit. Sjees, tis weer laat.
[ Voor 15% gewijzigd door HuggyB op 11-08-2003 00:39 ]
zo niet moet je nog een xtra patch downen anders doet ie het niet nee
ik weet zo 1 2 3 geen link maar ik weet dat CoW-GoD het heeft moeten doen, ik zal em vragen het te posten
Ik heb je advies gevolgd en "Experience World War 2" ruleerd gewoon erg hard, mooie wapens, one shot one kill, HEERLIJKSnow_King schreef op 10 August 2003 @ 02:11:
[...]
We kunnen jullie wel gaan overspoelen met screens, maar dat gaat niet op bij deze mod...
Je moet hem echt hebben van de gameplay, net echt gaaf.
Het was Battle of the Bulge, je hebt de Windmill en dan langs het water verderop staat een ruïne van een huis met een schuurtje.
Ik had een Thompson (inaccuraat op lange afstand) en een ander een M1Garand.
Der lag een german met een StG44 te schieten op ons.
XWWII is 1 shot 1 kill, real realism..
Maar ok verder, ik gaf covering fire met mijn Thompson en die ander schoot de vluchtende duitser recht in zijn rug!
Kijk, dát is Teamwork!
Covering fire werkt ook echt in deze mod.
Echt een aanrader!
(@snow_king srry van dat witte voetje
[ Voor 23% gewijzigd door whyz op 11-08-2003 02:26 ]

Zo mooi, je hoort de kogels echt over je hoofd scheren!!!
En ja Max, Berlin was echt spannend!
Dat witte voetje!

Ik zal het ff uitleggen, twas Stalingrad en de Axis HQ werd door een Axis ingenomen (hij was dus van de Allies)
Ik loop dus als Allies naar boven en knal die duitser af, die rolt om en zijn voet steekt door de muur, ik ga op de plek van die duitser liggen..
Max ziet dus dat voetje door de muur, komt de hoek om en leegt een magazijn op mijn hoofd
Iets anders wat ik net tegenkom

Een stel mensen van Action Battlefield zijn er ingeslaagd weers effecten in Battlefield te krijgen!!!!
Ze hebben random onweersinslagen weten te maken, grote regenstormen en zelfs geluidseffecten hierbij! (regen die op daken valt enzo)
én het mooie is, het kost je maar iets van 9fps!
http://www.flappro.com/bf...26f736727630726aa0c25ee4d linkje naar het topic
[ Voor 11% gewijzigd door Snow_King op 11-08-2003 02:39 ]
Ik ben geloof ik een beetje trigger happySnow_King schreef op 11 August 2003 @ 02:37:
Dat witte voetje!
Ik zal het ff uitleggen, twas Stalingrad en de Axis HQ werd door een Axis ingenomen (hij was dus van de Allies)
Ik loop dus als Allies naar boven en knal die duitser af, die rolt om en zijn voet steekt door de muur, ik ga op de plek van die duitser liggen..
Max ziet dus dat voetje door de muur, komt de hoek om en leegt een magazijn op mijn hoofd
Iets anders wat ik net tegenkom
[afbeelding] [afbeelding]
Een stel mensen van Action Battlefield zijn er ingeslaagd weers effecten in Battlefield te krijgen!!!!
Ze hebben random onweersinslagen weten te maken, grote regenstormen en zelfs geluidseffecten hierbij! (regen die op daken valt enzo)
én het mooie is, het kost je maar iets van 9fps!
http://www.flappro.com/bf...26f736727630726aa0c25ee4d linkje naar het topic

OMG dat ziet er goed uit zeg
[ Voor 36% gewijzigd door whyz op 11-08-2003 02:53 ]
zekers goeie teamplay, maar wat zijn somige gasten goed zeg
wel weer genoten, ik ben tot 04:00 op die server blijven hangen

SW vond ik tegen vallen en dc speel ik nooit, das me gewoonweg te simpelsilentsnow schreef op 11 August 2003 @ 05:23:
Desert Combat 0.38d is nog steeds sweet hoorDe demo van Secret Weapons of WWII ziet er goed uit, maar ik vraag me af of het toch niet teveel weg heeft van het origineel.

en over SW, ik denk inderdaad dat het meer van hetzelfde is, maar ik 'probeer' em eerst voor ik naar de dynabyte ga
[ Voor 51% gewijzigd door SNEAK-NL op 11-08-2003 05:37 ]
Overnieuw downen dan maar
[ Voor 19% gewijzigd door DenniZ op 11-08-2003 07:34 ]
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Tot nu toe is het best wel een leuke map maar ik heb gruwelijk veel last van lag!
ftp://largedownloads.ea.c..._weapons_of_WWII_demo.exe
[ Voor 21% gewijzigd door Hennie-M op 11-08-2003 09:31 ]
Hmm, dit hele topic staat zowat vol met SWofWWII postsHennie-M schreef op 11 augustus 2003 @ 09:29:
Het ZOU kunnen dat ik eroverheen lees maar wie speelt er hier "Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII Demo"
Tot nu toe is het best wel een leuke map maar ik heb gruwelijk veel last van lag!
ftp://largedownloads.ea.c..._weapons_of_WWII_demo.exe
hmm sorryBor_de_Wollef schreef op 11 August 2003 @ 10:05:
[...]
Hmm, dit hele topic staat zowat vol met SWofWWII posts
sinds vanmiddag heb ik ineens problemen in het menu van Battlefield. De bekende muziek is verdwenen! Ook in alle andere mods.
Ik dacht dus eerst: da's een instelling op mijn geluidskaart of zo, maar in de losstaande demo van Secret Weapons is het muziekje gewoon te horen. Geluidskaart dus prima!
Ik heb in de opties van Battlefield 1942 gekeken, maar alles staat zoals het altijd gestaan heeft (hardwarematig, 31 voices, 44kHz, hoogste geluidskwaliteit. Ik heb een SoundBlaster Audigy, en zoals al vermeld: de settings staan exact hetzelfde, als altijd, en dat werkt normaliter gewoon.)
Volume van muziek staat hoog, en ook in Windows staat zowel WAVE/MP3 als MIDI (maar dat wordt in BF niet gebruikt, toch?) op een hoog volume.
Standaard troubleshooting ook al gedaan (reboot, in BattleField meerdere geluidsopties uitgeprobeerd (ook softwarematig), en tevens onder dxdiag getest.)
Het veranderen van de geluidsopties in BF heeft geen gevolg, dus heb ik het weer teruggezet naar de waarden, die ik altijd gebruikt heb.
Any idea's?
[ Voor 30% gewijzigd door RMYuma op 11-08-2003 17:54 . Reden: toevoeging... ]
Zie je ik dacht al dat ik gek werd, dat probleem heb ik ook en ik weet er jammer genoeg ook niks tegen te doenThe_Prince_of_Mu schreef op 11 August 2003 @ 17:44:
Hey guys (en girls, voor zover aanwezig),
sinds vanmiddag heb ik ineens problemen in het menu van Battlefield. De bekende muziek is verdwenen! Ook in alle andere mods.
Ik dacht dus eerst: da's een instelling op mijn geluidskaart of zo, maar in de losstaande demo van Secret Weapons is het muziekje gewoon te horen. Geluidskaart dus prima!
Ik heb in de opties van Battlefield 1942 gekeken, maar alles staat zoals het altijd gestaan heeft (hardwarematig, 31 voices, 44kHz, hoogste geluidskwaliteit. Ik heb een SoundBlaster Audigy, en zoals al vermeld: de settings staan exact hetzelfde, als altijd, en dat werkt normaliter gewoon.)
Volume van muziek staat hoog, en ook in Windows staat zowel WAVE/MP3 als MIDI (maar dat wordt in BF niet gebruikt, toch?) op een hoog volume.
Standaard troubleshooting ook al gedaan (reboot, in BattleField meerdere geluidsopties uitgeprobeerd (ook softwarematig), en tevens onder dxdiag getest.)
Het veranderen van de geluidsopties in BF heeft geen gevolg, dus heb ik het weer teruggezet naar de waarden, die ik altijd gebruikt heb.
Any idea's?
Heb ik ook, ook na de install van secret weapons lijkt het. Ook is er iets mis met de serverlist. Hij laat voldoende servers zien, dat wel. Echter als ik op een server klik is het zo opeens een andere map met een totaal ander aantal users.primemaximuz schreef op 11 August 2003 @ 18:39:
[...]
Zie je ik dacht al dat ik gek werd, dat probleem heb ik ook en ik weet er jammer genoeg ook niks tegen te doen, ik vermoed dat dit begon nah de installatie van secret weapons, maar dat zou raar zijn omdat die demo een standalone is
. Wie heeft hier nog meer last van behalve The_Prince_of_Mu en ik?
Zeker weten dat je deze niet aangevinkt hebt in SW of battlefield

Verder hoop ik voor iedereen dat ze zo snugger zijn dat ze weten dat SW demo standalone is en deze dus niet installen in de main Battlefield directory
Kijk voor de zekerheid eens in x:\Battlefield dir.\mods\bf1942\Music of je onderstaande files daar ook hebt staan, je kunt ook ff kijken in je SW demo dir maar dan XPack2 ipv bf1942 (.bik files zijn hetzelfde voor de demo, ook in grootte).

Het lijkt er op, dat de installatie van XWWII het geluid de nek om heeft gedraaid, aangezien voor de installatie van deze mod alles nog werkte (ook i.c.m. SW).
Schijnbaar de installatie van XWWII dus...
[ Voor 34% gewijzigd door RMYuma op 11-08-2003 19:47 . Reden: spellingscorrectie + aanvulling... ]
Zelfde hier alleen heb ik ook nog "connection problem detected" erbij als ik de normale battlefield speel nu. Ik heb de demo stand alone geinstalleerd.The_Prince_of_Mu schreef op 11 augustus 2003 @ 19:44:
Lighteye, ik heb "disable all sounds" uiteraard niet aan staan. Verder heb ik alle music-bestanden die je daar opsomt ook, met dezelfde grootte en naam.
Het lijkt er op, dat de installatie van XWWII het geluid de nek om heeft gedraaid, aangezien voor de installatie van deze mod alles nog werkte (ook i.c.m. SW).
Schijnbaar de installatie van XWWII dus...
EDIT - laat maar, ik moet beter lezen

[ Voor 30% gewijzigd door SileX op 11-08-2003 21:18 ]
Ik vergelijk nu het spel wel met een absolute topper: Wolfenstein enemy territory. Daar heb je gewoon bergen met goede servers, vanaf de eerste dag dat dit spel uit was. Niks geen lag, als ik op iemand z'n hoofd schiet gaat ie ook dood (BF toch echt niet, tenzij targets stil staan, anders snapt BF het niet). Wat een teleurstelling voor mij, deze demo...
Wolfenstein vond ik echt iets waarvan mijn broek afzakte. Veel te arcade. Altijd maar 1 shot kills hoe je ook raakt etc. Geef mij maar BFwwillem schreef op 11 August 2003 @ 21:25:
Ik vergelijk nu het spel wel met een absolute topper: Wolfenstein enemy territory. Daar heb je gewoon bergen met goede servers, vanaf de eerste dag dat dit spel uit was. Niks geen lag, als ik op iemand z'n hoofd schiet gaat ie ook dood (BF toch echt niet, tenzij targets stil staan, anders snapt BF het niet). Wat een teleurstelling voor mij, deze demo...

Dit topic is gesloten.