Battlefield 1942 topic deel XI

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.143 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Gister ff met mn broer XWWII geco-opped :) Tjees wat gaat die loop van de Tiger langzaam :P Maakt het wel spannend trouwens als je zelf een tiger tegenover je hebt, je kan geen kant op, en je ziet langzaam maar zeker die loop richting jou bewegen :P
Wat schieten die tanks en artillerie trouwens wreed nu, je kan gewoon met je vizier op je target mikken, ook al staat ie 1km verderop. Ik vroeg me trouwens af in hoeverre dat nou realism is maarja ik ben geen WOII kenner :P

Ik mis alleen wel de bazooka's en snap die verschillende classes eigenlijk ook niet zo, ze hebben bijna allemaal hetzelfde soort wapens.

Verder toppie, deze mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 21:59

RMYuma

The disguise is complete!

Inderdaad: de classes lijken erg op elkaar. Verschillen zijn ook miniem, als ik het zo bekijk.

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
RedFox schreef op 13 augustus 2003 @ 11:50:
gister ff xwwII gedownload, maar op de helft van een map crasht ie dus de hele tijd trug naar mn desktop. Al een paar keer battlefield+patches opnieuw geinstalleerd, lees ik net op de forums dat je RtR nodig hebt voor deze versie (en die heb ik dus niet) :( .
Er is een patch voor mensen zonder RTR, download die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Hidde schreef op 13 August 2003 @ 14:51:
[...]

Er waar vind ik die ergens? Ben alleen nog maar een patch tegengekomen die die map van Overlord fixt

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

Is er een patch voor mensen zonder RTR? :) Waar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-06 23:14

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Hidde schreef op 13 August 2003 @ 14:51:
[...]

aaah, geef dan slet :P , op de officiele forums zeggen ze dat je RtR moet hebben en geven ze nergens een link naar een patch ofzo.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

jagermeister1 schreef op 13 August 2003 @ 07:30:
[...]

Mooi....nog ff een potje voor ik ga maffen :P

Edit: Helaas niemand te vinden op je server. Niet gek ook eigenlijk op dit uur |:(
LOL! Ga toch eens op tijd naar bed man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

rig0r schreef op 13 augustus 2003 @ 13:33:
...knip...
Ik mis alleen wel de bazooka's en snap die verschillende classes eigenlijk ook niet zo, ze hebben bijna allemaal hetzelfde soort wapens.

Verder toppie, deze mod.
Tja....je hebt hier een punt, maar eigenlijk is dat niet erg. Nu is iedereen zo'n beetje aan elkaar gewaagd en dus krijg je intensere vuurgevechten als men echt samenwerkt. Dekking geven, ambush opzetten en dat soort dingen. Ik heb het idee dat mede door het weglaten van grote verschillen ten aanzien van classes men minder geneigd is als een kip zonder kop rond te rennen. Toch zou een medic misschien wel leuk zijn. Hij zou gewoon uitgerust moeten zijn met een rifle, een mes, en 2 granaten en natuurlijk een healthpack.

Wat betreft die bazooka's...Ik geloof dat alleen de duitsers er 1 bezitten. Het is nog moeilijk schieten met dat ding ook en of ie realistisch schiet betwijfel ik ook. Ach...je behoudt zo wel het voordeel dat er niet 10 man met anti-armor rondrennen.

Edit: Ga nu ff op onze DenniZ zijn servertje spelen, maar het is stil. Kom op luitjes....inloggen! :P

[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 13-08-2003 15:28 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

jagermeister1 schreef op 13 August 2003 @ 15:25:
[...]

Edit: Ga nu ff op onze DenniZ zijn servertje spelen, maar het is stil. Kom op luitjes....inloggen! :P
ik zou graag willen spelen, maar zolang je rtr nodig hebt gaat het niet echt......

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Ik zou ook graag in willen loggen, maar zit momenteel nog op mijn werk (tot 17:00). Dus misschien rond 17:30, dat ik wel ff join... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

RedFox schreef op 13 August 2003 @ 15:30:
[...]

ik zou graag willen spelen, maar zolang je rtr nodig hebt gaat het niet echt......
Hmm..dat is wel vervelend ja. Hoop dat er een ander alternatief voor je is dan RtR aan te schaffen. Maar ach...het maakt wel je BF meteen compleet.

BTW: Ik vind die turrets van de meeste tanks echt TE langzaam draaien. Ik moet mijn muis gigantisch vaak schuifen....optillen.....schuiven....optillen. Krijg er echt een lamme arm van :( . Iets sneller had wel gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik snap zeker wel hoe het werkt in BF. Het werkt alleen voor geen meter.
Ik zie iemand rennen, ik crouch en schiet me clip leeg met korte bursts om mn accuracy te behouden.
In de tussen tijd rent die vent om mij heen, zn geweer leeg te sprayen op mij, en uiteindelijk killed hij mij omdat ik een stilstaand object ben. Zijn accuracy is zo slecht, maar toch killed hij mij. Grote onzin natuurlijk, maar ik heb het te vaak zien gebeuren. Vooral met 1 schot wapens, zoals bij de engineer.
Daarom speel ik DC. Daar mogen wel veel idioten zitten, maar daar zitten zoveel spray wapens in daar kan geen enkelijke slechte netcode tegenop.

BTW: Ik vind die turrets van de meeste tanks echt TE langzaam draaien. Ik moet mijn muis gigantisch vaak schuifen....optillen.....schuiven....optillen. Krijg er echt een lamme arm van . Iets sneller had wel gemogen.

Dan doe je de muissnelheid omhoog. En niet de "common" mousespeed, maar de "land" mousespeed. Je hebt per gameplay categorie een mousespeed setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
RedFox schreef op 13 August 2003 @ 15:13:
[...]

aaah, geef dan slet :P , op de officiele forums zeggen ze dat je RtR moet hebben en geven ze nergens een link naar een patch ofzo.
Als die er al zou zijn dan is die ILLEGAAL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

jagermeister1 schreef op 13 August 2003 @ 15:44:
[...]
Hmm..dat is wel vervelend ja. Hoop dat er een ander alternatief voor je is dan RtR aan te schaffen. Maar ach...het maakt wel je BF meteen compleet.
mja, vind het een beetje zonde om 30 euro uit te geven alleen om ervoor te zorgen dat xwwII werkt, en als het goed is heb je voor de volgende versie ook geen RtR meer nodig.
Anoniem: 26235 schreef op 13 August 2003 @ 15:53:
[...]

Als die er al zou zijn dan is die ILLEGAAL ;)
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zeg het maar voor de zekerheid want technisch gezien vroeg je een warez request en die worden hier nog wel es bestraft :P O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
RedFox schreef op 13 August 2003 @ 15:58:
[...]

mja, vind het een beetje zonde om 30 euro uit te geven alleen om ervoor te zorgen dat xwwII werkt, en als het goed is heb je voor de volgende versie ook geen RtR meer nodig.

[...]

O-)
http://www.gaming4all.net...3abfc351d6318911c7ea.html

Hier dan slet. :P
Alleen maar omdat je bij me in het team zit van ecc2. :P
Ik ga je inhalen met me megaflush. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Hidde schreef op 13 August 2003 @ 16:30:
[...]

http://www.gaming4all.net...3abfc351d6318911c7ea.html

Hier dan slet. :P
Alleen maar omdat je bij me in het team zit van ecc2. :P
Ik ga je inhalen met me megaflush. :P
Dat is de mapfix...

Nou ik heb RTR er maar ff op gezet en het werkt nu dus wel.. ik kom misschien vanavond wel even langs als er genoeg animo is :)

[ Voor 18% gewijzigd door YoG op 13-08-2003 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat menu van BF1942 gaat bij mij trouwens vaak erg langzaam, zeker bij het refreshen van de serverlist, maar ook vaak met andere dingen en het laden van de map ook. Ik neem aan dat meer geheugen dit probleem gaat verhelpen? Ik heb nu namelijk maar 256DDR PC2700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57202

Ja CorteX, meer RAM is zeker aan te raden als je van plan bent veel BF gaat spelen.

Zelf heb ik 512, maar er zijn mensen die nog meer RAM hebben aangeshaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90131

Ik heb zelfs een 1gb :D

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 90131 op 13-08-2003 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
CorteX schreef op 13 August 2003 @ 16:58:
Dat menu van BF1942 gaat bij mij trouwens vaak erg langzaam, zeker bij het refreshen van de serverlist, maar ook vaak met andere dingen en het laden van de map ook. Ik neem aan dat meer geheugen dit probleem gaat verhelpen? Ik heb nu namelijk maar 256DDR PC2700.
Dat ligt gewoon aan Battlefield speel de wake mp demo maar eens of bij eerdere patches merk je wel dat het sneller gaat, hoe the hell ze dat voormekaar krijgen om het per patch langzamer te krijgen weet ik niet :+ maar irritant traag is het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
jagermeister1 schreef op 13 augustus 2003 @ 15:25:
[...]

Tja....je hebt hier een punt, maar eigenlijk is dat niet erg. Nu is iedereen zo'n beetje aan elkaar gewaagd en dus krijg je intensere vuurgevechten als men echt samenwerkt. Dekking geven, ambush opzetten en dat soort dingen. Ik heb het idee dat mede door het weglaten van grote verschillen ten aanzien van classes men minder geneigd is als een kip zonder kop rond te rennen. Toch zou een medic misschien wel leuk zijn. Hij zou gewoon uitgerust moeten zijn met een rifle, een mes, en 2 granaten en natuurlijk een healthpack.

Wat betreft die bazooka's...Ik geloof dat alleen de duitsers er 1 bezitten. Het is nog moeilijk schieten met dat ding ook en of ie realistisch schiet betwijfel ik ook. Ach...je behoudt zo wel het voordeel dat er niet 10 man met anti-armor rondrennen.

Naja al die grof geweld classes hoeft voor mij nou ook weer niet, maar 5 classes met allemaal 1 verschillend (normaal) wapen lijkt me dan toch beter dan dit, er van uitgaand dat elk wapen z'n voor en nadelen heeft.

En ik mis de medic idd ook wel, snap eerlijk gezegd ook niet waarom ie er niet in zit, alsof er in WOII geen field medics rondliepen. Je zou wel een medic limiet in kunnen stellen, bijv. 1 medic op 8 'normale' spelers ofzo. En eruit halen dat je jezelf kan healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

CorteX schreef op 13 augustus 2003 @ 16:58:
Ik zou ff ASE downloaden (All Seeing Eye) op www.udpsoft.com is zeker handig programma's kan je hele serverlisten in kwijt en ordenen in je favorieten voor meerdere games BF, CS, RTCW, UT enz..

Enjah 512DDR doet wonderen :Y)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

rig0r schreef op 13 August 2003 @ 18:01:
[...]

Naja al die grof geweld classes hoeft voor mij nou ook weer niet, maar 5 classes met allemaal 1 verschillend (normaal) wapen lijkt me dan toch beter dan dit, er van uitgaand dat elk wapen z'n voor en nadelen heeft.

En ik mis de medic idd ook wel, snap eerlijk gezegd ook niet waarom ie er niet in zit, alsof er in WOII geen field medics rondliepen. Je zou wel een medic limiet in kunnen stellen, bijv. 1 medic op 8 'normale' spelers ofzo. En eruit halen dat je jezelf kan healen.
Een medic zou te onrealistisch zijn, iemand huppelt ff naar je toe en je bent zo weer genezen.. deze mod is daar te real-life voor :) In het echt wordt je meestal meegenomen van het front naar een hospitaal, mits je wonden meevallen natuurlijk, maarja je bent toch bijna altijd in 1 keer dood, heeft dus geen nut.
Beetje vreemd trouwens dat je gelijk dood bent als je in je voet wordt geschoten :? Eigenlijk zou je dan moeten strompelen, maar dat gaat dus niet omdat er geen SDK is :( Ze zouden het moeten veranderen dat je in 1 keer dood bent en dat er maximaal de helft van je leven afgaat ofzo.. of langzaam doodbloed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Ik ga zo dan 256DDR extra halen. Lighteye, jij vindt het misschien langzaam, maar ik durf te wedden dat heb bij mij nog twee keer zo langzaam is. :P ASE gebruik ik natuurlijk al, maar dan duurt het laden van die map alsnog erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

CorteX schreef op 13 August 2003 @ 18:16:
Ik ga zo dan 256DDR extra halen. Lighteye, jij vindt het misschien langzaam, maar ik durf te wedden dat heb bij mij nog twee keer zo langzaam is. :P ASE gebruik ik natuurlijk al, maar dan duurt het laden van die map alsnog erg lang.
Ja duh :) je had t ook verversen van de servers ingame.. in ASE filter ik altijd tot max 200 pings, en nog heel veel andere filters, zoals allow nose cam, dedicated, team balance enz... dat maakt de lijst heel wat korter

Berlin laadt bij mij binnen 5 secs :*)

[ Voor 4% gewijzigd door YoG op 13-08-2003 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
YoG schreef op 13 August 2003 @ 18:12:
[...]

Een medic zou te onrealistisch zijn, iemand huppelt ff naar je toe en je bent zo weer genezen.. deze mod is daar te real-life voor :) In het echt wordt je meestal meegenomen van het front naar een hospitaal, mits je wonden meevallen natuurlijk, maarja je bent toch bijna altijd in 1 keer dood, heeft dus geen nut.
Beetje vreemd trouwens dat je gelijk dood bent als je in je voet wordt geschoten :? Eigenlijk zou je dan moeten strompelen, maar dat gaat dus niet omdat er geen SDK is :( Ze zouden het moeten veranderen dat je in 1 keer dood bent en dat er maximaal de helft van je leven afgaat ofzo.. of langzaam doodbloed :D
Ja zo snel genezen is natuurlijk onrealistisch daar heb je gelijk in.

En een voetschot is toch niet dodelijk ? Ik schoot gisteren bij wijze van test een (teamgenoot) bot een keer in z'n poten en het deed wel pijn :P maar hij ging pas dood toen ik em van nog wat extra gaten voorzag >:)

Schot in de rug is wel in een keer dodelijk en in het hoofd uiteraard ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Respawnen, da's realistisch. Anders koop je een spel, je speelt het .... wordt neergeschoten en kunt het al weer van de harde schijf halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 86074 schreef op 13 August 2003 @ 19:34:
Respawnen, da's realistisch. Anders koop je een spel, je speelt het .... wordt neergeschoten en kunt het al weer van de harde schijf halen!
ROFL :D

Respawnen zou je ook kunnen zien als aanvoer van nieuwe troepen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
YoG schreef op 13 August 2003 @ 19:01:
Ja duh :) je had t ook verversen van de servers ingame.. in ASE filter ik altijd tot max 200 pings, en nog heel veel andere filters, zoals allow nose cam, dedicated, team balance enz... dat maakt de lijst heel wat korter

Berlin laadt bij mij binnen 5 secs :*)
Ik heb het gehaald, maar het is natuurlijk kapot. Gek wordt ik van al die brakke reepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Denniz die server van je vraagt om een PEARL Harbor map, die heb ik niet, en anderen die na de mapchange er niet meer waren ook niet. Misschien hebbie een linkje of herstart je de server ;)

EDIT: Laat maar doen keb de map effe gedownd en effe voor een andere map gevote ;)

[semiofftopic]Geen hond te bekenne op de server, nah kga maar slapen dan ofzo. Morgen komt me nieuwe case.[/semiofftopic]

BTW die Pearl Harbor map is opzich wel cool, maar dat is een map die je echt met 64 players moet doen, hier ken je em downe. ouwe map wel, maar ik vind em wel grappig.

*(soms gaat de link fout gewoon effe blijven proberen)

[ Voor 66% gewijzigd door whyz op 13-08-2003 23:01 ]

Right for all the wrong reasons.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
lijkt me wel cool als er een WW1 mod (eerste wereldoorlog dus) komt :) Ik zit net te kijken naar een docu over tanks op discovery waar ze die oude tanks ook lieten zien (zo'n ding met rupsbanden over het 'dak' zeg maar), en de duitse variant daarop. Lijkt me wel mooi om dat na te spelen, met loopgraven, paarden (?), dubbeldekvliegtuigjes (the red baron :P) en ander primitief oorlogstuig ;)

• jagermeister

jagermeister

Net ff op een Amerikaanse server Operation Overlord (XWWII) gespeeld. We waren met een mannetje of 40. Speler namen waren uitgezet, dus was het nog realistischer. Masterlijke map trouwens. Er werd veel beter samengewerkt dan dat ik gewend ben. Meestal loopt iedereen maar in z'n eentje de Rambo uit te hangen.

Ik hoop dat die mod snel af is.

Moet jij niet slapen?

• jagermeister

jagermeister

Weekend kerel... ;)

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
LOL check deze video http://www.mythologybullfinch.com/26pzd/Whiners.html was eigenlijk bedoeld voor de whiners en smacktards op de DC forum.

• HuggyB
Arg, ik word echt schijtziek van de slechte infanterie gevechten. :(

Zit ik op zo'n knakker te schieten, en die vent bloed echt helemaal leeg. Maar ja, de crosshair gaf niet aan dat de schoten op de server geregistreerd waren.
Dus ik "lead" maar weer de crosshair voor die knakker, schiet, en hij gaat secondes later dood. Mij crosshair geeft aan dat ik raak schoot.
Word ik zo moe van.... als mijn client ziet dat ik hem raak (bloedsplatten) dan moet mijn client maar vertellen dat ik raak schoot tegen de server. Net als bij Halflife en zn Lag Prediction.
Ik hef mijn glas op voor de Battlefield mod voor HL2.

Topicstarter
HuggyB schreef op 14 August 2003 @ 16:12:
Arg, ik word echt schijtziek van de slechte infanterie gevechten. :(

Zit ik op zo'n knakker te schieten, en die vent bloed echt helemaal leeg. Maar ja, de crosshair gaf niet aan dat de schoten op de server geregistreerd waren.
Dus ik "lead" maar weer de crosshair voor die knakker, schiet, en hij gaat secondes later dood. Mij crosshair geeft aan dat ik raak schoot.
Word ik zo moe van.... als mijn client ziet dat ik hem raak (bloedsplatten) dan moet mijn client maar vertellen dat ik raak schoot tegen de server. Net als bij Halflife en zn Lag Prediction.
Ik hef mijn glas op voor de Battlefield mod voor HL2.
Hehehe mooi is dat ja :P stoppen ze er een bloodtexture in maar als je iemand d00d wilt maken zie je geen f*ck van die texture :+ en als je wel bloed wilt zien (dus moet je echt er precies op mikken ipv ervoor) ben jij meestal al d00d :+

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

nah waar zitten al die XWWII spelers nou dan >:)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• jagermeister

jagermeister

DenniZ schreef op 14 augustus 2003 @ 16:40:
nah waar zitten al die XWWII spelers nou dan >:)
Ik zat ff op die amerikaanse server. Ping is rond de 150 maar wel goed te spelen.

• HuggyB
Waardeloos zeg, ik mag geen servers joinen zonder Road to Rome (XWWII), maar ik mag wel een server beginnen.

Ik heb een internet server opgezet op 213.10.111.23. Als je kan joinen... nou ja.. schiet een paar keer naast mij oor ;) Ik hoor het dan wel (fullscreen 0)

-edit-

Ah, klote Battlefield registreerd mn internet server onder mijn LAN IP. Doet ie dat ook al fout..

[ Voor 18% gewijzigd door HuggyB op 14-08-2003 17:42 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar waarom vind ik 0 XWWII servers?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

Dan moet je waarschijnlijk ports forwarden in je router huggy? Tenminste toen ik dat gedaan had zag ie de server ook onder mijn Online-IP!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Bor_de_Wollef schreef op 14 August 2003 @ 19:14:
Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar waarom vind ik 0 XWWII servers?
Gebruik je ASE?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• rig0r
Ik vind deze nu net (NL dedicated) :

***HuN*** Clanserver|31ms|212.0.245.105:14567

Topicstarter
Update voor de map Battle of Britain:

http://www.eagames.com/of...2/editorial/bobupdate.jsp
This new iteration of the Battle of Britain map is to pre-empt an issue that would have arisen with the release of the 1.45 patch. Please download and install overwriting your current Battle of Britain install.

NOTE: The 1.45 patch has not yet been released.

bf1942_battleofbritain_map.exe - 44.3MB

• jagermeister

jagermeister

rig0r schreef op 14 augustus 2003 @ 19:54:
Ik vind deze nu net (NL dedicated) :

***HuN*** Clanserver|31ms|212.0.245.105:14567
Check anders effe die US servers. Zijn nu wel aardig wat man op te vinden. Moet je in ASE onderaan ff North America aanvinken.

• Hidde
Ok, maar wat hebben ze dus veranderd..?

• RMYuma

RMYuma

Ze hebben de map compatible gemaakt met patch 1.45, die trouwens nog uit moet komen (zit al wel deels verwerkt in de Secret Weapons demo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Trouwens .... ik zag in Operation overlord een aantal flinke bugs. In de bunkers staan van die machineguns. Indien die gebruikt worden is het model van de speler zeg maar vergroeid met het beton. Lijkt wel of ie ingemetseld zit :P

Sommige huizen in het stadje staan te dicht op elkaar en zorgen ervoor dat je bijna vast komt te zitten als je er tussendoor probeert te lopen. Overigens wel geinig als de Allies het dorp binnenvallen. Je schrikt je af en toe kapot als je door die steegjes loopt en er ineens een vijand om de hoek komt zetten.

Aan het eind van het strand heb je een huis, hierachter vindt je aan weerszijde een machinegun post (zandzakken) De linker machinegun post, vanaf het strand gezien is bijna niet te gebruiken. De zandzakken belemmeren zeg maar het zicht als je die mg42 in gebruik neemt. Erg irritant, want het is een uitstekende positie om de Allies te besproeien.

Heb ook het idee dat die rifle van de 1st sgt. aan de Axis zijde (weet ff de naam van dat geweer niet) niet echt nauwkeurig schiet. Ik was namelijk met de M1 Garand stukken beter en leek met dat Axis geval zowat alles te missen. Dat andere geweer aan de kant van de duitsers is wel goed te doen, alleen dat herladen na elk schot he :X Werkt erg in je nadeel.

Overigens wel een zeer strakke map. Erg tof om met 32 of meer spelers te spelen. Hier en daar mogen wel wat dingen veranderd worden, maar het is zeker 1 van de leukere maps.

Lekker belangrijk allemaal, maar ik zit op m'n werk en verveel me want er is nijna nix te doen :O

[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 15-08-2003 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

:(

offtopic:
Jij mag vannacht en morgennacht lekker werken mannetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

jagermeister1 schreef op 15 August 2003 @ 08:37:
Trouwens .... ik zag in Operation overlord een aantal flinke bugs. In de bunkers staan van die machineguns. Indien die gebruikt worden is het model van de speler zeg maar vergroeid met het beton. Lijkt wel of ie ingemetseld zit :P

Sommige huizen in het stadje staan te dicht op elkaar en zorgen ervoor dat je bijna vast komt te zitten als je er tussendoor probeert te lopen. Overigens wel geinig als de Allies het dorp binnenvallen. Je schrikt je af en toe kapot als je door die steegjes loopt en er ineens een vijand om de hoek komt zetten.

[knip...]
Inderdaad, ik speelde gisteravond (of was het nou vannacht? :D) Operation Overlord, en merkte bovenstaande opmerkingen ook op. Spelers vastgemetseld in de bunker en te smalle gangen om doorheen te lopen (het beeld gaat dan zelfs als een gek schudden).

Maar het blijft een coole mod! Alleen vind ik het toch wel moeilijk om onderscheid te maken tussen enemy en ally. Zelfs als ik de mini-map vergroot, wil ik toch nog wel eens per ongeluk een team kill maken.

Opmerking op post hieronder: uniformen zijn op afstand niet altijd duidelijk te zien. Misschien moet ik pas tot een kill overgaan als ik het target 100% confirmed heb...

[ Voor 18% gewijzigd door RMYuma op 15-08-2003 15:10 . Reden: aanvulling... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Jawel, maar infeite moet er dan beter samen gewerkt worden. Dus bij elkaar blijven en natuurlijk goed op de uniformen letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Heeft iemand tips om goed te kunnen sniperen in BF1942? Als ze stilstaan lukt het me nog wel, maar volgens mij moet je er ietsje voorschieten als ze rennen (ook met een ping van 20 dus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

CorteX schreef op 15 augustus 2003 @ 13:38:
Heeft iemand tips om goed te kunnen sniperen in BF1942? Als ze stilstaan lukt het me nog wel, maar volgens mij moet je er ietsje voorschieten als ze rennen (ook met een ping van 20 dus)?
Vlak naast de persoon gaan staan die je wilt snipen....maar dan ook vlak naast hem he. Vervolgens je rifle m.b.v. je vizier tegen zijn slaap zetten en dan....linker muisknop. Kan haast niet missen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt toch op je map zien of daar evt. een teammaatje van je staat? Dan weet je het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

@Farting Bob: niet als enemy en ally bij elkaar in de buurt zijn. Stel dan enemy en ally vlak achter elkaar lopen, dan zie ik op een afstand niet, wie wie is, en op de minimap zie je maar 1 pijltje (die van je ally natuurlijk), dus weet je dan nog niet wie wie is.

Vraagje: soms word ik zelfs gesniperd door iemand die niet eens te zien is in het veld. Je kunt als sniper in XWWII toch niet inzoomen? Hoe kunnen zij mij dan wel zien, als ik hen niet kan zien? (En ja: mijn view staat op 100% bij de opties).

[ Voor 33% gewijzigd door RMYuma op 15-08-2003 15:12 . Reden: vraagje toegevoegd... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90403

CorteX schreef op 15 August 2003 @ 13:38:
lopent sniperen gaat altijd kut, zo nu en dan heb ik wel eens een toevalstreffer recht in iemands gezicht, maar als hij een machine geweer heeft heb je geen kans want voordat je gereload hebt ben je al neergeschoten.

Sniperen moet je altijd liggent doen. En als iemand schuin loopt altijd ter hoogte van de romp richten want een hoofd is een te klein doel dan. Dan breng je je crosshair er iets voor en schiet je. Meestal moet het van verre afstand met 2 of 3 keer lukken. Als iemand van verre van je af rent dus recht naar voren dan kan je gewoon op zijn hoofd mikken. Dan zijn ze in 1 keer stuk.

Maar dus zeker met een ping van 20 heb je altijd iets vertraging dus moet je er nog verder voor schieten. Als je recht op het poppetje richt schiet je altijd mis, want voordat de kogel is aangekomen is het mannetje al weer een stukje verder gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-05 20:18

SNEAK-NL

galloooooooooooo

jagermeister1 schreef op 15 August 2003 @ 08:37:
was mij ook al opgevallen ja :D , gebeurd trouwens ook in bf-retail op die berg bij de map iwo jima, als je voor de berg staat de linker, dus bij die kapotte bunker :D
zal wel een probleem van de engine zijn ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
Hoe krijg je nu de muziek terug van de originele Battlfield en mods, nadat je XWWII heb geinstalleerd? :?

De enige mogelijkheid tot nu toe die ik heb gevonden was XWWII deinstallleren, maar vind ik een beetje te drastisch! :/

Op het tech forum van XWWII wordt het probleem wel voorgelegd, maar de oplossing die wordt geboden is de logische wijze van installeren. En de patch 1.4 na alles nog eens installeren helpt ook niet, wie o wie?

P.S. Misschien weet iemand in welk bestand de muziek zit? Dan kan ik die ff overschijven met de originele...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Prince_of_Mu schreef op 15 August 2003 @ 15:10:
@Farting Bob: niet als enemy en ally bij elkaar in de buurt zijn. Stel dan enemy en ally vlak achter elkaar lopen, dan zie ik op een afstand niet, wie wie is, en op de minimap zie je maar 1 pijltje (die van je ally natuurlijk), dus weet je dan nog niet wie wie is.
Maar van dichtbij zijn de uniformen toch duidelijker te herkennen? Ik had het meer over snipen van afstand of van afstand schieten met een tank etc. .... dan kun je wel eens per ongeluk een TK maken. Als iemand per ongeluk een TK maakt, dan is dat niet erg. Als iemand 'sorry' zegt vind ik het al goed. Ik had een tijdje terug weer eens aangelogd, helaas heb ik nog steeds PC problemen, hij's al weer 2-3 weken weg .... maaruh .... ik was helemaal vergeten wat de 'chat' knop was .... dus een of twee teamkills gemaakt .... en je kunt niets zeggen. Maar ff afgelogd en opgezocht :).

Als ik weer online ga, ga ik eerst ff oefenen met mij joystick, eventueel een nieuwe halen, want hij is al weer een tijdje oud, maar op zich moet 'ie het doen. Het is alleen moeilijk kiezen tussen BF1942 en UT2k3 .... Tournament is voor mij zo verslavend .... en ik speel dat ook met mensen die ik ken uit een groep .... ik probeer BF1942 daarbij te krijgen, maar dan moet ik wel kunnen spelen. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iemand nog leuke tips voor een nieuwe startpost?

Wat ik nu op me lijstje heb staan:
- actualiseren van links e.d.
- historieoverzicht van alleen wat er gebeurd is tijdens dit topic (oudere historie plaats ik op een html pagina ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ik ga nu dat BF zonder CD proberen.
Maar ik vind het aardig raar.... ik mount een image, en BF zal die image doodleuk lezen bij een boot? Ik ken zat spelletjes die onthouden waar het spel was geinstalleerd, en dus alleen in die drive kijken.

En ik maar afvragen waarom dat programma niks doet... zit ik op die plaatjes in die FAQ te drukken :p

[ Voor 18% gewijzigd door HuggyB op 15-08-2003 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:08

Snow_King

Konijn is stoer!

care4sites - Battlefield 1942|21ms|213.201.218.85:14567

Wil iedereen die server joinen?
Ik wil graag het datacentre testen waar deze staat...

Hij draait tot ongeveer 22:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-06 13:03
Zoals je al had gemerkt werd je zelf zo nu en dan ge-0WN3D , dus met de ping etc is niks mis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Laatst online: 17:08

Snow_King

Konijn is stoer!

LosserNL schreef op 15 August 2003 @ 22:22:
Zoals je al had gemerkt werd je zelf zo nu en dan ge-0WN3D , dus met de ping etc is niks mis >:)
ach, dat maakte me niet uit.

iig, server is genoeg getest, binnenkort maybe daar een public!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg
  • Laatst online: 11:10

nrg

Snow_King schreef op 15 August 2003 @ 22:35:
[...]

ach, dat maakte me niet uit.
Zeg nou gewoon dat je het niet kan :+
Trouwens, die nrg die daar speelde was ik niet hoor :X :X :P
iig, server is genoeg getest, binnenkort maybe daar een public!
Jaaaa, wel op je eigen server dan he, niet op de mijne :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Epitome schreef op 15 August 2003 @ 16:00:
Hoe krijg je nu de muziek terug van de originele Battlfield en mods, nadat je XWWII heb geinstalleerd? :?

De enige mogelijkheid tot nu toe die ik heb gevonden was XWWII deinstallleren, maar vind ik een beetje te drastisch! :/

Op het tech forum van XWWII wordt het probleem wel voorgelegd, maar de oplossing die wordt geboden is de logische wijze van installeren. En de patch 1.4 na alles nog eens installeren helpt ook niet, wie o wie?

P.S. Misschien weet iemand in welk bestand de muziek zit? Dan kan ik die ff overschijven met de originele...
Ja wil ik ook wel weten. Wel bizar dat een mod de originele game kan slopen op deze manier. Muziek van bijv. Desert Combat is ook pleite, ook al installeer je die NA de XWWII mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Nou gelukkig doet XWWII dat.
Normaal gesproken worden de liedjes 1 seconde gespeeld en dan herhaald.
Dus ik krijg voor het gevecht nog even een A Clockwork Orange achtige breinspoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
HuggyB schreef op 15 August 2003 @ 23:50:
Nou gelukkig doet XWWII dat.
Normaal gesproken worden de liedjes 1 seconde gespeeld en dan herhaald.
Dus ik krijg voor het gevecht nog even een A Clockwork Orange achtige breinspoeling.
Ja, hier begrijpt natuurlijk niemand nix van!! 8)7

Zowiezo muzikale stukken liedjes noemen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB

Modbreak:
Misschien wat eerder op bed gaan. :O

[ Voor 88% gewijzigd door M@NIC op 16-08-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als niemand er niks van begrijpt, dan begrijpt iedereen er wat van :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 16-08-2003 05:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wil BF weer gaan oppakken en een fresh install doen:
1 BF
2 RTR
3 Laatste Full Patch, 1.4 geloof ik.

Vraag me af of ik van mijn vorige install de directory "Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings" gewoon over de nieuwe install heen kan kopieeren om zo mijn settings te behouden? :)
Of is het aan te bevelen al je settings gewoon opnieuw in te stellen? :(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga ook een fresh install doen. Ik weet alleen dat die eerste extra map van EA niet wil installeren als de game gepatched is. Is dat met 1.4 nog steeds zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Help!!!! schreef op 16 augustus 2003 @ 11:51:
Wil BF weer gaan oppakken en een fresh install doen:
1 BF
2 RTR
3 Laatste Full Patch, 1.4 geloof ik.

Vraag me af of ik van mijn vorige install de directory "Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings" gewoon over de nieuwe install heen kan kopieeren om zo mijn settings te behouden? :)
Of is het aan te bevelen al je settings gewoon opnieuw in te stellen? :(
Pad naar je installdir\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings\Profiles\jouwprofilenaam

Map jouwprofilenaam kopiëren en na verse installatie terugzetten en je hebt al je settings weer, dus controls, video en audio! :)
Anoniem: 86074 schreef op 16 augustus 2003 @ 14:14:
Ik ga ook een fresh install doen. Ik weet alleen dat die eerste extra map van EA niet wil installeren als de game gepatched is. Is dat met 1.4 nog steeds zo?
Coral sea en Aberdeen zitten in deze patch inbegrepen!

Alleen Battle of Britain moet je apart installeren, wel even de laatste versie downloaden aangezien die compatible zal zijn met de aankomende patch 1.45! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg

nrg

Nou, heb net een potje zitten XWWII/Stalingrad-en met bots, dat is saaaaaai :Z
Afbeeldingslocatie: http://rutger.care4sites.nl/zooi/BF1942screenshots/ScreenShot0.jpg
Als allied moet je alle vlaggen pakken en dan achter de ammobox bij de bovenste 'pakbare' vlag gaan liggen (bij de rails). Men neme een paar granaten en u heeft er weer een aantal kills bij. Damn, dat ging makkelijk :D

Helaas kan ik nu niet online spelen vanwege een gare chello-aansluiting en pings van 300ms, nu moet ik me vermaken met die baggerbots :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet het spel geinstalleerd zijn met de nieuwe demo? Verklaart anders wel waarom 'ie niet startte :). Ik had ff geen zin nog om nog een spel te installeren, morgenmiddag maar doen als ik weekend heb en mensen als Jagermeister hard aan het werk zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Anoniem: 86074 schreef op 16 August 2003 @ 23:33:
Moet het spel geinstalleerd zijn met de nieuwe demo? Verklaart anders wel waarom 'ie niet startte :). Ik had ff geen zin nog om nog een spel te installeren, morgenmiddag maar doen als ik weekend heb en mensen als Jagermeister hard aan het werk zijn :).
De nieuwe demo van Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII is stand alone, dus je hebt niet de originele versie van Battlfield 1942 nodig om hem te kunnen spelen! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Epitome op 17-08-2003 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79021

Vraagje... ik ga BF ook weer is spelen na een paar maandjes en ik ben van plan om desert combat te gaan spelen. Maar heb ik hier ook RtR voor nodig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32089

nop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

nrg schreef op 16 August 2003 @ 22:08:
Nou, heb net een potje zitten XWWII/Stalingrad-en met bots, dat is saaaaaai :Z
[afbeelding]
Als allied moet je alle vlaggen pakken en dan achter de ammobox bij de bovenste 'pakbare' vlag gaan liggen (bij de rails). Men neme een paar granaten en u heeft er weer een aantal kills bij. Damn, dat ging makkelijk :D

Helaas kan ik nu niet online spelen vanwege een gare chello-aansluiting en pings van 300ms, nu moet ik me vermaken met die baggerbots :(
Grenade spamming is nogal lame :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79021

als ik een desert combat server selecteer en connect loopt ie overigens wel vast :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Epitome schreef op 16 August 2003 @ 14:35:
[...]
Pad naar je installdir\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings\Profiles\jouwprofilenaam

Map jouwprofilenaam kopiëren en na verse installatie terugzetten en je hebt al je settings weer, dus controls, video en audio! :)

[...]
Coral sea en Aberdeen zitten in deze patch inbegrepen!

Alleen Battle of Britain moet je apart installeren, wel even de laatste versie downloaden aangezien die compatible zal zijn met de aankomende patch 1.45! :)
Thx! De hoeveelheid controls die je moet/kunt instellen in BF is nogal veel ben blij dat ik dat niet heb hoeven doen. :)

Ik heb gelijk ook maar even lighteyes tutorial gevolgd, en BF cd1 en RTR gemount met Daemon, ben nu ook verlost van het opspinnen van die drives.... Vinnut eigenlijk niet kunnen dat als je origineel een spel koopt dat de cd altijd in de drive moet zitten.....

Verder ook ff een Z680 op Audigy2 aangesloten. Alles bij elkaar is de gameexperience nu behoorlijk vetjes!!! :D

Echter ik ben er wel achter gekomen dat mijn Skillz momenteel redelijk zuigen... :( :'( ik wordt af en toe redelij geown...das dus minder maar ja tis ff niet anders!

Oh ja, ga Secret weapons denk ik niet kopen. Hoewel ik RTR leuk vind, vind ik het de prijs niet waard. Secret weapons lijkt me wel iets beter maar weer ongeveer EUR 25 is teveel. EA is echt bezig BF zwaar uit te melken. Dat is wel jammer.

[ Voor 11% gewijzigd door Help!!!! op 17-08-2003 19:01 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg

nrg

[CSC]Outlaw schreef op 17 August 2003 @ 16:17:
[...]

Grenade spamming is nogal lame :O
Oh, het heeft nog een naam ook :P

Ik had het nog nooit eerder gedaan en die bots hoor je toch niet klagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

nrg schreef op 17 August 2003 @ 19:22:
[...]
Oh, het heeft nog een naam ook :P

Ik had het nog nooit eerder gedaan en die bots hoor je toch niet klagen :+
Idd met bots maakt het niet uit, maar zijn veel mensen die dit online doen en das echt irritant! Gaan ze bijvoorbeeld de enigste spawn de hele tijd vol gooien met granaten, nou leuk hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 19-06 10:01
:)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.