http://www.twitch.tv/jannustitannus
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik heb een dualboot met WinXP en WinME. Ik had onder WinME ook nog een installatie van Battlefield staan. Ik heb vervolgens de *.con-files uit de settingsdirectories gecopieerd naar de WinXP-versie: et voila!
| Specs Aurora24 | My music |
En jammergenoeg is het zo waar...Haay schreef op 11 augustus 2003 @ 21:55:
Ha ha ha, zijn deze pics al eerder langs geweest? Kwam hem net tegen op het XWWII forum:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zat net op een EAUK server waarbij steeds een verschil was van 5 spelers, ligt er maar aan wie de meeste spawnpoints had, daar waren steeds de meesten te vinden!

Neemt iemand mijn battleship over op Midway en ik voortdurend zeggen dat er een sub is (F3 F5), blijft ie gewoon stil liggen zodat die sub rustig ons naar de bodem kan torpedoën!
Was nog één Ally over op Wake, dus ik geef 'm aanwijzingen dat North base clear is, zodat ie rustig de vlag kan heroveren. Gaat die gast mij toch uitschelden, in de veronderstelling dat de tegenstanders konden meelezen!

Vaak denken sommige spelers dat de enige manier om een tank te killen er gewoon zo hard mogelijk tegenaan rijden is zonder uit te stappen, terwijl ze zichzelf dan ook killen!

Om nog maar te zwijgen over grapjassen die net de functietoetsen hebben gevonden en de hele tijd Negative blijven zeggen of requesting a pickup!

[ Voor 3% gewijzigd door Epitome op 11-08-2003 23:51 ]
Of midden in de woestijn ( El Alamein bijv. ) roepen: " Enemy submarine spotted "Epitome schreef op 11 augustus 2003 @ 23:49:
.........................
Om nog maar te zwijgen over grapjassen die net de functietoetsen hebben gevonden en de hele tijd Negative blijven zeggen of requesting a pickup!

Ik denk dat jij het HIP van BF niet begrijpt; Hit Impact Prediction, je moet dus voor iemand schieten wil je hem raken als ie loopt, niet zoals met die baggere Q3 engine op het poppetje schieten ookal is ie 500m van je af....wwillem schreef op 11 August 2003 @ 21:25:
Nadat ik vorig jaar oktober gestopt was met BF, ben ik gisteren maar weer eens met de nieuwe Secret weapons demo begonnen. Maar damn, het lijkt alsof er geen reet verbeterd is. Sorry dat ik het zeg, maar laggy servers, netcode is nog steeds brak, nieuwe vliegtuigen schieten prut (ik kon toch heel aardig vliegen met de eerste demo, langzaam en normale bommen). Verder lijkt het nog voor 95% op de oude battlefield. Echt de frustratie die je moet doorstaan om een normale server te vinden is gewoon niet normaal meer.
Ik vergelijk nu het spel wel met een absolute topper: Wolfenstein enemy territory. Daar heb je gewoon bergen met goede servers, vanaf de eerste dag dat dit spel uit was. Niks geen lag, als ik op iemand z'n hoofd schiet gaat ie ook dood (BF toch echt niet, tenzij targets stil staan, anders snapt BF het niet). Wat een teleurstelling voor mij, deze demo...
Dat is even oefenen ja!
En ja, op publics van EA is het echt erg

[ Voor 8% gewijzigd door Snow_King op 12-08-2003 01:01 ]
Beter, dat ga ik morgen ook maar eens proberenThe_Prince_of_Mu schreef op 11 August 2003 @ 23:47:
Ik heb inmiddels het music-probleem gefixt!
Ik heb een dualboot met WinXP en WinME. Ik had onder WinME ook nog een installatie van Battlefield staan. Ik heb vervolgens de *.con-files uit de settingsdirectories gecopieerd naar de WinXP-versie: et voila!
Ik denk dat we dat allemaal wel zouden willen, maarjah de meeste dromen zijn bedrogSnow_King schreef op 12 August 2003 @ 01:00:
En ja, op publics van EA is het echt ergal die stomme n00b's wat zou ik graag een TK vrijwaring hebben zodat ik al die stomme plane campers e.d. kon afschieten, wordt zo ziek van die lui!
[ Voor 37% gewijzigd door whyz op 12-08-2003 01:18 ]
Right for all the wrong reasons.
Snow_King schreef op 12 August 2003 @ 01:00:
[...]
Ik denk dat jij het HIP van BF niet begrijpt; Hit Impact Prediction, je moet dus voor iemand schieten wil je hem raken als ie loopt, niet zoals met die baggere Q3 engine op het poppetje schieten ookal is ie 500m van je af....
Dat is even oefenen ja!
ik was in de veronderstelling dat ze echte kogel 'physics' hadden in gebouwdt. Dus als iemand ver weg is, moet je inderdaad voor hem schieten omdat de kogel die afstand nog moet overbruggen. Correct me if I'm wrong
En ja, op publics van EA is het echt ergal die stomme n00b's wat zou ik graag een TK vrijwaring hebben zodat ik al die stomme plane campers e.d. kon afschieten, wordt zo ziek van die lui!EA servers zijn
geworden
Anoniem: 86074
XWWII (http://www.experienceww2.com)Anoniem: 86074 schreef op 12 August 2003 @ 08:56:
Op de maps en wat wapens/tanks na, vrees ik dat ze het verpest hebben en al ze er nog meer van die onzinnige futuristische zooi bijgooien hebben ze het spel helemaal verpest, zoniet dat ze dat misschien al hebben gedaan. Ik moet zeggen dat ik laatst iets las over een of andere realistische mod .... wat mij wel aardig leek.
Heeft iemand een download linkje voor deze mod? Als ik op download klik op de officiele site kan ik helemaal niets downloaden
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
150 MB ofoz….
En daarna al een patch:
http://www.filefront.com/...age,filepath/_output.html
edit: staat ook een paar pagina's terug - gewoon de draad lezen......
[ Voor 11% gewijzigd door SileX op 12-08-2003 10:05 ]
Bedankt voor de tip Snow_King
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Sorry, was vergeten te vermelden. Die linkjes doen het hier niet. Je krijgt zo'n popup dat je over x minuten gaat downloaden maar hij begint nooit. Wat is de filename, dan zoek ik hem zelf even op ftp.SileX schreef op 12 August 2003 @ 10:04:
edit: staat ook een paar pagina's terug - gewoon de draad lezen......
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Anoniem: 86074
Als je gewoon Download now doet - dan krijg je idd een popup dat de file 'prepared' wordt - je kan dan gewoon de link clicken, en hij begint !
filenaam: xwwii.exe en xwwii_dgs.exe
ja, op die moet je wachten...
als je die andere links gebruikt van een paar post terug van mij, die beginnen gelijk.
sollySileX schreef op 12 August 2003 @ 11:11:
[...]
ja, op die moet je wachten...
als je die andere links gebruikt van een paar post terug van mij, die beginnen gelijk.
Enneh er is wat mafs met de planes op El Alamein, je ziet af en toe 2 planes over de minimap bewegen (niet op scherm) die je dan later ook ergens hoort crashen. Heel vaag.
En klopt et dat COOP niet werkt ? Als ik een COOP game maak crasht bf naar de desktop op 3/4 van het laden van de map
Verder lachen, gave geluiden en heeeel veel tanks
EDIT: ow net de forums gevonden, staan deze problemen + oplossingen vermeld
[ Voor 14% gewijzigd door rig0r op 12-08-2003 12:46 ]
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Na installatie van de mod patch 1.4 er opnieuw overheen installeren. Dat fixt in ieder geval de crash bij het laden van de map.DenniZ schreef op 12 August 2003 @ 13:05:
En wat zijn die oplossingen?
zijn er maar 3jagermeister1 schreef op 12 August 2003 @ 15:34:
Heel leuk die XWWII mod, maar ik kan geen enkele server vinden met ASE? Hebben jullie hier ook last van?
's nachts is er altijd 1 amerikaanse server waar altijd de zelfde mensen terug komen (stuk of 25)
Dan is het echt vet!
The All-Seeing Eye has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
Dat heb ik de hele tijd, moet ik Openen vanaf locatie doen op de webinstall en dan weer re-installenEyeInstaller.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
[ Voor 34% gewijzigd door Snow_King op 12-08-2003 15:55 ]
Hoeveel XWW2'ers hebben we hier?
Ik heb 64k up weet niet hoever ik daar mee kom?
(als bbnet nou eens opschoot met het verdubbelen van die upload
* Snow_King reporting!DenniZ schreef op 12 augustus 2003 @ 15:55:
Ik vind wel een paar servers, allemaal amerikaanse maar daar is niet zo vaak iemand.
(als bbnet nou eens opschoot met het verdubbelen van die upload)
Ik wil het gewoon ff proberen. Heb het dus nog niet gespeeld.DenniZ schreef op 12 August 2003 @ 15:55:
Ik vind wel een paar servers, allemaal amerikaanse maar daar is niet zo vaak iemand.
(als bbnet nou eens opschoot met het verdubbelen van die upload)
hurry up!
(Bocage, Omaha of El Alamein plz)
Ok dan..
Moet ik ff m'n laptop aan knallen, want alleen daarop staat MSN bij mij.DenniZ schreef op 12 August 2003 @ 16:07:
ok contact me ff op msn, eet ik ff me ijsjeop en stel ik firewall in
sjit, zeker net te laat, ik had ff telefoonDenniZ schreef op 12 augustus 2003 @ 16:14:
Snow_King : als je mee wilt doen contact me ff op msn asap
Ik wou dat het zo was. De snelheid van een kogel is ~900 m/s. In close-combat gevechten zou je dit dus mogen verwaarlozen en jou je onmiddelijk een impact moeten hebben. Maar dat is dus alleen wanneer ik tegen de computer speel. Bij de minste of geringste lag kan ik het vergeten.Snow_King schreef op 12 August 2003 @ 01:00:
Ik denk dat jij het HIP van BF niet begrijpt; Hit Impact Prediction, je moet dus voor iemand schieten wil je hem raken als ie loopt, niet zoals met die baggere Q3 engine op het poppetje schieten ookal is ie 500m van je af....
Dat is even oefenen ja!
Wat betreft de onmiddelijke impact in Q3 ben ik het wel met je eens (behalve bij panzers dan). Bij lange afstanden kan je nog buiten gewoon goed snipen in wolfenstein. Alleen...in BF kan ik dit dus ook (op een eigen server vs de computer dan!). Over een km afstand (waar de impact dus een seconde vertraging zou moeten hebben), schiet je die lui ook in 1x dood.
Conclusie, die hele Hit impact precision is er niet /werkt niet. Ik zie het meer als een smoes van EA om de irritante lag te verklaren. De netcode is gewoon gammel. Wanneer ze HIP daadwerkelijk zouden introduceren zou er geen hol meer aan zijn om te snipen trouwens, simpelweg omdat je in BF veel strafed (en dat doe je in real life niet neem ik aan
[ Voor 4% gewijzigd door dr snuggles op 12-08-2003 17:08 ]
8 spelers kan, helemaal als het allemaal NL is
Dat is toch maar 8kb (max)? Ik wil anders binnenkort ook wel een paar keer een servertje draaien (128kbit up). Maar hij zal wel 64kb bedoelen..?Snow_King schreef op 12 August 2003 @ 16:40:
kan best, 7 tot 8 players
ja, 512kbit up, 64 dusCorteX schreef op 12 augustus 2003 @ 17:10:
[...]
Dat is toch maar 8kb (max)? Ik wil anders binnenkort ook wel een paar keer een servertje draaien (128kbit up). Maar hij zal wel 64kb bedoelen..?
Ok, dacht al... En dan maar 8 mensen kunnen hosten? Dus ongeveer 7kb upload per speler? Wel erg veel. (Beetje verwarrend dat hij er 64k neerzet.)
[ Voor 9% gewijzigd door CorteX op 12-08-2003 17:16 ]
jep, dan krijg je een Ala DC modjagermeister1 schreef op 12 augustus 2003 @ 17:17:
Zo...net ff gespeeld op ex-thrillseeka z'n servertje. Ik vind het tot nu toe een goede mod. Jammer dat er bijna geen server te vinden is. Mod moet imho beter bekend gemaakt worden bij het grote publiek, alleen daar kleeft natuurlijk weer het nadeel aan dat ook de irritante ventjes het weer gaan verzieken.

je moet echt 's nachts eens gaan spelen, super vet!
port : 14567
pw: tweakme
maps kunnen nog aangepast worden, even kijken hoe het speelt 4vs4
Ga ik doen...morgen nacht zal dat dan worden, want ik moet vannacht helaas werken.Snow_King schreef op 12 August 2003 @ 17:21:
[...]
jep, dan krijg je een Ala DC mod
je moet echt 's nachts eens gaan spelen, super vet!
[off topic]CorteX schreef op 12 August 2003 @ 17:10:
[...]
Dat is toch maar 8kb (max)? Ik wil anders binnenkort ook wel een paar keer een servertje draaien (128kbit up). Maar hij zal wel 64kb bedoelen..?
Het is 64 kB, met een hoofdletter dus. We zitten hier ten slotte altijd nog op het Tweakers-forum...
[/off topic]
Ik ben blij dat het geluid van de muziek weer werkt.
Hebben de anderen het ook al gefixt? Werkte de full 1.4 patch zonder problemen en kan iedereen weer genieten van de muziek?
kheb nog ff doorgegamed daarna, o mijn god, die mod is zooooo goed!
Nu eten, vanavond weer spelen!
*jagermeister ook spelen dalijk*
Edit: vooral Berlin en Stalingrad zijn cool. Kharkov zal daar ook wel bij passen denk ik.
[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 12-08-2003 19:36 ]
ik zie hem wel in ASE
kharkov zit ook in de roulatiejagermeister1 schreef op 12 augustus 2003 @ 19:35:
Zeker een strakke mod. Goed geluid, realistischer gedrag van wapens (voor zover ik dat kan beoordelen), Lekker veel tanks, coole vliegtuigen (vooral de stuka is dodelijk) en een mooie nieuwe map. Ik mis alleen de medic-class. Zou imho nog toffer zijn als je je medespelers tijdens een intens vuurgevecht kan healen. Je bent namelijk niet altijd in 1x dood. Soms heb je nog een paar streepjes over en dan is het lullig als je bijvoorbeeld iets te hard van een trap afloopt ofzo. Ach...zonder is het igg ook heel cool.
*jagermeister ook spelen dalijk*
Edit: vooral Berlin en Stalingrad zijn cool. Kharkov zal daar ook wel bij passen denk ik.
Ik kan nu connecten ja. Jammer genoeg niemand op je server.DenniZ schreef op 12 August 2003 @ 19:37:
kunnen mensen nu nog wel connecten op me server?
ik zie hem wel in ASE
en nu snel eten voor de vrouw boos wordt
Doet me denken aan Band of Brothers/ Saving Private Ryan waarbij je die kogels ook zo hoort langszoefen.
Oja sorry dat ik er niet was na dat Omaha level, Stalingrad laadt nooit meer bij mij.
Wat zou er mis zijn?
[ Voor 25% gewijzigd door Hidde op 12-08-2003 19:54 ]
(begrijp me niet verkeerd, ik vind 'm ook errug goed
Herinstalleer alles is effe, misschien helpt het?Hidde schreef op 12 August 2003 @ 19:53:
Geluid is die mod is top, alsof je echt kogels over je kop schieten..
Doet me denken aan Band of Brothers/ Saving Private Ryan waarbij je die kogels ook zo hoort langszoefen.
Oja sorry dat ik er niet was na dat Omaha level, Stalingrad laadt nooit meer bij mij.
Wat zou er mis zijn?
Mja, dan maar ff doen...
Dat merkte ik
Ghehe...dat was ik in dat vliegtuig die werd neergehaald op de laatste pic.primemaximuz schreef op 12 August 2003 @ 19:52:
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze pics daar kan je eigenlijk deze mod niet mee promoten als het ware, dit moet je echt zelf eens spelen
Ben ze nu aan het D/Llen van eagames.com
Sorry vrienden

[ Voor 18% gewijzigd door zeef op 12-08-2003 22:41 ]
Wow, dat je daar al na vier dagen achter komt!zeef schreef op 12 August 2003 @ 21:46:
SECRET WEAPONS DEMO IS UIT !!!
Ben ze nu aan het D/Llen van eagames.com

[ Voor 3% gewijzigd door Epitome op 12-08-2003 21:50 ]
Ik heb Battlefield orgineel maar wel gemount zoals hier eerder in dit
topic beschreven. Hebben meer mensen hier last van?
BTW Demo van secret weapons is volgens mij al ff uit
Anoniem: 90131
Was echt een uber mooi gezich

Mooi dat tie online komt, en die duitser die er daarstraks op de server te vinden was vond het het wel cool dat er nu ook een europese server was. Misschien idee om dan geen password erop te zetten, die zat er vanavond dan ook effe niet op. Misschien haal je zo wel de n00bs binnen, maar de server word dan wel bekender en meer mensen gaan deze mod dan spelen. Dit is namelijk ook echt een mod die het van mond op mond reclame moet hebben, jammer genoegDenniZ schreef op 12 August 2003 @ 23:01:
Morgen (misschien middag) komt me server weer online, dedicated want ik heb zelf morgenavond een verjaardag
[ Voor 1% gewijzigd door whyz op 12-08-2003 23:13 . Reden: Wrede typo's ;) ]
Idd.primemaximuz schreef op 12 augustus 2003 @ 23:12:
[...]
Mooi dat tie online komt, en die duitser die er daarstraks op de server te vinden was vond het het wel cool dat er nu ook een europese server was. Misschien idee om dan geen password erop te zetten, die zat er vanavond dan ook effe niet op. Misschien haal je zo wel de n00bs binnen, maar de server word dan wel bekender en meer mensen gaan deze mod dan spelen. Dit is namelijk ook echt een mod die het van mond op mond reclame moet hebben, jammer genoeg
Misschien ook een idee om meteen ff te testen of de server niet toevallig ook een man of 16 aan kan? Ik heb namelijk geen performance probs gehad tijdens het spelen.
Was echt lachen vanmiddag en vanavond. Werd tenminste een beetje serieus gespeeld. Geen teamkillers (behalve ik dan 2 x achter elkaar tijdens die nwe Omaha map

Ja bedankt voor die TK nog, +1 deathbehalve ik dan 2 x achter elkaar tijdens die nwe Omaha map

Infantry combat is slecht omdat je op iemand kan blijven schieten zonder dat hij geraakt word. Ik weet niet of jullie die mening delen.... maar dit is een veel voor komende klacht. Vorral met non-spray wapen heb je hier last van, want ik deel deze mening best wel.
In ieder geval, fixed XWWII dit soort taferelen ook op? Het is wel leuk dat iemand razend snel dood gaat (ben een fan van Action Half Life... zeer snel dood + dood=dood) maar als je alles mist heb je er ook geen bal aan.
Dus vind je infantry combat in BF slecht en speel je XWWII wat is dan je mening?
XWWII is gewoon echt goed, alles werkt goed, vooral die No4 ruled, of die G43 van de AxisHuggyB schreef op 13 augustus 2003 @ 01:10:
Is 1 van de klachten van BF1942 dat de infanterie scheel is?
Infantry combat is slecht omdat je op iemand kan blijven schieten zonder dat hij geraakt word. Ik weet niet of jullie die mening delen.... maar dit is een veel voor komende klacht. Vorral met non-spray wapen heb je hier last van, want ik deel deze mening best wel.
In ieder geval, fixed XWWII dit soort taferelen ook op? Het is wel leuk dat iemand razend snel dood gaat (ben een fan van Action Half Life... zeer snel dood + dood=dood) maar als je alles mist heb je er ook geen bal aan.
Dus vind je infantry combat in BF slecht en speel je XWWII wat is dan je mening?
Ik snap eik niet wat jij bedoeld, snap je het HIP systeem van BF wel?
Geen last van. Gewoon iets voor de tegenstander uit schieten. Dus als je iemand in de verte ziet rennen, dan moet je gewoon net iets voor hem schieten in de richting welke hij op loopt. Je ziet je crosshair iets veranderen als je hem raakt. Schiet maar eens op iemand zijn hoofd die echt stil staat van redelijke afstand met een sniperrifle, dan zul je zien dat het wapen echt wel goed schiet. Volgens mij moet je dan echt puur op het hoofd mikken (dus hoofd in het midden van het kruisje). Volgens mij moet je ook rekening houden met het feit dat een kogel iets naar beneden zakt door de zwaartekracht indien de te overbruggen afstand erg groot is. Dus als je target erg ver weg staat, dan net iets boven hem richten. Misschien lul ik nu onzinHuggyB schreef op 13 augustus 2003 @ 01:10:
Is 1 van de klachten van BF1942 dat de infanterie scheel is?
Oja..het beste is om te knielen of liggen als je schiet. Als je rechtop staat gaat het schieten vaak minder zuiver dan wanneer je een 'stabielere' houding aanneemt. Dit ga je helemaal merken als je rennend probeert te schieten. Bovendien zou het wel erg makkelijk worden als als je al rennend iedereen op grote afstand, met kaarsrecht vliegende kogels die geen centimeter afwijken, kon neermaaien.
Edit: Wat gebeurt er eigenlijk als je op iemand zijn helm schiet? Is dat ook gewoon een kill, of biedt een helm weldegelijk armor?
[ Voor 17% gewijzigd door jagermeister op 13-08-2003 03:21 ]
en natuurlijk korte bursts schieten, je crosshair klein houden dus. Tenzij je vijnand zo goed als tegen je aan staat, raggen maar
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
212.238.140.11:14567
En ik wil screens zien als ik dalijk op me werk zit
Mooi....nog ff een potje voor ik ga maffenDenniZ schreef op 13 August 2003 @ 07:22:
Server draait weer jongens
212.238.140.11:14567
En ik wil screens zien als ik dalijk op me werk zit
Edit: Helaas niemand te vinden op je server. Niet gek ook eigenlijk op dit uur

[ Voor 16% gewijzigd door jagermeister op 13-08-2003 07:35 ]
Vanavond maar ff doen
Dat gaat zeker niet lukkenSileX schreef op 13 August 2003 @ 09:30:
trouwens, dan nog ffies vraagie tussendoor: krijg volgende week wat mensen over de vloer, we zijn totaal met zijn 5'en.... Zou het lukken om via 768/128 ADSL te BF'en ?

Kan je beter tegen elkaar gaan LANnen
St. Mere Eglise

Het is een infantry only nightmap
De geluidseffecten zijn traditiegetrouw weer geweldig, zorgen voor een perfect sfeertje!
Luister hier maar naar
Zitadelle (new version)

Wordt misschien toch tijd voor een eigen topic voor deze mod
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Aangezien dat de mod nu iniedergeval hier op de GoT wat bekender word (hopelijk daarbuiten ook) lijkt mij het ook een goed idee jah, ik zei het ook nog tegen jagermeester gisteren. Ik wil namelijk weer wat pics posten, maar lijkt me beter als dat in een nieuw topic voor deze mod gebeurt.DenniZ schreef op 13 August 2003 @ 10:27:
Wat screens van aankomende maps :
pics, pics, pics
Wordt misschien toch tijd voor een eigen topic voor deze mod
[ Voor 29% gewijzigd door whyz op 13-08-2003 12:21 ]
Dit topic is gesloten.