battlefield pwnd, kan het alleen niet meer spele, 2e CD kapot
Kweet zeker dat je wel wat kan regelen met EA dan hoorVerwijderd schreef op 05 August 2003 @ 17:34:
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Wat betekenen die onderscheidingen eigenlijk die je soms achter een nick ziet staan in battlefield? Hoe kun je die verdienen?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dat betekend hoe goed je hebt gescoord in de rondens op die server.
De 3 eerste plekken krijgen medailles
De 3 eerste plekken krijgen medailles
Verwijderd
Gan naar:HuggyB schreef op 05 August 2003 @ 17:27:
Mensen, een vraagje:
Kan je de field of view graad veranderen? Ik verander het altijd in 100 graden wanneer ik dat in spellen kan doen, omdat ik 90 en lager claustrofobisch vind.
Ik zie een field of view setting wel staan in de videodefault.com, maar hij staat "aan". Een 1.
Ik heb het in 120 verandert, maar dat ziet er pas vaag uit.... je krijgt ook meteen een crash na een tijdje spelen. Iemand een idee?
C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings en vind het Videodefault.con. Vind daarin renderer.fieldOfView 1 en verander die 1 in zeg 1.2 of iets hogers. Save en start je spel onieuw op en presto je hebt een hogere FOV.
Wat is het verhaal achter owned te schrijven met een p?Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 17:34:
Was eerst een typo en die is er maar in gehouden?

vind het maar onzin die internet-taal.
owned is gewoon een Engels woord, maar pwnd
owned is gewoon een Engels woord, maar pwnd
pwn = own, mensen doen dat voor de grap...
als een typvaud begon het.
EA lijkt het wel groot aan te pakken, deze addon.
Een demo van een addon!
Ik hoop niet dat alles van de addon in de demo zit, er moeten wel wat nieuwe dingen overblijven anders vind ik het niet waard om em te kopen...
als een typvaud begon het.
EA lijkt het wel groot aan te pakken, deze addon.
Een demo van een addon!

Ik hoop niet dat alles van de addon in de demo zit, er moeten wel wat nieuwe dingen overblijven anders vind ik het niet waard om em te kopen...
De demo van vrijdag a.s. zal waarschijnlijk maar één map zijn, waar een groot deel, maar niet alle, van de nieuwe wapens in zitten. Net zoiets als de demo van Battlefield 1942 waar alleen Wake island in zat. Ik denk wel dat de rocketpack er in zit, omdat ze daar veel screenshots van laten zien. 

Click 4 full size!

Click 4 full size!
OMGEpitome schreef op 05 August 2003 @ 20:12:
De demo van vrijdag a.s. zal waarschijnlijk maar één map zijn, waar een groot deel, maar niet alle, van de nieuwe wapens in zitten. Net zoiets als de demo van Battlefield 1942 waar alleen Wake island in zat. Ik denk wel dat de rocketpack er in zit, omdat ze daar veel screenshots van laten zien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Click 4 full size!
Right for all the wrong reasons.
Ziet er inderdaad echtprimemaximuz schreef op 05 August 2003 @ 21:13:
[...]
OMGHebbe hebbe hebbe hebbe, ben benieuwd naar die demo wast maar alvast vrijdag
Verwijderd
Hoe zit het met de performance van de nieuwe add-on? wordt er nog wat tijd besteed daar bij EA aan het tweaken/verbeteren van de enigine zodat ook low-end pc hem kunnen spelen? Voor de rest sluit ik mij bij de andere aan
Lijkt me niet bij een addon.
Daarvoor zijn patches voor..
Addons voegen dingen toe, maar veranderen nooit iets aan een engine.
Daarvoor zijn patches voor..
Addons voegen dingen toe, maar veranderen nooit iets aan een engine.
Op fok is te lezen dat de demo al 'live' is http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31295
Verwijderd
Het ziet er niet uit...Soz dak het zeg..... Tweede ad-on die imho pure geldklopperij is.....Laat ze investeren in DC om een goeie mod te brengen ipv deze "been there, done that" mods ala RTR...
Het zal je maar gebeuren, dan schik je je eigen ook te "pletter" neem ik aan, en een erg domme fout wel van de bestuurder van die ballon overigens.evaarties schreef op 05 August 2003 @ 23:15:
Op fok is te lezen dat de demo al 'live' is http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31295
Hoezo? Het is naar mijn idee best vernieuwend, een ad-on gebaseerd op geheime wapens.Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 23:35:
Het ziet er niet uit...Soz dak het zeg..... Tweede ad-on die imho pure geldklopperij is.....Laat ze investeren in DC om een goeie mod te brengen ipv deze "been there, done that" mods ala RTR...
[ Voor 39% gewijzigd door whyz op 05-08-2003 23:46 ]
Dan koop je hem toch lekker niet? Ik heb bijvoorbeeld echt erg veel plezier aan de Road to Rome uitbreiding hoor.Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 23:35:
Zou een beetje vreemd zijn als een commercieel bedrijf als EA in een gratis mod zou gaan investeren...Verwijderd schreef op 05 augustus 2003 @ 23:35:

De graphics zijn hetzelfde als Battlefield 1942 en Road to Rome omdat het nu eenmaal dezelfde enigine is.
Het is niet vreemd dat ze addons blijven uitbrengen, als er aan een succesvolle game meer geld kan worden verdient, dan zullen ze dat ook niet laten.
Het is daarom ook niet zo vreemd dat er zoveel mods zijn voor Battlefield, er zijn veel fans die de strategische en actie gameplay in een eigen jasje willen stoppen.
Vooralsnog is er geen andere game die deze elementen zo goed kan combineren.
Verwijderd
Wat ik bedoel is dat ze gaan investeren in een mod die ook daadwerkelijk vernieuwend is (ala DC bijvoorbeeld...)
Laat ze DC maar commercieel maken en er geld voor vragen... Ik (en veel mensen met mij denk ik) ben bereid er poen voor neer te leggen, mede omdat deze mod vernieuwend is tov de huidige gameplay van BF..... Imo is RTR pure geldklopperij. Ik vind het schandalig dat EA 35 eurotjes gaat vragen voor wat nwe maps en hier en daar een andere skin op een voertuig (zo zie ik dat tenminste)..... Dat geldt imo ook voor SW...
Laat ze DC maar commercieel maken en er geld voor vragen... Ik (en veel mensen met mij denk ik) ben bereid er poen voor neer te leggen, mede omdat deze mod vernieuwend is tov de huidige gameplay van BF..... Imo is RTR pure geldklopperij. Ik vind het schandalig dat EA 35 eurotjes gaat vragen voor wat nwe maps en hier en daar een andere skin op een voertuig (zo zie ik dat tenminste)..... Dat geldt imo ook voor SW...
URG Kaastosti, logges NIET in op mijn PC!
edit, dit is dus tepelstreeltje...
zie volgende post...
edit, dit is dus tepelstreeltje...
zie volgende post...
[ Voor 92% gewijzigd door Kaastosti op 06-08-2003 10:08 ]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
mja, hier mijn echte post...
ben het wel met radje eens, vind het ook geldklopperij...
Zoveel meer heeft road to rome niet te bieden imo...
paar maps, en paar nieuwe voertuigen DIE JE ALLEEN IN DIE MAPS GEBRUIKT!
dan krijg je 6 maps der bij, van de 14 maps (zoiets geloof ik
)...
jippie...
ik heb RTR wel gekocht, maar doe er eigenlijk helemaal geen moer mee..
het feit dat EA weer een addon uitbrengt is voor idd alleen maar geldklopperij.
dat het wel echte wapens zijn enzo, dat is wel leuk, (naja, rocketpack??) maar toch, het word meer sci fi met dat soort stuff (IMO!!)
dus nee, ik zal SW niet kopen.
disclaimer: is mijn mening he, wil niemand overtuigen dat MIJN mening wet is
ben het wel met radje eens, vind het ook geldklopperij...
Zoveel meer heeft road to rome niet te bieden imo...
paar maps, en paar nieuwe voertuigen DIE JE ALLEEN IN DIE MAPS GEBRUIKT!
dan krijg je 6 maps der bij, van de 14 maps (zoiets geloof ik
jippie...
ik heb RTR wel gekocht, maar doe er eigenlijk helemaal geen moer mee..
het feit dat EA weer een addon uitbrengt is voor idd alleen maar geldklopperij.
dat het wel echte wapens zijn enzo, dat is wel leuk, (naja, rocketpack??) maar toch, het word meer sci fi met dat soort stuff (IMO!!)
dus nee, ik zal SW niet kopen.
disclaimer: is mijn mening he, wil niemand overtuigen dat MIJN mening wet is
Battle.net Spud#2543
EA zal zelf wel met een 21th century Battlefield game komen, maar goed als je wat vernieuwend wil 2004 komt Battlefield Vietnam ook dusVerwijderd schreef op 06 August 2003 @ 08:27:
Wat ik bedoel is dat ze gaan investeren in een mod die ook daadwerkelijk vernieuwend is (ala DC bijvoorbeeld...)
EDIT: @ Denniz je ken beter deze proberen LINK voor de neiuwe wapens op een rijtje
[ Voor 24% gewijzigd door whyz op 06-08-2003 11:45 ]
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Zondagavond 10aug om 22:00 op V8 The Thin Red Line
Oorlogsfilm uit 1998 met o.a. Sean Penn
Gaat over de 2de wereldoorlog 1942 bij GuadalCanal
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
The following error has occurred:
Web Page Not Found Error
Explanation:
The page you tried to access was not found on www.eagames.com. It is possible that page has moved, or that you entered an incorrect URL.
www.eagames.com may also be unavailable due to routine server maintenance. Please check back later, or try using one of the following links:
EA.com Home: Online games from EA.com, the place to play.
EA SPORTS: Information about EA SPORTS retail games.
EA GAMES: Information about EA GAMES retail games.
EA SPORTS BIG: Information about EA SPORTS BIG retail games.
Soz m8
Nu doet hij het wel
Nu doet hij het wel

With Allied forces increasing their air raids on the Fatherland, the Germans need something to bring down enemy bombers. Enter the Wasserfall. This ingenious rocket can be guided by a ground operator with a radio unit, steering by line-of-sight. This advancement in anti-aircraft technology could turn the tide of the war.
Niets nieuws, er is al een custom map met een soort gelijk systeem: je drukt op de enter vehicle toets (default E) en dan vliegen maar en als je ontploft kom je weer terug waar je op enter vehicle heb gedruktSauron-XP schreef op 06 August 2003 @ 13:11:
[afbeelding]
[...]
![]()
eindelijk is daar een geleidende raket, hopen dat ze die ook een gaan gebruiken voor DC
En dit systeem zal net zo werken in SW als ik de filmpjes goed bekeken heb...
Vreemde langdradige oorlogsfilm. Duurt echt heel lang voordat ie op gang komt... Wel mooi gedaan allemaal, maar toch!Niels99 schreef op 06 August 2003 @ 12:50:
Zondagavond 10aug om 22:00 op V8 The Thin Red Line
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Waar valt die custom map te halen? als ik vragen mag, want dat wil ik wel is effe testen.Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 13:20:
[...]
Niets nieuws, er is al een custom map met een soort gelijk systeem: je drukt op de enter vehicle toets (default E) en dan vliegen maar en als je ontploft kom je weer terug waar je op enter vehicle heb gedrukt
En dit systeem zal net zo werken in SW als ik de filmpjes goed bekeken heb...
Waarom gaan al die spellen enzo eigenlijk alleen over WW2? Over WW1 hoor je (bijna) niks.
Verwijderd
tja wat denk je, de wapens van ww1 en en de type gevechten zijn erg boring, dubbeldekkers, oude kannonen, loopgraven, behhh niet leuk.evaarties schreef op 06 August 2003 @ 13:36:
Waarom gaan al die spellen enzo eigenlijk alleen over WW2? Over WW1 hoor je (bijna) niks.
Nou ik denk dat het wel wat zou kunnen worden... Zal igg wel erg vernieuwend zijn.
codename eagle ging bijna over WW1, zelfde tijd, maar in een parallel universum 
wel dubbeldekker enzow
wel dubbeldekker enzow
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ja dat zal het dan wel zijn... ach het gaat wel weer over denk ik. Op discovery zie je nu ook bijna geen Dino series meer...
Xhaos lake was het volgens mij: http://files.flybynightop...edb.php?action=file&id=51primemaximuz schreef op 06 August 2003 @ 13:35:
[...]
Waar valt die custom map te halen? als ik vragen mag, want dat wil ik wel is effe testen.
je moet naar een soort airfield waar twee planes staan en daarna in zo'n bunkertje gaan zitten die je op de airway ziet staan. Deze map heeft hiernaast meerdere features die wel grappig zijn en een doorbraak in custom mappen
Verder wordt hier die raket 'V1' genoemt dacht ik alleen de V1 was geen controlbare missile volgens mij
Verwijderd
Laat maar dit mag denk ik toch niet...
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 15:49 ]
EA heeft een Videoclip vrijgegeven over SW.
http://www.eagames.com/of...efield1942/videoclips.jsp
Liijkt me een zeer stoere Expack..!
[ Voor 17% gewijzigd door Snow_King op 06-08-2003 19:46 ]
http://www.eagames.com/do...al/bf1942/featured_hi.mov lijkt mij een stuk handigerSnow_King schreef op 06 August 2003 @ 19:42:
EA heeft een Videoclip vrijgegeven over SW.
//edit: Nu goede link d8 al komt me bekend voor
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 20:02 ]
Guided missile kan dacht ik al met de bestaande engine, ach, code jatten is altijd leuk 
Ik moet echt zeggen dat SW me gaaf lijkt!
Tijd voor een Poll!
Poll: Ga je Secret Weapons of WWII kopen?
• Ja
• Nee

Ook een poll maken? Klik hier
(Argumentatie is altijd leuk)
Ik heb ja gestemt
Tijd voor een Poll!
• Ja
• Nee
Ik heb ja gestemt
[ Voor 67% gewijzigd door Snow_King op 06-08-2003 20:41 ]
Guided missiles kunnen niet anders had dat heus wel in DC gezetenSnow_King schreef op 06 August 2003 @ 20:19:
Guided missile kan dacht ik al met de bestaande engine, ach, code jatten is altijd leuk
Tijd voor een Poll!
• Ja
• Nee
[afbeelding]
Ik heb ja gestemt
En die 'menselijke' missiles die kunnen dus wel...
//edit: ik mis de optie in de poll: hangt van de demo af
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 20:45 ]
Jah duidelijk ga ik SW halen, battlefield is in mijn ogen de BOM, vooral kwa gameplay hoe het eruit ziet maakt me niks uit. En nu dan bij deze add-on van die geheime wapens, heerlijk 
*Primemaximuz gaat em wel voorbestellen
*Primemaximuz gaat em wel voorbestellen
[ Voor 7% gewijzigd door whyz op 06-08-2003 20:53 ]
* Snow_King doet mee met primemaximuz (wat een kl*te naam om te tikken zeg
)
Ik zal die nog wel eens laten veranderenSnow_King schreef op 06 August 2003 @ 21:16:
* Snow_King doet mee met primemaximuz (wat een kl*te naam om te tikken zeg)
Neen.
Die nieuwe gi-joe achtige wapens lijken me echt helemaal niks
Die nieuwe gi-joe achtige wapens lijken me echt helemaal niks
Dynabyte (10% kortingprimemaximuz schreef op 06 August 2003 @ 21:34:
[...]
Ik zal die nog wel eens laten veranderen, maar snow_king wat zijn de bekende(goeie) bedrijven om spellen voorbestellen?
Gisteren is er een FilePlanet subscriber only film released, maarja, dat lekt toch altijd 
http://www.gaming4all.net...4cd9a050ce9376ca8b51.html
Battlefield 1942: Secret Weapons Trailer #1Snow_King schreef op 07 augustus 2003 @ 09:17:
Gisteren is er een FilePlanet subscriber only film released, maarja, dat lekt toch altijd
Dateiname: bf1942_sw_gsi.zip
Dateigröße: 222.15 MB
Ein Video über Secret Weapons welches ca. 6 Minuten lang ist.
Correct me if i'm wrong, maar 222Mb voor 6 minuutjes film. Dat moet dan wel een UBER kwalitatief filmpje zijn

[ Voor 38% gewijzigd door whyz op 07-08-2003 10:01 ]
Verwijderd
Ik heb BF1942 o.a. gekocht omdat het toch wel iets realistisch had. Met SW wordt het allemaal een beetje te veel fantasie. Maar toch.... 8 nieuwe maps: dat trekt me toch wel! Ik twijfel dus nog. Ik heb RTR ook nog niet. Vind het toch net ff te duur voor wat je krijgt.
Ach ja Secret Weapons lijkt me wel lol om een keer te doen! Maja we zullen eerst eens ff testen morgen met de demo!
omdat bf42 om mn xp1800 + radeon 8500 soms niet helemaal soepel loopt dacht ik, ik installeer de originele (nieuwste) Hercules drivers eens (had de ati drivers). Maar na installatie crasht BF42 meteen naar de desktop als ik het wil starten (met zo'n errorgeluidje). Dit had ik een tijd geleden ook, en toen las ik hier dat je dat regeltje 'allowallrefrehrates'op "1" moest zetten, dat had ik ook gedaan en het werkte. Maar nu (na install nieuwe driver dus) werkt het niet meer
(staat al op 1). Ik heb ook al weer driver ge-'roll-backd' maar nu doet ie het met die oude driver ook niet meer
Ik heb ook mn refreshrate tool aan/uit gezet etc. maar niks helpt meer
Iemand een idee hoe dit op te lossen? Liefst zonder bf weer helemaal opnieuw te moeten installeren.
[edit] ik heb de driver al 'hard' geuninstalled en daarna opnieuw geinstalleerd. Nu werkt ie weer
Maar ik blijf het wel een vreemd gedoe vinden. BF is het enige spel wat aldoor zo zit te kloten met refreshratetooltjes enzo.
[edit] ik heb de driver al 'hard' geuninstalled en daarna opnieuw geinstalleerd. Nu werkt ie weer
[ Voor 16% gewijzigd door Palomar op 07-08-2003 17:18 ]
surf nu naar de dynabyte site en dan kan je daar "Battlefield 1942 Secret Weapons WW2" voor 25 pleuro preordenen...
de (10%) klantenkaartkorting is dan helaas niet geldig
deze actie geld tot 4-9-03 (dan komt hij uit)
prijs op/na 4-9-2003 word 31,95
scheelt dus toch weer 7 eurie
de (10%) klantenkaartkorting is dan helaas niet geldig
deze actie geld tot 4-9-03 (dan komt hij uit)
prijs op/na 4-9-2003 word 31,95
scheelt dus toch weer 7 eurie
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Zoo, 4 sept kan ik gamen!Naar aanleiding van uw bestelling neemt het filiaal van uw keuze telefonisch contact met u op zodra uw bestelling binnen is. Mocht u meer informatie willen hebben omtrent de bestelling dan kunt het best de werkdag na uw bestelling telefonisch contact opnemen met het door u gekozen filiaal. Het telefoonnummer van het filiaal is te vinden onder Adressen/Alle vestigingen in het bovenstaande menu.
Om verder rond te kijken op onze website, maakt u gebruik van de menubalk.
dan laat je hem toch naar een vesteging bij jou in de buurt sturen.. (doe ik ook)
dan haal je hem gewoon die dag ff op en scheelt het verzendkosten.
Ik weet niet of eigenlijk iemand van de mod Experience World War 2 afweet hier?
Maar het is een mod zeker de moeite waard!
Waar gaat die mod over?
Het is gewoon de 2de wereld oorlog, alleen dan is het Battlefield getweaked tot Realisme.
Schot in je borstkas is install kill.
Hoofd? instant kill!
Ook de tanks en planes zijn aangepast.
Alles is gebaseerd op realisme.
Download de mod hier: http://www.gaming4all.net...78ff053162f79bb0e3d9.html
Website mod: http://www.experienceww2.com/
Maar het is een mod zeker de moeite waard!
Waar gaat die mod over?
Het is gewoon de 2de wereld oorlog, alleen dan is het Battlefield getweaked tot Realisme.
Schot in je borstkas is install kill.
Hoofd? instant kill!
Ook de tanks en planes zijn aangepast.
Alles is gebaseerd op realisme.
Download de mod hier: http://www.gaming4all.net...78ff053162f79bb0e3d9.html
Website mod: http://www.experienceww2.com/
Wordt het nou een SP demo of kunnen we een MP demo verwachten? Dat is mij nog niet duidelijk.
hoe laat is het dan eigenlijk in de vs?Verwijderd schreef op 08 augustus 2003 @ 16:08:
Spannend, nog 2.50 uur en dan is de secret weapons demo downloadeble
jagermeister1 --> ik ga er vanuit dat het een mp demo is....
ik zit er trouwens strax klaar voor hoor.. ik download de demo direct
[ Voor 13% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 08-08-2003 16:30 ]
Is Battlefield 1942 dan ook SP?!?jagermeister1 schreef op 08 augustus 2003 @ 16:25:
Wordt het nou een SP demo of kunnen we een MP demo verwachten? Dat is mij nog niet duidelijk.
Deze game is gewoon gemaakt voor MP!!
SP één keer gedaan en daarna nooit meer...

Nog twee uurtjes en dan de hele nacht gamen, tenzij de map snel gaat vervelen, maar dat betwijfel ik!
btw ik vind die horten niet goed gelukt vanze de cockpit zit veeel te ver naar achter nog maar te zwijgen over de jet outakes
ik vind em zelfs lelijk JECH!
De bf1942 horten

De echte horten(let goed op de jet intakes puik stukje disign van die duitsers):

maargoed het de fun er niet minder om maken ik vind alleen dat ze er iets mee aandacht aan hadden mogen besteden
de Goblin is btw wel correct

De bf1942 horten
De echte horten(let goed op de jet intakes puik stukje disign van die duitsers):
maargoed het de fun er niet minder om maken ik vind alleen dat ze er iets mee aandacht aan hadden mogen besteden
de Goblin is btw wel correct
[ Voor 11% gewijzigd door _Drake_ op 08-08-2003 17:08 ]
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Komt er ook een nieuwe voting systeem? Het systeem wat nu in battlefield zit is echt ruk.
btw kunnen we anders zometeen op een irc kanaal ofzo een goede server afspreken waarin we met alle gotters kunnen knallen
Verwijderd
/me opent @ MIRC #SecretWeapons
server irc.tweakers.net
server irc.tweakers.net
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 17:53 ]
Hijs uit, check maar :
http://www.eagames.com/official/battlefield1942/home.jsp
Downloaduuh!
Hijs 164 mb en met een beetje geluk binnen een half uur binnen!
Downloaduuh!
[ Voor 26% gewijzigd door Hidde op 08-08-2003 18:16 ]
ftp://largedownloads.ea.c..._weapons_of_WWII_demo.exe
Download maar mannen
Counter is gebaseerd op je eigen klok, op de servers van EA is het al de tijd.
Download maar mannen
Counter is gebaseerd op je eigen klok, op de servers van EA is het al de tijd.
[ Voor 27% gewijzigd door Hidde op 08-08-2003 18:19 ]
bij mij krijg ik page cannot be displayed, zeg mistix ben je em zelf aan het downe zo niet kan het zijn dat de link er al staat maar nog niet werkt
Shitzooi of hij staat er niet of de server is overloaded
Ga gewoon die ftp op met een ftp progsel ofzo
zul je zien dat er niets aan SW staat 
Overigens een beetje flauw om zo het topic vol te spammen... zou het een geweldige stunt vinden als het SP werd btw
Overigens een beetje flauw om zo het topic vol te spammen... zou het een geweldige stunt vinden als het SP werd btw
doet ut niet hier 
ligt al op zn gat ?
ligt al op zn gat ?
Verwijderd
Uhm mis ik iets? Ik krijg een countdown van 40 minuten...Hidde schreef op 08 augustus 2003 @ 18:15:
Hijs uit, check maar :
Downloaduuh!
/edit lama, hij gaat nu al goed..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 18:23 ]
fileplanet heeft um ook staan (wel waitqueue)
check de site er staan mirrors !! http://www.eagames.com/official/battlefield1942/gamedemo.jsp
Ja al meerdere download links.
Heb ik ff geluk dat ik als 1e was.
Paar Amerikanen hebben al een server gestart.
Kutping voor ons natuurlijk.
Heb ik ff geluk dat ik als 1e was.
Paar Amerikanen hebben al een server gestart.
Kutping voor ons natuurlijk.
==================================================================
Patch 1.45
** IMPORTANT INFO INVOLVING AIR CONTROLS IN PATCH 1.45 **
Patch 1.45 has introduced 3 new AIR controls, located under CONTROLS in
the OPTIONS menu, on the 2nd page of the AIR tab. If you have applied
the 1.45 patch to an existing, previously played install of
Battlefield 1942, you will need to define keys for these controls
in order for them to work while playing.
For reference, if you apply the 1.45 patch to an installation of
Battlefield 1942 that has not been previously played, the keys are
setup by default as follows :
AIR Control Default Key
----------- -----------
GO TO POSITION 4 Key 4
GO TO POSITION 5 Key 5
GO TO POSITION 6 Key 6
Dus er komt waarschijnlijk ook een patch
Patch 1.45
AIR Control Default Key
----------- -----------
GO TO POSITION 4 Key 4
GO TO POSITION 5 Key 5
GO TO POSITION 6 Key 6
jammer dat ik weer 'te laat' ben... download nu met slechts 75kb/sec (ik haal hem nu van filefront af).
Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 18:39:
Patch 1.45
AIR Control Default Key
----------- -----------
GO TO POSITION 4 Key 4
GO TO POSITION 5 Key 5
GO TO POSITION 6 Key 6
nog een file die we allemaal gaan/willen/moeten downloaden....
weer lekker veel dataverkeer voor de fileservers
edit

[ Voor 95% gewijzigd door CycloneX op 08-08-2003 18:44 ]
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
* Maestro.mosjuh gaat nog snel ff eten; dan issie hoop ik net binnen als ik klaar ben;
hopen dat er dan ook (goede) nederlandse servers draaien
hopen dat er dan ook (goede) nederlandse servers draaien
Gaat bij mij nu langzaam van 138kb terug naar 75kb
74,72,70kb
Hmm laatste geruchten zijn dat de 1.45 patch IN de demo zit, ook bedoeld voor retail? Dat weet ik nog niet pas over 30 min.
niet zeuren ik down met 39 kb/sNiels99 schreef op 08 augustus 2003 @ 18:55:
Gaat bij mij nu langzaam van 138kb terug naar 75kb74,72,70kb
voor degene die een snelle en goede server hebben gevonden(en ik bedoel daarmee een battlefield server om op te spelen
Btw irc.tweakers.net en het SecretWeapons kanaal
[ Voor 33% gewijzigd door _Drake_ op 08-08-2003 19:21 ]
Ben ook al bijna bij de 39kb zit nu op 44kb
naja over een paar uur heb ik uhm
Hoop dat die 1.45 alleen voor die demo geld, anders krijgen we weer gezeik met servers en modsVerwijderd schreef op 08 August 2003 @ 19:05:
Hmm laatste geruchten zijn dat de 1.45 patch IN de demo zit, ook bedoeld voor retail? Dat weet ik nog niet pas over 30 min.

ftp://largedownloads.ea.c..._weapons_of_WWII_demo.exe
Een tipje download met DAP gata met 10 connecties nu 280 kb
eerst downloade ik met smartftp en dat ging op het laatste 6 kb ofzo
Een tipje download met DAP gata met 10 connecties nu 280 kb
Verwijderd
keb hem en hij is vet
ik ga hem zeker kopen
water buffel zit er in, rocket vliegtuigje
nieuwe autos. motor met gun
textures zijn ook stukken verbeterd!
ik ga hem zeker kopen
water buffel zit er in, rocket vliegtuigje