- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
om het ff duidelijker te zeggen, je pakt op het vijandelijke schip een bomber rijd een stukje naar voren tot de ammobox en gaat dan in gunnerpositie zitten.
Tja weet ik veel dat dat niet mag, na een hoop gescheld is me wel duidelijk dat de anderen mijn taktiek niet zo waarderen.
Daarna bied ik mijn excuses nog aan, maar word toch gewoon gekickt.
Im mijn ogen is dit toch gewoon een goede taktiek, hoe denken jullie daarover?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Doe eens liev....Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 19:08:
Word ik net van een server afgekickt(coralsea) omdat ik met een vliegtuig op het vijandelijke schip met de reargun van een bomber hun aan het afschieten was.
om het ff duidelijker te zeggen, je pakt op het vijandelijke schip een bomber rijd een stukje naar voren tot de ammobox en gaat dan in gunnerpositie zitten.
Tja weet ik veel dat dat niet mag, na een hoop gescheld is me wel duidelijk dat de anderen mijn taktiek niet zo waarderen.
Daarna bied ik mijn excuses nog aan, maar word toch gewoon gekickt.
Im mijn ogen is dit toch gewoon een goede taktiek, hoe denken jullie daarover?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd

Maarja ik ben wel blij dat er tenminste 1 iemand om kan lachen
Maar er zijn toch 2 spawnplaatsen op een vliegdekschip, het gebeurde een ronde eerder ook op ons vliegdekschip.
De eerste keer wordt je nog verrast en wordt je gekilled, maar dan spawn je toch op het dek eronder met een bazooka of als engineer je loopt naar boven en blaast het vliegtuig. piece of cake.
Dus als je steeds gekilled wordt ben je gewoon dom bezig.
Ik zou niet weer op zo'n server komen met zulkse lullige sh*t regels, ik wil spelen wat de game mij te bieden heeft en niet hoe een domme admin dat wil omdat ie niet kan winnen ofzo.
Verwijderd
Maar ja als je als team zo slecht bent dat ik 15 man kill voordat ze me uitschakelen, dan ligt het toch meer aan hun dan aan mij.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Ik zit met een probleem. Ik heb een Logitech Wingman Extreme Digital 3D aangeschaft. Alles werkt perfect. Aangesloten middels USB, werd meteen herkend. Laatste drivers van Logitech geïnstalleerd, ging ook goed. Maw alles werkt. ECHTER! Als ik BF/DC opstart en ik wil de joystick voor het vliegen gaan configgen dan worden geen van mijn buttonpresses gezien. Ook de throttle etc worden niet herkend...Maw het lijkt alsof BF hem niet ziet.
Nu heb ik ook de software (Logitech Profiler) geïnstalleerd, en daarme kun je wel BF selecteren, maar dan zijn de opties voor het toewijzen aan akties aan de desbetreffende buttons imo te beperkt.
Isser een andere manier?! Doe ik iets vaut?! Wie heeft er nog meer een Wingman Extreme Digital 3D en kan me helpen met die probleem?!
Doet het hier in een keer zonder enige programma's?
Ik heb win2k, was ff instellen in Config scherm en toen in BF, snap het niet bij jou..
Verder over basecampers, ze boeien me geen ene fuck, zijn vaak toch n00bs.
Was vandaag op een duitse server, El Alamein.
Ging er een met een Tiger basecampen, nah, pak ff Wespe, boem in zin aars.
Weg tiger.
Daarna ging ik ff met Wespe op de Allied Airstrip schieten, toen kwamen er ineens 5 Anti-Tanks op me aflopen
*boem* weg ikkûh.
ZO hoort dat nou!
Als team ga je wat doen tegen iemand die je killed en dan ga je hem NIET kicken!
Is er een mogelijkheid om de fps in BF te locken op 60, dit speelt namelijk nogal irritant.
misschien dat iemand hier een oplossing voor weet zodat ie niet meer dropped voor die fractie, dat zou natuurlijk ook handig zijn
specs:
Asus A7N8X Deluxe rev2 bios 1005
2x 256 pc3200 cas3
Gf4 ti-4200 64mb
Amd Athlon 2800+
Weet niet of iemand hier wat aan heeft maar post ze toch maar, voor alle dingen heb ik de laatste officiele drivers en DX9 draaien.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Ik heb het inmiddels wel een beetje voor elkaar, maar ik heb wel alle moves moeten re-assignen, en vervolgens alle buttons en buttonpresses opnieuw moeten programmeren.... Lijkt mij dat dit niet de meest geschikte methode is en ook niet dat dit de manier is waarop het hoort....
Nee, heb alles uitstaan verder.steveman schreef op 29 July 2003 @ 03:19:
kazaa aanstaan?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
X:\Battlefield dir.\Mods\bf1942\Settings\VideoDefault.con en typ daar ergens bij:
renderer.lockfps 60
Volgens mij kun je dit ingame ook wel intikken niet geprobeerd maar zo heb je het iig het er voor altijd staan
En Battlefield is std gelocked tot 100 fps
Ja, maar dan moet je daar wel de kans voor krijgen. Als je als noob nadat je spawnt binnen een halve seconde stukgemaaid wordt door een of andere grapjas ... Ik zeg noob omdat die meestal stug op dezelfde plek blijven spawnenSnow_King schreef op 29 July 2003 @ 00:46:
[...]
Verder over basecampers, ze boeien me geen ene fuck, zijn vaak toch n00bs.
Was vandaag op een duitse server, El Alamein.
Ging er een met een Tiger basecampen, nah, pak ff Wespe, boem in zin aars.
Weg tiger.
Daarna ging ik ff met Wespe op de Allied Airstrip schieten, toen kwamen er ineens 5 Anti-Tanks op me aflopen
*boem* weg ikkûh.
ZO hoort dat nou!
Als team ga je wat doen tegen iemand die je killed en dan ga je hem NIET kicken!
Dat lemminggedrag zie je trouwens ook vaak op bijv. Bocage. Als die brug bij de molen niet te passeren is omdat ie goed gedefend wordt blijven toch de meeste lui het proberen, terwijl je met je jeepje zo over die andere brug kan rijden om ze in de rug aan te vallen
Ik voel me aangesprokenrig0r schreef op 29 July 2003 @ 11:52:
[...]
Ja, maar dan moet je daar wel de kans voor krijgen. Als je als noob nadat je spawnt binnen een halve seconde stukgemaaid wordt door een of andere grapjas ... Ik zeg noob omdat die meestal stug op dezelfde plek blijven spawnen![]()
Dat lemminggedrag zie je trouwens ook vaak op bijv. Bocage. Als die brug bij de molen niet te passeren is omdat ie goed gedefend wordt blijven toch de meeste lui het proberen, terwijl je met je jeepje zo over die andere brug kan rijden om ze in de rug aan te vallen

1 knaagdier in Noord-Europa en Siberië van de familie van de woelmuizen
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Echt joh, ik had wel 180 kills! Ze kwamen met tanks en bazooka's en ze kregen me echt niet te pakken. Ben geeneen keer gekilled alle 3 de rondes.
Heb er ff een screenshotje van gemaakt:
Hoezo het is warm en iedereen verveelt zich te pletterHuggyB schreef op 29 juli 2003 @ 19:10:
Zo hee! Ik was gisteren op server en ik "ownde" iedereen!
Echt joh, ik had wel 180 kills! Ze kwamen met tanks en bazooka's en ze kregen me echt niet te pakken. Ben geeneen keer gekilled alle 3 de rondes.
Heb er ff een screenshotje van gemaakt:
[afbeelding]
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
Ik heb dus een lolpook aangeschaft en heb gisteren ff geprobeerd ermee te vliegen, maar als je sinds de eerste demo al met de muis en keyboard vliegt is het verdomde lastig het fatsoelijk onder de knie te krijgen met een pook te vliegen....
/me zet zijn pook maar weer aan de kant en w8 op een fatsoenlijke arcade vlieger...
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
De eerste demo had geen planesVerwijderd schreef op 30 July 2003 @ 10:08:
Ik ben iig hard met mijn neus op de feiten gedrukt.
1
2
| *#&#$ killed a teammate Newbie is no more :( |
OwhVerwijderd schreef op 30 July 2003 @ 10:08:
Ik ben iig hard met mijn neus op de feiten gedrukt.
Ik heb dus een lolpook aangeschaft en heb gisteren ff geprobeerd ermee te vliegen, maar als je sinds de eerste demo al met de muis en keyboard vliegt is het verdomde lastig het fatsoelijk onder de knie te krijgen met een pook te vliegen....
/me zet zijn pook maar weer aan de kant en w8 op een fatsoenlijke arcade vlieger...

Wat zijn de meningen is het lekkerder vliegen of niet?
(ik kan begrijpen dat het erg wennen is als je het al heel lang speelt met de muis/keyboard maar ik speel het nog niet erg lang)
[This space is for rent]
Verwijderd
Als je eenmaal gewend bent aan een js dan wil je niet meer anders. Als ik die E40,- afzet tegen alle uren Bf1942 die ik ermee gespeeld heb dan heeft hij eigenlijk bijna niets gekost.
Das ongeveer net zo lame als jij die 10 minuten op een vliegtuig staat te wachtenpierre-oord schreef op 30 July 2003 @ 13:20:
Ik denk dat ik echt eens de echte BF moet kopen ofzo, ik speel nu de demo, maar steeds die f###ing teamkillers in een team. Vooral als je al 10 min aan het wachten bent op het respawnen van een vliegtuig, je pakt er eindelijk een en daarna komt er zo'n bijdehandje aanrijden met z'n auto, stapt uit en begint je vliegtuig kapot te schieten...
code:
1 2 *#&#$ killed a teammate Newbie is no more :(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Daar kan me dan zo aan ergeren, heb je versterking nodig bij een vlag, staan er 5 van die eikels op een vliegtuig te wachten.

het liefst moet je beginnen als je een jaar of 9 bent (like me
gewoon in singleplayer wat oefenen met dingentjes dan komt het allemaal wel goed.
shit, gewoon is weer zo'n stopwoordje geworden bij me
[ Voor 8% gewijzigd door steveman op 30-07-2003 21:58 ]
Hoeveel van jullie hebben trouwens The Road To Rome ook gekocht?
Ik heb road to rome gekocht puur omdat ik geld over had, zal het geval ook zo zijn met SWIIBor_de_Wollef schreef op 30 July 2003 @ 23:04:
Welke genotsknots kun je aanraden dan? Ga ik het ook nog weer eens proberen.
Hoeveel van jullie hebben trouwens The Road To Rome ook gekocht?
Tjah ieder vliegt op zijn eigen manier, alleen vraag ik me af vliegen met de muis? ken je niet beter de pijltjestoetsen op het toetsenbord ervoor gebruiken ipv de muis.Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 23:42:
ik vind een pook bagger vliegen, muis + keyboard is 100 x accurater
Tja als ik die goed kon gebruiken zou ik die wel gebruiken, maar het is zo dat als ik 3 knoppen indruk op m'n keyboard dan gaat ie piepen en kan ik dus niet sturen en schieten tegelijk wat in de meeste gevallen wel nodig is.primemaximuz schreef op 31 July 2003 @ 00:36:
Tjah ieder vliegt op zijn eigen manier, alleen vraag ik me af vliegen met de muis? ken je niet beter de pijltjestoetsen op het toetsenbord ervoor gebruiken ipv de muis.
Omdat ik dogfights nooit win gebruik ik het wel als ik aangevallen word door een ander vliegtuig zodat ik beter weg kan komen.
Verwijderd
Maak er eens een van wake, lijkt me kewl!

Verwijderd
Ik heb een tijdje geleden ook zoiets elkaar geflanst...

Too much?..hehe
Hoe maak je die fakes eigenlijk? Is daar een kleine tutorial voor oid?
Verwijderd
Zet zelf je HUD off: game.usehud 0
Positioneer jezelf op 1 plek vanwaar je de screenhots wilt maken.
Op tijd zijn met het maken van screenshot voor de mooiste plaatjes en niet bewegen..op dezelfde plek blijven is cruciaal.
Alles in photoshop laden..., 1 basis plaatje gebruiken..en de rest is knip en plak werk.
Ik had zo'n 400Mb aan screenshots.
1. Je maakt 2 foto's
2. Je opent de ene foto
3. Je opent de andere foto
4. Je drukt bij de tweede foto op Ctrl A, daarna op Ctrl C
5. Je drukt bij de eerst geopende foto op Ctrl V
6. Er wordt nu een nieuwe laag aangemaakt met de gekopieerde foto
7. Je selecteert het stuk dat weg moet, zodat je de oude foto daar kan zien zitten
8. Je drukt op del om het weg te halen of doet het met het gummetje
9. Save for web
zo, heb het maar ff opgehaald
[ Voor 82% gewijzigd door steveman op 31-07-2003 21:40 ]
Verwijderd
Logitech Wingman Extreme Digital 3D btw...
zow daar ben je ff mee bezig geweestVerwijderd schreef op 31 July 2003 @ 19:49:
Is easy te maken ja, maar wel veel werk..tenminste als je veel op 1 screenshot wilt proppen.
Ik heb een tijdje geleden ook zoiets elkaar geflanst...
[afbeelding]
Too much?..hehe
anyway nou 2 van Wake, was neit veel actie op de server vandaar een beetje matigjes

Klikken voor vergroting
Zoek nog nieuwe wallpapers
hmm da's wel gek, het mooie van die digitale dingen is dat ze altijd goed staan namelijk. kun je ook zien of ie afwijkt in configuratiescherm gamedevice dinges?Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 22:06:
Nou ik heb mijn lolpook inmiddels aan de praat.... Alleen nu nog een klein probleempje... Hij wijkt iets af naar rechts.... Meer mensen last van?!
Verwijderd
Heb je hem onder windows al gecalibreerd? Het lijkt me niet nodig met een digitale joystick, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen uiteindelijk blijft het een mechanisch apparaatje.Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 22:06:
Nou ik heb mijn lolpook inmiddels aan de praat.... Alleen nu nog een klein probleempje... Hij wijkt iets af naar rechts.... Meer mensen last van?!
Of misschien moet je je nulpunt iets vergroten.
Verwijderd
Ik heb hem nu aangesloten op mijn gamepoort, maar dan kan ik de software van Logitech weer niet meer installeren.... Ik had hem eerst in mijn USB poort zitten, maar dan kon in de buttons niet configgen ingame....
Tis wel kiezen tussen twee kwaden zeg...
Vage shit he?!
Verwijderd
BTW weet iemand toevallig of het mogelijk is om een deadzone bij de throttle bij 50% in te stellen? Het keerpunt tussen vooruit+achteruit. Kan ik ook eens stilstaan met een jeep als de joystick ingeplugd is.
Kan ik tenminste rustig een sjekkie draaien terwijl m'n mig gewoon rechtdoor vliegt ipv richting de grond
Verwijderd
Thanks!steveman schreef op 31 July 2003 @ 21:38:
zie ook dat fotosoep topic "verveling + digicam= ..."
1. Je maakt 2 foto's
2. Je opent de ene foto
3. Je opent de andere foto
4. Je drukt bij de tweede foto op Ctrl A, daarna op Ctrl C
5. Je drukt bij de eerst geopende foto op Ctrl V
6. Er wordt nu een nieuwe laag aangemaakt met de gekopieerde foto
7. Je selecteert het stuk dat weg moet, zodat je de oude foto daar kan zien zitten
8. Je drukt op del om het weg te halen of doet het met het gummetje
9. Save for web
zo, heb het maar ff opgehaald
p.s. heb je een linkje naar dat fotosoep topic? De search levert niets op?
Verwijderd
Alleen het vliegen met die vliegtuigen is soms lastig, kan de bocht moeilijk halen voor ik neerstort
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Het betreft versie 0.1a
[update]
Ik heb net gespeeld tegen 8 man, en moet zeggen, dat ik het idee van de Star Wars-wereld wel aardig vind. Het is duidelijk te merken dat dit nog een alpha-versie is, want het geheel speelt nog aardig schokkerig.
Als je aan de rebel-zijde speelt, en je spawnt links onderin de basis, dan moet je maar eens proberen te vertrekken met dat grote spaceship. Zal je niet meevallen.
[/update]
[ Voor 102% gewijzigd door RMYuma op 02-08-2003 02:38 . Reden: URL aangepast + aanvulling... ]
| Specs Aurora24 | My music |
Edit: hum dat was dan zeker net op de minuut dat ik het probeerde want hij doet het nu weerThere was a fatal database error - sorry.
[ Voor 37% gewijzigd door rig0r op 02-08-2003 12:38 ]
[This space is for rent]
Maar Steve is een freelance gamer
Verwijderd
Of zijn die letters gewoon niet erg mooi in BF1942? Hoewel ik me niet voor kan stellen dat de console ook zo onleesbaar bedoeld is, letters lopen ook een beetje over elkaar heen.
Nu weet ik niet of dit altijd al zo is geweest, maar kan iemand me bevestigen dat in het gamemenu en bij het introfilmpje de refreshrate anders is?
intro/menu e.d. is 800x600 dus waarschijnlijk heb je dat niet (goed) ingesteld.The_Prince_of_Mu schreef op 03 August 2003 @ 18:46:
Vraag: als ik in het gamemenu zit en ook als ik het introfilmpje bekijk, dan is de refresh rate van mijn monitor slechts 54 Hz, maar in het spel weer netjes 100 Hz op 1024*768.
Nu weet ik niet of dit altijd al zo is geweest, maar kan iemand me bevestigen dat in het gamemenu en bij het introfilmpje de refreshrate anders is?
Verwijderd
Ja... Nou ja, moet er dan maar mee leren leven.evaarties schreef op 03 August 2003 @ 18:39:
Komt waarschijnlijk doordat je AA aan hebt staan. Dan worden ze erg moeilijk leesbaar.
[update]
Inderdaad: het lag aan mijn refreshrate instellingen op 800*600. Die stonden om e.o.a. reden niet goed. Nu werkt het weer prima...
[/update]
[ Voor 52% gewijzigd door RMYuma op 04-08-2003 09:38 . Reden: update... ]
Precies hetzelfde hier, maar in andere games heb ik daar lang niet zo'n last van. Hoe kan dat?
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Gisteravond gespeeld en ik vond em wel leuk. (ja gisteravond pas voor de 1e keer, was terug van vakantie)
Alleen hoe winnen de duitsers?
1) Heb je hem legaal gekocht?Palomar schreef op 04 August 2003 @ 18:40:
ik heb bf42 weer es geinstalleerd en ik probeer het ook es online te spelen, maar op een heleboel servers krijg ik 'Invalid key', en op een aantal anderen niet. Ligt dit aan mijn key of is het iets anders?? Als mn key niet goed is zou ik toch op geen enkele server kunnen spelen?
Indien u op vraag #1 Ja heeft geantwoord, gaat u door naar #2 anders naar #3
2) Je key is gestolen, neem contact op met EA Nederland
3) Ga weg en koop het spel legaal!
[ Voor 4% gewijzigd door Snow_King op 04-08-2003 18:50 ]
Anyway a.s. vrijdag demo van Secret weapons

BronSecret Weapons Multiplayer Demo Screenshots - 8.4.03
Two more exclusive Secret Weapons screenshots will be posted tomorrow 8.5.03.
Secret Weapons of WWII Multiplayer Demo Information
Get ready for a World War II experience like you’ve never imagined. Weapons and vehicles from the Allied and Axis laboratories are about to see combat for the first time in the demo for Battlefield 1942™: Secret Weapons of WWII, the incredible new expansion pack for the 2002 Game of the Year.
In 1944, the locals of a small Dutch town named Hellendoorn witnessed an odd site on an almost daily basis: a huge missile rising from the forest on a tower of fire and smoke. The Germans had aimed most of these powerful V2 rockets at Antwerp, but now they have a new target: the bridge at Remangen, Germany. If they can destroy this bridge, they can slow down the Allied advance across the Rhine River and into the heart of Germany. Can the Germans launch its missile in time to defeat the Allied campaign? In the all-new Hellendoorn mission, just one of eight new campaigns in Secret Weapons of WWII, the fate of the war is in your hands.
The demo also unleashes the power of ten of the 16 new weapons in Secret Weapons of WWII. Fly and fight at the same time with the experimental German rocket pack, or buzz the skies in one of the new compact dynamo fighter planes—the Axis Natter rocket plane or the Allied F-85 Goblin. Both the Axis and Allies also have new motorcycles with machine gun-mounted sidecars, as well as amphibious assault vehicles: the German Schwimmwagen and the American LVT-2 Water Buffalo. The new Axis Flakpanzer, a T-38 tank with an anti-aircraft gun mounted on top, is a nasty beast—but it looks tame compared to the Allies’ Sherman tank with a T-34 Calliope rocket launcher.
With all this plus new hand-held weapons such as silenced SMGs, new assault rifles, and deadly throwing knives, become a deadly force on the most intense virtual battlefields ever created. Prepare yourself for all-out war in the Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII demo, available August 8, 2003 here at the official BF1942 website.
//edit: lees ik net dat Hellendoorn de demolevel wordt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 21:07 ]

Verwijderd
!!!
en btw. bf1942 draait bij mij in multiplayer (met veel mensjes op de server) niet echt snel.. ik schat zo'n 15/20fps.. ik heb net geupgrade en dacht dat mn pc nu wel snel genoeg zou zijn. Ik heb een athlon XP 1800, 512MB, sb live en een radeon 8500LE. Detail staat op medium en 1024x768. Draait ie bij mensen met een vergelijkbare config ook niet echt smooth of hoort het juist wel supersnel te gaan??
Meestal werkt het spel probleemloos maar af en toe loopt het spel half vast als ik op Muliplayer, Internet klik. Dan freezed het spel voor een halve minuut maar de muziek gaat door. Opeens werkt de muis dan weer maar vindt het spel geen servers. Het spel of mijn PC opnieuw opstarten hebben geen effect. Probeer ik het een uur later dan werkt het spel probleemloos.
Ik heb alle firewalls al uitgezet. Maar het lijkt er dan ook op dat het probleem niet bij mijn PC zit maar misschien bij mijn ISP of 1 van de BF hoofdservers. Kan dat?
Hebben jullie een idee waar het probleem precies zit en wat ik eraan kan doen??
Een Battlefield Fan...
heb je (veel?) programma's op de achtergrond draaien? vooral virusscanners willen nog weleens een grote boosdoener zijn.Palomar schreef op 04 August 2003 @ 23:29:
die secret weapons lijkt me erg cool !Maar wordt dat nou een extra map voor bf42 (zoals battle of britain) of een nieuw spel?
en btw. bf1942 draait bij mij in multiplayer (met veel mensjes op de server) niet echt snel.. ik schat zo'n 15/20fps.. ik heb net geupgrade en dacht dat mn pc nu wel snel genoeg zou zijn. Ik heb een athlon XP 1800, 512MB, sb live en een radeon 8500LE. Detail staat op medium en 1024x768. Draait ie bij mensen met een vergelijkbare config ook niet echt smooth of hoort het juist wel supersnel te gaan??
daarnaast is de videokaart natuurlijk ook niet meer het nieuwste v.h. nieuwste.....
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

/edit
ik heb een AMD Athlon 1400 mHz , 384 mb ram geforce 3, iets trager als jou systeem, en draai 1280x1024 @ high zonder problemen, alleen stof geeft wat problemen en erg grote mapsPalomar schreef op 04 August 2003 @ 23:29:
[ Voor 64% gewijzigd door Sv3n op 04-08-2003 23:57 ]
Je hoeft helemaal geen poorten te forwarden voor BF....
Aan je specs ligt het niet.
Welke DirectX heb je?
Wanneer heb je je HDD gedefragmenteerd?
Maar, gebruik ASE (Zie Startpost) voor het zoeken van servers, veel beter dan in-game.
Verwijderd
ja maar als er dan 5 engineers staan, en er komt 1 bommenwerper aan, dan worden ze allemaal weggeblazen en doodgemaakt, schiet je dus ook niets mee op, ja je kan er tijd mee winnen, maar niet zoveelThe_Prince_of_Mu schreef op 04 August 2003 @ 22:53:
Dan moeten er meer man als engineer gaan en de boel blijven repareren. Daarnaast moet je met de radar proberen de meeste bombers al van ver neer te knallen. En let ook op, dat er geen Duitsers op jouw deel van het eiland landen! Want eenmaal op het eiland kunnen ze ook explosive packs bij je gebouwen neerleggen...
Het draait bij Battlefield niet alleen om de CPU (voornamelijk belangrijk bij singleplay of spelen met bots), maar ook om de GPU. Een GeForce3 is sneller dan een Radeon8500LE. Als ik sv3n was, dan kocht ik een nieuwere, snellere grafische kaart, of speelde ik op 800*600...sv3n schreef op 04 August 2003 @ 23:54:
battelefield cd stuk, t erge is, die cd is niet van mij maar van een vriend van mij
cd is van binnenuit naar buiten gescheurd, precies recht en alleen in de onderlaag, bovenop zie je t niet
/edit
[...]
ik heb een AMD Athlon 1400 mHz , 384 mb ram geforce 3, iets trager als jou systeem, en draai 1280x1024 @ high zonder problemen, alleen stof geeft wat problemen en erg grote maps
Verwijderd
De 2de Wereld Oorlog zag er wel heel wat anders uit dan BF1942 in veel dingen klopt bf1942 niet, dus denk ook niet dat je dat de "realiteit" kan noemen meer een soort van arcade game.The_Prince_of_Mu schreef op 04 August 2003 @ 22:44:
Ach, het is weer eens wat anders dan de realiteit. Mij lijkt het op zich een leuke mod, maar de instelling tijdens het spelen zal meer richting Quake-stijl lopen voor mij, dan dat het als een realistische WWII-film over zal komen, zoals BF1942 zelf doet.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 14:49 ]
Kan je de field of view graad veranderen? Ik verander het altijd in 100 graden wanneer ik dat in spellen kan doen, omdat ik 90 en lager claustrofobisch vind.
Ik zie een field of view setting wel staan in de videodefault.com, maar hij staat "aan". Een 1.
Ik heb het in 120 verandert, maar dat ziet er pas vaag uit.... je krijgt ook meteen een crash na een tijdje spelen. Iemand een idee?
Dit topic is gesloten.