Battlefield 1942 topic deel XI

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.200 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 10:43:
[...]

Wauw jij bent echt stoer! Echt gaaf dat je dit aan iedereen wilt laten weten. Mag ik je aanraken? Misschien wordt ik dan ook wel zo stoer als jij en hoef ik niks meer te reinstallen |:(

:Z
offtopic:
Een normalere reactie mag ook, als je een beetje meer in dit topic aanwezig zou zijn zou je weten dat lighteye het niet zo bedoelt.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

primemaximuz schreef op 18 July 2003 @ 10:52:
[...]

offtopic:
Een normalere reactie mag ook, als je een beetje meer in dit topic aanwezig zou zijn zou je weten dat lighteye het niet zo bedoelt.
Ben vaak genoeg op dit topic.... lighteye kan het niet zo bedoelen, maar zeg het dan gewoon niet. Ik ga hier trouwens verder niet op in discussie.... onzinnig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 10:58:
[...]

Ben vaak genoeg op dit topic.... lighteye kan het niet zo bedoelen, maar zeg het dan gewoon niet. Ik ga hier trouwens verder niet op in discussie.... onzinnig
offtopic:
Laat andere mensen in hun waarde en waarom zou hij het dan niet moeten zeggen, grapjes moet je gewoon kunnen maken, maar goed zoals jij dat wilt einde discussie

Is er trouwens al iets bekent over de release data van de SW demo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

primemaximuz schreef op 18 July 2003 @ 00:38:
Download die eerste cd en gebruik de code van je orginele cd.
(Als je dan nog de orginele cd 1 hebt is er naar mijn idee niks aan de hand, omdat dit voor eigengebruik is en een backup van je eerste cd) "Correct me if i'm wrong".

Het is natuurlijk niet helemaal waterdicht omdat je een nocd patch moet gebruiken omdat zo'n Illegale cd niet boot. En sinds de 1.4 patch zijn die nocdpatches niet echt het er beter op gaan doen. Ik gebruikte dan eerst ook een nocd patch puur omdat ik lui was om die BF cd erin te doen, en dat resulteerde in een instabielere BF(bij mij dan)

Beste is toch om een nieuwe cd vragen maar hoe je dat verder doet geen idee, misschien dat iemand anders dat weet/ervaring mee heeft.
hmm, is het niet zo dat ik net zoals cd2 er een image van kan maken ?? (en met virtual deamon mounten). Dan hoef ik toch geen cd-patch te installen?!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 15:52
:9 Ben immidels weer zwaar verslaafd aan battlefield heb een tijdje America's Army gespeeld :O

Gelijk ff Desert Combat geinstalled en het feest kan weer beginnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Erikie schreef op 18 July 2003 @ 11:11:
[...]

hmm, is het niet zo dat ik net zoals cd2 er een image van kan maken ?? (en met virtual deamon mounten). Dan hoef ik toch geen cd-patch te installen?!
Van een orginele cd kan dat al is dat mij nog niet gelukt, maar van een gekopieerde cd? ik weet het niet, ik denk niet dat dat gaat werken. Je kunt het altijd proberen. BF zonder cd door Lighteye --->= UP ;)

[ Voor 6% gewijzigd door whyz op 18-07-2003 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
primemaximuz schreef op 18 July 2003 @ 11:17:
[...]

Van een orginele cd kan dat al is dat mij nog niet gelukt, maar van een gekopieerde cd? ik weet het niet, ik denk niet dat dat gaat werken. Je kunt het altijd proberen. BF zonder cd door Lighteye --->= Down :?
Moet ik weer ff uppen, aog.nl heeft een andere server gekregen :)

Ennuh sorry als ik mensen aanviel hoor met dat reinstall geval...

nog een klein tipje mocht je Battlefield niet werken: probeer de laatste patch opnieuw eroverheen te installeren werkt vaak ook wel ;) en bij 1.4 moet je dus de full version nemen en als ie een melding geeft dat de nieuwste versie er al opstaat dan moet je ff in het register de versie waardes omlaag donderen :P

//edit: tijdelijke url Battlefield zonder cd: http://mapping.armyofgot.nl/tijdelijk/bfzondercd.html

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
CD1 van BF1942 van een vriend van mij is laatst ook al gebarsten! Ben blij dat ik een tijd geleden met CloneCD 4.2 een image van CD1 gemaakt heb. Met Virtual CloneDrive kan ik die image vervolgens mounten en daarmee spelen. Geen no-cd crack of wat dan ook nodig! En geen risico op het beschadigen van m'n kostbare BF1942 CDs.

Inmiddels die image naar die vriend van me gestuurd, maar nu kan hij z'n boekje met serial niet vinden! Wha ha ha! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Virtual Clonedrive rulez! Ik gebruik het voor al mijn spellen en programma-CD's. Bespaart me kapotte CD-ROM's, want die blijven lekker in de hoes, en ook het laden gaat sneller, omdat het van harde schijf gebeurd. Clonedrive werkt in de meeste gevallen prima. Slechts sommige beveiligingen kan Clonedrive (nog) niet omzeilen (bv UT2003).

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb resolutie problemen. Elke keer als ik Battlefield opstart is het spel 640x480 met 16 bit kleuren. Als ik mijn resolutie verander (en dus ook op save druk) en vervolgens weer herstart, zit ik nog steeds met 640x480.

Ik heb de .con files al ge-edit naar 1152 864 32. Iemand enig idee hoe ik het kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
mmhz heb een raar probleem met battlefield...
en dat heb ik nog nooit eerder gehad (heb het ook niet met andere spellen)

als ik het spel speel, dan schokt alles, en het ligt niet aan mn ping want die is 30,
maar aan mn framerate blijkbaar...
of ik AA en FSaa aan heb of niet (draai op 1152, alles vol) het blijft steeds hakken (zelfde effect als een foute ping)
als ik dan mn fps opvraag en naar die lijn kijk, dan daalt ie enorm als ik bijv 360graden draai (het is dan niet 1 enorm dal, maar meerdere, dat is ook met lopen enz)

idee iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juli 2003 @ 20:28:
Ik heb resolutie problemen. Elke keer als ik Battlefield opstart is het spel 640x480 met 16 bit kleuren. Als ik mijn resolutie verander (en dus ook op save druk) en vervolgens weer herstart, zit ik nog steeds met 640x480.

Ik heb de .con files al ge-edit naar 1152 864 32. Iemand enig idee hoe ik het kan verhelpen?
Ik heb een 1280x1024 TFT en deze kan alleen deze reso aan. Als ik per ongeluk op de video settings drukte sprong hij weer terug op 640x480 nu niet meer:
Ik heb de video.con en die andere met de hand ge-edit en op read only gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 16:44

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

ixl85 schreef op 18 July 2003 @ 20:37:

als ik het spel speel, dan schokt alles, en het ligt niet aan mn ping want die is 30,
of ik AA en FSaa aan heb of niet (draai op 1152, alles vol) het blijft steeds hakken (zelfde effect als een foute ping)
als ik dan mn fps opvraag en naar die lijn kijk, dan daalt ie enorm als ik bijv 360graden draai (het is dan niet 1 enorm dal, maar meerdere, dat is ook met lopen enz)

idee iemand?
Same here erg irritant ook nooit eerder gehad en ook niet met andere spellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Laatst online: 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

Is het eigenlijk mogelijk om de res op 1280x1024 te zetten, dat is de max res van mijn tft, en lijkt me wat makkelijker en mooier er uit zien....

Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

woei!!! het is me gelukt door de IJsseltunnel te vliegen!

ff kijken of ik er een demo van kan maken en dan divx en 8)

uhh hoe neem ik een demo op, met Fraps aan vliegen gaat niet lukken :/

met search hier en google heb ik niets ontdekt :(

heeft BF wel een recorddemo functie? (en een playdemo :P)

[ Voor 44% gewijzigd door steveman op 19-07-2003 01:53 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

steveman schreef op 19 July 2003 @ 01:14:
woei!!! het is me gelukt door de IJsseltunnel te vliegen!

ff kijken of ik er een demo van kan maken en dan divx en 8)

uhh hoe neem ik een demo op, met Fraps aan vliegen gaat niet lukken :/

met search hier en google heb ik niets ontdekt :(

heeft BF wel een recorddemo functie? (en een playdemo :P)
Je zou eventueel fraps 2 kunnen gebruiken die laat bij mij de FPS niet zo inkakken, maar je kan maar maximaal 15 seconden opnemen :( (maarjah die mensen hebben er ook voor gewerkt) en verder weet ik niet wat voor progsels je zou kenne gebruiken.
BTW wat is dat level om door een ijsseltunnel te vliegen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

ixl85 schreef op 18 juli 2003 @ 20:37:

idee iemand?
Zet je geluid op 22khz en eventueel hardware acceleration aan :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WTF is de ijsseltunnel :P bedoel je die arnhembridge?

Daarkan ik ook wel doorheen vliegen met een p51 alleen als ik wil recorden met fraps lukt het niet :X

En over die 1280x1024 kwestie: het kan wel met Battlefield door in je profile dat te veranderen en op alleen-lezen te zetten maar zoals ik zei Battlefield is er niet voor gemaakt en het vervormt je beeld in dit geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

die bruggetjes in wake island, die zijn pas tof om onderdoor te vliegen :) 9 x gelukt, en toen werd ik uit de lucht geplukt !!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
nee lekker stunten in battle of brittain als je iemand aan je staart hebt zitten en dan scherpe bochten maken en onder alle tunneltjes doorgaan enz, kheb menig achtervolger tegen een brug zien klappen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaDude schreef op 19 July 2003 @ 10:59:
nee lekker stunten in battle of brittain als je iemand aan je staart hebt zitten en dan scherpe bochten maken en onder alle tunneltjes doorgaan enz, kheb menig achtervolger tegen een brug zien klappen >:)
Dat ruled :D hoor je ineens achter je plof/boem en dan player is no more :D meestal treiter ik nog ff door lol te roepen ofzo, psychologisch effect zeg maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Zozo ik ben nu echt toe aan een joystick.
Die dogfights zijn het leukste wat er is, zeker bij battle of brittain.
Wil ik net opstijgen bij axis zijde, zit er een allied op m'n tail en komt er van voor een een of andere axis tk. Ik trek op b00m :D ik heb nog nooit zo gelachen, volgens mij zagen ze elkaar niet eens we vlogen alledrie op dezelfde hoogte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Nah man, in Market Garden (of Bocage, dat ene level met de molen bedoel ik) heb je ook een klein bruggetje over een rivier.
Ik heb toch echt iemand met een helicopter er onder door zien vliegen :D

Ja, tis DC maar blijft toch erg mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
ThrillSeeka schreef op 19 juli 2003 @ 09:31:
[...]

Zet je geluid op 22khz en eventueel hardware acceleration aan :)
werkt niet, ook neit als ik alles redelijk laag zet (graphs dan)
en bij NOLF 2 alles op zn hoogst (res: 1152, AA op quincunx, fsaa 8x)
loopt het als een speer... :?
ik denk dat het aan die update ligt (1.4)

iemand nog andere ideen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:01
ixl85 schreef op 19 July 2003 @ 15:19:
[...]

werkt niet, ook neit als ik alles redelijk laag zet (graphs dan)
en bij NOLF 2 alles op zn hoogst (res: 1152, AA op quincunx, fsaa 8x)
loopt het als een speer... :?
ik denk dat het aan die update ligt (1.4)

iemand nog andere ideen?
Ik zie in je systeem specs dat je een SoundBlaster Live 5.1 hebt. Die kaart gaf bij mij ook problemen, schokken van het beeld enzo.
Je kan uitsluiten of het daar aan ligt, door tijdelijk je geluid helemaal uit te zetten. Inmiddels gebruik ik de onboard sounds van mn ASUS A7N8X, en sindsdien geen problemen meer.

Dussuh, check dat eerst even, zodat je zeker weet waar het probleem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

ja ik bedoel de arnhem bridge, da's de moeilijkste die ik heb gevonden, helaas kan ik het niet bewijzen dat het me gelukt is. Tja in Bocage stelt eigenlijk niet zo veel voor.

Stom dat je geen ingame demo's kunt opnemen zonder externe proggies. Ik had namelijk het idee om dan pas tijdens de playback van die demo fraps (1 of 2) aan te zetten.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Laatst online: 12-09 15:52
>:) heheh, speel battle of britain ook vaak die fabriek achterin in vier runs met de "JUBBA" weg >:)

Leukste is nog als mensen achter een flakcannon gaan zitten en die proberen je naar beneden te halen en dan gewoon een kilometer achter je aan schieten, zeg maar met het rondje op het vliegtuig ipv een stukkie ervoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

het is de JU88A niet de JUBBA :7

wat wel jammer is is dat de teamplay op pubs ver te zoeken is, het gebeurd zelden dat iedereen je ff repaired voordat ze gaan vliegen , als ze dat zouden doen winnen de allies altijd denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
Ja dat probleem heb ik ook, je kan daarom beter even naar passworded servers zoeken op internet (waar het password dus op de site staat van de clan bijvoorbeeld). Dan heb je meestal wel een betere teamplay aangezien er dan veel goeie mensen inzitten en er is dan ook vaak een mod online.

Anyway, ik zou wel in een clan willen, alleen ik zit al in een MOHAA clan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL

SNEAK-NL

galloooooooooooo

:? volgens mij kan je in meerdere clans zitten, mits het niet hetzelfde spel is hoor ;)
btw, op duitse servers lijkt de teamplay iig beter als op nl servers momenteel, op de duitse servers kom ik zelden lamers tegen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Dinsdag avond heb ik mijn nieuwe comp, kan ik eindelijk weer echt actief worden in BF op 32+ servers. Nu moest ik me zoiezo beperken tot 16 man servers :(
Maar die 2,8 Ghz 800 FSB en 1024 DRR 400 zullen daar wat verandering in brengen ;)
(En ja dit is patserig ;), maar het is lang geleden sinds ik mijn comp heb geupgrade op vidcard na ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:21

Snow_King

Konijn is stoer!

Helaas, maar waar, cheaten in de 1.4 patch met Pure server aan is nog mogelijk.....

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8488/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8487/full.jpg

Check de ammo die ik heb :(

Verder nog even wat quotes
Came across two fuckers the other day after barely being online for 5 mins (so quit, ejected the CD and played Vietcong instead). The two Allied assholes were camping on the German side of the river on Market Garden in stolen tanks and had some invincibility cheat on. Three of us, two Panzers and myself in a Tiger, discovered this when we decided to deal with them. We pounded the living crap out of them and they just stood there
Een topic op een forum met de volgende post er in
the cheats work on pure servers pretty easily...all you gotta do is plant the mods in the base files, ruining your original BF...outside cheats like nofog are still useable without tripping up any server controls, and such...so colored skins, no-fog patches, and such, unfortunately WILL work on this engine, until they get a cheating-death type program to scan for known hack files :(
Zoals jullie zien, cheaten en 1.4 is er nog steeds!
Btw, die screens van mij komen van een trainer, ik kreeg het niet volledig werkend, maar er is wel een trainer die het goed werken krijgt, inc God mode zowel als Infanterie als voertuig.

Ik zoek door en houd jullie op de hoogte!

Btw, ik ben geen cheater, zoek alleen uit wat er allemaal is wat we tegen ons krijgen :(

EDIT:

Vond een leuke draad op BF42.com
http://forums.bf42.com/sh...68342aeea3&threadid=36540
Today my clan had a clan match and some of our guys (most actually) suspected that the other clan was cheating (couldnt prove it though)...

So I went on a little cheats hunt and found out about a new "breakthrough" fog hack cheat that beats Pure servers!!!

So I tried it out and it actually works on any server (pure/none pure/DC/EOD/whatever...)
You have 10 levels of view distances!

This cheat isn't a client side mod, it's an exe file that u start it after starting the game.

Just wanted everyone to know that pure servers don't help anymore and clan wars can be shit again!

So give me back my Mercilles 1942 since pure is shit now

[ Voor 21% gewijzigd door Snow_King op 20-07-2003 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

het was goed zolang als het duurde...
ik heb BF toch tot 1.3 zonder al te veel cheat zooi gespeeld...
maarja, zo vaak speel ik bf toch niet meer...
zal ook denk ik niet meer worden door de cheaters en lamers...

tijd voor het volgende spel...

trouwens denk ik dat BFvietnam niet zon groot succes zal worden als bf1942...
WOII is gewoon interesanter en meer herkenbaar voor mensen.
de slag om guan pen (ofzo, feit dat ik niet eens weet hoe je het schrijft zegt al genoeg ;) ) wie kent die nou!?

al die stuff over D-Day enzo, dat hoor je in je geschiedenis les nog wel veel over!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

hmm ik heb nog geen cheaters gezien geloof ik (wel lamers :( ) maar de berichten die ik hier lees vind ik minder hoopgevend op z'n zachts gezegd.

Tja battlefield Vietnam. Op discovery kijk ik nog wel es naar dat soort documentaires het 1 en ander zal me wel bekend voorkomen neem ik aan. En het lijk me natuurlijk geweldig om in een Huey te vliegen! Volgens mij nog nooit gedaan in een game (in het echt ook niet :/) En lekker met de M60 raggen uiteraard >:)

[ Voor 3% gewijzigd door steveman op 21-07-2003 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is jammer dat goede populaire spellen verpest worden door cheats die bij elke lokale cheatsite te downloaden is. En anti-cheat (kijk maar naar valve zal nooit perfect tegens cheaters werken. Joden zijn het :(

Modbreak:
Tot over 2 weken.

[ Voor 34% gewijzigd door M@NIC op 21-07-2003 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

uhhh snow_king
had je ook echt 99 kogels of stopte hij met schieten na 60 ?

want meeste cheats werken niet op publics alleen op eigen servers en singleplayer games.

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kheb een paar trainers kunnen vinden, no-fog doet het op pure servers en de trainer waar Snow_King het over heeft werkt iig niet op PURE servers. D.w.z. de server registreert de extra bullets niet, je kunt wel blijven schieten maar heeft geen zin, health cheat werkt ook niet :)

En het valt me vies tegen van bijv. nforce dat ze de cheat releases voor online games gewoon vermelden lees reclame maken :?

//edit: ik kan verder, behalve de no-fog dan, niet echt iets werkends vinden dat makkelijk voor het publiek toegankelijk is dus het valt denk ik best nog mee.

Maar er zijn dus wel diverse tutorials om dmv het hacken van geheugen een succesvolle cheat te maken, zoals bijv. team switchen dat schijnt te werken. Mij iig teveel werk om dat ff uit te zoeken, ook omdat cheaten mij verder totaal niet interesseerd in zoverre dan om er beter van te worden :P moet natuurlijk wel op de hoogte blijven van de nieuwste cheats zodat je mensen eventueel kunt herkennen in een war ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 06:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

TepelStreeltje schreef op 21 July 2003 @ 00:19:
het was goed zolang als het duurde...
ik heb BF toch tot 1.3 zonder al te veel cheat zooi gespeeld...
maarja, zo vaak speel ik bf toch niet meer...
zal ook denk ik niet meer worden door de cheaters en lamers...

tijd voor het volgende spel...

trouwens denk ik dat BFvietnam niet zon groot succes zal worden als bf1942...
WOII is gewoon interesanter en meer herkenbaar voor mensen.
de slag om guan pen (ofzo, feit dat ik niet eens weet hoe je het schrijft zegt al genoeg ;) ) wie kent die nou!?

al die stuff over D-Day enzo, dat hoor je in je geschiedenis les nog wel veel over!
Ik denk dat dat voor amerikanen toch een stuk anders ligt ;)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Snow_King schreef op 20 July 2003 @ 23:28:
een paar plaatjes en veel tekst
Dat van die no-fog trainer dat die werkte op een pure server was ik al achter gekomen, maar dat dat soort cheats er nu ook zijn zoals "oneindig" ammo etc. wist ik niks van. Ik vind dit dus ook erg idioot :( , DICE blijft aan het proggen maar telkens zijn er nog gasten die dit omver weten te werpen. Tis jammer eigenlijk zo word een goeie game behoorlijk verragt |:( , de vraag is ook wat kunnen ze er aan doen. Ik denk dat ze er bar weinig aan kunnen doen, en als ze er weer wat aan doen zal iemand het toch weer omzeilen. Gelukkig zijn die trainers niet voor het grote publiek te verkrijgen dus zal je het dan wel niet zo vaak tegenkomen, maar als je het tegenkomt baal je natuurlijk als een stekker.

EA/DICE moeten naar mij idee wat verder gaan tegen die cheats, zoals cdkeys blokkeren maar hoe? geen idee. :?

[ Voor 3% gewijzigd door whyz op 21-07-2003 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Dice heeft er geen rekening mee gehouden dat Battlefield zo'n succes zou worden... Net als Half Life 1 eigenlijk. De Anti-cheat is dus niet echt geweldig. Ik blijf het overigens spelen hoor, als er cheaters zijn komen ze maar mondjesmaat voor.
Ammo cheat? Ik ben toch allang dood voordat mijn ammo op is, en anders vind ik wel een ammo box in de buurt :D

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op 21 July 2003 @ 10:50:
Dice heeft er geen rekening mee gehouden dat Battlefield zo'n succes zou worden... Net als Half Life 1 eigenlijk. De Anti-cheat is dus niet echt geweldig. Ik blijf het overigens spelen hoor, als er cheaters zijn komen ze maar mondjesmaat voor.
Ammo cheat? Ik ben toch allang dood voordat mijn ammo op is, en anders vind ik wel een ammo box in de buurt :D
tja idd, ik kom met een tankje eigenlijk nauwlijks zonder ammo te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:11

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

het gaat er in die cheat om dat je niet hoeft te reloaden, en als je een tankshell schiet, je gelijk weer kan vuren, dat is dus klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

Bass64 schreef op 21 July 2003 @ 04:04:
uhhh snow_king
had je ook echt 99 kogels of stopte hij met schieten na 60 ?

want meeste cheats werken niet op publics alleen op eigen servers en singleplayer games.
ik was er ff bij toen. hij kan blijven schieten maar kogels blijven op 99 staan. reloaden van tankshells gaan idd veel sneller. er zou ook nog een god mode cheat zijn alleen die werkte (nog) niet :X

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik zei ook, die trainer van mij werkte niet helemaal goed on-line, maar er schijnt er een te zijn welke dat wel voor elkaar krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Dat is het dus. Ik zat in een server en er was iemand die bleef maar schieten., dwz": ik hoorde het geluid van die bar wel een minuut lang onafgebroken. Niet dat hij me gekild heeft overigens ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:11

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

dat kan aan je sound card liggen, heb ik ook wel eens, blijft het geluid hangen, en blijft mijn bar gezellig door ratelen terwijl ik aan het reloaden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik heb ook problemen met BF1942. Liep altijd vrij goed, maar nu heb ik problemen in bijv. The Battle of Brittain. Soms dropt mijn fps gewoon tot 10 of zelfs nog lager. Had net zelfs dat mijn hele systeem gewoon hing. Alleen een reset was nog mogelijk. Heb een Radeon 9500 128mb. Draai BF wel op een hoge resolutie. Ik meen iets van 1200X900 ofzo.. Heb namelijk een TFT scherm en volgens mij kan ie lagere resoluties niet goed weergeven. Nog tips? Heb WH accelleration voor mijn SB Live aan, staat op 22khz, full detail.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

jagermeister1 schreef op 21 juli 2003 @ 13:17:
Ik heb ook problemen met BF1942. Liep altijd vrij goed, maar nu heb ik problemen in bijv. The Battle of Brittain.........
laat me raden dat gebeurde bij de factory ?
zit ergens een bug in dat iedereen lage fps/lag krijg

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Bass64 schreef op 21 July 2003 @ 16:17:
[...]
laat me raden dat gebeurde bij de factory ?
zit ergens een bug in dat iedereen lage fps/lag krijg
ik heb op BoB ook zulke perfomance probs..... echt jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

Nou, bij mij hangt ie tegenwoordig (bij BoB). Maar niet alleen dat maar mijn hele pc.
Weet niet precies waar dat aan ligt, iemand een idee ??

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

bartaa schreef op 21 juli 2003 @ 22:46:
Nou, bij mij hangt ie tegenwoordig (bij BoB). Maar niet alleen dat maar mijn hele pc.
Weet niet precies waar dat aan ligt, iemand een idee ??
Dat had ik vanmiddag ook. Waarschijnlijk omdat ik HW accelleration voor de geluidskaart aangezet had. Nu heb ik de settings allemaal wat lager gezet, en het loopt weer. Dan maar wat minder eyecandy. Misschien dat het warme weer ook wel zijn effect heeft. Zit te denken om mijn PC weer eens te gaan upgraden. Nieuwe proc en geheugen. Met name heb ik last van performance probs als ik op servers met meer dan 32 man speel en het heel druk op mijn scherm is.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL

SNEAK-NL

galloooooooooooo

wat ik tegen kwam op bf42.com
een interview met FH mod, dus rond augustus moet ie komen begrijp ik :9~ :9~ :9~
mits we geluk hebben
hier een rechtstreekse copy en past van het interview :)

Forgotten Hope Interview (English)
Firehead/ Sotoro: Hi Master Minder! First of all in the name of modguide.de, PlanetBattlefield.de and of course our faithful community we want to say thanks for spending your time for this interview. We all hope that you can give us answers to all our questions. Let’s start with the first one!
Master Minder: It’s a pleasure for me. Let’s go!
Sotoro: A few people will be wondering why you created a WWII mod which is particularly similar to the original BF1942 game. Can you explain where the difference between Forgotton Hope and BF1942 is?
Master Minder: Basically FH is “only” an extension for BF1942. The idea was to improve the original BF1942 game.
Firehead: How many people are actually involved in this project?
Master Minder: Actually we’ve only a few people working active for the mod but entirely we’re 15 people.
Sotoro: Did you create any special features which are exclusively made for FH?
Master Minder: Yes! We created a lot of things which are really new to the game. These things are always known but they weren’t used before, for instance trains, a new damage system and a new class system.
Firehead: You know that **** symbols are strongly forbidden in Germany. How did you solve this in the game?
Master Minder: We’ll publish two different versions of FH. The first one will be an uncensored international version; the second one will be a version for the German and Japanese area.
Sotoro: If you take a look at your Homepage you’ll see a lot of models (vehicles, weapons etc.). How many of them will be involved in the first FH version or do you plan to involve them step by step?
Master Minder: Actually we don’t know exactly how many of them will be in the first release but it’s a matter of fact that not every plane or vehicle will take part in the first Alpha. We try to integrate as much as possible.
Firehead: In BF1942 it’s rather easy to control the vehicles. Will you improve that though?
Master Minder: Definitely yes! People who had looked at our forum before might have seen a lot of stories about the different handlings of vehicles and planes.
Sotoro: Back to the trains. Will this be a completely new gameplay? I’m thinking about “S&D” missions where the trains could be a kind of moveable targets. Can we expect anything like this?
Master Minder: We’re thinking about maps and missions where the main subject or target is a train but at this moment I don’t want to say anything more about it.
Sotoro: It’s repeated often to the FH mod, that it concentrates on airplanes too strongly and ground vehicles are neglected. Is this true or will the relation between planes and ground vehicles be equalled?
Master Minder: This rumor arose presumably after we posted a long time only about airplanes in our news but who once flings a blick however into our Vehicles Section will state, that we’ve twice as many vessels as country vehicles.
Firehead: Do you think that FH is interspersed opposite DC or EOD?
Master Minder: I personally find that both Mods are very interesting - in the arrangement I would of course always favour FH but I think every developer with his Mod would do that too since one is simply proud of his done job. Therefore I do not think that my answer can be objective
Sotoro: With the upcoming expansion pack "Secret Weapons of WWII" EA will go a rather “Action” - like way. Something you hold from that and perhaps will this have also effects on FH since it seems better to the players too fallen than a realistic game?
Master Minder: Oh ever, FH has to offer at least as much action. I don’t think that it will have effects on us because we’ll release much formerly and our fan municipality stands now more on realism.
Firehead: Did you have any obstacles that had arisen from the 1.4 patch?
Master Minder: Some at the code had to be re-worked that has stopped us, however, but only indirect because some days after 1.4 we had a 1.4 faultless version ready.
Firehead: Do you pay always attention to historical correctness with your vehicles and at your arms?
Master Minder: Natural, what would be a Mod that puts on realism without realistic vehicles?
Sotoro: I guess you can’t hear the question in an indeed certain way anymore, but I set it up once in spite of that. When can we reckon approximately on the first public release of FH?
Master Minder: It’s a matter of fact that we ourselves don’t know this exactly. At the moment we bumped off a lot of bugs and finish many other things. It would be nevertheless pitiful, when already the first version would have innumerable bugs, wouldn’t it? However, you could look up already on our HP that we try do release it at the end of July or at the beginning of August.
Firehead and Sotoro: We already thank you for the time and your patience that you raised for this interview and keep on requesting you and your team a lot of success with Forgotten Hope !!!
Master Minder: Thanks, furthermore I also wish you a lot of success with your fanpages - C'ya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

omg zonet een n00b niet normaal :)

ik rij weg en m'n enige teammate gastje "requesting a pickup!" spammen.
ik rij lekker door...

hij: "@#$@#!!!!"

ik : "dude this is a tiger, a 1man tank"

zonet ook nog een wel heel vreemde vent meegemaakt, eerst tk-ed ie me 2 keer en daarna blijft ie braaf m'n tank volgen als engineer en fixt ie steeds m'n tank :)

rare jongens kom je soms tegen.

hmm gek nu doet de ingame gamespy dinges het niet meer :?

[ Voor 14% gewijzigd door steveman op 22-07-2003 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Erm, ik vraag ook altijd om een pickup omdat je ook OP de tank kan zitten :D
Alles beter dan lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FoggyFreek schreef op 22 July 2003 @ 12:43:
Alles beter dan lopen...
Als de tegenstander een stukkie sterker en dus beter is loop ik veel liever, dan heb je minder kans gezien te worden dan met een vehicle die men al van heinde en ver aan ziet komen :P

Ik opereer dan voornamelijk ook het liefst in me uppie als assault, dr zijn teveel mensen die wellus bij me in de buurt lopen en in het wilde weg beginnen te schieten (of gericht op een hele afstand) heb ik een hekel aan :X je valt veels te veel op.

Mijn tactiek is dan als infantry voornamelijk alleen schieten als het echt nodig is, d.w.z. als de vijand jouw gezien hebt, en zeker als je voor een vlag gaat die eerst nog grijs moet en er dus vijandelijke troepen nog kunnen spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Tja ik vind het ook wel fijner om alleen te lopen, maar in een map als El Alamein is dat niet echt te doen want dan ben je alleen maar onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
daarom speel ik ook nooit el alamein alleen mappen waar je wat te doen hebt en niet constant moet w8en op vehicles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

totally agreed

Een map mag van mij best groot zijn maar gooi hem dan ook vol en niet van die grote open vlaktes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

FoggyFreek schreef op 22 July 2003 @ 12:43:
Alles beter dan lopen...
kon in principe ook nog, maar z'n reactie later "sory" past er ook niet bij, en in de tijd dat ie zat te schelden kon ie ook makkelijk typen "let me get on"

het was een n00b dus!

ik vind el alamein juist een wereld map!, niet dat hectische gedoe (het is geen Q3!). Nou kan dat ook komen omdat ik graag vlieg en daar is een ruime map ook wel goed voor. In een map Market Garden ben je eigenlijk steeds bezig met bochten maken, en over de duitse basis vliegen is al helemaal af te raden, altijd wel iemand die met de flak je toestelletje pijn doet :D.

[ Voor 35% gewijzigd door steveman op 22-07-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 13:48:
daarom speel ik ook nooit el alamein alleen mappen waar je wat te doen hebt en niet constant moet w8en op vehicles :P
Daarom ruleren berlijn en stalingrad ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe mericless is uit. Kan ik deze gewoon installen en dan nog gewoon alle server joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Laatst online: 12-02 15:25
steveman schreef op 22 July 2003 @ 01:28:

ik rij lekker door...

zonet ook nog een wel heel vreemde vent meegemaakt, eerst tk-ed ie me 2 keer en daarna blijft ie braaf m'n tank volgen als engineer en fixt ie steeds m'n tank :)

hmm gek nu doet de ingame gamespy dinges het niet meer :?
je kunt toch bovenop de tank liggen/staan!
Ik heb wel eens met 5 man op een tank gestaan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 09:43:
Nieuwe mericless is uit. Kan ik deze gewoon installen en dan nog gewoon alle server joinen?
Alleen UNPURE servers, maar welke dat zijn is vaak niet helemaal duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmms ziet en klinkt super... net bob gedaan op een ea server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb even dat interview met die FH dude mooi gemaakt, fijner lees baar ;)

Forgotten Hope Interview (English)
[i]Firehead/ Sotoro: Hi Master Minder! First of all in the name of modguide.de, PlanetBattlefield.de and of course our faithful community we want to say thanks for spending your time for this interview. We all hope that you can give us answers to all our questions. Let’s start with the first one!
Master Minder: It’s a pleasure for me. Let’s go!

Sotoro: A few people will be wondering why you created a WWII mod which is particularly similar to the original BF1942 game. Can you explain where the difference between Forgotton Hope and BF1942 is?
Master Minder: Basically FH is “only” an extension for BF1942. The idea was to improve the original BF1942 game.

Firehead: How many people are actually involved in this project?
Master Minder: Actually we’ve only a few people working active for the mod but entirely we’re 15 people.

Sotoro: Did you create any special features which are exclusively made for FH?
Master Minder: Yes! We created a lot of things which are really new to the game. These things are always known but they weren’t used before, for instance trains, a new damage system and a new class system.

Firehead: You know that **** symbols are strongly forbidden in Germany. How did you solve this in the game?
Master Minder: We’ll publish two different versions of FH. The first one will be an uncensored international version; the second one will be a version for the German and Japanese area.
Sotoro: If you take a look at your Homepage you’ll see a lot of models (vehicles, weapons etc.). How many of them will be involved in the first FH version or do you plan to involve them step by step?

Master Minder: Actually we don’t know exactly how many of them will be in the first release but it’s a matter of fact that not every plane or vehicle will take part in the first Alpha. We try to integrate as much as possible.
Firehead: In BF1942 it’s rather easy to control the vehicles. Will you improve that though?

Master Minder: Definitely yes! People who had looked at our forum before might have seen a lot of stories about the different handlings of vehicles and planes.
Sotoro: Back to the trains. Will this be a completely new gameplay? I’m thinking about “S&D” missions where the trains could be a kind of moveable targets. Can we expect anything like this?

Master Minder: We’re thinking about maps and missions where the main subject or target is a train but at this moment I don’t want to say anything more about it.
Sotoro: It’s repeated often to the FH mod, that it concentrates on airplanes too strongly and ground vehicles are neglected. Is this true or will the relation between planes and ground vehicles be equalled?

Master Minder: This rumor arose presumably after we posted a long time only about airplanes in our news but who once flings a blick however into our Vehicles Section will state, that we’ve twice as many vessels as country vehicles.

Firehead: Do you think that FH is interspersed opposite DC or EOD?
Master Minder: I personally find that both Mods are very interesting - in the arrangement I would of course always favour FH but I think every developer with his Mod would do that too since one is simply proud of his done job. Therefore I do not think that my answer can be objective

Sotoro: With the upcoming expansion pack "Secret Weapons of WWII" EA will go a rather “Action” - like way. Something you hold from that and perhaps will this have also effects on FH since it seems better to the players too fallen than a realistic game?
Master Minder: Oh ever, FH has to offer at least as much action. I don’t think that it will have effects on us because we’ll release much formerly and our fan municipality stands now more on realism.

Firehead: Did you have any obstacles that had arisen from the 1.4 patch?
Master Minder: Some at the code had to be re-worked that has stopped us, however, but only indirect because some days after 1.4 we had a 1.4 faultless version ready.

Firehead: Do you pay always attention to historical correctness with your vehicles and at your arms?
Master Minder: Natural, what would be a Mod that puts on realism without realistic vehicles?

Sotoro: I guess you can’t hear the question in an indeed certain way anymore, but I set it up once in spite of that. When can we reckon approximately on the first public release of FH?
Master Minder: It’s a matter of fact that we ourselves don’t know this exactly. At the moment we bumped off a lot of bugs and finish many other things. It would be nevertheless pitiful, when already the first version would have innumerable bugs, wouldn’t it? However, you could look up already on our HP that we try do release it at the end of July or at the beginning of August.

Firehead and Sotoro: We already thank you for the time and your patience that you raised for this interview and keep on requesting you and your team a lot of success with Forgotten Hope !!!
Master Minder: Thanks, furthermore I also wish you a lot of success with your fanpages - C'ya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

En er is weer Battlfield 1942 nieuws!

De Special edition die er zal komen van BF zal geen Secret Weapons bevatten!
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8653/thumb.jpg

Wat zal er dan wel in zitten?
- Battlefield 1942
- Road to Rome
- Goodies
Dat is wat ik verwacht.

Verder nog nieuws uit de mapping en devvind wereld.

Ik heb weer wat screens gezien van Battle of Rome van Lighteye en moet zeggen
dat het er erg goed begint uit te zien!

Ook da_burp uit Army of GoT schiet op mijn zijn Nebelwerfer!
Of de Nebelwerfer in BoR te vinden zal zijn? Wie zal het zeggen?

Ok, dat was al mijn BF informatie weer voor vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op 22 July 2003 @ 01:28:

ik rij lekker door...

Nou ik heb dit ook wel eens gehad, maar dan was ik die vent. Was ineens van side gewisseld en had dat zelf niet door. Loop je op je oude vijanden te schieten, blijken dat ineens je allies te zijn. Is wel dom, maar mij wel eens overkomen. Daarna moet je het natuurlijk weer goedmaken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 21:49:
[...]
Nou ik heb dit ook wel eens gehad, maar dan was ik die vent. Was ineens van side gewisseld en had dat zelf niet door. Loop je op je oude vijanden te schieten, blijken dat ineens je allies te zijn. Is wel dom, maar mij wel eens overkomen. Daarna moet je het natuurlijk weer goedmaken ;)
Heb ik ook wel eens, alleen dan tijdens clanwars.
ben je zo gestressed, dan schiet je echt op alles wat beweegt.
Dan loopt ineens een Allied van je je recht tegen het lijf net om de hoek, dan schrik je je echt kapot!
Soms schiet ik dan uit schrik reactie hem helemaal kapot.
Dit gebeurd me ook wel eens op pubs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:15

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Snow_King schreef op 25 juli 2003 @ 20:56:
En er is weer Battlfield 1942 nieuws!

De Special edition die er zal komen van BF zal geen Secret Weapons bevatten!
[afbeelding]

Wat zal er dan wel in zitten?
- Battlefield 1942
- Road to Rome
- Goodies
Dat is wat ik verwacht.

Verder nog nieuws uit de mapping en devvind wereld.

Ik heb weer wat screens gezien van Battle of Rome van Lighteye en moet zeggen
dat het er erg goed begint uit te zien!

Ook da_burp uit Army of GoT schiet op mijn zijn Nebelwerfer!
Of de Nebelwerfer in BoR te vinden zal zijn? Wie zal het zeggen?

Ok, dat was al mijn BF informatie weer voor vandaag!
http://videogames.reviewi...eviews_uk/B0000A5B8J.html

Hier staat de deluxe edition release date op 12 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ja, ook SW komt op 12 Sept.

Vraag me toch af wat te verwachten er van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

_Administr8or_ schreef op 23 juli 2003 @ 09:49:
[...]

je kunt toch bovenop de tank liggen/staan!
Ik heb wel eens met 5 man op een tank gestaan! ;)
dan had ik die tank graag gebombardeerd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
Weet iemand hoe ik die irritante lege, zwarte balk weg krijg ? Het is zo'n info balkje, maar dan leeg en op een rare plek. Ik heb geen idee hoe ik er aan kom, maar belangrijker is hoe ik er vanaf kom :P Het ding is nogal irritant tijdens het spelen :(

Heb legale BF1942, al een keer opnieuw geinstalled, toen was et een tijdje weg, maar nu duikt ie ineens weer op. Spawn interface oproepen en weer wegdoen helpt ook niet...

Pic :
Afbeeldingslocatie: http://rig0r.bravehost.com/bf1942-balk.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
ROFL, waarom denken mensen dat zulk soort dingen aan de legaliteit van de game liggen? :?

Druk eens een paar keer op T, volgens mij is dit iets van de Tooltips! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

ik heb er ook soms last van met de 1.4 patch, oorzaak onbekend.

Vaak is het na een map-change weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Epitome schreef op 26 juli 2003 @ 23:36:
ROFL, waarom denken mensen dat zulk soort dingen aan de legaliteit van de game liggen? :?

Druk eens een paar keer op T, volgens mij is dit iets van de Tooltips! :)
Mja ik zeg dat maar om te voorkomen dat onwetenden gaan lopen bleren over al dan niet legale versies ;)

Tooltips ist niet helaas. Heb et hele zootje nog maar es opnieuw geinstalleerd, en tis nu weer weg, voor zolang als et duurt.

@Snow_king: het is bij mij idd ook sinds 1.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

rig0r schreef op 26 juli 2003 @ 23:53:
[...]

Mja ik zeg dat maar om te voorkomen dat onwetenden gaan lopen bleren over al dan niet legale versies ;)

Tooltips ist niet helaas. Heb et hele zootje nog maar es opnieuw geinstalleerd, en tis nu weer weg, voor zolang als et duurt.

@Snow_king: het is bij mij idd ook sinds 1.4.
tja, heel raar, maar ik heb het maar weinig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Speel al een tijdje battlefield online, heb gelukkig van cheats nog niets gemerkt. Nu moet ik zeggen dat het voordeel van een cheat op een public denk ik minimaal is. Vooral in maps als wake island etc zal een no-fog cheat je niet helpen tegen alle planes. Kan me wel voorstellen dat het clan wars kan verneuken, sterker nog het is iets waar je een hele game mee omzeep kan helpen (cs anyone? ik ben gestopt omdat ik echt helemaal ziek werd van die sneue llama's daar...) :(

Wat ook al eerder genoemd werd, het feit dat je als engineer of medic geen punten krijgt voor het repareren of healen vind ik vreemd. Wanneer er namelijk punten mee verdiend kunnen worden zullen mensen sneller geneigd zijn deze class te kiezen en gebeurt het misschien zelfs dat je tank zonder tien keer te vragen 'zomaar' gerepareerd word. Dit zou de teamplay ten goede komen.

Wat me trouwens opvalt is dat er over het algemeen op duitse servers beter geteamt word dan op nederlandse :X Ik speel daar dus eigenlijk ook alleen nog maar en meestal met veel plezier.

Misschien is het trouwens een idee om wat IP's te posten van leuke servers? Ik zal dat later vandaag zeker eens doen. Ik meen dat het in mijn geval om 2 duitse en 1 deense (oid) server gaat. Met @home een ping van 40/70 en een max player count van 40 personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
A.s. maandag waarschijnlijk Battlecraft versie 1.1
Version 1.1 of Battlecraft 1942 slated for release on Monday 28th of July.

You may now rejoice.

A non-inclusive list of new features:

New texture generation combined with a surface map painter creates beautifully smoothed, paintable (from within Battlecraft 1942) textures that look as good (or better) than on the original Battlefield maps.

A nudge tool for small changes in object position along the X and Y axis.

An undo tool for object movement and material mapping.

Lock and unlock feature for objects, so that after you've got your sandbag in just the right position, you can lock it in place and not worry about accidentally moving it.

Copy To, allowing you to make a (renamed) backup of your map. The only reason we're not calling it "Save As" is that after using Copy To, you'll still be working inside your original map. But yes, it is a quick and easy way to rename your maps.

Improved terrain editing tools-- raising, lowering, smoothing now functioning even better than before.

Con File editor, allowing you to edit con files without unpacking the level .rfa

The way Battlecraft 1942 handles loading and unloading of textures during surface map generation, shadow generation, etc. has been changed to use far less memory-- hopefully alleviating many of the crashes users have been experiencing.

ATI card texture rendering problems have been fixed.

And even more.
You may now cheer mightily.

Spend the weekend getting sleep and stocking up on soda and chips-- I've got a feeling some of you won't be leaving the house for a week after Monday.
Yours,

Tom Benson, AKA Fluffy, AKA the proud tester of the best goddamn map editor in the world.
Bron

Niet dat ik erop zit te wachten :P

Maar goed HET alternatief is nog steeds editor42 versie 0.31 doet bijna hetzelfde als BC zo niet waaaaay beter: voor info over editor42: http://bfed.3dmax.org/ is eigenlijk meer een progsel voor de mensen die niet 1,2 klik een map in elkaar willen zetten en vooral voor de mooie texturegrounds die je ermee kunt maken :)

Laatste 'roddels' over de SW demo is misschien maandag maar waarschijnlijk aankomende vrijdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Toch altijd leuk die nieuwe Battlecraft, Lighteye, je kan niet oordelen voordat je het gezien hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 12-09 21:57

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Vanmorgen weer wat geleerd op Omaha Beach als allied (wat een rot-map).

Ik was als artillerie bezig (samen met 2 scouts, eindelijk teamplay) en opeens werden we constant geraakt door defguns, ok,ik met de boot naar achteren en ze bleven me raken, ik dus weer naar voren en een bocht maken, lig ik opeens vast :(

Iedereen van mijn team maakte me uit voor nOOb (terwijl ik al sinds de demo BF speel, maar dat weten zij niet)
Maar goed, na veel ge-etter boot uiteindelijk weer los, helemaal gerapareerd en dergelijke, ik weer richting strand, en ik met de boot heen en weer blijven varen zodat de defguns me niet raakten, envenals de tanks op het strand.

Zit opeens de boot halverwege de linkerkant (op de map) vast, niet in het lichtblauwe water oid, maar gewoon met de neus nog net ter hoogte van het strand.

Iemand al iets soortgelijks meegemaakt?

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat die boot gewoon met rust.... ga voor de flag op het strand, die boot respawand wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me ff vertellen hoe je nu het beste kunt schieten met AA/flak? Moet je voor het toestel uit richten? Of gewoon erop? Ik heb nooit een idee wanneer ik nu wat raak en wanneer niet... Zo nu en dan zie ik zwarte wolkjes op de meest vreemde plekken... Ik ram er maar wat op los en dat is natuurlijk nutteloos...

Tips, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 17:52:
Kan iemand me ff vertellen hoe je nu het beste kunt schieten met AA/flak? Moet je voor het toestel uit richten? Of gewoon erop? Ik heb nooit een idee wanneer ik nu wat raak en wanneer niet... Zo nu en dan zie ik zwarte wolkjes op de meest vreemde plekken... Ik ram er maar wat op los en dat is natuurlijk nutteloos...

Tips, anyone?
Kan je hier helaas geen antwoord op geven kan alleen maar zeggen dat ik hetzelfde gevoel heb.
Wanneer ik in een vliegtuig vlieg word ik menig keer helemaal verrot geschoten door die flaks maar als ik de flak bestuur raak ik volgens mij nooit ene vleigtuig. :X
Tips zijn zeer welkom.

offtopic:
ik moet trouwens zeggen dat ik BF steeds leuker begin te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je moet dus voor de richting schieten waarin de vijand gaat. Dit geldt voor alle wapens. Je hebt dus skill/ervaring nodig om te weten waar je moet schieten, het hangt af van de snelheid van het object dat d00d/kapot moet en de afstand ervan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Je moet ermee rekening houden dat een kogel enige tijd nodig heeft van het wapen tot het doel te geraken.

Bij de Flak/AA kan je goed een kogel zien gaan, je moet een beetje inschatten waar je voor het doel moet mikken om het goed te raken.

De zwarte wolkjes geeft aan dat je iets raak, dat hoeft niet perse je doel te zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Epitome schreef op 27 July 2003 @ 21:30:
Je moet ermee rekening houden dat een kogel enige tijd nodig heeft van het wapen tot het doel te geraken.

Bij de Flak/AA kan je goed een kogel zien gaan, je moet een beetje inschatten waar je voor het doel moet mikken om het goed te raken.

De zwarte wolkjes geeft aan dat je iets raak, dat hoeft niet perse je doel te zijn! :)
de zwarte wolkes geven aan dat de shell ontploft ---> de "kookwekker" is afgelopen en het projectiel zegt *plof*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat zouden de witte wolkjes dan betekenen? (En nee, ik bedoel niet de gewone wolken in de lucht) Je hebt nl verschillende kleuren bij het ontploffen van de shell.
Dacht toch dat wit een misser was en zwart een treffer. (=dat fragmenten v/d shell een voorwerp geraakt hebben)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

wit? ff checken hoor.

volgens mij ontstaan er bij explosies van die dingen random tinten rookwolkies

van lichtgrijs tot donkergrijs/zwart.

[ Voor 76% gewijzigd door steveman op 28-07-2003 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Je moet iig voor het vliegtuig mikken, en als je raakt, dan krijg je van die diagonale streepjes in je crosshair. Net als wanneer je een tank raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
evaarties schreef op 28 July 2003 @ 10:22:
Je moet iig voor het vliegtuig mikken, en als je raakt, dan krijg je van die diagonale streepjes in je crosshair. Net als wanneer je een tank raakt.
Niet altijd met een flak soms ook niet met andere wapens, vooral met een flak is het een beetje met gevoel richten. (het is dacht ik nu ook een serverinstelling geworden)

Die shells van een flak komen toch redelijk snel eruit en dus schiet ik meestal wel ervoor maar steeds een beetje heen en weer, naar het plane toe en er weer wat vanaf enzov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

En mikken met een vliegtuig (bommen)? Zijn daar nog handige tips voor behalve veel practice?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Is er al nieuws over battlecraft1942?

1.1 zou toch uitkomen vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
steveman schreef op 28 July 2003 @ 03:21:
wit? ff checken hoor.

volgens mij ontstaan er bij explosies van die dingen random tinten rookwolkies

van lichtgrijs tot donkergrijs/zwart.
Wit/grijs wolkje = mis ! Zwarte wolk is raak. Of dit in et echt ook zo is betwijfel ik, maar in het spel iig wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bor_de_Wollef schreef op 28 July 2003 @ 10:43:
En mikken met een vliegtuig (bommen)? Zijn daar nog handige tips voor behalve veel practice?
Moeilijk uitleggen, je moet iig de cockpit view gebruiken. 3rd view zou ik niet doen is wel makkelijk met bomben maar met dogfights ben je de lul. Dus leer cockpit view te gebruiken.

Is verder gewoon kwestie van oefenen, vaak helpt het wel als je ff snel op C drukt van camera view veranderen dus om te kijken waar je bom terecht komt en zo de ervaring opdoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
rig0r schreef op 28 July 2003 @ 11:00:
[...]

Wit/grijs wolkje = mis ! Zwarte wolk is raak. Of dit in et echt ook zo is betwijfel ik, maar in het spel iig wel ;)
Hmm, ik heb nog nooit een wit wolkje gezien O-) >:) >:) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Ow ben jij die irritante flakker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Bor_de_Wollef schreef op 28 July 2003 @ 10:43:
Klimmen.. hoog klimmen. Dan duiken op je doel en de bom droppen. Dat werkt bij mij het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Denk er wel aan..

- Klim hoog
- Duik
- Trek plane op
- Direct bom los.

Je moet dus iets naast je doel duiken.
Het kan anders voorkomen dat je bom ontploft op je plane ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Bor_de_Wollef schreef op 28 juli 2003 @ 10:43:
Gebruik F12 of F11 om te kijken of je doel (goed) hebt geraakt! Snel weer F9 (cockpit, F9+F9 nosecam) of F10 (third plane) om naar je normale view terug te keren.

Op een gegeven moment kan je zonder te switchen je doel raken en aan het geluid horen of je het hebt vernietigd.

Oefen op Flaks, Jeeps en APC's die gaan makkelijker kapot dan tanks! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een Logitech Wingman Extreme Digital 3D aangeschaft...
Zijn er nog bepaalde punten waar ik op moet letten mbt het instellen van bepaalde dingen?! En wat is in jullie ogen ideaal?! Echt alles met de lolpook doen of wel blijven combineren met het keyboard?!
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.