Battlefield 1942 topic deel XI

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.142 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Switch schreef op 11 juli 2003 @ 18:45:
[...]

Hopelijk had je germerkt dat dat nogal sarcrastisch was en dan ik een slechte timing had ;). Maar goed, ik had wat meer smileyŽs moeten neerzetten :D
idd ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Allereerst EA en DICE petje af een zeer mooie map, maar ik heb het gevoel dat deze map niet helemaal uitgebalanceerd is. Ik heb 8 Potjes gespeeld intotaal waarvan de AXIS 7 maal wonnen en wij dus maar één keer. HOE? Nah we hadden nog maar één gebouw namelijk die wapenfabriek, en 95% van ons team was Engineer. Zo ken je het dan net redden voordat de tickets op zijn.

Maar voor de rest, dit word dus een map waar ik althans vaker op te vinden ben :9

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 21:59

RMYuma

The disguise is complete!

De nieuwe map ziet er erg cool uit! Zeker met 40+ spelers er in, wordt het een echte vette slachtpartij! :)

Jammer dat idd veel mensen als engineer gaan spelen, om de zaak gerepareerd te houden. Het beste is het, om als axis een geconcentreerde aanval uit te voeren op 1 doel per keer.

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Ik heb het met 64 man gespeeld, en ze hadden nog 1 zo'n radar toren over, dus daar stonden iets van 20 man te reparen, ff 1 airstrike, en ik had meteen stuk of 15 kills, ik keek achteruit en ik zag echt allemaal lichamanen vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916

nou ik ga nu ff die map testen >:) zometeen horen jullie hoe het is gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60654

Hehe, die axis zijn best wel in het voordeel :)

2 bombers en 6 fighters concentreren eerst op de fabriek en daarna op de linker radar. Maken ze geen schijn van kans :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:08

Snow_King

Konijn is stoer!

Die objectives maken BF gelijk vele malen beter!

Super dit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916 schreef op 12 July 2003 @ 11:37:
nou ik ga nu ff die map testen >:) zometeen horen jullie hoe het is gegaan
ok ...
geil...
maar de axis zijn enorm in het voordeel. ik vind dat de allies ook wat te vernietigen moeten hebben. en naar 3x die fabriek op te hebben geblazen zit je wel achter computer met zon kop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zonet won de allies d.m.v goede airpower en airdefence op de laatste 2 radars...

btw: op welke battle of britain servers zitten jullie?

EAUK?

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 60654 op 12-07-2003 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Yup, daarstraks ook weer gespeeld maar helaas voor de allied niet gewonne :'(

Je kan wel winnen maar dan moet echt iedereen meewerken in je team anders haal je het gewon niet.

[ Voor 42% gewijzigd door whyz op 12-07-2003 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

NOU MOE! Ik wordt er een beetje flauw van. Ik heb een aantal tips geprobeerd om mijn gravis exterminator dual control samen met z'n throttle aan de praat te krijgen onde BF1942.

Dit is dus niet gelukt. Maar na een aasntal pogingen, klapte BF1942 er steeds uit als ik in iets stap wat kan vliegen.

Ik alles geprobeerd om dit weer recht te breien, maar no luck. Ten einde raad maar mijn ghost XP image teruggezet en BF1942 compleet opnieuw geinstalleerd. Ik ga er vanuit dat alles nu weer werkt en wil net even oefenen met de battle for britain map. Wat denk je? Ik stap in een plane en BOEM weer terug op de desktop... AAAARRRHHHGGG!! What the hell kan er nu nog fout zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Als je een vehicle instapt en hij klapt dan naar de desktop dan is er waarschijnlijk een conflict met je controls. Bijvoorbeeld alleen lezen eraf halen en dan op default drukken in Battlefield en dan weer save he...

Geen oplossing maar wat je zou kunnen proberen is om Battlefield in een venster op te starten dan krijg je *meestal* een popup box met foutmelding bij een crash. Dit doe je door naar x:\Battlefield dir.\Mods\bf1942\Settings\Videodefault.con te gaan (open met notepad bijv.) en wijzig de 1 van de regel "renderer.setFullScreen 1" in een 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Superlachen zeg, die nieuwe map. Hardstikke gaaf!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Battle of Britain ik denk dat dit nu mijn mooiste map is die er is voor Battlefield :)

Hieronder zomaar ff wat screenies...

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/bob/bob1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/bob/bob2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/bob/bob3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/bob/bob4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/bob/bob5.jpg
Deze was wel geinig :P was een public op ea server d8 ik, ik was axis en er was nog maar 1 radar en grotendeels van de allies waren d00d. Dus ik werd neergeschoten bij die radar en eruit gesprongen en gewacht totdat de allies spawnen deden :D resultaat: ongeveer 20 doden met 1 a 2 granaten :Y)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/bob/bob6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/bob/bob7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/bob/bob8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/bob/bob9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/bob/bob10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/bob/bob11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/bob/bob12.jpg

Nog wat stats:

Allies en Axis:
- APC's spawnen 1 keer op dezelfde plek (normaal dus)
- Jeep's spawnen 3 keer op dezelfde plek

Allied only:
- In elke hangar van beide airfields 2 fighters dus in totaal 4. Maar deze fighters spawnen 2 keer op dezelfde plek dus: aantal vliegtuigen x aantal keer spawnen x aantal stoelen = 4 x 2 x 1 = 8 mogelijkheden om aan de andere kant te komen.

Axis only:
- JU88A spawned 2 keer op dezelfde plek dus (zie allied als voorbeeld) 2 x 2 x 4 = 16 mensen om aan de overkant te komen.
- Fighters spawnen net als allied ook 2 keer dus: 3 x 2 x 1 = 6 mensen om aan de overkant te komen.

Waarom deze nutteloze stats? Niet helemaal hoop ik :P nu hoor je te weten hoeveel keer een vehicle spawned op 1 plek en door een eenvoudig rekensommetje zie je dat de Axis 22 mensen met de planes naar de overkant kunnen krijgen dus in theorie zou server met max. 2x22 = 44 personen normaal zijn zodat mensen niet uit hun neus hoeven te eten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Wist je btw al dat de allied jeep een horn heeft in deze map ? Instappen en op de schiet knop rammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zonet 3 rounds gespeeld als axis. Alle 3 de rounds net verloren op het laatste gebouw. :)

alleen ik zie het nut niet in van 4 man bewapend in de bombers. De firepower is niet erg goed en de kans dat een enemy plane wint van een bomber met 1 piloot is niet veel groter dan met 4 man erin. :)

Maar als je een goed werkend team hebt dan heb je zo de radars kapot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Als je een beetje goeie shooters in je Junker hebt zitten kan je toch wel behoorlijk wat enemy planes uitschakelen hoor ;) Die guns komen echt wel hard aan tegen een Spitfire.

[ Voor 3% gewijzigd door rig0r op 12-07-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-06 21:18

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

tering jantje, als ik dit zo hoor word het toch weeres tijd om BF te herinstaleren...

heb het al een tijd nie gespeeld, misschien weer een goeie reden om weer te beginnen...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Lighteye: Don't forget the wingwalking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

heeeel weird...

men knuppel wil niet meer werken...

ik doe gewoon alles instellen en instaleren als altijd, maar ik krijg men wingman extreme3d extreme niet aan de praat...

naja, nog maar ff verder kloten...
anders kenne we natuurlijk niet vlieguh..
:'(

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Jezus, heb het net weer eens geinstalleerd omdat ik eindelijk een iso gevonden heb om cd1 die stuk is te vervangen, maar echt niet normaal wat er veranderd is. Maar ik heb een groot probleem. Het geluid is echt debiel gewoon. Was ff aan het spelen op Wake als jap en toen ging ik schieten en je hoorde het geluid eerst niet en toen opeens heel hard. Echt vaag.

Maar iig het geluid klopt niet. Iemand een idee hoe op te lossen?

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 11:50
Hyp3rman schreef op 12 July 2003 @ 23:20:
Jezus, heb het net weer eens geinstalleerd omdat ik eindelijk een iso gevonden heb om cd1 die stuk is te vervangen, maar echt niet normaal wat er veranderd is. Maar ik heb een groot probleem. Het geluid is echt debiel gewoon. Was ff aan het spelen op Wake als jap en toen ging ik schieten en je hoorde het geluid eerst niet en toen opeens heel hard. Echt vaag.

Dat heeft te maken met je drivers van je geluidskaart. Als je EAX aan hebt staan wil dit vaak gebeuren. Heb ik zelf met Dugeon Siege. Heb er geen goede oplossing voor behalve EAX uitschakelen in de game. (Misschien nog net een driver update te verhelpen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Euh??? Hoe schakel je eax uit in de game?? Er is nergens een knop met eax. Maar zal ff proberen Hardware geluid uit te zetten

edit:
Trouwens, bij vorige versies en de demo heb ik er GEEN last van

[ Voor 25% gewijzigd door Hyp3rman op 13-07-2003 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 19-06 10:01
Vandaag maar een Logitech Extreme Digital 3D gekocht in hoop dat het wel lekker zou vliegen met BF1942.
Valt helaas wel een beetje tegen maar het is ook enorm wennen, speel vanaf Codename Eagle al helemaal met toetsenbord.

En die nieuwe map, super!
De beste tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:29

steveman

Comfortabel ten onder

codename eagle deed ik ook al me joystick, als je lang de stick naar 1 zijkant hield tolde je als een zotte idioot rond, maar dat terzijde.

Games als CE en BF zijn helemaal niet verkeerd om met joysticks in aanraking te komen (voordat je 80 dingen tegelijk in de gaten moet houden wil je op een leuke manier iets als il-2 spelen)

veel plezier met je stick! (mijn MS sidewinder 3dpro is de beste 80 gulden die ik ooit besteed heb (5 jaar geleden oid))

[ Voor 4% gewijzigd door M@NIC op 13-07-2003 00:56 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Maare het geluid doet het nog steeds neit :( iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik lees net op de IGN boards dat er weer nieuwe cheats gevonden zijn...

Ok, here is what you are able to do via this method of hack creation:

1. Switch teams at will

2. See both teams on minimap - flawlessly

3. spawn a med terminal to follow you around the map - so you are constantly healed (semi-god mode)

4. change class kits at will

5. read enemy chat

6. enemy tags always on - still working (can't seem to get)

7. hack crc - (got El Alamein working)

ummmm, there is a few more. - gl.

Dit is waarschijnlijk is een post op een of ander forum, herpost door een ander op IGN en door mij herpost hier. :)
In ieder geval, als het echt zo is.... sjezus mina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Huggy, als dat waar is............

Btw, net mooi gewonnen zeg op BoB.

ik was anti-tank, ging met mijn APC alle radar bunkers langs, ff op afstand liggen en maar raketten afvuren, *boem* volgende, zo rustig alle bunkers langs gegaan!

Die objectives maken het echt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Die cheat is er allang. Een paar weken na 1.4.

Story vooraf: dr was eerst een tutorial om individueel (heeft te maken met een unieke nummer ofzo per computer) per computer een 'crack' te schrijven die waarden veranderd in je RAM zeg maar (sorry als ik dit verkeerd zeg hou me dr verder niet mee bezig :+ maar hopelijk snap je het een beetje). Deze eerst tutorial was er voor de no-fog. Afgelopen week is er een 'crack' gekomen die op iedere willekeurige computer werkt voor no-fog only.

In de tussentijd had een persoon die ik beter niet irl moet tegenkomen :X ontdekt hoe je van teams kon switchen op een soortgelijke manier van schrijven in het geheugen. Alleen deze werkt naar mijn weten alleen nog maar individueel en zullen voor de gross van de mensen toch niet toegankelijk zijn.

En die andere 'hacks' zullen ook wel kunnen maar naar mijn weten is het nog niet zo toegankelijk voor het publiek als nu die no-fog trainer er is of voor de 1.4 patch.

Let wel: op UNPURE servers kun je nog steeds cheaten of je 1.4 hebt of niet. Het is erg moeilijk te controleren of een server op PURE draait, bij clanwars doe ik het altijd zo: maak een init.con en zet er wat rommel in zoals bijvoorbeeld een rem command en kijk of je kan joinen. Kan het niet draait ie op PURE en anders staat de PURE optie dus uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

AHHH!!
ik weet al waarom men knuppel niet werkt!
heb ook nog een (serieel) gamepad er op hangen!
hij ziet die als joystick, en niet men knuppel...

iemand idee hoe ik dit goed kan krijgen? (naast dat ding uit men hardware pleuren)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M@NIC schreef op 13 July 2003 @ 00:51:
Vandaag maar een Logitech Extreme Digital 3D gekocht in hoop dat het wel lekker zou vliegen met BF1942.
Valt helaas wel een beetje tegen maar het is ook enorm wennen, speel vanaf Codename Eagle al helemaal met toetsenbord.

En die nieuwe map, super!
De beste tot nu toe :)
Maar doen alle functies van de wingman het wel, zoals throttle en rudder control? Als dat namelijk zo is, zit ik er ook ernstig over te denken deze aan te schaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb een Logitech Cordless Freedom 2.4, en alle functies werken, throttle en rudder!

Vliegt echt perfect!

Ik raad iedereen aan een joystick te kopen voor BF!

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Een mindere versie werkt ook perfect hoor de wingman attack 2 van logitech en is erg goedkoop. ;)

Dat met die cheat snap ik voor geen meter maar wil het ook maar niet weten, ik vind het maar een beetje vaag allemaal. Waardeloos dat mensen moeten cheaten, om te kunnen gamen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ThrillSeeka schreef op 13 July 2003 @ 10:12:
Ik heb een Logitech Cordless Freedom 2.4, en alle functies werken, throttle en rudder!

Vliegt echt perfect!

Ik raad iedereen aan een joystick te kopen voor BF!
Ik heb wel een jostick, ook best wel een redelijk goede, maar BF wil de throttle van het ding niet herkennen. Ik zit zelf te denken aan de wingman force, ook voor andere games natuurlijk... Heeft BF eigenlijk force feedback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-06 09:59

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

nee, bf heeft geen force feedback, de joystick probeert bij mij zelf een beetje tegenkracht te genereren, maar van schieten of bommen gooien gaat ie niet enorm trillen eik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Laatst online: 19-06 10:18

Spleasure

Ik hier?

rig0r schreef op 12 July 2003 @ 20:35:
Wist je btw al dat de allied jeep een horn heeft in deze map ? Instappen en op de schiet knop rammen :)
Die is zo 1337 :P
In de volgende patch moeten ze dat voor alle niet-schiet voertuigen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol ik reed gister vet toeterend rond. was vet droog. zie ik zon axis. *toetoetoetoetoetoetoet* *basht*
Mistix[killed]Axis :+

ik heb zelf een Microsoft Sidewinder Joystick, dat ding werkt perfect. throttle rudders. alles
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

ik vind een ding nog zuigen in BF, Engineers krijgen geen punten :(

Ik was op BoB zowel allied als Axis engineer, als allies steeds die bunkers repairen.
En als Axis steeds plane jumps doen en met expacks die bunkers opblazen, krijg je dus beide geen punten voor.

Gevolg: 2 - 2 - 14 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Nou en, teamplay was toch goed.. gewoon genieten. Het zijn maar punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

FoggyFreek schreef op 13 July 2003 @ 11:31:
ja, ok, maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
FoggyFreek schreef op 13 July 2003 @ 11:31:
Jep maar de meeste mensen willen punten zien, ze willen dat hun eigen verzonnen naam in de virtuele wereld bovenaan komt te staan...

Dus zeker in een map als Midway of Battle of Britain zou het zeer handig zijn als je als engineer punten zou krijgen en in Midway voor de naval punten geven ofzo op een 1 of andere manier. Medic moeten ze ook eens naar kijken...

Ik heb ooit nog es overwogen speciaal hiervoor een mod te maken zou best wel aanslaan denk ik :P alleen het is niet mogelijk helaas, enige wat mogelijk is om de TK's en persoonlijk normale kills aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 19-06 10:01
Anoniem: 8504 schreef op 13 July 2003 @ 09:36:
[...]

Maar doen alle functies van de wingman het wel, zoals throttle en rudder control? Als dat namelijk zo is, zit ik er ook ernstig over te denken deze aan te schaffen...
Ja alles werkt, maar wel erg wennen hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ben wat aan het spelen met die Battlecraft editor en nou krijg ik sterk het vermoeden dat je geen Singleplayer maps kan maken............ :( :( ........ is dat zo......?

WAAROM NIET ? !!!!!!!!!!!

Ik ben niet gezegend met een breedband-verbinding (ik woon in zo'n klein-achteraf-in the middle of nowhere-kut-dorp wat dat soort dingen betreft :( :'( ) dus zelf maps maken die ik toch niet kan spelen is een beetje zonde van de tijd...............

is er de mogelijkheid dat dat in de toekomst wel kan................?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Vraag het eens op een specifief battlefield forum :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

PlainStupid schreef op 13 July 2003 @ 14:18:
Ben wat aan het spelen met die Battlecraft editor en nou krijg ik sterk het vermoeden dat je geen Singleplayer maps kan maken............ :( :( ........ is dat zo......?

Ik ben niet gezegend met een breedband-verbinding (ik woon in zo'n klein-achteraf-in the middle of nowhere-kut-dorp wat dat soort dingen betreft :( :'( ) dus zelf maps maken die ik toch niet kan spelen is een beetje zonde van de tijd...............

klopt, SP maps maken met Battlecraft kan niet....
Moet je met de hand maken die Bot support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
PlainStupid schreef op 13 July 2003 @ 14:18:

Heb jij mazzel of pech :P mazzel is dat de tools van Rexman maar een paar kb's zijn en de pech dat het niet met BC kan en dat AI maken een behoorlijk ingewikkeld en precies proces is met als resultaat dat je het toch nooit 100% goed kan laten werken zelfs bij de official maps zuigt de AI :P http://rex3d.com/bf/ moet je wezen en lees eens een faq of startpost hiero voor meer links naar andere fora bijv. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Snow_King schreef op 13 July 2003 @ 11:11:
ik vind een ding nog zuigen in BF, Engineers krijgen geen punten :(

Ik was op BoB zowel allied als Axis engineer, als allies steeds die bunkers repairen.
En als Axis steeds plane jumps doen en met expacks die bunkers opblazen, krijg je dus beide geen punten voor.

Gevolg: 2 - 2 - 14 :(
Medics krijgen ook geen punten voor het healen van mensen. Ik vind ook dat idd voor reparaties en medical assistance punten verdiend moeten kunnen worden.

[ Voor 1% gewijzigd door RMYuma op 13-07-2003 16:14 . Reden: spelfout verwijderd... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Yeah, dat zou de teamplay wel ten goede komen ja. Maarja, dat is natuurlijk ook wel weer cheat-gevoelig. Stel je rijd achter elkaar wat tanks half in puin en repareert ze weer, dat tikt wel lekker aan dan :) Maar echt teamplay kan je het niet noemen :p Je zou het wel alleen in deze specifieke map kunnen doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Misschien een hele domme vraag (ben battlefield newbie :) ) maar wat betekenen de pictogrammen op het leaderboard allemaal (beker, poppetje met kruis, doodshoofdje etc)?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Heeft iemand toevallig al een idee voor m'n sound problem? Ik ben echt radeloos ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Hyp3rman schreef op 12 July 2003 @ 23:20:

DirectX 9a ?
Laatse sound & videodrivers ?
BF patch 1.4 ?

Wat zegt dxdiag over je sound ?
Misschien voor de zekerheid iig de drivers ff opnieuw eroverheen jenzen ?

Owja, vergeten : als je een creative kaart hebt, check je hardware acceleratie setting. Deze moet op 3/4, als je hem op full zet krijg je allerlei problemen (en niet alleen met battlefield).

[ Voor 13% gewijzigd door rig0r op 13-07-2003 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
ow ok dankjewel voor de tips zal ff proberen. more in a min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

rig0r schreef op 13 juli 2003 @ 19:14:
[...]

Owja, vergeten : als je een creative kaart hebt, check je hardware acceleratie setting. Deze moet op 3/4, als je hem op full zet krijg je allerlei problemen (en niet alleen met battlefield).
Kun je me eens uitleggen welke problemen dat dan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Bor_de_Wollef schreef op 13 July 2003 @ 18:50:
Misschien een hele domme vraag (ben battlefield newbie :) ) maar wat betekenen de pictogrammen op het leaderboard allemaal (beker, poppetje met kruis, doodshoofdje etc)?
Gouden medaille = 1e vorige ronde, zilveren 2de, bronzen 3de. Doodshoofdje betekent dat die speler op dat moment dood is, de andere icons geven de class aan van die speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
|:( Kut spel. Werkt niet. Dit schiet echt niet op. Dan maar wachten op 1.5 Hopen dat ze nu echte "improvements" invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Bor_de_Wollef schreef op 13 July 2003 @ 19:42:
[...]

Kun je me eens uitleggen welke problemen dat dan zijn?
Ik had zelf last van geluid dat na een tijdje gewoon wegviel, bijv. als je met de machinegun van een tank schoot dat je dan na 30 schoten daar bijna niks meer van hoorde. Ook bijv. het 'fluiten' van vallende bommen viel nu en dan weg. Zeer irritant, maar gelukkig wel op te lossen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Vanavond weer battlefield gespeeld online. Jammer genoeg verloor ik 2 keer de connectie naar een server (net toen ik goed bezig was). Van het ene moment op het andere ineens connection lost. Hoe vaak hebben jullie hier last van?

Moet ik voor het online spelen (zelf geen server hosten) ook poortmapping maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68139

Heeft iemand het trouwens voor mekaar gekregen om met een Logitech joystick rond te kunnen kijken in de cokcpit van een vliegtuig?

Ik bedoel: met tobo+muis kan je als je vliegt en je shift indrukt (mouselook) rondkijken: mega handig om te zien waar de vijand is. Maar met joystick is het me nog niet gelukt: het vliegt wel goed moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
de nieuwe map is uit!!!:
http://www.eagames.com/of...orial/battleofbritain.jsp

ben hem nog aan het downen

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Uhm, dat wisten we al een tijdje hoor. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Bor_de_Wollef schreef op 13 July 2003 @ 21:25:
Vanavond weer battlefield gespeeld online. Jammer genoeg verloor ik 2 keer de connectie naar een server (net toen ik goed bezig was). Van het ene moment op het andere ineens connection lost. Hoe vaak hebben jullie hier last van?

Moet ik voor het online spelen (zelf geen server hosten) ook poortmapping maken?
nee

Maestro, beetje laat? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

hier volgt een geweldige manoeuvre menig tegenstander zag z'n toestel verbaast branded naar de grond cirkelen >:)

E=enerie, je vaart zeg maar (1/2m*v^2 icm m.g.h)

The High Yo-Yo

The High Yo-Yo is a useful offensive maneuver to use when you target attempts a break turn as you are diving onto his 'six'. Basically it trades speed for altitude to reduce closure and avoid an overshoot. It also will make it easier to follow your opponent through his turn. To perform the high yo-yo, you pull back on the stick to initiate a climb of about 45 degrees. Roll the plane in the direction of the target's break turn and then pull back on the stick to bring your plane around so that you can dive on your targets 'six' again. This maneuver will slow your plane enough that you can make a tighter turn without expending an excessive amount of 'E'. Since the maneuver began with a climb, you can dive to regain your speed and gain a firing angle.

ook is er de low yo-yo, maar deze vind ik minder goed werken in bf, mede omdat de gevechten vaak laag boven de grond plaatsvinden.

meer van deze moves bijna onleesbare site

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/bob_2.jpg
Klikbaar

N.a.v. de potd's van bf42.com ik dacht dat kan ik ook :P als er meer mensen zijn met zulkse actie pics postuh :o mag overigens wel wat meer (normale) pics in dit topic komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

sjezus wat een mierenhoop! 100man server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Dat is geedit, maar wel heeeel erg mooi. Met een layer mask zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Laatst online: 08:26

Upke dupke

Oompa Loompa

Knap werk, beetje alla matrix, je ziet de bommen vliegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Mooie pic, gezellige drukte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ja gezellig met al die bommen enzo :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Laatst online: 23:13
*schopje*
maar bij die nieuwe map winnen de axis altijd komt ook omdat iedereen axis wilt zijn team ration iets van 1 : 2 en dan zeggen "thats war" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

kom net van een server af, lekker druk @ BoB maarja ik moet denk ik maar es een nieuwe bak kopen (of moet die server nodig geupgrade worden, ik duron900@1100 gf4400 512@133)

anyways

dat stemmen voor een kick bevalt me goed! al een paar herrieschoppers eruit kunnen werken vergt wel wat pogingen en overleg op SayAll (soms moeten er wel erg veel mee stemmen) zoner op de server, 30 man en maar 5 stemmen nodig voor een kick :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/abtf/bor/bor3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/abtf/bor/bor4.jpg

2 nieuwe pics van Battle of Rome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Het werk vordert dus al???

Ben razend benieuwd naar het eind resultaat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Laatst online: 08:26

Upke dupke

Oompa Loompa

Vet. En je hebt het font verandert :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
steveman schreef op 14 July 2003 @ 02:29:
hier volgt een geweldige manoeuvre menig tegenstander zag z'n toestel verbaast branded naar de grond cirkelen >:)

E=enerie, je vaart zeg maar (1/2m*v^2 icm m.g.h)

The High Yo-Yo

The High Yo-Yo is a useful offensive maneuver to use when you target attempts a break turn as you are diving onto his 'six'. Basically it trades speed for altitude to reduce closure and avoid an overshoot. It also will make it easier to follow your opponent through his turn. To perform the high yo-yo, you pull back on the stick to initiate a climb of about 45 degrees. Roll the plane in the direction of the target's break turn and then pull back on the stick to bring your plane around so that you can dive on your targets 'six' again. This maneuver will slow your plane enough that you can make a tighter turn without expending an excessive amount of 'E'. Since the maneuver began with a climb, you can dive to regain your speed and gain a firing angle.

ook is er de low yo-yo, maar deze vind ik minder goed werken in bf, mede omdat de gevechten vaak laag boven de grond plaatsvinden.

meer van deze moves bijna onleesbare site
Volgens mij draai je je juist buiten om afstand te krijgen. High yoyo is namelijk om te zorgen dat je je overshoot omzet in er toch achter blijven. De low yoyo is om dichterbij te komen. Maar voor meer van dit soort dingen moet ik jullie toch echt verwijzen naar de thread van FB.

Over het algemeen vind ik dat dit spel niet realistisch genoeg is voor deze moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

low yo yo is meer voor als je lage snelheid hebt en high voor als je hoge snelheid hebt, vandaar ook de naam. Als je tegenstander een bocht begint te maken heb je sowieso overshoot als je op hem wilt blijven mikken. Hoewel bf (grappig fb <--> bf :)) niet (helemaal niet) realistisch is heb ik steeds weer dat ik perfect achter m'n tegenstander kom wanneer deze een "break turn" maakt, gekanteld stick naar zich toe trekt.

[ Voor 36% gewijzigd door steveman op 16-07-2003 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
http://www.planetbattlefield.com/
Here is some exclusive news you haven't heard anywhere else yet. The demo for the next Battlefield 1942 expansion Secert Weapons will be hitting PBF soon. Keep your eyes peeled and your guns shinny!
Een demo van een expansion pack :Y) hoe verzinnen ze het :P

EA moet toch wel heel erg veel vertrouwen hebben in SW want als men concludeerd uit de demo dat ie vrij weinig toevoegd halen ze nog minder verkoopresultaten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-05 20:18

SNEAK-NL

galloooooooooooo

het kan 2 kanten op ja met SW.
of iedereen koopt SW en degene die BF-retail niet hebben kopen em erbij 8)7 , of ze verkopen weinig SW als de demo zuigt. |:(

ik hoop dus voor EA dat SW een hele goeie uitbreiding word :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

ik hoop dat ook voor EA, wel leuk dat ze iets van een demo maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Tja, over RtR waren veel mensen niet te spreken, dus is het wel handig als je eerst even aan een add-on kunt proeven alvorens tot aankoop over te gaan. Een demo is dus inderdaad een prima optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol kwam deze screenie tegen
Afbeeldingslocatie: http://www.evem.org.au/evem/archives/xtro/screens/bf_fun_4.jpg
:D

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 45916 op 16-07-2003 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ja.... en :?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kvodn hem wel grappig omdat die axis een beetje gay kijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 11:50
Ik heb zonet battlefield 1942 besteld. Is dit een goede keuze? Of is de game al verouderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
nee, zeer goeie keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-06 08:37

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

dinokiller schreef op 17 July 2003 @ 09:53:
Ik heb zonet battlefield 1942 besteld. Is dit een goede keuze? Of is de game al verouderd?
Jah wat wil je nou horen??
Ik heb een tijd met de verkeerde serial gespeeld en heb 2 weken geleden besloten om maar een nieuwe serial te kopen zodat ik op wat meer servers kon en dacht dat het dan echt heel leuk zou zijn.
Nou dat valt mij vies tegen, das dus mijn mening.
Conclusie; slechte keuze.

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

dinokiller schreef op 17 juli 2003 @ 09:53:
Absoluut goeie keuze!
Het spel is al een jaar oud, en ik heb het ook al zolang maar speel het nog steeds iedere dag.

Helemaal TOP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

tja als je hem al besteld hebt is het een beetje mosterd na de maaltijd om nu te gaan informeren. Maar volgens mij heb je een heel goeie keuze gemaakt, het is de enige game die ik nog speel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57202

En dan hier een beetje slecht nieuws mensen, het schijnt dat het team achter Eve of Destruction het zat is en van engines gaat wisselen. De 20% zal waarshijnlijk de laatste EoD versie zijn die voor BF1942 verschijnt. De nieuwe engine wordt naar alle waarshijnlijkheid de Unreal engine in zijn UT2K4 gedaante. Niet onverwacht natuurlijk maar het blijft een verlies voor de BF community. Meer hier:

http://forums.bf42.com/sh...2&perpage=15&pagenumber=4

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 57202 op 17-07-2003 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-06 17:08
Da's best wel jammer, maarja ze hebben opzich wel gelijk natuurlijk het moet wel leuk blijven en als ik dat zo lees zitten ze daar met een paar man aan zo'n mod te werken. Dat schiet natuurlijk niet zo op.

Maar hopen dat het wat word dan als ze overgeschakeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Daar komt ook nog eens bij, dat EA/DICE zelf aan het werken zijn aan die opvolger van BF1942: BF Vietnam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Hoe hebben jullie je battlefield officieel geregd? Ik kan namelijk niet The Netherlands als land opgeven in het reg tooltje en als ik dan bv een van de andere opties kies krijg ik een melding dat mijn postcode niet goed is (die in natuurlijk niet hetzelfde van opbouw als in bv germany).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Bor_de_Wollef schreef op 17 juli 2003 @ 21:25:
Hoe hebben jullie je battlefield officieel geregd? Ik kan namelijk niet The Netherlands als land opgeven in het reg tooltje en als ik dan bv een van de andere opties kies krijg ik een melding dat mijn postcode niet goed is (die in natuurlijk niet hetzelfde van opbouw als in bv germany).
ik reg nooit een game...

denk dat het wel handig is als je support en shit wil, maar bij elke reinstall van bf (en dat zijn er ngoal wat :S) moet je dan weer zelfde dingen invullen...
ik vul liever dat soort stuff in als ik echt problemen heb...

nu zit ik wel met een kwestie...

1 van de 2 cd's van BF is beetje gebarsten, en hij werkt opzicht wel, alleen heel traag...
is het mogelijk om van EA een nieuwe cd te krijgen?
zoja, wat moet ik doen!?!

die tering DVD hoesjes zijn dus de schuldige...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Je kunt er iig alvast een image op je harddisk van maken met clonedrive o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-06 14:24

Erikie

www.erikie.nl

dit klinkt een beetje illegaal, maar mijn 1e cd is ook gebarsten.. hij doet t helemaal niet meer :(. gelijk maar een image van cd2 gemaakt, maar ik mis cd1 dus.. zolang windows het houdt, kan ik nog bf1942 spelen. maar is het mogelijk om bijvoorbeeld cd1 te downen van innet, en toch de zelfde (legale) serial te gebruiken op de gedownde cd?! want anders moe'k dus echt cd1 in een envelope opsturen naar america :(.. ja, en dat doosje is echt @#(*$@#$.. ik kreeg 1 cd los mee in het cellofaan (of hoe je dat ook zegt) en de ander zat gewoon vast.. beetje slechte zaak, maar schijnt normaal te zijn.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Download die eerste cd en gebruik de code van je orginele cd.
(Als je dan nog de orginele cd 1 hebt is er naar mijn idee niks aan de hand, omdat dit voor eigengebruik is en een backup van je eerste cd) "Correct me if i'm wrong".

Het is natuurlijk niet helemaal waterdicht omdat je een nocd patch moet gebruiken omdat zo'n Illegale cd niet boot. En sinds de 1.4 patch zijn die nocdpatches niet echt het er beter op gaan doen. Ik gebruikte dan eerst ook een nocd patch puur omdat ik lui was om die BF cd erin te doen, en dat resulteerde in een instabielere BF(bij mij dan)

Beste is toch om een nieuwe cd vragen maar hoe je dat verder doet geen idee, misschien dat iemand anders dat weet/ervaring mee heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door whyz op 18-07-2003 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik merk dat veel mensen Battlefield erg vaak reinstallen? Vage neptweakers :P

Mijn huidige windows xp install is van vorig jaar juni ofzo en Battlefield heb ik tot nu toe 1 keer moeten reinstallen, en sindsdien heb ik een backup map. En geloof me dat ik nogal wat aankloot met files om dingen uit te proberen e.d. maar hoef het nooit opnieuw te installen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Wie kan deze battlefield newbie vertellen hoe je goed met de vliegtuigen de bommen kunt richten? Ik raak helemaal niets ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Oefenen en nog eens oefenen. Start een local game zonder players en probeer stilstaande targets te raken.

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70997

Anoniem: 26235 schreef op 18 July 2003 @ 01:09:
Ik merk dat veel mensen Battlefield erg vaak reinstallen? Vage neptweakers :P

Mijn huidige windows xp install is van vorig jaar juni ofzo en Battlefield heb ik tot nu toe 1 keer moeten reinstallen, en sindsdien heb ik een backup map. En geloof me dat ik nogal wat aankloot met files om dingen uit te proberen e.d. maar hoef het nooit opnieuw te installen :z
Wauw jij bent echt stoer! Echt gaaf dat je dit aan iedereen wilt laten weten. Mag ik je aanraken? Misschien wordt ik dan ook wel zo stoer als jij en hoef ik niks meer te reinstallen |:(

:Z
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.