Toon posts:

Het Grote Gamecube topic deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.861 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speelde er amper op
nintendo vond ik altijd een van de beste maar de spellen spreken me ook niet zo aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNSaNe-oNe schreef op 23 July 2003 @ 16:59:
[...]

Daaahaaaaag! :z

Watdoe je hier nog in dit topic, nu je dit zo trots komt vertellen? ;)
Z'n signature zegt voor mij al genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Glitch schreef op 22 July 2003 @ 23:11:
[...]

Rogue Leader voor 29.95 bij Dixons.
Ik wacht liever op deel 3, dan heb ik alles van deel 2 en meer.

[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 23-07-2003 21:27 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 22 July 2003 @ 15:41:
ey mensen van het goed cube leven ik zit nu in spanje en mis mijn cube enorm ...
maar mijn sptje is er wel nog

lekker oldskool game ... en met wario ware ... was dat een kewle game ...
Wario Ware is ook mijn favoriet. Op groot beeld is hij nog leuker ;)

P.S. Je kan je ondertitel aanpassen hoor. Je Flash-cart heb ik vandaag verzonden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Japanse F-Zero GX werkt waarschijnlijk niet i.c.m. een freeloader!
For all of those who have imported F-Zero GX and plan to use a Freeloader, prepare for bad news.

Play Asia have recently tested their Japanese copies of F-Zero GX with the Freeloader and the results were not great. They have tested the game on both an American and PAL GameCube and tried all three boot methods.

The game loads up the test screens in English but the main menu items are missing and you have to guess how to start a race. While playing the game certain features of the HUD are missing, such as speed and the lap indicator.

Play Asia have done a video comparing the normal Japanese GameCube (9MB) and one showing what the game is like while using the Freeloader on a US GameCube (6.8MB). Screenshots comparing the can be found below (Japanese on the top, Freeloader on the bottom).
bron

Slecht nieuws voor de Freeloaders onder ons dus :\

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Crashman schreef op 23 July 2003 @ 23:02:
Japanse F-Zero GX werkt waarschijnlijk niet i.c.m. een freeloader!

[...]

bron

Slecht nieuws voor de Freeloaders onder ons dus :\
Hmmm, wel raar maar ik hoop dat dit geen effect zal hebben op de US versie van de game...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Vanitas schreef op 23 July 2003 @ 21:26:
[...]

Ik wacht liever op deel 3, dan heb ik alles van deel 2 en meer.
Heb deel 2 (samen met Rajacker) besteld bij DVDcrave. Was iets van 18,50 euro per persoon, voor een spel uit Australië. Daar ga ik niet voor wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Deddiekoel schreef op 23 juli 2003 @ 23:35:
[...]

Hmmm, wel raar maar ik hoop dat dit geen effect zal hebben op de US versie van de game...
Wel raar? Ik vond het eerlijk gezegd wel te verwachten. Freeloader is immers iets wat niet gesteund wordt door nintendo oid.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Dat was een leuke deal met Rogue Leader ja :)

Als iemand interesse heeft om Enter the Matrix te ruilen kan ie me mailen of msn'en (ben niet zo vaak online) op omk666@yahoo.com

RE3 zou ik een goede ruilkandidaat vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door rajackar op 24-07-2003 20:51 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Nieuwe pics F-zero :

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zerogx_072303_x4.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zerogx_072303_x3.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zerogx_072303_x2.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zerogx_072303_x1.jpg

Ondank dat de pics er erg :9~ uitzien, wacht ik toch met dit spel kopen totdat er wat hele positieve reviews langs geweest zijn.

Veranderingen in Beyond good and evil :?

De hoofdspeler krijgt een nieuwer en betere look :

Van :
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/bgAnde_070203_11.jpg

Naar :
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/bgeps2_072303_2.jpg

Filmpjes Insider Filmpje

Reclame Posters :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/rec1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/rec2.jpg

Hardware Sales (JAP) van 7 tot 14 /7 :
• PS2: 41,500 (1,655,800)
• Game Boy Advance SP: 30,800 (1,283,300 this year)
• GameCube: 13,000 (347,000)
• Game Boy Advance: 10,200 (938,500)
• Xbox: 1,000 (66,800)
• PSOne: 990 (47,700)
• Swan Crystal: 310 (25,000)
Mario Golf Screens :

Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=12055
Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=12056

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
die ring waar mario doorheen slaat, die is nog steeds hoekig... wanneer gaan ze nou eens met splines werken die gewoon berekend worden door de cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel teveel tijd en moeite kosten , en games moeten toch zo snel mogelijk op de markt gezet worden.
En wat maakt het uit we gaan toch gewoon voor de gameplay en niet voor de graphocs toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 13:59:
Zal wel teveel tijd en moeite kosten , en games moeten toch zo snel mogelijk op de markt gezet worden.
En wat maakt het uit we gaan toch gewoon voor de gameplay en niet voor de graphocs toch :+
uiteraard, maar in quake3 wordt het wel toegepast bijvoorbeeld... al die arches enzo... waarom hier niet? en zoveel meer werk is het echt niet...

ps. ik deed ook 3d op school, dus ik baseer die uitspraak niet op niks :P

[ Voor 8% gewijzigd door Fubaruba op 24-07-2003 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me inderdaad een kleine moeite, maar ik denk dat je onder het spelen er weinig last van zal hebben ;)

Zijn er mensen die de 'oude' mario golf hebben gespeeld op de n64? wat waren hun ervaringen? Het lijkt mij namelijk wel een leuk spelletje, maar ik weet niet zeker of het ook geschikt is voor de 'niet golf liefhebbers' onder ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:25
Hoop dat het net zoiets wordt als Monkeygolf (1) kwa speelbaarheid, dan heb je echt een vette partygame erbij in ieder geval. Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat het met Mario e.d. een serieus spel wordt :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah stom nieuws over F-zero , had hem net gister avond besteld , snel geannuleerd dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 09:47:
Bah stom nieuws over F-zero , had hem net gister avond besteld , snel geannuleerd dus :(
Zo stom was het nou ook weer niet.
En bah, dit is wel echt het slechts lopende topic ooit, 25 posts/dag :(

Jongens komop er zijn dan misschien veel op vakantie, maar dit is echt onder de maat :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, als je kijkt naar de andere console topics, waarbij de ps2 topic net bij deel 2 is aanbeland, en de xbox bij deel 5 is, valt het nog best wel mee ;)

Wat zal ik doen, SSBM gewoon hier in de winkel halen, dan heb ik hem vandaag nog binnen, of wachten op een aanbiedinkje die hoogstens 5 euro zal schelen... moeilijk, moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 12:01:
[...]
Zo stom was het nou ook weer niet.
En bah, dit is wel echt het slechts lopende topic ooit, 25 posts/dag :(

Jongens komop er zijn dan misschien veel op vakantie, maar dit is echt onder de maat :( ;)
Mwa ik vind het wel stom nieuws , zat mezelf al helemaal klaar te maken om over een weekje f-zero te kunnen spelen , moet ik gvd toch gaan wachten op de us release die het hopelijk wel doet met de freeloader :(

Het viel me trouwens op dat mijn gba games soms vertragingen hebben als ik ze via mijn gba player speel, iemand anders al opgevallen of ligt het eraan dat ik een japanse gba player heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 21:21
Zie ik net op de tv een reclame voor de Gameboy Player. Het valt me op dat ik de laatste tijd veel meer reclames van Nintendo op tv zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 12:11:
Naja, als je kijkt naar de andere console topics, waarbij de ps2 topic net bij deel 2 is aanbeland, en de xbox bij deel 5 is, valt het nog best wel mee ;)

Wat zal ik doen, SSBM gewoon hier in de winkel halen, dan heb ik hem vandaag nog binnen, of wachten op een aanbiedinkje die hoogstens 5 euro zal schelen... moeilijk, moeilijk.
gewoon in de winkel halen lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorix Jim schreef op 25 juli 2003 @ 12:29:
[...]

gewoon in de winkel halen lijkt mij :)
kost doekoe :P

hmm, ik denk er nog even over na, maar ik denk dat ik hem ga halen...

Heeft iemand ervaringen met de controller die je voor 19.95 ofzo kan halen bij de dixons, en waar je 'gratis' een 5mb mem card bijkrijgt. Het lijkt mij wel een leuke aanbieding voor als er een vriend(in) langskomt om eens leuk te spelen, die hebben toch geen mooie nieuwe nodig ;)

maar hij ziet er een beetje groot en klungelig uit (zoals de default xbox controller dus)
Maargoed, dat boeit me dus niet, ik speel er toch niet mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 12:17:
[...]

Mwa ik vind het wel stom nieuws , zat mezelf al helemaal klaar te maken om over een weekje f-zero te kunnen spelen , moet ik gvd toch gaan wachten op de us release die het hopelijk wel doet met de freeloader :(

Het viel me trouwens op dat mijn gba games soms vertragingen hebben als ik ze via mijn gba player speel, iemand anders al opgevallen of ligt het eraan dat ik een japanse gba player heb ?
Ah dat nieuws :o Ik dacht dat je "tegenvallende" reviews bedoelde :)
Mja dat van die Freeloaders is inderdaad wel klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 12:55:
[...]

kost doekoe :P

hmm, ik denk er nog even over na, maar ik denk dat ik hem ga halen...

Heeft iemand ervaringen met de controller die je voor 19.95 ofzo kan halen bij de dixons, en waar je 'gratis' een 5mb mem card bijkrijgt. Het lijkt mij wel een leuke aanbieding voor als er een vriend(in) langskomt om eens leuk te spelen, die hebben toch geen mooie nieuwe nodig ;)

maar hij ziet er een beetje groot en klungelig uit (zoals de default xbox controller dus)
Maargoed, dat boeit me dus niet, ik speel er toch niet mee ;)
Niet doen, 3rd party mem cards zijn nooit goed (ervaring mee ;(), en die controllers zijn ook niet je van het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:22

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 13:50:
[...]
Niet doen, 3rd party mem cards zijn nooit goed (ervaring mee ;(), en die controllers zijn ook niet je van het.
Oh? Ik heb hier een pracht van een Piranha 64Mbit memcard (1009 blokjes), en die bevalt me prima. Geen gezeur, werkt altijd. Ca. 25 Euro heeft hij gekost.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:04
eh sinds wanneer zuigt F-Zero dan?
Eerst was 't geweldig en prachtig en zo en nu hoor ik alleen negatieve dingen?
how come?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 25 July 2003 @ 14:03:
eh sinds wanneer zuigt F-Zero dan?
Eerst was 't geweldig en prachtig en zo en nu hoor ik alleen negatieve dingen?
how come?
waarschijnlijk wordt daarmee bedoelt dat het zuigt dat F-Zero Imported niet werkt icm Freeloader ;)

Overigens kreeg ik maandag Top Gun (die uit de aanbieding) soort van cadeau....
Is nog best een geinig spelleke hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde iig dat het zuigt dat ie niet werkt icm freeloader.
Had hem namelijk net gister avond besteld , en na het lezen van het bericht vanmorgen meteen maar geannuleerd.

En of het spel tegenvalt ?.
Geen idee ik denk dat je wel van dit soort games moet houden anders wordt je er gauw flauw van , hoe mooi de graphics ook maar zijn.
Dus de review score zal sterk afhankelijk zijn van wie het spel reviewd.

Een vrij goede indictaor is de score van famitsu omdat die een spel laten reviewen door meerder mensen en daar een gemiddelde score van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet zeggen dat ik F-Zero echt verslonden heb op de SNES en Wip3out op de PSX ook te gek vond... dus ik wacht met spanning af!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 13:50:
[...]
de mem card gaat het me eigenlijk niet om, leuke bijkomst maar veels te klein ;) het gaat erom dat als er een gozer langskomt, dat ik hem de controller in de hand kan duwen voor een leuk potje SSBM ;)

ik wilde dat spel (platinum) overgens vanmiddag halen, zie ik verdomme een of andere hansworst ermee de winkel uitlopen :( dezelfde minuut gewoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm hier in Rotterdam hebben ze er nog genoeg, vooral bij Mediamarkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Iemand een LoZ:LttP vip code hebben?
Heb em namelijk dubbel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

RedruM schreef op 25 juli 2003 @ 15:50:
Iemand een LoZ:LttP vip code hebben?
Heb em namelijk dubbel..
evilcuber@wanadoo.nl
dank u :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
TheEvilCuber schreef op 25 July 2003 @ 15:58:
[...]

evilcuber@wanadoo.nl
dank u :)
mail sent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 21:21
Als ik F-Zero zo in die filmpjes zie lijkt het mij echt een gruwelijk spel, alleen misschien iets te snel voor mij ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Grote Smurf op 26-07-2003 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm d3 is dat een HALO filmpje in je avatar ? zo ja shame on you dit is tenslotte het grote gamecube topic en niet het grote x-box topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 19:59:
Ehm d3 is dat een HALO filmpje in je avatar ? zo ja shame on you dit is tenslotte het grote gamecube topic en niet het grote x-box topic ;)
nou en, jij collect sega, het foutste gamemerk uit de gameshistorie ;)

kben ook weer begonnen op mijn snes emu (op de xbox ja ;) ) om wat oude spelletjes te spelen, waaronder f-zero. het blijft een geniaal spel _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 20:07:
[...]

nou en, jij collect sega, het foutste gamemerk uit de gameshistorie ;)
Totaal niet mee eens, vooral niet als het om de games gaat. Ze hebben voor de cube al 3 Sonic games uitgebracht, die wel overigens tegenvallen, maar ook Phantasy Star Online en een van mijn favo's voor de cube; Skies of Arcadia Legends. Nee, Nintendo mag Sega wel bedanken als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goudstof schreef op 25 July 2003 @ 20:39:
[...]

Totaal niet mee eens, vooral niet als het om de games gaat. Ze hebben voor de cube al 3 Sonic games uitgebracht, die wel overigens tegenvallen, maar ook Phantasy Star Online en een van mijn favo's voor de cube; Skies of Arcadia Legends. Nee, Nintendo mag Sega wel bedanken als je het mij vraagt.
zie de knipoog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die was overgens niet geheel terecht ;)

sega is wel een leuke 'gamesmaker', maar om nou te zeggen dat ze geweldige games maken... nee (imo ;) ) Ik vond de sonic games altijd wel leuk (totdat ze 3d werden). maar de rpg's vond ik eigenlijk van erbarmelijk laag niveau ( ook imo dus ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Monkey Ball vond ik wel geweldig zelf, geweldiger dan Sonic om eerlijk te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
De eerste geruchten over mario 128 beginnen te verschijnen :
Hot New Mario 128 Speculation

Could Nintendo's next big thing really offer the dream platforming formula like this? Check out the word on the street inside...

Nintendo fansite GC Planet is reporting some interesting news regarding Mario 128. After the no-show at this year's E3, which Miyamoto claimed was down to a groundbreaking new feature he didn't want rivals to steal, it might just be that this new concept has been leaked.

According to the report:

The New Mario game is mostly a new 2D adventure, but you'll have the ability to switch into 3D to reveal hidden secrets, defeat enemys and much more that Nintendo won't tell us. Furthermore it will feature favourite characters like Peach, Toad, Luigi, Toadsworth and Birdo.

We reckon the chances of this rather juicy new rumour to be 50/50.

At first, the idea of some kind of 2.5D mechanism in Mario 128 seems like nonsense when you look at the true 3D direction pioneered by Mario 64 - but when you consider that devoted gamers crave 2D platforming action as much as, if not more than 3D, it would indeed be something special if Miyamoto has finally found an innovative way to give gamers the best of both worlds in one groundbreakingly designed platformer. From the description offered, it does sound rather enticing.

However, it is equally likely to be groundless information. But - as it's cool - we thought you should know.
:>

edit:

Voor degene die niet weten wat 2.5d is.
Dat is net zoals de adventure level van Super Smash Bros Melee of zoals viewtiful joe

[ Voor 6% gewijzigd door Elroy op 26-07-2003 00:27 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 08:46

spaceboy

Op grote hoogte

Elroy schreef op 26 July 2003 @ 00:11:
De eerste geruchten over mario 128 beginnen te verschijnen :

[...]

:>
2.5D... Da's dus a la Duke Nukem Manhattan Project?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiets gok ik ook ja .... en Duke Nukem MP vond ikzelf wel leuk .... Warioworld is trouwens ook 2D/3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Of zoals de adventure mode van SSB:M :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die filmpjes van F-Zero zijn trouwens aardig praat D3 ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad echt te merken dat (bijna) iedereen op vakantie is. Weinig actie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Crashman schreef op 26 July 2003 @ 00:25:
Of zoals de adventure mode van SSB:M :)
Volgens mij is dat zo 2D als het maar kan wezen, of mis ik iets?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Prijsverlagingen op komst?

een cube voor 89 Euro? Érg goedkoop, maar dan gaat hem niet redden. Aangezien de Cube zo'n geadvanceerde kopieer beveiliging bezit en de spelletjes toch nog vrij duur zijn heeft imho de cube het minst kans in vergelijking met de Xbox en PS2.

Jammer :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Switch schreef op 26 July 2003 @ 12:52:
Prijsverlagingen op komst?

een cube voor 89 Euro? Érg goedkoop, maar dan gaat hem niet redden. Aangezien de Cube zo'n geadvanceerde kopieer beveiliging bezit en de spelletjes toch nog vrij duur zijn heeft imho de cube het minst kans in vergelijking met de Xbox en PS2.

Jammer :(.
Van die vorige prijsverlagingen heb ik in NL weinig gemerkt, die zijn vooral bedoeld voor de US. De US is een veel interessantere markt dan Europa namelijk. Ik vrees dus dat de Cube hier gewoon 200 euro blijft, of misschien 150 ofzo.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De games zijn toch duurder .... ik heb liever een iets duurdere console en goedkopere games. Zeker omdat echt IEDER spel duur begint, hoe kort of middelmatig de game ook is. Ik wil best 60 Euro voor een topgame betalen, maaruh .... bij een aantal games straalt het ervan af dat het even snel in elkaar gezette lompe games zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Nog meer Roque Squadron III filmpjes:

FALCON COCKPIT VIEW
I'M HIT!
AMAZING ENDOR
HUGE BATTLE OVER HOTH

En check deze pics (uit 1 vd filmpjes) _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://gogojoe.nintendoinsider.com/falcon2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gogojoe.nintendoinsider.com/falcon4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gogojoe.nintendoinsider.com/falcon5.jpg
Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 19:59:
Het spijt me :P Maar een icon dat per topic anders is heb ik nog niet uitgevonden, dus je zult het er mee moeten doen ;)

Als goedmakertje een icon voor de Cubist die zich hier in herkent (uit een F0 commercial):

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/control.gif
^gratis en voor niets

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 26 July 2003 @ 11:14:
[...]

Volgens mij is dat zo 2D als het maar kan wezen, of mis ik iets?
De term 2.5d hadden ze bij Doom en Duke Nukem 3d bedacht. Gameplay was soort van 3d in die spellen maar eigenlijk de omgevingen 2d, je kon niet 2 kamers recht boven elkaar hebben namelijk.
In Smash Brothers en Viewtiful Joe is de gameplay 2d maar de omgevingen 3d (druk maar op pauze in smash brothers en kijk rond). Kweet niet of dat ook onder 2.5d valt, maar zou wel kunnen.

Edit: Wario World is volgens mij de gameplay EN de omgeving 3d, de camera staat alleen maar aan één kant.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

3d-objecten (zoals Smash Brothers) maken een spel nog geen 3D. 3D is als je in 3 dimensies kunt bewegen. Zoals Quake. In Duke Nukem MP kun je in beperkte mate over de Z-as (naar voor en achter) bewegen, afhankelijk van waar je bent in 't level. In Smash Brothers is het hartstikke 2D. Doom is hartstikke 3D. Dat je geen kamers boven elkaar kunt hebben en niet kunt springen maakt niet uit, je had in Doom ook al "hoge levels" (die allerlaatste eindbaas/zooi bijvoorbeeld). Maar goed, we dwalen offtopic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 26 juli 2003 @ 14:08:
Nog meer Roque Squadron III filmpjes:

FALCON COCKPIT VIEW
I'M HIT!
AMAZING ENDOR
HUGE BATTLE OVER HOTH

En check deze pics (uit 1 vd filmpjes) _/-\o_

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]
Het spijt me :P Maar een icon dat per topic anders is heb ik nog niet uitgevonden, dus je zult het er mee moeten doen ;)

Als goedmakertje een icon voor de Cubist die zich hier in herkent (uit een F0 commercial):

[afbeelding]
^gratis en voor niets
apologies accepted en nieuw icon ook ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He D3, Zijn er toevallig ook al van die filmpjes van Mario Kart? Resident Evil 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik ben druk aan het sparen voor aantal spelletjes om mijn collectie meteen te vergroten :)

• F-Zero GX
• Soul Calibur 2
• Pikmin 2

Nu heb ik een aantal vraagjes ;). Wanneer komen deze uit? Topicstart zeg voor F0 Augustus, Q3 voor SC2 en November voor P2? :)Is dit nog steeds zo? En zijn er al exacte data's? O+

En komt SC2 met een VIP code? Ik denk het niet aangezien het van Capcom is (?) maar, it never hurts to ask ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou niet zo van beat 'em ups of Smash Brothers na dan .... is dit nu meer zwaardgevechten? Vandaag een filmpje gezien op een TV (in een gameshop), zag er wel aardig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Switch schreef op 26 July 2003 @ 17:03:
Ik ben druk aan het sparen voor aantal spelletjes om mijn collectie meteen te vergroten :)

• F-Zero GX
• Soul Calibur 2
• Pikmin 2

Nu heb ik een aantal vraagjes ;). Wanneer komen deze uit? Topicstart zeg voor F0 Augustus, Q3 voor SC2 en November voor P2? :)Is dit nog steeds zo? En zijn er al exacte data's? O+

En komt SC2 met een VIP code? Ik denk het niet aangezien het van Capcom is (?) maar, it never hurts to ask ;)
F-Zero kwam dacht ik in november. SC2 is niet van Capcom, maar van Namco :P. Alhoewel hij wel door Nintendo gedistributeerd zou worden, zou ik maar niet rekenen op een VIP code bij dat spel. Als het goed is ligt SC2 hier 26 september in de winkels. Pikmin 2 is nog geeneens uit in Japan, dus een datum hier is nog helemaal niet iets waar Nintendo zich mee bezig houdt.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 26 juli 2003 @ 14:38:
3d-objecten (zoals Smash Brothers) maken een spel nog geen 3D. 3D is als je in 3 dimensies kunt bewegen. Zoals Quake. In Duke Nukem MP kun je in beperkte mate over de Z-as (naar voor en achter) bewegen, afhankelijk van waar je bent in 't level. In Smash Brothers is het hartstikke 2D. Doom is hartstikke 3D. Dat je geen kamers boven elkaar kunt hebben en niet kunt springen maakt niet uit, je had in Doom ook al "hoge levels" (die allerlaatste eindbaas/zooi bijvoorbeeld). Maar goed, we dwalen offtopic. :)
dat is toch precies wat ik zeg? jij hebt het alleen over de gameplay. Bij doom speel je 3d, bij smash brothers 2d. smash brothers worden de omgevingen 3d gerenderd, bij doom niet. en als de gameplay het een is en de omgevingen het ander noemen ze het 2.5d. Doom lijkt redelijk goed 3d door handige trucjes, maar het is nog niet een echte 3d omgeving, dat kan je dus zien aan dat er niet meerdere kamers bijv boven elkaar kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 17:23:
Ik hou niet zo van beat 'em ups of Smash Brothers na dan .... is dit nu meer zwaardgevechten? Vandaag een filmpje gezien op een TV (in een gameshop), zag er wel aardig uit.
smash brothers = zwaardvechten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 20:04:
[...]

smash brothers = zwaardvechten :?
Ik doelde op Soul Caliber II :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 20:10:
[...]

Ik doelde op Soul Caliber II :)
ah ;)

ja, heel mooi vechtspel, maar dan met wapens erbij :) (die je overgens standaard draagt, en niet kan kwijtraken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 17:23:
Soul Calibur een beat 'm up :o Heiligschennis!! ;)

edit:
*kwijl* @ RS III screens :o :o
Petje af voor Factor 5, ongeloofelijk mooi, en het schip van ouwe Han, dat wordt lache dus d:)b
Daar gaat m'n geld :X Nog maar een krantenwijk nemen dus :+

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Iemand al MegaMan: Network Transmission gekocht/gespeeld? Lijkt mij wel lachen. Krijgt slechts een 7.2 bij Nintendoinsider. Maar goed, het is MegaMan :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige games koop ik gewoon niet voor de volle prijs, Megaman en Ikaruga zijn er voorbeelden van .... voor de helft begin ik erover na te denken. Lijkt me wel een leuk spel, maar niet voor 60 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 15:50:
Sommige games koop ik gewoon niet voor de volle prijs, Megaman en Ikaruga zijn er voorbeelden van .... voor de helft begin ik erover na te denken. Lijkt me wel een leuk spel, maar niet voor 60 Euro.
Same here, alleen de toppertje zoals zelda en MP koop ik voor de volle mik.
Matige/aardige games koop ik wel als ze in de opruiming zijn voor < 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 16:40:
[...]

Als ze de games gewoon standaard voor ongeveer 40 euro zouden doen hadden ze ook niet te maken maken met tegenvallende verkoopcijfers.
Want dan koop je toch een game meteen an dan ga je niet wachten tot die goedkoper wordt.
Dan heb je natuur;lijk wel die games als Metroid Prime en Zelda, maar niet alle spellen zijn zo goed van kwaliteit.

Maar dat snappen ze bij de uitgevers.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 16:40:
[...]

marktplaats.nl doet ook wonderen :) .... ik had resident evil + resident evil zero voor de prijs van 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 27 July 2003 @ 17:58:
[...]

Als ze de games gewoon standaard voor ongeveer 40 euro zouden doen hadden ze ook niet te maken maken met tegenvallende verkoopcijfers.
Want dan koop je toch een game meteen an dan ga je niet wachten tot die goedkoper wordt.
Dan heb je natuur;lijk wel die games als Metroid Prime en Zelda, maar niet alle spellen zijn zo goed van kwaliteit.

Maar dat snappen ze bij de uitgevers.
Nee dat zou denk ik een hoop schelen , en argumenten als door de illefgale kopien moeten we de prijs verhogen etc gaat lekker niet op met den cube.

Nu komen er gelukkig ook een aantal titels deze kant op die 40 eurotjes ofzo gaan kosten dus wie weet wat de toekomst brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
gamecube games zijn al 10 euro goedkoper...wat zeiken jullie?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 60 Euro per game en dan zeiken? Ik ga zeker maar zomaar ieder spel wat ik denk te gaan spelen voor dit geld aanschaffen? We hebben het over 132 gulden .... ik weet niet of jij het geld op je rug hebt groeien, maar ik niet. Ik maak dus gerichte aankopen en hou mijn geld eventjes binnen als ik de volle mep er niet voor wil geven. Eventjes nadenken voordat je zomaar een loos antwoord geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op 27 July 2003 @ 21:17:
gamecube games zijn al 10 euro goedkoper...wat zeiken jullie?
Das nog 130 Gulden !! voor een matige game zoals megaman.
Dat heb d'r echt niet voor over onder de 25 euro zou ik ze mischien nog wel eens kopen.
Mischien ben jij rijk, maar bij mij groeit het geld niet op de rug en kan ik het me enkel veroorloven om de toppers te kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 15-09 10:53
Heej fellow cubers.. Ik ga voor een poosje van huis (6 maanden om precies te zijn) en zal dan niet echt de beschikking hebben over een internet verbinding omwille het feit dat ik me 6 maanden op een boot bevind.. :) Ik moet stage gaan lopen voor m'n zeevaart opleiding die ik gedaan heb.. Hopelijk kom ik af en toe nog wel eens ergens aan wal waar ze een internetcafe hebben, zodat ik weer even een kijkje kan nemen op GoT.. M'n gamecube laat ik thuis! Ja je leest 't goed, die blijft thuis! :) Maar gelukkig heb ik nog een GBA SP met 7 spellen en een laptop waar ik me op kan vermaken! :) Bij deze zou zeggen, Adios en tot ziens! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

blakez schreef op 27 July 2003 @ 22:00:
Heej fellow cubers.. Ik ga voor een poosje van huis (6 maanden om precies te zijn) en zal dan niet echt de beschikking hebben over een internet verbinding omwille het feit dat ik me 6 maanden op een boot bevind.. :) Ik moet stage gaan lopen voor m'n zeevaart opleiding die ik gedaan heb.. Hopelijk kom ik af en toe nog wel eens ergens aan wal waar ze een internetcafe hebben, zodat ik weer even een kijkje kan nemen op GoT.. M'n gamecube laat ik thuis! Ja je leest 't goed, die blijft thuis! :) Maar gelukkig heb ik nog een GBA SP met 7 spellen en een laptop waar ik me op kan vermaken! :) Bij deze zou zeggen, Adios en tot ziens! :D
Okee veel plezier. In elk stadje een ander schatje of niet :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/fzero/fzero_10.gif * Dyxtra GX/AX Newsflash *

Nog meer F0 movies!

F-Zero #1
F-Zero #2
F-Zero #3
F-Zero #4
F-Zero #5

Was eigenlijk niet van plan F0 aan te schaffen, maar met de goede impressies en filmpjes gaat het toch wel jeuken :P

Game Info
Titel: F-Zero GX/AX Google - HGCTS
Developer: Amusement Vision | Publisher: Nintendo
Genre: Racing (futuristisch, arcade)
Release date: JPN: 25/07/2003 - USA: 27/08/2003 - EUR: oktober 2003
Media: Trailer | Screenshots
Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 16:58:
He D3, Zijn er toevallig ook al van die filmpjes van Mario Kart? Resident Evil 4?
Van Mario Kart zijn idd filmpjes van de E³, van RE4 alleen een trailer dacht ik. Kijk hier eens zou ik zeggen: HGCT Movies.
Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 19:02:
dat is toch precies wat ik zeg? jij hebt het alleen over de gameplay. Bij doom speel je 3d, bij smash brothers 2d. smash brothers worden de omgevingen 3d gerenderd, bij doom niet. en als de gameplay het een is en de omgevingen het ander noemen ze het 2.5d. Doom lijkt redelijk goed 3d door handige trucjes, maar het is nog niet een echte 3d omgeving, dat kan je dus zien aan dat er niet meerdere kamers bijv boven elkaar kunnen zijn.
Bepaalde levels in Rogue Leader (Hoth bijv.) hebben ook geen ruimtes boven elkaar (omgeving wordt met een height map gerenderd (á la bump map zeg maar)), noem jij dat ook 2D? :P ;)
Verwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 18:12:
Nu komen er gelukkig ook een aantal titels deze kant op die 40 eurotjes ofzo gaan kosten dus wie weet wat de toekomst brengt.
Zag bij dvdboxoffice dat Viewtiful Joe maar 33 euro wordt en Rogue Squadron III maar 39. Kijk dat zijn de betere prijzen :Y)
blakez schreef op 27 July 2003 @ 22:00:
Bij deze zou zeggen, Adios en tot ziens! :D
Greetz blakez!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mazl Blakez... Je zei eerst nog dat je je Cube mee zou nemen jôh..
What happened ? Ah well.. enjoy iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ik heb van het weekend Ikaruga gekocht... HEERSCH!!!

damn wat een heerlijke learning curve zit er in dat spel zeg... je wordt gewoon met het potje beter :D super!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 09:25

Sagat

Is pappa x2!

60 euro is inderdaad net teveel voor de subtoppers, of toppers uit genres waar je niet wild van bent. Het is wel leuk dat ze wel 10 euro goedkoper zijn dan ps2 of x-box spellen. Dat was vroegah wel anders ;) (180 piekies voor een nes game, of de recordhouder streetfighter 2 voor het luttele bedrag van f 250?)

Ikaruga twijfel ik nog steeds over, ik heb een paar shooters via emulatie gespeeld en het heeft toch niet de glans die ik meer herinner van het spelen in de speelhal. Daarnaast leg ik tegenwoordig een spel met een hogere moeilijkheidsgraad snel aan de kant EN vindt ik het score challengen ook niet zo'n interresant idee. Hoewel dat natuurlijk leuker zou worden met een soort van challenge in de stijl van wave race uit de begin dagen van hggt :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Sagat schreef op 28 juli 2003 @ 09:14:
60 euro is inderdaad net teveel voor de subtoppers, of toppers uit genres waar je niet wild van bent. Het is wel leuk dat ze wel 10 euro goedkoper zijn dan ps2 of x-box spellen. Dat was vroegah wel anders ;) (180 piekies voor een nes game, of de recordhouder streetfighter 2 voor het luttele bedrag van f 250?)

Ikaruga twijfel ik nog steeds over, ik heb een paar shooters via emulatie gespeeld en het heeft toch niet de glans die ik meer herinner van het spelen in de speelhal. Daarnaast leg ik tegenwoordig een spel met een hogere moeilijkheidsgraad snel aan de kant EN vindt ik het score challengen ook niet zo'n interresant idee. Hoewel dat natuurlijk leuker zou worden met een soort van challenge in de stijl van wave race uit de begin dagen van hggt :)
ik dacht precies zo, maar ikaruga is echt anders!
zowiezo is de gameplay absoluut top. het is old school arcade fun, maar met een nieuwe draai, dat polariteiten verhaal verandert echt alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Iemand het persbericht van Datel gelezen over de Freeloader en de Japanse F-Zero. Volgens hen ligt het aan de game. Die haalt de taallaag op aan de hand van de taal van je GC. Hier kan je FL dus niet aan veranderen. Maar voor de US versie hoef je dan alleen maar je GC op engels te zetten lijkt me...

Ik hooppet iig van wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Sagat schreef op 28 July 2003 @ 09:14:
250 gulden!! Weet je dat wel zeker. Mijn duurste game aankoop was Streetfighter 2 Turbo voor 159 gulden voor de Snes. We praten dan over 1993 of 1994. Ik heb echt nog nooit een game voor 200+ gulden gezien (zo ver ik me kan herinneren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Streetfighter 2 was volgens mij inderdaad over de 200 gulden! :o

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 11:35 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 11:34:
Streetfighter 2 was volgens mij inderdaad over de 200 gulden! :o
Behalve als je de Duitse versie had (alleen Duitse handleiding), dan was hij maar 199 :P. Maar een Nederlandse handleiding kostte inderdaad (met SF2 uiteraard) 249 keiharde guldens. Runner ups zijn Virtua Racing voor de MegaDrive (239 uit mijn hoofd) en Mortal Kombat Trilogy die 229 kostte (en die ik ook voor dat geld heb gekocht)

Edit: Fuck, dit is het HGGCT, dacht dat het het ouwe games & consoles topic was. Sorry voor deze offtopic reply.

[ Voor 11% gewijzigd door GZ op 28-07-2003 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
GolbeZeromus schreef op 28 July 2003 @ 11:46:
[...]

Behalve als je de Duitse versie had (alleen Duitse handleiding), dan was hij maar 199 :P. Maar een Nederlandse handleiding kostte inderdaad (met SF2 uiteraard) 249 keiharde guldens. Runner ups zijn Virtua Racing voor de MegaDrive (239 uit mijn hoofd) en Mortal Kombat Trilogy die 229 kostte (en die ik ook voor dat geld heb gekocht)

Edit: Fuck, dit is het HGGCT, dacht dat het het ouwe games & consoles topic was. Sorry voor deze offtopic reply.
conkers bad fur day... 269

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Phusebox schreef op 28 July 2003 @ 11:51:
[...]

conkers bad fur day... 269
Omdat ie niet gedistributeerd werd hier toch? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach denk maar zo we zeuren wel over dure games, maar het kan veeeel erger kijk maar naar de neo geo games die gewoon 379+ euro kosten voor 1 enkele game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Neo Geo games zijn gewoon groot van omvang en de geheugenchips voor de cartridges waren gewoon prijzig.Voor de cd variant zijn de spellen toch wel goedkoper? (iets :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja "iets" idd nog 250-300 eurotjes meen ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Mijn SD-adapter is verstuurd! Bennik erg blij mee. Al moet ik nog wel een SD kaartje regelen.

Ik ben benieuwd in welk formaat dat ding GC savegames opslaat. Ik denk niet dat het hetzelfde formaat zal hebben als de third party USB memcard (die ik ook heb). Jammer dattet ding er nu pas is want ik had deze vanaf dag 1 willen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Deddiekoel schreef op 28 juli 2003 @ 13:29:
Mijn SD-adapter is verstuurd! Bennik erg blij mee. Al moet ik nog wel een SD kaartje regelen.

Ik ben benieuwd in welk formaat dat ding GC savegames opslaat. Ik denk niet dat het hetzelfde formaat zal hebben als de third party USB memcard (die ik ook heb). Jammer dattet ding er nu pas is want ik had deze vanaf dag 1 willen hebben!
sorry hoor, maar volgends mij kan hij nieteens als memory card gebruikt worden :X alleen voor speciale games :/

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij kan voor zover ik weet gewoon al memcard gebruikt worden:

http://www.lik-sang.com/i...gory=78&products_id=3360&

Product Features:
Compatible with all GameCubes world wide (USA, JAP, PAL)
Maximize your GameCubes storage capacity
Including 16MB SD Card
Official Nintendo Product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
TheEvilCuber schreef op 28 July 2003 @ 13:40:
[...]

sorry hoor, maar volgends mij kan hij nieteens als memory card gebruikt worden :X alleen voor speciale games :/
Nog een aanvulling van Play-asia waar ik hem heb gekocht:

• Save your Memory Data on SD Cards
• Official Nintendo accessory
• Transfer data to your PC
• Supports special games such as Animal Forest e+ only, cannot be used as a standard memory card

Die laatste staat mij nix aan...maar ik meen me herinneren dattie ook als gewone zou moeten werken. Ik hou jullie op de hoogte...

[ Voor 12% gewijzigd door Deddiekoel op 28-07-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm raar lik-sang geeft juist aan dat het de ultieme memory card is om te kopen omdat je eindeloos kunt uitbreiden met sd-card.

Lekker tegenstrijdig allemaal weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx D3 voor die link :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 13:16:
Ja "iets" idd nog 250-300 eurotjes meen ik :+
euro?? Dat lijkt me wel heel extreem, 840+ gulden voor 1 game...
Dat besteed ik jaarlijks aan hardware (elke 2 jaar nieuwe PC) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 18:40:
[...]
euro?? Dat lijkt me wel heel extreem, 840+ gulden voor 1 game...
Dat besteed ik jaarlijks aan hardware (elke 2 jaar nieuwe PC) :|
http://www.lik-sang.com/i...ory=180&products_id=2427&

King of fighters 2002 a 285 euro

http://www.lik-sang.com/i...ory=180&products_id=1950&

Metal slug 4 a 260 euro

http://www.lik-sang.com/i...ory=180&products_id=2983&

Neo Power Instinct Matrimelee a 275 euro

Overtuigd genoeg ? , voor die 3 games heb je een cube+x-box+ps2 en een aantal games.

Dus vallen de cube games nog wel mee :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Om even een einde te maken over de geruchten van fysieke producten, dit was mijn vraag aan nintendo benelux :*) :

Ik wilde vragen of er ooit fysieke voorwerpen in de sterrencatalogus verschijnen of ooit zijn verschenen. En zo ja, welke/wat/wanneer?

antwoord hier op was kort maar krachtig :D :

Medio augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 19:32:
[...]

http://www.lik-sang.com/i...ory=180&products_id=2427&

King of fighters 2002 a 285 euro

http://www.lik-sang.com/i...ory=180&products_id=1950&

Metal slug 4 a 260 euro

http://www.lik-sang.com/i...ory=180&products_id=2983&

Neo Power Instinct Matrimelee a 275 euro

Overtuigd genoeg ? , voor die 3 games heb je een cube+x-box+ps2 en een aantal games.

Dus vallen de cube games nog wel mee :+
Jezus :|

@ beatle:
Jaja, eerst zeiden ze medio juli, nu medio augustus, volgens mij lullen ze maar wat |:(
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.