ik speelde er amper op
nintendo vond ik altijd een van de beste maar de spellen spreken me ook niet zo aan
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
ik speelde er amper op
Verwijderd
Z'n signature zegt voor mij al genoegiNSaNe-oNe schreef op 23 July 2003 @ 16:59:
[...]
Daaahaaaaag!
Watdoe je hier nog in dit topic, nu je dit zo trots komt vertellen?
Ik wacht liever op deel 3, dan heb ik alles van deel 2 en meer.
[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 23-07-2003 21:27 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Wario Ware is ook mijn favoriet. Op groot beeld is hij nog leukerHIValicious schreef op 22 July 2003 @ 15:41:
ey mensen van het goed cube leven ik zit nu in spanje en mis mijn cube enorm ...
maar mijn sptje is er wel nog
lekker oldskool game ... en met wario ware ... was dat een kewle game ...
bronFor all of those who have imported F-Zero GX and plan to use a Freeloader, prepare for bad news.
Play Asia have recently tested their Japanese copies of F-Zero GX with the Freeloader and the results were not great. They have tested the game on both an American and PAL GameCube and tried all three boot methods.
The game loads up the test screens in English but the main menu items are missing and you have to guess how to start a race. While playing the game certain features of the HUD are missing, such as speed and the lap indicator.
Play Asia have done a video comparing the normal Japanese GameCube (9MB) and one showing what the game is like while using the Freeloader on a US GameCube (6.8MB). Screenshots comparing the can be found below (Japanese on the top, Freeloader on the bottom).
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Hmmm, wel raar maar ik hoop dat dit geen effect zal hebben op de US versie van de game...Crashman schreef op 23 July 2003 @ 23:02:
Japanse F-Zero GX werkt waarschijnlijk niet i.c.m. een freeloader!
[...]
bron
Slecht nieuws voor de Freeloaders onder ons dus :\
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Heb deel 2 (samen met Rajacker) besteld bij DVDcrave. Was iets van 18,50 euro per persoon, voor een spel uit Australië. Daar ga ik niet voor wachtenVanitas schreef op 23 July 2003 @ 21:26:
[...]
Ik wacht liever op deel 3, dan heb ik alles van deel 2 en meer.
Wel raar? Ik vond het eerlijk gezegd wel te verwachten. Freeloader is immers iets wat niet gesteund wordt door nintendo oid.Deddiekoel schreef op 23 juli 2003 @ 23:35:
[...]
Hmmm, wel raar maar ik hoop dat dit geen effect zal hebben op de US versie van de game...
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
[ Voor 13% gewijzigd door rajackar op 24-07-2003 20:51 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Mario Golf Screens :• PS2: 41,500 (1,655,800)
• Game Boy Advance SP: 30,800 (1,283,300 this year)
• GameCube: 13,000 (347,000)
• Game Boy Advance: 10,200 (938,500)
• Xbox: 1,000 (66,800)
• PSOne: 990 (47,700)
• Swan Crystal: 310 (25,000)
Verwijderd
uiteraard, maar in quake3 wordt het wel toegepast bijvoorbeeld... al die arches enzo... waarom hier niet? en zoveel meer werk is het echt niet...Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 13:59:
Zal wel teveel tijd en moeite kosten , en games moeten toch zo snel mogelijk op de markt gezet worden.
En wat maakt het uit we gaan toch gewoon voor de gameplay en niet voor de graphocs toch
[ Voor 8% gewijzigd door Fubaruba op 24-07-2003 14:20 ]
Verwijderd
Zo stom was het nou ook weer niet.Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 09:47:
Bah stom nieuws over F-zero , had hem net gister avond besteld , snel geannuleerd dus
Verwijderd
Verwijderd
Mwa ik vind het wel stom nieuws , zat mezelf al helemaal klaar te maken om over een weekje f-zero te kunnen spelen , moet ik gvd toch gaan wachten op de us release die het hopelijk wel doet met de freeloaderVerwijderd schreef op 25 July 2003 @ 12:01:
[...]
Zo stom was het nou ook weer niet.
En bah, dit is wel echt het slechts lopende topic ooit, 25 posts/dag
Jongens komop er zijn dan misschien veel op vakantie, maar dit is echt onder de maat![]()
gewoon in de winkel halen lijkt mijVerwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 12:11:
Naja, als je kijkt naar de andere console topics, waarbij de ps2 topic net bij deel 2 is aanbeland, en de xbox bij deel 5 is, valt het nog best wel mee
Wat zal ik doen, SSBM gewoon hier in de winkel halen, dan heb ik hem vandaag nog binnen, of wachten op een aanbiedinkje die hoogstens 5 euro zal schelen... moeilijk, moeilijk.
Verwijderd
kost doekoe
Ah dat nieuwsVerwijderd schreef op 25 July 2003 @ 12:17:
[...]
Mwa ik vind het wel stom nieuws , zat mezelf al helemaal klaar te maken om over een weekje f-zero te kunnen spelen , moet ik gvd toch gaan wachten op de us release die het hopelijk wel doet met de freeloader
Het viel me trouwens op dat mijn gba games soms vertragingen hebben als ik ze via mijn gba player speel, iemand anders al opgevallen of ligt het eraan dat ik een japanse gba player heb ?
Niet doen, 3rd party mem cards zijn nooit goed (ervaring meeVerwijderd schreef op 25 July 2003 @ 12:55:
[...]
kost doekoe
hmm, ik denk er nog even over na, maar ik denk dat ik hem ga halen...
Heeft iemand ervaringen met de controller die je voor 19.95 ofzo kan halen bij de dixons, en waar je 'gratis' een 5mb mem card bijkrijgt. Het lijkt mij wel een leuke aanbieding voor als er een vriend(in) langskomt om eens leuk te spelen, die hebben toch geen mooie nieuwe nodig
maar hij ziet er een beetje groot en klungelig uit (zoals de default xbox controller dus)
Maargoed, dat boeit me dus niet, ik speel er toch niet mee
Oh? Ik heb hier een pracht van een Piranha 64Mbit memcard (1009 blokjes), en die bevalt me prima. Geen gezeur, werkt altijd. Ca. 25 Euro heeft hij gekost.Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 13:50:
[...]
Niet doen, 3rd party mem cards zijn nooit goed (ervaring mee), en die controllers zijn ook niet je van het.
... en oranje! :P
Verwijderd
waarschijnlijk wordt daarmee bedoelt dat het zuigt dat F-Zero Imported niet werkt icm FreeloaderRedruM schreef op 25 July 2003 @ 14:03:
eh sinds wanneer zuigt F-Zero dan?
Eerst was 't geweldig en prachtig en zo en nu hoor ik alleen negatieve dingen?
how come?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
de mem card gaat het me eigenlijk niet om, leuke bijkomst maar veels te kleinVerwijderd schreef op 25 July 2003 @ 13:50:
[...]
Niet doen, 3rd party mem cards zijn nooit goed (ervaring mee), en die controllers zijn ook niet je van het.
evilcuber@wanadoo.nlRedruM schreef op 25 juli 2003 @ 15:50:
Iemand een LoZ:LttP vip code hebben?
Heb em namelijk dubbel..
This space is occupied
![]() • Filmpjes: Story mode (FMV) Falcon takes his vehicle (FMV) Cool music ( FMV) Ready for the challenge? (FMV) Watch out for boulders (gameplay) So fast... so pretty (gameplay) Up, down, all around (gameplay) Sand Ocean (gameplay) Lightning (gameplay) Totally intense -- must download (gameplay) • MP3: Server heeft het op het moment zwaar zo te zien Title Theme Lightning Fire Field Big Blue Mute City Port Town Aeropolis Big Blue Theme Sand Ocean Vegas Palace Met dank aan http://www.miyamotoshrine.com • Widescreen F0 yummie: • Game Info Titel: F-Zero GX/AX Google - HGCTS Developer: Amusement Vision | Publisher: Nintendo Genre: Racing (futuristisch, arcade) Release date: JPN: 25/07/2003 - USA: 27/08/2003 - EUR: oktober 2003 Media: Trailer | Screenshots |
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
[ Voor 4% gewijzigd door Grote Smurf op 26-07-2003 23:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
nou en, jij collect sega, het foutste gamemerk uit de gameshistorieVerwijderd schreef op 25 July 2003 @ 19:59:
Ehm d3 is dat een HALO filmpje in je avatar ? zo ja shame on you dit is tenslotte het grote gamecube topic en niet het grote x-box topic
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 20:08 ]
Totaal niet mee eens, vooral niet als het om de games gaat. Ze hebben voor de cube al 3 Sonic games uitgebracht, die wel overigens tegenvallen, maar ook Phantasy Star Online en een van mijn favo's voor de cube; Skies of Arcadia Legends. Nee, Nintendo mag Sega wel bedanken als je het mij vraagt.Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 20:07:
[...]
nou en, jij collect sega, het foutste gamemerk uit de gameshistorie
Verwijderd
zie de knipoogGoudstof schreef op 25 July 2003 @ 20:39:
[...]
Totaal niet mee eens, vooral niet als het om de games gaat. Ze hebben voor de cube al 3 Sonic games uitgebracht, die wel overigens tegenvallen, maar ook Phantasy Star Online en een van mijn favo's voor de cube; Skies of Arcadia Legends. Nee, Nintendo mag Sega wel bedanken als je het mij vraagt.
Verwijderd
die was overgens niet geheel terecht
Hot New Mario 128 Speculation
Could Nintendo's next big thing really offer the dream platforming formula like this? Check out the word on the street inside...
Nintendo fansite GC Planet is reporting some interesting news regarding Mario 128. After the no-show at this year's E3, which Miyamoto claimed was down to a groundbreaking new feature he didn't want rivals to steal, it might just be that this new concept has been leaked.
According to the report:
The New Mario game is mostly a new 2D adventure, but you'll have the ability to switch into 3D to reveal hidden secrets, defeat enemys and much more that Nintendo won't tell us. Furthermore it will feature favourite characters like Peach, Toad, Luigi, Toadsworth and Birdo.
We reckon the chances of this rather juicy new rumour to be 50/50.
At first, the idea of some kind of 2.5D mechanism in Mario 128 seems like nonsense when you look at the true 3D direction pioneered by Mario 64 - but when you consider that devoted gamers crave 2D platforming action as much as, if not more than 3D, it would indeed be something special if Miyamoto has finally found an innovative way to give gamers the best of both worlds in one groundbreakingly designed platformer. From the description offered, it does sound rather enticing.
However, it is equally likely to be groundless information. But - as it's cool - we thought you should know.
[ Voor 6% gewijzigd door Elroy op 26-07-2003 00:27 ]
2.5D... Da's dus a la Duke Nukem Manhattan Project?Elroy schreef op 26 July 2003 @ 00:11:
De eerste geruchten over mario 128 beginnen te verschijnen :
[...]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Volgens mij is dat zo 2D als het maar kan wezen, of mis ik iets?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Van die vorige prijsverlagingen heb ik in NL weinig gemerkt, die zijn vooral bedoeld voor de US. De US is een veel interessantere markt dan Europa namelijk. Ik vrees dus dat de Cube hier gewoon 200 euro blijft, of misschien 150 ofzo.Switch schreef op 26 July 2003 @ 12:52:
Prijsverlagingen op komst?
een cube voor 89 Euro? Érg goedkoop, maar dan gaat hem niet redden. Aangezien de Cube zo'n geadvanceerde kopieer beveiliging bezit en de spelletjes toch nog vrij duur zijn heeft imho de cube het minst kans in vergelijking met de Xbox en PS2.
Jammer.
Verwijderd
Het spijt meVerwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 19:59:
Ehm d3 is dat een HALO filmpje in je avatar ? zo ja shame on you dit is tenslotte het grote gamecube topic en niet het grote x-box topic
f.k.a D³
Verwijderd
De term 2.5d hadden ze bij Doom en Duke Nukem 3d bedacht. Gameplay was soort van 3d in die spellen maar eigenlijk de omgevingen 2d, je kon niet 2 kamers recht boven elkaar hebben namelijk.spaceboy schreef op 26 July 2003 @ 11:14:
[...]
Volgens mij is dat zo 2D als het maar kan wezen, of mis ik iets?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 14:14 ]
Verwijderd
apologies accepted en nieuw icon ookD³ schreef op 26 juli 2003 @ 14:08:
Nog meer Roque Squadron III filmpjes:
FALCON COCKPIT VIEW
I'M HIT!
AMAZING ENDOR
HUGE BATTLE OVER HOTH
En check deze pics (uit 1 vd filmpjes)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Het spijt meMaar een icon dat per topic anders is heb ik nog niet uitgevonden, dus je zult het er mee moeten doen
Als goedmakertje een icon voor de Cubist die zich hier in herkent (uit een F0 commercial):
[afbeelding]
^gratis en voor niets
Verwijderd
F-Zero kwam dacht ik in november. SC2 is niet van Capcom, maar van NamcoSwitch schreef op 26 July 2003 @ 17:03:
Ik ben druk aan het sparen voor aantal spelletjes om mijn collectie meteen te vergroten
• F-Zero GX
• Soul Calibur 2
• Pikmin 2
Nu heb ik een aantal vraagjes. Wanneer komen deze uit? Topicstart zeg voor F0 Augustus, Q3 voor SC2 en November voor P2? :)Is dit nog steeds zo? En zijn er al exacte data's?
En komt SC2 met een VIP code? Ik denk het niet aangezien het van Capcom is (?) maar, it never hurts to ask
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
dat is toch precies wat ik zeg? jij hebt het alleen over de gameplay. Bij doom speel je 3d, bij smash brothers 2d. smash brothers worden de omgevingen 3d gerenderd, bij doom niet. en als de gameplay het een is en de omgevingen het ander noemen ze het 2.5d. Doom lijkt redelijk goed 3d door handige trucjes, maar het is nog niet een echte 3d omgeving, dat kan je dus zien aan dat er niet meerdere kamers bijv boven elkaar kunnen zijn.spaceboy schreef op 26 juli 2003 @ 14:38:
3d-objecten (zoals Smash Brothers) maken een spel nog geen 3D. 3D is als je in 3 dimensies kunt bewegen. Zoals Quake. In Duke Nukem MP kun je in beperkte mate over de Z-as (naar voor en achter) bewegen, afhankelijk van waar je bent in 't level. In Smash Brothers is het hartstikke 2D. Doom is hartstikke 3D. Dat je geen kamers boven elkaar kunt hebben en niet kunt springen maakt niet uit, je had in Doom ook al "hoge levels" (die allerlaatste eindbaas/zooi bijvoorbeeld). Maar goed, we dwalen offtopic.
Verwijderd
smash brothers = zwaardvechtenVerwijderd schreef op 26 July 2003 @ 17:23:
Ik hou niet zo van beat 'em ups of Smash Brothers na dan .... is dit nu meer zwaardgevechten? Vandaag een filmpje gezien op een TV (in een gameshop), zag er wel aardig uit.
Verwijderd
ah
Soul Calibur een beat 'm upVerwijderd schreef op 26 July 2003 @ 17:23:
Ik hou niet zo van beat 'em ups of Smash Brothers na dan .... is dit nu meer zwaardgevechten? Vandaag een filmpje gezien op een TV (in een gameshop), zag er wel aardig uit.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 22:47 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Verwijderd
Same here, alleen de toppertje zoals zelda en MP koop ik voor de volle mik.Verwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 15:50:
Sommige games koop ik gewoon niet voor de volle prijs, Megaman en Ikaruga zijn er voorbeelden van .... voor de helft begin ik erover na te denken. Lijkt me wel een leuk spel, maar niet voor 60 Euro.
Als ze de games gewoon standaard voor ongeveer 40 euro zouden doen hadden ze ook niet te maken maken met tegenvallende verkoopcijfers.Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 16:40:
[...]
Same here, alleen de toppertje zoals zelda en MP koop ik voor de volle mik.
Matige/aardige games koop ik wel als ze in de opruiming zijn voor < 25 euro.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
marktplaats.nl doet ook wonderenVerwijderd schreef op 27 July 2003 @ 16:40:
[...]
Same here, alleen de toppertje zoals zelda en MP koop ik voor de volle mik.
Matige/aardige games koop ik wel als ze in de opruiming zijn voor < 25 euro.
Verwijderd
Nee dat zou denk ik een hoop schelen , en argumenten als door de illefgale kopien moeten we de prijs verhogen etc gaat lekker niet op met den cube.Vanitas schreef op 27 July 2003 @ 17:58:
[...]
Als ze de games gewoon standaard voor ongeveer 40 euro zouden doen hadden ze ook niet te maken maken met tegenvallende verkoopcijfers.
Want dan koop je toch een game meteen an dan ga je niet wachten tot die goedkoper wordt.
Dan heb je natuur;lijk wel die games als Metroid Prime en Zelda, maar niet alle spellen zijn zo goed van kwaliteit.
Maar dat snappen ze bij de uitgevers.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
Verwijderd
Das nog 130 Gulden !! voor een matige game zoals megaman.evilpin0 schreef op 27 July 2003 @ 21:17:
gamecube games zijn al 10 euro goedkoper...wat zeiken jullie?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 21:53 ]
Okee veel plezier. In elk stadje een ander schatje of nietblakez schreef op 27 July 2003 @ 22:00:
Heej fellow cubers.. Ik ga voor een poosje van huis (6 maanden om precies te zijn) en zal dan niet echt de beschikking hebben over een internet verbinding omwille het feit dat ik me 6 maanden op een boot bevind..Ik moet stage gaan lopen voor m'n zeevaart opleiding die ik gedaan heb.. Hopelijk kom ik af en toe nog wel eens ergens aan wal waar ze een internetcafe hebben, zodat ik weer even een kijkje kan nemen op GoT.. M'n gamecube laat ik thuis! Ja je leest 't goed, die blijft thuis!
Maar gelukkig heb ik nog een GBA SP met 7 spellen en een laptop waar ik me op kan vermaken!
Bij deze zou zeggen, Adios en tot ziens!
![]() Nog meer F0 movies! F-Zero #1 F-Zero #2 F-Zero #3 F-Zero #4 F-Zero #5 Was eigenlijk niet van plan F0 aan te schaffen, maar met de goede impressies en filmpjes gaat het toch wel jeuken • Game Info Titel: F-Zero GX/AX Google - HGCTS Developer: Amusement Vision | Publisher: Nintendo Genre: Racing (futuristisch, arcade) Release date: JPN: 25/07/2003 - USA: 27/08/2003 - EUR: oktober 2003 Media: Trailer | Screenshots |
Van Mario Kart zijn idd filmpjes van de E³, van RE4 alleen een trailer dacht ik. Kijk hier eens zou ik zeggen: HGCT Movies.Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 16:58:
He D3, Zijn er toevallig ook al van die filmpjes van Mario Kart? Resident Evil 4?
Bepaalde levels in Rogue Leader (Hoth bijv.) hebben ook geen ruimtes boven elkaar (omgeving wordt met een height map gerenderd (á la bump map zeg maar)), noem jij dat ook 2D?Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 19:02:
dat is toch precies wat ik zeg? jij hebt het alleen over de gameplay. Bij doom speel je 3d, bij smash brothers 2d. smash brothers worden de omgevingen 3d gerenderd, bij doom niet. en als de gameplay het een is en de omgevingen het ander noemen ze het 2.5d. Doom lijkt redelijk goed 3d door handige trucjes, maar het is nog niet een echte 3d omgeving, dat kan je dus zien aan dat er niet meerdere kamers bijv boven elkaar kunnen zijn.
Zag bij dvdboxoffice dat Viewtiful Joe maar 33 euro wordt en Rogue Squadron III maar 39. Kijk dat zijn de betere prijzenVerwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 18:12:
Nu komen er gelukkig ook een aantal titels deze kant op die 40 eurotjes ofzo gaan kosten dus wie weet wat de toekomst brengt.
Greetz blakez!
f.k.a D³
10 second ninja DONE
ik dacht precies zo, maar ikaruga is echt anders!Sagat schreef op 28 juli 2003 @ 09:14:
60 euro is inderdaad net teveel voor de subtoppers, of toppers uit genres waar je niet wild van bent. Het is wel leuk dat ze wel 10 euro goedkoper zijn dan ps2 of x-box spellen. Dat was vroegah wel anders(180 piekies voor een nes game, of de recordhouder streetfighter 2 voor het luttele bedrag van f 250?)
Ikaruga twijfel ik nog steeds over, ik heb een paar shooters via emulatie gespeeld en het heeft toch niet de glans die ik meer herinner van het spelen in de speelhal. Daarnaast leg ik tegenwoordig een spel met een hogere moeilijkheidsgraad snel aan de kant EN vindt ik het score challengen ook niet zo'n interresant idee. Hoewel dat natuurlijk leuker zou worden met een soort van challenge in de stijl van wave race uit de begin dagen van hggt
250 gulden!! Weet je dat wel zeker. Mijn duurste game aankoop was Streetfighter 2 Turbo voor 159 gulden voor de Snes. We praten dan over 1993 of 1994. Ik heb echt nog nooit een game voor 200+ gulden gezien (zo ver ik me kan herinneren).Sagat schreef op 28 July 2003 @ 09:14:
60 euro is inderdaad net teveel voor de subtoppers, of toppers uit genres waar je niet wild van bent. Het is wel leuk dat ze wel 10 euro goedkoper zijn dan ps2 of x-box spellen. Dat was vroegah wel anders(180 piekies voor een nes game, of de recordhouder streetfighter 2 voor het luttele bedrag van f 250?)
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 11:35 . Reden: typo ]
Behalve als je de Duitse versie had (alleen Duitse handleiding), dan was hij maar 199Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 11:34:
Streetfighter 2 was volgens mij inderdaad over de 200 gulden!
[ Voor 11% gewijzigd door GZ op 28-07-2003 11:47 ]
conkers bad fur day... 269GolbeZeromus schreef op 28 July 2003 @ 11:46:
[...]
Behalve als je de Duitse versie had (alleen Duitse handleiding), dan was hij maar 199. Maar een Nederlandse handleiding kostte inderdaad (met SF2 uiteraard) 249 keiharde guldens. Runner ups zijn Virtua Racing voor de MegaDrive (239 uit mijn hoofd) en Mortal Kombat Trilogy die 229 kostte (en die ik ook voor dat geld heb gekocht)
Edit: Fuck, dit is het HGGCT, dacht dat het het ouwe games & consoles topic was. Sorry voor deze offtopic reply.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Verwijderd
sorry hoor, maar volgends mij kan hij nieteens als memory card gebruikt wordenDeddiekoel schreef op 28 juli 2003 @ 13:29:
Mijn SD-adapter is verstuurd! Bennik erg blij mee. Al moet ik nog wel een SD kaartje regelen.
Ik ben benieuwd in welk formaat dat ding GC savegames opslaat. Ik denk niet dat het hetzelfde formaat zal hebben als de third party USB memcard (die ik ook heb). Jammer dattet ding er nu pas is want ik had deze vanaf dag 1 willen hebben!
This space is occupied
Verwijderd
Nog een aanvulling van Play-asia waar ik hem heb gekocht:TheEvilCuber schreef op 28 July 2003 @ 13:40:
[...]
sorry hoor, maar volgends mij kan hij nieteens als memory card gebruikt wordenalleen voor speciale games
[ Voor 12% gewijzigd door Deddiekoel op 28-07-2003 14:25 ]
Verwijderd
euro?? Dat lijkt me wel heel extreem, 840+ gulden voor 1 game...
Verwijderd
http://www.lik-sang.com/i...ory=180&products_id=2427&Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 18:40:
[...]
euro?? Dat lijkt me wel heel extreem, 840+ gulden voor 1 game...
Dat besteed ik jaarlijks aan hardware (elke 2 jaar nieuwe PC)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 19:34 ]
JezusVerwijderd schreef op 28 July 2003 @ 19:32:
[...]
http://www.lik-sang.com/i...ory=180&products_id=2427&
King of fighters 2002 a 285 euro
http://www.lik-sang.com/i...ory=180&products_id=1950&
Metal slug 4 a 260 euro
http://www.lik-sang.com/i...ory=180&products_id=2983&
Neo Power Instinct Matrimelee a 275 euro
Overtuigd genoeg ? , voor die 3 games heb je een cube+x-box+ps2 en een aantal games.
Dus vallen de cube games nog wel mee
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq