Mmmz, kut dus bij nintendo, majah laten we het er maar op houden dat het niets extra's kost
Alles in ieder geval beter dan een screensaver
Alles in ieder geval beter dan een screensaver
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zoals ik al zei zal ik mijn bevindingen hier posten. Mijn Pa heeft nog wel een 8 Mb SD kaartje liggen. Als die werkt koop ik zelf wel een 256 MB variant!Anoniem: 5577 schreef op 28 July 2003 @ 14:32:
Hmm raar lik-sang geeft juist aan dat het de ultieme memory card is om te kopen omdat je eindeloos kunt uitbreiden met sd-card.
Lekker tegenstrijdig allemaal weer
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Anoniem: 85315
Ja... maar.....eeeehhh... jullie moeten met zn tweeen op die grote TV. Dus hebben jullie alsnog minder beeld dan wanneer ik in mijn eentje speelAnoniem: 85315 schreef op 28 juli 2003 @ 23:34:
mooie tv hoor! nou denk dat ie dat wel aan kan haha
psssst.. wij hebben alleen een grotere *flauw*
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik neem aan dat je de Tingle Tuner wilt gebruiken. Die moet je dan eerst aanzetten in je Item Select screen en dan wijst het zich vanzelf volgens mij hoor. Mij lukte het in 1 keer. Heb het ook maar 1 keer gebruikt, maar okee.harley schreef op 29 juli 2003 @ 09:00:
Nou heb ik gisteren een GBA<->NGC linkcable gekocht. Nu wilde ik hem proberen met zelda dus aangesloten op controller poort 2 en later ook op poort 4. GBA zonder spel aangezet. Cube met zelda opgestart maar ik zie niets veranderen. Natuurlijk kan ik nu weer de boekjes van de CUBE de GBA of Zelda weer niet vindenkan iemand mij uit de brand helpen anders breng ik de kabel weer terug.
Ah - ik hoor graag wat je ervaringen zijn. Ik ben mijzelf ook aan het oriënteren op een nieuwe TV voor mijn cubeje... wat kost dat modelletje van jou, en waar heb je hem gehaald?GolbeZeromus schreef op 28 juli 2003 @ 22:24:
Ik heb een nieuwe TV besteldIemand deze ook toevallig? Het is de Sony KV32FQ70. Dat zal lekker F-Zero'en zijn (hoop ik).
... en oranje! :P
Ik ben op kieskeurig.nl gaan kijken. Deze staat daar nummer 1. Nu zijn al die gasten die dat reviewen wel een beetje te enthousiast om er een duidelijke objectieve mening over te geven. Die hebben net ook zo'n TV gekocht en prijzen dat ding natuurlijk de hemel in. Slechts een aantal is echt objectief. Ik heb net de orderbevestiging de deur uitgedaan. Totaal betaal ik 1053 Euro. Best goedkoop als je het mij vraagt. Bij budgetshop.nl trouwens.iNSaNe-oNe schreef op 29 July 2003 @ 09:48:
[...]
Ah - ik hoor graag wat je ervaringen zijn. Ik ben mijzelf ook aan het oriënteren op een nieuwe TV voor mijn cubeje... wat kost dat modelletje van jou, en waar heb je hem gehaald?
Hoe zou het beeld mijn smaak moeten zijn als ik vragen mag? Denk niet dat het tegenvalt. Zo'n voorgevoel van.iNSaNe-oNe schreef op 29 July 2003 @ 10:58:
Thanks voor de reactie... ziet er goed uit. Maar, ben je niet bang dat het beeld misschien tegen valt of niet jouw smaak is? Of heb je hem al in het echt gezien?
Zelf ben ik altijd erg huiverig voor het bestellen van een monitor/TV op basis van specificaties, wat dat betreft.
offtopic:
Registreren van een account op LauPro lukt niet voor de Flasher-actie, LauPro reageert niet op mails met een verzoek tot aanpassen van een account. Meer mensen hier last van? Is hij op vakantie?
Gewoon, zoals ik het zeg..GolbeZeromus schreef op 29 July 2003 @ 11:04:
[...]
Hoe zou het beeld mijn smaak moeten zijn als ik vragen mag? Denk niet dat het tegenvalt. Zo'n voorgevoel van.
[ Voor 11% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 29-07-2003 12:01 ]
Anoniem: 15142
jep very true...iNSaNe-oNe schreef op 29 juli 2003 @ 11:59:
[...]
Gewoon, zoals ik het zeg..
Nee, ff serieus. Sommige mensen zijn er meer gevoelig voor dan anderen. Dat geeft niets. Net zoals geluidsinstallaties/boxen kunnen ook beeldschermen dermate verschillen. Het ene bevalt wel, het andere niet, ook al zijn de specs nog zo fantastisch van iets.
Een beeld kan te 'hard' zijn, of onscherp. Of de kleuren bevallen niet (te 'warm' of te 'koud'). Natuurlijk kun je dit wel aanpassen tot op bepaalde hoogte, maar dan nog kan het niet je smaak zijn. In die zin bedoel ik dat. Daarom kijk ik altijd naar een opgesteld exemplaar in de winkel om te kijken of het beeld me bevalt, ja/nee. Op basis van die ervaring koop ik een TV of laat ik 'm links liggen. Snap je?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 5577
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 29-07-2003 12:23 ]
Anoniem: 34027
Ik heb hem een keer gehuurd (Bij de Ster videotheek hebben ze vaak NGC games) en het is best een cool spel. Vooral het water is echt "nat". Als je door de regen over de golven reest, dan krijg je echt het gevoel dat je in je broek moet pissen, en dat is positief, denk ikAnoniem: 15142 schreef op 29 juli 2003 @ 12:15:
Heeft iemand eigenlijk een beetje ervaringen met Wave Race Blue Storm...
Als ik de recensies lees, zijn die veelal wisselvallig, maar zou graag een sortement van race-game willen hebben tot aan Mario Kart....
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 34027 op 29-07-2003 12:56 ]
Ik heb hem als een van de eerste spelletjes in mijn collectie genomen, en hij bevalt tot op de dag van vandaag nog steeds. Het is even wennen dat je zo wendbaar bent op het water, en geen één race is hetzelfde door de golven. Zelf vind ik dat een welkome afwisseling.Anoniem: 15142 schreef op 29 July 2003 @ 12:15:
Heeft iemand eigenlijk een beetje ervaringen met Wave Race Blue Storm...
Als ik de recensies lees, zijn die veelal wisselvallig, maar zou graag een sortement van race-game willen hebben tot aan Mario Kart....
Sony producten zijn sowieso mijn keus niet (heeft niets met Playstation te maken, m'n pa heeft een hekel aan ALLE games en vindt Sony ook niks), we hebben hier een 70cm Philips beneden staan, gewoon, geen platte beeldbuis of flatscreen, gewoon grootbeeld, 50Hz. Beeld is goed, in de winkel staan de TV's ook vaak anders afgesteld qua kleur/contrast, dat levert de soms zeer fletste kleuren op.Phusebox schreef op 29 July 2003 @ 12:19:
[...]
jep very true...
zo is er ook een bepaalde 'stijl' die kenmerkend is voor jvc, sony en philips
op basis van een vergelijking in de winkel ben ik toen voor jvc gegaan, sony was voor mij te hard/korrelig
maar iedereen heeft zijn eigen smaak
Anoniem: 15142
mmmm... inderdaad schijnt het water erg realistisch te zijn enzoiNSaNe-oNe schreef op 29 July 2003 @ 12:54:
[...]
Ik heb hem als een van de eerste spelletjes in mijn collectie genomen, en hij bevalt tot op de dag van vandaag nog steeds. Het is even wennen dat je zo wendbaar bent op het water, en geen één race is hetzelfde door de golven. Zelf vind ik dat een welkome afwisseling.
Sommigen hekelen dit spel omdat de besturing gewoon 'ff wennen' is. Geef daarom ook niet snel op, want als je dat onder de knie hebt, dan blijf je proberen om een snellere rondetijd te scoren...
Ook in de eerste delen van HGGCT is een Wave Race klassement bijgehouden, erg spannend was dat.
F-Zero GX Widescreen Theater The way it's meant to be seen. The first in our library of planned updates. July 28, 2003 - Nintendo and Sega's F-Zero GX recently shipped in Japan, and if you've been following IGN's coverage you'll know we're quite pysched about the game. In particular, we're impressed with its unyielding speed and droolworthy visuals. Several of the folks here at the IGN office happen to be fortunate enough to own widescreen (16:9) capable televisions, so we've been enjoying the arcade racing goodness at the said resolution. We've been telling you to take our word for it; that 16:9 really makes F-Zero GX inescapably amazing looking. However, now we think it's time to show you. This is the beginning of a stream of updates planned for this library of widescreen F-Zero screens and movies. First, here are a few screenshots of the tracks featured in the videos. |
Anoniem: 63800
Jeps es ffkijken hoe dat is en testen of de kabel werkt ofcourse maar moet je die eerst al gehaald hebben die tingle tuner of kun je die direct aan ? ( heb net de tempel van de goden gehad, alles lekker op zijn tijd )GolbeZeromus schreef op 29 July 2003 @ 09:04:
[...]
Ik neem aan dat je de Tingle Tuner wilt gebruiken. Die moet je dan eerst aanzetten in je Item Select screen en dan wijst het zich vanzelf volgens mij hoor. Mij lukte het in 1 keer. Heb het ook maar 1 keer gebruikt, maar okee.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Anoniem: 55140
Je hebt die Tuner nodig ja.harley schreef op 29 July 2003 @ 19:37:
[...]
Jeps es ffkijken hoe dat is en testen of de kabel werkt ofcourse maar moet je die eerst al gehaald hebben die tingle tuner of kun je die direct aan ? ( heb net de tempel van de goden gehad, alles lekker op zijn tijd )
Deddiekoel schreef op 29 juli 2003 @ 21:00:
Ik heb de SD adapter binnen (erg snel van Play-asia) maar hij werkt dus niet...
Er zit nu een 8 Mb SD kaartje in. Maar mijn Kubus zegt dat het object in memory slot A onbruikbaar is. Maar eens zoeken naar andere bevindingen. Wellicht moet er perse een 16 Mb unit in...
Is dat het intro filmpje? Want die is ook 'normaal' te downloaden:Elroy schreef op 29 juli 2003 @ 13:50:
Trouwens het intro filmpje is echt verdomd goed van mario golf.
Misschien dat iemand dit filmpje even kan hosten voor de rest van de mede tweakers.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Anoniem: 23844
Je bent me net voorAnoniem: 61283 schreef op 29 July 2003 @ 22:34:
D³, speelt u nogsteeds MP? Dat is gewoon ziek....Maar iedereen z'n ding eh
is een 256Mbit kaartje niet goed dan?Anoniem: 5577 schreef op 29 juli 2003 @ 21:58:
Kut daar gaat een goedkope manier om save games op te kunnen slaan , aarsch koppen bij nintendo ook weer![]()
This space is occupied
Ik had gewoon gehoopt dattet zou werken. Een door Nintendo ondersteunt uitwissel medium haddik wel leuk gevonden. Maar ik heb ergens gelezen dat er special PC software komt voor AC+, wellicht kun je daarmee je SD card formatteren oid...TheEvilCuber schreef op 29 July 2003 @ 22:47:
[...]
is een 256Mbit kaartje niet goed dan?
op de meine staan saves van een stukof 22 spellen en ik heb nog een derde leeg
Zei mn psychiater ook al
Maar liefst 5 spelletjes en een bonus discAnoniem: 23844 schreef op 29 July 2003 @ 22:36:
Je bent me net voor.. Is het niet eens tijd voor iets anders D³? En zeg geen MP2
. Hoeveel spellen heb je eigenlijk? 1?
f.k.a D³
Anoniem: 86074
Je moet dus wel dat free;pader hebben MET CHEATding[Nieuws] Action Replay lost F-Zero problemen op
De problemen die de Freeloader had met afspelen van de Japanse versie van F-Zero GX behoren tot het verleden!
...mits je in het bezit bent van een Action Replay met ingebouwde Freeloader.
Zoals we vorige week al wisten te melden, blijkt Datel's Freeloader enige problemen te hebben met het spelen van F-Zero GX, Nintendo's nieuwste versie van de moeder aller futuristische racespellen. Datel was er toen als de kippen bij met een verklaring dat er gezocht zou worden naar een oplossing met behulp van de Action Replay.
En inderdaad, Datel heeft woord gehouden en komt nu met een code die het probleem oplost. We hebben het zelf nog niet kunnen testen, maar verschillende websites bevestigen dat de code het probleem verhelpt. Wij van Cubezone vinden het zeer netjes dat Datel zo snel en accuraat reageert, maar we hopen dat dit soort problemen in de toekomst niet meer voorkomen. Het is tenslotte nog steeds een probleem voor bezitters van slechts een Freeloader en geen Action Replay.
Voor de geinteresseerden volgt hier de code die het menutekst probleem moet oplossen:
GE0E-N57N-NG1QW
XWUF-2990-RMYFT
ETRW-XUTM-4KQ98
BU1R-MZAZ-Y68RA
Door: Coen van der Heijden op 30-07-2003
This space is occupied
Je bedoelt met de analoge Control Stick neem ik aan? RS2 wel iig, Top Gun weet ik niet. Hoezo, wil je die laatste kopen @ E-Plaza voor 15 Euro?Anoniem: 86074 schreef op 30 July 2003 @ 11:24:
Vraagje:
Star Wars: Rogue Leader II en Top Gun, zijn die te besturen met Joystick? En makkelijker?
Mario Golf: Toadstool Tour Review | ||
Presentation | Mario Golf in full, from the slick menus to the crisp FMV; we only wish the fantasy locales came sooner. | 9.0 |
Graphics | Pretty. Varied locales, detailed character models, fluid animation, and extras like reflective water and individually bladed grass. Sometimes jerky camera and framerate. | 8.0 |
Sound | Overall, very well done. Lots of audio samples from the 16-plus characters in the game, and tropical themed music. Some samples seem overused. | 8.0 |
Gameplay | Unevolved, but it still feels good. Basic controls mix with fun course challenges. Tiger Woods' setup feels much better and is more intuitive. | 8.0 |
Lasting Appeal | Lots of courses. Lots of play modes. And a multiplayer mode to boot. | 8.0 |
Overall Score 8.0 |
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
[announcer-mode]rajackar schreef op 30 July 2003 @ 14:06:
Vraagje:
Ik ben op zoek naar leuke multiplayer spellen voor de cube. Ik heb nu eigenlijk alleen mario party 4.
Baldurs gate lijkt me erg leuk maar weet iemand of er nog meer leuke NIET sport (dus ook geen race) of shooter multiplayer spellen zijn?
O ja, ik had er nog even bij moeten zetten dat ik de enige ben in hggct die niet van ssbm houdtiNSaNe-oNe schreef op 30 July 2003 @ 14:50:
[...]
[announcer-mode]
Super Smash Brothers: Meleeeeeeeeeeeeeee!
[/announcer-mode]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Anoniem: 29882
monkey ball (2) wellicht?rajackar schreef op 30 July 2003 @ 14:55:
[...]
O ja, ik had er nog even bij moeten zetten dat ik de enige ben in hggct die niet van ssbm houdt
Nightfire is zeker de moeite. Ik vond de singleplayer erg goed. De MP is minder dan die van Ts2 (vooral qua snelheid) maar ik denk dat als je TS2 niet kent je erg blij kunt worden van de MP van Nightfire!StarTAC schreef op 30 July 2003 @ 15:18:
rajackar: Timesplitters 2 is een heel goed Shoot 'em up spel, zeer goede multiplayer.
En als je James Bond: Nightfire voor 30 euro bij Barst Smit tegen komt, is dat ook geen slechte keuze voor multiplayer, zeker niet voor dat geld. (Nightfire trouwens niet verwarren met agent under fire)
ik moet zeggen dat het met zijn vieren wel vermakelijk is, zeker omdat het dan zo'n chaos wordt. dat hoortAnoniem: 86074 schreef op 30 July 2003 @ 15:57:
SSBM vind ik alleen leuk 1 vs 1, ik geloof dat er ook meerderen in kunnen, maar da's onoverzichtelijk.
Ben ik de enige die de controls van TS zo kunt vond dat ik een (toch al niet zo'n goede) controller stuk heb gegooid?Deddiekoel schreef op 30 juli 2003 @ 15:43:
[...]
Nightfire is zeker de moeite. Ik vond de singleplayer erg goed. De MP is minder dan die van Ts2 (vooral qua snelheid) maar ik denk dat als je TS2 niet kent je erg blij kunt worden van de MP van Nightfire!
Gelukkig kunnen meningen verschillendaFubar schreef op 30 July 2003 @ 16:14:
[...]
ik moet zeggen dat het met zijn vieren wel vermakelijk is, zeker omdat het dan zo'n chaos wordt. dat hoort
maar met zijn tweejen is het maar een saaie boel.
Kan. Je kan ook:Anoniem: 86074 schreef op 30 July 2003 @ 16:46:
[...]
Gelukkig kunnen meningen verschillen. Is het met 4-en trouwens 2 vs 2? Racegames zijn wel leuker met 4 players.
Ik ook niet, daarom ga ik SC2 kopen en daar een master in wordenAnoniem: 86074 schreef op 30 July 2003 @ 18:43:
Ik ben gewoon niet zo'n ster in Beat 'em ups. Zal misschien leuker zijn als ik er beter in ben.
Ja doe maar.
Ik zit er ook steeds meer aan te denken die game te kopen .... echt een beat 'em up fan ben ik ook niet .... maar dit is met zwaarden en zo zag ik, zeker erg cool .... broek gevuld met een bruine substantie is grappiger, alleen dan moeten ze wel meteen naar huis!NvE schreef op 30 July 2003 @ 19:00:
[...]
Ik ook niet, daarom ga ik SC2 kopen en daar een master in wordenZodat iedereen die tegen mij gespeeld heeft, thuiskomt met een natte broek
![]() • F0 Time Trial replay movie Ik raad een ieder aan bij het kijken van dit filmpje te gaan zitten en zich goed vast te houden • Game Info Titel: F-Zero GX/AX Google - HGCTS Developer: Amusement Vision | Publisher: Nintendo Genre: Racing (futuristisch, arcade) Release date: JPN: 25/07/2003 - USA: 27/08/2003 - EUR: oktober 2003 Media: Trailer | Screenshots |
f.k.a D³
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Moet F-Zero spelen!!!!!!D³ schreef op 30 July 2003 @ 20:04:
[afbeelding] * BloodKnight GX/AX Newsflash *
• F0 Time Trial replay movie
Ik raad een ieder aan bij het kijken van dit filmpje te gaan zitten en zich goed vast te houden
• Game Info
Titel: F-Zero GX/AX Google - HGCTS
Developer: Amusement Vision | Publisher: Nintendo
Genre: Racing (futuristisch, arcade)
Release date: JPN: 25/07/2003 - USA: 27/08/2003 - EUR: oktober 2003
Media: Trailer | Screenshots
Omae wa mō shindeiru.
oh my god.......wat gaat dat waanzinnig hardD³ schreef op 30 July 2003 @ 20:04:
[table width=600 border=1 bordercolor=#0000FF cellpadding=10]
[tr][td bgcolor=#8A98FF][afbeelding] * Sagat GX/AX Newsflash *
• F0 Time Trial replay movie
Ik raad een ieder aan bij het kijken van dit filmpje te gaan zitten en zich goed vast te houden
Kun je niet de oudere versies emule spelen om het wachten wat draaglijker te maken? Dat is mijn 'oplossing' (en wipeout 2097 moet ik ook nog uitspelen).Moet F-Zero spelen!!!!!! Kan nie meer wachten(duurt te lang).......
10 second ninja DONE
Anoniem: 89542
Ja, mag je lekker 80 euro dokkenGolbeZeromus schreef op 31 July 2003 @ 11:11:
Misschien dat FutureZone in Rotterdam hem al heeft.
[ Voor 10% gewijzigd door Switch op 31-07-2003 11:40 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Yup, inderdaad. Maar dan heb je hem wel.Anoniem: 34169 schreef op 31 juli 2003 @ 11:16:
[...]
Ja, mag je lekker 80 euro dokken
Importgames kopen bij Nederlandse shops, veel te duur, zelf importeren scheelt vaak gewoon 25%
zolang we er niks over hebben gehoord zal het wel goed zitten toch?Anoniem: 63800 schreef op 31 July 2003 @ 14:45:
weet iemand al of mario golf het goed doet met de freeloader
Switch schreef op 31 juli 2003 @ 16:50:
Waar blijft deel 33 met alle nieuwe gossips en nieuwtjes in een samenvatting, compleet met release dates van de komende 4 maanden plz![]()
Anoniem: 51765
Anoniem: 44947
Anoniem: 34027
...ben je de eerste die te horen krijgt dat:Anoniem: 44947 schreef op 01 August 2003 @ 07:14:
Wat staat er in de Nintendo 24:7 nieuwsbrief?
Ik heb mijn e-mail client ingesteld op text-only dus ik krijg alleen "Als VIP 24:7 ben je de eerste die te horen krijgt dat..." in de titel en verder een leeg mailtje...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
prima review.Anoniem: 51765 schreef op 01 August 2003 @ 01:25:
Mijn Viewtiful Joe review staat online
http://www.cube-europe.com/review.php?rid=85
Echt een leuk spel, ik hoop dat ze er niks aan veranderen voordattie in de US en Europa uitkomt.
Binnenkort ook een Def Jam Vendetta en een Kirby review
Mooie review.Anoniem: 51765 schreef op 01 August 2003 @ 01:25:
Mijn Viewtiful Joe review staat online
http://www.cube-europe.com/review.php?rid=85
Echt een leuk spel, ik hoop dat ze er niks aan veranderen voordattie in de US en Europa uitkomt.
Binnenkort ook een Def Jam Vendetta en een Kirby review
Lekker, waarom krijg ik da nie als VIP 24:7Anoniem: 34027 schreef op 01 August 2003 @ 08:57:
[...]
...ben je de eerste die te horen krijgt dat:
"We honderden cadeautjes weggeven!
De Sterren-catalogus wordt vernieuwd.
Wissel je sterren binnenkort in voor toffe real-life goodies.
Ontvang games, posters, T-shirts en veel meer.
En let op: dit is nog maar het begin!
Bereid je voor. Spek nu je sterren-account door je Nintendo-systemen, accessoires en games te registreren."
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 01-08-2003 11:07 ]
Alweer jijAnoniem: 34169 schreef op 01 augustus 2003 @ 11:05:
[...]
Lekker, waarom krijg ik da nie als VIP 24:7
edit:
Ojah, ik ga deel 33 straks wel openen maar ik zit nu bij m'n oma (56k6), dus dat gaat niet zo lekker. Als jullie nou gewoon heeel weinig posten, kan ik morgenmiddag thuis lekker aan de slag
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq