Verwijderd schreef op 29 juli 2003 @ 12:15:
Heeft iemand eigenlijk een beetje ervaringen met Wave Race Blue Storm...
Als ik de recensies lees, zijn die veelal wisselvallig, maar zou graag een sortement van race-game willen hebben tot aan Mario Kart....
Ik heb hem een keer gehuurd (Bij de Ster videotheek hebben ze vaak NGC games) en het is best een cool spel. Vooral het water is echt "nat". Als je door de regen over de golven reest, dan krijg je echt het gevoel dat je in je broek moet pissen, en dat is positief, denk ik
Het spel kan bij de moeilijkere levels wel irritant zijn af en toe, omdat je soms niet alles in de hand hebt. Als je bijvoorbeeld 1ste MOET worden om het volgende level te halen en je gaat vlak voor de finish onderuit doordat je tegen een of andere langzame debiel aan botst en daardoor door 4 tegenstanders wordt ingehaald, dan kan je je joypad wel uit het raam gooien! En door al die golven enz. gedraagt je voertuig zich veel minder voorspelbaar dan bijvoorbeeld in een racegame die zich op een normale weg afspeelt en daardoor kun je ook nog wel eens een fatale fout maken die je je vooruitgang in het spel kost, wat zeer irritant kan zijn.
Maar al met al vind ik het een leuk spel. Maar smaken verschillen, dus ik zou hem eerst huren om te kijken wat je ervan vind. Vooral het competatieve element is een plusje.
ONTOPIC:
Heb net een 55cm Panasonic TV gekocht bij Megapool (199 Euro uit de folder). Een simpel ding, maar hij is perfect voor games. Je kan ook gewoon je NGC aan de voorkant aansluiten. Het enige nadeel is dat je de standaard instellingen een beetje moet tweaken, omdat het beeld anders een beetje korrelig is. Maar perfecte TV, vooral als je naar de prijs kijkt voor 200 Pleuro! (Kijk uit ze verkopen hem bij veel andere winkels voor 279 Euro.)
Link naar TV-tje
[
Voor 18% gewijzigd door
Verwijderd op 29-07-2003 12:56
]