Het Grote Gamecube topic deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.775 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:16
Nou heb ik gisteren een GBA<->NGC linkcable gekocht. Nu wilde ik hem proberen met zelda dus aangesloten op controller poort 2 en later ook op poort 4. GBA zonder spel aangezet. Cube met zelda opgestart maar ik zie niets veranderen. Natuurlijk kan ik nu weer de boekjes van de CUBE de GBA of Zelda weer niet vinden :( kan iemand mij uit de brand helpen anders breng ik de kabel weer terug.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

harley schreef op 29 juli 2003 @ 09:00:
Nou heb ik gisteren een GBA<->NGC linkcable gekocht. Nu wilde ik hem proberen met zelda dus aangesloten op controller poort 2 en later ook op poort 4. GBA zonder spel aangezet. Cube met zelda opgestart maar ik zie niets veranderen. Natuurlijk kan ik nu weer de boekjes van de CUBE de GBA of Zelda weer niet vinden :( kan iemand mij uit de brand helpen anders breng ik de kabel weer terug.
Ik neem aan dat je de Tingle Tuner wilt gebruiken. Die moet je dan eerst aanzetten in je Item Select screen en dan wijst het zich vanzelf volgens mij hoor. Mij lukte het in 1 keer. Heb het ook maar 1 keer gebruikt, maar okee. :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:25

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

GolbeZeromus schreef op 28 juli 2003 @ 22:24:
Ik heb een nieuwe TV besteld :) Iemand deze ook toevallig? Het is de Sony KV32FQ70. Dat zal lekker F-Zero'en zijn (hoop ik).
Ah - ik hoor graag wat je ervaringen zijn. Ik ben mijzelf ook aan het oriënteren op een nieuwe TV voor mijn cubeje... wat kost dat modelletje van jou, en waar heb je hem gehaald?

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

iNSaNe-oNe schreef op 29 July 2003 @ 09:48:
[...]

Ah - ik hoor graag wat je ervaringen zijn. Ik ben mijzelf ook aan het oriënteren op een nieuwe TV voor mijn cubeje... wat kost dat modelletje van jou, en waar heb je hem gehaald?
Ik ben op kieskeurig.nl gaan kijken. Deze staat daar nummer 1. Nu zijn al die gasten die dat reviewen wel een beetje te enthousiast om er een duidelijke objectieve mening over te geven. Die hebben net ook zo'n TV gekocht en prijzen dat ding natuurlijk de hemel in. Slechts een aantal is echt objectief. Ik heb net de orderbevestiging de deur uitgedaan. Totaal betaal ik 1053 Euro. Best goedkoop als je het mij vraagt. Bij budgetshop.nl trouwens.

Hier staan nog meer prijsvergelijkingen.

http://www.kieskeurig.nl/...2BECAC1256D2600281BA3.htm

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Thanks voor de reactie... ziet er goed uit. Maar, ben je niet bang dat het beeld misschien tegen valt of niet jouw smaak is? Of heb je hem al in het echt gezien?

Zelf ben ik altijd erg huiverig voor het bestellen van een monitor/TV op basis van specificaties, wat dat betreft.

offtopic:
Registreren van een account op LauPro lukt niet voor de Flasher-actie, LauPro reageert niet op mails met een verzoek tot aanpassen van een account. Meer mensen hier last van? Is hij op vakantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

iNSaNe-oNe schreef op 29 July 2003 @ 10:58:
Thanks voor de reactie... ziet er goed uit. Maar, ben je niet bang dat het beeld misschien tegen valt of niet jouw smaak is? Of heb je hem al in het echt gezien?

Zelf ben ik altijd erg huiverig voor het bestellen van een monitor/TV op basis van specificaties, wat dat betreft.

offtopic:
Registreren van een account op LauPro lukt niet voor de Flasher-actie, LauPro reageert niet op mails met een verzoek tot aanpassen van een account. Meer mensen hier last van? Is hij op vakantie?
Hoe zou het beeld mijn smaak moeten zijn als ik vragen mag? Denk niet dat het tegenvalt. Zo'n voorgevoel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

GolbeZeromus schreef op 29 July 2003 @ 11:04:
[...]

Hoe zou het beeld mijn smaak moeten zijn als ik vragen mag? Denk niet dat het tegenvalt. Zo'n voorgevoel van.
Gewoon, zoals ik het zeg.. :P

Nee, ff serieus. Sommige mensen zijn er meer gevoelig voor dan anderen. Dat geeft niets. Net zoals geluidsinstallaties/boxen kunnen ook beeldschermen dermate verschillen. Het ene bevalt wel, het andere niet, ook al zijn de specs nog zo fantastisch van iets.

Een beeld kan te 'hard' zijn, of onscherp. Of de kleuren bevallen niet (te 'warm' of te 'koud'). Natuurlijk kun je dit wel aanpassen tot op bepaalde hoogte, maar dan nog kan het niet je smaak zijn. In die zin bedoel ik dat. Daarom kijk ik altijd naar een opgesteld exemplaar in de winkel om te kijken of het beeld me bevalt, ja/nee. Op basis van die ervaring koop ik een TV of laat ik 'm links liggen. Snap je?

[ Voor 11% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 29-07-2003 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15142

Heeft iemand eigenlijk een beetje ervaringen met Wave Race Blue Storm...
Als ik de recensies lees, zijn die veelal wisselvallig, maar zou graag een sortement van race-game willen hebben tot aan Mario Kart....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:31
iNSaNe-oNe schreef op 29 juli 2003 @ 11:59:
[...]

Gewoon, zoals ik het zeg.. :P

Nee, ff serieus. Sommige mensen zijn er meer gevoelig voor dan anderen. Dat geeft niets. Net zoals geluidsinstallaties/boxen kunnen ook beeldschermen dermate verschillen. Het ene bevalt wel, het andere niet, ook al zijn de specs nog zo fantastisch van iets.

Een beeld kan te 'hard' zijn, of onscherp. Of de kleuren bevallen niet (te 'warm' of te 'koud'). Natuurlijk kun je dit wel aanpassen tot op bepaalde hoogte, maar dan nog kan het niet je smaak zijn. In die zin bedoel ik dat. Daarom kijk ik altijd naar een opgesteld exemplaar in de winkel om te kijken of het beeld me bevalt, ja/nee. Op basis van die ervaring koop ik een TV of laat ik 'm links liggen. Snap je?
jep very true...
zo is er ook een bepaalde 'stijl' die kenmerkend is voor jvc, sony en philips

op basis van een vergelijking in de winkel ben ik toen voor jvc gegaan, sony was voor mij te hard/korrelig

maar iedereen heeft zijn eigen smaak

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Ik ben persoonlijk ook geen fan van sony beeld (beeld komt zo hard over , de kleuren zijn voor mijn gevoel zo strak gescheiden van elkaar).

In de woonkamer staat bij ons een phillips 70cm 100hz breedbeeld, die ik wel erg mooi beeld vind geven.
Maar ik game toch liever op mijn eigen Samsung Plano 55cm Flatscreen, om 1 of andere reden vind ik het beeld daarop gewoon het best tot zijn recht komen.

Maar zoals al is gezegd het is een kwestie van smaak/gevoel

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 29-07-2003 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34027

Anoniem: 15142 schreef op 29 juli 2003 @ 12:15:
Als ik de recensies lees, zijn die veelal wisselvallig, maar zou graag een sortement van race-game willen hebben tot aan Mario Kart....
Ik heb hem een keer gehuurd (Bij de Ster videotheek hebben ze vaak NGC games) en het is best een cool spel. Vooral het water is echt "nat". Als je door de regen over de golven reest, dan krijg je echt het gevoel dat je in je broek moet pissen, en dat is positief, denk ik :)

Het spel kan bij de moeilijkere levels wel irritant zijn af en toe, omdat je soms niet alles in de hand hebt. Als je bijvoorbeeld 1ste MOET worden om het volgende level te halen en je gaat vlak voor de finish onderuit doordat je tegen een of andere langzame debiel aan botst en daardoor door 4 tegenstanders wordt ingehaald, dan kan je je joypad wel uit het raam gooien! En door al die golven enz. gedraagt je voertuig zich veel minder voorspelbaar dan bijvoorbeeld in een racegame die zich op een normale weg afspeelt en daardoor kun je ook nog wel eens een fatale fout maken die je je vooruitgang in het spel kost, wat zeer irritant kan zijn.

Maar al met al vind ik het een leuk spel. Maar smaken verschillen, dus ik zou hem eerst huren om te kijken wat je ervan vind. Vooral het competatieve element is een plusje.

ONTOPIC:

Heb net een 55cm Panasonic TV gekocht bij Megapool (199 Euro uit de folder). Een simpel ding, maar hij is perfect voor games. Je kan ook gewoon je NGC aan de voorkant aansluiten. Het enige nadeel is dat je de standaard instellingen een beetje moet tweaken, omdat het beeld anders een beetje korrelig is. Maar perfecte TV, vooral als je naar de prijs kijkt voor 200 Pleuro! (Kijk uit ze verkopen hem bij veel andere winkels voor 279 Euro.)

Link naar TV-tje

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 34027 op 29-07-2003 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Anoniem: 15142 schreef op 29 July 2003 @ 12:15:
Ik heb hem als een van de eerste spelletjes in mijn collectie genomen, en hij bevalt tot op de dag van vandaag nog steeds. Het is even wennen dat je zo wendbaar bent op het water, en geen één race is hetzelfde door de golven. Zelf vind ik dat een welkome afwisseling.

Sommigen hekelen dit spel omdat de besturing gewoon 'ff wennen' is. Geef daarom ook niet snel op, want als je dat onder de knie hebt, dan blijf je proberen om een snellere rondetijd te scoren... ;)

Ook in de eerste delen van HGGCT is een Wave Race klassement bijgehouden, erg spannend was dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik ben grundig verslaafd... en ikaruga... mijn vriendin zat gisteren te eten bij de tv... toen zette ik ikaruga aan en toen was het MAYHEM WROAAH AAAAAARGHHGHGH!

let niet op mij, vannacht 3 uurtjes geslapen... komt door bovengenoemde vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Topicstarter
Phusebox schreef op 29 July 2003 @ 12:19:
[...]

jep very true...
zo is er ook een bepaalde 'stijl' die kenmerkend is voor jvc, sony en philips

op basis van een vergelijking in de winkel ben ik toen voor jvc gegaan, sony was voor mij te hard/korrelig

maar iedereen heeft zijn eigen smaak
Sony producten zijn sowieso mijn keus niet (heeft niets met Playstation te maken, m'n pa heeft een hekel aan ALLE games en vindt Sony ook niks), we hebben hier een 70cm Philips beneden staan, gewoon, geen platte beeldbuis of flatscreen, gewoon grootbeeld, 50Hz. Beeld is goed, in de winkel staan de TV's ook vaak anders afgesteld qua kleur/contrast, dat levert de soms zeer fletste kleuren op.
Korreligheid of ruis kan ook veroorzaakt worden doordat het signaal niet of niet genoeg versterkt wordt, dat krijg je met slechte kwaliteit kabels al bij de 2e of 3e tv, met goede tot zeer goede op z'n laatst bij de 10e.
Je kan het signaal wel versterken, maar dat is voor veel winkels teveel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iNSaNe-oNe schreef op 29 July 2003 @ 12:54:
[...]

Ik heb hem als een van de eerste spelletjes in mijn collectie genomen, en hij bevalt tot op de dag van vandaag nog steeds. Het is even wennen dat je zo wendbaar bent op het water, en geen één race is hetzelfde door de golven. Zelf vind ik dat een welkome afwisseling.

Sommigen hekelen dit spel omdat de besturing gewoon 'ff wennen' is. Geef daarom ook niet snel op, want als je dat onder de knie hebt, dan blijf je proberen om een snellere rondetijd te scoren... ;)

Ook in de eerste delen van HGGCT is een Wave Race klassement bijgehouden, erg spannend was dat. :)
mmmm... inderdaad schijnt het water erg realistisch te zijn enzo :)
voor de prijs hoef je het ook niet te laten (25 euro bij de dixons in r'dam)...
misschien toch maar gewoon doen :)

thnx voor je reactie!

(overigens excuses dat ik zo laat pas in dit topic val (pff 32 al :D) maar heb sinds kort pas tijd om echt lekker te gamen en me een beetje erop te orienteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Aan alle breedbeeld gebruikers :

F-Zero GX Widescreen Theater

The way it's meant to be seen. The first in our library of planned updates.

July 28, 2003 - Nintendo and Sega's F-Zero GX recently shipped in Japan, and if you've been following IGN's coverage you'll know we're quite pysched about the game. In particular, we're impressed with its unyielding speed and droolworthy visuals. Several of the folks here at the IGN office happen to be fortunate enough to own widescreen (16:9) capable televisions, so we've been enjoying the arcade racing goodness at the said resolution.

We've been telling you to take our word for it; that 16:9 really makes F-Zero GX inescapably amazing looking. However, now we think it's time to show you. This is the beginning of a stream of updates planned for this library of widescreen F-Zero screens and movies. First, here are a few screenshots of the tracks featured in the videos.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/fzero/gx1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/fzero/gx2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/fzero/gx3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/fzero/gx4.jpg

En mario golf is vandaag in de US uit :)
Na het zien van de filmpjes op IGN, wilde ik het spel eigenlijk meteen kopen.
Maar ik hou me in en wacht op de review morgen. :)
Trouwens het intro filmpje is echt verdomd goed van mario golf.
Misschien dat iemand dit filmpje even kan hosten voor de rest van de mede tweakers. :)

Nog effe wat pics van de vele filmpjes :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/golf/golf1.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/golf/golf2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/golf/golf3.jpg

Bij dat eerste plaatje zijn ze aan het golf'en hoog in de bomen 8)7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daaaaaaaaaamn.... dat ziet er beide echt heel gelikt uit! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Mario Golf leek mij ook erg interessant (ik vond Ace Golf ook errug leuk). Maar de preview was niet bijster positief... Dus als de review goed is en de prijs lekker laag dan koop ik hem wel denk ik...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

laat even weten of mario golf goed met de freeloader werkt dan bestel ik em ook namelijk (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Laatst online: 20-09-2022
Mmmz, heb hier een Sony 32FX65B staan, echt heel erg tevreden over... tevens bijpassende meubel erbij (kost wat maar dan heb je ook wat) want dat maakt het plaatje wel af...

In combinatie met mijn Sony DAV-S550 wega theater system en daarover het geluid (en beeld) van mijn gamecube is het mijn droomsetje en wil voorlopig niks anders (of ik moet genoeg geld hebben voor een 106 cm plasma) :D

Speel bijna al mijn games gewoon op breedbeeld stand, en heb daar geen last van, ik weet niet anders dan dat mario een breed hoofd heeft :+ De vervorming valt bij een game minder op dan bij een film oid, daar heb ik gewoon smart-zoom aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:16
GolbeZeromus schreef op 29 July 2003 @ 09:04:
[...]

Ik neem aan dat je de Tingle Tuner wilt gebruiken. Die moet je dan eerst aanzetten in je Item Select screen en dan wijst het zich vanzelf volgens mij hoor. Mij lukte het in 1 keer. Heb het ook maar 1 keer gebruikt, maar okee. :)
Jeps es ffkijken hoe dat is en testen of de kabel werkt ofcourse maar moet je die eerst al gehaald hebben die tingle tuner of kun je die direct aan ? ( heb net de tempel van de goden gehad, alles lekker op zijn tijd )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55140

harley schreef op 29 July 2003 @ 19:37:
[...]

Jeps es ffkijken hoe dat is en testen of de kabel werkt ofcourse maar moet je die eerst al gehaald hebben die tingle tuner of kun je die direct aan ? ( heb net de tempel van de goden gehad, alles lekker op zijn tijd )
Je hebt die Tuner nodig ja.

Iets verteld me dat je in het begin op Windfall Island niet echt rond hebt gesnuffeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb de SD adapter binnen (erg snel van Play-asia) maar hij werkt dus niet...
Er zit nu een 8 Mb SD kaartje in. Maar mijn Kubus zegt dat het object in memory slot A onbruikbaar is. Maar eens zoeken naar andere bevindingen. Wellicht moet er perse een 16 Mb unit in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Deddiekoel schreef op 29 juli 2003 @ 21:00:
Ik heb de SD adapter binnen (erg snel van Play-asia) maar hij werkt dus niet...
Er zit nu een 8 Mb SD kaartje in. Maar mijn Kubus zegt dat het object in memory slot A onbruikbaar is. Maar eens zoeken naar andere bevindingen. Wellicht moet er perse een 16 Mb unit in...
;( klote...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kut daar gaat een goedkope manier om save games op te kunnen slaan , aarsch koppen bij nintendo ook weer :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Elroy schreef op 29 juli 2003 @ 13:50:
Trouwens het intro filmpje is echt verdomd goed van mario golf.
Misschien dat iemand dit filmpje even kan hosten voor de rest van de mede tweakers. :)
Is dat het intro filmpje? Want die is ook 'normaal' te downloaden:

Full opening FMV sequence

Erg goed icon materiaal die intro :)

En de rest (links weer schaamteloos gecopy/pasted :Y) ):

Nice shot, Waluigi
Raining outside
Someone can't putt
Nice shot
Yoshi earns coins
Playing on a tree

En hier nog mijn aanvaring met een vliegende en ietwat verwarde Baby Sheegoth te Phendrana Canyon in Metroid Prime ;)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mpsw/mp_sw2_sheegoth.jpg

Gek beest! B)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

D³, speelt u nogsteeds MP? Dat is gewoon ziek.... :) Maar iedereen z'n ding eh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Anoniem: 61283 schreef op 29 July 2003 @ 22:34:
D³, speelt u nogsteeds MP? Dat is gewoon ziek.... :) Maar iedereen z'n ding eh ;)
Je bent me net voor :P.. Is het niet eens tijd voor iets anders D³? En zeg geen MP2 :P. Hoeveel spellen heb je eigenlijk? 1? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 5577 schreef op 29 juli 2003 @ 21:58:
Kut daar gaat een goedkope manier om save games op te kunnen slaan , aarsch koppen bij nintendo ook weer :( :(
is een 256Mbit kaartje niet goed dan?
op de meine staan saves van een stukof 22 spellen en ik heb nog een derde leeg

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
TheEvilCuber schreef op 29 July 2003 @ 22:47:
[...]

is een 256Mbit kaartje niet goed dan?
op de meine staan saves van een stukof 22 spellen en ik heb nog een derde leeg
Ik had gewoon gehoopt dattet zou werken. Een door Nintendo ondersteunt uitwissel medium haddik wel leuk gevonden. Maar ik heb ergens gelezen dat er special PC software komt voor AC+, wellicht kun je daarmee je SD card formatteren oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Anoniem: 61283 schreef op 29 July 2003 @ 22:34:
D³, speelt u nogsteeds MP? Dat is gewoon ziek.... :)
Zei mn psychiater ook al 8)7
Anoniem: 23844 schreef op 29 July 2003 @ 22:36:
Je bent me net voor :P.. Is het niet eens tijd voor iets anders D³? En zeg geen MP2 :P. Hoeveel spellen heb je eigenlijk? 1? ;)
Maar liefst 5 spelletjes en een bonus disc :Y) Maar dat zijn er nog 2 teveel.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

MP is gewoon is kickuh game hoor, niets mis mee om die nog eens te spelen :).

Vandaag een leuk verjaardagspresentje gehad (eigenlijk morgen jarig, maar dan moet 'Bob' werken :)) .... Gameboyplayer .... ik heb Metroid Fusion ff bekeken .... aardig strak moet ik zeggen .... ik moest wel eerst 29 kaarsjes uitblazen .... en dan te zeggen dat het voor kinderen is .... ach .... ik ben en blijf een kind .... al ben ik 80, ik zit nog te gamen in mijn bejaardentehuis .... daarnaast Star Wars: Bounty Hunter gehad .... was ik erg blij mee, heb het ff gespeeld .... kickuh game .... op Jedi Knight II nu alle Star Wars games voor de cube .... maar JK II heb ik al voor de PC, zal echt niets anders zijn.

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

[Nieuws] Action Replay lost F-Zero problemen op

De problemen die de Freeloader had met afspelen van de Japanse versie van F-Zero GX behoren tot het verleden!

...mits je in het bezit bent van een Action Replay met ingebouwde Freeloader.

Zoals we vorige week al wisten te melden, blijkt Datel's Freeloader enige problemen te hebben met het spelen van F-Zero GX, Nintendo's nieuwste versie van de moeder aller futuristische racespellen. Datel was er toen als de kippen bij met een verklaring dat er gezocht zou worden naar een oplossing met behulp van de Action Replay.

En inderdaad, Datel heeft woord gehouden en komt nu met een code die het probleem oplost. We hebben het zelf nog niet kunnen testen, maar verschillende websites bevestigen dat de code het probleem verhelpt. Wij van Cubezone vinden het zeer netjes dat Datel zo snel en accuraat reageert, maar we hopen dat dit soort problemen in de toekomst niet meer voorkomen. Het is tenslotte nog steeds een probleem voor bezitters van slechts een Freeloader en geen Action Replay.

Voor de geinteresseerden volgt hier de code die het menutekst probleem moet oplossen:

GE0E-N57N-NG1QW

XWUF-2990-RMYFT

ETRW-XUTM-4KQ98

BU1R-MZAZ-Y68RA

Door: Coen van der Heijden op 30-07-2003
Je moet dus wel dat free;pader hebben MET CHEATding

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bah en die vind ik a 45 euro een beetje duur , omdat ik al een normale freeloader heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kutterdekut.... Dat is wel minder :(

Naja, hopen dat het met de US versie minder is, kga natuurlijk geen Action Replay kopen hiervoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje:

Star Wars: Rogue Leader II en Top Gun, zijn die te besturen met Joystick? En makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Anoniem: 86074 schreef op 30 July 2003 @ 11:24:
Vraagje:

Star Wars: Rogue Leader II en Top Gun, zijn die te besturen met Joystick? En makkelijker?
Je bedoelt met de analoge Control Stick neem ik aan? RS2 wel iig, Top Gun weet ik niet. Hoezo, wil je die laatste kopen @ E-Plaza voor 15 Euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De games heb ik al, ik had alleen een aardige Joystick zien staan. Met controler lukt het niet echt, op PC speelde ik die Star Wars games ook altijd met Joystick + met beter succes dan de keyboard/muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
* Switch speelt ook nog MP, nog niet eens uitgespeeld :X :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Mario Golf: Toadstool Tour Review
Presentation
Mario Golf in full, from the slick menus to the crisp FMV; we only wish the fantasy locales came sooner.
9.0
Graphics
Pretty. Varied locales, detailed character models, fluid animation, and extras like reflective water and individually bladed grass. Sometimes jerky camera and framerate.
8.0
Sound
Overall, very well done. Lots of audio samples from the 16-plus characters in the game, and tropical themed music. Some samples seem overused. 8.0
Gameplay
Unevolved, but it still feels good. Basic controls mix with fun course challenges. Tiger Woods' setup feels much better and is more intuitive. 8.0
Lasting Appeal
Lots of courses. Lots of play modes. And a multiplayer mode to boot. 8.0
Overall Score 8.0

Deze score is voor mij goed genoeg om het spel te gaan kopen :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 07-06 13:49

rajackar

Blood Minister

Vraagje:

Ik ben op zoek naar leuke multiplayer spellen voor de cube. Ik heb nu eigenlijk alleen mario party 4.
Baldurs gate lijkt me erg leuk maar weet iemand of er nog meer leuke NIET sport (dus ook geen race) of shooter multiplayer spellen zijn?

Daarnaast heb ik nog steeds een Enter the Matrix te ruil waarover je me kan mailen.
omk666@yahoo.com

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Op die filmpjes van Mario Golf zag het er veels te ingewikkeld uit, iig veel ingewikkelder dan Mario Golf op de N64. En denk ook niet dat ik het ga kopen ;) :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

rajackar schreef op 30 July 2003 @ 14:06:
Vraagje:

Ik ben op zoek naar leuke multiplayer spellen voor de cube. Ik heb nu eigenlijk alleen mario party 4.
Baldurs gate lijkt me erg leuk maar weet iemand of er nog meer leuke NIET sport (dus ook geen race) of shooter multiplayer spellen zijn?
[announcer-mode]
Super Smash Brothers: Meleeeeeeeeeeeeeee!
[/announcer-mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 07-06 13:49

rajackar

Blood Minister

iNSaNe-oNe schreef op 30 July 2003 @ 14:50:
[...]

[announcer-mode]
Super Smash Brothers: Meleeeeeeeeeeeeeee!
[/announcer-mode]
O ja, ik had er nog even bij moeten zetten dat ik de enige ben in hggct die niet van ssbm houdt ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

rajackar schreef op 30 July 2003 @ 14:55:
[...]

O ja, ik had er nog even bij moeten zetten dat ik de enige ben in hggct die niet van ssbm houdt ;)
monkey ball (2) wellicht? :) leuk spelletje voor met z'n 4en, vind ik persoonlijk, en single player is ook wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
rajackar: Timesplitters 2 is een heel goed Shoot 'em up spel, zeer goede multiplayer.

En als je James Bond: Nightfire voor 30 euro bij Barst Smit tegen komt, is dat ook geen slechte keuze voor multiplayer, zeker niet voor dat geld. (Nightfire trouwens niet verwarren met agent under fire)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Super Monkey Ball is erg leuk ja, zelf vind ik MP-racen het leukst tesamen met de single player 'puzzels'. Is 2 net zo leuk? Als dat racen er maar weer in zit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
StarTAC schreef op 30 July 2003 @ 15:18:
rajackar: Timesplitters 2 is een heel goed Shoot 'em up spel, zeer goede multiplayer.

En als je James Bond: Nightfire voor 30 euro bij Barst Smit tegen komt, is dat ook geen slechte keuze voor multiplayer, zeker niet voor dat geld. (Nightfire trouwens niet verwarren met agent under fire)
Nightfire is zeker de moeite. Ik vond de singleplayer erg goed. De MP is minder dan die van Ts2 (vooral qua snelheid) maar ik denk dat als je TS2 niet kent je erg blij kunt worden van de MP van Nightfire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
met zijn tweejen Ikaruga.
met zijn vieren Super Monkey Fight, en aan het eind van de avond Super Monkey Target (uit monkey ball 1)

ik hou ook niet van super smash brother, rajacker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Monkey ball (1 of 2) is idd een briljante multiplayer. SSB:M kon mij in het begin ook niet echt bekoren maar die game vind ik inmiddels wel erg leuk. Je moet het gewoon met meer dan 2 man spelen. Dan isset echt goud. Vooral met zijn vieren, want zelfs complete n00bs kunnen dan voor verassingen gaan zorgen. Wereldgame!

Net toch ook maar Mario Golf besteld. Helemaal omdat ik Mario Golf 64 nooit heb gespeeld en toch meer van de arcade speelstijl houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SSBM vind ik alleen leuk 1 vs 1, ik geloof dat er ook meerderen in kunnen, maar da's onoverzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Zojuist Super Monkey Ball 2 gekocht :). Erg leuk, vooral Monkey Ball Target 2 is leuk geworden :). De rest is nogal een saaie boel (Ja, ik heb vrienden ;)) maar best leuk :). Hoewel ik SSB:M nog steeds het leukste MP spel vindt (Maar dat gaat - hopelijk - spoedig veranderen met F-Zero en Soul Calibur II _O_ :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Anoniem: 86074 schreef op 30 July 2003 @ 15:57:
SSBM vind ik alleen leuk 1 vs 1, ik geloof dat er ook meerderen in kunnen, maar da's onoverzichtelijk.
ik moet zeggen dat het met zijn vieren wel vermakelijk is, zeker omdat het dan zo'n chaos wordt. dat hoort :)

maar met zijn tweejen is het maar een saaie boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Deddiekoel schreef op 30 juli 2003 @ 15:43:
[...]

Nightfire is zeker de moeite. Ik vond de singleplayer erg goed. De MP is minder dan die van Ts2 (vooral qua snelheid) maar ik denk dat als je TS2 niet kent je erg blij kunt worden van de MP van Nightfire!
Ben ik de enige die de controls van TS zo kunt vond dat ik een (toch al niet zo'n goede) controller stuk heb gegooid?

1 was dat, maar kdacht niet dat de controls waren veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daFubar schreef op 30 July 2003 @ 16:14:
[...]

ik moet zeggen dat het met zijn vieren wel vermakelijk is, zeker omdat het dan zo'n chaos wordt. dat hoort :)

maar met zijn tweejen is het maar een saaie boel.
Gelukkig kunnen meningen verschillen :). Is het met 4-en trouwens 2 vs 2? Racegames zijn wel leuker met 4 players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Burn-out met z'n 2e doen is meesterlijk, elkander net afsnijden om een ongeluk te veroorzaken met lekker veel duw en trekwerk.
Geweldig veel fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2856

Anoniem: 86074 schreef op 30 July 2003 @ 16:46:
[...]
Is het met 4-en trouwens 2 vs 2?
Wat je wilt je kan werkelijk alles instellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 86074 schreef op 30 July 2003 @ 16:46:
[...]

Gelukkig kunnen meningen verschillen :). Is het met 4-en trouwens 2 vs 2? Racegames zijn wel leuker met 4 players.
Kan. Je kan ook:
2vs1vs1
3vs1
1vs1vs1vs1

Als je maar 3 spelers hebt kan je de 4e ook laten vervangen door een CPU trouwens.
Ik vind het spelen met 4 man (iig 4 poppetjes ;)) veel leuker dan met 2. Dat wordt snel saai en voorspelbaar imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben gewoon niet zo'n ster in Beat 'em ups :). Zal misschien leuker zijn als ik er beter in ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Anoniem: 86074 schreef op 30 July 2003 @ 18:43:
Ik ben gewoon niet zo'n ster in Beat 'em ups :). Zal misschien leuker zijn als ik er beter in ben.
Ik ook niet, daarom ga ik SC2 kopen en daar een master in worden >:) Zodat iedereen die tegen mij gespeeld heeft, thuiskomt met een natte broek :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NvE schreef op 30 July 2003 @ 19:00:
[...]

Ik ook niet, daarom ga ik SC2 kopen en daar een master in worden >:) Zodat iedereen die tegen mij gespeeld heeft, thuiskomt met een natte broek :P
Ik zit er ook steeds meer aan te denken die game te kopen .... echt een beat 'em up fan ben ik ook niet .... maar dit is met zwaarden en zo zag ik, zeker erg cool .... broek gevuld met een bruine substantie is grappiger, alleen dan moeten ze wel meteen naar huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/fzero/fzero_10.gif * Dyxtra GX/AX Newsflash *

F0 Time Trial replay movie

Ik raad een ieder aan bij het kijken van dit filmpje te gaan zitten en zich goed vast te houden :Y)

Game Info
Titel: F-Zero GX/AX Google - HGCTS
Developer: Amusement Vision | Publisher: Nintendo
Genre: Racing (futuristisch, arcade)
Release date: JPN: 25/07/2003 - USA: 27/08/2003 - EUR: oktober 2003
Media: Trailer | Screenshots

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 16:36

Blaasvis

Cidora \o/

* Blaasvis heeft ook eindelijk een gamecube ;)

het is de plantinum edition met zelda..
vindt em tot nu toe iets te voorspelbaar zal wel komen doordat ik alle zelda's van de eerst tot ocarina of time al eens heb uitgespeeld.
nu nog metroid volgende maand aan schaffen en ben ik helemaal blij :P

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:23
D³ schreef op 30 July 2003 @ 20:04:
[afbeelding] * BloodKnight GX/AX Newsflash *

Ik raad een ieder aan bij het kijken van dit filmpje te gaan zitten en zich goed vast te houden :Y)

Game Info
Titel: F-Zero GX/AX Google - HGCTS
Developer: Amusement Vision | Publisher: Nintendo
Genre: Racing (futuristisch, arcade)
Release date: JPN: 25/07/2003 - USA: 27/08/2003 - EUR: oktober 2003
Media: Trailer | Screenshots
Moet F-Zero spelen!!!!!!
Kan nie meer wachten(duurt te lang)....... :|

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 18:22

Sagat

Is pappa x2!

D³ schreef op 30 July 2003 @ 20:04:
[table width=600 border=1 bordercolor=#0000FF cellpadding=10]
[tr][td bgcolor=#8A98FF][afbeelding] * Sagat GX/AX Newsflash *

oh my god.......wat gaat dat waanzinnig hard :D Na het missen van de eerste 2 (3 als je de gba versie telt) f-zero's ga ik deze echt wel kopen.
Moet F-Zero spelen!!!!!! Kan nie meer wachten(duurt te lang)....... :|
Kun je niet de oudere versies emule spelen om het wachten wat draaglijker te maken? Dat is mijn 'oplossing' (en wipeout 2097 moet ik ook nog uitspelen).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Van F-Zero X op de N64 heb ik echt 2 jaar plezier gehad _O_. Vooral elkaar eraf duwen bij de MP modus, of gewoon proberen de 1100 speed te bereiken op 'Silence' O+.

Ja, toen was je al blij toen je 1000km/ph haalde ;) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
FZero MOET ik ook hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 12:53
Wie niet, ik wacht er al een tijdje op, zo ook op SC 2 en Starcraft. Ik weet in ieder geval welke 3 spellen ik zeker nog ga kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
hmz... dat gaat best wel hard :)

toch lijkt het me dat het na verloop van tijd onwijs gaat vervelen... denk ik hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89542

Heb ook veel zin in F-zero jammer dat hij niet goed met mijn Freeloader werkt, mot ik maar een AC er bij kopen. Heb nog wel een JAP cube die ik samen met een vriend het gehaald duzzz spelen zal ik :). Maar hu weet iemand hier mischien ook een winkel in Nederland die de Japanse versie al verkoopT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nederlands winkels geen idee, lik-sang.com heeft hem al wel staan voor ik meen 53 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat van Liksang wist ik al maar dat mot ik weer allemaal gelul met mijn creditcard gaan doen enzo!!! en als het niet werkt kun je het weer terug sturen. Als het niet anders kan bestel ik hem daar wel, maar ik doe het liever in eigen land!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Misschien dat FutureZone in Rotterdam hem al heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
GolbeZeromus schreef op 31 July 2003 @ 11:11:
Misschien dat FutureZone in Rotterdam hem al heeft.
Ja, mag je lekker 80 euro dokken :(
Importgames kopen bij Nederlandse shops, veel te duur, zelf importeren scheelt vaak gewoon 25% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
hee oetvarken!!! :P

als je een jap cube hebt, dan doet ie het toch gewoon of ben ik nou stom... een stomme eend... harrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Trouwens, Nintendo zou toch niet op de ECTS komen (27 Augustus en 29 Augustus):
Aankomende stunt

Of is dit al oud? :D

[ Voor 10% gewijzigd door Switch op 31-07-2003 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
hebben ze volgens mij al vaker gedaan, maar is wel een supertoffe stunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11:31
als je nou je jap cube ff mod?

ik heb ook een spice jap cube, maar die is gemod en dan kun je ook US games spelen...

hmm na het zien van bovenstaand f-zero filmpje ben ik aan t twijfelen om mijn pre-order te cancelen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Anoniem: 34169 schreef op 31 juli 2003 @ 11:16:
[...]
Ja, mag je lekker 80 euro dokken :(
Importgames kopen bij Nederlandse shops, veel te duur, zelf importeren scheelt vaak gewoon 25% :(
Yup, inderdaad. Maar dan heb je hem wel. :) Als je iets graag snel wil hebben moet je het geld ervoor neer tellen. Nou heb ik dat persoonlijk voor geen 1 spel, maar je hebt van die gekken die rustig 700 a 800 Euro neertellen voor een Japanse console die pas uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo ken ik er wel 1 ja, een vriend van mij wil altijd alles zo snel mogelijk hebben.
Die heeft toen der tijd 1800 gulden neer gelegd voor een ps2.
En ook 1400 gulden voor een dreamcast (om dan nog maar te zwijgen over de prijzen die hij voor games moest betalen).

Ik bestel imports toch liever via lik-sang of dvdboxoffice , zelfs met verzendkosten erbij ben je goedkoper uit dan een nieuw cube spel hier.
Dan is het niet erg om een paar weekjes te wachten, je hebt hem tenslotte dan wel voor de europeese realese.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan het spel zowiezo spelen, maar de JAP cube heb ik samen met een vriend gekocht en daar staat hij meestal ook!! Zelf heb ik een ongemodde USA CUbe eb een normale PAL cube. Daarom koop ik denk ik de AC hoef ik niet de hele tijd met de JAP Cube naar mij en weer terug naar mijn virend, daarom duzzz. Weet nie of Futurezone hem heeft de site is niet geupdate met JAP games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

weet iemand al of mario golf het goed doet met de freeloader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Anoniem: 63800 schreef op 31 July 2003 @ 14:45:
weet iemand al of mario golf het goed doet met de freeloader
zolang we er niks over hebben gehoord zal het wel goed zitten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Waar blijft deel 33 met alle nieuwe gossips en nieuwtjes in een samenvatting, compleet met release dates van de komende 4 maanden plz :9~ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Switch schreef op 31 juli 2003 @ 16:50:
Waar blijft deel 33 met alle nieuwe gossips en nieuwtjes in een samenvatting, compleet met release dates van de komende 4 maanden plz :9~ :P
:P precies!

hebben jullie deze al gezien?
F-zero official site...

zal wel weer oud nieuws zijn, maar ik had m nog niet gezien, dus zijn er ongetwijfeld mensen die hem nog niet hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

* NvE zit ook te wachten op deel 33 :P

En DaFuBar ik had het nog niet gezien :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Mijn Viewtiful Joe review staat online :)
http://www.cube-europe.com/review.php?rid=85
Echt een leuk spel, ik hoop dat ze er niks aan veranderen voordattie in de US en Europa uitkomt.
Binnenkort ook een Def Jam Vendetta en een Kirby review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Wat staat er in de Nintendo 24:7 nieuwsbrief?
Ik heb mijn e-mail client ingesteld op text-only dus ik krijg alleen "Als VIP 24:7 ben je de eerste die te horen krijgt dat..." in de titel en verder een leeg mailtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34027

Anoniem: 44947 schreef op 01 August 2003 @ 07:14:
Wat staat er in de Nintendo 24:7 nieuwsbrief?
Ik heb mijn e-mail client ingesteld op text-only dus ik krijg alleen "Als VIP 24:7 ben je de eerste die te horen krijgt dat..." in de titel en verder een leeg mailtje...
...ben je de eerste die te horen krijgt dat:

"We honderden cadeautjes weggeven!

De Sterren-catalogus wordt vernieuwd.

Wissel je sterren binnenkort in voor toffe real-life goodies.
Ontvang games, posters, T-shirts en veel meer.
En let op: dit is nog maar het begin!

Bereid je voor. Spek nu je sterren-account door je Nintendo-systemen, accessoires en games te registreren."

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:38

Phydomir

Dennis

Zul je natuurlijk zien dat je zo'n dikke 5000 punten nodig hebt voor een players choice butt game :s

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Anoniem: 51765 schreef op 01 August 2003 @ 01:25:
Echt een leuk spel, ik hoop dat ze er niks aan veranderen voordattie in de US en Europa uitkomt.
prima review.
ik moet dat spel echt hebben :) hij lijkt me zoooo kicke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765 schreef op 01 August 2003 @ 01:25:
Mooie review.

* Anoniem: 2766 voegt game toe aan wish-list :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 34027 schreef op 01 August 2003 @ 08:57:
[...]

...ben je de eerste die te horen krijgt dat:

"We honderden cadeautjes weggeven!

De Sterren-catalogus wordt vernieuwd.

Wissel je sterren binnenkort in voor toffe real-life goodies.
Ontvang games, posters, T-shirts en veel meer.
En let op: dit is nog maar het begin!

Bereid je voor. Spek nu je sterren-account door je Nintendo-systemen, accessoires en games te registreren."

:)
Lekker, waarom krijg ik da nie als VIP 24:7 :?

edit:
Ojah, ik ga deel 33 straks wel openen maar ik zit nu bij m'n oma (56k6 ;(), dus dat gaat niet zo lekker. Als jullie nou gewoon heeel weinig posten, kan ik morgenmiddag thuis lekker aan de slag :)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 01-08-2003 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Anoniem: 34169 schreef op 01 augustus 2003 @ 11:05:
[...]
Lekker, waarom krijg ik da nie als VIP 24:7 :?

edit:
Ojah, ik ga deel 33 straks wel openen maar ik zit nu bij m'n oma (56k6 ;(), dus dat gaat niet zo lekker. Als jullie nou gewoon heeel weinig posten, kan ik morgenmiddag thuis lekker aan de slag :)
Alweer jij :? Ongeschreven policy is dat iedereen een keer een kans krijgt om een topic te openen. Deze heb je ook al geopend. Niet persoonlijk hoor.

Wie heeft er trouwens nog meer RE0? Deze vind ik wel minder scary als deel 1, maar misschien komen er nog een paar 'enge' dingen. Ik hoop het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ik wil ook een keer een nieuwe topic openen... maar ik wil er geen tijd in steken... dus wie voelt zich geroepen om hem te maken, dan maak het het nieuwe topic aan ;)

/luiwammes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

GolbeZeromus schreef op 01 August 2003 @ 11:24:
[...]

Alweer jij :? Ongeschreven policy is dat iedereen een keer een kans krijgt om een topic te openen. Deze heb je ook al geopend. Niet persoonlijk hoor.

Wie heeft er trouwens nog meer RE0? Deze vind ik wel minder scary als deel 1, maar misschien komen er nog een paar 'enge' dingen. Ik hoop het wel.
Dat is inderdaad zo, maar deze keer is er niemand anders die het wil wil doen ;) (toch :?)

[ Voor 70% gewijzigd door NvE op 01-08-2003 13:18 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
zoal ik al zei, ik wil het best doen, maar ik wil geen hele startpost maken :z ;)

:D

[ Voor 6% gewijzigd door Fubaruba op 01-08-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Ik maak wel een nieuwe start post.
Alleen gaat het wel effe duren omdat het veel werk is :/ ;)

Hij is af tussen 16.00 en 17.00

[ Voor 16% gewijzigd door Elroy op 01-08-2003 14:45 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We zien het vanzelf wel verschijnen.
Veel succes ermee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001