Toon posts:

Het Grote Gamecube topic deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.861 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 00:44:
Ik was aan het zoek naar een ouwerwetse raptor varian voor de gamecube nou kwam ik bij een game die ikaragua ofzo heette?
weet iemand hier meer van.
weet ook de preciese naam niet
Dit is al best wel de 3e keer dat ik een post van jou lees die ervan getuigt dat je nog niet de moeite neemt om 2 pagina's terug te bladeren... Als je veel post om hoog in de stats te komen (vrij kinderlijk, maar ach... misschien dat sommigen hier dat een levensdoel op zich vinden) kun je je misschien gaan toeleggen op kwalitatief iets sterker materiaal? Ook namens de andere lezers: bedankt!

P.S. 't Is inderdaad Ikaruga.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 20 July 2003 @ 00:52:
[...]

En is een erg goed spel :)
Lekker moeilijk en heel leuk met zn 2en. Dattie al 3x genoemd is maakt me niet uit, kmaak er graag reclame voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Ikaragua is geen hol aan. Heb het spel voor de dreamcast, nou daar wordt je niet vrolijk van.... Bij raptor kon je tenminste nog zelf je eigen spulletjes kopen enzo, dat was leuk :)

Nee, Ikaragua lekker laten liggen en gewoon een andere leuke game uitzoeken. Dat is mijn advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Laatst online: 22-09 16:52
kixor schreef op 20 July 2003 @ 09:30:
Ikaragua is geen hol aan. Heb het spel voor de dreamcast, nou daar wordt je niet vrolijk van.... Bij raptor kon je tenminste nog zelf je eigen spulletjes kopen enzo, dat was leuk :)

Nee, Ikaragua lekker laten liggen en gewoon een andere leuke game uitzoeken. Dat is mijn advies.
Zeker te moeilijk voor je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 20 July 2003 @ 00:52:
[...]

Dit is al best wel de 3e keer dat ik een post van jou lees die ervan getuigt dat je nog niet de moeite neemt om 2 pagina's terug te bladeren... Als je veel post om hoog in de stats te komen (vrij kinderlijk, maar ach... misschien dat sommigen hier dat een levensdoel op zich vinden) kun je je misschien gaan toeleggen op kwalitatief iets sterker materiaal? Ook namens de andere lezers: bedankt!

die posts kunnen mij gestolen worden want stats zijn voor mij totaal nie interesant. en ik heb de search gebruikt maar had de naam dus verkeerd waardoor ik erg weinig vond.
maar in ieder geval bedankt voor je positiefe feedback. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

wAizz schreef op 20 July 2003 @ 09:55:
[...]

Zeker te moeilijk voor je :P
't is inderdaad wel lastig ja :+
Maar het is ook erg eentonig, weinig interessante vijanden.. relatief weinig powerups en beetje wazige gameplay gewoon. Anyway, mocht je deze game leuk lijken, probeer hem dan eerst eens ergens te spelen voordat je tot een koop overgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 juli 2003 @ 09:57:
[...]

die posts kunnen mij gestolen worden want stats zijn voor mij totaal nie interesant. en ik heb de search gebruikt maar had de naam dus verkeerd waardoor ik erg weinig vond.
maar in ieder geval bedankt voor je positiefe feedback. |:(
De goede naam opzoeken was dan zeker te moeilijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jij mij dan laat weten waar ik die kan vinden janmaster dan doe ik dat voortaan wist niet dat iedereen hier zo heetgebakerd is als je met een simpele vraag komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 10:10:
als jij mij dan laat weten waar ik die kan vinden janmaster dan doe ik dat voortaan wist niet dat iedereen hier zo heetgebakerd is als je met een simpele vraag komt.
Ga naar Nedgame, klik op Gamecube, games, en scroll naar de 'i'. Kijk of er een game staat die Ikaragua heet, en zo nee, kijk of er een game staat die ong. dezelfde naam heeft --> Ikaruga.

Simpeler is het om het topic door te lezen door /?limit=999 achter de url van het topic te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik dus gedaan maar ben gestopt nadat er een x aantal pagina's geluld werd over ieder zijn leeftijd.

Maar in ieder geval bedankt voor de site. staan wel leuke prijzen bij sommige games.
En bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 10:21:
Heb ik dus gedaan maar ben gestopt nadat er een x aantal pagina's geluld werd over ieder zijn leeftijd.

Maar in ieder geval bedankt voor de site. staan wel leuke prijzen bij sommige games.
En bedankt voor de tip.
np, kan het ook wel begrijpen, ik heb/had (vooral toen ik net op GoT kwam) ook lang niet altijd zin om dingen op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet zozeer zin maar als je met een verslag over Capoten/captopril endergelijke bezig bent omdat je een opleiding volgt omdat je op een ambulance wilt worden en ook nogeens een baan hebt in de 3 ploegendienst.
Heb je al gauw minder zin en vraag audie maar die weet dat ik zelf voor een hoop info zorg. Voor dit topic zal het voorlopig nog niet lukken omdat ik alle sites waar geruchten en screenshots snel opstaan nog niet ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, zullen we maar weer verder gaan over de gamecube (games) zelf? ;)

Bij RE zero die ik heb overgekocht kreeg ik een hele mooie strategy guide guide gekregen, met een hoop info over de characters, wapens, zombies en natuurlijk een uitgebreide walktrough. Maar er staat ook Wesker's report in, interessante achtergrondinformatie geeft over de geschiedenis van resident evil. Iemand al gelezen?

Ik dacht btw ook dat je weskers report bij de ps2 versie kon kopen van code:veronica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik zit nu vast in RE0 :P Het laatste nuttige wat ik heb gedaan is twee van die beeldjes op de weegschaal gezet, maar dan staan ze niet in balans. Alle monsters die ik tot nu toe tegenkwam afgemaakt, dus bijna ook al mijn ammo op :) Iemand idee wat ik moet doen?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overnieuw beginnen, en niet alle monsters neermaaien/walktrough zoeken/in paniek rondjes rennen ;)

Ik kom pas net aan in de training facility, dus nog even wachten en dan kan ik je helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

GolbeZeromus schreef op 20 juli 2003 @ 12:00:
Ik zit nu vast in RE0 :P Het laatste nuttige wat ik heb gedaan is twee van die beeldjes op de weegschaal gezet, maar dan staan ze niet in balans. Alle monsters die ik tot nu toe tegenkwam afgemaakt, dus bijna ook al mijn ammo op :) Iemand idee wat ik moet doen?
Je moet nog de vleugels voor die stnadbeeldjes vinden. Ik dacht dat het voor de ene één vleugel was en voor de andere een stukje met twee vleuges was. Dan komen ze in balans en gaat er een deur open dacht ik.
Je kunt het beste zo min mogelijk met een walkthrough spelen dat houdt het spel namelijk een stuk leuker.

Weskers report zat als DVD bij RE:Code Veronica X op de PS2. De films zijn ook wel te downloaden, ik weet alleen niet waar. Er gaan ook geruchten dat de DVD ook bij RE:Code Veronica op de cube gaat zitten maar dit is nog niet zeker.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

rajackar schreef op 20 July 2003 @ 13:27:
[...]

Je moet nog de vleugels voor die stnadbeeldjes vinden. Ik dacht dat het voor de ene één vleugel was en voor de andere een stukje met twee vleuges was. Dan komen ze in balans en gaat er een deur open dacht ik.
Je kunt het beste zo min mogelijk met een walkthrough spelen dat houdt het spel namelijk een stuk leuker.
Ik dacht al zoiets ja. Alleen is de vraag waar die krengen liggen, want ik kan nergens meer heen ;(

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:13

jasjenl

Liab A Tymo

Ikaruga is een schietspel waarbij het er eigenlijk niet zozeer om gaat dat je het uitspeelt (het is maar 5 levels), maar meer dat je er goed in wordt en dat je een hoge score haalt. Als je het alleen maar probeert te overleven om het door te kunnen spelen, zul je het inderdaad al gauw saai gaan vinden, maar als je er wat meer tijd en energie in steekt, zul je ontdekken wat het idee achter het spel is (zoals bijv. zoveel mogelijk chain bonussen halen) en kun je er toch wel het nodige plezier aan beleven. Wel moet ik daarbij toevoegen dat in de laatste levels het spel extreem moeilijk wordt en het dan volgens mij eigenlijk alleen nog maar goed te spelen zou zijn als je heel geoefend bent en dan bij voorkeur ook nog met een echte arcade joystick. Een joypad is voor dit spel niet ideaal, door de onnauwkeurigere besturing die je met een joypad hebt in vergelijking met een arcade joystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:44
Hoe je wel snel de naam had kunnen vinden :) -> Ga naar GameFAQs.com, open de Gamecube sectie en ga daar naar de "I"... i... ik... ika... hey! Ikaruga :) Maar 'tis idd wel een lastige naam, ja...

Enne... Paar dagen geleden wat leuke concept art gevonden voor alternatieve Gamecube uiterlijken... Gebasseerd op de retro Game&Watch en de NES *kwijl* Hier, hier en hier. Dit gaat waarschijnlijk dus nooit gemaakt worde, maar 'tziet er wel geil uit!

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_GameCube_NES_1.jpg

geniaal :D

Maarja, niet dat ik ontevreden ben met mijn mooie zwarte kubusje natuurlijk :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:43
Die NES-alike mogen ze wel uitbrengen, voor die-hard Nintendo fans only limited edition ofzo :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vervelend dat de meeste die-hard nintendo fans de gamecube zelf al hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halen we toch een tweede kan ik ook samen met mijn vriendin cuben inplaats van dat er 1 de lul is (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Laatst online: 16:44
Of we gaan een markt beginnen in skins voor je Gamecube :) Net als met de GBA.... Lijkt me eigenlijk wel wat. Alhoewel die NES-GC wel anders in elkaar zit dan de gewone GC (kijk bijv naar de klep voor de DVD)...

Maar om even met een NES/SNES titel te spreken: "I'd buy that for a dollar!!"

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Die NES-GC is dan ook gefooootoooosoept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desolation Angel schreef op 20 July 2003 @ 18:12:
Die NES-GC is dan ook gefooootoooosoept :)
dat maakt niet uit, het gaat om het idee O-)

Hoe zit het eigenlijk met de volgende zelda? Het gerucht gaat dat hij best wel eens op de gamecube 2 (om het maar even een naam te geven) zou kunnen verschijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand schreef dit met betrekking tot ikaruga: relatief weinig powerups
Hoe lang heb je het gespeeld :) waarschijnlijk niet zo lang om er achter te komen dat het spel geen powerups heeft :) Ikaruga is echt heel vet als je het principe even doorhebt. hoe zit het met de scores van iedereen hier? ben wel een beetje benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 18:20:
[...]

dat maakt niet uit, het gaat om het idee O-)

Hoe zit het eigenlijk met de volgende zelda? Het gerucht gaat dat hij best wel eens op de gamecube 2 (om het maar even een naam te geven) zou kunnen verschijnen...
nope, zo gebruiken dezelfde engine van wind waker, en de nieuwe is daarom al speelbaar op de volgende E3

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das mooi. Ik vind die cell-shaded zelda echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Deze week is het twintig jaar geleden dat de Nintendo Family Computer, ook wel Famicom genoemd, op de markt werd gebracht. Deze spelcomputer vormde in de jaren tachtig de redding voor de videogame-industrie en stond wereldwijd bekend onder de naam Nintendo Entertainment System, kortweg NES.

Als eerbetoon aan de overgrootvader van de Nintendo GameCube hebben we een verzameling computericoontjes voor je gemaakt om het bureaublad van je pc te versieren in klassieke NES-stijl.

De icoontjes zijn nu beschikbaar in de Sterrenkatalogus. En let goed op: binnenkort komen er nog meer Sterrenkatalogus goodies!
Hiep hiep hoera! :)

Maaruh hoe de NES redde de videogame-industrie?!? is natuurlijk niet zo gek dat Nintendo dit van zichzelf zegt, datzelfde zou Sega zeggen over de Mastersystem enige verschil is dat Sega gelijk heeft.. Helaas heeft Sega het succes van de Mastersystem nooit kunnen evenaren ookal komt de Dreamcast een heel eind maargoed we weten ook allemaal hoe dat afgelopen is.. Laten we maar hopen dat de Gamecube niet hetzelfde lot wacht aan mij zal het iig niet liggen..

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je op dit punt al kan beslissen dat de gamecube niet hetzelfde lot ondergaat als de dreamcast. De dreamcast was toen de ps2 werd geintroduceerd vrijwel al verslagen, daarbovenop kwam ook nog eens de xbox (die de genadeklap gaf) en daarna gamecube.

Dreamcast had gewoon te weinig kwaliteit spellen, wat de andere consoles weer wel hadden. Natuurlijk heeft de dreamcast ook leuke spellen, maar dat valt in het niks tegenover de andere next-gen consoles.

En behalve dat, kan ik aflezen aan het enthousiasme van diverse fora, nieuwssites e.d dat het nog lang niet is gedaan met de gc. hij is er nog maar net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Denk dat de Dreamcast zeker zoveel goede titels heeft als de Cube (als het er niet meer zijn), probleem was de marketing van Sega. Daar hebben ze weinig kaas van gegeten. Nintendo doet het wat dat betreft wat beter, al is het niveau van Sony ze wel te hoog gegrepen (een technisch veel minder produkt zo goed aan de man brengen, respect!)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarK_M schreef op 20 juli 2003 @ 20:24:
[...]

Maaruh hoe de NES redde de videogame-industrie?!? is natuurlijk niet zo gek dat Nintendo dit van zichzelf zegt, datzelfde zou Sega zeggen over de Mastersystem enige verschil is dat Sega gelijk heeft.. Helaas heeft Sega het succes van de Mastersystem nooit kunnen evenaren ookal komt de Dreamcast een heel eind maargoed we weten ook allemaal hoe dat afgelopen is.. Laten we maar hopen dat de Gamecube niet hetzelfde lot wacht aan mij zal het iig niet liggen..
De Master System deed het lang niet zo goed als de NES hoor...
De Megadrive heeft wel een tijd op de eerste plaats gestaan, maar Nintendo heeft met de NES zeker wel iedereen compleet verslagen.

Edit: leuk geruchtje trouwens: http://www.tendonet.com/news/EpVlpFEZEkpPcnMznr.shtml
ze hebben het over de codenaam van de cube2: N5

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2003 @ 19:35:

http://stage.vitaminic.nl/main/cursor/all_tracks/

het zal wel aan mij liggen, maar wat heeft dat met de gamecube te maken? ;)
Niet veel, behalve dat ze Nintendo tunes spelen! En ze doen het nog goed ook! Het gaat wel eens vaker een beetje offtopic, dus ik dacht een band die heel vet Super Mario speelt mag ik jullie niet onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
DarK_M schreef op 20 juli 2003 @ 20:24:
[...]

Maaruh hoe de NES redde de videogame-industrie?!? is natuurlijk niet zo gek dat Nintendo dit van zichzelf zegt, datzelfde zou Sega zeggen over de Mastersystem enige verschil is dat Sega gelijk heeft..
Waar ze waarschijnlijk op doelen en wat ze ook hadden moeten toelichten is dat de Atari de gameconsole eigenlijk op de kaart heeft gezet, maar in de jaren niet verbeterde en dus de consument er na een tijdje genoeg van had. Dit geldt ook wel voor andere systyemen in die tijd (Philips G7000 bijv.). Dus de gameconsole industrie geraakte in het slop.
Nintendo kwam toen (1983 of 84) met een 'kwaliteitsconsole', wat inhield dat elke game die werd uitgebracht een soort keuring onderging of het wel goed genoeg was. Ook werden er innovaties gemaakt op gebied van zowel hardware als software en de industrie was weer herboren.

Het is dus arrogant om dat van jezelf te zeggen, maar ze hebben wel grotendeels gelijk :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:00

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 09:26:
[...]

Niet veel, behalve dat ze Nintendo tunes spelen! En ze doen het nog goed ook! Het gaat wel eens vaker een beetje offtopic, dus ik dacht een band die heel vet Super Mario speelt mag ik jullie niet onthouden.
Die heb ik hier ook wel eens gepost, tijdje geleden al ;)
jOzh schreef in post #17133813 uit topic 23:
Jaaah, ik heb de site van die Nintendo-band gevonden, hier de link naar de site van de band: www.supercursorland.com
Tis nogal een vage site (wel leuk gemaakt overigens), dit is de link waar de mp3'tjes staan: http://home.wanadoo.nl/numan/audio/
Is geen warez trouwens, die site is van de band zelf. Just in case Maniac de boze mod langs komt... ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie is Maniac? O-)

M@NIC dus :P

damn, ik heb resident evil remake tot nu toe met een gozer samen gespeelt (hij dacht mee ;) ) maar die moet nu vaak werken, moet ik op hem wachten verdomme :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

ik ben pas weer aan REmake begonnen. Nu in once again modus. Klopt het dat de zonbies dan sneller in crimson heads veranderen? Of had ik vorige keren gewoon mazzel?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik heb mijn cube weer terug gehad van mijn vriendin, die had m geleend in verband met haar pfeiffer... nu is de verloren zoon weer terug bij papa...

trouwens jongens, ik heb nu video materiaal van mijn braziliaanse chick van op aruba! :D
ik zal vanavond wel ff een filmpje maken... anders morgen... iig deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:00

jOzh

Sweet dude!

daFubar schreef op 21 July 2003 @ 16:30:
trouwens jongens, ik heb nu video materiaal van mijn braziliaanse chick van op aruba! :D
ik zal vanavond wel ff een filmpje maken... anders morgen... iig deze week :)
Hahaha, ben reuze benieuwd :D
Maarre, pas maar op dat je nieuwe vriendin hier niet leest ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik zit nu in amerika als student en heb geen geld voor spellen etc. En ik heb alleen mijn gba mee genomen voor als ik eens extra geld verdien :D.

Iig wil ik zeggen dat een gba sp hier maar 100 dollar kost en dat de spellen allemaal goedkoper zijn.

En ik heb de demo van pn 3.0 gespeeld en het is een beetje vreemd maar het heeft potentie (de demo was gewoon in een winkel). Ik heb ook soul caliber gespeeld (hele spel) en dat is ook wel vet. EN ik heb de nieuwe sonic gezien niet gespeeld maar dat ziet er heel erg mooi uit.

ik wilde dat effe kwijt en ik zal jullie updaten als er iets interessants is dat ik ondekt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Goudstof schreef op 21 July 2003 @ 11:01:
[...]
Nintendo kwam toen (1983 of 84) met een 'kwaliteitsconsole', wat inhield dat elke game die werd uitgebracht een soort keuring onderging of het wel goed genoeg was. Ook werden er innovaties gemaakt op gebied van zowel hardware als software en de industrie was weer herboren.

Het is dus arrogant om dat van jezelf te zeggen, maar ze hebben wel grotendeels gelijk :7
Dat is vreemd ik heb juist het omgekeerde gelezen dat Sega alle spellen aan een keuring liet ondergaan terwijl Nintendo juist alleen maar probeerde om maar zo veel mogelijk spellen uit te brengen ongeacht de kwaliteit ervan omzo toch nog te proberen de NES van de Mastersystem te laten winnen. vraag me niet om een bron want die ben ik al lang en breed vergeten, maar wat ook waar is het is zeker arrogant om dit soort dingen van jezelf te zeggen maargoed wie zou dat nou niet doen :Y)

Ik zou zeggen terug naar het heden terug naar de Gamecube :)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16-09 16:34
DarK_M schreef op 21 juli 2003 @ 22:23:
[...]

Dat is vreemd ik heb juist het omgekeerde gelezen dat Sega alle spellen aan een keuring liet ondergaan terwijl Nintendo juist alleen maar probeerde om maar zo veel mogelijk spellen uit te brengen ongeacht de kwaliteit ervan omzo toch nog te proberen de NES van de Mastersystem te laten winnen. vraag me niet om een bron want die ben ik al lang en breed vergeten, maar wat ook waar is het is zeker arrogant om dit soort dingen van jezelf te zeggen maargoed wie zou dat nou niet doen :Y)

Ik denk toch dat die strategie van Nintendo is. Die hanteren ze nl. nog steeds een de NES games droegen het befaamde "Nintendo Seal of Quality"...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Deze idd.

Word vanaf de NES gebruikt.

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/28033/nesquality60.jpg

Maar SEGA had er ook 1tje. Maar die kan ik mij pas voor de geest halen sinds het MD tijdperk. Ik kan niet meer vinden dan dit plaatje, maar het SEGA Seal of Quality (origineel he) staat hier linksonderin.

Afbeeldingslocatie: http://www.oldergames.com/v2/img/store/genesis/sub_terrainia.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:46

Wom

DarK_M schreef op 21 July 2003 @ 22:23:
[...]

Was het niet zo dat een publisher maar een beperkt aantal titels op de NES mocht laten verschijnen ? Ik geloof dat Konami toen zelfs een andere publisher oprichtte om te zorgen dat ze meer titels voor de NES konden uitbrengen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren Lost Kingdoms gekocht voor 19.99 .... aparte game .... weer een van die onderschatte games .... het is wel een game die je of erg leuk vindt, of helemaal niet .... kan bijna niet tussenin .... ik vind het wel origineel .... heb vandaag meteen maar deel 2 gekocht .... animaties zijn echt schitterend, ik hou wel van creature animaties .... favoriete is nog steeds de Lycanthrope/Werewolf. Intro filmpjes zijn ook schitterend. Nu nog Final Fantasy voor de Cube, maar die komt er aan :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
DarK_M schreef op 21 July 2003 @ 22:23:
[...]

Dat is vreemd ik heb juist het omgekeerde gelezen dat Sega alle spellen aan een keuring liet ondergaan terwijl Nintendo juist alleen maar probeerde om maar zo veel mogelijk spellen uit te brengen ongeacht de kwaliteit ervan omzo toch nog te proberen de NES van de Mastersystem te laten winnen.
Ik weet niet wat Sega haar marketingstrategie toendertijd was, maar een feit is dat het alletwee goeie consoles waren/zijn. Ik betreur het nog wel een beetje dat Sega vandaag de dag niet meer in de console markt zit, maar ik hoop nog wel op een comeback...vroeg of laat. :'(

Maar idd terug naar het heden, het dwaalt een beetje af zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 23:53:
Eergisteren Lost Kingdoms gekocht voor 19.99 .... aparte game .... weer een van die onderschatte games .... het is wel een game die je of erg leuk vindt, of helemaal niet .... kan bijna niet tussenin .... ik vind het wel origineel .... heb vandaag meteen maar deel 2 gekocht .... animaties zijn echt schitterend, ik hou wel van creature animaties .... favoriete is nog steeds de Lycanthrope/Werewolf. Intro filmpjes zijn ook schitterend. Nu nog Final Fantasy voor de Cube, maar die komt er aan :)!
ehm.. mag ik weten waar je hem heb gehaald?? ik ben echt into cheap games namelijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dixons, ik weet niet of alle zaken oudere games in de aanbieding gooien, maar in Rotterdam lijnbaan had ik hem voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
jOzh schreef op 21 July 2003 @ 16:41:
[...]

Hahaha, ben reuze benieuwd :D
Maarre, pas maar op dat je nieuwe vriendin hier niet leest ;)
haha, die heb ik het ook al laten zien... die zat echt zo van: "ehm... waarom laat je me dit zien"
ik: "nou, die is toch lekker of niet!"
gf: "ehm... "

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
AudiRS4 schreef op 21 July 2003 @ 23:21:
[...]
Was het niet zo dat een publisher maar een beperkt aantal titels op de NES mocht laten verschijnen ? Ik geloof dat Konami toen zelfs een andere publisher oprichtte om te zorgen dat ze meer titels voor de NES konden uitbrengen.
Dat klopt idd (staat ook op Yuugi.nl als weetje), het bedrijf heette meen ik Palcom. Ik twijfel ook of het Konami was die met die naam kwam en of het niet Capcom was. Ik zat het eens opzoeken in de Yuugi DBase....
Wist je dat...Konami tijdens het NES-tijdperk een extra bedrijf oprichtte genaamd Palcom? Elke uitgever mocht maar een beperkt aantal games per jaar uitbrengen van Nintendo, om toch meer games uit te kunnen geven maakte Konami dus een tweede bedrijf aan wat weer een extra set games kon uitbrengen.
Dus toch Konami ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ze hadden toch ook Ultra Games :? Konami bedoel ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
pff kom hier ook maar weer es kijken... terug van stockholm...
de zomermaanden zijn echt triest voor gamers... ik heb nu al sinds
eind april geen nieuwe game meer gekocht, omdat er gewoon niks is om te kopen

nou nog een maandje en dan is f-zero er gelukkig

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Phusebox schreef op 22 July 2003 @ 08:56:
nou nog een maandje en dan is f-zero er gelukkig
nog geen previews gelezen? schijnt niet ál te best te worden hoor :)
zeker niet voor de hyperkritische phuse natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:05
Ik heb gistermiddag Metroid Prime en Sonic's Adventure DX gehaald. Een prachtig spel die Metroid Prime, maar die Sonic game gaat vandaag terug. Ik wist dat het een port was van de Dreamcast, maar dat het er zo brak uit zou zien had ik niet verwacht. Denk dat ik hem maar ga ruilen voor WarioWorld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Grote Smurf schreef op 22 July 2003 @ 12:56:
Ik heb gistermiddag Metroid Prime en Sonic's Adventure DX gehaald. Een prachtig spel die Metroid Prime, maar die Sonic game gaat vandaag terug. Ik wist dat het een port was van de Dreamcast, maar dat het er zo brak uit zou zien had ik niet verwacht. Denk dat ik hem maar ga ruilen voor WarioWorld.
warioworld lijkt me echt zooo kicke. dat ie te kort zou zijn boeit mij niet. ik speel spellen toch nooit heel erg lang. moet nog een hoop uitspelen enzo. ben niet meer zo die hard als vroeger. luigi's mansion vond ik bijvoorbeeld geweldig.

maargoed, warioworld.
ik zit nu warioland4 op de gba te spelen en het is echt meesterlijk. als warioworld ook maar IETS weg heeft van warioland4, dan ben ik verkocht en ga ik hem zo snel mogelijk halen.

WROAAAAAAAAAAAAH!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 15-09 10:53
daFubar schreef op 22 July 2003 @ 13:41:
[...]

warioworld lijkt me echt zooo kicke. dat ie te kort zou zijn boeit mij niet. ik speel spellen toch nooit heel erg lang. moet nog een hoop uitspelen enzo. ben niet meer zo die hard als vroeger. luigi's mansion vond ik bijvoorbeeld geweldig.

maargoed, warioworld.
ik zit nu warioland4 op de gba te spelen en het is echt meesterlijk. als warioworld ook maar IETS weg heeft van warioland4, dan ben ik verkocht en ga ik hem zo snel mogelijk halen.

WROAAAAAAAAAAAAH!!!
Ik heb én Wario World én Wario Land 4 bij de oppas kinderen van m'n vriendin gespeeld en ik kan je verzekeren dat ze beide wel wat weg van elkaar hebben.. Dat sadistische van Wario vind ik echt geweldig uitgewerkt! Als je niet om de korte speelduur geeft, denk ik dat je je er geen buil aan zult vallen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Wou eigenlijk geen geld meer uitgeven aan games deze maand, maar kwam dit tegen bij de lokale gameshop;

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/console/DCP_2961%20(Small).JPG

Ach ja, die GB Player komt vanzelf wel een keer en anders vast voor SCII :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 19:09

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Wakostdat? :)

Kun je nu ook op een of andere manier de C-stick emuleren?

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
iNSaNe-oNe schreef op 22 July 2003 @ 14:49:
Wakostdat? :)

Kun je nu ook op een of andere manier de C-stick emuleren?
...emuleren...

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Was er 22,50 voor kwijt (2e hands), C stick mis je niet .... de gewone joystick wel (waarmee je normaal stuurt), alleen geschikt voor GB Player en fighting games denk ik dus. Hij pakt namelijk alleen de D-pad, dus kon net in Starfox alleen de map e.d. bedienen en Fox bleef mooi staan :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Als in, de C-stick zit er niet op (of had je dat nog niet gezien? 8) ).

Ik bedoel met 'emuleren': kun je misschien met een moeilijke knoppen-combo toch doen alsof je die bedient (bijvoorbeeld, als je L en R tegelijkertijd indruk, wordt dan de D-pad de C-stick? ... om maar wat te noemen).

Kennelijk niet, aan de post van TAG_Speedy te zien. :)

[ Voor 3% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 22-07-2003 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:40

NoTimeRemains

I know

ey mensen van het goed cube leven ik zit nu in spanje en mis mijn cube enorm ...
maar mijn sptje is er wel nog

lekker oldskool game ... en met wario ware ... was dat een kewle game ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
iedereen hiero op vakantie de bastards... ik ga over twee weken een week naar de ardenen.... hoihoihoi :) haha.
mét mijn sp :D , zonder mijn cube :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
daFubar schreef op 22 July 2003 @ 10:43:
[...]
zeker niet voor de hyperkritische phuse natuurlijk :P
wat? waar? welke previews? f-zero suckt? damn... cancelen dan maar
hmm cube is dood dus voor mij... feest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Phusebox schreef op 22 July 2003 @ 16:24:
[...]

hehe, het zou gvd een keer tijd worden dat je dat toegaf en voortaan ons met rust liet met die negatieve praat van je.

je ken ook te snel oordelen he bastard. als je nou eerst eens het spel zelf speelt en daarna verder ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
daFubar schreef op 22 juli 2003 @ 16:28:
[...]

hehe, het zou gvd een keer tijd worden dat je dat toegaf en voortaan ons met rust liet met die negatieve praat van je.

je ken ook te snel oordelen he bastard. als je nou eerst eens het spel zelf speelt en daarna verder ziet...
nou ja bij import kun je niet echt try-en alvorens te buy-en... dus dat gaat niet
ach ik koop em sowieso wat men er ook over schrijft, heb ik tenminste weer iets om hier over te zeiken en jullie lastig te vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik heb sinds een tijdje Rogue leader. Best een vet spel enzo maar hebben jullie ook af en toe van die enorme framedrops?
Ik heb het af en toe bij complexe scenes (veel alpha blending bv.).
Niet dat het spel er echt minder om wordt maar ik was wel verbaasd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

BTW, is er iemand die enter the matix wil ruilen?
Leuk spel maar het is er niet eentje die ik echt wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

rajackar schreef op 22 July 2003 @ 22:10:
Ja ik wel.
Ik heb als ruilmateriaal ISS2, Smuggler's Run en Waverace. Zoek je iets bepaalds?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

And stay out. doe ons een plezier.

Ik vond de scores van fzero wel ok, hou er wel rekening mee dat niet iedereen houdt van highspeed racers, zeker als je dan naar een famitsu score kijkt is het een heel goed spel. kan niet wachten
Ik heb sinds een tijdje Rogue leader. Best een vet spel enzo maar hebben jullie ook af en toe van die enorme framedrops?
ja dat hoort,helaas. vooral schaduwen in het water heeft ie erg veel problemen mee. maar als het goed is zit het niet in de nieuwe :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 12:13

jasjenl

Liab A Tymo

daFubar schreef op 22 July 2003 @ 10:43:
[...]
Is dit serieus bedoeld? Als ik op IGN kijk zijn ze er daar toch behoorlijk enthousiast over. Die site neem ik eerlijk gezegd serieuzer dan menig andere review site. Noem anders ook eens wat bronnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ook gamespot was enthousiast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
F-Zero lijkt me niet echt zo leuk.

Maar een vriend van me wil hem zeker kopen, dus dan kan ik hem dan daar ook wel checken en dan later altijd nog kopen als ie leuk is.

Weet iemand nog een paar mooie aanbiedingen??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Vanitas schreef op 22 juli 2003 @ 22:50:

Maar een vriend van me wil hem zeker kopen, dus dan kan ik hem dan daar ook wel checken en dan later altijd nog kopen als ie leuk is.

Rogue Leader voor 29.95 bij Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Vanitas schreef op 22 juli 2003 @ 22:50:

Nog een andere vraag naar aanbiedingen: ik ben op zoek naar Tony Hawk 4. Weet iemand een winkel die 'm voor minder dan 40E verkoopt? (da's Nedgame's prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
spaceboy schreef op 22 July 2003 @ 23:14:
[...]

Nog een andere vraag naar aanbiedingen: ik ben op zoek naar Tony Hawk 4. Weet iemand een winkel die 'm voor minder dan 40E verkoopt? (da's Nedgame's prijs)
Bart Smit heeft/had hem volgens mij goedkoper. Maar daarvoor moet je wel naar de winkel. Op de site issie volgens mij altijd duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
rajackar schreef op 22 July 2003 @ 22:10:
ik heb nog wel een super smash brothers melee voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

daFubar schreef op 23 juli 2003 @ 08:32:
[...]

helaas, volgens mij ben ik de enige die niet van dit spel houdt.
Ik ben nogal selectief met m'n games. Daarom wil ik ook van Enter the matrix af.
En de hoop dat iemand em voor Metroid Prime wil ruilen kan ik beter nu van me af zetten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He He kan vanmiddag eindelijk mijn spice colored GBA Player ophalen , is bij de douane blijven hangen kost me gvd 18 euro extra.
Maargoed blijft dan nog een koopje: een spice colored gba player + freeloader + re0 trial disc voor 90 euro incl import kosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

rajackar schreef op 23 July 2003 @ 08:37:
[...]

Ik ben nogal selectief met m'n games. Daarom wil ik ook van Enter the matrix af.
En de hoop dat iemand em voor Metroid Prime wil ruilen kan ik beter nu van me af zetten ben ik bang.
Haha. Ja, DAT lijkt me ook een utopie. Iemand die Metroid Prime wegdoet is niet normaal in zijn hoofd. :)
Bart Smit hier heeft alleen Tony Hawk 3 (voor 20 euro). Verder dus geen koopjes bekend v.w.b. Tony Hawk 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op 23 juli 2003 @ 08:37:
[...]

ik ben ook wel geintereseerd in ETM maar niet voor MP! :)
Je moet een spel wel ruilen met dezelfde "ranking" he.. en MP ligt ver boven ETM :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 23 July 2003 @ 08:32:
[...]

daar ben ik dan misschien wel geinteresseerd in, alleen om hem over te kopen, niet te ruilen :) zie msn als je de interesse wederzijds is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
rajackar schreef op 22 July 2003 @ 21:47:
Ik heb het af en toe bij complexe scenes (veel alpha blending bv.).
Niet dat het spel er echt minder om wordt maar ik was wel verbaasd.
Ik heb em ook sinds 2 weken, maar framedrops zijn mij niet opgevallen. Ik heb em wel uitgespeeld en dat was geen makkelijke opgave. Dat mijn gamepad nog heel is, is wel een wonder, vooral het laatste level bezorgde mij behoorlijk wat frustraties. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 10:48:
[...]

daar ben ik dan misschien wel geinteresseerd in, alleen om hem over te kopen, niet te ruilen :) zie msn als je de interesse wederzijds is
ach, hij is player's choice geworden he... kost nog maar 30 euro'tjes en voor minder doe ik hem niet weg... ik denk dat ik hem dan maar hou voor de collectie.. en voor als er wat maten over de vloer komen....

enniewees, ik krijg morgen mijn eerste fulltime loon, dus dat wordt sjoppeu van het weekend!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

daFubar schreef op 23 July 2003 @ 11:38:
[...]
enniewees, ik krijg morgen mijn eerste fulltime loon, dus dat wordt sjoppeu van het weekend!!! :D
Newbie! ;) Dat doe ik al jaren, hehe...
Andere ontopic vraag: zijn er al videotheken die GC-games in de verhuur hebben? Kan ze hier in de buurt niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
spaceboy schreef op 23 July 2003 @ 11:49:
[...]

Andere ontopic vraag: zijn er al videotheken die GC-games in de verhuur hebben? Kan ze hier in de buurt niet vinden.
ach, ik ben nog jong :)

bij de videoland in zwijndrecht verhuren ze gewoon gc games hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
FF:CC delayed naar 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie liever tales of symphonia, nadat ik een filmpje heb gezien :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hoe zit t eigenlijk met de backup wereld?
ik zag op nforce releases staan voor de cube
maar die zijn niet op dvd te branden ofwel... zou jammer zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Phusebox schreef op 23 July 2003 @ 12:47:
hoe zit t eigenlijk met de backup wereld?
ik zag op nforce releases staan voor de cube
maar die zijn niet op dvd te branden ofwel... zou jammer zijn
Wat ik erover heb meegekregen is dat het enige dat ze gelukt is om de inhoud van de GOD's af te krijgen. Om ze te branden op een discje en die weer gelezen te krijgen is nog steeds niet gelukt.

Ook was er iets met een PSO bug en de BB-adapter waarmee je wel eigen software kon draaien. Zo hadden een versie van Rick Dangerous draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 23 July 2003 @ 11:49:
[...]

De videoland hier in enschede verhuurt ze gewoon , ik meen 3,50 euro voor 2 of 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Heb nu die Hori pad, maar de R knop is wel wat ingedrukt zeg maar, net of tie niet meer helemaal fris is. Is me bij mijn SNES pads nooit gebeurd, iemand het zelfde al gehad? En is het makkelijk te fixen met bv wat zilverfolie onder het contactje?
Hij werkt wel goed overigens.

[ Voor 88% gewijzigd door Speedy op 23-07-2003 13:54 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
aangezien ik morgen mijn eerste loon krijg, ga ik van het weekend shoppen. ik ga Ikaruga en Metroid Prime halen.. iemand een idee waar ik die het goedkoopste kan halen? (niet dat dat nog wat uitmaakt natuurlijk, ben nu een rich fuck :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jou was zou ik op marktplaats en 2ehands.nl kijken, dat scheelt een hoop geld, en dus kan je (afgezien van het feit dat je een rich fuck bent) ook nog wat geld in je sociale leven stoppen, en eventueel een vriendin aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Verwijderd schreef op 23 juli 2003 @ 15:16:
Als ik jou was zou ik op marktplaats en 2ehands.nl kijken, dat scheelt een hoop geld, en dus kan je (afgezien van het feit dat je een rich fuck bent) ook nog wat geld in je sociale leven stoppen, en eventueel een vriendin aanschaffen.
ik heeft een vriendin *D
daar gaat ik ook een lekker luchje voor kopen nu ik stinkend rijk ben :P

...ruikt die tenminste ook weer een beetje naar behoren...

:/ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 23 July 2003 @ 15:22:
[...]

ik heeft een vriendin *D
daar gaat ik ook een lekker luchje voor kopen nu ik stinkend rijk ben :P

...ruikt die tenminste ook weer een beetje naar behoren...

:/ :D
1. een vriendin hebben
2. geld aan haar besteden
3. zeggen dat ze stinkt
4. (geen pics posten :P )

*bannaanvraag*

Maargoed, zullen we het maar weer hebben over de GC? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen Cube meer
heb hem vandaag verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

waarom?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 16:48:
ik heb geen Cube meer
heb hem vandaag verkocht :)
Daaahaaaaag! :z

Watdoe je hier nog in dit topic, nu je dit zo trots komt vertellen? ;)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.