PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Staat er " Press Start " en toen kwam er zo'n mededeling "You've encounterd Mew for the first time " en toen ging hij weer verder na het eerste menutje???
Maar ik kan nu niks met Mew en ik heb het ook niet als trophy??
Is dit gewoon een bug ofzo, ik heb geen idee.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
heeft iemand trouwens al een keer met dat sandbag slaan even ver geslagen als dat filmpje uit japan met Ganondorf? Over de 5000 ofzo was dat geloof ik ?
Wacht trouwens nog steeds met smart op:
- Mario Kart: double dash
- F-zero GX
- Kirby air ride <( '_' )>
- Mario Party 5
- Tony hawk underground
Kzag trouwens ook laatst dat Speed Kings uit is, heeft iemand die al? Zo ja, is het wat?
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 21:34 ]
Als je Mew 5 keer hebt, krijg je Mew als trophy als het goed is.Vanitas schreef op 15 July 2003 @ 21:22:
Start ik net SSB:M op.
Staat er " Press Start " en toen kwam er zo'n mededeling "You've encounterd Mew for the first time " en toen ging hij weer verder na het eerste menutje???
Maar ik kan nu niks met Mew en ik heb het ook niet als trophy??
Is dit gewoon een bug ofzo, ik heb geen idee.
En nee, ik heb geprobeerd om ook 5000 meter te slaan, maar dat lukt mij niet. Ik vind het wel best zo.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Als je webspace nodig hebt om het op te zetten kun je me mailen. Ik kan eventueel snelle webspace leveren.schnumi schreef op 15 July 2003 @ 18:53:
He mensen ik zie net dat er nieuwe Star Wars: Rogue Squadron 3 filmpjes zijn op IGN. Van de nieuwste build en direct feed dus misschien interesse?
Dus als je nog wat space overhebt wil ik ze wel uppen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
• Wat PAL release data:
September 2003
Soul Calibur 2
October 2003
Pokemon Box, F-Zero GX
November 2003
Pikmin 2, Mario Kart: Double Dash, 1080 Avalance
December 2003
Final Fantasy Crystal Chronicles
I./II. Q 2004
Paper Mario, Pokémon Channel, Mario Golf: Toadstool Tour, Mario Party 5, Nintendo Puzzle Collection, Kirby Air Ride, Mario Tennis, Pokémon Colosseum, Star Fox 2
http://www.gamefront.de
Wavebuster is 'homing' dus daar is geen lock-on voor nodig.RareGast schreef op 14 July 2003 @ 08:37:
Ik zal het weer eens proberen. Ik probeerde de wavebuster (had dat al eens ergenst gelezen) in het begin. Maar dan krijg je geen lock om. Die 140 missiles weet ik niet zeker. Het zijn er misschien wel meer.
Dank u!Cool zwaard trouwens
Dat heeft Jurjen niet zelf verzonnen hoor
Dat zijn deze fimpjes toch? Kan ik gewoon downloaden:schnumi schreef op 15 July 2003 @ 18:53:
He mensen ik zie net dat er nieuwe Star Wars: Rogue Squadron 3 filmpjes zijn op IGN. Van de nieuwste build en direct feed dus misschien interesse?
Dus als je nog wat space overhebt wil ik ze wel uppen.
Star Wars Rogue Squadron 3 - Filmpje 1
Star Wars Rogue Squadron 3 - Filmpje 2
Star Wars Rogue Squadron 3 - Filmpje 3
Via de geweldige HGCT SearchStarTAC schreef op 15 July 2003 @ 22:08:
Waar kan je dat filmpje van ganondorf met die sandbag downen?
[ Voor 9% gewijzigd door Dyxtra op 15-07-2003 23:24 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Komen Paper Mario en Kirby pas Q1/2 2004...?D³ schreef op 15 juli 2003 @ 23:19:
• Mario Kart Double Dash!! - DK Mountain filmpie (cam/E³)
• Wat PAL release data:
September 2003
Soul Calibur 2
October 2003
Pokemon Box, F-Zero GX
November 2003
Pikmin 2, Mario Kart: Double Dash, 1080 Avalance
December 2003
Final Fantasy Crystal Chronicles
I./II. Q 2004
Paper Mario, Pokémon Channel, Mario Golf: Toadstool Tour, Mario Party 5, Nintendo Puzzle Collection, Kirby Air Ride, Mario Tennis, Pokémon Colosseum, Star Fox 2
http://www.gamefront.de
Nu je het zegt, waarschijnlijk niet nee[...]
Dat heeft Jurjen niet zelf verzonnen hoor

Ik ook[...]
Dat zijn deze fimpjes toch? Kan ik gewoon downloaden:
Star Wars Rogue Squadron 3 - Filmpje 1
Star Wars Rogue Squadron 3 - Filmpje 2
Star Wars Rogue Squadron 3 - Filmpje 3
Ik denk nog altijd dat ie fake is
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 00:21 ]
ik was vandaag ff bij game-on langs geweest en daar viel t me op dat t beeld slechter was dan thuis. dit kan er aan liggen dat ze geen rgb kabel hadden.x KeN x schreef op 14 juli 2003 @ 15:36:
[...]
Te grooooot ???? Dat kan toch helemaal niet![]()
![]()
Hij is echt heerlijk.. Het enige probleem:
Als ik ergens anders kom waar een kleine TV staat moet ik echt weer daaraan wennen.. brrr
Oww en even voor de duidelijkheid > TV is van x KeN x èn lein(samen gekocht
)
maar een grote tv speeld wel lekker dan zo'n kleintje.
t viel me trouwens tegen dat er nauwelijks n64 spellen te spelen waren, ik had graag een potje smash bros geprobeerd. zijn er meer die er zijn geweest?
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Verwijderd
Het kan ook single player, heb je heel die gba niet eens nodig. Maar kdenk dat het leuker is met een groepje, dan kan 1 iemand die crystal meesjouwen enzo.Crashman schreef op 15 July 2003 @ 15:06:
Lamsh, ligt er erg veel nadruk op multiplayre bij FF:CC ? Want ik heb helemaal geen vriendjes(d.w.z. vriendjes met gc/gba's
) Denk er wel over om hem aan te schaffen tho.
Ik woon GVD in Tilburg en ik ben nog steeds niet langs geweest. Vannet weekend maar eens doen dan want ik hoor er toch goede dingen over.Capibara schreef op 16 juli 2003 @ 04:13:
[...]
ik was vandaag ff bij game-on langs geweest en daar viel t me op dat t beeld slechter was dan thuis. dit kan er aan liggen dat ze geen rgb kabel hadden.
maar een grote tv speeld wel lekker dan zo'n kleintje.
t viel me trouwens tegen dat er nauwelijks n64 spellen te spelen waren, ik had graag een potje smash bros geprobeerd. zijn er meer die er zijn geweest?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Hoeveel kost het ding eigenlijk nu gewoon in de winkel (incluis spel?). Dan kan ik wellicht even afwegen wat ik ga doen.
*gaat kijken op marktplaats voor aanbiedingen*
Voor 200 euro heb je 'n Cube met Metroid/Zelda/GameBoyPlayer.Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 10:25:
Oke jongens, ik denk nu toch wel dat ik van plan ben zelf een gamecube te halen. De heimwee naar resident evil en mario sunshine worden me teveel
Hoeveel kost het ding eigenlijk nu gewoon in de winkel (incluis spel?). Dan kan ik wellicht even afwegen wat ik ga doen.
*gaat kijken op marktplaats voor aanbiedingen*
Verwijderd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 11:50 ]
Verwijderd
Gamecube + controller + mem card + Resident Evil + mario sunshine
135 euro
doen?
Verwijderd
JaVerwijderd schreef op 16 July 2003 @ 11:51:
Krijg net aanbiedinkje van mijn broer doorgestuurd:
Gamecube + controller + mem card + Resident Evil + mario sunshine
135 euro
doen?
en ReV3rEnD: ZEKER doen die aanbieding
This space is occupied
Zal wel zo'n Mitan kaartje zijn van €7,50. Niet dat het uitmaakt want hij doet het gewoon, hij blijft alleen in je slot vast zitten af en toe.Verwijderd schreef op 16 juli 2003 @ 12:08:
[...]
JaZeker als het 251 blocks mem card is, als je van plan bent veel games te spelen is die onmisbaar.
Verwijderd
en hoeveel kost een extra controller?
Hou je van RPG's zou ik graag Skies of Arcadia aanbevelen, zelfde gameplay als FF, alleen grafisch wel iets minder. Maar verder superlekkere game met een goed verhaalVerwijderd schreef op 16 July 2003 @ 12:38:
Zijn er eigenlijk een paar leuke rpg's voor de gamecube. Behalve alle resident evil delen en mario wil ook natuurlijk wat anders doen
en hoeveel kost een extra controller?
Controllers zijn €39,95 voor een normale en de draadloze wavebird is €49,95
Heb al op order staan bij dvdboxoffice, maar die hebben em niet pop voorraad en wacht nu al een tijdje.
Heb een aantal winkels en veilingen gechecked, maar nope.
Het gaat om een usa versie.
€39,95 voor een normaleGoudstof schreef op 16 juli 2003 @ 12:50:
[...]
Hou je van RPG's zou ik graag Skies of Arcadia aanbevelen, zelfde gameplay als FF, alleen grafisch wel iets minder. Maar verder superlekkere game met een goed verhaal
Controllers zijn €39,95 voor een normale en de draadloze wavebird is €49,95
hier kosten ze 42.95Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 13:13:
[...]
€39,95 voor een normaleIk dacht minder... Maar ik weet het niet zeker.
This space is occupied
Verwijderd
Damn wat een prijzen zeg... Ik heb m'n wavebird bij DVDBO vandaan, kost daar nu $55.95 (Canadese $), is omgerekend ongeveer €36
Glitch was me voor =)
[ Voor 8% gewijzigd door jOzh op 16-07-2003 13:34 ]
Grab shell dude!
Verwijderd
ik had 'm bij de frs gehaald, en een paar dagen later weer terug gebracht.admiral schreef op 16 July 2003 @ 12:56:
hmm, weet iemand waar micro machines voor de gamecube te koop is?
Heb al op order staan bij dvdboxoffice, maar die hebben em niet pop voorraad en wacht nu al een tijdje.
Heb een aantal winkels en veilingen gechecked, maar nope.
Het gaat om een usa versie.
spel is het geld echt niet waar. heeft bij lange na niet dat oude micro machines gevoel. wacht anders tot ie in de aanbieding komt
tja, maar het gaat om een usa/amerikaanse versie. Dus ntsc zeg maar.DarkChylde schreef op 16 juli 2003 @ 16:58:
[...]
ik had 'm bij de frs gehaald, en een paar dagen later weer terug gebracht.
spel is het geld echt niet waar. heeft bij lange na niet dat oude micro machines gevoel. wacht anders tot ie in de aanbieding komt
En ik denk dat ik em wel leuk vindt, nouja in multiplayer dan.
Verwijderd
ik heb er een gekocht, 130euro = 1 controller, 1 251 block mem card, Zelda + MP
WOHOO
jullie hebben een nieuwe gamecube meneer bij
Wees welkom nieuwe gamecube-foo-fighters-fan-meneer!!Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 17:31:
JA
ik heb er een gekocht, 130euro = 1 controller, 1 251 block mem card, Zelda + MP
WOHOO![]()
![]()
jullie hebben een nieuwe gamecube meneer bij
Grab shell dude!
Ik ookVerwijderd schreef op 16 July 2003 @ 17:47:
dat dacht ik ook
nu op zoek naar die verdomde resident evil voor een kleine prijs...
Verwijderd
en welke games zitten al in de platinum reeks?
Dat is wel leuk, maar niet iedereen heeft de beschikking over een credit card. en die krijg je echt niet bij een pak wasmiddeljOzh schreef op 16 July 2003 @ 13:33:
[...]
Damn wat een prijzen zeg... Ik heb m'n wavebird bij DVDBO vandaan, kost daar nu $55.95 (Canadese $), is omgerekend ongeveer €36
edit:
Glitch was me voor =)
Als student kan je er wel vrij makkelijk eentje krijgen, kost je rond de €12,50 per jaar. Maar idd, je moet wel minimaal 18 zijn wil je aan een CC kunnen komen. 't Is niet anders...Goudstof schreef op 16 juli 2003 @ 18:36:
Dat is wel leuk, maar niet iedereen heeft de beschikking over een credit card. en die krijg je echt niet bij een pak wasmiddel
Grab shell dude!
RE:0 is grafisch mooier dan RE..Verwijderd schreef op 16 juli 2003 @ 18:32:
En hoe is die resident evil zero eigenlijk, ervaringenanders haal ik die er ook meteen bij...
en welke games zitten al in de platinum reeks?
De gameplay is ook een stuk anders omdat je met 2 characters speelt ipv met 1..
Ik vond het iig minder spannend dan RE..
Ik denk dat je Master Quest bedoeltVerwijderd schreef op 16 July 2003 @ 22:43:
En wat houdt de 'special quest' precies in van Zelda collector's edition?
Dit is gewoon OoT (ocarina of time) maar dan met andere dungeons
Ja doe maar.
Verwijderd
God, wat is wind waker een mooi spelletje zeg, de vrolijke characters, de sfeer... Alles zit er gewoon helemaal goed in. En dat cell shaded is best goede shit. Het doet helemaal niet af aan de vanoudse sfeer van zelda.
AHHHHHHH!!!!!!!!!!!!Xbox gets Rainbow Six 3 exclusive
News
Ubi Soft announces that the only console to get Rainbow Six 3 this year will be the Xbox.
Ubi Soft Entertainment has today announced that Tom Clancy's Rainbow Six 3 is a console exclusive for the Xbox in 2003. The announcement doesn't rule out versions of the game for the PlayStation 2 or GameCube in future, but it does mean that Xbox owners will get to play the game significantly earlier than players with other consoles.
"We are excited about our new partnership with Microsoft," said Yves Guillemot, president and CEO of Ubi Soft Entertainment. "The same kind of exclusive agreement was a tremendous success for Tom Clancy's Splinter Cell, which ended up being the top-selling Xbox game in 2002. With the Xbox's proven gaming potential and the recent addition of the Xbox Live service, we expect even greater things for Rainbow Six 3."
Rainbow Six 3 is currently in development at Ubi Soft's Montreal studio, in close collaboration with Red Storm Entertainment. New features for the Xbox version will include 14 single-player missions, nine multiplayer maps, and a voice recognition system so that players can verbally issue orders to their teammates in the single-player game.
"We're pleased that Ubi Soft has chosen Xbox as the lead development platform for Rainbow Six 3," said Michel Cassius, senior director for Xbox platform and marketing. "Using graphics technology that makes the most of what Xbox has to offer, plus Xbox Live support, means Rainbow Six 3 will be an amazing gaming experience. After the success of Tom Clancy's Splinter Cell, it's great to welcome another fantastic Tom Clancy title to the growing Xbox portfolio of exclusive triple-A titles."
For more information on Rainbow Six 3, which is scheduled for release toward the end of this year, check out our previous coverage of the game. You might also be interested to take a look at our full review of Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield for the PC, which was released back in March.
By Justin Calvert, GameSpot [POSTED: 07/16/03 08:07 AM]

Microsoft: ""we willen RB6 Xdoos exclusive""
UBI: ""nee hij is multiplatform, de cube en PS2 versies zijn ook al bijna klaar""
Microsoft: ""hier heb je een paar milijoen""
UBI: ""THEN EXCLUSIVE RAINBOW SIX IS""

This space is occupied
De releases kunnen dan toch dicht bij elkaar liggen, of heb ik iets vaut (vast wel

Ja doe maar.
Neemt niet weg dat beide games super zijn en dat ik erg uitkijk naar deel 4!
Verwijderd
dat is het voordeel van een gamecube en een xbox hebbenTheEvilCuber schreef op 17 July 2003 @ 01:09:
[...]
AHHHHHHH!!!!!!!!!!!!![]()
WAAROM. zo flikken het gewoon weer! (splinter cell, halo)
UBI: ""nee hij is multiplatform, de cube en PS2 versies zijn ook al bijna klaar""
![]()
sorry voor de caps enzo, maar ik ben echt pissig
Alsof we daar wat aan missen, de PC versie is goedkoper en mooierTheEvilCuber schreef op 17 July 2003 @ 01:09:
[...]
![]()

Maar het zal MS natuurlijk wel weer mooi wat extra verkochte gamepjes opleveren...
so?Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 10:44:
[...]
Alsof we daar wat aan missen, de PC versie is goedkoper en mooier
Maar het zal MS natuurlijk wel weer mooi wat extra verkochte gamepjes opleveren...
Ik heb em gewoon liever voor de cube. dat vind IK lekkerder speler op de cube
This space is occupied
De combinatie gc en x-box komt volgens mij niet echt veel voor, maar ik denk dat bijna iedereen wel een goede pc heeft waarop RB6 speelbaar is.
Over RE, ik dacht dat die ook platinum ging worden (heeft dat hier niet gestaan?). In dat geval koop ik hem nog wel denk ik, maar 60 euro heb ik er niet voor over.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Resident evil + Resident evil zero = 40 eurootjes
morgen heb ik ze beide
Zo ga nu eerst ff met Pikachu matten

heb je alle characters en trophy's al, en alle stages, alle events (tm 51)RedruM schreef op 17 juli 2003 @ 15:49:
Vind SSB:M eigenlijk alleen leuk met wat vrienden.. single player heb ik het nog nooit gespeeld volgens mij
Ik wel (op die trophy's na dan)
This space is occupied
Verwijderd
kdenk het niet als hij de single player nog nooit gespeeld heeftTheEvilCuber schreef op 17 July 2003 @ 15:56:
[...]
heb je alle characters en trophy's al, en alle stages, alle events (tm 51)![]()
![]()
Waar haal jij al je goede deals vandaanVerwijderd schreef op 17 July 2003 @ 14:34:
Net weer leuk dealtje gevonden
morgen heb ik ze beide
Jawel hoor.. gewoon savegame van iemand gekopieerd die alles wel zelf uitgespeeld heeftVerwijderd schreef op 17 July 2003 @ 16:04:
[...]
kdenk het niet als hij de single player nog nooit gespeeld heeft
Verwijderd
Ik zou zeggen, het is een voordeel van een gamecube en een vette pc hebben...dat is het voordeel van een gamecube en een xbox hebben
FPS op een console sucked toch big time.... laat RB6 III maar lekker op de pc komen.
Verwijderd
Gewoon goed kijken op marktplaats.nl + 2ehands.nl. daar staan een hoop mensen die van hun spelletjes afwillen voor een goedkoop prijsje
ketterRedruM schreef op 17 July 2003 @ 16:45:
[...]
Jawel hoor.. gewoon savegame van iemand gekopieerd die alles wel zelf uitgespeeld heeft
daarom heb ik ook een pc, jaVerwijderd schreef op 17 July 2003 @ 17:54:
[...]
Ik zou zeggen, het is een voordeel van een gamecube en een vette pc hebben...
FPS op een console sucked toch big time.... laat RB6 III maar lekker op de pc komen.
Sorry voor mijn verdere onwetendheid, maar wanneer kan ik final fantasy chronicles verwachten?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2003 18:35 ]
Verwijderd
naja, dan maar aan de slag met sunshine, die ik zonet op de kop heb getikt voor 20 eurootjes
Á la XBConnect een project om online te Cuben via de LAN optie, ben benieuwd of het wat wordt!

• Kennen de Super Monkey Ballers deze site al?
http://www.ajshakesby.co.uk/smbvids
Leuk spul
• http://www.metroidmetal.com
Site adres zegt het al, Metroid metal. Nog maar 2 nummers maar het klinkt goed!
• Wat SW:RS!!! screens for your pleasure

LOL gij El CheapoVerwijderd schreef op 17 July 2003 @ 18:39:
naja, dan maar aan de slag met sunshine, die ik zonet op de kop heb getikt voor 20 eurootjes
Toch vind ik mijn USA Metroid Prime waar ik uiteindelijk slechts €15 aan heb uitgegeven nog altijd heel netjes, vooral als je nagaat dat ik dat spel al helemaal heb stuk gespeeld
f.k.a D³
Waarom dat? iedereen die Goldeneye en Perfect Dark HALO TimeSplitters 2 of Unreal Champoinship heeft(gespeeld) weet dat die opmerking echt HELEMAAL NERGENS op slaat.Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 17:54:
[...]
IK vind eigenlijk console FPS lekkerder spelen (ik speel alleen CS op de pc, terwijl ik makkelijk RB6 er op kan draaien)
helemaal als je online gaat, want dan is het veel eerlijker op een console (iedereen zelfde snelheid FPS, graphics, en controls.
ennuh RB6 3 is toch allang op de PC
This space is occupied
Ach de laatste 15, 20 zijn toch onhaalbaar.TheEvilCuber schreef op 17 July 2003 @ 15:56:
[...]
heb je alle characters en trophy's al, en alle stages, alle events (tm 51)![]()
![]()
Dan wordt je gewoon uit beeld geschopt door peach of pichu.
En dan naar 4x krijg ik het gevoel of het hele huis wel kan slopen uit woede, dan maar maar hem in melee schoppen
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Alleen de laatste 3 zijn moeilijk, de rest is makkelijkVanitas schreef op 17 juli 2003 @ 23:04:
[...]
Ach de laatste 15, 20 zijn toch onhaalbaar.
Dan wordt je gewoon uit beeld geschopt door peach of pichu.
En dan naar 4x krijg ik het gevoel of het hele huis wel kan slopen uit woede, dan maar maar hem in melee schoppen![]()
![]()
(Die b*tch!!!!! (
))
oefenen, en af en toe je vrienden voor de lol eens laten proberen helpt ook
This space is occupied
Leukere deal : Biohazard Collectors Box in JapanVerwijderd schreef op 17 July 2003 @ 14:34:
Net weer leuk dealtje gevonden
morgen heb ik ze beide
200$ voor : Biohazard , Biohazard Zero , Biohazard 2 , Biohazard 3 , Biohazard : Code Veronica Complete
Anyway , is hier soms iemand die import het Naruto fighting game heeft op de Cube ? Want ik zou het willen aanschaffen als het goed werkt met de freeloader
This is the Way.
Zeker niet als je in acht neemt dat ze voor die re-releases van PSX games (2 en 3) in de sjop 40EUR vragen , en dat Code Veronica Complete exclusive voor die box isHIValicious schreef op 18 July 2003 @ 01:56:
Is niet te duur denk ik voor die Box ...
60+60+40+40+60 = 60EUR winst als je de box koopt , en een mooie box errond

Verwijderd
Tsja das microsoft he , maar een titel exclusief houden is niet zo makkelijk zeker de x-box.TheEvilCuber schreef op 17 July 2003 @ 01:09:
[...]
![]()
Alle titels komen uiteindelijk toch naar andere platforms kijk maar naar splinter cell en halo.
Ik moet nog 50 en 51, en die met NESS. Die is zoooo kutTheEvilCuber schreef op 17 juli 2003 @ 23:06:
[...]
Alleen de laatste 3 zijn moeilijk, de rest is makkelijk
oefenen, en af en toe je vrienden voor de lol eens laten proberen helpt ook
Verwijderd
hoe?
Hehe, over die event match met NESS heb ik ook een tijdje gedaan. De laatste set met event matches heb ik nog niet, maar ik heb ze al wel eff bij een vriend gespeeld. Die laatste twee zijn inderdaad bijna niet te doen. Oefenen, oefenen, oefenen....Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 10:23:
[...]
Ik moet nog 50 en 51, en die met NESS. Die is zoooo kut
SSBM is een van mijn favo games
Speel wel eens met vrienden; die klagen dan vaak dat het onoverzichtelijk en chaotisch is met z'n vieren ... prachtig
Verwijderd
Is dodgen niet geintroduceerd in RE3? Ik ken de term nl. niet voor RE. Ik probeerde gewoon uit hun buurt te blijven (sLogisch).Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 13:12:
Hoe kan je eigenlijk zombies e.d dodgen, regelmatig wordt ik onnodig in mijn keel gehapt terwijl ik volgens een faq zo vaak mogelijk moet dodgen
hoe?
Met wie speel je nu?
is echt makkelijk door snel 2 keer naar rechts te drukken. Dan ren je nog harder. Je moet wel heel snel achter elkaar drukken, want de speed is al versneld.Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 13:49:
die ene event dat je met captain falcon moet rennen, 47 ofzo, die is echt onmogelijk te halen pfff...
Verwijderd
JillDeddiekoel schreef op 18 juli 2003 @ 14:29:
[...]
Is dodgen niet geintroduceerd in RE3? Ik ken de term nl. niet voor RE. Ik probeerde gewoon uit hun buurt te blijven (sLogisch).
Met wie speel je nu?
Ik ga nu richard helpen met zijn slangenwondjes
Met dodgen bedoelen ze denk ik zigzaggen..Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 15:32:
[...]
Jill, chris is moeilijker dus daar ga ik later mee aan de slag (met een biertje ipv taksi)
Ik ga nu richard helpen met zijn slangenwondjes
Ik vond Jill overigens veel moeilijker dan Chris.. ze gaat zo snel dood
Verwijderd
/me lijkt het ook wel leuk om eens een echte console te kopen. Een NGC dus, voor bij zijn GBA
Verwijderd
Rainbow6 3 is volgens mij toch iets anders als Raven shield had ik het idee.Waarom dat? iedereen die Goldeneye en Perfect Dark HALO TimeSplitters 2 of Unreal Champoinship heeft(gespeeld) weet dat die opmerking echt HELEMAAL NERGENS op slaat.
IK vind eigenlijk console FPS lekkerder spelen (ik speel alleen CS op de pc, terwijl ik makkelijk RB6 er op kan draaien)
helemaal als je online gaat, want dan is het veel eerlijker op een console (iedereen zelfde snelheid FPS, graphics, en controls.
ennuh RB6 3 is toch allang op de PC
Maar goed,
FPS op de pc spelen mijnsinzien toch fijner vanwege het gebruik van de muis, je bent daar toch een stuk nauwkeuriger mee.
De bovengenoemde fps ken ik niet allemaal maar CS op de x-box is echt een lachertje kan niet eens de veters van de pc versie strikken.
De populaire FPS op de pc zoals Black hawk down,CS,Q3 spelen gewoon fijn en ik vrees dat de console op korte termijn dat gat niet kan overbruggen.
Maar goed als jij helemaal happy bent met de console FPS wie ben ik dan om jou je dat pleziertje te ontnemen?

Verwijderd
maar chris heeft (volgens de makersRedruM schreef op 18 July 2003 @ 15:52:
[...]
Met dodgen bedoelen ze denk ik zigzaggen..
Ik vond Jill overigens veel moeilijker dan Chris.. ze gaat zo snel dood
en afgezien daarvan heeft chris slechts 6 item spots, waar jill er 8 heeft.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
[url=#]![]() Kwam waarempel een save tegen (van mn allereerste potje MP!) van net voor Meta Ridley dus meteen maar even een filmpje gemaakt. 2e gedeelte van het gevecht alleen, aangezien daar de meeste problemen lagen volgens de berichten hier. D³ pwned Meta-Ridley zonder geraakt te worden DivX 4 / 9,22MB / 2:25 Bijbehorende muziek ![]() In je aars! Gewoon goed het ontwijken timen dus, dan is het een eitje • Game Info Titel: Metroid Prime Google - HGCTS Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo Genre: First Person Adventure Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 21/03/2003 Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots |
*snif* zal je missen schnumi.schnumi schreef op 18 juli 2003 @ 22:17:
Trouwens mensen ik ga morgenochtend op vakantie nar deutschland vor 2 wochen dus jullie hebben dan even geen last van me.
f.k.a D³
nee, je hoeft maar 1 keer snel te drukken de richting die je opwiltadmiral schreef op 18 July 2003 @ 15:04:
[...]
is echt makkelijk door snel 2 keer naar rechts te drukken. Dan ren je nog harder. Je moet wel heel snel achter elkaar drukken, want de speed is al versneld.
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Verwijderd
Bij Jill krijg je ook een stuk meer ammo en herbs dan bij chris. Voor je eerste potje is het dus wel een stuk makkelijk spelen met Jill omdat je dus ook minder vooruit hoeft te plannen.Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 17:36:
[...]
maar chris heeft (volgens de makers) een moeilijkere route. Jill is gewoon zeg maar een 'easy' mode. Ik kwam ook bij het orgineel niet verder met chris toen rebecca de v-jolt potion moest halen. Ik wist maar niet waar ik dat moest doen
en afgezien daarvan heeft chris slechts 6 item spots, waar jill er 8 heeft.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Ik ga zo de strategy guid halen van resident evil zero, kben benieuwd
Verwijderd
http://stage.vitaminic.nl/main/cursor/all_tracks/
Jammer dat ze er mee gekapt zijn, had ik graag een keer in het echt in een pit bij willen zijn!
Verwijderd
het zal wel aan mij liggen, maar wat heeft dat met de gamecube te maken?Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 15:19:
Ik weet niet of het al eens lang geweest is maar dit is echt een vette band!
http://stage.vitaminic.nl/main/cursor/all_tracks/
Jammer dat ze er mee gekapt zijn, had ik graag een keer in het echt in een pit bij willen zijn!
Resident Evil Zero valt mij eerlijkgezegd een beetje tegen (althans, het trein gedeelte). De spanning die je bij deel 1 hebt heb ik nog niet teruggezien, mede omdat je nu de hele tijd 'veilig' met z'n tweetjes bent.
Maargoed, dat zal nog wel bijkrikken
/me gaat weer verder met zero
Ik heb em ook voor 33 bij Futurezone gezien. Ik vind Bol trouwens een dure rotzooi, ik bedoel het is een online shop maar de prijzen zijn er nog duurder dan in een gewone winkel. Boycotten als je het mij vraagt, er zijn genoeg goedkopere andere shops.beatle schreef op 19 July 2003 @ 12:48:
Weet niet of het al gemeld is: SMS kost 35 eurotjes bij bol.com... cheap wel dacht ik zo...
Als het gemiddelde IQ van de gemiddelde consument hoger zou liggen dan dat van een gorilla, was boycotten niet eens nodig... Dan zou niemand er kopenGoudstof schreef op 19 July 2003 @ 22:58:
[...]
Ik heb em ook voor 33 bij Futurezone gezien. Ik vind Bol trouwens een dure rotzooi, ik bedoel het is een online shop maar de prijzen zijn er nog duurder dan in een gewone winkel. Boycotten als je het mij vraagt, er zijn genoeg goedkopere andere shops.
Verwijderd
weet iemand hier meer van.
weet ook de preciese naam niet
Dit topic is gesloten.