Toon posts:

Het Grote Gamecube topic deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.861 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een paar vragen.
Wat is een sterrencatalogus.
Hoeveel savegames kan ik ongeveer op een memorycard kwijt.
en heeft gv ook zoiets als xboxworld.nl waar je lekker makkelijk games kunt ruilen en kopen

en die biohazerd box is die voor de nederlandse cube te krijgen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bastards
Hey Deddie, ik zie dat je humeur er ook nog niet beter op geworden is....?
Gewoon blijven oefenen op penalties :)

[fluister] deddie heeft vandaag gefaald van de penalty-stip waardoor ik glansrijk naar de finale ging.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
schnumi schreef op 12 July 2003 @ 14:02:
Heeft iemand nog goede tips voor Meta Ridly. Ik kom makkelijk door de eerste aanval (in de lucht) maar als dat beest eenmaal op de grond is gaat het totaal mis.

Het 1ste gedeelte gaat wel goed maar zodra hij supersnel gaat chargen mislukt alles.

Ik heb dan nog meer als 5 enerytanks misschien wel 6 maar die gaan in no time leeg. Ik kan gewoon niet constant dat beest blijven ontwijken.

Heeft iemand nog een goede manier (bijv welke beam) om hem te killen.
Je moet gewoon die charge attack leren herkennen en ontwijken, problem solved :) Als ie zn hoofd omhoog, naar achteren en naar rechts beweegt (voor hem links) dan gaat ie chargen. Snel side steppen, draaien en als ie met zn staart gaat zwaaien er over heen double jumpen. Het side steppen moet je gewoon ff leren timen, te vroeg dan komt ie alsnog jouw kant op, te laat...tja dan ben je te laat :+

Is ie kwetsbaar (je kunt hem alleen 'stunnen' als ie voorover buigt en zn bek open doet, maar dat zul je wel weten) dan gewoon je krachtigste aanval gebruiken, super missiles of als je missiles op zijn charged plasma.

De enige 'truuk' is die met de Wavebuster, zoals ik eerder al zei, al heb je dan op Hard niet genoeg missiles.

Hoeveel ET's heb je totaal trouwens? Je moet het eerste gedeelte wel door kunnen komen zonder kleerscheuren, zodat je voor het 2e gedeelte al je energy nog hebt. Als hij in het 1e gedeelte van rechts komt aanvliegen om die bommen te gooien, is er aan de rechterkant tegen de muur een plek met wat rommel waar je op kunt staan, hij raakt je dan nooit. Voor als ie van links komt is er niet zoiets dacht ik, dus dan is het gewoon de bommen ontwijken (handig jumpen).

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/metali/gallery%202/Gallery%202%20-%2040.jpg
^Naar mannetje

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 12 juli 2003 @ 18:44:
even een paar vragen.
Wat is een sterrencatalogus.
Hoeveel savegames kan ik ongeveer op een memorycard kwijt.
en heeft gv ook zoiets als xboxworld.nl waar je lekker makkelijk games kunt ruilen en kopen

en die biohazerd box is die voor de nederlandse cube te krijgen
Bij een nintendo product krijg je een "vipcode", als je die invoert op nintendo.nl krijg je punten. Met die punten kun je dingen "kopen" uit de sterrencatalogus :)

Hoe groot is de memorycard?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx voor de hulp op irc nve

Weet iemand of echt oude gb games zoals rc pro-am op de gameboy player werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zeg jullie schoten niet echt op zonder mij hè? :+

Nog veel nieuws in de 2 weken van mijn afwezigheid, want doorlezen is me teveel werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nee valt wel mee. :) Je hebt weinig gemist.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

He ik vroeg me trouwens af op welke tv's jullie gamen. :) Ga namelijk voor op mijn slaapkamer een nieuwe halen en die moet dan wel NTSC ondersteunen.

Heeft iemand nog een advies ofzo? (geen breedbeeld aub :P ).

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow das jammer wou net zeggen speel hier op 82 cm breedbeeld op de slaapkamer best lekker hoor (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 12:43
Heb zelf een Sony 21FX30, is een Trinitron WEGA echt super perfect beeld. Van mij is dan een 55cm exemplaar, maar je hebt ze ook groter natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/console/DCP_2604%20(Small).JPG

Zat laatst op een oudere tv te spelen, was echt blij toen ik m'n Cube thuis weer kon aansluiten. Weg wazig beeld (uiteraard wel de goeie RGB kabel halen) :)

[ Voor 48% gewijzigd door Speedy op 13-07-2003 14:34 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van die serie heb ik zegmaar de breedbeeld (-:

en inderdaad een heerlijk maar waarom sluit je de zooi niet achterop op de scart aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik heb een samsung, ik weet hoe groot ie is :X (niet groot hoor)

Ik zal zo even kijken :)

[edit]

ik weet niet wat dit met de gamecube te maken heeft, maar dit is mijn tv :P

[ Voor 49% gewijzigd door NvE op 13-07-2003 14:42 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 12:43
Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 14:34:
van die serie heb ik zegmaar de breedbeeld (-:

en inderdaad een heerlijk maar waarom sluit je de zooi niet achterop op de scart aan?
Omdat achterop al Cube en PS2 zijn aangesloten, SNES zat even tijdelijk aan de voorkant.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rofl
ik ben zelf nogsteeds opzoek naar een snes maar komt steeds dichterbij dat ik em heb (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik heb een JVC, grootte weet ik niet.
Het is wel een breedbeeld.

edit: ik heb het ff aan m'n pa gevraagd maar volgens hem is ie 72 cm.

[ Voor 36% gewijzigd door Vanitas op 13-07-2003 14:40 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik heb jalours op Ken z`n tv :X

[ Voor 4% gewijzigd door NvE op 13-07-2003 15:04 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ok misschien wel breedbeeld dan maar is dat echt wat voor games? Ik heb namelijk het idee dat het nog steeds niet echt top is om games op te spelen.

Trouwens TAG zo'n tv'tje was mij idd ook al opgevallen. :) Misschien dat ik hem iets groter neem (70cm) maar 55cm die heb ik nu ook op mijn slaapkamer en dat is best te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wat is er precies mis met breedbeeld ? Ik Cube echt het allerlekkerst op mijn breedbeeld Sony @ vol beeld (zonder randen etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Jah maar zijn alle spellen daar wel voor gemaakt? Ik bedoel word dat 100% ondersteund? Zoja dan is een breedbeeld misschien ook wel te overwegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ga binnenkort mijn spaargeld opmaken aan een nieuwe tv, maar hell no dat dat een breedbeeld wordt. 'n Vriend van mij heeft een hele mooie/dure breedbeeld, maar hij loopt altijd te kloten met randen en delen van het beeld dat wegvalt (pas MOHAA op de Cube geprobeerd, voordat je dat een beetje goed hebt staan...). Ik ga gewoon een dikke 82cm of 113cm grootbeeld tv aanschaffen. Bij breedbeeld-uitzendingen en/of dvd's heb ik dan maar zwarte randen. I don't care. Het beeld zelf is dan nog steeds vrijwel even groot als breedbeeld en tv-uitzendingen zelf zijn hier nog voor 95% 4:3 verhouding, dus breedbeeld is echt niet mijn ding. En kom niet aankakken met "dan laat je 'm toch gewoon stretchen?", want als er wel iets lelijk beeld oplevert is een 4:3 uitzending uitrekken over 16:9. I have spoken. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja dat gevoel heb ik dus ook. Trouwens als je nog weet waar je hem hebt gekocht vermeldt dat er aub ook even bij dan kan ik even kijken op de webpage enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik wil best wat foto's van mijn TV maken om te bewijzen dat ik GEEN randen whatsoever heb.
Dikke aanrader iig. Zorg wel dat je een TV hebt waarbij je zelf kan kiezen welke breedbeeld stand je wilt (ik heb: Vol beeld, Zoom, 4:3, Smart Zoom) I-DE-AAL :)
schnumi schreef op 10 July 2003 @ 20:01:
[...]

mmm de arcade scene is hier toch wel echt uitgestorven dan. Vroeger had je nog best wel wat van die tentjes.
Hmneeej jôh..
In Zandvoort heb je het "Circus" met vette kasten.
In Lelystad heb je "The Magic Apple" (vroeger iig fijne kasten)
In Amsterdam heb je ook nog genoeg arcadehallen (Rembrandt plein, Damrak, bij CS de "Play-In" etc. etc. etc. :)
Zit wel snor hoor. B)

[ Voor 24% gewijzigd door Ken. op 13-07-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat vind ik nogal onzin spaceboy ik heb nooit problemen met dingen die wegvallen of niet goed staan en er zijn zat games die breedbeeld ondersteunen ook lekker met splitscreen naast elkaar heerlijk de ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

x KeN x schreef op 13 July 2003 @ 15:40:
[...]

Hmneeej jôh..
In Zandvoort heb je het "Circus" met vette kasten.
In Lelystad heb je "The Magic Apple" (vroeger iig fijne kasten)
In Amsterdam heb je ook nog genoeg arcadehallen (Rembrandt plein, Damrak, bij CS de "Play-In" etc. etc. etc. :)
Zit wel snor hoor. B)
Jah In amsterdam enz maar ik zit hier meer naar het oosten toe. :P Vroeger had je in Zwolle ook wel zo'n hal maar die is nu ook al weg. ;(

btw je mag best wel wat leuke foto's maken dan kan ik ook gelijk kijken of ik het wat vind. :)

[ Voor 13% gewijzigd door schnumi op 13-07-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm ja, dan is het lastig idd hehe.
Vaak op de kermis heb je ook van arcade hokjes.. Vroeger echt flink wat guldens aan uitgegeven B)
Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 15:41:
dat vind ik nogal onzin spaceboy ik heb nooit problemen met dingen die wegvallen of niet goed staan en er zijn zat games die breedbeeld ondersteunen ook lekker met splitscreen naast elkaar heerlijk de ruimte
Hehe precies.. hebben wij toevallig dezelfde TV ? :D ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Ken. op 13-07-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dus je kunt wat foto's maken als je wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Doen we... :)
Operatie: "Help de GoT Cube mensen van hun breedbeeld angst/aversie af" is goooooo B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in harderwijk zit ook een arcadehal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

x KeN x schreef op 13 July 2003 @ 15:54:
Doen we... :)
Operatie: "Help de GoT Cube mensen van hun breedbeeld angst/aversie af" is goooooo B)
Maak je een apart topic, dit gaat namelijk wel erg offtopic :P

[ Voor 3% gewijzigd door NvE op 13-07-2003 16:33 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 12:13

jasjenl

Liab A Tymo

Over dat spelen op een breedbeeld heb ik hier al eens wat gezegd, maar 't spelen van niet-breedbeeld games op een breedbeeld tv levert je kort gezegd dezelfde 'problemen' op als het bekijken van 4:3 uitzendingen op zo'n tv, met eigenlijk de volgende varianten:
- tv op 4:3 stand: je ziet alles onvervormd en hebt links en rechts zwarte balken
- tv op 16:9 stand: je ziet alles, maar vervormd want alles wordt in de breedte uitgerekt
- tv op een zoomstand: je mist boven en onder een deel van het beeld, maar hebt een (afhankelijk van de zoomstand) niet of nauwelijks vervormd beeld dat (wederom afhankelijk van de zoomstand) helemaal of bijna helemaal beeldvullend is

Ik heb zelf ook een breedbeeld tv (82 cm) en soms vind ik 't niet ideaal, maar ik zou toch geen 4:3 tv meer willen (met name omdat dvd's op een breedbeeld toch wel mooier zijn, naar mijn mening).

[ Voor 3% gewijzigd door jasjenl op 13-07-2003 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Wat maken balken in de beeld uit :?
Ik zou me daar echt niet kunnen storen hoor :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
NvE schreef op 13 July 2003 @ 16:34:
Wat maken balken in de beeld uit :?
25% kleiner beeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Thunder schreef op 13 July 2003 @ 16:35:
[...]

25% kleiner beeld? :)
Dan krijg je toch even groot beeld als met een normale tv?

Of denk ik nu scheef?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beeld word niet kleiner.
Je gebruikt alleen niet je gehele beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
NvE schreef op 13 July 2003 @ 16:46:
[...]

Dan krijg je toch even groot beeld als met een normale tv?

Of denk ik nu scheef?
Mja wa'k bedoel is dat als je 4:3 mode gebruikt (Dat bedoelde je toch met balken?) je beeld 25% kleiner is dan wanneer je gewoon fullscreen gebruikt.
Staat wel evenveel op natuurlijk maar je gooit in feit 25% van je beeld weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk niet want die 25% die zit er al extra bij vergeleken met een normale tv (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:00

jOzh

Sweet dude!

Hier een foto van mijn Philips 72cm breedbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen4944/Philips.JPG

Ik zou niet meer anders dan een breedbeeld willen, maar dat komt vooral omdat ik veel dvd's kijk. Voor gamen is 16:9 niet echt beter dan 4:3 IMO.
Ik speel m'n games altijd op de 'zoom' stand en zo kijk ik ook de normale 4:3 tv uitzendingen, geen last van zwarte balken. Goed, je mist dan wat van de onder en bovenkant maar daar heb ik verder geen probleem mee.

edit:
sorry voor de lay-out fuck-up...

[ Voor 8% gewijzigd door jOzh op 13-07-2003 17:50 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps :|

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 13 July 2003 @ 17:50:
Hier een foto van mijn Philips 72cm breedbeeld:

[afbeelding]

Ik zou niet meer anders dan een breedbeeld willen, maar dat komt vooral omdat ik veel dvd's kijk. Voor gamen is 16:9 niet echt beter dan 4:3 IMO.
Ik speel m'n games altijd op de 'zoom' stand en zo kijk ik ook de normale 4:3 tv uitzendingen, geen last van zwarte balken. Goed, je mist dan wat van de onder en bovenkant maar daar heb ik verder geen probleem mee.

edit:
sorry voor de lay-out fuck-up...
Die heb ik ook. Wat voor kabel (naar gamecube) en wat voor een instellingen (kleur/scherpte etc) gebruik je? :?

[ Voor 196% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja ik denk dat ik dan toch maar voor een 4:3 70cm tv ga. :) Of semmy moet me nog kunnen overtuigen. :P

Ik kijk voor de rest nog niet zoveel dvd's enz. Misschien dat ik dat in de toekomst ga doen maar dan neem ik wel een breedbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

als mensen nog bepaalde gadgets of import games of andere dingen die maar met consoles te maken willen hebben:

http://laupro.nl/ia/ia.asp?id=321

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

we hadden hier toch iemand die ign insider was?

Kan deze persoon misschien dit interview met Shinji Mikami posten?
http://insider.ign.com/articles/300/300125p1.html

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

rajackar schreef op 13 juli 2003 @ 18:17:
we hadden hier toch iemand die ign insider was?

Kan deze persoon misschien dit interview met Shinji Mikami posten?
http://insider.ign.com/articles/300/300125p1.html
schnumi :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

present en hier is het. :)
Interview with Shinji Mikami (PS2)
The creator of Resident Evil, Dino Crisis, and Devil May Cry sits down with IGN to discuss his newest creation.

May 31, 2001 -

We are humble folk. We are. We learn this when we meet game creators who grind their teeth on consoles day in and day out. We had the chance to speak with the creator of some masterful Capcom games and he made us feel weak, small, and just short of silly. We are humbled. We are small. But we are happy. Also, we will never ask so many questions about puzzles ever again. Hopefully you might find some happiness in this quick interview with none other than Devil May Cry's Creator Shinji Mikami, Capcom's officer and general manager, research and development, department 4.

IGNinsider: What new things are you trying to introduce to Resident Evil 4?

Mikami: We are still working on game design. Most of my staff is still working on Devil May Cry.

IGNinsider: On the topic of Devil May Cry, what kind of puzzle aspects to the game should we expect?

Mikami: There isn't much focus on puzzle. The game is focused more on action.

IGNinsider: Yes, of course. I've played through the demo and I can see that from the way the design is working, the reason I asked is because I want to know if the game is straightforward action all the way through or are there going to be different gameplay elements?

Mikami: There aren't many puzzles, there are places where you must make maneuvers that require some skill but not thinking. So those puzzles are in the Resident Evil series, in Devil May Cry I want players to enjoy the action.

IGNinsider: Are the puzzles action based? Will there be a lot of that?

Mikami: And it's also about finding Enemies weaknesses. Those are the kinds of puzzles in Devil May Cry. To damage boss characters you must create certain situations and how you create those situations is the puzzle.

IGNinsider: As far as Dante's abilities, is there anything in the finished version outside of what we have seen in the demo? Will there be a combo system?

Mikami: There will be other moves, also Dante will swim in water which will be played from a first person view.

GNinsider: Does Dante's demon power evolve?

Mikami: As you beat enemies you get points. With those you can buy new moves. In addition to that, each move has levels of strength. There is also a move like [Street Fighter's] "Hadoken."

IGNinsider: Is there a move where you can block the enemy's attack or obtain his powers?

Mikami: No, but when you're in devil form you take less damage.

IGNinsider: Is Devil May Cry in any way a reaction against Resident Evil?

Mikami: It was originally called Resident Evil 4 but the director of Devil May Cry made the game so different that we changed its name. That is how it became so different. It took me three months to convince the director to change the title.

IGNinsider: How did you settle it?

Mikami: I talked to all the other members of the team and told them it would be better as its own game, then I talked to the director.

IGNinsider: Ahh, smart politics. How do you feel about working on the PlayStation 2? Have you found any strengths in the system by working on Devil May Cry that you hadn't found before?

Mikami: If the programmer is really good, then you can achieve really high quality, but if the programmer isn't that great then it is really hard to work with. We lost three programmers during Devil May Cry because they couldn't keep up.

IGNinsider: One last question, do you think there will be more Devil May Crys in the future? Like a sequel?

Mikami: Yes.
Gaat vooral over Devil may Cry 2. :P En als jullie iets willen zien ofzo gewoon even vragen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door schnumi op 13-07-2003 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

schnumi schreef op 13 July 2003 @ 18:14:
Ja ik denk dat ik dan toch maar voor een 4:3 70cm tv ga. :) Of semmy moet me nog kunnen overtuigen. :P

[...]
Whehe.. your loss :P B) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad ik heb je op irc geprobeerd te overtuigen maar je moet het zelf weten.
Straks ga je per ongeluk dvds kijken en dan moet je weer een nieuwe tv halen beter in 1 keer goed doen (-:

en als het niet bevalt of naar jouw zin is je ken em altijd ruilen of neem je cube mee de winkel in en test het (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 18:49:
inderdaad ik heb je op irc geprobeerd te overtuigen maar je moet het zelf weten.
Straks ga je per ongeluk dvds kijken en dan moet je weer een nieuwe tv halen beter in 1 keer goed doen (-:

en als het niet bevalt of naar jouw zin is je ken em altijd ruilen of neem je cube mee de winkel in en test het (-:
Dat zou ik doen :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 18:03:
Die heb ik ook. Wat voor kabel (naar gamecube)
Officiele Nintendo RGB kabel.
en wat voor een instellingen (kleur/scherpte etc) gebruik je? :?
Euh, alles standaard, niks aangepast qua scherpte en kleur. Hoezo dat dan, heb je problemen met je tv?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

tough choises. :P Ken maak nou eens wat foto's want het word steeds moeilijker. ;(

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 13-07-2003 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

schnumi schreef op 13 July 2003 @ 19:19:
tough choises. :P Ken maak nou eens wat foto's want het word steeds moeilijker. ;(
Er staat een mooie pats foto een paar topics geleden :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jah een paar topics 8)7 :P welk topic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~faats/img/DSCN5693%20copy.jpg

Deze bedoelde ik en hij stond in deel 30 ;) :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

NvE schreef op 13 July 2003 @ 19:38:
[afbeelding]

Ziet er hartstikke leuk uit hoor, maar wtf heb je aan twee Zelda's? IK zou 't niet weten. IK wil gewoon 1 groot beeld, in de verhoudingen zoals het bedoeld/gemaatk is. Dat is 4:3 (ook bij Zelda ja). Dan kun je hoog zingen, dan kun je laag zingen, maar dan moet je met je breedbeeld-tv'tje of gaan stretchen, of stukken beeld weglaten, of tegen zwarte balken aan gaan kijken.

Verder mooie tv, daar niet van. :) Je dvd'tjes zien er daar weer meesterlijk op uit.

Succes met de keuze schnumi! :) Ik ga begin november mijn nieuwe tv uitzoeken. Wat dus een grootbeeld (4:3) wordt.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

spaceboy schreef op 13 juli 2003 @ 19:44:
[...]

Ziet er hartstikke leuk uit hoor, maar wtf heb je aan twee Zelda's? IK zou 't niet weten. IK wil gewoon 1 groot beeld, in de verhoudingen zoals het bedoeld/gemaatk is. Dat is 4:3 (ook bij Zelda ja). Dan kun je hoog zingen, dan kun je laag zingen, maar dan moet je met je breedbeeld-tv'tje of gaan stretchen, of stukken beeld weglaten, of tegen zwarte balken aan gaan kijken.

Verder mooie tv, daar niet van. :) Je dvd'tjes zien er daar weer meesterlijk op uit.

Succes met de keuze schnumi! :) Ik ga begin november mijn nieuwe tv uitzoeken. Wat dus een grootbeeld (4:3) wordt.
Schnumi vroeg aan x Ken x foto`s, ik wist dat er nog 1 was ergens dus laat ik hem zien.
Wat je aan 2 Zelda`s hebt moet je dan ook niet aan mij vragen :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

spaceboy schreef op 13 juli 2003 @ 19:44:
[...]

Is toch hardstikke handig als jij voetbal wil zien of wil gamen en je vriendin goeie tijden niet kan missen? =)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad roeleert lekker snes mariokart vergelijken met mariokart 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehe even snel een fototje gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~faats/img/DSCN5841%20copy.jpg

Ik zou iig nooooooit meer zonder m'n widescreen kunnen. 't Is in het begin misschien heel even wennen, maar daarna wil je echt nietmeer anders.

En dat 2x Zelda zit zo:
Ik woon samen met m'n vriendin en we hebben vaak dat we tegelijk willen Cuben...
Bij Zelda wilden we het ook nog eens niet voor elkaar spoilen, dus dan konden we ook nog eens niet naar elkaars game kijken als we speelden.
Toen kwam m'n vriendin op een dag binnen met een 2e Cube (Zelda pakket) et voila. Double the fun, double the action etc. enz. ;) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor mijn onwetendheid, maar ik heb net mijn eerste ervaring gehad met de 'kiddiecube' :P (grapje)

Resident evil ownt! mijn zus (ja, vrouwelijk ja) heeft de cube voor haar verjaardag gekregen. en nu staat hij vrolijk te ronken naast een ps2 en xbox :)

Jezus wat zie ik een vermakelijke spellen. Veel verder dan Resident Evil, Monkey ball en Mario sunshine ben ik nog niet gekomen, maar de games (zeker RE) kunnen mij heel goed boeien :) .

Ik ben ook zeer benieuwd naar de nieuwe resident evil's, hopelijk komen deze snel in haar bezit. Ik ga weer snel verder 'residenten'. De game geeft me echt weer het gevoel van toen ik een 11 jarige jongetje was, en met klamme handjes het spel zat te spelen op de psx :)

Hooray for gamecube! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 22:57:
Sorry voor mijn onwetendheid, maar ik heb net mijn eerste ervaring gehad met de 'kiddiecube' :P (grapje)

Resident evil ownt! mijn zus (ja, vrouwelijk ja) heeft de cube voor haar verjaardag gekregen. en nu staat hij vrolijk te ronken naast een ps2 en xbox :)

Jezus wat zie ik een vermakelijke spellen. Veel verder dan Resident Evil, Monkey ball en Mario sunshine ben ik nog niet gekomen, maar de games (zeker RE) kunnen mij heel goed boeien :) .

Ik ben ook zeer benieuwd naar de nieuwe resident evil's, hopelijk komen deze snel in haar bezit. Ik ga weer snel verder 'residenten'. De game geeft me echt weer het gevoel van toen ik een 11 jarige jongetje was, en met klamme handjes het spel zat te spelen op de psx :)

Hooray for gamecube! :)
Weer eentje overtuigd, en niet zomaar een :o
Vergeet vooral MP en Zelda niet, huren is wel het minste wat je moet doen. Maar dat wist je natuurlijk al als gameguru ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
x KeN x schreef op 13 July 2003 @ 22:28:
Hehe even snel een fototje gemaakt:
[afbeelding]

Ik zou iig nooooooit meer zonder m'n widescreen kunnen. 't Is in het begin misschien heel even wennen, maar daarna wil je echt nietmeer anders.

En dat 2x Zelda zit zo:
Ik woon samen met m'n vriendin en we hebben vaak dat we tegelijk willen Cuben...
Bij Zelda wilden we het ook nog eens niet voor elkaar spoilen, dus dan konden we ook nog eens niet naar elkaars game kijken als we speelden.
Toen kwam m'n vriendin op een dag binnen met een 2e Cube (Zelda pakket) et voila. Double the fun, double the action etc. enz. ;) B)
Zou ik eens mogen weten welk type tv dat is ? Dus welk type nummer (begint bij Sony met KV-....)

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 23:03:
[...]
Weer eentje overtuigd, en niet zomaar een :o
Vergeet vooral MP en Zelda niet, huren is wel het minste wat je moet doen. Maar dat wist je natuurlijk al als gameguru ;)
mijn zus woont helaas niet meer bij mij thuis, maar ik ga nu zeker wel ff MP en zelda checken :) Ze had hem gekocht voor 200 euro, en das incluis 12 (!) spellen! dat klinkt toch wel als een goede deal :)

Misschien zuslief dan toch maar vragen of ze het logeermatras uit de zolder wil halen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 23-09 12:13

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb vandaag voor 't eerst Ikaruga uitgespeeld! Maar dat is eigenlijk voornamelijk omdat ik blijkbaar zoveel uurtjes gespeeld heb, dat ik de free play mode (dus oneindig continues) unlocked heb.

Wat ik me wel afvraag is hoe iemand er ooit in kan slagen dit spel uit te spelen zonder die free play mode. Want met name dat final chapter is naar mijn idee op sommige punten vrijwel onmogelijk door te spelen als je niet heel veel levens hebt, zelfs op easy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

weet er iemand toevallig nog of er een ssb-melee 2 komt?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:36

NoTimeRemains

I know

ik heb ook ign insider al een half jaar ofzow 8)7 |:(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 23:05:
[...]

Ze had hem gekocht voor 200 euro, en das incluis 12 (!) spellen! dat klinkt toch wel als een goede deal :)

[...]
Jeeeeeeezus !! :D
Da's wel een heeeeele goeie deal OMG :o
robertos schreef op 13 July 2003 @ 23:03:
[...]

Zou ik eens mogen weten welk type tv dat is ? Dus welk type nummer (begint bij Sony met KV-....)
Sure
*loopt naar de TV om te kijken*
Hmmm crap.. staat er niet echt op..

Google.. > ahh hebbes KV-36FS76B :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohhhhh wat hebben we toch een mooie tv *pats* :D
ik moet meer cuben van mezelf.. helaas komen tentamens eraan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
D³ schreef op 11 July 2003 @ 21:36:

[...]
Heb je toevallig de Wavebuster? Zo ja dan is het 2e gedeelte een eitje, gewoon de WB laten rippen en die doet al het werk :) Al zijn 140 missiles niet genoeg waarschijnlijk, dus er komt wel wat handwerk aan te pas, maar het scheelt een stuk iig. Op http://www.gamefaqs.com staat een boss faq.
Ik zal het weer eens proberen. Ik probeerde de wavebuster (had dat al eens ergenst gelezen) in het begin. Maar dan krijg je geen lock om. Die 140 missiles weet ik niet zeker. Het zijn er misschien wel meer.

Cool zwaard trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 00:51:
ohhhhh wat hebben we toch een mooie tv *pats* :D
ik moet meer cuben van mezelf.. helaas komen tentamens eraan :(
in juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 23:30

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

NvE schreef op 13 juli 2003 @ 19:38:
[afbeelding]

OK... als we dan toch met merken en types aan het gooien zijn... ik ben benieuwd welk type DEZE dan is. Ziet er mighty-goed uit! :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Moet je nagaan hoe cruel universiteiten zijn... Ik mag in augustus ook weer aan de bak ;(

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tjah, kmoet in augustus ook weer aan de slag. Dan is de vakantie alweer voorbij :'( ik heb nog maar 5 weken, terwijl ik voor mijn gevoel net vakantie heb ;(

Maar jeez, 200 euro en dan met 12 spellen, das idd zeker niet verkeerd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

iNSaNe-oNe schreef op 14 July 2003 @ 09:41:
[...]

OK... als we dan toch met merken en types aan het gooien zijn... ik ben benieuwd welk type DEZE dan is. Ziet er mighty-goed uit! :)
Dat is dus x Ken x z`n tv :)
Sure
*loopt naar de TV om te kijken*
Hmmm crap.. staat er niet echt op..

Google.. > ahh hebbes KV-36FS76B

[ Voor 20% gewijzigd door NvE op 14-07-2003 10:29 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 10:10:

Maar jeez, 200 euro en dan met 12 spellen, das idd zeker niet verkeerd :o
Sterker nog, het schijnt dat mijn broer er misschien nog eentje kan regelen, en wellicht heb ik interesse. :)

Gamecube geeft me gewoon een heel ander gevoel dan xbox/ps2. Ik heb meer het gevoel dat ik aan het 'spelen' ben dan dat ik serieus een spel aan het doen ben. Net zo'n gevoel wat ik had met de SNES. Sommige spellen doen welzeker 'kiddie' aan, te weten monkey ball. Maar dat kiddie wil helemaal niet zeggen dat het minder is dan een 'serieus' spel. Integendeel zelfs, eindelijk weer eens gewoon een leuk 'lief' spelletje O+

Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt, je wordt oud omdat je stopt met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Yo schnumi!!

Nog bedankt voor het interview. Altijd weer leuk om te lezen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 10:35:
[...]

Sterker nog, het schijnt dat mijn broer er misschien nog eentje kan regelen, en wellicht heb ik interesse. :)

Gamecube geeft me gewoon een heel ander gevoel dan xbox/ps2. Ik heb meer het gevoel dat ik aan het 'spelen' ben dan dat ik serieus een spel aan het doen ben. Net zo'n gevoel wat ik had met de SNES. Sommige spellen doen welzeker 'kiddie' aan, te weten monkey ball. Maar dat kiddie wil helemaal niet zeggen dat het minder is dan een 'serieus' spel. Integendeel zelfs, eindelijk weer eens gewoon een leuk 'lief' spelletje O+

Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt, je wordt oud omdat je stopt met spelen.
Aldus Jurjen Tiersma B)
Maar goed, ik geef je wel helemaal gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 11:54:
[...]
Aldus Jurjen Tiersma B)
Maar goed, ik geef je wel helemaal gelijk :)
kwas even vergeten waar ik die quote vandaan had ;)

Hoe zit het eigenlijk met de 'kopieerbaarheid' van de GC spellen? Is het al mogelijk om die dingen te downloaden en op een 'normale' cd/dvd te branden?

just curious :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij zijn dat dingen die hier niet besproken mogen worden maar dat weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
neu dat valt wel mee... de gc is de enige die niet gekraakt is qua kopieren van spellen.
zal ook wel zo blijven vermoed ik.
je kan al wel emulators laten draaien door die via een bug in Phantasy Star Online te downloaden.

vage shit :) maar wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 16-09 13:10
@ken,
ik heb *bijna* dezelfde Tv, maar dan 82 cm. de kv-32FS60. maar jij hebt dus de 90cm versie :+
zat daar ook over na te denken, maar is het niet té groot om gewoon tv nee te kijken? (was ook te duur,trouwens :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

daFubar schreef op 14 July 2003 @ 12:07:
neu dat valt wel mee... de gc is de enige die niet gekraakt is qua kopieren van spellen.
zal ook wel zo blijven vermoed ik.
je kan al wel emulators laten draaien door die via een bug in Phantasy Star Online te downloaden.

vage shit :) maar wel leuk
hmm, emulators?

dat wist ik nog niet. Ik wist alleen iets van homedev zooi.. Kun je me daar iets meer over laten weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
rajackar schreef op 14 July 2003 @ 13:17:
[...]

hmm, emulators?

dat wist ik nog niet. Ik wist alleen iets van homedev zooi.. Kun je me daar iets meer over laten weten?
bij die homedev shite wordt dat spel toch geemuleerd op de een of andere manier?
het is niet zo dat ze zitten te snessen op de cube ofzo :) haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 14 July 2003 @ 14:06:
[...]

bij die homedev shite wordt dat spel toch geemuleerd op de een of andere manier?
Nee, helaas ;) zou wel leuk zijn als dat ding zo'n converter kreeg voor de snes, net als toen de snes er een kreeg voor de gameboy (supergameboy)

Geniaal icon btw _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

DarkChylde schreef op 14 July 2003 @ 12:19:
@ken,
ik heb *bijna* dezelfde Tv, maar dan 82 cm. de kv-32FS60. maar jij hebt dus de 90cm versie :+
zat daar ook over na te denken, maar is het niet té groot om gewoon tv nee te kijken? (was ook te duur,trouwens :P)
Te grooooot ???? Dat kan toch helemaal niet :D ;) :Y)
Hij is echt heerlijk.. Het enige probleem:
Als ik ergens anders kom waar een kleine TV staat moet ik echt weer daaraan wennen.. brrr
Oww en even voor de duidelijkheid > TV is van x KeN x èn lein :) (samen gekocht :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah goed he:D En het leukste is dat je er samen op kan cuben.. vanavond maar weer doen? :) ik wil luigi`s mansion spelen!!!!!

en over die tentamens.. tja het zijn herkansingen.. beetje narigheid tussendoor heeft het veroorzaakt vandaar.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft ff geduurd, maar mn Final Fantasy preview staat online: http://www.cube-europe.com/preview.php?prid=104
Wordt een heel leuk spel denk ik. Nou nog hopen dat mn vrienden een SP gaan kopen, want naar hun gewone GBA's turen gaan ze het vast niet nachtenlang volhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie preview lamsh, kan hier af en toe toch ook wat bijlezen,

helaas nog geen koopjes gevonden :) maar ook nog niet echt naar veel winkels geweest. resident evil 0 voor 30 euro is het goedkoopste wat ik heb gezien tot nu toe en animal crossing is gewoon nog 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom doe de link het bij mij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 21:25:
waarom doe de link het bij mij niet?
Welke :?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Denk die van de FF:CC preview :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de preview van Lamsh, maar nu doet ie het weer vreemd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of die snes achtige controllers wat zzijn voor de gc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

die zijn vooral handig bij fighters en met de gameboy player.
ze zijn wel goed voor street fighter voor de advance enzo.. retro all over

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan haal ik er 2 voor de gameboy player voor rc proam enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16-09 16:34
Grrrr, wanneer komt die verrekte GB player eens een keer in de sterrencatalogus!

Zo'n SNES-pad lijkt mij ook wel een goeie voor in de catalogus, alleen denk ik niet dat Nintendo 3rd party dingen erop zal zetten. Al is het natuurlijk wel mooi aangezien die dingen niet echt extreem makkelijk te vinden zijn!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

daFubar schreef op 14 July 2003 @ 14:06:
[...]

Die Xrick e.d. zijn echt homebrews. Dus in dit geval bestonden ze eerst wel maar zijn ze speciaal voor de cube gecompileerd en niet geëmuleerd. Da's een belangrijk verschil natuurlijk.
Voor de rest is het in cubescene land nogal rustig. Er gaan wat geruchten dat er in augustus een groep is die een boot disk gaat releasen waarmee je backup schijfjes kan spelen. Hoewel dit gerucht vaak afgedaan wordt als bs blijft het behoorlijk hardnekkig dus wie weet B) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
zo sprak de meester :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Lamsh, ligt er erg veel nadruk op multiplayre bij FF:CC ? Want ik heb helemaal geen vriendjes :'( (d.w.z. vriendjes met gc/gba's ;) ) Denk er wel over om hem aan te schaffen tho.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zijn er al filmpjes van Buffy The Vampire Slayer: Chaos Bleeds?

Heb gister Rogue leader aangeschaft, lag voor 29.95 bij de Dixons. Ze hadden veel afprijzingen, bijvoorbeeld X-Men Next Dimension voor 19.99. Geen hoogstaand spel, maar een vriend heeft em op de PS2 en hijs best vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Mijn dixons heeft time splitters 2 voor 65 euro liggen, op de site staat 30. Bij de Bart Smid 60 euro. Verder nog 4 x zelda limited editon zien liggen bij Dixons.......

KOM EENS HIER!!!!!

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

He mensen ik zie net dat er nieuwe Star Wars: Rogue Squadron 3 filmpjes zijn op IGN. Van de nieuwste build en direct feed dus misschien interesse? :)

Dus als je nog wat space overhebt wil ik ze wel uppen.

[ Voor 17% gewijzigd door schnumi op 15-07-2003 18:55 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.