Toon posts:

Het Grote Gamecube topic deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.861 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
jasjenl schreef op 06 July 2003 @ 00:07:

Ik merk dat met name een aantal third-party spellen hier last van hebben (heb 't bij Burnout 2 en Enter the Matrix ook al gemerkt) en dat first party games (Zelda, Eternal Darkness) veel minder hoorbaar de schijf benaderen. Het lijkt ook wel of die hoge disk activiteit soms het vastlopen van de cube bij mij tot gevolg heeft, ik kreeg tenminste bij Burnout 2 wel eens een foutmelding dat er iets echt mis was (moest de cube uit en weer aanzetten om verder te kunnen).
Weer een teken dat 3rd party games af en toe afgeraffeld worden, ik weet niet of diezelfde problemen ook aanwezig zijn bij de xbox en ps2 versie van SC, maar de cube krijgt soms halffabrikaten/alpha versies aangeleverd heb ik het idee. :(
Gelukkig heb ik nog maar 1x een vastloper gehad in de 2 mnd dat ik em nu heb. En speel toch gem 2-3 uur per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:16

admiral866

The King Personality Disorder

vet dat van we7/pes3
Maar weet iemand of er ook een NTSC release van komt, anders moet ik alnog een freeloader kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 01:15:
[...]
Van een website die nu harstikke down is :P

www.gameplay.com (alleen de index werkt B))

Wel raar dat er nog geen officiële aankondiging voor is (zal nog wel komen dan..).
Ik geloof er geen zak van... dat wil dus zeggen dat de Japanse ps2 versie en de PAL GC versie tegelijk uitkomen. Ook lijkt het me vreemd dat die game Winning Eleven gaat heten als hij PAL uitkomt. Sorry, maar ik denk toch dat dit een hoax is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik wil weer een spel als 007 Goldeneye en Perfect Dark, klopt het dat Time Splitters 2 erbij in de buurt komt?

[ Voor 41% gewijzigd door NvE op 07-07-2003 00:21 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

NvE schreef op 07 July 2003 @ 00:19:
Ik wil weer een spel als 007 Goldeneye en Perfect Dark, klopt het dat Time Splitters 2 erbij in de buurt komt?
qua multiplayer overtreft ie zelfs Perfect Dark! er zijn bijna oneindig veel opties en modes/ unlockables
de simgleplayer is wel erg kort (een lange avond spelen op easy, op normal ik ie langer, meer opjectives en area's)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 11:57

RSP

Timesplitters is perfect met 3 vrienden en een kratje pils. gegarrandeerd de hele avond lol!! (vooral als iedereen een aap of een eend is, ik heb me ziek gelachen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

TheEvilCuber schreef op 07 July 2003 @ 00:26:
[...]

qua multiplayer overtreft ie zelfs Perfect Dark! er zijn bijna oneindig veel opties en modes/ unlockables
de simgleplayer is wel erg kort (een lange avond spelen op easy, op normal ik ie langer, meer opjectives en area's)
Ik wil puur en alleen multiplayer (desnoods tegen bots), maar ik wil weten of het de zelfde gameplay en besturing is/heeft. Klopt het ook dat dit spel van de makers van Goldeneye en Perfect Dark is?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Het grootste gedeelte van het team van GE en PD is weggegaan bij rare en dit bedrijf gestart

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 07-07-2003 01:15 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 00:50:
Voetbalfans, uw beden zijn verhoord!

Markeer 26 September in je agenda want dan is het zover: Winning Eleven 7 (PAL).

Ok, dat was het. Bedankt voor uw tijd. :P
Hey, das op mijn verjaardag.. als alle unieke bezoekers van die forum nu eens 1 euro aan mij geven. Dan kan ik daarvoor een lekkere lading spellen gaan kopen... :9 :z alvast bedankt. :>

Wanneer komt dat Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike uit? want het ziet er mooi uit. Ik heb nu een Jedi Knight 2 geleend van mijn broeder. Das ook een leuk spel, zeker de multiplayer. Allemaal van die lightsabers, zoem zoem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof er geen zak van... dat wil dus zeggen dat de Japanse ps2 versie en de PAL GC versie tegelijk uitkomen. Ook lijkt het me vreemd dat die game Winning Eleven gaat heten als hij PAL uitkomt. Sorry, maar ik denk toch dat dit een hoax is. :(
In PAL gaat hij PES3 heten, staat ook op de link.
Ik vind het ook behoorlijk sterk dat het zo is, aangezien de Cube een eerdere release kent dan de ps2...
Maar als het zo is dan lach ik mijn ballen uit mijn broek en een middelvinger naar alle ps2-fanboys ;)

-------------------------------------------------------------------------------------

Nou die vinger kan me bespaard worden want die cocksuckers van Gameplay hebben de "aankondiging" er af gehaald.

Wie hun meel-adres wil nuken heeft mijn zegen.

telleurgesteld ;(

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:04
dilemma..
zal ik mijn geliefde cube een weekje uitlenen aan mijn nichtjes die in het huis van m'n opa en oma zitten omdat ze zich anders stierlijk vervelen?
ik was zo lekker bezig met resident evil :'(, maar heb ook wel medelijden met mn nichtjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 07 July 2003 @ 16:25:
dilemma..
zal ik mijn geliefde cube een weekje uitlenen aan mijn nichtjes die in het huis van m'n opa en oma zitten omdat ze zich anders stierlijk vervelen?
ik was zo lekker bezig met resident evil :'(, maar heb ook wel medelijden met mn nichtjes..
Maar waarom kopen ze zelf geeneen, zo duur is de cube niet meer en kunnen ze de spellen van jou lenen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen melij hebben joh, het gaat wel om je Cube .... laat ze wel ff Resident Evil zien natuurlijk :).

Over fanboys .... ik heb het zowieso niet op fanboys .... Cube is wel mijn favoriete console overigens, beste 'only'-games .... Devil May Cry blijft mijn favorete console game ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vorige week vrijdag eindelijk RE zero gekocht en ik heb hiermee een probleem.

Ik heb een US gamecube en de versie van RE 0 die ik gekocht heb is de Pal versie.
Dus eerst freeloader (v1.06b) in mijn cube gestopt en daarna re 0 erin (logisch natuurlijk :) ). Bij het booten van het spel nadat het freeloader beeld van het scherm verdwijnt, zie ik heel kort even een flits en dan geen beeld meer maar wel geluid. Niet leuk natuurlijk ...

Het volgende heb ik al geprobeerd :
- Modded rgb kabel aangesloten op tv
- Composite kabel aangesloten op tv
- Vga box aangesloten op 2 lcd's en 1 crt
- Composite kabel aangesloten via tv kaart, alle pal en ntsc signalen uitgeprobeerd.

Ik weet in ieder geval vrijwel zeker dat de tv die ik gebruik niet de juiste ntsc signaal kan weergeven (beeld is zwart wit en geen progressive scan mogelijk met modded rgb kabel) maar als het goed is geeft de gamecube door middel van freeloader het beeld weer in pal formaat.

Ik heb nog even op het net gekeken op freeloader compatibility lists en een van deze sites zegt dat het moet werken. Ik heb het ook nog even getest met de andere boot optie (handmatig selecteren van regio) maar helaas geen geluk...

Iemand nog een idee ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

RedruM schreef op 07 July 2003 @ 16:25:
dilemma..
Voor mij zou het geen dilemma zijn, antwoord NEEEEEE!!!

:P

Maar dat komt omdat ik weet dat ik dan een kapotte cube/spellen terug krijg :(

Als jou nichtjes oud en wijs (en voorzichtig) genoeg zijn zou ik het wel doen. Bij twijfel zou ik het gewoon niet doen.
En denk ook, leen je hem aan 1 iemand dan wil iedereen hem wel eens lenen (of nog een keer) :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Zeg JoeyC, heb je het al met een ander PAL spel geprobeerd?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:33
Van het weekend mocht m'n Cube het huis is verlaten, op naar Drome. Moet zeggen heb op Battlefield na m'n pc eigenlijk niet gemist. Monkey Tennis ownz :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/DCP_2852%20(Small).JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/DCP_2916%20(Small).JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/DCP_2907%20(Small).JPG

En toch maar een Wavebird gekocht, had ik eigenlijk meteen al moeten doen, die controller is echt goed _/-\o_

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 07 July 2003 @ 18:58:
Zeg JoeyC, heb je het al met een ander PAL spel geprobeerd?
Nee,

RE 0 was het eerste pal spel dat ik voor mijn cube gekocht heb. Dus ik heb geen idee of dit ook het geval is met andere pal spellen. Ken wel een paar personen die een pal cube hebben. Maar helaas, zomervakantie is voor mij al begonnen dus ik zie ze voorlopig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:21

NoTimeRemains

I know

ik heb ook een Wavebirb gekocht wat een mooi apparaat ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Wavebird is iid een mooi apparaat, maar toch 1 ding. Ik heb 2 keer gahd dat de c-stick naar beneden bleef " drukken". Door van kanaal te wisselen was het opgelost maar toch.... Heeft iemand dit weleens meegemaakt?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 12:13

jasjenl

Liab A Tymo

Toch vind ik 't wel een misser van Nintendo dat de Wavebird geen tril functie heeft. Immers, Logitech heeft voor de XBox ook een draadloze controller uitgebracht die kan trillen, dus technisch gezien moet 't mogelijk zijn. Maar Nintendo zal wel weer gevonden hebben dat de batterij dan te snel op gaat, hetzelfde slappe excuus dat ze destijds hadden voor het niet inbouwen van verlichting in de eerste GBA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

jasjenl schreef op 07 July 2003 @ 22:45:
Toch vind ik 't wel een misser van Nintendo dat de Wavebird geen tril functie heeft. Immers, Logitech heeft voor de XBox ook een draadloze controller uitgebracht die kan trillen, dus technisch gezien moet 't mogelijk zijn. Maar Nintendo zal wel weer gevonden hebben dat de batterij dan te snel op gaat, hetzelfde slappe excuus dat ze destijds hadden voor het niet inbouwen van verlichting in de eerste GBA...
In de wavebird gaan 2 AA batterijen :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
de wavebird kan alleen signalen versturen, niet ontvangen.
daar had het geloof ik mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 21:00

jOzh

Sweet dude!

Dat trillen mis ik echt niet, vond het sowieso al niet echt wereldschokkend op de standaard controller. Dan liever langere batterijduur zoals nu.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Trilfunctie had em zwaarder gemaakt, dat vind ik persoonlijk niks. Liever zonder tril (mis het niet, en anders pak ik voor dat eventjes wel een gewone controller), want een zware controller zit je niet op te wachten tijdens een fatsoenlijke gamesessie.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

TAG_Speedy schreef op 07 July 2003 @ 22:54:
Trilfunctie had em zwaarder gemaakt, dat vind ik persoonlijk niks. Liever zonder tril (mis het niet, en anders pak ik voor dat eventjes wel een gewone controller), want een zware controller zit je niet op te wachten tijdens een fatsoenlijke gamesessie.
Mmm... ik vind dat dus WEL een probleem. Die trilfunctie geeft net dat beetje extra "game-experience" aan een spel. En wees nou eerlijk: toen jij Zelda speelde, als je controller niet was gaan trillen terwijl de piraten-lady je via de magische steen "op-piepte", dan had jij gewoon niets gemerkt. :)
Komt bij dat ik de prijs te hoog vindt, dat ik een zwarte controller wil (bij m'n zwarte Cube) en dat ik me geen moment stoor aan een kabel aan mijn controller.

Maar goed, koop 'm gerust hoor. ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik vind het ook geen gemis. Het enige spel wat ik ken, en waarbij het trillen ook goed is geimplementeerd, is Metal Gear Solid op de PSX. Voor de rest heb ik nog nooit iets gehad dat ik zeg van: Wauw, goed gedaan.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

GolbeZeromus schreef op 07 July 2003 @ 23:37:
Ik vind het ook geen gemis. Het enige spel wat ik ken, en waarbij het trillen ook goed is geimplementeerd, is Metal Gear Solid op de PSX. Voor de rest heb ik nog nooit iets gehad dat ik zeg van: Wauw, goed gedaan.
Nog een voorbeeld: als je met Smash Bros Melee bezig bent is het zeker een leuke extra als je ook VOELT dat Donkey Kong op de grond aan 't rammen is. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 23-09 17:14

Sagat

Is pappa x2!

Actief en sportief als ik ben O-) game ik vaak vanuit mijn bed, maar zelfs dan is de standaard lengte van de cube bekabeling voldoende, maar dat kan ook aan mijn gepatenteerde 'zet de cube (of andere console) op een stoel vlakbij bed' methode. Hiermee is het altijd gelukt, en tsja als ik dan rond de 47euro uitspaar dan weet ik het wel. Trillen vind ik niet essentieel, maar wel mooi meegenomen.
Daarnaast heb ik ook nog de horror ervaring van een draadloze muis met bijna lege batterijen in mijn hoofd. Maar afgaande op wat ik hier lees is dat bij de wavebird niet van toepassing.

offtopic:
Deddiekoel, heb jij mijn mailtje nog ontvangen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

spaceboy schreef op 07 July 2003 @ 23:40:
[...]

Nog een voorbeeld: als je met Smash Bros Melee bezig bent is het zeker een leuke extra als je ook VOELT dat Donkey Kong op de grond aan 't rammen is. :)
Ok trillen geeft een extra "dimensie". Maar ik (en andere) vind dat echt niet zo belangrijk. Ik vind het gewoon erg fijn dat dat ding draadloos is :) (kan ik zonder hannissen in bed spelen :)).

[ Voor 8% gewijzigd door NvE op 07-07-2003 23:57 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

spaceboy schreef op 07 juli 2003 @ 23:40:
[...]

Ik zou bijna een stukje over MGS: TTS verraden... Maar weet je wat, wacht tot hij hier uit is en dan komen we er wel op terug (aannemende dat MGS: TTS hetzelfde
tril gebeuren gebruikt als MGS).

Kijk, dat Donkey Kong op de grond ramt en daardoor dat ding gaat trillen is leuk. Zelfde als met GoldenEye, als je schiet gaat dat ding vibreren. Maar bij MGS gaat het er heel anders aan toe :). Deze discussie kunnen we dus over, pak hem beet, 7 a 9 maanden nog eens hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hehe, MGS tril gebruik rulede de pan uit =)

maar zal mijn mond houden =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

dat eerste filmpje bedoel je met de lift? dat is meesterlijk gedaan man ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16-09 16:34
Sagat schreef op 07 July 2003 @ 23:52:
offtopic:
Deddiekoel, heb jij mijn mailtje nog ontvangen?
Ehhh, nee...

Probeer nog eens op deddiekoel@yuugi.nl

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

CubeZone.nl
Komt Resident Evil 4 dan tóch nog in 2003 uit? Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn...

Shinji Mikami en zijn Capcom-team werken momenteel hard aan Resident Evil 4, een compleet nieuwe Resident Evil titel voor de GameCube waarin je opnieuw de controle van Leon S. Kennedy op je neemt. Er werd steeds door Mikami en de zijnen beweerd dat de game pas in 2004 zou uitkomen, maar de grote internetwinkel Amazon beweert het tegendeel.

Op de productpagina van Resident Evil 4 staat het volgende:

This item will be released on 26 December, 2003.

Typfoutje of feit? 26 december is nog altijd Tweede Kerstdag... Wij weten het nog niet, maar we wilden het nieuws je niet onthouden.
Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentImage.asp?ContentID=10692
Damn ik hoop zo dat deze game er binnekort aankomt :)
Cube-Europe.nl
News: Viewtiful Joe AWOL

Jul 5th 2003 20:56 by Ash
Capcom underestimated the selling power of Viewtiful Joe and now it's run out of copies!
Viewtiful Joe has become a top selling title in Japan, in fact Capcom did not expect it to sell as well as it did. Capcom initially shipped out 50,000 copies and now they have all been snapped up.

Capcom updated their official Viewtiful Joe website apologizing for the absence of copies and state that they hope to ship more out soon.
Het is duidelijk, Joe is een hit en een musthave! :)

XGRA
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xgragc_070203_x9.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xgragc_070203_x5.jpg
IGN.com
Auto Modellista U.S.-tuned

GameCube owners -- get ready to race. First GameCube details, screens and movies.

July 01, 2003
- When Capcom Entertainment unveiled Auto Modellista for PlayStation 2 last year, many gamers asked why the title wasn't also in development for Nintendo's console. It seemed to be the natural move. After all, it was a high-intensity arcade racer -- there was no doubt that it would help fill a genre in the GameCube library. More, though, something about it screamed GameCube and that something was of course the title's unique, stylized cel-shaded makeover.
But for whatever reason the racer never shipped for Nintendo's system. Instead, it released for PS2 in the homeland to mixed results -- many said the handling of cars was horribly flawed. Later, Capcom brought the racer over to the US audience with online play, a number of control improvements and car and track additions. According to sister-site IGNPS2, which rated the game a solid 7.0, the end product was fun, but still very much marred by an awkward sense of control.

Well it's finally happened. By the time you read this, Auto Modellista U.S.-tuned will be on its way out for GameCube in Japan, with an American release date scheduled for sometime this September. The game's modified name stems from the fact that it is essentially a port of the improved US PS2 release. The big difference between the GCN build and its PS2 predecessor is that -- quite obviously -- the Nintendo version won't feature any online network play. There are, though, some GCN enhancements to speak of, too.

Features
-Enhanced port of the US Auto Modellista for PlayStation 2
-Street car racer
-Several different race options including Garage Mode
-Create and watch replays in VJ Mode
-69 real-world, licensed vehicles
-Nine different race tracks
-Stylized, cel-shaded look
-Gameplay
-Auto Modellista U.S.-tuned (which will likely see a name change for the US release) is an arcade-styled, cel-shaded racer, but that's not to suggest that it plays like, say, San Francisco Rush -- it doesn't. The game, despite its look, is very much based in reality and brings a healthy dose of realism to the table with a wide selection of licensed vehicles and a deep Garage Mode that enables players to begin a career and fully customize their rides. Control is loose, cars tend to slide around a lot and there is something of a strict learning curve to taming these beasts.

The game features 69 vehicles to choose from, according to Capcom. The selection includes everything from the Viper GTS, Camaro Z28 and Corvette to the Honda Coupe, Shelby Cobra 427 Competition and the Acura Integra Type-R. Some of these stallions will be available from the start and others will remain locked, beckoning for players to keep racing. These are serious machines, no doubt, and they can be played with on and off the track. An extremely well done customize mode enables players to alter everything about their ride, from its paint color to racing stripes, fenders, spoilers, wings, side panels, foils, hubcaps and more. Gamers can even choose from a wide assortment of decals to spruce up the look of their cars. One the exterior is done, racers can work on their cars insides -- customize wheel types, brakes, mufflers, suspension, turbine, computer engine, weight reduction and more. All of these additions are "free," meaning that unlock in Gran Turismo gamers won't have to earn money to buy them, but the parts themselves aren't all available from the start; rather, players will have to race well to get at them.

The Garage Mode is designed to look exactly like a garage and believe it or not even this is customizable. Gamers can change the style of their garage and later unlock various extras for it, including everything from shelves and posters to batteries, radios and cans.

There is a standard Arcade Mode for quick-race fun, but the meat and potatoes of the game is its Garage Mode, which encourages players to compete in career-like goals so that they can unlock the parts they need to build their ultimate machine. There are nine tracks to race through, each more difficult than the next, and locales range from rain-drenched city streets to dirt-covered Japanese courses.

There is no support for GameCube's modem or broadband adapter in Auto Modellista so the game takes place entirely offline -- a let down considering that the PS2 build has this option.

Graphics
Well, it's a cel-shaded racer -- that much is for sure. The visual style is very well done. Car models -- detailed -- look very much like their real-life counterparts, only cartoon-ized to fit in the world of Auto Modellista. Framerate is solid. Particle effects are impressive. And there is a lot of variation in the tracks which take players to sunset and water-drowned environments. The GCN version is said to boast some minor visual improvements over the PS2 original, but we do not yet know in what form.

Outlook
GameCube owners have been after a decent racing game for a long time and Auto Modellista could provide that experience for some. It looks good and has all of the options, but there we have our concerns over control. It seems that -- where the PS2 version is related -- there is a split of gamers who love the game and those who hate it. We expect that the same split will develop for the GameCube version. We're hoping that we fall in the category of those who love it.
Ziet mooi uit maar het is toch eigenlijk hetzelfde als GT Cube. En waarom is GT Cube dan zoveel slechter?

GT Cube
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/gtcube_070303_x9.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/gtcube_070303_x5.jpg

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:19

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb sinds gisteren ook een Nintendo Gamecube met het spel Fifa 2003. Nu hou ik absoluut niet van voetbal (ik schijt er zelfs op) maar ik had de NGC + Game kunnen kopen voor € 50,- dus dat is geen geld vind ik. Ik wil nu ook een collectie van GameCube games gaan verzamelen. Ik hou van racen, vechten en 3dshooters. Ik hou niet van die kiddy shit allemaal. Wat is nu een musthave voor de GameCube buiten Zelda & Metroid Prime??

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

NvE schreef op 07 July 2003 @ 23:56:
[...]

Ok trillen geeft een extra "dimensie". Maar ik (en andere) vind dat echt niet zo belangrijk. Ik vind het gewoon erg fijn dat dat ding draadloos is :) (kan ik zonder hannissen in bed spelen :)).
Het geeft meer dan alleen een extra dimensie. Bij Splinter Cell op de Xbox dan kon je met behulp van de trillfunctie de lockpick mee besturen. De Lockpick is zo'n apparaatje waarmee je deursloten mee kunt openen. Je moest dan de Lockpick gebruiken en dan als je heel rustig met de thumbstick bewoog, dan kon je door het trillen voelen hoe ver je nog moest schuiven met de Lockpick en als je goed zat dan trilde de controller ietsje harder. Ik vond dit erg mooi gedaan. Ik weet niet hoe ze dat dan willen doen als je een Wavebird hebt aangesloten en of het op de NGC wel hetzelfde is als op de Xbox. Ik vind de kabel van de NGC-controller echt kort. Die van de Xbox is een meter langer. Ik ga ook een Wavebird aanschaffen want al die kabelzooi wordt ik zowiezo al helemaal lijp van.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Euh... De cube is niet echt een console voor vechten, schieten en racen...
Mariokart komt nog een tijd niet uit, maar is een racespel (maar wel vrolijk en kleurrijk (dus kiddy?)). Shooters, tja, MP noem je al maar het is niet echt een shooter, ook al ziet het er wel zo uit en verder is er Timesplitters 2, maar die is op alle platforms beschikbaar.
Vechten... Soul Calibur 2? Maar die komt ook op alle platforms uit.

Er zijn wel een paar spellen die ZEKER niet voor kiddies zijn, die je misschien ook wel kunnen aanspreken. Bijvoorbeeld Eternal Darkness en de vele Resident Evil remakes.

Ik vond zelf Starfox Adventures erg leuk, maar misschien is dat ook te speels?

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

CaptainM schreef op 08 July 2003 @ 11:50:
[...]

Het geeft meer dan alleen een extra dimensie. Bij Splinter Cell op de Xbox dan kon je met behulp van de trillfunctie de lockpick mee besturen. De Lockpick is zo'n apparaatje waarmee je deursloten mee kunt openen. Je moest dan de Lockpick gebruiken en dan als je heel rustig met de thumbstick bewoog, dan kon je door het trillen voelen hoe ver je nog moest schuiven met de Lockpick en als je goed zat dan trilde de controller ietsje harder. Ik vond dit erg mooi gedaan. Ik weet niet hoe ze dat dan willen doen als je een Wavebird hebt aangesloten en of het op de NGC wel hetzelfde is als op de Xbox. Ik vind de kabel van de NGC-controller echt kort. Die van de Xbox is een meter langer. Ik ga ook een Wavebird aanschaffen want al die kabelzooi wordt ik zowiezo al helemaal lijp van.
Ik kan je wel vertellen hoe je de lockpik gebruikt zonder trilfunctie (ik heb het over pc. Ik ram gewoon op alle knoppen totdat de deur opengaat B)

En als je dan een speltegen komt waarbij de trilfunctie een must is, kun je altijd nog je gewone controller nemen :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Okyah schreef op 08 juli 2003 @ 11:54:
Euh... De cube is niet echt een console voor vechten, schieten en racen...
Mariokart komt nog een tijd niet uit, maar is een racespel (maar wel vrolijk en kleurrijk (dus kiddy?)). Shooters, tja, MP noem je al maar het is niet echt een shooter, ook al ziet het er wel zo uit en verder is er Timesplitters 2, maar die is op alle platforms beschikbaar.
Vechten... Soul Calibur 2? Maar die komt ook op alle platforms uit.

Er zijn wel een paar spellen die ZEKER niet voor kiddies zijn, die je misschien ook wel kunnen aanspreken. Bijvoorbeeld Eternal Darkness en de vele Resident Evil remakes.

Ik vond zelf Starfox Adventures erg leuk, maar misschien is dat ook te speels?
Starfox is zeker net zoiets als Starwing voor de SNES? Die vond ik altijd wel cool op de SNES. Mijn favo game op de SNES was Super Street Fighter II en op de N64 was dat Perfect Dark. Ik heb vernomen dat Perfect Dark niet op de NGC komt maar op de Xbox. Ik had op mijn PSX Soul Blade en volgens mij is dat hetzelfde als Soul Calibur 2 die toch origineel van de Dreamcast was ofniet? Dat Auto Modillista ziet er lekker uit zeg door die Cell Shading shit.

[ Voor 6% gewijzigd door Techno Overlord op 08-07-2003 12:07 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ach die tril-functie mis ik helemaal niet.
Bij sommige spellen zet ik het dan ook gewoon uit, veels te irri.

Ook vind ik de Wavebird wel heel duur, dus ik moet nogmaar zien of m'n extra controller de WB wordt...
yamAUchi schreef op 08 juli 2003 @ 01:58:
hehe, MGS tril gebruik rulede de pan uit =)

maar zal mijn mond houden =)
Dan heb ik toch wat gemist, ik had MGS alleen gespeeld op de PC... 8)7

Is het eigenlijk al zeker dat TTS voor een lage prijs over de toonbank gaat...

[ Voor 20% gewijzigd door Vanitas op 08-07-2003 12:13 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Starfox is heel iets anders dan Starwing of Lylat Wars. In dit spel bestuur je Fox (ok, ook heel even iemand anders :P ) in een soort Zelda-achtig avontuur. Ok, het is veel items zoeken enzo, maar ik vond het een leuk spel. Sommige mensen vinden het teveel heen-en-weer rennen, maar ik was erg tevreden met de aankoop van dat spel :)
Als je Timesplitters 2 niet hebt, kan de die aanschaffen. Multiplayer is heel leuk en doet aan PD/GE denken, maar iets hectischer misschien. Singleplayer is erg afwisselend en op elke moeilijkheidsgraad heb je andere objectives enzo, net als in GE.
Maarja, hij is er ook voor de xbox en die heb je ook, dus t is niet echt een Cube spel ofzo..

Ik heb 1 gewone pad en 3 wavebirds en ik gebruik eik nooit de gewone pad, enkel als we met z'n 4en spelen. De wavebird is ERG fijn, want het snoer van de gewone pad is idd te kort en zonder kabel is sowieso een stuk prettiger :)
De prijs is idd wel een beetje hoog :/
En bij één van m'n wavebirds is de joystick lam :| Ik heb hem ongeveer een half jaar gebruikt ofzo en de joystick heeft geen/weinig weerstand meer als deze naar linksonder of rechtsonder geduwd wordt. Eens kijken of ik iets kan doen met de garantie.

[ Voor 28% gewijzigd door Okyah op 08-07-2003 12:15 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Toch niet weer alla het N64 drama, maar goed op een Wavebird zit 24 maand garantie dus ga er van uit dat je het in orde krijgt. Maar dacht dat het systeem nu was net als met de sticks van de Dualshocks, dat moet op zich sterk genoeg zijn voor een lange tijd.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb van de week, Rocky voor 15 euro en NBA2k3 voor 22.50 (cjp) gekocht
Rocky ruled echt de pan uit. de gameplay is echt super, en het volgd goed de film(s)
NBA2k3 zit eeen beetje met dubbele gevoelens, OF ik snap het spel niet goed OF het is een boutspel:
-Een bal afpakken echt eigenlijk puur geluk hebben (na 100x misschien 2x geluk), of ik doe dus iets verkeerd
-HOE DUNK JE? de meeste spellen hebben een knop om te dunken of een moment, hier is het echt geluk ofzo, het gebeurt echt maar heel soms.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

CaptainM schreef op 08 juli 2003 @ 12:06:
[...]

Starfox is zeker net zoiets als Starwing voor de SNES? Die vond ik altijd wel cool op de SNES. Mijn favo game op de SNES was Super Street Fighter II en op de N64 was dat Perfect Dark. Ik heb vernomen dat Perfect Dark niet op de NGC komt maar op de Xbox. Ik had op mijn PSX Soul Blade en volgens mij is dat hetzelfde als Soul Calibur 2 die toch origineel van de Dreamcast was ofniet? Dat Auto Modillista ziet er lekker uit zeg door die Cell Shading shit.
Perfect Dark zero komt idd op de Xbox uit maar word cellshaded. Soul Calibur II is idd hetzelfde spel als Soul Blade alleen dan beter. :P
TheEvilCuber schreef op 08 July 2003 @ 12:47:
Ik heb van de week, Rocky voor 15 euro en NBA2k3 voor 22.50 (cjp) gekocht
Rocky ruled echt de pan uit. de gameplay is echt super, en het volgd goed de film(s)
NBA2k3 zit eeen beetje met dubbele gevoelens, OF ik snap het spel niet goed OF het is een boutspel:
-Een bal afpakken echt eigenlijk puur geluk hebben (na 100x misschien 2x geluk), of ik doe dus iets verkeerd
-HOE DUNK JE? de meeste spellen hebben een knop om te dunken of een moment, hier is het echt geluk ofzo, het gebeurt echt maar heel soms.
1 ding over Nba2K3: SIM!

Games zoals Nba live ofzo benaderen de waarheid echt totaal niet. Een vette dunk krijg je ook niet zomaar.

[ Voor 36% gewijzigd door schnumi op 08-07-2003 18:50 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35

Wom

schnumi schreef op 08 juli 2003 @ 18:49:
[...]

Perfect Dark zero komt idd op de Xbox uit maar word cellshaded. Soul Calibur II is idd hetzelfde spel als Soul Blade alleen dan beter. :P
Perfect Dark Zero cellshaded? Waar heb je dat vandaan ? Heb nog geen screenshot van deze game gezien, behalve wat concept arts van de nieuwe Joanna.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
[url=#]Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mp/mp_title_4.gif[/url] * Dyxtra Prime Newsflash *

Heb maar eens een filmpje gemaakt van het laatste gevecht in een 27% run. Zit geen geluid bij, dus om de boel een beetje op te vrolijken zijn deze track voor deel 1 van het gevecht en deze voor deel 2 aan te raden. Al is deel 2 van het filmpje oersaai dus die kun je waarschijnlijk beter doorspoelen ;)

D³ pwned Metroid Prime zonder Energy Tanks, Thermal Visor en slechts 5 missiles. Komt dat zien!
DivX 5.03 / 23,2MB / 16m18s en spoilers uiteraard.

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp/mp_huntermetroidbyebye.jpg
EEK! Nasty Hunter Metroids
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp/mp_xrayfinalbattle.jpg
Metroid Prime verstopt zich

Nog een keer over moeten doen ook want de eerste keer kreeg ik bij het ingaan van fase 2 last van een bug dat het scherm helemaal wit wordt en blijft. Was de eerste keer dat me dat overkwam, zul je net zien!
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp/mp_whitescreenbug.jpg

Game Info
Titel: Metroid Prime Google - HGCTS
Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo
Genre: First Person Adventure
Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 21/03/2003
Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots

Owjah gefeliciteerd GZ! :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

AudiRS4 schreef op 08 July 2003 @ 18:53:
[...]

Perfect Dark Zero cellshaded? Waar heb je dat vandaan ? Heb nog geen screenshot van deze game gezien, behalve wat concept arts van de nieuwe Joanna.
Volgens mij wel maar ik kan het ook verkeerd hebben. Maar er werd wel wat verandert. Ach we zien wel. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Hoop echt dat Resident Evil 4 snel komt.. ben echt in de ban geraakt van de RE spellen :)
Wel cool verhaal op zich..
Verder kijk ik nog uit naar F-Zero, Mario Kart, SC:Ghost en misschien Viewtiful Joe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

schnumi schreef op 08 July 2003 @ 19:27:
[...]

Volgens mij wel maar ik kan het ook verkeerd hebben. Maar er werd wel wat verandert. Ach we zien wel. :)
Tja, de enige verandering die ik gezien heb is dat Joanna van de wat realistischere stijl naar een halve anime stijl is gegaan. Zou goed kunnen hoor dat het cellshaded is, maar daar is naar mijn weten nog niks over bekendgemaakt.

Klopt het trouwens dat er een NGC aktie komt met een game en een Cube voor 150 euro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

AudiRS4 schreef op 08 juli 2003 @ 19:34:
[...]

Tja, de enige verandering die ik gezien heb is dat Joanna van de wat realistischere stijl naar een halve anime stijl is gegaan. Zou goed kunnen hoor dat het cellshaded is, maar daar is naar mijn weten nog niks over bekendgemaakt.

Klopt het trouwens dat er een NGC aktie komt met een game en een Cube voor 150 euro ?
Jah sorry zal het wel verwart hebben met een andere titel. :) heb toenet nog even gekeken en Joanne is idd meer anime geworden.

Van dat laatste heb ik overigens nog niks gehoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
CaptainM schreef op 08 July 2003 @ 11:29:
Ik heb sinds gisteren ook een Nintendo Gamecube met het spel Fifa 2003. Nu hou ik absoluut niet van voetbal (ik schijt er zelfs op) maar ik had de NGC + Game kunnen kopen voor € 50,- dus dat is geen geld vind ik. Ik wil nu ook een collectie van GameCube games gaan verzamelen. Ik hou van racen, vechten en 3dshooters. Ik hou niet van die kiddy shit allemaal. Wat is nu een musthave voor de GameCube buiten Zelda & Metroid Prime??
Voor vechtgames is Capcom vs SNK 2 is wel een aardige(wel 2D). Ik heb em sindskort aangeschaft voor €25. De GC controller echter is niet ideaal voor dit soort games, zoals ook te lezen valt in vele reviews. Maar de game is zeker zijn geld waard. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 23-09 12:13

jasjenl

Liab A Tymo

Ik zag trouwens vandaag dat er een draadloze third party controller is die wèl een tril functie heeft en ook nog eens goedkoper is dan een wavebird. Nu zijn third party controllers meestal wel net wat minder dan de echte Nintendo's, maar toch... 't kan dus wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Tuurlijk kan het, Logitech had het ook al dacht ik. Maar dan zit je weer met batterij verbruik en gewicht.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 08 July 2003 @ 19:16:
[url=#][afbeelding][/url] /me Prime Newsflash *

[...]

Owjah gefeliciteerd GZ! :)
De NGC gaat vanaf volgende maand ook Metroid Prime hoogste scores bijhouden, moet je een keer insturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
D³ schreef op 08 July 2003 @ 19:16:
[url=#][afbeelding][/url] * RareGast Prime Newsflash *

:'( :'( :'( :'(
Na ongeveer 10 keer meta-ridley te hebben geprobeerd te verslaan, heb ik het maar opgegeven en D³ doet het gewoon zonder energie tanks en met 5 missiles. Terwijl ik er 11 energie tanks en 140 missiles heb of zo... 8)7 8)7 8)7 :X :'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Ik moet nog 1 artifactje zoeken, dan ga ik eens aan de meta ridley.....
Zelda kwam er even tussen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

RareGast schreef op 09 July 2003 @ 08:49:
[...]

Na ongeveer 10 keer meta-ridley te hebben geprobeerd te verslaan, heb ik het maar opgegeven en D³ doet het gewoon zonder energie tanks en met 5 missiles. Terwijl ik er 11 energie tanks en 140 missiles heb of zo... 8)7 8)7 8)7 :X :'( ;(
Ga gewoon ff wat meer E-tanks zoeken.
Je moet gewoon het patroon sjecken van Meta :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Kirby Air Ride
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/karby_xxx_x1.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/karby_xxx_x2.jpg
4 PlayerLink :?
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/karby_xxx_x5.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/karby_xxx_x3.jpg
RumbleKirby in Space
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/karby_xxx_x4.jpg
Kirby is punketjuh :+

1080 Avalanche
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/1080gc_xxx_x5.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/1080gc_xxx_x4.jpg
Grab#1Grab#2
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/1080gc_xxx_x2.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/1080gc_xxx_x3.jpg
Windows :?Mooi :9~
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/1080gc_xxx_x1.jpg
Trail

Mario Golf:Toadstool Tour
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/golfmar_xxx_x1.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/golfmar_xxx_x2.jpg
Fire in the hole!Jij gekke Mario!
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/golfmar_xxx_x3.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/golfmar_xxx_x4.jpg
WaterigMario met z'n grote club :)
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/golfmar_xxx_x5.jpg
Hartig...
Final Fantasy: Crystal Cronicles
GBA or no GBA?

Nintendo finally clears up the confusion about Final Fantasy Crystal Chronicles' multiplayer requirements.

July 08, 2003
- Nintendo today updated its Japanese info website for Final Fantasy Crystal Chronicles with confirmation that the final game will indeed require GBA units for its multiplayer mode.
Though pre-release versions of the game (such as the one we experienced at E3) enabled standard controllers to be used when playing with two or more players, the final Japanese game requires that each player uses his own Game Boy Advance unit, connected to the GameCube controller ports via GBA link cables.

The single player quest can be enjoyed with three different control configurations:
-Standard GameCube controller
-Game Boy Advance as controller
-Standard GameCube controller & GBA

To make the multiplayer requirements a bit more palatable, the Japanese version of Final Fantasy Crystal Chronicles ships with a free GBA link cable.

When a Game Boy Advance is connected, the handheld functions as a menu screen.

While the left GameCube screen shows all the action, the GBA screen to the right displays attack and defend commands (blue bars), abilities like Fire, Blizzard, and Thunder (pink bars), and items like the life-renewing Phoenix Down (green bar).

The right side of the GBA display shows character stats, such as strength, defense, magic, etc. Here's what the two displays look like side-by-side:

As seen at E3, there is also a GBA map mode that helps pinpoint the player location.

No word yet on whether the US version will have the exact same requirements, but given the relatively close launch date, we're expecting the two versions to be identical.
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffcc_linkedupandready.jpg
Geweldig nieuws :) Ram phat dat je geen GBA nodig hebt maar dat je uhm wel kan gebruiken :)
The F-Zero Press Conference
Miyamoto, Imamura and Nagoshi talk about the game in detail.

July 08, 2003
- Monday morning select members of the press gathered at Sega of America's offices to play the final version of F-Zero GX for GameCube, test drive the first US arcade unit of F-Zero AX, and learn about the relationship between the two. Afterward, Nintendo figurehead Shigeru Miyamoto, supervisor Takaya Imamura and Amusement Vision president Toshihiro Nagoshi fielded questions about the games via a live video conference call from Japan. Following, some highlights from the event.
Miyamoto: I'm proud to say that finally we have finished work on the Japanese version of the game and that it will be hitting stores soon," opened Miyamoto via conference call. "This is actually the first time that I've been able to work in collaboration with Mr. Nagoshi and I think we've managed to put together a game that will surprise and excite you.

So at today's event we are very happy to show off to you some connectivity on many levels from F-Zero GX to AX, from GameCube to Triforce, and of course the collaboration between Nintendo and Sega.

Imamura: As far as the actual game content, I will allow Mr. Miyamoto and Nagoshi to talk about that. First, I would like to take this opportunity to talk about the collaboration we've done on this project. It was a very different experience for me personally. I have worked directly on F-Zero throughout its different incarnations. Whereas this time I took a step back and was involved at kind of a producer level at looking over the game. It was really an exciting and interesting process for me.

Actually, we had some very interesting conversations with the original development staff, talking with the development team at Sega -- a kind of melding of ideas. I think it led to putting together a game that was really new to the series, and a step forward.

Of course, since I have worked on the F-Zero series, and seeing the results of the collaboration with Sega, I found myself at something of a loss as to how we can take the franchise further past F-Zero GX and AX.

Nagoshi: I'm going to first start off with a demonstration. We're going to show off some of the connectivity using the GameCube memory card and the license card with the AX machine.

[Brief demonstration; Nagoshi shows off a Sonic the Hedgehog decal which can be applied to ships in the game and explains that players can create their own vehicle logos. Also explains that as of noon Monday (in Japan) an F-Zero Internet website will open in which players can enter a password into a database and rank their performance for everyone to see.

Afterward, Nintendo and Sega open up the lines for a brief Q&A session with the American press.]

Q: Can you clarify about the Internet competition?

Miyamoto: We really want to open our games up to a wide user base. We realize that there are a number of people going on line these days. We're looking to do something similar to what we're doing with Animal Crossing E+ by way of people being able to go on the Internet and trade information without being connected to a GameCube. So that's what we've devised here for F-Zero GX.

One of the big features for F-Zero is Time Attack, and we've had a lot of requests from people who wanted to compete, so we've put in a lot of effort in being able to do that. I'll turn you over to Mr. Nagoshi for more information on that.

Nagoshi: In basic terms, this Internet ranking system is setup whereby players will enter a password on the Internet and will get ranked based on that in the database. So essentially players will upon completing a race receive a password, write it down, go an enter it into a webpage database, and it'll track their time, the machine they've used, and eventually we will have this database.

Q: Will you have LAN support in F-Zero?

Nagoshi: Well, it's true at the time of E3 I was hoping that we would have that time. But we did not actually include a LAN mode in F-Zero.

Once you include a mode like that the multiplayer mode becomes the focus of gameplay. With F-Zero, we're more focused on the single-player game. That's the main reason we've not included it this time

Q: With all of the classic properties between Sega and Nintendo, why did you choose F-Zero to be your first collaboration?
Nagoshi: When I began work on Super Monkey ball for GCN, that opened up the window for a number of opportunities. So those talks surrounding SBM really led to the F-Zero collaboration. It became a question of not only what games we would like to work on together, but also from a business sense.

I enjoy working on racing games so it made sense to me that I should work on a F-Zero.

Miyamoto: Luckily for Nintendo, we have gained a lot of fans among current game developers, including famous producers like Mr. Nagoshi who grew up playing Nintendo games and are big fans of some of our titles.

With Nintendo, it comes to a question of letting some other companies work on our franchises. We focus more on specific relationships with talented producers; we look for people who will care, spend a lot of time and energy, on a specific franchise. We also want to allow these producers to work on franchises that they are interested in working on.

I really feel it was a very good match.

Nagoshi: There were many pressures in developing the game, from the pressures of the fans to those of creating a game for Mr. Imamura and Miyamoto, and thanks to those pressures and challenges we really were able to put together.

Q: Will F-Zero connect with a future GBA title?

Nagoshi: Unfortunately, with F-Zero AX and GX, there is no connectivity to any GBA games. But it is something interesting to think about for the future. Definitely something we can consider.

Miyamoto: We do have a number of plans for the future of the F-Zero franchise. We're looking at future versions and the future of connectivity, and how we can build that world, so you have a lot to look forward to.

[The brief Q&A comes to a close. Miyamoto, Imamura and Nagoshi use the remaining minutes to stress how important the new addition of the story mode to F-Zero GX is, in their opinions.]

Nagoshi We have a story mode, which we've never had before in an F-Zero game. The way the story mode works is that we've taken some very high quality cinematics and created a story for the game. Each of the chapters for the story is essentially mission-based gameplay; once you achieve a mission you have the opportunity to unlock the next story. There are roughly 10 chapters and you will get a deeper understanding of the universe of F-Zero and the F-Zero characters. We included this mode because we felt that the F-zero universe was very unique and we wanted to take that opportunity to explain some of the character motivations and flush out the F-Zero universe.

Miyamoto: Of course on the Nintendo side we're very happy because these characters that Mr. Imamura created are really finally coming to life and taking on some personality.

Imamura: One of the biggest things that remains in my memory is that Mr. Nagoshi came to me and said, I think it's very strange that in a race game there are all these difference characters. He really took a liking to the characters and found a way to draw out their personalities. And that's where the story mode comes in. I am very happy to see the story mode.
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/fzero_070803_x7.jpg

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Houdt iemand hier ook nog een beetje die hacking scene in de gaten?
Er gebeuren namelijk best interessante dingen.
En NEE er kunnen geen spellen gekopiëerd worden. Maar er zijn wel al leuke homebrews. Wat dacht je bijvoorrbeeld van rick dangerous op je cube:
Afbeeldingslocatie: http://w1.243.telia.com/~u24315537/menu_gc/img/xrick1.gif
Afbeeldingslocatie: http://w1.243.telia.com/~u24315537/menu_gc/img/xrick2.gif

Ook is de eerste trainer gereleased. Deze is voor metroid prime. Je hebt wel PSO en de Broadband adapter nodig om hem via de PSO bug naar je cube te uploaden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hoe doen ze dat dan?
Ik heb t over Rick Dangerous

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Heb je misschien een bron over dat hele homebrew-gedoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

schnumi schreef op 08 juli 2003 @ 19:41:
[...]

Jah sorry zal het wel verwart hebben met een andere titel. :) heb toenet nog even gekeken en Joanne is idd meer anime geworden.

Van dat laatste heb ik overigens nog niks gehoort. :)
Als de LapTop-Gun erin zit en de dubbele magnum dan boeit t me geen fuck hoe Joanna Dark eruit ziet. KNALLE GEK :o

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Laatst online: 04-04-2024
dus je kan wel in je uppie zonder gba, maar als je met zn 2en speeld heb je beiden een gba nodig. of heb ik t nu mis?

het leek me namelijk wel heel leuk om met meerdere te spelen, helaas ben ik de enige met een gba.

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

HIValicious schreef op 09 July 2003 @ 11:13:
hoe doen ze dat dan?
Ik heb t over Rick Dangerous
Het is een port van linux Xrick.
In PSO is een bug ontdekt waarmee je via de broadband adapter code kan uploaden naar je gamecube. Ook hebben een aantal mensen al SDK's gereleased waarmee je dus zelf code kan compileren voor de cube. Het staat nog erg in de kinderschoenen maar is zeker leuk.
RSP schreef op 09 July 2003 @ 11:19:
Heb je misschien een bron over dat hele homebrew-gedoe?
www.gc-nfo.com
Zeer interessante forums over cube hacking
www.gcdev.com
Leuke site over cube homebrew software
www.dextrose.com
interessante forums over de cube.

Je moet wel van wat leeswerk houden maar het is echt interessant.

En even voor de duidelijkheid:
Je kunt nog GEEN gekopiëerde spellen spelen, en dat is ook niet het doel van bovenstaande sites!

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 23-09 17:14

Sagat

Is pappa x2!

Capibara schreef op 10 July 2003 @ 00:12:
[...]

dus je kan wel in je uppie zonder gba, maar als je met zn 2en speeld heb je beiden een gba nodig. of heb ik t nu mis?

het leek me namelijk wel heel leuk om met meerdere te spelen, helaas ben ik de enige met een gba.
Zo heb ik het ook begrepen. Ik vind het echt loos. Ik heb zelf welgeteld 0 gba's en ken maar 2 mensen met zo'n ding. (gaming mag dan misschien steeds meer mainstream worden, maar als je met een gameboy rondloopt dan krijg je nog veel blikken waar je vanaf leest 'jij bent toch veel te oud voor zo'n ding?' maar goed das een andere discussie).
Misschien dat in japan de gba populairder is en dat het daar niet ondenkelijk is dat men gemakkelijk FF in mp kan spelen. Tevens kan ik me voorstellen dat er japanners zijn die zo FF verslaafd zijn dat ze er speciaal een gba (extra?) voor aanschaffen.
MAAR in Nederland kan nintendo dat echt wel vergeten, en omdat het spel voornamelijk op mp gericht wordt kan ik me dan ook niet voorstellen dat ie hier goed gaat verkopen. Oh well misschien wordt het nog aangepast in de us versie....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hier weer wat nieuwtjes. :P

MOH: Rising Sun hands-on

Klinkt lekker. :) En hier een SSX3 hands on. :)

SSX3 Hands on

NFS: Underground preview

LOTR: Return of the King hands-on

Klinkt ook lekker. :9~

007: Everything or Nothing preview

[ Voor 41% gewijzigd door schnumi op 10-07-2003 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff news update-je

• Killer 7:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/07/09/import/killer7_screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/07/09/import/killer7_screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/07/09/import/killer7_screen004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/07/09/import/killer7_screen005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/07/09/import/killer7_screen020.jpg

Meer..
Additional details on Capcom's Killer 7 for the Game Cube have been revealed in the latest release of Famitsu magazine. Killer 7 will contain five storylines that span through four different worlds in two time periods, the present day and the year 2005. The world of 2005 will change depending on what the main character does in the present-day period.
Die, die die stijl van killer 7... _/-\o_ wow, het ziet er niet eens uit als een computer spel (ja, das een compliment!).

• Mario Kart online spelen? Kirby online? Wie weet..

Project GameCube Online gaat een soort 'tunneling software' proberen te maken zodat je deze spellen online kan spelen ala Xbox connect.
Mission Statement
The scope of this project is very clear, create an ability to play LAN enabled GameCube games over a wide area network (the internet). It has been long rumored that GameSpy plans on releasing tunneling software and a free service for the GameCube. As of now, these rumors remain just that. I do not want to wait for a third party to bring the cube online, the time is now and I want to make sure there is a viable solution out there by the time Mario Kart: Double Dash arrives in stores. Enter Kirby's Air Ride.

I have just learned today that a LAN enabled game will be shipping much earlier than expected, Kirby's Air Ride will be shipping in Japan this Friday. I've done all the research I can do until I get my hands on this Kirby's Air Ride. More to come about that soon.
ZEEER interessant, ik hoop dat het hem lukt! kannie wachten.

F-zero Japanse commercial 30 sec _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Waar stop die gozer zijn memorycard in aan het eind van het filmpje :?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

In een arcade-kast toch? :)
Je kon toch je voertuig/character meenemen om in de arcade mee te spelen? :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja idd is een arcade ding F-zero AX. :) Kun je idd je eigen voertuig enz invoeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Iemand het filmpje van James Bond al gechecked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Okyah schreef op 10 July 2003 @ 17:46:
In een arcade-kast toch? :)
Je kon toch je voertuig/character meenemen om in de arcade mee te spelen? :)
Ja die bedoel ik :) Komen die ook in Nederland :?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zijn er nog wel arcade hallen hier in NL?

Ik denk dat je van geluk mag spreken als je er ook maar 1 vind hier. Denk het eigenlijk niet. In engeland zijn ze er wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

schnumi schreef op 10 July 2003 @ 19:01:
Zijn er nog wel arcade hallen hier in NL?

Ik denk dat je van geluk mag spreken als je er ook maar 1 vind hier. Denk het eigenlijk niet. In engeland zijn ze er wel. :)
Scheveningen is de enigste 'echte' voor zover ik weet. In Vlissingen heb je ook nog een redelijk grote, maar die zijn al iets minder up to date met games. Verer weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

cool misschien toch eens gaan kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

schnumi schreef op 10 July 2003 @ 19:36:
cool misschien toch eens gaan kijken. :)
Die in Scheveningen is ook niet veel hoor. Allemaal best oude games enzo :( .

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

NvE schreef op 10 July 2003 @ 19:57:
[...]

Die in Scheveningen is ook niet veel hoor. Allemaal best oude games enzo :( .
mmm de arcade scene is hier toch wel echt uitgestorven dan. Vroeger had je nog best wel wat van die tentjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

schnumi schreef op 10 July 2003 @ 20:01:
[...]

mmm de arcade scene is hier toch wel echt uitgestorven dan. Vroeger had je nog best wel wat van die tentjes.
Echt heel veel zijn van die gokautomaatpaleizen geworden puur omdat daar meer mee te verdienen was. Erg jammer, want zelfs oude games kunnen nog fun zijn, Sega Rally tegen elkaar blijft leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
als iemand nog zn PS2 met 1 spel kwijt wil voor een GC met veel goede spellen

http://forum.fok.nl/showtopic.php/350193

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Zozo..dooie boel hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 10 July 2003 @ 20:18:
als iemand nog zn PS2 met 1 spel kwijt wil voor een GC met veel goede spellen

http://forum.fok.nl/showtopic.php/350193
de meeste mensen in deze topic hebben al een cube ;)
misschien kan je dit beter in het PS2 topic posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 17:14:
[...]

de meeste mensen in deze topic hebben al een cube ;)
misschien kan je dit beter in het PS2 topic posten
Of je kunt naar marktplaats of ebay ect gaan ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens mensen ik ben nu IGN insider dus als je een keer een filmpje ofzo wil zien en je hebt webspace dan wil ik hem wel uploaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Vandaag grof in de tuin bezig geweest, bomen omzagen ed. Wat vind ik tot mijn eigen verbazing ver weggestopt onder een boom, mijn zelfgemaakte Master Sword!! Woei, heeft daar toch wel zo'n 10-15 jaar gelegen schat ik. Het was net een Zelda game in het echt, onder een grote boom het Master Sword vinden :Y)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/houtenzwaard.jpg
Check dat vakmanschap *kuch* :+

Tis eigenlijk meer het houten pruts zwaard wat je aan het begin van TLOZ krijgt, maar als kind heb je een grote fantasie hè ;)

*snif* nostalgie.
Verwijderd schreef op 09 juli 2003 @ 04:27:
De NGC gaat vanaf volgende maand ook Metroid Prime hoogste scores bijhouden, moet je een keer insturen :)
Nou ja een 27% run is niet echt bijzonder en m'n Speed Run tijd van 2:19 daar zitten de snelsten ook al zo'n 50 minuten onder. Helaasch :)
RareGast schreef op 09 juli 2003 @ 08:49:
Heb je toevallig de Wavebuster? Zo ja dan is het 2e gedeelte een eitje, gewoon de WB laten rippen en die doet al het werk :) Al zijn 140 missiles niet genoeg waarschijnlijk, dus er komt wel wat handwerk aan te pas, maar het scheelt een stuk iig. Op http://www.gamefaqs.com staat een boss faq.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Met Metroid Prime heb ik net een Gravety suit, waar moet ik heen?

Ik heb echt zin in alles uit te zoeken, maar wil wel dat spel uit hebben :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
NvE schreef op 11 July 2003 @ 21:40:
Met Metroid Prime heb ik net een Gravety suit, waar moet ik heen?

Ik heb echt zin in alles uit te zoeken, maar wil wel dat spel uit hebben :P
Terug naar je space ship en dan links (gezien vanaf je vliegtuigje) als ik het goed heb, ik speel tegenwoordig heel MP door elkaar en het Gravity Suit sla ik helemaal over :Y) Anders zet je de hints ff aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Dyxtra op 11-07-2003 21:45 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm dat ga ik vanavond weer even doen. :) Moet meta-ridly in hard ook nog verslaan.

Weet jij D³ nog een goede tactiek? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

D³ schreef op 11 July 2003 @ 21:44:
[...]
Terug naar je space ship en dan links (gezien vanaf je vliegtuigje) als ik het goed heb, ik speel tegenwoordig heel MP door elkaar en het Gravity Suit sla ik helemaal over :Y) Anders zet je de hints ff aan.
Ik heb hints net voor het vinden van de suit aangazet, maar ik heb nog geen nieuwe hind gekregen :P
Maar iig bedankt :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand of je van die limited edition controllers kan bestellen. want ik krijg er maar 1 bij mijn cube )-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 12 juli 2003 @ 11:16:
weet er iemand of je van die limited edition controllers kan bestellen. want ik krijg er maar 1 bij mijn cube )-:
Welke limited bedoel je :? In een andere kleur gewoon?

Die komen alleen in Japan uit, dus moet je importeren (toch :?)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Verwijderd schreef op 12 July 2003 @ 11:16:
Ik heb ze wel gezien bij futurezone in R'dam. Moet je ff op de site checken. Je kan ze vast wel orderen. Als je de platinum bedoelt tenminste.

[ Voor 6% gewijzigd door Slurpie Blauw op 12-07-2003 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

die zilvere controller bedoelt ie, die kan je in NL nergens krijgen (in gewone winkels dan)
een wavebird past er het best bij

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das erg jammer dat ze nergens te krijgen zijn dan haal ik wel 4 zwarte ervoor heb het liefst alle controllers in dezelfde kleur.

Weet iemand ook nog leuke adventures. zelda krijg ik erbij. en om nou31 topics door te lezen (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook wanneer (en of) winning eleven 6: final evolution (pro evolution soccer 2) hier in Nederland gaat worden verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 12 July 2003 @ 12:20:
Weet iemand ook wanneer (en of) winning eleven 6: final evolution (pro evolution soccer 2) hier in Nederland gaat worden verkocht?
nope, alleen in japan te krijgen en dan moet je importeren

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Heeft iemand nog goede tips voor Meta Ridly. Ik kom makkelijk door de eerste aanval (in de lucht) maar als dat beest eenmaal op de grond is gaat het totaal mis.

Het 1ste gedeelte gaat wel goed maar zodra hij supersnel gaat chargen mislukt alles.

Ik heb dan nog meer als 5 enerytanks misschien wel 6 maar die gaan in no time leeg. Ik kan gewoon niet constant dat beest blijven ontwijken.

Heeft iemand nog een goede manier (bijv welke beam) om hem te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

powerbeam nadat je 'm met rockets hebt verdoofd natuurlijk :) en het is gewoon aso strafen, timing timing timing :) *kale plekken op hoofd*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Bweehh.. GameCube al een week kwijt bijna.. wil door met Resident Evil :'(

http://forum.fok.nl/showtopic.php/351097 snes te koop met super metroid voor de liefhebber

[ Voor 4% gewijzigd door RedruM op 12-07-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16-09 16:34
RedruM schreef op 12 July 2003 @ 15:48:
Bweehh.. GameCube al een week kwijt bijna.. wil door met Resident Evil :'(

http://forum.fok.nl/showtopic.php/351097 snes te koop met super metroid voor de liefhebber
Volgens dat topic zit SF2 er ook bij...

Ik heb Nintendo trouwens gemaild over wanneer de GB player in de sterrencatalogus zal komen. Hun antwoord was "Heel binnenkort..."

Bastards

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.