Toon posts:

Het Grote Gamecube topic deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.861 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
jOzh schreef op 02 July 2003 @ 11:16:
Hmm, volgens die release-lijst is er dus weinig tot aan de herfst... Beetje jammer wel, in oktober heb je zo last van overkill, beetje spreiding had beter geweest...
vorig jaar zou resident evil in september komen, mario sunshine in oktober, starfox adventures in november en metroid prime in december. dit is toch ook niet gebeurd, ik denk dat dat met die spreiding wel goed komt.
het is alleen deze zomer een beetje jammer. beetje weinig AAA titels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 21:00

jOzh

Sweet dude!

daFubar schreef op 02 juli 2003 @ 14:01:
[...]

vorig jaar zou resident evil in september komen, mario sunshine in oktober, starfox adventures in november en metroid prime in december. dit is toch ook niet gebeurd, ik denk dat dat met die spreiding wel goed komt.
het is alleen deze zomer een beetje jammer. beetje weinig AAA titels...
Ja heb je gelijk in, ik bedoelde eigenlijk ook spreiding zodat we in de aankomende maanden wat leuks kregen. Iets zoals Mario Kart, dat spel scheen een paar maanden geleden al af te zijn (of was dit alleen maar een gerucht?). Maarja, kan me ook wel weer voorstellen dat ze die bewaren tot kerst.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:48

NoTimeRemains

I know

ik ben nu gewoon aan t sparen voor die maanden dat al die toffe games uitkomen .., om daar maanden zoet te zijn

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik vind het wel aardig van Nintendo. Zo kunnen we tenminste nog een beetje zon zien. Als we de hele zomer ook aan de AAA titels moeten wordt dat nl. heel lastig in NL.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ach in de zomer gaan we wel lekker die hard gba'en.

offtopic:
mijn navel stinkt... doet die van jullie dat ook wel eens? moet je je vinger erin stoppen en er dan aan ruiken... en ja, ik verveel me op mijn werk

[ Voor 4% gewijzigd door Fubaruba op 02-07-2003 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

daFubar schreef op 02 July 2003 @ 15:50:
ach in de zomer gaan we wel lekker die hard gba'en.

offtopic:
mijn navel stinkt... doet die van jullie dat ook wel eens? moet je je vinger erin stoppen en er dan aan ruiken... en ja, ik verveel me op mijn werk
Ik zit nu lekker met mn EZ-flash Metroid Fusion, Zelda LTTP, Golden Sun 2, Mario bros 1/2/3, Zelda 1 en Metroid 1 te spelen :P
dus ik kom de zomer wel door

offtopic:
hé ik ben dus gelukkig niet de enige die dat af en toe merkt :D is idd niet zon fris plekkie

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 02-07-2003 15:58 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
offtopic:
De beruchte stinknavel, bijna net zo erg als de pluis navel! De vraag daarbij is altijd waar het pluis vandaan komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
offtopic:
uit je navel toch :?

Ik zit erover te twijfelen of ik metroid prime nou wel of niet zal kopen. ik kan hem namelijk ook lenen. dan vind ik het een beetje zonde... kopen jullie liever of huren/lenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

kopen defintly ...
spel ervaring die anders is dan alle andere :)

vraag d3 maar ;)
uitspele nog eens en nog eens en nog eens ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

Hey, na HIValicious na te praten dat je Metroid echt moet kopen (topgame!!) nog twee vragen:

Mortal Kombat: ik ben met de Konquest mode bezig maar zit hopeloos vast. Is er een manier om de Konquest te "resetten"? Ik weet dat 't mij is gevraagd toen ik alle toen beschikbare karakters had uitgespeeld. Maar ik kom gewoon niet voorbij match 9/10 van Hsu Hao.

NBA Street 2: ondertussen heb ik de "school" wel uitgespeeld, maar ik snap nog steeds niet wat een "pick" (call a pick, een teammate roepen? wtf?) is. Hij lukt me af en toe wel per ongeluk, maar ik heb geen flauw idee wat er gebeurt. Wie weet 't?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-09 22:10

Copycat

Stamgast @ HGGCT

spaceboy schreef op 02 juli 2003 @ 17:19:

Mortal Kombat: ik ben met de Konquest mode bezig maar zit hopeloos vast. Is er een manier om de Konquest te "resetten"? Ik weet dat 't mij is gevraagd toen ik alle toen beschikbare karakters had uitgespeeld. Maar ik kom gewoon niet voorbij match 9/10 van Hsu Hao.
Maakt niet uit dat het bij Hsu Hao is , 't wordt gewoon veel moeilijker als je in het totaal verder komt kwa missies

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
spaceboy schreef op 02 July 2003 @ 17:19:
Hey, na HIValicious na te praten dat je Metroid echt moet kopen (topgame!!) nog twee vragen:

NBA Street 2: ondertussen heb ik de "school" wel uitgespeeld, maar ik snap nog steeds niet wat een "pick" (call a pick, een teammate roepen? wtf?) is. Hij lukt me af en toe wel per ongeluk, maar ik heb geen flauw idee wat er gebeurt. Wie weet 't?
Dan zet een teammate een 'screen' voor je, hij loopt dan richting jouw, zodat je om je teammate kan lopen, hopende dat de tegenstander die jou verdedigt tegen je teammate die het screen zet oploopt, zodat je vrij komt voor een shot. Beetje duidelijk?
Een echte tactiek die veel gebruikt wordt in basketbal. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ik heb even geen cube om op te spelen =( .. godzilla is trouwens niet echt leuk, ga hem overmorgen proberen te ruilen
offtopic:
je moet ook niet over je buik heen masturberen fubar ! =P

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Goudstof schreef op 02 juli 2003 @ 18:14:
[...]

Dan zet een teammate een 'screen' voor je, hij loopt dan richting jouw, zodat je om je teammate kan lopen, hopende dat de tegenstander die jou verdedigt tegen je teammate die het screen zet oploopt, zodat je vrij komt voor een shot. Beetje duidelijk?
Een echte tactiek die veel gebruikt wordt in basketbal. :7
AAAAH!!! Juist! Ik vat 'm. Ik kwam in het boekje ook al "screen" tegen, ik snapte er geen bal van. Hij's duidelijk, thanks!
Copycat schreef op 02 juli 2003 @ 17:34:
[...]
Maakt niet uit dat het bij Hsu Hao is , 't wordt gewoon veel moeilijker als je in het totaal verder komt kwa missies
Ja, dat had ik al eerder gelezen, maar ik hoopte eigenlijk dat ik afgezien daarvan de Konquest kon resetten zodat ik gewoon nog een leuke training had (en Hsu Hao niet als laatste doen, want die kerel suckt) :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
yamAUchi schreef op 02 July 2003 @ 18:19:
ik heb even geen cube om op te spelen =( .. godzilla is trouwens niet echt leuk, ga hem overmorgen proberen te ruilen
offtopic:
je moet ook niet over je buik heen masturberen fubar ! =P
de reviews zijn anders toch wel een beetje lovend :P

offtopic:
Ik masturbeer niet over mijn buik, mijn vriendin masturbeert mij over mijn buik!! maar daar kan het ook door komen natuurlijk... hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 17-09 10:40
Kan iemand me uitleggen hoe monkey golf (monkey ball 2) werkt? Je moet steeds 2x op A drukken maar er staat niet echt duidelijk bij wat het inhoudt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er iemand het filmpje van F Zero GX en Kirby commercial online zetten aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Laatst online: 04-04-2024
daFubar schreef op 02 July 2003 @ 16:33:
offtopic:
uit je navel toch :?

Ik zit erover te twijfelen of ik metroid prime nou wel of niet zal kopen. ik kan hem namelijk ook lenen. dan vind ik het een beetje zonde... kopen jullie liever of huren/lenen?
kijk ff op marktplaats, staan er vast wel een paar die metroid prime willen verkopen. dan kan je altijd eerst ff proberen om m te ruilen tegen een spel die je toch niet meer speeld.

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik zit nu ssb:m te spelen en ik kom 2 mennekes met de naam Marth en Roy tegen, maar uit wel spel zijn zij? Ze zijn bijna even goed als _O_ Link _O_ :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

NvE schreef op 02 juli 2003 @ 22:17:
Ik zit nu ssb:m te spelen en ik kom 2 mennekes met de naam Marth en Roy tegen, maar uit wel spel zijn zij? Ze zijn bijna even goed als _O_ Link _O_ :)
Die gasten komen uit Fire Emblem. Spellen van de (naar mijn weten) alleen de SNES. Nooit in het Engels uitgebracht, was Japan only. Als het goed komt er ook een voor de Cube/GBA. Hopen dat ze dan wel in het Engels worden gedaan. Mijn broertje is heel erg goed met Marth, daar heeft hij ook de meeste events mee gehaald.
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 21:05:
kan er iemand het filmpje van F Zero GX en Kirby commercial online zetten aub
Bedoel je deze van F-Zero GX :?

Nieuw F-Zero GX HQ filmpje

Nieuw F-Zero GX LQ filmpje

En voor het geval jullie het nog niet wisten. Ik ben geslaagd Ik ben nu ook gediplomeerd nerd, net als daFubar :D. Maar dan in netwerken. WOEI.

Tevens heb ik ook altijd last van een pluisnavel. Wat ik dan doe is mijn vinger nat maken en in mijn navel soppen :Y) :)

[ Voor 38% gewijzigd door GZ op 02-07-2003 22:30 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 23-09 12:13

jasjenl

Liab A Tymo

Heeft iemand hier al eens een joystick voor de cube in de praktijk geprobeerd? Ik vind zo'n standaard controller voor spellen als Ikaruga namelijk niet ideaal, in de arcade hal speel je zo'n spel ook niet met een joypad maar met een echte joystick. Ik bedoel dan dus zoiets of zoiets!

[ Voor 10% gewijzigd door jasjenl op 02-07-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

GolbeZeromus schreef op 02 July 2003 @ 22:25:
Tevens heb ik ook altijd last van een pluisnavel. Wat ik dan doe is mijn vinger nat maken en in mijn navel soppen :Y) :)
Nog even over die pluisnavel, komen die pluisjes niet gewoon van je t-shirt af? Ik heb namelijk alleen last van een pluisnavel als ik net nieuwe shirtjes aan heb... Hmm, goeie Willem Wever vraag wel =)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

En de [url=Kirby commercial]http://www10.plala.or.jp/Link/karbyairride.mpg[/url] om je post compleet te maken voor Blauwebeer ;).
En voor het geval jullie het nog niet wisten. Ik ben geslaagd Ik ben nu ook gediplomeerd nerd, net als daFubar :D. Maar dan in netwerken. WOEI.
Gefeliciflapstaart, maar dat van fuubje klinkt interessanter, meneer expert in netwerken.. pfff :P ;)
Echt zonde van die natte vinger. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
HIValicious schreef op 01 juli 2003 @ 12:18:
[...]

Inkoopactie ED in MM R'dam?
Beetje ver, ik woon in Overijsel.
En ED heb ik al, voor 20 euro.
Sagat schreef op 02 July 2003 @ 00:32:
ik ben vorige maand 27 geworden. Veel van mijn vrienden zijn ook (nog?) gamers, echter voornamelijk op de pc, een paar hebben een ps2. Ik had er bijna een zover dat ie een cube ging kopen, maar hij wacht op 'de' prijsdaling......*zucht*
Ik was vandaag in deventer om mijn SP te kopen (ja, ja) en toen hadden ze een cube voor 125 euro. Dit was dan wel de stadaard versie zonder iets erbij, maar toch wel goedkoop.

[ Voor 56% gewijzigd door Vanitas op 03-07-2003 00:18 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag weer bij c-e langsgeweest, heb Lost Kingdoms 2 PAL, Def Jam PAL en VIEWTIFUL JOE JAPAN + ACTION REPLAY MEEGEKREGEN!
Viewtifl Joe is echt geweldig spel. Lekker moeilijk, heerlijk combo systeem, erg stijvol. Kan alleen nog niet saven, een vriend van me heeft mijn 2e memory card. Ik wil liever niet op mn europese card proberen te saven, save-boodschappen zijn in het japans, dan lees ik niet oftie niet per ongeluk formatteert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hier nog wat nieuwe screens van de nieuwe James Bond : Everything or Nothing. :)

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/everythingNothing_070203_07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/everythingNothing_070203_06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/everythingNothing_070203_05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/everythingNothing_070203_04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/everythingNothing_070203_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/everythingNothing_070203_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/everythingNothing_070203_01.jpg

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ziet er kick uit. jaws in een bond game, dat hadden we nog niet gezien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
He, lang niet geweest in dit topic. Heb dan ook 2 maanden niet op mijn Gamecube gespeeld :(. Waarom? Don't ask. Ik weet het echt niet. Ik heb zelfs Metroid Prime en Enter The Matrix nog niet uitgespeeld (Bij ETM ben ik bij het laatste leven |:(). Heb het gewoon te druk gehad.. Met niks doen :{.

Het ergste is nog: Er komen een dozijn goede spellen uit en ik dan zit ik wel met iets van 5 spellen die ik niet heb uitgespeeld! Nog erger is: Ik heb _totaal_ geen geld :|.

Ik denk dat ik ETM dan maar ga spelen met Ghost ofzo, maar ik heb het nog niet uitgespeeld met Niobe :'( Stomme Sentinels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
jasjenl schreef op 02 July 2003 @ 22:44:
Heeft iemand hier al eens een joystick voor de cube in de praktijk geprobeerd? Ik vind zo'n standaard controller voor spellen als Ikaruga namelijk niet ideaal, in de arcade hal speel je zo'n spel ook niet met een joypad maar met een echte joystick. Ik bedoel dan dus zoiets of zoiets!
Ik zou voor de laatste gaan. Het schijnt dat die echt als een arcadekast aanvoelt. Kost ook genoeg maar schijnbaar heb je dan ook wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mijn eerste volgende topper word toch wel F-zero GX (import he :P ).

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag weer bij c-e langsgeweest, heb Lost Kingdoms 2 PAL, Def Jam PAL en VIEWTIFUL JOE JAPAN + ACTION REPLAY MEEGEKREGEN!
Viewtifl Joe is echt geweldig spel. Lekker moeilijk, heerlijk combo systeem, erg stijvol. Kan alleen nog niet saven, een vriend van me heeft mijn 2e memory card. Ik wil liever niet op mn europese card proberen te saven, save-boodschappen zijn in het japans, dan lees ik niet oftie niet per ongeluk formatteert :)
Ik neem aan dat je een europese cube gebruikt met een free-loader?
Dan kan je rustig saven, japans/amerikaans/europees doorelkaar geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er kick uit. jaws in een bond game, dat hadden we nog niet gezien toch?
Euh goldeneye, een van die bonus missies dat je die raket op moest laten stijgen (aztec ofzo)

lamsh ik haat je ;)
veel plezier met viewtiful joe !

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei vandaag dubbel feest.

Heb mijn mooie spice color gameboy player binnen gekregen en ik post mijn 1e berichtje vanaf mijn gekregen toshiba libretto 30 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 10:23:
[...]

Ik neem aan dat je een europese cube gebruikt met een free-loader?
Dan kan je rustig saven, japans/amerikaans/europees doorelkaar geen probleem.
Zeker? Ik dacht dat dat per spel verschillend was. Vind het nogal riskant om mn savegames van 20 spellen kwijt te raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker? Ik dacht dat dat per spel verschillend was. Vind het nogal riskant om mn savegames van 20 spellen kwijt te raken...
Ik heb 2x 251 blocks cards vol staan met savegames en mooie vrije trappen in WE6:FE(die vooral rond de oren van deddiekoel vlogen) en tot op heden geen enkel probleem.
Enter the matrix, Metroid Prime, Zelda etc werken nog perfect.

Op het WE6:FE forum van IGN heb ik al vaker gelezen dat een europese cube met freeloader op een of andere manier de games saved in het standaard formaat, japans/amerikaans/europees maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 16-09 13:10
heeft iemand ghost recon al gespeeld?
heb 'm net, maar had er meer van verwacht. vindt de training niet echt goed. moet nog aan het echte spel beginnen, maar zit me af te vragen of het de moeite waard is...

wisten jullien trouwens dat de uk games in de nl cube werken. was van het weekend in londen. en daar wat games gekocht, tot nu toe lijkt alles te werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

:P Geen wonder hoor. ;) UK games zijn ook gewoon PAL. :)

UK, Europa en Aus gebruiken pal. De rest zoals Jap en US hebben NTSC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

DarkChylde schreef op 03 July 2003 @ 14:41:
heeft iemand ghost recon al gespeeld?
heb 'm net, maar had er meer van verwacht. vindt de training niet echt goed. moet nog aan het echte spel beginnen, maar zit me af te vragen of het de moeite waard is...

wisten jullien trouwens dat de uk games in de nl cube werken. was van het weekend in londen. en daar wat games gekocht, tot nu toe lijkt alles te werken :D
Wow ben jij er ook nog. Lang niet gezien. Ouwe garde komt terug.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle lurker komen weer uit hun schulp de laatste tijd.
Maakt het weer een stuk gezelliger , en heb ik weer wat te lezen op mijn stage :Z :Z :Z ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juli 2003 @ 04:21:
c-e :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

cube-europe. :) www.cube-europe.com

Hij schrijft daar stukkies en test games enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

c-e = www.Cube-Europe.com ;)

/spam mode/
de character battles zijn weer begonnen op www.gamefaqs.com. vandaag ik het tidus vs Gannondorf
/spam mode/
dus allemaal snel op Gannondorf stemmen :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 03 July 2003 @ 15:26:
[...]

Wow ben jij er ook nog. Lang niet gezien. Ouwe garde komt terug.
Nou dat valt nog wel mee. :P Zie idd niet zoveel meer zoals bijv Phuse, admiral, D³, Elroy.
/spam mode/
de character battles zijn weer begonnen op www.gamefaqs.com. vandaag ik het tidus vs Gannondorf
/spam mode/
dus allemaal snel op Gannondorf stemmen :)
Idd echt een close gevecht zit maar iets van 0.4 procent tussen. :P

[ Voor 33% gewijzigd door schnumi op 03-07-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah ik blijf nog gewoon lekker PSO spelen :) heb sinds die tijd geen andere game meer gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Laatst online: 04-04-2024
speel je t vooral online, of ofline?

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Laatst online: 22-09 11:53
Weet iemand mij te vertellen of Ikaruga ook single player een beetje koel is? Ik weet namelijk niemand waarmee ik zo'n spel zou kunnen spelen.

En is het een beetje speelbaar op een 14" tv'tje (vanwege het kleine beeld)?

[ Voor 6% gewijzigd door -Mous- op 03-07-2003 19:13 ]

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ziet er naar uit dat Capcom ierts te weinig VJ heeft gemaakt. Ze zijn helemaal uitverkocht en nergens meer te krijgen. :)

verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ze hadden denk ik niet verwacht dat het erg aparte spel toch aan zo slaan.
het spel slaat juist aan omdat het apart is, en dit tegenwoordig niet vaak voor komt.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand mij te vertellen of Ikaruga ook single player een beetje koel is? Ik weet namelijk niemand waarmee ik zo'n spel zou kunnen spelen.

En is het een beetje speelbaar op een 14" tv'tje (vanwege het kleine beeld)?
Het gaat juist om de single player vind ik :), heb nog niet zovaak multi gedaan omdat als je hoge punten wilt halen met multiplayer allebei erg goed moet zijn, anders kom je er nooit uit.

Van die tv zou ik geen antwoord weten, maar ik denk het haast wel, maarja heb zelf een grote tv sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 16-09 13:10
heh, leuk om te weten dat ik niet vergeten ben O-)
dacht ook wel dat uk games zouden werken in een pal cube, maar had het alleen nooit geprobeerd. maar ze hadden in londen best wel wat games in de aanbieding. bv ea sportsgames 2 voor 30 pond (~45 euro). heb jedi outcast II voor 10 pond (~15 euro) gekocht. beter dan in nederland, daar worden alleen de spellen die iedereen heeft of die niemand wil afgeprijsd :P. (weet alleen niet of het online ook goedkoper is)

wel aardig wat nieuwe gezichten hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over die screens van bond, volges mij zijn dat screens van tussenfilmpjes enzo.
snap ook niet waarom iedereen dat altijd zo vet vindt, het gaat toch om het spel en niet de filmpjes? als ik tussenfilmpjes wil zien kijk ik wel ff een dvd van bond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op 03 juli 2003 @ 22:17:
over die screens van bond, volges mij zijn dat screens van tussenfilmpjes enzo.
snap ook niet waarom iedereen dat altijd zo vet vindt, het gaat toch om het spel en niet de filmpjes? als ik tussenfilmpjes wil zien kijk ik wel ff een dvd van bond.
Die graphics lijken mij toch echt wel realtime graphics en geen filmpjes, zo hoog is de kwaliteit nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Laatst online: 22-09 11:53
Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 20:15:
[...]
Het gaat juist om de single player vind ik :), heb nog niet zovaak multi gedaan omdat als je hoge punten wilt halen met multiplayer allebei erg goed moet zijn, anders kom je er nooit uit.

Van die tv zou ik geen antwoord weten, maar ik denk het haast wel, maarja heb zelf een grote tv sorry :)
Ow, het leek me dus niet echt een single player spel... zit er ook een beetje een story in dan? of is het alleen maar knalwerk?

En dat ik een kleine TV heb kan ik niet zo veel aan doen (weinig plek), maar het is wel een goeie (sony trinitron). Alle spellen die ik tot nu toe heb zijn er erg goed op te spelen. En ik zit er niet zo ver van af, dat scheelt ook.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, het leek me dus niet echt een single player spel... zit er ook een beetje een story in dan? of is het alleen maar knalwerk?

En dat ik een kleine TV heb kan ik niet zo veel aan doen (weinig plek), maar het is wel een goeie (sony trinitron). Alle spellen die ik tot nu toe heb zijn er erg goed op te spelen. En ik zit er niet zo ver van af, dat scheelt ook.
Story? nah, misschien moet je nog even wat meer lezen over ikaruga hehe :) Het gaat om de scores.

Die tv gaat wel voldoen dan denk ik, tis best goed te zien en je hebt een aantal beeld modi.

OT: klote tentamens en vliegtuig zegt doei doei tegen jullie allemaal en tot over 5 weken (misschien dat ik vanuit de vs nog even hier kom posten maar dat weet ik nog niet :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

...

[ Voor 100% gewijzigd door NoTimeRemains op 04-07-2003 09:35 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/gtcube_070303_x6.jpg

GT Cube
Wat vinden jullie hier nou van? Is het echt zo erg dat het ceel shaded is?
Als de gameplay nou super goed is ...
Kom op boys we zijn toch geen X-Box fanaten of wel? ;) :+

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/gtcube_070303_x24.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/gtcube_070303_x15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/gtcube_070303_x2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/rstrike_070303_x4.jpg
Star Wars:Rogue Squadron III
Nieuwe pics!
Volg link voor meer!

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/crystalc_061603_x11.jpg
Final Fantasy: Crystal Croncicles
Nieuwe pics!
Volg link voor meer!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 14:29:
[...]
Ik heb 2x 251 blocks cards vol staan met savegames en mooie vrije trappen in WE6:FE(die vooral rond de oren van deddiekoel vlogen)
Toch knap aangezien je nog nooit met een vrije trap tegen me hebt gescoord. Of heb je een foto van me onder je TV hangen?
Wellicht dit weekend (zondag) weer een toernooitje, anders volgende week!

Gaan hier trouwens nog mensen VJ importeren? Want hij schijnt voor een groot deel in het engels te zijn!

Verder heb ik net de officiele SD-adapter besteld bij Play-Asia waarmee ik mijn geheugen problemen naar de eeuwige jachtvelden stuur. Koop ik hier wel een 256 MB SD kaartje met PC-lezer zodat ik meteen een verwisselbare USB-stick heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb Viewtiful Joe hier nu liggen, is idd grotendeels Engels. De stemmen zijn al Engels ingesproken, het enige dat eigenlijk vervelend is, zijn de koop-menuutjes tussen de levels door. De uitleg van de dingen die je kan kopen is daar nog Japans. Spel is verder heel erg goed. Kben nog niet zo ver alleen, 't is namelijk ook erg moeilijk :)

Edit: op gamefaqs is al een vertaling van die koopmenuutjes te vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Zo, naar eeuwen wachten heb ik nu ook de gameboy player.
Ik had verwacht dat hij hetzelfde zou zijn als de Europese versie.
Maar de US player heeft geen dvd hoes voor de opstart disc, maar die kleine hoesjes die ze in Japan altijd verkopen.

En Wario World hadden ze bij dvdbox precies dezelfde tijd verzonden, maar ze zitten niet bij elkaar |:(
Nu krijg ik WW morgen apart 8)7

[edit]Als je de gb player op Normale scherm grootte zet en dan frame 20 kiest (zwart), dan denk mijn tv ah zwarte strepen, weg ermee.
Dan heb je pas echt full screen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Elroy op 04-07-2003 14:16 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Toch wel gek dat men de Winning-Eleven serie niet hier in europa uitbrengt, als hier het woordje voetbal ergens valt worden complete volkstammen al gek...

Kan niemand eens een mailtje sturen hoe en waarom dat zo is :) ? (ik kan het nu niet, zit in t buitenland).

Misschien toch maar eens kijken naar WE6 + freeloader...

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 13:54:
Kheb Viewtiful Joe hier nu liggen, is idd grotendeels Engels. De stemmen zijn al Engels ingesproken, het enige dat eigenlijk vervelend is, zijn de koop-menuutjes tussen de levels door. De uitleg van de dingen die je kan kopen is daar nog Japans. Spel is verder heel erg goed. Kben nog niet zo ver alleen, 't is namelijk ook erg moeilijk :)

Edit: op gamefaqs is al een vertaling van die koopmenuutjes te vinden.
issie vet? issie dope? is het DOPE SHIT??? /brainpowermodus

TELL US!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capibara schreef op 03 July 2003 @ 16:07:
speel je t vooral online, of ofline?
Beide.. ligt er aan of ik leuke luitjes online kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Crashman schreef op 04 July 2003 @ 14:44:
Toch wel gek dat men de Winning-Eleven serie niet hier in europa uitbrengt, als hier het woordje voetbal ergens valt worden complete volkstammen al gek...

Kan niemand eens een mailtje sturen hoe en waarom dat zo is :) ? (ik kan het nu niet, zit in t buitenland).

Misschien toch maar eens kijken naar WE6 + freeloader...
Ik heb hier geen official statement van maar op de verschillende forums wordt altijd gezegd dat dat komt omdat Konami een contract met Sony heeft wat PES in Europa betreft.

edit:
Misschien wist je het al maar Winning Eleven wordt wel in Europa uitgebracht, maar dan onder de naam Pro Evolution Soccer (PES) en alleen op de PS2

[ Voor 14% gewijzigd door jOzh op 04-07-2003 16:19 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch knap aangezien je nog nooit met een vrije trap tegen me hebt gescoord. Of heb je een foto van me onder je TV hangen?
Wellicht dit weekend (zondag) weer een toernooitje, anders volgende week!
Na de slachtpartij van afgelopen zondag, waar ik je nog gespaard heb want een laatste plek (ja lees LAATSTE :) ) zat er voor aan te komen voor je.... staan die mooie vrije trappen gewoon op mijn mem-cardjes _/-\o_

Anyways ga maar oefenen voor zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier geen official statement van maar op de verschillende forums wordt altijd gezegd dat dat komt omdat Konami een contract met Sony heeft wat PES in Europa betreft.

edit:
Misschien wist je het al maar Winning Eleven wordt wel in Europa uitgebracht, maar dan onder de naam Pro Evolution Soccer (PES) en alleen op de PS2
PES is een ps2 only in europa.
Wellicht dat net als MGS het alsnog gepoort wordt na de europese cube tzt.
Ik lees toch steeds vaker dat WE:7 wel een cube release krijgt vanwege de meer dan gemiddelde verkopen van de console in asia.
Daarnaast met GBA connectivity schijnt Konami de radar daarvoor te willen gebruiken en in-game de opstellingen te kunnen wijzigen etc.

Let wel dit is behoorlijk speculatief maar wel te lezen op de fora van WE.
Ik stel voor als WE:7 een asia release krijgt op de cube massaal de game hier te kopen, niet zeuren dat je voetbal niet leuk vindt..doe het voor de voetballende cube-community O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 16:40:
[...]

PES is een ps2 only in europa.
Wellicht dat net als MGS het alsnog gepoort wordt na de europese cube tzt.
Ik lees toch steeds vaker dat WE:7 wel een cube release krijgt vanwege de meer dan gemiddelde verkopen van de console in asia.
Daarnaast met GBA connectivity schijnt Konami de radar daarvoor te willen gebruiken en in-game de opstellingen te kunnen wijzigen etc.

Let wel dit is behoorlijk speculatief maar wel te lezen op de fora van WE.
Ik stel voor als WE:7 een asia release krijgt op de cube massaal de game hier te kopen, niet zeuren dat je voetbal niet leuk vindt..doe het voor de voetballende cube-community O-)
Ik heb zo het idee dat er al vrij veel Europeanen WE6FE geimporteerd hebben. Op dit forum toch al zo rond de 10 volgens mij...

Over die vrije trappen, kun je die niet eens ergens uploaden (mbv usb mem card) ofzo? Altijd leuk om eens te zien =)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-08-2020
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 16:05:
[...]

Beide.. ligt er aan of ik leuke luitjes online kan vinden :)
Heej leuk iemand die het ook online gespeelt :)
Keer online spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Wil iemand nog een VIP code ruilen? Ik heb namelijk nog een werkende code van mijn Platinum GC. En omdat ik mijn eerste GC al had geregged, heb ik er 1 over. 500 Whopping sterren jongens. Wie heeft er wat te ruil voor deze jongen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Weet iemand of er nog een keer Wavebird's bij N-Vip komen??

Ik heb nu 2970 sterren, dat zal dus wel niet genoeg zijn...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Vanitas schreef op 04 July 2003 @ 21:39:
Weet iemand of er nog een keer Wavebird's bij N-Vip komen??

Ik heb nu 2970 sterren, dat zal dus wel niet genoeg zijn...
Dat lijkt me ook sterk. Nintendo doet dat wel zo slim dat je eigenlijk geen reet aan die sterren hebt (yeah, een poster! ZELF UITPRINTEN! Slechts 600 sterren! ik vraag me werkelijk af of zoiets OOIT "gekocht" wordt).

Ik zit nu op de 4000+ sterren, maar verwacht niet dat ik daar iets fysieks (al was 't maar een echte poster) voor kan krijgen. Bloedzuigers zijn 't. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

spaceboy schreef op 04 July 2003 @ 21:57:
[...]

Dat lijkt me ook sterk. Nintendo doet dat wel zo slim dat je eigenlijk geen reet aan die sterren hebt (yeah, een poster! ZELF UITPRINTEN! Slechts 600 sterren! ik vraag me werkelijk af of zoiets OOIT "gekocht" wordt).

Ik zit nu op de 4000+ sterren, maar verwacht niet dat ik daar iets fysieks (al was 't maar een echte poster) voor kan krijgen. Bloedzuigers zijn 't. :)
Erg stom, maar toen er nog geen sprake was van Wavebirds of GBA's heb ik een zooi sterren verkloot aan achtergronden |:(

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

jOzh schreef op 04 juli 2003 @ 21:59:
[...]

Erg stom, maar toen er nog geen sprake was van Wavebirds of GBA's heb ik een zooi sterren verkloot aan achtergronden |:(
Haha! Ah joh, da's toch ook mooi!!! :*)
Zo'n mooie poster van Smash Bros Melee. Lekker uitprinten! Mooi op A4 formaat en ophangen maar! En het mooie is: je kunt hem VAKER uitprinten!! WAAAAUUUW!! (* spaceboy rent nu naar www.nintendo-vip.nl om een paar mooie pdf-posters uit te zoeken) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Er zijn al wel fysieke dingen op N-VIP geweest (GBA's en Wavebirds). Maar de GB Player zou er ook op komen. Weet iemand toevallig wanneer? Want eerst werd er 2 Juli gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Iemand al dat nieuwe en enigste nederlandse N Gamer blad gehaald?
Staan redelijk veel reviews en previews in, maar verder (nog) niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Rogue Squadron ziet er echt :9~ :9~ :9~ _/-\o_ uit. Dat word volgens mij echt een gigantische topper. Net zoals FF:CC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Dan misschien maar eens kijken naar een Freeloader + WE6 combi...zit wel een beetje krap bij kas though X)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Net terug van de Power Unlimited game Awards (2002):
Beste platform: Gamecube :)
BestGamcube Game: Super Smash Bros Melee

ik heb ik PN3, viewtifull joe, Mario Kart DD (!!!!!) F zero DX, billy hatcher, Sonic DX, Red Faction 2, Splinter cell, Hitman 2, NBA street vol2 en Deff Jam gespeed

PU _/-\O_ ik heb de handtekeningen van Skate en Jurjen
er was ook een optreden van Def P en de moordgasten (oid) met ""je moet je bek houwe"
echt mooi, iedereen ging uit zn dak

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 17-09 10:40
TheEvilCuber schreef op 04 juli 2003 @ 23:55:
Net terug van de Power Unlimited game Awards (2002):
Beste platform: Gamecube :)
BestGamcube Game: Super Smash Bros Melee

ik heb ik PN3, viewtifull joe, Mario Kart DD (!!!!!) F zero DX, billy hatcher, Sonic DX, Red Faction 2, Splinter cell, Hitman 2, NBA street vol2 en Deff Jam gespeed

PU _/-\O_ ik heb de handtekeningen van Skate en Jurjen
er was ook een optreden van Def P en de moordgasten (oid) met ""je moet je bek houwe"
echt mooi, iedereen ging uit zn dak
Hoe was mario kart? Speelt het niet vreemd met van die vage autootjes?
(en fzero? :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik vond het wel lekker spelen, je heb snelle en trage karretjes (gewicht van je team) dus als je zware doet ga je slomer enzo
over de speed van de game, die was nu gewoon lekker snel, niet traag ofzo
ik moest alleen wel een half uur wachten voordat ik kon spelen, mario kart was echt super populair :X

F-zero was natuurlijk supah snel en echt frikking mooi (heb alleen dat standaard leveltje gespeeld)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Beter. Zo te horen hebben ze de snelheid dus al opgevoert. :) En tjsa ik wacht nu al op F-zero GX maar die word pas eind augustus door dvdboxoffice opgestuurd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goudstof schreef op 04 July 2003 @ 22:34:
Iemand al dat nieuwe en enigste nederlandse N Gamer blad gehaald?
Staan redelijk veel reviews en previews in, maar verder (nog) niets bijzonders.
Ik heb het blad vandaag ook gekocht, leest lekker. Er stonden misschien wat oudere games in, zoals Metriod Prime en Zelda: TWW, maar ik moet toch nog steeds Metriod en wat andere (afgeprijste)games gaan halen voor de zomer, dus daar had ik niet veel moeite mee. Er stond ook een aardig stukje over de E3.
Ik denk wel dat ik dit blad, als het vaker gaat uitkomen, ga kopen. Op Cubezone wordt N gamer trouwens besproken: http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=10671

Misschien herkennen jullie het volgende ook. Het spelen van een bepaald spel hangt bij mij altijd samen met een bepaalt jaargetijde. Zo heb ik Medal of Honour gekocht rond de winter, maar als ik het nu speel, lijkt het alsof ik het nu minder leuk vind dan in de winter. Ik heb gewoon dat gevoel niet bij een spel dan dat ik had wanneer ik het in de winter speelde. Ik speelde vaak een deathmatch met mijn buurjongen in dat ene haventje met die twee bruggen, dat level straalt gewoon een donker, koud, guur gevoel uit.
Ik beleef zo'n zelfde gevoel nu met FIFA 2003, dat ik sinds kort heb. Ik speelde vroeger ook altijd World Cup '98 met mijn buurjongen in de vakantie.
Maar misschien is het ook wel zo, dat ik moh:fl nu niet speel omdat ik het heb uitgespeeld en dat ik het wel voorgezien heb. De gamecube is natuurlijk niet zo oud en in augustus viert mijn gamecube zijn eerste verjaardag.

Ik las net trouwens een release lijst, maar ik zag niet echt veel (voor mij)interessante games, viel me toch een beetje tegen...

Nog een klein vraagje voor de Gameboy player bezitters: als je nu een oud gameboy spelletje, bijvoorbeeld 'Mario land 1' :*) , in je gameboy player stopt, steekt die er dan uit, netzo als bij de GBA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Dat gevoel heb ik soms ook wel, Max Payne speel ik ook bijna alleen in de winter :)

Verder wil ik even zeggen dat er meer mensen in #nintendo (@irc.tweakers.net) _moeten_komen :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 04 juli 2003 @ 15:15:
[...]
issie vet? issie dope? is het DOPE SHIT??? /brainpowermodus

TELL US!!!
Hij is erg goed :)
Lekker moeilijk. Patronen uitvinden van vijanden is niet alleen bij eindbazen nodig, ook bij de gewone vijanden. Het vechten is echt heel leuk en de puzzels maken ook lekker veel gebruik van je special powers. Kweet nog niet hoe lang het is, maar is door de moeilijkheid en puntensysteem iig leuk genoeg voor fftjes.

Edit: Viewtiful Joe voor de minder oplettenden onder ons :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2003 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

spaceboy schreef op 04 July 2003 @ 22:07:
[...]

Haha! Ah joh, da's toch ook mooi!!! :*)
Zo'n mooie poster van Smash Bros Melee. Lekker uitprinten! Mooi op A4 formaat en ophangen maar! En het mooie is: je kunt hem VAKER uitprinten!! WAAAAUUUW!! (* spaceboy rent nu naar www.nintendo-vip.nl om een paar mooie pdf-posters uit te zoeken) :D
Ja, lach me maar uit ;(
Maar ik heb tenminste wel allemaal mooie Nintendo-posters op m'n kamer hangen nu! HA! ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

NvE schreef op 05 July 2003 @ 02:26:
Dat gevoel heb ik soms ook wel, Max Payne speel ik ook bijna alleen in de winter :)

Verder wil ik even zeggen dat er meer mensen in #nintendo (@irc.tweakers.net) _moeten_komen :)
Jah ik kom er wel eens maar dan is er geen hond. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Omdat er nooit iemand is? Ik ben er zowat altijd maar d'r is echt geen fuck te doen.. Ook al is het mijn channel. MaRc0 & Lamsh zitten altijd te idlen. Waar Lamsh nu heen is weet ik niet echt :+ :X.

Dus ik vraag jullie het een beetje actief te maken :+ :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren ging ik zelda doen, beginnen bij forsaken forrest ofzo en aan 1 stuk doorgespeeld, 2,5 uur ofzo.
kwam ik bij de eindbaas, die plant, duurde lang voor ik die gehaald had, krijg ik filmpje. loopt me cube vast in het filmpje :(
kan ik dus fijn alles opnieuw gaan spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:04
Switch schreef op 05 July 2003 @ 10:57:
Omdat er nooit iemand is? Ik ben er zowat altijd maar d'r is echt geen fuck te doen.. Ook al is het mijn channel. MaRc0 & Lamsh zitten altijd te idlen. Waar Lamsh nu heen is weet ik niet echt :+ :X.

Dus ik vraag jullie het een beetje actief te maken :+ :X.
Ik ben er nu..dusseh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Weh... Heb ik Resident Evil gekocht, looptie slecht :?
Het spel werkt ok, het lopen enzo, maar bij filmpjes loopt het slecht.
Bijvoorbeeld het filmpje waarin Jill voor het eerst een zombie ziet en als die andere figuur die zombie neerschiet. Daarin zorgen camerapositieveranderingen :P voor een pauze..
Erg vervelend, weet iemand of dit hoort?
Ik kan er zo snel niets over vinden...

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zoals ik al zei op irc jah dit hoort. :) Zit gewoon in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mijn vraag is net beantwoord door schnumi mbv, jaja, #nintendo @irc.tweakers.net < Reclame :P

Nu ga ik weer RE spelen >:)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb vandaag eens Splinter Cell voor de cube gespeeld. Ga er morgen nog wel eens wat meer mee uitproberen, maar mijn eerste indruk: mja.. :/. Ik vind 't op 't eerste gezicht niet echt lekker spelen, de besturing van met name de camera werkt echt niet lekker (is ook net tegenovergesteld qua richting als ik gevoelsmatig zou verwachten). De graphics zijn wel redelijk, alhoewel ik niet alles even fraai vind gedaan en de framerate is nogal variabel (soms helemaal smooth, soms ineens heel schokkerig, zelfs in een en dezelfde ruimte). De kwaliteit van de filmpjes vind ik vrij matig.

Qua gameplay heeft 't mij ook nog niet echt kunnen grijpen, ik vind 't wel erg irritant dat je soms wel heel precies bepaalde dingen moet uitvoeren en dat je anders weer 'mission failed' krijgt en overnieuw kunt beginnen.
En wat ik helemaal dubieus vond: toen ik de tutorial had afgerond, kreeg ik de mogelijkheid om te saven. Dat deed ie dus netjes zo leek het, vervolgens kreeg ik ineens het gamecube opstart logo weer voor m'n neus: de cube was dus spontaan gereset! Ik weet niet of dat vaker voorkomt bij dit spel, maar zoiets schept weinig vertrouwen..

't Valt me trouwens op dat dit ook weer zo'n spel is dat heel veel disk-access lijkt te hebben, wat soms tot gevolg heeft dat er nogal wat enge geluiden uit de drive van m'n cube komen. Ik merk dat met name een aantal third-party spellen hier last van hebben (heb 't bij Burnout 2 en Enter the Matrix ook al gemerkt) en dat first party games (Zelda, Eternal Darkness) veel minder hoorbaar de schijf benaderen. Het lijkt ook wel of die hoge disk activiteit soms het vastlopen van de cube bij mij tot gevolg heeft, ik kreeg tenminste bij Burnout 2 wel eens een foutmelding dat er iets echt mis was (moest de cube uit en weer aanzetten om verder te kunnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja misschien een beetje slordig geprogrammeert. :) Als de data bijv te ver uit elkaar staat moet de laser constant heen en weer dat kan ook een behoorlijk lawaai opleveren :)

[ Voor 55% gewijzigd door schnumi op 06-07-2003 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voetbalfans, uw beden zijn verhoord!

Markeer 26 September in je agenda want dan is het zover: Winning Eleven 7 (PAL).

Ok, dat was het. Bedankt voor uw tijd. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

vet waar heb je die info vandaan? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 06 July 2003 @ 00:58:
vet waar heb je die info vandaan? :9~
Van een website die nu harstikke down is :P

www.gameplay.com (alleen de index werkt B))

Wel raar dat er nog geen officiële aankondiging voor is (zal nog wel komen dan..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

laten we het hopen. :) Zie je maar goed dat ik hem geimporteerd heb daardoor zijn ze toch maar overstag gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Het staat er toch echt dattie komt!

http://shop.gameplay.co.u...ge.asp?ProductCode=GC0331

Pro evolution soccer 3, en zo snel al!

Mogen al de voetbalfans de importeurs toch dankbaar zijn ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Deddiekoel op 06-07-2003 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat het waar is, maar ja, of zo'n online shop te vertrouwen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hmm, ik wacht nog even op een officiele aankondiging, van PES2 heb ik namelijk ook meerdere keren gelezen dat ie PAL op de GC zou verschijnen (stond onder andere op www.issextreme.com). Nu staat er trouwens op die site dat de PS2 versie van PES3 pas op 1 november uitkomt en de Japanse versie op 7 augustus...

Grab shell dude!

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.