Ik heb het blad vandaag ook gekocht, leest lekker. Er stonden misschien wat oudere games in, zoals Metriod Prime en Zelda: TWW, maar ik moet toch nog steeds Metriod en wat andere (afgeprijste)games gaan halen voor de zomer, dus daar had ik niet veel moeite mee. Er stond ook een aardig stukje over de E3.
Ik denk wel dat ik dit blad, als het vaker gaat uitkomen, ga kopen. Op Cubezone wordt N gamer trouwens besproken:
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=10671
Misschien herkennen jullie het volgende ook. Het spelen van een bepaald spel hangt bij mij altijd samen met een bepaalt jaargetijde. Zo heb ik Medal of Honour gekocht rond de winter, maar als ik het nu speel, lijkt het alsof ik het nu minder leuk vind dan in de winter. Ik heb gewoon dat gevoel niet bij een spel dan dat ik had wanneer ik het in de winter speelde. Ik speelde vaak een deathmatch met mijn buurjongen in dat ene haventje met die twee bruggen, dat level straalt gewoon een donker, koud, guur gevoel uit.
Ik beleef zo'n zelfde gevoel nu met FIFA 2003, dat ik sinds kort heb. Ik speelde vroeger ook altijd World Cup '98 met mijn buurjongen in de vakantie.
Maar misschien is het ook wel zo, dat ik moh:fl nu niet speel omdat ik het heb uitgespeeld en dat ik het wel voorgezien heb. De gamecube is natuurlijk niet zo oud en in augustus viert mijn gamecube zijn eerste verjaardag.
Ik las net trouwens een release lijst, maar ik zag niet echt veel (voor mij)interessante games, viel me toch een beetje tegen...
Nog een klein vraagje voor de Gameboy player bezitters: als je nu een oud gameboy spelletje, bijvoorbeeld 'Mario land 1'

, in je gameboy player stopt, steekt die er dan uit, netzo als bij de GBA?