Ah okee, dank jejOzh schreef op 29 June 2003 @ 18:13:
[...]
Dat geeft aan hoever 'naar voren geschoven' je team speelt. Dus het meest linker (als je thuis speelt. Pfff, lekker handig uitgelegd weer...) blokje = het meest verdedigend en het meest rechter (puntige) blokje is het meest aanvallend. Standaard wordt dat automatisch aangepast maar je kunt het ook handmatig veranderen tijdens de wedstrijden mbv L/Z en pijltje naar boven van de vierpuntsdruktoets. In je 'opstelling' scherm kun je dit veranderen van automatisch naar handmatig, weet uit m'n hoofd alleen even niet welke optie dat is (check gamefaqs ff daarvoor).
Volgens mij heb ik toch echt ergens op cube-europe ofzo gelezen dat ze het spel ook voor de gamecube weer wouden uitbrengen. Laten we het in iedergeval hopen.Ja idd... WE 7 zal hoogstwaarschijnlijk niet op de Cube uitkomen. Bij de aankondiging was er geen spoor van het GC logo iig. WE 6 blijft me nog wel even boeien denk ik al ziet WE 7 er wel een paar tikkies beter uit.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Als we toch aan het hopen zijn, dan maar meteen hopen op een PAL release =)schnumi schreef op 29 juni 2003 @ 20:28:
[...]
Volgens mij heb ik toch echt ergens op cube-europe ofzo gelezen dat ze het spel ook voor de gamecube weer wouden uitbrengen. Laten we het in iedergeval hopen.
Grab shell dude!
Anoniem: 60967
dan is het je toch zeker ook wel opgevallen dat ze mario kart64 aan het spelen waren zonder n64?
xbox is ideaal voor emu's
Heiligschennis!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
DAN NOG! foei!!! FOEI!!!!!!!Anoniem: 60967 schreef op 29 June 2003 @ 20:42:
dan is het je toch zeker ook wel opgevallen dat ze mario kart64 aan het spelen waren zonder n64?xbox is ideaal voor emu's
Anoniem: 51765
Die X-Box was de Nintendo retro-machine 
Ik heb er Final Fight 3 op gespeeld (was helaas enige vechtspel erop
) en er is erg veel Super Mario Kart en Mario Kart 64 op gespeeld. Die kleine X-Box controllers zijn prima voor snes spellen 
Niet zo bekrompen allemaal, Sonic is ook welkom bij Nintendo, X-Box vind ik na gisteren ook een stuk stoerder dan eerst. Emu's draaien op een console is toch wel heel erg leuk
Ik heb er Final Fight 3 op gespeeld (was helaas enige vechtspel erop
Niet zo bekrompen allemaal, Sonic is ook welkom bij Nintendo, X-Box vind ik na gisteren ook een stuk stoerder dan eerst. Emu's draaien op een console is toch wel heel erg leuk
ik hoop dat ze binnenkort een goeie soepele n64 emu vinden voor alle spellen, zou graag pilotwings nog eens willen doen (en starfox en de oude mario party's etc)
heel dat modden is alleen nog best een gedoe.
http://www.metroidprime2.com/ <- whehehe
heel dat modden is alleen nog best een gedoe.
http://www.metroidprime2.com/ <- whehehe
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 29-06-2003 20:59 ]
Anoniem: 40554
Def jam vendetta is echt een vet spel !!
een aanrader dus ...
en op een omgebouwde xbox kun je een helehoop
een aanrader dus ...
en op een omgebouwde xbox kun je een helehoop
Kewle party gasten ...
raar dat de gemiddelde leetijd tog hoger ligt dan 20 (schat ik)
This is the Way.
die is idd heel stoer!
maar stom van nintendo enzo dat ze die nog niet hebben geregged...
JA HOOR! Als ik er eens niet bij ben gaan ze volop zitten Mario Karten, stelletje honden! 
Deze al voorbij gekomen? Cube mishandeling
Hoe durven ze, wel leuk dat ie het nog deed na dat autoritje 

Deze al voorbij gekomen? Cube mishandeling
![]() Handige F-Zero post met veel info, links naar filmpjes ed, voor potentiële F0 kopers zeker de moeite waard om te lezen. Screenshots die ik nog niet kende (klikbaar): ![]() ![]() ![]() • Game Info Titel: F-Zero GX/AX Google - HGCTS Developer: Amusement Vision | Publisher: Nintendo Genre: Racing (futuristisch, arcade) Release date: JPN: 25/07/2003 - USA: 27/08/2003 - EUR: oktober 2003 Media: Trailer | Screenshots |
*bloost*
Metroid Prime 2 gaat geen Metroid Prime 2 hetendaFubar schreef op 29 June 2003 @ 21:16:
maar stom van nintendo enzo dat ze die nog niet hebben geregged...
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
SJEZUS, ik ben mezelf wel onwijs voor lul aan het zetten hiero de afgelopen paar dagen... christus...D³ schreef op 29 juni 2003 @ 21:24:Prime 2 gaat geen Metroid Prime 2 heten
het zalle de biertjes en vrouwen wel weze
Anoniem: 5577
sure dafubar 
Kijk dit bewijst maar dat nintendo absolute topkwaliteit levertD³ schreef op 29 June 2003 @ 21:24:
Deze al voorbij gekomen? Cube mishandelingHoe durven ze, wel leuk dat ie het nog deed na dat autoritje
[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 29-06-2003 22:00 ]
Is op elke cubeparty totnutoe zo hoor. Kgeloof dat mijn broertje de enige onder de 18 was, die heeft flink kont geschopt met smash brothers en kheb een hoop Ikaruga met 'm gespeeldHIValicious schreef op 29 juni 2003 @ 21:14:
Kewle party gasten ...
Kan ik eigenlijk maar 1 ding op zegge: had je maar moeten komenD³ schreef op 29 juni 2003 @ 21:24:
JA HOOR! Als ik er eens niet bij ben gaan ze volop zitten Mario Karten, stelletje honden!
[...]
We hebben alle3 de Mario Karts gedaan, de snes en de n64 versie op de xbox, de gba versie op 2 gelinkte gb players
Ff een vraagie, Nintende zei dat het draadloze controllers zou ondersteunen.. heb er nog geeneen gezien
Wanneer worden die gereleased?

De cube heeft al een draadloze controller hoor, de Wavebird. Werkt perfect en is overal wel te koop/te bestellen. Is alleen redelijk duur, 40/50 euro ofzo dacht ikBooth schreef op 29 June 2003 @ 22:14:
Ff een vraagie, Nintende zei dat het draadloze controllers zou ondersteunen.. heb er nog geeneen gezienWanneer worden die gereleased?
Ik denk dat je de Wavebird bedoelt, en die is er al een hele tijd hoorBooth schreef op 29 June 2003 @ 22:14:
Ff een vraagie, Nintende zei dat het draadloze controllers zou ondersteunen.. heb er nog geeneen gezienWanneer worden die gereleased?
kost €45 en werkt perfect met alle spellen
This space is occupied
Anoniem: 81784
Dat was al een feit toen de openings wedstrijd van jou tegen mij gewonnen werd door ondergetekende.........BTW Ik lig al uit mijn eigen WE6 toernooi...
(overigens verloor ik in de halve finale)
OkAnoniem: 51765 schreef op 29 June 2003 @ 22:22:
[...]
De cube heeft al een draadloze controller hoor, de Wavebird. Werkt perfect en is overal wel te koop/te bestellen. Is alleen redelijk duur, 40/50 euro ofzo dacht ik
Is dat eigenlijk over het algemeen bij de NGC?Anoniem: 51765 schreef op 29 June 2003 @ 22:03:
Is op elke cubeparty totnutoe zo hoor. Kgeloof dat mijn broertje de enige onder de 18 was, die heeft flink kont geschopt met smash brothers en kheb een hoop Ikaruga met 'm gespeeld
Kan ik eigenlijk maar 1 ding op zegge: had je maar moeten komen
We hebben alle3 de Mario Karts gedaan, de snes en de n64 versie op de xbox, de gba versie op 2 gelinkte gb players
Ik ben 19 ... * NoTimeRemains vraagt: en jullie?
dat had ik ook wel willen doen...
Jammer dat die partys altijd zover weg zijn ...
This is the Way.
op mn id kaart staat dat ik 20 ben, ik betwijfel het alleen (wat heb ik dan toch gedaan de afgelopen 6 jaar??)
ff vraafje tussendoor 
Hoe zijn cube spellen te spelen op een breedbeeld tv? Is de cube daarvoor ingesteld of moet je zelf het beeld van je tv weer op "vierkant" zetten?
Of is het ook te doen in breedbeeld modus? (hoe ziet dit er dan uit?)
Hoe zijn cube spellen te spelen op een breedbeeld tv? Is de cube daarvoor ingesteld of moet je zelf het beeld van je tv weer op "vierkant" zetten?
* GZ is ook 23, maar voelt zich geestelijk, net als daFubar ook een stuk jonger.
Vanochtend zitten klooien... Met Metroid Prime en Metroid Fusion. Ik wilde wel eens even Metroid van de NES spelen. Hup, GBA connection cable erin, selecteren bij MP en gaan. Constant een datalink error. 3 keer alle connecties nagekeken... Heel hard START + SELECT ingedrukt gehouden. Werkte constant niet. wat blijkt nu, zit de Metroid Fusion cassette in mijn GameBoy Player...

Enne Fatality, kijk voor Wave Race eens bij de MediaMarkt in Rotterdam, daar hadden ze die nog geloof ik. Ik weet niet waar je ergens woont... ?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Doe maar iets met de getallen 22, 14, 70 en 32. Voeg daarbij een random() van de termen "leeftijd", "sociaal ontwikkeld als iemand van", "geestelijke gesteldheid van een ..-jarige" en "ge-eikte levensverwachting omtrent de". Daarna komt het op uw creativiteit aan inzake het plaatsen van enkele relevante bij-, naam- en opvulwoorden.
Vb. * the_Omniscient is officieel 70 qua leeftijd, is sociaal ontwikkeld als iemand van 22 edoch draagt met zich mee de geestelijke gesteldheid van een 14-jarige, onderwijl zijn ge-eikte levensverwachting omtrent de 32 jaar heftig ontvluchtende.
Oftewel... Nintendo is niet kiddy. De kiddies worden gewoon steeds ouder.
Vb. * the_Omniscient is officieel 70 qua leeftijd, is sociaal ontwikkeld als iemand van 22 edoch draagt met zich mee de geestelijke gesteldheid van een 14-jarige, onderwijl zijn ge-eikte levensverwachting omtrent de 32 jaar heftig ontvluchtende.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
the_Omniscient schreef op 30 June 2003 @ 13:17:
Doe maar iets met de getallen 22, 14, 70 en 32. Voeg daarbij een random() van de termen "leeftijd", "sociaal ontwikkeld als iemand van", "geestelijke gesteldheid van een ..-jarige" en "ge-eikte levensverwachting omtrent de". Daarna komt het op uw creativiteit aan inzake het plaatsen van enkele relevante bij-, naam- en opvulwoorden.
Anoniem: 44947
Hoe oud moet ik me dan wel voelen 
Als excuus voer ik aan dat ik pas heel laat de wereld van het gamen heb ontdekt (mijn eerste "echte" spel was Monkey Island in 1994 ofzo, was toen "begin" 20. Daarvoor had ik wel eens een racespelletje met * voor het autootje en | | voor de weg gespeeld, of een of ander kaartspelletje, maar daar vond ik nooit veel aan).
Lange tijd uitsluitend point'n'click adventures gespeeld, sinds een jaar of twee ook RPGs, en consoles ziijn dus echt iets van de laatste paar maanden...
Als excuus voer ik aan dat ik pas heel laat de wereld van het gamen heb ontdekt (mijn eerste "echte" spel was Monkey Island in 1994 ofzo, was toen "begin" 20. Daarvoor had ik wel eens een racespelletje met * voor het autootje en | | voor de weg gespeeld, of een of ander kaartspelletje, maar daar vond ik nooit veel aan).
Lange tijd uitsluitend point'n'click adventures gespeeld, sinds een jaar of twee ook RPGs, en consoles ziijn dus echt iets van de laatste paar maanden...
Anoniem: 28906
even over die wavebird, heb hem ook al een tijdje, maar als een maat van mij MK:DA meeneemt dan start ie niet op met wavebird erin hoor, als ik hem eruit haal start ie wel op, maar kan het dus niet met wavebird spelen
= a known prob. Hij blijft dan hangen inderdaad. Laat je GC aanstaan en haal de receiver eruit en prik hem er weer in. Tadaaaa...!!Anoniem: 28906 schreef op 30 June 2003 @ 13:41:
even over die wavebird, heb hem ook al een tijdje, maar als een maat van mij MK:DA meeneemt dan start ie niet op met wavebird erin hoor, als ik hem eruit haal start ie wel op, maar kan het dus niet met wavebird spelen
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
kben 21 nu. Ik heb het idee dat onze kiddy console toch wel een redelijk volwassen publiek heeft
22 hier =)
Maar om mezelf nu 'volwassen publiek' te noemen...
Maar om mezelf nu 'volwassen publiek' te noemen...
Grab shell dude!
Kben 23.. en eigenlijk ben ik nog de enige van mn vrienden die spelletjes speelt (hetzij op een console of een pc) Maar t valt me wel altijd op dat die vrienden van mij nog steeds nieuwsgierig zijn naar m'n games
Zelfs mn pa komt nog regelmatig kijken (dankzij hem speel ik nu computerspelletjes! Het was hij die mij geintroduceerd heeft aan de MSX
) en staat er telkens weer verbaasd om hoe mooi de games zijn geworden.
lol, tis gewoon een GC fanboy![Nieuws] Interview nep-Metroid site maker
In het teken van meest nutteloze actie ooit op CubeZone, hebben wij de jongen van de nep Metroid site geinterviewd! Check!
Ja, je moet toch wat op een avond. Wij van CubeZone besloten de man achter de nep Metroid site op te zoeken (op MSN, dankzij een tip van Beantherio)! Het resultaat staat hieronder in dit uiterst interessante interview! Enjoy!
nickname: Teleblaze
from: New York, USA
CubeZone: Hey Teleblaze! Cool website! Nice joke!
Teleblaze: Thanks
CubeZone: So, the site! How did you get up with the idea?
Teleblaze: Well, I love Metroid Prime and I heard Retro (the developers) announced a sequel. So, one day I was fooling around with a domain site and typed in metroidprime2.com! To my suprise, it was available, so I registered it. Then, I thought it would be funny if I put "Only on Xbox," so I did. I almost have 3,000 visitors just because of that one picture! Anyway, I plan to turn the site into a Nintendo fan site!
CubeZone: What do you want to do with the fansite then, like make a guestbook, or also things like posting news, etc?
Teleblaze: I want to post news, review games and add some message boards or something similar. Eventually, I want the site to cover all the platforms equally and review all different kinds of games on all different kinds of gaming systems like the Playstation 2, the Gamecube, the Xbox and the Game Boy Advance!
CubeZone: But it wouldn't be a Metroid Prime site then, would it?
Teleblaze: It will probably start as just a Metroid Prime site but then expand to other areas. And then I'll get a main domain and MetroidPrime2.com will be used just for the Metroid Prime section.
CubeZone: Ah okay, oh our Dutch hackers guys also found some other pcs your made, hillarious with Sgigeru Miyamoto and others... you like making pictures like that?
Teleblaze: I didn't make the shigeru miyamoto one, I just uploaded it to show a friend!
CubeZone: But -seriously- aren't you affraid Nintendo will sue you or something?
Teleblaze: No, I bought the domain with intent to create a fansite. This was just something to amuse me for the day because I am moving, and, well, I need a good laugh. If they want the domain, I will gladly give it up!
CubeZone: How long did it take you to create the picture?
Teleblaze: Haha! Maybe ten minutes!
CubeZone: A lot of attention for 10 minutes of work!
Teleblaze: Yeah I got over 2500 unique hits today, and more than 5000 normal hits!
CubeZone: Well, you're making a multi-format site out of it, which console do you like best?
Teleblaze: I got all of them, and even 3 GameCubes! I have an affinity towards the Xbox simply because I like a lot of its games, however I definetly like the Gamecube and Playstation 2. My favorite would probably be the Game Boy Advance SP because its portability and abundance of games. My list would go something like: GBA, Xbox, GC, PS2. However, I like the PC the best out of all of them!![]()
CubeZone: Finally, what would you like to say to all our Dutch readers?
Teleblaze: Gamecube rules. And remember to check out the development of metroidprime2.com!
Door: Rob Koopman op 30-06-2003
This space is occupied
Ehhh, meer een GBA fanboy. De Cube staat 3e op zijn favo lijstje...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik ben trouwens 18.
Geestelijk misschien iets jonger nog gelukkig.
Me issa (net) 15 (Ja, ik heb pas Star Wars gezien
).
En de wavebird is een erg fijn apparaat. Ik haal er +/- 10 meter mee en dat door 2 vloeren en een paar muren
En de wavebird is een erg fijn apparaat. Ik haal er +/- 10 meter mee en dat door 2 vloeren en een paar muren
Ja doe maar.
Waarschuwing: lange post 
Ook een combinatie van natuurkunde en biologie zou niet verkeerd zijn voor je, namelijk hoe licht op het oog valt en hoe je hersenen dat interpreteren.
Nou heb ik momenteel niets beters te doen, dus ik ga het maar even uitleggen
Achterin de CRT monitoren zit een zogenaamde cathode. Vandaar de afkorting: Cathod Ray Tube. Als je hier stroom opzet met een grote sterkte dan begint het ding letterlijk electronen te schieten, richting de beeldbuis. Op het beeldbuis bevindt zich een laag die oplicht als er electronen tegenaan komen. Omdat het niet mogelijk is één beeld in één keer op te bouwen, wordt er van links naar rechts, van boven naar beneden gewerkt. Tussen de cathode en de buis zitten namelijk 2 spoelen die de straal kunnen richten dmv magnetische velden. De ene spoel regelt de horizontale richting, en de andere de verticale (dit is een versimpelde weergave, de monitoren van tegenwoordig zitten een stuk ingewikkelder in elkaar, maar ze zijn allemaal gebaseerd op dit principe). Door die 2 spoelen wordt de straal dus gericht van linksboven naar linksonder, waarbij steeds horizontale lijnen worden afgewerkt (zogenaamde scanlines). Nadat de straal aan de rechterkant zit, moet er weer terug worden bewogen naar de volgende lijn eronder, aan de linkerkant. Deze periode heet de horizontal blank. Als de straal zich helemaal rechtsonder bevindt, moet ie weer terug naar linksboven. De periode waarin dit gedaan wordt heet de vertical blank.
Je kunt programma's hierop synchronizeren, vandaar de naam hsync (die je over het algemeen weinig tegenkomt tenzij je een lowlevel programmeur bent) en vsync.
Omdat het beeld dus wordt opgebouwd van links naar rechts en van boven naar beneden, wordt de pixeldata dus ook serieel (en over het algemeen analoog bij CRT en ook LCD monitoren) naar de monitor gestuurd. Als je monitor op 60 Hz draait dan moet alles dus in 1/60e van een seconde gestuurd worden. Minder nog eigenlijk, aangezien in de hblanks en de vblanks niets wordt verstuurd, maar dat negeren we voor het gemak weer even.
Goed, dan komen we bij de opbouw van een frame op de videokaart. Meestal wordt er gerenderd in een zogenaamde backbuffer, terwijl de videokaart de frontbuffer naar het scherm stuurt. Dit is om het zien van hoe het scherm opgebouwd wordt te voorkomen, anders krijg je een vervelend knipperend beeld. Op een gegeven moment is de frameopbouw klaar, en dan de zojuist getekende backbuffer getoond worden.
Het mooiste is te wachten op de vblank (oftewel: vsync aan), zodat als de monitor met een nieuw beeld begint, hij ook gelijk de data van het nieuwe frame krijgt. Wacht je echter niet op de vblank, dan staat de electronenstraal ergens in het midden van het scherm. Als er dan ineens de data van het nieuwe frame komt, en het beeld wordt afgemaakt, dan is het bovenste deel van het beeld dus de oude frame, terwijl het onderste deel de nieuwe is.
Vandaar dat de "vsync" setting bestaat in videodrivers en in veel spellen.
Bij de monitor op 25 Hz zit je echter 1/25e van een seconde naar een stilstaand beeld te kijken. En in de volgende 1/25e van een seconde is het beeld ineens anders. Er is dus geen vloeiende overgang. Met andere woorden, het beeld lijkt schokkerig. Op de TV is dit over het algemeen niet echt te zien, omdat diezelfde motion blur zoals ik net beschreven heb ook in videocamera's zit verwerkt (echter in iets mindere mate). Ik neem aan dat je weleens in de bioscoop heb gezeten? In europa draaien de films over het algemeen op 24 fps. Maar omdat het zo'n groot doek is, is de relatieve afstand die de objecten in de film bewegen vrij groot, waardoor het ook schokkerig lijkt.
Een spel dat op 25 fps draait lijkt dus ook schokkerig te gaan. Niet als er niet veel veranderingen zijn, maar in een FPS als Quake of Unreal beweeg je snel en zijn er dus ook veel veranderingen. Je ziet dus echt wel dat het schokkerig gaat als je beweegt. Maar zou het spel nou in die 25 Hz 4 beelden renderen, en daar het gemiddelde van neemt (gesimuleerde motion blur) dan lijkt het ineens wel vloeiend te draaien (behalve dat de afhandeling van input over het algemeen wat trager lijkt te zijn)
En dan komen we terug op tearing, die ook goed te zien is bij een bewegend scherm. Als er dan veel veranderingen op het scherm zijn dan voelt het aan alsof het beeld knippert. Nee, goed zien kun je niet (tenzij de tearing optreedt door consequent te laat de nieuwe frame te laten zien met vsync aan, zodat je een streep ziet ergens bovenin je scherm, rond de 10e beeldlijn ofzo, maar dat terzijde)
lol, ga jij je eerst eens verdiepen in CRT monitoren, begin bijvoorbeeld eens uit te zoeken waar die afkorting voor staat.Anoniem: 34169 schreef op 27 June 2003 @ 18:17:
[...]
Dat is natuurlijk bullshit. Een frame wordt niet van boven naar beneden opgebouwd, maar in 1 keer helemaal weergegeven op je scherm.
Ook een combinatie van natuurkunde en biologie zou niet verkeerd zijn voor je, namelijk hoe licht op het oog valt en hoe je hersenen dat interpreteren.
Nou heb ik momenteel niets beters te doen, dus ik ga het maar even uitleggen
Achterin de CRT monitoren zit een zogenaamde cathode. Vandaar de afkorting: Cathod Ray Tube. Als je hier stroom opzet met een grote sterkte dan begint het ding letterlijk electronen te schieten, richting de beeldbuis. Op het beeldbuis bevindt zich een laag die oplicht als er electronen tegenaan komen. Omdat het niet mogelijk is één beeld in één keer op te bouwen, wordt er van links naar rechts, van boven naar beneden gewerkt. Tussen de cathode en de buis zitten namelijk 2 spoelen die de straal kunnen richten dmv magnetische velden. De ene spoel regelt de horizontale richting, en de andere de verticale (dit is een versimpelde weergave, de monitoren van tegenwoordig zitten een stuk ingewikkelder in elkaar, maar ze zijn allemaal gebaseerd op dit principe). Door die 2 spoelen wordt de straal dus gericht van linksboven naar linksonder, waarbij steeds horizontale lijnen worden afgewerkt (zogenaamde scanlines). Nadat de straal aan de rechterkant zit, moet er weer terug worden bewogen naar de volgende lijn eronder, aan de linkerkant. Deze periode heet de horizontal blank. Als de straal zich helemaal rechtsonder bevindt, moet ie weer terug naar linksboven. De periode waarin dit gedaan wordt heet de vertical blank.
Je kunt programma's hierop synchronizeren, vandaar de naam hsync (die je over het algemeen weinig tegenkomt tenzij je een lowlevel programmeur bent) en vsync.
Omdat het beeld dus wordt opgebouwd van links naar rechts en van boven naar beneden, wordt de pixeldata dus ook serieel (en over het algemeen analoog bij CRT en ook LCD monitoren) naar de monitor gestuurd. Als je monitor op 60 Hz draait dan moet alles dus in 1/60e van een seconde gestuurd worden. Minder nog eigenlijk, aangezien in de hblanks en de vblanks niets wordt verstuurd, maar dat negeren we voor het gemak weer even.
Goed, dan komen we bij de opbouw van een frame op de videokaart. Meestal wordt er gerenderd in een zogenaamde backbuffer, terwijl de videokaart de frontbuffer naar het scherm stuurt. Dit is om het zien van hoe het scherm opgebouwd wordt te voorkomen, anders krijg je een vervelend knipperend beeld. Op een gegeven moment is de frameopbouw klaar, en dan de zojuist getekende backbuffer getoond worden.
Het mooiste is te wachten op de vblank (oftewel: vsync aan), zodat als de monitor met een nieuw beeld begint, hij ook gelijk de data van het nieuwe frame krijgt. Wacht je echter niet op de vblank, dan staat de electronenstraal ergens in het midden van het scherm. Als er dan ineens de data van het nieuwe frame komt, en het beeld wordt afgemaakt, dan is het bovenste deel van het beeld dus de oude frame, terwijl het onderste deel de nieuwe is.
Vandaar dat de "vsync" setting bestaat in videodrivers en in veel spellen.
Goed, komen we op hoe de hersenen een beeld interpreteren. Je hebt helemaal gelijk dat onze hersenen de beelden 'bewerken' met een 'refreshrate' van 25 Hz. Echter, het licht dat in je ogen valt wordt in die 1/25e van een seconde geaccumuleerd. Zie het als een foto van een bewegend object: bij een te korte sluitingstijd krijg je een donker maar scherp beeld. Bij een te grote sluitingstijd wordt het overbelicht en zie je een straal achter het bewegende object, motion blur dus. Zo ook bij ogen. In die 1/25e van een seconde zit je niet constant naar hetzelfde beeld te kijken, maar al het licht dat in die 1/25e seconde in je oog valt wordt dus verwerkt.Gebeurt het wel van boven naar beneden dan maakt het nog geen fuck uit omdat het waarschijnlijk in <20ms gebeurd, wat je dus nooit kan waarnemen
Bij de monitor op 25 Hz zit je echter 1/25e van een seconde naar een stilstaand beeld te kijken. En in de volgende 1/25e van een seconde is het beeld ineens anders. Er is dus geen vloeiende overgang. Met andere woorden, het beeld lijkt schokkerig. Op de TV is dit over het algemeen niet echt te zien, omdat diezelfde motion blur zoals ik net beschreven heb ook in videocamera's zit verwerkt (echter in iets mindere mate). Ik neem aan dat je weleens in de bioscoop heb gezeten? In europa draaien de films over het algemeen op 24 fps. Maar omdat het zo'n groot doek is, is de relatieve afstand die de objecten in de film bewegen vrij groot, waardoor het ook schokkerig lijkt.
Een spel dat op 25 fps draait lijkt dus ook schokkerig te gaan. Niet als er niet veel veranderingen zijn, maar in een FPS als Quake of Unreal beweeg je snel en zijn er dus ook veel veranderingen. Je ziet dus echt wel dat het schokkerig gaat als je beweegt. Maar zou het spel nou in die 25 Hz 4 beelden renderen, en daar het gemiddelde van neemt (gesimuleerde motion blur) dan lijkt het ineens wel vloeiend te draaien (behalve dat de afhandeling van input over het algemeen wat trager lijkt te zijn)
En dan komen we terug op tearing, die ook goed te zien is bij een bewegend scherm. Als er dan veel veranderingen op het scherm zijn dan voelt het aan alsof het beeld knippert. Nee, goed zien kun je niet (tenzij de tearing optreedt door consequent te laat de nieuwe frame te laten zien met vsync aan, zodat je een streep ziet ergens bovenin je scherm, rond de 10e beeldlijn ofzo, maar dat terzijde)
Stel je monitor draait op 60Hz. De tijd om een beeld te genereren is dus 1/60e seconde. Maar als het spel draait op bijvoorbeeld 57 fps, dan is dat te langzaam om elke frame te updaten. Als vsync aanstaat moet er gewacht worden op de vblank. Als de eerstvolgende vblank optreedt is het beeld nog niet klaar, dus dan moet er gewacht worden op de volgende vblank. Met als resultaat dat elke 2 frames een nieuwe wordt getoond, waardoor je maar 30 beeldjes per seconde draait.Lekker wazigSorry maar dit deel begrijp ik niet helemaal...
Heeft verder geen zin om dat nog te gaan uitleggen als je de basis ook niet snapt, dus dat zal ik verder maar achterwege latenZelfde verhaal als hierboven.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik ben 21...meer geestelijk heb ik 't gevoel dat ik nog geboren moet worden 
Speel de laatste tijd weinig op me cube, maar kwam er wel achter dat ik inmiddels al 10 spellen in t jaar dat ik mijn cube heb heb gekocht, veel moeten er nog uitgespeeld worden...
Eens kijken wat mijn volgende aanschaf gaat worden...

Speel de laatste tijd weinig op me cube, maar kwam er wel achter dat ik inmiddels al 10 spellen in t jaar dat ik mijn cube heb heb gekocht, veel moeten er nog uitgespeeld worden...
Eens kijken wat mijn volgende aanschaf gaat worden...
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
.oisyn thanks voor je uitleg man 

Spel ziet er echt steeds beter uit
mijn volgende aanschaf wordt fzero of viewtiful joe, nog meer mensen die erg op joe zitten te wachten? ik heb het gevoel dat het wel meevalt hier (behalve meneer lamsh dan
)

Spel ziet er echt steeds beter uit
mijn volgende aanschaf wordt fzero of viewtiful joe, nog meer mensen die erg op joe zitten te wachten? ik heb het gevoel dat het wel meevalt hier (behalve meneer lamsh dan
Ik heb gisteren de demo van Viewtiful Joe een stukje gespeeld. Toch wel een soepele game hoor. Ik snapte er nog maar weinig van maar ik moet die game zekerrrr hebben!
Wanneer komtie US en PAL uit?
Wanneer komtie US en PAL uit?
sjeck de start post
This is the Way.
Misschien een stomme vraag maar waarom zou ik met m'n wavebird door 2 vloeren en een paar muren heen willen gamen?NvE schreef op 30 June 2003 @ 21:54:
Me issa (net) 15 (Ja, ik heb pas Star Wars gezien).
BTW, rajackar is 22
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Omdat het kanrajackar schreef op 01 July 2003 @ 10:10:
[...]
Misschien een stomme vraag maar waarom zou ik met m'n wavebird door 2 vloeren en een paar muren heen willen gamen?
* Deddiekoel is 25 and counting
Ik heb er weinig verstand van maar is het niet zo dat het bewijs hiervoor al geleverd wordt als je een monitor op film zet.
Dan zie je toch ook altijd balken van boven naar beneden lopen
Of is dat weer wat anders

Verder een leuk en interesant verhaal, thnx for the info
* volder is 25 And counting
Anoniem: 2856
Foto's van da party zien er gaaf uit!
Hebben jullie allemaal de Equip gekocht? Dat is een speciale uitgave van het blad Edge waarin ze de verschillende game platformen behandelen. Deze keer gaat het dus over de Gamecube. Ze behandelen vooral de marketing van Nintendo, erg interessant allemaal!
* Anoniem: 2856 is net 23 geworden, hoezee!
Hebben jullie allemaal de Equip gekocht? Dat is een speciale uitgave van het blad Edge waarin ze de verschillende game platformen behandelen. Deze keer gaat het dus over de Gamecube. Ze behandelen vooral de marketing van Nintendo, erg interessant allemaal!
* Anoniem: 2856 is net 23 geworden, hoezee!
Interessante post .oisyn, zo leer je nog eens wat. Uitgaande dat het ook allemaal klopt natuurlijk.
Gaan er nog mensen naar de Power unlimited awards op vrijdag in Utrecht?
Ik wilde vandaag kaartjes halen, is het precies toevallig dezelfde dag uitverkocht.
Jammer, had iets eerder moeten zijn, volgend jaar beter.
* Slurpie Blauw zucht eens even heel diep en typt het getal 26 in... zijn leeftijd
Ik wilde vandaag kaartjes halen, is het precies toevallig dezelfde dag uitverkocht.
* Slurpie Blauw zucht eens even heel diep en typt het getal 26 in... zijn leeftijd
[ Voor 13% gewijzigd door Slurpie Blauw op 01-07-2003 11:22 ]
Ik ga vrijdag naar de PU awards met 5 vrieden, ook nog mee doen met de open halo tournamentGoudstof schreef op 01 July 2003 @ 11:16:
Interessante post .oisyn, zo leer je nog eens wat. Uitgaande dat het ook allemaal klopt natuurlijk.![]()
Ik wilde vandaag kaartjes halen, is het precies toevallig dezelfde dag uitverkocht.![]()
* Collaborator zucht eens even heel diep en typt het getal 26 in... zijn leeftijd
ik had de kaartjes al een maand ofzo
I am almost 16 (thursday)
This space is occupied
offtopic:
Nog bedankt voor de save-game~!!
Nog bedankt voor de save-game~!!
En ik is 17.
Ik wilde nog wel naar de PU-awards, maar ik kan thuis ook wel game.
En dan moet ik nog naar Utrecht.
Komen er binnenkort nog mooie spellen uit, volgens mij niet echt he.
Weet iemand dan anders nog een paar mooie aanbiedingen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
GVD nu hierheen komen met een EU disc waarveel meer op staat als die Japanners krijgen ...By Cube-Europe.nl
News: New Demo Disc in Japan
Those lucky Japanese will be getting a demo disc featuring many games nearing release.
Nintendo's new demo disc, released in Japan today, will feature playable sections of games nearing release in Japan such as Viewtiful Joe and Kero Kero King DX (?).
The disc will also feature movies of games shown at E3 like Kirby's Air Ride, F-Zero GX, and several others.
Also included is a 3 minute introductory video which goes over titles such as V-Rally 3 and Auto Modellista, as well as some recent Nintendo news.
Goed nieuws of slecht nieuws? Ik weet eigenlijk helemaal niet of die spellen goed waren of niet ...By Cube-Europe.nl
News: More Players Choice?
Apparently three new games will be added to the Players Choice selection.
Steve Platt, one of the forum moderators here at CE, has found, then posted in the forums that (according to the Gameplay website) that the games 007 Nightfire, Medal of Honor Frontline, and FIFA 2003 will all become new Players Choice games for the GameCube on 25/07/03.
This has yet to be confirmed by Nintendo or EA (who developed all the above) but if we get any confirmation from them we'll let you know.
Jeuj! Ik ben zo aan t w88 op FFBy Cube-Europe.nl
News: Final Fantasy Date
Final Fantasy gets a confirmed Europe release date. And no, it's not slipping into 2004...
After rumours that the new Final Fantasy game for the GameCube will be delayed until early 2004, Nintendo of Europe has confirmed that Crystal Chronicles will be released in Europe in December '03.
Fortunately, this means that all you RPG fans out there can get your grubby mitts on FF:CC in time for Xmas!
This is good news in more ways than one - Nintendo are actually starting to release games on-time! This can only be a good thing...
Leuk! Ik wil ook heel goedkoop ED kopen! Iemand wil uhm verkopen?Eternal Darkness wordt film

Silent Hill 3 en de demo disc...
This is the Way.
Inkoopactie ED in MM R'dam?Vanitas schreef op 01 July 2003 @ 12:04:
En ik is 17.
This is the Way.
Helaas voor jou, Silent Hill 3 gaat niet door
Anoniem: 19137
Is dit een leeftijdscontest geworden ?
* Anoniem: 19137 wordt over 2 weken 14
* Anoniem: 19137 wordt over 2 weken 14
edit:
sorry 41
sorry 41
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 19137 op 01-07-2003 12:24 ]
CybErvee is al grijs
en D-S nog niet maar had z'n studie wel allang af moeten hebben. Geeft ongeveer wel aan hoe oud ik ben. Ik denk dat ik inmiddels al te oud ben om ooit nog echt heel serieus (lees: saai) te worden. Spelletjes speel ik al vanaf de MSX tijd en het blijft gewoon geweldig om te doen. Hoewel ik er niet heel veel tijd aan besteed zal ik het zeker tot m'n dood blijven doen, zelfs al zou ik directeur Shell (hypothetisch
) worden.
.oisyn --> cool verhaal indien waar!

.oisyn --> cool verhaal indien waar!
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Anoniem: 75177
Heeft iemand die nieuwe trialer van Final Fantasy CC die op gamespot staat.
Durf het haast niet te zeggen maar ik ga al het 35st levensjaar in
Anoniem: 87741
* Anoniem: 87741 komt uit lurk mode 
Iemand die weet wanneer Viewtifull Joe PAL uitkomt?, net de demo gespeelt en het spel heerst zo erg
Iemand die weet wanneer Viewtifull Joe PAL uitkomt?, net de demo gespeelt en het spel heerst zo erg
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 87741 op 01-07-2003 13:48 ]
Hee, jij bent veel te jong voor een GameCube! Hup, naar de winkel voor een Xbox, en snel!Anoniem: 61283 schreef op 01 July 2003 @ 13:27:
ik ben pas 14ik voel me jong bij jullie ouwe oudjes
Grab shell dude!
Pas maar op met al die leeftijden, straks wordt de Gamecube gezien als een oude knarren console!
Nee, gamecube is kiddyAnoniem: 2856 schreef op 01 July 2003 @ 13:58:
Pas maar op met al die leeftijden, straks wordt de Gamecube gezien als een oude knarren console!

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
* Liegebeest is net 24
Zondag jarig en van m'n vriendin een GC+GBP+2xtra controllers gekregen (ze had net haar eerste loonstrookje gekregen
) w00t! Had ze nog Mario Party 4 gekocht en Harry Potter, tCoS voor haarzelf (yeah right! dat vind ik dus zo'n vet spel!)... Van m'n pa nog Eternal Darkness gekregen, maar die moet maar heel even wachten totdat ik zo keihard bij HP vast zit dat ik niet verder kom
Zondag jarig en van m'n vriendin een GC+GBP+2xtra controllers gekregen (ze had net haar eerste loonstrookje gekregen
Liege, liege, liegebeest!
* Pheno79 is 24 en nog steeds game addict

Het verschilt per spel. Er zijn spellen, zoals Eternal Darkness, die echt breedbeeld ondersteunen (anamorphic dus, net zoals dvd spelers dat doen). Dan kun je je breedbeeld tv dus op 16:9 zetten en heb je beeldvullend beeld zonder vervorming. Je moet daarbij wel handmatig de tv op breedbeeld zetten, de cube doet dat niet automatisch zoals een dvd speler dat meestal wel doet. Maar er zijn ook veel spellen die alleen 4:3 modus ondersteunen (bijv. Zelda) en daarbij heb je hetzelfde 'probleem' als bij elke 4:3 uitzending op een breedbeeld tv: óf je stelt je tv op 4:3 in en hebt onvervormd beeld maar links en rechts een dikke zwarte balk, óf je stelt je tv op een 'zoom' achtige modus in (mogelijkheden afhankelijk van je tv) met mogelijk vervorming of dat je een deel van het beeld mist (wat bij sommige spellen een probleem kan zijn, als er bijv. een stuk van een HUD dan net wegvalt).aapelite schreef op 30 juni 2003 @ 12:59:
ff vraafje tussendoor
De cube zelf heeft geen breedbeeld instelling, dus je kunt het niet (zoals bij de Xbox) in de instellingen van de cube zelf vastleggen.
* jasjenl is overigens 29, bijna 30..
[ Voor 4% gewijzigd door jasjenl op 01-07-2003 17:03 ]
Het schijnt dat je dan geen leven hebt volgens derden
Ik ben daar absoluut niet mee eens btw.
Effe iets ontopic: Op Blizzard staat dat starcraft ghost voor xbox ps2 en gc komt, dus niks xbox excl. zoals sommige geruchten gaan. Gelukkig, want het lijkt me een stoer spel. Het wordt ontwikkeld op de xbox en gepoort naar gc en ps2 van daaruit. Weer een leuke titel om op te wachten
Is dat magazine hier al te koop met die demo disc erbij of is dat het blad voor volgende maandHIValicious schreef op 01 July 2003 @ 12:17:
[...]
GVD nu hierheen komen met een EU disc waarveel meer op staat als die Japanners krijgen ...![]()
[...]
Goed nieuws of slecht nieuws? Ik weet eigenlijk helemaal niet of die spellen goed waren of niet ...
[...]
Jeuj! Ik ben zo aan t w88 op FFDat wordt echt een super game
[...]
Leuk! Ik wil ook heel goedkoop ED kopen! Iemand wil uhm verkopen?
[afbeelding]
Silent Hill 3 en de demo disc...
Anoniem: 11254
Heeft er iemand zo'n GBA<->NGC link kabel? Is een Nintendo kabeltje de moeite waard of kun je net zo goed een cheapo(toch wel weer €10...) 3rd party kabel nemen?
Ik heb zo'n kabel van Nintendo zelf. Hij kostte slechts 12,50€ bij de Intertoys.Anoniem: 11254 schreef op 01 July 2003 @ 18:48:
Heeft er iemand zo'n GBA<->NGC link kabel? Is een Nintendo kabeltje de moeite waard of kun je net zo goed een cheapo(toch wel weer €10...) 3rd party kabel nemen?
TCoScailin_coilleach schreef op 01 juli 2003 @ 14:22:
* GZ is net 24
Zondag jarig en van m'n vriendin een GC+GBP+2xtra controllers gekregen (ze had net haar eerste loonstrookje gekregen) w00t! Had ze nog Mario Party 4 gekocht en Harry Potter, tCoS voor haarzelf (yeah right! dat vind ik dus zo'n vet spel!)... Van m'n pa nog Eternal Darkness gekregen, maar die moet maar heel even wachten totdat ik zo keihard bij HP vast zit dat ik niet verder kom
[ Voor 50% gewijzigd door GZ op 01-07-2003 18:55 ]
Ik heb voor 2 euro die van big-ben. Je moet alleen voor je SP de zijkanten eraf moddenAnoniem: 11254 schreef op 01 July 2003 @ 18:48:
Ja doe maar.
Harry Potter and the Chamber of SecretsTCoSHP
Waar heb je het in hemelsnaam over? Ik zit echt te verzinnen maar ik kom nergens op
[ Voor 59% gewijzigd door ilyc op 01-07-2003 19:08 ]
Mijn leeftijd is 26; heb een Gamecube sinds drie weken! met één spel Zelda: The Wind Waker + bonus disk. Nu ben ik druk bezig om TWW uit te spelen!. Weet niet wat mijn volgende game word maar ik denk aan Metroid Prime.
Ik vind tot nu toe dat de Nintendo.nl site niet veel te bieden heeft ( sterren inleveren voor een screensaver of voor een kalender wat je zelf moet afdrukken
) .
Ik vind tot nu toe dat de Nintendo.nl site niet veel te bieden heeft ( sterren inleveren voor een screensaver of voor een kalender wat je zelf moet afdrukken
waar heb je die kunnen kopen?NvE schreef op 01 juli 2003 @ 18:59:
[...]
Ik heb voor 2 euro die van big-ben. Je moet alleen voor je SP de zijkanten eraf modden
het lijkt me namelijk wel leuk om wat te kloten maar ik heb er geen 10 euro voorover
* Capibara voelt zich bijna jong met nog maar 20 levensjaren achter de rug
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Zijn er hier trouwens mensen met NBA Street 2? De reviews op internet zijn vrij ok, maar is 't ook echt een topper??
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
De game is erg snel, spectaculair, soepel, kortom goed...als je van basketbal houdt.spaceboy schreef op 01 July 2003 @ 23:27:
Zijn er hier trouwens mensen met NBA Street 2? De reviews op internet zijn vrij ok, maar is 't ook echt een topper??
Dan zit je goed
hmm ik heb nba street 2 op de xkrot, en ik vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan
waarom? je hebt veel te veel toetsencombinaties, misschien dat dat op de gamecube wel wat fijner is, maar ik vind gewoon dat je TE VEEL moves hebt...
waarom? je hebt veel te veel toetsencombinaties, misschien dat dat op de gamecube wel wat fijner is, maar ik vind gewoon dat je TE VEEL moves hebt...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Free Record ShopCapibara schreef op 01 July 2003 @ 23:13:
[...]
waar heb je die kunnen kopen?
het lijkt me namelijk wel leuk om wat te kloten maar ik heb er geen 10 euro voorover
Ja doe maar.
ik ben vorige maand 27 geworden. Veel van mijn vrienden zijn ook (nog?) gamers, echter voornamelijk op de pc, een paar hebben een ps2. Ik had er bijna een zover dat ie een cube ging kopen, maar hij wacht op 'de' prijsdaling......*zucht*
offtopic:
Deddiekoel, dat WE tournooi waar je het over had.....was dat een eenmalig even evenment of doe je dat vaker? En zo ja is het open voor buitenstaanders?
Deddiekoel, dat WE tournooi waar je het over had.....was dat een eenmalig even evenment of doe je dat vaker? En zo ja is het open voor buitenstaanders?
10 second ninja DONE
Volgens mij maakt het niets uit. Ik heb een officiele maar zou liever een zwarte hebben voor bij mijn zwarte cube en gbasp...Anoniem: 11254 schreef op 01 juli 2003 @ 18:48:
Door het 'succes' van het eerste toernooi gaan we zeker op herhaling. Dit is voor mij vrij makkelijk aangezien ik nog steeds op een studentenhuis woon met 20 andere mannen. Om 6 deelnemers te vinden is dus niet zo moeilijk. Simonsscj woontin de buurt van Tilburg dus die is ff langs komen cruisen. Maar als je interesse hebt laat ik je weten wanneer we weer een toernooitje gaan doen!Sagat schreef op 02 July 2003 @ 00:32:
offtopic:
Ik zoek namelijk nog naar een simpel progje om standen enzo makkelijk bij te houden. WE6 heeft (volgens mij) nl. geen custom tournament mode.
[ Voor 52% gewijzigd door Deddiekoel op 02-07-2003 09:08 ]
By Cube-Europe.nl
News: Prince of Persia Details
Ubi Soft have announced new details for their upcoming Prince of Persia game.
Ubi Soft is currently developing the much anticipated Prince of Persia: The Sands of Time game. They have announced new details on the game today including many exciting features.
As the Prince progresses through the game his psychological state changes, at the beginning he is a simple bystander but he evolves into a more strategic character. This evolution will be expressed in the Prince's idle animations, however no specifics will have been given at present.
The Prince's growth will also be reflected by his clothes, at first he will be dressed like a solider but eventually the costume will become cut and torn. As the Prince rolls in the dust his trousers will begin to get dirty. If the player leaves the Prince idle for a while he will dust off his trousers. An image of his evolution can be found below, thanks to IGN.

LotR:tRotKBy Cube-Europe.nl
Release dates
Name
Speed Kings 14.07.2003
Dead To Rights 17.07.2003
Charlie's Angels:Full Throttle 18.07.2003
Dragons Lair 3D: Return To The Lair 25.07.2003
Freaky Flyers 25.07.2003
Lotus Challenge 25.07.2003
Top Angler 25.07.2003
Big Mutha Truckers July 2003
Tom & Jerry: War of the Whiskers July 2003
Futurama 11.08.2003
XGRA -Extreme Gravity Racing Association 22.08.2003
Product Number 03 29.08.2003
Super Bust a Move All Stars Aug 2003
True Crime: Streets of L.A. 19.09.2003
Cubivore 26.09.2003
Mace Griffin Bounty Hunter 26.09.2003
Soul Calibur 2 26.09.2003
Gladius Sep 2003
Harry Potter: Philospher Stone Sep 2003
Robotech: Battlecry Sep 2003
Auto Modellista U.S.-Tuned Q3 2003
Finding Nemo Q3 2003
Hunter: The Reckoning Q3 2003
Racing Simulation 3 Q3 2003
Super Bubble Pop Q3 2003
TransWorld Surf: Next Wave Q3 2003
Disney's Mickey Party 02.10.2003
Bulletproof Monk 03.10.2003
Harvest Moon: A Wonderful Life 03.10.2003
XIII 03.10.2003
The Hobbit 31.10.2003
Viewtiful Joe 31.10.2003
F-Zero GX Oct 2003
Kirby's Air Ride Oct 2003
Pitfall Harry Oct 2003
Pokémon Memory Magic Oct 2003
Star Wars: Rogue Squadron III Oct 2003
Urban Freestyle Street Soccer Oct 2003
Wrestlemania XIX Oct 2003
James Bond 007: Everything or Nothing 17.11.2003
1080º: Avalanche Nov 2003
Buffy the Vampire Slayer: Chaos Bleeds Nov 2003
Crash Nitro Kart Nov 2003
Conan: The Dark Axe Nov 2003
Harry Potter: Quidditch World Cup Nov 2003
Mario Kart: Double Dash Nov 2003
Prince of Persia: The Sands of Time Nov 2003
Pikmin 2 Nov 2003
RoadKill Nov 2003
The Simpsons: Hit and Run Nov 2003
TONKA Rescue Patrol Nov 2003
The Haunted Mansion Nov 2003
The Lord of the Rings:Return of the King Nov 2003
World Racing Nov 2003
Batman: Rise of Sin Tzu Dec 2003
Final Fantasy: Crystal Chronicles Dec 2003
Gotcha Force Dec 2003
Hot Wheels Highway 35:World Race Dec 2003
Mario Party 5 Dec 2003
Mario Golf: Toadstool Tour Dec 2003
Metal Gear Solid: The Twin Snakes Dec 2003
NHL Hitz Pro Dec 2003
SSX 3 - Out of Bounds Dec 2003
Spongebob Squarepants:BattleBikiniBottom Dec 2003
4x4 Evo 2 Q4 2003
AFL Live 2004 Q4 2003
Animaniacs: Hollywood Hijinx Q4 2003
Aquaman: Battle for Atlantis Q4 2003
Asterix & Obelix XXL Q4 2003
Billy Hatcher and the Giant Egg Q4 2003
Beyond Good And Evil Q4 2003
Clue Spree Q4 2003
Custom Robo Q4 2003
Crouching Tiger, Hidden Dragon Q4 2003
Capcom vs SNK: Chaos Q4 2003
City Racer Q4 2003
Dragonball Z Budokai Q4 2003
Disney's Extreme Skate Adventure Q4 2003
Dinotopia: The Sunstone Odyssey Q4 2003
Evolution Snowboarding Q4 2003
Frogger's Adventures: The Rescue Q4 2003
Fifa 2004 Q4 2003
Freestyle: Metal X Q4 2003
GrooveRider:Slot Car Thunder Q4 2003
GT Cube Q4 2003
Giftpia Q4 2003
Galidor:Defenders of the Outer Dimension Q4 2003
Haven: Call of the King Q4 2003
Jimmy Neutron Boy Genius:Jet Fusion Q4 2003
LMA Manager 2003 Q4 2003
Medabots Infinity Q4 2003
MTV Celebrity Deathmatch Q4 2003
Mr. Driller Drill Land Q4 2003
Madden NFL 2004 Q4 2003
Muppet Party Cruise Q4 2003
NARC Q4 2003
NBA Live 2004 Q4 2003
OC Racing Q4 2003
Resident Evil : Code Veronica X Q4 2003
Rainbow Six 3: Raven Shield Q4 2003
Sphinx Q4 2003
SpyHunter 2 Q4 2003
Spirits & Spells Q4 2003
Tennis Masters Series 2003 Q4 2003
Templar Q4 2003
The Italian Job Q4 2003
Tube Slider Q4 2003
Terminator 3: Rise of the Machines Q4 2003
Ultimate Muscle: The Kinnikuman Legacy Q4 2003
Wallace & Gromit: In Project Zoo Q4 2003

R:Racing Evolution

The Hobbit

This is the Way.
hmm die release dates hierboven zijn een beetje twijfelachtig:
ze noemen mario kart in nov
terwijl die in de US pas in december komt
ze noemen mario kart in nov
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Stel je niet aan johAnoniem: 75177 schreef op 01 July 2003 @ 13:14:
Heeft iemand die nieuwe trialer van Final Fantasy CC die op gamespot staat.
Ik kom even uit lurkmodus. Ik ben 37 en ik heb iets met Nintendo sinds eind jaren '80. Mijn vriendin is 35. We hebben 2 kids; 11 en 8. Iedereen is aan de Nintendo. We hebben 1 gamecube, 2 GBA's, 1 GBA SP, SNES, NES, 2 GBC's en verder nog een PS1 en een DC.
Hoezo "Nintendo is alleen voor kids"? Hmm? Nou?
Dude, where's my cube
nopeze noemen mario kart in nov
Lijkt op een wereldwijde release dan, vlug dat spel de deur uitschoppen voor de kerst heheMario Kart: Double Dash!!
Manufacturer: Nintendo
Arrival: 11/18/2003
Anoniem: 75177
Go, jouw situatie lijkt erg op die van mij. Ik heb ook 2 kinderen en een vrouw van 33 en met zijn allen vechten we om een cube, 2 GBS SP's en een US Snes met freeloader.
De volgende 35 jaar ga ik dat ook nog met veel plezier doen
De volgende 35 jaar ga ik dat ook nog met veel plezier doen
Jaa want je weet het, van 8 tot 80 en daarna val je buiten de doelgroep!
Een vriend/zakenpartner van me heeft een dochter van 2 jaar en hij heeft laatst een gba sp en een cube heeft gekocht, "voor haar" natuurlijk.
De laatste 3 maanden van dit jaar worden nogal duur als ik zo naar de release lijst kijk!
Een vriend/zakenpartner van me heeft een dochter van 2 jaar en hij heeft laatst een gba sp en een cube heeft gekocht, "voor haar" natuurlijk.
De laatste 3 maanden van dit jaar worden nogal duur als ik zo naar de release lijst kijk!
Dead to Rights lijkt me ook wel een geinig spelletje..
review van IGN:
Presentation 8.0
It's all about a good cop in the wrong place at the wrong time, and the directors have captured this ideal with near perfection. Some new alterations to game pacing seem awkward.
Graphics 7.0
Looks almost on par with the Xbox version, but the framerate, animation, and blocky characters should have been tuned.
Sound 7.0
Dead to Rights has a great movie-style soundtrack and sound effects to match. The voice acting doesn't fare as well.
Gameplay 8.0
So many baddies to brutally destroy, tons of guns, and a lot of levels. Disappointing choice to dumb down AI and difficulty.
Lasting Appeal 7.0
It'll probably only take you five or six hours to beat, but there's plenty of room for another try. Unlock all the disarms and mini-games if you dare!
OVERALL SCORE (not an average) 8.1
review van IGN:
Presentation 8.0
It's all about a good cop in the wrong place at the wrong time, and the directors have captured this ideal with near perfection. Some new alterations to game pacing seem awkward.
Graphics 7.0
Looks almost on par with the Xbox version, but the framerate, animation, and blocky characters should have been tuned.
Sound 7.0
Dead to Rights has a great movie-style soundtrack and sound effects to match. The voice acting doesn't fare as well.
Gameplay 8.0
So many baddies to brutally destroy, tons of guns, and a lot of levels. Disappointing choice to dumb down AI and difficulty.
Lasting Appeal 7.0
It'll probably only take you five or six hours to beat, but there's plenty of room for another try. Unlock all the disarms and mini-games if you dare!
OVERALL SCORE (not an average) 8.1
Zo, wat een lurkers komen er ineens uit hun schulp 
Jullie moeten vaker posten, zo blijft dit tenminste het populairste topic @ GoT!!!
Hmm, volgens die release-lijst is er dus weinig tot aan de herfst... Beetje jammer wel, in oktober heb je zo last van overkill, beetje spreiding had beter geweest...
Jullie moeten vaker posten, zo blijft dit tenminste het populairste topic @ GoT!!!
Hmm, volgens die release-lijst is er dus weinig tot aan de herfst... Beetje jammer wel, in oktober heb je zo last van overkill, beetje spreiding had beter geweest...
Grab shell dude!
Ik heb precies net m'n collectie cube-games uitgebreid naar de magische 10 met NBA Street 2. Heb 't nog maar effe gespeeld, maar dit is echt een fun game zeg! De graphics krijgen in alle reviews een 7 of 8 maar ik vind 't er heel behoorlijk uitzien. Moves zijn wel pretty hard, maar ach, heb je wat te doen. Misschien wel een goeie game voor een volgende cube-party?
DUNK-A-LICIOUS!!
(edit: ik zie dat mensen hier opeens posten hoe oud ze zijn, oke, doe ik effe mee, ik heb nu 25x de zon om de aarde zien gaan) (ofzoiets)
DUNK-A-LICIOUS!!
(edit: ik zie dat mensen hier opeens posten hoe oud ze zijn, oke, doe ik effe mee, ik heb nu 25x de zon om de aarde zien gaan) (ofzoiets)
[ Voor 18% gewijzigd door spaceboy op 02-07-2003 11:18 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Helaas is bekend geworden dat het een geintje is van het blad en dat er dus helemaal geen GC release van silent hill 3 aankomt
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
dat was idd al bekend ja ...rajackar schreef op 02 July 2003 @ 11:21:
[...]
Helaas is bekend geworden dat het een geintje is van het blad en dat er dus helemaal geen GC release van silent hill 3 aankomt
maar t ging me eigenlijk om de demo disc
This is the Way.
ach, we hebben toch Resident Evil en Eternal Darkness.rajackar schreef op 02 July 2003 @ 11:21:
[...]
Maar die heb ik al zo vaak uitgespeeld. Ik kan gewoon een paar uur op de bank gaan zitten met m'n ogen dicht en het hele spel in m'n hersen doorlopen.Goudstof schreef op 02 July 2003 @ 11:27:
[...]
ach, we hebben toch Resident Evil en Eternal Darkness.
hmmmm, nu ik dit zo lees klinkt het best eng.
* rajackar moet maar eens snel weer gaan doen alsof ie een leven heeft

Is dt bld dn al uit met die demo disc erbij ?????HIValicious schreef op 02 July 2003 @ 11:23:
[...]
dat was idd al bekend ja ...
maar t ging me eigenlijk om de demo disc
Die Demodisc komt er niet (in EU). dit is bevestigd door Nintendo, niet bij dat blad (van die cover)
This space is occupied
Dit topic is gesloten.