Met 6-hoekige moertjes 
Ik vind het ook maar een raar idee blijven ja.
Waar zet je zoiets in hemelsnaam neer...
Ik vind het ook maar een raar idee blijven ja.
Waar zet je zoiets in hemelsnaam neer...
Waar heb je dat plexiglas gekocht en hoe dik is het? ik heb wat geinformeerd, maar toen vroegen ze 45€ voor 1 m2 8mm plexi
Mithrandir schreef op 22 July 2003 @ 22:51:
[...]
Waar heb je dat plexiglas gekocht en hoe dik is het? ik heb wat geinformeerd, maar toen vroegen ze 45€ voor 1 m2 8mm plexi
0,8mm??Verwijderd schreef op 22 juli 2003 @ 23:05:
[...]
8 mm ?! Ik heb 1 m2 0,8 mm plexiglas. Ik heb het gehaald bij Mulitmate
[ Voor 69% gewijzigd door dstyle_nl op 22-07-2003 23:20 . Reden: foutjuh ]
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.
Ik heb drie nietjes per zijde erin geschoten om het voor tijdelijk vast te houden. De lijm moet het hem uiteindelijk doen. En geloof me, het is supersterk nu.frickY schreef op 23 July 2003 @ 08:43:
Had je overigens niet beter eerst alles kunnen beitsen/verven voordat je het in elkaar lijmde?
En gebruik je alleen lijm voor deze delen of doe je er voor de zekerheid ook nog 2 schiroeven door aan elke kant?
Volgens mij wordt dit een aardig groot ding. En aangezien je windows naar beneden kijken, lijkt het me dat je mobo onderin komt. Misschien heb je bovenin dan straks plek vij om een stel speakers in te bouwen?
Nee, die heb ik niet gebruikt. Misschien geen slecht idee. Bedankt voor de tip.McFizban schreef op 23 July 2003 @ 09:44:
Ik kan het op de foto niet zo goed zien, maar heb je ringetjes gebruikt om je plexi vast te zetten?
Zo voorkom je dat na verloop van tijd je plexi scheurtjes gaat vertonen rond de gaatjes.
Verwijderd
Of een firewall die dwars zit...Chriztiaan schreef op 23 July 2003 @ 21:55:
ik zie nog steeds alleen maar kruisjes....:(
Verwijderd
Ik heb dit ook een paar dagen gehad, maar vreemd genoeg zie ik de pics nu welVerwijderd schreef op 23 July 2003 @ 22:12:
[...]
offtopic:
Ik heb verder nog geen klachten over niet-werkende foto's gehad. Bij mij werken ze ook gewoon goed.
Kan zijn dat de FTP te traag is voor je. Wat voor verbinding heb je? Als de foto's namelijk teveel tijd nodig hebben om te laden, verschijnen er gewoon kruisjes.
Bovenop zit een klep die in zijn geheel geopend kan worden. Schanieren zitten er al aan. Een sluiting heb ik al, kwestie van eraan maken. Om er onderin bij te kunnen komen, kan ik zo een zij-paneeltje los halen. Daar hou ik al vanaf het begin rekening mee (bijvoorbeeld niet vast lijmen).Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 23:04:
[...]
/ on-topic
Ik vraag me af waar je straks je case wilt kunnen openen als ie klaar is? (of heb je dat al vermeldt?)
Dan hoef ik daar ook niet meer verder over na te denken._-= Erikje =-_ schreef op 24 July 2003 @ 18:33:
nee, lucht geleid trillingen, ook al zit het ingesloten tussen 2 plexi plaatjes, 't zou wel werken als je het in een vacuum zou doen
Als je het hele topic gevolgd had, was je het antwoord tegengekomen.
Dat doe je toch voordat je het plexi en de allu latjes erop gaan doen.Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 12:33:
[...]
Als je het hele topic gevolgd had, was je het antwoord tegengekomen.Dit gedeelte wordt straks in zijn geheel op de bandschuurmachine gezet en vervolgens geschuurd. Straks is het vlak en netjes recht.
Ik heb het plexiglas er alleen maar ingeplakt om het te proberen.Xavier schreef op 25 July 2003 @ 12:52:
[...]
Dat doe je toch voordat je het plexi en de allu latjes erop gaan doen.
Vinnik n hele goeie jahGody schreef op 25 July 2003 @ 01:37:
Waarom heb je voor die "kozijnen" van alu, voor je windows ^hierboven^ niet eerst gefreesd? Nu zitten ze op je hout, randjes voelbaar enzo... Anders zaten ze gelijk met het hout.. Lijkt mij, imho, mooier....
Verwijderd
mmm, kan ernaast zitten maar als je ze gaat schuren is óf 1 raampje te groot óf eentje te klein...Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 12:54:
[...]
Ik heb het plexiglas er alleen maar ingeplakt om het te proberen.Natuurlijk ga ik ze eerst schuren. Die aluminium strips kan ik er trouwens zo afschroeven. Het komt wel goed joh!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 23:39 ]
Ik ga niet het plexiglas schuren hoor.Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 23:35:
[...]
mmm, kan ernaast zitten maar als je ze gaat schuren is óf 1 raampje te groot óf eentje te klein...
(tenzij je ze (bijna) helemaal tot het aluminium gaat afschuren zie ik nu, maar das naar mening minder mooi)
Dan wordt het wel heel moeilijk. Als je dan iets teveel uitzaagd, zie je een lelijke naad. Ik vind het zo best mooi. Het steekt maar 2 mm uit. Dat valt bijna niet op.frickY schreef op 25 July 2003 @ 13:01:
[...]
Vinnik n hele goeie jahDie alu strips laten verzinken in het hout. Ik denk ook dat dat mooier is
Hij komt op mijn bureau te staan, in het gedeelte van mijn boekenkast. Ik heb het bureau zelf gemaakt. Ik zal daarvan nog wel pics maken. Dat zie je later wel.frickY schreef op 29 July 2003 @ 22:32:
Eej dat zijn wel mooie klappers. flikkert die klep tenminste niet op je pan als je er een dimmetje bij aan het prikken bent
Wat voor kleur krijgt het geheel als het af is? Gewoon de geschuurde houtkleur of pak je er een verfje bij? En op wat voor plek komt de kast te staan? Op, onder of naast een bureau, of midden in je kamer?
Bootje schreef op 30 July 2003 @ 11:24:
Houd er wel rekening mee dat als je MDF gaat schilderen dat je het eerst moet ontvetten, daarna gronden en dan schilderen. Dat wordt nog wel lastig met al die profielen. Zou je niet eerst alle delen schilderen en hem dan in elkaar zetten? Anders moet je alles afplakken.
Mooi idee en uitwerking by the way!
Of ik schroef de hoekprofieltjes er even af.An00bis schreef op 30 juli 2003 @ 11:42:
Alles afplakken is niet zo'n heel groot werk hoorIk heb bij mijn koffer ook alle allu randen afgeplakt, dit is natuurlijk wel wat meer maar het is goed te doen
om dat mooi en passend te krijgen met de rest kan je beter de schaaf gebruiken.Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 12:33:
[...]
Als je het hele topic gevolgd had, was je het antwoord tegengekomen.Dit gedeelte wordt straks in zijn geheel op de bandschuurmachine gezet en vervolgens geschuurd. Straks is het vlak en netjes recht.
Okee, dat is duidelijk.Ik lijm ze er pas aan als ik het geschilderd heb.
Verwijderd
Daar zou die best eens gelijk in kunnen hebbenVerwijderd schreef op 30 July 2003 @ 14:59:
[afbeelding]
als je dit nu nog gaat afschuren dan zit het alu niet meer goed uitgelijnd...
Dat bedoelde ik al met mijn postVerwijderd schreef op 30 July 2003 @ 14:59:
[afbeelding]
Not so Giga One
> I'd sell my soul for you, babe
> For money to burn, for you
> I'd give you all and have none, babe
> Just to, just to, to have you here by me... [Scooter - Rebel yell]
Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 14:59:
[afbeelding]
Ik geloof dat jullie me niet helemaal begrijpen. Kijk eens naar het resultaat van het andere gedeelte (naar boven kijkend). Zo komt het gedeelte met de windows er ook uit te zien. Alles wordt dus vlak geschuurd over de hele lengte. Niet alleen in de hoekjes. Over het geheel wordt hij vlak gemaakt (grofste met de schaaf en de rest met de bandschuurmachine).Xavier schreef op 30 July 2003 @ 15:14:
[...]
Dat bedoelde ik al met mijn post
[afbeelding]
Hoe dan ook komt het niet echt lekker te zitten volgens mij.
Misschien omdat het . JPG plaatjes zijn. Ik zou het probleem bij je zelf zoeken, want ik heb verder van niemand klachten over niet werkende plaatjes.GigaDave56 schreef op 30 July 2003 @ 16:02:
Ik volg het topic al een tijdje, maar zie de laatste tijd veel kruisjes ipv mooie plaatjes.
(plaatjes gehost op renebeerten.vragender.com zie ik niet)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 18:08 ]
dit heb ik ook gehad, maar nadat ik de site waar de plaatjes gehost zijn appart bezocht had was dit ineens overGigaDave56 schreef op 30 July 2003 @ 16:02:
Ik volg het topic al een tijdje, maar zie de laatste tijd veel kruisjes ipv mooie plaatjes.
(plaatjes gehost op renebeerten.vragender.com zie ik niet)
Het lijkt me dat deze link voor jou van toepassing is. Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopicsVerwijderd schreef op 30 July 2003 @ 23:26:
mooie mod
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 23:32 ]
Ik denk dat jij er vrijdag wel achterkomt wat wij bedoelenVerwijderd schreef op 30 July 2003 @ 18:06:
Als jullie het nog niet snappen, moeten jullie maar wachten op vrijdagavond, want dan heb ik het als het goed is klaar.
Not so Giga One
> I'd sell my soul for you, babe
> For money to burn, for you
> I'd give you all and have none, babe
> Just to, just to, to have you here by me... [Scooter - Rebel yell]
We zullen zien...CRu5H0n3 schreef op 31 July 2003 @ 00:13:
Ik denk dat je die windows beter NA het gelijkschuren van de hoeken had kunnen doen. Kheb er weinig vertrouwen in dat dit er straks nog strak/symetrisch uit gaat zien.
[...]
Ik denk dat jij er vrijdag wel achterkomt wat wij bedoelen
Kan niet stoppen met ontploffen!
Verwijderd
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"
-- Maar dat is natuurlijk puur persoonlijk --
Zelf zat ik te twijfelen tussen M4 en M5. M6 is eigenlijk net iets te grof. M4 is inderdaad de wat mooiere. Eigenlijk kun je dat pas zeggen als de complete kast af is. Toch wil ik nu al de beslissing maken wat voor maat dopmoertjes het wordt.NEn schreef op 31 juli 2003 @ 22:52:
maar er maar een einde aan![]()
![]()
ik zou voor die kleinste gaan M4, ze vallen genoeg op,e n zijn niet zo gigantisch aanwezig, je hebt ook al genoeg alu in je raam-frames zitten enzo, zou de kleine nemen.
Dat is nu precies waar iedereen je de laatste 30 posts voor heeft gewaarschuwdVerwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 22:46:
Volgens mijn berekeningen kom ik straks precies met de bovenkant bij het uiteinde van de aluminium strip uit.
CRu5H0n3 schreef op 31 juli 2003 @ 23:55:
[...]
Dat is nu precies waar iedereen je de laatste 30 posts voor heeft gewaarschuwd
-| Hit it i would ! |-
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 04:41 . Reden: euss: modbreak ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
@ ThunderboltVerwijderd schreef op 01 August 2003 @ 23:49:
Hoe duur zijn die aluminium hoekprofielen eigenlijk?
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2003 01:34 . Reden: euss: modbreak ]
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 04:41 . Reden: euss: offtopic's trashed ]
Dan had hij het wel gemeld, hou dat soort kicks voortaan voor je aubvalkenier schreef op 13 August 2003 @ 20:10:
istie al klaar?
Verwijderd
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
De onderkant kan zowieso niet, want hij moet stabiel staan op zijn ondergrond. Daarom heb ik onderaan een strip getekend die er in de lengte langsheen gaat.FanToom schreef op 15 augustus 2003 @ 09:24:
Jow doed als ik zo naar je tekening kijk, vraag ik me af waarom je op de onderkant en de bovenkant (we laten de schuine kanten even buiten beschouwing) niet helemaal omlijst met alu profiel? Dit laat het meer áf zijn denk ik? Nu mist de onder kant bovenop een randje en de boven kant onderop (moest ff denken op deze vroege morgen hoe ik dat in moest gaan typen
)
Verwijderd
Het zal qua gewicht niet uitmaken of ik aluminium gebruik of niet, want aluminium is heel licht.Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 15:05:
Ik denk dat dit een zware kist is.
Het zou mischien mooier zijn , zonder alu .
Maar daarvoor is het te laat denk ik.
Vanavond (zodadelijk dus).CRu5H0n3 schreef op 15 August 2003 @ 18:23:
Wanneer ga je weer aan je kast werken?
Ben wel weer benieuwd naar wat praktijkfoto's
Verwijderd
alu is licht , maar vele beetjes maken het zwaar.Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 16:49:
[...]
Het zal qua gewicht niet uitmaken of ik aluminium gebruik of niet, want aluminium is heel licht.
Aluminium gebruik ik ten eerste in de constructie en ten tweede omdat het mooi is. Je zult zien dat het straks heel mooi lijkt met dat beetje aluminium.
Verwijderd
Ja, dat vond ik ook al. Het is inderdaad visueel bedrog, want als ik er een waterpas langs hou (dus langs zowel het bovenste- als onderste gedeelte) is het precies waterpas.CRu5H0n3 schreef op 15 augustus 2003 @ 23:31:
ben ik nou gek of lijkt de bovenkant veel groter als de onderkant?
Misschien visueel bedrog door die windows
Verwijderd
Ja zeker. Voor en achter heb ik zo'n 2 mm over. Aan beide zijkanten wel 5 mm. Dat komt doordat de voor- en achterkant net iets meer schuin staan als de beide zijkanten (schoonheidsfoutje).Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 23:51:
Hey, is het nou nog goed gekomen met die strips na het schuren, want dat is nie egt duidelijk te zien op de foto.
Kleine zonnepaneleninstallateur
Dit kan je voorkomen door minimaal 1 van de twee te lakken, zodoende heb je ook een beschermlaag tussen de twee die tevens niet opvalt.cryforhelp schreef op 16 August 2003 @ 13:49:
Het vordert mooi en ik moet zeggen dat je zéker creatief bent.
Maarrr....
Heb je eraan gedacht dat er tussen aluminium en (roestvast)staal elektrolyse gaat plaatsvinden? Daardoor krijg je een witte aanslag op het alu wat er niet uit ziet. je kan een speciale isolerende pasta krijgen die je tussen alle raakvlakken tussen staal en alu smeert. Alleen heb ik geen flauw idee waar
Wanbeleid is ook beleid.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 17:14 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| (1) Revoltec CCFL Dual Green 30 CM Rev. 2 (2) Fanguard met stoffilter Zwart 80MM (2) Fanguard standaard 120MM (2) Thermaltake Passive Memorycooling DDR Copper (1) Revoltec Rounded ATA 100/133 IDE kabel 90CM Zilver Shielded (3) Titan 120x120 MM Aluminium Frame Fan (1) Diskdriverails 3,5" HD (1 paar) (1) Druktoets Vierkant zwart (2) Druktoets Rond zwart (1) Led 3MM Groen (1) Led 3MM Geel (1) Led 5MM Groen (1) Led 5MM Geel (1) ATX Voedingsverlengkabel (2) Led Fitting 5MM (2) Led Fitting 3MM |
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 20:42 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq