• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
nieuw firmware te downloaden:

http://www.advancedmp3players.co.uk/downloads/hd5001053.zip

NEW: Xclef HD-500 Firmware 1.053 846KB (04/09/03)

* Battery Life increased from 20 hours to 22 hours
* Supports WinAmp 3 - playlists (M3U files) as well as WinAmp 2.XX - playlists
* Crackles during recording have been removed
* Shuffle mode song order selection improvements
* Improvements in FM radio reception

jeez hebben ze battery life nog meer op weten te krikken!

Ik heb hem net ge-installeerd op mijn H&B, geen probleem. Verwacht geen wonderen van de FM-radio ontvangst, ik merk geen verbetering.

en een review van de remote:
http://www.advancedmp3pla...5879ffff;act=ST;f=7;t=798

[ Voor 25% gewijzigd door srekaewt op 04-09-2003 15:25 ]

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
Mijn mail naar mp3cdspelers is onderweg, hoop een beetje snel antwoord te hebben, remote is toch wel makkelijk. Julile horen t als ik wat weet.

Mijn Systeem Specs

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

srekaewt schreef op 04 september 2003 @ 15:05:
nieuw firmware te downloaden:

NEW: Xclef HD-500 Firmware 1.053 846KB (04/09/03)

* Battery Life increased from 20 hours to 22 hours
* Supports WinAmp 3 - playlists (M3U files) as well as WinAmp 2.XX - playlists
* Crackles during recording have been removed
* Shuffle mode song order selection improvements
* Improvements in FM radio reception

jeez hebben ze battery life nog meer op weten te krikken!

Ik heb hem net ge-installeerd op mijn H&B, geen probleem. Verwacht geen wonderen van de FM-radio ontvangst, ik merk geen verbetering.

en een review van de remote:
http://www.advancedmp3pla...5879ffff;act=ST;f=7;t=798
toon volledige bericht
Heel goed nieuws allemaal! Vind het echt belangrijke dingen die ze telkens weten te updaten... en idd... de playbacktime is nu echt ongelooflijk.... ongehoord bijna!

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Verwijderd

jeej! heb de nieuwe firmware , hoop dat ie de muziek ook wat beter afspeelt want bij de 1.050 hoorde ik soms (HEEEEl goed luisteren) toch echt rare mini errortjes in liedjes! maar misschien luisterde ik ook TE goed ;)
en ik ben blij met die shuffle!! want bij 1.050 hoorde ik toch echt nummer 1 x - nummer 2x - nummer 3x - nummer 3x!!! dus toch echt vaak 2 liedjes van zelde artiest na elkaar, en dat irriteerd me als dat niet echt zo hoort te zijn.
luv it!

Verwijderd

ik heb trouwens een probleem met mijn h&b en hoop dat jullie me kunnen helpen.
als ik een stuk liedje wil opnemen of gewoon voice record wil doen dan zegt mijn speler : not enough memory space ( terwijl ik nog 16 gig heb :S ) weet iemand hier raad mee?.
heb s/w 1.053

• TheWarden
Hallo irl name,

Ik ben met Multchannellabs in onderhandeling ,voor Maandag weet ik meer. Wij hebben er echt heel veel nodig en die kunnen ze nog niet leveren op dit moment. Maar ze komen wel !.

Peter

Met vriendelijke groet,

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk

Tel: +31 (0)13 - 5230576
Fax: +31 (0)13 - 5230575
sales@mp3cdspeler.nl

www.mp3cdspeler.nl
www.pendrive.nl
www.iriver.nl
toon volledige bericht
Wederom een antwoord binnen 2,5 uur (en t is na 5'en geweest) vind t netjes van mp3cdspeler.nl...... dus nog even wachten mensen!! (shit toch vergeten te vragen voor de prijs 8)7 )

Mijn Systeem Specs

• japie101
  • Laatst online: 23:18
ik heb maandag een rma formulier op gestuurd en nog geen reactie gehad, het email adres rma@mp3cdspeler.nl wordt dus niet binnen 2,5 uur gecheckt

iemand al foto's gespot trouwens van de ab?

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mp3cdspeler doet altijd een stuk langer over rma dan over vragen over producten die je nog graag wil hebben. Overigens heeft mp3cdspeler mij wel goed geholpen, maar hierbij heb ik ze wel flink moeten aansporen hoe het nu zat met m'n speler (dit betrof trouwens een andere mp3 speler, niet de xclef).

Wil er nog iemand de speeltijd met de nieuwe firmware testen :? Kijken of het echt verhoogd is en niet alleen op papier.

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Tja ik zou hem graag willen testen.. maar dan moet je nog een paar weekjes geduld hebben :S

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 10:52
Ach ik merk wel of ie langer mee gaat.
Ik kan er een volle "week" mee doen (tijdens het forenzen om het maar even officiëel te zeggen).

Ik was helemaal vergeten hoe kinderlijk eenvoudig het is om de firmware te flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Vreemd probleempje in de nieuwe Firmware:

Ik heb de H&B met dus firmware 1.053. Als je de speler aanzet, en je gaat eerste liedjes luisteren oid, en daarna opnemen.......dan neemt hij niet op! Hoe lang je de REC knop ook inhoudt. Opnemen lukt wel als je het als eerste doet na het opstarten, en heel af en toe ook nadat je wat liedjes hebt gespeeld, maar vaker niet dan wel.

Áls je eenmaal aan het opnemen bent gaat alles BTW gewoon normaal en goed.

O en wanneer is de afstandsbediening in NL verkrijgbaar?

Leo

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

En nóg een 'foutje':

Als je met de voice recorder eerst (bijv.) een stuk piano opneemt, noemt hij dat: 'voc0001.mp3'. Als je deze importeert in bijv. cool edit pro, dan hoor je dus piano.

Als je de opname van je mp3speler wist, en daarna stem opneemt, noemt hij dat dus (weer) voc001.mp3, omdat het de enige voice record in de map is. Laad je dit geluid echter in Cooledit pro (na een windows washer beurt; alle temp files, program tracks enz. weg), dan krijg je weer de piano te horen.

Best wel vaag; H&B 20, firmware 1.053

Leo

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Dat laatste klinkt meer als een foutje van jou ;). De firmware kan moeilijk de nieuwe voc001.mp3 veranderen met een oudere versie hiervan, omdat hij hier het bestaan niet van af weet en zeker niet weet waar deze zich op jouw harde schijf bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, iemand nog oplossing voor mijn probleem? ^^ zie boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

nee ik bedoel: beide met dezelfde firmware. Als je de 'nieuwe' voc luistert op de h&b hoor je wel de nieuwe, ook als je em via de verkenner luisters, maar niet als je em in CoolEdit importeert, dan hoor je de oude..... Zal die de oude wel niet goed overschreven hebben oid...

Leo

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 22:45:
mja, iemand nog oplossing voor mijn probleem? ^^ zie boven
Even de harde schijf op errors scannen, net zoals je dat bij een andere harde schijf zou doen op je computer?

Tis een fat32 indeling en dat kan nog steeds wel eens vervelende errors krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

word er nu toch wel ziek van :@ heb alles op fouten gecontroleerd en gedefragmenteerd maar nog steeds doet ie het niet!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 13:39:
word er nu toch wel ziek van :@ heb alles op fouten gecontroleerd en gedefragmenteerd maar nog steeds doet ie het niet!.
Dan maar rigoreuze maatregelen:
1) Harde schijf volledig formatteren.
2) Opnieuw de 1053 firmware erop zetten.
3) Niks erop zitten en na het aanzetten proberen op te nemen.
4) Helpt dit nog niet: terug naar firmware 1048.

Vergeet trouwens niet om je bug te rapporteren (wdekreij[AT]hotmail.com). Zie ook de eerste paar regels in de startpost van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
nieuwe firmware draait gewoon goed bij mij, maar heb nog wel een vraagje:
Op onze campus hebben we glasvezel internet en usb2 aansluitingen (heel relaxed duz :) ), maar xp is zo beveiligd dat je niet bij hardware veilig verwijderen kan. Is het erg (voor de h&b) als ik duz telkens gewoon de usb-stekker eruit trek?

en gebruikt de xclef stroom tijdens overpompen via usb, of gebruikt ie de stroom die met de usb-data komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
eperon schreef op 06 September 2003 @ 14:47:
nieuwe firmware draait gewoon goed bij mij, maar heb nog wel een vraagje:
Op onze campus hebben we glasvezel internet en usb2 aansluitingen (heel relaxed duz :) ), maar xp is zo beveiligd dat je niet bij hardware veilig verwijderen kan. Is het erg (voor de h&b) als ik duz telkens gewoon de usb-stekker eruit trek?

en gebruikt de xclef stroom tijdens overpompen via usb, of gebruikt ie de stroom die met de usb-data komt?
Je kan de kabel zonder problemen los trekken, ik heb nog nooit anders gedaan :D.

De xclef verbruikt ALTIJD energie, en zeer zeker nog een flinke extra scheut wanneer de harde schijf moet draaien (4200 rondjes per minuut, daar gaat dus de meeste energie inzitten). De usb poort levert GEEN energie. Deze hoeveelheid energie kan de usb2.0 port niet eens leveren volgens mij. Wanneer je veel data gaat overpompen (meer dan 10GB) is het wel een goed plan om de adapter aan te sluiten tijdens het overpompen, anders is de batterij zo snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 06 september 2003 @ 15:08:
[...]

Je kan de kabel zonder problemen los trekken, ik heb nog nooit anders gedaan :D.

De xclef verbruikt ALTIJD energie, en zeer zeker nog een flinke extra scheut wanneer de harde schijf moet draaien (4200 rondjes per minuut, daar gaat dus de meeste energie inzitten). De usb poort levert GEEN energie. Deze hoeveelheid energie kan de usb2.0 port niet eens leveren volgens mij. Wanneer je veel data gaat overpompen (meer dan 10GB) is het wel een goed plan om de adapter aan te sluiten tijdens het overpompen, anders is de batterij zo snel leeg.
USB 2.0 moet die energie wel kunnen leveren (mn 2.5" hd`s (usb1/2.0) draaien ook zonder voeding op usb (2.0) poorten, maar bij usb 1 moet ik er wel een voeding bij stoppen.

Maarja, dan vraag ik het ook maar is: Zijn er nog mensen die een grotere HD hebben getest?
Ik heb H&B/Xclef beide gemaild, maar tot op heden nog geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij doet het nu gelukkig! na een format.
nu heb ik nog 1 vraagje : kan je bij mp3cdspeler je speler ruilen , als je je speler toch wel zichtbaar hebt gebruikt.
dus bv tegen een ihp ruilen ofzo? ( aub geen reden vragen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
leokennis schreef op 05 september 2003 @ 15:19:
Vreemd probleempje in de nieuwe Firmware:

Ik heb de H&B met dus firmware 1.053. Als je de speler aanzet, en je gaat eerste liedjes luisteren oid, en daarna opnemen.......dan neemt hij niet op! Hoe lang je de REC knop ook inhoudt. Opnemen lukt wel als je het als eerste doet na het opstarten, en heel af en toe ook nadat je wat liedjes hebt gespeeld, maar vaker niet dan wel.

Áls je eenmaal aan het opnemen bent gaat alles BTW gewoon normaal en goed.
Ik heb het net eens getest en met firmware 1.053 kan ik gewoon opnemen, ook al heb ik een liedje afgespeeld. Weet je zeker dat je niets fout deed?

Je kan nu trouwens ook je opgenomen bestanden verwijderen met de nieuwe firmware. Jog knop ingedrukt houden in de directory met je te verwijderen opnames dan delete kiezen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 16:07:
[...]

USB 2.0 moet die energie wel kunnen leveren (mn 2.5" hd`s (usb1/2.0) draaien ook zonder voeding op usb (2.0) poorten, maar bij usb 1 moet ik er wel een voeding bij stoppen.

Maarja, dan vraag ik het ook maar is: Zijn er nog mensen die een grotere HD hebben getest?
Ik heb H&B/Xclef beide gemaild, maar tot op heden nog geen antwoord.
Sorry maar dit is bullsh*t: USB 1.1 en 2 leveren dezelfde spanning.
Ik heb op m'n werk USB HD's en die kunnen op USB1 snelheid werken zonder voeding.
Op USB2 moet het ding harder werken (want het is veel sneller) en daar heb je dan WEL een externe voeding voor nodig, dat is ook niet meer dan logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op 06 September 2003 @ 18:43:
[...]

Sorry maar dit is bullsh*t: USB 1.1 en 2 leveren dezelfde spanning.
Ik heb op m'n werk USB HD's en die kunnen op USB1 snelheid werken zonder voeding.
Op USB2 moet het ding harder werken (want het is veel sneller) en daar heb je dan WEL een externe voeding voor nodig, dat is ook niet meer dan logisch.
Ik zeg dat die hd`s bij MIJN usb 2.0 poorten wel zonder voeding werken maar bij mn usb 1.1 poorten niet, hoe kan jij nou zeggen dat dat bullshit is?
Voortaan eerst even lezen voordat je onzin gaat uitkramen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Nou sorry dan maar in mijn ogen beweer je (ok dat doe je half) dat USB 2 genoeg energie (Voltage/Ampere) moet kunnen leveren en USB1 niet, dat is gewoon niet waar!
Technisch gezien is het gewoon exact hetzelfde, alleen het protocol laat hogere snelheden toe.

Het kan zijn dat je een te lange kabel gebruikt waardoor de HD niet genoeg voeding krijgt, heb ik ook gehad, ook binnenin je kast kan de kabel te lang zijn.
Steek je 'm direct op je moederbord dan weet ik het ook niet meer, zou gewoon moeten werken.

[Ontopic]
JA er zijn mensen die een grotere HD hebben geprobeerd, maar boven de 20gig aan data kregen ze problemen, zie paar pagina's terug wat er aan de hand was (ik geloof dat ie niet meer opstartte ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag ik heb ook de xclef hd-500 hij doet het perfect _/-\o_ maar zijn er al accessoires voor te krijgen zo als een afstandsbediening????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

remote komt eraan ja. Waarschijnlijk 30 euro oid.

Leo

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
beetje jammer alleen dat die remote hele basisdingen heeft, als ik me herinner fwd bwd play en stop (en hold).....zeker met een speler met 5000 nummers zou een schermpje wel handig zijn met titels .e.d.
maar voor de rest is het al een hele verbetering van geen naar een afstandbediening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 16:56:
kan je bij mp3cdspeler je speler ruilen , als je je speler toch wel zichtbaar hebt gebruikt.
dus bv tegen een ihp ruilen ofzo? ( aub geen reden vragen ;) )
iemand nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWarden
eperon schreef op 07 September 2003 @ 19:09:
beetje jammer alleen dat die remote hele basisdingen heeft, als ik me herinner fwd bwd play en stop (en hold).....zeker met een speler met 5000 nummers zou een schermpje wel handig zijn met titels .e.d.
maar voor de rest is het al een hele verbetering van geen naar een afstandbediening
Nou ik weet niet hoe t bij jou zit, maar bijna alle nummers kan ik wel herkennen als de eerste 10 sec hoor.

Mijn Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
TheWarden schreef op 07 September 2003 @ 19:48:
[...]

Nou ik weet niet hoe t bij jou zit, maar bijna alle nummers kan ik wel herkennen als de eerste 10 sec hoor.
maar dan moet je HD dus telkens opspinnen om de 4 nummers, en dat gaat je batterij kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie101
  • Laatst online: 23:18
leokennis schreef op 07 September 2003 @ 17:46:
remote komt eraan ja. Waarschijnlijk 30 euro oid.

Leo
15 GBP (ponden) = 21.4818 EUR

dan leggen ze er wel veel op moet ik zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-07 11:31

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Zou het geen goed gedacht zijn om een apart topic of site te beginnen waar men z'n opstartlogo's kan posten. :*)

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik mis trouwens 1 ding op deze mp3 speler: file managment, ik wil mp3's kunnen deleten! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-07 15:43
Gman schreef op 08 September 2003 @ 13:58:
Ik mis trouwens 1 ding op deze mp3 speler: file managment, ik wil mp3's kunnen deleten! :(
Dat mis ik ook op andere spelers, de enigste optie is formatteren :/ Best wel brak eigenlijk.

Iemand zij laatst nog dat die afstandsbed. eraan kwam, heeft iemand daar wat meer over :?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Out of Order
  • Laatst online: 26-05 23:28

Out of Order

Music rocks the heartbeat

Gman schreef op 08 September 2003 @ 13:58:
Yep helemaal mee eens. Ik heb 'm net vijf dagen. Toppie apparaat; maar het volgende is irri:

1: geen file managment :(
2: schermlettertype grote niet aanpasbaar. Dit i.v.m lange titels :r
3: De snelheid en de tijd waarna de titel begint te lopen in de verkenner optie is niet instelbaar. Duurt lang.....

[edit] Dit is dus wel instelbaar in het setupscherm onder "scrollspeed" Ik dacht dat dat juist de snelheid was waarmee je van onder naar boven (en visa versa) kun scrollen. Nou dan pas ik punt nummer 3 aan en komt er een 3b bij.

3a: De snelheid en de tijd waarna de titel begint te lopen in de verkenner optie is instelbaar maar de maximum snelheid is nog niet genoeg.

3b: Nou blijkbaar is de daarwerkelijke van boven naar beneden scrollsnelheid niet in te stellen. Dit zou misschien wel een mooi optie zijn.

4: Als je in de verkenner/search mode zit en je wacht ff; dan gaat hij automatisch
weer terug naar het spelerscherm. Erg irritant. Dit wil ik uit kunnen zetten of in ieder geval langer kunnen instellen;
5: Die search optie. Graag meerdere tekens en ook niet alleen vanaf de beginpostitie.
vb "Stereophonics - Roll up and shine" zoekterm: "roll up". Dat is toch veel handiger. Alles wordt toch al geindexeerd. dus waarom een niet wat uitgebreidere zoekfunctie. :(
6: Als je bookmarks hebt gemaakt in bookmark1 (wat ten eerste al best lang duurt per nummer) Kun je niet meerdere tegelijk selecteren om ze weg te pleuren.

Goed ik heb nog wel een paar dingetjes waar ik niet zo blij mee ben. Kan ik dit trouwens naar xclef mailen zodat ze daar misschien wat mee doen in de volgende firmware('s)? :P

En ik heb voorgaande topics allemaal redelijk goed doorgeworsteld voordat ik tot aanschaf overging, maar ik ben niet veel tegengekomen over het maken van playlisten. Gaat dit op de volgende wijze? Aansluiten/ winamp3 openen/nummer's toevoegen vanaf de xclef/bestand opslaan op de xclef in playlist. Want maar 1 playlist doet het. Die andere 2 (een van 1000 en 1 van ongeveer 2000) laten mijn xclef vastlopen. (niet vragen waarom ze zo tering lang zijn)

[ Voor 15% gewijzigd door Out of Order op 09-09-2003 17:40 ]

Out of Order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal met bovenstaande post eens. Vooral punt 2 vind ik erg belangrijk, vooral lange ID3 tags laat ie niet eens helemaal zien.

Daarbij hoop ik ook nog steeds dat de volume regeling nauwkeuriger kan worden ingesteld, want die stappen zijn toch echt te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik heb net (half uurtje gelezen) eindelijk mn h&b truggestuurd richting mp3cdspeler.nl..

Nu maar hopen dat ik hem snel terug krijg, ik houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

15 GBP (ponden) = 21.4818 EUR

dan leggen ze er wel veel op moet ik zeggen..
Ipod:

$299= 280 euro maar hij kost hier 399 euro.....

Waarschijnlijk kost die remote in Engeland wel zoveel, maar in NL veel meer. Net als bij andere producten dus...

Leo

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even een scriptje gemaakt om logo`s te uploaden/bekijken
http://www.qubixx.nl/xrikus/logos/

misschien wel leuk als iedereen zn logo daar upload :)

( dat sensation logo heb ik btw niet zelf gemaakt maar in dit topic ergens gevonden, ik hoop dat de rechtmatige eigenaar het goed vind dat ik hem heb gebruikt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

wiehie:
Nog geen verder informatie (eind september).

Prijs schatting tussen de 13,- en 20,- euro.

John

Met vriendelijke groet,

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk

Tel: +31 (0)13 - 5230576
Fax: +31 (0)13 - 5230575
sales@mp3cdspeler.nl

www.mp3cdspeler.nl
www.pendrive.nl
www.iriver.nl
----- Original Message -----
From: "leo kennis" <leokennis@hotmail.com>
To: <sales@mp3cdspeler.nl>
Sent: Saturday, September 06, 2003 8:20 PM
Subject: Xclef remote?

> Wanneer krijgen jullie de remote voor de Xclef binnen? En tegen welke
prijs?
> En hebben jullie er nu al een foto van?
>
> Alvast dank!
>
> Leo
toon volledige bericht
Leo

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Hmmm redelijk netjes!
Daar doe ik het voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Out of Order schreef op 08 september 2003 @ 16:34:
1: geen file managment :(
2: schermlettertype grote niet aanpasbaar. Dit i.v.m lange titels :r
3: De snelheid en de tijd waarna de titel begint te lopen in de verkenner optie is niet instelbaar. Duurt lang.....
4: Als je in de verkenner/search mode zit en je wacht ff; dan gaat hij automatisch weer terug naar het spelerscherm. Erg irritant. Dit wil ik uit kunnen zetten of in ieder geval langer kunnen instellen;
5: Die search optie. Graag meerdere tekens en ook niet alleen vanaf de beginpostitie.
vb "Stereophonics - Roll up and shine" zoekterm: "roll up". Dat is toch veel handiger. Alles wordt toch al geindexeerd. dus waarom een niet wat uitgebreidere zoekfunctie. :(
6: Als je bookmarks hebt gemaakt in bookmark1 (wat ten eerste al best lang duurt per nummer) Kun je niet meerdere tegelijk selecteren om ze weg te pleuren.

Goed ik heb nog wel een paar dingetjes waar ik niet zo blij mee ben. Kan ik dit trouwens naar xclef mailen zodat ze daar misschien wat mee doen in de volgende firmware('s)? :P
1, 2 & 5 ben ik met je eens. 3 is wel instelbaar (!), maar de max snelheid vind ik nog iets te laag. 4 is alleen tijdens het afspelen van bestanden en vind ik persoonlijk wel prettig.

Bij punt 6 moet je maar eens nadenken over hoe jij de playlist zou laten regelen. Wat jij zegt zou waarschijnlijk wel kunnen, maar je zult veel handelingen moeten verrichten (veel knopjes moeten indrukken). Wat jij wil is uitgebreid je playlist editten en dingen snel kunnen verwijderen. Hiervoor is het aantal knopjes gewoon te kort. Het is gewoon niet praktisch. Verder zul je wat moeten experimenteren met de max aantal nummers in een playlist. Dat ie 2000 nummers teveel vindt, is bijvoorbeeld geen ramp. Je kunt dit dan opsplitsen in drie playlisten, maakt verder niet veel uit.

Verder zou ik zeggen, mail ze eens over punten 1, 2, 3 en 5. Misschien krijgen we binnenkort dan een firmware met updates :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Idd, stuur ze een mail want beetje bedrijf luisterd naar user support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op 08 September 2003 @ 20:55:
Idd, stuur ze een mail want beetje bedrijf luisterd naar user support!
Ja dat dacht ik ook, heb ze 27-8 een email gestuurd, tot op heden nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Out of Order

Out of Order

Het volgende emailadres neem ik aan

A/S Request
support@multichannel-labs.com ???

Out of Order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, ook nog geen reactie van info@jpf-europe.com (H&B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Laatst online: 07-05 17:25
Out of Order schreef op 08 September 2003 @ 16:34:
[...]

Yep helemaal mee eens. Ik heb 'm net vijf dagen. Toppie apparaat; maar het volgende is irri:

-knip-
-knip-
Ik heb mijn H&B nu een week binnen (niet 24/7 gebruikt, maar wel elke dag voor korte periodes) en heb 'm nog steeds niet hoeven opladen. Zit nu al weer meer dan een uur te luisteren en batterij indicator geeft nog steeds 2 streepjes aan... _/-\o_

Verder niets dan lof over alle andere functies van het apparaat. Heb 'm zelf gekocht voornamelijk voor mijn werk als memo recorder, maar wilde daarnaast ook een opslagruimte voor al mijn muziek. Ideale combi, want de memorecorder is erg goed. Heb een USB2.0 PCI adapter voor mijn PC in de bestelling voor 15 euro, want voor echt zwaar filemanagement is dat toch wel handig.

Over puntje 5: je kan inderdaad niet op het midden van een nummer zoeken, maar op meerdere karakters zoeken kan wel en best makkelijk! (ik heb F/W versie 1.048)
Stel, je hebt allemaal nummers van de Stereophonics, maar zoekt er eentje van het Symphony Orchestra (bij gebrek aan een beter voorbeeld)
Druk enkele malen op de "Menu" knop tot je in de zoek mode zit. Er staat dan reeds een letter geselecteerd (de eerste letter in het alfabet van alle nummers die op je H&B staan). Nu kan ja al met de Jog scroll knop rechts op het apparaat de gewenste eerste letter selecteren, dus de S.
Dan druk je op de >> knop (fast forward of next) en dan verschijnt het volgende karakter in het zoekveld. Dan staat er waarschijnlijk "ST".
Weer de Jog Scroll knop gebruiken om van die T een Y te maken en voila, je hebt het gewenste nummer gevonden.
Op dezelfde manier kan je ook op een derde karakter zoeken. Helaas maximaal 3.
[EDIT]
Ok, ik zie nu dat dit ws. al bekend was bij Out of Order, maar dat er meer dan 3 karakters gewenst zijn... Toch maar post laten staan, misschien nuttig voor mensen die niet wisten dat het kon.

[ Voor 7% gewijzigd door IloveMyHenB op 09-09-2003 12:40 ]

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Out of Order

Out of Order

[quote]wwillem schreef op 08 september 2003 @ 20:52:
[...]

knip

;1, 2 & 5 ben ik met je eens. 3 is wel instelbaar (!), maar de max snelheid vind
;ik nog iets te laag.

knip

reply:
Ik dacht dus dat de scrollspeed de daadwerkelijke scrollsnelheid betekende in het naarbeneden scrollen van een lijst met veel nummers. Maar het is dus de snelheid waarmee de titels van rachts naar links over je beeldscherm lopen.

Daarmee kom ik inderdaad met wwillem tot dezelfde conclusie; deze maximumsnelheid is nog steeds erg laag. En het zou mooi zijn als die andere scrollsnelheid (dus die van boven naar beneden) ook instelbaar zou zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door Out of Order op 09-09-2003 17:34 ]

Out of Order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Zelf heb ik id3-tag uitgeschakeld. Hij laat dan de naam van het bestand in beeld zien. Deze gaat scrollend door het beeld(van rechts naar links), wanneer deze niet in zijn geheel in beeld kan(wat dus meestal het geval is). De snelheid waarmee dit dan door het beeld scrollt kan je instellen in snelheid.

Ik bied graag een helpende hand, alhoewel ik bij dit onderwerp(scrollspeed) niet helemaal zeker wist of Out of Order dit ermee bedoelde. Achteraf dus wel.
Asje :)

[ Voor 23% gewijzigd door ronaldinho op 09-09-2003 18:35 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Out of Order

Out of Order

Verrek ja. Ik dacht dat dat de snelheid was waarmee je van onder na boven kan scrollen in een langelijst nummers. Maar inderdaad; dit is dus de snelheid van de titels die lopen.

Nou dan edit ff mijn vorig bericht....

Out of Order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
LOL ik d8 ook scrollspeed, maar aangezien ik er niks van merkte snapte ik het niet, engelsen en hun dubbele betekenis...ik wordt er soms aardig (8> van

Ik ben het trouwens eens dat de volume stapjes te groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

Ik heb er net ook 1 besteld >:) bij mp3cdspeler, eind september zou er een nieuwe levering binnenkomen.. Ik wacht wel :)

Is het immers zo dat ik niet op hun site moest registreren maar gewoon met email en adres kon bestellen?

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

• ronaldinho
Outsync schreef op 09 September 2003 @ 20:08:
Ik heb er net ook 1 besteld >:) bij mp3cdspeler, eind september zou er een nieuwe levering binnenkomen.. Ik wacht wel :)

Is het immers zo dat ik niet op hun site moest registreren maar gewoon met email en adres kon bestellen?
Met het registreren bij mp3cdspelers geef je alleen aan dat je info via de mail wil krijgen omtrent nieuwe produkten van hen.

Je moet dus gewoon naar het desbetreffende produkt gaan. Vervolgens zie je boven de foto van de player een winkelmandje met daar boven "Voeg toe"staan. Daar klik je vervolgens op om hem te bestellen, de rest volgt vanzelf omtrent betalingswijze en pers.gegevens.
opmerking: deze is volgens de site per 27 september weer leverbaar.
De volgende tekst staat erbij,nl.:
Uitverkocht ! weer leverbaar eind september, dan ook met afstandsbediening.
1Pre-order nu alvast dan krijgt u deze afstandsbediening er gratis bij !

Helaas staat er bij de foto's van de xclef geen actuele foto van deze afst.bed.
Zal t.z.t. er wel bij worden gezet bij binnenkomst van de nieuwe zending en dan ook nog appart bij accessoires om hem dan los te kunnen bestellen als je al een xclef/h&b hebt.
Prijs: € 285 (toch alweer €14 gezakt na de eerste partij die toen €299 kostte).

[ Voor 5% gewijzigd door ronaldinho op 10-09-2003 00:41 ]

• the_Omniscient

the_Omniscient

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/mp3spelers/hdd/big/stack.JPG

X-Clef anyone? Hehe... wat een ellenlange procedure was dat. Mijn excuses aan degenen die er zolang op hebben moeten wachten - het kon gewoon niet sneller. Vanaf nu weet ik een beetje hoe het allemaal in z'n werk gaat, en zal dus een eventuele 2e shipment binnen twee weken kunnen verwerken.

Anyways, I'm happy with my X-Clef(s) :+

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-07 09:34

Draven

It wasn't me

Ik heb m besteld, remote kreeg ik er gratis bij.. Nu maar wachten tot het einde van de maand, dan krijg ik m binnen :)

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• IloveMyHenB
  • Laatst online: 07-05 17:25
Wat zou de reden zijn dat ze geen H&B meer verkopen bij mp3cdspeler.nl en alleen nog maar Xcleffs?

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Verwijderd

H&B> uitverkocht
en xcleff weer in stock ???

• ronaldinho
Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 12:29:
H&B> uitverkocht
en xcleff weer in stock ???
Klopt, was een tijdelijke 'oplossing', aangezien de xclef lang niet geleverd kon worden aan mp3cdspelers.

Verwijderd

-edit: probleem opgelost-

Toch niet...

ik heb zelf een plaatje gemaakt, van het goeie aantal pixels, net als die van GoT en Sensation die hier staan, ook als BMP, geen grijswaarden etc. Maar als ik hem nu inlaad in de ROOT, dan krijg ik een leeg schermpje bij het opstarten, in plaats van m'n logootje :(

Wat doe ik nou fout?

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 17:22 ]

Verwijderd

Een prima review. Tenminste één van een gebruiker en geen reclame van de fabriek. Hoewel reclame misschien niet zo erg is. Ik heb het apparaat (mede op grond van de review) gekocht en het is fenomenaal. Ik ben blij dat ik geen apple ipod heb gekocht. Maar in je review staan een aantal dingen die mij niet lukken. Kun je er antwoord op geven?
- Hoe werkt de zoekfunctie waarbij je op de eerste drie letters kunt zoeken?
- Hoe maakt de speler zelf een playlist? Mij lukt het enkel via de PC.
- Waar kan ik nieuwe software (upgrades) downloaden?
Alvast bedankt en keep up the good work.

• Out of Order

Out of Order

1 en 2: Wat dacht je van je handleiding door lezen,maar vooruit

1 de Zoekfunctie werkt op de eerste 3 characters van titels. Gewoon met de scrollknop de gewenste letter zoeken en met >> of << gaan naar de volgende positie waar je weer met je scrollknop kunt wieberen.

2: Je player werkt met bookmarks. Als je in de verkenneroptie zit kun je een liedje waarop je staat toevoegen aan een van de tien bookmarkfiles. Dit doe je dor lang je scrollknop in te drukken. De optie wijst zit vanzelf. Daarna ga je naar het menu/playlist en selecteer je de gewenste bookmarkfile.

3: ff lezen he; begin van deze topic. Daar staat een link voor de nieuwste firmware.

Out of Order

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07 13:10
the_Omniscient schreef op 10 September 2003 @ 08:53:
X-Clef anyone? Hehe... wat een ellenlange procedure was dat. Mijn excuses aan degenen die er zolang op hebben moeten wachten - het kon gewoon niet sneller. Vanaf nu weet ik een beetje hoe het allemaal in z'n werk gaat, en zal dus een eventuele 2e shipment binnen twee weken kunnen verwerken.

Anyways, I'm happy with my X-Clef(s) :+
Dat zijn er wel wat :). Vraagje: heb je er eigenlijk nog wat over na de eerste "verkoopronde", dus nadat de bestelde Xclefs de deur uit zijn? Ik heb namelijk wel intresse, maar ik wacht eerst liever totdat ik mijn FL100 (die nu voor garantie weg is) verkocht kan krijgen.
Mocht je er wat over hebben, hoeveel dan eigenlijk?

Hoe bevalt die Nedi trouwens, of is die ook voor de verkoop?

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

• the_Omniscient

the_Omniscient

zugzug schreef op 10 september 2003 @ 18:46:
[...]

Dat zijn er wel wat :). Vraagje: heb je er eigenlijk nog wat over na de eerste "verkoopronde", dus nadat de bestelde Xclefs de deur uit zijn? Ik heb namelijk wel intresse, maar ik wacht eerst liever totdat ik mijn FL100 (die nu voor garantie weg is) verkocht kan krijgen.
Mocht je er wat over hebben, hoeveel dan eigenlijk?

Hoe bevalt die Nedi trouwens, of is die ook voor de verkoop?
Ik zit in dubio, heb nog een unit over en ongeveer 398 ge-interesseerden. Probleem was enkel dat niet iedereen vooruit wenste te betalen en ik het geld dus voor een groot gedeelte zelf op moest hoesten. Heb de "pre-payers" dus ook voorrang gegeven op de anderen, noodgedwongen. Zonder hen was de hele actie nooit van de grond gekomen.

De remotes komen er trouwens ook aan, heb ik vernomen. Nog geen exacte indicatie van "wat gaan we daar mee doen".

En die NeDi is idd voor mijzelf (je bent gek of je bent een vliegtuig, en ik ben gek dus ik wilde hem wel hebben)... ziet er heel mooi uit, heb de wijnrode versie. Geen idee hoe het ding gaat bevallen, heb hem 1 minuut in mn handen gehad... had nl. nogal wat postwerk te doen :P.

Verwijderd

Ik had om dat logo ff te testen dit plaatje gepakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.lollipopcards.com/store/zoom/dog.gif

Dus dan maak ik eerst in PS een bestandje aan van 105 bij 160 pixels

Dan plak ik die hond erin

Zet hem om naar bitmap, met resolutie 72 pix/inch en 1 depth (geen idee wat dat is, maar daar stonden de logo's die wel werkten ook op)

En dan krijg ik WEER een wit schermpje als ik hem inlaad.

Maar als ik dat GoT logo eropzet doet hij het, en als ik daar wat bijteken doet hij het ook :|

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 19:08:

[afbeelding]

Dus dan maak ik eerst in PS een bestandje aan van 105 bij 160 pixels

Dan plak ik die hond erin

Zet hem om naar bitmap, met resolutie 72 pix/inch en 1 depth (geen idee wat dat is, maar daar stonden de logo's die wel werkten ook op)

En dan krijg ik WEER een wit schermpje als ik hem inlaad.

Maar als ik dat GoT logo eropzet doet hij het, en als ik daar wat bijteken doet hij het ook :|
ik heb daar ook probs mee, maar als je deze copy & pasted naar een werkende met paint dan werkt het wel :)

[ Voor 4% gewijzigd door BaRF op 10-09-2003 19:15 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

the_Omniscient schreef op 10 September 2003 @ 19:05:
[...]
Ik zit in dubio, heb nog een unit over en ongeveer 398 ge-interesseerden. Probleem was enkel dat niet iedereen vooruit wenste te betalen en ik het geld dus voor een groot gedeelte zelf op moest hoesten. Heb de "pre-payers" dus ook voorrang gegeven op de anderen, noodgedwongen. Zonder hen was de hele actie nooit van de grond gekomen.

De remotes komen er trouwens ook aan, heb ik vernomen. Nog geen exacte indicatie van "wat gaan we daar mee doen".

En die NeDi is idd voor mijzelf (je bent gek of je bent een vliegtuig, en ik ben gek dus ik wilde hem wel hebben)... ziet er heel mooi uit, heb de wijnrode versie. Geen idee hoe het ding gaat bevallen, heb hem 1 minuut in mn handen gehad... had nl. nogal wat postwerk te doen :P.
wat is een NeDi?

Verwijderd

BaRF schreef op 10 september 2003 @ 19:14:
[...]

ik heb daar ook probs mee, maar als je deze copy & pasted naar een werkende met paint dan werkt het wel :)
Ook al geprobeerd, openen in paint, en dan opslaan...maar goed, ik probeer het nog wel een keer.

edit: weer niet :(

edit 2: Heehe...gelukt :D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 19:25 ]

• the_Omniscient

the_Omniscient

Check het HDD-topique ;), het is dus een 20 GB multimem-card reader/mp3 player. Meer uit hobbyisme aangesschaft, wilde eens een onconventioneel modelleke testen. Schijnt als mp3 player op HDD niet echt goed te presteren, is meer bedoeld als opslagmedium (je kunt de HDD ook uitzetten) en als mp3 player voor mem-cards (dan gaat ie 12 uur mee op 4 AAA'tjes). Al met al een leuke vreemde eend in de bijt, maar goed -> ander topic dus.

Ga nu op zoek naar de Zen NX, wil hem wel eens tegenover de X-Clef zetten eik. Toekomstmuziek, ik weet het...

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 19:08:
*letters*

Gratis tips:
1) Gebruik je favoriete tekenprogramma om je logo te maken. Ik zelf gebruik photoshop, omdat je hier handig optie 2) mee kunt uitvoeren.
2) Maak van je plaatje een grey-scale plaatje.
3) Pas het contrast aan, zet deze op 100% !
4) Ga spelen met de brightness, totdat het plaatje duidelijk is geworden.
5) Maak er een bitmap van en selecteer de optie 50% treshold.
6) Resize naar 160x105.
7) Start paint, laad het plaatje wat je net gemaakt hebt en bewaar het als een 24 bit bitmap.
8 ) Start paint, laad het plaatje wat je net gemaakt hebt en bewaar het als een monochrome bitmap.
9) Noem het logo.bmp.

Nee, je kan optie 7 NIET overslaan, ik ben er even mee bezig geweest voordat ik hier achter ben gekomen (zo'n 10 min geleden :D).

Upload het plaatje naar je speler. Wanneer je een leeg plaatje ziet op je xclef, betekent dit dat om de 1 of andere reden, het niet zwart wit is, maar dat er andere tinten doorheen zitten, wat resulteert in een grote leegte.

Extra plaatjes (zie ook de link van xrikus):
Afbeeldingslocatie: http://elektron.its.tudelft.nl/~vdberg49/xclef/LOGO%201%20hernoem%20naar%20LOGO.bmp
Afbeeldingslocatie: http://elektron.its.tudelft.nl/~vdberg49/xclef/LOGO%204%20hernoem%20naar%20LOGO.bmp
Afbeeldingslocatie: http://elektron.its.tudelft.nl/~vdberg49/xclef/LOGO%202%20hernoem%20naar%20LOGO.bmp
Afbeeldingslocatie: http://elektron.its.tudelft.nl/~vdberg49/xclef/LOGO%203%20hernoem%20naar%20LOGO.bmp
Vooral de eerste en de derde zien er goed uit op de xclef :). Btw, startpost is ook geupdate met een linkje naar xrikus z'n site + linkje naar de engelse versie van de review.

Had ik trouwens wel eens wat eerder mogen doen, er linken flink veel internet sites richting deze review. Typ voor de grap maar eens "xclef review" in google in. Google bepaalt aan de hand van het aantal "doorlinkingen" hoe hoog een bepaalde site in de resultaten voorkomt. Deze staat dus bovenaan :D.

[ Voor 63% gewijzigd door dr snuggles op 10-09-2003 22:09 ]

Verwijderd

Aaaah!! Hij wil niet meer aan??

Ik heb hem net nieuw (de Xclef) en hij doet nou niks meer. Ik kan hem aanzetten, dan staat er met de lader erin dat de batterij 80% vol is, en gaat hij daarna opstarten, maar het balkje blijft eindeloos overnieuw lopen.

Als ik de USB erin doe en hem aanzet, dan herkent mn computer hem niet meer, maar staat er nog wel USB connected

:'( Heeeeelp! Ik wil hem niet nou al terug sturen!!

correctie: ik zet hem aan, en krijg alleen het begin schermpje (zonder balkje dus) daarna moet ik 'menu' inhouden, ipv play, en dan gaat hij naar het 80% batterij vol scherm, en dan moet ik play drukken, en dan gaat het balkje eindeloos doorlopen?? Kan je dat ding niet resetten of zo?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 22:35 ]

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 22:33:
Aaaah!! Hij wil niet meer aan??

Ik heb hem net nieuw (de Xclef) en hij doet nou niks meer. Ik kan hem aanzetten, dan staat er met de lader erin dat de batterij 80% vol is, en gaat hij daarna opstarten, maar het balkje blijft eindeloos overnieuw lopen.

Als ik de USB erin doe en hem aanzet, dan herkent mn computer hem niet meer, maar staat er nog wel USB connected

:'( Heeeeelp! Ik wil hem niet nou al terug sturen!!

correctie: ik zet hem aan, en krijg alleen het begin schermpje (zonder balkje dus) daarna moet ik 'menu' inhouden, ipv play, en dan gaat hij naar het 80% batterij vol scherm, en dan moet ik play drukken, en dan gaat het balkje eindeloos doorlopen?? Kan je dat ding niet resetten of zo?
maakt ie herri (het apparaatje zelf?)

Verwijderd

Nee, helemaal niks

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-07 16:01

Tao

DPC DE_KOMETEN

Tja, gisterenmiddag ook m'n XClef ontvangen. Sluit ik hem aan op de oplader, krijg ik alleen (wanneer ik op de Play/Pauze toets druk) een icoontje te zien van 'Keylock'.
Verder helegaar nix. :( :( :(

De manual vermeld daar niets over, de site van MP3CDSpelers idem niet.
Ik natuurlijk gebeld; alleen maar in gesprek....
O.k. o.k. ik ben ongeduldig, ik weet het. Maar heeft iemand een idee of ik door het indrukken van een bepaalde knop-combinatie alsnog de speler tot opladen kan bewegen of is dit een typisch geval van DOA?

(Heb natuurlijk zelf allerlei mogelijkheden wel uitgeprobeerd)

[ Voor 8% gewijzigd door Tao op 11-09-2003 11:09 ]

Diablo3

• indexample
  • Niet online
hahaha....sorry hoor, maar aan de zijkant zit een schuivend knopje waar hold bij staat. als je m net koopt staat ie gelocked, duz die moet je eerst ff 'unholden' en dan is je keylock eraf....

suc6 ;)

[update] door dat zinnetje:
(Heb natuurlijk zelf allerlei mogelijkheden wel uitgeprobeerd)
denk ik dat je dit toch al geprobeerd heb, maar zoniet, dit is duz de oplossing
[/update]

[ Voor 34% gewijzigd door indexample op 11-09-2003 11:37 ]

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-07 16:01

Tao

DPC DE_KOMETEN

Inmiddels gelukkig opgelost in samenspraak met de klantenservice van mp3cdspelers. Standaard stond de 'Hold'-knop aan. Zodoende het bericht van Key-lock. :) :)
Beetje raar dat dit dan niet opgenomen wordt in het 'trouble-shoot' gedeelte, maar goed.

/edit: zag nu pas je reactie eperon. Thnx btw/

[ Voor 14% gewijzigd door Tao op 11-09-2003 11:40 ]

Diablo3

Verwijderd

Die van mij is nog steeds stuk, nog niks van mp3cdspelers gehoord.

@Tao -> jij blij dat je de klantenservice niet hebt gebeld :X

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op 11 september 2003 @ 12:52:
Die van mij is nog steeds stuk, nog niks van mp3cdspelers gehoord.

@Tao -> jij blij dat je de klantenservice niet hebt gebeld :X
Ik heb mijn mp3 speler maandagmiddag om 5 uur opgestuurd, en nu, donderdag, heb ik mijn mp3 speler al weer trug van mp3cdspeler.nl.

Ze hebben de harde schijf vervangen, en tot nu toe werkt hij naar behoren..

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

wdekreij schreef op 11 september 2003 @ 14:52:
[...]
Ze hebben de harde schijf vervangen, en tot nu toe werkt hij naar behoren..
Hebben ze er een identieke hd in gezet? of iets anders?

If you choose to criticise you choose your enemies

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Emmeau schreef op 11 September 2003 @ 14:53:
[...]

Hebben ze er een identieke hd in gezet? of iets anders?
Ik heb (en ga) hem niet openmaken (nog niet iig), maar in windows heet de harde schijf "xclef" en de sample files (stonden er 2 op, net als bij aankoop) stonden er ook op, dus ik neem aan dat het gewoon een schijf uit een xclef is (hoe komt een H&B speler anders als naam XCLEF :P

Dus ja, lijkt mij dezelfde harde schijf, hij is 18,6 gb groot zie ik..

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

in setup -> system info kan je zien wat voor hd je hebt.

hier staat:
HDD: 19.5GB
TOSHIBA

If you choose to criticise you choose your enemies

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Emmeau schreef op 11 September 2003 @ 15:09:
in setup -> system info kan je zien wat voor hd je hebt.

hier staat:
HDD: 19.5GB
TOSHIBA
idd bij mij ook, maar windows geeft geen 19,5 gb aan.

• Gman
wdekreij schreef op 11 September 2003 @ 15:20:
[...]

idd bij mij ook, maar windows geeft geen 19,5 gb aan.
Dat is het 1000 > 1024 geneuzel.
Niet zo boeiend :)

Verwijderd

Hmmm..dus ze sturen hem nog wel terug. Ik was bang dat nu ze uitverkocht zijn,het nog wel even gaat duren. Maar goed, maar hopen dat dat bij mij ook lukt dan. Heb alleen nog niks van ze gehoord, en wacht even een mailtje af voordat ik hem terugstuur

Verwijderd

:) Finally, die Xclef is binnen ;)

Ik heb een aantal Logo's op Xirus z'n site gepost...(spongebob & homer)
Iemand nog een goed idee waar je ze al als monochrome bitmap kan rippen?
(is nie egt belangrijk maar tog wel leuk... :) )

Tnx, AKH

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-07 10:01

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ff een vraagje

kun je er bv ook je digicam aanhangen met 1 of andere plug ? zodat ik zonder pc mn digicam pics op de player kan gooien ?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Verwijderd

Nee dat gaat niet.

Verwijderd

ik heb een request en hoop dat jullie me kunnen helpen ;)
kan iemand AUB een cs logo voor mijn maken

eisen : ongeveer hele scherm bedekken behalve loading balking, of die moet HELEMaal weg zijn, en moet iets bijstaan van loading ofzo bv : starting counterstrike

ik ben jullie dankbaar :)

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op 11 september 2003 @ 20:30:
ik heb een request en hoop dat jullie me kunnen helpen ;)
kan iemand AUB een cs logo voor mijn maken

eisen : ongeveer hele scherm bedekken behalve loading balking, of die moet HELEMaal weg zijn, en moet iets bijstaan van loading ofzo bv : starting counterstrike

ik ben jullie dankbaar :)
Er staat hier in dit topic meerdere malen beschreven hoe je zo'n logo-tje kunt maken, lijkt me dus goed te doen om het gewoon zelf te doen...

En als je hem dan hebt, wil je hem dan svp op http://www.qubixx.nl/xrikus/logos/ zetten?

Daar staat btw al een halflige logo-tje, maar dat is vast niet wat jij wil :)

Verwijderd

ja ik weet dat het er staat :) maar ik kan dus echt NIET met photoshop overweg... vandaar ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen

Verwijderd

wdekreij schreef op 11 September 2003 @ 20:39:
[...]
En als je hem dan hebt, wil je hem dan svp op http://www.qubixx.nl/xrikus/logos/ zetten?
Anja heeft 2 hondjes geupload, maar die zullen wel niet in de smaak vallen in dit mannen topic ;)

Maar goed, ik heb contact opgenomen met het klachtenadres van mp3cdspelers, en toen had ik wel weer binnen het uur een reactie. Ff het formulier invullen, en dan zouden ze er spoed achter zetten :D Lieevvvv...

nou nog hopen dat het goed afloopt.

edit: @wdekreij Had jij hetzelfde probleem met je HD? Ik kon je post niet terug vinden

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 21:39 ]

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd

Hmm...jij kwam er dus nog wel op...da's wat anders dan.

• dr snuggles
  • Niet online
Sommige logo's die nieuw zijn gepost zijn echt leuk. Wie is trouwens dat meisje op die foto (stuk of 5 plaatjes van), die is best O+ :P.

Nog een kleine bijdrage van mij, gister vergeten te uploaden :D:
Afbeeldingslocatie: http://elektron.its.tudelft.nl/~vdberg49/xclef/LOGO%205%20hernoem%20naar%20LOGO.bmp.

• MellyVille1
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

Hallo mensen,

Ik ben nieuw hier maar volg dit forum al een tijdje en heb deze hele topic doorgestudeerd alvorens over te gaan op de aankoop van mijn Xclef HD500... Ik heb hem sinds gisteren binnen (na 4 werkdagen :@) en ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, FW versie 1.053 stond er al op, dus na het opladen was hij al klaar voor gebruik, en ik moet zeggen, het werkt fantastisch, en ook de geluidskwaliteit is geweldig...

Nadeel is dat de FM-Tuner niet echt werkt (1 lokale zender maar te ontvangen) en dat de middelste toetsen een beetje losjes aanvoelen...

• kingmob
  • Laatst online: 26-06 00:19
Ja, die middelste toetsjes rammelen. Dat was bij mij ook zo!

edit: sorry, ik ben Anjadepanja

[ Voor 23% gewijzigd door kingmob op 11-09-2003 22:32 ]

Verwijderd

wwillem schreef op 11 September 2003 @ 22:06:
Sommige logo's die nieuw zijn gepost zijn echt leuk. Wie is trouwens dat meisje op die foto (stuk of 5 plaatjes van), die is best O+ :P.

Nog een kleine bijdrage van mij, gister vergeten te uploaden :D:
[afbeelding].
Da's Christina Ricci, hier ook wel bekend als Wednesday uit The Addam's Family. Stukje volwassener geworden ook, zo te zien :)

• MellyVille1
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

Zou de H&B toch iets anders zijn als de Xclef, aangezien mij op deze site http://www.xs4all.nl/~jaapkrey/bug.htm opviel dat er alleen problemen met H&B spelers staan?

Verwijderd

toeval, zijn er meer van verkocht denk ik omdat de Xclef tijdelijk niet leverbaar was, de spelers zijn identiek.

edit: op logo na dan ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 23:13 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.