• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 14:40
Ik heb gisteren voor het eerst echt de FM tuner getest (in een rijdende bus) en ik ben tevreden, ik kon de bekende zenders redelijk goed (helder) ontvangen.
Vergeet niet dat er geen echte antenne op zit en je er dus ook niet veel van kan verwachten.

Ik had nog iets typisch vandaag, ik heb 'm inmiddels 2 weken niet opgeladen (wel af en toe aan de pc met de voeding eraan) en de accustatus ging vannochtend op 1 streepje (niet knipperend) en toen ik klaar was met werken bleef ie aan het scannen en viel hij ineens uit, de accu bleek leeg...kheb 'm nog niet zo lang dus misschien moet de accu nog ff op gang komen, m'n digicam heeft ong hetzelfde, die accustatus meting werkt ook amper.

Er zijn inmiddels veel coole logo's ingezet!
Nu nog 1 van Hertog Jan en ik ben klaar :)

Ik ga morgen voor 2 weken naar Spanje, hopen dat ie het houdt in het vliegtuig :)
Veel plezier nieuwe owners!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-06 10:38

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Iemand counstrike logo's? Kzal er dan snel effe maken. Tis toch bijna mijn nieuwe hobby :*)

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63966

Misschien heeft een aantal het al gezien maar ik heb de logo pagina ( http://www.qubixx.nl/xrikus/logos/ ) beetje geupdate, het is nu mogelijk om username en beschrijving er bij te zetten.

Voor de logo`s die al geupload zijn zal ik de info er handmatig bij zetten als je de juiste gegevens emailt naar xrikus@qubixx.nl

info die ik nodig heb:
• Nummer van logo (zie site)
• Username
• Beschrijving van logo

( ik sta open voor op -en aanmerkingen :) )

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 63966 op 12-09-2003 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-06 10:38

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Anoniem: 63966 schreef op 12 September 2003 @ 07:23:
Misschien heeft een aantal het al gezien maar ik heb de logo pagina ( http://www.qubixx.nl/xrikus/logos/ ) beetje geupdate, het is nu mogelijk om username en beschrijving er bij te zetten.

Voor de logo`s die al geupload zijn zal ik de info er handmatig bij zetten als je de juiste gegevens emailt naar xrikus@qubixx.nl

info die ik nodig heb:
• Nummer van logo (zie site)
• Username
• Beschrijving van logo

( ik sta open voor op -en aanmerkingen :) )
Nice work. Keep it up. :*)

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Zo, mijn H&B is dan eindelijk leeg na anderhalve week. Moet wel zeggen dat ik er op een vreemde manier achter moest komen. Hebben anderen hier ook last van?
Bij het aanzetten hoorde ik de harde schijf opspinnen en waarschijnlijk door het stroomgebrek meteen weer down spinnen. Dit bleef ie doen tot ik de stopknop lang ingedrukt bleef houden...

Nog een vraagje: laadt het apparaat nu wel of niet op als je de lader erin hebt zitten, maar 'm niet met de play knop aanzet? De eerste keer opladen heb ik de lader er een dag in laten zitten terwijl het schermpje uit was. Ik zet 'm aan: 20%. Daarna laat ik 'm aanstaan (zoals ook in de handleiding staat) en binnen 2 uur: 100%. Wel een beetje vreemd.

En dan een laatste: Kan ik 'm nu aanzetten (nu ie weer een klein beetje opgeladen is) en daarna de lader er weer inpluggen? Ik wil luisteren en opladen tegelijk.

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djsjors
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-07-2021
je kan luisteren en opladen te gelijk
eerst stroom er in en dan redelijk lang op play drukken en dan kan je genieten van je muziekie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92448

Nu ook remote control voor de Xclef 500

Zie www.mp3playersuk.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:07
Kun je net zo goed meteen de juiste link neerzetten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Laatst online: 07-05 17:25
En toch blijft de stekker er niet passend uit zien...

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92480

Kan iemand mij vertellen hoe goed de levering is van www.mp3players.nl??
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Anoniem: 92480 schreef op 12 September 2003 @ 18:10:
Kan iemand mij vertellen hoe goed de levering is van www.mp3players.nl??
bedankt!
Lees deze thread eens door? staat het gewoon in. Over het algemeen is het redelijk goed.

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 14:40
IloveMyHenB schreef op 12 september 2003 @ 10:43:

Nog een vraagje: laadt het apparaat nu wel of niet op als je de lader erin hebt zitten, maar 'm niet met de play knop aanzet? De eerste keer opladen heb ik de lader er een dag in laten zitten terwijl het schermpje uit was. Ik zet 'm aan: 20%. Daarna laat ik 'm aanstaan (zoals ook in de handleiding staat) en binnen 2 uur: 100%. Wel een beetje vreemd.
Nee je moet de voeding aansluiten en dan aanzetten, anders gaat ie niet laden, dus zo vreemd is het niet.
Allemaal manual vragen dus aan iedereen: graag de manual lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Ik zit er over na te denken om de xclef hd500 binnenkort ook aan te schaffen. Alleen las ik even ergens een wazig iets over dat je de geen bestanden van de HD kon verwijderen of bewerken (alleen formateren). Wordt daar mee bedoelt dat dat helemaaaal niet kan, ook niet als hij aangesloten is op de pc? of kan je niks verwijderen van mp'3 die op de HD staan met de Xclef zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Stevie_ schreef op 12 September 2003 @ 19:01:
Ik zit er over na te denken om de xclef hd500 binnenkort ook aan te schaffen. Alleen las ik even ergens een wazig iets over dat je de geen bestanden van de HD kon verwijderen of bewerken (alleen formateren). Wordt daar mee bedoelt dat dat helemaaaal niet kan, ook niet als hij aangesloten is op de pc? of kan je niks verwijderen van mp'3 die op de HD staan met de Xclef zelf?
Je kunt hem gewoon beschouwen als een externe usb2.0 hd, bestanden toevoegen, verwijderen etc gaat gewoon hoor :)
Ik denk dat bedoeld werd dat er geen bestandsbeheer op de xclef standalone zit, dat je hem dus altijd op een pc moet aansluiten om bestandsbeheer te doen.

[ Voor 14% gewijzigd door blobber op 12-09-2003 19:07 ]

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Ow ok :), dan weet ik voldoende. Was mij niet helemaal duidelijk hoe dat nou zat...
Wel erg aantrekkelijk dingtje, zeker nu die remote erbij zit bij mp3cdspelers.nl.Ik vond het toch erg jammer dat dat eerst niet bij het pakket zat, en ook nog nergens te krijgen was.
Maar nu dus wel, en eh, mja...nu moet ik dus sparen, of komende maand erg krap bij kas zitten *dilemma*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:22

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

hmmm... dit spelertje (H&B) heben wij tegenwoordig ook in de winkel liggen :P
zeer leuk apparaatje (heb dit topic al vanaf het begin gevolgd en wil er zelf ook een)

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
uniquorn schreef op 12 September 2003 @ 20:30:
hmmm... dit spelertje (H&B) heben wij tegenwoordig ook in de winkel liggen :P
zeer leuk apparaatje (heb dit topic al vanaf het begin gevolgd en wil er zelf ook een)
Er zijn volgens mij erg veel mensen die wel lezen, maar niet posten :D, gezien het feit dat er best veel van die spelers verkocht worden.

Weet iemand nog wat verkoopsites waar deze speler (Xclef of H&B) wordt verkocht :? Dan kan ik dit in de startpost zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door dr snuggles op 12-09-2003 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92218

Ik stuur mijn stukke Xclef morgen op retour naar mp3cdspelers ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90451

Wat is er kapot aan ? (laten vallen of zo ?) kun je hem niet meer maken

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 90451 op 12-09-2003 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet laten vallen, zo goed als 'dead on arrival'.

Hij start niet meer op, batterij loopt leeg zonder dat hij aan staat, en krijg geen verbinding meet met mn computer. :(

• sjaakaq
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

is het nu zo dat je nu er een remote bijkrijgt voor dezelfde prijs als een tijd geleden, maar toen ZONDER remote??

Leo

leoaq.fm // Jeune Loop

staat volgens mij duidelijk op de website:
Uitverkocht ! weer leverbaar eind september, dan ook met afstandsbediening.

Pre-order nu alvast dan krijgt u deze afstandsbediening er gratis bij !

Anoniem: 92380

Hey people,

mijn mooie HD-500 is vastgelopen nadat hij automatisch uitging maar dat niet helemaal afmaakte :'( dus nu doet ie 't nie! :X (blijft op Good Bye! staan...)
Iemand een ID hoe dit te verhelpen?

Alvast TNX van AKH

wachten tot accu op is :)?
anders ff openschroeven en accu losmaken...

• MellyVille1
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

Stop knop lang inhouden al geprobeerd?

Stopknop Geprobeerd: geen succes :| Wil accu wel loshale maar hoe zet ik 'm weer vast?
Ben niet egt het Uber-technische typ... 8)7

Tog bedankt ;)

zit geloof ik (als ik laatst goed gezien had) met zo`n stekkertje vast...

ff checke...

ziet er bij mij zo uit:
twee draadjes rood en zwart gaan onder een soort kartonnetje batterij in (Kartonnetje durf ik r nie af te hale ivm ev. beschadiginging...) of moet ik dit er gewoon afhale?

Leuke logo's BTW, vin't wel leuk om ze te make :P

sorry voor de verkeerde terminologie8)7

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

wat een naaistreek; ik heb dus net zoveel betaald als mensen de nu bestellen, alleen krijg ik er geen remote bij...

Leo

leoaq.fm // Jeune Loop

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Anoniem: 92380 schreef op 13 September 2003 @ 16:44:
Stopknop Geprobeerd: geen succes :| Wil accu wel loshale maar hoe zet ik 'm weer vast?
Ben niet egt het Uber-technische typ... 8)7

Tog bedankt ;)
Een seconde of 10 de stop-knop of play-knop ingedrukt houden. Desnoods eerst aan de adapter hangen en dan een tijdje de stop/play-knop ingedrukt houden?

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
akh gebruik iets meer de "edit" mogelijkheid, i.p.v. elke keer nieuwe posts te maken...

verder:
heeft iemand nou al een duidelijke tijd van mp3cdspeler.nl gehoord, wanneer ze de ab los kunnen leveren? kan niks vinden :S

Mijn Systeem Specs

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:34

Draven

It wasn't me

Aangezien ze de 27e weer kunnen leveren MET ab... lijkt mij dat ze m voor de 27e hebben :)

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Anoniem: 92283

[quote]Out of Order schreef op 10 September 2003 @ 17:53:
1 en 2: Wat dacht je van je handleiding door lezen,maar vooruit

1 de Zoekfunctie werkt op de eerste 3 characters van titels. Gewoon met de scrollknop de gewenste letter zoeken en met >> of << gaan naar de volgende positie waar je weer met je scrollknop kunt wieberen.

2: Je player werkt met bookmarks. Als je in de verkenneroptie zit kun je een liedje waarop je staat toevoegen aan een van de tien bookmarkfiles. Dit doe je dor lang je scrollknop in te drukken. De optie wijst zit vanzelf. Daarna ga je naar het menu/playlist en selecteer je de gewenste bookmarkfile.

Uiteindelijk de zoek-functie dan toch gevonden. Is niet echt makkelijk uit het boekje te halen hoor, maar okee...... Het bookmarken lukt niet. Ik kan wel een nummer taggen, maar als ik dan later de bookmark-lijst wil afspelen slaat de speler vast. Enkel door 10 seconde de stop-knop ingedrukt te houden kan ik de speler helemaal uitzetten en opnieuw beginnen. Wat kan dit nu toch zijn???? En hoe weet ik nu ooit of er weer nieuwe firmware voorhanden is?

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 92283 op 13-09-2003 22:53 ]

leokennis schreef op 13 september 2003 @ 18:33:
wat een naaistreek; ik heb dus net zoveel betaald als mensen de nu bestellen, alleen krijg ik er geen remote bij...

Leo
Dat is met alles, als je op het begin een playstation 2 kocht betaalde je ook 2 keer zoveel dan dat je nu voor betaalt.

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 92283 schreef op 13 september 2003 @ 19:29:
Hoe weet ik nu ooit of er weer nieuwe firmware voorhanden is?
Dit topic volgen of de startpost zo af en toe eens checken bij het kopje firmware.

Verder voor Leo, je hoeft niet onder elke post je naam te posten, wij tweakers groeten elkaar zoiezo altijd :) (vrij naar: GoT FAQ).

Voor AKH, er zit zo'n gaaf knopje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif, waarmee je kunt editten. Zo hoef je nooit twee of meer posts achter elkaar te posten. Overigens kun je jouw probleem idd oplossen met het ingedrukt houden van de stopknop. 10 sec (of iets meer) en hij reset altijd. Speler niet openmaken, hiermee vervalt de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afstands bediening is ook los te krijgen bij :

http://www.advancedmp3players.co.uk

Ligt binnen 3 dagen in de bus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheWarden schreef op 13 September 2003 @ 18:47:
akh gebruik iets meer de "edit" mogelijkheid, i.p.v. elke keer nieuwe posts te maken...

verder:
heeft iemand nou al een duidelijke tijd van mp3cdspeler.nl gehoord, wanneer ze de ab los kunnen leveren? kan niks vinden :S
Nu verkrijgbaar bij: http://www.advancedmp3players.co.uk

Had hem in 3 werkdagen binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Dat is met alles, als je op het begin een playstation 2 kocht betaalde je ook 2 keer zoveel dan dat je nu voor betaalt.
ja maar dat is na 4 jaar oid. Dit is na nog geen half jaar. En ik zou het wel begrjpen als ie een keer goedkoper wordt, maar niet dat jer er extra's bijkrijgt. Net zoiets alsof ik nu een PS2 koop voor 300 euro, en jij koopt em over een maand en je krijgt er een extra controller bij oid.

Leo EDIT: shit dit was de laatste keer, ik doe dit op alle fora dus ik moet het nog ff afleren;)

[ Voor 12% gewijzigd door sjaakaq op 14-09-2003 11:11 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

@harlan...

Jij hebt de AB dus al? zou je dan misschien ff een foto kunnen posten, ook van de aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
leokennis schreef op 14 September 2003 @ 11:11:
[...]

ja maar dat is na 4 jaar oid. Dit is na nog geen half jaar. En ik zou het wel begrjpen als ie een keer goedkoper wordt, maar niet dat jer er extra's bijkrijgt. Net zoiets alsof ik nu een PS2 koop voor 300 euro, en jij koopt em over een maand en je krijgt er een extra controller bij oid.
Mp3 spelers verouderen minstens even snel als computer hardware (3 jaar en het is bejaard). Kijk eens naar de prijs van een cpu/videokaart. Die kan binnen drie maanden halveren (top model) of tenminste flink in prijs zakken (iets minder top model).

Verder zal mp3cdspeler die afstandsbediening er gratis bij kunnen doen omdat ze een enorme shitload aan xclefs afnemen. Je krijgt iets meer korting als je er 500 koopt ipv 5 :D.

[ Voor 8% gewijzigd door dr snuggles op 14-09-2003 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Anoniem: 92448 schreef op 14 September 2003 @ 02:45:
Afstands bediening is ook los te krijgen bij :

http://www.advancedmp3players.co.uk

Ligt binnen 3 dagen in de bus
Jammergenoeg heb ik geen creditcard, want ik kan vast niet gwoon geld overmaken via rabobank om hem daar te kopen, ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het bookmarken lukt me niet. Ik kan wel een bestandje bookmarken en uiteindelijk heb ik dan ook een bookmark / playlist. Maar als ik die lijst wil afspelen slaat m'n Xclef vast. Enkel door 10 seconden de stoptoets ingedrukt te houden krijg ik 'm weer aan de praat. Wat gaat hier fout of wat doe ik fout?? Een mu3 playlist afspelen is geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 15:49

Tao

DPC DE_KOMETEN

Tja, van het weekend bleek m'n accu leeg te zijn (hij reageerde nergens meer op).
Op de lader aangesloten en op play gedrukt. Hij ging laden (begon met 0%).
Stond op een gegeven moment dus op 100%. Lader er vanaf, op play gedrukt, en het balkje is te zien met het voortschrijdende laden van de firmware (versie 1.053, want ik heb hem net). Dat balkje schuift maar een paar millimeter op. Daarna doet-ie niks meer :(

Ik nog proberen om hem op de pc aan te sluiten (om de firmware-map opnieuw te vullen), of een eeuwigheid op play te drukken.
Niks helpt :'(

Iemand nog tips voordat ik hem RMA?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

Tao schreef op 15 September 2003 @ 07:54:
Tja, van het weekend bleek m'n accu leeg te zijn (hij reageerde nergens meer op).
Op de lader aangesloten en op play gedrukt. Hij ging laden (begon met 0%).
Stond op een gegeven moment dus op 100%. Lader er vanaf, op play gedrukt, en het balkje is te zien met het voortschrijdende laden van de firmware (versie 1.053, want ik heb hem net). Dat balkje schuift maar een paar millimeter op. Daarna doet-ie niks meer :(

Ik nog proberen om hem op de pc aan te sluiten (om de firmware-map opnieuw te vullen), of een eeuwigheid op play te drukken.
Niks helpt :'(

Iemand nog tips voordat ik hem RMA?
stop je de usb kabel in de xclef en zet je hem dán pas aan?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Heb het op 2 manieren geprobeerd; aangezet terwijl het balkje te zien was, en omgekeerd.

/edit: ja, ik heb de play-knop heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang ingedrukt gehouden, maar ut hellupt nie :'( :'( :'(

[ Voor 42% gewijzigd door Tao op 15-09-2003 08:50 ]

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

eerst aanzetten en dan pas USB erin wordt er bedoelt... dat al gedaan? jah kan natuurlijk ook moeilijk als ie niet aangaat... misschien nog een keer in de oplader stoppen? stopknop al lang ingehouden om te resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

MellyVille1 schreef op 15 september 2003 @ 09:18:
eerst aanzetten en dan pas USB erin wordt er bedoelt... dat al gedaan? jah kan natuurlijk ook moeilijk als ie niet aangaat... misschien nog een keer in de oplader stoppen? stopknop al lang ingehouden om te resetten?
Eerst aanzetten, dan USB: ja gedaan. No response...
Nogmaals in de oplader: idem gedaan. No response..
Stopknop ingedrukt houden: m'n duim doet pijn......

Ik vrees voor RMA, maar er zit niks anders op denk ik :(

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie101
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:34
eiglijk vind ik dat leo wel gelijk heeft, het zou ze sieren er eentje te sturen of voor een goedkopere prijs te sturen aan mensen die de speler (zoals ik) nog geen maand hebben en ook voor dezelfde prijs gekocht hebben

die van mij is op het moment in reparatie trouwens... hopen dat ie snel zuruck is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

ik ben ook wel in voor een regeling voor mensen die het ding net hebben gekocht, waarond ook ik... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik eerlijk moet zijn, zou niet een maand wachten voor zo`n afstandsbediening, geef mij die speler maar direct koop ik er later wel zo`n ding bij :).
Ook al had ik het geweten dat je er nu zo`n gratis ding bij kreeg had ik hem toch al eerder gekocht :), als je nog een maand krijg je er misschien wel een gratis 2e mp3speler bij ;)

ps. ik kreeg wel een gratis zonne/sier bril bij mn mp3speler >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MellyVille1 schreef op 14 September 2003 @ 12:31:
@harlan...

Jij hebt de AB dus al? zou je dan misschien ff een foto kunnen posten, ook van de aansluiting?
Krijg de foto niet gekopieerd, maar dit is de exacte link:

http://www.advancedmp3pla...shopping/pages/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61204

exacter kan ook wel hoor!!
en die link is al tig keer langsgekomen.
als je er geen foto van heb, wil je dan effe een omschrijving geven van wat voor functies er allemaal op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voordat ik die Xclef had gekocht leek het wel of alleen de H&B's stuk gingen, lijkt het nou maar zo, of gaan ook alle Xclefs stuk? (die van mij is ook retour ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

wat is de oorzaak ven jullie defecten, grof gebruik of konden jullie er werkelijk niets aan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

Anoniem: 92218 schreef op 15 September 2003 @ 22:29:
Voordat ik die Xclef had gekocht leek het wel of alleen de H&B's stuk gingen, lijkt het nou maar zo, of gaan ook alle Xclefs stuk? (die van mij is ook retour ;( )
Puur toeval, behalve de Xclef/H&B opdruk zijn de machines 100% identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

Raar probleem: tijdens het luisteren naar mp3's klinken er af en toe 'flarden' van andere mp3's door de muziek heen, waarschijnlijk op het moment dat de player opspint.
Iemand anders hier ook last van?
Heb net mijn player gedefragmenteerd, eens kijken of dit een beetje helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
gompie...zijn er ook mensen die helemaal geen problemen hebben met de Xclef? Of heeft iedereen wel eens 'wat' met de mp3 speler....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61204 schreef op 15 September 2003 @ 17:02:
exacter kan ook wel hoor!!
en die link is al tig keer langsgekomen.
als je er geen foto van heb, wil je dan effe een omschrijving geven van wat voor functies er allemaal op zitten.
Play/Stop
Foreward/Backward
Hold
Pause

Alle basis functies zijn beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

MellyVille1 schreef op 15 September 2003 @ 22:42:
wat is de oorzaak ven jullie defecten, grof gebruik of konden jullie er werkelijk niets aan doen...
Ehh.. alleen maar af en toe wat knopjes ingedrukt....
OVERIGENS... heb ik 'm weer aan de praat! :)

Net zolang gewacht (4e keer in successie) tot het schermpje niets meer te zien gaf tijdens het aanstaan. USB-kabel erin, lader aangesloten en daarna aangezet. USB-verbinding was opnieuw te zien, en heb in de firmware-folder een nieuwe versie van 1.053 geplaatst.
Verder vannacht door laten laden tot 100% recharged.

En nu start-ie dus de firmware WEL helemaal weer op :) :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

Stevie_ schreef op 15 September 2003 @ 23:17:
gompie...zijn er ook mensen die helemaal geen problemen hebben met de Xclef? Of heeft iedereen wel eens 'wat' met de mp3 speler....?
ik was 1 vd eersten, ik gebruik hem elke dag meerdere uren, ding staat 99% vol, en nog geen 1, i repeat, nog geen 1 probleem gehad :)

(grappig, normaal heb ik juist altijd pech met zulke dingen :P)

even afkloppen :X

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

ikke ook nog geen problemen ondervonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Het lijkt ook dat ze allemaal kapot zijn, omdat de mensen die tevreden zijn hier niet komen, maar de mensen met problemen hier naar een oplossing komen zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Heb ik nog een vraag, waarvan het antwoord vast wel te vinden is op 1 van de 35 pagina's van dit topic...

Kan je ook vooruit spoelen in een nummer? Als ik zo'n jukebox namelijk zou aanschaffen, dan komen er zeker ook livesets op te staan van circa 60 minuten. Het zou dan handig zijn al je dan bv. bij een kutstukje in zo'n liveset even snel vooruit kan spoelen...is dat mogelijk met de XCLEF HD-500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

No problem, gewoon de vooruitspeel-knop ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Damn, de XCLEF is gewoon geweldig dus, zeker voor het geld. Ik ga hem eind deze week bestellen. Kan www.mp3cdspelers.nl ze pas weer vanaf 27 september leveren? Meende namelijke te lezen paar pagina's terug dat sommige klanten van mp3cdspelers.nl ze al na 3 werkdagen binnen kregen...

Zal ze even mailen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MellyVille1 schreef op 15 September 2003 @ 22:42:
Practically dead on arrival...heb hem 1 dag gebruikt, niks raars mee gebeurd, hij wilde niet meer aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ik heb ook helemaal geen last gehad, en zeker al minstens 5 keer hard laten vallen waarvan 2 keer zonder beschermhoesje e.d.
ik ben er ZWAAR tevreden mee.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
gvd, had mailtje gestuurd naar mp3cdspelers.nl over wanneer ik zo'n ding nou binnen kan hebben. De levering van 27 september is dus circa 14 dagen vertraagd...pas 8 of 9 oktober krijgen ze een nieuwe levering binnnen...

Zijn die dingen nog ergens anders verkrijgbaar? Wil hem nu!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klopt, dit is de reden...

Geachte heer/mevrouw en dealers,

Wij hebben vandaag contact gehad met Xclef .Door de Tyfoon van afgelopen weekend in Zuid Korea is er lichte schade en vertraging op gelopen in de fabriek. Wij verwachten de spelers in ons magazijn tussen 4 en 9 oktober, we zullen de spelers dan direct dezelfde dag verzenden. Helaas zijn afhankelijk van de fabrikant en kunnen dan ook niets anders doen als afwachten.

Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling dan kunt u ons altijd emailen.

Met vriendelijke groet,

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk

minder hoor... kunnen ze nix aan doen, dan maar wachten.(misschien wat meer korting vragen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

heb ze een mailtje gestuurd over de 'nu met gratis ab' kwestie.....

nu wachten op een reply

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Zijn de Xclef's alleen bij mp3cdspelers.nl verkrijgbaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schuit24
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-06 11:58
Jah, en is nog 1 plek die ook de mp3 speler verkoopt maar, daar lijken ze geen gehoor te geven (athans niet via de tel) " http://www.mmport.nl " 305,-€ (incl AB) 389,-€ (excl AB)
Zover ik op google kon vinden alleen dan nog " www.mp3cdspeler.nl " Helaas, natuurlijk had ik hem al ge-pre-orderd maar nu door die leuke Typhoon in Zuid Korea is de fabriek beschadigd en duurt het nu weer 1 week langer voordat de mp3 spelers geleverd worden.

[ Voor 43% gewijzigd door schuit24 op 16-09-2003 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Aquaplex schreef op 16 September 2003 @ 19:40:
Jah, en is nog 1 plek die ook de mp3 speler verkoopt maar, daar lijken ze geen gehoor te geven (athans niet via de tel) " http://www.mmport.nl " 305,-€ (incl AB) 389,-€ (excl AB)
Zover ik op google kon vinden alleen dan nog " www.mp3cdspeler.nl " Helaas, natuurlijk had ik hem al ge-pre-orderd maar nu door die leuke Typhoon in Zuid Korea is de fabriek beschadigd en duurt het nu weer 1 week langer voordat de mp3 spelers geleverd worden.
geven zij ook garantie, of doet xlef dat zelf al?

mmport hoef je trouwens geen verzend kosten te betalen dus dat scheelt

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 75805 op 16-09-2003 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Wat ik zelf denk over de problemen met die h&b's die in dit topic worden gemeld:
Ik blijf erbij dat het een andere produktie is dan (in ieder geval) de eerste produktie van de xclef. Waarom? Vanwege dat mp3cdspelers (tijdelijk) wel die h&b kon leveren en niet de xclef, ondanks dat deze wel gelijk zijn. Zullen ze dus niet via de officiële weg ingekocht hebben waar ze de xlclef vandaan hebben, want er staat een andere naam op(h&b). Dan rijst bij mij nog 1 vraag: zal het zo zijn dat iedereen die een h&b heeft gekocht (bij mp3cdspelers) problemen ondervind met deze speler?

N.B.
Nu bekend is dat mp3cdspelers pas na de eerste week van oktober weer de xclef kan leveren zal voor mensen, die nu al een xlcef/h&b hebben, de vraag rijzen of dit ook zal gelden voor de afst.bed. die los te bestellen zal zijn einde van deze maand.

[ Voor 20% gewijzigd door ronaldinho op 16-09-2003 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

ahem... ik wil niet spammen ofzo O-) , maar je zou even kunnen kijken op de site in mn sig. 269 Euro incl. bezorging (272.50 met rembours)... heb er nog eentje liggen en kan nieuwe bestellen als ik wil - evt. met a/b, die zijn ook al in bestelling.

Zie maar wat je ermee doet, tis niet dat ik er nou zoveel winst op maak (virtually none eik) dus het is een "vriendelijk gebaar" naar liefhebbers van mooie gadgets toe.

[ Voor 32% gewijzigd door the_Omniscient op 16-09-2003 20:45 ]

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90451

Multichannel labs over de remote:

Dear Sir,

Thanks for your email and suggestions,

Yes , the remote will available at our Benelux dealer Holland Global in October.We ship a few hunderd pieces to them end this month, so you are free to contact them because we don't sell to end-consumers directly..........................

Voor de mensen die het niet weten Holland Global = mp3cdspeler.nl dus hij komt er wel aan die mooie remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
Nou t is ook zover, TheWarden heeft ook een vermoedelijk rma'tje.. (toch eerste serie :()
The Case:
Sinds vorige week stopte de speler al verdacht snel met afspelen, en niet op de "gebruikelijke" manier, maar zeer abrupt. En als ik hem dan oplaadde melde de speler dat de batterij nog 50 (of meer) % vol zat.
Ok dus met stroom en al aan de pc gehangen, doet t perfect, ff formatteren en opnieuw proberen, nog niks. Dus tjah, zit niks anders voor mij op, om t mailtje naar rma mp3cdspelers te sturen :'( heel jammer. Maarjah, kan ik misschien gelijk de a/b dr bij bestellen....

Mijn Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

Dacht gisteravond ook dat m'n h&b'tje het had opgegeven. Bij Mediamarkt gekocht, was demomodel dus waarschijnlijk van de eerste serie h&b's.
Was een filmpje aan het kijken, gaat die speler het welbekende tikkende geluid maken, het licht knipperde telkens aan en uit, en meer gepiep kwam eruit!!. kon niets meer afspelen en de speler ging telkens weer uit.... ook bleef hij vastzitten bij het opstarten... bleek de stekker niet goed erin te zitten, ff opladen en hij doet het weer!

toch heb ik het gevoel dat de hd niet van zo'n hoge kwaliteit is (rest van de speler eigenlijk wel):(

ff ander vraagje: zou het spftwarematig mogelijk zijn om het voorruitspoelen sneller te maken? beetje onhandig altijd dat langzame spoelen bij mixen of lange nummers

[ Voor 28% gewijzigd door Alien_Inside op 16-09-2003 22:21 ]

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
the_Omniscient schreef op 16 September 2003 @ 20:38:
ahem... ik wil niet spammen ofzo O-) , maar je zou even kunnen kijken op de site in mn sig. 269 Euro incl. bezorging (272.50 met rembours)... heb er nog eentje liggen en kan nieuwe bestellen als ik wil - evt. met a/b, die zijn ook al in bestelling.

Zie maar wat je ermee doet, tis niet dat ik er nou zoveel winst op maak (virtually none eik) dus het is een "vriendelijk gebaar" naar liefhebbers van mooie gadgets toe.
Hmz, snap er niet veel van...je sig. staat adres naar dappreview.com als ik me niet vergis, en wat ik daar moet :S. Als je die 'ene' nog wilt verkopen...contact me op s_keereweer@hotmail.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Alien_Inside schreef op 16 September 2003 @ 22:17:
Dacht gisteravond ook dat m'n h&b'tje het had opgegeven. Bij Mediamarkt gekocht, was demomodel dus waarschijnlijk van de eerste serie h&b's.
Was een filmpje aan het kijken, gaat die speler het welbekende tikkende geluid maken, het licht knipperde telkens aan en uit, en meer gepiep kwam eruit!!. kon niets meer afspelen en de speler ging telkens weer uit.... ook bleef hij vastzitten bij het opstarten... bleek de stekker niet goed erin te zitten, ff opladen en hij doet het weer!

toch heb ik het gevoel dat de hd niet van zo'n hoge kwaliteit is (rest van de speler eigenlijk wel):(

ff ander vraagje: zou het spftwarematig mogelijk zijn om het voorruitspoelen sneller te maken? beetje onhandig altijd dat langzame spoelen bij mixen of lange nummers
idd.. ze zouden in een nieuwe firmware in moeten bouwen, dat nadat je de spoel knop bijv 10 sec ingedrukt hebt (of 20 oid) dattie dan een stuk sneller gaat spoelen, want om nu in een nr van zo'n 80-90 minuten ""ff" naar het midden te gaan.. dat duurt nogal lang :)

• Stevie_
Iemand idee hoe het zit met de service & garantie van mmport.nl? Iemand ervaring met deze webwinkel?

Anoniem: 75805

the_Omniscient schreef op 16 September 2003 @ 20:38:

En hoe zit het dan met garrantie enzo?

• ronaldinho
Versie 1063 kan je hier downloaden. Kan zo gauw nog niet de veranderingen vinden. Hoor je later van mij of iemand anders.
De veranderingen:
NEW: Xclef HD-500 Firmware 1.063 846KB (17/09/03)

* Prevention of cracking down or freezing in recording mode
* User EQ: numeric EQ => Graphic EQ
* Booting time shortened
* Bit rate setting (Line/Voice recording) increased number of bitrates supported.
Deze en andere veranderingen van vorige fw zijn te vinden op Advancemp3players

[ Voor 56% gewijzigd door ronaldinho op 17-09-2003 13:05 ]

wow! ze verbeteren echt de dingen die ertoe doen!!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Anoniem: 75805 schreef op 17 September 2003 @ 10:48:
[...]

En hoe zit het dan met garrantie enzo?
Naar Europese richtlijnen: 2 jaar. Maar goed, mailen dus: Robert (at) Dapreview (dot) com. Wellicht is het handiger om aanbieders van de X-Clef in de startpost op te nemen, aangezien dat eerlijker is voor elke aanbiedende partij en het mij sowieso niet te doen is om winstvergaring.

Dus mensen: gewoon even de bekende URL's van Nederlandse webshops afstruinen en je eigen afwegingen maken. Dat ik in dit topic rondhang is meer vanwege de feedback die ik eruit kan halen dan om andere zaken.

Hmmz... numeric EQ -> graphic EQ?... Zodadelijk ff checken dan maar. Ze zijn idd wel lekker bezig bij Multichannel labs.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Anoniem: 63511

vet man, die firmware updates roelen van hun! vooral die graphic eq lijkt me zeer fijn.
gelijk downloaden thnx guys

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 63511 op 17-09-2003 14:22 . Reden: 1337-taal weggehaald :P ]

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

waar kun je trouwens vinden hoe je de firmware moet upgraden? want ik heb het net zelf wel gedaan, best logisch, maar staat toch niet in het boekje ofwel? (boekje niet binnen bereik daarom vraag ik het)....

ennuhm, kun je de firmware ook downgraden? dus gewoon een oude versie in de firmware map gooien? hetzelfde als bij upgraden?

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

Waar dacht je dat de map FIRMWARE voor is op je Xclef?
drop de firmware van je gading erin, en volgende keer dat je je player aanzet wordt die geflashed.
En ja, je kunt ook downflashen

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

ik zeg toch al dat ik het al wist?

eennuhm, hij startte op, firmware upgrading zei die, en toen stopte die tegen het eind, zette ik hem weer aan, en toen ging ie weer upgraden totdat ie klaar was, ging uit op het einde, en nu start ie niet meer op.... de balk komt niet meer in beeld!!!

wat moet ik nu doen???

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

geinig, ik flash net de nieuwe firmware erin, en hij is ook dood

Update:
Als ik hem aanzette bleef hij hangen. Ben nu 1.0.53 erin aan het flashen. Wat me wel opviel was dat de 1.0.63 firmware nog steeds in de folder stond.
tot zover

[ Voor 58% gewijzigd door Emmeau op 17-09-2003 15:16 ]

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

ik heb hem weer aan de praat gekregen, tot zover dat ie nu weer 1.053 erop aan het zetten is....
ik w8 nog wel met 1.063...

kut man!!! mijn mp3 speler is verneukt door die nieuwe firmware!!! oke ik vertel het ff kort :

ik wil updaten --> ik ga updaten --> zet em aan doet het perfect --> zet em aan wil ie nog eens gaan flashen :S --> nog een keer aan en weer doet ie het!! --> geformat en gecontroleerd op fouten --> voor zekerheid 1.53 proberen --> start weer niet!!! fuck --> probeer die nieuwe weer --> weer niets!!! helemaal broke :S hij start gewoon niet meer op!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

ff proberen op de pc aan te sluiten, op een gegeven moment lukte het me :D

edit: en waar zie je op advancedmp3players.co.uk eigenlijk 1.063 staan?

[ Voor 34% gewijzigd door MellyVille1 op 17-09-2003 15:20 ]

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

het werkt weer, nu op 1.0.53.
ga wederom proberen 1.0.63 erop te zetten.
zal zo de bevindingen posten

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

en? haha of ben ik nu te snel?

http://www.advancedmp3players.co.uk/downloads/ daar zie ik em staan slimbo :P
ja en 1.0.53 doet het weer :) laat snel weten of 1.0.63 het doet :) ik MOET die equilizer

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

Wel, het lijkt nu echt einde oefening.

Als ik hem aanzet blijft hij hangen in het opstart schermpje. Als ik hem uitzet hoor ik een 'tak' en een geluid alsof de HD downspint.
Ook op de usb bus doet hij niks meer.
RMA ben ik bang

omg, das echt klote man!!! het spijt me echt voor je :'(
ik w8 maar even op de volgende versie hoop dat ie er snel is :(
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.