Ik heb gisteren voor het eerst echt de FM tuner getest (in een rijdende bus) en ik ben tevreden, ik kon de bekende zenders redelijk goed (helder) ontvangen.
Vergeet niet dat er geen echte antenne op zit en je er dus ook niet veel van kan verwachten.
Ik had nog iets typisch vandaag, ik heb 'm inmiddels 2 weken niet opgeladen (wel af en toe aan de pc met de voeding eraan) en de accustatus ging vannochtend op 1 streepje (niet knipperend) en toen ik klaar was met werken bleef ie aan het scannen en viel hij ineens uit, de accu bleek leeg...kheb 'm nog niet zo lang dus misschien moet de accu nog ff op gang komen, m'n digicam heeft ong hetzelfde, die accustatus meting werkt ook amper.
Er zijn inmiddels veel coole logo's ingezet!
Nu nog 1 van Hertog Jan en ik ben klaar
Ik ga morgen voor 2 weken naar Spanje, hopen dat ie het houdt in het vliegtuig
Veel plezier nieuwe owners!
Vergeet niet dat er geen echte antenne op zit en je er dus ook niet veel van kan verwachten.
Ik had nog iets typisch vandaag, ik heb 'm inmiddels 2 weken niet opgeladen (wel af en toe aan de pc met de voeding eraan) en de accustatus ging vannochtend op 1 streepje (niet knipperend) en toen ik klaar was met werken bleef ie aan het scannen en viel hij ineens uit, de accu bleek leeg...kheb 'm nog niet zo lang dus misschien moet de accu nog ff op gang komen, m'n digicam heeft ong hetzelfde, die accustatus meting werkt ook amper.
Er zijn inmiddels veel coole logo's ingezet!
Nu nog 1 van Hertog Jan en ik ben klaar
Ik ga morgen voor 2 weken naar Spanje, hopen dat ie het houdt in het vliegtuig
Veel plezier nieuwe owners!