hij doet me nog steeds denken aan die klassieke gameboy....

Anoniem: 89177
In Heerlen hebben ze em ookJazzySOB schreef op 08 August 2003 @ 22:18:
[...]
Dan is dat vast geen MediaMarkt ArenA in Amsterdam. Toen ik daar vroeg naar de H&B en Xclef, keken ze me aan alsof ze het in keulen hoorden donderen... Ze hadden alleen de (veel te overprijste) Mpio HDD speler. Voor zo ver ik weet schijnt de MediaMarkt in groningen ze te verkopen.
Anoniem: 82405
Ik krijg van hun geen antwoord op mijn vraag of en wanneer zij zelf met een 40GB (of meer) versie gaan komen. Kan iemand die wel reactie krijgt dit eens vragen?Anoniem: 61204 schreef op 06 August 2003 @ 16:03:
Dear Sir,
Thank you for your kind information.
I have plan for supporting ogg format because we know very well ogg format is very attractive one.
If we're ready to release it, you'll know that through our distributors all over the world.
Our brand name is something new for end users.
But, our products are selling under our big buyer's brand name.
That's why people do not know Xclef brand name very well.
Thanks & Regards,
Hugh Cho
Marketing Manager
MultiChannel Labs
TEL : +82 32 577 6602
FAX : +82 32 577 6605
Mobile : +82 (0)11 9769 6646
E-Mail : cybic12@multichannel-labs.com
....
greetings from a costumer!!
Ik heb er nu ook eentje besteld bij mp3cdspeler.nl. Ik had geen zin meer om nog langer te wachten op dapreview waar ik hem eerder wilde kopen. Volgens mij doen die ook niks meer met hun aktie. Ik ga hem straks ophalen in Oisterwijk. Tis wel een eind rijden vanuit de kop van Noord Holland, maar leaseauto, dus tankpasAnoniem: 89177 schreef op 09 August 2003 @ 03:44:
[...]
In Heerlen hebben ze em ook
Overigens ben ik eerst 3 keer langs moeten gaan voordat ze em echt besteld hebben. Rare winkel, je zou denken dat ze toch graag iets verkopen
. Ze hadden er ook nog nooit van gehoord, maar hij stond wel in hun systeem. In Groningen hadden ze vorige week nog een aantal op voorraad.
[ Voor 23% gewijzigd door srekaewt op 09-08-2003 14:43 ]
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
idd, blij dat ik er op tijd bij was @ mp3speler.nlHillie schreef op 09 August 2003 @ 15:27:
Is die dapreview actie nou nog steeds niet van de grond gekomen? Tering, dat duurt wel erg lang zo.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ja ik wil ook wel een paar mooie logo's voorbij zien komenBaRF schreef op 09 augustus 2003 @ 20:51:
[...]
btw, nog niet veel mensen die een eigen boot-logo hebben gepost?
[ Voor 5% gewijzigd door htf99 op 09-08-2003 22:01 ]
[ Voor 45% gewijzigd door Emmeau op 09-08-2003 22:19 ]
If you choose to criticise you choose your enemies
[ Voor 14% gewijzigd door htf99 op 09-08-2003 22:17 ]
Dan neem je toch gewoon de t.net server. Je kan als icoontje plaatjes tot 10kb uploaden. Het bmp'tje wat jij hebt is 2 kb. Log in, ga naar profile, upload een plaatje en kopier het adres. Zet dit tussen image tags:HTF99_PCP schreef op 09 August 2003 @ 22:00:
Ja ik wil ook wel een paar mooie logo's voorbij zien komen
Ik heb er zelf een van het ID&T LOGO gemaakt maar waar kan ik een BMP bestand uploaden??
1
| [img]*link* [/] |
[ Voor 16% gewijzigd door dr snuggles op 10-08-2003 11:52 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Tranquility op 10-08-2003 17:57 ]
Bedoel je geen 285 euro??? Anders zou ik ook wel willen weten hoe je 100 euro korting krijg.JazzySOB schreef op 10 August 2003 @ 16:13
Uiteindelijk heb ik hem voor 185 Euro gekregen.
Ik zou het niet weten. Ik heb de hele HDD met mp3's volgeplempt en ben geen problemen tegengekomen. Hij is trouwens nu al 10 14 uur continu aan het spelen en nog steeds twee streepjes nu één streepje op de batterij-indicator. Ziet er dus goed uit. Ben benieuwd of ik de 17 uur van ronald1971 kan verbeterenHTF99_PCP schreef op 10 August 2003 @ 20:08:
Ik lees net het volgende in de handleiding:
Problem:
Problems in PC connection or file transfer.
Solution:
In case of audio files, copying is limited due to copyright protection.
wat wordt hier nou precies mee bedoeld? Een limiet op het aantal mp3z wat je per keer kunt kopieëren?
Hmm ja inderdaad bedoelde ik 285 Euro..PsYcHoPunK schreef op 10 August 2003 @ 20:14:
[...]
Bedoel je geen 285 euro??? Anders zou ik ook wel willen weten hoe je 100 euro korting krijg.![]()
[ Voor 59% gewijzigd door Tranquility op 11-08-2003 01:23 ]
In zwart wit wordt het wel wat prut, maar dit heb ik er van kunnen bakken (met wat prutsen met het contrast in photoshop):HTF99_PCP schreef op 10 August 2003 @ 19:30:
Wie krijgt deze monochroom zonder dat de helft van het plaatje verdwijnt??
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door dr snuggles op 10-08-2003 20:27 ]
maybe betrekking tot wma files?HTF99_PCP schreef op 10 augustus 2003 @ 20:08:
Ik lees net het volgende in de handleiding:
Problem:
Problems in PC connection or file transfer.
Solution:
In case of audio files, copying is limited due to copyright protection.
wat wordt hier nou precies mee bedoeld? Een limiet op het aantal mp3z wat je per keer kunt kopieëren?
Anoniem: 75903
JazzySOB schreef op 10 augustus 2003 @ 17:38:
HifiGek kan dat plaatje beter als avatar gebruiken. Past wel bij hem. Dat lame kruisje is ook geen gezicht...
Keurig! Je gaat vooruitHoe vind je mijn nieuwe avatar bij de way
[ Voor 116% gewijzigd door Tranquility op 11-08-2003 17:15 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Tranquility op 11-08-2003 17:20 ]
Anoniem: 76374
Welke winkel laat je een hoofdtelefoon die in platic verpakt zit uittesten vraag ik me afJazzySOB schreef op 10 augustus 2003 @ 21:04:
Zoiets? [afbeelding]
edit:
Oeps. wwillem was me al voor zie ik
Te schel hoog en weinig bas. Bovendien zat de hoofdtelefoon niet lekker. Veel te los op mijn hoofd/nek. (en ik heb echt geen mager smoeltje):O
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 75903 op 11-08-2003 22:59 ]
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 75903 op 11-08-2003 22:49 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Rubman op 12-08-2003 11:38 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
het logo, thats all..Angels_Dragon schreef op 12 augustus 2003 @ 11:34:
nog een dingetje wat is het verschill tussen deze twee dingen? H&B JK20 en de xclef HD 500.
vbr=variabele bitrate=bitrate veranderd steeds per seconde.Angels_Dragon schreef op 12 August 2003 @ 11:34:
even een vraagje van een NooB op dit gebied. wat is het verschil tussen vbr en cbr?
en nog maar eentje uit welk land komt Xclef want als ik op google zoek vind ik alleen maar buitenlandse sites .cz enzow.
verder wil ik nog even zeggen dat dit ding er erg goed uitziet en de reviews er blijkbaar niet om liegen en ik nu geneigd ben om hem ook aan te gaan schaffen in plaats van een i-pod of iets dergelijks.
edit: nog een dingetje wat is het verschill tussen deze twee dingen? H&B JK20 en de xclef HD 500.
VBR: Variable bit rate. CBR: Constant bit rate. VBR gebruikt alleen lage kwaliteit bij bijvoorbeeld stiltes, zodat mp3'tjes kleiner worden dan met CBR. Zie ook google. Edit; ronald1971 is weer snelllerAngels_Dragon schreef op 12 August 2003 @ 11:34:
even een vraagje van een NooB op dit gebied. wat is het verschil tussen vbr en cbr?
en nog maar eentje uit welk land komt Xclef want als ik op google zoek vind ik alleen maar buitenlandse sites .cz enzow.
verder wil ik nog even zeggen dat dit ding er erg goed uitziet en de reviews er blijkbaar niet om liegen en ik nu geneigd ben om hem ook aan te gaan schaffen in plaats van een i-pod of iets dergelijks.
edit: nog een dingetje wat is het verschill tussen deze twee dingen? H&B JK20 en de xclef HD 500.
Btw, HiFiGek. Je posts beschouw ik als een pure flame. Zoals je weet is dat niet toegestaan. Bovendien draag je absolute drog-argumenten aan en op deze manier zet je jezelf behoorlijk voor gek.Anoniem: 75903 schreef op 11 August 2003 @ 22:42:
Ik weet gewoon dat je onin praat.
edit: en gezien de spelvouten ongeveer 10 sec.
[ Voor 10% gewijzigd door dr snuggles op 12-08-2003 16:56 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Gman op 14-08-2003 14:55 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Gman op 14-08-2003 15:17 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Gman op 14-08-2003 15:29 ]
Anoniem: 88204
Ik heb dit probleem nu ineens ook,Anoniem: 89887 schreef op 06 augustus 2003 @ 16:57:
... Als ik het knopje om op te nemen indruk krijg ik de melding: not enough memory for recording. Dit vind ik erg vreemd want ik heb er nog nooit iets mee opgenomen en bovendien zit de hardeschijf ook nog lang niet vol (iets meer dan 10% van het geheugen is gebruikt). Weet iemand hier een oplossing voor? (ik heb firmware versie 1.050 , gedownload op de site van H&B www.hb-direct.com )Alvast bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 88204 op 14-08-2003 16:06 ]
Zelf fiets ik ook elke dag, lopen wat minder, maar goed, het valt mij in ieder geval op dat ik een van de weinige ben die 'm niet in zijn broekzak heb zitten, maar aan zijn (korte) broek heb hangen.Gman schreef op 14 August 2003 @ 14:52:
*Zucht*
[..]
Ik zie dat deze MP3 speler gelukkig een hoesje heeft waarmee je alsnog bij de knopjes kunt, maar nog steeds vind ik het niet ideaal, ik loop&fiets namelijk elke dag een stuk van en naar de bus, dan moet dat ding gewoon in m'n zak zitten en verder nog steeds bedienbaar zijn.
Dan heb ik nog een punt: Ik heb dan meer speling met de draad van m'n oordoppen, niet is irritanter dan te kort draad.
Zo te zien heeft ie geen ingang voor een AB en zal deze er dus ook nooit komen.
Same here, die HD spelers waren tot nu toe altijd te duur, maar deze is echt w00t voor 300,-Peveer schreef op 14 August 2003 @ 19:52:
Teneerste geweldige review, na het lezen van deze review en topic en bestuderen van andere spelers ben ik er op uitgekomen dat ik er ook 1 MOET hebben.
Heb hem gister bestelt bij mp3man.nl voor 299 euro en komt nog 5 euro rembours kosten bij en ik hoop dat hij morgen er is![]()
[ Voor 10% gewijzigd door blobber op 14-08-2003 23:29 ]
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Tja, was even vervelend, maar alles is weer onder controle
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
hoezeeblobber schreef op 15 August 2003 @ 10:40:
[...]
Tja, was even vervelend, maar alles is weer onder controle
Kan een mens ooit teveel computers hebben?
Eer aan je korf (haha)
Anoniem: 90451
Anoniem: 89177
Anoniem: 90451
Gadver wat een lelijk ding zeg die remote... zover ik kan zien past het niet echt bij die speler want die is zzzzoooo mooi ...Anoniem: 89177 schreef op 16 August 2003 @ 02:07:
Voor de mensen met vragen over de AB, misschien hebben jullie hier wat aan.
Op dat forum vind je trouwens nog meer ervaringen van gebruikers.
Persoonlijk ben ik nog erg tevreden over dit apparaatje. Het is wel zeer jammer dat je zo weinig aan de radio hebt. Ontvangst is bagger en als ik gaat opnemen van de radio krijg ik altijd een zeer storende ruis erdoor heen (alsof de ontvangst opeens een stuk slechter wordt door het spinnen van de HD). Maar ja, gelukkig heb ik em daar niet speciaal voor gekocht
[ Voor 14% gewijzigd door ronaldinho op 16-08-2003 13:14 . Reden: wijzigen ]
The future is bright...Hallo,
Op dit moment kan ik je niet helpen aan deze afstandsbediening maar hij zal later zeker te bestellen zijn , we dan sturen iedereen emailtje die bij ons een Xlcef of H&B heeft gekocht.
Heleen Oostdijck
[ Voor 22% gewijzigd door GeeBee op 16-08-2003 18:47 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Ach uiterlijk van een AB is echt bijzonder onboeiend, bij m'n MD zit ook een lelijk ding maar was best prettig in gebruik.Anoniem: 90451 schreef op 16 augustus 2003 @ 11:11:
[...]
Gadver wat een lelijk ding zeg die remote... zover ik kan zien past het niet echt bij die speler want die is zzzzoooo mooi ...
Die prijs zou wel eens kunnen kloppen.ronald1971 schreef op 16 August 2003 @ 13:08:
Dus even kort wat advancemp3players zegt m.b.t. AB van Xclef:
The HD-500 remote will be arriving around the end of August @ a price of £14.99 = 21.50 euro (volgens gwk) = 47,38 gulden.
[ Voor 33% gewijzigd door Gman op 16-08-2003 23:46 ]
mm kan me herrineren dat ik half jaartje geleden op zoek was naar een md afstandbediening met lcd (ofwel de ab voor de net md 707) en die was bijna 100 euroGman schreef op 16 August 2003 @ 23:44:
Die prijs zou wel eens kunnen kloppen.
Sony zit geloof ik ook rond de 50 NL GULDEN voor een AB voor een MD speler.
Anoniem: 50818
Zoals op het eerder vermelde topic op een forum gesuggereerd werd: de remote heeft maar een contactgedeelte, zodat je kan kiezen aan welke kant je hem erin plugd, zodat de draad de kant op gaat, waar je 'm wil hebben (sommigen hangen die xclef bv links aan hun broek, anderen rechts...).wwillem schreef op 16 August 2003 @ 13:24:
Van die remote aansluiting klopt geen ene f*ck.
Je ziet dus duidelijk 4 pinnetjes naast elkaar zitten van de remote + 1 voor het geluid op de remote zelf. Op de xclef zitten 2 pinnentejs - 1 x geluid aansluiting - 2 pinnetjes. Maw, van het plaatje klopt geen reet.
[ Voor 13% gewijzigd door simon op 17-08-2003 12:41 ]
|>
Lol, dat is nog eens een gave fotosoepBaRF schreef op 17 August 2003 @ 12:37:
dit klopt helaas niet als ik het zo zie:
[afbeelding]
aantal pinnen + breedte kloppen beide niet
hobby + nut = oléwwillem schreef op 17 August 2003 @ 13:56:
[...]
Lol, dat is nog eens een gave fotosoep. Je kan zo in ieder geval duidelijk zien dat het niet past.
Anoniem: 50818
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 50818 op 17-08-2003 18:39 ]
Anoniem: 16630
[ Voor 19% gewijzigd door wdekreij op 17-08-2003 23:08 ]
Ik heb er even een liveset bijgepakt voor je:Anoniem: 16630 schreef op 17 August 2003 @ 21:38:
Ik heb een vraagje aan de gelukkige bezitters van de Xclef HD500.
Hoe snel gaat het doorspoelen ?
Bij mijn iriver iFP-395T kon je dit aanpassen tot max 8x.
Aangezien ik alleen maar live-sets van 80min+ luister vind ik dit erg belangerijk. Bij de creative zen liep het doorspoelen exponentieel op en ging als maar sneller, dit was ideaal alleen deze speler had geen folder navigatieDaarom heb ik hem dus weggedaan maar nu ben ik toch erg benieuwd hoe het doorspoelen bij de Xclef gaat. Iemand ?
Zolang de xclef nog niet helemaal lekker shuffled, kan ik je aanraden om met winamp een playlist te maken en dan te shuffelen. Deze in je playlist directory gooien en klaar is kees.Anoniem: 50818 schreef op 17 augustus 2003 @ 18:38:
Ik heb (ondanks firmware 1050) toch nog een probleem met de shuffle functie.
bla
Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn, en hoe ik het kan verhelpen?
Billy Joel - Goodnight Saigon.mp3BaRF schreef op 18 August 2003 @ 19:59:
hebben jullie ook wel eens dat de playlists zoals je ze maakt in winamp helemaal niet goed afgespeeld worden?In winamp zijn ze wel goed (ja ik maak ze direct op de HD500)
Volgens mij kijkt de speler alleen naar de eerste zoveel karakters ofzo? Nog niet getest, maar als ik bijvoorbeeld "Billy Joel - Goodnight Saigon.mp3" in een playlist stop, dan speelt de xclef "Billy Joel - Goodnight my love goodnight.mp3"... (en het IS ook echt dat liedje, geen foute naam ofzo)
raaarrrrrr!
If you choose to criticise you choose your enemies
sterker nog, ik gebruik precies dezelfde benaming als jou voor vrijwel mn complete verzameling, maar ik heb echter één mapje genaamd 'unsorted' en daar staan ze dus gewoon als 'artist - titel.mp3'Anoniem: 76374 schreef op 19 August 2003 @ 11:11:
het is best dat je een andere manier van benaming gebruikt ( zie mijn post van eerder ).
Anoniem: 5865
zoals mijn Oud-Hollands grootmoedertje immer zeide: Lezen kreng!Anoniem: 5865 schreef op 20 August 2003 @ 20:09:
Is de firmwareupdate die bovenaan staat ook geschikt voor het (identieke) model van H&B... de JK20
Anders ga ik even 24 pagina's doorlezenBaRF schreef op 20 August 2003 @ 20:14:
[...]
zoals mijn Oud-Hollands grootmoedertje immer zeide: Lezen kreng!
[ Voor 9% gewijzigd door gwystyl op 20-08-2003 20:56 ]
hmm oke...Anoniem: 76374 schreef op 20 August 2003 @ 21:17:
de HD formatteren en opnieuw opstarten.
Probeer dat eens.
Ik heb hetzelfde probleem gehad als jou. En dat probleem begon toen ik inderdaad de laatste firmware had opgezet (1050).gwystyl schreef op 20 August 2003 @ 20:55:
Hmm, mijn H&B heeft een beetje de geest gegevenIk hing hem weer aan mijn USB-poort (een iets andere dan gister geloof ik), en hij zij eerst wel dat hij USB connected was, maar in de verkenner zag ik alleen maar 'Lokaal station' zonder volumenaam. De computer reageerde ultra-traag en bij apparaatbeheer stond een uitroepteken bij 'USB apparaat voor massa-opslag'.
Ik dus proberen om de eigenschappen op te vragen, geeftie uiteindelijk wel op dat er 12,7 Gb bezet was en iets van 5,7 vrij, maar ik zag geen (verborgen of gewone) mappen in de verkenner.
Toen heb ik geprobeerd er wat heen te kopieren, dat werkte dan weer wel, en ik zag de map die ik net gekopieerd had.
Toen ik echter de speler een keer opnieuw opstartte, kwam hij niet verder dan het logo![]()
Dat is ook het enige wat hij nu nog doet. Windows (XP pro NL) geeft wel een 'hardware veilig verwijderen' icoontje in de systemtray, maar bij apparaatbeheer staat alleen een uitroepteken en er wordt geen volumenaam toegewezen.
Als ik probeer de speler los van de computer op te starten komt hij ook niet verder dan het opstartlogo. Ik snap er niets van, iemand enig idee?
De enige optie die ik nog zie is de HDD eruit slopen en die in een laptop formatteren en dan kijken of hij weer werkt (als het goed is maakt de H&H wel zelf weer zijn mappen aan dan).
Ik heb sinds gister volgens mij alleen windowsupdate uitgevoerd, en verder geen rare programma's geïnstalleerd die iets met harde of verwisselbare schijven doen.
firmware versie is 1.050
Ik heb inderdaad al mijn artiesten in de root staanakisey schreef op 20 August 2003 @ 21:50:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem gehad als jou. En dat probleem begon toen ik inderdaad de laatste firmware had opgezet (1050).
Je kan je h&B wel degelijk nog steeds formateren hoor. Plugt hem in en wacht desnoods 30min. Ik verzeker je dat het harde schijf icoontje in je verkenner zal komen.Daarna kan het het gerust formateren.
Ik heb nu dit probleem niet meer. Ik weet niet hoe het komt het probleem zich niet meer voordoet maar wat ik verander heb is:
- Ik heb de ID3 tag optie uitgeschakeld.
- Ik heb een map "MUSIC" gemaakt en daar pas met mijn mp3 indeling begonnen. Als je de browser dus opstart mag er maar één map te zien zijn.
En als je volledig geen problemen meer wilt, zet er dan firmware 1048 op. Bij deze is er inderdaad ook dit probleem niet dat je nu hebt.
Veel plezier
Oke het werkte dus niet... het duurt nog gewoon even lang en hij doet nogsteeds raarAnoniem: 76374 schreef op 20 August 2003 @ 21:17:
de HD formatteren en opnieuw opstarten.
Probeer dat eens.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq