Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MMORPG] Star Wars Galaxies

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.747 views sinds 30-01-2008

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
slechte zaak .. bij Dynabyte Den Haag mag je 'm ter plekke testen .. Ze hebben 'm alleen niet :( .. hoef 'm dus ook niet te kopen in gameshop

succes met je zoektoch naar een key .. betaal je 50 euro voor het spel .. zit je nog met een niet werkend spel

[ Voor 33% gewijzigd door Amien90 op 16-07-2004 08:24 ]

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
Toen ik dit spel een paar maanden geleden kocht bij bol.com had ik ook een key die al in gebruik was. Kon 'm toen gewoon (gratis) terugsturen en kreeg een nieuwe toegestuurd die wel werkte.

Paar dagen geleden heb ik 'm overigens bij amazon.de besteld (voor mijn alt), en had 'm binnen 2 dagen in huis voor 30 euro, super! Enige nadeel voor nieuwe spelers wellicht is dat de manual dan ook in 't Duits is. Voor mij geen probleem omdat ik al een Engelse versie heb en die manual klopt toch weinig meer van.

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
kijk anders hier : www.interactcd.com is een engels web winkel, ik heb daar me tweede copy gehaald van SWG, je kan daar ook ALEEN DE SERIAL kopen, zonder box dus :) gewoon bij vertellen dat je alleen de serial wilt toegemaild, nadeel is dat je alleen met een Credit Card kan betalen of via Paypal, het is iig goedkoper, rond de 27 Euro ofzo.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 17:46
Grr nu komen ze opeens met al die goedkope sites hoor, reply of 100 terug vroeg ik naar goedkope adressen en kwamen we niet verder dan 39E (Amazon.co.uk ) en uiteindelijk heb ik vanwege lever problemen dus nog gewono 50E @ Dynabyte betaald. Maar ja hopelijk zijn er nog wat mensen die laat met de trial zijn begonnen die hier nog wat aan hebben :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

ARGH, hier word je toch helemaal gods gek van. Heb ik Final Fantasy XI gecanceld omdat die maar niet kwam opdagen. Na 14 dagen de trail te hebben doorlopen heb ik besloten deze game dan maar te gaan spelen. En dan hoor je niks anders dan godvergeten gezeur over de CD-keys. Sterker nog, ik heb zelf gelezen dat Lucas geen goede versies meer op de markt wil brengen tot JTL uit is. Die ze dan in een dubbelpack kunnen verkopen. :(

Hoe groot is de kans dat je een fucked up key hebt?

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 17:46
Ik snap werkelijk niet hoe er zo'n probleem met cd keys kan zijn, bij mij zat de cd key in het dvd doosje en die zat weer in een doosje met boekje, poster en weet ik het allemaal voor onzin. Als een winkel toch eenmaal weet dat die keys dus zo belangrijk zijn kunnen ze toch eenvoudigweg het beleid gaan hanteren van bijvoorbeeld Dynabyte; niet meer ruilen nadat seal verbroken is. Dan is er met het type doosje dat ik had echt geen mogelijkheid om nog aan de cd-key te komen (afgezien van zelf weer opnieuw sealen ).

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• ADMK
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 08:15:
ARGH, hier word je toch helemaal gods gek van. Heb ik Final Fantasy XI gecanceld omdat die maar niet kwam opdagen. Na 14 dagen de trail te hebben doorlopen heb ik besloten deze game dan maar te gaan spelen. En dan hoor je niks anders dan godvergeten gezeur over de CD-keys. Sterker nog, ik heb zelf gelezen dat Lucas geen goede versies meer op de markt wil brengen tot JTL uit is. Die ze dan in een dubbelpack kunnen verkopen. :(

Hoe groot is de kans dat je een fucked up key hebt?
Ik neem aan dat je een credit card hebt dus probeer hem eens te kopen van een amerikaans webwinkel, ik heb hem bij interactcd.com gehaald en de cd-key was meteen goed, nu je toch al de CD's hebt kan je daar gewoon voor 27 Euro De serial halen (zonder verzendings kosten, gewoon bij zeggen dat je serial wilt toegemaild hebben)

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Amien90 schreef op 16 juli 2004 @ 08:23:
slechte zaak .. bij Dynabyte Den Haag mag je 'm ter plekke testen .. Ze hebben 'm alleen niet :( .. hoef 'm dus ook niet te kopen in gameshop

succes met je zoektoch naar een key .. betaal je 50 euro voor het spel .. zit je nog met een niet werkend spel
Het is mij al gelukt om een key te krijgen. Enige wat je even moet doen is naar deze pagina gaan:
Klik hier :)
Ik kreeg binnen een minuut iemand van de tech support te pakken met deze live chat. Eerst leek ie niet echt te snappen wat mijn probleem was maar na een tijdje vroeg ie mij m'n gegevens en oude key te geven. Na 2 dagen ontving ik per mail een werkende key. Uitstekende support dus :)

• Amien90
Remco20 schreef op 18 juli 2004 @ 12:46:
[...]

Het is mij al gelukt om een key te krijgen. Enige wat je even moet doen is naar deze pagina gaan:
Ik kreeg binnen een minuut iemand van de tech support te pakken met deze live chat. Eerst leek ie niet echt te snappen wat mijn probleem was maar na een tijdje vroeg ie mij m'n gegevens en oude key te geven. Na 2 dagen ontving ik per mail een werkende key. Uitstekende support dus :)
tnx .. kan 'm nu ook in het buitenland gaan bestellen .. tnx for info
wat moest je allemaal geven? alleen je key?

• Redlum
Remco20 schreef op 18 juli 2004 @ 12:46:
[...]

Dat is vreemd, toen ik dat (meerdere malen) vroeg werd ik elke keer doorverwezen naar diegene waar ik 't gekocht had. Blijkbaar zijn er zoveel klachten dat ze dit aangepast hebben, een goede zaak :).

Overigens heb ik een paar dagen geleden een SWG met een werkende key besteld, die 'geruchten' lijken me dan ook niets van waar (zou ook vrij stom zijn).

• Amien90
via de duitse ebay is het spel te krijgen voor 20 euro .. kunnen ze de key emailen. heb je nog de optie om het spel te laten opsturen of niet (wel duitse box)

• Remco20
Amien90 schreef op 19 juli 2004 @ 00:05:
[...]

tnx .. kan 'm nu ook in het buitenland gaan bestellen .. tnx for info
wat moest je allemaal geven? alleen je key?
Echte naam, email, winkel waar je 'em gekocht hebt, station loginnaam, key en datum van aankoop :)

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Jump To Lightspeed bèta-inschrijvingen geopend!
De spelers van Star Wars: Galaxies zullen binnenkort letterlijk in de wolken zijn, want Sony zal dit najaar met een eerste uitbreiding op de proppen komen voor de populaire MMORPG. Star Wars: Galaxies: Jump To Lighspeed zal dan ook heel wat interessante nieuwigheden introduceren zoals volledig nieuwe gebieden, maar centraal staat natuurlijk het gebruik van de voertuigen die inzetbaar zijn in heuse ruimte-gevechten. Spektakel verzekerd!

A massive amount of content populates the 10 new distinct space sectors spanning from the Core Worlds to the Outer Rim. Players fly any of the more than 15 customizable starfighters and starships through asteroid fields, nebulae and into PvE battle against well-known capital ships from Star Wars canon. Transport ships available in the game allow players to adventure and fight through space with friends onboard.

Maar vooraleer het zover is, wil men bij Sony de hele boel nog eens grondig testen. En daarvoor zijn bèta-testers nodig! Voel jij je, als Galaxies-abonnee, geroepen om Sony te helpen met die taak? Dan kan je je inschrijven voor de bèta-test!
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=14063

Heb in PC Gameplay screens gezien en het ziet er heel cool uit 8) Koop je eigen x-wing en vlieg ff naar een andere planeet of doe mee aan space battles :p

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 20-07-2004 11:11 ]

March of the Eagles

• ADMK
Hacku schreef op 20 juli 2004 @ 11:11:
Jump To Lightspeed bèta-inschrijvingen geopend!

[...]

http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=14063

Heb in PC Gameplay screens gezien en het ziet er heel cool uit 8) Koop je eigen x-wing en vlieg ff naar een andere planeet of doe mee aan space battles :p
oud nieuws hoor ;)

Verwijderd

Misschien past dit in het thema _/-\o_

http://www.ausgamers.com/files/details/html/2318

Sorry als hij al geplaatst is

• ADMK
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 15:19:
Misschien past dit in het thema _/-\o_

http://www.ausgamers.com/files/details/html/2318

Sorry als hij al geplaatst is
heb'm inmiddels al 6x gezien en hij blijft leuk :D

• Amien90
heb 'm gekocht op de duitse ebay .. key laten emailen en werkt perfect .. krijg van de week nog de CDs opgestuurd. 20 euro voor het spel .. 5 euro verzendkoste..

Kan gelijk weer gaan gamen!

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Grrrr, heb na het lezen van dit forum een bestelling geplaatst bij www.interactcd.com; kreeg na 2 dagen de volgende mail:

"Thank you for your recent order of Star Wars Galaxies. Sony Online is currently experiencing a problem with "used" CD-Keys being in brand new boxes. We have had numerous problems in the past 2 weeks and have stopped selling the game until the problems are fixed. I have cancelled your order.
If you would like to check back in a week or two to see if this problem is fixed, please feel free.

I am very sorry for the inconvenience.

-dave
http://www.interactcd.com"

Dat gaat dus ook niet meer lukken. Nu maar hopen dat BOL snel levert...

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. D op 22-07-2004 09:07 ]

Verwijderd

ik heb dus maar een mailtje gestuurd naar pcmedia.nl aangezien ik ook vrees voor een gebruikte cd-key of een probleem met levering. :O Op hoop van zege.

Kan iemand trouwens in het kort de meest waardevolle 'meat' opsommen, waar ze voor gebruikt worden (wie ze gebruiken, docs, chefs, artisans) wat de cpu zijn en waar je ze vandaan haalt?

Dat zou ik zeer fijn vinden :)

Tot nu toe weet ik alleen dat je:

Dathomir Carnivore meat van de Rancor kan halen cpu weet ik niet meer.

Ik wil namelijk o.a. weten waar je Avian meat kan halen e.d.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 10:39 ]

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Mss heb ik nog een key over voor iemand, heb ooit de Amerikaanse versie gekocht, maar heb maar een paar dagen gespeeld, is die key dan nog geldig?
Is al een tijdje geleden(vorig jaar ergens)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
@ SWG.com
Working closely with our partners at Lucas Arts LLC, we have identified an issue where a batch of Star Wars Galaxies©: An Empire Divided® activation keys were erroneously duplicated by the fulfillment house packaging the product and shipped in sealed retail units. The duplicate key when entered by the second person using it to activate an account will receive a message stating that the key is already in use. If you have recently purchased a retail unit and received the error message stating the key was already used, please contact Sony Online Entertainment’s live customer support via telephone or through our live web chat for a replacement key. You can contact our live support by telephone at 858-790-STAR between the hours of 9:00am and 6:00pm PDT. You can also contact our live support via the web by following these instructions:

1. Open a web browser and perform a Knowledge Base search from the following link: http://www.station.com/kb

2. Enter “SWG account key” as a search parameter and press return.

3. When the search results page appears you may then read any articles or select the third tab on the top of the window labeled “Live Support”. Selecting this tab will open another web page with the live support process. Follow the instructions and you will be connected to our live support via a web chat client.

Please have your account information and your purchase receipt ready when you contact us. A support representative will verify and provide a replacement activation key.

We apologize for the inconvenience this has caused some of our customers.

Kurt "Thunderheart" Stangl
Community Relations Manager
Live Support werkt goed :)

• Remco20
Twister schreef op 22 juli 2004 @ 12:09:
@ SWG.com

[...]

Live Support werkt goed :)
Yup zeer goed zelfs, is wel anders geweest. Binnen 2 dagen had ik m'n werkende key :o

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
hmmmm, klinkt goed... nu nog ergens het spel zien te verkrijgen...

Verwijderd

Mjah, bol.com wil niet echt opschieten. Ik ben ondertussen maar overnieuw begonnen met de trail. Hopen dat Bol.com het nu binnen 14 dagen levert. :>

Verwijderd

Bericht terug van PCMedia.nl:

Wij hebben het laatste half jaar veel exemplaren van SW Galaxies verkocht,
waarvan
er slechts enkele zijn retourgekomen (2 stuks) met een gebruikte CD Key.

De verwachting is dan ook dat er weinig of geen problemen met de nieuwe
exemplaren
zullen zijn. Er zijn echter wel geruchten dat er op dit moment meer
problemen zijn met
gebruikte CD Keys.

Wij verwachten morgen of uiterlijk overmorgen nieuwe exemplaren van SW
Galaxies
op voorraad, waarna ook uw bestelling direct zal worden verzonden.

Met vriendelijke groeten,

PC media

Meteen daarna kreeg ik een orderbevestiging dat SWG maandag bij me in de bus zou moeten vallen. Morgen hebben ze hem weer op voorraad. Dus als jullie nog op zoek zijn, ze hebben er waarschijnlijk weer een paar liggen.

• ADMK
Mr. D schreef op 22 juli 2004 @ 08:13:
Grrrr, heb na het lezen van dit forum een bestelling geplaatst bij www.interactcd.com; kreeg na 2 dagen de volgende mail:

"Thank you for your recent order of Star Wars Galaxies. Sony Online is currently experiencing a problem with "used" CD-Keys being in brand new boxes. We have had numerous problems in the past 2 weeks and have stopped selling the game until the problems are fixed. I have cancelled your order.
If you would like to check back in a week or two to see if this problem is fixed, please feel free.

I am very sorry for the inconvenience.

-dave
http://www.interactcd.com"

Dat gaat dus ook niet meer lukken. Nu maar hopen dat BOL snel levert...
lol das kut, ik kreeg van hun een werkende key :P

Verwijderd

.. Ik speel het spel een tijdje, maar ervaar nu het volgende probleem

Mijn stats moeten migrated worden door een image desinger.
Nu het probleem is dat deze nergens te vinden zijn.

Ik zit momenteel bij de salon bij Bastine, maar daar is dus niemand te vinden...

What to do?

Speel op europa farstar.

Verwijderd

waarom ga je niet naar Coronet? Daar zit altijd wel een image designer volgens mij.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 00:40:
waarom ga je niet naar Coronet? Daar zit altijd wel een image designer volgens mij.
waar wat is dat?
Heb je geen coördinaten? :Y)

Vroeg me trouwens af hoe jou systeem loopt in 'de stad'.. (de grote)... Mijn hard disk heeft het nogal zwaar waardoor ik lag ervaar (aldus, ik hoor hem dan non stop). Is dat met raid0 ook zo?

Verwijderd

Bij mij is het puur de cpu, of ik nou grafisch alle opties aan of uitzet, ik haal sowieso maar 30 fps. In coronet is dat trouwens zo'n 10/15 fps. Maar dat heb ik bij andere MMORPG's ook dus je leert er mee leven.

Coronet ligt op planeet Corellia, moet je dus via spaceport naar toe. Dat is het centrum van het universum, aangezien je van daar uit naar iedere planeet kan. Ook de master doctors zitten daar altijd mensen te buffen. Goeie startplek voor een avondje hakken dus.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 10:55:
Bij mij is het puur de cpu, of ik nou grafisch alle opties aan of uitzet, ik haal sowieso maar 30 fps. In coronet is dat trouwens zo'n 10/15 fps. Maar dat heb ik bij andere MMORPG's ook dus je leert er mee leven.

Coronet ligt op planeet Corellia, moet je dus via spaceport naar toe. Dat is het centrum van het universum, aangezien je van daar uit naar iedere planeet kan. Ook de master doctors zitten daar altijd mensen te buffen. Goeie startplek voor een avondje hakken dus.
AHA.. klinkt goe
En wat kost die image desinger? Hoorde van een speler iets van 10 K?

Nogal vreemde spel wijziging vind ik? Als het eerst gratis was en je het het zelf kon doen ( ? ) .... ...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 11:07 ]

Verwijderd

je kunt je stats migraten als je een nieuwe speler maakt, dat heb ik dus maar meteen gedaan. Ben gisteren overnieuwe begonnen met een brawler en die gaat nu al richting teras kasi fundamentals met mind gemaxed.

Ze vragen er wel geld voor ja, ik weet niet of het ooit gratis is geweest. Lijkt me niet. Ik weet eigenlijk niet of een image designer resources nodig heeft om je image te designen, anders zou dat de prijs al verklaren. Als je een profession hebt, kun je misschien een wederdienst doen. Als je doctor bent een keer buffen of zo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 11:13:
je kunt je stats migraten als je een nieuwe speler maakt, dat heb ik dus maar meteen gedaan. Ben gisteren overnieuwe begonnen met een brawler en die gaat nu al richting teras kasi fundamentals met mind gemaxed.

Ze vragen er wel geld voor ja, ik weet niet of het ooit gratis is geweest. Lijkt me niet. Ik weet eigenlijk niet of een image designer resources nodig heeft om je image te designen, anders zou dat de prijs al verklaren. Als je een profession hebt, kun je misschien een wederdienst doen. Als je doctor bent een keer buffen of zo.
Hmm ,, ja ik dacht dat het een computer iets gestuurd zou zijn.. Magoe. Ik ben een (bijna) pikeman..... Dus kan niet zoveel doen, heb nog wel 6 K :)..

Komt goe.. Was je nick in de game? :)

EDIT:... is er een GoT hunt?

Verwijderd

Mijn naam is Chi'Tah Rendar, maar ik speel op de Bria server, niet op Eclipse atm...

• Amien90
Afbeeldingslocatie: http://www.amien.demon.nl/mask.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Amien90 op 26-07-2004 02:00 ]

• Amien90
wil swg aan laten als ik weg ben, maar hij klapt er steeds uit

heb een macro gebruikt met /shout en met /sit; /stand;

maar hij klapt er uit en komt ie terug bij het inlog scherm;

iemand een oplossing?

[ Voor 13% gewijzigd door Amien90 op 26-07-2004 11:36 ]

Verwijderd

je kunt zoveel zut in je macro zetten als je wil, als dat het enige is wat er gebeurt, krijg je een connection timeout. Je moet je camera laten draaien met ctrl+shift+s en AFK uitzetten in je options. Werkt voor mij uitstekend. Ik zit nu op mijn werk en als ik thuis kom heeft Chi'tah weer 20000 aan unarmed xp binnen. Het is niet veel, maar het is toch iets. Als ik thuis ben speel ik overigens wel, in tegenstelling tot sommige mensen. Zo lam ben ik nou ook weer niet.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 11:49 ]

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 15:43
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 11:37:
je kunt zoveel zut in je macro zetten als je wil, als dat het enige is wat er gebeurt, krijg je een connection timeout. Je moet je camera laten draaien met ctrl+shift+s en AFK uitzetten in je options. Werkt voor mij uitstekend. Ik zit nu op mijn werk en als ik thuis kom heeft Chi'tah weer 20000 aan unarmed xp binnen. Het is niet veel, maar het is toch iets. Als ik thuis ben speel ik overigens wel, in tegenstelling tot sommige mensen. Zo lam ben ik nou ook weer niet.
unarmed xp met een macro? vertel!

Verwijderd

Put a CDEF weapon of your choice in slot F5
Put your speed-sliced VK in slot F6
Create 2 macros:
UnattendedAttack
/ui action targetSelf;
/ui action cycleTargetOutward;
/ui action toolbarSlot04;
/attack;
/pause 3;
/ui action toolbarSlot05;

UnattendedAttackParent
/ui action toolbarSlot06;
/pause 20;
/harvest meat;
/pause 1;
/ui action toolbarSlot07;
Put UnattendedAttack in F7 and UnattendedAttackParent in F8

en dan ga je ergens rond mos eisley staan of zo, precies waar die beesten iedere keer spawnen. Ik zou niet zo'n open vlakte pakken, want dan duurt het te lang voor die beesten bij je zijn. Het idee achter deze macro is dat je ze lokt mbv een CDEF (waar je ze niet meer raakt zo lang je daar geen cert in hebt, en dus is al je xp voor unarmed) en daarna afmaakt met je vibroknuckler. Zo verlaat je nooit de plek waar je staat en je kunt even goed harvesten e.d.

• Amien90
iemand nog interesse in een SWG? heb een account over .. gratis maand is al gebruikt .. email me een leuke prijs en its yours

amien@amien.demon.nl

[ Voor 9% gewijzigd door Amien90 op 27-07-2004 10:36 ]

Verwijderd

Wat bedoel je met account?

En is er ergens een shop waar ik het spel al kan kopen, met een key die het iig. doet? Liefst een online web winkel ofzo voor 30 eu. :)

En hoe zit pcies met betaling? Kan dat per paypal? En dat is je betalings kenmerk referentie naar je account ofzo?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 11:09 ]

• Amien90
verkocht

[ Voor 143% gewijzigd door Amien90 op 27-07-2004 15:12 ]

Verwijderd

Ik heb hem zojuist via de duitse amazon besteld de special edition + verzendkosten E 31,78,-

Versand: Standard-Versand (2-9 Werktage)
Versandart: Komplettversand: Meine bestellten Artikel in so wenige Einzellieferungen wie moeglich zusammenfassen
EUR 21,54
EUR 5,17
------
Summe ohne MwSt.: EUR 26,71
Anzurechnende MwSt.: EUR 5,07
------
Gesamtsumme fuer diese Bestellung: EUR 31,78

1 "Star Wars Galaxies: An Empire Divided (Special Edition)"
Computerspiel; EUR 25,63

Kan iemand me vertellen of de interface wel gewoon engelstalig is???
Want ze kunnen er wat van die duitsers :X

Verwijderd

En zit daar maand gratis spelen bij?
valt wel mee nog die prijs? En daarna 12 eu p/m (ofzo?)... Via paypal?

• ADMK
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 17:45:
Ik heb hem zojuist via de duitse amazon besteld de special edition + verzendkosten E 31,78,-

Versand: Standard-Versand (2-9 Werktage)
Versandart: Komplettversand: Meine bestellten Artikel in so wenige Einzellieferungen wie moeglich zusammenfassen
EUR 21,54
EUR 5,17
------
Summe ohne MwSt.: EUR 26,71
Anzurechnende MwSt.: EUR 5,07
------
Gesamtsumme fuer diese Bestellung: EUR 31,78

1 "Star Wars Galaxies: An Empire Divided (Special Edition)"
Computerspiel; EUR 25,63

Interface is denk ik gewoon standaard engels hoor.
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 18:57:
En zit daar maand gratis spelen bij?
valt wel mee nog die prijs? En daarna 12 eu p/m (ofzo?)... Via paypal?
Je kan gewoon via giro/bank rekening betalen

[ Voor 15% gewijzigd door ADMK op 27-07-2004 19:09 ]

• Redlum
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 17:45:

Ja, die is Engels, alleen de manual en boxcover is Duits. Overigens heb ik deze ook besteld bij amazon.de en had 'm binnen 2 dagen in huis met werkende key. Er staat special edition, maar 't is dus gewoon de normale versie, niet de collectors edition.

• Amien90
ik heb ook zo'n duitse .. covers en handleiding zijn duits ... CDs zijn engels.. maar die heb ik niet eens gebruikt omdat ik trial al geinstalleerd had

Verwijderd

Even een vraag die van mij voor belang is.

Is het mogelijk om onder 1 key 2 accounts aan te maken? met andere woorden, ik betaal gewoon 2x, maar heb geen zin het spel 2x te kopen.

• Amien90
je kan met 1 key meerdere karakters aanmaken, maar WEL op verschillende servers. Je betaald maar 1x

Als je dus 2 karakters wil op 1 server moet je 2 keys hebben en dus ook 2x betalen

Verwijderd

ja anders kon je wel heel makkelijk credits overzetten e.d. Het zgn. 'mulen' :)

• ADMK
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 10:41:
Even een vraag die van mij voor belang is.

Is het mogelijk om onder 1 key 2 accounts aan te maken? met andere woorden, ik betaal gewoon 2x, maar heb geen zin het spel 2x te kopen.
Yep, je moet 2 Copies hebben om 2 accounts te hebben, heb het zelf ook en 't is erg handig. vooral als je een Weaponsmith, Armor Smith of Droid Engineer bent ofzo.

• Amien90
ik wilde zelf gaan voor commando en armor smith .. maar dan zit je al over de 250 punten heen .. moet dus een keuze gaan maken :(

of een ander account gaan kopen

• Remco20
Amien90 schreef op 28 juli 2004 @ 12:50:
ik wilde zelf gaan voor commando en armor smith .. maar dan zit je al over de 250 punten heen .. moet dus een keuze gaan maken :(

of een ander account gaan kopen
tsjah commando vreet alles :) ik dacht zelf marksman te droppen, master architect te blijven en dan nog master TK te worden.

• Amien90
http://swgcb.yogn.net/swg-cb.php

handige site om je skills te berekenen

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
ik speel nu de 14 day trial, ik moet zeggen dat het er tot nu toe echt heel gaaf uitziet :)
ik heb gekozen voor artisan om te starten, leek me wel geinig beetje craften
ik speel nu op Eclipse ofzo omdat ik paar pagina's terug iets las van dat daar een (aantal?) GoTers spelen dus dan zal het wel een goede server zijn :P

10100111001

• GrumpyGamerDad
  • Laatst online: 14-11 15:03
Op eclipse zitten een heleboel nederlanders het spel te spelen dus.....
kijk ook eens hier de officiele nederlandse starwars galaxies site

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Verwijderd

Dark Lord schreef op 28 juli 2004 @ 21:53:
ik speel nu de 14 day trial, ik moet zeggen dat het er tot nu toe echt heel gaaf uitziet :)
ik heb gekozen voor artisan om te starten, leek me wel geinig beetje craften
ik speel nu op Eclipse ofzo omdat ik paar pagina's terug iets las van dat daar een (aantal?) GoTers spelen dus dan zal het wel een goede server zijn :P
moet je bij het registreren van die trail,ook je credit card geven,of kan dat daarna ??

Verwijderd

GrumpyGamerDad schreef op 29 juli 2004 @ 10:25:
Vraag me af hoeveel er van hier ook daar zitten. Ik zit er in ieder geval, alleen niet bij hun guild, maar wel op hun forum. :>

• Dark Lord
GrumpyGamerDad schreef op 29 juli 2004 @ 10:25:
dat is mooi :)
ik zal die site nogeens bekijken ik had gister ff snel gekeken via link in startpost alleen de helft van de pagina's (of meer) deed het toen niet
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 11:23:
[...]

moet je bij het registreren van die trail,ook je credit card geven,of kan dat daarna ??
nee dat hoeft dan nog niet, maar wel snel downloaden van fileplanet want tot uiterlijk 31 juli (of 30) 11:59 PST ofzo kan je de trial code aanvragen, of zoiets
dus ik denk dat vandaag of morgen de laatste dag is dat je hem dan kan activeren.
ik denk dat je pas je credit card info hoeft te geven als je het spel in de winkel koopt

dit spel is echt zo cool :D
ik ben nu Artisan Engineer I, surveyer I, nog iets van scout had ik en Pistol I
en er was zon wookie die had zon camp opgezet vlak buiten mos eisley en ik ging er even heen om te laten healen, toen ging hij zo praten maar het was vette wartaal dus ik vroeg waarom ik wookies niet kon verstaan en toen had hij me allemaal talen geleerd en nog een paar scout en pistol dingen, wel geinig :)
later ging ik een artisan missie doen alleen toen moest in iets van 3000m lopen (heb geen auto oid) en dat is best wel aardig stukje lopen :P
ik moet ff geld verdienen en dan zo'n swoop bike ofzo kopen
echt vet gaaf al die huizen die je onderweg tegenkomt

[ Voor 12% gewijzigd door Dark Lord op 29-07-2004 12:16 ]

10100111001

Verwijderd

Godgloeiende godverdomme.

Ik ben nu zwaar pissig. Woensdag stuur ik een mail naar bol.com dat ik mijn spel die niet geleverd was binnen de afgesproken levertijd te annuleren. Ik kreeg een mail terug dat het spel geannuleerd. Echter kon het zijn dat het spel niet meer te stoppen was. Dit moest dacht ik geen probleem zijn, want op andere forums lopen ze nu nog steeds te wachten op een versie van bol.com.

Ik vrolijk bij Amazon.de bestellen, op woensdag is die daar dus al de deur uitgegaan. Word er vandaag aan de deur gebeld, ik lag nog op me bed. Dus me broer neemt vrolijk het pakje aan. Blijkt het dat die hufters van bol.com TOCH het pakje maar hebben verstuurd. Veels te laat, al buiten de afgesproken levertijd. En ik zit nu ook met een pakje die uit duitsenland nu richting mij komt. Met andere worden, ik zit nu met twee keer Star Wars Galaxies in huis. :(

Verwijderd

stuur mij een mailtje met je bank/giro nummer, neem ik er wel 1 van je over, als je hem vandaag nog op kan sturen: raffel_at_hotmail.com

Als dit tenminste een optie is.
Ik zit namelijk ook al veel te lang op mijn bestelling van SWG te wachten en dan kan ik hem cancellen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 12:03 ]

• Dark Lord
lol stinkvogel dat is weer eens wat anders dan mensen die er juist geeneen krijgen :P
maar dat is wel flink balen, zou mooi zijn als Raffuhl en jij eruit komen :)

ik heb nu een X34 Landspeeder :P die had ik ergens bij zo'n player vendor gekocht.
en ik ben nu op corolia missies aan het doen voor de rebels :P

10100111001

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 11:45:
stuur mij een mailtje met je bank/giro nummer, neem ik er wel 1 van je over, als je hem vandaag nog op kan sturen: raffel_at_hotmail.com

Als dit tenminste een optie is.
Ik zit namelijk ook al veel te lang op mijn bestelling van SWG te wachten en dan kan ik hem cancellen.
Mjah sorry. |:(

Ik ben gelijk toen ik dat bericht had getypt naar het postkantoor gegaan en het pakje weer terug laten sturen.

Edit: Maar geloof me, bestel hem bij de duitse amazon. Gaat veel sneller en is veel goedkoper.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 15:37 ]

• Dark Lord
hoeveel punten ofzo moet je hebben voordat je faction status is dat je bij de rebels hoort?
want ik heb nu 103 rebel points maar me faction status is nog steeds neutral

10100111001

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 15:36:
[...]

Mjah sorry. |:(

Ik ben gelijk toen ik dat bericht had getypt naar het postkantoor gegaan en het pakje weer terug laten sturen.

Edit: Maar geloof me, bestel hem bij de duitse amazon. Gaat veel sneller en is veel goedkoper.
ik heb geen creditcard en verder kun je geloof ik alleen via deutsche konto bestellen toch? Zo'n bankleitzahl is namelijk iets typisch duits. Affijn fiets ik vanavond maar ff langs de dynabyte, kan ik mn andere order misschien alsnog cancellen, want dat duurt veel te lang.

• ADMK
Dark Lord schreef op 30 juli 2004 @ 15:41:
hoeveel punten ofzo moet je hebben voordat je faction status is dat je bij de rebels hoort?
want ik heb nu 103 rebel points maar me faction status is nog steeds neutral
je moet 200 Faction points hebben en dan kan je naar rebel veranderen bij een faction recruiter

Verwijderd

affijn ik dus naar de Dynabyte, ligt daar toch een kopietje van SWG in de bak. Dus ik breng hem naar de kassa, wordt ie omgewisseld voor een andere. Vreemd dacht ik, deze ziet er ook goed uit? Affijn we babbelen heel kort over het hele cd-key verhaal alvorens ik afreken, waar de verkoper uit de doeken doet dat hij er nooit iets van gehoord heeft en dat Dynabtye er nog genoeg op voorraad heeft. Affijn ik kom thuis, voer mn key in, GUESS WHAT: IN USE! Nu kan ik dus vannacht niet slapen omdat als ik het andere exemplaar nou mee naar huis had genomen, ik dat probleem wellicht niet had gehad. Affijn ik probeer door de live support van SOE heen te komen. Hetgeen echt totaal niet lukt.

• FunkyTrip
  • Laatst online: 12:06

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zo, ik heb de trial maar eens opgehaald van Fileplanet...eens even kiek'n hoe het speelt :)

Kan ik met de trial trouwens gewoon verder spelen door te gaan betalen of moet ik het spel alsnog in de winkel kopen?

Dit dus.

• ADMK
FunkyTrip schreef op 30 juli 2004 @ 22:01:
Zo, ik heb de trial maar eens opgehaald van Fileplanet...eens even kiek'n hoe het speelt :)

Kan ik met de trial trouwens gewoon verder spelen door te gaan betalen of moet ik het spel alsnog in de winkel kopen?
Als je verder wilt spelen met je trial account moet je de game kopen voor de serial

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 20:18:
affijn ik dus naar de Dynabyte, ligt daar toch een kopietje van SWG in de bak. Dus ik breng hem naar de kassa, wordt ie omgewisseld voor een andere. Vreemd dacht ik, deze ziet er ook goed uit? Affijn we babbelen heel kort over het hele cd-key verhaal alvorens ik afreken, waar de verkoper uit de doeken doet dat hij er nooit iets van gehoord heeft en dat Dynabtye er nog genoeg op voorraad heeft. Affijn ik kom thuis, voer mn key in, GUESS WHAT: IN USE! Nu kan ik dus vannacht niet slapen omdat als ik het andere exemplaar nou mee naar huis had genomen, ik dat probleem wellicht niet had gehad. Affijn ik probeer door de live support van SOE heen te komen. Hetgeen echt totaal niet lukt.
Zwaar lullig voor je. :'(

• Dark Lord
ADMK schreef op 30 juli 2004 @ 16:04:
[...]

je moet 200 Faction points hebben en dan kan je naar rebel veranderen bij een faction recruiter
oh ok, thnx
kan je me mischien vertellen waar ik zon recuiter kan vinden :)
of waar ik dat kan opzoeken.

zitten jullie bij een faction?
het lijkt me wel geinig om Rebel te zijn :)

10100111001

Verwijderd

Ik ben van Rebel af. In mijn gedachten blijf ik met mijn personage nog wel Rebel. En ooit zal ik ze weer joinen, maar waarom ben ik er nu dan mee opgehouden? Nou simpel, de empire is momenteel op mijn server (farstar) in de macht. Als ik nu op straat word gecontroleerd dan komen ze achter dat ik Rebel ben. Met andere worden, dan mag elke Imperial gast mij gewoon even dood slaan. Dit gebeurd nogal vaak omdat me wapen en armor gesliced is. Agh goed, om hier van af te komen moet je dan naar een recruiter en die zit alleen in Wayfar. Ik werd hier dus stront ziek van. Ik wacht wel tot ik wat beter skills heb zodat ik in ieder geval niet direct dood word gemept.

Dit zal volgens mij ook wel meevallen als je in een guild zit met alleen maar Rebels. Als je dan gecontroleerd word of iets anders, dan heb je in ieder geval maatjes om op terug te vallen. Maar nu ik nog steeds wacht tot me trail is afgelopen zodat ik aan de volledige versie kan beginnen. Zodat ik een Rebel guild kan joinen.

Tantooine:

Rebel Mission Terminal:
Mos Eisley (3293, -4494)
Nog een paar, maar ik ben lui.

Rebel Recruitment Agent:
Wayfar (-5296, -6530)
De enigste normale recruiter. Er zijn natuurlijk veel meer, maar dat verschilt per server.

Verwijderd

heb het ook gekocht nu bij amazon.de, kost maar 32 euro incl verzendkosten.
ziet er uit als een leuk spel.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 15:03 ]

Verwijderd

die revieuws op amazone.de zijn ook niet echt lekker zeg..
Klopt dat nu een beetje? Moet zeggen dat er wel een *paar* foutjes in zitten :O

• Dark Lord
thnx Stinkvogel, dan kijk ik wel ff of ik de Rebels join of niet :P
maar iig bedankt voor de info!
ik vind het wel jammer dat je met de trial geen huis kan want er was zo'n gast die gaf gratis huizen weg +20k als je in zijn stadje ofzo kwam wonen :)
er zijn echt vet gave huizen super groot en vet cool ingericht (player huizen bedoel ik dan) echt jammer dat ik geen huis kan met me trial :P

10100111001

• GrumpyGamerDad
Dark Lord schreef op 31 juli 2004 @ 14:28:
thnx Stinkvogel, dan kijk ik wel ff of ik de Rebels join of niet :P
maar iig bedankt voor de info!
ik vind het wel jammer dat je met de trial geen huis kan want er was zo'n gast die gaf gratis huizen weg +20k als je in zijn stadje ofzo kwam wonen :)
er zijn echt vet gave huizen super groot en vet cool ingericht (player huizen bedoel ik dan) echt jammer dat ik geen huis kan met me trial :P
Op welke server zit die gast en op welke planeet.

Ik denk dat ik hem eens een bezoekje ga brengen. })

Verwijderd

ja dan krijg je het kleinste huisje wat er is hoogstwaarschijnlijk en dat geld verdien je binnen een uur, dus ik zou niet om die reden in iemand z'n stadje gaan wonen.

• GrumpyGamerDad
so what?!? :X
huisje bouwen geld innen en niet meer terugkomen en huis laten vervallen tot een bouwval en dan weer rond zwerven. 8)7 8)7

Verwijderd

mja als je een slechte naam wil kweken kun je dat doen ja, lijkt me als beginnende speler niet echt verstandig.

• Amien90
meer mensen last van? live support werkt niet .. zegt dat er nog 3 mensen voor me zijn .. telt af naar 1 .. en geeft dan de melding dat er geen agents zijn

Verwijderd

heb ik ook, mailen werkt beter...

• GrumpyGamerDad
Ben al een tijdje met dit spel bezig dus....

Maar ik ga denk ik een keer naar Lianorm toe.
Daar zitten alle NL SWG spelers.
kijken of ik nog een PA kan joinen.

• Remco20
GrumpyGamerDad schreef op 02 augustus 2004 @ 16:29:
Ben al een tijdje met dit spel bezig dus....

Maar ik ga denk ik een keer naar Lianorm toe.
Daar zitten alle NL SWG spelers.
kijken of ik nog een PA kan joinen.
alle ? dan ben ik zeker geen nederlander ofzo :7

• GrumpyGamerDad
Remco20 schreef op 03 augustus 2004 @ 00:15:
[...]

alle ? dan ben ik zeker geen nederlander ofzo :7
Oke dan bijna alle nederlanders dan.... |:( |:( |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 15:24:
heb ik ook, mailen werkt beter...
edit: werkt ook niet, ik wacht nog steeds op een reactie van SOE, als iemand inmiddels een andere key heeft gekregen, vertel me aub hoe!

• Amien90
ik ook niet .. via live support werkt niet. . en via de email geen reactie.. 5 dagen ofzo

EN btw

het loopen van macros wordt tegen gehouden binnenkort

http://forums.station.son...s&message.id=44991#M44991

[ Voor 5% gewijzigd door Amien90 op 03-08-2004 11:37 ]

• Dark Lord
GrumpyGamerDad schreef op 02 augustus 2004 @ 11:17:
[...]

Op welke server zit die gast en op welke planeet.

Ik denk dat ik hem eens een bezoekje ga brengen. })
toen Eclipse down was ging ik ff op de recommend server
Chimeara nog iets ofzo? de bovenste ofzo
en dat was in Mos Eisley op Tatooine
toen ik daar ff bezig was met die easy monsters te killen kwam er ook zon gast en die gaf me zijn armor en 10k, omdat hij zijn account ging verwijderen ofzo zei hij
ik weet dat 10k niet veel is, maar voor mij wel :P

10100111001

Verwijderd

10k is voor een beginner lekker (ook nog voor mij), maar de die-hard zullen erom lachen. Ik vind trouwens dat Eclipse veel te overrated is. Ik zelf zit op Farstar (Ryanne Maili) en vind het daar veel leuker dan op Eclipse (ja, ik heb ook op Eclipse gespeeld). :)

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:40
Amien90 schreef op 03 augustus 2004 @ 11:37:
ik ook niet .. via live support werkt niet. . en via de email geen reactie.. 5 dagen ofzo

EN btw

het loopen van macros wordt tegen gehouden binnenkort

http://forums.station.son...s&message.id=44991#M44991
binnenkort al... ? Doen ze snel bij Sony zeg! :O

• Amien90
ik hoop dat het nog even duurt .. nog ongeveer 2 weken ofzo :9

Verwijderd

mja, maak er maar de volgende pub van...

Iemand al iets gehoord over zijn nieuwe key? Ik nog steeds niets, ik ben al allemaal boze mailtjes rond aan het sturen dat die fokking SOE live chat niet werkt. Daar komt daluk ook nog bij dat ik via e-mail niet eens een reactie krijg. Ik ga geen 50 eipo neerleggen voor een spellendoos zodat ik hem op mn kast kan zetten...

• Amien90
@raff .. probeer het eens via deze weg .. hier reageren ze wel.. had binnen 5 min een nieuwe code

http://forums.station.son...ouncements&message.id=240

[ Voor 12% gewijzigd door Amien90 op 04-08-2004 12:57 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.vanthuijl.demon.nl/soe.jpg

Dit is het enige wat ik te zien krijg...

Op welk uur van de dag heb je het geprobeerd en hoe lang geleden is dat?

edit:

probleem opgelost, net een key gekregen. Via IE kon ik niemand te pakken krijgen (de hele tijd connection lost en zut) en bij FireFox kreeg ik meteen iemand te pakken. Ra ra :?

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 14:01 ]

• Amien90
Wednesday 04 August 2004 12:50

[ Voor 88% gewijzigd door Amien90 op 04-08-2004 14:01 ]

Verwijderd

...

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 19:42 ]

Verwijderd

ja ok maar die info had ik dus niet meer nodig :)

1 dag de full nu en al een mooie compo suit en TKM gehaald. Nu de keuze, defense stacken of master doctor....

Verwijderd

Ik vroeg me trouwens af.

Wat kun je met een factory? Als ik het goed heb kun je dan een product 'mas' produceren.. Krijg je dan ook crafting exp?

Kost rond de 50 K.. En je moet er een huis voor hebben? Of mis ik wat?

Krijg net telefoontje dat ze het spel pas volgende week kunnen leveren :'(
Krijg geld terug... waar zou ik hem het beste kunnen bestellen...

Ik baal nu echt :'(

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 13:23 ]

• ADMK
Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 11:19:
Ik vroeg me trouwens af.

Wat kun je met een factory? Als ik het goed heb kun je dan een product 'mas' produceren.. Krijg je dan ook crafting exp?

Kost rond de 50 K.. En je moet er een huis voor hebben? Of mis ik wat?

Krijg net telefoontje dat ze het spel pas volgende week kunnen leveren :'(
Krijg geld terug... waar zou ik hem het beste kunnen bestellen...

Ik baal nu echt :'(
Met een factory kan je idd mass produceren maar je krijgt er dacht ik geen XP voor, je hebt geen huis nodig om een factory te gebruiken/plaatsen

Verwijderd

ik zou hem bij dynabyte gaan halen als ik jou was, al moet je er voor rijden. Dat gaat hoogstwaarschijnlijk stukken sneller...

Verwijderd

Ik heb het spel toch nog.. tot al mijn verwachtingen in ..
Maat in haarlem heeft hem gehaalt bij winkel en deed ut gelukkig..

:)

Heeft iemand de macro om bone armour te maken? Ik wil droid engineer worden, maar heb nogal veel exp nodig.. En al dat geklik ;)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.