Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MMORPG] Star Wars Galaxies

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.747 views sinds 30-01-2008

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op swg.nl, waarvan ik het weet, Keiru en Benji..

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Wat is er allemaal gepland voor Publish 10? Ik ga na Publish 10 dan denk ik voor jedi omdat je (heb ik gehoord dan) dan Jedi kan worden dmv Quests (?)
En hoe zit het dan met de holo's :P

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

ADMK schreef op 27 juni 2004 @ 23:36:
Wat is er allemaal gepland voor Publish 10? Ik ga na Publish 10 dan denk ik voor jedi omdat je (heb ik gehoord dan) dan Jedi kan worden dmv Quests (?)
En hoe zit het dan met de holo's :P
http://starwarsgalaxies.s...jsp?page=In%20Development
:P
The path to become a Jedi will be a long series of quests that will take place over a period of time. Each quest will be of a different type and have different characteristics. There will Force Sensitive quests, padawan quests, Lightside quests and Darkside quests and master trials. For more info, see the Jedi Archives

The developers are interested in hearing what you would like to see for:
# Whole Quest ideas
# NPC's players might interact with throughout the quest
# Progression quests and trial ideas
# What skills a Jedi might use on these quests
# Quests for different profession types, for instance, social quests, explorer quests, combat quests, etc.
# Player interdependencies and cooperation's
# Jedi Titles earned through the quests from Force Sensitivity to Jedi master
En holocrons zijn dan dure furniture

En weer wat screens :P

Excuses voor de grijze vlekken in sommige, gevoelige informatie met al die rebels hier :P

Drukke stad :S
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/35803/thumb.jpg

Grote aap uit mijn PA :P
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/35801/thumb.jpg

Imps vs Rebels @ dantooine. Laggie als hell maar wel leuk. Imps gewonnen (check links onder, echt enorme opkomst). En ja, ik ben dood :+ (poisoned >_<)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/35802/thumb.jpg

Nederlandse jedi die mij aan het schrikken maken :P Wist ff zijn normale naam niet meer
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/35800/thumb.jpg

Oeh, oeh, nog een leuke, uit mijn drugsbaas tijdperk :P
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/23823/thumb.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Koetjeboe op 28-06-2004 00:00 ]

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
*Loadichus heeft nu ook SWG*

en zit op de europa - chimera server als een marksman

Verwijderd

Twister schreef op 27 juni 2004 @ 17:34:
Op swg.nl, waarvan ik het weet, Keiru en Benji..
Ik ook, weet je nog. :*)

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik wil die trial proberen, maar die f*cking Fileplanet rotzooi krijg ik niet aan het werk.
Dus geen SWG voor mij. Dom van Sony om zoiets door Fileplanet te laten doen :X

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10
Er is niets mis met FilePlanet, misschien wel met jouw begrip van de Engelse taal... :/

Hier heb je een directe link: http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=140938

Je kan trouwens alleen de Free Public Servers gebruiken als je geen lid bent en misschien moet je daardoor een paar minuten wachten. Maar de downloadsnelheid is verder prima! :)

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Epitome schreef op 30 juni 2004 @ 16:16:
Er is niets mis met FilePlanet, misschien wel met jouw begrip van de Engelse taal... :/

Hier heb je een directe link: http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=140938

Je kan trouwens alleen de Free Public Servers gebruiken als je geen lid bent en misschien moet je daardoor een paar minuten wachten. Maar de downloadsnelheid is verder prima! :)
Tsk tsk, meteen een persoonlijke aanval. Jammer is dat toch.

En die downloadmanager klapt er steeds uit hier. Verder wordt er ge-eist dat ik activeX openzet. En enge dingen laat installeren.
Maar dat allemaal pas wanneer ik gedwongen wordt IE te gebruiken.

Nee, voor een goede PR is dat slechte reclame.

Verwijderd

Wat vinden de andere Jedi van de nieuwe patch ?
Persoonlijk vind ik het een grote verbetering en geeft wat afwisseling tussen jedi's (ivm andere skills) Enige minpunt is dat voor lagere lvl jedi de defences een stuk minder geworden zijn :)

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Yay, skill point requirements van BH gaan _eindelijk_ omlaag. Er zijn nu echt heel vette combi's mogelijk, bijv 1 man base destroy team (volgens mij nu mogelijk :P) en dingen zoals MBH / Master Pistoleer (of carbineer of rifleman)

Yay!

En lekker druk bezig met paintings verzamelen, moet er nog 3 :P

Verwijderd

Ik vind lineage 2 erg saai worden omdat het farmen zo langzaam gaat, nu dacht ik om swg weer op te pakken. Nu heb ik de eerste 2 maanden gespeeld en zijn me SWG bookmarks helemaal gedelete |:(, weet iemand hier nog goede sites. Nu dacht ik zelf om wat te gaan craften om geld te verzamelen is dit een goed idee?

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

http://www.swgcraft.com voor resources checken
http://swg.allakhazam.com/ voor de rest :P

Maar ja, craften kun je veel geld mee verdienen....je gaat alleen de eerste tijd 1 probleem krijgen -> je concurrentie speelt al maanden en heeft heeeel goede resources, en echt geld kun je alleen verdienen als master bij de meeste craft beroepen :P Dit verschil loop je grotendeels wel in hoor, duurt alleen wel even

Verwijderd

Nu dacht ik zelf om een merchant,weaponsmith en droid engineer te worden volgens de char. builder om allakazam kan dat precies ik hou dan 4 punten over. Zijn er nog bepaalde profesions die je eigenlijk moet hebben bij weaponsmith?

• ADMK
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 09:58:
Nu dacht ik zelf om een merchant,weaponsmith en droid engineer te worden volgens de char. builder om allakazam kan dat precies ik hou dan 4 punten over. Zijn er nog bepaalde profesions die je eigenlijk moet hebben bij weaponsmith?
Voor droid engineer heb je echt Master Artisan hebben omdat er items zijn die alleen master artisans kan maken die je nodig hebt voor Droid Engineer.
Of je kan ze natuurlijk kopen. maar als je nog een newbie bent en geen geld kan krijgen wordt het echt moeilijk. het is beter om tenminste 1 Combat Proff te hebben. ik ben zelf een Master Swordsman / Master Droid Engineer en het gaat perfect :)

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11 14:37
Hoeveel jedi zijn er nu eigenlijk... als ik het zo lees kan nógsteeds iedereen die een beetje doorspeeld jedi worden... binnenkort soms een jedi-only battle?

Ik speel het spel alang niet meer... zo verschrikkelijk saai... :/

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Hmm, ja...merchant, beetje dode prof nu :) Ik werd het om mijn vendors neer te zetten en daarna gedropt (door bugs blijven de vendors wel gewoon staan, hebben ook geen maintenance nodig...stom voor de echte merchants maarja, veranderd binnen 2 patches volgens mij). Weaponsmith kan prima solo zonder extra profs al heeft een enkel item master artisan items nodig (zijn wel te koop). Droid engineer is er iets meer 'dependent' on dacht ik, maar goede deal sluiten met master artisan kan altijd he :)

En hoeveel jedi er zijn.....dunno, redelijk wat :P En nee, mensen kunnen momenteel geen jedi meer worden :) Is even uitgezet, volgende 'grote' patch wordt de manier waarop je jedi wordt totaal anders (quest based oid)....maarja, devs lijken focus wel meer naar jedi gelegt te hebben (wel logisch ook hoor, adverteert goed en lokt boel spelers, enkele die daardoor stoppen vallen erbij in het niets denk ik). Jedi is helemaal aangepast, hoor er goede geluiden over maar lees gewoon de patch notes als je meer wilt weten.

En saaiheid ga ik niet te diep op in, wat bij dit spel echt geld is dat je zoveel kan doen, je moet het voor jezelf leuk maken (misschien wat 'lastiger' dan bij de standaard online game maar mij bevalt het goed)

Verwijderd

Nou ik ga toch voor artisan 4,0,4,4/ master weaponsmith/brawler0,0,4,0/master fencer/merchant 4,4,0,0. Zo heb ik een vecht skill en toch nog wat verkoop skills, of is het toch handig om master artisan te nemen omdat je dan control unit's kan bouwen?

Verwijderd

Had zelf van fileplanet de 14-dagen trial gedownload. Na 10 dagen merk ik dat ik polearm hoog heb omdat ik die wel leuk vind en er schijnen er niet veel te zijn. Ook rifle is hoog voor die eerste paar hits voor het monster op me af komt.
Aangezien ik de hele tijd solo speel en rondren en camp opzet is mijn scouting ook de goede kant op aan het gaan en ik probeer af toe wat te surveyen en speelgoed fabriceren maar artisan schiet op zich niet zo op. Misschien wel heel gemakkelijk als je met macro's werkt maar dat is niet voor mij.

Trial is dalijk afgelopen en denk toch dat ik er dan helaas mee stop. Ik vind het systeem van levelen op zich wel relaxed. Aangezien je skill points ook weer vrij kunt maken. En Novice in alles worden gaat best snel.

Ik heb DAoC en Everquest ook 1 maand gespeeld en Anarchy Online 3 maanden of zo maar SW:Galaxies komt daar nu ook bij omdat blizzard helaas zo'n leuke games maakt en ik dus maar niet kan stoppen met Diablo2/Warcraft 3.
W8 nu dat Everquest 2 en World of Warcraft. Hoop dat EQ2 eerder is en dat ik die 2 maanden kan spelen en dan gewoon permanent WoW want dat lijkt me wel fun.
Ben in elk geval wel bereid om maandelijks te betalen voor een spel maar dan wil ik het een flink aantal uren spelen per week en dat lukt me momenteel niet.

Over SW:Galaxies nog. Vind het wel jammer dat ik bijna novice pikeman ben maar dat ik echt hoge weapon smith moet zijn om een lance te maken voor mezelf.
Als ik het zou blijven spelen was ik in elk geval eerst master pikeman geworden en naar de Imperial side gegaan.

Character customization kunnen andere rpg's ook nog wat van leren met alle opties die er mogelijk zijn. En ook als entertainer kun je nog wat plezier hebben. Alles spelen om rank 1 erin te zijn is zeker leerzaam want dan krijg je toch een beetje een idee van wat er mogelijk is met alle classes.
De naming regels dat er geen lukeskywalker666 kan zijn en zo is ook prachtig. En de regel van maar 1 char per server heeft zeker zijn nadelen maar ben ik ook groot voorstander van. En de Jedi perma-death :D
Star wars is alleen mijn universum niet helaas. SF vs Fantasy vind ik SF vaak leuker omdat er vaak originelere oplossingen worden gekozen voor dingen. Zoals clonen etcetera om weer tot leven te komen :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 11:05:
...Zoals clonen etcetera om weer tot leven te komen :D
Is in Galaxies ook zo O-)

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 12:31:
[...]

Is in Galaxies ook zo O-)
Vroeger moest je zelfs in je blote bips naar je 'lijk' rennen vanuit clone center om je gear weer te halen :P

Verwijderd

hoezo Jedi perma death? Betekent dat, dat je als Jedi dood bent ook echt dood bent, of dat je als Jedi altijd kan death-blowen?

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Perma death is alweer weg...vroeger als jedi's 3x dood gingen ofzo dan mochten ze gewoon heeeelemaal overnieuw beginnen :P

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:23
Wederom een nieuwe SWG speler reporting, nog wel met de trial tot op heden. Ik moet zeggen dat dit spel tot nu toe een waardig opvolger voor EVE online lijkt te zijn (aan dit spel was ik TE verslaafd en het is voor mij zelfs onverantwoord te noemen om dat weer te gaan spelen) toen heb ik een dag of 10 geleden Lineage2 gekocht en eigenlijk na 1 dag had ik al wel gezien dat dat niet mijn spel was. En dus toen toch maar de SWG trial geprobeerd en wat ik daar tegen kwam, dit spel lijkt alles te hebben wat ik altijd al zocht: Zeer uitgebreide crafting mogelijkheden, veel variatie, niet vastzitten aan professions, geen urenlang saai levellen etc. Als het aan mij ligt gaat dit spel me 10 weken vakantie doorslepen maar daarvoor toch nog een paar kleine vraagjes :+

1. Waar kan ik op dit moment het spel het beste kopen, ik heb de links uit de startpost gevolgd en gezien dat hij op dit moment 37 Euro is bij Dvdboxoffice. Maar wie weet weet iemand inmiddels een Nederlandse winkel waar hij goedkoper/eenvoudiger te krijgen is.

2. Ik heb nogal wat performance problemen. Ik draai het spel op een Amd 1800+, Geforce 4 TI4600 en 1024 MB PC2700 DDR RAM. Nou weet ik ook wel dat dit geen super systeem (meer) is maar 4-5 fps als ik door Mos Eisley heen ren vind ik toch wel heel weinig. Zeker omdat ik verwacht dat ik nog wel op drukkere plaatsen zal komen.

3. Wat raden jullie een beginnende artisan aan om 'de tijd mee te vullen' en toch zoveel mogelijk fun in de moeizame start van het spel te hebben. Ik weet ook nog lang niet zeker of ik wel artisan wil worden dus een goede guide ofzo voor combinatie artisan met wat fight skills zal ik ook zeker kunnen waarderen.

Ok deze reply is een stuk langer geworden dan de bedoeling was maar hopenlijk hebben jullie tussen al dat SWG spelen nog even de tijd om hem te lezen en mijn vragen te beantwoorden:)

Mijn char heet trouwens twitNL (tja ik weet het, t-wit mocht niet en twit was weg) en adden als friend staat vrij :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

Ik ben er ook achter gekomen dat Lineage2 toch niet mijn spel is, het eindeloze grinden voor geld is niet mijn ding. Nu heb ik hier nog een account liggen en een cd-key, is het mogelijk om na de 14 dagen mijn oude cd-key te gebruiken en dan gewoon met die nieuwe account verder gaan?

• ADMK
twit schreef op 02 juli 2004 @ 22:38:
Wederom een nieuwe SWG speler reporting, nog wel met de trial tot op heden. Ik moet zeggen dat dit spel tot nu toe een waardig opvolger voor EVE online lijkt te zijn (aan dit spel was ik TE verslaafd en het is voor mij zelfs onverantwoord te noemen om dat weer te gaan spelen) toen heb ik een dag of 10 geleden Lineage2 gekocht en eigenlijk na 1 dag had ik al wel gezien dat dat niet mijn spel was. En dus toen toch maar de SWG trial geprobeerd en wat ik daar tegen kwam, dit spel lijkt alles te hebben wat ik altijd al zocht: Zeer uitgebreide crafting mogelijkheden, veel variatie, niet vastzitten aan professions, geen urenlang saai levellen etc. Als het aan mij ligt gaat dit spel me 10 weken vakantie doorslepen maar daarvoor toch nog een paar kleine vraagjes :+

1. Waar kan ik op dit moment het spel het beste kopen, ik heb de links uit de startpost gevolgd en gezien dat hij op dit moment 37 Euro is bij Dvdboxoffice. Maar wie weet weet iemand inmiddels een Nederlandse winkel waar hij goedkoper/eenvoudiger te krijgen is.

Hier :)

2. Ik heb nogal wat performance problemen. Ik draai het spel op een Amd 1800+, Geforce 4 TI4600 en 1024 MB PC2700 DDR RAM. Nou weet ik ook wel dat dit geen super systeem (meer) is maar 4-5 fps als ik door Mos Eisley heen ren vind ik toch wel heel weinig. Zeker omdat ik verwacht dat ik nog wel op drukkere plaatsen zal komen.

Ik raad je zeker aan om een nieuwe videokaart te kopen, steden als Theed en Coronet zijn soms behoorlijk druk, ik zelf ga een ATI 800xt kopen (hoe het ook heet)

3. Wat raden jullie een beginnende artisan aan om 'de tijd mee te vullen' en toch zoveel mogelijk fun in de moeizame start van het spel te hebben. Ik weet ook nog lang niet zeker of ik wel artisan wil worden dus een goede guide ofzo voor combinatie artisan met wat fight skills zal ik ook zeker kunnen waarderen.

Ik ben zelf Master Droid Engineer / Master Artisan / Master Swordsman en het gaat perfect. het meest van me geld krijg ik door missions te doen of met hunts, dat komt omdat ik nog een hele hoop resources moet gaan verzamelen voordat ik pas echt kan beginnen met Droid Engineer

Ok deze reply is een stuk langer geworden dan de bedoeling was maar hopenlijk hebben jullie tussen al dat SWG spelen nog even de tijd om hem te lezen en mijn vragen te beantwoorden:)

Mijn char heet trouwens twitNL (tja ik weet het, t-wit mocht niet en twit was weg) en adden als friend staat vrij :)

• twit
Bedankt voor je reply, ik vind het toch vreemd dat een TI4600 nu al afgeschilderd wordt als oude videokaart, heb zelf het idee dat processor veel eerder het probleem is in dit geval. Vergeet niet dat TI4600 op niveau van Radeon 9800PRO zit...

Verder bedankt voor je verwijzing naar amazon, ik had US wel gecheckt maar niet gedacht aan co.uk. Twijfel nu nog wat ik zal doen, bij Amazon is tie inclusief verzendkosten enzo ongeveer 36E (weet precieze conversion rate van Creditcard niet ) en bij comcol heb ik hem voor 41E vanuit Nederland in huis liggen. Op zich heb ik tijd genoeg om te wachten op amazon maar ja eigenlijk is het onzin om voor 5E de boel uit buitenland te laten komen :)

Ik ga gewoon optimaal gebruik maken van mijn trial als het gaat om bekijken van zoveel mogelijk professions zodat ik tegen de tijd van full game weet wat ik wil :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• ADMK
twit schreef op 03 juli 2004 @ 23:01:
[...]

Bedankt voor je reply, ik vind het toch vreemd dat een TI4600 nu al afgeschilderd wordt als oude videokaart, heb zelf het idee dat processor veel eerder het probleem is in dit geval. Vergeet niet dat TI4600 op niveau van Radeon 9800PRO zit...

Verder bedankt voor je verwijzing naar amazon, ik had US wel gecheckt maar niet gedacht aan co.uk. Twijfel nu nog wat ik zal doen, bij Amazon is tie inclusief verzendkosten enzo ongeveer 36E (weet precieze conversion rate van Creditcard niet ) en bij comcol heb ik hem voor 41E vanuit Nederland in huis liggen. Op zich heb ik tijd genoeg om te wachten op amazon maar ja eigenlijk is het onzin om voor 5E de boel uit buitenland te laten komen :)

Ik ga gewoon optimaal gebruik maken van mijn trial als het gaat om bekijken van zoveel mogelijk professions zodat ik tegen de tijd van full game weet wat ik wil :)
Je hoeft niet echt een uber Video kaart te kopen, ik zelf heb nu een radeon 9600 maar ik ga een 800xt kopen zodra ik er een kan kopen :P maar in steden zoals theed en coronet kan je last krijgen van haperingen wat zwaar irritant kan worden

• Loadichus
misschien een hele grote n00b vraag, maar hoe kom je aan apprentice points voor je skill, om zeg maar master marksman te worden ?

• twit
Volgens mij door skills aan anderen te leren.

• ADMK
Loadichus schreef op 04 juli 2004 @ 19:44:
misschien een hele grote n00b vraag, maar hoe kom je aan apprentice points voor je skill, om zeg maar master marksman te worden ?
Yep wat twit zei, gewoon skills aan andere leren, je krijg per skill rond de 40 tot 60 ap

• Loadichus
dan hebben we het zeker niet over de talen skills :/ ... en alleen maar over de echte skills

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

misschien een beetje off-topic maar toch fijn om te weten:
als je bij amazon.co.uk besteld heb je het misschien 1 dag later dan als je het on-line in Nederland besteld. Meer zal het niet schelen.

* GTOfire is voorlopig nog in-game. Ik was eigenlijk van plan om 22 juli mn subscription af te laten lopen, maar toen ik 15 juli voor het laatst in wou loggen om mn zaakjes op orde te maken bleek dat mn subscription tot 22 JUNI duurde en ik dus al automatisch was verlengd met mn vorige contract tot december 2004... 75 euro down the drain :(

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• Loadichus
Ik ben nog niet zolang bezig met SWG, maar ben van plan om bounty hunter te worden.

nu heb ik al bijna master marksman, en ben ik aardig onderweg met scout.

Nu lees ik in publish 9 dat je voor Bounty Hunter bij scout alleen "Exploring" nodig hebt!

Om niet te voorbarig dingen te droppen ga ik er van uit, dat je master scout nog wel volledig moet levelen (4-4-4-4) om bountyhunter te halen? en daarna kan je de overigen droppen.

En hoe kom je achter je skills die je nodig hebt om je force sens person te unlocken ?

Verwijderd

holocrons :)

• Loadichus
met bounty hunter hoef je dus niet meer master scout, maar alleen "exploring IV", denk ik meld dat even.

Maar holocrons,.. wat zijn dat ? en moet je die kopen?

Verwijderd

nou ik speel sidns kort ook in een star wrs rpg alene niet swg maar kotor,nou zij iemand die ik kon dat kotor ongeveer hetzelfde aanvoelt asl swg,desondanks swg onlien is en kotor niet.Is dit waar of hoe is jullie mening tegenover dit?

• ADMK
Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 22:13:
nou ik speel sidns kort ook in een star wrs rpg alene niet swg maar kotor,nou zij iemand die ik kon dat kotor ongeveer hetzelfde aanvoelt asl swg,desondanks swg onlien is en kotor niet.Is dit waar of hoe is jullie mening tegenover dit?
Mjah, ongeveer maar de graphics van kotor is gewoon beter :)
Loadichus schreef op 09 juli 2004 @ 01:04:
met bounty hunter hoef je dus niet meer master scout, maar alleen "exploring IV", denk ik meld dat even.

Maar holocrons,.. wat zijn dat ? en moet je die kopen?
Holocrons kan je kopen of je kan ze krijgen door Force Sensetive NPC's te doden (volgens mij) maar dit hoeft niet meer na Pub 10, na Pub 10 kan je namelijk jedi worden door een langdradig quest te doen

• Loadichus
krijgen we dan niet teveel jedi's, ik vind het namelijk wel realistisch dat niet iedereen zomaar jedi kan worden. Bovendien kun je een heel sterk character maken zonder jedi.

wanneer gaat publish 10 dan in ? en zijn er nu ook een aantal quests die je kunt doen?

• ADMK
Loadichus schreef op 10 juli 2004 @ 11:01:
krijgen we dan niet teveel jedi's, ik vind het namelijk wel realistisch dat niet iedereen zomaar jedi kan worden. Bovendien kun je een heel sterk character maken zonder jedi.

wanneer gaat publish 10 dan in ? en zijn er nu ook een aantal quests die je kunt doen?
Ja een heleboel mensen lopen al te zeiken tegen SOE dat de jedies gewoonweg PVP verpesten (doen ze ook imo).
Pub 10 gaat in ongeveer 4 tot 5 weken live, dus na de vakantie of vlak voor het einde van t vakantie.

• Amien90
  • Laatst online: 29-07-2021
ik heb de trial een aantal dagen gespeeld .. geweldig spel .. wil een graag kopen. een aantal vragen:

als ik 'm koop, moet ik dat met een schoon charater beginnen of kan ik de huidige voortzetten?

is het mogelijk om van server te switchen

• ADMK
Amien90 schreef op 11 juli 2004 @ 00:52:
ik heb de trial een aantal dagen gespeeld .. geweldig spel .. wil een graag kopen. een aantal vragen:

als ik 'm koop, moet ik dat met een schoon charater beginnen of kan ik de huidige voortzetten?

is het mogelijk om van server te switchen
Je kan met je huidige character blijven spelen (je moet alleen subscriben met die account) je kan op dit moment niet van server switchen, dat gaan ze later mogelijk maken.

• Amien90
mooi ..

waar is ie het goedkoopst? zie dat er in de winkel 50 euro voor wordt gevraagd, en via internet kost ie 25 euro excl porto .. vind 25 euro wel een mooie prijs zeg maar :)

moet 'm wel op tijd kopen, want anders ben ik mijn character kwijt toch? zit nu een week te gamen, dus nog een week de tijd.. of heb ik langer om het spel aan te schaffen? Hij is namelijk niet overal te koop, en hoorde dat er ook een hoop keys niet meer geldig waren, terwijl verpakking sealed waren

Verwijderd

Ik heb swg hier liggen en wil hem verkopen .
Ik heb alleen de eerste maand (gratis) gespeeld waar ik maar 2 weken van heb gespeeld en ik heb nooit mijn goeie gegevens ingevoerd.

Mijn vraag is dan ook kan ik hem dan nog verkopen of heeft niemand er meer wat aan ?
Ik speel dit saaie/tijdrovende spel (IMHO!) iig nooit meer :)

• twit
Ik heb op zich wel interesse Beaks, ik zal je nog wel mailen voor meer info, maar kan iemand van de SWG spelers me vertellen hoe het zit met het overnemen van iemands anders serial. Kan ik alles compleet aanpassen en met dit Serie nummer gewoon verder met mijn huidige trial account ? (Ik weet dat hte kans als je hem in de winkel koopt en dan doorgaat met je trial)

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Ikzelf heb het spel ook gekocht na anderhalve week trial. Helaas was de account key al in use :( Is eventjes kijken of ik maandag een goede krijg want anders ga ik flippen. Voor de rest ben ik behoorlijk aan de game verslaafd geraakt. Iets dat ik niet van mezelf verwacht had na de beta :)
Ik hoop nu alleen dat m'n installations enzo gewoon doorgaan (heb ze voor 3 dagen volgegooid)

[ Voor 15% gewijzigd door Remco20 op 11-07-2004 12:31 ]

• Amien90
nog vraagjes,

kan je per maand opzeggen, of zit je er een jaar aanvast?

als ik het spel uit amerika laat komen, werkte deze key dan ook op europese servers? heb namelijk wel eens in de winkel 2 versies zien staan.

Als ik met 1 key verschillende karakters maken?
Als ik een key + karakter koop van iemand, kan ik deze dan ook laten gelden voor mijn huidige trial-karakter?

[ Voor 10% gewijzigd door Amien90 op 12-07-2004 12:12 ]

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
Amien90 schreef op 12 juli 2004 @ 12:11:
nog vraagjes,

Kan per maand.
als ik het spel uit amerika laat komen, werkte deze key dan ook op europese servers? heb namelijk wel eens in de winkel 2 versies zien staan.
Ja, dat werkt gewoon,
Ja, maar alleen op verschillende servers.
Als ik een key + karakter koop van iemand, kan ik deze dan ook laten gelden voor mijn huidige trial-karakter?
Nee, want zijn key is gekoppeld aan zijn account, en jouw character staat onder een andere account.

• ADMK
Amien90 schreef op 12 juli 2004 @ 12:11:
nog vraagjes,

let wel op als je een karakter koopt dat je een grote kans hebt dat je gebannen wordt

• Amien90
bedankt voor alle info;

@ADMK; wat bedoel je met banned .. banned door het hele spel? kunnen ze daar achter komen dan?

heb trouwens net een bike gekocht . even opgezeten en daarna op 'STORE' gedrukt, kan 'm alleen niet meer vinden in de inventory .. waar is mijn bike?

[ Voor 26% gewijzigd door Amien90 op 12-07-2004 14:40 ]

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Amien, bike, pets en dergelijke zut worden in je datapad gestored, niet in je invent.
ADMK schreef op 12 juli 2004 @ 13:46:
[...]

let wel op als je een karakter koopt dat je een grote kans hebt dat je gebannen wordt
Neuh, ken zat mensen die een char hebben gekocht en ik ken er geen een die gebanned daarvoor is.

• Amien90
wilde 'm halen in de winkel vandaag, maar uitverkocht, moest besteld worden. Mijn trial loopt tot zondag. Is mijn account/character gelijk zondag weg? of heb ik nog tijd?

• ADMK
Koetjeboe schreef op 12 juli 2004 @ 15:42:
Amien, bike, pets en dergelijke zut worden in je datapad gestored, niet in je invent.

[...]

Neuh, ken zat mensen die een char hebben gekocht en ik ken er geen een die gebanned daarvoor is.
Maar het is toch verboden, dus als je gebannen wordt moet je niet gaan lopen huilen (8>
Amien90 schreef op 12 juli 2004 @ 18:43:
wilde 'm halen in de winkel vandaag, maar uitverkocht, moest besteld worden. Mijn trial loopt tot zondag. Is mijn account/character gelijk zondag weg? of heb ik nog tijd?
SOE delete nooit accounts, ik weet niet of het ook voor trial accounts geld, maar ook al gebruik je je account voor een hele jaar niet ze gaan hem nooiit verwijderen

[ Voor 37% gewijzigd door ADMK op 12-07-2004 21:41 ]

• Remco20
Amien90 schreef op 12 juli 2004 @ 18:43:
Zover ik weet kun je met je trial account gewoon verder nadat je 'em geupgrade hebt naar full. Hopelijk krijg ik morgen een werkende key gemaild... zit nu al 3 dagen zonder (trial afgelopen) en dat is behoorlijk afkicken :7

• the_tWiStEr
  • Niet online
Eeek, vandaag gaan we hopelijk als eerste Nederlanders en als eerste van Eclipse Mandalorian maken. En ook nog eens de 1e Mandalorian Chest plate ever

:7

Verwijderd

affijn ik ga weer beginnen met SWG na de trial te hebben gespeeld.

Het idee is om nu een Teras Kasi Master te gaan ontwikkelen met Master Doctor als het kan. Of heeft iemand van jullie misschien een goed idee van een betere combinatie met Teras Kasi?

• Amien90
Star Wars Galaxies Strategy Guide - Prima's Official

weet iemand waar die te koop is in nederland?

• ADMK
Amien90 schreef op 13 juli 2004 @ 19:25:
Star Wars Galaxies Strategy Guide - Prima's Official

weet iemand waar die te koop is in nederland?
Probeer het op kelkoo.nl :)

• Amien90
daar had ik al gekeken .. niets te vinden

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:31

Asphyxion

I am, therefor I think

Ik heb nu ook twee weken de trial gespeeld en wil nu doorgaan met mijn nieuwe character. Ik had SW:G al in mijn bezit vanaf de launch maar vond er toen niet veel aan, nu is het een stuk leuker...

Maar nu heb ik een probleem: ik heb voor de trial een nieuwe station name aangemaakt. Zodra ik wil registreren met mijn eigen CD key zegt ie dat de key al in gebruik is (ja, door mijn eigen andere station name)... En Sony kan hier ^#$^#$ niets aan doen zeggen ze...

Anyways... ik zou dus weer opnieuw moeten beginnen en ik was net Teras Kasi Novice geworden.... :(

Daar heb ik geloof ik nu even geen zin meer in... (niet dat Sony dat interessant vindt, maar alee...)

• twit
Hmz wat is dit nou toch weer, trial loopt ten einde dus ik bestel het volledige spel. Is hij opeens OVERAL, maar dan ook echt overal zo lijkt het, uitverkocht. Dimensionplus, bol, proxis, play, amazon, comcol, frs kunnen hem niet leveren en kunnen niet zeggen hoe lang het nog duurt voor ze hem weer hebben :( Mocht iemand dus een winkel weten waar hij nog wel op voorraad is (mag ook een niet-webshop zijn voor deze keer ) hoor ik het graag.

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:31

Asphyxion

I am, therefor I think

Bij de dynabyte hebben 5 vrienden van mij het spel net gekocht/besteld... 40 euro volgens mij ex verzendkosten...

• twit
Ah ja nu je het zegt, 49,95 lijkt hij daar te zijn inclusief verzendkosten. Zal morgen eens bellen of ze hem daadwerkelijk op voorraad hebben, als andere mensen nog suggersties hebben dan hoor ik ze graag. Morgen is laatste dag dat ik kan bestellen zonder een dag zonder te zitten (trial loopt donderdag af ) dus op 1 shop vertrouwen is niet zo fijn :)

• ADMK
twit schreef op 13 juli 2004 @ 21:33:
Hmz wat is dit nou toch weer, trial loopt ten einde dus ik bestel het volledige spel. Is hij opeens OVERAL, maar dan ook echt overal zo lijkt het, uitverkocht. Dimensionplus, bol, proxis, play, amazon, comcol, frs kunnen hem niet leveren en kunnen niet zeggen hoe lang het nog duurt voor ze hem weer hebben :( Mocht iemand dus een winkel weten waar hij nog wel op voorraad is (mag ook een niet-webshop zijn voor deze keer ) hoor ik het graag.
Bij de media market heb ik hem nog zien liggen (Media Market Den haag en Rijswijk)

• AcIDeR
  • Laatst online: 29-11 01:08
ik ben nu dus de trail aan het spelen,

heb net een missie aangenomen..maar met mijn mes kom ik niet echt vooruit.
kan ik niet met dat craften,een wapen ofzo craften?
en hoe doe ik dat craft...ik sta voor zon kast :s en dan :S

wat heb ik nodig,en wat moet ik doen?en kan ik dit ergens terug vinden in het nederlands(me engels is ni zo heel super)

• ADMK
AcIDeR schreef op 13 juli 2004 @ 22:47:
ik ben nu dus de trail aan het spelen,

heb net een missie aangenomen..maar met mijn mes kom ik niet echt vooruit.
kan ik niet met dat craften,een wapen ofzo craften?
en hoe doe ik dat craft...ik sta voor zon kast :s en dan :S

wat heb ik nopdig,en wat moet ik doen?en kan ik dit ergens terug vinden in het nederlands(me engels is ni zo heel super)
Je moet eerst een Crafting tool hebben, en je moet artisan als profession hebben, je hebt ook rescoures nodig ( dus staal, aluminium, koper enz. ) zodra je al die dingen hebt kan je pas beginnen met craften :)

• AcIDeR
ben dus geen artisan in elk geval...hoe kom ik dan aan een ander wapen?

Verwijderd

ik heb hem bij pcmedia.nl besteld. Men zegt hem binnen 5 tot 8 dagen te kunnen leveren. Ik ben benieuwd.

• Amien90
AcIDeR schreef op 13 juli 2004 @ 23:02:
kopen bij een bazaar terminal

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 16:06

Bezulba

Formerly known as Eendje

AcIDeR schreef op 13 juli 2004 @ 23:02:
kopen of krijgen :) kopen kan je gewoon bij de bazaar en krijgen.. tjah spreek wat gasten aan :P

blup

• Amien90
ADMK schreef op 11 juli 2004 @ 04:14:
[...] je kan op dit moment niet van server switchen, dat gaan ze later mogelijk maken.
iemand enig idee hoe lang dat nog gaat duren?

• ADMK
Twister schreef op 13 juli 2004 @ 11:49:
Eeek, vandaag gaan we hopelijk als eerste Nederlanders en als eerste van Eclipse Mandalorian maken. En ook nog eens de 1e Mandalorian Chest plate ever

:7
heb het gezien op de forums, congrats :)

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:40
Amien90 schreef op 14 juli 2004 @ 01:21:
[...]

iemand enig idee hoe lang dat nog gaat duren?
Binnenkort betekend bij de Devs van SWG ongeveer 5 á 6 maanden. (Op zijn minst)

• the_tWiStEr
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~brant094/dwbfinalarmor.jpg

http://forums.station.son...=by_date_ascending&page=1
http://forum.starwarsgalaxies.nl/index.php?showtopic=4647
http://www.starwarsgalaxies.nl/nieuws_berichten.php?id=17

2 maanden werk en eindelijk de grote beloning :)

1) 1e chestplate ooit
2) 1e pieces op Eclipse
3) 1e met 2 pieces ooit
4) 3e helm ooit
5) 1e die 2 pieces in 1 run haalt
6) 1 piece gecraft in 54mins, de 2e in 53mins

United Lowlands _/-\o_
Het hele team _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door the_tWiStEr op 14-07-2004 12:32 ]

Verwijderd

hoe sterk is deze armor nu?

Ik zit nog steeds met een dilemma.

Ik wil een TKA met Master Doctor gaan maken, met mind gemaxed, wat is hier de beste specie voor? Zabrak of human? Esthetisch gezien wil ik wel een keer een Zabrak maken. Ze zijn vrij goed in melee van wat ik begrijp, maar Master Doctor ook?

• the_tWiStEr
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://truesoft.nl/images/dwb-final-0a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://truesoft.nl/images/dwb-final-0b.jpg

Op dit moment veeeel lager dan goede Composite, maar die gaat toch naar beneden na publish 11 :)

Ik hoop op Lightsaber resists :7 op de Mandalorian. Maar op dit moment is de emotionele waarde van dat ding gewoon groter dan de materiële waarde. Dat wisten we ook van te voren :)

Verwijderd

Twister schreef op 14 juli 2004 @ 13:35:
[afbeelding]

[afbeelding]

Op dit moment veeeel lager dan goede Composite, maar die gaat toch naar beneden na publish 11 :)

Ik hoop op Lightsaber resists :7 op de Mandalorian. Maar op dit moment is de emotionele waarde van dat ding gewoon groter dan de materiële waarde. Dat wisten we ook van te voren :)
Gratz Twister :o

• Amien90
grrr .. ik speel met mijn broer .. en die heeft aardig wat credits .. en wilde mij 250.000 credits geven. ik heb trial, hij volledig...

krijg ik NA de transactie een bericht dat je als trial maar 50.000 mag hebben. De rest van de 200.000 is gewoon weg..

wat kan ik nu doen?

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Amien90 schreef op 14 juli 2004 @ 22:54:
grrr .. ik speel met mijn broer .. en die heeft aardig wat credits .. en wilde mij 250.000 credits geven. ik heb trial, hij volledig...

krijg ik NA de transactie een bericht dat je als trial maar 50.000 mag hebben. De rest van de 200.000 is gewoon weg..

wat kan ik nu doen?
Weinig, volgens mij is dat redelijk goed gecommuniceerd (heeft in launchpad gestaan etc)...je kunt proberen CSR te contacten door een ticket in te dienen maar ik denk dat de kans erg klein is dat je broer wat terugkrijgt....
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 13:16:
hoe sterk is deze armor nu?

Ik zit nog steeds met een dilemma.

Ik wil een TKA met Master Doctor gaan maken, met mind gemaxed, wat is hier de beste specie voor? Zabrak of human? Esthetisch gezien wil ik wel een keer een Zabrak maken. Ze zijn vrij goed in melee van wat ik begrijp, maar Master Doctor ook?
Maakt weinig uit hoor :) Uiteindelijke verschil zal erg klein zijn en je zal gewoon roeleren met die combinatie (2 leukste profs die ik heb gedaan tot nu toe, en ik heb vrij veel gedaan :P)

[ Voor 34% gewijzigd door Koetjeboe op 14-07-2004 23:05 ]

• Amien90
maar moet toch wel een soort waarschuwing zijn, voordat je de transactie maakt .. beter nog; zo'n transactie moet helemaal niet mogelijk zijn

wij wisten van nix

• Remco20
Amien90 schreef op 14 juli 2004 @ 23:08:
maar moet toch wel een soort waarschuwing zijn, voordat je de transactie maakt .. beter nog; zo'n transactie moet helemaal niet mogelijk zijn

wij wisten van nix
Tsjah ik ken het :) Toen ik eenmaal het forum gelezen had wist ik genoeg. Oh ja, je kunt ook geen huisjes plaatsen, bespaar je je weer 100k+ voor een large house |:(

• ADMK
1 van de nieuwe rassen die je kan spelen in JTL :)

http://www.gamespot.com/p...peed/screens.html?page=34
http://www.gamespot.com/p...peed/screens.html?page=35

[ Voor 4% gewijzigd door ADMK op 15-07-2004 02:59 ]

• Amien90
heb een email gestuurd om te vragen of ik het terug kan krijgen .. vind dit echt een vreemde zaak...

dan koop je dus een huis, transactie gedaan .. oeps .. sorry .. je bent trial . geen huis, geen geld

Verwijderd

Maakt weinig uit hoor :) Uiteindelijke verschil zal erg klein zijn en je zal gewoon roeleren met die combinatie (2 leukste profs die ik heb gedaan tot nu toe, en ik heb vrij veel gedaan :P)
Op swgalaxies.nl wordt me human aangeraden. Waarom is me nog niet duidelijk :/

• Remco20
twit schreef op 13 juli 2004 @ 21:33:
wees blij. Ik had de laatste bij dimension plus en daarvan was de key al in gebruik :( . Ben al een week bezig om een nieuwe te krijgen.

• twit
Dat is helemaal irritant inderdaad, ik heb gisteren zo'n 2 uur scooter gereden om bij een stad te komen waar ze hem nog verkochten. En daar werd ik een aantaal maal zelfs gewaarschuwd dat je toch echt een CC voor dit spel moest hebben en dat dit spel NIET meer te ruilen was. Natuurlijk interesseerde me dat allemaal vrij weinig want ik wist toch al wel dat niets mij nu nog zou tegen houden om dat spel te kopen :). Die winkel was overigens een dynabyte dus voor de mensen die er nog 1 zoeken, voor 49,95 kun je hem daar halen.

• Amien90
welk filiaal? den haag, leiden, rotterdam, leidschendam en rijswijk zijn uitverkocht

CC is NIET noodzakelijk .. je kunt maandelijke een incasso via bank laten doen
en als de code niet werkt moeten ze gewoon zorgen voor een andere, het is daar bekend dat de codes problemen geven

ik zoek er nog steeds eentje

[ Voor 66% gewijzigd door Amien90 op 15-07-2004 12:27 ]

• AcIDeR
ik heb onnoemlijk veel lagg.... zowel in de stad als erbuiten...mijn ping is 240 :S maar normaal heb ik maar 30 ofzo als ik ergens online game...hoe komt dit zo hoog?

• Remco20
AcIDeR schreef op 15 juli 2004 @ 12:52:
ik heb onnoemlijk veel lagg.... zowel in de stad als erbuiten...mijn ping is 240 :S maar normaal heb ik maar 30 ofzo als ik ergens online game...hoe komt dit zo hoog?
op welke server zit je dan ? Op Chimaera heb ik geen lag

[ Voor 5% gewijzigd door Remco20 op 15-07-2004 12:55 ]

• twit
Ik had op chimaera meestal een ping van rond de 40-50 en nu op Eclipse zit ik op 120-130 maar ik kan niet zeggen dat ik er last van heb. Alle lag die ik heb is system lag en zeker geen netwerk lag. En ik had hem gehaald bij Dynabyte Breda maar ook Den Bosch heeft hem nog. Ik weet trouwens dat je er geen CC voor nodig hebt maar daar kreeg ik die gast van Dynabyte niet echt van overtuigd. Daar waren al ietse van 10 mensen terug gekomen die het spel hadden gekocht en thuis zaten van "eej verrek dit is een mmorpg" en Dynabyte nam ze dus niet meer terug vanwege gebruikte cd keys. Dus vandaar de extra waarschuwingen denk ik.

• Amien90
Koetjeboe schreef op 14 juli 2004 @ 23:04:
[...]

Weinig, volgens mij is dat redelijk goed gecommuniceerd (heeft in launchpad gestaan etc)...je kunt proberen CSR te contacten door een ticket in te dienen maar ik denk dat de kans erg klein is dat je broer wat terugkrijgt....
we hebben ons geld terug gekregen _/-\o_

nu nog een code/game zien te bemachtigen

• AcIDeR
Mijn lag is dus duidelijk systeem lag :S niet te spelen op mijn pc :( zwaar jammer... kan nu niet merken hoe goed het spel is...

werkt het trouwens op een gf2 denk je?want zoja zet ik em effe op me pa ze pc :)

• Remco20
AcIDeR schreef op 15 juli 2004 @ 14:32:
Mijn lag is dus duidelijk systeem lag :S niet te spelen op mijn pc :( zwaar jammer... kan nu niet merken hoe goed het spel is...

werkt het trouwens op een gf2 denk je?want zoja zet ik em effe op me pa ze pc :)
de minimum requirements:
klik hier :)
In de beta was het net aan te spelen met een gf2

• AcIDeR
mijn eigen pc is ruim snel zat...

amd athlon 1400
384 mb ddr ram
gf4 mx(die van 64mb geloof ik)

verders geen virusscanners ofzo draaiende,
alleen gewoon redelijk kale win 2k3

kan het eraan liggen dat ik 2k3 draai ipv xp?
heb nog nooit last gehad ivm dat ik 2k3 draai,maar misschien dit spel wel?

ps: me pc is oud,ik weet....
maar volgens specs wel snel genoeg...

effe kijken hoe hij op me pa zijn pc draait,

3ghz met gf2 en 1gb ddr geheugen... als ti daar draait eigen ik me die pc wel af en toe ;)

[ Voor 60% gewijzigd door AcIDeR op 15-07-2004 15:19 ]

• twit
Ja maar de specs zeggen niet zoveel, ik heb een 1800XP en kon het spel niet echt geweldig draaien met een Geforce 4 Ti4600, zelfs nu met 9800PRO kan ik echt niet meer dan default settings draaien (om het in de steden ok te houden ) buiten de stad is het natuurlijk allemaal geen probleem. Oftewel zelfs 3Ghz met een GF2 lijkt me wat mager om eerlijk te zijn, en die 384mb ram + gf4 mx is idd gewoon te oud voor een spel als dit.

• AcIDeR
op die 3ghz loopt hij verders moooooi :D

maare 5000 voor een pistool :S best veel geld joh...

• ADMK
AcIDeR schreef op 15 juli 2004 @ 16:58:
op die 3ghz loopt hij verders moooooi :D

maare 5000 voor een pistool :S best veel geld joh...
ligt eraan watvoor een pistool het is, voor een goed pistool met een goeie damage en speed is dat best een koopje

• Amien90
waarom zijn er zoveel gesealed galaxies games met een code die al gebruikt zijn? is er wat fout gegaan met verzending/productie? dubbele codes gebruikt? illegale codes?

dat er een goede code bij zit lijkt me toch essentieel voor dit spel. Niemand heeft zin om 3x naar de winkel te gaan voor een andere code. Winkel gaat er zelfs misschien wel vanuit dat jij niet helemaal eerlijk bezig bent

valt er te achterhalen wie mijn code op dit moment gebruikt?

[ Voor 37% gewijzigd door Amien90 op 15-07-2004 18:47 ]

• Remco20
Amien90 schreef op 15 juli 2004 @ 18:46:
waarom zijn er zoveel gesealed galaxies games met een code die al gebruikt zijn? is er wat fout gegaan met verzending/productie? dubbele codes gebruikt? illegale codes?

dat er een goede code bij zit lijkt me toch essentieel voor dit spel. Niemand heeft zin om 3x naar de winkel te gaan voor een andere code. Winkel gaat er zelfs misschien wel vanuit dat jij niet helemaal eerlijk bezig bent

valt er te achterhalen wie mijn code op dit moment gebruikt?
bij welke shop heb jij 'em dan gekocht ? Ik las dat men er in de UK ook last van had.. bekend probleem dus. Vind het alleen zo jammer dat de uitgever zelf er zo lang over doet om een werkende code te regelen... ben al een hele week aan het mailen met de shop waar ik het gekocht heb.

Wat enorm balen is, is dat mijn trial afgelopen zaterdag afliep en ik m'n harvesters maar t/m dinsdag volgegooid had. Zijn vast nu al helemaal afgefikt 8)7
10 heavy harvesters naar de klote

[ Voor 11% gewijzigd door Remco20 op 15-07-2004 19:09 ]

• Amien90
dynabyte .. maar daar is ie inmiddels niet meer voorradig .. zit dus met een spel waar de code niet van werkt.

slechte zaak .. goede code is essentieel voor zo'n spel

Daarom wil ik 'm ook niet via internet kopen of bestellen uit het buitenland ..

op http://forums.station.sony.com valt in ieder geval genoeg te lezen over slechte keys

[ Voor 58% gewijzigd door Amien90 op 15-07-2004 19:51 ]

Verwijderd

Me neefje heeft dus precies het zelfde probleem met die cd-key. Pest is alleen dat de winkel waar die hem gekocht heeft...GameShop, Schoolstr. , Den Haag (whee goede reklame ) weigerd om de game trug te nemen.

Nou weet ik verder niet of dit waar is, maar nu blijkt dat de distribiteur van de games bezig is met het trughalen van de games. Is mij namelijk verteld.
Het is dus een wel bekent probleem overal waar de game verkocht wordt er "foute" tussen zitten, maar tot op heden willen SOE en LucasArts het probleem lijkt mij niet oplossen. Hmm lijkt beetje op diverse bgs in de game die ze ook maar niet willen fixen :) SOE schuift het probleem naar LA en die schuift et weer trug naar SOE :). Dus mense die het voor mekaar gekregen hebben om tog hun game hebbe weten omt e ruilen of op 1 of ander manier een andere cd-key hebben weten te bemachtigen ..let me know
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.