A340-600 uit die mooie oude doos dan maar.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hey achappey, jij had toch last van verfrommelde kleuren als je ScreenShooter gebruikte? Hoe komt het dat deze dan wel mooi zijn: ander proggie gebruikt, of andere drivers, of...?
Ik gebruikte de auto resize optie. Na deze uitgeschakeld te hebben deed alles het weer naar behoren....Delphi32 schreef op 29 June 2003 @ 23:58:
[...]
Hey achappey, jij had toch last van verfrommelde kleuren als je ScreenShooter gebruikte? Hoe komt het dat deze dan wel mooi zijn: ander proggie gebruikt, of andere drivers, of...?
Probleem is bekend, sommige 2k/xp systemen hebben er last van, maar ik weet niet waar het aan ligt. Dus als deze pics met SS zijn gemaakt, ben ik benieuwd wat je gedaan hebt waardoor de kleuren weer normaal zijn.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Ok, tnx. Dat is idd de standaard work-around die ik voorstel als iemand met dit probleem komt. Helaas kan ik er verder weinig aan doen (image lib is third party die het probleem kent maar niet wil reparerenachappey schreef op 30 June 2003 @ 00:04:
Ik gebruikte de auto resize optie. Na deze uitgeschakeld te hebben deed alles het weer naar behoren....
Nog steeds een bleije SS gebruiker dus (onder XP).
die hebben we nu al zo vaak gezienVerwijderd schreef op 29 June 2003 @ 23:46:
A340-600 uit die mooie oude doos dan maar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Dat komt omdat jij een hele brakke videokaart hebt (NOFI maar dat is gewoon zo als je de benchmarks bekijkt). Ik zal er ook wel wat frames op vooruit gaan, maar dat doe ik dan wel op vatsim, maar ik vind het met AA er 100x beter uit zien, dus voor die paar frames per seconde meer ga ik het niet doenjos_zwa schreef op 30 June 2003 @ 01:18:
tip: zet AA in windows EN in fs2004 gewoon uiteen wereld van verschil. ik had eerst 8 FPS.. nu 35 ofzo
))) super die wolken
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Jeps dat is normaalSleepie schreef op 30 June 2003 @ 08:14:
Hey guys, na een weekendje rally kijken in Belgie ben ik ook weer trug in NL.
Als ik in Windows mn AA aanzet.....zit FS2002 er weliswaar mooi uit, maar in ASRC kan ik gewoon de letters niet meer lezen.....is dit normaal ???
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Misschien AA aanzetten? Zou best moeten kunnen met je systemSleepie schreef op 30 juni 2003 @ 09:20:
Hier wat pics van een vlucht EGLI (Iraklion-Kreta) - EHAM met de Transavia Staatsloterij (sorry @ 56k users)
[...]
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
http://ais.aena.es/aipeng/Menu_Indi-general_AipEng_AD.htmVerwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 09:21:
Had ooit eens een spaanse site waar alle SID en STAR op stonden van alle spaanse vliegvelden, weet iemand deze site ????
Yep, dat kan zeker ...Qylos schreef op 30 June 2003 @ 09:51:
[...]
Misschien AA aanzetten? Zou best moeten kunnen met je system
Dan zet je als je ASRC gebruikt hem toch uit?Sleepie schreef op 30 June 2003 @ 09:58:
[...]
Yep, dat kan zeker ...
Probleem is alleen, dat ik dan in ASRC niks meer kan lezen
Daarvoor zal je moeten wachten op een bijgewerkte versie van EditVoicepackChefChocolateball schreef op 30 June 2003 @ 09:52:
Vraagje voor de gebruikers van de AI van The_Franko. Ik heb deze nu ook aan de gang binnen FS2k4 maar de FS-ATC gebruikt geen airline namen. Dus je hoort alleen ...(vluchtnummer). Hebben andere hier ook last van, of enig idee hoe dit op te lossen?
Of geven we nog geen support aan FS2k4?![]()
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Weet je dat zeker?? In FS2k2 heb ik dat ook nooit gebruikt? Of zit dat in de AI ingebakken?achappey schreef op 30 June 2003 @ 10:13:
[...]
Daarvoor zal je moeten wachten op een bijgewerkte versie van EditVoicepack
Sorry voor mijn onduidelijke uitleg.
Dat is bij mijn weten is dat de enige manier om additionele callsigns toe te voegen.ChefChocolateball schreef op 30 juni 2003 @ 10:15:
[...]
Weet je dat zeker?? In FS2k2 heb ik dat ook nooit gebruikt? Of zit dat in de AI ingebakken?
[ Voor 8% gewijzigd door achappey op 30-06-2003 10:20 ]
Oke, ik trap afSleepie schreef op 30 June 2003 @ 10:34:
Misschien is het een leuk ideetje om hier een lijstje bij te gaan houden van welke add-ons er reeds met FS2004 getest zijn...en wat er wel en niet werkt, en wat de evt. workarounds zijn ??
Verwijderd
McFlipp schreef op 29 June 2003 @ 19:02:
Tja ik het geld groeit me niet op me rug, en ik maak opzich weinig gebruik van die nieuwe (nouja oude dan) vliegtuigen waar ze zoveel werk voor hebben gedaan bij MS.
En het feit waarom ik gewoon FS2004 wil spelen en ook graag wil dat de add-ons enzo werken is omdat het toch weer een verbetering is, die IMHO dan geen €80,- waard is, maar daarom wil ik nog wel graag dat de add-ons werken.
En of ze wel of niet werken hangt af van de developers van die add-ons en aan HEN ken ik dan beter mijn geld uitgeven. Ik ga ook zeker weten FSUIPC kopen als het gedeelte dat de add-ons laat werken betaald wordt, en ook zal ik wat geld in het laadje bij PMDG komen storten, want met dat vliegtuig ga ik een hoop vlieguren maken.
Ik wil gewoon waar voor me geld en dat geeft MS mij niet met een patch van €80,-
Just my $0,02
Sorry hoor, maar dit vind ik ongelooflijke bullshit... Dus je wilt wél betalen voor de add-ons en niet voor FS zelf?!? Dat slaat toch echt nergens op!McFlipp schreef op 29 juni 2003 @ 19:09:
[...]
Ik heb FS2002 toch? Dan die FS2004 patch erover heen en ik kan weer vollop van de framerate vretende wolkjes genieten!
En ik heb ook zeker het geld wel, alleen ik vind die patch het geld niet waard, als het of geen FS2004 of kopen dan had ik het niet gekocht, dan sim ik wel lekker door met FS2002. Helaas voor de gameindustrie (nouja daar reken ik MS niet echt bij, bulken toch al van het geld, koop liever een game van een game studio als Triumph, die kunnen het geld harder gebruiken.) zijn er tegenwoordig ook andere manieren om aan de software te komen.
Als je de mappen gewoon kopieert werkt ie wel...alleen de views (shift-2) en gewone view zijn een beetje vernaggeld, met grote zwarte vlakken erinrellehenk schreef op 30 juni 2003 @ 10:37:
[...]
Oke, ik trap af
Wat niet werkt:
-PSS Airbus (wil niet installeren in die FS9 directory)
Verwijderd
Oftewel, het werkt niet.ChefChocolateball schreef op 30 June 2003 @ 11:04:
[...]
Als je de mappen gewoon kopieert werkt ie wel...alleen de views (shift-2) en gewone view zijn een beetje vernaggeld, met grote zwarte vlakken erin
* Qylos thinks the samejos_zwa schreef op 30 juni 2003 @ 11:00:
wat me wel tegenvalt van Microsoft zijn de verschillen tussen fs2002 en fs2004. Als je toch 2 jaar de tijd hebt voor een nieuwe flight simulator dan kijk je toch ook om je heen of niet dan ? neem b.v. LAGO turin ofzo: bewegende gates, veel cathering karretjes enz.. ik had wel verwacht dat dat er ook in zou zitten. En dan die standaard kisten: Zo verschrikkelijk lelijk gewoon, kijken die gasten van MS dan helemaal niet op een site zoals b.v. ariane of FFX ofzo om te zien hoe het WEL moet ?
Hiermee wil ik natuurlijk niet fs2004 afkraken maar dat wilde ik toch wel ff kwijt. Ik heb hem nu zelf ook, maar ik ga hem zeker kopen aangezien ik nog steeds helemaal verslaafd ben aan fs200X
Verwijderd
Je vergeet 1 ding. Wij "hardcore" simmers die wat verder gaan dan gemiddeld zijn maar een zeer kleine groep. MS richt zich op de overall publiek en hun zal een FMC met allerlei displays echt geen moer schelen.Qylos schreef op 30 June 2003 @ 11:30:
[...]
* Qylos thinks the same
Idd in 2 jaar tijd hadden ze veel meer kunnen doen dan wat wolkjes en textures. Fs zou perfect (nou bijna perfect dan) zijn als er standaard planes in zitten die vergelijkbaar zijn met ariane, FFX, etc en met een goede panel met fmc. Dan boeid het me niet dat ze misschien maar 1 of 2 echt goede panels maken met fmc, als de standaard panels wat uitgebreider zijn want zover ik weet zijn de panels in fs2k4 nauwelijks veranderd t.o.v. fs2k2.
Verwijderd
Microsoft richt zich op de massaVerwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 11:48:
[...]
Je vergeet 1 ding. Wij "hardcore" simmers die wat verder gaan dan gemiddeld zijn maar een zeer kleine groep. MS richt zich op de overall publiek en hun zal een FMC met allerlei displays echt geen moer schelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 11:57 ]
Kijk het probleem is, al die add-ons kan ik ook gewoon op FS2002 draaien, dus waarom zou ik dan €80,- uit gaan geven aan FS2004? Omdat het zoveel beter is? Omdat ze geleerd hebben van Terramesh van Lago? Omdat ze kijken naar freeware scenery designers, hoe mooi die hun vliegvelden al kunnen maken? Omdat ze nu eindelijk eens standaard vliegtuigen erin stoppen waar je niet na 2 minuten op bent uitgekeken? Nee je betaald alleen voor de geupdate wolken en autogen (ohja ook nog voor de extra 5 meter die de AI planes pushbackVerwijderd schreef op 30 June 2003 @ 10:48:
[...]
[...]
Sorry hoor, maar dit vind ik ongelooflijke bullshit... Dus je wilt wél betalen voor de add-ons en niet voor FS zelf?!? Dat slaat toch echt nergens op!
Dus je bent wel danktbaar voor alle add-ons die gemaakt worden, maar niet voor MS die dat mogelijk heeft gemaakt...?!? Wat een nonsens. Wat heb je aan al je add-ons als je FS niet zou bestaan?
En gezien het aantal verbeteringen en extra's is het gewoon achterlijk om het een patch te noemen. Er zitten zoveel verbeteringen en extra's bij dat je meer dan 80 euro kwijt zal zijn als je die als add-ons in FS 2002 zou willen hebben!
Nou ja, ik kan hier nog een heleboel schrijven, maar dat heeft waarschijnlijk toch geen nut. Het valt me alleen wel erg tegen van zo'n FS-oudgediende. Hoeveel uur lol heb je beleefd aan FS? Ik vind dit te lullig voor woorden, dus stop ik er maar mee...
Verwijderd
Verwijderd
En zo hoort het idd uit te zien, zonder AA.Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 12:13:
Hier heb je nog een plaatje van hoe FS er nu uitziet.
Tis al stukken beter he![]()
Veel mooier kan ik het niet krijgen op mn brakke MX![]()
[afbeelding]
Ja klopt (helaasVerwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 11:48:
[...]
Je vergeet 1 ding. Wij "hardcore" simmers die wat verder gaan dan gemiddeld zijn maar een zeer kleine groep. MS richt zich op de overall publiek en hun zal een FMC met allerlei displays echt geen moer schelen.
Ik heb een athlon1.4ghz op 768mb en gfTI4200 en daar beginnen nu toch wat scheurtjes inte komen. Op EHAM met 10fps is toch wel een beetje hinderlijk al sje 30 gewend was.ND schreef op 30 June 2003 @ 12:03:
Stiekum hoop ik nu ook dat de 737NG snel moet uitkomen. Ik ben de PSS747 el cheapo panel toch zat aan het worden. (en wat ben ik blij dat ik die nou NIET gekocht hebt)
Hopen dat FS2k4 draaibaar is op mn 1333Mhz Duron, 512MB en GF4 TI4200
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Verwijderd
Nu lijkt het net alsof je het bij FS 2002 houdt... Maar je zei dat je FS 2004 als update gaat installeren. Waarom? Je vind de verbeteringen wel interessant maar niet goed genoeg om 80 euro er voor te betalen. Nou, dan moet je het gewoon op FS 2002 houden. En als je FS 2004 wél gaat installeren moet je er gewoon voor dokken. Want dan vind het schijnbaar toch wel interessant genoeg om te hebben! Een gemiddelde FS freak die zegt al z'n add-ons te kopen moet toch écht geen problemen hebben met die 80 euro...!McFlipp schreef op 30 June 2003 @ 11:58:
[...]
Kijk het probleem is, al die add-ons kan ik ook gewoon op FS2002 draaien, dus waarom zou ik dan €80,- uit gaan geven aan FS2004? Omdat het zoveel beter is? Omdat ze geleerd hebben van Terramesh van Lago? Omdat ze kijken naar freeware scenery designers, hoe mooi die hun vliegvelden al kunnen maken? Omdat ze nu eindelijk eens standaard vliegtuigen erin stoppen waar je niet na 2 minuten op bent uitgekeken? Nee je betaald alleen voor de geupdate wolken en autogen (ohja ook nog voor de extra 5 meter die de AI planes pushback). En deze "update" is IMHO geen €80,- waard.
Jij zegt dat ik zonder FS die add-ons niet kan spelen, klopt maar ik heb FS2002 toch al? Dus ik kan die add-ons zoiezo spelen. En daarom vind ik het dus het geld niet waard om een extra €80,- uit te geven aan een klein beetje verbeterde versie, dan kan ik die €80,- beter steken in het kopen van add-ons die de sim echt verbeteren!
tampert, kriminalpolizei
[ Voor 18% gewijzigd door ND863 op 30-06-2003 13:15 ]
Verwijderd
Vind het maar eng hoor, die Tupo`sEvilernie schreef op 30 June 2003 @ 13:11:
hehehe ik heb net gehoord dat mijn zus naar novosibirsk gaat met siberia airlinesmet zo'n tupolev 154
http://www.airliners.net/open.file/028042/L/
birds op pray
Verschil is misschien wel dat McFlipp FS2004 al een tijdje/enkele dagen aan het proberen is, zijn mening wat betreft FS2004 is misschien wel wat meer onderbouwder daar door dan die van jouw. Weet niet of jij FS2004 ook al uitvoerig aan het testen,proberen bent maar hoe weet je dan beter dan McFlipp hoe die wolken zijn in FSVerwijderd schreef op 30 June 2003 @ 12:27:
[...]
Nu lijkt het net alsof je het bij FS 2002 houdt... Maar je zei dat je FS 2004 als update gaat installeren. Waarom? Je vind de verbeteringen wel interessant maar niet goed genoeg om 80 euro er voor te betalen. Nou, dan moet je het gewoon op FS 2002 houden. En als je FS 2004 wél gaat installeren moet je er gewoon voor dokken. Want dan vind het schijnbaar toch wel interessant genoeg om te hebben! Een gemiddelde FS freak die zegt al z'n add-ons te kopen moet toch écht geen problemen hebben met die 80 euro...!
En ik vind dat er toch genoeg verbeteringen inzitten voor die 80 euro: de weerverbeteringen zijn echt wel beter dan 'gewoon wat nieuwe wolkjes'. En ook die GPS lijkt me een hele verbetering. En de textures en autogen zijn ook. En ja, die oude planes, daar moet je van houden.
Ik vind 80 euro op zich ook veel, maar als ik kijk naar het aantal vlieguren dat ik ga maken, is het natuurlijk niets. Waar doen we moeilijk over, zeg.
In ieder geval: het programma FS blijft de basis van alles. En ik vind dat je voor het mooie werk dat MS levert best wel 80 euro kunt dokken als je het spel gaat gebruiken. Anders moet je het gewoon bij FS 2002 houden. Als je die tenminste wel betaald hebt. Maar ja, ik denk dat warez altijd een heikel punt van discussie zal blijven waar men nooit helemaal uit zal komen...
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 13:30 ]
Verwijderd
Zie het dan maar gewoon als een verlenging van je FS2kX abonnement.Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 13:25:
[...]
Vind het maar eng hoor, die Tupo`s![]()
[...]
Verschil is misschien wel dat McFlipp FS2004 al een tijdje/enkele dagen aan het proberen is, zijn mening wat betreft FS2004 is misschien wel wat meer onderbouwder daar door dan die van jouw. Weet niet of jij FS2004 ook al uitvoerig aan het testen,proberen bent maar hoe weet je dan beter dan McFlipp hoe die wolken zijn in FSEn of het 80€ waard is of niet?
Verwijderd
Evilernie schreef op 30 June 2003 @ 13:11:
hehehe ik heb net gehoord dat mijn zus naar novosibirsk gaat met siberia airlinesmet zo'n tupolev 154
http://www.airliners.net/open.file/028042/L/
birds op pray
Verwijderd
Denk dat ik pas m´n abonnement verleng op het moment dat ik FS2K4 goed draaiend heb lopen op een nieuwe computer..Heb geen zin een hakkend en stotende flightsimVerwijderd schreef op 30 June 2003 @ 13:33:
[...]
Zie het dan maar gewoon als een verlenging van je FS2kX abonnement.
Verwijderd
Ja, PMDG koop ik ook welMcFlipp schreef op 30 June 2003 @ 14:26:
Lol leuke discussie
Maar ik blijf bij m'n standpunt dat ik geen waar krijg voor mijn geld. Die €80,- is IMHO verspilling, maarja alles wat gratis is pak ik natuurlijk aan, dus ja ik installeer het wel ja.
Anyway ben toch niet van me standpunt af te krijgen, en als iemand het daar mee eens is dan moet ie dat maar respecteren, ik mag immers mijn eigen mening hebben. En als je dat niet respecteerd dan kots je me maar uit, zal mij een zorg zijn, ik besteed m'n geld liever nuttig. (PMDG here I come!)
Hoe kan je een kale FS2004 nou vergelijken met een van add-ons uitpuilende en gefinetunede FS2002Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 13:25:
[...]
Vind het maar eng hoor, die Tupo`s![]()
[...]
Verschil is misschien wel dat McFlipp FS2004 al een tijdje/enkele dagen aan het proberen is, zijn mening wat betreft FS2004 is misschien wel wat meer onderbouwder daar door dan die van jouw. Weet niet of jij FS2004 ook al uitvoerig aan het testen,proberen bent maar hoe weet je dan beter dan McFlipp hoe die wolken zijn in FSEn of het 80€ waard is of niet?
Ja maar we hadden het hier volgens mij (ik iig) niet over de add-ons maar over de verbeteringen van FS2K4 zelf. En die vind ik niet zo denderend.rdluca schreef op 30 juni 2003 @ 14:35:
[...]
Hoe kan je een kale FS2004 nou vergelijken met een van add-ons uitpuilende en gefinetunede FS2002
Hoe kan je dan een onderbouwde vergelijking maken. Misschien beschikt MCFlipp niets eens over de FS2k4 die in de winkels verschijnt.
Of je koopt FS2004 en pas na een half jaar in een 737NG van NL2000v3-EHAM naar Lago's Venetie 2004 vliegend over de wolken van ActiveSky 2k4 en FSSkyWorld 2k4met onder je de Alps Mesh 2k4 kan je een vergelijking maken met de huidige FS2002.
Of je wacht af tot dergelijke reviews er zijn en tot die tijd blijf je dan ook van FS2004 af!
Verwijderd
Die vind ik wel leuk, ja!Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 13:33:
[...]
Zie het dan maar gewoon als een verlenging van je FS2kX abonnement.
Ik had ook niet de illusie dat ik jou van je standpunt af kon krijgen, hoor.McFlipp schreef op 30 June 2003 @ 14:26:
Lol leuke discussie
Maar ik blijf bij m'n standpunt dat ik geen waar krijg voor mijn geld. Die €80,- is IMHO verspilling, maarja alles wat gratis is pak ik natuurlijk aan, dus ja ik installeer het wel ja.
Anyway ben toch niet van me standpunt af te krijgen, en als iemand het daar mee eens is dan moet ie dat maar respecteren, ik mag immers mijn eigen mening hebben. En als je dat niet respecteerd dan kots je me maar uit, zal mij een zorg zijn, ik besteed m'n geld liever nuttig. (PMDG here I come!)
[ Voor 68% gewijzigd door ravw op 30-06-2003 17:07 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Als Microsoft er bestaande airlines instopt staan diezelfde dag de advocaten van die airlines met een dikke rekening vanwege copyright/handelsnaam/merkenrecht bij Microsoft op de stoep.Blackhole schreef op 30 June 2003 @ 16:56:
Nou ik moet zeggen ik vind FS2k4 geen echte update te noemen want , hij is in vele opzichte beter dan FS2k2.
Nadelen ,
WEEEEEEEEEER geen betraande AIRLINERSen verder weet ik even geen nadelen meer .
Over die laadtijd, ik heb niet echt verschil gemerktBlackhole schreef op 30 June 2003 @ 16:56:
KAn iemand mijn even de traffic.bgl van de heel AI van Franco even geven , dus de versie 3.2 en 3.3 en 3.4 samen .
hartelijkdank
Nou ik moet zeggen ik vind FS2k4 geen echte update te noemen want , hij is in vele opzichte beter dan FS2k2.
Voordelen
Laad tijden zijn korter , Weer is beter geregeld , meer planes ( helaas geen goede ), mooier landsschap met veel extra's , Water is ook veel meer lijkend.uitgebreider ATC
Nadelen ,
oude updates (payware) lopen niet of stoef, best op sommige punten een FPS vreter . muisaanwijzer vliegt in menu wel eens onder plaatjes door zo dat je hem kwijd ben
WEEEEEEEEEER geen betraande AIRLINERSen verder weet ik even geen nadelen meer .
Waarom moeten ze daar voor betalen , ik zie het meer al gratis reklamerdluca schreef op 30 juni 2003 @ 17:17:
[...]
Als Microsoft er bestaande airlines instopt staan diezelfde dag de advocaten van die airlines met een dikke rekening vanwege copyright/handelsnaam/merkenrecht bij Microsoft op de stoep.
Dan wordt FS2004 nog een poepje duurder dan die nu al is, en dat is voor velen nu al een onoverkomelijk bedrag
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Omdat vliegtuigen kunnen crashen.Blackhole schreef op 30 June 2003 @ 17:21:
[...]
Waarom moeten ze daar voor betalen , ik zie het meer al gratis reklame
en dat kan de luchtvaartindustrie nu best wel gebruiken zon kruiwagen .
en wat betreft de traffic.bgl misschien kan Francoe hem even op zn site er bij zetten met uitleg voor fs2004 er bij![]()
of zijn er al plannen voor de FS2004 ai
IK heb bij FS ook nog niet gezien dat die dingen schade hebbenVerwijderd schreef op 30 June 2003 @ 17:25:
[...]
Omdat vliegtuigen kunnen crashen.![]()
De meeste racegames hebben ook geen damage omdat de fabrikanten dat niet toelaten.
[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 30-06-2003 17:54 ]
Het een en ander begint in fs2k4 aardig te roken en te sputteren wanneer je je pracht plane over zijn toeren laat gaan. Al eens eerder gezegd, toen ik eens per ongeluk bet op tijd mijn neus optrok en toch het water raakte, was mijn gear kapot (kon ik niet meer intrekken) en begon mijn vliegtuig te roken.Blackhole schreef op 30 June 2003 @ 17:29:
[...]
IK heb bij FS ook nog niet gezien dat die dingen schade hebben![]()
ik kan mer eeb B747 tegen een huis aan vliegen , en dna zie ik geen grote schade . maar een woordt boven in beeld dant je verongelukt ben
Dus dat zal wel niet de reden zijn
Maar kijk een naar sturmovik il2 , dat noem ik nu eens een goed schade model![]()
alles maar ookalles kan er af en kapot geschoten worden .
Maar rot je met een B777 van 100000ft naar beneden staat hij alleen maar met zn neus in de grond en het spel begind op nieuw te laden
dus zo erg kan dat niet zijn ..
[ Voor 4% gewijzigd door 456 op 30-06-2003 17:58 ]
456 schreef op 30 June 2003 @ 17:57:
[...]
Het een en ander begint in fs2k4 aardig te roken en te sputteren wanneer je je pracht plane over zijn toeren laat gaan. Al eens eerder gezegd, toen ik eens per ongeluk bet op tijd mijn neus optrok en toch het water raakte, was mijn gear kapot (kon ik niet meer intrekken) en begon mijn vliegtuig te roken.
edit:Dit was mijn 3000e postEn ik denk mijn 2950e in dit topic
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verwijderd
Probleem met dat bedrag is dat Microsoft best weet dat het gros van de simmers de nieuwe versie toch wel koopt, of de prijs nou 40€ is of 80€ dus maken ze de verkoopprijs extra hoog, iedereen schreeuwt moord en brand dat ze hun favoriete sim zo ontzettend duur maken, maar nog op dezelfde dag van de release date op de stoep staan bij de lokale software speciaalzaakrdluca schreef op 30 June 2003 @ 17:17:
[...]
Als Microsoft er bestaande airlines instopt staan diezelfde dag de advocaten van die airlines met een dikke rekening vanwege copyright/handelsnaam/merkenrecht bij Microsoft op de stoep.
Dan wordt FS2004 nog een poepje duurder dan die nu al is, en dat is voor velen nu al een onoverkomelijk bedrag
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 18:47 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ga naar je bureaublad->rechtermuis->eigenschappen->instellingen->geavanceerd->klik op tabblad van je videokaart(meest rechtse tabblad) en dan 3d instellingen(bij sommige drivers zie je ze al gelijk,maar vanaf daar moet het lukken)Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 18:49:
Hoi, wie kan mij vertellen waar ik onder Windows, de optie voor AA in of uit kan schakelen?
Bedankt alvast.
IK heb het gebrobeerd ,maar hoe krijg ik rook te zien dan .. want ik vloog met 1 motor en vol in het rood dus dan moet je zeggen dat het beestje aardig warm is456 schreef op 30 June 2003 @ 17:57:
[...]
Het een en ander begint in fs2k4 aardig te roken en te sputteren wanneer je je pracht plane over zijn toeren laat gaan. Al eens eerder gezegd, toen ik eens per ongeluk bet op tijd mijn neus optrok en toch het water raakte, was mijn gear kapot (kon ik niet meer intrekken) en begon mijn vliegtuig te roken.
edit:Dit was mijn 3000e postEn ik denk mijn 2950e in dit topic
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
LOL Blackhole goes kamikaazeBlackhole schreef op 30 June 2003 @ 17:59:
[...]
roken heb ik nog niet mee gemaakt , zal straks even een B747 naar zn grootje gaan helpen
[ Voor 20% gewijzigd door achappey op 30-06-2003 20:40 ]
Niet alleen die zonsopgang is mooi maar gewoon heel dat water gebeuren
Kwas ff trainen, klees het nu pas; Kzal zo eens proberen oke?Blackhole schreef op 30 June 2003 @ 19:11:
[...]
IK heb het gebrobeerd ,maar hoe krijg ik rook te zien dan .. want ik vloog met 1 motor en vol in het rood dus dan moet je zeggen dat het beestje aardig warm is
Maar niets , oja ik vloog met een B777 .
Dus hoe doe je dat danhet liefst met foto's
DE reden waarom ik schaduwen uit heb staan...met zulk slecht weer ZULKE schaduwen...:( En t scheelt ook nog eens wat frames
[ Voor 7% gewijzigd door ND863 op 30-06-2003 21:33 ]
Verwijderd
Felle lampen hebben ze op EHAM heChefChocolateball schreef op 30 June 2003 @ 21:26:
[...]
DE reden waarom ik schaduwen uit heb staan...met zulk slecht weer ZULKE schaduwen...:( En t scheelt ook nog eens wat frames
Ja idd, das echt niet te geloven
Verwijderd
Je hebt het veranderdND schreef op 30 June 2003 @ 21:29:
Goeiendag beste Flight Simmers,
Hierbij mij voorlopige laatste post in het FS2002 reeks.
Ik ga vanaf morgen tot en met 28 Augustus op vakantie. (Indonesië) Dit zal denk mijn laatste post zijn in het topic waar nog FS2002 plaatjes staan, het topic dat de titel FS2002 heeft. Ik heb genoten van deze hele informatieve en vooral toffe en leuke topic reeks. Ik heb genoten van de plaatjes en zij die mij motiveerde om te gaan vliegen. De ups waren helemaal je van het, in het FS2002 topic, de downs horen erbij maar van sommigen downs moest ik spontaan *braken*Dank u allen!
![]()
Ik wens allen een prettige vakantie!
Ill see ya again in the FS2004 topic
Signed : Navigation Display - Alias ND - Alias Nofri
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook in indonesie geweest, via singapore, dus Singapore airlinesND schreef op 30 June 2003 @ 21:29:
Ik ga vanaf morgen tot en met 28 Augustus op vakantie. (Indonesië) Dit zal denk mijn laatste post zijn in het topic waar nog FS2002 plaatjes staan, het topic dat de titel FS2002 heeft. Ik heb genoten van deze hele informatieve en vooral toffe en leuke topic reeks. Ik heb genoten van de plaatjes en zij die mij motiveerde om te gaan vliegen. De ups waren helemaal je van het, in het FS2002 topic, de downs horen erbij maar van sommigen downs moest ik spontaan *braken*Dank u allen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Voor 11% gewijzigd door Qylos op 30-06-2003 22:10 ]
Prettige vakantie NDND schreef op 30 June 2003 @ 21:29:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 22:49:
Hey,
Ook maar even FS2004 uitgetest, dit zijn de plaatjes:
Op Menorca (met Aerosoft Balearen)
[afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 23:21 ]
Have fun!ND schreef op 30 juni 2003 @ 21:29:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Verwijderd
PF10070 has been reviewed by FSTV - a US flightsim video broadcasting service providing news, product reviews and a lot more.
See http://www.fsworld.us/ and look for the shownumber 46 that was broadcasted on 06/08/03.
The download is 31Mb and the video runs in Mediaplayer.
At the beginning of their broadcast during the introduction, listen how they praise PF10070 being one of the best freeware around and a must to have.
The actual PF10070 review starts at about 25:50 minutes and runs until 38:40 minutes.
Everything is mentioned as EXCELENT !!!!
ff mip-mapping aanzetten...Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 23:21:
Wat ik naast het geflikker van pixels ook wel erg heb is moire op bijvoorbeeld de zijkanten van flats. Alles schittert dan de hele tijd.
tampert, kriminalpolizei
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 01-07-2003 00:06 ]
w00000000000t waar is dit???achappey schreef op 30 June 2003 @ 23:40:
More FS2k4
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder hoop ik dat de mensen die al die verzette bergen van Microsoft niet kunnen waarderen en afdoen als patch de eer aan zichzelf houden en zich de komende 2 jaar alleen in FS2002 laten zien hiero....
SEQU, oftewel Quito....
MoooooiMarkuzi schreef op 01 July 2003 @ 00:06:
Zo, ik heb FS2004 ook ff aan een testje onderworpen![]()
Short final EHAM rwy 36R... Winter Wonderland
[afbeelding]
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
hehe, ik heb ook nog fs98, speelde ik veel voordat ik fs2002 kocht, en dat was behoorlijk wat verschil. Fs98 ziet er wel wat mooier uit dan fs95, verschil is toch best groot eigenlijkkenneth schreef op 30 juni 2003 @ 23:53:
Nostalgie
Flight Simulator 95. Had gewoon zin om weer 'ns te doen. Ik vond het indertijd nooit zo lelijk, maar na 'n paar maanden FS2002 raak je toch verwend
Een teardrop EIDW die in tranen eindigt (beetje erg short on final)
Mooie Learjet ...
[afbeelding]
Die panels van toen, joh ...
[afbeelding]
Virtual Cockpit!
[afbeelding]
Rotate (let op schaduw)
[afbeelding]
Waar is de schaduw?
[afbeelding]
Als jullie nu geen FS2004 willen kopen
Gear up
[afbeelding]
Strakke scenery. Ik zat volgens mij over de 100FPS, gezien het knipperen van de fps-tekst.
[afbeelding]
Had ILS moeten gebruiken
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq