Was denk ik een éénmalig iets, morgen weer EGCC-LICC dan hopelijk zonder rare voorvallenND schreef op 28 June 2003 @ 20:38:
[...]
das vaag ja, ook geen picje van kunnen maken?
Anyways, dit was mijn laatste vlucht met FS2002, EHAM-EDDF pics komen zo
Zo hier dan de pics van de voorlopige laatste FS2k2 vlucht op VATSIM omdat ik over 3 dagen voor 2 maanden op vakantie ga 
Ik wilde een ontspannen vluchtje doen, en ik dacht.....ik kies 2 hoogwaardige vliegvelden met goeie ATC. Dat word EHAM-EDDF (ja weer zul je denken, maar probeer hem nou maar zelf eens op vatsim dan weet je waarom) Op EHAM was Tower en Approach online. in Duitsland was op dat moment nog niemand van ATC online.
Ik heb zonder problemen vanaf Schiphol kunnen vertrekken. Heb alleen 1 minuutje op een wild lopend SAS moeten wachten die 24 niet mocht crossen maar hij gaf geen gehoor
Evenlater was die van de radar verdwenen en met een windje van rechtsvoor was ik cleared for take off 24. Op 1900ft naar approach overgeschakeld, en op 2100ft me gemeld. "Direct Arnem en climb to FL250 (CRZ ALT)" te horen
Zow das snel dan, dus hoppa flink gas erin. Ik was wel ff vergeten mn A/T aan te zetten dus met LVL CHNG schoot die mooi door de 250kts hene
Even later ruimschoots voor Arnem mocht ik ook nog Direct Tebro, nou mooi is dat, dat zullen de pax heel erg op prijs stellen 
Ondertussen een freq change gekregen (naar UNICOM
) en toen maar naar EDDF gegaan. Ondertussen zag ik EDLL Control en approach online. Ik begin aan mn descent en ik zie dat EDFF Control online is, even later *DING DONG* ik moest EDDF Approach oproepen, shit net EDFF Control gemist. Maar ATC was weer toppie daar en ik mocht de ETARU07 transistion vliegen, wat me weer de relaxte heelrijk lange final gaf
In de 180 graden bocht 'KLM1765 cleared for the approach 07L' en even later cleared to land 07L. Een zachte landing, alhoewel ik hem heel zacht wilde neerzetten deed ik het iets te enthousiast waardoor de 767 weer ietjes begon te stijgen met de flare dus de landing kan nog zachter 
De pics! Enjoy
(er staat nog wat tekst bij de pics)
At gate D4, doors closed en pax aan boord. Bye Bye Schiphol, ik hoop de 767 na n vakantie (28 Augustus) terug te kunnen vliegen

Kromme line up 24 S7, maarja who cares!?

Climbing with highspeed to Arnem. En wat wolkjes

Flink bewolkt boven de Maas

(wtf voor tekst moek bij dit plaatje zetten?
)

Hier was ik de terug vlucht aan het inplannen, maar kheb visite hiero dus terug vlucht ging niet door

Bezig aan de descent. Lekkah ding isn't it?

En we vliegen de ETARU7 trans, hier net klaar voor de lange downwind leg.

Euhm
gaan we wel de goeie kant op?
Najah laten we vertrouwen op je instrumenten. (moet je ze wel goed lezen anders ga je no verkeerd
)

Daar is EDDF al, AP staat nog aan maar de localizer zit rechts, vraag me af waarom die niet corrigeert

Een vliegtuigspotter die me vastlegde heeft de fotow ff doorgemaild naar me....

even later aan de andere kant ook nog een

AP uit en sturen, A/T laat ik ff aan de AP over.

Taxi via Golf to D8....

And shutting down, tot ziens 767!
Ik wilde een ontspannen vluchtje doen, en ik dacht.....ik kies 2 hoogwaardige vliegvelden met goeie ATC. Dat word EHAM-EDDF (ja weer zul je denken, maar probeer hem nou maar zelf eens op vatsim dan weet je waarom) Op EHAM was Tower en Approach online. in Duitsland was op dat moment nog niemand van ATC online.
Ik heb zonder problemen vanaf Schiphol kunnen vertrekken. Heb alleen 1 minuutje op een wild lopend SAS moeten wachten die 24 niet mocht crossen maar hij gaf geen gehoor

Ondertussen een freq change gekregen (naar UNICOM
De pics! Enjoy
At gate D4, doors closed en pax aan boord. Bye Bye Schiphol, ik hoop de 767 na n vakantie (28 Augustus) terug te kunnen vliegen

Kromme line up 24 S7, maarja who cares!?

Climbing with highspeed to Arnem. En wat wolkjes

Flink bewolkt boven de Maas

Hier was ik de terug vlucht aan het inplannen, maar kheb visite hiero dus terug vlucht ging niet door

Bezig aan de descent. Lekkah ding isn't it?

En we vliegen de ETARU7 trans, hier net klaar voor de lange downwind leg.

Euhm

Daar is EDDF al, AP staat nog aan maar de localizer zit rechts, vraag me af waarom die niet corrigeert

Een vliegtuigspotter die me vastlegde heeft de fotow ff doorgemaild naar me....

even later aan de andere kant ook nog een

AP uit en sturen, A/T laat ik ff aan de AP over.

Taxi via Golf to D8....

And shutting down, tot ziens 767!

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Wat moet je nu met 2k4Blackhole schreef op 28 juni 2003 @ 20:55:
[...]
ach jullie kunnen al vliegen met die kisten
Ik zit te wachten tot ik kan gaan vliegen
Heb FS2002 al van mijn HD af gegooid, en zit te wachten tot mijn laaste CD klaaar is met binnen halen
Werkelijk geen ADD-ON progje of kist werkt

Ach geduld die komen wel .....Gilly schreef op 28 June 2003 @ 21:24:
[...]
Wat moet je nu met 2k4
Werkelijk geen ADD-ON progje of kist werkt
Anders gaan we zelf op onder zoek uit
Want er kan toch nooit zo ver veranderd zijn .
[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 28-06-2003 21:36 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Geduld tot aan realease, payware FSUIPC.Blackhole schreef op 28 June 2003 @ 21:35:
[...]
Ach geduld die komen wel .....
Anders gaan we zelf op onder zoek uit
Want er kan toch nooit zo ver veranderd zijn .
Zelf onderzoeken, maak jij ff FSUIPC klaar voor FS2k4, dan drink ik ff een biertje.
Ik zeg alleen maar, dat je niet alles eraf knalt, want die DC3 dat ga je geen maand + volhouden hoor.
Nee dat is waarGilly schreef op 28 June 2003 @ 21:39:
[...]
Geduld tot aan realease, payware FSUIPC.
Zelf onderzoeken, maak jij ff FSUIPC klaar voor FS2k4, dan drink ik ff een biertje.
Ik zeg alleen maar, dat je niet alles eraf knalt, want die DC3 dat ga je geen maand + volhouden hoor.
maar ik wil fs2004 nog wel eerst lopend hebben
als het zo dooor gaat ben ik voor de relaese nog niet eens klaar
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Weet iemand hier of als je de cloud density in FS2002 verandert de wolken minder FPS hit hebben? Beetje rare vraag, lijkt mij wel, maar is die FPS increasement noemenswaardig?
Laten we zeggen van: 80-100% naar 20%
Na al dat FS2004-geweld wat pics uit de oude doos: FS2002, sommigen van jullie kennen het nog 
LFBD-LIPE

Onweer, turbulentie en windshear on final dus ik besloot tot een go around, alleen FS2002 dacht daar anders over
LFBD-LIPE

Onweer, turbulentie en windshear on final dus ik besloot tot een go around, alleen FS2002 dacht daar anders over
ONWEERrdluca schreef op 28 juni 2003 @ 22:07:
Na al dat FS2004-geweld wat pics uit de oude doos: FS2002, sommigen van jullie kennen het nog
LFBD-LIPE
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
op de laaste foto's is er geen wolkje tezien
Dus dat is vaag als je dan in een zo slecht weer heb .
FSMeteo dacht daar weer anders over.Blackhole schreef op 28 June 2003 @ 22:09:
[...]
ONWEER![]()
op de laaste foto's is er geen wolkje tezien![]()
Dus dat is vaag als je dan in een zo slacht weer heb .
Ik dacht dat je de cloud density op 70% kon laten. van 70 --> 100% levert visueel weinig extras op maar de FPS gaan rechtevenredig naar beneden.Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 22:02:
Weet iemand hier of als je de cloud density in FS2002 verandert de wolken minder FPS hit hebben? Beetje rare vraag, lijkt mij wel, maar is die FPS increasement noemenswaardig?
Verwijderd
Dus als ik hem op 100% heb, en naar 70% ga, zal er visueel niet veel veranderen maar de FPS schieten wel een stuk omhoogrdluca schreef op 28 June 2003 @ 22:16:
[...]
FSMeteo dacht daar weer anders over.
[...]
Ik dacht dat je de cloud density op 70% kon laten. van 70 --> 100% levert visueel weinig extras op maar de FPS gaan rechtevenredig naar beneden.
Een tijd geleden had ik hier gevraagd hoe ik die "dropt vlak voor de landingsbaan op zijn gat" bug moest oplossen. Ook in FS2004 heb ik hier last van maar nou kan ik met geen mogelijkheid meer het antwoord op die vraag vinden. Zou iemand hem misschien nog een keer willen beantwoorden
.
?? leg je probleem is beter uit .DutchCommando schreef op 28 June 2003 @ 22:25:
Een tijd geleden had ik hier gevraagd hoe ik die "dropt vlak voor de landingsbaan op zijn gat" bug moest oplossen. Ook in FS2004 heb ik hier last van maar nou kan ik met geen mogelijkheid meer het antwoord op die vraag vinden. Zou iemand hem misschien nog een keer willen beantwoorden.
als ik het zo hoor , is het net of je te lage snelheid heb ..
Cool. 1e post in dit topic. Ik weet de termen nog niet echt dus dat moet je me vergeven. Heb vanavond dan eindelijk de eerste echte serieuze vlucht gemaakt.
Eerst vanmiddag van Havana naar Miami (MIA). Mag eigenlijk niet maargoed, ik vond Cancun te ver voor de Cessna. Nu dan van Rotterdam naar Parijs. Landing heb ik er niet opgezet... hehe. Nou ja, daar moet ik nog op oefenen. Plaatjes zijn van FS2k4. Mag dat?
Kleine details. Toestel is een standaard Learjet. Weer is "echt". Hoewel ik het bij R'dam nog wel bewolkt vond maargoed.
Pictures zijn genomen vanaf de franse grens (ongeveer)...

voldoet deze post aan de vereissen?
Eerst vanmiddag van Havana naar Miami (MIA). Mag eigenlijk niet maargoed, ik vond Cancun te ver voor de Cessna. Nu dan van Rotterdam naar Parijs. Landing heb ik er niet opgezet... hehe. Nou ja, daar moet ik nog op oefenen. Plaatjes zijn van FS2k4. Mag dat?
Kleine details. Toestel is een standaard Learjet. Weer is "echt". Hoewel ik het bij R'dam nog wel bewolkt vond maargoed.
Pictures zijn genomen vanaf de franse grens (ongeveer)...
voldoet deze post aan de vereissen?
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Lekker dood vluchtje vanaf Frankfurt, tis immers weekend.

Nu er toch al zoveel mensen met FS2k4 bezig zijn: Wat is aan de AI veranderd? Hebben ze aircraft seperation geimplementeerd?
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
JA hoor nu heb ik eindelijk een FS2004 en dacht ga ik even van het zonnige st Maarten een rondje vliegen met lekker weer ..
Maar dat lekker weer kon ik mooi vergeten
Hier zijn de foto's
Sneeuwen en Onweer / regen waren het gevolg

Zo en dan nu die regen bui
Oke mijn eerste indruk is echt goed van FS2004
Want nu is het echt werken in het vliegtuig met veel wind ...
en je merk nu echt dta je vliegt ipv strak door de lucht vliegen
Maar dat lekker weer kon ik mooi vergeten
Hier zijn de foto's
Sneeuwen en Onweer / regen waren het gevolg

Zo en dan nu die regen bui

Oke mijn eerste indruk is echt goed van FS2004
Want nu is het echt werken in het vliegtuig met veel wind ...
en je merk nu echt dta je vliegt ipv strak door de lucht vliegen
Kheb daarnet ook maar FS2004 aangeschaft, en ik moet zeggen, ik vind het toch echt wel weer een puik stukkie werk.
Waar FS2000 (meen ik) VOL fouten zat (er kwam een patch voor), en iedereen moord en brand schreeuwde dat het zonde geld was, was fs2k2 revolutionair. Er kwamen andere vliegtuigen bij op het vliegveld, er was een ATC en de scenery was dynamisch.
Nu we alweer bij deel 9 zijn aanbeland, FS2004, kunnen we ons afvragen of dit niet weer een geldklop actie van Microsoft is. Ik twijfel nog ... Maar ik zeg niet per definitie nee.
Ik hoor eea over Framerates. Nu heb ik niet meer een state of the art computer (athlon1.4 op een kt7a bord met 768mb erop (cas2) en een geforce 4 Ti4200 (leedtek a280le)) maar de frame rates droppen toch nog niet echt onder de 20fps, met alles toch wel weer redelijk richting de vol open. (ik ben begonnen op medium, maar ik zag niet erg grote drops bij de opschakeling naar boven. Ik kan dan misschien wel wat over het hoofd hebben gezien).
Ook de scenery / wolken vind ik echt subliem. Nu heb ik nog niet alles getest, dus wellicht kom ik er nog op terug, maar zo mijn eerste vluchtje (Seattle-Portland) hebk leuk zitten vliegen (heeeeeerlijk die Glidescope).
Conclusie, om dit nu een HEEL nieuw deel te noemen: NEEN. Maar ik zie wel degelijk verbeteringen tov fs2002. Het wordt dus een erg dure patch!
Waar FS2000 (meen ik) VOL fouten zat (er kwam een patch voor), en iedereen moord en brand schreeuwde dat het zonde geld was, was fs2k2 revolutionair. Er kwamen andere vliegtuigen bij op het vliegveld, er was een ATC en de scenery was dynamisch.
Nu we alweer bij deel 9 zijn aanbeland, FS2004, kunnen we ons afvragen of dit niet weer een geldklop actie van Microsoft is. Ik twijfel nog ... Maar ik zeg niet per definitie nee.
Ik hoor eea over Framerates. Nu heb ik niet meer een state of the art computer (athlon1.4 op een kt7a bord met 768mb erop (cas2) en een geforce 4 Ti4200 (leedtek a280le)) maar de frame rates droppen toch nog niet echt onder de 20fps, met alles toch wel weer redelijk richting de vol open. (ik ben begonnen op medium, maar ik zag niet erg grote drops bij de opschakeling naar boven. Ik kan dan misschien wel wat over het hoofd hebben gezien).
Ook de scenery / wolken vind ik echt subliem. Nu heb ik nog niet alles getest, dus wellicht kom ik er nog op terug, maar zo mijn eerste vluchtje (Seattle-Portland) hebk leuk zitten vliegen (heeeeeerlijk die Glidescope).
Conclusie, om dit nu een HEEL nieuw deel te noemen: NEEN. Maar ik zie wel degelijk verbeteringen tov fs2002. Het wordt dus een erg dure patch!
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Ik heb net ook FS2004 geinstalleerd en het draait als een zonnetje. Fantastisch.
Lucht is stukke mooier, landschap gedetailleerder.
En wat 456 ook zegt, de G/S is echt super. Hij intercept het echt super.
Lucht is stukke mooier, landschap gedetailleerder.
En wat 456 ook zegt, de G/S is echt super. Hij intercept het echt super.
Ik heb fs2k4 nu werkend onder w98 gekregen, onder w2k doet ie het niet
Mijn eerste indruk is niet heel erg hoog, soms merkte ik toch gruwelijke framedrops, midden in de lucht. EHAM is wel stukken beter dan die in fs2k2 maar de fps zijn niet echt goed te noemen. Enige noemenswaardige grafische verbeteringen zijn de wolken, sommige grondtextures en dan heb je de belangrijkste dingen gehad. Nu is het niet echt relaxed vliegen, ik heb niet zo veel zin om te rebooten naar w98 en met die neppe gps te werken. Geef mij maar gewoon pic. Hopelijk gaan ze snel payware/freeware addons patchen want fs2k2/2k4 zonder addons is maar kaal. Dus voor die betere wolken, betere standaard scenery en vretende fps vind ik het niet zo waard, fs2k2 ziet er nauwelijks minder uit en kan met wat addons er evengoed uitzien als 2k4 maar minder fps-slurpend zijn. Okay, soms valt de fps nog wel mee, rond de 20, maar net dropte ie naar 5 fps, midden in de lucht. In 2k2 was m'n allerlaagste fps tot nu toe nog 2,5 keer hoger. Idd, 456, 2k4 is gewoon een peperdure patch, met 80 euro. Denk dat 2k4 gewoon geldklopperij is van MS. Alsof ze nog niet genoeg geld hebben?
(alles IMHO
)
edit: hm ils heb ik nog niet geprobeerd
(alles IMHO
edit: hm ils heb ik nog niet geprobeerd
[ Voor 3% gewijzigd door Qylos op 29-06-2003 01:32 ]
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Zo net even snel een vluchtje LOWI naar EHAM in dichte mist gevlogen 
omdaar gelijk even mijn vliegtuig te laten schoon spuiten .

omdaar gelijk even mijn vliegtuig te laten schoon spuiten .

Over die framerates, zonder wolken loopt het allemaal super soepel. Zet je wolken details enzo allemaal op max, en heb je een hele lucht vol met allemaal stapelwolken enzo, dan dropt je framerate enorm. Zelfs op mijn systeem (xp3000+, 512MB, GF4 Ti4200 @ 4600), voor de rest zijn de framerates prima hoor.456 schreef op 29 juni 2003 @ 01:03:
Kheb daarnet ook maar FS2004 aangeschaft, en ik moet zeggen, ik vind het toch echt wel weer een puik stukkie werk.
En ik vind die ground textures toch wel heel erg goed verbeterd! Echt hele mooie textures gecombineerd met super goede auto-gen.
Wanneer de add-ons weer werken (of als de 737NG uit is
P.S Deze verbeteringen zijn overigens absoluut geen €80,- waard IMHO
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
ik was niet eens meer gewend om te vliegen met die standaard boeing... ik deed net de approach... vergat ik dat de IAS op de MCP niet eens automatisch 50ft boven de baan uitging.. ik landen... "goh.. ik blijf maar 140 knots gaan op die baan en reverse werkt ook niet" hoe zou dat nu toch komen 
ik vind zelf de framerate van de wolken best slecht. heb je de wolken op medium en een aardige lucht gevuld dan heb ik al snel 8 FPS
ik vind zelf de framerate van de wolken best slecht. heb je de wolken op medium en een aardige lucht gevuld dan heb ik al snel 8 FPS
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Hier nog even voor het laats deze avond een vertrek met een B747 Cargo bak 
en lekijk dat het ding is
Maar ach het uitzicht is mooi dus waar klagen we , we zitten er toch in en dan zien we niet waar we in vliegen behalve dan wat voor toestel het is .

Dit laatste is bijna een echte foto
IK heb gelijk een vraagje wat betreft het nieuwe FS ....
Hoe zet je die TIPS uit
tijdens het vliegen
dus die melding van je hoogte meter .
en lekijk dat het ding is
Maar ach het uitzicht is mooi dus waar klagen we , we zitten er toch in en dan zien we niet waar we in vliegen behalve dan wat voor toestel het is .

Dit laatste is bijna een echte foto
Hoe zet je die TIPS uit
Verwijderd
Hey, nou hebbik al een aantal malen de opmerking gezien hiero, dat add-on bende niet werkt, omdat het niet communiceert met FS, en FSUIPC niet meer FREEWARE is strax...maar op AVSIM zag ik laatst FSCONNECT voorbij waaien, wat mijns inziens hetzelfde idee was als FSUIPC...
Iemand daar al mee gespeeld?
Verwijderd
Negative sir, ik hoorde een duidelijk AP disengage sound (Zat Businessclass en deur stond open
De gustings waren zo sterk dat het veiliger was om met het handje te doen. Visibillity was OK.
Zo hier even een mooie van een ondergaande zon 

En hier even een zonnetje in het water

En hier even een zonnetje in het water

[ Voor 32% gewijzigd door ravw op 29-06-2003 09:33 ]
Ik reed gister in een dubbeldekker langs EHAM. Als je bovenin ziet, kan je gewoon de rwy markings van 06/24 zien
En 18C/36C zie je dan ook liggen, leuk man 
Er steeg net een 744 van KLM op (nieuwe livery). Erg stoer, op twee meter hoogte boven de snelweg
Er steeg net een 744 van KLM op (nieuwe livery). Erg stoer, op twee meter hoogte boven de snelweg
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Misschien voortaan altijd melden of het fs2k2 of 2k4 is? Of zijn er straks alleen nog maar 2k4 shots toegestaan
Zo hier mijn eerste vlucht over de noordzee , met een B777 van EGKK naar EHAM . (FS2k4)

FSconnect is inderdaad een module voor externe com. MAAR ook nog niet beschikbaar voor 2k4 en ook niet om panels te laten comminuceren.Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 04:23:
Hey, nou hebbik al een aantal malen de opmerking gezien hiero, dat add-on bende niet werkt, omdat het niet communiceert met FS, en FSUIPC niet meer FREEWARE is strax...maar op AVSIM zag ik laatst FSCONNECT voorbij waaien, wat mijns inziens hetzelfde idee was als FSUIPC...
Wachten op P. Dawson en dan dokken, maar das natuurlijk geen punt
Ik vind die Soar livery echt lelijk, kan ms niet painten ofzoBlackhole schreef op 29 juni 2003 @ 11:12:
Zo hier mijn eerste vlucht over de noordzee , met een B777 van EGKK naar EHAM . (FS2k4)
...
Wel een scheve approach btw
Nope.Gilly schreef op 29 June 2003 @ 11:27:
[...]
FSconnect is inderdaad een module voor externe com. MAAR ook nog niet beschikbaar voor 2k4 en ook niet om panels te laten comminuceren.
FSUIPC voor communicatie tussen addons en FS2kx blijft gratis, maar de 'user-kant' (zoals keystrokes, extra key functies etc) daar moet je voor gaan dokken.
Kun je inderdaad ergens uitzetten.Blackhole schreef op 29 June 2003 @ 02:49:Nice pics!
Dit laatste is bijna een echte foto![]()
Hoe zet je die TIPS uittijdens het vliegen
Bij general opties ofzo meen ik.
Ik heb het gisteren iig al gedaan
Even mijn AI Traffic pakket getest in FS2004 
Dit doe je door de alle modellen van je aircraft dir van fs2002 naar die van fs2004 te kopieeren.
Daarna kopieer je de traffic.bgl (\FS2002\SCENEDB\ATC\Scenery\traffic.bgl) naar de FS2004 folder: \Flight Simulator 9\Scenery\World\scenery.
Hernoem hem even naar de traffic.bgl die er al staat Maak wel een backup!
Dan moet het werken
Het is echter niet zo druk als in FS2002 omdat er nog geen afcad tool is
Wachten dus op lee swordy totdat hij ttools en afcad voor FS2004 maakt 
Hier wat shotjes. Klik voor groot formaat (1280x1024)

De pushback van de ai planes is iets verbeterd. Ze worden eerst ongeveer 5 meter naar achter geduwd (zonder karretje) daarna maakt het vliegtuig een 180o bocht. Dit kun je ook zien op de pic's hierboven van de KLM Fokker 70
Dit doe je door de alle modellen van je aircraft dir van fs2002 naar die van fs2004 te kopieeren.
Daarna kopieer je de traffic.bgl (\FS2002\SCENEDB\ATC\Scenery\traffic.bgl) naar de FS2004 folder: \Flight Simulator 9\Scenery\World\scenery.
Dan moet het werken
Hier wat shotjes. Klik voor groot formaat (1280x1024)

De pushback van de ai planes is iets verbeterd. Ze worden eerst ongeveer 5 meter naar achter geduwd (zonder karretje) daarna maakt het vliegtuig een 180o bocht. Dit kun je ook zien op de pic's hierboven van de KLM Fokker 70
Net even de autoland getest. Werkt beter dan in FS2002, je gaat niet met de neus de grond in. Hij had wel iets meer mogen flaren, en de snelheid gaat er niet af boven de baan.
Hier de pics

Hier de pics

ja dat vind ik ook zo lomp dat bij die standaard kisten je snelheid er niet af gaat
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Lijkt mij wel een goed idee om het volgende deel "[FS2004] Vragen en mooiste Screenshots, deel 55" te laten heten. Netzoals met de overgang van 2000 naar 2002.Gilly schreef op 29 June 2003 @ 11:27:
[...]
FSconnect is inderdaad een module voor externe com. MAAR ook nog niet beschikbaar voor 2k4 en ook niet om panels te laten comminuceren.
Ik heb geeeeen idee waarom ik Gilly nou heb gekwoot

[ Voor 16% gewijzigd door SanderTje! op 29-06-2003 19:49 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Daar was geen overgang-Sander_ schreef op 29 June 2003 @ 14:28:
[...]
Lijkt mij wel een goed idee om het volgende deel "[FS2004] Vragen en mooiste Screenshots, deel 55" te laten heten. Netzoals met de overgang van 2000 naar 2002.
Ookal is ie dan nog niet officieel uit
Er waren diverse al bestaande topics, gedurende fs2000, LANG niet zo populair als deze reeks, en toen fs2002 'net uit was'(Ookal is ie dan nog niet officieel uit
Vanaf daar is het pas een echt centraal fs topic geworden.
Ik deel je idee om dit topic op slechts 1 cijfer na gewoon te continueren, inhoudelijk zal er immers niet veel veranderen!
[ Voor 6% gewijzigd door 456 op 29-06-2003 14:58 ]
In een sneeuw storm naar LOWI vanaf EDDW 

Verwijderd
Hmmm kzie ineens allerlei FS2k4 piccas. Ik blijf mar lekker ouderwets bij 2k hoor als jullie het niet erg vinden.
Tijd voor een "GoT FS post je kop hier eens" ivm McFlipp?
Qylos schreef op 29 June 2003 @ 11:10:
Misschien voortaan altijd melden of het fs2k2 of 2k4 is? Of zijn er straks alleen nog maar 2k4 shots toegestaan
-Sander_ schreef op 29 June 2003 @ 14:28:
[...]
Lijkt mij wel een goed idee om het volgende deel "[FS2004] Vragen en mooiste Screenshots, deel 55" te laten heten. Netzoals met de overgang van 2000 naar 2002.
Ookal is ie dan nog niet officieel uit
Kunnen we hier niet gewoon FS2002 houden en dat iedereen met FS2004-pics in het daarvoor bestemde topic postVerwijderd schreef op 29 June 2003 @ 15:18:
Hmmm kzie ineens allerlei FS2k4 piccas. Ik blijf mar lekker ouderwets bij 2k hoor als jullie het niet erg vinden.
Verwijderd
Hoeveel HD ruimte vraagt FS 2004? Het zijn nu 4 cd's, dus het zal wel weer wat meer zijn dan 2002...
ruim 3 gigVerwijderd schreef op 29 June 2003 @ 16:02:
Hoeveel HD ruimte vraagt FS 2004? Het zijn nu 4 cd's, dus het zal wel weer wat meer zijn dan 2002...
EN hier gelijk een mooie shot van een De Havilland DHC-3 TTC Super Otter te water

Verwijderd
3 gig... Shit... Da's zowat twee keer zoveel als FS2002 standaard. Ik moet toch maar eens een grotere hd gaan kopen...
Er staat al een 120GB HD uit Azië op mn lijstjeVerwijderd schreef op 29 juni 2003 @ 16:46:
3 gig... Shit... Da's zowat twee keer zoveel als FS2002 standaard. Ik moet toch maar eens een grotere hd gaan kopen...
Maarruh, nice pics! En Nofri ook kewle pics man, en leuk dat je, je de tering in typt met de verhaaltjes wat niemand leest

Maar ik moet zeggen, dat ondanks dat ik een express install heb gedaan (niet alles op HD) dat alles retesnel wordt ingeladen.
Ook de map view bv.
Verder nice pics!!
* Anoniem: 456 zit zit toch een beetje te vergapen aan al die oude planes, en de verhaaltjes te lezen die bij de 'select flights' staan. Sgoed voor het historisch besef!
Ook de map view bv.
Verder nice pics!!
* Anoniem: 456 zit zit toch een beetje te vergapen aan al die oude planes, en de verhaaltjes te lezen die bij de 'select flights' staan. Sgoed voor het historisch besef!
mooie picsND schreef op 29 June 2003 @ 17:00:
[...]
Er staat al een 120GB HD uit Azië op mn lijstje(samen met FS2k4)
Maarruh, nice pics! En Nofri ook kewle pics man, en leuk dat je, je de tering in typt met de verhaaltjes wat niemand leest![]()
![]()
ND
Rdluca
party42
gilly
blackhole
nog een keer blackhole
nog een keer blackhole
Fly High
Blackhole
Blackhole
The FrankO
Zo, dat is voor de komende weken weer klaar
Die soar livery lijkt sprekend op de oud reeds failliete livery van BrannifQylos schreef op 29 June 2003 @ 11:31:
[...]
Ik vind die Soar livery echt lelijk, kan ms niet painten ofzo
Wel een scheve approach btw
http://www.airliners.net/open.file/343606/L/
Verwijderd
PF100/70 Beta testing is gestart! Erruggg mooi 
Ook hiervoor zal een video komen dat gereleased zal worden met de software!
Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 17:50:
PF100/70 Beta testing is gestart! Erruggg mooi
Verwijderd
Tis de V2 met dynamic shine etc. En ja hij word FS2004 compatible.McFlipp schreef op 29 June 2003 @ 17:52:
[...]
Die is toch allang uit?? Of is dit een hele nieuwe versie? Ik had er nog niets over zien staan op de website! Is ie ook FS2004 compatible?
Ok dan, cool!Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 17:54:
[...]
Tis de V2 met dynamic shine etc. En ja hij word FS2004 compatible.
En voor de mensen die het nog niet gezien hadden, van de PMDG site:
Dus allemaal hier naartoe en downloaden die hapGet your FREE add-on liveries here. (NOW available)
In order to keep the download size of the 737NG product to a minimum, we only included the PMDG House Colors. Because we believe that the customer should not be billed for separate add-on liveries, our painters spent countless hours creating the airline liveries that suit your needs. Select a 737NG livery by type or by region.
Please note - Liveries will be available until 737TNG product release and then removed for bandwidth protection purposes. They will be made available again approximately 7 days after initial 737TNG release. If liveries are downloaded before 737TNG release, they can not be installed yet until the 737TNG base product is installed. The reason for them being available prior to release is so that future customers do not have to wait 7 days until add-on liveries can be added.
Verwijderd
Bedankt voor de tip, het werktThe_FrankO schreef op 29 June 2003 @ 12:33:
Even mijn AI Traffic pakket getest in FS2004
Dan moet het werkenHet is echter niet zo druk als in FS2002 omdat er nog geen afcad tool is
Wachten dus op lee swordy totdat hij ttools en afcad voor FS2004 maakt
bladiebladiebla...
Mochten mensen zich storen aan de blauwe tekst, sorry about that maar het moet ff opvallen 
We gaan het volgende doen met de FS200X reeks.
Zolang FS2004 nog niet in de winkels ligt blijft dit topic zo als het nu is.
SVP de discussie een beetje beperken
En het andere FS2004 topic gaat op slot.
Als FS2004 in de winkel ligt krijgt dit topic een titel change naar "[FS200X] Vragen en mooiste Screenshots, deel XX"
En gaan we hier gezellig verder en gaan we voor deeltje 100.
Mochten er reacties zijn op deze beslissing dat vraag ik iedereen vriendelijk om mij te mailen.
Ik heb geen zin om hier weer allemaal offtopic posts te verwijderen.
Ik probeer het iedereen naar z'n zin te maken, doe mij ook eens een plezier, hè ?
Laat iemand me het ff weten als ie in de winkel ligt ? Thanks
We gaan het volgende doen met de FS200X reeks.
Zolang FS2004 nog niet in de winkels ligt blijft dit topic zo als het nu is.
SVP de discussie een beetje beperken
En het andere FS2004 topic gaat op slot.
Als FS2004 in de winkel ligt krijgt dit topic een titel change naar "[FS200X] Vragen en mooiste Screenshots, deel XX"
En gaan we hier gezellig verder en gaan we voor deeltje 100.
Mochten er reacties zijn op deze beslissing dat vraag ik iedereen vriendelijk om mij te mailen.
Ik heb geen zin om hier weer allemaal offtopic posts te verwijderen.
Ik probeer het iedereen naar z'n zin te maken, doe mij ook eens een plezier, hè ?
Laat iemand me het ff weten als ie in de winkel ligt ? Thanks
McFlipp schreef op 29 June 2003 @ 17:56:
[...]
Ok dan, cool!
En voor de mensen die het nog niet gezien hadden, van de PMDG site:
[...]
Dus allemaal hier naartoe en downloaden die hap![]()
![]()

Verder ben ik het eens met de title change nadat fs2k4 te koop is, tot die tijd zal het hier een mix 2002/2004 zijn, maar dat lijkt me geen probleem
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik had ze vanochtend ook allemaal al gedownload. Hoop dat de Transavia ook nog komt voordat de NG gereleased wordt.
Nofri, Ik moedig die verhalen aan!!! Ik vind het alleen maar vervelend als je ellenlange lijst met platen krijgt uit iedere mogelijke hoe tijdens een long-haul vlucht. Ik zou zeggen, zoek de mooiere 50% van je plaatjes die je wilt posten uit.
De Fs2004 pics zien er wel erg smooth uit hoor.
De Fs2004 pics zien er wel erg smooth uit hoor.
Ik heb net ook ff nieuwe versie FS uitgeprobeerd.... Alleen waren de kleuren van de shotties beetje f*cked up. Iemand zelfde probleem? Gebruik Screenshooter van Delphi....

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
klein foutje, pics komen over een half uurtje
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 18:32 ]
Verwijderd
Toch is er 1 ding wat ik niet zo leuk vind. De meesten hier (Ja meesten) helpen de hele sim community naar de mallemoere klote. Iedereen zit te blaten dat ie FS2k4 niet wil kopen en te zeuren dat het maar een upgrade is van de huidige FS2k2 waar men o zo veel plezier aan beleefd. Voor wel 2 jaar lang notabene. En dan zeuren over 80 euro? Dat zuip je in 1 nacht op als je niet te gierig bent!
Ik zal hier eens een mooie quote neergooien:
Haal je spaarpotje eens leeg en koop die 4 glimmende schijfjes gewoon. Alsof iedereen hier niet genoeg add-ons heeft, dat op niet correcte wijze wordt verkregen. Ik heb mijn uitingen over MS eerder laten horen aan jullie, maar hoe moeten zij nou een goede FS2006 developen?..................................Iedereen heeft het erover geen FS2004 te kopen, afzetters, geld niet waard en weet ik het allemaal wat voor kutsmoejes, maar ze simmen zich allemaal bijna impotent en zijn de eerste die met FS2004 komen.
[ Voor 2% gewijzigd door M@NIC op 29-06-2003 18:43 ]
Verwijderd
Ik las in een preview van FS 2004 dat je nu makkelijk verschillende weertypes kunt instellen bij verschillende weerstations. Zo kan je opstijgen bj zonnig weer en verderop landen in rotweer. Ik vroeg me af... is er een goede overgang? Heeft iemand dit al uitgeprobeerd?
Ik bedoel: begint het lanzamerhand wat slechter te worden, of ga je nogal plotseling van mooi weer naar slecht weer. Zie je het in de verte al aan komen of niet? Dat soort dingetjes...
En werkt die real-world weer optie een beetje (in Nederland bijvoorbeeld)...?
EDIT:
Dit las ik ook nog:
IFR pilots can look up any instrument approach in the world.
Dit gaat over de GPS. Is SimCharts nu overbodig geworden of eh...?
Ik bedoel: begint het lanzamerhand wat slechter te worden, of ga je nogal plotseling van mooi weer naar slecht weer. Zie je het in de verte al aan komen of niet? Dat soort dingetjes...
En werkt die real-world weer optie een beetje (in Nederland bijvoorbeeld)...?
EDIT:
Dit las ik ook nog:
IFR pilots can look up any instrument approach in the world.
Dit gaat over de GPS. Is SimCharts nu overbodig geworden of eh...?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 18:53 ]
inderdaad helemaal mee eens. Ik zei het op een ander forum ook al.Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 18:40:
Toch is er 1 ding wat ik niet zo leuk vind. De meesten hier (Ja meesten) helpen de hele sim community naar de mallemoere klote. Iedereen zit te blaten dat ie FS2k4 niet wil kopen en te zeuren dat het maar een upgrade is van de huidige FS2k2 waar men o zo veel plezier aan beleefd. Voor wel 2 jaar lang notabene. En dan zeuren over 80 euro? Dat zuip je in 1 nacht op als je niet te gierig bent!
[...]
Haal je spaarpotje eens leeg en koop die 4 glimmende schijfjes gewoon. Alsof iedereen hier niet genoeg add-ons heeft, dat op niet correcte wijze wordt verkregen. Ik heb mijn uitingen over <!--M$--><font color=blue>MS</font> eerder laten horen aan jullie, maar hoe moeten zij nou een goede FS2006 developen?..................................
Verwijderd
Helemaal mee eens! Voor een game die zo verschrikkelijk veel uren plezier oplevert is 80 euro helemaal niet veel. Ook al vind je het een soort van upgrade. Vergelijk het met een avondje uit, een dagje uit, een paar keer naar de film of wat dan ook. Zoveel uren lol voor 80 euro vind je NERGENS!Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 18:40:
Haal je spaarpotje eens leeg en koop die 4 glimmende schijfjes gewoon. Alsof iedereen hier niet genoeg add-ons heeft, dat op niet correcte wijze wordt verkregen. Ik heb mijn uitingen over <!--M$--><font color=blue>MS</font> eerder laten horen aan jullie, maar hoe moeten zij nou een goede FS2006 developen?..................................
En dat geld trouwens voor ALLE games...!!!
En die quote is dus van mij afkomstig.Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 18:40:
[...]
Haal je spaarpotje eens leeg en koop die 4 glimmende schijfjes gewoon. Alsof iedereen hier niet genoeg add-ons heeft, dat op niet correcte wijze wordt verkregen. Ik heb mijn uitingen over M$ eerder laten horen aan jullie, maar hoe moeten zij nou een goede FS2006 developen?..................................
Niemand is van plan FS2004 te kopen: weinig verbetering, afzetterij en noem het maar op, de smoes wordt gebruikt. Tot me grote verbazing is iedereen nu wel al FS2004 aan het proberen en klaagt/vraagt zich af of alle ad-ons gaan werken. En wanneer dat niet binnen korte tijd gebeurt de grootste bek hebben.
WAT wil je dan??? wel de nieuwste ad-ons maar niet het platform waarop het moet werken.
Hoe kan je je dat dan afvragen als je zelf bezig bent de hele boel om zeep te helpen. Op die manier duurt het volgende keer wel 3 of 4 jaar voordat men het economisch interessant vindt om een nieuw Flightsim of Flightsim add-ons te maken. En dan de eerste zijn die klaagt natuurlijk, typical Dutch

Verwijderd
Idd. Als je naar de Wallen gaat, sta je met je 80 Eurootjes na een uur weer buiten. Voor een simpel vluchtje EHAM-EDDF, ben je als je het goed doet toch alweer 1,5 tot 2 uur kwijt.Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 18:49:
[...]
Helemaal mee eens! Voor een game die zo verschrikkelijk veel uren plezier oplevert is 80 euro helemaal niet veel. Ook al vind je het een soort van upgrade. Vergelijk het met een avondje uit, een dagje uit, een paar keer naar de film of wat dan ook. Zoveel uren lol voor 80 euro vind je NERGENS!
En dat geld trouwens voor ALLE games...!!!
@Rico
btw, en JA ik heb ook fs2k4 op me schijf staan, maar weiger hem uit te pakken. Kan er niets aan doen dattie er ineens opstaat. Ik wacht tot de offi RLS
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 18:57 ]
Tja ik het geld groeit me niet op me rug, en ik maak opzich weinig gebruik van die nieuwe (nouja oude dan
) vliegtuigen waar ze zoveel werk voor hebben gedaan bij MS.
En het feit waarom ik gewoon FS2004 wil spelen en ook graag wil dat de add-ons enzo werken is omdat het toch weer een verbetering is, die IMHO dan geen €80,- waard is, maar daarom wil ik nog wel graag dat de add-ons werken.
En of ze wel of niet werken hangt af van de developers van die add-ons en aan HEN ken ik dan beter mijn geld uitgeven. Ik ga ook zeker weten FSUIPC kopen als het gedeelte dat de add-ons laat werken betaald wordt, en ook zal ik wat geld in het laadje bij PMDG komen storten, want met dat vliegtuig ga ik een hoop vlieguren maken.
Ik wil gewoon waar voor me geld en dat geeft MS mij niet met een patch van €80,-
Just my $0,02
En het feit waarom ik gewoon FS2004 wil spelen en ook graag wil dat de add-ons enzo werken is omdat het toch weer een verbetering is, die IMHO dan geen €80,- waard is, maar daarom wil ik nog wel graag dat de add-ons werken.
En of ze wel of niet werken hangt af van de developers van die add-ons en aan HEN ken ik dan beter mijn geld uitgeven. Ik ga ook zeker weten FSUIPC kopen als het gedeelte dat de add-ons laat werken betaald wordt, en ook zal ik wat geld in het laadje bij PMDG komen storten, want met dat vliegtuig ga ik een hoop vlieguren maken.
Ik wil gewoon waar voor me geld en dat geeft MS mij niet met een patch van €80,-
Just my $0,02
Verwijderd
En wat wil je doen met de mooie PMDG zonder FS?McFlipp schreef op 29 June 2003 @ 19:02:
Tja ik het geld groeit me niet op me rug, en ik maak opzich weinig gebruik van die nieuwe (nouja oude dan) vliegtuigen waar ze zoveel werk voor hebben gedaan bij MS.
Just my $0,02
Enne, als je geld heb voor een camera, heb je ook geld voor een klein stukje software. We praten nu niet over software categorie Adobe etc.
Och, ik ben geen heilig boontje wat dat betreft. En heb wel degelijk een mening over de prijs ed.Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 18:55:
[...]
Idd. Als je naar de Wallen gaat, sta je met je 80 Eurootjes na een uur weer buiten. Voor een simpel vluchtje EHAM-EDDF, ben je als je het goed doet toch alweer 1,5 tot 2 uur kwijt.
@Rico
btw, en JA ik heb ook fs2k4 op me schijf staan, maar weiger hem uit te pakken. Kan er niets aan doen dattie er ineens opstaat. Ik wacht tot de offi RLS
Maar vanaf fs2000 heb ik de spellen gekocht, en er is geen gulden(toen nog) aan teveel geweest. Want 40 euro per jaar (gem) trekt brui nog wel (ook al is ie sinds hlf jr werkloze student).
Tevens ook altijd voor de officiele release al het spel in bezit. Wat meer mijn nieuwsgierigheid tevreden stelt dan wat voor reden dan ook.
Wat andere mensen doen moeten zij weten, maar hebben dan ook niet recht tot klagen denk ik misschien.
Overigens kom ik achter steeds meer dingen die wel degelijk verbeterd zijn in fs2k4. Zo ook de schade aan vliegtuigen. Kwas eens een ouderwets vertrek op Meigs aan het doen, eigenwijs met een 777. Net wanneer ik rotate, komen mijn wieltjes nog net in het water.
Gevolg: Kapotte gear (trok niet in) en mijn vliegtuig begint te roken, en wordt onbestuurbaarder. Met veel moeite kreeg ik hem weer in het gareel, maar dat was niet voor lange duur.
edit:Hoeren voor 80 euro?? Dan speel ik liever met mijn (force feedback) joystick
[ Voor 7% gewijzigd door 456 op 29-06-2003 19:08 ]
Ik heb FS2002 toch? Dan die FS2004 patch erover heen en ik kan weer vollop van de framerate vretende wolkjes genieten!Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 19:04:
[...]
En wat wil je doen met de mooie PMDG zonder FS?
Enne, als je geld heb voor een camera, heb je ook geld voor een klein stukje software. We praten nu niet over software categorie Adobe etc.
En ik heb ook zeker het geld wel, alleen ik vind die patch het geld niet waard, als het of geen FS2004 of kopen dan had ik het niet gekocht, dan sim ik wel lekker door met FS2002. Helaas voor de gameindustrie (nouja daar reken ik MS niet echt bij, bulken toch al van het geld, koop liever een game van een game studio als Triumph, die kunnen het geld harder gebruiken.) zijn er tegenwoordig ook andere manieren om aan de software te komen.
Ik heb er gewoon zoveel plezier van. Ik vind het de 80 euro meer dan waard.456 schreef op 29 June 2003 @ 19:05:
[...]
Och, ik ben geen heilig boontje wat dat betreft. En heb wel degelijk een mening over de prijs ed.
Maar vanaf fs2000 heb ik de spellen gekocht, en er is geen gulden(toen nog) aan teveel geweest. Want 40 euro per jaar (gem) trekt brui nog wel (ook al is ie sinds hlf jr werkloze student).
Tevens ook altijd voor de officiele release al het spel in bezit. Wat meer mijn nieuwsgierigheid tevreden stelt dan wat voor reden dan ook.
Wat andere mensen doen moeten zij weten, maar hebben dan ook niet recht tot klagen denk ik misschien.
Overigens kom ik achter steeds meer dingen die wel degelijk verbeterd zijn in fs2k4. Zo ook de schade aan vliegtuigen. Kwas eens een ouderwets vertrek op Meigs aan het doen, eigenwijs met een 777. Net wanneer ik rotate, komen mijn wieltjes nog net in het water.
Gevolg: Kapotte gear (trok niet in) en mijn vliegtuig begint te roken, en wordt onbestuurbaarder. Met veel moeite kreeg ik hem weer in het gareel, maar dat was niet voor lange duur.
edit:Hoeren voor 80 euro?? Dan speel ik liever met mijn (force feedback) joystick
Ik heb FS5, 98,2000 en 2002 (en straks FS2004) allemaal gekocht en ik heb er altijd heel veel plezier van. Twee jaar uren lang vliegen voor 80 euro is gewoon fantastisch.
En dan van die reacties "Ik ga er wel mee vliegen, maar ik vind het de 80 euro niet waard" vind ik zo hypokriet. Koop het programma, of blijf er met je poten vanaf. Als je het illegaal gebruikt vind je het toch wel een interessant programma en kun je er net zo goed voor betalen.
Nog maar wat FS2002, weer es wat anders dan uitgelopen waterverfpics 
LIPE-ENVA

LIPE-ENVA

Verwijderd
[quote]rdluca schreef op 29 juni 2003 @ 19:46:
LIPE-ENVA
[afbeelding]
[quote]
Eys dan mijn "lijn"
Gave pics, weer eens wat anders dan die gare 2004 piccas.
LIPE-ENVA
[afbeelding]
[quote]
Eys dan mijn "lijn"
Gave pics, weer eens wat anders dan die gare 2004 piccas.
Verwijderd
rdluca schreef op 29 June 2003 @ 19:46:
LIPE-ENVA
[afbeelding]
Doe dat wel altijd met DF, heb PIC al een tijd niet gevlogen maar was gewoon benieuwd
Even een vraagje, en niet over FS2004!
Gewoon over de DF737 in FS2002
Landde aan het begin van de avond op LICC,Catania approach bestond uit een DME Arc zie pic:

Op de 2e pic zie je alle verschillende punten op de arc van 16D rond CAT, die gaat door tot CAT08, vanwaar ik de ILS moet intercepten, probleem is: ruim voor CAT08 gaat hij al draaien
Waar haal ik dat base pack vandaanTourniquet schreef op 29 June 2003 @ 18:09:
[...]
[afbeelding]
![]()
Verder ben ik het eens met de title change nadat fs2k4 te koop is, tot die tijd zal het hier een mix 2002/2004 zijn, maar dat lijkt me geen probleem
Van http://www.precisionmanuals.com natuurlijk, zodra de 737NG uit is. Wat je nu kan downloaden zijn alleen maar liveries, dit om alvast wat leuke liveries te hebben als de kist zelf uitkomt. Dan duurt het namelijk een week voordat je liveries kan downloaden, dit om de beschikbare bandbreedte volledig voor het base pack te kunnen gebruiken! Staat allemaal uitgebreid beschreven op de PMDG homepage.
Ik wil niet lullig doen maar OF jij simt op een bak zonder grafische kaart OF je gebruikt een jpeg compressie die maar 5 kleuren en 10 pixels per bestand toe laatVerwijderd schreef op 29 June 2003 @ 19:05:
Hier alsnog de pics![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dat moet toch wel beter kunnen?
idd, vond het ook al opvallenMcFlipp schreef op 29 juni 2003 @ 21:25:
[...]
Ik wil niet lullig doen maar OF jij simt op een bak zonder grafische kaart OF je gebruikt een jpeg compressie die maar 5 kleuren en 10 pixels per bestand toe laat![]()
Dat moet toch wel beter kunnen?
SPECS Videokaart(en) Abit Siluro Geforce 4 MX 440 64 MB DDR
Tip: gooi er eens nieuwe drivers op en zet AA aan
[ Voor 15% gewijzigd door Floppie op 29-06-2003 21:34 ]
Binnen kort verkrijgbaar 
Heres another new project from AFG. This is the IL76 brought over from Yeodesigns after the group merger. Enjoy!

Heres another new project from AFG. This is the IL76 brought over from Yeodesigns after the group merger. Enjoy!

[ Voor 27% gewijzigd door ravw op 29-06-2003 21:42 ]
Verwijderd
Ik heb alles op hoog staanrellehenk schreef op 29 juni 2003 @ 21:32:
[...]
idd, vond het ook al opvallen
SPECS Videokaart(en) Abit Siluro Geforce 4 MX 440 64 MB DDR
Tip: gooi er eens nieuwe drivers op en zet AA aan
Heb de nieuweste detonators
Heb alleen geen AA aan, trekt ie niet
Ik gebruik irfanview om et te compressen en naar JPG te veranderen
Ik heb btw versie 43.45 van detonators
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 21:53 ]
Blackhole schreef op 29 June 2003 @ 21:41:
Binnen kort verkrijgbaar
[afbeelding]
[afbeelding]
Whooot!
Weet iemand high qualty engine sounds van jet vliegtuigen?
Verwijderd
Zelfs zonder AA ziet het er niet zo "ranzig" uit. Sorry voor taalgebruik.Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 21:46:
[...]
Ik heb alles op hoog staanen op 1024x768x32
Probeer eens een andere drivert.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 21:50 ]
de nieuwste detonators en een Abit Siluro Geforce 4 MX 440 64 MB DDRVerwijderd schreef op 29 June 2003 @ 21:46:
[...]
Ik denk dat als je een zooi oudere versies van de det. probeert je er qua beeld er stukken op vooruit kan gaan.
Verwijderd
Ik zit ook al een tijdje op 40.72. Ik ga binnenkort na een verse install weer eens kijken naar de 30.82.rdluca schreef op 29 juni 2003 @ 21:59:
[...]
de nieuwste detonators en een Abit Siluro Geforce 4 MX 440 64 MB DDRIk denk dat je eens wat oudere drivers moet gaan proberen die het veel beter doen met jouw kaart. Ik zelf zit ook nog op de 40.72, geen andere versie geeft hetzelfde scherpe beeld.
Ik denk dat als je een zooi oudere versies van de det. probeert je er qua beeld er stukken op vooruit kan gaan.
Dit was hiervoor, voor mij altijd de beste/snelste driver.
Dat is een OW waard!Verwijderd schreef op 29 juni 2003 @ 21:50:
[...]
Zelfs zonder AA ziet het er niet zo "ranzig" uit. Sorry voor taalgebruik.
Probeer eens een andere drivert.
Er is iets mis met je multi texturing lijkt het.
OMG dat kan echt nooit:Verwijderd schreef op 29 juni 2003 @ 21:46:
[...]

Ik kan niet eens lezen wat er op dat vliegtuig staat!!! Zo spuuglelijk zijn die textures!
Probeer eens detonator driver versie 40.72 WHQL die geeft over het algemeen de beste beeldkwaliteit.
Je weet niet waar je die moet halen, want die staat niet meer op de site van nvidia. Maar gelukkig kan je ze nog van de site van Guru3D halen. (Dus naar Nvidia drivers, detonator drivers, dan page 3 en dan zie je ze staan: 40.72 WHQL)
Hier een klein vluchtje in de buurt van Skopje met een DC3

Instellingen staan hier op UTRA HIGH 1200@1024-32
Heeft iemand al een beetje door hoe de nieuwe GPS werkt want ik kom er niet echt uit.
Is hier een mooie handleiding voor tevinden , of iemand die even hier snel even een makkelijke handleiding kan maken .
Alvast hartedank

Heeft iemand al een beetje door hoe de nieuwe GPS werkt want ik kom er niet echt uit.
Is hier een mooie handleiding voor tevinden , of iemand die even hier snel even een makkelijke handleiding kan maken .
Alvast hartedank
Staat dat niet in de handleiding?Blackhole schreef op 29 juni 2003 @ 22:28:
Hier een klein vluchtje in de buurt van Skopje met een DC3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alvast hartedank
De werking van de GPS staat in dit documentje:
FS2004\FSweb\LearningCenter\Navigation\UsingTheGPS.htm
Mooi apparaat trouwens, die GPS. Hij kent zelfs procedure turns en DME Arc's bij de approaches
FS2004\FSweb\LearningCenter\Navigation\UsingTheGPS.htm
Mooi apparaat trouwens, die GPS. Hij kent zelfs procedure turns en DME Arc's bij de approaches
wat is op dit moment het meest gedetaileerde en mooie aircraft model voor FS2002?
ik wil mijn pctje eens laten zweten
Verwijderd
Pics!!Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 22:42:
Heb nu 40.72 en MIp Map instelling ff verandertziet er idd stuk beterz uit
Verwijderd
Simubuild A340-600 is een zwaar spektakel. Helaas niet meer beschikbaar, ze zijn alweer een tijdje dicht.johnny.xxx schreef op 29 June 2003 @ 23:02:
wat is op dit moment het meest gedetaileerde en mooie aircraft model voor FS2002?
weer eens wat anders dan m'n 19 inch... 

En hiero de shots....

BTW Ik koop altijd software nadat ik ze uit het warez circuit heb geprobeerd. Niet meer dan logisch, tis me vroeger net iets te vaak gebeurd dat alleen op reviews afgaan uiteindelijk erg tegen valt.
En voor goeie software betalen is niet meer dan logisch. Voor de tools die ik altijd gebruik tijdens FS (Activesky bijv.) heb ik ook betaald.
PS Erg goed op een van de shots van KJFK te zien: FS AI maakt nu standaard gebruik van meerdere banen....

En hiero de shots....

BTW Ik koop altijd software nadat ik ze uit het warez circuit heb geprobeerd. Niet meer dan logisch, tis me vroeger net iets te vaak gebeurd dat alleen op reviews afgaan uiteindelijk erg tegen valt.
En voor goeie software betalen is niet meer dan logisch. Voor de tools die ik altijd gebruik tijdens FS (Activesky bijv.) heb ik ook betaald.
PS Erg goed op een van de shots van KJFK te zien: FS AI maakt nu standaard gebruik van meerdere banen....
[ Voor 51% gewijzigd door achappey op 29-06-2003 23:21 ]

Zo stukje rijen met de ......

oeps was even met mn hoofd ergens anders

die dingen horen niet zo laag

Dan maar even vol gas omhoog .
ok dan, hier is me pc duidelijk minder blij mee 

+/- 15 frames/ps
+/- 15 frames/ps
* rapido_ heeft een probleempje..
Heb fs2004 up and running, maar...
Ik krijg er geen goede frames uit...max 19fps (staat op 50 max)
En soms komt ie niet verder als 0,1, en als ie dan eindlijk in de lucht schieten me frames omhoog, en kan ik wel naar beneden en behoud ik deze frames
Heb hier en daar natuurlijk gelezen wat het zou kunnen zijn, dus heb de 40.72 drivers installed, en de laatste creative drivers..
Dit meerdere keren installed en un-installed...maar het mag niet baten...
Heb het zelfs geprobeerd zonder geluidsdrivers..
Mijn XP pro systeem draait op een P4 2,66/geforce 4 ti4200S/1024mb/creative audigy 1/2 maxtor 80gig7200.
Iemand nog tips?
Heb fs2004 up and running, maar...
Ik krijg er geen goede frames uit...max 19fps (staat op 50 max)
En soms komt ie niet verder als 0,1, en als ie dan eindlijk in de lucht schieten me frames omhoog, en kan ik wel naar beneden en behoud ik deze frames
Heb hier en daar natuurlijk gelezen wat het zou kunnen zijn, dus heb de 40.72 drivers installed, en de laatste creative drivers..
Dit meerdere keren installed en un-installed...maar het mag niet baten...
Heb het zelfs geprobeerd zonder geluidsdrivers..
Mijn XP pro systeem draait op een P4 2,66/geforce 4 ti4200S/1024mb/creative audigy 1/2 maxtor 80gig7200.
Iemand nog tips?
Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......
Van mij ook maar eens fs2004 piccas
M'n eerste serieuze fs2k4 vlucht van EHAM naar EDDN (voor standaard scenery is EDDN nog redelijk, maar is natuurlijk niet te vergelijken met german airports 
Keb nog steeds dat vage probleem dat ik fs2k4 niet onder w2000 kan spelen. Dat is nog steeds w98 dus
En helaas werkt screenshooter een of andere manier niet onder w98 dus dat is ALT-TAB all the way 
Plane is trouwens 737 FFX (ja die werkt gewoon onder fs2k4)

tjah en dit is wat er gebeurt als je df probeerd onder fs2k4
Keb nog steeds dat vage probleem dat ik fs2k4 niet onder w2000 kan spelen. Dat is nog steeds w98 dus
Plane is trouwens 737 FFX (ja die werkt gewoon onder fs2k4)

tjah en dit is wat er gebeurt als je df probeerd onder fs2k4

Dit topic is gesloten.