Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
calibreren was toch uit de analoge tijd?456 schreef op 24 June 2003 @ 16:45:
[...]
Wellicht dus dat het probleem nu is opgelost, maar je kan wel degelijk kalibreren(ik heb dezelfde vandaar
Configuratie scherm->Spel besturingen->Eigenschappen->tabbladje instellingen->kalibreren.
Maar idd zal je wel met de autorudder al een heel eind komen, je kan anders eens kijken of het met een jet ook gebeurt.
Gewoon laten zoals het is, is wel zo realistisch
Deze is al vrij oud. Ik zou niet weten welk model dit is. Ik weet nog wel dat het een crappy approach was en ik flink moest corrigeren gezien de manier van touchdown456 schreef op 24 June 2003 @ 14:47:
[...]
Welk model is dit?
If (IFDG v2){
Waarom krijg ik die night textures er niet van op mijn scherm :?;
Else
Never mind;
}
print TNX!
end
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Jah ik ook!!!
Anders ging ik m'n planning voor de woensdag ook wel omgooien om naar EHAM te gaan..
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ik (maar ik spreek voor mezelf natuurlijk) heb er best een vrije dag voor over, heb er toch nog genoeg.
Had het al wat eerder met een aantal mensen op msn besproken, en dacht toen vannochtend van hey misschien is het leuk als ik het ook even op GoT postSleepie schreef op 24 June 2003 @ 17:20:
Misschien volgende keer iets eerder aankondigen, dan kunnen we er allemaal rekening mee houden.
Ik (maar ik spreek voor mezelf natuurlijk) heb er best een vrije dag voor over, heb er toch nog genoeg.
* McFlipp heeft net een 2x converter gekocht voor zijn 135mm lens
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

original toestel

Ik heb gelijk een vraagje kan iemand even een Fokker in deze kleuren maken
zo als deze

Oja zo als gewoon lijk lag mn A A er weer eens helemaal uit
[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 24-06-2003 17:39 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Gebruiken alle DF vliegers hier ook de checklist van Boyd Barker of ben ik de enige?
Enne..Hebben jullie op LNAV radio`s MAN of AUTO. Neem aan auto, maar doe je dan ook praktisch de hele vlucht niks met je NAV radio´s,OBS? Met uitzondering natuurlijk van approach

Beetje domme vragen?

Voor de rest ga ik nu zitten balen omdat waarschijnlijk m`n vakantie niet doorgaat
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 18:49 ]
Welk panel is datachappey schreef op 24 juni 2003 @ 18:10:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey ja dat vraag ik me ook af. Freeware?
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Als ik op dat tabje kijk, zie ik alleen een scherm waar bij staat 'Adjust dead zone and range of motion' en 'restore defaults', maar ik zie niets van 'kalibreren' of zo hoor.456 schreef op 24 June 2003 @ 16:45:
[...]
Wellicht dus dat het probleem nu is opgelost, maar je kan wel degelijk kalibreren(ik heb dezelfde vandaar
Configuratie scherm->Spel besturingen->Eigenschappen->tabbladje instellingen->kalibreren.
Maar idd zal je wel met de autorudder al een heel eind komen, je kan anders eens kijken of het met een jet ook gebeurt.
Heeft ook helemaal niets met kalibreren te maken, komt gewoon omdat die cessna naar links trekt vanwege de motor. Dus is niets 'fout' aan jouw joystick ofzo hoormaikel schreef op 24 June 2003 @ 19:22:
[...]
Als ik op dat tabje kijk, zie ik alleen een scherm waar bij staat 'Adjust dead zone and range of motion' en 'restore defaults', maar ik zie niets van 'kalibreren' of zo hoor.
Landen op de olieplatforms levert idd een diepzeeduik op, maar waar zijn er in de NL2000 nog meer heliports te vinden. Bijv. waar vind ik de VU precies?Jochem schreef op 24 June 2003 @ 14:27:
Ik heb een probleem met NL-2000 en het helicopterdek op de VU. Ik kan er niet op landen en zak dan door het gebouw naar de grond. Dit is ook op de heliplatforms op de Noordzee het geval. Nu zou het zo moeten zijn dat je hierop kunt landen want ik heb dat mensen wel eens horen doen.
Wat ik al wel heb gedaan is de building crash uitgezet, dat helpt om uberhaubt in de buurt te komen.
Ik had al even gezocht op de NL-2000 site, maar jullie weten het vaak nog beter.
Inderdaad zoals Puken al zei: freeware van avsim. Bestandsnaam is b767-300_fs2k2.zip
[ Voor 11% gewijzigd door achappey op 24-06-2003 20:00 ]
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Die VU ligt volgens mij iets zuidelijker dan de Bijlmer en de Arena. Ik hoor ze wel eens over Schiphol Tower schreeuwen dat de trauma helikopter er weer langsmoet.....rdluca schreef op 24 June 2003 @ 19:36:
[...]
Landen op de olieplatforms levert idd een diepzeeduik op, maar waar zijn er in de NL2000 nog meer heliports te vinden. Bijv. waar vind ik de VU precies?
Richting A'dam centrum, dwars door het ILS van runway 27.
[ Voor 7% gewijzigd door achappey op 24-06-2003 21:10 ]
Met de nieuwe Catalyst 3.5 drivers die net uitgekomen zijn (http://www.ati.com) is het probleem opgelost !!
[ Voor 3% gewijzigd door Sleepie op 24-06-2003 21:39 ]
Is dan ook eindelijk het A A probleem opgelostSleepie schreef op 24 June 2003 @ 21:39:
Even een update over het vastlopen van de FMC in het DF panel met de Catalyst 3.4 drivers.
Met de nieuwe Catalyst 3.5 drivers die net uitgekomen zijn (http://www.ati.com) is het probleem opgelost !!
anders kan ik weer alles er op nieuw op gaan gooien
omdat ik zo nodig aan zo'n vakantieganger een paar mooie luchtfoto's wilde maken van de skyliners van NY
vertrek vanaf KJFK en geland op KEWR

(deze KJFK is van SIMFLYERS)
zodra ik een vlucht wil beginnen stuitert mijn vliegtuig op de runway (alle airplanes)
waar kan dit aan liggen, ik heb van alles geprobeert maari k kan niet opstijgen
Misschien iets meer gas geven een FLAPS open gooienLeejow(saait) schreef op 24 June 2003 @ 22:59:
Ik heb een probleem met mijn Fs2002
zodra ik een vlucht wil beginnen stuitert mijn vliegtuig op de runway (alle airplanes)
En wel pas bij Vr roteren he
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Damn mensen werk toch eens aan de vleugel textures!!! Die kunnen ook nog wel worden ontwikkeld!

Trouwens, de onderste, daar lijkt het net een Airbus A767 met zo'n neus
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Nou zeg, je hebt gelijk. Die neus van die KLM ziet er zo niet uitND schreef op 24 June 2003 @ 23:33:
[...]
Damn mensen werk toch eens aan de vleugel textures!!! Die kunnen ook nog wel worden ontwikkeld!![]()
![]()
![]()
Trouwens, de onderste, daar lijkt het net een Airbus A767 met zo'n neus![]()

btw, zou PMDG deze ook maken

[ Voor 24% gewijzigd door rdluca op 24-06-2003 23:45 ]
2 oldies
Boeing 377 Statocruiser (GMAX)

OKe er zitten wat foutjes in maar hopelijk komt er snel een update uit
P-38J_Lightning (GMAX)

Voor meer oude jachtvliegers
http://www.kazoku.org/xp-38n/
[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 24-06-2003 23:45 ]
Heb je FSUIPC geinstalleerd, en zo ja, welke versie??Leejow(saait) schreef op 24 juni 2003 @ 22:59:
Ik heb een probleem met mijn Fs2002
Tijd geleden dat ik iemand hier met een turboprop heb zien vliegen. Mooie screensBlackhole schreef op 24 June 2003 @ 17:38:
ZO hier een vluchtje met een Farnair toestel .
[afbeelding]
original toestel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb gelijk een vraagje kan iemand even een Fokker in deze kleuren maken
zo als deze
[afbeelding]
Oja zo als gewoon lijk lag mn A A er weer eens helemaal uit![]()
http://www.gamer.nl/viewdoc/894
enkele nieuwe screenies ook!
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Hehe denk dat ik tussen de twee groepen in zit gezien het feit dat ik geen halve cockpit in m'n kamer heb456 schreef op 25 juni 2003 @ 10:26:
Gamers heeft een preview staan, nog niet eerder gezien:
http://www.gamer.nl/viewdoc/894
enkele nieuwe screenies ook!
Verwijderd

Het moet ergens te veranderen zijn, weet alleen bij god niet waar

beter klikken.Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 11:06:
Heeft iemand hier enig idee waarom ik de ADFs in m`n DF radio stack niet nauwkeurig kan instellen? Kan alleen +100 -100 of +000.5 of -000.5 kan hem dus niet gebruiken omdat ik geen enkele freq in kan stellen![]()
![]()
Kom op, je kan het, niet opgeven he
klik met je muis net onder het te veranderen cijfertjeVerwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 11:29:
[...]
Klik me verdomme rot![]()
Nou ja, probeer het nog wel een keer. Bedankt voor de peptalk
Heb je dat ook in de standaard DF? Anders moet je ff checken of de [RADIOS] sectie uit je aircraft.cfg er wel instaat. Misschien dat het uitmaaktVerwijderd schreef op 25 June 2003 @ 11:06:
Heeft iemand hier enig idee waarom ik de ADFs in m`n DF radio stack niet nauwkeurig kan instellen? Kan alleen +100 -100 of +000.5 of -000.5 kan hem dus niet gebruiken omdat ik geen enkele freq in kan stellen![]()
![]()
Verwijderd
[contact_points] in je aircraft.cfg 4e getal achter point.0=Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 16:22:
ik heb een vliegtuig waar de achterwielen van zweven waar kan ik dit veranderen ?
Tis wel een klote werk, hebbie je main gear goed op de grond, staat je frontgear weer verkeerd. Succes dus
http://www.real1.tk/
En wat vinden jullie er van
[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 25-06-2003 17:37 ]
Verwijderd
Dank je wel.
Nachtvluchtje EHAM-EGLL
Volgens mij heb ik nog niet alle instellingen van mn display helemaal top staan helaas
Ik heb de Lufthansa A340-600 voor je msn: r71luca@msn.comVerwijderd schreef op 25 June 2003 @ 18:00:
Zaterdag a.s ga ik naar de KSFO, met Lufthansa (A340-300) maar nu heb ik al gezocht naar die kist maar op AVSIM kreeg ik alleen maar een heel slecht model met lelijk textures. Simbuild doet het niet meer dus wilde ik vragen of iemand nog een simbuild Lufthansa op zijn HDD heeft staan óf dat iemand nog een link heeft waar ik een goede a340 kan downloaden.
Dank je wel.
@sleepie: zet je navlights eens aan
[ Voor 5% gewijzigd door rdluca op 25-06-2003 18:36 ]
Verwijderd
Groeten uit LPPT, was een zeer winderige approach, maar de KLM crew kennende...........mensen die hun vak beheersen
Verwijderd
De auto-pilot die HUN vak beheerst!Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 19:17:
Zijn er nog mensen naar EHAM geweest?![]()
Groeten uit LPPT, was een zeer winderige approach, maar de KLM crew kennende...........mensen die hun vak beheersen
Whoooooooooooowieeeeehaaaaaaaaaa!!!!!!!
Mn CD3 doet ut weer!!!
YIIEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWW!
ik vond op de cd een miniscuul plaksel restje an plakband, dont now how it get there, maar na flink schoonmaken
YES YES YES!
Zo en nu minimaal aan meuk installeren, maar eerst mn schoolboeken inpakken
Ill see you in the air
Trouwens, op Schiphol dikke lol!
APP komt een bekende tegen
APP : U bent bent...........even kijken...........nummertje 6
KLM:zoveel?
APP : Valt wel mee toch, u zit achter een Fokker 70 die net outbound SPL gaat.
KLM:Fokker 70, das toch zo'n langzame?
APP : Nou, die gaat wel harder als jullie hoor
KLM:oow hmm dacht dat die dingen altijd langzaam gingen
APP : Tis wel een fokker, maar geen slow-fokker
Edit : moehaha, een andere KLM half uurtje later (of dezelfde en dan overgestapt kan ook)
KLM : Hmm met die Fokker70 ging toch wat beter
APP : Ach ja, Nederlandse producten zijn toch goed, op zich
[ Voor 46% gewijzigd door ND863 op 25-06-2003 20:47 ]
Richting LHBP

Mooie plaatjes! Ga ook maar weer eens met de airbus vliegen, heb hem niet voor niets gekochtGilly schreef op 25 June 2003 @ 21:38:
Ook weer wat tijd vrij gemaakt kunnen we het Airbus gehalte hier weer wat opkrikken.
Richting LHBP
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier een vlucht van EHRD naar EDDM

Gelukkig is alles goed gegaan ook al is hij vaak in een STALLgevallen .
Wat ik trouwens vaak met die airbussen heb ..
Verwijderd
Current real flights: 288Verwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 19:17:
Zijn er nog mensen naar EHAM geweest?![]()
Maar, ja wij, Ratel, McFlipp en Nealzie zijn er geweest! De fiets op de trein want Rico zijn Civic was plotseling offline ofzo heb het verhaal niet helemaal begrepen
Na het panoramaterras (PH-BZI 763 KLM nc) Nealzie opgehaald. Toen eerst naar de McDonalds gefietst bij rwy 27 alwaar de vliegtuigen van 09 opstegen. Opgemerkte nieuwtjes: 744ERF KLM, 753 Transavia, best veel nc-tjes en GipsAir toestellen
Vervolgens naar 06 getrapt, nogal stevig turbulent windje dus menig vliegtuig kwam wiebelend/steigerend binnen. De MD-11 van Varig deed een ware samba
Op de terugweg naar het panoramarestaurant een British Midland A320 over het viaduct en een McFlipp die heel de voedselvoorraad van Diergaarde Blijdorp inmiddels al tot zich had genomen
En last but not least: een HAAS op het platform dat zich naar zijn holletje op het stukje gras in het midden sprong
Pics tzt
Kist voor echte mannenBlackhole schreef op 25 June 2003 @ 22:16:
Gelukkig is alles goed gegaan ook al is hij vaak in een STALLgevallen .
Wat ik trouwens vaak met die airbussen heb ..
dat is vaag want een airbus vlieg voor een groot deel zelf .
En voor 20% doet de piloot wat , dus voor echte mannen is het niet .
Dan zou ik eerder gaan voor een DC3 of zo iets.
Of een F16 .
maar een AIrbus nee dat is zeker niet een goed voorbeeld , om te zeggen dat het voor echte mannen is
Laten we het op gebrekkig inzicht van uw kant houdenBlackhole schreef op 25 June 2003 @ 22:35:
[...]
![]()
dat is vaag want een airbus vlieg voor een groot deel zelf .
En voor 20% doet de piloot wat , dus voor echte mannen is het niet .
Dan zou ik eerder gaan voor een DC3 of zo iets.
Of een F16 .
maar een AIrbus nee dat is zeker niet een goed voorbeeld , om te zeggen dat het voor echte mannen is
http://www.shell.com/home...s_12061042.html&FC4=&FC5=-Sander_ schreef op 25 June 2003 @ 22:58:
Even een vraagje; weet iemand wat kerosine op het vliegveld voor de airlines kost?
Kies voor people, price & places (links in menu), en zoek dan verder. het staat op de site, heb het net bekeken
Kies dan Land, Airport, en dan onderin price guide
succes.
je kan het nu nog realistischer maken omdat je alle prijzen voor verschillende airports kunt berekenen. Of gaat dat te ver?
[ Voor 58% gewijzigd door Floppie op 25-06-2003 23:17 ]
"Zoals je ziet, of je nu de allereerste vlucht wil naspelen, met de Douglas DC-3 (een revolutie op het gebied van passagiersvervoer) een rondje wil vliegen of met je 737 van Amsterdam naar New York wil vliegen, alles kan."
lijkt me leuk voor de pax, als je die al hebt naast de extra kerosine tanks.
tja flutreviews, heb er geen ruk aan.456 schreef op 25 June 2003 @ 23:23:
[...]
"Zoals je ziet, of je nu de allereerste vlucht wil naspelen, met de Douglas DC-3 (een revolutie op het gebied van passagiersvervoer) een rondje wil vliegen of met je 737 van Amsterdam naar New York wil vliegen, alles kan."
Nee, ook jammer dat er geen aandacht wordt besteed aan de add-ons. Als je de reacties op de laatste pagina leest (even door de microsoft flames heen lezend), zie je dat de meeste mensen afgaan op standaard scenery. Je zou er eens een pic moeten posten van wat fs2002 al kan (zonder de nieuwe wolken engine).
Ik moet zelf ook wel beetje lachen om de minimale systeem eisen... 450Mhz en 8mb video kaart is wel ERG minimaal lijkt me
Thanks! Gaan we even uitvissenrellehenk schreef op 25 juni 2003 @ 23:13:
[...]
http://www.shell.com/home...s_12061042.html&FC4=&FC5=
Kies voor people, price & places (links in menu), en zoek dan verder. het staat op de site, heb het net bekeken
Kies dan Land, Airport, en dan onderin price guide
succes.
je kan het nu nog realistischer maken omdat je alle prijzen voor verschillende airports kunt berekenen. Of gaat dat te ver?
Per airport is mogelijk trouwens, maar dat komt nog wel.
[ Voor 8% gewijzigd door SanderTje! op 25-06-2003 23:33 ]
Privatair doet het anders best leuk hoor met hun lijndienst in een 737 van EDDL naar KEWR.456 schreef op 25 June 2003 @ 23:23:
[...]
edit:
737-700 welteverstaan....
[ Voor 5% gewijzigd door achappey op 25-06-2003 23:38 ]
Maar dat is een BBJ met AUX-tanks erin. Maar het kan wel iddachappey schreef op 25 juni 2003 @ 23:37:
[...]
Privatair doet het anders best leuk hoor met hun lijndienst in een 737 van EDDL naar KEWR.
edit:
737-700 welteverstaan....
Klopt. Volgens mij is het 'vroeger' ook al gedaan, met een voorloper van de bbj. (maar de bbj zit niet in fs standaardrellehenk schreef op 25 juni 2003 @ 23:40:
[...]
Maar dat is een BBJ met AUX-tanks erin. Maar het kan wel idd
Het schijnt dat zelfs de concorde de overkant haalt met zijn kerosine verslindende motoren.
BTW: ik las in de metro vanmorgen dat ook BA ze per vandaag aan de kant heeft gezet
Dat zou toch pas na de zomer zijn?
De review is niet echt bijster spannend. Mja, hij is dan ook niet door en voor hardcore simmers gemaakt...
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Wanneer gaan ze nou een keer de fmc ook in de standaart versie stoppen zodat je er geen df pic of wat dan ook moet kopen? Of is dat weer te veel werk voor ms
Verwijderd
Ziet FS2004Qylos schreef op 26 juni 2003 @ 09:21:
[...]
Wanneer gaan ze nou een keer de fmc ook in de standaart versie stoppen zodat je er geen df pic of wat dan ook moet kopen? Of is dat weer te veel werk voor ms
Never mind. Het is alleen maar een GPS.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 10:26 ]
Ow, sorry. Ik was 'm nog niet eerder tegengekomen en kijk toch regelmatig in deze topics. Maar ik heb ze inderdaad niet alle 54 volledig doorgekeken nee.Jochem schreef op 26 June 2003 @ 10:49:
AAAAAAAAAAAAAAARGH als ik nog 1 keer die foto zie. Dat is geloof ik al de 10e keer in een half jaar. Je wordt er mee om de oren geslagen. Maar goed dat kun je ook niet weten natuurlijk, geniet van de foto.
Verwijderd
Het is in ieder geval goed duidelijk dat de beste man voor Phillips werkt... :D:D:DJochem schreef op 26 juni 2003 @ 10:49:
AAAAAAAAAAAAAAARGH als ik nog 1 keer die foto zie. Dat is geloof ik al de 10e keer in een half jaar. Je wordt er mee om de oren geslagen. Maar goed dat kun je ook niet weten natuurlijk, geniet van de foto.
'Let's make things better'Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 11:58:
[...]
Het is in ieder geval goed duidelijk dat de beste man voor Phillips werkt... :D:D:D
...
Laten we betere dingen maken ... DOE DAT DAN OOK!
Maar dat wil niets zeggen hoor, die kalenders deelden ze op gegeven moment ook al uit bij de afhaal chinees
Verwijderd
Maar zijn schermen zijn ook Phillips...456 schreef op 26 juni 2003 @ 15:30:
[...]
'Let's make things better'
...
Laten we betere dingen maken ... DOE DAT DAN OOK!
Maar dat wil niets zeggen hoor, die kalenders deelden ze op gegeven moment ook al uit bij de afhaal chinees
Oeps, inderdaad. Ik had al gekeken of ik ergens het logo erop zag staan. Maar nu ik beter naar het model kijk, zie ik idd Philips monitoren (we hadden ze ook op het werk).
Kent iemand/speelt iemand het online airline simulation spel : http://airlinesim.4players.de/industry.php?
Dit is echter de enige engelse site, de rest ist im Deutsch. Jammer, want de site heeft een hoop potentie. Maar er staan mij teveel duitse termen in, die me niets zeggen, en het me het spelen niet plezieren.
Zijn er meer van dit soort sites?
Verwijderd
Gelukkig is mijn duits niet zo goed, dus snap ik er niets van...
Maar ik denk dat als je een paar keer een beetje kijkt en klikt, dat het beter blijft hangen dan bijvoorbeeld AIR ATTACK...
Die hebben een prachtige engelse site, alleen het spel zelf is in het KOREAANS...
Alleen er ik was bijna niet levend op EHEH aan gekomen , omdat ik bijna op de TD een Cessna aan mn wiel had hangen
Omdat meneer even de baan over wilde steken voor dat ik er aan kwam

Mooie plaatjes maar euhh TD (=Top of Descent) is nogal een verwarrende termBlackhole schreef op 26 June 2003 @ 19:05:
Zo even een kleine vlucht met een DC-9 van EHRD naar EHEH .
Alleen er ik was bijna niet levend op EHEH aan gekomen , omdat ik bijna op de TD een Cessna aan mn wiel had hangen![]()
Omdat meneer even de baan over wilde steken voor dat ik er aan kwam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jullie bieden me wel een hoop inspiratie hoor, dit zet me weer aan om weer eens een fokkertje te pakken
hm eerst vond ik dat panel er niet zo heel speciaal uitzien maar dit ziet er toch wel lekker uit
Ben bang dat er dan bijna geen ADD-ON meer werkt
Ach zal wel meevallen. 1 nadeel is wel dat het met de afcads anders zit dus nog even wachten op lee swordy
En wat mij betreft blijft het in 1 topic is wel zo makkelijk
cool
waar heb je dat shot vandaan? Ben hem niet tegengekomen op het forum of de website. Of ik ben kippig
[ Voor 62% gewijzigd door Maxow op 26-06-2003 22:20 ]
Kippig, nee hoor.rellehenk schreef op 26 June 2003 @ 22:18:
[...]
cool
waar heb je dat shot vandaan? Ben hem niet tegengekomen op het forum of de website. Of ik ben kippig
Iemand stuurde hem, maar zal alles delen hoor
Legaal gezien ook een onwaarheid en illegale zaken worden hier niet behandeld, dus ....Maxow schreef op 26 June 2003 @ 22:19:
FS2004 is gereleased (ik weet niet of het al eerder is gezegd, maar volgens mij niet)
[ Voor 32% gewijzigd door Ensinker op 26-06-2003 22:22 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Zo. dat ziet er ook weer fleurig uit!
Misschien zal ik eens beginnen met painten van planes, en begin ik hiermee! (niet zo moeilijk beginnen he
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
hee, die zag ik vandaag op Schiphol staan. Saaie kleurtjes inderdaad.456 schreef op 26 June 2003 @ 23:12:
http://www.planepictures.net/netshow.cgi?114000
Zo. dat ziet er ook weer fleurig uit!
Misschien zal ik eens beginnen met painten van planes, en begin ik hiermee! (niet zo moeilijk beginnen he)
Heb ook nog de koninklijke Fokker 70 gezien
Ben helemaal rond Schiphol gefietst. Erg leuke fietstocht en het was echt superweer. Alleen jammer dat mijn metgezel telkens een lekke band had
Verwijderd

Zoals jullie zien, weer geen pics van de laatste vliegende meters... ik krijg het maar niet voor elkaar om dat ding lekker op zichzelf te laten aanvliegen, zodat ik wat pica's kan schieten met mn Rapidshot Camera
TD is touch downMcFlipp schreef op 26 June 2003 @ 20:10:
[...]
Mooie plaatjes maar euhh TD (=Top of Descent) is nogal een verwarrende term
Jullie bieden me wel een hoop inspiratie hoor, dit zet me weer aan om weer eens een fokkertje te pakken
Maar wie heeft gisteren Hart van Nederland gezien ?
Ik wil even weten hoe die plane hete die ze bij de Aviodome hebben aan gekocht .
Dan heb ik het over die staal jager met V staart.
Kan even niet op de naam komen
[ Voor 27% gewijzigd door ravw op 27-06-2003 08:18 ]
In het vak word met TD top of decent bedoelt. Dit is dus het punt waar het vliegtuig gaat dalenBlackhole schreef op 27 June 2003 @ 08:03:
[...]
TD is touch down
Maar wie heeft gisteren Hart van Nederland gezien ?
Ik wil even weten hoe die plane hete die ze bij de Aviodome hebben aan gekocht .
Dan heb ik het over die staal jager met V staart.
Kan even niet op de naam komen
Vandaar een beetje verwaring
Dat is inderdaad een verwarring danThe_FrankO schreef op 27 June 2003 @ 10:29:
[...]
In het vak word met TD top of decent bedoelt. Dit is dus het punt waar het vliegtuig gaat dalen
Vandaar een beetje verwaring
Zal het volgende keer niet meer afkorten zo dan
Maar ik weet nu wel hoe dat ding heet die ze bij het Aviodome hebben gekocht
Fouga CM170 Magister

PS hier is ook een mooie GMAX model van dit vliegtuig aftehalen vanaf AVSIM
Ik ga hem zekers teweten kopenQylos schreef op 27 June 2003 @ 10:31:
Wie gaat fs2004 kopen? Ik heb fs2002 wel gekocht en dat is niet zo lang geleden dus ik ben niet van plan fs2004 te kopen omdat er te weinig verschil is. Fs2002 heb ik wel gekocht, dat was wel een verschil met fs98
Al is het alleen maar al om mn verzameling helemaal goed te houden
[ Voor 27% gewijzigd door ravw op 27-06-2003 10:39 ]
aber sicher,456 schreef op 26 juni 2003 @ 16:27:
[...]
Oeps, inderdaad. Ik had al gekeken of ik ergens het logo erop zag staan. Maar nu ik beter naar het model kijk, zie ik idd Philips monitoren (we hadden ze ook op het werk).
Kent iemand/speelt iemand het online airline simulation spel : http://airlinesim.4players.de/industry.php?
Dit is echter de enige engelse site, de rest ist im Deutsch. Jammer, want de site heeft een hoop potentie. Maar er staan mij teveel duitse termen in, die me niets zeggen, en het me het spelen niet plezieren.
Zijn er meer van dit soort sites?
Is erg leuk, erg verslavend ook. Heb erg vaak contact met een gast die het ook doet, en dat maakt het nog leuker, tacktieken uitwisselen enzo
Huishoudelijke mededeling:
Voor de paar die het niet begrijpen, dit gaat over FS2002, voor FS2004 kun je beter in Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight zijn.
Is dit al met een MOD overlegd , want ik vind het het wel een beetje te vlug gaan .White Dust schreef op 27 June 2003 @ 10:53:
<blockquote><font size=1 color=red>Huishoudelijke mededeling:</font><hr size=1><font color=blue size=1>Voor de paar die het niet begrijpen, dit gaat over FS2002, voor FS2004 kun je beter in Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight zijn.</font><hr size=1></blockquote>
Want ik denk dat we beter gewoon FS2002 in FS2004 moeten verandere ,
omdat FS2004 veel updates en vragen blijft houden die ook nog betrekking kan hebben op FS2002 .
Zo als de DL sites en zo
Maar oke dat is mijn mening , die we nu ook hebben .
hier nog wat foto's van die Fouga CM170 Magister

Alleen dit ding heeft 1 nadeel
Dus als iemand dat even wil FIXEN
Hier heb je de AIRCRAFT,CFG
[fltsim.0]
JABIndex=1
title=FOUGA FM-21 Finnish Air Force
sim=FOUGA CM170
model=faf
panel=FM-21
sound=
texture=fm21
checklists=
kb_checklists=Fouga CM170_check
kb_reference=Fouga CM170_ref
atc_id_enable=0
atc_id=
atc_airline=Pori
atc_flight_number=FM21
ui_manufacturer=Aérospatiale
ui_type=Fouga CM170 Magister
ui_variation=FM-21 Finnish Air Force
editable=0
visual_damage=1
description=FOUGA CM170 MAGISTER FM-21\nDesign by KARI VIRTANEN and MIKKO MALINIEMI\nPanels by Brahim Rhoul\nSounds by Mike Hambly
[fltsim.1]
JABIndex=2
title=FOUGA OH-FMM
sim=FOUGA CM170
model=civillian
panel=OH-FMM
sound=
texture=fmm
checklists=
atc_id_enable=0
atc_id=
atc_airline=Pori
atc_flight_number=OHFMM
ui_variation=OH-FMM Former Finnish Air Force FM-51
editable=0
visual_damage=1
description=FOUGA CM170 MAGISTER OH-FMM\nDesign by KARI VIRTANEN and MIKKO MALINIEMI\nPanels by Brahim Rhoul\nSounds by Mike Hambly
[fltsim.2]
JABIndex=3
title=FOUGA OH-FMA
sim=FOUGA CM170
model=civillian
panel=OH-FMA
sound=
texture=fma
checklists=
atc_id_enable=0
atc_id=
atc_airline=Pori
atc_flight_number=OHFMA
ui_variation=OH-FMA Former Finnish Air Force FM-37
editable=0
visual_damage=1
description=FOUGA CM170 MAGISTER OH-FMA\nDesign by KARI VIRTANEN and MIKKO MALINIEMI\nPanels by Brahim Rhoul\nSounds by Mike Hambly
[fltsim.3]
JABIndex=4
title=FOUGA FM-38 Finnish Air Force
sim=FOUGA CM170
model=faf
panel=FM-38
sound=
texture=fm38
checklists=
atc_id_enable=0
atc_id=
atc_airline=Pori
atc_flight_number=FM38
ui_variation=FM-38 Finnish Air Force Special Edition
editable=0
visual_damage=1
description=FOUGA CM170 MAGISTER FM-38\nDesign by KARI VIRTANEN and MIKKO MALINIEMI\nPanels by Brahim Rhoul\nSounds by Mike Hambly
[LIGHTS]
//Types: 1=beacon, 2=strobe, 3=navigation, 4=cockpit, 5=landing
light.0=3, 2.22, -19.15, 0.00, fx_navred
light.1=3, 2.22, 19.15, 0.00, fx_navgre
light.2=3, -16.66, 0.00, 0.00, fx_navwhi
light.3=4, 9.50, 0.00, 1.00, fx_vclight
[General]
atc_type=Aérospatiale
atc_model=Fouga
performance=Length: 10,06 m (33 ft)\nWing span: 12.15 m (39.9 ft)\nWeight: 2965 kg (6535 lbs)\nPower: 2x 400 kp (2x 880 lb)\nCeiling: 11000 m (36000 ft)\nRange: 1080 km (575 nm)\nSpeed: 715 km\/h (380 kts)\nDesign for FS2002: KARI VIRTANEN and MIKKO MALINIEMI\nDate: 2002-04-30\n\n
[SMOKESYSTEM]
smoke.1=0.00, -2.00, 19.00, fx_fouga_white
smoke.2=0.00, -2.00, -19.00, fx_fouga_white
[EFFECTS]
wake=fx_wake
water=fx_spray
dirt=fx_tchdrt
concrete=fx_sparks
touchdown=fx_tchdwn_s, 1
[WEIGHT_AND_BALANCE]
reference_datum_position=0.000000,0.000000,0.000000
empty_weight_CG_position=0.000000,0.000000,0.000000
max_number_of_stations=50
station_load.0=0.000000,0.000000,0.000000,0.000000
empty_weight=5259.000000
empty_weight_roll_MOI=20460.000000
empty_weight_pitch_MOI=40518.000000
empty_weight_yaw_MOI=34952.000000
empty_weight_coupled_MOI=1300.000000
max_gross_weight= 6974.200
[fuel]
LeftMain=0.000000,-0.833333,-0.500000,96.000000,0.000000
LeftAux=0.000000,-18.750000,-0.250000,32.000000,0.000000
RightMain=0.000000,0.833333,-0.500000,96.000000,0.000000
RightAux=0.000000,18.750000,-0.250000,32.000000,0.000000
fuel_type=2.000000
number_of_tank_selectors=1
[flight_tuning]
cruise_lift_scalar=1.0
parasite_drag_scalar=0.65
induced_drag_scalar=0.3
elevator_effectiveness=0.5
aileron_effectiveness=2.5
rudder_effectiveness=0.5
pitch_stability=1.0
roll_stability=1.0
yaw_stability=1.0
elevator_trim_effectiveness=1.0
aileron_trim_effectiveness=1.0
rudder_trim_effectiveness=1.0
[airplane_geometry]
wing_area=282.000000
wing_span=41.666667
wing_root_chord=6.750000
wing_dihedral=0.000000
wing_incidence=-0.494385
wing_twist=-1.999512
oswald_efficiency_factor=0.915798
wing_winglets_flag=0
wing_sweep=0.000000
wing_pos_apex_lon=0.019170
wing_pos_apex_vert=0.000000
htail_area=54.000000
htail_span=14.666667
htail_pos_lon=-20.250000
htail_pos_vert=0.000000
htail_incidence=0.000000
htail_sweep=0.000000
vtail_area=37.000000
vtail_span=6.935416
vtail_sweep=0.000000
vtail_pos_lon=-18.833333
vtail_pos_vert=5.833333
elevator_area=13.500000
aileron_area=11.240000
rudder_area=6.290000
elevator_up_limit=27.501974
elevator_down_limit=20.626481
aileron_up_limit=19.480565
aileron_down_limit=14.896903
rudder_limit=23.491270
elevator_trim_limit=19.480565
spoiler_limit=59.988681
spoilerons_available=0
aileron_to_spoileron_gain=0.000000
min_ailerons_for_spoilerons=0.000000
min_flaps_for_spoilerons=0.000000
//0 Class
//1 Longitudinal Position (feet)
//2 Lateral Position (feet)
//3 Vertical Position (feet)
//4 Impact Damage Threshold (Feet Per Minute)
//5 Brake Map (0=None, 1=Left, 2=Right)
//6 Wheel Radius (feet)
//7 Steer Angle (degrees)
//8 Static Compression (feet) (0 if rigid)
//9 Max/Static Compression Ratio
//10 Damping Ratio (0=Undamped, 1=Critically Damped)
//11 Extension Time (seconds)
//12 Retraction Time (seconds)
//13 Sound Type
//14 Operational speed limit
//15 Damage speed
[contact_points]
point.0=1.000000,14.333333,0.000000,-2.550000,36000.000000,0.000000,0.548348,0.000000,0.039009,14.500000,4.200901,3.500000,3.500000,0.000000,200.000000,220.000000
point.1=1.000000,-0.333333,-6.166667,-3.400000,35000.000000,1.000000,0.548348,0.000000,0.529007,2.500000,0.965665,4.200000,3.800000,2.000000,200.000000,220.000000
point.2=1.000000,-0.333333,6.166667,-3.400000,35000.000000,2.000000,0.548348,0.000000,0.529007,2.500000,0.965665,3.800000,4.200000,3.000000,200.000000,220.000000
point.3=2.000000,-1.250000,-20.000000,-0.600000,1574.803150,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,5.000000,0.000000,0.000000
point.4=2.000000,-1.250000,20.000000,-0.600000,1574.803150,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,6.000000,0.000000,0.000000
point.5=2.000000,-13.500000,0.000000,-1.200000,1574.803150,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,9.000000,0.000000,0.000000
point.6=2.000000,10.000000,0.000000,-1.600000,1574.803150,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,4.000000,0.000000,0.000000
point.7=2,-13.500000,0.000000,5.700000, 1574.8, 0, 0.000, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 7, 0.0, 0.0
point.8=2,-1.250000,0.000000,-1.900000, 1574.8, 0, 0.000, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 8, 0.0, 0.0
static_pitch=-1.321973
static_cg_height=2.860616
[Flaps.0]
type=1
span-outboard=0.500000
extending-time=3.000000
damaging-speed=230
blowout-speed=250
system_type=0
lift_scalar= 1.000
drag_scalar= 1.000
pitch_scalar= 0.000
flaps-position.0=0.000000,0.000000
flaps-position.1=19.996227,0.000000
flaps-position.2=39.992454,0.000000
[GeneralEngineData]
engine_type=1
Engine.0=-4.166667,-0.833333,0.000000
Engine.1=-4.166667,0.833333,0.000000
fuel_flow_scalar=1.400000
[TurbineEngineData]
fuel_flow_gain=0.002500
inlet_area=4.289500
rated_N2_rpm=29920.000000
static_thrust=1680.000000
afterburner_available=0
reverser_available=0
[jet_engine]
thrust_scalar=1.0
[Reference Speeds]
flaps_up_stall_speed=97.000000
full_flaps_stall_speed=77.600000
cruise_speed=294.192288
[keyboard_response]
elevator=150.000000,250.000000
aileron=150.000000,250.000000
rudder=150.000000,250.000000
[Views]
eyepoint=7.700000,0.000000,2.300000
[autopilot]
autopilot_available=0
flight_director_available=0
default_vertical_speed=0.000000
autothrottle_available=0
autothrottle_arming_required=0
autothrottle_takeoff_ga=0
autothrottle_max_rpm=0.000000
pitch_takeoff_ga=0.000000
[Radios]
// Radio Type=available, standby frequency, has glide slope
Audio.1=1
Com.1=1, 0
Com.2=1, 0
Nav.1 =1, 1, 1
Nav.2 =1, 1, 0
Adf.1=1
Transponder.1=1
Marker.1=1
[direction_indicators]
//1 Type: 0=None, 1=Vacuum Gyro, 2=Electric Gyro, 3=Electro-Mag Slaved Compass, 4=Slaved to another
//2 Indicator number of slaving indicator if Type=4
direction_indicator.0=1,0
[forcefeedback]
gear_bump_nose_magnitude=6000 ; 0 - 10000
gear_bump_nose_direction=18000 ; 0 - 35999 degrees
gear_bump_nose_duration=250000 ; in microseconds
gear_bump_left_magnitude=6000 ; 0 - 10000
gear_bump_left_direction=35500 ; 0 - 35999 degrees
gear_bump_left_duration=250000 ; in microseconds
gear_bump_right_magnitude=6000 ; 0 - 10000
gear_bump_right_direction=00500 ; 0 - 35999 degrees
gear_bump_right_duration=250000 ; in microseconds
ground_bumps_magnitude1=3250 ; 0 - 10000
ground_bumps_angle1=8900 ; 0 - 35999 degrees
ground_bumps_intercept1=5.0
ground_bumps_slope1=0.48
ground_bumps_magnitude2=750 ; 0 - 10000
ground_bumps_angle2=9100 ; 0 - 35999 degrees
ground_bumps_intercept2=0.075
ground_bumps_slope2=1.0
crash_magnitude1=10000 ; 0 - 10000
crash_direction1=01000 ; 0 - 35999 degrees
crash_magnitude2=10000 ; 0 - 10000
crash_direction2=9000 ; 0 - 35999 degrees
crash_period2=75000 ; in microseconds
crash_duration2=2500000 ; in microseconds
Vind ik niet. Meeste mensen hier (zoals ik) komen hier op GoT alleen maar voor het FS topic.White Dust schreef op 27 June 2003 @ 10:53:
<blockquote><font size=1 color=red>Huishoudelijke mededeling:</font><hr size=1><font color=blue size=1>Voor de paar die het niet begrijpen, dit gaat over FS2002, voor FS2004 kun je beter in Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight zijn.</font><hr size=1></blockquote>
Beetje irr om dat elke keer van topic heen en weer teklikken

En als het dan zo nodig in een appart topic moet verander dan de topic titel

Dit topic is gesloten.