BBned, 1 mbit upload

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.641 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MagicTempest schreef op 31 July 2003 @ 10:21:
De gdmt specificatie is 8064Kbits down 768 kbits up. Maar er zijn wel gevallen bekend waarbij er hoger werd gesynct met de upstream, maar de kans dat je op 1024 gaat syncen is vrij klein. je moet meer gaan denken tussen de 768 en de 900.
Zoals ik ook al eerder heb gemeld in dit forum :o :

quote:

Yeps, ik heb een BBned testlijn, en ik moet zeggen dat het erg lekker werkt; ik train op 8064Kbit down en tussen de 992 en 1024Kbit up . Met een Copperjet 810 that is. Ik zit ongeveer 2,3 KM van de drukste BBned centrale.
Ik kan jullie echter niets vertellen over de invoertermijnen, want daar weet ik niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IPv6 Wat zou dat aan jouw probleem verhelpen denk je zelf?
Het ligt aan een zwakheid in de IP standaard (ja ok niet direct). Ipv6 belooft minder overhead en meer efficientie. Wat zou dat aan mijn probleem verhelpen denk jij zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:34

Wokschotel

Op 6 wielen

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 13:54:
[...]

Het ligt aan een zwakheid in de IP standaard (ja ok niet direct). Ipv6 belooft minder overhead en meer efficientie. Wat zou dat aan mijn probleem verhelpen denk jij zelf ?
Het zal wel iets schelen, maar ik zou er geen grote wonderen van verwachten. Je deed het overkomen als een groot probleem waarvoor IPv6 wel dé oplossing voor zou zijn, maar je zegt zelf al dat het weinig zal schelen ;)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah sorry als ik per ongeluk over liet komen dat dat enkel de oplossing was.

Mogelijk zal het toch een groter effect hebben dan je dacht, want misschien kunnen ze die vele ACK's overbodig maken of bundelen ofzo ?

Kzal het niet weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 11:14:
[...]

Zoals ik ook al eerder heb gemeld in dit forum :o :

quote:

Yeps, ik heb een BBned testlijn, en ik moet zeggen dat het erg lekker werkt; ik train op 8064Kbit down en tussen de 992 en 1024Kbit up . Met een Copperjet 810 that is. Ik zit ongeveer 2,3 KM van de drukste BBned centrale.
Ik kan jullie echter niets vertellen over de invoertermijnen, want daar weet ik niets van.
dit zal nu waarschijnlijk nog zijn, mischien omdat ze er maar 1 testpersoon per centrale hebben. Na alles 1024 te hebben komt denk ook de overboekingsfactor (1:25) om de hoek kijken, zal het denk toch gaan dalen. Maar als het zo blijft, ben ik een nog meer happy MAXX gebruiker

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 14:27

IvoB

Prutst er rustig op los

Vanuit de Cistron Nieuwsgroep bericht de Directeur van Cistron het Volgende:

"De aanpassingen aan het systeem om de 2Mb en 2-8Mb Economy diensten
met een unlimited upstream profiel te kunnen leveren zullen 2 weken na
de introductie van de nieuwe diensten gereed zijn.
Naar verwachting is dat dus vanaf vrijdag 22 augustus 2003.
Vanaf dat moment worden alle Economy lijnen die besteld worden als
2Mb/512 en 2-8Mb/512 geleverd met een unlimited upstream.

Wilt u bestaande orders upgraden, dan dient u dit te doen middels een
modify order naar dezelfde snelheid. "

Dus nieuwe orders krijgen vanaf 22 augustus dus vanzelf de maximale upload, voor bestaande lijnen moet de provider dus een aanvraag doen voor de hogere snelheid (per lijn) bij BBned. (correct me if wrong) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siliakus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33
Nee, volgens mij zegt hij helemaal niets over bestaande lijnen. Alleen over lijnen die nog geleverd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle lijnen zullen met een batch geupgraded gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:13

rally

Deyterra Consultancy

@Hellejoep:
Weet je dan wellicht ook wanneer deze upgrade gaat plaatsvinden?
Ik snap ook wel dat het in augustus is, maar gaat dat op 22 augusts plaatsvinden of nog (hopelijk ver :P ) daarvoor?
Net als iedereen zou ik erg blij zijn met een wat hogere upstream. Kunnen er nog meer mensen op mijn RTCW servertje spelen :)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

rally schreef op 04 August 2003 @ 11:14:
maar gaat dat op 22 augusts plaatsvinden of nog (hopelijk ver :P ) daarvoor?
Ervoor is uitgesloten. BBNed accepteert simpelweg niets voor die tijd. En alles in 'een grote batch' gaat een hoop klikwerk worden voor de desbetreffende ISP omdat iedere lijn op zich gemuteerd moet worden. Lam handje en drie muizen verslijten, tenzij je gezegend bent met 85 klanten.

[ Voor 31% gewijzigd door burne op 04-08-2003 13:02 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rally schreef op 04 August 2003 @ 11:14:
@Hellejoep:
Weet je dan wellicht ook wanneer deze upgrade gaat plaatsvinden?
Ik snap ook wel dat het in augustus is, maar gaat dat op 22 augusts plaatsvinden of nog (hopelijk ver :P ) daarvoor?
Net als iedereen zou ik erg blij zijn met een wat hogere upstream. Kunnen er nog meer mensen op mijn RTCW servertje spelen :)
Ik ga ervanuit dat de upgrade verhoging met een scriptje gedaan gaat worden; ik weet dit niet zeker. Maar zo werkte het ook bij de vorige profielverandering met de verdubbeling van de upstream voor de 512Kbit en 1Mbit verbindingen.
Geen lamme muisarmen derhalve voor de ISP's. :+
Het gaat pas na 22 Augustus plaatsvinden, daarvan ben ik 99% zeker.
Maar het is zekers het wachten waard; kijk maar naar mijn vorige posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 13:53:
[...]

Ik ga ervanuit dat de upgrade verhoging met een scriptje gedaan gaat worden; ik weet dit niet zeker. Maar zo werkte het ook bij de vorige profielverandering met de verdubbeling van de upstream voor de 512Kbit en 1Mbit verbindingen.
Geen lamme muisarmen derhalve voor de ISP's. :+
Het gaat pas na 22 Augustus plaatsvinden, daarvan ben ik 99% zeker.
Maar het is zekers het wachten waard; kijk maar naar mijn vorige posts.
Waarom dacht je dat ik zo ongeduldig ben :P
Het enige waar ik me een klein beetje zorgen om maak is dat ik een ISDN lijn heb en daar schijnt de maximale upstream een stuk lager te liggen dan via Analoog :(
Ach... we wachten met z'n allen rustig af en dan zie ik wel hoeveel upstream ik over hou. Iedere Kb is weer mooi meegenomen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Kleine update. Dit komt van het forum van Eweka (en nu maar hopen dat Wijnand niet weer in de problemen komt ;) )

Posted: Aug 3 2003, 08:22 PM
--------------------------------------
Dan maar zelf wat posten,

Eind deze maand is de verwachte begin datum van de 1mbit upload die BBNED gaat aanbieden aan zijn klanten,
Hierdoor kunnen de premium members van Eweka dus naar 1mbit vanaf het einde van deze maand.
Hopende jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Posted: Aug 6 2003, 11:33 AM
--------------------------------------
Inderdaad voor eind deze maand schijnt BBNED gereed te zijn.

Groet ,

Wijnand

Wellicht dat dit het wachten ietswat dragelijker maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Eergisteren gebeurde er iets vreemds met m'n verbinding. Ik was een CnC: Renegade server aan het hosten, en het serverprogrammaatje gaf perfect aan 512kbits upload.

Opeens vloog m'n hele server uit de lucht en startte het programmaatje zichzelf opnieuw op. Het testte de upload weer en gaf aan 1Mbit upload. :? Ik vond dit nogal vreemd omdat het serverprogje heel erg nauwkeurig is. Maar het leek er inderdaad op dat het 1Mb was aangezien ik meer mensen zonder lag kon hosten. :D

Een paar minuten later gebeurde echter precies hetzelfde weer en gaf-ie na herstart weer 512Kbits aan. :/

Iemand enig idee hoe dit zo ineens kon gebeuren? Was m'n provider (SurfsnelADSL/InterNLnet) misschien aan het testen? :?

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me zeer stug; het kan wel, maar dan zou BBned aan het testen zijn, en volgens mij lopen die testen niet op lijnen van eindgebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
CJ schreef op 07 August 2003 @ 12:07:
Eergisteren gebeurde er iets vreemds met m'n verbinding. Ik was een CnC: Renegade server aan het hosten, en het serverprogrammaatje gaf perfect aan 512kbits upload.

Opeens vloog m'n hele server uit de lucht en startte het programmaatje zichzelf opnieuw op. Het testte de upload weer en gaf aan 1Mbit upload. :? Ik vond dit nogal vreemd omdat het serverprogje heel erg nauwkeurig is. Maar het leek er inderdaad op dat het 1Mb was aangezien ik meer mensen zonder lag kon hosten. :D

Een paar minuten later gebeurde echter precies hetzelfde weer en gaf-ie na herstart weer 512Kbits aan. :/

Iemand enig idee hoe dit zo ineens kon gebeuren? Was m'n provider (SurfsnelADSL/InterNLnet) misschien aan het testen? :?
Foutje van de zaak :+

Maar ik denk dat het gewoon foutje was, want bbned is idd aan het testen
Alleen ff verkeerde lijn te pakke, kwammem ze voor jouw helaas meteen achter :P

Iemand al nieuws ?
Datums enzo :)

[ Voor 3% gewijzigd door Weezer-DC op 15-08-2003 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weezer-DC schreef op 15 August 2003 @ 00:56:
[...]

Foutje van de zaak :+

Maar ik denk dat het gewoon foutje was, want bbned is idd aan het testen
Alleen ff verkeerde lijn te pakke, kwammem ze voor jouw helaas meteen achter :P

Iemand al nieuws ?
Datums enzo :)
Ik zou maar uitgaan van 22 Augustus. :9 :9
Dat is mijn beste Gok! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

:9~ Nog maar 1 weekje geduld :9~

En nu maar hopen dat die upstream niet gaat tegenvallen ;)

(Kan me nog herinneren dat een (behoorlijk) aantal jaar geleden ik stond te juichen dat ik mijn 14k4 modem had vervangen door een 28k8... nu zit ik te zeuren dat mijn upstream van 512kb "zo langzaam is" >:) LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rally schreef op 15 August 2003 @ 13:59:
:9~ Nog maar 1 weekje geduld :9~

En nu maar hopen dat die upstream niet gaat tegenvallen ;)

(Kan me nog herinneren dat een (behoorlijk) aantal jaar geleden ik stond te juichen dat ik mijn 14k4 modem had vervangen door een 28k8... nu zit ik te zeuren dat mijn upstream van 512kb "zo langzaam is" >:) LOL
Ik kan je rustig vertellen dat het echt top werkt; we zaten via MSN6 te chatten (webcam) 2x testlijn; beeld was vloeiend en geluid ook perfect! :9 :D
Verder merk je het ook in het surfen, nog veel relaxter, en grote mailtjes versturen werkt ook als een dolle! :*)
En andere mensen zijn ook erg blij; de FTP server!
Al met al, een toppertje! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:29
CJ schreef op 07 August 2003 @ 12:07:

euh heel erg naukeurig?? ik heb dit spel ook een tijdje online gespeeld toen het net uitwas, en ik kan me nog herinneren dat als ik mijn lijn liet testen (adsl basic) hij de ene keer 1 mbit up aan gaf, toen weer 2 mbit, dan weer 512, was geen touw aan vast te knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:25

Sa1

zal dan hetzelfde zijn geweest dat soms ineens m''n vnc overschakeld naar 32bits kleur, en als je dan bij connection info gaat kijken staat er ook dat ik een 1000kbit/sec verbinding heb...

een tijdje later is het weer gewoon 400 tot 500kbit / sec...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
salvador4 schreef op 15 August 2003 @ 14:45:
[...]

euh heel erg naukeurig?? ik heb dit spel ook een tijdje online gespeeld toen het net uitwas, en ik kan me nog herinneren dat als ik mijn lijn liet testen (adsl basic) hij de ene keer 1 mbit up aan gaf, toen weer 2 mbit, dan weer 512, was geen touw aan vast te knopen.
Even wat duidelijk maken.

Ik gebruikte niet de game zelf om een server op te starten. Als je in de Renegade game zelf de auto-detect gebruikt, dan krijg je inderdaad hele rare fluctuaties. Heb daar zelfs wel eens > 4 MB gehad volgens de tester. (had ik dat maar :) )

Ik gebruik dus de dedicated server software "Renegade FDS", waarvoor je de game niet eens geinstalleerd hoeft te hebben. De upload speedtester is in de FDS een heel stuk nauwkeuriger dan de ingame tester zelf.

[ Voor 8% gewijzigd door CJ op 16-08-2003 10:12 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntslash
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 13:49:
[...]

Ik zou maar uitgaan van 22 Augustus. :9 :9
Dat is mijn beste Gok! :*)
Ik heb het hele topic niet doorgelezen. Maar begrijp ik goed dat het 2048/512 abbo van Demon hier ook onder valt?
Dat zou betekenen dat ik na 22 augustus waarschijnlijk ook 1mbit upload heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

xxplosiefje schreef op 16 August 2003 @ 13:21:
[...]

Ik heb het hele topic niet doorgelezen. Maar begrijp ik goed dat het 2048/512 abbo van Demon hier ook onder valt?
Dat zou betekenen dat ik na 22 augustus waarschijnlijk ook 1mbit upload heb :)
Als je niet zo lui had geweest ;) en wel eerst het topic had doorgelezen :X , dan had je gezien dat dit inderdaad geld voor alle 2048 verbindingen en hoger)

Nog maar 6 nachtjes slapen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntslash
  • Niet online
rally schreef op 16 augustus 2003 @ 14:01:
[...]

Als je niet zo lui had geweest ;) en wel eerst het topic had doorgelezen :X , dan had je gezien dat dit inderdaad geld voor alle 2048 verbindingen en hoger)

Nog maar 6 nachtjes slapen 8)
Thnx..
Btw.. ik heb nu al 2 weken vakantie.. zal wel zwaar worden maandag op het werk :( heh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

vrijdag .. oeoeoeo.. kan bijna niet wachten, maar geloof nooit dat ze heel nederland in 1 x overzetten...

en met mijn geluk zal het dus nog wel een paar week duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntslash
  • Niet online
xxplosiefje schreef op 17 augustus 2003 @ 15:47:
Heb een mailtje gestuurd naar Demon (mijn provider) om eens te kijken wat zij er van zeggen..

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
> Op diverse fora heb ik vernomen dat er mogelijk een upstream verhoging
> komt (volgens geruchten eind augustus)
> 
> Mijn huidige abbonement zou dan een upstream krijgen van 1 mbit.
> 
> Nu klinkt dit allemaal zeker intressant maar ik vroeg mij af in hoeverre
> dit waar is.
> 
> Kun u mij hierop antwoord geven?
> 

Beste Mike,

Er gaan inderdaad geruchten maar meer dan geruchten zijn het op dit 
moment nog niet. 

Zodra er meer bekent is zullen wij dit vermelden op onze website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik heb met TweakDSL gebeld en die hebben de volgende stelling:

We willen mensen wel gratis ophogen naar 1 Mbit (vanaf het einde van deze maand) maar dan moet je weer een jaar bijtekenen :(

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
./Proxy schreef op 17 August 2003 @ 15:55:
Ik heb met TweakDSL gebeld en die hebben de volgende stelling:

We willen mensen wel gratis ophogen naar 1 Mbit (vanaf het einde van deze maand) maar dan moet je weer een jaar bijtekenen :(
En dat doen ze niet voor niks. Bbned vraagt namelijk geld voor het upgraden van bestaande lijnen van 512 Kbps naar 1 Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
Het is idd vrij duur om al je klanten te laten upgraden. Vanaf de 22ste is het wel zo dat elke nieuwe aanvraag automatisch de 1 mbit upload heeft.

Weet echter niet precies hoe het nou zit met dat upgraden, zou best vreemd zijn dat bbned iedereen gaat laten betalen voor een upgrade die ze zelf verplicht hebben gemaakt. Er zullen denk ik namelijk weinig providers zijn die niet gaan upgraden voor hun huidige klanten.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superstudent
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01-2022
hmm ik wilde mn cistron abo upgraden naar 2mbit, maar daar wacht ik dan nog maar ff mee... eerst zien of die 1mbit upstream ook echt gaat worden ingevoerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:23
Ik wacht eerst lekker af, ff de kat uit de boom kijken...

- Wat is de WERKELIJKE upload? Zoals al meerdere malen genoemd: g.dmt modulatie = 832kbit bij annexA, en 640kbit bij annexB.
- Wat zijn de praktijkresulaten?

Ik wil best ff laat zeggen 20 eur betalen voor de upgrade, maar niet als ik meteen de jaar-contractperiode een schop geef door 't miv de upgrade een jaar vast te zetten.

Als ik een woning kan vinden, ben ik hier toch weg, en een paar mnd doorbetalen boeit niet, maar wel als ik straks een jaar lang mag doorbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22
DJSmiley schreef op 18 August 2003 @ 19:34:

Ik wil best ff laat zeggen 20 eur betalen voor de upgrade, maar niet als ik meteen de jaar-contractperiode een schop geef door 't miv de upgrade een jaar vast te zetten.
Als de werkelijke kosten (voor de ISP) rond de 20 euro liggen, kan ik me niet voorstellen dat ze het niet willen doen op die manier :)

Bel je ISP dus eens op, en kijk eens naar je mogelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Cutebritney schreef op 18 August 2003 @ 19:40:
[...]

Als de werkelijke kosten (voor de ISP) rond de 20 euro liggen, kan ik me niet voorstellen dat ze het niet willen doen op die manier :)

Bel je ISP dus eens op, en kijk eens naar je mogelijkheden :)
Ik wacht eerst ff af, kan me nu ook wel redden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Cutebritney, ik kan je vertellen, normaal is het meer dan 20.

Alleen de vraag is, gaat bbned dat vragen aan zijn providers? Zo ja, gaan de providers dat doorberekenen aan de klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeMind
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-09 09:34

SnakeMind

Silence...

MagicTempest schreef op 18 augustus 2003 @ 20:19:
Alleen de vraag is, gaat bbned dat vragen aan zijn providers? Zo ja, gaan de providers dat doorberekenen aan de klanten?
Ik weet wel dat de vorige verhoging van de lijnsnelheid wij als ISP wel door BBNed voor een moeilijke keuze werden gezet, omdat wij dus inderdaad zouden moeten gaan betalen vor iedere klant die ge-upgrade zou worden. Nieuwe klanten kregen automatisch de nieuwe snelheid, dus dit was erg vervelend.
We hebben toen besloten dat het gewoon onterecht was klanten van het eerste adsl-uur te benadelen, enkel omdat ze gewoon eerder een snelle verbinding wilden hebben (waaronder 80% van het personeel :D) Hierop hebben wij BBNed voor iedere aansluiting betaald. En inderdaad, dit ligt helaas wel stukken boven de € 20,-- :'( (alhoewel, ik hoefde het zelf niet te dokken natuurlijk :P)
--
edit:

Dit was overigens mijn vorige werkgever, dus weet niet of ze nu dezelfde keuze moeten maken

[ Voor 8% gewijzigd door SnakeMind op 19-08-2003 13:59 ]

Still Cripple as Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Topicstarter
Ik hoorde ook zoiets van een medewerker van Demon. Echter wil ik gewoon die update hebben. Dus als ik eenmalig een bedrag moeten betalen, zou ik helemaal niet erg vinden. 20 Euro kan ik wel mee leven.
- Zoizo hebben nieuwe klanten hogere upload
- Bestanden klanten krijgen een keus
- nadat hun jaar contract voorbij is, kunnen ze opnieuw aangesloten worden en dan voor degene die de keus bij optie 2 niet hebben gemaakt, wordt het nu automatisch gedaan.

Stel je hebt 15000 klanten... zeg maar je moet voor 8000 x 20 euro betalen...kan me voorstellen, dat je effe goed na denkt voordat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Laatst online: 18:39

Crazy D

I think we should take a look.

Eigenlijk een beetje triest als ISP's hiervoor moeten betalen bij bestaande klanten, maar dat nieuwe klanten wel meteen de nieuwe uploadsnelheid krijgen. Het is niet de keuze van de ISP's geweest om te cappen op 512kbit, maar van Bbned. En ik zou me behoorlijk genaaid voelen als ik moet betalen voor de verhoging, het is niet mijn keuze dat ze die nu pas verhogen, en niet direct aan het begin deze snelheid aanboden.
Mjah even afwachten, er zijn vast meerdere ISP's en klanten niet blij mee als ze hiervoor moeten betalen....

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Uit de nieuwsgroepen van Cistron:
>Voor zover ik het begrepen heb gaat dat laatste niet automatisch,
>aangezien BBned kosten in rekening brengt. Denk niet dat Cistron die
>kosten zomaar op zich neemt.

We zullen wel moeten! :((((

Danny
Zoals het er nu naar uitziet lijkt het er dus op dat Cistron wel de kosten op zich zal nemen, al is danny daar niet zo blij mee.

Maaruhh snakemind, bij welke provider werkte je dan? Ik werk bij de bovengenoemde

[ Voor 6% gewijzigd door MagicTempest op 19-08-2003 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Laatst online: 18:39

Crazy D

I think we should take a look.

Dat zou goed nieuws zijn. Lullig voor Cistron natuurlijk, mjah uh risico van t vak ;) Ze zijn ook iets duurder... ;)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeMind

SnakeMind

Silence...

MagicTempest schreef op 19 August 2003 @ 18:23:
Maaruhh snakemind, bij welke provider werkte je dan? Ik werk bij de bovengenoemde
Ik zat bij Freeler...

edit:
Liiiiitle typo

[ Voor 14% gewijzigd door SnakeMind op 20-08-2003 10:14 ]

Still Cripple as Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJSmiley schreef op 18 August 2003 @ 19:34:
Ik wacht eerst lekker af, ff de kat uit de boom kijken...

- Wat is de WERKELIJKE upload? Zoals al meerdere malen genoemd: g.dmt modulatie = 832kbit bij annexA, en 640kbit bij annexB.
- Wat zijn de praktijkresulaten?

Als ik een woning kan vinden, ben ik hier toch weg, en een paar mnd doorbetalen boeit niet, maar wel als ik straks een jaar lang mag doorbetalen.
Hieronder mijn gegevens:
:+ >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:16

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 10:31:
[...]

Hieronder mijn gegevens:
:+ >:) :+
En is dat over ISDN of analoog?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
analoog, de cjt 810 is een modem voor analoog adsl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MagicTempest schreef op 20 August 2003 @ 16:28:
analoog, de cjt 810 is een modem voor analoog adsl
Thanx voor het antwoord! ;)

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 14:27

IvoB

Prutst er rustig op los

MagicTempest schreef op 19 augustus 2003 @ 18:23:
Uit de nieuwsgroepen van Cistron:

[...]

Zoals het er nu naar uitziet lijkt het er dus op dat Cistron wel de kosten op zich zal nemen, al is danny daar niet zo blij mee.
Danny melde zojuist in Cistron.broadband dat de 25 euro (ex BTW) die BBned voor een upgrade (feitelijk dus migratie naar 7800/1024) vraagt, door de klant moet worden opgehoest. Andere providers zullen dit ook gaan doen lijkt me.

• DJSmiley
IvoB schreef op 21 August 2003 @ 22:41:
[...]

Danny melde zojuist in Cistron.broadband dat de 25 euro (ex BTW) die BBned voor een upgrade (feitelijk dus migratie naar 7800/1024) vraagt, door de klant moet worden opgehoest. Andere providers zullen dit ook gaan doen lijkt me.
Die 25 eur is nog niet zeker:
Bbned berekend ons dus 25 euro excl btw per klant.

Wij "trekken" dat niet om dat maal 5000+ te moeten betalen.
Wij beraden ons over een oplossing.

Denk dat het uiteindelijk zo gaat worden dat die mensen die dat willen
dus er ook voor zullen moeten betalen.

Danny

Verwijderd

Volgens een vriend van mij die bij een BBnet business partner werkt wordt morgen (22-8) de upload verhoogt van 512 naar 1mbit.
Ik vroeg he, hoe zeker dit is, hij zei 100%....

Dus morgen even testen allemaal..... hoop dat ie gelijk had.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

gewoon afwachten maar ;)

Verwijderd

Volgens mij gaat het morgen nog niet gebeuren, my guess is volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 over 12 en nog steeds niks :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuvow
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 15:15
Software voor de upgrade is nog niet klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Kweet niet of we wat gaan merken, misschien eerst een email, of je 25 euo wil betalen voor upgrade ?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09-2024

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Vanmorgen heeft mijn verbinding er een tijdje uitgelegen en ik kan nu zelf niet controleren of dat hier wat mee te maken heeft.
Heeft iemand al wat meer info?

ff niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tutti-frutti schreef op 22 August 2003 @ 00:31:
Kweet niet of we wat gaan merken, misschien eerst een email, of je 25 euo wil betalen voor upgrade ?
dit lijkt me toch de logische voortgang hiervan.

lijkt me anders raar eerst je upload naar 1024 te zetten (vandaag dus) om vervolgens een mailtje te sturen dat bij volgende factuur 25 extra in rekening wordt gebracht. Mocht je dat dus neit willen, wordt je lijn weer trug gezet, dubbel werk dus.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuvow
Nogmaals, de software die bbned nodig heeft om deze update goed uit te voeren is nog niet klaar :)
Verwachte datum is 29-8-2003.. dan is KPMG waarschijnlijk klaar met de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaitSolaire
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 23:00
Informatie die ik 19 augustus gekregen heb van InterNLnet:
Geachte heer Zonnemelk,

Het klopt dat BBned de upload voor de abonnementen met 2 MB/s of meer
download wil gaan verhogen naar 1 MB/s.
Echter het is nog steeds niet helemaal duidelijk wanneer precies men dit
wil gaan doen en wat de consequenties daarvan zullen zijn in de prijzen
die wij richting BBned moeten gaan betalen voor de hogere uopload.
Hierdoor kunnen wij nog niets definitiefs toezeggen aan onze klanten.

Wel is het zo dat wanneer BBned hiermee start dat InterNLnet natuurlijk
ook van deze mogelijkheid gebruik zal maken. De vraag is dus wanneer dat
zal gaan gebeuren en onder welke voorwaarden. Zodra daar meer van bekend is zullen we dit middels onze website en nieuwsbrief bekenbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Tuvow schreef op 23 August 2003 @ 01:02:
Nogmaals, de software die bbned nodig heeft om deze update goed uit te voeren is nog niet klaar :)
Verwachte datum is 29-8-2003.. dan is KPMG waarschijnlijk klaar met de software.
eej ,eerst was ut nog 28 toch ?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:16

Crusader

Arc Nature

Wat maakt het uit? Wachten moeten we toch wel.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuvow
Tutti-frutti schreef op 24 August 2003 @ 21:27:
[...]

eej ,eerst was ut nog 28 toch ?
Zou kunnen, laatste berichten die ik ontvangen heb is dat het de 29e klaar zou moeten zijn (althans, ze proberen het :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz..

Ik zit zelf bij inter.nl.net en zou in princiepe in aanmerking kunnen komen voor een upgrade. Wat mij opviel is dat mijn Ip-adres sinds vrijdag is veranderd.. Hebben meer mensen dat? Ik heb altijd een vast ip-adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 13:33:
Hmz..

Ik zit zelf bij inter.nl.net en zou in princiepe in aanmerking kunnen komen voor een upgrade. Wat mij opviel is dat mijn Ip-adres sinds vrijdag is veranderd.. Hebben meer mensen dat? Ik heb altijd een vast ip-adres.
Ik heb SurfNet ADSL via InterNLnet en heb ook een vast IP. Dit heb ik op een briefje gekregen en ingevuld bij m'n netwerk instellingen. Veranderen kan hij dus niet hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Nibbles schreef op 26 August 2003 @ 14:37:
[...]
Ik heb SurfNet ADSL via InterNLnet en heb ook een vast IP. Dit heb ik op een briefje gekregen en ingevuld bij m'n netwerk instellingen. Veranderen kan hij dus niet hier ;)
Natuurlijk wel. Als de provider besluit dat jij een ander ip krijgt, dan krijg je dat. Als jij dan lekker je huidige ip hard hebt ingeklopt, kom je simpelweg niet op het net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Marger schreef op 26 August 2003 @ 14:48:
[...]

Natuurlijk wel. Als de provider besluit dat jij een ander ip krijgt, dan krijg je dat. Als jij dan lekker je huidige ip hard hebt ingeklopt, kom je simpelweg niet op het net :)
Ja ok, maar dan ga ik er vanuit dat ze me een brief of emailtje sturen wanneer ik het moet wijzigen.

Vanzelf verandert hij in ieder geval niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik mag hopen dat ze wel even vantevoren een briefje sturen, want ik zit ook bij Surfsnel/InterNLnet, en heb dus ook 5 vaste IP addressen hard moeten inkloppen. Zou lullig zijn als ze ineens van alles gingen veranderen zonder enige nota vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
* Pheno79 heeft nog niets gehoord van Luna....zucht
Ik ga maar weer eens mailen, vorige keer kreeg ik alleen een reply terug,
dat als BBned het zou implemeteren zij het ook gaan aanbieden.

25 euro maar? Valt best mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn IP-settings automatisch staan, maar krijg wel altijd hetzelfde IP-adres.

Ik snap ook niet zo goed waarom het in eens veranderd is. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat het met een Upload-Upgrade te maken zou hebben. Maar die is nog niet veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

'k Heb ook nog niets gehoord van Eweka.
Ik had mijn verbinding laten upgraden nadat er op de website had gestaan dat deze werd geleverd met een 1Mbit upload.
Toen dit bericht later werd gewijzigd werd mij verzekerd dat ik wel deze upload zou krijgen. Nu ik echter de (ietswat zorgelijke) berichten lees dat BBNed hier kosten voor in rekening brengt maak ik me toch wel een klein beetje zorgen.
Ach... de DAS rechtsbijstand is zo gebeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rally schreef op 26 augustus 2003 @ 21:08:

Ach... de DAS rechtsbijstand is zo gebeld :)
tuurlijk jochie, en die gaan voor 25 euro aan het werk...tuurlijk..... 8)7 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirtjE
  • Laatst online: 22-08 15:44
Mjah TweakDSL meldt dus inderdaad dat BBNed op nacht van vrijdag 29 augustus op 30 augustus hun apparatuur gaat aanpassen. Nieuwe abo's gaan automatisch omhoog, huidige gebruikers kunnen tegen betaling upgraden. Vanaf a.s. maandag kunnen gebruikers via website indienen staat er :9~

Ben benieuwd hehehe, kzal maandag meteen opgeven heeheheheheh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 11:17:
[...]

tuurlijk jochie, en die gaan voor 25 euro aan het werk...tuurlijk..... 8)7 :O
Smiley stond er niets voor niets achter :). Wellicht was deze :+ beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cimbom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04-2024

cimbom

Just Kidding

Dus vandaag worden onze uploads 1mbit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het dan geen goed idee om je abbo te veranderen naar je huidige abbo op de site vd provider ? >:)

Ik kan en ga echt geen 25 euro dokken hoor mij pa en ma dokken nu al die verbinding en ze hebben vast geen zin om een maand later weer extra kosten te hebben.

Kan BBned dit niet gewoon doen als service naar de klanten / resellers toe doen ? Want met 1 mbit upload is er al helemaal geen reden meer om op een andere provider over te stappen, en het lijkt mij dat ze na de investeringen nu toch best wel een aardige winst draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Maar denk je eens in, als jij voor alle huidige aansluitingen die er nu zijn, en die naar 1mbit upload gebracht kunnen worden a 25 euro per stuk, reken uit je winst. Zelfs al gaan er een hoop niet, je hebt toch flinke winst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
  • Laatst online: 24-08 12:31
Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 20:03:

Kan BBned dit niet gewoon doen als service naar de klanten / resellers toe doen ? Want met 1 mbit upload is er al helemaal geen reden meer om op een andere provider over te stappen, en het lijkt mij dat ze na de investeringen nu toch best wel een aardige winst draaien ?
Winst??? Het jaarverslag van BBned staat gewoon op hun website. Welk deel daarvan heb je niet begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 20:03:
Is het dan geen goed idee om je abbo te veranderen naar je huidige abbo op de site vd provider ? >:)

Ik kan en ga echt geen 25 euro dokken hoor mij pa en ma dokken nu al die verbinding en ze hebben vast geen zin om een maand later weer extra kosten te hebben.

Je begrijpt het gewoon niet.
Zal ik zo uitleggen, je koopt een nieuwe dvd-brander, die brandt op 4 speed. Vervolgens komt het zelfde fabrikant met een nieuwer DVD-brander, maar die brandt op 8 speed. Als een fabrikant is die gratis jou dvd-brander inruilt voor die nieuwe, zeg maar, want daar ga ik meteen naar toe. ;)

Dus al BBned met een nieuwe product komt, bijvoorbeeld 2Mbit download en 1Mbit upload, is toch niet logisch dat jij gratis een upgrade kan krijgen. Ik vind best fijn dat ze bereid zijn tegeb betaling van pakweg 25 tot 50 euro voor je doen. Ik ken weinig fabrikanten die hun oude of vorige product terug nemen en jou de alle nieuwste product geven tegen een betaling.

Nieuwe mensen die een abonnement nemen (bv. 2Mbit download en 1Mbit upload), Krijgen dus een nieuwe product, dat het zelfde kost als de vorige is mooi meegenomen voor hun. Jammer voor ons.

Zie je nu het verschil!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:49
.

[ Voor 100% gewijzigd door MrDirect op 30-08-2003 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlap
  • Laatst online: 15-09-2024

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Zhadum schreef op 30 augustus 2003 @ 01:28:
[...]

Zal ik zo uitleggen, je koopt een nieuwe dvd-brander, die brandt op 4 speed. Vervolgens komt het zelfde fabrikant met een nieuwer DVD-brander, maar die brandt op 8 speed. Als een fabrikant is die gratis jou dvd-brander inruilt voor die nieuwe, zeg maar, want daar ga ik meteen naar toe. ;)

Dus al BBned met een nieuwe product komt, bijvoorbeeld 2Mbit download en 1Mbit upload, is toch niet logisch dat jij gratis een upgrade kan krijgen. Ik vind best fijn dat ze bereid zijn tegeb betaling van pakweg 25 tot 50 euro voor je doen. Ik ken weinig fabrikanten die hun oude of vorige product terug nemen en jou de alle nieuwste product geven tegen een betaling.

Nieuwe mensen die een abonnement nemen (bv. 2Mbit download en 1Mbit upload), Krijgen dus een nieuwe product, dat het zelfde kost als de vorige is mooi meegenomen voor hun. Jammer voor ons.

Ander voorbeeld:
Ik heb al een aantal keer meegemaakt dat mijn provider voor mijn mobiele telefonie mijn belbundel heeft uitgebreid en de prijzen voor de belminuten neerwaarts heeft bijgesteld, zonder dat ik daarvoor een rekening kreeg.

De levering van hardware en diensten zijn verschillend. Ik begrijp ook wel dat als de internetprovider kosten in rekening krijgt gebracht voor een upgrade van de uploadsnelheid hij dat ook gedekt moet hebben. Door het in rekening te brengen of te koppelen aan een contractsverlening (zekerheid inkomsten op de lange termijn) kan deze dat dekken. E.e.a. blijft natuurlijk ook afhankelijk van wat de concurentie doet.

Stel dat ik echter contractsvrij ben, dan kan ik ook overstappen naar een andere provider. Met het 8Mbit/512kbit wat ik nu heb zal ik me best bij een ander zonder aansluitkosten aan kunnen melden. Het voordeel is dat ik dan kostenloos toch de 8/1 Mbit kan krijgen. Ikzelf zit nu bij TweakDSL en ga in november/december toch al verhuizen. Dan ben ik ook "contractsvrij" en als mij de voorwaarden niet bevallen, dan heeft www.speedxs.nl ook nog een leuke aanbieding voor dual 8/1 Mbit lijnen.

ff niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Volgens mij is de upgrade wederom niet doorgevoerd.
Mijn down/up snelheden zijn nog steeds 7616/512. Ben benieuwd wanneer de wijzigingen dan actief gaan worden.
Iemand anders (insider?) met meer/andere info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

rally schreef op 30 August 2003 @ 12:07:
Volgens mij is de upgrade wederom niet doorgevoerd.
Mijn down/up snelheden zijn nog steeds 7616/512. Ben benieuwd wanneer de wijzigingen dan actief gaan worden.
Iemand anders (insider?) met meer/andere info
je hebt weer lekker opgelet.. ga ''t draadje even doorlezen anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Sa1 schreef op 30 augustus 2003 @ 12:41:
[...]
je hebt weer lekker opgelet.. ga ''t draadje even doorlezen anders..
Ja... en bedankt voor je input.
Ik volg deze draad al vanaf het begin. Er zijn verschillende BBNed resellers. Niet iedere zal dezelfde voorwaarden hanteren. Het zou dus heel goed mogelijk kunnen zijn dat er mensen zijn die al wel zijn verhoogd.
Ik zit bijvoorbeeld bij Eweka. Die hebben aangegeven dat alle 8192 abbo's deze zomer worden verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Eweka heeft oa ook gezegd dat ze de abonnementen niet zullen verhogen zolang BBned er geld voor vraagt.

Verder lijkt het me ook sterk dat een provider even op zaterdagmiddag een paarduizen klanten gaat modifien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhadum,

Jij begrijpt mij niet. Natuurlijk eis ik niet dat ze dat gaan doen. Ik heb alleen goede hoop, want waar is de wereld zonder hoop he ? ;)

Bovendien zeg ik dat je op de site van je provider je abbo kan veranderen (bij mij wel iig). Als je dat doet gelden volgens mij de nieuwe regels, dus 1 mbit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Luna meld nu ook 1mbit:

http://www.luna.nl/
Wilt u ook sneller internetten zonder dat u daar meer voor hoeft te betalen? Dan heeft Luna u iets leuks te bieden. Profiteer van onze tijdelijke ADSL actie.

Vanaf 1 september verdubbelt (!!!) Luna de uploadsnelheid van haar ADSL 8 Mb verbindingen van 512 naar 1024 kbps. U kunt dan nog sneller grote bestanden uploaden en/of versturen. U betaalt daar tijdelijk niets extras voor, maar krijgt het voor de prijs van een 512 verbinding. Dus zorg dat u net zo snel bent als uw ADSL-verbinding en profiteer van dit goede nieuws.
Wordt alleen gesproken over "tijdelijk niets extra" -> moeten we dat zien als een aankomende abbonements-verhoging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunn0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-09 09:06
ik denk dat je het tijdelijk nog voor die prijs kan bestellen en dat toekomstige klanten pech gaan hebben

edit: sprechen sie nederlands?

[ Voor 16% gewijzigd door stunn0r op 30-08-2003 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majapro
  • Laatst online: 31-08 04:17

Majapro

Deventer

ach het is nu al zondag, maandag weten we meer (maar let op!! pas aan het eind van de dag :P)

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaitSolaire
  • Laatst online: 31-07 23:00
Informatie voor mensen die hun ADSL verbinding (willen) betrekken via InterNLnet (o.a. surfsneladsl abonnees)

Het volgende bericht is te lezen op http://www.internl.net/nieuws.cgi?sectie=actueel&id=27:
Verhoging upstream ADSL tot 1 Mb

Vanaf vandaag worden alle nieuwe ADSL 2 Mb of 2-8 Mb abonnementen geleverd met een unlimited upstream van 1 Mb. Dat betekent dat de upstreamsnelheid tussen de 512 en 1024 kbps zal liggen. Voor bestaande abonnementen wordt deze verhoging niet standaard doorgevoerd. Als u deze hogere upstream wenst te krijgen, dan dient u hiertoe een korte brief naar InterNLnet te sturen of faxen onder vermelding van uw debiteurnummer. De eenmalige kosten voor deze verhoging bedragen Euro 29,75 incl. btw. Uw maandelijkse abonnementskosten veranderen niet.

(bericht geplaatst op 2003-09-01)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-oz
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

waarom in hemelsnaam bestaande klanten moeten gaan betalen voor een verhoging is mij echt onduidelijk.

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:56

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Er zullen zaken geregeld moeten worden om je over te zetten naar de nieuwe upload.
Hieronder valt ook wat admin gebeuren. Dat moet toch iemand betalen.
Vind het niet onredelijk omdat je imo geen recht hebt op die verhoging.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

KroontjesPen schreef op 01 September 2003 @ 13:10:
Er zullen zaken geregeld moeten worden om je over te zetten naar de nieuwe upload.
Hieronder valt ook wat admin gebeuren. Dat moet toch iemand betalen.
Vind het niet onredelijk omdat je imo geen recht hebt op die verhoging.
Maar nieuwe abonnees dus wel. Of betalen die een extra prijs in de aansluitkosten ofzo ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeMind

SnakeMind

Silence...

Zhadum schreef op 30 August 2003 @ 01:28:

Ja en ik zal zeggen dat jij het net zo hard niet begrijpt :)
Ook zal ik uitleggen waarom niet.
Als jij een DVD brander hebt op 4 speed en de fabrikant maakt er een van 8 speed is dit een nieuw model. Misschien zelfde layout, maar vaak ander type nummer.
In dit geval dus totaal niet te vergelijken met het BB-Ned verhaal, aangezien het hier gaat om een opwaardering van het bestaande product. het is er niet als vervanging, het is een upgrade. Daarom is het je recht om ook van deze upgrade te mogen profiteren.
Om in jouw context te blijven:
Ik ken TAL van fabrikanten welke de nieuwe firmware gratis beschikbaar stellen. Want dat is wat het is... geen nieuw product, maar upgrade / update...
Snap je het nu?

Still Cripple as Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:56

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Smarron schreef op 01 September 2003 @ 15:18:
[...]
Maar nieuwe abonnees dus wel. Of betalen die een extra prijs in de aansluitkosten ofzo ?
Daar hoeven ze toch niets extra's voor te doen.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
Dit staat op Webwereld..:
BBned verhoogt uploadsnelheid adsl

13:42 uur - BBned heeft de upstreamsnelheid (van eindgebruiker naar het BBned netwerk) van de snelste dsl-pakketten voor consumenten verhoogd. Het gaat om de abonnementen Economy 2MB/512 en 2-8MB/512. Deze krijgen in plaats van een uploadsnelheid van 512 kbps een snelheid van 1 Mbps. De prijzen voor de pakketten blijven gelijke. (LV)

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-oz
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

extra kosten ala, maar deel die kosten dan met nieuwe aanmeldingen....

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enver595
  • Laatst online: 20-06-2024
hoe lang duurt het voordat de isp dit gaan doorvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Het internet doet het hier sinds een half uur erg vreemd. Kan de omzetting hier wat mee te maken hebben? (Cistron)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majapro
  • Laatst online: 31-08 04:17

Majapro

Deventer

ook cistron hier: geen verandering in upload te bespeuren , maar ook niks te merken van enig "vreemd" :)

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Enver schreef op 01 September 2003 @ 16:32:
hoe lang duurt het voordat de isp dit gaan doorvoeren?
dat hangt er dus vanaf hoe lang jij wacht met het aanvragen ervan. Ze zullen in de centrale iets om moeten gooien gok ik zo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Laatst online: 21:29

slaay

Natuurbeleven.com

Weezer-DC schreef op 14 June 2003 @ 14:24:
[...]

"Heeft Telebyte een downloadlimiet? Nee, Telebyte hanteert geen downloadlimiet."
Altijd leuk ;)

Kan niks vinden over vast IP,
blocken ze bepaalde poortjes ?

Maarja, misschien dit beter in ander topic,
deze is over Eweka :)
Telebyte heeft een releasetijd van 1 jaar minimaal. Zodat je toch een "statisch ip adres" krijgt!

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Niet online
Van de site van Tweakdsl:
01/09/2003: 1mbit up bijna daar
BBned heeft van het weekend eindelijk de servers gereed gemaakt, maar BBned heeft besloten toch nog even te wachten met het geven van het \'Groene\' licht, wat betreft het upgraden. Dus we moeten daar helaas nog even op wachten. Dus houd de website in de gaten
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.