Toon posts:

Ik heb zelf een rpg game gemaakt!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 963 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Hmm mijn rpgmaker wilt niet compilen |:( :/ :| :X ;(

Maja ik wil zowiezo wel wat leren van je ook al.
Heb je geen intresse in ons team

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 22:07 ]

• CMC
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-10 12:38

CMC

Welk team? Wat gaat dat team doen? Ik ben inmiddels al aardig advanced met rpg maker.

Verwijderd

CMC schreef op 22 juni 2003 @ 22:21:
Welk team? Wat gaat dat team doen? Ik ben inmiddels al aardig advanced met rpg maker.
Nou we hebben een graphic artist met jouw erbij dus 2 en dna in totaal 3 mappers :P jij,bachus,en ik.
en we kunnen een hoop van je leren.
irc://irc.tweakers.net/rpgmaker
kom maar als je tijd hebt =]

--edit--
ARGH VERDOMMME
rpgmaker wilt niet compilen |:( |:( :| :/ :? 8)7 |:( ;( :'( :r

--edit2-- UPDATE
jeuj kheb hem kunnen compilen :P
ik zal zo ffe test versie online zetten
http://members.lycos.nl/rpgviking/The%20Viking%20man.zip

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 07:04 ]

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 17:53
Ik heb de draad maar weer s opgepakt (want ik ben weer op stage :P) en heb die
cassius
afgemaakt.

Maarum Spikey cloud, ga je die walkthrough nog een keer afmaken of hou je het op 30 bosses?

Erm...

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Waarom altijd die accountjes aanmaken ??????
ik snap dit echt niet he .

Iedereen heeft toch gratis webspace (bannerfree !!!!!!!!!!!!!!!!) gekregen van zijn provide ? Hierna kan hij nog altijd linken (met vb .TK) naar zijn eigen homepage).
Gebruik dan toch deze webspace !!!!!

Laat hem aub NIET naar de lycos of tripod of geocities uploaden ...

/Edit

whoops .. deze draad is langer dan ik dacht .... mijn reply is dus vrij oud :? :X :X

[ Voor 9% gewijzigd door Skeleton353 op 24-06-2003 15:32 ]

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Skeleton schreef op 24 June 2003 @ 15:31:
[...]

Waarom altijd die accountjes aanmaken ??????
ik snap dit echt niet he .

Iedereen heeft toch gratis webspace (bannerfree !!!!!!!!!!!!!!!!) gekregen van zijn provide ? Hierna kan hij nog altijd linken (met vb .TK) naar zijn eigen homepage).
Gebruik dan toch deze webspace !!!!!

Laat hem aub NIET naar de lycos of tripod of geocities uploaden ...

/Edit

whoops .. deze draad is langer dan ik dacht .... mijn reply is dus vrij oud :? :X :X
Nee geen oude reply =]
btw hou je van he-man ?

Verwijderd

Topicstarter
Jelle heb je de laaste dungeon al gehaald? btw kunnen de mensne van dat andere spel een nieuwe topic maken dit topic gaat over ft2.

Verwijderd

OKE spikey sorry =]
ik maak morgen wel ffe rpgmaker topic _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Scarfish schreef op 24 June 2003 @ 14:41:
Ik heb de draad maar weer s opgepakt (want ik ben weer op stage :P) en heb die
cassius
afgemaakt.

Maarum Spikey cloud, ga je die walkthrough nog een keer afmaken of hou je het op 30 bosses?
moet ik effe kijken want ik heb op het moment erg druk moet hard werken op stage en moet ook nog een prestatie voorbereiden dus zodoende zal ik pas over anderhalve week er aan kunnen werken.

Verwijderd

Spikey, ik heb die zooi van je gedownload, maar de installer kan mijn directory niet aanpassen.
Hij installeert de hele zooi meteen op de c:\ root.........! AAAARGH Zo wordt mijn dirs wel verneukt!.
de Browse knop is grijs........... dus kan niet aanpassen.??

Verwijderd

Mooi gemaakt....

[Afzijk zone ]
Met RPG maker 2000 ;)
[/Afzijk zone]

• Scarfish
Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 12:35:
Spikey, ik heb die zooi van je gedownload, maar de installer kan mijn directory niet aanpassen.
Hij installeert de hele zooi meteen op de c:\ root.........! AAAARGH Zo wordt mijn dirs wel verneukt!.
de Browse knop is grijs........... dus kan niet aanpassen.??
Er is ook een tweakert versie waar dat wel mogelijk is. Een linkje staat volgens mij nog wel ergens in dit topic.

Maarum Spikey cloud, is het nog mogelijk om vanaf de monster arena terug te gaan naar de dragon die komt na de water dragon? Dan ga ik die maar s allemaal afslachten. En is het trouwens niet makkelijk om alleen de tweakert versie aan te bieden aangezien die al is voorzien van patches en je een dir kan kiezen?

Erm...

Verwijderd

oke algemeen rpgtopic isser :PVerwijderd in "Het RPGMAKER topic"
Btw spikey hoe krijg je die skydragon het makkelijkst kapot?

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-10 21:28
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 18:24:
Jelle heb je de laaste dungeon al gehaald? btw kunnen de mensne van dat andere spel een nieuwe topic maken dit topic gaat over ft2.
Ik heb een paar dagen geleden de boel geformateerd en werk overdag tot 's avonds een uur of 9 dus ik heb niet super veel tijd meer maar ik zal binnenkort weer verder gaan want ik heb de savegames bewaard :)

[ Voor 4% gewijzigd door Icingdeath op 25-06-2003 15:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Scarfish schreef op 25 June 2003 @ 13:49:
[...]

Er is ook een tweakert versie waar dat wel mogelijk is. Een linkje staat volgens mij nog wel ergens in dit topic.

Maarum Spikey cloud, is het nog mogelijk om vanaf de monster arena terug te gaan naar de dragon die komt na de water dragon? Dan ga ik die maar s allemaal afslachten. En is het trouwens niet makkelijk om alleen de tweakert versie aan te bieden aangezien die al is voorzien van patches en je een dir kan kiezen?
Nee dan moet je een stuk verder spelen totdat je je airplane weer hebt. Sky dragon is nu waarschijnlik nog te sterk voor je liquid

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 16:39 ]

Verwijderd

Ik was vorige week vrijdag aan Final Tear 2 begonnen en ik moet zeggen, toen ik afgelopen dinsdag de arena eindelijk uit had gespeeld was ik zeer onder de indruk.

Het verhaal is spannend, de karakters zijn lekker eigenwijs en wat voor mij vooral belangrijk was: de gevechten waren van tijd tot tijd erg uitdagend :*)

Wat ik me nog wel afvraag is waarom snelheid zo'n belangrijke rol speelt in de gevechten. De moeilijkste gevechten worden soms erg gemakkelijk als je een beter schild hebt. Het ene moment heb je geen schijn van kans omdat de tegenstander twee aanvallen achter elkaar van 3K damage doet en al je chars meteen dood zijn, het andere moment (als je een beter schild hebt) cast je tegenstander Mega Upper, jij meteen Mega Downer met Sandy en kun je met de rest aanvallen, alvorens de tegenstander weer Mega Upper cast, waarna jij weer Mega Downer cast en aanvalt etc.

Ik heb trouwens Village1.mid ingeladen in Overture en uitgeprint. Heerlijk liedje :P

Mijn conclusie: echt prima spel.
Een must als je vroeger spellen zoals Secret of Mana hebt gespeeld.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 19:42:
Ik was vorige week vrijdag aan Final Tear 2 begonnen en ik moet zeggen, toen ik afgelopen dinsdag de arena eindelijk uit had gespeeld was ik zeer onder de indruk.

Het verhaal is spannend, de karakters zijn lekker eigenwijs en wat voor mij vooral belangrijk was: de gevechten waren van tijd tot tijd erg uitdagend :*)

Wat ik me nog wel afvraag is waarom snelheid zo'n belangrijke rol speelt in de gevechten. De moeilijkste gevechten worden soms erg gemakkelijk als je een beter schild hebt. Het ene moment heb je geen schijn van kans omdat de tegenstander twee aanvallen achter elkaar van 3K damage doet en al je chars meteen dood zijn, het andere moment (als je een beter schild hebt) cast je tegenstander Mega Upper, jij meteen Mega Downer met Sandy en kun je met de rest aanvallen, alvorens de tegenstander weer Mega Upper cast, waarna jij weer Mega Downer cast en aanvalt etc.

Ik heb trouwens Village1.mid ingeladen in Overture en uitgeprint. Heerlijk liedje :P

Mijn conclusie: echt prima spel.
Een must als je vroeger spellen zoals Secret of Mana hebt gespeeld.
I second that Spikey heeft rpgmaker weer doen opleven hier bij got _/-\o_

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-10 21:28
WOEI :P Eindelijk het is gelukt de ultimate dragon na 50x proberen geslacht ik heb wel ruim 40000 hp moeten wegslaan :)

Verwijderd

Tja, Ik zou het echt graag willen speule, heb een tijdje Tibia gesppeeld (is mmorpg) en dat vond ik supergrappig, alleen het lukt me niet met al die pokke bestandjes kan je echt niet een paar mensen vinden die bereid zijn al die dingen te zippen en als een zip, of installer op het net te zetten is wel veeeeeel makkelijker, want als ik die bestandjes zo download, vergeet ik er weer 1 enzo, veuls te lastig, naja, als het niet lukt is het niet kwaad bedoelt

Verwijderd

Topicstarter
JelleStoel schreef op 26 juni 2003 @ 21:54:
WOEI :P Eindelijk het is gelukt de ultimate dragon na 50x proberen geslacht ik heb wel ruim 40000 hp moeten wegslaan :)
Heb jij de eindbaas al dood? Of moet je die nog?

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand het spel al uitgespeeld?

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02 15:52
Ik heb het spel gedownd en ik heb het hele weekend zitten gamen. Errug spel!

• Scarfish
Wheeeeeeeeeeeee :'( ik ben me savegame kwijt!! Ben klaar met stage en heb me pc opgeschoond. Beetje jammer dat ik het snel wilde doen. Nu ben ik dus me savegame kwijt!

Erm...

Verwijderd

Topicstarter
Scarfish schreef op 07 July 2003 @ 20:34:
Wheeeeeeeeeeeee :'( ik ben me savegame kwijt!! Ben klaar met stage en heb me pc opgeschoond. Beetje jammer dat ik het snel wilde doen. Nu ben ik dus me savegame kwijt!
Als je me alle info geeft wat je had en wie je had verslagen maakt deze jomgen een save game voor u :)

Verwijderd

Spikey, in sommige levels (waar je de stad inkomt met die Viper en Cassius en het kasteel met die Leon) krijg ik elke keer als ik een stap doe een rode waas die weggaat als je stilstaat.
Wat is dit? Daarna in de Lava cave krijg ik ook hetzelfde? Bij Arimian City (zeg je dat zo?) is het weer weg.

Alleen kan ik die dwaze duo (die ik voor de 3e keer tegenkom) niet verslaan! Nightfall en Blind werken niet!? Ik zit al op level 29/28/27/25. ?

En er zitten wel erg veel spellingsfouten in.

Update: Pffffffftt, heb ze verslagen, maar niet zoals het in de walkthrough stond.
Met Lvls 30/29/28/26 en veel zware spells (summons ook) en sword kills waar je iedereen moet raken ipv op 1 persoon.

Tjeez! Lastige ijsapen! Ik kom nu bij de Yeti boss. Deze is ook verrekt moeilijk te verslaan daar hij veel van zijn Sleep spells opgooit. (Spoiler?)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 15:19 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Als je een rode waas had of hebt dasn betekend dasst 1 van je caracters waarschijnlijk vergiftigd was.

Die Yeti id indeed lastig je komt nu in een gedeelte waar het spel was lastiger word.

Van de spelling I know :( I moet een amerikaan vinden die tijd of zin heeft om het script door te nemen. De meeste fouten zijn typ fouten. Maar er zullen waarschijnlijk ook andere fouten inzitten.

Btw het is geen schande om een paar keer dood te gaan bij een boss. Het zal zonde zijn als je alle bazen in 1 keer dood had of hebt :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 15:32 ]

Verwijderd

Nee Spikey, al mijn personen waren niet vergiftigd, pas toen ik in de stad kwam en daarna in de cave, bleef het bij lopen elke stap een rode waas in een flits komen.
Maar goed, ik was dus tot die Yeti baas, maar ik heb het al 20x geprobeerd en telkens lukt het me niet..... Wat me wel opvallend was, dat hoe harder ik terugsloeg, hoe harder hij terugslaat.! Met als gevolg dat hij ook weleens een spell uitvoert, waardoor 1 of 2 members gelijk van hun volle HP het leven laat.

Misschien dat ik nog even moet doortrainen, maar ik zit al op lvl 31/30/29/28.
Goed, ben nu doorgetraind en merk nu op dat hij steeds een spell Sleeping Blizzard uitvoert. Hier kan ik niks tegen doen!?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 16:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 juli 2003 @ 15:59:
Nee Spikey, al mijn personen waren niet vergiftigd, pas toen ik in de stad kwam en daarna in de cave, bleef het bij lopen elke stap een rode waas in een flits komen.
Maar goed, ik was dus tot die Yeti baas, maar ik heb het al 20x geprobeerd en telkens lukt het me niet..... Wat me wel opvallend was, dat hoe harder ik terugsloeg, hoe harder hij terugslaat.! Met als gevolg dat hij ook weleens een spell uitvoert, waardoor 1 of 2 members gelijk van hun volle HP het leven laat.

Misschien dat ik nog even moet doortrainen, maar ik zit al op lvl 31/30/29/28.
Goed, ben nu doorgetraind en merk nu op dat hij steeds een spell Sleeping Blizzard uitvoert. Hier kan ik niks tegen doen!?
Mischien is het handig om naar het dorpje terug te gaan. Ik weet niet of ze daar een coral necklace verkopen dat zal ik zo effe voor je bekijken. Maar je moet daar als het kan een Coral necklace kopen zodat iedereen protected is tegen sleep. Je levels zijn ruim voldoende daar ligt het niet aan. Ook een tip voor iedereen gebruik nooit auto battle in normale gevechten. Je krijg dan namelijk geen ervaring en zodoende kan het zijn dat je bazen helemaal niet kan verslaan op het eind.

Edit:

Zo te zien kan je geen Coral necjlace in het ijs dorp kopen. Dat verander ik wel effe want dat moet je eigenlijk wel moeten kopen.. Probeer het nog een keer en als het nog steeds niet lukt zal ik eem ptach voor je sturen waarmee je coral necklaces kan kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 20:59 ]

Verwijderd

ziet er goed uit voor 1 iemand die dat in een half jaar gemaakt heeft (heb het nog niet geprobeerd) maar alvast complimenten!

Verwijderd

Heb hem inmiddels al kunnen verslaan door door te trainen en zware spells te gebruiken.
Nu heb ik zijn Sleeping Blizzard spell })

Ik heb ook ROD verslagen en ben nu tot die Sphinx Boss in de pyramide.

En trouwens, ik gebruik ook bijna geen autobattle, maar gewoon de Fight functie.
Alleen wanneer ik het beu ben om telkens bij de gewone vijanden (die wel af en toe irritant snel verschijnen, gebruik ik het)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 12:41 ]

Verwijderd

Spikey, ik meld effe een bug: Als je de Sphinx Boss verslagen hebt, dan moet je de Sand Dragon zoeken.
Juist op dat moment ga je dan saven in de Desert. Wil je daarna verder spelen, dan weet je niet meer wat je moet doen.
Ook een bug is, als je de pyramide opnieuw ingaat, dan kan je er niet meer uit! Whaa.. wat nu?

Verwijderd

Topicstarter
Ok mensen platch 1.5 is uit. De meste die de tweakersd versie hebben moeten de patch van de new version pakken. www.final-tear2.tk

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 16:15 ]

Verwijderd

Doet me echt denken aan een zelda op de NES ofzo :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 17:04:
Doet me echt denken aan een zelda op de NES ofzo :)
Nes errm dude das een beeje overdreven he de grapichs zijn beter dan de meeste snes rpg's. De nes heeft wel heel wat slectere grapichs

Verwijderd

Spikey, ziet er erg leuk uit. Ik weet niet of het me zal blijven boeien, maar het heeft zeker potentie. Je hebt er duidelijk een hoop tijd in zitten.

Ik heb niet de gehele topic door gelezen en daarom zijn er misschien meer mensen die deze opmerking al gemaakt hebben, maar kijk de teksten nog eens goed door. Ik heb maar een klein stukje van het spel gespeeld en op spel(type)fouten na is het soms echt steenkolen engels. Zonde, want zoals ik al zei heeft het best potentie, zeker als de teksten ook nog boeiend en 'prettig' te lezen zijn... Je zou er eigenlijk eens een engelsman of amerikaan naar moeten laten kijken (of een leraar engels). Wij nederlands denken altijd dat we prima engels kunnen en over het algemeen redden we ons sprekend prima, teksten schrijven is echter heel andere koek...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 18:11:
Spikey, ziet er erg leuk uit. Ik weet niet of het me zal blijven boeien, maar het heeft zeker potentie. Je hebt er duidelijk een hoop tijd in zitten.

Ik heb niet de gehele topic door gelezen en daarom zijn er misschien meer mensen die deze opmerking al gemaakt hebben, maar kijk de teksten nog eens goed door. Ik heb maar een klein stukje van het spel gespeeld en op spel(type)fouten na is het soms echt steenkolen engels. Zonde, want zoals ik al zei heeft het best potentie, zeker als de teksten ook nog boeiend en 'prettig' te lezen zijn... Je zou er eigenlijk eens een engelsman of amerikaan naar moeten laten kijken (of een leraar engels). Wij nederlands denken altijd dat we prima engels kunnen en over het algemeen redden we ons sprekend prima, teksten schrijven is echter heel andere koek...
Ja ik vind het ook vervelend dat met die teksten en al helemaal dat de meeste dingen typ fouten zijn. Ik denk dat een keer een echte amerikaan er eens overheen moet kijken.

Verwijderd

Ik zoek werk en ik ben goed in engels.. Dus als je wilt zou ik je kunnen helpen...

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 15:30:
Als je een rode waas had of hebt dasn betekend dasst 1 van je caracters waarschijnlijk vergiftigd was.

Die Yeti id indeed lastig je komt nu in een gedeelte waar het spel was lastiger word.

Van de spelling I know :( I moet een amerikaan vinden die tijd of zin heeft om het script door te nemen. De meeste fouten zijn typ fouten. Maar er zullen waarschijnlijk ook andere fouten inzitten.

Btw het is geen schande om een paar keer dood te gaan bij een boss. Het zal zonde zijn als je alle bazen in 1 keer dood had of hebt :)
Ik ben geen amerikaan, maar als je mij de texten geeft wil ik ze wel corrigeren.

Verwijderd

Spikey, wat moet ik doen als ik die Boss Sphinx verslagen heb en nu in de desert ben? Of kan iemand me dat even vertellen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 12:39:
Spikey, wat moet ik doen als ik die Boss Sphinx verslagen heb en nu in de desert ben? Of kan iemand me dat even vertellen?
met dat meisje praten tussen die palen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 12:51:
[...]

met dat meisje praten tussen die palen
Dat heb ik dus al gedaan! Op een gegeven moment gebeurt er iets en sta je ineens buiten.

Maar de tekst die daartussen komt om wat te doen, weet ik dus niet meer. :(

Het schijnt dat ik de Water Dragon moet verslaan. Mega Dragon en Sand Dragon heb ik al verslagen. De Sky Dragon weet ik wel te vinden, maar om hem te verslaan moet ik eerst die Water Dragon zien te vinden.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 16:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 juli 2003 @ 16:28:
[...]

Dat heb ik dus al gedaan! Op een gegeven moment gebeurt er iets en sta je ineens buiten.

Maar de tekst die daartussen komt om wat te doen, weet ik dus niet meer. :(

Het schijnt dat ik de Water Dragon moet verslaan. Mega Dragon en Sand Dragon heb ik al verslagen. De Sky Dragon weet ik wel te vinden, maar om hem te verslaan moet ik eerst die Water Dragon zien te vinden.
De dragons zijn puur optioneel. Je moet terug naar het kasteel om Celine terug bij Clovis te brengen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 14:19:
[...]

De dragons zijn puur optioneel. Je moet terug naar het kasteel om Celine terug bij Clovis te brengen.
Groot nieuws!!!!! (Sorry for the double post)

Ik ga in de komende weken een Deluxe version maken van Final tear 2! Dit wil zeggen meer game. Meer monsters meer wapens etc. Verder word de gramatica en het engels goed aangepakt.

Om een tipje van de sluier op te lichten zal ik 1 ding vertellen wat er gaat veranderen ;):

Er komen 2 of 3 draken erbij. Deze draken zijn net als de andere optioneel. Alleen met deze nieuwe aanwinsten. Leer je nieuwe spells en mischien ook summons. De 2 of 3 nieuwe draken horen niet bij de 6 andere draken.

Dit is nog maar het tipje van de sluier. Er zullen heel grote verandering komen. Er erg veel veranderen.

Ik hoop dat jullie als het zover is Final tear 2 deluxe version willen downloaden. Om nog 1 keer avonturen te beleven met Ryu en zijn vrienden. Alleen dit keer met meer uitdaging meer levels en meer nieuwigheden.

kijk gerust ene paar keer op mijn site de komende weken om op de hoogte te blijven. http://www.final-tear2.tk/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 17:19 ]

Verwijderd

Spikey, whoaaaaaa. another bug found.

Bij de lake om de water dragon te willen verslaan, is ie nergens te vinden!
Ik ben bij de lake met dat eilandje waar je naar de Sky kan teleporteren om de Sky Dragon te kunnen verslaan. Aan de rechterkant krijg je : DO you want to enter the lake?
Ik zeg ja.

Dan krijg ik een platform en dan overal water. Ik kan alleen op dat platform lopen?
Het werd nergens duidelijk gemaakt of Water Dragon later/vroeger komt?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 16:35:
Spikey, whoaaaaaa. another bug found.

Bij de lake om de water dragon te willen verslaan, is ie nergens te vinden!
Ik ben bij de lake met dat eilandje waar je naar de Sky kan teleporteren om de Sky Dragon te kunnen verslaan. Aan de rechterkant krijg je : DO you want to enter the lake?
Ik zeg ja.

Dan krijg ik een platform en dan overal water. Ik kan alleen op dat platform lopen?
Het werd nergens duidelijk gemaakt of Water Dragon later/vroeger komt?
Hmmz als het goed is heb je dan patch 1.5 niet geinstaleerd ;)

Verwijderd

Ah, heb um geinstalleerd... Maareh.. De laatste boss is dat soms Alexander?

Ik heb hem al een keer tegenkomen een stukje eerder in de grotten.
Als dat de laatste boss was, moet ik zeggen dat het eind me wel beetje tegenviel!
Ik had hem verslagen met level 77/76/75/70 met Duke, Jowy, Sandy en Leon.

En toen was het ineens Game Over.......... d8: WTF?! heb ik het nu wel goed of niet goed gedaan?
Geen credits/eindstory? Zomaar ineens Game over....... ?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 14:10:
Ah, heb um geinstalleerd... Maareh.. De laatste boss is dat soms Alexander?

Ik heb hem al een keer tegenkomen een stukje eerder in de grotten.
Als dat de laatste boss was, moet ik zeggen dat het eind me wel beetje tegenviel!
Ik had hem verslagen met level 77/76/75/70 met Duke, Jowy, Sandy en Leon.

En toen was het ineens Game Over.......... d8: WTF?! heb ik het nu wel goed of niet goed gedaan?
Geen credits/eindstory? Zomaar ineens Game over....... ?
Waar ben je precies? Welke grotten? NEe de laaste baas is niet alexander :) En hij valt niet echt tegen hoor qua moeilijkheid :) kan je een screeshot maken dan zie ik het zo ^^

Als je bij de eindbaas bent geweest moet je langs deze lastige knaap zijn geweest.

Afbeeldingslocatie: http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/spier%20tiger.jpg

Edit: Hmmmz het kan zijn dat ej door de carater wisseling dood bent gegaan.... was toevallig duke nog de enige die leefde in het gevecht?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 21:15 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/scene.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/scenea.jpg

Om specifieker te zijn. Men spreekt van The Monster. Daarin wordt Ryu vervangen door The Duke die tegen het Monster wil vechten.

Ik gebruikte veel revives all characters, dus iedereen leefde nog toen Alexander verslagen werd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 12:15 . Reden: pic's resized ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 augustus 2003 @ 09:11:
[afbeelding]
[afbeelding]

Om specifieker te zijn. Men spreekt van The Monster. Daarin wordt Ryu vervangen door The Duke die tegen het Monster wil vechten.

Ik gebruikte veel revives all characters, dus iedereen leefde nog toen Alexander verslagen werd.
This ten eerste geen alexander die je versloeg ;) das de summon die je erna krijgt... Als het goed is moet hij het gewoon met patch 1.5 doen. ik zal effe kijken wat er mis is met patch 1.5. Als ik niks kan vinden dan stuur ik je wel een beta van de deluxe versie. Dan ben jij een bofkont omdat ie waarschijnlijk pas zaterdag wordt gereleased :P

Correctie: Ik bedoel natuurlijk patch 1.6

Ok zo te zien zit daar een fout in. ik maak nu een patch 1.7 die morgen op mijn site .
ik zal over een tiental minuten een link van d epatch hier neer pasten

hier is de patch....ik raad iedereen aan om hem te downloaden.

http://free.eh-solutions....ead/ft2%20patch%201.7.exe

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 01:56 ]

Verwijderd

Maar Spikey, toch is het hetzelfde character die ik al eerder in de grotten verslagen had. Daar kreeg ik ook de Alexander scroll. Ik versla die monster en kreeg weer de Alexander scroll. ?

De Monster zegt dat hij Lars heet. (heb het even opnieuw gespeeld na de patch 1.7) geinstalleerd te hebben

Ik zal die nieuwe patch eens proberen. Thnx. Ook voor die deluxe versie. _/-\o_

Ben trouwens een Beta-/Gametester geworden, geloof ik. })

Update:

Spikey, het valt me op dat als je patch 1.7 installeert, wordt het een heel stuk trager! Zou je dit even kunnen nagaan svp?

En het werkt weer. Ik kan weer verder spelen. >:)

Another update:
Nou lekker zeg, ik ga op zoek naar de Water dragon (heb Mega EN Sand Dragon wel verslagen) en Water dragon wil niet met mij vechten, tenzij ik Mega en Sand Dragon verslagen hebt! Argh. 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 10:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 09:16:
Maar Spikey, toch is het hetzelfde character die ik al eerder in de grotten verslagen had. Daar kreeg ik ook de Alexander scroll. Ik versla die monster en kreeg weer de Alexander scroll. ?

De Monster zegt dat hij Lars heet. (heb het even opnieuw gespeeld na de patch 1.7) geinstalleerd te hebben

Ik zal die nieuwe patch eens proberen. Thnx. Ook voor die deluxe versie. _/-\o_

Ben trouwens een Beta-/Gametester geworden, geloof ik. })

Update:

Spikey, het valt me op dat als je patch 1.7 installeert, wordt het een heel stuk trager! Zou je dit even kunnen nagaan svp?

Ja die lars in een grot is een fout daar heb je mazzel mee...... Nee je hebt nog niet de deluxe version this gewoon een patch ;)

En het werkt weer. Ik kan weer verder spelen. >:)

Another update:
Nou lekker zeg, ik ga op zoek naar de Water dragon (heb Mega EN Sand Dragon wel verslagen) en Water dragon wil niet met mij vechten, tenzij ik Mega en Sand Dragon verslagen hebt! Argh. 8)7
Ja lars in die grot is een fout/bug dus je hebt wel geluk dat je nu 2x keer alexander hebt dat maakt de game een stuk makkelijker....

Nee je hebt nog niet de deluxe version dis nog een patch van de oude waarschijnlijk kan je zondag de deluxe version downloaden. Dit is niet in de norm van ene patch maar als een heel spel.

VAn dat slomer lopen zal ik es kijken...

VAn die draken moet gewoon kloppen. Mega dragon is die draak die in Fraze zit...stuur anders je save even dan kijk ik wel.

Correctie: Ik heb patch 1.7 vervangen door een andere fout die ik gisteren heb gevonden. Als je patch 1.7 nog een keer download is iedereen weer up to date.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 12:26 ]

Verwijderd

Welke save moet je hebben?
Na Lars ben ik met de vliegtuigje naar de Lake gegaan om Water Dragon te verslaan. Deze?

Patch 1.7 heb ik al opnieuw gedownload, maar als ik die nog een keer installeer, zegt ie dat hij niks hoeft te updaten. Maybe in versie 1.8 zetten?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 12:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 12:29:
Welke save moet je hebben?
Na Lars ben ik met de vliegtuigje naar de Lake gegaan om Water Dragon te verslaan. Deze?

Patch 1.7 heb ik al opnieuw gedownload, maar als ik die nog een keer installeer, zegt ie dat hij niks hoeft te updaten. Maybe in versie 1.8 zetten?
Ja doe maar die met die water lake. Wat je kan doen is de main instaal een keer opnieuw instaleren en dan patch 1.7 eroverheen.

Stuur de save maar naar hier: Shiningstar1337@hotmail.com

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 13:14 ]

Verwijderd

Spikey, U have mail :P

Main install verwijderd, opnieuw geinstalleerd en gelijk patch 1.7 eroverheen gedaan. Het is wel iets minder, maar toch merkbaar.

Ohja. Heb ook even de Mega en Sand dragon afgelopen. Mega dragon zegt dat de Sand Dragon in de desert is. Dus dat klopt. Ga ik zoeken naar de Sand Dragon (volgens de aanwijzingen) komt ie niet meer terug!.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 13:39 . Reden: aanvulling ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 13:38:
Spikey, U have mail :P

Main install verwijderd, opnieuw geinstalleerd en gelijk patch 1.7 eroverheen gedaan. Het is wel iets minder, maar toch merkbaar.

Ohja. Heb ook even de Mega en Sand dragon afgelopen. Mega dragon zegt dat de Sand Dragon in de desert is. Dus dat klopt. Ga ik zoeken naar de Sand Dragon (volgens de aanwijzingen) komt ie niet meer terug!.
Heb de save nagekeken je hebt inderdaad meneertje sand dragon nog niet verslagen de hints die je in de pyramide zitten kloppen ook.

Probeer het nog een keer en als het dan nog niet lukt dan zal ik wel je die drakenschat geven. Zodat je water draakie kan pummelen :P

Btw vvanavond of morgen komt de deluxe version uit. Houdt dus de site in en de game de komende uren in de gaten ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 19:59 ]

Verwijderd

Spikey, ik had de Sand dragon WEL verslagen! Na die 1.7 patch moet ik hem weer opnieuw verslaan?
Ochja, ik probeer het weer tenminste.
Ik zal die site van je in de gaten houden :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 23:48:
Spikey, ik had de Sand dragon WEL verslagen! Na die 1.7 patch moet ik hem weer opnieuw verslaan?
Ochja, ik probeer het weer tenminste.
Ik zal die site van je in de gaten houden :P
Nee als het goed is hoef je hem niet nog een keer te verslaan......

Nu de Deluxe version uit is. Is er meteen een patch uitgekomen. Want er zat een fout in de sand dragon event. Iedereen die geen treasure van de sand dragon heeft gehad komt in aanmerking voor zon schat. Mits je natuurlijk ook echt hem hebt verslagen. Wil je dat ik de bug uit je save haal stuur dan je save naar dit adress hier shiningstar1337@hotmail.com

(mensen die niet de draak hebben verslagen of gewoon via deze manier willen cheaten krijgen geen bericht/save game terug)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 16:10 ]

Verwijderd

@Spikey,

Nadat jij de bug uit mijn savegame hebt gehaald heb ik nu de Water Dragon en daarna de Sky Dragon verslagen.
De andere 2 wil ik ook verslaan. Dirt Dragon en The Ultimate Dragon.

Alleen is het probleem dat ik geen bootje meer heb om naar de Dirt Dragon te gaan (die bij het Castle van Cassius zit).
Er was wel bij een eiland een bootje (Arimian ?), maar die kan ik niet gebruiken.?

Verwijderd

Erg netjes gedaan, zover ben ik nooit gekomen. :)
echter vind ik neverwinternights leuker ;)

Verwijderd

Never Winter Nights heb ik ook uitgespeeld. Best ook wel mooi.

Final Tear 2 is gewoon een afleiding op mijn werk. Vandaar dat ik zo ver gekomen was :P

edit:
Er is hier namelijk niet veel te doen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 14:53:
Never Winter Nights heb ik ook uitgespeeld. Best ook wel mooi.

Final Tear 2 is gewoon een afleiding op mijn werk. Vandaar dat ik zo ver gekomen was :P

edit:
Er is hier namelijk niet veel te doen ;)
Als het goed is zijn er 2 bootjes eentje in een soort vlot en een andere een gewoon schip. Als het goed is moet je dat vlot nog ergens hebben staan... btw als je niet naar casiuss eiland kan kan je ook niet bij de laatste dungeon komen om het spel uit te spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 21:04 ]

Verwijderd

Ja, ergens :X . Die map is gigantisch groot, zo groot dat je makkelijk vergeet waar je ook alweer naar toe bent geweest.

Ik had alleen dat schip, maar die was dus niet toegankelijk.
Het wordt er niet makkelijker op zo.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 augustus 2003 @ 12:00:
Ja, ergens :X . Die map is gigantisch groot, zo groot dat je makkelijk vergeet waar je ook alweer naar toe bent geweest.

Ik had alleen dat schip, maar die was dus niet toegankelijk.
Het wordt er niet makkelijker op zo.
Ik heb het nagekeken en bijde schepen staan nog bij casiuss map. Ik weet niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen :P maar het is echt waar. Als je mij je save game nog een keer stuurt dan zal ik je naar de map van casiuss teleporteren. Het kan ook zijn dat het schip is verdwenen door de verandering van de oude versie naar de deluxe version somehow... want in princiepe kan je nooit 2 boten tegelijk bij Cassius land hebben als je op de gewone world map bent...

shiningstar1337@hotmail.com

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 12:26 ]

Verwijderd

Ooit heb ik weleens 2 schepen gehad bij die haven, ik stap erin, kom in het schip en vaar weg en ineens staat er nog een schip?

Graag, ik wil wel zelf naar het eilandje toe varen. Ik weet zelf niet hoe ik het voor elkaar gekregen had :P . (u have mail again!)

Ohja, ik denk dat het komt doordat ik de deluxe versie over de oude installatie hebt gedaan. Ik zal die oude weer verwijderen en de deluxe apart installeren.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 13:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 augustus 2003 @ 12:56:
Ooit heb ik weleens 2 schepen gehad bij die haven, ik stap erin, kom in het schip en vaar weg en ineens staat er nog een schip?

Graag, ik wil wel zelf naar het eilandje toe varen. Ik weet zelf niet hoe ik het voor elkaar gekregen had :P . (u have mail again!)

Ohja, ik denk dat het komt doordat ik de deluxe versie over de oude installatie hebt gedaan. Ik zal die oude weer verwijderen en de deluxe apart installeren.
Ik heb de save gestuurt.

Btw de monster arena is ook worth to visit sometimes ;)

En die kaiser dragon dungeon waar je was op save 12 is een van de nieuwe dingen in de deluxe version. De kaiser dragon is de 7e draak. wat vind btw van de muziek in die kaiser dragon dungeon Sentinel?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 14:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 13:51:
[...]

Ik heb de save gestuurt.

Btw de monster arena is ook worth to visit sometimes ;)

En die kaiser dragon dungeon waar je was op save 12 is een van de nieuwe dingen in de deluxe version. De kaiser dragon is de 7e draak. wat vind btw van de muziek in die kaiser dragon dungeon Sentinel?
Final tear 1 is weer online! hijs een tijdje ofline geweest maar nu is ie weer online download hem hier for a other big adventure :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 23:17 ]

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/scenea.jpg

Ik zie daar al één spelfout (guess), één onbrekend woord (ahead OF me), één keer ontbrekende interpunctie (komma tussen people en I) en één keer het "Hmmm" geschreven in Breezertaal: Hmmmz.

Dit alles in slechts één zin.

Hoe representatief is dat voor het niveau van de rest van het spel? :{

[ Voor 55% gewijzigd door Captain Pervert op 28-09-2003 16:43 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Geuss -> guess
Where -> were

En idd de interpunctie :)

Edit: Maar wacht, er is nog meer: 'ahead me' -> 'ahead of me'
Is het misschien een idee om iemand anders de teksten te laten doen?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 16:54 ]

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Where had ik zelfs over het hoofd gezien >:) OMG :P

Edit: die had ik ook al in mijn post.
Dit is wel weer een prachtig voorbeeld van het niet-samengaan van talenten.
Daarom hebben ze bij 'echte' game studios ook een programming gedeelte en een art-gedeelte, bijvoorbeeld ;)

Het verbaast me dan ook dat de graphics nog zo goed zijn, maar misschien zijn die wel geript van iets anders.

[ Voor 90% gewijzigd door Captain Pervert op 28-09-2003 17:12 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Captain Pervert schreef op 28 September 2003 @ 16:50:
Het verbaast me dan ook dat de graphics nog zo goed zijn, maar misschien zijn die wel geript van iets anders.
RPG maker 2003 graphics

@t Spikey : RPG charmaker

[ Voor 16% gewijzigd door Loadichus op 29-09-2003 12:40 ]

Verwijderd

Is de site ineens down?!
Hotlinking is not allowed. E-mail Support if you have any concerns
100 MB FREE Web Hosting
Build your own free web site now!
:'(

Iemand de final + patches ergens op een wepspees staan?! Of is de site "gewoon" temporary down?!

Verwijderd

ziet er lache uit voor een zelfgemaakte game. Het heeft een beetje wat weg van heros might and magic 3 en de oude nintendo games :)

suc6 met het maken van de deluxe versie ;)

Verwijderd

Die is toch al lang af?! Zijn inmiddels ook alweer 3 patches voor zag ik vanmorgen.

Hebben meer mensen de melding over dat hotlinking?!

Verwijderd

ja, dat heb ik ook... beetje vaag, kan iemand een recente link posten??

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Als ik final binne kan rippe 0plaad ik um wel even op een paar verschillende accountjes =) Toch geen social life :P

Verwijderd

*bump*

De site is weer UP! :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok Gasten ik heb de download sectie een beetje geupgraded. Vanaf nu kan je de volledige versie downloaden met de patches er bij inbegrepen. Daarbij zit er nu in de nieuwe versie een patch waarmee je kan instellen dat de vijanden wachten met aanvallen als jij een commando aan het keizen bent. Je kan deze versie downloaden op http://finaltear.ffasylum.com/ het bekende adres dus :P

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 31-10 22:39

tazitiz

dbprutser

ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US

THEY SET US UP THE BOMB
tis toch niet erg voor niet engelstalige landen
om je vertaling helemaal ok te hebben....
donkey kong
zo word je spel nog eens bekend straks!

Verwijderd

Topicstarter
tazitiz schreef op 05 november 2003 @ 20:25:
[...]

tis toch niet erg voor niet engelstalige landen
om je vertaling helemaal ok te hebben....

[...]

zo word je spel nog eens bekend straks!
Die quote's waar heb je die vandaan :? Van die taal fouten ja I know er moet nog steeds iemand eroveen kijken. Ik had iemand maar op dat moment moest er een kei grote verandering komen zodoende dat het er toen niet van gekomen is.

Ik vind daarbij dat mensen wel redelijk moeten zijn voordat ze met vooroordelen gaat smijten hiero. Je moet er rekening mee houden dat het dialoog meer dan 10.000 zinnen bevat en ik heb echt niet bij elke zin even goed gekeken of er spelfouten inzitten en zeker niet bij die grote lange events (waar de programering en de events veel belangrijker zijn op dat moment). ik weet heel goed dat er best veel spelfouten in zitten. En ik vind het ook niet leuk. Maar dan hoeven jullie nog niet het er telkens in vrijven. En al helemaal niet meteen mijn game af te kraken want das gewoon erg kortzichtig. .

(misschien iemand hier die de fouten samen met mij eruit wil halen de mensen zijn aardig goed hier in engels als ik het zo zie ;) Die zullen een grotere dienst bewijzen als ze me helpen met de spelling van het spel. In de plaats van de spelling fouten eruit te vissen en dan te laten zien aan iedereen van: "Kijk is hoeveel spelfouten hij maakt".)

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 23:29 ]

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:06

The_DoubleU

Tweaker in München

Kan je die dialogen niet exporteren en ff snel door een tekt verwerker laten spellchecken?
Dan heb je de spelling alvast goed, alleen de gramatica is een ander verhaal.

En anders kan je altijd nog in je intro vermelden dat in deze wereld een vergeten, zeer oud engels dialect gesproken wordt :)

Verwijderd

Ik heb de screenshots bekeken en echt ziet er geweldig, gelikt uit!
Ik ga hem zeker downloaden, keep on the good work!

Verwijderd

(laatmaar)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 00:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
The_DoubleU schreef op 05 november 2003 @ 23:51:
Kan je die dialogen niet exporteren en ff snel door een tekt verwerker laten spellchecken?
Dan heb je de spelling alvast goed, alleen de gramatica is een ander verhaal.

En anders kan je altijd nog in je intro vermelden dat in deze wereld een vergeten, zeer oud engels dialect gesproken wordt :)
Ja dat heb ik al grotendeels gedaan, maar nog niet helemaal. Maar ik doe het liefste alles in 1 keer zowel de spelling als de gramatica. Zodat ik niet straks 2 keer over het hele dialoog heen moet.

• redpen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 14:32
licht het aan mij of lijkt die menu sturtuur aka menu grafix op final fantasy 5-7 ?

dat was het eerste wat me opviel :) verder nice gemaakt :D

beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond

Verwijderd

Ik wil niet trollen ofzo , en om heel eerlijk te zijn vind ik een gaaf opgezette game.

Ik weet niet of je in RPGmaker een standaard set met vijandelijke sprites hebt want anders is er al in 1 screenshot te zien dat er een sprite van Lufia gejat is.

Afbeeldingslocatie: http://finaltear.ffasylum.com/27.jpg

Ik weet niet of nog meer Gotters Lufia kennen hij is niet al te bekend (SNES) , maar het wordt wel een betje nep als er sprites over en weer gestolen worden.

Verwijderd

Topicstarter
Nou de meeste rpg maker games pakken gewoon sprites van andere games zoals final fantasy etc tec, ik heb daar ook geen enkel probleem mee. Ik denk dat het veels te veel tijd kost als je al je frames ook nog zelf moet maken. Het duurt al harstikke lang om de verschillende animaties te maken. Als ik daarbij ook nog de sprite's zelf moet maken kan het best zijn dat ik jaren met het spel bezig ben, en das echt een beetje te gek voor een gratis spelletje.

Zelfde kan je van de midi of de liedjes in het spel. Ik kan ook bijvoorbeeld de muziek zelf maken door zelf een liedje in te gaan blèren. This maar hoe ver je wilt gaan... Als ik alles zelf kon maken zat ik hier niet . je kan gewoon niet alles zelf maken das onmogelijk. Je specialiseert je op 1 ding hoogstens of 2 of 3 en that's it. Je kan later als je werkt ook niet tegelijkertijd Advocaat, Programmeur en Web site designer zijn.

vind het al knap dat ik de game heb kunnen maken met de verschillende dingen die er zijn. Al zijn de meeste sprite geript van andere games het is nog steeds erg veel werk, En dan heb ik het over 4/5 uur per dag werken een half jaar lang.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 12:52 ]

Verwijderd

Zoals ik al zei ik vind het machtig mooi dat je dit in elkaar hebt weten te zetten en ik zal hem zeker even gaan spelen maar het viel me gewoon direct op dat het een bekende sprite was voor mij van een spelletje dat ik al in geen jaren gespeeld heb.

Het was absoluut niet de bedoeling je af te zeiken :D

Verwijderd

Topicstarter
Met de tv-out kan je btw heel erg beeld krijgen bij ft2 :)

[ Voor 202% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 17:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik maak bij deze een nieuwe post voor mijn rpg omdat ik de oude te ver weg stond.

Anyways ^^ ik heb een half jaar geleden een rpg gemaakt met rpgmaker 2003. Ik heb er ogv een half jaar overgedaan om het hele project te voltooien etc. Nu de game al een half jaar uit is zijn er veel patches en update's gekomen. Ik heb nu een update gemaakt waardoor je extra bazen krijgt in de game.

Voor alle mensen die mijn spel nog niet kennen: Final tear 2 is een anime style rpg. Dit wil zeggen dat de rpg een beetje manga achtige sfeer heeft. Dit betekend overigens niet dat het zo grof is als manga.

Mijn game is best wel groot het kost zeker een aantal weken om het hele spel te voltooien en misschien een aantal maanden om alle secrets en geheime vinden. Wat erg leuk is aan mijn game is is dat er zoveel extra's inzitten. Als je de game hebt uitgespeeld kan je nog allemaal leuke dingen deon zoals monster arena, de draken verslaan (was voor veel gots belangrijker dan de game zelf ) en je kan puzzels doen doolhoven, super bosses, nieuwe magic en summons vinden etc.

Ik wil niet te veel hier zeggen want het meeste staat al op de site. Mocht je toch nog een vraag hebben kan je dit in dit topic vragen. Je kan hier ook advies vragen als je vast zit

http://finaltear.ffasylum.com/

have fun

Verwijderd

Ik kan hem gewoon downloaden, maar hij doet het niet?

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/omfg123/rpg2003.jpg

Alsk op OK druk gebeurt dr nix. Reeds heb ik wel kunnen genieten van alle leuke geluidjes in de Music map :9

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 18:03:
Ik kan hem gewoon downloaden, maar hij doet het niet?

[afbeelding]

Alsk op OK druk gebeurt dr nix. Reeds heb ik wel kunnen genieten van alle leuke geluidjes in de Music map :9
Moet je de rtp pack downloaden die op mijn site staat :P Zonde om de muziek al te gaan luisteren dit omdat het spoilend kan zijn en omdat sommige leidjes de snelheid verdubbeld is maar die wel normaal afspelen in het spel zelf ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 19:05 ]

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-10 11:53
offtopic:
[quote]

THEY SET US UP THE BOMB
[/quote]

Er is hiervan ook een filmpje gemaakt: http://www.planettribes.com/allyourbase/AYB2.swf

Ziet er wel vet gaaf, lijkt wel wat of Final Fantasy III kwa graphics. Als de deluxe versie uit is van deel 2 ga ik die zeker downloaden!

Verwijderd

Topicstarter
silentsnake schreef op 15 december 2003 @ 14:47:
offtopic:
[quote]

THEY SET US UP THE BOMB
[/quote]

Er is hiervan ook een filmpje gemaakt: http://www.planettribes.com/allyourbase/AYB2.swf

Ziet er wel vet gaaf, lijkt wel wat of Final Fantasy III kwa graphics. Als de deluxe versie uit is van deel 2 ga ik die zeker downloaden!
Die is al uit :) de versie die je nu download is de deluxe version, volgens mij moet ik dat wat beter aan geven op de site ^^' zal het meteen es doen ;)

Edit: Ik ben de site een beetje geupdated en een kerstsfeertje erbij gedaan ^^ http://finaltear.ffasylum.com/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 21:39 ]

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

Tijntje

Hello?!

Spikey cloud ik kan die installatie wel in een MSI gieten voor je?
Als je intresse hebt hoor ik het wel. Tevens heb ik nog genoeg webspace bij mijn provider voor een mirror.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Tijntje schreef op 15 december 2003 @ 23:09:
Spikey cloud ik kan die installatie wel in een MSI gieten voor je?
Als je intresse hebt hoor ik het wel. Tevens heb ik nog genoeg webspace bij mijn provider voor een mirror.
Msi gieten :> wat bedoel je daarmee?

Een mirror sounds nice, heb je hotmail? Dan bespreken we het effe/

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

Tijntje

Hello?!

Een MSI is een installatie van Microsoft. Op deze manier krijg je als het goed is een installatie file.
Ik heb 40 MB webspace ruimte van MyADSL ik weet alleen niet of dit genoeg is.
Voor mail zie profiel.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Tijntje schreef op 19 december 2003 @ 12:28:
Een MSI is een installatie van Microsoft. Op deze manier krijg je als het goed is een installatie file.
Ik heb 40 MB webspace ruimte van MyADSL ik weet alleen niet of dit genoeg is.
Voor mail zie profiel.
Nou ik ben wel trevren met de install die ik nu heb. De door jouw genoemde installer moet dan echt veel beter zijn wil ik hem gebruiken. Daarbij weet ik niet of die nieuwe installer van jouw compatible is met de patches... IK zal je vanmiddag effe mailen. Ben helemaal vergeten om nog in dit topic te kijken. :X

Verwijderd

Topicstarter
Voor de gene die mijn game nog spelen (zal toch wel :P) of mijn game nog willen spelen. Ben ik nu bezig met een nieuw project in final tear 2 . Er komen nu namelijk een 5 nieuwe super bazen (the lords of destruction genaamd) die zo moeilijk zijn dat zelfs de hardcore rpg speler er van gaat zweten :P Ze zijn verspreid overal over de werleld dus mensen die een vluigtuig hebben kunnen nu in plaats van op draken jacht op "lords jacht" ( is dat uberhaupt wel een woord xD) Op de site kan je meer informatie vinden. Ik wil het project nog deze week voltooien (ben er vandaag 8 januari aan begonnen dus dat word krap :7 )

Hiero klikken voor mijn site

(Die meneer van die extra mirror kan die ook binnenkort een keer reageren :9 )

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 23:02 ]

Verwijderd

Ligt het aan mij of ligt de 'Boss' sectie van de site plat? Ik wilde namelijk kijken hoe ik de 1e draak moet verslaan, want hij haalt me er telkens nét iets te veel af :(.

(Misschien is level 11 te laag?)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 23:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 23:55:
Ligt het aan mij of ligt de 'Boss' sectie van de site plat? Ik wilde namelijk kijken hoe ik de 1e draak moet verslaan, want hij haalt me er telkens nét iets te veel af :(.

(Misschien is level 11 te laag?)
Je kan beter eerst naar het kasteel gaan, de boss sectie die komt binnenkort weer online. Maar omdat ik het ontzettend druk heb met school en ik een tijde bezig geweest met de lords of destruction in final tear 2 ben ik er nog niet echt aan toegekomen.

Over die lords of destruction: IK heb nu een paar nieuwe bazen erin gedaan genaamd "The lords of destruction" dit zijn ultra extreme moeilijke geheime bazen die je kan verslaan nadat je de game uit hebt gespeeld en het spel nog niet moeilijk genoeg vond :P Kijk voor meer info op de site finaltear.ffasylum.com

(als je de lords voor het eerst ontmoet laat je niet belazeren door de schijn die ze maken dat ze een stel idioten zijn :P De zwakste van de 4 lords is al 8 keer zo sterk als de eindbaas :7 )

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 12:14 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste