ik maak bij deze een nieuwe post voor mijn rpg omdat ik de oude te ver weg stond.
Anyways ^^ ik heb een half jaar geleden een rpg gemaakt met rpgmaker 2003. Ik heb er ogv een half jaar overgedaan om het hele project te voltooien etc. Nu de game al een half jaar uit is zijn er veel patches en update's gekomen. Ik heb nu een update gemaakt waardoor je extra bazen krijgt in de game.
Voor alle mensen die mijn spel nog niet kennen: Final tear 2 is een anime style rpg. Dit wil zeggen dat de rpg een beetje manga achtige sfeer heeft. Dit betekend overigens niet dat het zo grof is als manga.
Mijn game is best wel groot het kost zeker een aantal weken om het hele spel te voltooien en misschien een aantal maanden om alle secrets en geheime vinden. Wat erg leuk is aan mijn game is is dat er zoveel extra's inzitten. Als je de game hebt uitgespeeld kan je nog allemaal leuke dingen deon zoals monster arena, de draken verslaan (was voor veel gots belangrijker dan de game zelf ) en je kan puzzels doen doolhoven, super bosses, nieuwe magic en summons vinden etc.
Ik wil niet te veel hier zeggen want het meeste staat al op de site. Mocht je toch nog een vraag hebben kan je dit in dit topic vragen. Je kan hier ook advies vragen als je vast zit
http://finaltear.ffasylum.com/
have fun