Toon posts:

Ik heb zelf een rpg game gemaakt!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 963 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
MrE schreef op 13 June 2003 @ 21:52:
MUST...PLAY...GAME...BEFORE....TONIGHT!!! ;)
Ik heb de install gemaakt

En nu ben ik aan het uploaden ;) (De speciale tweakers versie hoef je niet te patchen)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 22:03 ]

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:59

westergas

rikkie_pc

Ik heb ff naar je screenies gekeken en dat ziet er echt heel goed uit. Klasse!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-11 22:36

Leejow(saait)

Blater

Tis trouwens wel een mooi idee zeg, zoiets maken maar dan niet met een RPG maker maar ik zat aan een engine te denken en dan iets grafisch eromheen..

:) Morgenochtend maar eventjes kijken.

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

YES!!, ik heb nog geen minuut gespeeld, maar ik heb het geinstalleerd, en opgestart, en ik heb het hele weekend voor mij.
Thanks Spikey :)

[ Voor 19% gewijzigd door MrE op 13-06-2003 23:54 . Reden: loempia speciaal ]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik dload em morgen ook wel even, heb ik wat te doen :P *bookmark*

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 17:53
Leejow(saait) schreef op 13 juni 2003 @ 22:55:
Tis trouwens wel een mooi idee zeg, zoiets maken maar dan niet met een RPG maker maar ik zat aan een engine te denken en dan iets grafisch eromheen..

:) Morgenochtend maar eventjes kijken.
Dat had ik dus ook al in gedachten maar ik heb er geen tijd voor :(
Ik mag de laptop ook al niet meenemen naar aruba van mn vriendin :+

Maar bij de schildpad vin ik t niet meer leuk. Ik heel dat pokkeeind zonder te saven. Heb je daar die deur en 2 blokjes daarvoor dat savepunt. Ik ga voor die deur staan om vervolgens naar dat save point te gaan staat die schildpad al voor me neus, kan ik weer dat fokkin eind lopen! Toen heb ik m maar uitgezet.

Erm...

Verwijderd

Topicstarter
Scarfish schreef op 14 June 2003 @ 00:58:
[...]

Dat had ik dus ook al in gedachten maar ik heb er geen tijd voor :(
Ik mag de laptop ook al niet meenemen naar aruba van mn vriendin :+

Maar bij de schildpad vin ik t niet meer leuk. Ik heel dat pokkeeind zonder te saven. Heb je daar die deur en 2 blokjes daarvoor dat savepunt. Ik ga voor die deur staan om vervolgens naar dat save point te gaan staat die schildpad al voor me neus, kan ik weer dat fokkin eind lopen! Toen heb ik m maar uitgezet.
Ow dat is niet de bedoeling ik zal dat eens goed maken dat event. Welk schildpad btw? want ik snap niet echt het probleem :O

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 02:16 ]

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Alles gewoon geinstalleerd en wanneer ik hem start krijg ik rpg__2003_____ en verder niets.

Naja, zal wel weer wat verkeerd gedaan hebben.

• MrE

MrE

Heb je alleen de bestanden geinstalleerd die Spikey om 13-6 om 23.05 uur heeft gepost?
Dan moet je namelijk nog wat andere bestanden erbij hebben kijk even op zijn orginele site, daar staan drie RTP2003 bestanden, die moeten ook nog geinstalleerd worden.

Verbeterpuntjes:
de gramatica (door het gehele spel heen) moet verbeterd worden (ik verwacht ieder moment de tekst 'we are set up on the bomb'. Heeft overigens wel iets Japans op die manier.)
Taalfouten ik ben nu bij de kroonmissie, en ik heb er al zoveel gezien, dat ik gestopt ben ze te onthouden.
Muziek, je begint met een japans (naar ik aanneem) liedje in de intro, maar vervolgens hoor ik een nummer van Queen (zijn dit standaard nummers die je in kan voegen?). Schoenmaker blijf bij je leest. zorg dat je niet teveel stijlen door elkaar gaat mixen. De muziek in het kasteel, is dan weer wel goed gekozen.

Ook leert de wizard op een geven ogenblik quake, maar ik kan de BFG nergens vinden, laat staan een simpele nailgun (ok, die is flauw ik geef het toe).

Ook had een optie met een toetsenuitleg of een uitleg over het vechtsysteem (misschien zelfs een soort battle walkthru) een welkome aanvulling geweest.
Want ik vecht nu alles maar uit op autobattle, omdat manual fighting mij iedere keer mijn mannetjes het leven kost.
En waar in de wereld is die change functie voor?

Verder is het een welkome afwisseling van het hedendaagse this-game-needs-the most-expensive-video-card-and-processor-on-the-market-today spelletjes cultuur.
Ga lekker door zo, ga eens naar je lokale fantasy shop, en lees een wat AD&D lectuur door voor nog meer adventure plot twists en spanningsboog opbouw stuff.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

PromWarMachine

Forsaken Archer

Grotendeels mee eens. Muziek vind ik niet zo boeiend. Grammatica moet inderdaad érnstig onder de loep genomen worden. :X

Had het volgende lijstje al klaar staan in notepad.exe:
* InstallPath niet tweakable
* Je naam (bij intro) v,d --> v.d.? :+
* "Is there a other place then Fraze?" --> Is there any other place then Fraze?"
* Hoofdvenster is "Untitled"
* Openingstekst blijft te lang staan
* Zinnetjes tijdens opening niet te skippen (heeeel irritant :| )
* Optie om het geluid uit te zetten zou ik wel kunnen waarderen eigenlijk...
Spellingsfouten heb ik ook niet meer onthouden...

@MrE: Dat vechtsysteem ligt aan jouw kunsten, denk ik. Ik vond hem ook niet de simpelste, maar nu ik het eenmaal door heb, werkt het eigenlijk best makkelijk. Je moet alleen wel snel zijn, zeker als je dadelijk 3 karakters hebt om mee te spelen.

De eerste eindbaas heb je nog niet gehad, maar daar ga je voor 100% gegarandeerd dood als je auto-fight. Je zult op de makkelijkere targets moeten proberen gewoon te fighten. Met die warrior lekker je zwaardje gebruiken en met die caster lekker casten, het klinkt zo simpel. :+

Die change-functie is om van poppetje te wisselen, als je 2 of meerdere poppetjes hebt te besturen, maar dat kan ook gewoon met pijltje omhoog, dat weet ik. :)

Korte uitleg vechtsysteem ten slotte:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/6704/full.jpg

1. Status character... misschien slaapt 'ie - misschien is 'ie verward - misschien is 'ie wel dood?
2. Aantal HitPoints dat nog over is van het totaal (zie 3)
3. Maximaal aantal HitPoints
4. Bestaat uit 2 dingen:
• Getalletje: Aantal 'mana' nog over, om een magic achtig iets te casten
• Bewegend barretje: Als dit barretje vol is, is het bijbehorende character "ready" en kan hij aanvallen
5. Aanvalmethoden, "Attack" om met het standaardwapen aan te vallen. "Blck magic" om magic te casten (daar heb je wel genoeg mana voor nodig uiteraard) en Item om een friendly poppetje te healen, meer mana te geven, weer wakker te laten worden, weer levend maken - enz.

Bedoeling: Zodra het barretje bij 4 vol is, wordt dit character geselecteerd. Druk op de spatie om een actie uit te gaan voeren met deze char, vervolgens kies je in het lijstje bij 5 wat er gedaan moet worden. Items cast je op friendlies en magic op enemies (doorgaans, niet alle magic). Attack kies je eigenlijk alleen bij melee units zoals Ryu. Jowy is een magican en daar gebruik je de magic skills voor. Zorg dus altijd dat hij genoeg mana krijgt.

Succes! :)

Dividend for Starters

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

vanacht gespeeld :) zeer leuk
doet me echt een beetje aan de oude tijd denken :)

alleen hier en daar wat verbeterpuntjes, wat al genoemd is, maar voor de rest zeer goed gedaan en erg leuk

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Scarfish
Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 02:12:
[...]

Ow dat is niet de bedoeling ik zal dat eens goed maken dat event. Welk schildpad btw? want ik snap niet echt het probleem :O
Het is ok geen fout in het spel. Het is trouwens de eerste schildpad, die bij de ruines (is er nog een dan?). Maar het is gewoon irri dat deze boven een save punt zit waar ik dus ook bovendoor dacht te gaan naar dat savepoint waar dan opeens die schildpad verschijnt en ik dus niet gesaved had! :'( (tis ook wel me eigen schuld maarja)

Erm...

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik kom maar niet voorbij de 2de baas.
me 2 poppetjes gaan iedere keer dood :'(
terwijl ik zo'n hoog mogelijk level heb proberen te halen voor dat ik weer ging vechten :(

leuk gedaan trouwens.
weer ilekker wat te doen van het weekend :P

ik heb die nieuwe gedownload, maar nu kan ik de patches er niet opzetten :?
ze zeggen dat het niet kan omdat het een verkeerde ... is :?
of zitten die er nu al in verwerkt :?

[ Voor 50% gewijzigd door chucky666 op 14-06-2003 12:56 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-10 21:28
Leuk spel :)
Dit bewijst maar weer dat gameplay voor op graphics gaat :P

Maar hoeveel hp heeft die tweede eindbaas in de cellar wel niet ik kom er niet voor bij in allebij de characters zijn nu level 7.

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

iemand enig idee waar ik deze rpg maker kan downloaden?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Icingdeath
daves2hd schreef op 14 juni 2003 @ 15:04:
iemand enig idee waar ik deze rpg maker kan downloaden?
Rpg maker is geloof ik geen freeware dus ik zou als ik jou was je post editen want dit is een warez request ;)

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

JelleStoel schreef op 14 juni 2003 @ 15:11:
[...]

Rpg maker is geloof ik geen freeware dus ik zou als ik jou was je post editen want dit is een warez request ;)
Ach er zal altijd wel een trial versie van te verkrijgen zijn :) . Daves2hd >
Zoek anders even met goolge, dan vind je het vast wel.

• Icingdeath
wow fuck, Welk level moet je wel niet zijn voor die mega dragon echt een klote beest :(

[ Voor 4% gewijzigd door Icingdeath op 14-06-2003 15:42 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-11 21:53
Ik Download de files nu.. lijkt me een cool spel :D

Verwijderd

cls schreef op 13 June 2003 @ 17:10:
Misschien een ideetje: MULTIPLAYER! :D
zou handig zijn als hij het dan helemaal zelf had geprogd... en hoewel ik het heel wat vind dat hij dit al voor elkaar heeft kunnen krijgen (ik zou het nooit kunnen :P ) is hij nog heel wat verwijderd van proggen en dus multiplayer functie inbouwen :)

Verwijderd

Topicstarter
JelleStoel schreef op 14 June 2003 @ 15:42:
wow fuck, Welk level moet je wel niet zijn voor die mega dragon echt een klote beest :(
Ja das een lastige ja :P je kan later terug komen om deze te verslaan......Ga eerst maar naar het kasteel en probeer het an nog eens....

• MrE

MrE

PromWarMachine schreef op 14 June 2003 @ 04:36:
[...]

[uitleg battle systeem]

Succes! :)
Bedankt voor je degelijk onderbouwde uitleg.

Maar wat ik bedoelde, en wat je inderdaad ook al zelf aangaf, is het feit dat je snel je keuzes moet maken wat je wil doen in een battle. Ik had hier de voorkeur gegeven aan een turn based oplossing.
Iedere keer die opties doorlopen, werkt een beetje op mijn zenuwen (maar goed, ik ben dan ook niet van de FF generatie (want ik geloof dat dat zo'n beetje hetzelfde principe hanteerd?).

• Notna
  • Laatst online: 11:50

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Echt een enorm leuk spel :D Goed gedaan, alleen zonde van die taal foutjes. De meeste die zijn genoemt heb ik ook gemerkt. Zelf heb ik nog gezien:

-Spelfouten in sommige items (hoofdletter vergeten enz.)
-'You won a supreme victorie' klinkt dat niet een beetje scheef :? :X

Verder zit ik met het probleem dat ik de patches niet kan installen :? Zegt steeds dat het een andere versie is.

/me Notna zit te denken dat het misschien te maken heeft met de Tweakers versie ....

[ Voor 33% gewijzigd door Notna op 14-06-2003 18:50 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 18:32:
[...]

Cloud Spikey, waarom maak je 5 files ipv 1 ?
Dat is al eens gezegt, je mag niet meer dan 5 mb uploaden ozid bij geocities :+

Verwijderd

Topicstarter
MrE schreef op 14 juni 2003 @ 17:18:
[...]

Bedankt voor je degelijk onderbouwde uitleg.

Maar wat ik bedoelde, en wat je inderdaad ook al zelf aangaf, is het feit dat je snel je keuzes moet maken wat je wil doen in een battle. Ik had hier de voorkeur gegeven aan een turn based oplossing.
Iedere keer die opties doorlopen, werkt een beetje op mijn zenuwen (maar goed, ik ben dan ook niet van de FF generatie (want ik geloof dat dat zo'n beetje hetzelfde principe hanteerd?).
Ft1 was turn based...

Anyways ik zal nog wat basis elementen uitleggen.

Je kan veel dingen kopen in een winkel ik zal zo ogv uitleggen wat je kan kopen en wat het doet.

-potions

Dit zijn drankjes om je leven weer aan te vullen. In het begin heb je alleen de normale potions die 80 hp bijvullen maar al gouw erna krijg je hi-potions die 150 bijvullen Daarna krijg je v-potions die 500 bijvullen en dan heb je daarna ook nog de ultra potion en de x-potion

-Ethers

Dit zijn de drankjes die je magic points terug vullen of in de pc wereld mana :P
Deze heb je eveneens in de v- hi en ultra etc etc

Phoenix down

Deze dingetje reviven ene caracter als hij of zij dood is.

Phoenix downs heb je 3 formaten. De gewone phoenix downs de hi phoenix downs en de full phoenix downs.

De gewone reviven de charater met 10% van zijn max hp
De hi_phoenix downs reviven 25% van zijn max hp
En de full-phoenix downs die ook alleen maar aaan het eiinde van het spel te krijgen zijn. Vullen de volle 100% bij

Dan heb je de wapens die je hebt.

Zwaarden, Wands, Messen etc etc:

Deze verhogen je fysieke aanvallen dus gewoon attack en de Sword skills. Een wand verhoogd ook de magic maar wel de attack weer een stuk minder. Alleen Jowy en Sandy kunnen wanden aantrekken.

Armors en Capes:

Armors verhogen je defence/ en capes verhogen magic en defence

Helmets:

Deze kunnen alleen door Ryu en Leon worden gedragen deze verhogen alles een beetje

Shields:

Deze verhogen je speed. Dit is een van de belangrijkste wapens die je moet hebben koop ALTIJD eerst een shield en dan de rest.

Ringen, banden etc:

Dit kan van alles zijn. Het kan je 50% tegen vuur beschermen. Sommige ringen zorgen ervoor dat je nooit meer vergiftigd word sommige verhogen je attack etc etc.

En als laatse wil ik de verschillende battle command nog bespreken.

Attack: Gewoon aanvallen

Sword skills:

Dit zijn aanvallen die Ryu en Leon kunnen gebruiken ze kosten magic points. Hoe hoger je level des te sterkere skills leer je.

Back magic:

Dit is de aanvals magie. Jowy is de enige die dit kan gebruiken.

White magic:

Dit is de magic waarmee Je caracters han healen. Mensne tot leven kan roepen en ziektes kan genezen.

Deceases:

Ryu is de enige die deze aanvals methode heeft hij kan hiermee de vijanden vergiftigen met heel erg veel verschillende vergiftigingen. Hier geld ook dat je betere vergiftigingen leert als je levels omhoog gaat

Support magic:

unieke skills van sandy hiermee kan ze. Hiermee kan ze de verschillende stats tijdelijk verhogen in een gevecht. Bijvoorbeeld als je haste gebruikt word je character ene tijdje sneller en kan vaker aanvallen.

1/2 damage:

Unieke skill van Leon hiermee worden all aanvallen met 50 gereduceerd.

Enemy skill:

unieke skill van jowy Dit zijn skills die je in het spel moet vinden. Ze leer ze van enemy's je kan zeggen dat je hiermee de truckjes van de vijanden kan leren. Je krijgt de eerste enemy skill bij de 2e baas ikweet zeker dat de meeste die "Mypho skill nog niet op Jowy heeft gebruikt ;)

Summon:

De meeste krachtige skills zijn de summon monsters. Deze command krijg je pas later in de game. Hiermee heb je de beschikking om goden op te roepen die je vijanden het leven zuur gaan maken. De goden zijn verschrikkelijk sterk maar ze kosten klauwen vol aan magic points. ( De goden hebben ook de coolste battle aminations) Het is ook heel typish dat de summons altijd tegen alle vijanden zijn dus meestal alle vijanden in keer keer hartikke dood :P

dat was het :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 19:23 ]

Verwijderd

klaasbram schreef op 13 June 2003 @ 21:11:
Hieronder nog wat screenshot van Super Dragonballz
kan je mss een download url geven van super dragonballz ?

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 19:42:
[...]

kan je mss een download url geven van super dragonballz ?
Is dat niet een beetje vragen naar warez :? ... (weet niet zeker hoor, maar het is een game/roms dus.....)

En ik zal het nog maar een keer vragen, waarom kan ik die patches niet installen???

[ Voor 14% gewijzigd door Notna op 14-06-2003 19:45 ]

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:35
Mr_Knight schreef op 14 June 2003 @ 03:00:
Alles gewoon geinstalleerd en wanneer ik hem start krijg ik rpg__2003_____ en verder niets.

Naja, zal wel weer wat verkeerd gedaan hebben.
Heb hetzelfde atm, bij opstart. RPG ??? 2003????

Edit : Had iets niet installed, werkt prima nu.

[ Voor 8% gewijzigd door SCIxX op 14-06-2003 20:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Notna schreef op 14 June 2003 @ 19:44:
[...]

Is dat niet een beetje vragen naar warez :? ... (weet niet zeker hoor, maar het is een game/roms dus.....)

En ik zal het nog maar een keer vragen, waarom kan ik die patches niet installen???
Als je de topic had gelezen wist je dat die tweakers versie al gepacht was ;)

En de gene die die rpg 2003 fout krijgen moeten deze rtp pack downloaden:

http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/Rtp2003.exe

http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/Rtp2003.c00

http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/Rtp2003.c01

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 20:31 ]

• Icingdeath
Iemand tips bij het stuk dat je viper difinitief af moet maken want ik zit er al een paar uur vast :?

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Whahaha dit is echt een grappig spelletje. Mooi gedaan _/-\o_ ! , alleen soms best moeilijk :X

zijn er ook cheats >:) :+

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Verwijderd

Topicstarter
JelleStoel schreef op 14 June 2003 @ 21:04:
Iemand tips bij het stuk dat je viper difinitief af moet maken want ik zit er al een paar uur vast :?
Gebruik de summons die je hebt gekregen tegen hem. en gewoon je beste skills dan moet ie een piece of cake zijn.

• Icingdeath
Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 01:18:
[...]

Gebruik de summons die je hebt gekregen tegen hem. en gewoon je beste skills dan moet ie een piece of cake zijn.
Ik heb een bug ontdekt bij die viper als je om de huisjes heen loopt en de stad uit en daarna er weer in gaat dan is viper dood en dan heb je volgens het spel hem wel gedood :+

alleen lijkt me dat niet verstandig om te doen omdat je dan een hoop exp mist.

Verwijderd

Topicstarter
JelleStoel schreef op 15 June 2003 @ 09:51:
[...]

Ik heb een bug ontdekt bij die viper als je om de huisjes heen loopt en de stad uit en daarna er weer in gaat dan is viper dood en dan heb je volgens het spel hem wel gedood :+

alleen lijkt me dat niet verstandig om te doen omdat je dan een hoop exp mist.
Thanks for the hint. Eigenlijk was de bedoeling dat je niet door de huisjes kan lopen. Ik dacht dat ik dat volledig dicht had gegooit. maar volgens mij moet je viper verslaan om verder te komen...

Verwijderd

Mooi gemaakt, al doet het Engels me vaak denken aan een "net-niet-correcte" Japanse vertaling. Maar dat is natuurlijk ook wel charmant. ;)

Bijvoorbeeld op de site:
Don't let this part of the game play by persons under 12....I assure you that even grown up will have their scare here in this castle :P
:+

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 11:37 ]

• Icingdeath
lol dit heb ik nog niet eerder gehad :P :
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/a.stoel/finaltear2sterk.jpg
Deze baas vind ik trouwens erg moeilijk :X maar ze zijn allemaal wel goed uigeballanceerd :)

Verwijderd

Topicstarter
JelleStoel schreef op 15 juni 2003 @ 11:37:
lol dit heb ik nog niet eerder gehad :P :
[afbeelding]
Deze baas vind ik trouwens erg moeilijk :X maar ze zijn allemaal wel goed uigeballanceerd :)
Yep je bent nu in het geddelte gekomen waren de bazen moeilijker worden :P Btw voor de meiden onder ons. De baas is gespierd en hijs nog vrij :+ Btw je hebt erg veel gtraint zo te zien aan je hp :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 11:46 ]

• Icingdeath
ik zit al de hele ochtend vast bij dat stuk waar je rod :'( moet verslaan ik probeer telkens zo veel mogelijk te sumonnen maar ik verlies nog steeds dan. En telkens opnieuw proberen is niet zo leuk want dan moet je telkens weer die dialogen weg tikken.

Kan iemand me verder helpen met deze
Savegame zodat rod verslagen is. Savegame kopieren naar de directorie van final tear :)

Dank bij voorbaat >:)

Verwijderd

Topicstarter
JelleStoel schreef op 15 June 2003 @ 13:21:
ik zit al de hele ochtend vast bij dat stuk waar je rod :'( moet verslaan ik probeer telkens zo veel mogelijk te sumonnen maar ik verlies nog steeds dan. En telkens opnieuw proberen is niet zo leuk want dan moet je telkens weer die dialogen weg tikken.

Kan iemand me verder helpen met deze
Savegame zodat rod verslagen is. Savegame kopieren naar de directorie van final tear :)

Dank bij voorbaat >:)
wat doe je in die grot die sla je toch over als je weer terug gaat :?

Je kan btw saven op de worldmap

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 13:32 ]

Verwijderd

gek, zit nog steeds vast bij "we have got company" :) leuk gedaan hoor, heb je je mannetje zelf gemaakt? heb het nog eens een keer gezien, en daar ahd iemand dat mannetje wel zelf gemaakt(die kon ook schieten/vechten enzo, waarbij je het (schietend) pistool ook zag enzo) en dan met een foto. misschien tips?

• Icingdeath
Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 13:23:
[...]

wat doe je in die grot die sla je toch over als je weer terug gaat :?

Je kan btw saven op de worldmap
Oh ik ging naar die grot om te saven want ik wist niet dat je kon saven op de world map ;)

1

[ Voor 10% gewijzigd door Icingdeath op 15-06-2003 13:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
JelleStoel schreef op 15 June 2003 @ 13:34:
[...]

Oh ik ging naar die grot om te saven want ik wist niet dat je kon saven op de world map ;)

1
Als jullie willen kunnen jullie ook Final tear 1 downloaden. Das het vorige deel ervan die ik 1 jaar geleden had gemaakt.

http://www.geocities.com/steve_laar

Ik zal voor deze voor de zekerheid ook efe mirroren.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 16:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu bezig met een walktrough te maken. Ik heb boss 1t/m10 net af dus mensen die vast zitten kunnen hier effe kijken :P

http://free.eh-solutions...._head/Site/Walktrough.htm

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 12:32:
Ben nu bezig met een walktrough te maken. Ik heb boss 1t/m10 net af dus mensen die vast zitten kunnen hier effe kijken :P

http://free.eh-solutions...._head/Site/Walktrough.htm
Lekker handig :D Alleen had ik me er net iets anders van voorgesteld (aanbevolen lvl's enz.)

En dit is wel een beetje fout:
This are the loosers of the game :P. They are funny and they shouldn't be any problem. Use attacks to attack them both as much as possible and you will be sure a winner.
This moet These zijn ;)

Verwijderd

Topicstarter
Notna schreef op 16 juni 2003 @ 12:39:
[...]

Lekker handig :D Alleen had ik me er net iets anders van voorgesteld (aanbevolen lvl's enz.)

En dit is wel een beetje fout:

[...]

This moet These zijn ;)
De aanbevolen levels staan er ;)

Verwijderd

Hey spikey mooi werk :D
leuke rpg game :)

Maar kheb een vraagje ten eerste hoe krijg je de eerste mega dragon ik heb nu 3 spelers maar et wil niet echt lukken.

Ten 2de moet je steeds door het bos voor bij het kasteel tekomen :X?

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 12:55:
[...]

De aanbevolen levels staan er ;)
Woops niet goed gelezen 8)7

• Scarfish
Is het ook de bedoeling dat je om de bergen heen kan lopen als je net het eerste bootje gehad hebt? Je kunt nu de grot omzeilen en komt gelijk bij die twee gekken uit in dat dorp (Melvin and Wayne) dan heb je dus 6 bazen gemist of zie ik dat fout?

Sorry dak t zeg maar ik wordt af en toe echt gek van de hoeveelheid monsters. Om de vijf stappen moeten knokken begint me toch te vervelen :/

Erm...

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

als je gelijk de grot ingaat zijn dat ook de eerste die je tegenkomt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Scarfish schreef op 17 juni 2003 @ 12:13:
Is het ook de bedoeling dat je om de bergen heen kan lopen als je net het eerste bootje gehad hebt? Je kunt nu de grot omzeilen en komt gelijk bij die twee gekken uit in dat dorp (Melvin and Wayne) dan heb je dus 6 bazen gemist of zie ik dat fout?

Sorry dak t zeg maar ik wordt af en toe echt gek van de hoeveelheid monsters. Om de vijf stappen moeten knokken begint me toch te vervelen :/
Nee das niet de bedoeling thanks for the hint :) Maare je kan volgens mij niet met de tweede boot mee dan en daarbij heb je dan ook geen summons. maar desalniettemin zal ik het wel effe oplossen ;)

En nee je hoeft niet nog een keer door het bos te lopen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 17:00 ]

• Icingdeath
Waar kan ik de water dragon vinden :?

Verwijderd

Topicstarter
JelleStoel schreef op 17 June 2003 @ 16:55:
Waar kan ik de water dragon vinden :?
Waar zit je welk level etc

• Icingdeath
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 17:00:
[...]

Waar zit je welk level etc
In een dorpje in de woestijn vlak bij die piramide waar je iemand moet bevrijden
Mijn party is gemiddeld level 44. Maar ik vraag me af of ik wat gemist heb want ik zat in je basen walkthrough te kijken en was die water dragon nog niet tegen gekomen ;)

Verwijderd

Topicstarter
JelleStoel schreef op 17 juni 2003 @ 17:05:
[...]

In een dorpje in de woestijn vlak bij die piramide waar je iemand moet bevrijden
Mijn party is gemiddeld level 44. Maar ik vraag me af of ik wat gemist heb want ik zat in je basen walkthrough te kijken en was die water dragon nog niet tegen gekomen ;)
Lol ik zal je ten eerste complimenteren dat je een goeie trainer bent want je zit een dikke 9 levels boven het gemiddelde ;) Je moet met de plane naar dat meer bij ariman fisher dorp daar boven zit een groot meer er zit ook een landingsplaats bij dat meer. Er zit ook een klein eiland in dat meer.

Als je geland bent loop dan. naar rechts het pad de bergen in als je het pad blijft volhen eindigd het pad bij de lake en dan kan je in de lake waar de water dragon is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 17:10 ]

• Noork
  • Niet online
Wat zijn de systeemeisen? Ik zit nu achter firewall, kan helaas niks testen.

Verwijderd

Topicstarter
Noork schreef op 17 June 2003 @ 17:09:
Zal zeggen met half screen met goeie kleuren enzo 800 mhz en met blokkerig full screen en slechte kleuren 500 mhz ofzo.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Noork schreef op 17 juni 2003 @ 17:09:
wat heeft een firewall er nu weer mee te maken :?
je mag het in je 1tje spelen.
systeemeisen :?
een computer die het doet :Y)

• Noork
  • Niet online
chucky666 schreef op 17 June 2003 @ 17:12:
[...]

wat heeft een firewall er nu weer mee te maken :?
je mag het in je 1tje spelen.
systeemeisen :?
een computer die het doet :Y)
Ik kan het niet downloaden. En nee, ik kan de firewall niet uitzetten, ik zit zeg maar op m'n werk.

Ik vroeg alleen maar even naar de systeemeisen. Maar gewoon een pc die het doet dus.

[ Voor 23% gewijzigd door Noork op 17-06-2003 17:22 ]

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Noork schreef op 17 June 2003 @ 17:17:
[...]

Ik kan het niet downloaden.
zet je het even uit dan downloaden en zet je het weer aan ;)

Verwijderd

Topicstarter
Noork schreef op 17 June 2003 @ 17:17:
[...]

Ik kan het niet downloaden.
Probeer de mirror btw het word tijd voor patch 1.3 er zijn nu wel genoeg fouten geconstateerd om een 1.3 patc te maken. de gene die de tweakers versie hebben krijgen de patch morgen pas.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 17:20:
[...]

. de gene die de tweakers versie hebben krijgen de patch morgen pas.
:'(

Verwijderd

Topicstarter
Ok patch 1.3 is nu uit let op de mesnen met de tweakers versie moeten tot morgen wachten!

www.final-tear2.tk

• Icingdeath
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 17:09:
[...]

Lol ik zal je ten eerste complimenteren dat je een goeie trainer bent want je zit een dikke 9 levels boven het gemiddelde ;) Je moet met de plane naar dat meer bij ariman fisher dorp daar boven zit een groot meer er zit ook een landingsplaats bij dat meer. Er zit ook een klein eiland in dat meer.

Als je geland bent loop dan. naar rechts het pad de bergen in als je het pad blijft volhen eindigd het pad bij de lake en dan kan je in de lake waar de water dragon is.
Bedankt het was een makkie alleen de air dragon is een stuk harder dan de andere dragons maar dat maakt niet uit want het is een uitdaging :)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/a.stoel/rpg03.jpg

Verwijderd

Topicstarter
JelleStoel schreef op 17 June 2003 @ 18:15:
[...]

Bedankt het was een makkie alleen de air dragon is een stuk harder dan de andere dragons maar dat maakt niet uit want het is een uitdaging :)

[afbeelding]
De draak is ook nog te sterk come back for it later ;)

• Icingdeath
Woei ik heb net de grim reaper verslagen maar ik heb niet gekozen om odion uit te dagen maar is dat onverstandig. Want als het onverstandig is doe ik het opnieuw ;)

Verwijderd

Topicstarter
JelleStoel schreef op 17 June 2003 @ 20:15:
Woei ik heb net de grim reaper verslagen maar ik heb niet gekozen om odion uit te dagen maar is dat onverstandig. Want als het onverstandig is doe ik het opnieuw ;)
Lol en wat vond je van het spookasteel }) (niks veraden wat er komt just say what you think of it ;) )

En ja ik zal odin probee te verslaan omdat het ene erge goeie summon is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 20:31 ]

• Icingdeath
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 20:30:
[...]

Lol en wat vond je van het spookasteel }) (niks veraden wat er komt just say what you think of it ;) )

En ja ik zal odin probee te verslaan omdat het ene erge goeie summon is.
Netjes gedaan vooral een aantal effecten waar ik van schrok maar ik mag niks zeggen omdat ik de boel verraad anders ;)

Tegen odion lukt gewoon niet want ik helemaal geen mana meer telkens....

[ Voor 9% gewijzigd door Icingdeath op 17-06-2003 20:54 ]

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11 23:04

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

JelleStoel schreef op 17 juni 2003 @ 18:15:
[...]

[afbeelding]
Leuke afbeelding }) Maar het is upon these weak warriors.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

JelleStoel schreef op 17 June 2003 @ 18:15:
[...]

[afbeelding]
hehe
wat hebben ze weinig mana bij jouw eigenlijk :?
bij mij heeft bv. jowy al meer dan 300 mana ;)

• Scarfish
chucky666 schreef op 17 June 2003 @ 21:28:
[...]

hehe
Op de shot is er natuurlijk al mana verbruikt.

Erm...

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Scarfish schreef op 17 June 2003 @ 21:50:
[...]

Op de shot is er natuurlijk al mana verbruikt.
ja ik dacht er net aan 8)7
het is alweer laat voor me :z

Verwijderd

Stoer spel!

Heb je ook cheats en dan met name voor geld?

• Scarfish
Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 22:18:
Stoer spel!

Voor geld?!?!

Dat heb ik meer dan genoeg!! Ik zou juist liever sneller Xp points krijgen. Of God mode ofzo >:)

Erm...

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 22:18:
Stoer spel!

waarom wil je veel geld :?
ik heb alles gekocht en overal 99 drankjes van en hen nog meer dan 40000 over :)

Verwijderd

Topicstarter
Rpg's hebben meestal geen cheats..Je hebt wel geheime wapens bazen etc. Je kan ook goed geld krijgen als je je oude spullen weer verkoopt. Je krijgt er nog 50% voor terug :)

Btw later in de game kan je een hele handige ring voor 100000 kopen 1 ton dus :P Dis heel erg veel geld maar deze ring heeft erg veel voordelen :P

Btw min spel heeft al het goed is precies 50 bazen. Ik zal binnekort die laastste 2 knoppen nog weghalen.

Chucky waar zit jij in de game and welk level?

(de onder onder mij mag gedeleted worden)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 08:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 22:30:
Rpg's hebben meestal geen cheats..Je hebt wel geheime wapens bazen etc. Je kan ook goed geld krijgen als je je oude spullen weer verkoopt. Je krijgt er nog 50% voor terug :)

Btw later in de game kan je een hele handige ring voor 100000 kopen 1 ton dus :P Dis heel erg veel geld maar deze ring heeft erg veel voordelen :P

Ik heb het nu uitgerekend als het goed teld de baas precies 50 bazen dus ik moet binnekort die laaste 2 knoppen weghalen.

• Scarfish
Heeft er iemand Perfect Nappa al verslagen? Mij lukt het niet met Ryu op lvl 38, Jowy op lvl 38, Sandy op lvl 37 en Leon op lvl 34. Iemand voor deze misschien een tip?

Edit:
Crap, nu zijn mn fighters dus weer wat sterker geworden maar ik kan dus niet meer naar Perfect Nappa. Beetje jammer. Nu kan ik die summons daar toch ook niet meer halen??

En ik heb momenteel 122000 GP dus die ring komt er wel :*)

Edit2:
Hahaha LOL, ik zie net dat ik die 2 summons wel heb en zit nu al ergens in de kelder onder de berg.
Aaaaaaaaaarggh, heb ik net de eerste boss in de kelder verslagen, loop ik naar het save punt krijg ik nog een tegenstander die me afmaakt zodat ik die boss overnieuw kan doen :( :'(

[ Voor 72% gewijzigd door Scarfish op 18-06-2003 11:56 ]

Erm...

• Icingdeath
chucky666 schreef op 17 June 2003 @ 21:28:
[...]

hehe
Normaal heb ik ook veel meer mana maar ik had nog zo weinig mana normaal heb ik iets van 370 mana >:)

Btw min spel heeft al het goed is precies 50 bazen. Ik zal binnekort die laastste 2 knoppen nog weghalen.

(de onder onder mij mag gedeleted worden)
Daar ben ik nu aan het sparen voor ik heb nu al 75k :)

[ Voor 53% gewijzigd door Icingdeath op 18-06-2003 10:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Scarfish schreef op 18 juni 2003 @ 10:18:
Heeft er iemand Perfect Nappa al verslagen? Mij lukt het niet met Ryu op lvl 38, Jowy op lvl 38, Sandy op lvl 37 en Leon op lvl 34. Iemand voor deze misschien een tip?

Edit:
Crap, nu zijn mn fighters dus weer wat sterker geworden maar ik kan dus niet meer naar Perfect Nappa. Beetje jammer. Nu kan ik die summons daar toch ook niet meer halen??

En ik heb momenteel 122000 GP dus die ring komt er wel :*)

Edit2:
Hahaha LOL, ik zie net dat ik die 2 summons wel heb en zit nu al ergens in de kelder onder de berg.
Aaaaaaaaaarggh, heb ik net de eerste boss in de kelder verslagen, loop ik naar het save punt krijg ik nog een tegenstander die me afmaakt zodat ik die boss overnieuw kan doen :( :'(
Nappa is een baas die je niet kan verslaan. Welk level ben je nu dan? En btw waarom trainen jullie zo belacjelijk veel? :P

En Jelle volgens mij ben ij nog niet zo ver in de game dat je die ring kan kopen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 12:41 ]

Verwijderd

Die RPGmaker2003. Is dat een Freeware programma?
Zo ja, waar kan ik hem vandaan halen? Zo nee, waar kan ik 'm dan kopen?

• Scarfish
Ik sta nu voor die Airtower (of hoe dat ding ook heet). Kan ik nu nog terug voor die derde draak want die ben ik vergeten. Of kan dit in een later stadium ook nog?

Mijn mannetjes zijn nu als volgt:
Ryu: lvl 49
Jowy: lvl 48
Sandy: lvl 48
Leon: lvl 46

Waarom wij zo veel trainen? Dan ist makkelijker om een boss te verslaan en aangezien ik af en toe toch achterlijk veel monsters tegen kom wordt het makkelijk om hogerop te komen.

(ik geloof dak een beetje verslaafd raak :P)

edit:
levels zijn weer veranderd :*)

Trouwens, ik wor gek van die piramide!! Ik loop daar maar wat rond en elke deur lijkt op de uitgang uit te komen! :?

EDIT: KICKASS!!! Ik heb die ring van een ton!!

[ Voor 23% gewijzigd door Scarfish op 18-06-2003 15:57 ]

Erm...

Verwijderd

Topicstarter
Scarfish schreef op 18 June 2003 @ 13:04:
Ik sta nu voor die Airtower (of hoe dat ding ook heet). Kan ik nu nog terug voor die derde draak want die ben ik vergeten. Of kan dit in een later stadium ook nog?

Mijn mannetjes zijn nu als volgt:
Ryu: lvl 49
Jowy: lvl 48
Sandy: lvl 48
Leon: lvl 46

Waarom wij zo veel trainen? Dan ist makkelijker om een boss te verslaan en aangezien ik af en toe toch achterlijk veel monsters tegen kom wordt het makkelijk om hogerop te komen.

(ik geloof dak een beetje verslaafd raak :P)

edit:
levels zijn weer veranderd :*)

Trouwens, ik wor gek van die piramide!! Ik loop daar maar wat rond en elke deur lijkt op de uitgang uit te komen! :?

EDIT: KICKASS!!! Ik heb die ring van een ton!!
Ja dat kan...je kan altijd nog terug voor die draken. enne volgens mij kan je die ring nog helemaal niet kopen....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 16:40 ]

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik ben net het kasteel uit en de firecave in :)
ryu= lv.44 hp 1892/mp 210
jowy= lv.45 hp 1670/mp 318
sandy= lv.43 hp 1469/mp 272
leon= lv.30 hp 1099/mp 103

heb pas 2 draakjes gehad ;)

• Scarfish
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 16:39:
[...]

Ja dat kan...je kan altijd nog terug voor die draken. enne volgens mij kan je die ring nog helemaal niet kopen....
Hij lag eerst ook nog niet in dat winkeltje maar toen ik dus terug ging vanuit de piramide hadden ze m wel. 1 ton voor een ring dus. Ik zeg maar niet welke want anders spoil ik.

Ik ben nu die piramide uit. Ik heb Grim Reaper en Odin verslagen en ben nu op zoek naar die draak die ik heb gemist.

Ryu: 52
Jowy: 51
Sandy: 51
Leon: 49

Erm...

• Icingdeath
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 12:35:
[...]

Nappa is een baas die je niet kan verslaan. Welk level ben je nu dan? En btw waarom trainen jullie zo belacjelijk veel? :P

En Jelle volgens mij ben ij nog niet zo ver in de game dat je die ring kan kopen.
Jawel je kan die ring van een ton bij die grote woestijn kopen dat je mana gebruik halfeerd ;)

Verwijderd

Waar kan je die ring krijgen ???? grote woestijn ??? is dat bij de Sand dragon :D hebbik net verslagen :D:D ga nu net de fire cave in... jah ik weet het ben nog niet zover,

maar spikey.. kickass spell :D wordt ook al beetje verslaafd gloof ik ben lv 28/28/27/25
en ben bij de fire cave net na 1ste kindom met die lift enzo en de bij die piramide de sand dragon. Is dit een beetje zoals het hoort ?

hehe BTW ik heb echt zat geld.. wanneer ik in een winkeltje kom koop ik echt eerst alles leeg en dat heb ik nog geld zat over :D dussss wanneer ik die 1 ton ring tegen kom koop ik hem meteen effe 2 keer ofzo :D

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 17:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 17:39:
Waar kan je die ring krijgen ???? grote woestijn ??? is dat bij de Sand dragon :D hebbik net verslagen :D:D ga nu net de fire cave in... jah ik weet het ben nog niet zover,

maar spikey.. kickass spell :D wordt ook al beetje verslaafd gloof ik ben lv 28/28/27/25
en ben bij de fire cave net na 1ste kindom met die lift enzo en de bij die piramide de sand dragon. Is dit een beetje zoals het hoort ?

hehe BTW ik heb echt zat geld.. wanneer ik in een winkeltje kom koop ik echt eerst alles leeg en dat heb ik nog geld zat over :D dussss wanneer ik die 1 ton ring tegen kom koop ik hem meteen effe 2 keer ofzo :D
Eindelijk iemand die een een normaal level heeft -_-

• Icingdeath
Scarfish schreef op 18 juni 2003 @ 16:52:
[...]

Hij lag eerst ook nog niet in dat winkeltje maar toen ik dus terug ging vanuit de piramide hadden ze m wel. 1 ton voor een ring dus. Ik zeg maar niet welke want anders spoil ik.

Ik ben nu die piramide uit. Ik heb Grim Reaper en Odin verslagen en ben nu op zoek naar die draak die ik heb gemist.

Ryu: 52
Jowy: 51
Sandy: 51
Leon: 49
Welk level moet je zijn om Odin en Grimp Reaper te verslaan want mij lukt het maar niet en ik ben 47/48/48/45 :?

Verwijderd

Topicstarter
JelleStoel schreef op 18 June 2003 @ 18:41:
[...]

Welk level moet je zijn om Odin en Grimp Reaper te verslaan want mij lukt het maar niet en ik ben 47/48/48/45 :?
Tussen level 35 en 37 o_o dus ik denk dat je toch iets mis doet :>

• Scarfish
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 17:47:
[...]

Eindelijk iemand die een een normaal level heeft -_-
Ach ja, ik ben bijvoorbeeld bij de piramide heel wat levels gestegen omdat ik daar eerst niet wist wat te doen en toen ging ik steeds maar meer vijanden kapot maken. Toen ik eens nadacht over een piramide wist ik spontaan wat me te doen stond en mn vermoeden klopte. Na deze levels gehaald te hebben was het ook niet al te moeilijk om de reaper en odin af te maken.

Erm...

• Icingdeath
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 18:44:
[...]

Tussen level 35 en 37 o_o dus ik denk dat je toch iets mis doet :>
ik heb het al 15 keer geprobeerd en het lukt me niet :/ dan moet ik wel iets ergs fout doen :? Savegame vlak voor de grim reaper

Tja ook een optie mischien om het pokke end terug te lopen en dan te levelen maar dat vind ik niet zoon geslaagd idee :D

[ Voor 15% gewijzigd door Icingdeath op 18-06-2003 18:49 ]

• Scarfish
JelleStoel schreef op 18 June 2003 @ 18:41:
[...]

Ik had 49/49/48/46. Maar deed bijna altijd auto battle en dan heb je wel iets hogere levels nodig dan dat je zelf doet. Met auto battle kreeg ik iig niet Grim Reaper en Odin verslagen. Ik heb toen Grim Reaper met auto battle verslagen en Odin op eigen kracht. Dan kun je tenminste items gebruiken en dit heb ik bij odin dus gedaan. Steeds tot leven wekken. Ik heb eerlijk gezegd wel wat hi-phoenixjes gebruikt.

Erm...

Verwijderd

Topicstarter
JelleStoel schreef op 18 juni 2003 @ 18:48:
[...]

ik heb het al 15 keer geprobeerd en het lukt me niet :/ dan moet ik wel iets ergs fout doen :? Savegame vlak voor de grim reaper

Tja ook een optie mischien om het pokke end terug te lopen en dan te levelen maar dat vind ik niet zoon geslaagd idee :D
Bij die grim reaper zit een verkoper mischien dat hij spullen verkoopt die je tegen de grim reaper bescermen ;)

• Icingdeath
Het grootste probleem is dat als ik grim reaper heb verslagen dat ik niet genoeg mana meer heb voor odion

ik ga het eens proberen met een anti dead spel ketting :)

[ Voor 23% gewijzigd door Icingdeath op 18-06-2003 18:53 ]

• Scarfish
JelleStoel schreef op 18 June 2003 @ 18:53:
Het grootste probleem is dat als ik grim reaper heb verslagen dat ik niet genoeg mana meer heb voor odion
Dan kun je dus bij je items hi-ether gebruiken ;) (of v-ether)

Trouwens wel erg geslaagd dat spookhuis. Er is gebeurd wat de bedoeling was als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Erm...

Verwijderd

Topicstarter
Scarfish schreef op 18 June 2003 @ 18:54:
[...]

Dan kun je dus bij je items hi-ether gebruiken ;) (of v-ether)

Trouwens wel erg geslaagd dat spookhuis. Er is gebeurd wat de bedoeling was als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Das beter :P

ow jah Jelle meer ether kopen er is een handelaar in die kamer.

En met een death bescerming kan je niet dood gaan bij odin ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 18:57 ]

• Scarfish
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 18:55:
[...]

En met een death bescerming kan je niet dood gaan bij odin ;)
Had dat eerder gezegd :(. Dan had ik me de moeite kunnen besparen zelf te knokken :P

Ps. leuk he, dat edit knopje :P

Erm...

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste