Ik heb de install gemaakt
En nu ben ik aan het uploaden
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 22:03 ]
Ik heb de install gemaakt
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 22:03 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 22:32 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
[ Voor 19% gewijzigd door MrE op 13-06-2003 23:54 . Reden: loempia speciaal ]
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Dat had ik dus ook al in gedachten maar ik heb er geen tijd voorLeejow(saait) schreef op 13 juni 2003 @ 22:55:
Tis trouwens wel een mooi idee zeg, zoiets maken maar dan niet met een RPG maker maar ik zat aan een engine te denken en dan iets grafisch eromheen..
Morgenochtend maar eventjes kijken.
Erm...
Ow dat is niet de bedoeling ik zal dat eens goed maken dat event. Welk schildpad btw? want ik snap niet echt het probleemScarfish schreef op 14 June 2003 @ 00:58:
[...]
Dat had ik dus ook al in gedachten maar ik heb er geen tijd voor
Ik mag de laptop ook al niet meenemen naar aruba van mn vriendin![]()
Maar bij de schildpad vin ik t niet meer leuk. Ik heel dat pokkeeind zonder te saven. Heb je daar die deur en 2 blokjes daarvoor dat savepunt. Ik ga voor die deur staan om vervolgens naar dat save point te gaan staat die schildpad al voor me neus, kan ik weer dat fokkin eind lopen! Toen heb ik m maar uitgezet.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 02:16 ]
Grotendeels mee eens. Muziek vind ik niet zo boeiend. Grammatica moet inderdaad érnstig onder de loep genomen worden.MrE schreef op 14 June 2003 @ 03:41:
lang verhaal
Spellingsfouten heb ik ook niet meer onthouden...* InstallPath niet tweakable
* Je naam (bij intro) v,d --> v.d.?
* "Is there a other place then Fraze?" --> Is there any other place then Fraze?"
* Hoofdvenster is "Untitled"
* Openingstekst blijft te lang staan
* Zinnetjes tijdens opening niet te skippen (heeeel irritant)
* Optie om het geluid uit te zetten zou ik wel kunnen waarderen eigenlijk...

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Het is ok geen fout in het spel. Het is trouwens de eerste schildpad, die bij de ruines (is er nog een dan?). Maar het is gewoon irri dat deze boven een save punt zit waar ik dus ook bovendoor dacht te gaan naar dat savepoint waar dan opeens die schildpad verschijnt en ik dus niet gesaved had!Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 02:12:
[...]
Ow dat is niet de bedoeling ik zal dat eens goed maken dat event. Welk schildpad btw? want ik snap niet echt het probleem
Erm...
[ Voor 50% gewijzigd door chucky666 op 14-06-2003 12:56 ]
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Rpg maker is geloof ik geen freeware dus ik zou als ik jou was je post editen want dit is een warez requestdaves2hd schreef op 14 juni 2003 @ 15:04:
iemand enig idee waar ik deze rpg maker kan downloaden?
Ach er zal altijd wel een trial versie van te verkrijgen zijnJelleStoel schreef op 14 juni 2003 @ 15:11:
[...]
Rpg maker is geloof ik geen freeware dus ik zou als ik jou was je post editen want dit is een warez request
[ Voor 4% gewijzigd door Icingdeath op 14-06-2003 15:42 ]
Verwijderd
zou handig zijn als hij het dan helemaal zelf had geprogd... en hoewel ik het heel wat vind dat hij dit al voor elkaar heeft kunnen krijgen (ik zou het nooit kunnen
Ja das een lastige jaJelleStoel schreef op 14 June 2003 @ 15:42:
wow fuck, Welk level moet je wel niet zijn voor die mega dragon echt een klote beest
Bedankt voor je degelijk onderbouwde uitleg.
[ Voor 33% gewijzigd door Notna op 14-06-2003 18:50 ]
Verwijderd
Cloud Spikey, waarom maak je 5 files ipv 1 ?Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 23:05:
Dit zijn alle files nu enjoy
http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/ft2tweak.exe
http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/ft2tweak.c00
http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/ft2tweak.c01
http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/ft2tweak.c02
http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/ft2tweak.c03
http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/ft2tweak.c04
Enne jongens maak het niet te laat he vandaag
Dat is al eens gezegt, je mag niet meer dan 5 mb uploaden ozid bij geocities
Ft1 was turn based...MrE schreef op 14 juni 2003 @ 17:18:
[...]
Bedankt voor je degelijk onderbouwde uitleg.
Maar wat ik bedoelde, en wat je inderdaad ook al zelf aangaf, is het feit dat je snel je keuzes moet maken wat je wil doen in een battle. Ik had hier de voorkeur gegeven aan een turn based oplossing.
Iedere keer die opties doorlopen, werkt een beetje op mijn zenuwen (maar goed, ik ben dan ook niet van de FF generatie (want ik geloof dat dat zo'n beetje hetzelfde principe hanteerd?).
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 19:23 ]
Verwijderd
kan je mss een download url geven van super dragonballz ?klaasbram schreef op 13 June 2003 @ 21:11:
Hieronder nog wat screenshot van Super Dragonballz
Is dat niet een beetje vragen naar warezVerwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 19:42:
[...]
kan je mss een download url geven van super dragonballz ?
[ Voor 14% gewijzigd door Notna op 14-06-2003 19:45 ]
Heb hetzelfde atm, bij opstart. RPG ??? 2003????Mr_Knight schreef op 14 June 2003 @ 03:00:
Alles gewoon geinstalleerd en wanneer ik hem start krijg ik rpg__2003_____ en verder niets.
Naja, zal wel weer wat verkeerd gedaan hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door SCIxX op 14-06-2003 20:40 ]
Als je de topic had gelezen wist je dat die tweakers versie al gepacht wasNotna schreef op 14 June 2003 @ 19:44:
[...]
Is dat niet een beetje vragen naar warez... (weet niet zeker hoor, maar het is een game/roms dus.....)
En ik zal het nog maar een keer vragen, waarom kan ik die patches niet installen???
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 20:31 ]
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Gebruik de summons die je hebt gekregen tegen hem. en gewoon je beste skills dan moet ie een piece of cake zijn.JelleStoel schreef op 14 June 2003 @ 21:04:
Iemand tips bij het stuk dat je viper difinitief af moet maken want ik zit er al een paar uur vast
Ik heb een bug ontdekt bij die viper als je om de huisjes heen loopt en de stad uit en daarna er weer in gaat dan is viper dood en dan heb je volgens het spel hem wel gedoodVerwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 01:18:
[...]
Gebruik de summons die je hebt gekregen tegen hem. en gewoon je beste skills dan moet ie een piece of cake zijn.
Thanks for the hint. Eigenlijk was de bedoeling dat je niet door de huisjes kan lopen. Ik dacht dat ik dat volledig dicht had gegooit. maar volgens mij moet je viper verslaan om verder te komen...JelleStoel schreef op 15 June 2003 @ 09:51:
[...]
Ik heb een bug ontdekt bij die viper als je om de huisjes heen loopt en de stad uit en daarna er weer in gaat dan is viper dood en dan heb je volgens het spel hem wel gedood
alleen lijkt me dat niet verstandig om te doen omdat je dan een hoop exp mist.
Verwijderd
Don't let this part of the game play by persons under 12....I assure you that even grown up will have their scare here in this castle
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 11:37 ]
Yep je bent nu in het geddelte gekomen waren de bazen moeilijker wordenJelleStoel schreef op 15 juni 2003 @ 11:37:
lol dit heb ik nog niet eerder gehad:
[afbeelding]
Deze baas vind ik trouwens erg moeilijkmaar ze zijn allemaal wel goed uigeballanceerd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 11:46 ]
wat doe je in die grot die sla je toch over als je weer terug gaatJelleStoel schreef op 15 June 2003 @ 13:21:
ik zit al de hele ochtend vast bij dat stuk waar je rodmoet verslaan ik probeer telkens zo veel mogelijk te sumonnen maar ik verlies nog steeds dan. En telkens opnieuw proberen is niet zo leuk want dan moet je telkens weer die dialogen weg tikken.
Kan iemand me verder helpen met deze
Savegame zodat rod verslagen is. Savegame kopieren naar de directorie van final tear
Dank bij voorbaat
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 13:32 ]
Verwijderd
Oh ik ging naar die grot om te saven want ik wist niet dat je kon saven op de world mapVerwijderd schreef op 15 June 2003 @ 13:23:
[...]
wat doe je in die grot die sla je toch over als je weer terug gaat![]()
Je kan btw saven op de worldmap
[ Voor 10% gewijzigd door Icingdeath op 15-06-2003 13:40 ]
Als jullie willen kunnen jullie ook Final tear 1 downloaden. Das het vorige deel ervan die ik 1 jaar geleden had gemaakt.JelleStoel schreef op 15 June 2003 @ 13:34:
[...]
Oh ik ging naar die grot om te saven want ik wist niet dat je kon saven op de world map
1
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 16:14 ]
Lekker handigVerwijderd schreef op 16 June 2003 @ 12:32:
Ben nu bezig met een walktrough te maken. Ik heb boss 1t/m10 net af dus mensen die vast zitten kunnen hier effe kijken
http://free.eh-solutions...._head/Site/Walktrough.htm
This moet These zijnThis are the loosers of the game. They are funny and they shouldn't be any problem. Use attacks to attack them both as much as possible and you will be sure a winner.
De aanbevolen levels staan erNotna schreef op 16 juni 2003 @ 12:39:
[...]
Lekker handigAlleen had ik me er net iets anders van voorgesteld (aanbevolen lvl's enz.)
En dit is wel een beetje fout:
[...]
This moet These zijn
Verwijderd
Erm...
Nee das niet de bedoeling thanks for the hintScarfish schreef op 17 juni 2003 @ 12:13:
Is het ook de bedoeling dat je om de bergen heen kan lopen als je net het eerste bootje gehad hebt? Je kunt nu de grot omzeilen en komt gelijk bij die twee gekken uit in dat dorp (Melvin and Wayne) dan heb je dus 6 bazen gemist of zie ik dat fout?
Sorry dak t zeg maar ik wordt af en toe echt gek van de hoeveelheid monsters. Om de vijf stappen moeten knokken begint me toch te vervelen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 17:00 ]
In een dorpje in de woestijn vlak bij die piramide waar je iemand moet bevrijden
Lol ik zal je ten eerste complimenteren dat je een goeie trainer bent want je zit een dikke 9 levels boven het gemiddeldeJelleStoel schreef op 17 juni 2003 @ 17:05:
[...]
In een dorpje in de woestijn vlak bij die piramide waar je iemand moet bevrijden
Mijn party is gemiddeld level 44. Maar ik vraag me af of ik wat gemist heb want ik zat in je basen walkthrough te kijken en was die water dragon nog niet tegen gekomen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 17:10 ]
Zal zeggen met half screen met goeie kleuren enzo 800 mhz en met blokkerig full screen en slechte kleuren 500 mhz ofzo.Noork schreef op 17 June 2003 @ 17:09:
Wat zijn de systeemeisen? Ik zit nu achter firewall, kan helaas niks testen.
wat heeft een firewall er nu weer mee te makenNoork schreef op 17 juni 2003 @ 17:09:
Wat zijn de systeemeisen? Ik zit nu achter firewall, kan helaas niks testen.
Ik kan het niet downloaden. En nee, ik kan de firewall niet uitzetten, ik zit zeg maar op m'n werk.chucky666 schreef op 17 June 2003 @ 17:12:
[...]
wat heeft een firewall er nu weer mee te maken
je mag het in je 1tje spelen.
systeemeisen
een computer die het doet
[ Voor 23% gewijzigd door Noork op 17-06-2003 17:22 ]
zet je het even uit dan downloaden en zet je het weer aan
Probeer de mirror btw het word tijd voor patch 1.3 er zijn nu wel genoeg fouten geconstateerd om een 1.3 patc te maken. de gene die de tweakers versie hebben krijgen de patch morgen pas.
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 17:20:
[...]
. de gene die de tweakers versie hebben krijgen de patch morgen pas.
Bedankt het was een makkie alleen de air dragon is een stuk harder dan de andere dragons maar dat maakt niet uit want het is een uitdagingVerwijderd schreef op 17 June 2003 @ 17:09:
[...]
Lol ik zal je ten eerste complimenteren dat je een goeie trainer bent want je zit een dikke 9 levels boven het gemiddeldeJe moet met de plane naar dat meer bij ariman fisher dorp daar boven zit een groot meer er zit ook een landingsplaats bij dat meer. Er zit ook een klein eiland in dat meer.
Als je geland bent loop dan. naar rechts het pad de bergen in als je het pad blijft volhen eindigd het pad bij de lake en dan kan je in de lake waar de water dragon is.
De draak is ook nog te sterk come back for it laterJelleStoel schreef op 17 June 2003 @ 18:15:
[...]
Bedankt het was een makkie alleen de air dragon is een stuk harder dan de andere dragons maar dat maakt niet uit want het is een uitdaging
[afbeelding]
Lol en wat vond je van het spookasteelJelleStoel schreef op 17 June 2003 @ 20:15:
Woei ik heb net de grim reaper verslagen maar ik heb niet gekozen om odion uit te dagen maar is dat onverstandig. Want als het onverstandig is doe ik het opnieuw
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 20:31 ]
Netjes gedaan vooral een aantal effecten waar ik van schrok maar ik mag niks zeggen omdat ik de boel verraad andersVerwijderd schreef op 17 June 2003 @ 20:30:
[...]
Lol en wat vond je van het spookasteel(niks veraden wat er komt just say what you think of it
)
En ja ik zal odin probee te verslaan omdat het ene erge goeie summon is.
[ Voor 9% gewijzigd door Icingdeath op 17-06-2003 20:54 ]
Leuke afbeeldingJelleStoel schreef op 17 juni 2003 @ 18:15:
[...]
Bedankt het was een makkie alleen de air dragon is een stuk harder dan de andere dragons maar dat maakt niet uit want het is een uitdaging
[afbeelding]
He who controls the Spice, controls the Universe.
heheJelleStoel schreef op 17 June 2003 @ 18:15:
[...]
[afbeelding]
Op de shot is er natuurlijk al mana verbruikt.chucky666 schreef op 17 June 2003 @ 21:28:
[...]
hehe
wat hebben ze weinig mana bij jouw eigenlijk
bij mij heeft bv. jowy al meer dan 300 mana
Erm...
ja ik dacht er net aan
Voor geld?!?!Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 22:18:
Stoer spel!
Heb je ook cheats en dan met name voor geld?
Erm...
waarom wil je veel geldVerwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 22:18:
Stoer spel!
Heb je ook cheats en dan met name voor geld?
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 08:29 ]
Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 22:30:
Rpg's hebben meestal geen cheats..Je hebt wel geheime wapens bazen etc. Je kan ook goed geld krijgen als je je oude spullen weer verkoopt. Je krijgt er nog 50% voor terug
Btw later in de game kan je een hele handige ring voor 100000 kopen 1 ton dusDis heel erg veel geld maar deze ring heeft erg veel voordelen
Ik heb het nu uitgerekend als het goed teld de baas precies 50 bazen dus ik moet binnekort die laaste 2 knoppen weghalen.
Chucky waar zit jij in de game and welk level?
[ Voor 72% gewijzigd door Scarfish op 18-06-2003 11:56 ]
Erm...
Normaal heb ik ook veel meer mana maar ik had nog zo weinig mana normaal heb ik iets van 370 manachucky666 schreef op 17 June 2003 @ 21:28:
[...]
hehe
wat hebben ze weinig mana bij jouw eigenlijk
bij mij heeft bv. jowy al meer dan 300 mana
Daar ben ik nu aan het sparen voor ik heb nu al 75kVerwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 22:30:
Rpg's hebben meestal geen cheats..Je hebt wel geheime wapens bazen etc. Je kan ook goed geld krijgen als je je oude spullen weer verkoopt. Je krijgt er nog 50% voor terug
Btw later in de game kan je een hele handige ring voor 100000 kopen 1 ton dusDis heel erg veel geld maar deze ring heeft erg veel voordelen
Btw min spel heeft al het goed is precies 50 bazen. Ik zal binnekort die laastste 2 knoppen nog weghalen.
Chucky waar zit jij in de game and welk level?
(de onder onder mij mag gedeleted worden)
[ Voor 53% gewijzigd door Icingdeath op 18-06-2003 10:22 ]
Nappa is een baas die je niet kan verslaan. Welk level ben je nu dan? En btw waarom trainen jullie zo belacjelijk veel?Scarfish schreef op 18 juni 2003 @ 10:18:
Heeft er iemand Perfect Nappa al verslagen? Mij lukt het niet met Ryu op lvl 38, Jowy op lvl 38, Sandy op lvl 37 en Leon op lvl 34. Iemand voor deze misschien een tip?
Edit:
Crap, nu zijn mn fighters dus weer wat sterker geworden maar ik kan dus niet meer naar Perfect Nappa. Beetje jammer. Nu kan ik die summons daar toch ook niet meer halen??
En ik heb momenteel 122000 GP dus die ring komt er wel
Edit2:
Hahaha LOL, ik zie net dat ik die 2 summons wel heb en zit nu al ergens in de kelder onder de berg.
Aaaaaaaaaarggh, heb ik net de eerste boss in de kelder verslagen, loop ik naar het save punt krijg ik nog een tegenstander die me afmaakt zodat ik die boss overnieuw kan doen![]()
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 12:41 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Scarfish op 18-06-2003 15:57 ]
Erm...
Ja dat kan...je kan altijd nog terug voor die draken. enne volgens mij kan je die ring nog helemaal niet kopen....Scarfish schreef op 18 June 2003 @ 13:04:
Ik sta nu voor die Airtower (of hoe dat ding ook heet). Kan ik nu nog terug voor die derde draak want die ben ik vergeten. Of kan dit in een later stadium ook nog?
Mijn mannetjes zijn nu als volgt:
Ryu: lvl 49
Jowy: lvl 48
Sandy: lvl 48
Leon: lvl 46
Waarom wij zo veel trainen? Dan ist makkelijker om een boss te verslaan en aangezien ik af en toe toch achterlijk veel monsters tegen kom wordt het makkelijk om hogerop te komen.
(ik geloof dak een beetje verslaafd raak)
edit:
levels zijn weer veranderd![]()
Trouwens, ik wor gek van die piramide!! Ik loop daar maar wat rond en elke deur lijkt op de uitgang uit te komen!
EDIT: KICKASS!!! Ik heb die ring van een ton!!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 16:40 ]
ik ben net het kasteel uit en de firecave in
Hij lag eerst ook nog niet in dat winkeltje maar toen ik dus terug ging vanuit de piramide hadden ze m wel. 1 ton voor een ring dus. Ik zeg maar niet welke want anders spoil ik.Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 16:39:
[...]
Ja dat kan...je kan altijd nog terug voor die draken. enne volgens mij kan je die ring nog helemaal niet kopen....
Erm...
Jawel je kan die ring van een ton bij die grote woestijn kopen dat je mana gebruik halfeerdVerwijderd schreef op 18 June 2003 @ 12:35:
[...]
Nappa is een baas die je niet kan verslaan. Welk level ben je nu dan? En btw waarom trainen jullie zo belacjelijk veel?
En Jelle volgens mij ben ij nog niet zo ver in de game dat je die ring kan kopen.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 17:40 ]
Eindelijk iemand die een een normaal level heeft -_-Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 17:39:
Waar kan je die ring krijgen ???? grote woestijn ??? is dat bij de Sand dragonhebbik net verslagen :D:D ga nu net de fire cave in... jah ik weet het ben nog niet zover,
maar spikey.. kickass spellwordt ook al beetje verslaafd gloof ik ben lv 28/28/27/25
en ben bij de fire cave net na 1ste kindom met die lift enzo en de bij die piramide de sand dragon. Is dit een beetje zoals het hoort ?
hehe BTW ik heb echt zat geld.. wanneer ik in een winkeltje kom koop ik echt eerst alles leeg en dat heb ik nog geld zat overdussss wanneer ik die 1 ton ring tegen kom koop ik hem meteen effe 2 keer ofzo
Welk level moet je zijn om Odin en Grimp Reaper te verslaan want mij lukt het maar niet en ik ben 47/48/48/45Scarfish schreef op 18 juni 2003 @ 16:52:
[...]
Hij lag eerst ook nog niet in dat winkeltje maar toen ik dus terug ging vanuit de piramide hadden ze m wel. 1 ton voor een ring dus. Ik zeg maar niet welke want anders spoil ik.
Ik ben nu die piramide uit. Ik heb Grim Reaper en Odin verslagen en ben nu op zoek naar die draak die ik heb gemist.
Ryu: 52
Jowy: 51
Sandy: 51
Leon: 49
Tussen level 35 en 37 o_o dus ik denk dat je toch iets mis doetJelleStoel schreef op 18 June 2003 @ 18:41:
[...]
Welk level moet je zijn om Odin en Grimp Reaper te verslaan want mij lukt het maar niet en ik ben 47/48/48/45
Ach ja, ik ben bijvoorbeeld bij de piramide heel wat levels gestegen omdat ik daar eerst niet wist wat te doen en toen ging ik steeds maar meer vijanden kapot maken. Toen ik eens nadacht over een piramide wist ik spontaan wat me te doen stond en mn vermoeden klopte. Na deze levels gehaald te hebben was het ook niet al te moeilijk om de reaper en odin af te maken.Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 17:47:
[...]
Eindelijk iemand die een een normaal level heeft -_-
Erm...
ik heb het al 15 keer geprobeerd en het lukt me nietVerwijderd schreef op 18 June 2003 @ 18:44:
[...]
Tussen level 35 en 37 o_o dus ik denk dat je toch iets mis doet
[ Voor 15% gewijzigd door Icingdeath op 18-06-2003 18:49 ]
Ik had 49/49/48/46. Maar deed bijna altijd auto battle en dan heb je wel iets hogere levels nodig dan dat je zelf doet. Met auto battle kreeg ik iig niet Grim Reaper en Odin verslagen. Ik heb toen Grim Reaper met auto battle verslagen en Odin op eigen kracht. Dan kun je tenminste items gebruiken en dit heb ik bij odin dus gedaan. Steeds tot leven wekken. Ik heb eerlijk gezegd wel wat hi-phoenixjes gebruikt.JelleStoel schreef op 18 June 2003 @ 18:41:
[...]
Welk level moet je zijn om Odin en Grimp Reaper te verslaan want mij lukt het maar niet en ik ben 47/48/48/45
Erm...
Bij die grim reaper zit een verkoper mischien dat hij spullen verkoopt die je tegen de grim reaper bescermenJelleStoel schreef op 18 juni 2003 @ 18:48:
[...]
ik heb het al 15 keer geprobeerd en het lukt me nietdan moet ik wel iets ergs fout doen
Savegame vlak voor de grim reaper
Tja ook een optie mischien om het pokke end terug te lopen en dan te levelen maar dat vind ik niet zoon geslaagd idee
[ Voor 23% gewijzigd door Icingdeath op 18-06-2003 18:53 ]
Dan kun je dus bij je items hi-ether gebruikenJelleStoel schreef op 18 June 2003 @ 18:53:
Het grootste probleem is dat als ik grim reaper heb verslagen dat ik niet genoeg mana meer heb voor odion
Erm...
Das beterScarfish schreef op 18 June 2003 @ 18:54:
[...]
Dan kun je dus bij je items hi-ether gebruiken(of v-ether)
Trouwens wel erg geslaagd dat spookhuis. Er is gebeurd wat de bedoeling was als je begrijpt wat ik bedoel
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 18:57 ]
Had dat eerder gezegdVerwijderd schreef op 18 June 2003 @ 18:55:
[...]
En met een death bescerming kan je niet dood gaan bij odin
Erm...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq