Is iemand al btw bij de return of mister blonde evil himself in main kingdom?Scarfish schreef op 18 juni 2003 @ 18:59:
[...]
Had dat eerder gezegd. Dan had ik me de moeite kunnen besparen zelf te knokken
![]()
Ps. leuk he, dat edit knopje
kan de waterdragon niet vinden 
ben het pad afgelopen tussen de bergen door naar het water.
daar aangekomen kan ik mooi van het uitzight genieten over het water maar geen draak te bekennen
moet ik daar nog wat speciaals doen ofzo
daar aangekomen kan ik mooi van het uitzight genieten over het water maar geen draak te bekennen
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Volgens mij kan je hem pas later daar uitdagen maak effe een printscreen waar je bent zodat je nie tbij het veerkeerde water staat te glurenchucky666 schreef op 18 June 2003 @ 19:09:
kan de waterdragon niet vinden
ben ondertussen alweer ff overgevaren naar de icecaveVerwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 19:11:
[...]
Volgens mij kan je hem pas later daar uitdagen maak effe een printscreen waar je bent zodat je nie tbij het veerkeerde water staat te gluren
dus nog geen printscreentje
hoezo later pas ?
moet ik eerst wat doen voordat ik hem kan uitdagen dan ?
had die zandhaas verslagen en die zei dat ie daar zat.
als ik in dat level kom door de lavacave en dan helemaal naar bovenloop en dan naar rechts.
dan ga je tussen de bergen door het pad af naar het water.
daar zit ik toch goed
Jah maar je kan hem inderdaad nog niet nu uitdagen...dis een foutje in de game... effe verbeteren.chucky666 schreef op 18 June 2003 @ 19:15:
[...]
ben ondertussen alweer ff overgevaren naar de icecave
dus nog geen printscreentje
hoezo later pas ?
moet ik eerst wat doen voordat ik hem kan uitdagen dan ?
had die zandhaas verslagen en die zei dat ie daar zat.
als ik in dat level kom door de lavacave en dan helemaal naar bovenloop en dan naar rechts.
dan ga je tussen de bergen door het pad af naar het water.
daar zit ik toch goed
Ik heb eindelijk grim reaper en odion verslagen en ik moet gewoon nooit meer auto-battle gebruiken want dat is gewoon slecht
Verwijderd
Deze game is echt ownage maar moet veel bazen overnieuw doen en ddie wayne ne melvin vinnik echt grappig
zit nu bij de boot tegen octo ffe water ring kopen.
Ok het word tijd voor patch 1.4 lol das erg snel. Ik zal ook meteen de tweakers versie patchen want dat had ik beloofdVerwijderd schreef op 18 June 2003 @ 19:18:
Deze game is echt ownage maar moet veel bazen overnieuw doen en ddie wayne ne melvin vinnik echt grappig![]()
Verwijderd
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 19:24:
[...]
Ok het word tijd voor patch 1.4 lol das erg snel. Ik zal ook meteen de tweakers versie patchen want dat had ik beloofd
wat zit er in patch 1.4?
mm zit nu vast bij de koning 
ben door de icecave gegaan en ben toen uit gekomen bij de koning.
daar waren dus die 3 generaals.
de eerste viel mij aan en heb ik gesloopt
daarna viel hij me weer aan en heb ik hem weer gesloopt.
en daarna kan ik helemaal niets meer doen
ik hoor een vreemd geluid van dat gerommel.
ik kan over het tapijt lopen en verder niets
loop nu al 10 minuten rondjes.
en ik kan verder niets.
bugje ofzo
en ik kan verder niets.
bugje ofzo
Das een ft1 event anyway verlies een keer tegen die 2echucky666 schreef op 18 juni 2003 @ 19:45:
mm zit nu vast bij de koning
en ik kan verder niets.
bugje ofzo
ik moet dus verliezenVerwijderd schreef op 18 June 2003 @ 19:51:
[...]
Das een ft1 event anyway verlies een keer tegen die 2e
mmmm daar hou ik helemaal niet van
oke ik heb nu verloren.
met moeite want ik kon het niet hebben
maar we zijn weer terug in het stadje en gaan eens verder kijken.
[ Voor 24% gewijzigd door chucky666 op 18-06-2003 20:01 ]
Je bent een veel en veel te hoog level daarom won je tegen een baas waarvan je normala niet wint. Ik zal dat ook in patch 1.4 meenemen.chucky666 schreef op 18 June 2003 @ 19:52:
[...]
ik moet dus verliezen
mmmm daar hou ik helemaal niet van
Owee patch 1.4 is uit. Ik ga nu de tweakers versie patchen over 30 min kunne de tweakers ook met hartenlust hun versie updradenVerwijderd schreef op 18 June 2003 @ 19:56:
[...]
Je bent een veel en veel te hoog level daarom won je tegen een baas waarvan je normala niet wint. Ik zal dat ook in patch 1.4 meenemen.
www.final-tear2.tk
nog ff een vraagje 
als ik de waterdragon heb verslagen zegt ie dat ik naar het eilandje toe moet.
dat is het eilandje wat je in het meer ziet liggen neem ik aan.
maar hoe kom ik daar
maar hoe kom ik daar
Je krijgt later een vliegtuig te beschikingchucky666 schreef op 18 juni 2003 @ 20:35:
nog ff een vraagje
maar hoe kom ik daar
en dat is nadat je naar de woestijn bent geweest neem ik aan
Ow de tweakers kunne de patch hiero downloaden.chucky666 schreef op 18 June 2003 @ 20:39:
[...]
en dat is nadat je naar de woestijn bent geweest neem ik aan
http://free.eh-solutions....ite/ft2%20patch%201.4.exe
dank uVerwijderd schreef op 18 June 2003 @ 20:41:
[...]
Ow de tweakers kunne de patch hiero downloaden.
http://free.eh-solutions....ite/ft2%20patch%201.4.exe
ik blijf wel dezelfde level hoop ik
LOL ik zit vast bij Mypho. Ik ben lvl 7 (ik weet niet veel
) zoals je hebt geadviseerd, maar nog steeds leg ik het loodje 
offtopic:
Er staat btw bij mypho in de walktrough:
This boss is not so hard either. Her strongest attack is the "Mypho slash" which does quite a lot of damage to all characters. The rest of her attacks contains fire 1, Ice 1 and bolt 1.
Daar kan je quake aan toevoegen
Er staat btw bij mypho in de walktrough:
This boss is not so hard either. Her strongest attack is the "Mypho slash" which does quite a lot of damage to all characters. The rest of her attacks contains fire 1, Ice 1 and bolt 1.
Daar kan je quake aan toevoegen
[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 18-06-2003 21:06 ]
Verwijderd
Spikey cloud: waar heb jij rpgmaker2003 vandaan?
het is toch gewoon een freeware programma? zo nee, waar kan ik het kopen.
Heb je toevallig ook een officiele site van rpgmaker2003? (liefst in het Engels, want ik weet dat het origineel uit Japan komt)
het is toch gewoon een freeware programma? zo nee, waar kan ik het kopen.
Heb je toevallig ook een officiele site van rpgmaker2003? (liefst in het Engels, want ik weet dat het origineel uit Japan komt)
Verwijderd
Ik ben nu bezig aan het downloaden en ga dit spel strax voor het eerst spelen. Hoef ik alleen maar patch 1.4 te installeren of moet ik alle patches eerst 1 voor 1 installeren?
Als je de tweakers versie dl dan hoef je alleen versie 1,4 te downloadenVerwijderd schreef op 18 June 2003 @ 21:16:
Ik ben nu bezig aan het downloaden en ga dit spel strax voor het eerst spelen. Hoef ik alleen maar patch 1.4 te installeren of moet ik alle patches eerst 1 voor 1 installeren?
Verwijderd
dat is de versie die je na 9 juni download?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 21:19 ]
Kweet niet maar het zijn deze files Als het goed is staat er achter tweak ozid:Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 21:18:
Verwijderd in "Ik heb zelf een rpg game gemaakt!"
http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/ft2tweak.exe
http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/ft2tweak.c00
http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/ft2tweak.c01
http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/ft2tweak.c02
http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/ft2tweak.c03
http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/ft2tweak.c04
de tweakers versie
http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/ft2tweak.c00
http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/ft2tweak.c01
http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/ft2tweak.c02
http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/ft2tweak.c03
http://free.eh-solutions.net/cloud_spikey_head/ft2tweak.c04
de tweakers versie
[ Voor 4% gewijzigd door chucky666 op 18-06-2003 21:23 ]
Verwijderd
ok. Die ben ik nu aan het downloaden, Kheb zelfs zin om dit te spelen, na wat ik heb gelezen in deze topic. Is weer us wat anders na GTA Vice CityNotna schreef op 18 June 2003 @ 21:21:
[...]
Kweet niet maar het zijn deze files Als het goed is staat er achter tweak ozid:
Verwijderd in "Ik heb zelf een rpg game gemaakt!"
nee das weer een andere versieVerwijderd schreef op 18 June 2003 @ 21:18:
Het enige verschil met de gewone en de tweakers versie is dat je met de tweakers versie in de install folder kan changen en met de gewone niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 21:35 ]
Verwijderd
Krijg het spel echt niet aan de praat man
Ik rijg alleen een melding met
"RPG???????2003????????????" en dat is het. Weg klikken deze melding en er gebeurt verder niets. Whats goin wrong?
Kheb al meedere keren opnieuw geinstalleerd en het lukt ook niet zonder patch en ook niet met patch.
"RPG???????2003????????????" en dat is het. Weg klikken deze melding en er gebeurt verder niets. Whats goin wrong?
Kheb al meedere keren opnieuw geinstalleerd en het lukt ook niet zonder patch en ook niet met patch.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 21:55 ]
Moet je effe naar mijn site gaan en de rtp pack downen. www.final-tear2.tkVerwijderd schreef op 18 June 2003 @ 21:53:
Krijg het spel echt niet aan de praat manIk rijg alleen een melding met
Verwijderd
bijna klaar met downen. Wordt nu wel tijd dat ik eens kan spelen 
[edit]
yes!!! hij doet het. Game on!
Wat is het nut van een "tent"?
[edit]
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 22:38 ]
Restores all your hp and mana on a save pointVerwijderd schreef op 18 June 2003 @ 22:01:
bijna klaar met downen. Wordt nu wel tijd dat ik eens kan spelen
[edit]
Is er iemand terug in de main kingdom na de grim reaper? Is al iemand die baas die daar komt aan het vechten
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 23:02 ]
Mja, ben wel terug ik ga alleen nu eerst de 4e draak verslaan en daarna terug. Mja kan het nu niet doen want ik heb m op stage op me pc gezet. Doe ik daar tenminste nog wat nuttigsVerwijderd schreef op 18 June 2003 @ 22:41:
[...]
Restores all your hp and mana on a save point
Is er iemand terug in de main kingdom na de grim reaper? Is al iemand die baas die daar komt aan het vechten? want das een taaie
Erm...
Lol ik loop nu ook stage stiekum werk ik dan soms aan mijn website en vroeger zelfs aan mijn spel. En dan vlug alt+tab als er iemand voorbij komtScarfish schreef op 18 June 2003 @ 23:08:
[...]
Mja, ben wel terug ik ga alleen nu eerst de 4e draak verslaan en daarna terug. Mja kan het nu niet doen want ik heb m op stage op me pc gezet. Doe ik daar tenminste nog wat nuttigs
btw ik zeg niks over de locaties van draak 5 en 6. Omdat het anders te makkelijk word.Deze 2 draken luisteren naar de naam Rotten dragon en Ultimate dragon. Rotten is makkelijk te vinden de utimate ietys lastiger. De rotten dragon is ontiegelijk moeilijk zelfs op hoge levels. Ultimate dragon is ook moeilijk, moeilijker dus dan rotten dragon
Edit: This Dirt dragon in plaats van Rotten
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 23:22 ]
Die 4e draak staat nog niet in je walkthrough of wel? Hoeveel hp heeft deze dan? Wedden dak m morgen af maak?Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 23:10:
[...]
Lol ik loop nu ook stage stiekum werk ik dan soms aan mijn website en vroeger zelfs aan mijn spel. En dan vlug alt+tab als er iemand voorbij komt$e draak is nog steeds te sterk btw.
btw ik zeg niks over de locaties van draak 5 en 6. Omdat het anders te makkelijk word.Deze 2 draken luisteren naar de naam Rotten dragon en Ultimate dragon. Rotten is makkelijk te vinden de utimate ietys lastiger. De rotten dragon is ontiegelijk moeilijk zelfs op hoge levels. Ultimate dragon is ook moeilijk, moeilijker dus dan rotten dragon![]()
Dat alt-tab verhaal ken ik
Erm...
De sky dragon heeft 17500 hp dus dat is echt geen kattenpis haal nu eerst die bazen in de main kingdom en die andere dingen die je nog moet en ga dan die draak uitdagen.Scarfish schreef op 18 June 2003 @ 23:20:
[...]
Die 4e draak staat nog niet in je walkthrough of wel? Hoeveel hp heeft deze dan? Wedden dak m morgen af maak?(en dan bedoel ik gelijk als ik verder ga met mn savegame). Hmmmz, die 3e ging er erg makkelijk aan en met wat hi-phoenix moet het wel lukken (hoop ik).
Dat alt-tab verhaal ken ik
17500Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 23:23:
[...]
De sky dragon heeft 17500 hp dus dat is echt geen kattenpis haal nu eerst die bazen in de main kingdom en die andere dingen die je nog moet en ga dan die draak uitdagen.
die ringen zijn trouwens ongelooflijk handig!!
Erm...
Lol de dirt dragon das pas een challange die kan je uitdagen zogauw als je een een onderwater base hebt gehaald. waar de draak precies zit moet je zelf uitzoekenScarfish schreef op 18 June 2003 @ 23:26:
[...]
17500....... mmmmmz paar keer explosion en een paar keer dat god ding....dan nog een paar summons......zou moeten kunnen maar ik denk dak je raad maar s opvolg en weer naar de kingdom ga....
die ringen zijn trouwens ongelooflijk handig!!
Das toch de 4e? Die kan ik dus toch al uitdagen?? En ik heb echt nog niets onderwater gezien dus bedoel je niet de Rotten dragon?? Of de ultimate??Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 23:28:
[...]
Lol de dirt dragon das pas een challange die kan je uitdagen zogauw als je een een onderwater base hebt gehaald. waar de draak precies zit moet je zelf uitzoeken
Btw, er zijn nog veel meer plaatsen waar je langs bomen of bergen kan lopen zodat je ergens uit komt waar je volgens mij niet mag komen. Op het ice island kun je er nl ook links langs.
[ Voor 18% gewijzigd door Scarfish op 18-06-2003 23:32 ]
Erm...
Nee de Dirt dragon is de 5e. Ik zal eens kijken voor die bergen.Scarfish schreef op 18 juni 2003 @ 23:30:
[...]
Das toch de 4e? Die kan ik dus toch al uitdagen?? En ik heb echt nog niets onderwater gezien dus bedoel je niet de Rotten dragon?? Of de ultimate??
Btw, er zijn nog veel meer plaatsen waar je langs bomen of bergen kan lopen zodat je ergens uit komt waar je volgens mij niet mag komen. Op het ice island kun je er nl ook links langs.
Wat leuk is dit! Ik ben meteen aan een eigen spel begonnen. ik wou dat ik eerder wist dat er zoiets bestond als rpg maker.
Waar kan ik RPG Maker 2003 eigenlijk downloaden?
[ Voor 94% gewijzigd door ilyc op 19-06-2003 00:41 ]
Dat is door mij al een paar keer gezecht hier ik blijf niet aan de gang met de zelfde andwoorden te gevenilyc schreef op 19 June 2003 @ 00:28:
Waar kan ik RPG Maker 2003 eigenlijk downloaden?
Hoe ga ik eigenlijk die 4e draak uitdagen? Ik heb al gedaan wat de water dragon zei maar dat hielp niet 
Ennem die walktrhough gaat niet meer verder waar ik gebleven ben
Momenteel zit ik in de onderwater base. Maarum het eerste kistje wat je kunt pakken staat open. Pak je de inhoud dan gaat deze dicht. Moet dat niet andersom zijn?
Ennem die walktrhough gaat niet meer verder waar ik gebleven ben
Momenteel zit ik in de onderwater base. Maarum het eerste kistje wat je kunt pakken staat open. Pak je de inhoud dan gaat deze dicht. Moet dat niet andersom zijn?
[ Voor 33% gewijzigd door Scarfish op 19-06-2003 10:06 ]
Erm...
Potverdikkie, ik heb gisteravond de hele topic getracht door te lezen en het nog gemist!Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 01:33:
[...]
Dat is door mij al een paar keer gezecht hier ik blijf niet aan de gang met de zelfde andwoorden te geven
Nu goed, ik zal het nog meer eens doen, in elk geval bedankt
Verwijderd
Ok nog een vraagje .... ben nu net de fire cave uit en ben nu net in ariman village en heb die Team Rocket guys verslagen hehe lekker die summens. kben nu lv 33/33/32/30 ?? beetje op schema nog steeds?
2de vraag, wat kun je met de water way ?? daar in het noorden van ariman village ik kan hem enteren en dan kan ik niets want ik kan niet op het water? wat moet ik daar doen?
Opmerking: Mwhoehahahahaha lekkere bug, als je net de fire cave uitgaat en iets naar het noorden gaat zie je in!!!! de bergen een of andere poppejte staan LoL zo'n winkelpoppetje hehe kijk maar eens.
nog een: volgens mij moet je om bij de waterweg te komen een stuk omlopen ofnie ?? en dan door de bergen naar de waterweg. maar nu kun je ook van het zuiden langs de oostkant van het meer daar tussen meer en bergen door en snij je een heel stuk af ?? mag dit wel hehe.
Nog een bugje denk ik : als er word gevraag : " Do you want to enter the Waterway" kun je geen nee of ja kiezen zodat je altijd naar de waterway gaat .. dit moet denk ik niet.
2de vraag, wat kun je met de water way ?? daar in het noorden van ariman village ik kan hem enteren en dan kan ik niets want ik kan niet op het water? wat moet ik daar doen?
Opmerking: Mwhoehahahahaha lekkere bug, als je net de fire cave uitgaat en iets naar het noorden gaat zie je in!!!! de bergen een of andere poppejte staan LoL zo'n winkelpoppetje hehe kijk maar eens.
nog een: volgens mij moet je om bij de waterweg te komen een stuk omlopen ofnie ?? en dan door de bergen naar de waterweg. maar nu kun je ook van het zuiden langs de oostkant van het meer daar tussen meer en bergen door en snij je een heel stuk af ?? mag dit wel hehe.
Nog een bugje denk ik : als er word gevraag : " Do you want to enter the Waterway" kun je geen nee of ja kiezen zodat je altijd naar de waterway gaat .. dit moet denk ik niet.
Nog eentje: Ryu kan nu een boomslice. Maar als ik dat doe verschijnt er maar 110 en de vijand van 1000+ zeker, gaat in 1x dood??
Ik zit nu in het land van cassius, maar om die 4e draak te verslaan moet ik zeker helemaal terug want dat zie ik niet zo zitten. Is het trouwens nodig om alle draken te verslaan of kun je ook af zonder die draken?
Ik zit nu in het land van cassius, maar om die 4e draak te verslaan moet ik zeker helemaal terug want dat zie ik niet zo zitten. Is het trouwens nodig om alle draken te verslaan of kun je ook af zonder die draken?
Erm...
Verwijderd
Ok nog een vraagje
ik ben nu in het stadje Ice Village Glacius en dan ga ik in het noorden die grot in
ben ik de hele !!!! grot door gelopen kom ik bij het begin weer uit
wat doe ik verkeerd of wat moet ik doen
kheb nie veel zin om nog een keer rond te lopen duurt een beetje lang
1 voordeel ben nu al wel lv 35/35/34/33
Hmmmz. Als je op een gegeven moment die kamer inloopt waar je kunt saven (of kom je daar al niet) moet je naar die steen lopen en dan gaan lezen. De rest gebeurt vanzelf. Als dit allemaal over is en je bent weer terug dan sta je aan het begin van de grot als je de kamer uitloopt. Waarom? omdat er niets meer te doen is in de grot.Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 13:02:
Ok nog een vraagjeik ben nu in het stadje Ice Village Glacius en dan ga ik in het noorden die grot in
ben ik de hele !!!! grot door gelopen kom ik bij het begin weer uit
wat doe ik verkeerd of wat moet ik doen
kheb nie veel zin om nog een keer rond te lopen duurt een beetje lang
1 voordeel ben nu al wel lv 35/35/34/33
Erm...
Verwijderd
??? erg raar. Als ik die grot doorloop kom ik daar vanzelf uit. Misschien dat je rondjes loopt
?? Moet je ff goed opletten waar je heen gaat en de keer daarop een andere weg nemen (als die er uberhaupt al is).
Erm...
Pas op er kunnen spoilers in deze reply staan
Ik ben nu ongeveer bij het einde denk ik. Ik zit al in de lucht met Cassius en heb m daar zelfs al een keer kaput gemaakt.
Nu mijn mening over het spel:
Het spel op zich is leuk gemaakt. T ziet er allemaal wel grappig uit. Ook het verhaal is opzich wel leuk bedacht, alleen vind ik het zo ontzettend jammer dat het verhaal zo gerekt wordt met steeds nieuwe dingen. Zeker op het eind vond ik het erg slap worden. Je had Cassius als laatste moeten doen (ik weet niet of dit zo is ja of te nee want ik heb Cassius niet verslagen) en er geen verhaal meer bijverzinnen. Ook het geval dat je Cassius 3x om moet leggen is niet meer leuk. 2x wel genoeg. Toen ik m uiteindelijk voor de 2e keer plat had had ik geen zin meer om m nog eens voor de 3e keer te doen. Te lang gerekt ook.
De gameplay vond ik vervelend maar dat ligt aan de keuze die je maakt. Met auto-battle valt goed te spelen en is er niets mis, maar als je zelf moet gaan vechten moet je alles zo ongelooflijk snel doen dat dat ook minder leuk is. Leuker zou dan zijn turn-based ipv wat je nu hebt. Je moet de tijd kunnen krijgen om na te denken wat je moet doen en niet als een bezeten op je toetsenbord rammen omdat je snel moet zijn.
Sorry maar over de geluidskwaliteit kan ik niets zeggen daar ik op stage zit zonder geluid.
Tips voor de volgende keer:
Maak een goed verhaal die niet wordt gerekt. Zorg dat je deze eerst op papier hebt voordat je begint met het spel te maken.
De gameplay moet makkelijk zijn en niet op snelheid gebaseerd. Dit werkt namelijk erg op je zenuwen.
Zorg dat je elke baas maximaal 2x tegenkomt, maar zeker niet meer. Voor dat stelletje randdebielen (ik ben de namen ff kwijt) kun je uiteraard een uitzondering maken, omdat deze verspreid over het spel zitten en niet 2x achter elkaar komen. Dit was ook een grappig gedeelte in je spel.
Voor de rest wou ik nog zeggen dat ik het knap vind dat je je eigen game hebt gemaakt en dat je er de tijd voor hebt genomen om m ook uitgebreid te krijgen. Keep up the good work!!
Ik ben nu ongeveer bij het einde denk ik. Ik zit al in de lucht met Cassius en heb m daar zelfs al een keer kaput gemaakt.
Nu mijn mening over het spel:
Het spel op zich is leuk gemaakt. T ziet er allemaal wel grappig uit. Ook het verhaal is opzich wel leuk bedacht, alleen vind ik het zo ontzettend jammer dat het verhaal zo gerekt wordt met steeds nieuwe dingen. Zeker op het eind vond ik het erg slap worden. Je had Cassius als laatste moeten doen (ik weet niet of dit zo is ja of te nee want ik heb Cassius niet verslagen) en er geen verhaal meer bijverzinnen. Ook het geval dat je Cassius 3x om moet leggen is niet meer leuk. 2x wel genoeg. Toen ik m uiteindelijk voor de 2e keer plat had had ik geen zin meer om m nog eens voor de 3e keer te doen. Te lang gerekt ook.
De gameplay vond ik vervelend maar dat ligt aan de keuze die je maakt. Met auto-battle valt goed te spelen en is er niets mis, maar als je zelf moet gaan vechten moet je alles zo ongelooflijk snel doen dat dat ook minder leuk is. Leuker zou dan zijn turn-based ipv wat je nu hebt. Je moet de tijd kunnen krijgen om na te denken wat je moet doen en niet als een bezeten op je toetsenbord rammen omdat je snel moet zijn.
Sorry maar over de geluidskwaliteit kan ik niets zeggen daar ik op stage zit zonder geluid.
Tips voor de volgende keer:
Maak een goed verhaal die niet wordt gerekt. Zorg dat je deze eerst op papier hebt voordat je begint met het spel te maken.
De gameplay moet makkelijk zijn en niet op snelheid gebaseerd. Dit werkt namelijk erg op je zenuwen.
Zorg dat je elke baas maximaal 2x tegenkomt, maar zeker niet meer. Voor dat stelletje randdebielen (ik ben de namen ff kwijt) kun je uiteraard een uitzondering maken, omdat deze verspreid over het spel zitten en niet 2x achter elkaar komen. Dit was ook een grappig gedeelte in je spel.
Voor de rest wou ik nog zeggen dat ik het knap vind dat je je eigen game hebt gemaakt en dat je er de tijd voor hebt genomen om m ook uitgebreid te krijgen. Keep up the good work!!
Erm...
Ow je bent nog lang niet bij het einde je moet nog een groot stuk
Enne die andere jongen met die waterway vraag moet effe patch 1.4 downloaden
Dat twee keer naar elkaar is gewoon ene baas met meerder vormen. Final fantasy heeft een baas die 5 keer meteen achterelkaar komt 5 vormen dus 
www.final-tear2.tk
Time battle is iets van rpgmaker 2003 dat kan ik niet veranderen. Ik heb persoonlijk liever time battle... btw als je magic kiest enzo staat de tijd stil. Download anders ook effe final tear 1 das wel turn based.. EN het zijn maar 2 vormen geen 3
www.final-tear2.tk
Time battle is iets van rpgmaker 2003 dat kan ik niet veranderen. Ik heb persoonlijk liever time battle... btw als je magic kiest enzo staat de tijd stil. Download anders ook effe final tear 1 das wel turn based.. EN het zijn maar 2 vormen geen 3
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 16:36 ]
Zijn er geen plugins voor dat time battle met rpg maker 2003
Nope helaas niet Final tear 1 die je hier kan downloaden is wel turn basedJelleStoel schreef op 19 June 2003 @ 16:44:
Zijn er geen plugins voor dat time battle met rpg maker 2003
Nee die draken zijn optioneel dei hoef je niet te verslaan maar je krijgt wel hele de sterkste wapens die je maar kan krijgen als je alle 6 draken dood hebt.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 16:54 ]
ik krijg bij final tear 1 telkens een fout als ik hem opstart 
dan krijg ik de foutmelding: cannot open file system01.
dan krijg ik de foutmelding: cannot open file system01.
hmm ik krijg ook een error
[ Voor 68% gewijzigd door Thatsmejh op 19-06-2003 17:15 ]
"b03h"
hij is met rpg maker 2000 gemaakt denk ik 
meschien kan je hem dan niet met xp draaien ofzo
hebben jullie ook xp
hebben jullie ook xp
Je moet beide rtp pacjs downen 1.0 en 1.32chucky666 schreef op 19 June 2003 @ 18:30:
hij is met rpg maker 2000 gemaakt denk ik
hebben jullie ook xp
hier kan je die rtp pack downloaden zolang her nog duurt ...
http://f3.grp.yahoofs.com...NcRdZlJ/rtp_pack_1.32.c00
http://f3.grp.yahoofs.com...2JLuQEe/rtp_pack_1.32.exe
Edit
Het duurde net 2 sec
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 19:13 ]
ik heb wel hier RTPe.exe
die kwam ook van je site.
die is 11.4 mb
bedoel je die
want daar doet ie het ook niet mee.
krijg ik dus de fout melding die ik boven aan gaf
die is 11.4 mb
bedoel je die
nee ik bedoel rtp pack 1.32 ik ben hem nu aan het uploaden.chucky666 schreef op 19 June 2003 @ 19:18:
ik heb wel hier RTPe.exe
die is 11.4 mb
bedoel je die
Hoe groot zijn ze anders wil ik ze mischien hostenVerwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 19:07:
[...]
Je moet beide rtp pacjs downen 1.0 en 1.32
hier kan je die rtp pack downloaden zolang her nog duurt ...
http://f3.grp.yahoofs.com...NcRdZlJ/rtp_pack_1.32.c00
http://f3.grp.yahoofs.com...2JLuQEe/rtp_pack_1.32.exe
Edit
Het duurde net 2 seckan iemand die rtp packs hosten? want ik heb geen plaats meer.
No need ik heb al links voor jeJelleStoel schreef op 19 juni 2003 @ 19:24:
[...]
Hoe groot zijn ze anders wil ik ze mischien hosten
http://free.eh-solutions.net/super_stunner/rtp_pack_1.32.exe
http://free.eh-solutions.net/super_stunner/rtp_pack_1.32.c00
Zo dat is ook weer geregeld
Verwijderd
Ff een vraagje, heb niet genoeg tijd om het hele topic te lezen, dus kan je ff vertellen waar ik dit spel kan downloaden, ik ben op je website, maar kan nergens download aanclicken ?!
toch wel!
toch wel!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 20:03 ]
harmony.dll not found
dan moet ik effe daarvoor nog kijken.
Ik had gezecht in de topic dat rpgmaker 2003 illegaal was en zodoende ik de host niet kan geven. Daarbij is de site waarvan i het vandaan had gehaald er allang niet meer.
ik had hem al gevondenVerwijderd schreef op 19 June 2003 @ 20:20:
[...]
dan moet ik effe daarvoor nog kijken.
Ik had gezecht in de topic dat rpgmaker 2003 illegaal was en zodoende ik de host niet kan geven. Daarbij is de site waarvan i het vandaan had gehaald er allang niet meer.
naja we gaan rustig verder met 2 in de pyramide
Het land van casius heeft een veel betere sfeer dan het land waar je in begint
rozeJelleStoel schreef op 19 juni 2003 @ 20:49:
Let een beetje op de spoilersJelleStoel schreef op 19 June 2003 @ 20:49:
Verwijderd
pas dan ook je sign aancreative8500 schreef op 12 June 2003 @ 22:53:
Dit is een Nederlands forum, hou je s.v.p. aan de voertaal
Is er iemand die al bij de Dirt dragon is geweest.....ik zal wel 1 hint geven je kan hem pas vinden na de onderwater basis
Verwijderd
Ik zit nu op m'n stage voor het laatst, maar gisteravond was ik weer ff aan het spelen en ik speel nu met Ruy en Jowy ofzo op lvl 8 en heb toen mijn eerste boss gedaan. Niet zo heel moeilijk en daarna moet je een kasteel in waar je eerst toestemming voor moet krijgen en blablabla. Heb ik allemaal gedaan, krijg een een opdracht van de koning om zijn kroon o.i.d. op te halen ofzo (volgens mij had hij het over een soort wijnkelden, kweet het niet meer precies), maar ik weet alleen niet waar ik heen moet.
Iemand ideeen? Anders download ik de walktrough wel ff.
Uhm ik weet niet hoor, maar de weg naar die kroon is nogal recht-toe recht-aan. (eerst lezen voordat je typtVerwijderd schreef op 20 June 2003 @ 10:17:
Ik zit nu op m'n stage voor het laatst, maar gisteravond was ik weer ff aan het spelen en ik speel nu met Ruy en Jowy ofzo op lvl 8 en heb toen mijn eerste boss gedaan. Niet zo heel moeilijk en daarna moet je een kasteel in waar je eerst toestemming voor moet krijgen en blablabla. Heb ik allemaal gedaan, krijg een een opdracht van de koning om zijn kroon o.i.d. op te halen ofzo (volgens mij had hij het over een soort wijnkelden, kweet het niet meer precies), maar ik weet alleen niet waar ik heen moet.
Verwijderd
heb ik ook gedaan en geen enkele kreeg ik toegang toe. "I can't go in here" kreeg ik steeds ofzo. En ik heb het verhaaltje 2 keer gelezen. dus............
Het is geen duer..... je moet naar de kelder dus een trapje af...Notna schreef op 20 juni 2003 @ 10:21:
[...]
Uhm ik weet niet hoor, maar de weg naar die kroon is nogal recht-toe recht-aan. (eerst lezen voordat je typt) Sja het klinkt misschien lullig, maar het is 1 van de deurtjes in het kasteel. Ga ze 1 voor 1 af (zijn er niet veel ) en je zult het wel vinden.
Deze vraag heb ik ook al gepost dus als je het nog niet kunt vinden moet je ff een paar pagina's terug.
Erm...
Verwijderd
Spel ziet er leuk uit enzo maar het is voor mij onspeel baar krijg steeds de zelfde fout melding zie pic.

En eh toen ik wou installeren kon ik niet de dir kiezen dat heb ik winxp home en pro en op win2k pro.
maar voor de rest ziet het er gaafie uit keep up the good work

En eh toen ik wou installeren kon ik niet de dir kiezen dat heb ik winxp home en pro en op win2k pro.
maar voor de rest ziet het er gaafie uit keep up the good work
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 11:12 ]
Heb je de RTP Pack geinstalled/ge-reinstalled???Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 11:09:
Spel ziet er leuk uit enzo maar het is voor mij onspeel baar krijg steeds de zelfde fout melding zie pic.
[afbeelding]
En heb je de Tweakers versie geinstalleerd??
Zie hier:
chucky666 in "Ik heb zelf een rpg game gemaakt!"
[ Voor 16% gewijzigd door Notna op 20-06-2003 11:15 ]
Verwijderd
Yup die RTP pack heb geinstalleerd ook nog zelfs opnieuwe gedaan + game , en nee heb niet die tweakers versie . heb problemen met downloaden daarvan willen niet echt binnen komen alleen met 0.15bytes dus daar begin ik niet aanNotna schreef op 20 June 2003 @ 11:13:
[...]
Heb je de RTP Pack geinstalled/ge-reinstalled???
En heb je de Tweakers versie geinstalleerd??
Zie hier:
chucky666 in "Ik heb zelf een rpg game gemaakt!"
Zal het vanavond thuis wel ff proberen die tweakers versie.
Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 08:34:
[...]
Is er iemand die al bij de Dirt dragon is geweest.....ik zal wel 1 hint geven je kan hem pas vinden na de onderwater basis
| Ik ga er vanmiddag naar op zoek in het zuiden van casius land, hopen dat ik sterk genoeg ben want al mijn characters zijn level 60 |
[ Voor 32% gewijzigd door Icingdeath op 20-06-2003 18:47 ]
Verwijderd
Ik heb het "luikje" gevonden. Moet wel eerlijk zeggen dat het wel veel verdacht op een kistje lijkt ofzo. Als je het ziet denk je niet meteen dat het een gang is naar beneden.
Maar kga nu weer verder
[edit]
dit spelletje is wel cool om te spelen hoor. Nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden. Zit nu bijna op lvl 10 met mijn 2 mannetjes.
Goed gedaan Spikey
Maar kga nu weer verder
[edit]
dit spelletje is wel cool om te spelen hoor. Nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden. Zit nu bijna op lvl 10 met mijn 2 mannetjes.
Goed gedaan Spikey
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 13:19 ]
ben er al geweestJelleStoel schreef op 20 June 2003 @ 12:35:
[...]
spoiler:Ik ga er vanmiddag naar op zoek in het zuiden van casius land, hopen dat ik sterk genoeg ben want al mijn characters zijn level 60
Edit hoe krijg je zo'n zwarte spoiler over je tekst heen
ben nu bij het beest.
maar ik kan maar niet van hem winnen
heb al 20x verloren en ik zie er tegenop om weer te vechten tegen hem
terwijl ik toch al level 92 ben
[ Voor 5% gewijzigd door chucky666 op 20-06-2003 13:22 ]
Welk beest?chucky666 schreef op 20 June 2003 @ 13:21:
[...]
ben er al geweest
ben nu bij het beest.
maar ik kan maar niet van hem winnen
heb al 20x verloren en ik zie er tegenop om weer te vechten tegen hem
terwijl ik toch al level 92 ben
99 is het hoogste
Ow Jelle het maakt niet echt uit welk level je bent bij de dirt dragon je ziet wel wat ik bedoel als je tegen hem vecht
Btw levels maken niet meer zoveel verschil op het laatst als je eenaam alle skills hebt geleerd word je niet veel sterker er zijn dan andere manieren om sterker te worden
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 16:54 ]
die je tegen komt als je naar het vliegtuig gaat op de berg 
probeer het zo wazig mogelijk te vertellen voor diegene die er nog niet zijn
aaaaahhh ik heb final tear 1 nu ook aan de gang gekregen
heb ff rpg maker,rtpe2k en rtp132e van het inet gedownload.
allemaal bij elkaar gegooid.
en daarna final tear1 geinstalleerd in: c:\program files\ascii\rpg2000\project\final tear.
toen deed ie het.
als je hem gaat installeren wilt ie hem standaard in c:\program files gooien.
de rest moet je dus ff aanwijzen door op browse te drukken en een project naam te geven
en daarna final tear1 geinstalleerd in: c:\program files\ascii\rpg2000\project\final tear.
toen deed ie het.
de rest moet je dus ff aanwijzen door op browse te drukken en een project naam te geven
[ Voor 61% gewijzigd door chucky666 op 20-06-2003 17:53 ]
zie de FAQ... maar goed...JelleStoel schreef op 20 juni 2003 @ 12:35:
[...]
spoiler:Ik ga er vanmiddag naar op zoek in het zuiden van casius land, hopen dat ik sterk genoeg ben want al mijn characters zijn level 60
Edit hoe krijg je zo'n zwarte spoiler over je tekst heen
spoiler zo bedoel je het zeker? [ b ] [ /b ] met hiertussen de tekst. wel alles aanelkaar overigens.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
NEe hij bedoelt wat anders
[ta ble][t r][td bgc olor=#000 000]BLA AT[/][/][/]
Voorbeeld
Bedankt Heh, MaRcO
[ta ble][t r][td bgc olor=#000 000]BLA AT[/][/][/]
Voorbeeld
| Viper is een arrogante klootzak |
Bedankt Heh, MaRcO
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 19:05 ]
[/]Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 18:31:
NEe hij bedoelt wat anders
[ta ble][t r][td bgc olor=#000 000]BLA AT[/]
| bedankt |
[ Voor 17% gewijzigd door Icingdeath op 20-06-2003 18:49 ]
Level 92 en dan nog niet winnen?!?!chucky666 schreef op 20 juni 2003 @ 17:19:
die je tegen komt als je naar het vliegtuig gaat op de berg
toen deed ie het.
Zet m eens op autobattle en zorg dat je magic vol zit. Dan kun je niet verliezen!
Erm...
Was toch met jullie met die auto battle? dat gebruik ik nooit, ik meen het serieus dat mensen die altijd autobattle gebruiken geen genoeg ervaring hebben om d eindbaas straks te vloeren. Want die vorm die ie heeft op de berg is maar kinderspel met vergelken wat ie wordScarfish schreef op 20 June 2003 @ 19:06:
[...]
Level 92 en dan nog niet winnen?!?!
Zet m eens op autobattle en zorg dat je magic vol zit. Dan kun je niet verliezen!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 19:16 ]
Woei
ik heb de dirt dragon in een keer verslagen terwijl ik maar level 65 ben 
Nu casius nog.
Nu casius nog.
[ Voor 9% gewijzigd door Icingdeath op 20-06-2003 19:56 ]
ha ha jij weet wat ik bedoeldeJelleStoel schreef op 20 June 2003 @ 19:55:
Woeiik heb de dirt dragon in een keer verslagen terwijl ik maar level 65 ben
Nu casius nog.
Dat autobattle heb ik me al redelijk afgeleerd. Het moest wel na een paar vijanden en toen ik voor de zoveelste keer vond dat ze het slecht deden op autobattle heb ik het maar overgenomen en laat ik ze alleen nog autobattlen op 'gewone' tegenstanders. Tegen de bazen heb ik het zelf vechten al redelijk onder de knie gekregen.Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 19:15:
[...]
Was toch met jullie met die auto battle? dat gebruik ik nooit, ik meen het serieus dat mensen die altijd autobattle gebruiken geen genoeg ervaring hebben om d eindbaas straks te vloeren. Want die vorm die ie heeft op de berg is maar kinderspel met vergelken wat ie word
Erm...