Goede betaalde newsservers met binaries Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.570 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
ik heb de laatste 2 weken problemen op usenetserver, met de retentie en completion!! wie weet een goede ander provider, die een betere retentie en completion heeft??
snelheid is van minder belang, maar wel graag met onbeperkte downlimiet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

thefxr schreef op 28 februari 2004 @ 20:15:
ik heb de laatste 2 weken problemen op usenetserver, met de retentie en completion!! wie weet een goede ander provider, die een betere retentie en completion heeft??
snelheid is van minder belang, maar wel graag met onbeperkte downlimiet!
Klopt...ze hadden last van een paar brakke servers en connecties. Nu zou alles opgelost moeten zijn en de retentie weer optimaal...en het klopt...heb sinds eergister geen problemen meer. (Hou de 'Network Status'op de site maar eens in de gaten)

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
oke, heb ik gedaan, ze hebben alweer problemen, dus ben ik op zoek naar een andere!! hoe is astraweb op dit moment???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Astraweb heeft goeie retentie, of ik ben er altijd snel bij ;)
De snelheid laat alleen te wensen over... Maar 20-50KB/s per draadje..

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:32
Blisterin_Bull schreef op 28 februari 2004 @ 21:54:
Astraweb heeft goeie retentie, of ik ben er altijd snel bij ;)
De snelheid laat alleen te wensen over... Maar 20-50KB/s per draadje..
Mja dus?

Werkt best redelijk met plm. 25 draadjes :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Tja, daar hou ik dus niet van.. Ik wil gewoon met 3 a 4 draadjes al 600-800KB/s kunnen halen. Ik vind het echt bezopen meer dan 6 draadjes te moeten gebruiken om wat snelheid eruit te kunnen persen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03-2024

MadMax

Dammax

Is er een Buzzardnews-gebruiker geinsteresseerd in Credits? Ik ga mij zo aanmelden bij Buzzardnews (Platinum $14.95 Monthly Unlimited Downloads Per Month) Ik weet niet precies wat het je oplevert.....

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:21
Je mag die van mij gebruiken, 107114 . Het levert mij een maand gratis op!!

Alvast bedankt!!

<a href="https://secure.buzzardnews.com/signup.html?referrer=107114" target=_new>Join BuzzardNews.Com</a>
dit zou ook moeten werken

[ Voor 68% gewijzigd door bing69 op 29-02-2004 10:18 ]

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax

MadMax

Dammax

bing69 schreef op 29 februari 2004 @ 10:14:
Je mag die van mij gebruiken, 107114 . Het levert mij een maand gratis op!!

Alvast bedankt!!

<a href="https://secure.buzzardnews.com/signup.html?referrer=107114" target=_new>Join BuzzardNews.Com</a>
dit zou ook moeten werken
Helaas net te laat, hoorde net dat een vriend van me ook bij Buzzard news zit...

Volgende keer beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 23:03

Smarron

The bend

Buzzardnews is op dit moment echt zooo traag. Draadjes komen niet meer boven de 25kb/sec uit. Ik heb geen zin om de headers te downloaden in de grote groepen, dus genoodzaakt om te Xpatten. Dan moet ik elke keer allemaal queue's openen, behoorlijk irritant en de snelheid is dan ook om te huilen. :'(

Misschien volgende maand toch naar Usenetserver, die zijn veel sneller en Xpat doet het daar ook blijkbaar.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:34
Ik weet niet of iemand het al gelezen heeft in usenetserver.support, maar men is bezig om op alle groepen een retentie te krijgen van 20 dagen, dus inclusief de dumpgroepen. :9 .

Een grote vooruitgang bij usenetserver, aangezien in sommige groepen (bijv abdvdr) de retentie nu op zo'n 5 dagen ligt.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Smarron schreef op 29 februari 2004 @ 10:49:
Buzzardnews is op dit moment echt zooo traag. Draadjes komen niet meer boven de 25kb/sec uit. Ik heb geen zin om de headers te downloaden in de grote groepen, dus genoodzaakt om te Xpatten. Dan moet ik elke keer allemaal queue's openen, behoorlijk irritant en de snelheid is dan ook om te huilen. :'(

Misschien volgende maand toch naar Usenetserver, die zijn veel sneller en Xpat doet het daar ook blijkbaar.
Ik heb daar ook wel last van, ik moet 5 draadjes openen om een rechte lijn in DUmeter te krijgen (1.5mbit).
Buzzardnews is een 'simpele' reseller van Usenetserver. Ze hebben een eigen zgn. frontend, waar zij alles mee mogen doen wat ze willen.

Ik weet niet of ik overstap op UNS. Ik heb -tijdig- een accountje genomen; 6.95 unlimited per maand, en als ik overstap moet ik 14.95/mnd gaan betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimmu schreef op 29 februari 2004 @ 11:02:
[...]
Ik weet niet of ik overstap op UNS. Ik heb -tijdig- een accountje genomen; 6.95 unlimited per maand, en als ik overstap moet ik 14.95/mnd gaan betalen...
Heb dat standaardabonnementje ook, maar heb toch gisteren ook een Usenetserverabonnement afgesloten, puur uit nieuwsgierigheid. Heb het aantal headers tussen beide al even vergeleken, en het valt me op dat er op dit moment niet al te veel verschil inzit. In een paar groepen heeft Buzzaardnews wel een flink aantal headers meer, maar over het totaal genomen valt het mee. De snelheid ligt wel wat hoger, maar toch minder dan ik verwacht had. Met Buzzardnews haal ik (nog steeds) zo'n 200-220 KByte/s met 6 draadjes, en Usenetserver schommelt behoorlijk, zo tussen de 300-600 KByte/s. Waar ik wel van baal is dat ik zelfs met beide servers, plus Demon en Newszilla, nog steeds meestal niet op m'n maximum van m'n 8 Mbit/s-lijntje zit, meestal tussen de 400 en 700 KByte/s met 15 draadjes en fikse schommelingen. Nou ja, we hebben nog een maand ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 11:19:
[...]

Heb dat standaardabonnementje ook, maar heb toch gisteren ook een Usenetserverabonnement afgesloten, puur uit nieuwsgierigheid. Heb het aantal headers tussen beide al even vergeleken, en het valt me op dat er op dit moment niet al te veel verschil inzit. In een paar groepen heeft Buzzaardnews wel een flink aantal headers meer, maar over het totaal genomen valt het mee. De snelheid ligt wel wat hoger, maar toch minder dan ik verwacht had. Met Buzzardnews haal ik (nog steeds) zo'n 200-220 KByte/s met 6 draadjes, en Usenetserver schommelt behoorlijk, zo tussen de 300-600 KByte/s. Waar ik wel van baal is dat ik zelfs met beide servers, plus Demon en Newszilla, nog steeds meestal niet op m'n maximum van m'n 8 Mbit/s-lijntje zit, meestal tussen de 400 en 700 KByte/s met 15 lijntjes en fikse schommelingen. Nou ja, we hebben nog een maand ;)
Dat is omdat Buzzard een reseller is van UNS. Je zal dan weinig verschillen merken. Enne wat betreft het niet halen van je 8mbit: Ach.. 600kB/s is toch ook netjes? Heb je nog wat extra ruimte om te www-en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Bij wie is buzzardnews nou nog een probleem ???

of je haalt snelheden van ongeveer 150 of je haalt je maximale snelheid....
Vind het nog steeds een beetje vaag.. En echt duidelijkheid word er niet gegeven.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimmu schreef op 29 februari 2004 @ 11:26:
[...]
Dat is omdat Buzzard een reseller is van UNS. Je zal dan weinig verschillen merken.
Yep dat dacht ik in eerste instantie ook, maar ik las eerder in dit topic dat Buzzardnews zijn eigen servers bij Usenetserver had staan, en daarom onafhankelijk was van de retentie van Usenetserver. Ook op een ander forum, las ik van iemand met beide abonnementen dat Buzzardnews een beduidend hogere retentie had vooral in de NL-dumpgroepen, vandaar.
Enne wat betreft het niet halen van je 8mbit: Ach.. 600kB/s is toch ook netjes? Heb je nog wat extra ruimte om te www-en ;)
Ach, ik heb natuurlijk niets te klagen. Alleen heb ik 1 maand van de Wanadoo/Euronet-servers gebruik kunnen maken en dat ging heerlijk, constant met minimaal 700 KByte/s. Je wilt niet weten hoe snel je daaraan verslaafd raakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens voor de echte Hollanders onder ons, via onderstaande link kun je elke maand maar liefst 50 hele eurocenten korting krijgen op een maandabonnement bij usenetserver ;)
Usenetserver has reinstated their discount for NewsBin users, $14.45 unlimited. Enter the word "newsbin" on the Customer Signup screen to receive the discounted price.

https://signup.usenetserver.com/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Grappig, bij Astraweb is het andersom
$5 off Newsbin Pro: Click to Download
Newsbin is Astraweb.com's recommended newsreader
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand vertellen of bij usenetserver de problemen zijn opgelost.
Wat betreft het x-patten en het downloaden van de bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax

MadMax

Dammax

Hmm, ben tot nu toe wel tevreden over Buzzardnews. Zoals in voorgaande posts al wordt gezegd is de snelheid op dit moment 25Kbyte/s. Ik draai op dit moment met 14! streams, dus kom ik dan toch op 350 KByte/s uit.

Retentie is i.v.m. Xs4all stukken beter. Heb tot nu toe (na 10 GB download) nog geen PAR files nodig gehad om ontbrekende/incomplete bestanden te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we_are_borg schreef op 28 februari 2004 @ 10:27:
Xpat werkt vreemd genoeg ook op Usenetserver, alleen ze geven geen technische ondersteuning er op.
dat Xpat snap ik ook niet helemaal newsbin pro zou dat ondersteunen (ik gebruik 4.20 build 4389) de 4.22 doet het niet goed bij mij :'(

maar hoe werkt dat nou precies? die .nzb files werken niet bij mij :'( nu doe ik het dus gewoon met filters en dan auto download en om de zoveel tijd header update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 23:01
DJSmiley schreef op 23 februari 2004 @ 19:50:
[...]

Ik heb gewoon mn abbo online opgezegd, kreeg meteen een bevestiging daarvan.
(inloggen op hun site en dan ff doorklikken naar contact)

[...]

Dus als ze volgende maand weer incasseren, gaat er gewoon een belletje naar rabo/mastercard.. simple ;)
Vandaag bevestiging gehad, mn abbonement is geannuleerd ;)

Viel me nog mee, gezien de ervaringen met astraweb hier.

Ook al een bevestinging gehad van 2checkout ofzo, die iig de betalingen regelen, dat ie niet meer geincasseerd wordt vanaf m'n CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 01:16:
[...]

dat Xpat snap ik ook niet helemaal newsbin pro zou dat ondersteunen (ik gebruik 4.20 build 4389) de 4.22 doet het niet goed bij mij :'(

maar hoe werkt dat nou precies? die .nzb files werken niet bij mij :'( nu doe ik het dus gewoon met filters en dan auto download en om de zoveel tijd header update
Alleen Newsbin Pro 4.3B4 build 4724 ondersteund NBZ files op het moment. Gewoon even je serial invullen bij beta download en je naam waarmee je geregistreed staat dan kan je hem gebruiken en downloaden.
Xpat wordt niet ondersteund door Newsbin Pro, en wordt ook niet verwacht in de nieuwe versie http://www.newsbin.com/nb5/nb5featurelist.htm (nummer 42).

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Ik heb ff Nzb-o-matic gedownload, werkt supersimpel ;)

Newsbin pro vind ik enigszins zuigen als ie wat langer draait, je moet m ff sluiten en weer starten voordat ie soms doorloopt. Ding vreet ook geheugen. (al maakt me dat niet zoveel uit met 1.5Gb)

Met newsbin haal ik maar 100-150k/sec, nu met nzb-o-matic ineens 360 :?

M'n newsbin zal wel fucked zijn ofzo... naja, nzb-o-matic doet het wel best, vind t wel prima zo..

mag zo eerst ff alle hoesjes knippen, laatste 3 mnd niet meer gedaan, net ff 50 a4tjes erdoor getrapt, en nu is mn inktpatroontje leeg

[ Voor 40% gewijzigd door DJSmiley op 01-03-2004 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJSmiley schreef op 01 maart 2004 @ 01:38:
Ik heb ff Nzb-o-matic gedownload, werkt supersimpel ;)

Newsbin pro vind ik enigszins zuigen als ie wat langer draait, je moet m ff sluiten en weer starten voordat ie soms doorloopt. Ding vreet ook geheugen. (al maakt me dat niet zoveel uit met 1.5Gb)

Met newsbin haal ik maar 100-150k/sec, nu met nzb-o-matic ineens 360 :?

M'n newsbin zal wel fucked zijn ofzo... naja, nzb-o-matic doet het wel best, vind t wel prima zo..

mag zo eerst ff alle hoesjes knippen, laatste 3 mnd niet meer gedaan, net ff 50 a4tjes erdoor getrapt, en nu is mn inktpatroontje leeg
ik heb al veel proggies geprobeerd:

1. grabit... makkelijk duidelijk en niet zo intensief met resources maar auto. dingen laten doen werkt niet... dus viel af
2. newsshark... onduidelijk en vond het meteen al niks
3. forte agent... wat een bagger pakket
4. newsbin pro tot nog toe de beste alleen vreet resources en idd ook ik moet hem af en toe eruit gooien en opnieuw starten :'(

sta open voor suggesties 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 01:56:
[...]

1. grabit... makkelijk duidelijk en niet zo intensief met resources maar auto. dingen laten doen werkt niet... dus viel af
4. newsbin pro tot nog toe de beste alleen vreet resources en idd ook ik moet hem af en toe eruit gooien en opnieuw starten :'(

NZB-o-Matic bevalt mij tot nu toe het beste, tenminste, als je met NZB files werkt (verder kan ie ook nix ;) )
Is gewoon newsserver instellen, nzb importeren, en downloaden maar

.NET meuk ff installeren, en gaan met die banaan.

http://nzb.wordtgek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJSmiley schreef op 01 maart 2004 @ 01:58:
[...]

NZB-o-Matic bevalt mij tot nu toe het beste, tenminste, als je met NZB files werkt (verder kan ie ook nix ;) )
Is gewoon newsserver instellen, nzb importeren, en downloaden maar

.NET meuk ff installeren, en gaan met die banaan.

http://nzb.wordtgek.nl
versie 0.32 gedownload 2 files text file met changes en de NZB-o-matic file wat aangeeft een progg te zijn, als ik hem start de melding failed to initialize properly klik ok to terminate the application :'( :? :X

draai XP en msn .net passport werkt dussuh snap er nix van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 02:05:
[...]

versie 0.32 gedownload 2 files text file met changes en de NZB-o-matic file wat aangeeft een progg te zijn, als ik hem start de melding failed to initialize properly klik ok to terminate the application :'( :? :X

draai XP en msn .net passport werkt dussuh snap er nix van
installeer .net framework eerst ff ;)

staat er ook bij op die site (linksboven)

http://download.microsoft...9ffaa323f40b/dotnetfx.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJSmiley schreef op 01 maart 2004 @ 02:10:
[...]

installeer .net framework eerst ff ;)

staat er ook bij op die site (linksboven)

http://download.microsoft...9ffaa323f40b/dotnetfx.exe
thnx overlooked :o :o :o kan gebeuren he om 2:15 in de n8 :+ thnx iig hoop dat dit me gaat bevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 01:56:
[...]

Dan moet je zeker eens in dit topic kijken ;)

[rml][ Discussie] Usenet clients & hun features[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
kan iemand me wat ervaringen vertellen met ultrafeed??
http://www.ultrafeed.com/ met name over retention en completion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

thefxr schreef op 01 maart 2004 @ 16:14:
kan iemand me wat ervaringen vertellen met ultrafeed??
http://www.ultrafeed.com/ met name over retention en completion
Ik heb een 3 dagen trial genomen en zag dat de binaries niet echt groot waren. reden voor mij dus om bij Buzzardnews een abonnement te nemen.

kheb daar nu 200 Gb gehaald in 3 weken en het werkt gewoon super.
O-) owja mijn ID bij buzzardnews = 107053 voor als er iemand mij gelukkig wil maken.

[ Voor 38% gewijzigd door markklok op 01-03-2004 16:42 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Wat is nou voor jullie de reden om Buzzard te kiezen boven UNS? De retentie?
Want de prijs is gelijk en de snelheid ligt bij Buzzard lager geloof ik..
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 11:56:
Overigens voor de echte Hollanders onder ons, via onderstaande link kun je elke maand maar liefst 50 hele eurocenten korting krijgen op een maandabonnement bij usenetserver ;)

[...]
Werkt dit? want als ik dat invul staat er nog steeds 14,95 ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Blamm op 01-03-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Nou ik heb UseNetServer aangeschaft zojuist en hij staat de grouplist te updaten
..maar dat duurt een eeeeeuwigheid zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Buzzardnews zo goed dan ??

Lijkt mij hetzelfde als usenetserver.
Als usenetserver problemen heeft dan heeft Buzzardnews die toch ook.

En wat is de snelheid bij Buzzardnews ??

Kun je daar met newsleecher ook x-patten, want een groep binnen halen duurt een eeuwigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 17:48:

Kun je daar met newsleecher ook x-patten, want een groep binnen halen duurt een eeuwigheid.
Buzzardnews is gewoon een reseller van Usenet.
Ik haal max snelheid wat mijn @home lijntje aan kan.. en dat is ongeveer 350 KBps

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorfist schreef op 01 maart 2004 @ 16:42:
Wat is nou voor jullie de reden om Buzzard te kiezen boven UNS? De retentie?
Want de prijs is gelijk en de snelheid ligt bij Buzzard lager geloof ik..
[...]

Werkt dit? want als ik dat invul staat er nog steeds 14,95 ;)
Het schijnt te werken, want op mijn online factuur staat ook echt $14,45 vermeld. Moet nog wel eerst m'n creditcard-afschrift afwachten om het zeker te weten ;)
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 17:48:

Buzzardnews heeft eigen servers staan, dus kan kan een voordeel zijn t.o.v. Usenetserver. Hoeft niet, natuurlijk. En als Usenetserver niets binnenkrijgt heeft Buzzardnews ook niets, natuurlijk. Maar de retentie van Buzzardnews in sommige groepen schijnt momenteel iets beter te zijn, en ik geloof dat je sinds kort 14 draadjes krijgt (werd tenminste ergens verteld), maar heb nog geen zekerheid daarover. XPAT-ten kan ik ook bij Buzzardnews, en het lijkt sneller te werken dan bij Usenetserver. D.w.z. bij Usenetserver gaat dat bij mij heel erg traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorfist schreef op 01 maart 2004 @ 17:38:
Nou ik heb UseNetServer aangeschaft zojuist en hij staat de grouplist te updaten
..maar dat duurt een eeeeeuwigheid zeg!
Blijkbaar hebben ze problemen. Bij mij gaat het binnenhalen van nieuwe headers ook tergend langzaam!!!

Ik hoop dat dit snel voorbij is!

Normaal ben ik zeer tevreden over de download snelheid (ongeveer 500-600 kb/s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 18:35:
[...]

Blijkbaar hebben ze problemen. Bij mij gaat het binnenhalen van nieuwe headers ook tergend langzaam!!!

Ik hoop dat dit snel voorbij is!

Normaal ben ik zeer tevreden over de download snelheid (ongeveer 500-600 kb/s)
ik was al bang dat het aan mij lag :P
Maar beetje jammer dan als begin zo :D had me verheugd op hoge snelheden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Razorfist schreef op 01 maart 2004 @ 18:36:
[...]

ik was al bang dat het aan mij lag :P
Maar beetje jammer dan als begin zo :D had me verheugd op hoge snelheden ;)
Bij mij gaat headers binnen halen met 5.12Mbit niets aan de hand.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Nu online
Buzzardnews heeft bij mij hier ook een rollator nodig... niet vooruit te branden naaaa lekkurrr.

Downen gaat weer op full speed maar hij houdt nog steeds timeouts bij sommige bestanden...

[ Voor 33% gewijzigd door Chocovla op 01-03-2004 22:28 ]

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier gaat t hoogstens met 4kb, maar meestal werkt t gewoon niet. Zit btw bij Demon, misschien is t wel een bbned probje. Wat voor verbinding zit jij dan op We_Are_Borg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 19:06:
Hier gaat t hoogstens met 4kb, maar meestal werkt t gewoon niet. Zit btw bij Demon, misschien is t wel een bbned probje. Wat voor verbinding zit jij dan op We_Are_Borg?
Ik zit op een 8Mbit verbinding van Dutchweb (BBned). Als je nu nog problemen heb even de client uitzetten en 10 minuten wachten daarna hoort hij het weer te doen.
Ik zit bij Usenetserver zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door we_are_borg op 01-03-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb t al 4 keer half uurtje uitgezet, maar t helpot voor geen meter. Gewoon nie vooruit te branden (net nu ik 10gb in de queue heb staan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Chocovla schreef op 01 maart 2004 @ 18:46:
Buzzardnews heeft bij mij hier ook een rollator nodig... niet vooruit te branden naaaa lekkurrr.
Zat denk ik even in een dipje.. gaat nu als een speer :D

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

UNS gaat nu ook lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopet t idd weer, maarnei optimaal, ongeveer 200kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Monday, March 1st 2004 12:48:39 PM

We are receiving notice that some users in the Netherlands are seeing below average download speeds from the service. Engineering is currently looking into possible causes for this issue and will have it corrected as soon as possible. Updates will follow when we have more information on the issue.

Thank you,
UNS_Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Buzzardnews news :)

Scheduled Network Event:
Work to be done: Installing additional equipment.
Time Window: 14:00 to 17:00 PST.
Outage Period: Approximately 15 Mins.

Wat is PST ook al weer 8)7

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pacific Standard Time, 9 uur vroeger geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax

MadMax

Dammax

Ligt Buzzardnews eruit? Kan niet meer verbinden...... of heb ik de afgelopen dagen gewoon teveel geleeched? Hahaha

F*ckeduck, zit voor maart al op ruim 22GB download!!

[ Voor 20% gewijzigd door MadMax op 02-03-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 13-09 23:22
Op dit moment gebruik ik 'Newsleecher' als prog om binaries te leechen. Erg handig, met oa support voor Xpat, .nzb files en meerdere servers.

Voor m'n feed gebruik ik als primaire server de server van m'n ISP: Cambrium. Als secondaire server heb ik een abbo op ForteInc, welke voor $15 onbeperkte access aanbied op een maximum van 6 threads. Ongelimiteerd qua snelheid.

Het handige is, dat bij een xpat search beide servers worden doorzocht, en wat mogelijk is, bij m'n ISP weggehaald. Alles wat daar niet aanwezig is, download hij automatisch van de Payserver :)

ForteInc bevalt overigens erg goed. Per thread is ongeveer 0.5-1 mbit aan snelheid te halen, totaal dus zo'n 6 mbit. De retentie is prima, erg goed zelfs. De populaire dumpgroepen zijn uiteraard iets minder, maar de normale groepen hebben een retentie van toch zeker wel 15 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

*Buzzardnews update*

Network Status: Work Completed
We have changed the ip address of our news server. Users may need to flush the dns settings on their systems. Windows 2000 & XP users may enter the following command on the command line by clicking on Start, Run then entering ipconfig /flushdns
and hit enter. This will flush the dns setting of your systems.

Users of Windows 98 and older systems may need to reboot to access the new ip address.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax

MadMax

Dammax

stalker_90909 schreef op 02 maart 2004 @ 22:59:
*Buzzardnews update*

Network Status: Work Completed
We have changed the ip address of our news server. Users may need to flush the dns settings on their systems. Windows 2000 & XP users may enter the following command on the command line by clicking on Start, Run then entering ipconfig /flushdns
and hit enter. This will flush the dns setting of your systems.

Users of Windows 98 and older systems may need to reboot to access the new ip address.
Damn, het werkt ook nog! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesco
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik gebruik newscene

http://www.newscene.com

Heb een abonnement op oude voorwaarden en betaal ongeveer 11 euro per maand.

Onbeperkt downloaden, onbeperkt aantal verbindingen. snelheid ophet moment 1.47 Mbps dag en nacht.(sneller gaat chello op het moment nog niet bij mij :'( )

Erg veel newsgroepen en retentie van 7 dagen.

Moet alleen zeggen dat de nieuwe voorwaarden minder aantrekkelijk zijn, maar ze leveren wel een goede service.

Samenscholen is leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 15-09 19:14

Magic666

No one's neighbour!

ff een vraagje over buzzardnews:

Worden de headers ook afgetrokken van je limiet? (stel dat je de 20 gig limiet hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

Xandrios schreef op 02 maart 2004 @ 22:30:
Het handige is, dat bij een xpat search beide servers worden doorzocht, en wat mogelijk is, bij m'n ISP weggehaald. Alles wat daar niet aanwezig is, download hij automatisch van de Payserver :)
True, maar xpat is zeer intensief voor de server. Daarom is het gewoon sociaal om dit alleen te gebruiken bepaalde losse bestanden (zoals missende rar/par files)... ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:15

me1299

$ondertitel

Voor mij is dit hele newsgroups gebeuren nieuw. Ik zit er erover na te denken om een account bij BuzzardNews te nemen. Wil iemand zijn refferal id geven en evt wat hulp bieden bij het gebruiken van newsgroups. (ik leer snel :P)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Hier mijn refferal:

107053

ask away zal ik maar zeggen :p

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Nitai schreef op 03 maart 2004 @ 11:30:
[...]

True, maar xpat is zeer intensief voor de server. Daarom is het gewoon sociaal om dit alleen te gebruiken bepaalde losse bestanden (zoals missende rar/par files)... ;)
Daardoor ondersteunen sommige NNTP server xpat niet meer. Usenetserver heeft het nog wel maar er wordt nergens meer aangegeven dat je het kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Magic666 schreef op 03 maart 2004 @ 11:06:
ff een vraagje over buzzardnews:

Worden de headers ook afgetrokken van je limiet? (stel dat je de 20 gig limiet hebt)
Nope. Net zoals bij Astraweb heb je een limiet die alleen wordt verlaagd als je de rars gaat downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

stalker_90909 schreef op 03 maart 2004 @ 13:02:
Hier mijn refferal:

107053

Je hebt er een maandje bij....

Overigens reageert support erg snel op mailtjes. Lekker! (binnen 2 uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Thnx M8 :7

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

stalker_90909 schreef op 03 maart 2004 @ 13:02:
Hier mijn refferal:

107053

Ga eens online op msn B)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

ik ben online :) Markklok@hotmail.com

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

stalker_90909 schreef op 03 maart 2004 @ 13:29:
ik ben online :) Markklok@hotmail.com
*** NOTE: This user is offline. Your messages will most likely *not* be received! voeg jij mij anders even toe (gdtvdeathknight@hotmail.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Dimmu schreef op 03 maart 2004 @ 13:05:
[...]

Nope. Net zoals bij Astraweb heb je een limiet die alleen wordt verlaagd als je de rars gaat downloaden ;)
8)

rars en andere reut ja.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Magic666 schreef op 03 maart 2004 @ 13:55:
[...]

8)

rars en andere reut ja.... ;)
8)7 :X
Woeps.. mag niet natuurlijk. Nougoed, ik doelde eigenlijk op die reut jah O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Het is bij buzzard wel zo dat als je je hebt ingeschreven. dat je eerst een 3 dagen subsciption krijgt. Dan moet je onder "accound manager" weer op Purchase drukken en je gewenste abonnement aanclicken... hierna heb je pas hetgeen wat je eigenlijk wil hebben zonder limit.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

stalker_90909 schreef op 03 maart 2004 @ 14:14:
Het is bij buzzard wel zo dat als je je hebt ingeschreven. dat je eerst een 3 dagen subsciption krijgt. Dan moet je onder "accound manager" weer op Purchase drukken en je gewenste abonnement aanclicken... hierna heb je pas hetgeen wat je eigenlijk wil hebben zonder limit.
Je hebt toch een linkje in account manager "activate account" gedurende je trial abbo? Ik dacht dat Purchase niet nodig was, tenzij je je account cancelt gedurende de 1e 3 dagen(en 1GB) en een ander abbo neemt daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:36
Damn, wat al je niet doet voor je meuk;

CC kaart van mijn moeder werkt geweigerd bij buitenlandse Usenet providers.
Een week lang gemaild met visa, interpay, en de providers -> geen resultaat!

Ikke bij ABN-Amro een studenten CC aangevraagd, kreeg ik thuis, ingevuld, 2 weken later brief dat de handtekening niet klopte -> k opnieuw aangevraagd, krijg ik telefoontje dat ik langs kan komn, word ter plekke afgehandeld;

Niet veel tijd gehad, krijg ik van het kantoor OOK nog es heel de meuk opgestuurd + wat ik weer opnieuw aangevraagd had 8)7

Van kantoor ingevuld (zat ook handtekekning wijziging bij) en nu wacht ik een week later nog steeds, word wel moe hiervan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Nou weer een buzzardnews user erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Altijd handig om te weten, thanx!

@Dimmu,
alles is natuurlijk puur ter evaluatie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Azqi schreef op 03 maart 2004 @ 14:19:
[...]

Je hebt toch een linkje in account manager "activate account" gedurende je trial abbo? Ik dacht dat Purchase niet nodig was, tenzij je je account cancelt gedurende de 1e 3 dagen(en 1GB) en een ander abbo neemt daarna.
:+ zal ik dat wel over het hoofd hebben gezien :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee of informatie wat de compleetheid bij buzzardnews is.
En ook wat de snelheid is bij deze usenetserver.

Ben van plan een abbo te nemen bij buzzardnews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Hoe kan ik met Xnews meerdere connecties maken?

Ik ben nu allemaal rars aan het downloaden maar moet ze 1 voor 1 downloaden. Hoe kan ik er 4 tegelijk downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 08:07:
Heeft iemand een idee of informatie wat de compleetheid bij buzzardnews is.
En ook wat de snelheid is bij deze usenetserver.

Ben van plan een abbo te nemen bij buzzardnews.
Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over. de rententie op belangrijke groepen zoals dvdr en FTN zijn heel goed.

enige keer wanneer ik iets niet volledig kreeg was wanneer ik simpelweg gewoon telaat was.

Group Statistics for alt.binaries.dvdr
There are 802708 articles
The oldest article is dated Sat Feb 14 11:49:31 PST 2004
Current retention time is 18 days, 12 hours and 28 minutes.

Group Statistics for alt.binaries.boneless
There are 440203 articles
The oldest article is dated Sun Feb 15 11:17:42 PST 2004
Current retention time is 17 days and 13 hours.

Group Statistics for alt.binaries.x
There are 278750 articles
The oldest article is dated Thu Feb 12 14:04:33 PST 2004
Current retention time is 20 days, 10 hours and 16 minutes.

Group Statistics for alt.binaries.nl
There are 577834 articles
The oldest article is dated Wed Feb 11 10:47:36 PST 2004
Current retention time is 21 days, 13 hours and 34 minutes.

Het aantal articles klopt alleen voor geen ***** want als je grouplist update dan krijg je er veeeeel meer.

NL was iets van 3 miljoen.

[ Voor 48% gewijzigd door markklok op 04-03-2004 09:22 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TSS_Droopy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 20:02
stalker_90909 schreef op 04 maart 2004 @ 09:14:
[...]

...
Group Statistics for alt.binaries.boneless
There are 440203 articles
The oldest article is dated Sun Feb 15 11:17:42 PST 2004
Current retention time is 17 days and 13 hours.

Group Statistics for alt.binaries.x
There are 278750 articles
The oldest article is dated Thu Feb 12 14:04:33 PST 2004
Current retention time is 20 days, 10 hours and 16 minutes.

Group Statistics for alt.binaries.nl
There are 577834 articles
The oldest article is dated Wed Feb 11 10:47:36 PST 2004
Current retention time is 21 days, 13 hours and 34 minutes.

Het aantal articles klopt alleen voor geen ***** want als je grouplist update dan krijg je er veeeeel meer.

NL was iets van 3 miljoen.
Ja, als je in de grouplist kijkt zijn het er idd >3 miljoen voor a.b.nl maar als je alle headers download met NBPRO krijg je er toch maar +/- 750.000 aangeleverd 8)7 .
Volgens mij klopt die grouplist niet :'( .

"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de retentie op de site van Buzzardnews klopt niet, de oudste articles zijn idd. vaak zo'n 20 dagen oud, maar na zo'n dag of 7 neemt het aantal headers per dag (en daarmee de compleetheid) enorm af. Toen ik het getest heb, hadden ze idd. een abslolute retentie van zo'n 20 dagen, maar de _bruikbare_ retentie was een dag of 7.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

TSS_Droopy schreef op 04 maart 2004 @ 09:49:
[...]

Ja, als je in de grouplist kijkt zijn het er idd >3 miljoen voor a.b.nl maar als je alle headers download met NBPRO krijg je er toch maar +/- 750.000 aangeleverd 8)7 .
Volgens mij klopt die grouplist niet :'( .
Voor newsbin pro dien je een paar opties te veranderen. Ik heb een stukje er over geschreven, zal het hier onder nogmaals toevoegen.
Na wat in stellingen in NewsBin pro veranderd te hebben ben ik er volgens mij uit. Ik zie nu bij Usenetserver 249980 articels staan en de oudste is idd van 25-01-2003 12:24. Hoe heb ik dit voor elkaar gekregen wel door twee instellingen in Newsbin Pro te doen, te weten Preferences>Options "tabblad setup" hier heb ik first time records van 20000 naar 200000 gezet, vervolgens heb ik ook Max record age naar 25 gezet. Hierna op Ok drukken en aan de rechterkant de groep alt.binaries.sounds.mp3.holland kiezen (als voorbeeld) Nu klik je op je rechtermuis knop en kies voor Download all headers (Niet kiezen voor Download latest), hiemee haal ik alle headers binnen die op de server staan. Doe ik nu Download latest in default dan zie ik er maar een aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we_are_borg schreef op 04 maart 2004 @ 10:10:
[...]
Voor newsbin pro dien je een paar opties te veranderen. Ik heb een stukje er over geschreven, zal het hier onder nogmaals toevoegen.
[...]
Dat klopt helemaal. Ik ging er alleen (ten onrechte) vanuit, dat iedereen dit zo langzamerhand nou eindelijk wel eens wist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Ligt het aan mij of is er bij usenetserver veel incomplete?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een overzichtje van het aantal beschikbare headers op dit moment. Usenetserver heeft er momenteel idd. vrij weinig voor zijn doen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rec/groups0403.jpg

Overigens kun je als je met MessageID werkt soms meer binnenkrijgen, dan via de headers wordt aangegeven. Dit is bijv. met Newszilla het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Usenetservers is momenteel aan het fixxen dat zowel de article numbers en de message ID's even lang worden bewaard. In de toekomst moet het dus niet meer uitmaken of je via Message ID of article number binnenhaalt.

Gebruik zelf Newsbin Pro naar volle tevredenheid, deze probeert eerst op Message ID daarna op artice number (lekker makkelijk dus).

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TSS_Droopy
we_are_borg schreef op 04 maart 2004 @ 10:10:
[...]

[...]
Ik heb dit allemaal reeds gedaan.
Als ik bij de grouplist zie ik bij a.b.nl 3.303.456 headers.
Zeg ik download all nadat ik ook mijn spoolfile heb gedelete dan gaat ie 563621 headers downloaden (linksonderin scherm: Posts: 1234/563621).

Als je bovenstaand schema van RECMAN moet geloven dan heeft buzz.news ook wel extreem veel meer headers dan bv. usenetserver

Dit is natuurlijk nog steeds veel maar niet alles.

[ Voor 12% gewijzigd door TSS_Droopy op 04-03-2004 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 10:33:
Overigens kun je als je met MessageID werkt soms meer binnenkrijgen, dan via de headers wordt aangegeven. Dit is bijv. met Newszilla het geval.
En dat werkt nog goed ook... :)

Gisteren met een NZB file posts van 18 februari uit alt.binaries.misc gedownload... volledig compleet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

TSS_Droopy schreef op 04 maart 2004 @ 14:54:
[...]

Ik heb dit allemaal reeds gedaan.
Als ik bij de grouplist zie ik bij a.b.nl 3.303.456 headers.
Zeg ik download all nadat ik ook mijn spoolfile heb gedelete dan gaat ie 563621 headers downloaden (linksonderin scherm: Posts: 1234/563621).

Als je bovenstaand schema van RECMAN moet geloven dan heeft buzz.news ook wel extreem veel meer headers dan bv. usenetserver

Dit is natuurlijk nog steeds veel maar niet alles.
De groupslist is 3.303.456 headers groot dit te samen zijn ongeveer 563621 posts groot. Als je een regel ziet zie je tussen () twee getallen staan bijvoorbeeld (130/130) dit houd in 130 headers maken die post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
we_are_borg schreef op 04 maart 2004 @ 16:34:
[...]

De groupslist is 3.303.456 headers groot dit te samen zijn ongeveer 563621 posts groot. Als je een regel ziet zie je tussen () twee getallen staan bijvoorbeeld (130/130) dit houd in 130 headers maken die post.
En hoe zou newsbin van tevoren moeten weten hoeveel "posts" hij gaat ophalen dan?

Ik heb toch het idee dat dat getal onderin de statusbalk het aantal headers zijn eigenlijik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderH schreef op 04 maart 2004 @ 16:37:
[...]
Ik heb toch het idee dat dat getal onderin de statusbalk het aantal headers zijn eigenlijik :)
Getal onderin de statusbalk is idd. het aantal headers. Verder is het zo dat Newsbin Pro het aantal headers in de groupslist volgens mij niet dynamisch updated. Bovendien geeft-ie alleen het aantal groups en headers weer van de bovenste newsserver in je serverlijst. Van de servers daaronder haalt-ie geen groupslist op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TSS_Droopy
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 17:22:
[...]

Getal onderin de statusbalk is idd. het aantal headers. Verder is het zo dat Newsbin Pro het aantal headers in de groupslist volgens mij niet dynamisch updated. Bovendien geeft-ie alleen het aantal groups en headers weer van de bovenste newsserver in je serverlijst. Van de servers daaronder haalt-ie geen groupslist op.
Ik heb alleen Buzzardnews en als ik op "Download headers" klik zie ik toch het getal wijzigen. Maar ik snap nog steeds niet waarom het getal daar >>3.000.000 is. Volgens de site van Buzzardnews bevat a.b.nl ook maar 575.000 headers. Ik denk gewoon dat er iets mis is met het aangeven bij de grouplist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSS_Droopy schreef op 04 maart 2004 @ 21:10:
[...]

Ik heb alleen Buzzardnews en als ik op "Download headers" klik zie ik toch het getal wijzigen. Maar ik snap nog steeds niet waarom het getal daar >>3.000.000 is. Volgens de site van Buzzardnews bevat a.b.nl ook maar 575.000 headers. Ik denk gewoon dat er iets mis is met het aangeven bij de grouplist
Ik heb het even uitgeprobeerd, en inderdaad, in Newsbin Pro krijg ik precies dezelfde eigenaardigheid als jij. Heb vervolgens hetzelfde uitgevoerd, maar dan met BNR2, en daar lukt het echter wel, en is-ie op dit moment bezig om 3,3 miljoen headers op te halen, volgens de statusinfo. Vreemd idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TSS_Droopy
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 21:34:
[...]

Ik heb het even uitgeprobeerd, en inderdaad, in Newsbin Pro krijg ik precies dezelfde eigenaardigheid als jij. Heb vervolgens hetzelfde uitgevoerd, maar dan met BNR2, en daar lukt het echter wel, en is-ie op dit moment bezig om 3,3 miljoen headers op te halen, volgens de statusinfo. Vreemd idd.
Als ie idd 3,3 miljoen headers ophaald dan moet ik maar gauw overstappen op BNR2 :P Grabit geeft ook maar +/- 575.000 headers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSS_Droopy schreef op 04 maart 2004 @ 22:26:
[...]
Als ie idd 3,3 miljoen headers ophaald dan moet ik maar gauw overstappen op BNR2 :P Grabit geeft ook maar +/- 575.000 headers
Ehm... hij is er in ieder geval wel vol goede moed aan begonnen. Of-ie ze ook daadwerkelijk alle 3,3 miljoen zonder problemen zal binnenkrijgen weet ik niet, want ik heb 'm weer afgebroken (was niet van plan om ze ook allemaal echt te gaan binnenhalen) ;)

Mijn ervaring met eerdere versies van BNR2 waren, dat-ie niet erg stabiel meer draaide na het binnenhalen van zulke grote hoeveelheden headers, vastliep, dan wel onwerkbaar traag werd wegens excessief geheugengebruik.

Of dit in de nieuwste versie stukken verbeterd is weet ik niet, zag er wel veelbelovend uit, in ieder geval ;)

Maar waarom zoveel headers binnenhalen en niet XPAT-ten of .nzb-files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-07 11:40
Mocht iemand zich willen aanmelden bij buzzard news, dan zou je mij een groot plezier doen door op de volgende link je aan te melden. Ik krijg namelijk een maand gratis van hun als je je via mijn ID aanmeld. :P

https://secure.buzzardnews.com/signup.html?referrer=107048

Zou jullie er dankbaar voor zijn, en je kunt natuurlijk zelf zo ook mensen werfen voor een maandje gratis leechen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 22:39:
[...]

...
Maar waarom zoveel headers binnenhalen en niet XPAT-ten of .nzb-files?
NZB files hebben lang niet altijd de pars erbij inzitten..... 1 rar niet compleet, kun je alsnog al die pokkeheaders ophalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
DJSmiley schreef op 05 maart 2004 @ 10:14:
[...]

NZB files hebben lang niet altijd de pars erbij inzitten..... 1 rar niet compleet, kun je alsnog al die pokkeheaders ophalen :(
Dan weet ik niet waar jij je NZB files vandaan haalt hoor... maar als je die gewoon met een site als NewzBin aanmaakt kun je zelf kiezen wat erbij zit, en ook ALLE pars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-07 11:40
Probeer anders es even deze site http://www.usenetjunkie.com is gratis en kun je ook zelf je NZB file samenstellen... :9
Ik maak er zelf ook gebruik van en het bevalt me heel goed... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:38
Kennen jullie nog een paar goede nieuwsservers waar ik geen credit-card nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
sylvesterrr schreef op 05 maart 2004 @ 19:34:
Kennen jullie nog een paar goede nieuwsservers waar ik geen credit-card nodig heb?
Paypal ondersteund buzzardnews ook. Daarnaast kan je naar PFcorner (www.pfcorner.nl) gaan, maar enig nadeel is dat 'the boss' bepaald niet echt vriendelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op 05 maart 2004 @ 19:34:
En Simonews of Randori bijvoorbeeld. Je vind ze wel ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.